Mediální slevomat pro Fischera. V MF Dnes a LN prý inzeruje se slevou 92,8 procenta

27.11.2012 16:26 | Zprávy

Prezidentský kandidát Jan Fischer je mediálními společnosti značně zvýhodňován. Na tuto skutečnost upozorňuje server motejlek.com. Od vydavatelství Mafra, které vydává deníky MF Dnes a Lidové noviny, dostal slevu na inzerci téměř 93 procent.

Mediální slevomat pro Fischera. V MF Dnes a LN prý inzeruje se slevou 92,8 procenta
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jan Fischer

Vydavatelství Mafra se podle webu vydalo velmi nebezpečným směrem, daleko za hranice slevomatů. „Prezidentskému kandidátovi Janu Fischerovi poskytlo takovou slevu na jeho prezentaci, že to v zásadě nemá obdoby. Fischerova kancelář zveřejnila veškerá čísla. Mafra u svého produktu Top kombi (inzerce v Mladé frontě Dnes a Lidových novinách) nefakturovala Fischerovi ceníkových 4,121 milionů korun, ale 297,7 tisíc,“ uvádí server.

"Co dodat. Ztrátové vydavatelství míří do pekla! Jenom trouba by přece u Mafry teď inzeroval se slevou menší než 90 procent," uzavírá motejlek.com.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: rp

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

Dezinformace

Pane Trešle, dobrý den. Viděl jsem vás na těchto stránkách a podle odpovědí, co jsem četl, působíte rozumně i jako sympaťák. Mám na vás dotaz, který se sice netýká medicíny, ale jako politik se dozajista věnujete i dalším tématům. Zajímá mě, co si jako člen STAN myslíte o boji proti dezinformacím, c...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

8:08 Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.