19.1.2012 18:21 - Ředitel Občanského institutu Roman Joch se pozastavil ve svém komentáři pro Lidové noviny nad tím, jak to fungovalo v roce 1912, tedy v roce, kdy ztroskotal Titanic. Podle Jocha to bylo tehdy „cons-cons“, tedy fungovalo méně práv a více povinností, méně jistot, ale více odpovědnosti. Ale jak to je v roce 2012, kdy ztroskotala loď Costa Concordia? Podle Jocha tam fungovalo spíše „lib-lab“. A to je špatně.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Že by nějaká podobnost ?, , 19.1.2012 22:28:32
Mezi katastrofou lodi Costa Concordia a řízením českého státu ?
Joch me zklamal svou podporou vladnouci zlodejske pseudopravice!, , 19.1.2012 20:37:58
Jako opravdovy konzervativec by mel usilovat o vznik opravdove, autenticke pravice u nas!!
Méně práv a více povinností pro lůzu, , 19.1.2012 20:11:58
Mantra každého pravičáka.Bohatí jsou ti vyvolení od boha ostatní mohou třeba chcípnout.Teď si u církve Nečas z Kalouskem zaplatí odpustky vrácením majetku církvím.
Joch, , 19.1.2012 18:39:24
se ptá, koho bychom chtěli na polubě potápějící se lodi.Tak to je jasné. Hlavně by tam měla být celá ta Otřesná Děsná Strana, Vašík, Mirka, Kočkopes, Klousek, Íčko, Topol, Saša atd. Ale kdyby tam byli všichni zloději naší republiky, tak ta loď nemusí ani do ničeho narazit a stejně by se tou váhou zlodějů potoplila.
Ta tak, Jochu..., , 19.1.2012 18:38:36
I v roce 1948 uměli lidé žít a bojovat. A ta doba, milý JOCHU přijde... A na tebe, by byl hřích zapomenout. Jo jo, náckové budou VISET !!!!
Vše je daleko prostší, , 19.1.2012 18:26:45
Vše je daleko prostší. Kapitán Concordie byl prostě typický pravicový hochštapler, který svým chováním fascinoval všechny italské Jochy. A tak tohohle blbce, který si jen ve své nadutosti mohl myslet, že zná zpaměti celé pobřeží, udělali kapitánem. A jak se ukázalo, tak celé pobřeží neznal. On možná ani nevěděl, jak hluboký má ponor a co se děje s lodí když začne zatáčet. Prostě takový malý italsý Joch, sice námořní diletant, ale za to pravičák.
ZKÁZA TITANICU ÚDAJNĚ NEJVĚTŠÍ POJIŠTOVACÍ PODVOD V DĚJINÁCH POJIŠ´TOVNICTVÍ, , 19.1.2012 18:23:46
Ta fotografie mi nějak připomíná politiku vládních parlamentních stran v čele s ODS-ČSSD za 23 let jejich vlády nad ČR. O potopení nejen Titanicu najdete na Orgonetu.cz. - False flag: Costa Concordia dle ruského severu údajně něco a někdo torpédoval.
Z toho Jocha padaji same HOVNA, , 19.1.2012 18:22:04
Dva roky zpet radil Necasovi jak STRILET do nas Cechu pri demonstraci gumou,zaco Jochu? Ze treba lidem nestaci 8 TISIC HRUBEHO,nebo ze nechteji a ani nemohou chodit v 75 do duchodu a nebo kdyz musi jit driv tak dostanou duchod jak pionyr za sber. Necasi jsi gauner ze za statni penize PLATIS takove HOVADO!
Něco málo k Titanicu a vůbec, , 19.1.2012 18:10:18
Ještě nikdy jsem nikam nepsal, ale Joch mě nadzvedl ze židle.
Podle Jocha socialisti zkazili mentalitu lidu a dokládá srovnáním dvou neštěstí. Difficile est satiram non scribere. Proč?
Tři fakta k Titanicu:
1. Z potápějícího se Titanicu uprchl v záchranné člunu mezi ženami její majitel Ismai. Patrně socialista, řekne Joch.
2. Ženy a děti z třetí třídy byly vpuštěny na horní palubu až poté, co se celá třetí třída vzbouřila. Třetí třída měla být evakuována jako poslední, bez ohledu na ženy a děti. Kapitán byl zcela jistě skrytý socialista, že ano.
3 K panice u záchranných člunů nedošlo jen proto, že důstojníci použlili zbraně – stříleli do vzduchu. O sebedisciplíně díky politickému střídání cons-cons můžete v této souvislosti mluvit leda v kabaretu. Ale jistě propadali panice jen zakuklalní agenti 2. internacionály.
Ještě noticka k epoše střídání konzervativní-konzervativní: kde se v tak nádherném světě vzal neodpovědný Jack Rozparovač? Proč v takovém ráji došlo k jatkám na západní frontě 1914-18? Atd. atd.
Je vždy milé číst elegie privilegovaných za zmizelým světem. Proč jen vždy předpokládají, že právě oni a jen oni budou hnát tryskem své bílé oře kolem uctivě zdravícího, polozaměstnaného blebsu?
Jejich představy o minulosti jsou zpola infantilní, zpola idiotské.
Joch, , 19.1.2012 18:08:33
Ty pitomče Jochů, co ty víš o životě a smrti ? Co ty víš o právu a odpovědnosti ? Radíš šéfovi největší zloděské strany a chceš vypadat jak gentman starých časů. Jsi obyčejný žvanil a nic jiného neumíš. Neumíš žít a umírat se ti bude také těžko !!!
U nás v Nečasově., , 19.1.2012 18:07:26
DOMA V NEČASOVĚ Milé děti, vít, jak to u nás doma vypadá ? Zubař vrtá do kultury. Geograf velí armádě. Diplomat spravuje silnice. Právník zkoumá přírodu. Kybernetik dává práci. Vězeňský psycholog učí děti. Lékař resuscituje obchod a průmysl. Chemik počítá peníze. Milé děti, víte, co z toho nakonec vzejde ? Bezzubé umění. Ztracení vojáci. Shnilá úroda. Nesjízdné silnice. Vykácené národní parky. Lidé bez práce. Zdeptaní učitelé a zavřené školy. Mafiánské kšefty a mrtvé firmy. Jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná, ve třetí nic.
Re:U nás v Nečasově., , 19.1.2012 19:07:41
,,..A tak to chodí den, co den v tom našem království - Za třemi horami, devíti vodami a mořem bláznovství!...,,
Pan Joch má pravdu, , 19.1.2012 18:02:40
Pan Joch má pravdu. Ostatně on má pravdu skoro vždycky.
Re:Pan Joch má pravdu, , 19.1.2012 18:08:09
Pan Joch je gentleman ze všech gentlemanů nejgentlemanovatější a má vždycky pravdu pravdoucí.
Jednodušší by bylo kdyby vysvětlil proč jeho strana tolik krade., , 19.1.2012 17:53:36
Teď je to dobře vidět na Slovensku.U nás to bude spíš ještě horší.
Re:Jednodušší by bylo kdyby vysvětlil proč jeho strana tolik krade., , 19.1.2012 18:06:02
Já bych byl pro, aby se podobná Gorila objevila i u nás. Akce by se mohla jmenovat "Klokan", ten skáče rychle a daleko.
Re:Jednodušší by bylo kdyby vysvětlil proč jeho strana tolik krade., , 19.1.2012 18:03:33
No vidíš, a u nás krade levice.
Re:Jednodušší by bylo kdyby vysvětlil proč jeho strana tolik krade., , 19.1.2012 18:33:16
U nás víc levice. Ale až se zase dostane levice ke korytům, tak si to vynahradí.
Re:Jednodušší by bylo kdyby vysvětlil proč jeho strana tolik krade., , 19.1.2012 18:21:23
Ale míň než modré tykve! Ty nic jiného ani neumí!
pan Joch, , 19.1.2012 17:50:14
Ano, v roce 1912 lidé měli více odpovědnosti, a proto za dva roky umírali ve válce!
Re:pan Joch, , 19.1.2012 18:02:42
Hodně se změnilo i tím, že byla zrušená všeobecná branná povinnost.
Nečasův Joch se zamyslel nad katastrofou lodi Costa Concordia, , 19.1.2012 17:37:34
Žasnu, jak málo diskutujících chápe obsah článku. Většina píše jen proto, aby si vybila vztek a dala najevo svou nenávist.
Re:Tentokrat me Joch,ktereho jinak nemiluji, , 19.1.2012 17:31:35
I mě příjemně překvapil, ale to se dnes nenosí.
Pokud by existoval stroj času, poslal bych vás, , 19.1.2012 17:28:11
i s Jochem do vysněného ideálního roku 1912, kdy byl údajně svět ještě v pořádku. Kdo ví něco z historie musí se nad blbem Jochem pouze trpce pousmát.
Re:Pokud by existoval stroj času, poslal bych vás, , 19.1.2012 17:55:50
Obdivuji se jak jste to přesně vyjádřil,není třeba ani slovo navíc.
Re:Pokud by existoval stroj času, poslal bych vás, , 19.1.2012 17:30:30
Pousmání vyloudí jednání i s ostatními blbci
Zase další pravicový myslitel, zase je mi blbě., , 19.1.2012 17:17:29
Mám takový pocit, že co pravicový myslitel, tak to psychotik léčící si mindráky z dětství, kdy se s ním nikdo nechtěl kamarádit, všichni se mu smáli a i děvčata mu důvaly válečky.
Re:Zase další pravicový myslitel, zase je mi blbě., , 19.1.2012 17:25:46
Tak proč si kazíš večer a čteš to?
Já na to lidi nemám a musím myslet sám...tak že co dodat k arogantnímu italskému sketovi v uniformě kapitána?, , 19.1.2012 17:39:10
Deset let jsem vyplouval z přístavu Civitavetchia u Říma trajektem na Sardinii s celou naší rodinou.Měl jsem speciální vozík,který jsem pro tyto účely vyrobil a na který se dalo jídlo a pití na 10dní.Na lodi procházel kapitán s posádkou a kontroloval uložení věcí které nesměli ohrozit v případě nehody pasažery.Pozdravil nás česky ahoj čéko,tady dobrý spáča ukázal na kožené pohodlné sezení a prozradil že jezdí za holkama do Brna....Trajekt jsme měli zdarma na volnou mezinárodní železniční jízdenku FIP FS.Zdarma jsme dojeli i vlakem a zdarma byl i klimatizovaný autobus po Sardini který patřil italské dráze.Zdarma jsme měli 10 let i pobyt na Sardinii kde jsme spali na pláži Cala Sabina pod borovicemi přímo u moře.
To bylo v časech setrvačnosti zodpovědnosti těsně po rozpadu východního bloku, než se začalo celosvětově "lib-lab" krást a drancovat.Do té doby nás tam jezdilo asi 50 železničářů pravidelně na střídačku pod širák.
Ale pak se to zvrhlo a začala světová drancovačka.Všichni něco museli ukrást a zprivatizovat.Tak i italové trajekt plovoucí pod FS a tak i řebíčkové naši železnici aby měli nemovitosti v Dubaji.A pro jejich blahobyt nás po tisících začali vyhazovat i bez výpovědi.Jen tak...už tě nepotřebujem....máš padesát - hoď si mašli.A to je ten jejich současný rozkradený svět,kdy kapitán výletní lodi ani neví kam pluje,zrovna tak jako kapitáni českého Titaniku.A všichni překračují své povinosti vyhlásit evakuaci včas a jdou přes mrtvoly.
Jochu zamysli se čím nás tu krmíš!!!!!!, , 19.1.2012 17:08:44
opravdu debilismem jak je uvedeno viz níže
Re:Jochu zamysli se čím nás tu krmíš!!!!!!, , 19.1.2012 17:27:16
Tobě nepomůže žádná krmě, i kdyby byla luxusní.
Joch neví čí je, chtěl by mít všechno dobré dnešní i staré. A tipuju, že nebude mít dobrého nic., , 19.1.2012 17:07:13
Kam jsem zabloudil, , 19.1.2012 16:55:59
Když čtu příspěvky - kam jsem zabloudil ?
Ubožáci - dementi -lůza !!!!!!!!!
Joch má pravdu, , 19.1.2012 16:49:05
Je to tu samá sebranka, pakáž, která se všude rve jak dobytek. Povinnosti žádné, jen pořád něco škemrat a somrovat. Zuříte, protože jste lidé bez odpovědnosti a slušnosti. Tací, co se pozabíjí i ve frontě na slevněný ausšus a na té lodi byste se chovali stejně.
Re:Joch má pravdu, , 19.1.2012 17:19:55
Když už se chceš pohoršovvat nad druhými, tak se nauč pravopis nebo ti jednu ztřihnu.
Joch má pravdu, , 19.1.2012 16:49:03
Je to tu samá sebranka, pakáž, která se všude rve jak dobytek. Povinnosti žádné, jen pořád něco škemrat a somrovat. Zuříte, protože jste lidé bez odpovědnosti a slušnosti. Tací, co se pozabíjí i ve frontě na slevněný ausšus a na té lodi byste se chovali stejně.
Joch joch juchajda., , 19.1.2012 16:44:09
Dodal bych, že to co tady teď máme, pak jen díky jochům.
A ta Concordia, toť synonýmum čezka. I s těmi kapitány a důstojníky.
naznacuje ale nedopovi, , 19.1.2012 16:39:43
Koho nam cpe pod plastikem Edwarda Smithe a koho pod Franceskem Schettinem? Jako sketa uhyba pred jasnym prohlasenim.
To je ale blbec ten Joch, , 19.1.2012 16:38:50
To je ale blbec ten Joch, lepší živej srab než mrtvej hrdina, kapitán se zachoval naprosto správně.
Re:To je ale blbec ten Joch, , 19.1.2012 16:44:11
Nejlepší je ušlapat ty, kteří stojí v cestě.
Re:To je ale blbec ten Joch, , 19.1.2012 16:42:11
Od tebe se nic jiného čekat nedá.A víš, že tvojí mámě takového potomka přeju.
Taky v r. 1912 žilo 80-90 procent obyvatel světa pod hranicí chudoby, , 19.1.2012 16:38:40
Po tom se Jochovi stýská ze všeho nejvíc - ale ani on si nedovolí tohle otevřeně napsat...
1912, , 19.1.2012 16:33:47
A taky jsi zapomněl napsat, že Ti co se zachránili pak zažili rok 1914 a mnozí i rok 1939 (začátky dvou světových válek) a byli bum - bum, pif - pif ....
zkrátka na titaniku se utopili neoliberalisticky a bylo to tak dobře. Bože, ochraňuj nás před jurodivými blby! Amen. , , 19.1.2012 16:33:23
Pan Joch?, , 19.1.2012 16:32:52
Stačí si poslechnout jeho pár rádoby moudrých vět jste doma,kdo je pan Joch.To je prý Nečasův poradce !No ona vrána k vráně sedá.
Konečně často opakované prázdné věty p.premiéra jsou toho důkazem.Ještě že má tu PANí Nagyovou.!!!!!!!
Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 16:20:04
Blb se síťovkou na palici ožralej chemik kteří čluny a záchrané vesty rovnou rozdali bohatým a pasažéry rovnou naházeli do vody.
Re:Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 17:06:57
Re:Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 17:06:53
Re:Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 17:06:49
Re:Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 17:06:41
Re:Debilní Jochu z ústavu lží a manipulací hlavní je kdo tu loď potápí., , 19.1.2012 17:06:35
I komunisti by se červanali, , 19.1.2012 16:18:05
Výměšky pana Jocha a dalších supporterů této vlády nemají hranic.Hodit katastrofu lodi na socialisty.Myslím, že komunisti ani v těch nejhorších dobách demagogie netušili, jaké jsou v této oblasti ještě možnosti.
No, demagogu, o dva roky později systém, který adoruješ, , 19.1.2012 16:14:42
dokázal hnát lidi jako dobytek na jatka, ale bezúčelná jatka. Za pomoci "gentlemanů" sedících hluboko v týlu. No, a ten Titanic a jeho kapitán? Ona to nebylo jen pouhé neštěstí, že ta loď narazila na ledovec. Zodpovědný kapitán by se tak v tom místě a v tom ročním období nechoval, ovšem zájem společnosti vlastnící Titanic se jmenoval "maximální rychlost z bodu A do B".
To je ale idiot, , 19.1.2012 16:08:40
Vidím, že z prdu se dá opravdu udělat pěkná kulička....
Re:To je ale idiot, , 19.1.2012 16:13:45
souhlasím, dotyčný muž(Joch) zřejmě velký mudřec jest.
hrdina na suchu, , 19.1.2012 16:03:25
Pane Joch,ono se to machruje z teplíčka.Většinou jsou takoví mudrlanti jako jste vy první,co se derou dopředu.Ono se totiž většinou nedá říci,co by kdo dělal,kdyby se stalo to a to a šlo by o život.Víme?,vy chytráku?
Na každém šprochu je trochu pravdy Jochu, , 19.1.2012 15:50:19
Jak může být takový idiot ředitelem institutu.On se svým spůsobem chová jako Špidla,kroutí očima a špulí pysky při žvanění.Jedno je jisté, je pod pantoflem,pořád se zmiňuje o své manželce.To musí být pěkná semetrika.
Nazdar Jochu, , 19.1.2012 15:45:26
už aby se vlády nad světem ( byť násilně ,ale podle své pivinnosti -jak jsi napsal)ujali gentlemani jako ty .Protože jedině oni jsou schopni zabránit devastaci hodnot které ůspěšně řídí dnešní svět!!!
Podívejme se ?, , 19.1.2012 15:39:03
Konzervativec Joch, že ? Lib-lab znamená v dialektice plus- plus, neboli mínus. A cons-cons znamená mínus - mínus, neboli plus. Dialektik, a ne metafyzik. Idealistický nebo materialistický ? S největší pravděpodobností materialistický. Takovým je i Filip. Mínus-mínus je negace negace a to je počátek kroku vpřed. Dle Lenina, ale i druhýchm vývoj probíhá v dialektickém pohybu "Krok vpřed, dva kroky vzad". To jsou mi věci ? Kudy chodí ten pan Joch ?
Re:Je to pravicový debil, jehož vzorem je gestapák Himmler!, , 19.1.2012 15:50:54
Něco na tom je, kdyby si na sebe natáhl jeho uniformu a na hlavu dal brigadýrku tak by se uživil v Halyvůůůůdu jako jeho dvojník. A možná má i stejný smysl pro povinnost a pořádek.
Re:Je to pravicový debil, jehož vzorem je gestapák Himmler!, , 19.1.2012 15:55:33
http://vtipy.netroof.eu/item/5532/podobnost-ciste-nahodna/

