České Budějovice, 23. srpna 2012 – Značka Budweiser Budvar si dlouhodobě zakládá na tradičních výrobních postupech, které se nezměnily prakticky od jejího založení. Naopak kultura pití piva i samotní spotřebitelé se v průběhu času mění a vyvíjí a výrobci piva musí na tyto změny reagovat. Pivní sklo je totiž jedním z nejdůležitějších imagetvorných prvků, který na rozdíl od komunikčních kampaní působí dlohodobě a nepřetržitě. Běžní konzumenti velmi intenzívně vnímají a posuzují každou značku piva přímo v gastronomických provozovnách také podle tvaru, technického provedení i potisku sklenic.
“Stávající sklenice vznikaly postupně od 90. let 20. století a jejich styl nebyl jednotný. To podporovalo nejednotné vnímání i samotné značky mezi spotřebiteli. Protože značka Budweiser Budvar prošla v uplynulém období zásadním redesignem komerční komunikace, chápeme redesign pivního skla jako další důležitou etapu tohoto procesu,” říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

9:45 „V Moskvě se musí smát.“ Zpráva BIS nedopadla dobře
Směs dezinformací, recyklace starých věcí a neověřitelných informací. Takto kritická slova zazněla n…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života