Novináři v anketě rozhodnou o nejpopulárnějších pivech

17.08.2012 9:44

Český svaz pivovarů a sladoven vyhlašuje již dvanáctý ročník ankety popularity piv mezi novináři Naše pivo.

Novináři v anketě rozhodnou o nejpopulárnějších pivech
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

V jejím rámci osloví několik stovek novinářů ze všech typů sdělovacích prostředků a bude zjišťovat, která piva jsou mezi nimi nejpopulárnější. Novináři ze všech druhů médií obdrží elektronickou poštou orientační seznam piv vyráběných v našich pivovarech, který je současně i hlasovacím lístkem. Zároveň se jim dostanou do rukou i pravidla ankety, která od předchozího ročníku nedoznala prakticky žádných změn. Účastník ankety označí na hlasovací lístek pět piv – bez rozdílu pořadí – uvedených na seznamu nebo doplní nominace o piva, která nejsou na seznamu uvedena, ale účastník ankety je preferuje. Součet nominací určí, která piva jsou mezi novináři nejpopulárnější.

„V současnosti je na našem pivním trhu nejméně 550 značek piv a jejich počet neustále roste,což je pro našeho konzumenta piva, ale i zahraniční návštěvníky neobyčejně příznivá zpráva,“ uvedl Ing. Jan Veselý, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven. „Zkoumání popularity piv generuje pro výrobce velmi důležitou informaci, a tak si názoru novinářů na to, jak si jednotlivá piva u nich v tomto ohledu stojí, velmi ceníme,“ dodal Jan Veselý.

Vyhlášení výsledků ankety Naše pivo 2012 bude jedním z bodů programu galavečeru českých pivovarníků a sladařů, který se bude konat 26. září 2012 v hotelu Ambassador Zlatá Husa v Praze. Během Svatováclavské slavnosti českého piva budou do Síně slávy českého pivovarství a sladařství uvedeny dvě osobnosti, které významně přispěly k rozvoji obou odvětví u nás. Zároveň budou oznámeny výsledky jediné soutěže, kterou vyhlašuje a podporuje svaz, České pivo 2012 a ankety Dámská pivní volba 2012. Účastníci ankety obdrží jako výraz poděkování od organizátorů pozvánku na uvedenou akci.

Nejpopulárnějším pivem mezi novináři Naše pivo 2011 se poprvé stalo pivo Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s. (zástupce pivovaru Zdeněk Mikulášek uprostřed). Druhé místo obsadil Pilsner Urquell z Plzeňského Prazdroje, a. s., (zástupce pivovaru Jan Hlaváček vpravo) a na třetím místě skončilo pivo Svijany, které vyrábí Pivovar Svijany, a. s. (zástupce pivovaru Roman Havlík vlevo).

Soutěž České pivo stejně tak jako obě ankety patří k dlouhodobým komunikačním a PR aktivitám Českého svazu pivovarů a sladoven. Jsou spolu s dalšími akcemi součástí dlouhodobého projektu ČESKÉ PIVO NAŠE PIVO, který Český svaz pivovarů a sladoven začal realizovat v roce 2000. Jeho základním smyslem a úkolem je seznamovat nejširší veřejnost s historií a současností výroby piva v českých zemích a s tím, co pivo obsahuje a jakým způsobem ovlivňuje lidský organismus. Dalším cílem projektu je rovněž zlepšit image piva, doma i ve světě populárního českého nápoje.

Další informace naleznete na internetových stránkách Českého svazu pivovarů a sladoven www.cspas.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Nemáte krátkou paměť?

Když se ohlédnete do naší minulosti, tak spousta lidí, včetně mužů raději emigrovala, než aby šla bojovat nebo se podřídili režimu. A myslím, že by se stejně zachovala řada lidí i teď a je to pochopitelné. Opravdu myslíte, že je to důvod k tomu ukončit podporu Ukrajině? A vy byste ty bojeschopné Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Češi včera „okupovali“ Německo. U nákupu protáhlé obličeje nás i Němců

13:21 Češi včera „okupovali“ Německo. U nákupu protáhlé obličeje nás i Němců

Košíky plné zeleniny a potravin, domácí drogerie i autokosmetiky. Tak to vypadalo snad ve všech bavo…