13.2.2012 11:02 - Průzkum stranických preferencí společnosti Factum Invenio ukázal, že v případě voleb by se do sněmovny dostaly pouze čtyři strany – ČSSD, ODS, TOP 09 a KSČM. Skupina stran – SPOZ, KDU-ČSL, Strana zelených a Suverenita – se dostala těsně pod hranici pět procent.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
JO JO, , 3.5.2012 16:04:24
To zase bude od modrých sviní kvikotu.Už se těším jak tady budou kvičet.
Z nálezu vyplýv á, že by se do sněmovny dostalo stran šest, , 13.2.2012 22:10:31
S ohledem na dvouprocentní statistickou chybu a na výsledky oněch podmírových stran by se zcela jistě (statisticky)dostaly do sněmovny dvě z nich. Které - bůhsuď. Ale dvě určitě! Takže celkem šest. -
Čest!
SANEP je elektronická kravina olomoucké univerzity , , 13.2.2012 16:39:39
Jde o průzkum dělaný studenty mezi lidmi vlastnící Internet a prováděný na Internetu. Prý dělají výběr tazatelů, ale opět jen mezi 60% populace, která stále sedí u počítačů a to není normální vzorek populace. Ale ODS se to moc a moc líbí, její výsledky mezi studenty, puberťáky, pracovníky IT atd. vychází tak hezoučce - no nebrali byste ho. A sdělovací prostředky hrdě hlásí "Pravice prudce posiluje", asi by si novináři měli přečíst "Základy sociologických průzkumů a zjišťování" od Zahrádky.
Daleko větší je záhada, co je to za tupce, co věří, že ČSSD rozdá peníze, , 13.2.2012 15:01:22
a dluhy se sníží. Jak je možné, že tomu část národa ještě věří? Že nikoliv škrtat, ale rozdávat a tím zbohatneme.... Hrůůůůůůůůza! Náš národ v procentech ČSSD je velmi tupý a debilní.
To Dalíku nikdy nepochopíš? ODS a 21 procent- vtip století HAHAHAHAHA, , 13.2.2012 20:25:46
Ty modrý debilové jsou už mimo realitu, co dodat. Když už děláte nějaké průzkumy naoko, tak to nepřehánějte o 15 procent volové. U STOP12 to samé hovada namodro.
Re:Daleko větší je záhada, co je to za tupce, co věří, že ČSSD rozdá peníze, , 13.2.2012 16:43:26
Za tupce jsi ty, protože nevím, kde jsi to vzal. Pokud vím tak socani upozorňují na zcela zdevastovanou příjmovou stránku rozpočtu díky rozkrádání a tunelům a díky hrozným propadům v daních (slevy korporacím, nevyběr, odpustky třeba hazardu, odpustky nejbohatším při zastropování). Třeba na únicích z neproclení dovozů benzinů a nafty ročně uniká cca 10 mld. a to nelze pochytat, protože nejsou lidi (ušetříme asi 10 milionů na mzdách spec. čety celníků).
Re:Daleko větší je záhada, co je to za tupce, co věří, že ČSSD rozdá peníze, , 13.2.2012 15:59:56
Co se čílíš? Blbci ti musejí být přece blízcí, demokrate.
Re:Daleko větší je záhada, co je to za tupce, co věří, že ČSSD rozdá peníze, , 13.2.2012 16:22:48
????????????????????
ČSSD a komunisté mají jasnou většinu,, , 13.2.2012 14:06:02
ale je otázka jak to zase Bohoušek "vyhraje". Jestli jako Paroubek... no tak potěž koště. Jestli si neuvědomí, že v dnešní situaci se bez komunistů neobejde, tak má prohráno už dopředu. Doba si žádá revolučních činů, jak už někdo řekl: »...kdykoliv spláchnete záchod, sníte rohlík, platíte DPH. Ještě chvála, že nemusíme platit za nadechnutí, ale za močení už ano, tam musíte spláchnout. Takže jediné, co máme zadarmo a neplatíme z toho daně, je spánek a dýchání. A občané jsou rukojmí politiků, kteří si dopřávají z našich daní, což je pro mě neakceptovatelné.
Tak bych se nedivil, kdyby se stalo něco podobného jako na Islandu. Občané se po internetu přes sociální sítě domluvili a svrhli vládu, shodili prezidenta, shodili parlament, udělali si novou ústavu a řekli evropským bankám, že ty prachy, kterými se zadlužili jejich šéfové, ať si také ti šéfové zaplatí. Ty že občané platit nebudou. To je tichá revoluce bez krve.
Nicméně když se rozhlédnete, tak to nikde v médiích nenajdete. Přitom je to úžasný počin. To je přímá demokracie...«
takže zase jako minule...., , 13.2.2012 13:57:44
volby "slavně vyhraje" čssd a vládu bude sestavovat ods+top+někdo třetí......
Re:takže zase jako minule...., , 13.2.2012 14:13:54
Přesně tak. Tím naším největším problémem není současná vládní koalice, protože každému koho nebolí myšlení vlastní hlavou muselo být už před volbami úplně jasné, co nastane, až se strany téhle koalice dostanou k moci. Ten problém je v tom že i když lidé nadávají jako špačci, až dojde u voleb na lámání chleba, nechají se pravicí oblbnout úplně stejně jako minule. Na finty je pravice machr. A tak jako minule oblbla voliče založením úplně nové, vrcholně zodpovědné strany TOP09, bohužel se starými všehoschopnými politickými harcovníky, které přikryli tím roztomilým knížátkem, tak zase určitě pro příští volby vymyslí nějakou podobnou návnadu, na kterou lidi zase nalítnou. Média jim opět budou pomáhat jak nejvíce to půjde a lidi zas půjdou volit s přesvědčením v srdci, že dělají to nejodpovědnější pro sebe a své děti. A stejně jako vždycky až pozdě zjistí, že byli zase jen za voli (avšak v tom zdravém stádu).
Re:takže zase jako minule...., , 13.2.2012 14:58:42
Jojo, nepřítel jsou tupé mozky. I když se hádají, není jiné cesty. jenom blb tvrdí, že by Řecko nenastalo. A když řekne ČSSD že bude dávat balíčky peněz a ne škrtat, a někdo tomu věří, tak to musí být sakra idiot. Tím, že rozdají peníze, které nemají, sníží dluh? Ten kdo s tím souhlasí, je totální idiot.
Re:takže zase jako minule...., , 13.2.2012 16:48:00
Řecko by nastalo a asi nastane, ale ne proto, že by to prožrali lidi na sociálních dávkách či důchodech ( i když i tady tečou zbytečné peníze). Ale ročně utíká třeba od 100 do 200 mdl. rozkrádačkami a tunely a celá tvoje slavná trojkoalice nepovolí zaboha uzákonění akcií na jméno či u státních zakázek možnost jen průhledných firem. Dnes DP Praha odvádí výpalné zhruba ve výši 30 % všech svých zakázek firmě na Panenské ostrovy!!!!
Re:Tyhle průzkumy jsou jen vyhozené peníze!, , 13.2.2012 16:02:52
Vyhozené peníze ze stranických sekretariátů. Nechte se výsledky voleb překvapit. Lidi stejné dnes nepřiznají barvu, takže volby můžou být dost velké překvapení.
tuhle jsem četl, že to na celé čáře vyhraje pravice, , 13.2.2012 13:47:38
Poučení: nevěř průzkumům, které si sám/sama nezfalšuješ!
Z nějakých průzkumů, , 13.2.2012 13:30:34
si hlavu nelámu. Kdyby se mně zeptal nějaký průzkumník, tak odvětím že ods. I když si o tomto spolku velkozlodějů myslím své. A s tou levicovou většinou si socani stejně udělají po haškovsku. Půjdou do vlády s pravicí, tak jak slouhům pravice sluší. Mají většinou hrůzu z vladnutí, protože sliby se slibují a bláznise radují. Ve spolku s pravicí to mají jednoduché. Jak vždy kdysi říkali. Koaliční partner (kalousci u lidovců či dnes v tiptop) nám nedovolilí naše sliby splnit. S komunisty by museli.
ODS volí jenom totálně degenerovaný člověk, , 13.2.2012 13:28:02
ovlivněn reklamou že po vhození lístku ODS do urny ve volební místnosti právě vystudoval univerzitu...(Heslo primitivů, že ODS volí osoby vysokoškolsky vzdělané)
ČSSD UŽ ZASE VYHRÁVÁ VOLBY A TO PO 3 DNECH !!!, , 13.2.2012 13:17:59
A to v sobotu to měli prohraný na CELÝ ČÁŘE ! Jak voni to dělaj, to nechápu. A zrovna dneska jsem se přihlásil do ODS a teď jsem se vrátil a vidím že ODS dneska zase prohrála volby ! To je pech. Jsem student a až dostuduju slíbili mi v ODS fleka v modrým týmu s nást. platem 120.000 a 350. 000 měsíční odměny. Chci se stát tím vípípí a teď se budu muset dát asi ke komunistům, je to v prdeli....
Re: ČSSD UŽ ZASE VYHRÁVÁ VOLBY A TO PO 3 DNECH !!!, , 13.2.2012 16:53:31
Minulý průzjum dělal SANEP, to jsou moravští studenti, puberťáci a dělají to přes počítače. No tak chlapci chtějí být bohatí jako kníže pán, moudří jako pan prezident atd. a tak jim trochu fandí, no trochu jim připsali.....
Re: ČSSD UŽ ZASE VYHRÁVÁ VOLBY A TO PO 3 DNECH !!!, , 13.2.2012 14:22:50
Zůstaň u modrých fešáku, protože Tvoje univerzita z Plzně už je pasé.
ČSSD a komunisté mají jasnou většinu, , 13.2.2012 13:14:34
Tak to již je nutno zvacím dopisem pozvat spřátelenou námořní pJěchotu, aby demokraticky a nestranně zajistila průběh svobodných voleb v té naší ČR.
Re:p.Jechota se omlouvá, nemá čas. Vyváží žumpu., , 13.2.2012 14:36:12
Už se zase chytil, to "J" tam bylo uvedeno záměrně.
Re:ČSSD a komunisté mají jasnou většinu, , 13.2.2012 13:23:35
no,ale paradoxní je,že v podstatě máte pravdu.Já osobně bych vůbec nic nenamítal,kdyby tu u voleb byli mezinárodní pozorovatelé a dohlíželi na regulérnost voleb.Vzhledem k tomu,že plno lidem půjde o miliony nebo spíše miliardy,tak budou dělat možné i nemožné.
Nový průzkum jasně odhaluje.., , 13.2.2012 13:14:32
podvody, zpracovávané agenturou SANEP. Průzkumy Sanepu se zřejmě dělají u zeleného stolu, podle objednávky ODS či TOPky, nebo obou současně. Jde o balamutění národa, jak národ podporuje úžasné veverky, které nebýt, tak už se republika rozpadla. Lidé mají této vlády plné zuby. Jenom dopady jejich reforem ještě jsou teprve v počátcích. Dosavadní klid občanů si tak mohou mylně vysvětlovat jako svoji podporu. Objektívní průzkum ukázal, že VV by získaly 2,2%, takže Radeček ať místo řvaní stáhne ocas mezi nohy a jde se raději ožrat, alespoň se může potom nad mísou vyplakat...
Re:Nový průzkum jasně odhaluje.., , 13.2.2012 16:51:59
SANEP je okultní spolek studentů z olomoucké univerzity, průzkumy dělá přes Internet. Tudíž skupna fandů ODS a pravice se ptá majítelů Internetu - no to je fakt vypovídací hodnota!
Re:Nový průzkum jasně odhaluje.., , 13.2.2012 14:19:56
Už jsou s těma pruzkumama trapny jenom lžou, včera se Radeček chlubil že pod deset ptocent nepujdou,jediní kteří nekradou!!!!!!!!
Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:09:22
Všichni poznají realitu až tu bude levice a budou zklamáni.Žádný znárodňování nebude ani nebudou stavět státní fabriky.Nic Takového nikdy nebude a může se to jen vylíhnout v primitivním mozečku několika frustátů.Ti co tady tak píšou budou zklamáni a budou psát své žvásty dál pořád kolem a nikdo je nevyslyší.
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka Nečase vymyslet., , 13.2.2012 20:40:06
Neexistuje pravice a levice, existuje jen spolek mafiánských převlečených komoušů do modrého hávu (asi tak 5 procent) a ti ostatní.
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:24:22
Já myslím, že současná levice žádné znárodňování nechystá, to je jen noční můra pravice. Myslím, že jen levice je schopna vybudovat jakýsi kapitalismus z lidskou tváří. Pravice nějak nepochopila, že jako správný parazit musí organizmus, na kterém žije - tedy většinovou společnost pracujících - nechat slušně žít, jinak sám zemře.
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:57:52
Stručné a velmi výstižné. Je jen s podivem, že něco tak jednoduchého není ta inteligencí ověnčená pravice schopna pochopit.
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:27:22
řekl jste to svýma slovama,ale i tak zlatá pravda...ostatně tohle pochopili už dávno na Západě,ale pro naši pravici jsou to všechno blbí západní socialisti
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:18:41
Nejvyšší čas s tímhle bordelem něco dělat a pravice nedělá nic. Ba naopak, stále to udržuje v tomto šíleném korupčním prostředí. Tak se nediv, že lidé davají hlas levici. Není to tak složitý, abys sis to v tom tvém mozečku nedal dohromady
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:15:52
a jak si přišel na tu duchaplnost,že předpokládají,že se bude znárodňovat.Tohle je spíš ve vašich hlavách(myslím pravicového voliče),jelikož tím straší pravicoví politici...On když řekne levicovej politik,že nechce privatizovat nemocnice,tak vy si to přeložíte jako znárodňování
Re:Člověk se jen diví co může primitivní mozek levičáka vymyslet., , 13.2.2012 13:15:34
Samozřejmě. Hospodářství je tak rozvrácené a rozkradené, že si s tím neporadí ani komunisté. Zázraky dělat neumí. Ale snad by se zase nastartovala výroba v zemědělství, začaly se stavět sociální byty atd. A důležitá by byla změna zákonů, aby se zmírnily nepravosti podvodníků, exekutorů a jiné pakáže. Jinak by toho asi taky moc nedokázali. Ale to musí chtít celý národ, aby se to tady pohnulo. Ne jen pár jedinců.
změna, , 13.2.2012 13:08:26
ač můžu mít výhrady k levici,tak jedno vím jistě,že je nutná změna.Nemám iluze o charakteru politiků ať už napravo nebo nalevo,ale je nutné trochu zpřetrhat vazby prakticky ve všem a se stejnými lidmi to nejde.Pravicové strany mají(především ODS)ty nejtěsnější vazby na organizované lumpárny a bohužel i na policii,justici,média aj.Pokud tam zůstanou,tak i kdyby špičky třeba chtěly,tak by se jim to stejně nepodařilo,protože pod sebou budou mít prakticky pořád ty stejné
Jenže hovado Hašek., , 13.2.2012 13:05:04
Tomu jsaou bližší černoprdelníci, tak se moc neradujte.
Re:Jenže hovado Hašek., , 13.2.2012 13:10:06
Není žádné hovado, to jsou jiní, ale vždycky jsem si říkala, co mu chybí. A on je to kolárek :O)
Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 12:53:06
Jediná politická strana bez zkorumpovaných zlodějů, která měla vždy v programu sociální spravedlnost a blaho majority občanů této země. Snad se s nimi vrátí doba, kdy k sobě lidi byli ještě alespoň trochu slušní.
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 14:23:18
Aneb tetička nás nas*ala, tak děti svěříme tomu hodnému pedofilnímu vrahovi, který už 5 let seká dobrotu! Tak asi nějak vypadá vaše logika!
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 13:39:37
No to jste nějak přehlédl,že KSČM propadla jako jedinná strana v protikorupčním testu,když za 1000000kč byla ochotná podpořit hazard.Byl jsem vážený pane u hlasování o největší sluneční elektrárně u nás.Přesto že jsme všem komunistickým zastupitelům vysvětlili dopad na jejich voliče v ceně elektřiny-bez zaváhání tu lumpárnu nejen jednomyslně podpořili,ale ještě před hlasováním zajistili oslavný projev komunistické starostky ze Všejan.Jak však vidím,nepoučitelných je pořád dost!
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 13:02:12
Ano, ale ta slušná doba, to nebyl komunismus, ze kterého máte zřejmě strach, ale socialismus.
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 13:13:05
Vím co je socialismus a co komunismus, a máte pravdu ta slušná doba u nás se jmenovala socialismus. Z komunismu nemám strach, jen si myslím že současné zkažené lidstvo ho není schopno dosáhnout. Bohatství, individualismus a prospěch jednotlivce vítězí všude na celé čáře.
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 13:37:09
Tak ,aby jste se tady nedohadovali. Social.už tu byl a to museli chodit všichni do práce i neboštík VH,ale většině národa se to nelíbilo,tak si vymohli hadrovou demokracii a kapitalismus.Tento režim zde zavedl pro asi 1 meloun už komun.,že si někteří chodí jen pro peníze a do práce nemusí.a ještě se to nelíbí,tak co vrátíme to zpět?Ne,už není co znárodnňovat,všechno je v pr.eli.
Re:Na komunismus nevěřím ale přesto budu volit KSČM, , 13.2.2012 13:01:54
souhlasím s vámi,že dneska i kdyby vyhráli volby,nic by se zásadního nezměnilo(vzhledem ke kapitalismu).kdo má trochu zdravý rozum,tak mu tohle musí bejt jasný
34 tisíc diktuje 10 milionům, , 13.2.2012 12:48:54
ODS má aktuálně jen 27 684 členů, TOP – 09 má jen 4442 ČLENŮ, Věci Veřejné má jen 1200 členů. Při posledních volbách zůstalo 40 % lidí doma. Z těch, co to hodili do urny, chtělo 53 % ve Strakovce někoho jiného.Takže 34 tisíc diktuje 10 milionům, ačkoli o to zrovna od nich 3 lidí vůbec nestojí. Je tohle ještě demokracie ? Já si nejsem jistá. Jste si jistí vy ?
Re:34 tisíc diktuje 10 milionům, , 13.2.2012 14:09:32
Správně spočítáno ale pláč na cizím hrobě. Kmotři se svými rodinami a stranickými sekretariátu pouze využili nečinnosti voličů. Na vině jsou ti, kteří nechodí k volbám s bojovnou myšlenkou, že je jim to jedno. Pak nastává to, co nastalo. Demokracie je ovládaná několika magnáty a jejich rodinami s pár zaplacenými novináři. Nevolíš, zaplatíš.
Re:34 tisíc diktuje 10 milionům, , 13.2.2012 12:52:31
samozřejmě,že nežijeme v demokracie.Demokracie znamená vlády lidu,nikoli vláda pár set zbohatlíků
Schodek agrárního obchodu byl loni historicky nejvyšší, , 13.2.2012 12:46:50
Agrární zahraniční obchod ČR dosáhl loni historicky nejhoršího výsledku. Schodek se meziročně prohloubil o 97 miliónů korun na 34,7 miliardy
http://www.novinky.cz/ekonomika/258926-schodek-agrarniho-obchodu-byl-loni-historicky-nejvyssi.html
zákon o vyrovnaném rozpočtu!!!!!!!!!, , 13.2.2012 12:43:22
JE TO JEDNO, at vládne levice či pravice, ale at dodržují zákony, vládnou ku prospěchu státu a lidí, at uzákoní sestavit jen vyrovnaný rozpočet.
Pravice je pro bohace. Snad je vice tech okradanych. Volte KSCM., , 13.2.2012 12:43:15
Zlodeji musi priznat puvod majetku.
NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 12:42:09
Jsou moc štědré sociální dávky, které zneužívají leváčtí nemakačenkové a lidé, kteří v životě nesáhli na poctivou práci. Naši leváci by se rádi váleli jako Řekové, nejraději stávkují a protestují. Ještě chtějí, aby jim pečení holubi létali do huby.
????? !!!!! ???, , 13.2.2012 13:01:59
Kdo vyhrál minulé volby? A kdo vládne? Nestačily by jen dvě strany? Mají volby vůbec smysl? Kolik bilionů nás už politici stáli? Ať jdou raději makat !!!!! (nebo do p...)???
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 12:50:54
jistě - co to je ale pravicová politika? Korupce, malá či velká domu, bezpracný zisk z obchodu na burze,levný dovoz a rušení vlastní výroby , armáda nezaměstnaných a jejich almužna , atd...takto se vládne u nás již 22 let ? TO JE TEN POKROK PO ČESKU, ŽE ?
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 13:05:00
Příteli, zapomněl jsi na ty tisíce bezdomovců, kam je dostala bezcitná exekutorská mafie a kdy se o umrzlých v televizi hovoří tak běžně, jako by to byla uhynulá lesní zvěř, zapomněl jsi na pojmy jako je např. Armáda spásy, Charita apod. Copak si někdo dokázal představit, že to tady také jednou bude. To je tedy ten pokrok, ta nová společnost, kterých se nám dostalo po převratu?
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 13:34:46
SPRÁVNĚ tato myšlenka je správná,stejně i fakta musím dát zapravdu ,že je to za 1.Je to pouze virtuální pohled zpátky.TED NÁS ČEKÁ TA PRAVÁ ČESKÁ TANCOVAČKA,KALOUSEK,NEČAS
A NA BICÍ DRÁBEK SEM TAM ŠKRKNE DOBEŠ A UVIDÍTE CO ZAPLATÍTE.Letí modrý pták vysoko kejhá a sere na všechny jen
pro sebe hrabe a ukládá do banky ,vy neumíte šetřit chátro líná.
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 13:34:46
SPRÁVNĚ tato myšlenka je správná,stejně i fakta musím dát zapravdu ,že je to za 1.Je to pouze virtuální pohled zpátky.TED NÁS ČEKÁ TA PRAVÁ ČESKÁ TANCOVAČKA,KALOUSEK,NEČAS
A NA BICÍ DRÁBEK SEM TAM ŠKRKNE DOBEŠ A UVIDÍTE CO ZAPLATÍTE.Letí modrý pták vysoko kejhá a sere na všechny jen
pro sebe hrabe a ukládá do banky ,vy neumíte šetřit chátro líná.
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 12:50:12
Štědré dávky-máte pravdu. Politici, kteří nemají stálé bydliště v Praze prý dostávají na bydlení 17 000 korun.
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 12:47:56
Tohle je typický jazyk českého zlodějíčka, který fyzicky nikdy nepracoval, ani duševně žádbé hodnoty nevytvořil a živí se krádežemi a překupnictvím a chválením poliické strany, která to umožňuje. Tímto nečestným způsobem se domohl majetečku a teď sám sebe považuje za elitu. Dokud takové lidi nepošleme kam patří - do vězení, nebude v této zemi lépe.
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 12:46:08
Jako příklad můžeš klidně uvést modroblba Marka Bendu.Ten šel do PS přímo z jeslí.
Re:NAŠE EKONOMIKA POTŘEBUJE PRAVICOVOU POLITIKU., , 13.2.2012 13:49:42
ten blb co se dostal do parlamentu přímo z jeslí, má tu drzost se vycamrávat s titulem JUDr, který získal podvodem. Tatík se musí obracet v hrobě, co za spratka zplodil. Fuj modroprdelníkům, stejně jim to voliči u voleb sečtou.
Lidi si musí uvědomit že stát není zaopatřovací ústav pro socky., , 13.2.2012 12:38:43
Ani komunisti nebo socani Vám nepomůžou pokud nebudete chtít proti tomu něco udělat samy.To je realita,tvrdá realita na kterou jednou přijdete.
Re:Lidi si musí uvědomit že stát není zaopatřovací ústav pro socky., , 13.2.2012 12:43:27
..zopakuj si pravopis modrý kreténe.... udělat sami
Re:Lidi si musí uvědomit že stát není zaopatřovací ústav pro socky., , 13.2.2012 12:41:01
Ano a ty a tobě podobní si musí uvědomit,že na placení daní tady nejsou jen zaměstnanci ale i živnostnici!
S nástupem levice poznáš kolik plati zaměstnanci a kolik si platil ty a ještě maš ty y tobě podobní tu drzost mluvit o státnich penězích když do nich nedaš ani korunu zmrde!
Re:Lidi si musí uvědomit že stát není zaopatřovací ústav pro socky., , 13.2.2012 12:46:58
Jak se zvednou daně tak to stejně zaplatí lidi kdo myslíš jinej?Platy nahoru určitě nepůjdou a naopak práce bude méně.
Proč myslíš že jsou agentury práce a zaměstnance nikdo nechce.Zkus přemýšlet.Ne že živnostníci neplatí ale daleko víc se platí za zaměstnance jak jinde v Evropě.Proto si nikdo nemůže z malých živnostníků vzít zaměstnance.Od agentury si ho vemu a kdykoliv vrátím když ho nepotřebuju.Nebo je lepší si vzít firmu
modrá mafie, , 13.2.2012 12:38:43
Kdykoliv se dostala mafie ODS k moci,tunelovala a kradla naprosto bez zábran,Kočárník tunel s podvody LTO ztráta 100 miliard,v r.2006 předseda dozorčí rady ČSA,si zvedl plat na 100 tisíc korun měsíčně a za tři roky zvýšil zadlužení ČSA po Tvrdíkovi z 1,5 miliard korun na 8 miliard korun,v roce 2009 dostal čestnou plaketu od Klause a nyní intenzivně pracuje u ministra financí Kalouska jako poradce,je lehké předvídat jaký státní rozpočet tito vytvoří,pro koho bude výhodný a kdo si nakrade.
Re:On už tu většinu agent ODS Filip vynuluje., , 13.2.2012 12:44:14
NAD AGENTEM FILIPEM SE HOUPE ŽIDLE.
Nečas vládne jenom z Klausovi milosti, , 13.2.2012 12:37:18
vždyť nikdy žádné volby nevyhrál a nevyhraje..
Socani a komunisti-sněte si dál svůj sen.Je mi Vás líto ale socky budete do smrti., , 13.2.2012 12:37:09
Re:Socani a komunisti-sněte si dál svůj sen.Je mi Vás líto ale socky budete do smrti., , 13.2.2012 12:49:41
Tohle je typický jazyk českého zlodějíčka, který fyzicky nikdy nepracoval, ani duševně žádné hodnoty nevytvořil a živí se krádežemi a překupnictvím a chválením poliické strany, která to umožňuje. Tímto nečestným způsobem se domohl majetečku a teď sám sebe považuje za elitu. Dokud takové lidi nepošleme kam patří - do vězení, nebude v této zemi lépe.
reagovat
Není nějaká chyba v tomto průzkumu, , 13.2.2012 12:36:00
vždyť podle Johna nemá obavy, protože VV budou mít 10 procent.
Levice nemusí vůbec nic dělat, , 13.2.2012 12:34:24
a přitom jí budou růst preference jako z vody. Zlodějská pravice se o to sama postará.
Re:Levice nemusí vůbec nic dělat, , 13.2.2012 13:23:19
Nebyly banány ale byla PRO VŠECHNY PRÁCE ne jako ted mají agentůry žně z podvodů a příspěvků co dostávají od vlády.
Dají práci na dva tři měsíce a ty jdeš z kola ven a další blbec nastoupí jako perpetu mobile co to vláda modrého ptáka dovolila a podpořila je vrchol hyenismu.Za jednoho 6000.Kč.
To doslova zavání podnikáním na úkor nezaměstnaných.Sám jsem byl u stejné účetní ,neberem říká a dívá se mi do očí o
15.min později u stejné účetní,posílá mě agentura,máte volné
místo to je zázrak proto si vše natáčím vždy na mobil víte to jsou věci,které se nedají vysvětlit,tak na požádání každému přehraju tu krásnou epizodu s vámi,vlastně jste perfektní herečka já bych nedokázal lhát do očí a nehnout brvou.
Re:Levice nemusí vůbec nic dělat, , 13.2.2012 13:04:43
Pokud vím,volby nerozhodujou voliči ale vždy ten co je u moci,Paroubek o tom ví své,věřil preferencím a po volbách
dostal šok z kterého se už neprobral.Poznal ,že ne u volebních uren ale u mocného stolu se řídí VOLBY jako za komunistů.I nesveprávný člověk schizofrenik by nehlasoval pro to aby se měl špatně a dostal se až do smrtícího bahna.
Aby souhlasil stím,že mu hrozí odebrání domu,bytu celé rodiny,nejlíp to vystihl Kalousek ,nemáš práci a nejsi ochotný dojíždět stovky kilometrů ,tak pošli manželku do ulice a ty hlídej děti vole.Jsu přesvědčen ,že se změna politiky u voleb nikdy nezmění,poučení z minulých let je příkladem.Jedině stávky typu HOLEŠOVSKÁ VÝZVY vypadněte zloději modří ptáci co serete na lidi z vysoka a to v celé republice jinak sametová se nikdy opakovat nebude,bylo to domluvené divadlo se svými režiséry.
Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 12:34:24
Můžou snít dál svůj sen.Starý doby se nikdy nevrátí a nikdo těm lemplům už nepomůže.Musí chtít samy.
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 12:54:43
Trouba jsem se těšíval až odejdou komunisti.Nyní vzpomínám jak nám vozili uhlí z dolu za 7Kč za metrák!Jak to ti kouzelníci dělali?Dokonce ani důchodci jim nebyli na obtíž!Horníci chodili včas do důchodu a byli dobře placení.Tak nevím proč mám jásat že žiju v demokracii.Poslanci odhlasují dar Vatikánu a nevadí jim že seznam nikdo neviděl.Všichni vědí,že se krade 300miliard ročně-dokonce se to dovídáme z obrazovky televizoru a zloději ani nenapadne podat demisi,natož aby byl někdo potrestán.Tak opravdu nevím co bych měl na tomto stavu obdivovat.
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 12:41:52
Nikdo se nechce vracet do starých dob, ale využít toho, co v té době dobře sloužilo a zavést nový samosprávný systém, aby sloužil drtivé většině lidí.
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 12:36:19
Souhlas, neznám žádného schopného levicového politika, zato znám hodně zlodějů, lemplů, darebáků a blbců, kteří volí levici.
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 13:34:45
..to se teda pohybujete v dobré společnosti, asi je vám mezi nimi dobře.
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 12:42:10
to mi chcdeš tvrdit že ty a tvoje zlodějská rodina jste volily levici?
Re:Mezi voliči levice je hodně nemakavé lůzy a bývalí komunisti co přišli o výhody KSČ., , 13.2.2012 13:22:23
Můžeš být klidný komunisty nevolím,pod Filipovím vedením je to jen pobočka ODS.Majetek mojim rodičům sebrali komunisti,ale definitivně to rozkradl po převratu bývalý místní předseda KSČ.O zbytek se soudíme 20 let,ovšem konec je v nedohlednu a pochopil jsem,že tento demokratický režim jde na ruku bývalým komunistům - možná proto si na něj nedáš sáhnout a nekriticky tady oblbuješ lidi!Oni až nebudou mít na uhlí tak si stejně nakonec všimnou že král je nahý.
Bodejd by levice neměla většini, , 13.2.2012 12:32:25
vždyt vidíme,co pravice dělá,kdo by ji chtěl.Těch pár zbohatlíků ????Lidé vemte rozum do hrsti a hodnotte to správně.Nenechte se manipulovat.
LECKTERÝ PRŮZKUM MÁ ZA CÍL OVLIVNIT VOLIČE, , 13.2.2012 12:27:10
V JEJICH ROZHODOVÁNÍ.JDE O ZMANIPULOVANÝ VÝSLEDEK
Čest!, , 13.2.2012 12:26:11
Čest práci! - a myslím to upřímně, ne jako ten oranžový zmetek...
Re:Čest!, , 13.2.2012 13:46:16
Čest práci,Kupředu levá,zpátky ni krok.Vztanou nový bojovníci.
jjj, , 13.2.2012 12:26:06
Co pořád špekulujeme,kdo ským. Musí vyhrát jedna strana na celé čáře nejmíň 101 hlasů.Snad jsme se již dost poučili. Jinak pokoj nebude. V každé partě se našel vždy nejmíň jeden hajzl, který vše ostatním pokazil a nebo vydíral, pak se to obrátilo proti lidu. A byli to pokaždé ti nejmenší krpatci. Je jenom na nás, která strana to bude. Žádné koaliční smlouvy. Žádné tlučhuby a zloděje. Poslence nám voličum nabídnou a my si vybereme jen odborniký ane Benďoury.
Re je nutný ZÁKON o vyrovnaném rozpočtu, , 13.2.2012 12:39:24
přesně odborníky a at udělají majetkové přiznání před vstupem do politiky jako v cizině a A PO ODCHODU ,celou dobu působení dělají danové přiznání.U NÁS PLATÍ, PŘIJDE ODBORNÍK DO POLITIKY A ZVLČÍ.
Re:jjj, , 13.2.2012 12:34:09
Je to těžké,jedna strana vyhrála v posledních volbách.Byla to CSSD a co ODS a TOP zmanipulovali,jako vždy.Jsou to dacani.
anoo zlodeje ODS TOP VV debilu vedena Nečasem, , 13.2.2012 12:25:38
Pryč všechno ven ODS TOP VV kašluuuuuu
Levice práci nikomu nedá a spíše ji bude méně., , 13.2.2012 12:23:10
Jedině že se zvedne poptávka a začne růst tak se to může změnit a to neovlivní žádná strana.
Průzkum byl prováděn u budovy KSČM !?!, , 13.2.2012 12:21:24
I když o inteligenci a gramotnosti čecháčků nemám valné mínění, neveřím, že by její úroveň klesla opravdu tak nízko.
Je to fuk jestli levice nebo pravice.Je to boj o koryta a kdo k němu má blíže., , 13.2.2012 12:20:42
Pro běžný lidi se tím moc nezmění a kdo myslí jinak tak je vůl
Re:Je to fuk jestli levice nebo pravice.Je to boj o koryta a kdo k němu má blíže., , 13.2.2012 12:26:34
Ty určitě k volbám nechodíš, viď?
MODRÝM KRIMINÁLNÍKŮM TEČE DO BOT,TAK SI NECHÁVAJÍ ŠÍT PRŮZKUMY NA MÍRU.PRAVDA SE UKÁŽE PŘI JINÝCH AGENTURÁCH, , 13.2.2012 12:18:08
TEN PRŮZKUM Z MINULÉHO TÝDNE PLACENÝ MODRÝMI KRIMINÁLNÍKY NĚJAK NEVYŠEL.PSAL JSEM,ŽE JIM NA TO MŮŽE SKOČIT JEN TEN CO ŽERE SENO.JSOU TO NESCHOPNÍ ZOUFALCI,ZKOUŠELY PŘED VOLBAMI UCHLÁCHOLIT VOLIČE A ONO JIM TO NEVYŠLO.VYHOZENÉ PENÍZE NA PRŮZKUM.POD NEČASEM PO VOLBÁCH PRASKNE ŽIDLE.TAKOVEJ DEBAKL JEŠTĚ NEZAŽILI
...průzkumy jsou asi schválně zavádějící..., , 13.2.2012 12:17:44
...a proč si to myslím...a'nikdy se mne osobně za celých dvacet let nikdo na nic neptal ...b!průzkum veřejného mínění je velmi ošidný...viz různé televizní pořady c!je velký rozdíl ptát se v Praze,na malém městě,vesnici a tak dále d!ptát se veřejně,anonymně,písemně nebo přes internet atd.výběr lidí,jejich sociální postavení.....Z těchto důvodů si osobně myslím,že věřit průzkumu a jeho výsledkům můžeme pouze velmi omezeně. ....já osobně ,jestli k volbám vůbec půjdu,budu volit asi ty komunisty...toto je můj ryze soukromý názor.
Nový týden, nový výzkum, , 13.2.2012 12:16:41
Mě by jen zajímalo, kdo si zadává a z kdo platí ty neustálé výzkumy? Je i nenormální, že politické strany dostávají ze státního rozpočtu podle volebních výsledků příspěvky na svou činnost a že jim anonymní dárci mohou posílat peníze na volby.Pak je možný klientelismus a lobbování, které zemi škodí.Byl bych raději, kdyby prostředky na takového výzkumy byly raději použity ve prospěch lidí bez přístřeší- je ostudou naší země, kolik lidí už bez pomoci od začátku zimy umrzlo!
Jestli jsou tyhle průzkumy pravdivé, , 13.2.2012 12:16:26
pak jen ukazují,že Češi jsou národ debilů a nic jiného než tyhle sračky si nezaslouží.Aby se někdo za 22 let nepoučil,k tomu je nutná pořádná dávka blbosti.
proč nemá ČSSD v programu šrotovné?, , 13.2.2012 12:16:00
Jirka Paroupek je chytrý chlap a ne nějaký populistický debil, strana byse měla řídit jeho odkazem.
Re:proč nemá ČSSD v programu šrotovné?, , 13.2.2012 12:21:13
Máš na mysli šrotovné důchodců?
volím jistoty, prosperitu a důchody ze zisku ČEZ, , 13.2.2012 12:14:33
a pokud to Sobotka myslí upřímně, tak už není vůbec co řešit
Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:10:11
aby zrušili nelogické Bohumínské usnesení, které znemožňuje spolupráci s KSČM na nejvyšší úrovni.Po případných vítězných volbách je nutno znárodnit všechny ukradené a nezaplacené firmy řídit je na samosprávném základě.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:15:32
Žádné znárodnění nikdy nebude jestli chtěj být v Evropě.Pak ve všem maj podíl cizinci a bez nich jsme pátý kolo u vozu.Není jiná možnost než že se rozjede ekonomika a zvedne podnikatelskej sektor.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:24:44
Co bylo ukradeno nebo nezaplaceno, musí být vráceno, ať jde o cizince nebo ne. A ekonomika se rozjede jen v tom případě, že se bude investovat a budou se vytvářet pracovní místa a ne jen škrtat a oklešťovat.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:53:41
Když je nevytvoří přímo stát, tak je vytvoří podniky ve společenském vlastnictví, tzv. samosprávné podniky a ty budou konkurencí podnikům nebo firmám, které budou v jiných druzích vlastnictví.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:13:28
Kup si provaz debílku, komouši nikdy nevyhrajou, na to ti klidně dám záruku.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:20:39
Znal jsem jednoho, který mi po převratu tvrdil, že si komunisti padesát let neškrtnou. A podívej se na to. Když přišel o práci, tak mi přišel říci, jaký byl vůl.
Re:Je nutno tlačit na ČSSD,, , 13.2.2012 12:19:41
Komouši pod modrou vlajkou již vyhráli. Je potřeba modré i rudé deportovat za Ural.
Poznámka k pisatelům-diskutérům., , 13.2.2012 12:08:06
Nebojte se uvést Vaše jméno. Kdo je to anonym?
Re:Poznámka k pisatelům-diskutérům., , 13.2.2012 12:12:37
Ach jo, hloupý Kotrmane, uveď ještě svojí adresu a budeš méně anonymní, možná, i tu si můžeš vymyslet. Ale ty moc nemyslíš, že?
Re:Poznámka k pisatelům-diskutérům., , 13.2.2012 12:09:44
No nikdo se neboji,jen asi nikomu nic neřekne pavel nebo božena volička ods,když tam nic nenapišeš automaticky je tam anonym
Příživníci a paraziti co se smějou nám co chodíme do práce., , 13.2.2012 12:07:28
Ti se budou mít samozřejmě lépe jinak se moc nezmění.Socanům jde stejně o moc jen a lidi maj na háku.Potřebujou jen aby je volili.
Re:Příživníci a paraziti co se smějou nám co chodíme do práce., , 13.2.2012 12:18:28
... a pravičákům jde o blaho lidstva nebo jim o moc nejde? Vždyť nás dnes a denně přesvědčuje současná pravicová koalice, že se moci musí držet jako h... košile. Rozumíš tomu nebo jsi také na štíru s IQ jak potvrzuje vědecká studie o úrovni inteligence levicově a pravicově smýšlejících kidí.
Re:Příživníci a paraziti co se smějou nám co chodíme do práce., , 13.2.2012 12:29:16
Kdyby měla levice tak vysoký IQ tak by to nebyli socky,kriminálníci,nemakačenkové a různá jiná lůza.
Nový průzkum, , 13.2.2012 12:03:16
Udivuje mě neustálé masírování občanů - voličů jakýmisi průzkumy. Tyto průzkumy jsou stejně předem zaplacené pol.str. a to na objednávku. Proč chtění media pořád rozhodovat za občany. Přestaňte masírovat. Občan se nerovná s pojmem úplný blbec.
Je to smutný ale ani levice nic nezmění., , 13.2.2012 12:02:08
Kdo se nepostaví na nohy sám tak se nebude mít lépe nikdy a nezáleží na straně.Je to o každým jedinci jak se v životě prosadí.Když bude spoléhat na stát tak bude mít hovno vždy a nikdo mu nepomůže.
Re:Je to smutný ale ani levice nic nezmění., , 13.2.2012 12:11:16
Tomáši, to máš naprostou pravdu. Ale ta reakce od nějakého sprosťáka, zřejmě nemakačenka na sociálních dávkách, je síla, že? Zde je diskuse zřejmě pro nevzdělance a primitivy hrubého zrna, kteří se posilují vulgárními výrazy, kdyby tak raději makali.
Re:Je to smutný ale ani levice nic nezmění., , 13.2.2012 12:04:48
NO TY JSI ALE IDIOT,JÁ BUDU PLATIT DANĚ A KOUKAT JAK SI JE V POKOJI ROZKRÁDAJ A BUDU PLATIT ODVODY ABYCH ŠEL POTÉ ZAMETAT ZADARMO,NO TY JSI ALE MEGA ČURÁK!
Re:Je to smutný ale ani levice nic nezmění., , 13.2.2012 12:11:05
Nechte ho, pitomce ! Je to teď u všech těch frustorvaných příznicvů "pravice", jediná obrana, zpochybňovat, že by to bez zlodějů z ODS a TOP09 bylo stejné, že ostatní nejsou lepší a takže se vlastně nedá nic dělat a je jedno, jestli tam ti zloději zůstanou ! Nedejme na to, zloděj většinou křičí , že ten druhý je taky !
Re:Je to smutný ale ani levice nic nezmění., , 13.2.2012 12:09:56
Dobrý socani ti nedaj do ruky koště a můžeš mít doma nohy na stole a sledovat televizi.To se změní to máš pravdu.
Sociálním demokratům nevěřím., , 13.2.2012 12:00:49
Ti se hned po volbách spřahnou s TOP09 a zůstane vše při starém. Kalousek bude hvězdným ministrem financí, Drábek ministrem antisociálních věcí a Heger hrobařem zdravotnictví.
Bude třeba, aby KSČM ještě posílila a byla oranžádám rovnocenným partnerem. Vše bude zaležet koho si zvolíme na Hrad, pokud to nebude nestraník s levicovým zaměřením tak to skončí bojovo jako v Řecku.
Re:Sociálním demokratům nevěřím., , 13.2.2012 12:13:31
No tak nevěřte, dál si volte své kriminálníky a hochštaplery z té tzv. pravice, ale nevnucujte svůj zvrácený postoj i jiným, na rozdíl od vás, slušným lidem !
HLAVNĚ SI UVĚDOMTE,ŽE DÁT HLAS PSEUDO LEVICI ČSSD JE JAKO VILIT PRAVICI!, , 13.2.2012 11:59:35
TITO ZMRDI,CHTĚJ PROSAZOVAT LEVICOVÝ PROGRAM,ALE VLÁDNOUT S KSČM NECHTĚJÍ,TAK ŽE JEJICH SLIBY JSOU VŽDY JEN LŽI,PAK SE VYMLUVÍ,ŽE DIKY KOALICI S PRAVICI NEMUŽOU PROSADIT LŽI CO SLIBOVALY PŘED VOLBAMI,JE NA ČASE UDĚLAT ČSSD PÁPÁ!
VOLTE KSČM JEDINOU STRANU ZASTÁVAJÍCÍ LEVICI V ČR
Slyšel jsem něco, že finančníci evropy měli sraz. A náš ministr financí tam nebyl., , 13.2.2012 11:59:16
Oni ho ani nepozvali, je prý to šašek. Prý by tam mohl dělat tak číšníka. Je to pravda?
Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 11:57:52
S čeho by platili lidi a kdo by jim dal práci komunisti určitě ne a nařídit někomu někoho zaměstnat nemůžou.Firmy berou jen ty co potřebujou samozřejmě.
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:06:58
To, že vy si to, při svém zřejmě nevalném vzdělání, nedovedete představit, neznamená, že to není možné.
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:11:34
Ty by si někoho platil když ho nepotřebuješ vzdělanče?
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:17:46
Vysvětlovat vám, proč jste hloupý, je něco, co zjevně nemůžete pochopit ! Proto se tím nezabývejte, dál si plácejte ty jednoduché příručkové primitivní hlášky a žijte si ve svých bludech !
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:25:23
Dobrý,můžeš snít dál a doufat v něco co nebude nikdo ti v tom nebrání.
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:06:32
No tak to jsi myslíš opravdu špatně,za to co se tady rozkradlo už mohl mít náš stat dvacet fabrik automobilky a podobně!
Re:Komunisti i kdyby byli u moci tak stejně nic nemůžou., , 13.2.2012 12:04:28
Já si myslím že by skončily krádeže a došlo k objasnění mnoha kauz.Dokázali by zavést pořádek a zákony platné pro všechny.
Opět nasypat ptáčkům...., , 13.2.2012 11:54:43
Když volby vyhraje levice,tak to bude trvat úsilovné čtyři roky,než se ten pravicový bordel upraví,respektive -vyléčí.A potom mohou opět vylhaní pravičáci nastoupit a krást znovu.A tak pořád dokola!
Re:Opět nasypat ptáčkům...., , 13.2.2012 12:07:22
Kdyby jenom 4.roky po téhle devastaci.Velké zadlužení,rozkradená republika,vždyť je to pomalu horší jak po 2.světové válce
Volím komunisty !, , 13.2.2012 11:54:42
Kapitalistický režim vyhovuje jen zlodějům, nemakačenkům a parazitům ! Za komunistů, když někdo měsíc nedělal, tak ho zavřeli do kriminálu, za příživnictví. A byl stát zadlužený ? NEBYL ! Proto tzv. pravičáci křičí, jako svině. Nechtějí, aby jim dal někdo přes prsty za jejich špinavé zlodějské praktiky. jim tento státní bordel vyhovuje, protože nikdo nekontroluje jejich líne kůže !
A vážení, já si myslím, , , 13.2.2012 11:53:27
že po vlbách polezou nynější ""Vládci"" komunistům do řiti. A jak se budou snažit překabátit. Zvítězí Komanči na plné čáře. Lidi jsou tak nasraní, že to po tom tiátru nynějších a dřívějších sameťáků ani jinak nepůjde. A já JE BUDU VOLIT!!! Stávající "hajzlíci" ať jdou pěšky na Mírov. Jiří Kájinek je bude vítat.
Jen blázen si může myslet že příchodem levice bude mít práci., , 13.2.2012 11:51:11
Polepší si o par stovek důchodci a dávkaři to ano ale zas jen díky tomu že zdaní více firmy.Jen primitiv si může myslet že když zdaní více firmy se poženou honem někoho zaměstnávat.Naopak všech starších 50 let se zbaví a budou držet jen opravdu ty nejlepší a produktivní lidi.Nikomu to nepomůže jen sockám opravdu a ti se klepou už teď na vyšší dávky.
Re:Jen blázen si může myslet že příchodem levice bude mít práci., , 13.2.2012 12:24:49
No jistěěěěěěěěěěěěěěěě!! Vždyť vzdát se té úžasné pravicové prosperity, kterou tady vidíme na každém kroku, ta vzkvétající města, venkov plný šťastných a spokojených občannů, ta skvělá a jen úspěchy kynoucí budoucnost, a mnoho dalších, jen "pravicí" zajistitelných skvělých věcí, to si přece nemůžeme nechat vzít !!! Tak je to spravně, tak to ma byt !
Re:Jen blázen si může myslet že příchodem levice bude mít práci., , 13.2.2012 12:00:43
Ty se mýlíš. Proč by se měly zdaňovat firmy? Stačí jen pořádně zdanit nekřesťanské zisky.
Re:Jen blázen si může myslet že příchodem levice bude mít práci., , 13.2.2012 11:57:05
Myslím, že budeš mít času dost napodobit Mašína, takže čti jeho paměti, ať máš náskok §
Vyhozené peníze, , 13.2.2012 11:49:17
Nezdá se vám,že jsou to zbytečně vyhozené peníze,dělat průzkumy každý týden? Stačí tak 2x ročně,nebo před nějakými volbami. Tohle je nanic. Jenže to by ti naši "průzkumníci" neměli do čeho píchnout a zjistilo by se,že jich není potřeba takové množství.
Co týden,to naprosto odlišný průzkum!!!, , 13.2.2012 11:44:32
Některé rádoby agentury dělají průzkum volebních preferencí výhradně na Václaváku a blízkém okoli a jak známo,co pražák,to dočista pomatený ODSák!
Ach jo ty průzkumy?, , 13.2.2012 11:41:46
Pánové a dámy,ty průzkumy jsou na houby,přemluvil jsem bábu,dědka,Mádla i Issovou,aby mi řekli,koho by teď volili,a světe div se,prý ještě neví,co však ví jistě,že po získaných zkušenostech,už rozhodně nebudou volit pravicové strany!!!!To je bomba,co!!!
Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:39:45
Pokud volby vyhraje tzv.levice otevře štědrou dlaň cikánům a všem nemakačenkům, kterým bude štědře sypat peníze z našich daní. Zase budeme živit tyto parazity na úkor našich dětí. Co vy na to levicový voliči???
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 12:29:07
Hloupý Karle, ono je tomu snad dnes za té pravice, jinak ??? Oni teď ti jmenovaní nějak trpí nouzí a "pravice" jim nesype ??
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 12:27:34
Před rokem 89 musel každý cikán pracovat a bude to tak i po vítězství KSČM ve volbách ( pokud ovšem mlčící většina dostane rozum a půjde k volbám.
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 12:18:12
Co bude nebo nebude opakovat je nesmysl,jelikož se potom ukáže co je,ale jistě nebude většině národa hůř jak je tomu teď,i když nynější sorta vyždímala republiku až na kost.Je třeba pozavírat vlastizrádce a zloděje a tím dokázat že se to nebude nadále trpět.Sebrát majetky a donutit je pracovat taky rukama,aby pochopili jak těžko se peníze vydělávají
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 12:00:23
teď živíme zase bohaté zloděje,sice dřou jako koně ,ale to já taky,smůla je ,že já na nesprávném místě,pač nejsem žádná příbuzná ani kamarádka..
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:50:18
Karle,máš to marný,pokud já vím,tak jediní,kdo dokázal utáhnout opasek cikánům a nemakačenkům,tak to byli právě komunisti!!!Ti co makali,se měli poměrně dobře,a ti co nechtěli,šli makat do basy.
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:53:51
To mohli když bylo vše státní a i tehdy byla zaměstnanost dotována.Dnes nikdo nikomu práci nedá když ho nebude potřebovat a můžete si myslet co chcete.
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 13:07:29
Dneska je to bez dotací?Sem si nevšiml,jenže jak komu,a jak kde?A v jaké výši!!!
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:49:42
Hochu to máš ouplně jedno, mmáš živit ty příživníky z ODSS a spol, nebo cikány a zloděje. Vono je to tady v tom bordelstánu fuk.
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:47:28
Raději at to jde cikánum a bude bezpečno než at to ukradou tve modly a dají kmotrum zmrde!
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:46:02
Už není co sypat!Všechno jste rozkradli!Nepij ODSáku!
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:44:11
a vy jako pravičák platíte daně ?! Těžko, co ? Leda tak "optimalizovat odklánění" Kalousek nasekal od roku 2007 1 bilión korun dluhu a to jsou FAKTA !!!! Které zaplatí zase dělník ! Volím KSČM, protože donutí každého pracovat a ne že ne !!!!!
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:46:23
Jak donutí pracovat a kde?Státního není nic a žádnej soukromník nikoho dotovat nebude.Jedině ekonomickej růst dokáže zastavit nezaměstnanost a pochybuju že za komunistů by nějakej růst byl.
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:45:08
Už není co sypat!Všechno jste rozkradli!Nepij!
Re:Pokud volby vyhraje..., , 13.2.2012 11:43:24
Hlavně si ti levičáci neuvědomují že pomůžou jen cikánům a těm na dávkách ale těm co chtěj práci leda uškodí.To je ale jejich věc.
Vážení občané této zplundrované a rozkradené země,, , 13.2.2012 11:38:49
Čemu se divíte? Po tom, co nám předvedla ta banda po tkz. sametové revoluci? Vše rozkradeno, zemědělci zlikvidováni, fabriky rozkdané těm západním demokratům,za pár šupů, u moci Klausové, Kalousci, Sobotkové,Bendové, Bendlové, Mackové, Topolánci, Parkanové, Vondrové a ostatní lumpi? To jsme chtěli? NECHTĚLI. Tak se u voleb proberte. Jinak zdechnem.
Re:Vážení občané této zplundrované a rozkradené země,, , 13.2.2012 12:26:13
Není co dodat .
VOLME TY , KTERÝM BIJE SRDCE PRO PROSTÉ LIDI !!!!
No, už tenhle průzku vypadá pravdivějš než ty z minulého týdne, , 13.2.2012 11:38:30
Ale já si stejně myslím, že KSČM získá nakonec víc hlasů než ODS a TOP dohromady
Dělat průzkumy každý týden , , 13.2.2012 11:37:19
když se ani neví kdy víolby budou je k prdu.Kdo si průzkum objedná ten vyhrává.Jeden "velkej mág "na průzkumy už dojel.Pokud lidi budou stále více otráveni politikou tak k volbám nepůjdou a můžou si průzkumy nabouchat.Agentury z Prahy to zadara na území HMP nedělají.Kšef je kšeft.Viz SANEP.
Kolik trotlů může chtít volit ty modrobolševické zloděje ?, , 13.2.2012 11:37:15
Kolik trotlů může chtít volit ty modrobolševické zloděje ? Jim asi stačí značně ohlodaná kostička, která upadne ze stolu jejich hlebodárců.
ODS je nevolitelná, , 13.2.2012 11:37:00
ale byl jsem také dotazován a odpověděl jsem, že je budu volit, protože víc ty sráče poškodit nemohu.
Mafiánská tripartita (ODS, ČSSD, KSČM) se plánovitě obměňuje !!! Jako v mariáši. Babiš bude pauzírovat. Za koho asi?, , 13.2.2012 11:36:32
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Ještě ty modré, , 13.2.2012 11:31:38
Ještě ty modré zloděje a tu odnož UTOP 09 poslat na smetiště dějin a kriminálu a bylo by to skvělé !
Kdyby KSČ zakázali a vybudovali normální PRÁVNÍ STÁT s jasnou hmotnou odpovědností, , 13.2.2012 11:28:20
Všech,tak se tady nemusíme dnes dočkat toho,že tady zloději kradou státní majetek,dnes chtějí krást soukromé domy a pořád mají málo.Komunisti v obecních a krajských VIP správních radách tady nedodržují zákony,nakradli na majetky a dnes se slušným a poctivým lidem smějí.
Nerad to říkám, , 13.2.2012 11:27:53
ale už neznám asi nikoho, kdo by nechtěl volit komunisty nebo ČSSD. Na koaliční zloděje nadává každý, včetně všech podnikatelů které znám. Nového znárodnění se neobává nikdo z nich.
A co můj Lev 21,kde je můj Lev,bééééé,poženem to do Štrásburgu,nevděčníci., , 13.2.2012 11:27:15
Chci být aspoň héjtmanem,lidi neblbněte,jedno jediné křesílko,vám to přeci nic neudělá,a ten můj ušatý fakan nemá ani na botičky od Diora.
jj,a pristi tyden to bude zase naopak..., , 13.2.2012 11:25:51
jdete uz s temi pofidernimi pruzkumy do prdele!
lidi neblbněte, , 13.2.2012 11:24:22
To vám těch víc jak 20 let co se to tu střídalo modří, oranžoví, zase modří, pak se spojili, prostě vždy udělají vše aby si ty koryta drželi.To vám nestačí, že když jste v 89 cinkali klíči a uvěřili v demokracii, tak že se tím zničil život našich dětí , které v tomhle svinstvu teď žijí, já to nechci zkazit alespoň vnoučatům, chci smést tohle svinstvo do propadliště dějin,chci apolitickou vládu, to jest vládu, kde se nebudou dodržovat stranické dohody, a když něco dobrého řekne opozice smete se to ze stolu, ale vládu odborníků, a ne diletantů kdy psycholog z věznice Dobeš přivede naše školství do prd...,pryč s politiky,podporuji Holešovskou výzvu, a 15.3. jedu na velkou demonstraci do Prahy, když se to nepovedlo v listopadu 89, je nejvyšší čas to napravit.
Dokud si budou hřát hada na prsou,budou pořád padat dolů., , 13.2.2012 11:24:12
Kvůli Drábkovi je pro příští volby ods už jen chcíplá ryba.
Re:Dokud si budou hřát hada na prsou,budou pořád padat dolů., , 13.2.2012 11:28:00
mno ja nevim...Drabek patri ke Kokotum...to je ale jedno,kokoti jsou jak odeseasi,tak Kokoti 09
Volby, , 13.2.2012 11:22:40
Ano , tak by to mělo být . K volbám by mělo jít co nejvíc občanů a vymazat ODS , TOP09 a VV z politické mapy .
Arogance moci viz Nečas , Píka , Bendl , Drábek a další
by opravdu měli zmizet . Ahoj Pepík
Zkrátka, , 13.2.2012 11:21:49
nám už nic jiného nezbývá,než volit komunisty. Aspoň bude sranda.
KSČM bude mít víc než ČSÁD a to bude mazec budeme znárodňovat a věšet špinavé modročerné prádlo., , 13.2.2012 11:21:38
Re:KSČM bude mít víc než ČSÁD a to bude mazec budeme znárodňovat a věšet špinavé modročerné prádlo., , 13.2.2012 20:21:47
Máš na mysli tu KSČM co dosadila Kikinu na hrad, co drží u koryt tuhle mafiánskou pro Ruskou bandu? Vidíš co jsi za debila.
Re:KSČM bude mít víc než ČSÁD a to bude mazec budeme znárodňovat a věšet špinavé modročerné prádlo., , 13.2.2012 11:24:03
Hochu, znárodňovat by šlo těžko, na věšení jaksi náš národ není, takže by asi velký mazec nebyl.
Re:KSČM bude mít víc než ČSÁD a to bude mazec budeme znárodňovat a věšet špinavé modročerné prádlo., , 13.2.2012 11:56:57
Všechno jde jen to chce chtít.
Prostě nám chtějí těmi výzkumy říct, , 13.2.2012 11:18:34
že se nemáme o žádnou změnu snažit,protože ať vyhraje kdo chce,trojkolka grázlů nám bude vládnout dál.Holt je třeba přitvrdit a tu hrůzu nedopustit.
ODS 21 procent, TOP09 14 procent- vymývání mozků pokračuje, , 13.2.2012 11:17:01
Goebbelsovské průzkumy mají vnutit lidem lež jako věž. Tyhle dvě strany mají sotva 10 procent dohromady.
Je vidět,že Tolja a jeho banda dělají politiku odpovědně., , 13.2.2012 11:14:35
Nasranost lidí roste a bude hůř.Jen tak dál modrobolševici.

