15.2.2012 7:50 - Asociace samostatných odborů podporuje vládu. Říká totiž své rozhodné NE podepsání smlouvy o fiskální stabilitě s Evropskou unií. To je ale asi jediný styčný bod, kde je shoda. Jinak předseda asociace Bohumír Dufek vládu nešetří.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, , 19.2.2012 17:57:14
------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- -------------------------------------------------
To soudruha Dufka mít v Lihovém domě, , 17.2.2012 23:06:39
rádi nebudou, za to, že si dovoluje zpochybňovat, že největší blaho, které mohlo naši zemičku postihnout, je členství v EU a fiskální unii. To asi půjde Dufek co nevidět na kobereček k Bohoušu Sobotkovi a bude mu muset vysvětlit, jak mohl...
Co je moc,to je moc ale toho je příliš., , 17.2.2012 22:32:48
Jestli to je to pravé co si ti zvoníci vyzvonili, tak mám obavu že nám už ani ten dnes propagovaný bůh nepomůže. Snad jedině nový únor 48. Nebo snad císař pán, či dokonce ten Adolf. Každý ať si vybere dle libosti a sympatie.
Malý český člověk, , 17.2.2012 4:47:46
je už z toho úplně blbý. Petice pro a proti, vlastenci kontra "Vlastenci" pochody za něco a proti něčemu, protestní demonstrace před arcibiskupstvím a současná modlitba za kardinála,atd - etc. Krize jsou jako chřipka - přicházejí a odcházejí, krize se nás netýká díky koruně, s recesí si hravě poradíme díky prozíravosti našich politiků. Všichni, ale úplně všichni to s námi myslí dočista dobře, nebát se a nekrást, drž hubu a krok! Kdo neskáče není Čech.
Odborar nezklamal !, , 17.2.2012 4:34:19
Mluvi jako spravny agent Moskvy, a podporuje hlavniho agenta KGB na hrade !
Dejte mu okamzite zdarma dovolenou v Rusku !
jen tak dál, , 16.2.2012 22:32:42
asi chceme,aby jsme byli Tatarov.Všechno,co je z EU,je špatně,my chceme svoje mafianský zákony a žádný pravidla a žádná práva občanů EU.Nepotřebujeme si stěžovat ve Štrasburku,máme vlasní skvělý soudy.Chceme žrát prošlý a umělý potraviny a co možná nejdražší a pokuty nějaký řetězcům??dyť si chudáci musejí taky vydělat..nikdo se nám do toho nebude z nějakýho Bruselu montovat...lidi vy jste ale fakt blbci,jak jim to žerete
odborář Dufek řekl to,o si myslíme všichni ..., , 16.2.2012 17:18:23
Pan Dufek má pravdu. To, že Halík, Pehe, biomasa, Svěrák a spol. sesmolili petici, která nějak podezřele připomíná petici z 1968 mě nepřekvapuje, od nich se těžko dalo čekat něco jiného. Ale zaráží mne jiná věc - proč vlastně se tu pořád řeší fiskální unie jestli podepsat nebo ne, když každý soudný člověk zcela jasně vidí, že to není pro náš stát vůbec výhodné, ale přesně naopak. Je průser, když se tady přetahují politické strany co - kdo... a přitom by stačilo používat pouze mozek a rozum a pracovat v zájmu občanů této země. Tedy v případě, že ho dotyční vlastní... A jinak pro ty co prosazují podepsání fiskální unie - v rámci své vlastní rodiny, své domácnosti podepsal by někdo z vás tohle pokud to budu já nebo někdo po vás požadovat? Obávám se, že ani náhodou... Takže se tak chovejte i v rámci státu a pokud chcete podporovat krachující země resp. MMF a další zločinecké organizace, tak směle do toho, ale ze svých vlastních prostředků . Možná vás pak nějaký globalista poplácá po zádech a vy budete moc uchcávat blahem. Tohle nejsou ale ambice občanů této země...
Dobře děda Dufků činí., , 16.2.2012 16:57:23
Nečase k nepodepsání vede to ,že by Unie kradla pro sebe a modrý ptectvo a jeho udržovače z Čssd by nezbylo.Ž ese stanou dotace dluhy to se ví dávno vezměme dnes čističky vod.Naši to vyzkoušeli z dotacemi stavebního spoření slíbili a pak zkrátili!
A afkt je jeden když už jsme naparcelovaní ve státech tak by nám nikdo neměl diktovat kolik krav budu mít v maštali jestli jednu nebo tři je na mě kolik jich uživím kolik komu na maso prodám.A nebudu nucen kupovat když na to nemám!!!!!!!!!!!!!!EU ano bez hranic a s jednotnými pravidly například na silnicích,v dopravě lodní ,letecké železniční ale jestli si budu vytírat arš levou nebo pravou rukou záleží jen na mě!
., , 16.2.2012 14:21:35
Tak, teď babo raď ! Nebo že by nám poradili Mádl s Issovou ? Já už vážně nevím komu mám věřit.
., , 16.2.2012 14:09:33
Dufek byl blbej jak necky uz v r. 1994 na Zofine, kdyz "horoval" za "trh bez privlastku VK" a tak pripravil sve odborare ze zemedelskych firem o praci!
Svěrák, , , 16.2.2012 13:58:24
to je jenom takové pseudointelektuální hovádko, které hrálo pro bolševiky a teď opěvuje antibolševiky. Ale takový Halík, tomu se říká morální zrůda. Ten se zajímá jenom o hmotné statky. Co nejvíce miliard, co nejvícce rybníků, lesů, luk. Proti tomu je papežský prelát úplná nula. Panebože, jsi-li, ochraňuj nás od Halíků.
Dopis Moravanů blbým čecháčkům - zejména pražáčkům, včetně hradních ubožáčků:, , 16.2.2012 0:57:52
Hrdinní, nezištní a všem pravdy přející čeští boží bojovníci proti Bruselu !!!
Sledujíce váš neúnavný boj proti EU a Bruselocentrizmu za výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit vaši vozovou hradbu. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně a mravně, ale i municipální správou). Hodláme posléze vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme (ušlechtilý) slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset s vámi vést „falešné a prázdné“ diskuze, jako např. o zavedení Eura coby měny. Vám zůstane měnová kuriozita – Pražský groš (Pg) - namísto dosavadní (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat (po konzultaci s Vladimírem Mečiarem). Předběžně vám nabízíme, že s Muchovou epopejí si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou namísto Blobu, či k zapůjčení do Japonska). K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový třicetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ i s primátorem včetně řetězu (ale jen kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, na zakrytí celé vaší euroodpadové kotliny včetně „počeštěných“ Sudet. Zato heslo rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba: „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň náhodní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři). Váš „ctnostný mocnář“ toho aspoň nebude mít tolik na únavné inspekční inkontinentní objíždění a pojídání osoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen levně aklamací přímo na Koňáku. Na Vítkově je pro něj teď po Gottwaldovi místa dost. Když dáte betonovému loupežníku a euroteroristovi Žižkovi do ruky raketu (tenisovou), nebo ukořistěné pero, ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodražit Blanku, či jakýkoli jiný český tunel. Vyvěsíme: „Češi nekrást tady“ (protože „Kdo nekrade, není Čech, hop, hop, hop“).
http://www.blisty.cz/art/60346.html
Re:Dopis Moravanů blbým čecháčkům - zejména pražáčkům, včetně hradních ubožáčků:, , 18.2.2012 11:25:05
Jsem MORAVÁK a ty jsi buď PYČA nebo letadlo z Bohunic.
Re:Dopis Moravanů blbým čecháčkům - zejména pražáčkům, včetně hradních ubožáčků:, , 18.2.2012 0:22:04
Kdo neskace neni cech................fuj...k takovym srackam se nikdy neponizim...prasata...kdo to vymyslel???? takovou hruzu...Cesi, laskave se ozvete, snad nejste takovy zmrdi
Není divu, vepřové hlavy pocházejí ze stejného chléva., , 16.2.2012 0:46:26
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
no ja nevim..., , 15.2.2012 22:55:05
...ale Necas chodi jak priposranej a lze...priposranej lhar...a Dufek mu leze do prdele...buzerantstvi je dnes hodne v mode..........civilizace jdi do...taky do prdele :-)))))))))
Smlouva o fiskální stabilitě s EU je pitomost, to je jasné všem., , 15.2.2012 18:14:15
Je to jasné i takovým, jako je Jiří Pehe, Tomáš Halík, Zdeněk Svěrák, Kateřina Jackues a podobným. Ale těm nejde o fiskální stabilitu ale o to vehnat nás do drápů EU. Ostatně ani EU nejde o stabilitu - kdyby ano, mohla v tomto ohledu konat a kontrolovat již dávno. Navíc - biomasa Kateřina Jackues se svým IQ může tak něco povídat. A Tomáš Halík? Ten by si měl spíše hledět svého a nemluvit do věcí mimo jeho obor. Ale na druhou stranu je alespoň vidět, za koho "kope".
Re:Smlouva o fiskální stabilitě s EU je pitomost, to je jasné Koudelkovi !, , 16.2.2012 0:48:36
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Smlouva o fiskální stabilitě s EU je pitomost, to je jasné Koudelkovi !, , 16.2.2012 13:54:07
Pokud existuje Čexh, který je schopen napsat takovýto příspěvek, tak potom je český národ odsouzen k postupnému zániku. Tady nestačí říci Ty vole, to už je příspěvek na hranici mentální retardace. A nebo je tento anonym placený provokatér. A třetí možnost, tento anonym je podnikatel nebo vexlák. Jduvenblejt.
Hanba, , 15.2.2012 14:38:54
A to je také úkaz naší dnešní doby. Jednotliví odborníci a někdy i velice fundovaní se mezi sebou nedokáží shodnout na jednotném stanovisku k fiskální politice EU. A pak tomu má obyčejný člověk rozumět a vědět na čí stranu se přidat. Že nemá jednotný názor levice s pravicí, no dobrá to je dáno jejich opačnými světovými názory, idejemi. Ale že se nedokáží shodnou ani v jedné lajně, například bossové odborů, politici na pravicové straně, ale ani na levicové straně to je to co je špatně. Když si ani mezi s sebou nedokáží sjednotit názory o čem to svědčí? Tohle není dáno demokracií, ale nezájmem o budoucnost naší země a jejich obyvatel. Jde jim opravdu jen o to co si urvou sami pro sebe a co si nahrabou pod sebe. V žádném případě jim nejde o nás. A pak je volte.
Jsem velmi rád za slova, kterými odboráři hodnotí zásadní nedostatky ostře protiústavního paktu o "fiskální stabilitě":, , 15.2.2012 13:51:42
„Pokud jde o fiskální smlouvu s Evropskou unií, tak naše asociace říká jednoznačné ne! Tato smlouva nejenom že omezuje rozhodovací pravomoci státu, ale i v rámci státu omezuje rozhodování parlamentů v jednotlivých republikách,“ jsou slova, které nelze považovat za nějaký názor, ale konstatování naprosto zřejmé reality, která ze všech dosavadních návrhů paktu vyplývá. Konečně opět někdo v plné nahotě demaskoval hrůznost této rádoby solidární smlouvy, jejímž cílem není nic jiného, než hrubá kolonizace a naprostá uzurpace veškerého vlivu na řízení jednotlivých států. Pokud odbory kritizují v dílčích ohledech vládu, nelze jim to zazlívat - zvlášť třeba v otázce nedostatečného výběru daní a jejích značných úniků v podnikatelské sféře. Pak je dvojnásob přínosné, že odbory nekritizují jaksi z principu vše, co se týče pravicové politiky, ale jsou schopny racionálně a věcně různá její opatření rozlišovat. Pak je celkem logické, že kritizuje-li nízký výběr daní, resp. daňové dopady na nízkopříjmové vrstvy zaměstnanců jako takové - bude tím spíš kritizovat plánovaný, centralizovaný ekonomický diktát teletníku - který by nám daně nastavil např. ve výši 30%, a při této zlodějině by dál trestuhodně žvanil o jakési "solidaritě". Je ovšem smutné, že ani tzv. "umělecká elita" národa, která si tu hraje na humanistickou střechu, ve skutečnosti naprosto ani neví, co taková solidarita vlastně znamená...
Klaus:Jsem velmi rád za slova, kterými odboráři hodnotí zásadní nedostatky ostře protiústavního paktu o "fiskální stabilitě":, , 16.2.2012 0:50:14
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Klaus:Jsem velmi rád za slova, kterými odboráři hodnotí zásadní nedostatky ostře protiústavního paktu o "fiskální stabilitě":, , 16.2.2012 14:11:34
Nejhorsi na tom je, ze nejspise jedno z takovychto "hoven"....
jste Vy. Nebot jinak byste se naucil i neco jineho, nez na vsech blozich takhle blbe spamovat.
Dufek těžce kolaboruje s vládou., , 15.2.2012 13:51:08
Lidi, nevěřte tomuto gaunerovi. On si vládu hýčká, kdyby nebyla, jak by se tento gauner uživil?
Re:Dufek těžce kolaboruje s vládou., , 15.2.2012 18:23:17
V souvislosti s tímto článkem je třeba říct, že Dufkův názor je správný. EU ke stabilitě nepotřebuje žádný pakt. Pakt potřebuje k úplně jiným věcem. Už "slavná" Lisabonská smlouva byl jeden velký podvod, resp. její přijetí. Tak co jiného čekat? Už svým "podpisem" jsi vyjádřil mnohé...
Re:Dufek těžce kolaboruje s vládou., , 15.2.2012 14:01:20
Zdá se mi trochu promodralej. Že by to bylo těmi mrazy ????????
Re:Dufek těžce kolaboruje s vládou., , 16.2.2012 14:12:55
To se ti nezda, to je fakt.
Ten je tak modrej, ze by mohl na vzornik barev.
Re:odborář Dufek IQ duté tykve, , 15.2.2012 17:59:11
Takovýhle blb vede odbory!!Jen blb typu Duchka rozumí a kecá do všeho!!!Proto Duchek na hrad!
Svěrák Peehe a další se zas jen chtěji zviditelnit a být důležití!, , 15.2.2012 12:55:08
Biomasa je tele, Pojerovou štve, že není u lizu!Těmhle všem šmejdům věřím jak šmejdům co zde vládnou a Sobotka to je chudáka že jim Sobotka nesmrdí Svěrákovi a spol . socan to je fuj.....chacha
Re:blbé socky a další se zas jen chtěji zviditelnit a být důležití!, , 16.2.2012 0:52:46
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Péťa Nagy, , 15.2.2012 12:42:50
„Je to tak, jak jsme to vládě předpovídali! V cenách potravin a životních nákladů se inflace točí okolo pěti procent. Takže premiér Petr Nečas neměl pravdu, když tvrdil, že to bude maximálně 1,7 procenta,“ konstatoval Dufek. Tak ať se Péťa Nagy pochlubí síťovkou, tak jak ji ukazoval přede volbami. Nečasova síťovka: http://www.youtube.com/watch?v=ESVErqo9b6s
Péťa Nagy, , 15.2.2012 12:36:57
„Je to tak, jak jsme to vládě předpovídali! V cenách potravin a životních nákladů se inflace točí okolo pěti procent. Takže premiér Petr Nečas neměl pravdu, když tvrdil, že to bude maximálně 1,7 procenta,“ konstatoval Dufek. Tak ať se Péťa Nagy pochlubí síťovkou, tak jak ji ukazoval přede volbami.
Dufku, máš pravdu.Ještě musíte v odborech vysvětlit dělníkům, že udržení naší české koruny je našim národním zájmem, , 15.2.2012 12:17:56
Drahé euro by rozvrátilo náš průmysl.
Re:Dufku, máš pravdu.Ještě musíte v odborech vysvětlit dělníkům, že udržení naší české koruny je našim národním zájmem, , 15.2.2012 12:33:40
Ty jeden anonymní debile, nechceš nám zdělit co se tu dá ještě rozvrátit?Ty musíš být kus vola,viď,zalez!Nenosíš náhodou jarmulku? Usuzuji podle tvých každodeních blitků!!!
co že?, , 15.2.2012 11:49:17
Jiří Pehe, Tomášem Halík, Kateřina Jackues a knim si přisedá člověk; Zdeněk Svěrák. Jak to, že jej dokáže někdo, či něco tak zblbnout? To nevidí, že to co tady žije (a nejen on) je stále "Nejistá sezóna"?. To už zapoměl na Lijavec? To už snad i zapoměl na svá vystupování a proslovy k studetům z 89"? A co mne osobně mrzí, že asi zapoměl i na slavnou větu "Můžeš přelézt, přeskočit, ale nikdy nepodlézt". No nic, budu se muset opět vrátit k prostudování těch materiálů i argumentů. Obávám se však, že nic zásadně převratného neobjevím. Tam, na tom "nebi bruselském" jsou samí hodní a odpovědní andělé, kteří příletají s křišťálově čistými direktivními úmysly. A v tom nebi českém se zmůžeme akorát na to "Ty tajtrlíku!?"
Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.., , 15.2.2012 11:03:19
Kam dospěla soudnost lidí,Ti kteří pronášejí demagogické ,,bonmoty,, v médiích,novinách a jiných sdělovacích prostředcích.Jak je možné,aby předseda asociacie samostatných odborů pan Bohumír Dufek,se stavěl na stranu vlády a říékal rozhodné NE podepsání smlouvy o fiskální stabilitě s Evropúskou unií!Naq jaké straně pak tento člověk stojí,koho zájmy zastává?Z jakých peněz je mu vyplácen měsíční plat?Dostal snad všimné nebo mu snad někdo pohrozil prstíkem?Jak to,že je ještě ve vedení asociace odborů?Ví on vůbec,že tímto krokem se totálně diskriminoval a staví se proti zájmu pracujících,odkud mu plynou nemalé finanční prostředky?Takže páni odboráři udělejte si tam pořádek,protože je viditelné kam směřují Vaše zájmy!Jenom v obraze :co to je fiskální politika evropské unie - ČESKÁ REPUBLIKA PODEPSALA LISABONSKOU SMLOUVU A TÍM SE K NĚČEMU ZAVÁZALA.VYTVOŘENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU SE SAMOZŘEJMĚ VYTVOŘILI V NĚM I ÚŘADY,KTERÉ MAJÍ KONTROLOVAT TOK FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ DO VŠECH ZEMÍ EVROPSKÉ UNIE NA PODPORY PROJEKTŮ PRO ZLEPŠENÍ PRODUKTIVITY ZEMÍ V RÁMCI EU.TYTO DOTACE A NEJEDNÁ SE O MALÉ ČÁSTKY,RÁMCOVĚ DESETIMILIARDY I STOMILIARDY SE PAK VYČLENUJÍ PRO JEDNOTLIVÉ ZEMĚ A JEJICH TOK BYL PAK V ZEMÍCH KAM DOPUTOVALI NEKONTROLOVATELNĚ ,,ODKLONĚN,,NA ÚPLNĚ JINÉ ÚČELY,NEŽ K JAKÉMU MĚLI SLOUŽIT.V POSLEDNÍ DOBĚ JSME TOHO SVĚDKY NA JAKÉ NESMYSLY SE TYTO PROSTŘEDKY POUŽILI.MĚLI SLOUŽIT PRO ROZVOJ A NÉ PRO JEJICH VYTUNELOVÁNÍ,TEDY PRO POLITIKU ZAMĚSTNANOSTI,STÁTU.A TOMUTO ODKLONOVÁNÍ A ZNEUŽÍVÁNÍ TĚCHTO FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ MÁ ZABRÁNIT TATO SMLOUVA O FISKÁLNÍ STABILITĚ.JE TO KONROLA RPOTI ZNEUŽÍVÁNÍ DOTACÍ NA JINÉ ÚČELY,NEŽ NA JAKÉ JSOU SMĚŘOVÁNY.A PROTO SE ZATÍM NEPODEPSALA,PROTOŽE DOTACE KTERÉ MAJÍ JEŠTĚ PŘIJÍT,UŽ MAJÍ SVÉHO ADRESÁTA,ALE TEN NENÍ PROJEKT K TOMU URČENÝ,ALE UŽ KONTA SOUKROMÝCH OSOB NA TENTO PROJEKT PŘILEPENÝCH.TAKŽE PANE BOHUMÍRE DUFKU ZA JAKÝMI ZÁJMY STOJÍTE??TAKŽE PANE BOHUMÍRE DUFKU,JSTE JEŠTĚ PŘEDSEDA ASOCIACE SAMOSTATNÝCH ODBORŮ??? ANEBO TO JE JENOM ZÁSTĚRKA ????
Re:Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.., , 15.2.2012 18:29:03
1) Velkými písmeny neuděláš ze lží pravdu. 2) Proč by musely odbory nutně se vším nesouhlasit? Opět lež! Celá Lisabonská smlouva a její platnost je blud - viz. referendum v Irsku, kde se kvůli tomu konaly dvě kola. Jak je to možné? To by se konaly i tři nebo deset, dokud by smlouvu Irové neschválili? Celá EU je jeden velký podvod a lumpárna!!! Takže buď lžeš z neznalosti nebo jsi vědomý lhář. Ani jedno tě však neomlouvá.
Přestaň žvanit o eurodotacích, když o nich zjevně víš houbelec, europrase prolhané: KOLIK PLATÍ TELETNÍK, ŽE NEVIDÍŠ A NEMYSLÍŠ?, , 15.2.2012 14:19:35
U stolu běžně sedávám s lidmi, kteří se na rozdělování eurodotací dotací podílí. Ani oni, přestože je tento cirkus řiví, dokonce neváhají otevřeně přiznat, že celé ono divadlo centrálního přerozdělování asociálních dávek je naprosto k hovnu, když asi 90% plyne do ztrátové a neinvestiční sféry - jinak řečeno to jsou zcela vyhozené peníze, sloužící uzkým skupinkám lobbistů (fotovoltaická verbež, různá jakozelená podvodná a protistátní hnutí, které mafiánským způsobem za st. dotace organizují např. ilegální přivandrovalectví mokroušů z ciziny atd., tj. podobně, jako nejtěžší mexické mafie...). Pokud chce vůbec teletník do budoucna jen uvažovat o prosperitě, pak k ní nemůže dojít dříve, než zruší tento přebujelý, asociální, naprosto neefektivní a rozhazovačský marxisticko-kapitalistický socialismus.
Co to zde žvaníš a cpeš veřejnosti za ultralež, ty proevropsky uplacená špíno?! , , 15.2.2012 14:10:04
Aspoň však vidíme, jak je patrně v okruzích bažiny tohoto "pisatele" zcela běžné, uplácet hlasatele za šíření teorie multikultižvástu a ieologie diktatury teletníku.
Je tedy třeba upřesnit neuvěřitelné demagogie, kterými si tato zkorupmovaná šmucka dovoluje obelhávat veřejnost.
Lisabonský podvod století (LPS), jak vyplývá z nedávno zveřejněných zákulisních "dekretů" Merkelové, není nic jiného, než tajně přefutrovaná, bývalá "evropská ústava". Text se prakticky nezměnil, zato byl prudce degradován "způsob jejího hlasování", což ovšem jaksi politici zapomněli do pravidel lisabonu uvést, takže napříč celým kontinentem, snad s výjimkou Irska (které si prosadilo referendum), byl fakticky přijat naprosto protizákonně. U nás o tom nelze pochybovat vůbec, protože s největší pravděpodobností zkorupmovaný "ús" protlačil lisabon do řádu, přestože nadále ostře odporuje platné Ústavě ČR. Kterákoliv mezinárodní soudní instituce, oprávněná se tímto podvodem zabývat, jej dle mého smete ze stolu v prvním stání, jakmile se najde jediná země, která napadne LPS u mezinárodních soudů pro dohled nad demokracií. Mnohem podstatnější však je, že LPS ani náhodou nezakládá žádné závazky pro dnešní přijmutí "fiskálního paktu". Jednak spolupráce v LPS má jiný hospodářský charakter, druhak - samotná judikatura našeho ús, která přijmutí LPS podmiňuje - zároveň odporuje přijetí "fiskálního paktu" právě proto, že ten je v rozporu s LPS: v něm o fiskální a rozpočtové unii opravdu není ani slovo - a v tomto bodě tedy naše eurovazalská žumpa - autor výše cpaného blábolu - lže veřejnosti nejvíce. Tedy je nutno znovu upřesnit dle pravdy, že vůbec nic, opakuji - naprosto žádné ustanovení z LPS - nezavazuje ČR předávat ani jednu jedinou (natož všechny) pravomoc z Ústavy, náležející demokraticky voleným orgánům a voličům ČR nějakým centrálním "euroorgánům", které ani neumí definovat žádný právní řád na světě! Právě totalitní původ obludy "merkezy", která nemá sebemenší oporu k samozvanému řízení kontinentu v žádné legislativě, je v příkrém rozporu jak se samotnou Ústavou ČR, tak s judikaturou ÚS, jež podmiňuje eventuelní přesuny na nadstátní úroveň jen u orgánů, které prošly řádnou demokratickou volbou a procedurou, a i v tomto případě je nutno takové smlouvy hlasovat 2/3 většinou Parlamentu i Senátu, nebo rovnou referendem (což je případ ratifikace "fiskálního paktu" a přijmutí eura). Holt, podobné diktátorsky uplacené mediální žumpy, se budou muset doučit, co vlastně znamená demokracie a rozhodování demokratické většiny.
Re:Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.., , 15.2.2012 11:38:49
Sere tě že mluví pravdu nebo co? Proč by měly být odbory ve všem v opozici a proti vládě? Hned za tím vidíš zase nějaká spiknutí, paranoiku. Viděl si někdy Dufka osobně, mluvil si s ním, víš kde a jak žije? Podle tvého paranoiou zcela zasaženého mozku má haciendy na jihu Evropy a do práce jezdí Audinou. Víš ale úplné hovno.
Re:Lepší čecháčkův prašivý vrabec v hrsti než civilizovaný holub na střeše.., , 16.2.2012 0:56:26
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.., , 15.2.2012 11:58:56
Říká pravdu o čem a o kom???Tak atˇteda řekne na co a komu šli veškeré dotace došlé z Bruselu a na jakých kontech přistáli!!!!!Víš v čem tkví politika všech odborových svazů na celém světě a za koho se staví?Tak Ti to odpovím!ZA PRÁVA PRACUJÍCÍCH!!!!!!!!!!!!!! ZA ZVYŠOVÁNÍ PRACOVNÍHO TRHU !!!! ZA ODBOURÁNÍ ODTUNELOVÁNÍ,ODKLÁNĚNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ SPĚJÍCÍCH NA ZVYŠOVÁNÍ PRODUKTIVITY A ZAMĚSTNÁVÁNÍ !!!!!! ZA ŘÁDNOU KONTROLU TOKU FINANCÍ NA DOTACE K TOMUTO SMĚŘUJÍCÍ !!!! ZA STÁT,ZA LID !!!
Re:Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.., , 15.2.2012 12:29:53
Myslíš těch 80 milionů z EU na sociální dialog, rozplánované na roky 2010-2012? Viz projekt: http://www.cmkos.cz/data/articles/down_1824.pdf kde MPSV našlo nějaké nesrovnalosti v čerpání a obviňovalo odbory, že peníze využívá na stávky? Tak to přece utichlo, pravděpodobně tam vládní skřeti nenašli nic tak závažného, aby na tom mohli odboráře upéct. A o to jim přece šlo hlavně.
AŤ se odbory starají o co mají, , 15.2.2012 11:01:18
Vážení občané, nenechte se blbnout odborářskými bossy, mají problémy s tím,. že mají málo členů a tím pro bosse jim zbývá málo peněz.Chci Vás upozornit, že jejich platy jsou od 50 000 do 90 000 Kč. To co předvádějí v televizi, kdyby se jsme podle nich řídili tak už dávno jsme na tom hůře nž Řecko. Jsou to všechno bývalí komunisté, kteří jsou spojeny s CSSD a pletou se do politiky což jim nepatří.
Re:AŤ se odbory starají o co mají, , 15.2.2012 11:42:39
Nováku skutečný plat nejvyšších předáků ani s odvody nedosahuje toho co tady píšeš, možná se trochu blíží k těm 50 tisícům ale opravdu jen blíží - ale i včetně odvodů.
AŤ se odbory starají o co mají, , 15.2.2012 11:01:17
Vážení občané, nenechte se blbnout odborářskými bossy, mají problémy s tím,. že mají málo členů a tím pro bosse jim zbývá málo peněz.Chci Vás upozornit, že jejich platy jsou od 50 000 do 90 000 Kč. To co předvádějí v televizi, kdyby se jsme podle nich řídili tak už dávno jsme na tom hůře nž Řecko. Jsou to všechno bývalí komunisté, kteří jsou spojeny s CSSD a pletou se do politiky což jim nepatří.
Jarmulkáři tlačí na Nečase - v čím zájmu? A proč Duka Halíka nevyhodí za tu politiku?, , 15.2.2012 11:00:26
Duka je měkkej??????????????? Tedy mu katolíci utečou pokud se Halíka nezbaví.
Re:Jarmulkáři tlačí na Nečase - v čím zájmu? A proč Duka Halíka nevyhodí za tu politiku?, , 15.2.2012 12:10:04
Hlavně je tlustej jako prase.
Dufku fiskální smlouvu o EU POTŘEBUJEME jako sůl.Já vím to Ty , , 15.2.2012 10:57:56
jako odborář nemůžeš připustit.jenže ono nejde stále žít na DLUH!!!!Fisk.smlouva zabrání vládám dělat STAMILIARDOVÉ SCHODKY ROČNĚ.O tom to je.NEBUDE totiž na štědré soc.dávky.Dnes třeba dostává sociální dávku každý BEZDOMOVEC ano je to tak.Nemusí NIC a přesto dostane 2100 měsíčně.ZA CO?Proč musí nezaměstnaný na ÚP vykonávat veř,prospešné práce aby dostal podporu v nezaměstnanosti ale BEZDOMOVEC NE?Samozřejmě nejde jen o sociální dávky.KOALICE by třeba na základě smlouvy nemohla nakupovat za desítky miliard korun nepotřebné zbraně,nemohli by stavětz předražené dálnice atd.PROTOŽE ROČNÍ SCHODEK BY MOHL BÝT JEN 20 MILIARD KORUN........S pozdravem Loyza De Conteyner..........VOLIČ KSČM v.r.
Re:Dufku fiskální smlouvu o EU POTŘEBUJEME jako sůl.Já vím to Ty , , 15.2.2012 11:44:17
Nezabrání to absolutně ničemu, pomýlenče.
Re:Dufku fiskální smlouvu o EU POTŘEBUJEME jako sůl.Já vím to Ty , , 15.2.2012 11:23:38
Souhlas.Za jaký mančaft Tento Bohumír Dufek kope???Sedí na židli odborářů a přiklání se na stranu ,,odklonˇovačů,,,kterým nejde o politiku zaměstnanosti ale zvyšování počtu nezaměstnaných !!!Tady v tom mi něco nevoní!!
Re:Dufku fiskální smlouvu o EU POTŘEBUJEME jako sůl.Já vím to Ty , , 15.2.2012 11:26:07
Jo máš pravdu,smrdí to jak rok nemytý bezdomovec.......S pozdravem Loyza De Conteyner..........VOLIČ KSČM v.r.
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo, , 15.2.2012 10:53:34
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo , katolická sekta ukradla většinu pozemků a majetků po okupaci v době Husitské a po další okupaci po bitvě na Bílé hoře , katoličtí pedofilové pravicových stran vykládají však to už je dávno a tak ..........................jenže odškodnění pedofilní katolické sekty je to samé jakoby po 100 letech komunisti a židé odškodňovali nacisty za to ,že jim zničili koncentráky , je to zvrácené a VLASTIZRADA ,katolická církev násilně katolizovala obyvatelstvo českých zemí a terorizovala ho , kradla jejich majetky a okrádala je o desátky , podvedla je s existencí boha
Dufku, výborně, máš pravdu, , 15.2.2012 10:45:14
Pajerová,Pehe a Švejnar se svým plkáním republiku neuživí.Je to český průmysl kdo nás drží nad vodou díky naší samostatné české koruně!!
Re:Dufku, výborně, máš pravdu, , 15.2.2012 12:28:28
Anonýme, kde jste slyšel plkat pana Švejnara? Ten do havlovské party nepatří!!!!!!!!!!!!!
Odboráři se zbláznili !, , 15.2.2012 10:41:29
Odbory jdou chvíli čehy a chvíli hot ! Chtělo by to pánové trochu soudnosti! Všichni víme, že vláda s prezidentem je neschopná ! A vy to budete ještě obhajovat !!!?
Fenič, Halík, Svěrák, Graubner, Bílá, Havel a ostatní uměleckonáboženská lůza řídí tento stát? Čím jménem tito kejklíři vystupují? , , 15.2.2012 10:24:01
Re:Fenič, Halík, Svěrák, Graubner, Bílá, Havel a ostatní uměleckonáboženská lůza řídí tento stát? Čím jménem tito kejklíři vystupují? , , 23.2.2012 18:45:15
Jménem zkrachovalých samozvanců a zaprodanců ... a pak tu jsou takoví, kteří nám svedeným jasnozřivě a nezištně odhalují, co jsou zač. Dříve jsme se to mohli dočíst v Rudém Právu, teď nám to vysvětlují přes internet. Tomu se říká pokrok.
Re:Fenič, Halík, Svěrák, Graubner, Bílá, Havel a ostatní uměleckonáboženská lůza řídí tento stát? Čím jménem tito kejklíři vystupují? , , 15.2.2012 10:40:54
Vystupují jménem té nejhorší zrádcovské spodiny!
Re:Fenič, Halík, Svěrák, Graubner, Bílá, Havel a ostatní uměleckonáboženská lůza řídí tento stát? Čím jménem tito kejklíři vystupují? , , 15.2.2012 10:45:30
jsi blbec !!!
Re:Fenič, Halík, Svěrák, Graubner, Bílá, Havel a ostatní uměleckonáboženská lůza řídí tento stát? Čím jménem tito kejklíři vystupují? , , 15.2.2012 12:30:48
Ty jsi největší!
Halík - další Fenič., , 15.2.2012 10:18:53
Proč se Halík s... do politiky a nezůstává v té svojí zaprděné katolické cirkvi. To se nám kněží budou míchat do všeho? Pokud je mi známo, tak ho "neberou" ani jeho spolubratři, kvůli nadřazenému a povýšenému chování.
odborari !, , 15.2.2012 10:07:14
Odborari dobre placena ELITA jen bu bu bu a skutek utek jde jim jen o jejich posty ale nee o lidi.Je dobre ze aspon rekli NE tem zaprodancum halik,sverak ,pehe je jen mamon mamon mamon !
Re:odborari !, , 15.2.2012 10:38:43
Odboráři jsou zaplacení tak, jak je jejich členská základna zaplatí. Takže nám ostatním do toho může být prd. Starejme se o to, jak jsou placeni ti, na jejichž platy jdou naše daně. Chce to omezit konzumaci modrého barviva (i jiných barviv) a dívat se na věci reálně. Ale to se každému nehodí, že?
Re:odborari !, , 15.2.2012 17:09:28
Naprostý souhlas.Nestarejme se o platy odborářů.Vyvolávát závist a rozpory mezi lidma,to pravičákům nejvíc vyhovuje.Starejme se o to kam jdou naše daně a co za podrazy na nás koalice chystá.Je třeba jít s únií,ale nesouhlasit stím,jak chce vyvést Evropu z recese.Samotným škrtáním se ze žádné krize není možné dostat.To jedinné se naši koalici líbí.Ostatní už nebere.Pokud nebudou v evropě jednotné daně,tak únie newmůže fungovat.A o daně modrým nevíc jde.Zatím můžou bezostyšně odírat střední a nízkopříjmovou třídu.To by skončilo.
Demokracie není tam,kde státní úředník nařizuje povinnosti., , 15.2.2012 10:01:51
Proč lidé platí daně? Protože něco chtějí za ně! platí si z nich policii pro svou ochranu, požárníky-hasiče pro ochranu svého majetku, zdravotnictví pro udržitelnost svého života, rozumnou a nepřebujelou vládu pro zastupování se zahraničím a řízením úředních úkonů ve prospěch daňového poplatníka, školní vzdělání, a jiné. Není důvod aby Kalousek z pozice své funkce nařizoval zvyšování daní, aby bylo na to, co si nějací úředníci z nudy ve svých vyhřátých kancelářích placených daňovým poplatníkem vymyslí a nakreslí.! Daně v česku jsou postavené na hlavu a nejsou využívány k tomu účelu, na který je daňový poplatník utrháváním-si od svých potřeb státu svěřuje do správy. EU by měla transparentním způsobem sdělit všem zůčastněným zemím vyůčtování, které se podílí na platbách směrem do EU z příjmů peněz pro správu v EU a také z peněz, které odchází z EU dotačním titulem do jimi vybraných zemí. Hlavně daňové poplatníky všech zemí v EU zajímá spotřeba peněz daňového poplatníka samotným EU-úřednickým aparátem.!cestovní + ubytovací náklady + pohoštění.!!!
Odborářské předáky-důchodce, , 15.2.2012 9:49:07
vůbec nemusím a senilního Dufka už vůbec né, ale tady s ném musím souhlasit. EU nejsme nic dlužni, její mocnosti nás obrali před naším vstupem do EU o všechno co mělo u nás cenu a teď nám budou utahovat opasky? Škoda, že "sametová" revoluce nebyla prokouknuta hned v zárodku. Byli jsme pracovitý a inteligentní národ. Mááme tržní ekonomiku mafiánů a lichvářů posvěcenou zákony. Skutečně si myslíte, že ti samí co tyto zákony schvalovali mají zájem měco změnit ve prospěch našeho státu?
ČESKÁ ODBOROKRACIE !!, , 15.2.2012 9:45:49
NAOPAK NEURVALÍ VUDCI ODBORU MLUVI DO VSEHO A JSOU SCHOPNI Z ČESKA VYROBIT ŘECKO !!! V které zemi s nízkým dluhem mají odboráři takové slovo? A ten tlak na mzdy - proč nekopíruje
stále nízkou produktivitu práce ?? Je to jen prodloužená ruka
socdemáků, proč se s nimi veřejně nespojí nebo nevytvoří rebgulérní partaj?? Proč nás takto odborářští bossové podvádějí?? Slušní lidé vám to Dufku nebaští!!!!
NÍZKÁ PRODUKTIVITA PRÁCE?KDE ŽIJEŠ?TŘEBA AUTOMOB.PRŮMYSL, , 15.2.2012 10:36:57
doslova trhá REKORDY v počtu vyrobnených a prodaných aut, na ně podobně navazujují firmy dodávající do automobilek díly atd...Jdi pohádky o nízké produktivitě v ČR vykládat svým dětem,třeba Ti uvěří.S pozdravem Loyza De Conteyner.........VOLIČ KSČM v.r.
Korytar Dufek zase blemca a blemca..., , 15.2.2012 9:45:00
Tyhle dedky je treba take vyhnat.Tumluji se stejne jako vladni darebaci a stejne tak se pakuji.K cemu je takovy Dufek?!!! K nicemu...
Chyba souhlasit..., , 15.2.2012 9:40:34
... S Nečasem a jeho tragickou vládou byť i jenom v tom, jaké máme datum!
Ne Dufek to je kecal ALE DUŠEK do je správný odborář, , 15.2.2012 9:36:36
jenomže jej media blokují jako KSČM...ten by se s nima příliš nebabral...TAKŽE PANE Dufku zalezte a uvolněte místo tomu SPRÁVNÉMU ČLOVĚKU!!
Za každé rozhodnutí musí nést politici osobní zodpovědnost !, , 15.2.2012 9:36:15
Když vláda rozhodne blbě, nic se ministrům nestane. Když poslanci a senátoři odhlasují blbé zákony diktované ekonomickou mafií, nic se jim nestane. To kolektivní rozhodování převzali od naší moudré KSČ. V žádném soukromém podniku to tak nechodí. Tam si za každé rozhodnutí zodpovídá majitel i za cenu toho, že v případě špatného rozhodnutí odchází spát pod nějaký most. Doporučuji všem eurohujerům vzpomenout si na Mnichovskou dohodu, kdy frantíci i angličané po podpisu řvali, že jejich politické elity zachránili Evropu před válkou.Také není špatné si promítnout ten dav zblbnutých českých občanů jak čurali štěstím po návratu zločince Gottwalda z Hradu jak řval " Pan prezident všechny mé návrhy přijal" I toho debila Dubčeka je možné vzpomenout, posraného strachy když jej přivezli do Moskvy k podpisu smlouvy o věčném přátelství a který náhodou jel kolem Prahy aby mohl v roce 1989 vystupovat vedle Havla. Já tu naši společenskou elitu, válející se za naše daně po pražských kavárnách nemám rád. Jsou to jen úplatní kolaboranti a je jim jedno zda z komanči nebo eurohujery. Jen když jim z toho něco kápne.
Jen veřejně známé osoby? , , 15.2.2012 9:22:05
Jak je to možné, že už to není společenská elita? Vždyť taková biomasa nebo profesor náboženství na ČVUT nebo kde halík si pojmenování společenská elita určitě zaslouží.
fiskální smlouva, , 15.2.2012 9:12:28
Pokud bude podepsána a my budeme muset se jí řídit, zákonitě
vyvstane otázka na co budeme mít ministerstvo financí, potažmo celou celou vládu ? Na co ?
Re:fiskální smlouva, , 15.2.2012 17:20:45
To by bylo to nejlepší co by nás za poslední léta potkalo.
brebta Dufek, , 15.2.2012 9:11:47
Dufku, Ty odborarsky brebto, sam se mas dobre a na ostatni kasles a jenom kecas....
Vrcholní odboráři by neměli mluvit, ale organizovat odpor proti vládě., , 15.2.2012 9:11:31
Petici podepsali lidé, kteří jsou a byli vyžírkové za státní peníze. Ovšem je fakt, že s takovými politiky jaké v současné době máme, můžeme očekávat jen slepé poklonkování EU. Současného našeho presidenta moc nemusím,ale o situaci v EU má pravdu. Chce to zvolit za presidenta silnou osobnost, která bude prosazovat zájmy našeho státu a ne cizích mocností za jejich peníze.Vůbec se nedivím, že Rusové prosazují svého Putina, bohužel dnes jen lidé takového tipu jsou schopni pro svůj stát něco uhájit.
Eu, , 15.2.2012 9:00:57
A podívejme se kdo petici podepsal,samí známý výtečníci on jim pan president zatrhne.
jeho názory -zde popsané- jsou rozumné, , 15.2.2012 8:59:57
Dufka nemusím, odboráři mne zatím moc nepřesvědčili, že to myslí vážně a hlavně většinou jen kříčí jak NE. Těžko je podporovat když nenabízí alternativy. V bodech uvedených v tomto článku však dávám Dufkovi plně za pravdu co se týká smlouvy o fiskální unii, Řecka i bank.
Odboráři jsou přežitá komunistická lemplovská pakáž,, , 15.2.2012 8:57:54
ale v tomto souhlasím. Jakmile se do politiky začnou srát samozvané "osobnosti", "serebrity" a další podobní, je třeba zvýšené pozornosti a opatrnosti a držet si peněženky.
Máme slabé odbory, , 15.2.2012 8:55:17
Vrcholní odboráři by neměli mluvit, ale organizovat odpor proti vládě. Bohužel v našem státě vůbec nefunguje levicová propaganda. Všechna media jsou jen pod diktátem pravice. Přidávat lidem peníze na mzdách, nemá pro ně žádný význam. Nežijeme totiž v tržním hospodářství. V Kapitalizmu žije jen výrobní sféra. Ostatní složky dostávají dotace , což vede jen k neustálému zdražování. Ještě se za celých 23 let tzv. Demokracie nestalo, aby šly některé ceny dolů. Hned jak se zvýší mzdy, ceny v prodejních řetězcích jdou nahoru a stát hned přidá další daně. Např. Uhlíková daň zase jen postihne nejchudší část obyvatel. Stát vybírá od zaměstnanců daně, které jsou nejvyšší z celého spektra plátců daní. Takovýto Kapitalizmus nemůže nikdy fungovat.
Re:Máme slabé odbory, , 15.2.2012 10:50:37
Je vidět, že i Ekonomovi se leccos nelíbí. A jako správný Ekonom rozdává knížecí rady. Chtěl bych vidět, jak by fyzicky podpořil protestní akci odborů, kdyby o to byl požádán. Předpokládám, že je další z řady připokakanců, kteří mají plnou hústa kritiky, ale jenom pěkně v koutku, nenápadně. Aby nepřišel o práci, jak zní u podobných lidí výmluva.
Církev a jejich pokora, , 15.2.2012 8:45:07
Snad se opět nezapojují komedianti do politiky? Chápu, že církev ano, potřebuje dotáhnout restituci a jejich pán bůch jim moc nepomáhá, protože zde moc oveček, které přestávají věřit, otevírají se jim oči.Tak jako já mohu doma vařit podle financí, které mám, tak at se stará církev o své ovečky v rámci svých vlastních možností.Skromnost nadevše né a církev by měla jít vzorem.
Odborář naivka, , 15.2.2012 8:25:03
Trucovat před EU už nepomůže. Jsem pro petici a proti "svazákovi z ODS" Nečasovi.

