23.11.2011 12:28 - Informace o možné kandidatuře poslankyně Marty Semelové nejsou pro KSČM dobré, varuje nejlevicovější parlamentní stranu politolog Jan Bureš. Naštěstí podle něj i oslovených členů KSČM nebude mít politička, proslulá svými radikálními výroky k předlistopadovému období, ve straně příliš velkou podporu. Její poslední krok, žalobu na jednu z obětí komunistického režimu, pak její spolustraníci nechtějí příliš komentovat.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Jen tak..., , 23.11.2011 23:02:05
Všem, kteří jsou fascinováni "hrdinskými" činy odbojářů, doporučuji si představit na místě obětí někoho ze svých blízkých.
Re:Jen tak..., , 24.11.2011 8:55:31
Mašíni se chovali při svém útěku jako banditi - a rudé komisařky jako Semelová uvažují jako kati. vyberte si !
Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 23.11.2011 20:38:01
Komunisticti nabozensti fanatici, veri ze je mozno vylepsit osud lidstva, ale bohuzel bez ohledu na to kolik obeti si to vyzada. Takovi fanatici by meli byt zakazani, nebo byt izolovani od normalni spolecnosti pod lekarskym dohledem. Maly vycet obeti: 65 miliónů zavražděných Číňanů, 1 milion Vietnamců, 2 miliony Kambodžanů, 2 miliony Korejců, 1,5 milionu Afričanů, 1 milion Evropanů, 1,5 milionu Afgánců. Popravčí čety sovětských komunistů vykazují tragickou bilanci přes 40 miliónů mrtvých, včetně nejvyššího permanentního rozkladu a právní anarchie. Komu tohle nic nerika, ten je spolecensky nebezpecny.
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 30.11.2011 15:47:28
Kde jsou ty doby kdy se svobodně věšelo a střlelo a bylo to málo.
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 5:27:09
Jenom doplním. Tech Cinanů nebylo 65 milionu,ale 65 miliard. A tí Větnamci,Korejci, Afganci jsou odepsaní zásluhou USA. A jeden milion Europanů.To Knapiku přidej nejmín 5O milionu: l.a 2. svet.válka buržoázních států,četné křížové výpravy,válka trvající 3O let.To takoví komunisté jsou úplní troškaři- no přiznej Knapíku.
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 8:57:08
blbe, neumíš počítat - víš cio je to 65 miliard ?
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 6:11:14
KNAP Rikáš,že komunisté věří,že je možné vylepšit osud lidstva. No- komu čest,tromu čest. Potřebovali by více spojenců. A kdo by byl proti vylepšení osudu lidstva, s takovými "zatočit".
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 8:59:18
Hitler taky věřil v Tisíciletou říši - a trvalo to jen pár let.
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 6:19:55
Už jsou mě v patách.Kardinál Dominik Duka
Re:Komunismus je horsi nemoc nez morove nakazy stredoveku..., , 24.11.2011 6:26:31
Když to tak čtů,tak musim konstatovat,že ten Knap je takový milučký blbeček.
Navrhuji soudruhům postavit tuto slepici do čela strany -, , 23.11.2011 18:59:40
Výsledek by byl JASNÝ.
SEMELOVOU SEMELEM !, , 23.11.2011 18:56:31
Sranda je, že už ani vedení KSČM nechce mít s touto courou nic společného. Už ani grázl Grebeníček nechodí do baráku vedení této srandastrany !
Re:SEMELOVOU SEMELEM !, , 23.11.2011 19:16:57
coury chodí pomalu, běhny zase rychle - co jsou ale ty co se nehnou z místa ?
Re:Ta krava se svoji postavou jiz by se ani v Perlovce neuzivila., , 23.11.2011 18:36:09
hochu, z téhle fotky těžko usuzovat, ale i holky kolem padesátky mohou mít pěkný postavy - až ti bude přes šedesát, tak to pochopíš. Ale jestli šamgatsi z perlovky upřednostňují mladé maso, tak to asi vypadá na jinou práci. Třeba Svaz žen, to by byla štace !
soutěžení zrůd , , 23.11.2011 16:22:24
kdo je zrůda - Semelová hájící politické procesy z 50. let a nebo mašínové co se něštítili odkráglovat v boji s totáčem civily ?
můžu klidně z této diskuze odejít,, , 23.11.2011 12:53:55
protože nic lepšího, vtipnějšího a výstižnějšího se tu dnes už nemůže objevit. Díky.
Re:je fakt, že v čele bolševickýho dobytka má stát ta největší kráva, , 23.11.2011 14:00:20
Milka je nejlepší...
neřízená sekyrnice Semelová, , 23.11.2011 12:48:15
1) mašinové nebyli jen odpírci totaltity ale zachovalise jako banditi - není rpoč to neříci
2) Bureš má pravdu v tom, že to co předvádí Semelová je planý a ne užitečný radikalismus
Sečteno, spočteno - její útoky na mašínovou paradoxně tomu co její bratři znamenají nahrává.
Copakse nemohla s někým poradit ? nebo je u nich už úplná anarchie či se téhle sekyrnice ostatní komunisti bojí ?
I blbej komanč věděl, že se republika nemůže zadlužit u zahraničních bank, , 23.11.2011 12:33:12
protože by nás každá zahraniční banka svlékla donaha. Jenom naši chytří demokraté to nevědí. Jediný, který se postavil proti mocným bankám byl JFK a proto musel zemřít rukou vraha.
Semelová do čela strany, , 23.11.2011 12:32:48
To by nebylo dobré,kultosobnosti je nutno odsoudit,ale Marxovi ideje jsou pravdivé a naplňují se.Dnes je marxismus vyučován na drtivé většině vysokých škol na západě včetně USA a to mnohé znamená.Je to budoucnost lidstva.Je pravdou že stalinský režim na našem území ublížil tisícům lidí,ale současná vládá a ODS ublížila milionům spoluobčanům.
Odborník, expert a politolog je u nás každý, kdo má do prdele díru., , 23.11.2011 12:22:23
Jenom bych podotknul, že s komoušů májí největší strach zločinci z ODS, kteří se podílejí na rozkradení republiky.
Re:Odborník, expert a politolog je u nás každý, kdo má do prdele díru., , 23.11.2011 12:33:17
STRACH MAJÍ VŠICHNI PRAVIČÁCI,ABY KOMUNISTI NEZAČALI PROVĚŘOVAT JEJICH ZLODĚJNY A NEODKRYLI DALŠÍ JEJICH PODVODY VČETNĚ UKONČENÍ ČINNOSTI KMOTRŮ VE STÁTNÍ SPRÁVĚ
Re:Odborník, expert a politolog je u nás každý, kdo má do prdele díru., , 23.11.2011 12:32:11
A fandí jim hlupáci a závistivci.
Inspiroval TGM K.Gottwalda ?, , 23.11.2011 12:20:38
TGM nenávidel buržoázii zato jak opovrhovala a ponižovala pracujícich. Přál si jednou se zato pomstit. TGM dostal příležitost,když se stal prezidentem a využil ji. Buržoázii odebral polnosti, lesy, zámky, tituly. Výhlásil heslo- půda patří tomu, kdo na ni pracuje- a rozdelil ji hladujícím. 2O let nato,učenlivý Gottwald prohlásil- fabrika patří tomu, kdo v ní pracuje a znárodnil. Znárodnování v zahraničí obhajoval cestou svého ministra zahraničí Jana Masaryka,syna TGM.Zdá se,že opravdu byl inspirován.Ale ne ve všem. Nikdy nenechal po vzoru TGm strílet do demonstrujícich delníků, ani sám papež ho nepřimel k tomu, aby pálil lidí zaživa, lamal jim kosti,či natahoval na skřipci.Ale je skutečne pravda,že za 4O let jim založeného režimu,bylo odsouzenu k trestu smrti 212 lidí. To ovšem minulou zimu jenom v Polsku umrzlo 7O bezdomovcu (za 4O let byto bylo 28OO) a to bez soudu.
Nadějné vyhlídky pro dnešní komunisty, , 23.11.2011 12:03:18
Po neúspěšném pokusu SSSR zasahovat do politiky nově vzniklého Izraele zaujal SSSR a potažmo celý východní blok pro-arabskou a antisionistickou politiku. Tento fakt ovlivnil výběr obžalovaných v tzv. Procesu se Slánským.
Dne 23. listopadu 1951 v pozdních večerních hodinách byl zadržen a předán do ruzyňské věznice. Dožadoval se setkání s Gottwaldem, ale nebylo mu vyhověno. Proto se koncem ledna 1952 pokusil oběsit. O neúspěšnou sebevraždu se pokusil ještě jednou, když hlavou narážel o topení. Celkově bylo obžalováno v procesu 14 lidí, většinou vysoce postavených členů KSČ. Drtivá většina byla židovského původu (např. London, Hajdů, Löbl, Margolius, Simone, Fischl a samozřejmě Slánský). Všichni věznění se museli naučit nazpaměť výpověď, kterou před soudem doslova zopakovali. Hlavním žalobcem tohoto největšího vykonstruovaného procesu v českých dějinách byl Josef Urválek; Slánského advokátem se stal Vladimír Bartoš, který byl spolupracovníkem Státní bezpečnosti. Slánský byl obžalován z špionáže, velezrady, sabotáže a z prozrazení vojenského tajemství. Ke všem obviněním se přiznal, přiznání však bylo vynucené mučením. Celkově bylo odsouzeno ke smrti oběšením 11 z celkových 14 obžalovaných. Žádost o milost byla prezidentem Gottwaldem odmítnuta. Rudolf Slánský byl se všemi ostatními odsouzenými popraven oběšením 3. prosince 1952 v pankrácké věznici. Zpopelněni byli v lednu 1953, a jejich popel byl údajně vysypán na silnici někde severně od Prahy.
Zabíjet komunisty, , 23.11.2011 12:01:56
Dle Mašínů se mohou řídit jakékoliv antagonistické skupiny.Za jedno slovo, pojmenování mohou dosadit jiné.Kdo je právněn zabíjet?Pouze agent 007 si to dopřál především virtuálně.Jen fundamentalista je schopen tohoto prohlášení.A měl by být rovněž zakázán.Z tohoto pohledu má pravdu Semelová.
Desatero, , 23.11.2011 11:52:24
Když dva dělají totéž, není to totéž. Je to pravda. Když za Masaryka velkého demokrata stříleli do dělníků, tak Masaryk je náš vzor. Nemá ruce od krve, ale má je Gottwald, který v době poválečné nechal odstranit své politické rivaly (neschválují!!!!). V konečné fázi náše činy všechny odsoudí Bůh a tam je to jasné : nezabiješ, nepokradeš
Já vám to tenkrát říkal., , 23.11.2011 11:50:03
A už ve své troubě vidím tu frontu na přihlášky do Komunistické strany Číny.
Syfilitik Gottwald - pohůnek ruských bolševiků., , 23.11.2011 11:44:02
Třásl se vždy hrůzou, když přijel někdo z Moskvy, zda si pro něho nejedou a zda ho také nechtějí zastřelit. Znal dobře praxi moskevských soudruhů. Jak může mít tato lidská zrůda hrob na Olšanech ?
Re:Syfilitik Gottwald - pohůnek ruských bolševiků., , 23.11.2011 12:29:43
Jen zrůda,jako je semelová mu tam může nosit kytky.
Re:Syfilitik Gottwald - pohůnek ruských bolševiků., , 23.11.2011 12:29:43
Jen zrůda,jako je semelová mu tam může nosit kytky.
Re:Syfilitik Gottwald - pohůnek ruských bolševiků., , 23.11.2011 12:29:43
Jen zrůda,jako je semelová mu tam může nosit kytky.
nechte ji kvičet, rudou pijavici, , 23.11.2011 11:24:51
My ji za její imbecilní komoušské žvásty nezavřeme, ani nepověsíme. Tím se vyznačovali jenom rudoši.
Re:nechte ji kvičet, rudou pijavici, , 23.11.2011 11:41:19
Ještě pár měsíců budování kapitalismu a budeš kvičet hlady, ty modrá náno.
Re:Miss roku 2011 je ale stará sestra Mašínů, , 23.11.2011 11:27:14
tu dáme vycpanou do obludária
NEJVĚTŠÍ GRÁZLOVÉ V KSČM: SEMELOVÁ A GREBENÍČEK., , 23.11.2011 11:22:57
Jsou tak primitivní a zdegenerovaní, že si ani neuvědomují, že této straně/zločinecké/ ŠKODÍ. Možná, že je to vlastně dobře.
Re:NEJVĚTŠÍ GRÁZLOVÉ V KSČM: SEMELOVÁ A GREBENÍČEK., , 23.11.2011 11:28:55
tak tohle musím bohužel podepsat...
Re:NEJVĚTŠÍ GRÁZLOVÉ V KSČM: SEMELOVÁ A GREBENÍČEK., , 23.11.2011 12:29:04
KDYŽ NĚKDO ŘÍKÁ CO SI MYSLÍ NENÍ NIKDY NA ŠKODU.ŘÍKAT O NĚKOM KTERÝ NEKRADE,NEŠKODÍ A ŽIJE SPOŘÁDANĚ ŽE JE GRÁZL JE POUZE ÚSMĚVNÉ A DOKAZUJE TO POUZE ŽE VADÍ PRAVIČÁKŮM
Re:NEJVĚTŠÍ GRÁZLOVÉ V KSČM: SEMELOVÁ A GREBENÍČEK., , 23.11.2011 11:44:36
Když myslíš, že Semelová s Grebeníčkem škodí nejvíce, tak se zapoj do boje proti nim. Se Štětinou, Hučíněm, Českou televizí a se všemi našimi demokratickými stranami.
Re:NEJVĚTŠÍ GRÁZLOVÉ V KSČM: SEMELOVÁ A GREBENÍČEK., , 23.11.2011 11:27:37
Co udělal Semelová a Grebeníček? A co udělal Klaus, Dlouhý, Kočárník, Dyba a Zeman. A co dělá Nečas, Kalousek a Drábek?
MILÍ PRAVIČÁCI,, , 23.11.2011 11:17:57
většinou nevzdělaní, pouze přeškolení, a uchyceni v dobrém bydlu, tady soptí, nevěda o co jde. Podobně jako byli i ti "revolucionáři", kteří vlezli do státostrany až po únoru 48 a stali se rychle nejagilnějšími bojovníky za práva jiných, kterými vlastně vždy opovrhovali. Většinou holiči, krejčí, trhovci a všelijací ploutvorucí, v touze vyniknout, byli najednou oporou a sekerou strany. Nosili hrdě odznáčky a v průvodech transparenty. Byli i horlivými donášeči a kontroloři kdo si dovoluje nekupovat rudé právo. Radikalizaci někoho, má vždy na svědomí větší radikalizace toho momentálně mocensky silnějšího. A ta Semelová, neznám ji ale myslím si že se rukama nikdy neživila. A když jsme u toho gotta z lesa, tak toho stvořila nelidskost buržoustů a zrada sociální demokracie. Nevidím mezi Gottem z lesa a takovými Mašíny, Hučínem či Štětinou velký rozdíl. Ti kdyby mohli jen trochu, tak předčí i Pinocheta.
Re:MILÍ PRAVIČÁCI,, , 23.11.2011 11:26:17
pich, máš pravdu, tato domovnice se nikdy poctivě neživila...
Re:Odporná ženská po všech stránkách, , 23.11.2011 11:27:30
Jiná než odporná po všech stránkách ani být nemůže, vždyť je to komunistka.
Re:Odporná ženská po všech stránkách, , 23.11.2011 11:20:20
Spoustě lidí vadí, že dokáže pojmenovat všechny lumpárny, které se tady dějí. Není připodělaná. Je skvělá !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KSČM, , 23.11.2011 12:00:59
Jsou dnešní komouši jiní, než jejich přechůdci? Nejsou! Semelová je toho důkazem.
Re:Odporná ženská po všech stránkách, , 23.11.2011 11:23:46
Nevšiml jsem si, že u hrobu toho hromadného vraha mluvila o jeho lumpárnách.
Re:Odporná ženská po všech stránkách, , 23.11.2011 11:32:14
souhlas, její "projevy" jsou zdokumentovány !
Svoboda slova, , 23.11.2011 11:13:43
Ať si žvaní. Oni by vlezprdelkové udělali aféru ze všeho co se jim hodí. Myslím, že se tady někdo zase snaží omezovat svobodu slova a zavádět atmosféru strachu, který vyhovuje politikům.
Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 11:11:06
Komunismus ma na svedomi 100 milionu mrtvych nevinnych obeti o tom se mlci? Proto ta upenliva snaha delat z Masinu vrahy. Je to zastirajici manevr prokomunistickych sympatizantu nebo komunistu samych. Upiraji jedinci pravo na svobodu, a kdyz se vzepre a vezme si ji nasilim je vrah? I v teto diskuzi se snazi odvadet pozornost od vlastnich zlocinu hlasitym krikem a slovni hysterii. Maji to snadne, odnaucili lidi za 40 let kriticky myslet, a ted toho s uspechem vyuzivaji. Byli to komuniste, kteri udelali z republiky koncentrak obehnany ostnantym dratem, a hlidany vycvicenymi psy a lidmi, a to k zabijeni tech, kdo chteli z tohoto raje utect. To ma na svedomi Gottwald, nemocny syfilidou, ktereho obdivuje soudruzka Semelova. Clovek musi byt psychopat a mentalne nemocny aby za to, kolik zivotu ma na svedomi Gottwalda jeste obdivoval a vysmival se verejnosti do tvare. To je mozne snad jen v Cesku. Masini s komunistickymi psychopaty nechteli nic mit, chteli zit svobodne a rozhodovat svobodne o svych zivotech. "Polozil si nekdo v nekonecnych diskuzich na toto tema otazku, proc jednoduse nepozadali o pas, a nevycestovali ?" Bylo to prece tak jednoduche, ne? Prece uz tehdy, existovala CHARTA LIDSKYCH PRAV, zajistujici svobodu mysleni a pohybu? Upirat jedinci tato prava ve 20. stoleti bylo prece v civilizovanem svete zlocinem. Jenze komuniste v roce 1948 odmitli podepsat Chartu lidskych prav spolu s Jizni Afrikou. Komuniste a jihoafricti rasiste tyto prava lidem upirali, tudiz byli rezimy zlocineckymi! Byli to komuniste, kteri rozdali karty nasili a teroru, nic jineho si za to nezaslouzili, Masinove nemeli na vybranou. Obvinovat Masiny z vrazd, jak to tady nekteri hlasaji, je delat si alibi ze sveho vlastniho kolaboranstvi, a kolaboranstvi s totalitnim rezimem, je to mit vinu byt neprimo na smrti mnoha tisicu, a co se komunistu samotnych tyka, na mnoha milionech mrtvych. Hitler byl ve srovnani s nimi amateur. Dnes si Cesi si mysli ze maji svobodu. Nemaji. Maji svobodu pohybu (zatim) o kterou se nijak nezaslouzili, nemaji vsak svobodu mysleni, protoze nevi vubec co to je. Dukazem je to, ze jsou jediny narod, ktery ma ve vlade byvale komunisty, estebaky, bachare a potomky psychopatickych sadistu. Cesi jsou jediny narod na svete, kde se diktatura mohla stat politickou stranou. Cesi jsou take jediny narod ktery nerespektuje vlastni Ustavu, a v ni Clanek 5, ktery hovori o: "…soutezi politickych stran, respektujici zakladni demokraticke principy a odmitajici nasili jako prostredek prosazovani svych zajmu". Neschopnost ceskeho cloveka naucit se svobodne myslet (jak ukazuje i tato diskuze) i ted, po dvaceti letech od padu komunismu, cini kazdeho jiz dopredu bud kolaborantem z jakymkoliv pristim despotou, nebo jeste lepe, se Cesi stanou despoty z vlastni vule. To uz napovida soucasnost, kdy nenavist, zast a rasismus, prostredky kdysi komunistcke vychovy, zacina vracet do spolecenskeho denodenniho zivota. Gottwald zradil vlast v roce 1948, za pomoci ruskych stalinistu. Komuniste z roku 1968 jsou vlastizradci stejnou merou, protoze na vlastni narod pozvali cizi armadu, jen aby znemoznili "socialismus z lidskou tvari". Komuniste jsou zradci. Komuniste to je rakovina v kazde spolecnosti, ale v ceske obzvlast. Komuniste si zaslouzi za skody a obeti a hlavne za dvojitou zradu vlasti nejvyssi tresty. V Polsku i v Madarsku komuniste musi danemi z platu odskodnit sve obeti, v Cesku je treba toho dosahnout take. Kdy konecne tato banda primitivnich uchylnych fanatiku prestane otravovat spolecnost?
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 12:43:00
Za tento pravdiví článek bych Vám udělila Nobelovu cenu,mluvíte za mě z duše,komunismus je nebezpečí pro lidi,v obrovské míře,ale tady jsou lidé zblblí.neuměj či nechtějí se bránit,charakter lidí je na bodu mrazu,nechtějí slyšet pravdu a nechtějí vidět,jak se zásluhou,té komunistické bandy,řítíme do propasti,jsou horší,než-li fašizmus,neb nyní bojuje Čech proti Čechovi
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 13:28:58
Myslíte nobelovku za matematiku?? 100 mil. mrtvých nevinných obětí??? Kde jste to vzala? Zkuste si nejdříve zjistit fakta a ne papouškovat co slyšíte.
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 20:38:49
Komunisticti nabozensti fanatici, veri ze je mozno vylepsit osud lidstva, ale bohuzel bez ohledu na to kolik obeti si to vyzada. Takovi fanatici by meli byt zakazani, nebo byt izolovani od normalni spolecnosti pod lekarskym dohledem. Maly vycet obeti: 65 miliónů zavražděných Číňanů, 1 milion Vietnamců, 2 miliony Kambodžanů, 2 miliony Korejců, 1,5 milionu Afričanů, 1 milion Evropanů, 1,5 milionu Afgánců. Popravčí čety sovětských komunistů vykazují tragickou bilanci přes 40 miliónů mrtvých, včetně nejvyššího permanentního rozkladu a právní anarchie. Komu tohle nic nerika, ten je spolecensky nebezpecny.
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 11:31:03
Chlapečku, ty jsi nechodil do školy, nebo píšeš ze "západního ráje". Jsi stejná bestie, jako byli ti rychle chápající, kteří věděli jak se vyplatí převléct kabát. Takoví urychlovači "revoluce" většinou předčili i samotné aktéry. A mnohdy i aktéři skončili v oprátce či na gilotíně dávno v historii. Ano, revoluce v r. 48 byla výsledkem časů minulých, kdy se tví "demokraté" dopouštěli vražd, existenčním holokaustem a represemi, jako se opět začíná zjevovat dnes, kdy krize kapitalismu to bude opět řešit jako vždy nakonec válkou. Na Bělehrad !
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 11:36:32
pich, kde to žiješ ?
Používáš rétoriku vhodnou na stranickou schůzi, kde se soudruzi přesvědčují o tom, kdo je větší komunista.
Probuď se, spadni z neexistujícího obláčku.
Re:Chces vrazdit beztrestne, a ve velkem?, Dej se ke komunistum., , 23.11.2011 11:30:00
PetrKnap, máš PRAVDU !
VICE MAŠINU A PAUMERU, , 23.11.2011 11:04:48
Slušní lidé, kteří měli jiný názor, než komunisté, byli třídním nepřítelem, kterému byla vyhlášena válka. Pravidla této války určili ti co ji vyhlásili, „ popravy nevinných, ukradení majetku, mučení „. Podle pravidel této války skupina kolem Mašínů bojovala. Mohli se vzdát, mohli se stát poraženými a zajatci této války, jako miliony jiných. Nabídli své životy proti 20 tisícům ozbrojených a vycvičených bolševiků,ochotných střílet na každého kdo se k hranici přiblíží, mnohdy i na své kolegy. Mašínové byli lepší, zvítězili, prošli z ohrazeného koncentráku zvaného Československá republika, kde naší spoluobčané za nelidských podmínek těžili uran pro SSSR. Tehdy se nevydávali pasy k vycestování, tehdy se zavíralo do Táborů Nucených Prací bez rozsudku. Ne oni se v této válce nevzdali, ale bojovali. Pokud je chcete soudit za to, že bojovali, podle pravidel této války, suďte je, ale musíte nejdříve odsoudit tuto válku. Chcete je trestat za to, že bojovali podle pravidel této války? Nejdříve musíte potrestat všechny, kteří tuto válku začali, kteří ji vedli. Až nebude jediného člověka, který by vedl válku, pak nebude potřeba hrdinů, kteří se postaví na odpor. Škoda, že Mašínů, nebylo více ! Hodně je, ale zde hulvátských komentářů od těch co byli připosraní, jak za Německé, tak i za Ruské okupace.
Re:VICE MAŠINU A PAUMERU, , 23.11.2011 12:23:55
NEVÍM CO SEŠ ZAČ,ALE OSLAVOVAT VRAHY MAŠÍNI MY PLNĚ STAČÍ K POZNÁNÍ.JAK BYS PŘÍJMUL ZPRÁVU,ŽE TI NĚKDO ZAVRAŽDIL OTCE I KDYŽ SE NA NIČEM NEANGAŽOVAL A BYL OSLAVOVÁN VRAH.AŽ JEDNOU ZMOUDŘÍŠ SNAD POCHOPÍŠ
Re:VICE MAŠINU A PAUMERU, , 23.11.2011 11:13:26
Na komunistickou sebranku není Mašínů a Paumerů nikdy dost.
Re:VICE MAŠINU A PAUMERU, , 23.11.2011 11:09:43
tutu válku vedli a začali západní státy a to již intervencí proti sovětskému Rusku v roce 1917, jednalo se, vždy se jedná jen o moc a peníze, nikomu na lidech tedy na jednotivcích bez vlivu a bohatství nezáleželo (tedy z té Evropy, nakonec co se děje v arabském světě je toho zřejmým důkazem. A mšíni kradli a to pro sebe a neuměli žít s lidmi jiných názorů než těch, ž Mašíni jsou svkvělí
Re:VICE MAŠINU A PAUMERU, , 23.11.2011 11:06:45
slušní lidé, kteří mají jiný názor než každý trouba (i ti mašíni) se tedy mají bát o život a to je správně?
paní Semelová má pravdu, , 23.11.2011 11:03:32
v řadě věcí a hodnocení pohraničníků k ní patří. Blíží se doba, kdy jen politici, kteří si myslí to, co říkají ( a ti u nás jsou na vymření) budou s to něco vyřešit. S komunisty nikdo jako s konstruktivní opozicí v tomto volebním období nejedná a v jiných chtěli jen její hlasy,a co je to konstruktivní opozidce je to "přivřete oči než si nakradu"?
Re:paní Semelová má pravdu, , 23.11.2011 11:10:25
v čem má pravdu - že se lidi s jným názorem mají zavírat , nebylo téhle ůtřídní" nenávisti už dost ?
bolševická rachomejtle zaprská a zhasne, , 23.11.2011 11:00:52
Průměrný věk voličů komoušského ksindlu je sedmdesát šest let. Moudrá matka příroda brzy zařídí, že pomalu ale jistě skejchnou přirozenou selekcí, když jsme se s tou rudou pakáží nedokázali hned po sameťáku vyrovnat sami.
Re: bolševická rachomejtle zaprská a zhasne, , 23.11.2011 11:18:50
Rudá prasnice dobře ví, že brzy doprská.
Re: bolševická rachomejtle zaprská a zhasne, , 23.11.2011 11:21:50
Modráku, přijde den.........
Re: bolševická rachomejtle zaprská a zhasne, , 23.11.2011 11:02:20
I toto je typický obraz mladého "člověka", jestli se ta hmota tak dá vůbec nazvat. Obroublý slovník, nepříčetné uvažování. Kreténský výraz a žádost o dávky v hmotné nouzy. Bohužel...
Re: bolševická rachomejtle zaprská a zhasne, , 23.11.2011 11:11:36
a jak mluví zakalení čekisti na vašich schůzích, soudruhu - hjistě daleko útlocitněji, že ?
Přesně opsáno, , 23.11.2011 11:00:17
Klement Gottwald totiž trpěl syfilidou a problémy s touto chorobou měl již od mládí. On to tajil a jako první to zjistili sovětští lékaři v okamžiku, kdy měl Gottwald v roce 1944 srdeční infarkt a při léčbě v kremelské nemocnici právě byly objeveny ty důsledky neléčené syfilidy, především výduť srdeční chlopně. Takže další léčba, která byla Gottwaldovi poskytnuta, vycházela z tohoto nálezu a podobným způsobem byla léčeny důsledky té syfilidy a důsledky té vydutě.
On velmi brzy pochopil, že není vlastně nikým jiným než vykonavatelem sovětských pokynů, vykonavatelem příkazů z Moskvy. Jakékoliv protivení se těmto sovětským pokynům bylo i pro něho - jakožto nejvyššího muže ve státě - smrtelně nebezpečné, a on se s tím nedokázal vyrovnat a reagoval na to pitím. On měl vždy kladný vztah k alkoholu, bylo to příjemné, ale poté, co se stal prezidentem a poté, co musel nechat popravit Slánského, co ve své pracovně objevil odposlouchávací zařízení a nikdo mu nebyl schopen říci, kde je druhá strana tohoto zařízení, kdo na něj sbírá materiály, tak se sesypal a začal doslova nejen pít, ale chlastat.
Re:Přesně opsáno, , 23.11.2011 11:05:33
Klement Gottwald byl velmi inteligentní a vzdělaný člověk, byť převážně samouk a byl také velmi zdatným politikem se strategickým i taktickým uvažováním, tedy něco úplně jiného než ta naše dnšní parta. Pokud měl syfilis, neměl ji jistě v své době sám a pokud pil, možná proto, že musel jít sám proti svým zásadám v padesátých letech
Re:Přesně opsáno, , 23.11.2011 11:12:48
takže se z výčitek nad tím co způsobil prostě uchlastal...
Re:Přesně opsáno, , 23.11.2011 12:53:52
ten zkurvy syn komunistický gotvald se neuchlastal,ale i rusáci ho měli dost,tak když prý přijel na pohřeb ,toho největšího vraha v dějinách lidstva,stalina,tak ho otrávili a pak zdechnul doma po návratu.chi chi chi Jo. malé písmena píši záměrně
Soudružce se stýská , , 23.11.2011 10:56:51
po zadrátovaných hranicích a výjezdních doložkách.
Re:Soudružce se stýská , , 23.11.2011 11:10:44
možná se jí stýská po právu na práci a sociálmních jistotách
LIDI PROBOHA myslete na dnešek minulost nikdo nezmění, , 23.11.2011 10:52:31
Proč se stále omílá minulost,dnešek je důležitý pro každého.Myslíte,že za 40 let bude někoho zajímat to nad čím se rozčilujete, co bylo .Vše je minulost jde o součastnost,zde se musí začít.Každý zestárne a musí zemřít,tak nač si zkracovat život blábolením co bylo ,kdyby bylo jinak.Stejně spějeme do zádele.Klid a mír.
veškerý komunistický dobytek vypráskat na Kubu nebo do Severní Koreje, , 23.11.2011 10:49:11
Re:veškerý komunistický dobytek vypráskat na Kubu nebo do Severní Koreje, , 23.11.2011 11:04:47
Trefně napsáno. Ať si rudoši vyzkouší život v posledních skanzenech komunismu na vlastní kůži.
Re:veškerý komunistický dobytek vypráskat na Kubu nebo do Severní Koreje, , 23.11.2011 11:07:09
Zparchantělým bolševikům bych na tu konečnou cestu klidně připlatil.
Re:veškerý komunistický dobytek vypráskat na Kubu nebo do Severní Koreje, , 23.11.2011 11:09:56
Ta rudá ropucha škaredá měla od věčně ožralýho syfilitika Klémy chytit syfla.
Re:veškerý komunistický dobytek vypráskat na Kubu nebo do Severní Koreje, , 23.11.2011 10:59:28
To je typický obraz mladého "člověka", jestli se ta hmota tak dá vůbec nazvat. Obroublý slovník, nepříčetné uvažování. Kreténský výraz a žádost o dávky v hmotné nouzy. Bohužel...
Utek z komunistickeho raje, , 23.11.2011 10:48:05
Uslyšeli jsme hlasy a přiblížující se kroky. „Tak. Jestli nás teď okamžitě nezastřelí a jenom chytí, řeknu jim: ‘Chlapi, to jste nás nemohli chytit hned na začátku?’“ napadlo mě. Jak rychle se kroky blížily, tak se ale začaly vzdalovat. Dodnes vlastně nevím, co ta raketa znamenala a proč přišli vojáci tak blízko k nám. Snad to byla jen výměna stráží. Když se všechno zklidnilo, pokračovali jsme v plížení na konec pole. Před námi stály tři řady ostnatých drátů. V tom prvním jsem viděl i čtyři dráty vysokého napětí nad sebou, které jsem poznal podle izolátorů. Mezi námi a prvním plotem byl pěkně upravený pás ornice – hned mě napadlo, jestli tam nejsou miny. Od východu se začalo rozednívat a my se nemohli dlouho rozmýšlet co dělat dál. Museli jsme riskovat. Měli jsme jen dvoje střihací izolované kleště, Sýr, který se k nám přidal na poslední chvíli, neměl nic – bylo tedy jasné, že musí postupovat za námi. Znovu jsme se pomodlili a dohodli se, že já přestřihnu nejspodnější elektrický drát a Joža přestřihne ten nad ním, skoro ve výši pasu. Kromě toho jsme museli prostříhat i ostnaté dráty. Už jsem dával povel: „Jdeme,“ když mě ochromila křeč v levém stehně. Museli jsme ještě chvilku počkat a Joža si mezitím všiml, že ještě před ostnatými dráty je na konci obilného pole natažen solitérní drát. Kdybychom postupovali v úplné tmě, nemohli bychom ho uvidět. Jsou na drát napojeny miny, nebo je to signalizační zařízení? Co s tím? Nakonec jsme se rozhodli, že drát nepřestřihneme, ale překročíme. Vyrazili jsme a já zažil okamžik neuvěřitelně koncentrované pozornosti: do hloubky jsem si uvědomoval, co dělám já, mí kamarádi, i to, co se děje na věži. Překročili jsme drát a stanuli u ostnatých drátů. Jak jsem si u nich kleknul a ohnul kolenem trávu, která se přiblížila elektrickému drátu, začaly z něho sršet jiskry. Přiložil jsem kleště a : http://www.vira.cz/Texty/Knihovna/Utek-pres-hranici-aneb-vas-syn-byl-zastrelen.html
MŮJ TÁTA NOSIL GOTTWALDA NA RAMENOU, , 23.11.2011 10:48:05
Stalo se to při oslavách 1. máje na Václaváku,kdy můj otec a starej Ruml nesli Gottwalda na ramenou přímo v průvodu.
Nosit té bolševické bestii Gottwaldovi , , 23.11.2011 10:46:15
květiny na hrob - na to musí mít člověk žaludek. Měli by mu tam den co den zavést fůru kejdy, aby byl aspoň po zdechnutí k něčemu užitečný.
Mašínová je stejná zrůda jako byli a jsou její bratři, , 23.11.2011 10:41:34
Ti bratři jsou a byli navíc podlými vrahy.
RE: k naám ze západniho německa chodili tzv. agenti chodci,, , 23.11.2011 10:38:28
Poslední zmiňované skupiny zákroků Pohraniční stráže patří k nejzávažnějším incidentům, které prokazují, že represivní složka komunistického režimu byla pro dosažení svého cíle během studené války ochotna riskantně a hrubě porušovat mezinárodní právo, aby zastrašila potenciální uprchlíky a ukázala, že ji nezastaví ani státní hranice. Při pohraniční operaci v prostoru 15. roty PS Broumov (5. brigáda PS Cheb) vtrhlo 18. září 1986 šest československých pohraničníků na území Spolkové republiky Německo, kde zastřelili místního občana Johanna Dicka na turistické procházce. Důvodem zákroku bylo pronásledování jednoho ze dvou polských utečenců,který úspěšně překonal hranice. Místo, kde zůstal ležet zastřelený J. Dick, bylo 200 metrů od státní hranice. Příčinou smrti byl šok z nadměrného krvácení při poranění velkých cév a vnitřních orgánů. Dick byl pak československými pohraničníky odvlečen do ČSSR a následně, již mrtvý, odvezen do nemocnice v Plané u Mariánských Lázní. Těsně po události se zástupce velitele 3. praporu PS Halže
mjr. Dokoupil a náčelník zpravodajské skupiny téhož mjr. Tahovský pokusili zahladit stopy tím, že vnikli na území SRN a odnesli odtamtud obal od použitého obvazu. Masivní palbu na území SRN se však ututlat nepovedlo - němečtí vyšetřovatelé našli ve stromech projektily vystřelené z československých samopalů. Když německá policie zjistila, co se s Dickem stalo, československé úřady se nejprve pokoušely tvrdit, že Dick sám vnikl do Československa. Později, po vlně pobouření v Bavorsku i celé SRN a tlaku německých orgánů, bylo tělo J. Dicka převezeno zpět do SRN. Nakonec se museli nejvyšší českoslovenští představitelé SRN omluvit. Před veřejností byl případ
samozřejmě utajován. Do roku 1989 Československo nepřipustilo, aby byli pohraničníci trestně stíhaní. Usmrcení nevinného německého občana bylo objasněno německými vyšetřovateli už před rokem 1989 a později po pádu režimu v Československu ještě potvrzeno svědeckými výpověďmi pohraničníků a lesního dělníka Františka Smolického před Krajským soudem v Plzni dne 15. března 2001. Smolický pracoval s lesním traktorem asi 60 metrů od státní hranice a celou událost pozoroval z vyvýšeného místa, přičemž uvedl, že na místě pracoval už vícekrát a v průběhu státní hranice se nemohl zmýlit. Podle jeho svědectví J. Dick na území ČSSR vůbec nevstoupil a incident nebyl z jeho strany nijak vyprovokovaný. Archiv bezpečnostních složek (dále jen ABS), fond (dále jen f.) HS PS OSH, balík (dále jen B) 67, Proryv SH dne 18. 9. 1986 v úseku 15. roty PS Broumov, kdy došlo k zastřelení občana NSR Johanna Dicka, nar. 23. 3. 1927; ABS,
f. HS PS OSH, přírůstkové číslo 110, B 67, Zpráva o šetření mimořádné události na SH ze dne 18. 9. 1986, při které došlo na úseku 15. roty PS Broumov k zastřelení státního příslušníka Johanna Dicka, nar. 23. 3. 1927; Rozsudek Krajského soudu v Plzni ze dne 15. 3. 2001,sp. zn. 33T 4/2000 viz http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/policie/udv/rozsudky/cada_cila_roman/cada_cila_roman.pdf
ZA GOTTWALDA BYLO LÉPE,RÁDI NA TU DOBU VZPOMÍNÁME, , 23.11.2011 10:34:37
AKORÁT NÁS MRZÍ,ŽE CO BYLO ZA KOMUNISTŮ VYBUDOVÁNO JE DÁVNO ROZKRADENO,TO JE VELKÝ ZLOČIN A ZA NĚJ MUSÍ BÝT VINNÍCI POTRASTÁNI!!!!§§§§§§§§§§.
ZA GOTTWALDA BYLO LÉPE,RÁDI NA TU DOBU VZPOMÍNÁME, , 23.11.2011 10:34:37
AKORÁT NÁS MRZÍ,ŽE CO BYLO ZA KOMUNISTŮ VYBUDOVÁNO JE DÁVNO ROZKRADENO,TO JE VELKÝ ZLOČIN A ZA NĚJ MUSÍ BÝT VINNÍCI POTRASTÁNI!!!!§§§§§§§§§§.
ZA GOTTWALDA BYLO LÉPE,RÁDI NA TU DOBU VZPOMÍNÁME, , 23.11.2011 10:34:36
AKORÁT NÁS MRZÍ,ŽE CO BYLO ZA KOMUNISTŮ VYBUDOVÁNO JE DÁVNO ROZKRADENO,TO JE VELKÝ ZLOČIN A ZA NĚJ MUSÍ BÝT VINNÍCI POTRASTÁNI!!!!§§§§§§§§§§.
Volte komunisty s KSČM,ty oranžové a modré nikoliv, , 23.11.2011 10:29:01
Paroubku,ty si si vzal z Gottwalda hodně toho pozitivního,ale zatím ti to bylo houby platné.
Dobrovolný nekonstruktivní občan, , 23.11.2011 10:22:08
Ať se to někomu bude líbit či nikoliv, v mnoha věcech s semelovou souhlasím. Za prvé, je zamlčováno, že po únoru 48 k naám ze západniho německa chodili tzv. agenti chodci, ozbrojení a jen díky pohraničníkům (dříve SNB tuto práci dělalo) se zabraňovalo těmto lidem překračovat hranice. Nebyla to česká republika která byť se ji možná nelíbilo jaké je politické uspořádání v německu, ale bylo z německého území řízeno něco co se dá nazvat zasahováním do vnitřních záležitostí. Kolik ozbrojených našich občanů proniklo na území německa aby prováděli výzvědnou a záškodnickou činnost? Je však dohledatelné, kolik jich přišlo z německa. Že se pak hranice tak opevnily byl jen důsledek této činnosti. A že někteří "zoufalci" přes varování na cedulích "Pozor hraniční pásmo" se divili, že se po nich může střílet, je asi taková uvaha jako když vlezu do minového pole a pak se divím, že to tam bouchne. Každý věděl do jakého rizika jde. A ten obyčejný pohraničník dopředu nemohl vědět, jaká osoba překračuje nebo chce překročit hranici. Jestli se jedná o nějakého kriminálníka, kterímu hoří už koudel u zadku, či o občana, kterému se už u nás nelibilo žít. Většina těch, kteří chtěli emigrovat, zvolili jinou. bezpečnější cestu. O tom že existovaly, svědčí i poččty emigrujících občanů. Prostě tehdy zuřila "studená válka" Ostatně že jsou stále zadrátované hranice a ostraha daleko vybavenější, podívejte se jak vypadají hranice např. tam, kde končí EU, tedy s ukrajinou. A co se týče trestního oznámení na Mašínovou, v pořádku. Nelze beztrestně podporovat a navádět k vraždám kohokoliv. Tzn. Vraždy jsou zavrženihodné, ale to se netýká komunistů. To je divná morálka.
Za všechno může zrůda Parouback, říká hodný Ivánek Langerů, , 23.11.2011 10:15:50
Za všechno může Parouback vy mladí užiteční idioti. Utíkejte ho zasypat rajčaty a vajíčky.
KLEMENT GOTWALD byl zlatý člověk,čest jeho památce, , 23.11.2011 10:20:31
Klemente probud se Klaus se nám zbláznil
Re:KLEMENT GOTWALD byl zlatý člověk,čest jeho památce, , 23.11.2011 10:25:56
jedině Gotwald by tu dokázal zavést pořádek,sice by byly hraniční přechody ucpány mercedesy a bavoráky,jako praha v 89,trabanty
tak nás to učíte?, , 23.11.2011 10:12:17
Vrahy Mašíny a vrahy nacisty oslavovat, Gottwalda zatracovat, tak nás to učíte?
Gotwaldovi, Mašínům, nebo německým fašistům s láskou? Nedělejte z lidí neustále trotly!!!
Probuďte Gottwalda, , 23.11.2011 10:04:41
Kupředu levá a zpátky ani krok ? Nikoliv soudruzi. Vy komunisté musíte napřed všichni zemřít, abyste poté pochopili, že patříte na smetiště dějin. Kdybyste hrob toho vraha Gotwalda zasypali květinami až do 7 poschodí pak stejně budete mít krev na svých prackách.
Re:Probuďte Gottwalda, , 23.11.2011 10:23:00
Nějak jsem nepochopil, že "musí nejdřív zemřít aby pochopil". Myslíte si že komunista je svatý muž a jako ježíš vstal z mrtvých?!! Nějak to celé nedává smysl. To je nelogické. Jste vůbec Aničko normální? Nejste nemocná? To vypadá na horečku 42 stupňů.
Myšlenky Bureše nechápu., , 23.11.2011 9:52:27
Podle Bureše je asi nejlepší řešení konstruktivní opozice k téhle destruktivní vládě a vlsatně i celému současnému systému. Co si ale pod tím představuje, to už neřekne. Asi držet hubu a krok. Na to tady ale máme 20 let ČSSD.
Re:Myšlenky Bureše nechápu., , 23.11.2011 11:14:33
a co je destruktivní opozice ? to je ta co schvaluje 50. léta ?
Až tady ten herberk za babku odkoupí Čína, , 23.11.2011 9:50:30
Budete ještě kňučet aby vás vzali do komunistické strany.
Re:Až tady ten herberk za babku odkoupí Čína, , 23.11.2011 10:04:01
ale až koupí USA a zavede tam velkochov bizonů a indjánů
Re:Až tady ten herberk za babku odkoupí Čína, , 23.11.2011 9:56:11
Proč bysme měli kňučet? To je skvělej kšeft. 20 let dovážíme z Číny herberk na dluh a teď jim zase prodáme herberk my. To se vyrovná. Možná bude leda nějaká maličká záporná 0.
TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 9:27:43
HROZNĚ KŘIČEJ A PŘIRÁŽEJ JAK DIVÝ :-DDD
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 9:32:08
nejsi nějaký uchyl, že lezeš na staré baby?
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 10:02:31
NA STARÝM KOLE SE NEJLÍP JEZDÍ.
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 10:47:33
já kolo měním každé tři roky. A je vtom opravdu velký rozdíl. Na starém kole se nadřeš, a výsledek nulový. Na novém je radost šlapat.
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 11:17:01
šlapat na šlapky ... není to nějaké zvrhlé ? holky z ulice to mají i tak dost těžký a ještě aby je dusili násilnický klienti
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 10:16:57
ty máš akorát dřevěnýho kačera,a na vyhonění pinflojda používáš pravo-levou koalici
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 9:33:30
On leze i na cigny a šikmooký.
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 9:41:24
Když jsou mladé, tak proč ne. Ale na staré báby....
Re:TYHLE STARÝ KOMUNISTKY SOU NEJLEPŠÍ V POSTELI, , 23.11.2011 17:51:03
přeci stará stodola dobře hoří a není důležité jak baba vypadá potmě ale jak u toho kvičí. A tahle to má ve voku - když jí pochválíš gotwalda, vydrží až do rána.
17. listopad na Staromáku, , 23.11.2011 9:21:19
Až mi těch mladých komunistů bylo líto, jak se tam v tý zimě k sobě tulili a v děravých pletených rukavičkách třímali ty klacky s bezduchými bláboly. Byli strašně nuzně a nemoderně oblečení, inu proletáři !!!
TOHLE JE STRAŠNÁ SRANDA, POKUD SE CHCETE ZASMÁT :o))), , 23.11.2011 9:15:01
http://lukaskollarcik.wbs.cz/Kdo-jsem.html
MAŠÍNOVÁ NEŘEKLA NIC, CO BY NEBYLA PRAVDA A SEMELOVÁ AŤSI JDE STĚŽOVAT TŘEBA NA LAMPÁRNU NEBO DO KAFILÉRKY :o))), , 23.11.2011 9:11:12
Re:MAŠÍNOVÁ NEŘEKLA NIC, CO BY NEBYLA PRAVDA A SEMELOVÁ AŤSI JDE STĚŽOVAT TŘEBA NA LAMPÁRNU NEBO DO KAFILÉRKY :o))), , 23.11.2011 9:31:11
mašínová šoustala s estébákem bráchové ji zato mněli podříznout
Re:MAŠÍNOVÁ NEŘEKLA NIC, CO BY NEBYLA PRAVDA A SEMELOVÁ AŤSI JDE STĚŽOVAT TŘEBA NA LAMPÁRNU NEBO DO KAFILÉRKY :o))), , 23.11.2011 10:00:54
Nauč se pravopisu ty ubohý komunistický primitive.
Re:MAŠÍNOVÁ NEŘEKLA NIC, CO BY NEBYLA PRAVDA A SEMELOVÁ AŤSI JDE STĚŽOVAT TŘEBA NA LAMPÁRNU NEBO DO KAFILÉRKY :o))), , 23.11.2011 9:32:42
A teď nějakou od Němcový :o))
jaká je pravda, , 23.11.2011 9:10:17
Semelová je fanatička která být u moci tak klidně opět udělá proslulé lidové soudy-to by se zas krásně zavíralo a věšelo-a to má tu drzost žalovat Mašínovou.Sama by měla být zažalována za schvalování střílení do lidí na hranicích.Je to prostě komunistická hyena.A to ještě jsou ji někteří její spolustraníci schopni volit jako předsetkyni.ALESPOŇ JE VIDĚT KAM OPĚT KOMOUŠI SMĚŘUJÍ.
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:22:32
Semelové:
Žalobu je třeba podat na pana Ševčíka - děkana VŠE, že vůbec dovolil takové hyeně Mašínové vstoupit na akademickou půdu. V tom případě se toké můžeme dočkat, že se budou zvát mezi studenty vrazi a ti budou obhajovat své počínání.
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:24:20
Proč by ji nepozval, pitomče ?? Obhajovala tam činy svých bratrů, za které BYLI VYZNAMENÁNI !! A je to tak v pořádku :o)
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:37:50
Až tobě podříznou tátu - budeš mluvit jinak - pitomče. Je vidět, že nemáš co dělat a celé hodiny vysedáváš na počítači a píšeš invalidity.
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:40:53
To víš, mám po práci, jsem doma, tak si můžu dělat, co chci :o)
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:42:01
Přesně tak, vždycky zkoušej tenhle debilní argument:o)
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:20:29
Každý slušný člověk musí Mašínové flusnout pořádnýho zelenýho mrmla do ksichtu. Jinak schvaluji fyzické násilí, aby každý, kdo takovou sviňi Mašínovou potká - jí vetnul pořádnou facku, až se jí zamlží brejle. No a že Ševčík povolil takovou besedu na půdě VŠ - za to bych ho nejen odvolal, ale rozhodně bych mu zakázal učit, aby si uvědomil, že učit znamená být nestranný. Věci může jen vysvětlovat, nikoliv obhajovat.
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:33:41
Nevraždili sami komunisté v rámci třídního boje? Viz.Horáková a tisíce dalších ?
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:41:07
Kam Horáková směřovala - vidíme dnes a celých 21 let. Škoda života - to je fakt - je to nevratný proces. Je však také třeba vidět všechny ty, které vraždí současný systém a omlouvá to "neviditelnou rukou trhu".
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:45:27
Jak víte,kam směřovala Horáková ? I kdyby i sem,je to důvod k vraždě ? A dnes znáte nějakou justiční vraždu ? Máte to v hlavě trochu pomíchané- jablka s hruškami.
Re:jaká je pravda, , 23.11.2011 9:22:33
Z tvého příspěvku je patrné, co jste vy komunisti za svině :o)
Vrahy Mašíny s nacisty oslavovat, Gotwalda zatracovat, tak nás to učíte? , , 23.11.2011 9:06:26
Gotwaldovi , Mašínům, nebo německým fašistům? Nedělejte z lidí neustále voly!!!
Re:Vrahy Mašíny s nacisty oslavovat, Gotwalda zatracovat, tak nás to učíte? , , 23.11.2011 10:00:31
Mnóóóóóó,z vás jej neni třeba dělat !!!
Proč by nemohla dát trestní oznámení, když kráva Mašínová řekne, že zabíjet komunisty je správné o cikánech by to neřekla!!., , 23.11.2011 9:05:01
Re:Proč by nemohla dát trestní oznámení, když kráva Mašínová řekne, že zabíjet komunisty je správné o cikánech by to neřekla!!., , 23.11.2011 17:43:06
dilema pro nácky - co je horší : cikán a nebo bolševik ?
Re:Proč by nemohla dát trestní oznámení, když kráva Mašínová řekne, že zabíjet komunisty je správné o cikánech by to neřekla!!., , 23.11.2011 9:17:34
Mám také určité výhrady k Mašínům.Ale na druhé straně nebyl komunisty vyhlášen třídní boj všemi prostředky ? A nepoužívali ho při justičních vraždách. To je zase druhý pohled na stejnou věc.
Re:Proč by nemohla dát trestní oznámení, když kráva Mašínová řekne, že zabíjet komunisty je správné o cikánech by to neřekla!!., , 23.11.2011 9:07:22
Kráva je v tomto případě Semelová, udávat někoho za čin, za který byl nedávno vyznamenán, je více než legrační :o)))
Re:Proč by nemohla dát trestní oznámení, když kráva Mašínová řekne, že zabíjet komunisty je správné o cikánech by to neřekla!!., , 23.11.2011 11:18:05
Ono není vyznamenání jako vyznamenání.
Marta Semelová mluví za nás, , 23.11.2011 9:02:13
I když nesouhlasím vždy s formou, s obsahem vystoupení paní Semelové souhlasím. Když pravičákům nevadí projevy jejich poslanců a příznivců, když mohou oplakávat Mašína a tleskat jeho sestře, máme my plné právo na svůj názor. Pravičáci to budou muset vydržet, protože zákaz KSČM jim nepomůže.
Re:Marta Semelová mluví za nás, , 23.11.2011 9:05:50
Jistě, na svůj názor právo máte. Ale to je asi tak všechno:-)
Re:Marta Semelová mluví za nás, , 23.11.2011 9:04:37
Zákaz KSČ by určitě nic nezměnil.Pouze by změnili firmu a rétorika by byla stejná.
Obvykle, , 23.11.2011 9:00:34
v politických stranách jsou radikálové.Semelová vzpomíná na "vítězný" únor,který byl podle ní výzmaným mezníkem v našich dějinách.Chválí Gottwalda a Stalina.To už je podle mne stejný extrémizmus jako u části přívrženců Dělnické Strany Soc.Spravedlnosti,i když v opačném gardu.A jen DSSS je nazývána extremistickou stranou ? V žádném případě této straně nefandím,jen vidím rozdílný přístup.Jaký je rozdíl chválit Hitlera ,nebo Stalina ? V čem se lišili ?
17.listopad na Staromáku, , 23.11.2011 8:54:14
Moc hezky jim to tam Vojta Filipů řekl, škoda, že ho nikdo neposlouchal, kromě nepočetné party gerontů a pár debilů ze Svazu mladých komunistů Československa.....mimochodem jsem se dost natlemil jejich outfitu a hair-stylingu, to jim asi navrhuje nějakej recesistickej návrhář, ti dvacetiletí vypadali jak z dob alkoholika Klémy :o)))
SEXUÁLNÍ ÚCHYLKA NA MRTVOLU, , 23.11.2011 8:46:58
To bude.S nějakou politikou to nebude mít nic společného.
Nejsem komunistka, , 23.11.2011 8:43:02
ale nosím Gottwaldovi kytičku také on je mrtvý a má mu být dopřán klid až natahnou brka naši pohlaváři tak ty hroby zdevastuji to mi věřte kokoti
Re:Nejsem komunistka, , 23.11.2011 8:44:28
Můžeš si občas dát litr krabicáku a vychcat se mu na hrob, jako těžkej alkáč by to ocenil :o)
JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:39:58
Všimnuli jste si skutečnosti, že pravicové strany nejvíce u dnešních komančů chválí ty tiché, nekonfliktní a nekritizující komunisty. Ti jím nevadí - NEOHROŽUJÍ JE.
Samozřejmě nemají rádi ty komunisty, KTEŘÍ SE NENECHAJÍ OBLAFNOUT, PRAVICI ODHALUJÍ V JEJÍ NAHOTĚ A MAJÍ PODPORU NÁRODA, HLAVNĚ DNES MLADÝCH.
Z těch mají pravičáci strach - viz z Grebeníčka, Semelové, Bayerové. Pravicové strany by chtěly, aby komunisté v tichosti vymřeli a odešli na pravdu boží. JENŽE ONI ZAČÍNAJÍ U NÁS I VE SVĚTĚ MÍT ČÍM DÁL VÍCE PŘÍZNIVCŮ. Jakto (?) - říkají si připosraní pravičáci před příštími volbami. Tak alespoň je zničíme - štěkáním, plyváním, blábolením, Štětinou a Šináglem, křičením, lhaním a pomluvami - ZKRÁTKA SE KONEČNĚ PRAVICE ZA POSLEDNÍCH 22 LET BOJÍ - všimněte si jen, kolik mladých lidí jde nyní v politických názorech doleva. JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... Však si ty nahnědlé trenky zaslouží, kradou jak strany a lžou jak baron Prášil!
Více přízně komunistům odpovídá celosvětovému přírůstku holoprdelníků, , 23.11.2011 8:44:26
Když se spodina množí rychleji,tak je více příznivců......v 70 letech počet lidí na planetě 4,5 miliardy,dnes 9 miliard.Takže v nějakých myšlenkách to nebude.Spíše je více holoprdelníků na světě obecně.
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:41:35
Ty jsi typický příklad toho, jak se "přání stalo otcem myšlenky" :o))
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:44:02
TO BYS CHTĚL, AŤ to jsou jen myšlenky, že? Ale to je bohužel pro tebe skutečnost!!!
Tak si vyměň své trenky, dneska zatím tím hnědým dopředu a zítra si vezmi čisté. Jinak si jich nakup zásoby, bude ještě hůře!!
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:47:53
Jojo, 17.listopadu bylo na Staromáku asi 200 komoušů, z toho 3/4 byly starý plesnivý urny :-)
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 11:48:14
Ty káčo, jsi určitě ohavná až se prokouřiš ke čtyřicítce budeš jak mumie
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:48:51
Jo, přesně, taky jsem se jim byl smát :o))
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:45:26
Co máš furt s těma trenkama ?? Přebaluješ svýho fotra ?? :o)
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 9:04:52
Neměj strach, naše rodina je zdravotně v pořádku, ještě i děda v 85 letech udrží moč. TO JE STAROST JEN O TVÉHO FOTRA A MATKU, PREJ JIM ZÁSILKOVÁ SLUŽBA POSLEDNÍ BALÍKY S PLENAMI NEDORUČILA. Ale můžou se stěžovat na ministerstvu vnitra, jednak tam vědí co jsou pleny, byl tam přece nějakou dobu komik Radek John, a jednak pod ně zatím spadá Česká pošta. Zatím doporučuji sprchu a rudé právo - zísoby máte, ne??
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:58:54
To jsou jen starost o tebe a tvé bližní, pokud ta vaše hloupost je genetická - tak se brzy poserete všichni, proto ty trenky! Navíc v Bohnicích byste si stejně musely pleny na přebalování kupovat sami!
Vždyť se koukni na ty grázlovské pravičáky a na druhé straně na ty revolty proti kapitalistickému zlodějskému systému ve světě - POKUD MÁŠ ALESPOŇ OČI V POŘÁDKU, TAK TY MLADÉ LIDI MUSÍŠ VIDĚT.
Do urnového háje patří ti vaší profláknutí Nečasové, Kocourkové, Krejčíři, Kožení, Pitrové, Drobilové, Vondrové, Kalkouskové, Bártové ... atd, brzy to tam ale vezmou přes Mírov a Valdice!
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 9:03:09
Pro mě za mě, ať si všichni jmenování jdou klidně sednout třeba na 50 let, nijak je nemiluju. Možná jsou zloději, ale to neznamená, že místo nich zvolím vrahy !! :o)))
Re:JEN JE NECHTE, AŤ SE SRÁČI Z PRAVICE BOJÍ ... MAJÍ PLNÉ GATĚ!!, , 23.11.2011 8:48:16
Možná Gay-fetišista
Zaplaťpámbu, že tahle paní "učitelka" je v politice a ne ve škole, tam by mohla nadělat mnohem víc škody ideologickým przněním dětí !!!, , 23.11.2011 8:36:30
v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 8:35:01
tomu se parlamentní soudruzi neubrání,současné "sdružení důchodců" vyhovovalo jako zásobárna hlasů ale politická budoucnost evropy se bude odehrávat v ulicích a tam ja potřeba radikální mládí!
Re:v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 11:22:25
a není náhodo slovo "bolševizace" od ruského bolšinstvo - tedy většina ? tady jasně je řešeno že jde maximálně o uřvanou menšinu
Prostě daň za demokracii, před rokem 1989 by takové co dělají zmatky v samotné Straně s velkým "S" prostě vykopli. A dnes se soudruzi demokraticky kočkují všem na odiv. zapal´t bůh za to...aspoň víme co jsou zač.
Re:v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 12:46:16
MAJÍ STÁLE SVŮJ NÁZOR I KDYŽ 21.LET SE NA NĚ KYDÁ JENOM ŠPÍNÁ.JAK SNADNÉ BY BYLO PŘEVLÉKNOUT KABÁT.JE POTĚŠITELNÉ ŽE VE SVÝCH ŘADÁCH MAJÍ MNOHO VZDĚLANÝCH LIDÍ,KTEŘÍ MAJÍ ZÁJEM O LEPŠÍ ŽIVOT NÁS VŠECH
Re:v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 17:39:59
21 let stále stejně blbé názory - no to je opravdu výhra
Re:v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 17:39:36
321 let stále stejně blbé názory - no to je opravdu výhra
Re:v ksčm přichází zákonitě bolševizace, , 23.11.2011 9:54:17
Anonyme představ si je nás pět kamarádek poměrně mladých průměr věkový 18 let a volíme komunisty takže žádní důchodci oni žijí ještě naši rodiče kterým bylo v době revoluce 20 a říkají,že bylo lépe tak pozor nato to by je musel někdo zabít takže ještě nějaký čas pamětníci mladší žít budou ANONÝMkuVERČA, DÁŠA, LUĎEK, JIRKA ZDENA mi mladí
Re:TAK S TOUHLE TUPOU STALINISTICKOU SVINÍ TO VYŠKUBNETE !! :o))), , 23.11.2011 8:36:52
o to se nestarej,my si už poradíme!soudruh stalin věděl co s takovými zmetky jako ty!
Re:TAK S TOUHLE TUPOU STALINISTICKOU SVINÍ TO VYŠKUBNETE !! :o))), , 23.11.2011 8:38:12
Frajeři Mašíni zase věděli, co s takovejma, jako jsi ty :o))
Re:TAK S TOUHLE TUPOU STALINISTICKOU SVINÍ TO VYŠKUBNETE !! :o))), , 23.11.2011 8:45:33
Měli tě také useknout hlavu a byl by od tebe klid Klauzeviči či jak se jmenuješ a Mašíni budou v pekle se smažit snad i po smrti něco existuje
Re:TAK S TOUHLE TUPOU STALINISTICKOU SVINÍ TO VYŠKUBNETE !! :o))), , 23.11.2011 8:50:24
Že by komáři věřili na posmrtný život ?? :o)))
Re:TAK S TOUHLE TUPOU STALINISTICKOU SVINÍ TO VYŠKUBNETE !! :o))), , 23.11.2011 17:38:30
až mu hlavu usejkli až po samou fusekli !
Vypadá na omezence, , 23.11.2011 8:27:56
Ale to tady v republice není neobvyklé.A miluje svého vůdce,podobně jako teenagerky milují své celebrity v showbyznysu.
SEMELOVA, , 23.11.2011 8:13:38
ma pravdu,byly jsme statecni pohranicnici,nevim co je na tom usmevne,protoze chlap ktery TAM byl vi o cem je rec,protoze takovy martyrium jako si musel vytrpet pohranicnik,to malo ktery vojak zna a kdyz jde o ty druhe veci at nastoupi a vycisti to tam asi ty stari hajzlove,prolezli korupci z ni maj strach
Re:SEMELOVA, , 23.11.2011 8:59:03
soudruhu mengele.. pokud jsi byl pohraničník, tak dobře víš, že tam na hranicích byly ostnaté dráty a místy ještě pod elektřinou.. a převážná část těch vybraných a uvědomělých pohraničníků, tam byli umístění jako prospěcháři.. a vyžírkové... a soudružka semelová je také hodně moc uvědomělá a velká prospěchářka.. každý uvědomělý komouš byl pomýlený a na nic si nepamatoval..
Filip, , 23.11.2011 8:11:07
se umí ovládat, Semelová je občas nekontrolovatelná emotivně a to je špatné, v této době by měla víc přemýšlet než mluvit.
Re:Filip, , 23.11.2011 11:27:54
takže má tajit co si opravdu myslí - dobrá vizitka důvěryhodného politika. Já myslím že je dobré vědět kdo obdivuje 50. léta a kdo se od nich distancuje.
P.S. jak je to u toho Filipa ?
Re:Filip, , 23.11.2011 9:56:42
a čeho se bát vždyť máme svobodu či ne? Aspoň to tak hlásali a kdo se bojí nesmí do lesa a jinak co je mi platná svoboda když nebude na chleba
Re:Filip, , 23.11.2011 8:27:29
co to plká politolog,jaký koaliční potenciál komunistů?to si myslelo současné vedení že když pomužou dosadit klause na hrad že jim bude ods vděčná.....a socani se bojí komoušů jako čert kříže,jedině poroubek by s nimi šel a tak ho vyrazili...
Re:Filip, , 23.11.2011 8:23:49
naopak,nebude doba peo nějaké kuloární přemýšlivce,ale v chaose zmatku a mafiábském teroru budou potřební lidé kteří se nebojí říci nahlas pravdu!
Re:Filip, , 23.11.2011 11:25:41
a co je pravda - že tyhle extremističtí magoři říkají, že staří bolšáni ještě málo věšeli kdekoho jako agenty imperialismu ?
To je pravda tak leda o nich - z takových lidí je mi leda šoufl. Já mylsím že rpavice takové lidi jako je Semelová naší levici jen přejou a tiše se smějí...

