22.2.2012 19:59 - Možný kandidát na prezidenta Tomio Okamura se zlobí na novináře a má pocit, že se proti němu dost možná rozjíždí mediální kampaň. A tak, jak je mu vlastní, věnoval médiím svůj blog na serveru idnes.cz pod titulkem: „Svoboda slova není svoboda lhát. Média škodí politice“. Podle mediálního experta Petra Žantovského tím prý Okamura ukazuje, že do veřejného prostoru nepatří. Vychutnává si jen jednu část mediálního zájmu, tu pozitivní, míní Žantovský.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Žantovský mediální podrazák, , 27.3.2012 9:58:30
to jsem se zasmál," Žantovský mediální expert",lhář který v roce 1989 ve vypjaté situaci žvanil o vylhané smrti studenta při demonstracích a ještě tu zprávu poslal do světa
židobolševická totalita, , 26.2.2012 14:35:25
Díky, židobolševikům je celá naše zem a Praha, tam kde je. Magistrát, ústav gaunerů, zlodějů, židobolševický mafie a všehoschopnejch kryplkomunistickejch kreatur. Kokainovej vysavač Bém, instalatér sráč Blažek, řitilezec Kotrouš, debil Hulinský, zmrd Jančík, šmejd Klega, svině Šťastný, vůl Březina, prase paroubek a stovky dalších vládních gaunerů, soudcovská mafie a magistrátní židozrůdy, vybudovali novodobou otrokacii pod vševidoucím okem mafie vyvolených! Postavili proti národu a pražanům, úchylnej kamerovej systém, zasranej likvidační bodovej systém, zkurvený revizory a exekutory, žoldáckou bandu vigumů a fýzlokratů, ménem mě..stbácká policie! Moloch pro estébáky, kryplkomunisty, nezařaditelný líný lemply, bachaře, problémový a vyhozený fýzláky co rádi šikanujou občany týhle země. Aby židobolševická mafie mohla v klidu rozkrást bilion a půl a zároveň se udrželi na vrcholu moci, díky tučný měsíční výpalný rentě od všech zainteresovanejch, vděčnejch bastardů a zlodějů, zaměstnali národ ukrutnou šikanou a totalitním existenčnim útlakem. Mafiáni, estébáci, žvanilové, křiváci a jiný karieristický zlodějský prasata se dostali na vrchol, díky těmhle nenažranejm a chamtivejm sviním. Vládní ZLO, fýzlokracie a totalita graduje!!! Berou nám peníze, jistoty, majetky, svobody, spravedlnost, práci, důchody a možnost žít spokojený životy. Diktát, lži a šikana tohohle totalitního židobolševickýho metrixu, je výsledkem globálního konzumu monetárního kreténismu, nenažranosti a chamtivosti. Doba chudoby, poroby, tyranie a zvrácenosti vyvrcholí občanskou revoltou a krvavou řeží !!! Epocha konce naší vlasti, už začala.
Banda pokřivenejch teploušskejch sionistickejch psychopatů a mocichtivejch světovejch židobolševiků roky plánuje globální válku, křesťanů proti křesťanům ......
pak česko zanikne.......
Satanistický zlo, znásilněná planeta, znásilněný pokřivený dějiny, války, rozkrádání, vyvražďování, genocidy,
nelidský krutosti a svinstva, lži, podvody, spiknutí, tajný plány a zrady má na svědomí,
židozednářská banda sionacistů-illuminátů....Bilderberg
Super článek!!! : Věčný Žid aneb vraždění, vykořisťování a drancování národů podle 3000letých židovských plánů
Ze Žantovského nemúže nic jiného vypadnout než obhajoba mafiánské ODS a služba s. Klausovi., , 25.2.2012 11:51:14
Manipulátor s míněním čtenářů a posluchačů.
Okamura sotva začal,už končí.Ještě to neví?, , 23.2.2012 23:22:02
Televize umí zkrotit jinačí bojovníky vysoké politiky v tažení proti masmédiím.Ukládám do obálky a zalepím v ní asi přesný scénář tažení médií proti T.O.za jeho "nestoudné"výroky.Že měl pravdu?,ale to přece není podstatné,že,tu měl Jan Hus také a...Okamuro,Okamuro,ty nevíš,kdo tady opravdu vládne?Upřímně radím, škoda ztrácet čas vstupem do volebního klání.Ledaže přijde dřív než očekávám-dav,který správně pochopíl napřed táhnout na Kavčí hory, teprve potom...
Něco..., , 23.2.2012 22:07:56
Tak odporného jako jsou Česká média na to musí být silný žaludek.....
Okamura je OK, proto ho ti šmejdi chtěj zničit - stejně jako Čunka, , 23.2.2012 21:15:57
go, go okamura
Okamura je OK, proto ho ti šmejdi chtěj zničit - stejně jako Čunka, , 23.2.2012 21:15:55
go, go okamura
Co se hodí a kdo se hodí, , 23.2.2012 19:08:06
Naštěstí o tom nerozhodují mediální experti, ale čtenáři. Okamura je pozitivní a je zvláštní, že jej chce někdo očetnit a ponížit, aby si to vychutnal. Tak taková média nechci, polopravdy a lži, za které nikdo nenese odpovědnost je jen ukázka nízkého ducha, protože, kdo neumí argumentovat, začíná hledat šínu, aby zaujal. To není novinařina....
Okamura mě nějak nebere, ale už Zeman upozorňoval, že novináři jsou póvl., , 23.2.2012 18:39:08
zločinecký režim ukradl občanům práci , živobytí ,stačí když zločinci vrátí co lidem ukradli, , 23.2.2012 15:16:54
OKAMURA je nový JONH ,masmedia ho propagují všude jako JOHNA před rokem 2010, , 23.2.2012 13:56:15
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu, , 23.2.2012 13:38:48
čr životní minimum 2006 80 eur na měsíc : ceny téměř všeho v čr vyšší jako v EU ,
ve srovnání s Dánskem je v ČR přes 80% občanů chudina na dánském životním minimu
.........................................................................................................................................
Německo 345 eur,Dánsko 1153 eur ,Francie 425 eur,............................. česká střední třída je ve skutečnosti chudší než chudí v zemích směrem na západ .....................čr je mafiánský bantustán, daňový ráj vysokopříjmových ,mafie a hazardu, zločinci tu vládnou ..............a novinářská lůza agituje za organizovaný zločin modrobolševika .jako za goeblesova propaganda............................................... IZIP 1,85 mld,Promopro,drábekcard a stovky dalších kauz rozkrádačka vládní mafií ODS,top,vv ..........a mediální mafie dělá jakože se nic neděje a zločinci mohou dál vládnout
To je Kapitalismus, bída, chudoba, bezdomovectví , nezaměstnanost, otrokářský lágr, samé krize, zadlužování..., , 23.2.2012 13:29:11
OKAMURA je nový JONH ,masmedia ho propagují všude jako JOHNA před rokem 2010, , 23.2.2012 13:20:22
JEN KDYŽ ČTU JMÉNO ŽANTOVSKÝ,TAK SE MI ZVEDÁ KUFR, , 23.2.2012 13:11:30
Zatím jsem ale nezjistil jestli je to ten bývalý velvyslanec v USA,nebo shoda jmen.
Re:JEN KDYŽ ČTU JMÉNO ŽANTOVSKÝ,TAK SE MI ZVEDÁ KUFR, , 23.2.2012 13:26:46
Mám ty samé pocity ze jména Žantovský se mi chce zvracet.
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu , , 23.2.2012 13:08:36
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu
totalitní diktatura mafiánského kapitalismu lže občanům ,podvádí je falešnými statistikami ,
Úřady v Česku tají, kolik lidí skutečně nemá práci, nezaměstnanost v Česku je o 100% vyšší
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=724621
8. 11. 2011 Úřady práce evidovaly 470.618 .uchazečů o práci + o čem mlčí je přes 300 000 lidí nezaměstnaných co nejsou v evidenci úřadů práce ...........
údaje k datu 26.3 2011...............4 666 233 celkový počet ekonomicky aktivních osob (včetně nezaměstnaných) z toho
770 618 reálný počet nezaměstnaných -----------------------
reálná nezaměstnanost je 16% ..................
a počet reálně nezaměstnaných na jediné volné pracovní místo je 21 .........
ÚP ČR evidoval k 30. 11. 2011 celkem 36 832 volných pracovních míst.
takže nezaměstnaní nikdy nemůžou najít pracovní místa co neexistují , o které je okradl mafiánský kapitalismus , .........................jako bonus je zločinecký režim trestá nacistickými nucenými pracemi , šikanou na czechpointech , terorizováním úřadů práce když jsou nuceni hledat neexistující pracovní místa ................................................tento mafiánský kapitalismus = teror obyvatel , protože i zaměstnaní jsou jen bezprávní otroci ...........tomu se říká otrokářská svoboda
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži, , 23.2.2012 13:03:38
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži
hradec.idnes.cz/zlatnik-skryl-do-dukova-krize-prasek-z-kosti-peti-svetcu-podivejte-se-1ez-/hradec-zpravy.aspx?c=A120221_145950_hradec-zpravy_klu
pet mrtvol na krku, pojidani tela a popijeni krve, za
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
Pan Okamura ...děkuji,ale je Vás nějak všude moc...a nevím proč., , 23.2.2012 13:00:55
Z prvé....pana Okamuru si objevily samotné media. Byl pro ně mediálně zajímavý,ale do té doby o něm asi tak jako já mnoho lidi nic nevědělo. Pan Okamura může děkovat mediím,že mu umožnily se zviditelnit. Nebýt jich, tak dodnes o něm nikdo nic neví neboť takových "podnikatelů" jako je on máme u nás spoustu, jen nemají všichni potřebu mluvit do všeho jako pan Okamura. Vychutnával si opravdu jen tu pozitivní část mediálního zájmu a uvěřil,že je opravdu tak dobrý aníž by připustil,že jsou to media, které ho zviditelnily,ale nyní si z něj udělaly šaška.
NENÍ NORMÁLNÍ aby zločinci vládli , je to diktatura, mafiánská zločinný režim, , 23.2.2012 12:57:22
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
po vzoru nacistů zavedl Drábek nucené práce jako za Hitlera nucene nasazení, , 23.2.2012 12:49:30
žantovský, , 23.2.2012 12:44:04
které hovadio povýšilo Žantovského na mediálního experta?? To by bylo to samé, jako kdybych řekl, že Topolánek s Dalíkem nekradli:::::::
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 12:43:48
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí
církevní tunel 30 let zadlužení mafií ods,top,vv 96 ,24 mld kč+ dalších 17 let placení platů sektářů 17 mld korun + pole, lesy a rybníky, v celkové hodnotě 75 miliard korun.+ dál opravování církevních budov za peníze daňových poplatníků .................
96,34 mld + 17 mld +75 mld + x desítek mld opravy budov = tunel mafie do rozpočtu čr 188.24 mld kč + opravy církevních budov
..................................................................................................................
katolická církev majetek nevlastnila už za rakouska uherska a měla jej pouze ve veřejné držbě ,půjčený od státu k užívání ,takže není možné vracet to co vám nepatřilo a měli jste to půjčené od státu = právní stanovisko univerzity karlovy .....................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
......................................................................................................................
rozdávají katolické církvi majteke zabavený před rokem 1948.................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
............................................................................................................
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí , mučení ,upalování,popravy, násilná katolizace ,teror katolické církve, krádeže majetku ,robota na církevním,pálení českých knih a pronásledování českých učenců ..............= okupantům ,vláda vlastizrady rozdává český majetek
ČTK
http://www.novinky.cz/domaci/246299-cirkve-by-na-kompenzacich-mely-dostat-80-az-96-miliard.html?ref=boxE (v článku záměrně není uváděna celková cena polí luk rybníků 75 mld , + náklady na opravy budov desíky mld )
žantovský, , 23.2.2012 12:40:20
Pane Žantovský jaký vy jste mediální odborník?Je zajímavé,že když někdo poukáže na větší odpovědnost vás novinářů,tak neumí jednat s médii.To,že píšete na objednávku lidí mocných a bohatých ze kterých vám něco kápne je pravda.Objektivita,snaha po dobrání se spravedlnosti,pomoc slabším a nemajetným vám níc neříká
OKAMURA je nová JONH ,masmedia ho propagují všude jako JOHNA před rokem 2010 , , 23.2.2012 12:36:37
bestie , bestie , zlodějské bestie , takse dá definovat volič pravice v ČR, , 23.2.2012 12:34:50
Je to cílený hon na p. Okamuru, , 23.2.2012 12:29:55
Klídek a tabáček, občané - dovolím si zopakovat, co jsem napsal dříve. "A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, ddavid, 23.2.2012 10:39:29":
Proč by měl onaké jaxi zveřejňovat? Zatím je řadovým občanem státu. NIKDO! před ním, kdo píše do novin a vyjadřje se k situaci v ČR, to ani neudělal. Souhlasím s těmi diskutujícími, kteří jasně poukazují na účelový HON na p. Okamuru, s cílem ho zlikvidovat před tím, než se vůbec jakési prezidentské volby uskuteční - on ve své podstatě pouze slouží jako výstraha pro ty "spravedlivé", kteří by se chtěli do všehoschopné hradní a vádní partičky dostat. Vzpomeňte na minulé prezidentské volby: ODS leštila kliky v KSČM, vyhrožovala, uplácela. Je nabušená svazáky a komunisty dob minulých - to nikomu nevadí? Velmi si cením postoje p. Švejnara, s jakým klidem a noblesou se přes ten hnůj tehdy přenesl. PANE OKAMURO! nic nikomu nevysvětlujte, zvláště pak investigativním novinářům. Proč se do důsledku nezajímají o megazloděje pravicových stran? Proč stále blábolí o Sobotkovi s "pitomými" pár miliony na byt. Ušetřil je z náhrad...což se nemá, ale už nepátrali, ZA CO náhrady utrácejí ostatní...
Stojí to za přečtení, , 23.2.2012 12:23:38
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html
údiv, , 23.2.2012 12:02:57
Domnívala jsem se, že kecy o Okamurovi, jako budoucím prezidentovi, je hezký vtip, jako by třeba někdo navrhoval Micky Mouse, ale nyní vidím, že pan Okamura to myslí úplně vážně a někteří pitomci také. Mohu vám říct, že se to nikdy nestane, to by už tady opravdu byl Disneyland, Nepopírám , že pan Okamura je vzdělaný,šikovný, bohatý pán, ale to opravdu na funkci prezidenta nestačí.
Re:údiv, , 23.2.2012 21:51:19
Nesnáším anonymy a co nesnáším ještě víc je to, že někdo o někom řekne že je pitomec jenom proto, nesdílí-li jeho názor. Takže ti to řeknu úplně natvrdo. Seš normální slepice pitomá, co má buďto švédský syndrom, nebo jsi jedna z nich. Z těch zlodějů mafijánskejch, co tady už 20 let bezostyšně kradou. Na úspěšnou politiku stačí kupecký počty. Nejdůležitější je morálka. A tu nemá nikdo z těch lumpů nahoře. Howgh
Re:údiv, , 23.2.2012 12:27:23
Myslím,že nejlepší předpoklady bude mít vzdělaný člověk,který zaplatí školné - pokud studoval zadarmo je parazit,šikovný - pokud ukradne pero a bohatý - protože byl v nejvyšší politice kdy se rozkrádal státní majetek.
nechte volbu na lidech, , 23.2.2012 11:46:40
O tom, kdo se hodí za prezidenta nebude rozhodovat pan Žantovský, ale lidé. Tak by se mohl uklidnit.
Žantovský!!!!!!!!§ NECHTE TO NA OKAMUROVI ..........., , 23.2.2012 11:43:43
jak se bude prezentovat v médiích.Je to jeho věc a má pravdu,že média jsou podplacená žumpa.Ať kandiduje na prazidenta a LIDI SI ROZHODNOU zda ho chtějí.
Okamura má pravdu., , 23.2.2012 11:40:22
Novináři jsou horší pakáž, než za bolševika. A taky je na čase uvažovat, proč si ještě musíme vydržovat neobjektivní ČT?
Okamura má pravdu - je tady cenzura a manipulace horší než za komančů., , 23.2.2012 11:19:28
Ve vládě, na Hradě i na ÚV potažmo ve státních úřadech sedí jen bezduché - většinou i primitivní nevzdělané loutky, které jsou ovládány byznysem. Novináři jsou poplatní "liberálním" asociálům.
Lžete!! To neni pravda!!, , 23.2.2012 11:00:04
Lhali pouze komuniste do listopadu 89 (predsametovi komuniste)! Komuniste po listopadu (posamtovi komuniste kteri zmenili kabaty) jiz nelzou!! Prece volali: Nejsme jako oni! Nejsme jako oni! A vysoce "inteligentni" cesti VOLI ci jim naleteli :-) :-) :-)
Re:Lžete!! To neni pravda!!, , 23.2.2012 11:14:23
LOZÍKU bouchni se do hlavy a najdi si práci JINAK zblbneš
Re:Lžete!! To neni pravda!!, , 23.2.2012 12:46:43
Pane Pes, doufejme ze Lojzik nezblbne tak moc jak se to podarilo Vam.
Nezlobte se, , 23.2.2012 10:57:00
Kdo chce do takové funkce kandidovat musí s tím počítat že si jej novináři proklepnou. Já jsi vždycky říkám proč do té politiky lezl když má máslo na hlavě to přeci musel vědět že po něm půjdou.
Re:Nezlobte se Stáňo čti a pak mluv, , 23.2.2012 12:25:22
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html
Re:Nezlobte se, , 23.2.2012 10:59:10
A kdy Okamura prohlásil, že chce funkci kandidovat?To je od ČT obyčejné šmíráctví.
Čt a reporteři specialne je žumpa, , 23.2.2012 10:45:15
která utoci na nepohodlne lidi. Viz Čunek,Okamura-vyzívá k národnímu uvědemění. Nora Fridrichová je nebezpečnější než byli novináři v . letech. Paní Noro,dělejte si pořady o Havlovi a Kocábovi,o jejich penězích...
Re:Čt a reporteři specialne je žumpa, , 23.2.2012 11:22:45
Jestli je paní Nora manželkou pana Fridricha, kterého mafián mrázkoidního typu pan Langer protlačoval na místo generálního ředitele ČT - tak není co řešit.
Re:Čt a reporteři specialne je žumpa, , 23.2.2012 11:53:07
Pane papaya,Nora Fridrichová je bývalou manželkou Milana Fridricha od 1. 3. 2008 – ředitel zpravodajství ČT od 1. 8. 2010 – výkonný ředitel nových médií od 10. 10. 2011 – ředitel programových okruhů.Z oslav narozenin I.Langera v Praze U Mazaného králíčka - kromě stranických kolegů, poslanců Marka Bendy nebo Jany Černochové, dorazil i ministr spravedlnosti za ODS Jiří Pospíšil. Na oslavě se zastavil také šéf energetického gigantu ČEZ Daniel Beneš nebo výkonný ředitel ČT1 Milan Fridrich. Před oslavou byl bar pět dní zavřený, instalovaly se například přelepy výloh, aby se vybraná společnost mohla nerušeně bavit. Veselilo se až do ranních hodin.Nejlepší přátelé na 45tých narozeninách I. Langera – 13.1.2012.Zajímavá je účast výkonného ředitele ČT1-Milana Fridricha,pravděpodobně se s Langrem domlouvali na více nezávislé televizi.
Pane Okamuro, napište omluvný dopis, podpis nechejte ověřit za 30,00 Kč u notáře a na politiku se vyserte!, , 23.2.2012 10:29:40
Mafie ODS+ČSSD+Kalousek a jejich fanatikové zde přítomní Vás zničí jako to udělali s každým, kdo se jim začal sráti do jejich kšeftů,odklánění úplatků a tunelování státní pokladny. Pokud hodláte přežít a vyhnout se trvalému sledování každého Vašeho kroku BIS kterou ještě furt ovládá Langer, trvalému nasazení štěnic tajnou službou socanů a přepadáváním Vašich firem finančními úřady dle příkazů Kalouska odvolejte vše co jste kdy řekl a věnujte se jen turistům kterým se naše Praha neznajíce kdo to tady všechno řídi jistě velmi líbí. Když nejsou schopni odvolat Rampulu tak jsou na druhou stranu všeho schopni. Láska a pravda v České republice nikdy nevyhrála vždy to dopadlo naopak.
Re:Pane Okamuro, napište omluvný dopis, podpis nechejte ověřit za 30,00 Kč u notáře a na politiku se vyserte!, , 23.2.2012 11:49:30
Dobře vyjadřujete mínění lidí. Slušný člověk nemůže mezi to politecké společenství jít. To zničí vše jen, aby bylo u moci a zneužije všeho, co je po ruce.
Re:Pane Okamuro, napište omluvný dopis, podpis nechejte ověřit za 30,00 Kč u notáře a na politiku se vyserte!, , 23.2.2012 11:24:29
Hele - pašalíku - nevyhrožuj! Kdyby každý držel hubu a krok - tak to nemuseli odcházet komouši - nemyslíš?
Jsi jen ubohý placený primitivní provokatér. To si nemůžeš sehnat jinou práci?
Re:Pane Okamuro, napište omluvný dopis, podpis nechejte ověřit za 30,00 Kč u notáře a na politiku se vyserte!, , 23.2.2012 11:51:14
Panu Okamurovi přeji, aby se stal prezidentem. Slušných lidí je v politice potřeba, ale partaje udělají vše, aby si udrželi moc.
OBČANE, NAPIŠ SVÉMU POSLANCI !, , 23.2.2012 9:58:41
ADRESY VAŠICH POSLANCŮ: ODS: bartos@psp.cz, bastyrv@psp.cz bauerj@psp.cz bemp@psp.cz, bendam@psp.cz, bendlp@psp.cz, bohacz@psp.cz, buresj@psp.cz, cechlovskyj@psp.cz, cernochovaj@psp.cz, dedicf@psp.cz, drobilp@psp.cz fialar@psp.cz, filipid@psp.cz fischerovaj@psp.cz florianj@psp.cz fuksai@psp.cz hornikova@psp.cz chalupat@psp.cz jenikm@psp.cz jiroutr@psp.cz kohoutoval@psp.cz krupkaj@psp.cz posta@psp.cz martinuj@psp.cz vaclav.mencl@email.cz petr.necas@odsvs.cz nemcovam@psp.cz nemecekv@psp.cz pajerj@psp.cz papez@psp.cz plachy@psp.cz pospisilj@psp.cz ales.radl@seznam.cz rapkovai@psp.cz siveraf@psp.cz stanekp@psp.cz stanjuraz@psp.cz suchanek@psp.cz svobodap@psp.cz svojaki@psp.cz kontakt@seich.cz snajdrm@psp.cz boris.stastny@psp.cz sulcj@psp.cz tluchorp@psp.cz ulehlat@psp.cz vidim@psp.cz vilimecv@psp.cz vodrazkad@psp.cz weberovai@psp.cz wenigerovaj@psp.cz TOP 09 a Starostové: besserj@psp.cz bezecnyz@psp.cz bubenikoval@psp.cz cempirekv@psp.cz coganj@psp.cz drabekj@psp.cz ecekj@psp.cz farskyj@psp.cz gazdikp@psp.cz gregoram@psp.cz hanakovaa@psp.cz hegerl@psp.cz horacekv@psp.cz husakj@psp.cz chalankovaj@psp.cz chladr@psp.cz janekm@psp.cz jenistal@psp.cz jirkul@psp.cz kalousek@psp.cz radovaj@psp.cz korted@psp.cz kostricar@psp.cz kotalikovap@psp.cz kubatav@psp.cz langsadlovah@psp.cz laudatf@psp.cz lobkowiczj@psp.cz luksap@psp.cz olivaj@psp.cz parkanova@psp.cz peckovag@psp.cz polcaks@psp.cz putnovaa@psp.cz roztocila@psp.cz schejbalovaj@psp.cz schwarzenbergk@psp.cz skalickyj@psp.cz smutnyj@psp.cz sarapatkab@psp.cz witoszovar@psp.cz VV: andrysoval@psp.cz babakm@psp.cz bartav@psp.cz dobesj@psp.cz drastichovaj@psp.cz chaloupkao@psp.cz johnr@psp.cz kadnerd@psp.cz klasnovak@psp.cz navratilovad@psp.cz novotnyj2@psp.cz paggiov@psp.cz peakek@psp.cz posta@psp.cz rusnokj@psp.cz skokanp@psp.cz suchaj@psp.cz stetinaj@psp.cz stovicekm@psp.cz vacekm@psp.cz vyslouzilr@psp.cz Nezařazení doktor@psp.cz, kocik@psp.cz, paroubekj@psp.cz, skarkaj@psp.cz, slegrj@psp.cz , DOPIS VAŠEMU POSLANCI: Vážený pane poslanče, obracím se na vás, jako na svého zástupce ve sněmovně, se žádostí, abyste nezdvihl svou ruku a nepodpořil zákon o tzv. „církevních restitucích“. Jak jsem se dozvěděl z médií, není součástí tohoto zákona žádný soupis katolickou církví nárokovaného majetku, kterého by se restituce měly týkat, takže nemůžete hlasovat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Za další: podle předloženého znění zákona je finanční odhad ceny orné a lesní půdy a zastavěné plochy předražen tak, že celkový převis, tedy rozdíl mezi cenou tržní a cenou, která má být „restituentovi“ proplacena, představuje pro naši státní pokladnu sumu 30-35 miliard korun ztráty! Dále navrhovaný zákon o „církevních restitucích“ umožňuje všem u nás registrovaným církvím nabýt finanční prostředky, na který nemají nárok a to v době, kdy je státní rozpočet seškrtáván až na dřeň a lidem opravdu potřebným a strádajícím, jako jsou postižení, invalidé a lidé s nejnižšími příjmy, jsou odnímány velké částky na dávkách, podpoře a finanční pomoci. Navrhovaný zákon také probourává hranici restitucí před 25. únor 1948, protože zpochybňuje nebo zcela ignoruje výsledky pozemkových reforem z roku 1919 a z roku 1947 a jejich prováděcí předpisy. Tato skutečnost může mít fatální následky pro celou sféru vlastnického práva u nás. V neposlední řadě navrhovaný zákon znerovnoprávňuje ostatní restituenty vzhledem ke katolické církvi rozsahem poměru „restituovaných“ majetků a finanční odměny. Bude-li zákon přijat v navrhované podobě, bude mít i v tomto ohledu za následek řadu soudních sporů. Nebude-li s navrženým zákonem současně ustaven i režim státního dohledu nad budoucím hospodařením katolické církve, bude naše společnost v budoucnu vystavena dalšímu a opakujícímu se tlaku na přispávání na život katolické církve, např. pod záminkou péče o kulturní památky, které podle zákonů platných před rokem 1948 měla ze svěřených prostředků církev hradit. To v žádném případě nevede k zamýšlené odluce církve od státu, která je hlavním argumentem, proč má být zákon přijat. Domnívám se, že k majetkovému zajištění církví, působících na našem území, se musí přistupovat spravedlivěji a s větší úctou k odkazu našich předků a ne organizováním zcizení velkého množství státního majetku a velkých finančních prostředků, kterážto činnost se dá s čistým svědomím přirovnat ke krádeži. Doufám, že při svém rozhodování také přihlédnete ke skutečnosti zachycené oficiálními statistickými šetřeními z posledních dvou sčítání lidu v ČR, které sumarizovaly ztrátu členstva katolická církve za posledních 10 let o 56% svých věřících! Ze všech uvedených důvodů Vás žádám, abyste při druhém čtení návrhu zákona ve sněmovně nepostupoval dle stranické disciplíny, ale poslechl hlas svého svědomí a svých voličů, kteří Vám v minulých volbách dali důvěru. Jinak řečeno, žádám Vás, abyste v tomto mimořádném případě podpořil opozici a hlasoval pro vrácení vládního návrhu zákona k přepracování. Vážený pane poslanče, děkuji Vám za pozornost, kterou jste věnoval mé žádosti a děkuji za Vaši odpověď, kde uvedete, jak budete hlasovat a proč. S úctou (vaše jméno a e-mailová adresa)
Re:OBČANE, NAPIŠ SVÉMU POSLANCI !, , 23.2.2012 12:32:41
TEN NA TEBE SERE ŽE TEBE NEBOLI PRSTY TY NECHODÍŠ DO PRÁCE?
Re:OBČANE, NAPIŠ SVÉMU POSLANCI !, , 23.2.2012 12:32:40
TEN NA TEBE SERE ŽE TEBE NEBOLI PRSTY TY NECHODÍŠ DO PRÁCE?
pane Okamůro, čtěte více kerkonošské pohádky !, , 23.2.2012 9:47:17
Kdo chce moc , nemívá nyšt..... Váš nenasytný apetit po politickékariéře i penězích s tím spojených velmi připomíná smutnou hyperbolu politické kariéry bývalého senátora V.Fischera . S přehledem vyhrál v prvním kole volby na Praze 1, ale, bohužel, potom už byla jen sestupná křivka často pokálená neskrývaným podlézáním kikině klausojc. Bylo mu to samozřejmě plat prtné, bankrot cestovky se dostavil do roka a do dne. Šéfové cestovních agentur asi nemají správný čuch na to, kdy a komu vlézt do prrekta. Váš případ , pane Okamůro je v některých detailech ještě rizikovější a snad byste měl brát jako varování i to, že jste na ledě rozmlátil svého bentleje ... buďte rád, že nejste dalším Labudou - Rollinskou, kteří již někoho svými popelnicemi sprovodili ze světa. Více skromnosti by neškodilo a jestli už je pro vás dobrá i eststarucha Bohdalka na vaření v TV - jděte se vším do pyhele. Tím jste u mně skončil definitivně- vy máte pořád málo, že !!!!!!!!
Re:pane Okamůro, čtěte více kerkonošské pohádky !, , 23.2.2012 11:36:09
Zajímavé, že takto nebrojíte proti nenažraným prasatům v čele s kradouskem na mmf! Bez ambicí nikdo nic nedokáže, že? Nejsem fanynka okamůry, ale vaše napadání je CHUCPE, PANE KALOUSKU.
Komentář, , 23.2.2012 9:42:30
Ti zloději mezi sebe jen tak někoho nepustí. Je ale určitou výhodou, že školy Plzeňského typu vyprodukovali ještě poměrně málo moderních inteligentů tak jim to nemusí projét.
TEĎ JE NA ŘADĚ OKAMURA , OČERŇOVAT, OČERŇOVAT, , 23.2.2012 9:39:02
Tak jako se vrhly dvě zlodějské strany na nové VV , tak se teď vrhnou na Okamuru. Vždy jim bude vadit někdo lepší a jiný. Oni chtějí rozkrádat tento stát pěkně v klidu pod dohledem Tuneldědka z Hradu.
Re:TEĎ JE NA ŘADĚ OKAMURA , OČERŇOVAT, OČERŇOVAT, , 23.2.2012 11:44:08
pane Veselý - to si děláte prdel? VV jsou od začátku a prvoplánově béčkem ODS - odsáli jen hlasy levicové opozici. Sami VV jsou jenom fízlovskou STBáckou firmou, která jen chtěla získat moc vydíráním. Ale narazili na ještě horší fízlovské vyděračské kalouskoidní a klausoidní mafie. V den, kdy spáchali vládu s největším DINOkalouskem, jsem o nich ztratila veškeré iluze. A to jsem je já kráva volila! John je dement a paranoidní lhář - stejně jako kalousek, nečas, drábek, stanjura, kocourkoidní politici, klausík atd etc...Stejně tak jako Zemanova pidistranička - od té doby nesnáším Zemana.
A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 9:32:02
Pokud má čisté svědomí, tak proč se tomu brání? Když on může kecat do všeho a kdykoliv, tak proč by se taky nemohl veřejně vysvléknout a říct jak na tom finančně je, resp. kde bere tolik peněz na život když nevydělává? Nevidím na otázkách novinářů nic špatného, prostor pro vyjádření mu dali.
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 9:44:37
Protože všechno, co řekne, bude překrouceno a použito proti němu, jak je v téhle zemi zvykem !
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 11:58:44
NA PREZIDENTA AT SI KANDIDUJE KDO CHCE MA PENÍZE NIC PO Nás nechce tak at je pdrezident JINAK mame tady soudy policiji a státni nadvlad i a jak už nevim koho Co ty tlamy dělaji Divej třea Dohnal VŽRANÁ HUBA KTERA VE SNĚMOVNĚ SI DÉLÁ PÁR LET OPIČÁKY Z POSLANCU A JEŠTĚ TADY MÁME FINANČÁK TEN TEBE ZA DVACKU STRHNE KUŽI
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 11:23:03
ty nebo vy jste ale ujetí NAVŠTIVTE ODBORNE PRAČOVIŠTÉ MOŽNÁ BOHNICE TED JE TO MODNI
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 9:48:27
Nebuďte takový pesimista. Přece může zveřejnit původ svého majetku na svém webu anebo blogu, když nevěří médiím. Takhle sám zvyšuje pochybnost lidí (třeba mě) nad čistotou a průzračností svých příjmů. A jak bych mu tedy měl věřit že není jen další z řady....
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 10:39:29
Proč by měl onaké jaxi zveřejňovat? Zatím je řadovým občanem státu. NIKDO! před ním, kdo píše do novin a vyjadřje se k situaci v ČR, to ani neudělal. Souhlasím s těmi diskutujícími, kteří jasně poukazují na účelový HON na p. Okamuru, s cílem ho zlikvidovat před tím, než se vůbec jakési prezidentské volby uskuteční - on ve své podstatě pouze slouží jako výstraha pro ty "spravedlivé", kteří by se chtěli do všehoschopné hradní a vádní partičky dostat. Vzpomeňte na minulé prezidentské volby: ODS leštila kliky v KSČM, vyhrožovala, uplácela. Je nabušená svazáky a komunisty dob minulých - to nikomu nevadí? Velmi si cením postoje p. Švejnara, s jakým klidem a noblesou se přes ten hnůj tehdy přenesl. PANE OKAMURO! nic nikomu nevysvětlujte, zvláště pak investigativním novinářům. Proč se do důsledku nezajímají o megazloděje pravicových stran? Proč stále blábolí o Sobotkovi s "pitomými" pár miliony na byt. Ušetřil je z náhrad...což se nemá, ale už nepátrali, ZA CO náhrady utrácejí ostatní...
Re:A proč tedy Okamura nechce vysvětlit původ svého majetku?, , 23.2.2012 10:53:18
velmi dobrý postřeh,děkuji
Mediální mediální expert promluvil! Ámen., , 23.2.2012 9:26:02
"Mediální expert" je cosi co se tváří, jako odborník přes deníky a nočníky, nosí kravatu a kydá do všeho nač poukáže řídící důstojník experta. Z Okamury naskakují kde komu pupínky. "Elitní" vepřín spustil povyk. Bretschnaidr přes nočníky byl tedy také povolán do "národní" fronty proti Okamurovi. Už chybí jen rezult nejvyššího hňupa z hradu.
Re:Mediální mediální expert promluvil! Ámen., , 23.2.2012 9:37:51
Velmi trefné .. Pořád se nějak "mediální expert" (pro mě mediální prostitut), nehodlá zabývat obsahem jeho veřejných vystoupení kritizujících poměry v ČR. Lidi uvědomte si, že ti "řídící důstojníci" "mediálních expertů" mají zcela jistě rozehrané další tunely a prasárny, o kterých ještě nevíme. Potřebují klid pro jejich dokončení. Nepotřebují někoho, kdo bude nahlas burcovat lidi třeba proti "prezidentovi" který již zcela otevřeně spolupracuje s kmotry, a působí tak, aby se lidé báli třeba vystoupit proti korupci.. 6ijeme ve zlaté době mediálních prostitutů..
Čeští, , 23.2.2012 9:25:22
Čeští novináři to je hamba národa. A norlalizační ČT to je vrchol - ale poplatky vymáhají bez skrupulí)
Re:Čeští, , 23.2.2012 10:56:56
je to tak novináři pišou až potom až se nemusi bát Jsou to poplatní kašparci Ten opilec JE nejlepši jen ZEMAN NA HRAD A PAK UŽ JEN ŠVEJK
mediální expert, , 23.2.2012 9:24:01
Když byla v roce 1984 na přímý pokyn komunistických kulturtrégru rozehnána celá redakce Melodie a všichni tehdejší externisté odmítli s novým, fízlovským vedením spolupracovat, dvaadvacetiletý Žantovský nám vzkázal (Melodie 3/1985, str. 12): "... ať jste udělal v minulosti cokoliv, budoucnost se bez vás klidni obejde... Vždycky se totiž najde tucet jiných..." Tucet ne. Našli se tři čtyři včetně Žantovského. I to se dá nalézt na internetu jako doklad o ryzím charakteru tohoto "mediálního experta".
Re:mediální expert, , 23.2.2012 10:05:14
Také jsem dělal v tisku a mohu Vaše slova jen potvrdit. Mladí dosazení zmrdi se slovy ,,Když to nebudeme dělat my (rozuměj kolaborovat s režimem), přijdou jiní, horší" obsadili vedoucí posty, pár nás (bohužel jen pár) na protest odešlo do ,,dělnických profesí". A myslíte, že si na to po Listopadu 1989 někdo vzpomněl? Ale kdež. Zmrdi navlékli trikoloru a jelo se dál! A žvanili tentokrát o demokracii a hrůzných dobách komunismu... K BLITÍ !!!
Re:mediální expert, , 23.2.2012 9:50:49
Velmi dobře si na toto pamatuji a je s podivem, že redakce ČT se nevěnuje raději reportážím o takových "mediálních expertech". Žantovská byl mediálním prostitutem za komunistů, je jím i nyní..
Re:mediální expert, , 23.2.2012 9:38:19
Ještě bych doplnil poznámku, že to je sluha jakéhokoliv režimu. Dobytek, který by prodal svoji matku.
Okamura ANO, , 23.2.2012 9:18:20
To si může ,,mediální expert" Žantovský hodnotit šikmouna, jak chce, mně se Okamura líbí i s pravdivým a výstižným názorem na novináře. Jestli je to veleúspěšný podnikatel mě nezajímá, mě zajímá, zda je to slušný člověk. Bude-li kandidovat, a nenajde-li se pro mě někdo zajímavější, dám mu hlas.
Kdo by, , 23.2.2012 9:12:29
si nechal líbit lži a pomluvy.Pana Okamuru znám jen z článků a cest.sféry, ale musím říct,že se mi líbil jak se říká na první pohled.Jeho připomínky a názory nejsou vůbec špatné.Spíš mi to připadá,že se najednou hledá slušný člověk včetně majetku a charakteru.Přitom pan Okamura zatím nikde nesedí.Co aby provětrali svoje majetky co kupovali pod cenou a tuneláři nejtěžšího kalibru nakradli.Ti tam již sedí páni novináři....
Novinářská žumpa, , 23.2.2012 9:11:50
Že novináři jsou neprofesionální žumpa, řekl kdysi již premiér Miloš Zeman. Pisálci, které nezajéímá odborná stránka problémů, kteří se neorientují v odborných tématech, o kterých píší, ale hlavně hledají a vytváří kauzy. Často umělé, zfalšované.
Samostatnou kapitolou jsou žurnalističtí prostituté ve službách médií, patřících nějakému vlastníkovi se svými zájmy - a ten ovlivní obsah a styl zpráv tak, aby nežádoucí zprávy vůbec nevycházely.
ADRESY VAŠICH POSLANCŮ, , 23.2.2012 9:08:42
ODS: bartos@psp.cz, bastyrv@psp.cz bauerj@psp.cz bemp@psp.cz, bendam@psp.cz, bendlp@psp.cz, bohacz@psp.cz, buresj@psp.cz, cechlovskyj@psp.cz, cernochovaj@psp.cz, dedicf@psp.cz, drobilp@psp.cz fialar@psp.cz, filipid@psp.cz fischerovaj@psp.cz florianj@psp.cz fuksai@psp.cz hornikova@psp.cz chalupat@psp.cz jenikm@psp.cz jiroutr@psp.cz kohoutoval@psp.cz krupkaj@psp.cz posta@psp.cz martinuj@psp.cz vaclav.mencl@email.cz petr.necas@odsvs.cz nemcovam@psp.cz nemecekv@psp.cz pajerj@psp.cz papez@psp.cz plachy@psp.cz pospisilj@psp.cz ales.radl@seznam.cz rapkovai@psp.cz siveraf@psp.cz stanekp@psp.cz stanjuraz@psp.cz suchanek@psp.cz svobodap@psp.cz svojaki@psp.cz kontakt@seich.cz snajdrm@psp.cz boris.stastny@psp.cz sulcj@psp.cz tluchorp@psp.cz ulehlat@psp.cz vidim@psp.cz vilimecv@psp.cz vodrazkad@psp.cz weberovai@psp.cz wenigerovaj@psp.cz TOP 09 a Starostové: besserj@psp.cz bezecnyz@psp.cz bubenikoval@psp.cz cempirekv@psp.cz coganj@psp.cz drabekj@psp.cz ecekj@psp.cz farskyj@psp.cz gazdikp@psp.cz gregoram@psp.cz hanakovaa@psp.cz hegerl@psp.cz horacekv@psp.cz husakj@psp.cz chalankovaj@psp.cz chladr@psp.cz janekm@psp.cz jenistal@psp.cz jirkul@psp.cz kalousek@psp.cz radovaj@psp.cz korted@psp.cz kostricar@psp.cz kotalikovap@psp.cz kubatav@psp.cz langsadlovah@psp.cz laudatf@psp.cz lobkowiczj@psp.cz luksap@psp.cz olivaj@psp.cz parkanova@psp.cz peckovag@psp.cz polcaks@psp.cz putnovaa@psp.cz roztocila@psp.cz schejbalovaj@psp.cz schwarzenbergk@psp.cz skalickyj@psp.cz smutnyj@psp.cz sarapatkab@psp.cz witoszovar@psp.cz VV: andrysoval@psp.cz babakm@psp.cz bartav@psp.cz dobesj@psp.cz drastichovaj@psp.cz chaloupkao@psp.cz johnr@psp.cz kadnerd@psp.cz klasnovak@psp.cz navratilovad@psp.cz novotnyj2@psp.cz paggiov@psp.cz peakek@psp.cz posta@psp.cz rusnokj@psp.cz skokanp@psp.cz suchaj@psp.cz stetinaj@psp.cz stovicekm@psp.cz vacekm@psp.cz vyslouzilr@psp.cz Nezařazení doktor@psp.cz, kocik@psp.cz, paroubekj@psp.cz, skarkaj@psp.cz, slegrj@psp.cz
OBČANÉ, ŽÁDEJTE OD SVÉHO POSLANCE ODPOVĚĎ!!!, , 23.2.2012 9:06:44
Vážený pane poslanče, obracím se na vás, jako na svého zástupce ve sněmovně, se žádostí, abyste nezdvihl svou ruku a nepodpořil zákon o tzv. „církevních restitucích“. Jak jsem se dozvěděl z médií, není součástí tohoto zákona žádný soupis katolickou církví nárokovaného majetku, kterého by se restituce měly týkat, takže nemůžete hlasovat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Za další: podle předloženého znění zákona je finanční odhad ceny orné a lesní půdy a zastavěné plochy předražen tak, že celkový převis, tedy rozdíl mezi cenou tržní a cenou, která má být „restituentovi“ proplacena, představuje pro naši státní pokladnu sumu 30-35 miliard korun ztráty! Dále navrhovaný zákon o „církevních restitucích“ umožňuje všem u nás registrovaným církvím nabýt finanční prostředky, na který nemají nárok a to v době, kdy je státní rozpočet seškrtáván až na dřeň a lidem opravdu potřebným a strádajícím, jako jsou postižení, invalidé a lidé s nejnižšími příjmy, jsou odnímány velké částky na dávkách, podpoře a finanční pomoci. Navrhovaný zákon také probourává hranici restitucí před 25. únor 1948, protože zpochybňuje nebo zcela ignoruje výsledky pozemkových reforem z roku 1919 a z roku 1947 a jejich prováděcí předpisy. Tato skutečnost může mít fatální následky pro celou sféru vlastnického práva u nás. V neposlední řadě navrhovaný zákon znerovnoprávňuje ostatní restituenty vzhledem ke katolické církvi rozsahem poměru „restituovaných“ majetků a finanční odměny. Bude-li zákon přijat v navrhované podobě, bude mít i v tomto ohledu za následek řadu soudních sporů. Nebude-li s navrženým zákonem současně ustaven i režim státního dohledu nad budoucím hospodařením katolické církve, bude naše společnost v budoucnu vystavena dalšímu a opakujícímu se tlaku na přispávání na život katolické církve, např. pod záminkou péče o kulturní památky, které podle zákonů platných před rokem 1948 měla ze svěřených prostředků církev hradit. To v žádném případě nevede k zamýšlené odluce církve od státu, která je hlavním argumentem, proč má být zákon přijat. Domnívám se, že k majetkovému zajištění církví, působících na našem území, se musí přistupovat spravedlivěji a s větší úctou k odkazu našich předků a ne organizováním zcizení velkého množství státního majetku a velkých finančních prostředků, kterážto činnost se dá s čistým svědomím přirovnat ke krádeži. Doufám, že při svém rozhodování také přihlédnete ke skutečnosti zachycené oficiálními statistickými šetřeními z posledních dvou sčítání lidu v ČR, které sumarizovaly ztrátu členstva katolická církve za posledních 10 let o 56% svých věřících! Ze všech uvedených důvodů Vás žádám, abyste při druhém čtení návrhu zákona ve sněmovně nepostupoval dle stranické disciplíny, ale poslechl hlas svého svědomí a svých voličů, kteří Vám v minulých volbách dali důvěru. Jinak řečeno, žádám Vás, abyste v tomto mimořádném případě podpořil opozici a hlasoval pro vrácení vládního návrhu zákona k přepracování. Vážený pane poslanče, děkuji Vám za pozornost, kterou jste věnoval mé žádosti a děkuji za Vaši odpověď, kde uvedete, jak budete hlasovat a proč. S úctou (vaše jméno a e-mailová adresa)
Re:OBČANÉ, ŽÁDEJTE OD SVÉHO POSLANCE ODPOVĚĎ!!!, , 23.2.2012 9:13:56
To je ale pokrytecký blábol !!!!!!!
Re:OBČANÉ, ŽÁDEJTE OD SVÉHO POSLANCE ODPOVĚĎ!!!, , 23.2.2012 9:28:05
Ty umíš tak argumentovat! Jak to děláš, modrý bezmozku?
Redaktoři, , 23.2.2012 9:05:03
Tady se jasně projevuje, že velká část mediálních redaktorů (jsou i čestné vyjímky) jsou zmetci parazitující na lidech, na jejich neštěstí či slávě, úspěchu či neúspěchu, a jsou ochotni lít špínu lží a polopravd i na vlastní rodinu či přátele, pokud jim za to někdo platí
Já bych pana Okamuru doplnil., , 23.2.2012 8:58:17
Naše veřejnoprávní média nejen lžou, ale lžou nám bez skrupulí do očí. A stát si za to ještě nechává od nás platit poplatky za rozhlas a televizi.
T.Okamura přemýšlí a to je špatně., , 23.2.2012 8:56:26
Do kapitalismu a jeho politiky zdraví rozum nepatří, alespoň ne do médií. Natož projevuje-li zdraví rozum někdo kdo se nemůže pochlubit miliardami na účtech nebo v majetku. Takový člověk do dnešní politiky nepatří, potřebujeme takové, kteří umí dělat dluhy a drze to svádět na líný a nešikovný národ. Kníže pán je ten správný, napakoval se v Čechách dle Rakouského práva - už to je nehorázná lumpárna, no a teď si zaslouženě dospává. Ten se samosebou líbí co by kandidát na presidenta. Moc toho nenamluví, získávat na úkor ostatních mu přijde legitimní. A fakt, že by T.Okamura tlačil na zodpovědnost médií je nepřípustný. To by se potom na tytulku bulváru a před televizní kamery nedostal kde kdo, ale jen slušný a zodpovědný. Nepřípustné.
ŽANTOVSKÝ JE JEN KORUPČNICKÝ, ÚPLATNÝ DEBIL, BEZ MOZKU, , 23.2.2012 8:46:27
No když Okamuru hodnotí takový mediální debil jako Žantovský, tak to bychom se měli zamyslet, ale nad tímhle korupčnickým, úplatným debílkem, který nic neumí jen blbě žvaní!
Re:ŽANTOVSKÝ JE JEN KORUPČNICKÝ, ÚPLATNÝ DEBIL, BEZ MOZKU, , 23.2.2012 9:07:03
ten žantovský je shoda jmen? Hloupých novinářů máme na km2 nejvíc.Pravil jeden politik.
MEDIALNI BLBE ZANTOVSKY, , 23.2.2012 8:36:08
podivej se prosim na anketu ktera je u clanku,a hned budes vedet jakou silu ma tvoje slovo a kdo veri tvym plkum.Pokud nekdo nepatri do verejneho prostoru,tak jses to ty,osle a ne Okamura!
oni jsou , , 23.2.2012 8:33:52
všichni experti,ale hlavně do své kapsy.To se totiž bojí,že by proti němu mohl taky vystoupit a připravit ho o místo lháře.
Pan Okamura se začíná velmi podobat Topolánkovi., , 23.2.2012 8:33:37
Jeho názory na media jsou totožné.Chce abychom ho znali tak,jak si sám sebe maluje.Mediální kampaň proti sobě rozjel sám a udělal to špatně.Teď už je takový napůl Topol a napůl Bárta.
Re:Pan Okamura se začíná velmi podobat Topolánkovi., , 23.2.2012 9:57:33
Maruško jsem gentleman a tak napíši jen, že ty se mi zase se svým názorem jevíš jako napůl Kočí a napůl Bobo ..
Re:Pan Okamura se začíná velmi podobat Topolánkovi., , 23.2.2012 8:56:03
Média se přisají k tomu,kdo je u lidí oblíben.Umělci se s nimi soudí,tak je jim dobrý pan Okamura-"možný kandidát na presidenta" a on jasně řekl,že kandidovat na presidenta nebude.
Re:Pan Okamura se začíná velmi podobat Topolánkovi., , 23.2.2012 8:35:11
Mařeno,neopruzuj.Ty seš nějak "mazaná".
Re:Pan Okamura se začíná velmi podobat Topolánkovi., , 23.2.2012 8:38:59
Tak sorry,je fakt vzdělaný,moudrý,čestný,spravedlivý,objektivní.
Protože je mu, , 23.2.2012 8:32:41
rozumět co chce říct,proto si ho vážím i když média půjdou po něm jako tenkrát po Fischerovi-cestovní kancelář.Ale držím mu palce,protože si myslím,že je to čestný člověk na rozdíl od našich "mocných".Nebude to mít lehké,ale držíme palce.
Je to pouze náhoda ?, , 23.2.2012 8:25:43
Tak se mi zdá, že se opakuje akce Fischer (CK). Totálně zdiskreditovat danou osobu, ale není to jen Fischer nebo Okamura. Je to vše zaplacené.
Okamura, , 23.2.2012 8:21:44
Pan Okamura začal být úspěšný a hlavně říká pravdu na naši politickou elitu a to se neodpouští.Přesto, že řekl, že se nechce ucházet o hrad, spustila se proti němu štvavá kampaň.
Re:Okamura, , 23.2.2012 8:43:15
Pan Okamura si vybral cestu a teď chce,aby si lidé vybrali jeho.A ta novinářská žumpa,se kterou zatočí,mu dost neumetá cestičku.Fuj!
Němec nebo Japonec???, , 23.2.2012 8:11:29
To by byla prdel,kdyby prezidentem v Čechách byl Japonec!!!!Když Okamura řekne v TV 3 věty,je to jasná řeč,jasně vyjádří co chce říci.Je mu rozumět.A má vlastní názory,blíží se to "selskému rozumu". A proto je třeba z něho udělat cokoli,co není volitelné.A kdo nám s tím pomůže,nejspíše za peníze????No přece nepostižitelná sedmá velmoc.Času na to mají dost a mediálních odborníků taky a peníze si ulívají průběžně.
Divím se, že si pan Okamura něco dělá z médií.., , 23.2.2012 8:03:31
z těch médií, které dokážou psát o cikánech jaké jsou to chudinky, jak je všichn diskrominujemee, jak se mají špatně a jak by chtěli pracovat, kdyby práce byly.Média, které v přímé přenosu poddporují pozitivní diskriminaci bílých, o islandu a dalších věcech mlčí, překrucují počty lidí na shromážděních apod.
Pracujou tam lidi, kteří za peníze udělají i ze svých rodičů vrahy, takže se není čemu divit.. Proto nekupuju žádné noviny a na zprávy se dívám jen pro pobavení, čím zase krmí české hloupé ovečky..Těm pár lidem co mají svůj názor a nenechají se zblbnout parazitujicími novináři se omlouvám..
Když si tak pročítám příspěvky tak musím uznat,, , 23.2.2012 7:35:34
že čt udělala perfektní volební kampaň panu Okamurovy a jeho šance na zvolení prudce stoupají. Protestuji proti takto skryté volební kampani a žádám vedení ČT aby potrestala novináře, kteří zmíněnou reportáž natočili:)
měl by existovat trestní postih za lži a nepravdivé zprávy v médiích, , 23.2.2012 7:22:09
viz arabské jaro,egypt,lybie ,teď sýrie ,dříve irák - důvod invaze a okupace atomové a chemické zbraně,nyní je lháno o důvodu proč napadnout irán,
je nám lháno satelitními snímky ukazující bombardování obytných domů a čtvrtí v sýrii posléze vyjde najevo ,že je to kamufláž..
zkrátka jsme ofčané v zajetí mediální masáže tak jak se to hodí mocným tohoto světa a jejicj nástrojům
Okamura si to tvrdě vyřídil s novináři: Lžete. Zasloužíte přitáhnout uzdu, , 23.2.2012 6:47:30
Naši politici si nakálely do vlastních bot se zákonem o přímé volbě presidenta a teď mají strach jak to dopadne.Na rozdíl od pana Okamury jsou dost hloupý a hlavně nenažraní.A naši pisálci by už potřebovaly aby jim někdo dal řádně přes hubu.Většinou si osobě myslí jak nejsou chytří ale vesměs je to banda prodejnejch lhářů a podvodníků.Ve světě by si s nima nevytřely ani pozadí.Teď řvou když jim chce pan Okamura zatnout tipec.A už je na čase.
Dulka, , 23.2.2012 6:22:07
To je k vzteku...., ta snaha zdiskreditovat pana Okamuru je obrovská, a ono to má opačný účinek - ajaj!!!
Fandím vám pane Okamuro, hodně sil a vydržte ten tlak, bude hůř
Pane Okamuro -fandím vám., , 23.2.2012 6:12:57
Myslícím lidem,je jasné ,proč je na vás působeno tak nechutným způsobem.Našim doposud z pozadí vládnoucím mafiím se nehodí ,že přišel někdo,kdo něco umí a nenechá se manipulovat podle toho jak oni potřebují.No a i novináři jsou lidé úplatní a tak se vždy najde někdo kdo bude lhát a pomlouvat.Vydržte normální lidé s vámi cítí a podporují vás a na ten prokorupční zbytek se můžete(omlouvám se že to řeknu sprostě)z vysoka vysrat-nic jiného si nezaslouží.
Re:Pane Okamuro -fandím vám., , 23.2.2012 7:22:50
Pokud budete kandidovat tak Vás budu volit. Jste jediný
který se dovede těmto špinavým médiím postavit. Také
našim politikům jste trnem v oku. Asi ví proč z Vás mají
strach.
Politici mají hlavně strach z toho, , 23.2.2012 5:58:55
koho si voliči, v přímé volbě, za prezidenta zvolí.Teď je mrzí, že nám tu možnost dali a proto se snaží očernit každého, kdo se jim nehodí.A protože má každá strana jiné představy o osobnosti nového prezidenta, nastane neskutečná mela a nechutnosti.Nejjednodušší je zaplatit a použít média, tak se informace dostane na území celé ČR a dílo se podaří.
Pane Okamuro, , 23.2.2012 5:51:09
že novináři bezostyšně lžou víme už dlouho, jim nejde o seriózní novinařinu, ale o prodej a mnohdy i snahu někoho poškodit a to se jim opravdu daří.
závist, , 23.2.2012 5:47:44
Myslím, že pan Žantovský je frustrovaný z toho, že o něj média nemají zájem.
Re:závist, , 23.2.2012 8:38:40
Tak to je vždycky ,když se objví někdo slušný a s názory popisující skutčný stav naši hnusné společnost je okamžitě diskreditován novinářskou partou kvákajících jen podle vládnoucí zkorupované elity.Pane Okamuro nedejte se máte nato a máte i velkou podporu na rozdíl od těch lumpů u koryt
Okamura si to tvrdě vyřídil, , 23.2.2012 5:00:02
Jenže ti novináři, kteří nelžou - už nejsou novináři.
CHUDÁK PETR SÁM SE STAL OBĚTÍ LŽÍ, , 23.2.2012 4:58:27
není pravda že Tomio neodpověděl na otázky ČT - samozřejmě že jim odpověděl -ale komunikoval písemně a poctivě zodpověděl vše
jenže Reportéři si vybrali jen něco a zbytek překroutili takže výsledný obraz tomia je přesný opak skutečnosti.
Pokud jde o Tomiovy návrhy nejsou nijak amtérské - ostatně je nepřipravoval sám - bylo nás víc a nevymýšlíme nic nového - chceme ustavit ionstituci která bude sdružovat novináře a vydavatele a bude dodvolacím orgánem pro stížnosti na prokazatelné mediální lži a prohřešky s pravomocí udělovat sankce. V západní evropě existují takové instituce standardně - v ČR toto navrhovali vydavatelé včertně etického kodexu před přijetím tiskového zákona - pak vše usnulo.
Takže chtělo by to více profesionality - ale od kritiků - je třeba nejprve zjistit všechna fakta a pak soudit druhé.
kristepane, , 23.2.2012 3:25:27
takže Žantovský v té anti-okamurovské kampani jede taky? No to je milý. Ztrácíme lidi, kteří by rozuměli médiím a nebyli zároveň někým zaplacení, aby kdákali blbostě. Zajímavé je, že ani ten Žantovský se nevyjádřil k tomu, co říkal Okamura - tedy zda mají média právo a svobodu lhát, vytvářet bulvarizující kauzy poškozující jedince i celou společnost apod. On vlastně pochválil televizi za snahu šťourat, což třeba já naprosto nevyžaduju - pokud je nějaké podezření, ať konají orgány činné v trestním řízení, ne média, bohajeho. Tohle médiím fakt sponzorovat nehodlám, krachující ČT už vůbec ne. Pro mě za mě nemusíme mít vůbec žádnou tzv. veřejnoprávní televizi, pokud přináší takovéhle výsledky. Okamura pouze poukázal na to, že médiím chybí jakákoli zodpovědnost - a vida, už i to stačilo, potrefené husy se ozvaly. Okamura mohl s vyjádřením se k celé kauze naložit, jak uzná za vhodné - co je komu po tom, že to nějaký Žantovský hodnotí jako hysterické? To je pouze jeho subjektivní dojem. Okamura se s televizí nemusel taky bavit vůbec, považuju to za stejně legitimní, jako když to udělal třeba Paroubek. Vařit z vody nejde donekonečna, nakonec by ČT nezbylo než sklapnout. Že by snad chtěli šťourat do majetkových poměrů oficiálních kandidátů? No to dost dobře nemůžou. To bychom viděli ten krach v přímém přenosu. Směšná představa, a dost populistická od Žantovského.
Žantovskej - ty prorežimní experte!, , 23.2.2012 0:30:04
Nemysli si že jseš nedotknutelnej. Abys brzo nedostal po tlamě. Začínáš srát plno lidí, ty zmetku jeden zmodralej.
OKAMURO, , 23.2.2012 0:24:07
OKAMURO!!! prožil jsi podobné dětství, jak Já!!! Má matka ve 2.sv. válce přišla o pravou ruku a můj otec zemřel, když jsem měla 2 roky (v r. 1950- bylo mu 26 let). Otec neměl vyděláno 25 let, takže má matka nemohla brát vdovský důchod ( a do smrti byla vdovou – zemřela v r. 1980 a to měsíc před mým manželem, kterému bylo v r. 1980 39 let)). Brala jenom 90.-Kč na svou dceru. Po r. 1950 ji byl přiznán důchod invalidní. V r. 1964 (dle podkladu po její smrti, pobírala důchod 480.-Kč a z toho jsem studovala i na stavební průmyslovce- ). Vím tvůj příběh života a podle pár stručných informaci asi víš, že jsem v dětství vykonávala opravdu těžké práce kolem rodiny. Nebyla jsem v žádném sirotčinci a dnes si svou matku i po smrti velice vážím a taky lidí, kteří nám byli oporou v těžkých situacích.Věřím ti opravdu v jedné otázce, že budeš oporou potřebným, nemyslím tím korupčníky, lumpy, lichváře, exekutory ... atd a držím ti palce ve tvém spravedlivém postoji!!! DOUFÁM, ŽE NÁROD nezklameš !!!!
Okamura kontra novináři, , 23.2.2012 0:19:00
Vážený pane Okamuro. Jít v našem rádobydemokratickém státu proti zaběhlému systému, kde vládne mafie na všech frontách není žádný med, jak jste se jistě přesvědčil. To, že ovládají parlament, senát, justici a státní správu víme všichni. K tomu musíme ještě připočítat sedmou velmoc a to jsou kompletně všechny sdělovací prostředky, tedy tisk, televize a rozhlas.
Když čtu blogy na internetu, které se zabývají politikou, tak už i zde je cítit zatuchlý závan STB, která pod rouškou debatujících obyčejných lidí znevažuje poctivé osobnosti, jenž jsou svoji popularitou a oblíbeností nebezpečné stávajícímu politickému neřádu.
Nenechte se zlomit a kandidujte. Máte můj hlas.
Re:Okamura kontra novináři, , 23.2.2012 0:45:37
Moje volba, pan Okamura, nebo Milda Zeman! Jenom ať se už přestanou všude cpát ti disidenti!Ale bude to těžký, sou pořád všude a myslí si, že jim patří svět,lůza!
Re:Okamura kontra novináři, , 23.2.2012 11:53:44
To jsou v dnešní době nejoblíbenější kandidáti u lidí.
No hlavně že novináři dávají:, , 23.2.2012 0:04:33
Nepříjemné otázky politikům. To jim a hlavně těm modrým zlodějům lezou do prdele. Ptají se kolikrát na takový hovadinky,celý posraný jenom neurazit. A když se někde objeví ten zloděj z Hradu, tak mu div nelíbají ruce a servilně mu poklonkujou. Tito novinářští vlezdoprdelníci jsou k blití. Podplacený Žantovský určitě pracuje zase pro nějakýho modrýho šmejda. Polib si prdel posero!
Nejhorší je, když v mediích pracují snaživí idioti jako je Žantovský, , 22.2.2012 23:41:58
Pane Okamuro, dnešní privilegovaní zločinci mají z Vás strach a proto zaprodanec "expert" Žantovský tak kvičí. Cítí, že se blíží konec jeho koryta.
Pane Žantovský jste bohužel typický mediální produkt, , 22.2.2012 23:34:10
Ničím jste dosud neprokázal, že něčemu rozumíte a že jste schopen ve své práci používat logiku a proto vaše rádobyexpertní názory nikoho nezajímají, možná tak ještě vašeho zaměstnavatele. Že novináři často nevědí o čem psát a témata si buď cucaj z prstu nebo podle požadavků svého zaměstnavatele, to si myslím, že už dávno chápe většina lidí - holt koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Opravdová novinařina je, alespoň podle mne, především o pravdě, důkazech a nezkresleném předání rozhovorů, a to bohužel vyžaduje znalosti, analýzy, umět se ptát, prostě práci. Na to náš rádobynovinář zřejmě nemá čas, jemu stačí 1 věta z půlhodinového rozhovoru a k tomu si už u piva dodá svůj půlhodinový komentář, který ovšem lidi moc nezajímá... Cesta ke zlepšení, kterou navrhuje pan Okamura, není zřejmě funkční, je to jen důkaz zoufalství nad novinářskou ubohostí, zbývá jen doufat, že se to snad časem změní. Sláva všem čestným výjimkám...
Veřejnoprávní TV propadá, jako kdyby byla manipulovaná, , 22.2.2012 23:17:04
Okamura, neOkamura. Tato idiokracie ukazuje opět svoji "vřelou" tvář odnože vlastní státem placené mediokracie. Základem je přeci negativní kampani proti, ale vlastně nevíme proti čemu, tak hledáme a jsme negativní. No ono kde není nic podstatného, tak to nic stačí třikrát "nepřesně" okomentovat a jednou trochu nepřesně olhat. Co takle kdyby ty kamery udělali jednou pozitivní kampaň proti? Ukázali, co všechno dokázal, ale, že to vůbec nemusí stačit a proč! To by byla fuška. To by byla konkurence, co hoši. To by chtělo ale myslet a nepracovat na objednávku, tedy snažit se sloužit opravdu veřejnosti.
Pane Okamura správně česky,, , 22.2.2012 22:44:01
"přitáhnout uzdu" je nutno překládat "kopnout do prdele "!Jako kandidát, kterého jsem odhodlaný volit, si prosím osvojte tuto jemnou lingvistickou smyčku!
BRAVO TOMIO, , 22.2.2012 22:35:29
Když se objeví člověk , který nazývá problémy naší společnosti
pravdivě ,vládnoucí garnitůra se hned snaží takového člověka zdiskreditovat.
Vyhledejte si starší články pana Okamuri třeba rok staré.
Pane Okamuro moc Vám fandíme a držíme palce!!!
Re:BRAVO TOMIO, , 22.2.2012 22:39:34
a vedle si dejte předvolební časopis véčkařů, budete se divit stejný kecy.
Meniím můžem opravdu poděkovat za tu pakáž, která nám tu dnes vládne!:-)), , 22.2.2012 22:27:08
pokud by media ovládali lidé mravní, jsem už dávno místo Klause na Hradě a cpu se husou!:-)) http://svejkovci.webnode.cz/
ztráta tváře, , 22.2.2012 22:24:16
veliká většina vládnoucí garnitury a jejich zahypotékovaní poskoci by v Číně a v Japanu ztratili TVÁŘ a spáchali sebevraždu..Tomio,drž se,máš rovnou páteř...alespon do prosince 2012 http://www.youtube.com/watch?v=t19ZRCzglaI&feature=player_embedded
To jsou věci ..., , 22.2.2012 22:12:21
Co tady ten produkt zájmu nedovzdělanejch "novinářů" vlastně vyje? Co je zač, ten Kanimůra, že běduje nad tím, že si i ta trdla novinářská dokážou otevřít obchodní rejstřík na justice.cz? Je to nula, kterou udělal bůhvíkdo bůhvíproč. Bez názoru, bez postojů, jen klouže po svý uměle udělaný popularitě. Nic víc.
Re:To jsou věci ..., , 23.2.2012 0:01:17
Hele, na Kanimůru ma knouhau (nebo hounau?) naše babička. Když ho asi dvakrát shlédla v televizi jako mluvčího CK , moc se jí libil. No a pak nás svolávala k televizi, když se k jakémukoliv tématu objevil její oblíbenec pan Kanimůra. Protože je jí už 96 let, tak jí to, prosím, neberte. Mimochodem, Kanimůra je od pana Lady z Bubáků a hastrmanů, nebo z čeho jiného by to mhlo být? Vím, že se to používá i pro nepříliš lichotivé označení nesympatické ženy.
Re:To jsou věci ..., , 22.2.2012 22:27:15
Souhlas Je to absolutni nula . A divím se kolik blbu mu naletí .
Re:To jsou věci ..., , 23.2.2012 12:58:15
tak pod jsji kikino žena tak jsi pitka jink čurák pokud jsi chlap
Re:To jsou věci ..., , 22.2.2012 22:26:26
bubáku ,ten Okamura má bohužel pravdu.Média a novináři mají větší
moc,než ty loutky co nám díky jim vládnou.A ty jsi jeden z nich co jim to baští.
Re:To jsou věci ..., , 22.2.2012 22:18:00
Ty, budeš zřejmně nějaký, ten modrý zmetek, kterým se lidi jako je p. Okamura, nehodí do krámu.
Re:To jsou věci ..., , 23.2.2012 0:55:38
Ty umíš pěkně nadávat,kdo jinej ,než neschopnej oranžovej, nebo se pletu? Asi ne,oranžády sou poznat podle vyjadřování i podle ksychtu. Vsadím se, že bych jich poznal 98 ze 100 a ty dva co bych nepoznal,toho litujou!
OKAMURA je skoro tak aktivní a protikorupční jako John před volbama 2010, , 22.2.2012 22:05:10
ale říká narovinu ,že je neoliberál a že zavede bankrotářskou zadlužovací neoliberální politiku ...to znamená jen pokračuje ve stopách modrobolševika
a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 22.2.2012 22:02:31
denně o něm všichni píšou jeho názory ,a pročpak? nic takového , žádnou modrou zlodějskou špínu už nikdy volit nebudu už mě podvedli s VV
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 23.2.2012 1:00:20
Ty retardovanej osle, jak víš,kdo koho volil? Jenom se chceš zapojit , viď? Tak si to zkusil a jdi votravovat maminku!
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 22.2.2012 22:07:33
Co to meleš, ty jsi s nim mluvil? Dokaž ty své kecy.
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 22.2.2012 22:07:25
Jak víš, kdo koho volil? Od té doby, co se zase chodí za plentu, je snad volba tajná...
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 22.2.2012 22:16:43
za plentu se chodilo vždycky a jestli jste byl srab, tak mlčte, já jsem za plentu šla a vyškrtala jsem tam toho o kom jsem si myslela, že tam nepatří
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 23.2.2012 1:04:23
Já sem byl jedinej, za kym přišli s urnou domů, aby měli stoprocentní účast! Přiznávám, že pak sem vhodil!
Re:a kdopak platí Okamurovi tuhle propagandu ODs? jejíž je voličem ? , , 22.2.2012 22:27:03
Já taky. Na vesnici o stovce voličů nás bylo cca pět, ostatní na sebe nechtěli "blbě upozorňovat".
kde tu umaštěnou mumii Žantovského vyhrabali?, , 22.2.2012 21:58:57
Koukám, jak sionisti hledají sajrajt, který podepíše fiskální unii, nadělá dluhy ČR a bude volitelný pro lidi, u kterých byl Standa Gross nejpopulárnější politik, spolu s tou jalovicí Buzkovou.
Pod tlakem odhaluje pravou tvář a své motivy, , 22.2.2012 21:58:25
Utáhnout novinářům uzdu? Ale ale.... Malý Mussolini pod tlakem začíná ukazovat svoji skutečnou tvář. Další perla po jeho:"Nepotřebujeme strany, prezident zde bude pro všechny lidi." Myslím, že Okamura je testem tuposti lidí v ČR. Je to špatné, ale zase tak špatné, aby nám malý Mussolini vyhrál prezidentské volby, to není.
Re:Pod tlakem odhaluje pravou tvář a své motivy, , 22.2.2012 23:19:27
Teoreticky bude kandidovat na relativně neškodnýho presidenta. Ale je to podnikatel, a jak se zdá špatný, daní asi zaplatí míň než dělník v montovně, takže hádejte komu po případným zvolení půjde na ruku? To, že kritizuje většinou ten hnus na správných místech je jen populismus. Volit Okamůru je navlas stejný, jako volit Johna a Bártu. S nima jsou patrně případní voliči japonské exotiky spokojeni...ehm, že?
ne utáhnout uzdu, to je málo, je potřeba to střílet, jako v Rusku, , 22.2.2012 22:01:04
a mají klid a nemají dluhy. Smrt tyrana není vražda!
Re:Pod tlakem odhaluje pravou tvář a své motivy, , 22.2.2012 22:00:23
Copak, Petře, Okamura ti šlápl na kuří oko?
Kdo opravdu je Petr Žantovský, , 22.2.2012 21:53:51
http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2003081010
Žantovský chtěl převézt dluhy ODA na nadaci, , 22.2.2012 21:51:20
Je vůbec možné, že tenhle sajrajt stojí někomu za to, aby o něm psal v novinách? To už není novinařina, ale sexuální úchylka!
Re:Žantovský chtěl převézt dluhy ODA na nadaci, , 22.2.2012 21:59:36
To byl ale trochu jiný Žantovský... :)
Re:Žantovský chtěl převézt dluhy ODA na nadaci, , 22.2.2012 22:01:26
Jak vidno, tak Žantovský je synonymem podrazáka. Neviným Žantovským se omlouvám.
Re:OKAMURA NA HRAD !!!, , 22.2.2012 22:45:13
Fandím panu Tomio Okamurovi,věřím v jeho schopnosti,inteligenci,myslíc i na chudší lidi a není prospěchář ,je majetný a schopný ,všichni ostatní kandidáti mají škraloupy,kamarádičkování se,já Tobě ,ty mě,samí prospěchář a korupčník v různých kauzách,,,coby nyní náš Klaus v udělování milostí,,,,lidé kteří by měli jít bručet ,okamžitě odejít z místa a vrátit vše co nakradli,jim je dáno prezidentská milost,,,,hanba takovému prezidentu!!!!není to po prvé!!! tato vláda ODS,TOP O9,VV nemá období-opravdoví kapitalisté !!!Kdyby už odešli,je pozdě!!!
Re:OKAMURA NA HRAD !!!, , 22.2.2012 21:52:10
Přesně tak. Po tom, jakou laťku nastavil Havel s Klausem, už opravdu nic horšího být nemůže. Pane Okamuro, fandím vám.Nedejte se!
Netuším zda pan Okamura, , 22.2.2012 21:45:07
mluví pravdu, ani mne to moc nezajímá. Má názory, které podporuji. Užívat zdravý rozum. U novinářů jsem se vícekrát setkal s nepravdami. Můžeme připomenout Baudyše, který prostřelil letadlo. U Baudyše je to úsměvná historka, ví se, že on to nebyl. Ale těch lidí, kterým novináři zničili život je víc. A jsou z více politických stran. Je fakt, že soud ještě nikdy sdělovací prostředky nepotrestal za nepravdy. Novinář se může mýlit, ale pokud se to stane, musí se omluvit.
Prodejný novinářský kurvy, , 22.2.2012 21:43:51
V této zemi není žádný Bob Woodward ani Carl Bernstein , jen samé novinářské kurvy píšící na objednávku mafie ODS/TOP/VV/ČSSD !
Lidi, mějte rozum, , 23.2.2012 1:15:42
volte toho, koho dobře známe a s kým bude pr.l! To je přeci důchodce z Vysočiny! Funkce valnej význam nemá a s Mildou se pobavíme. A ještě něco, Miloš není jenom vtipnej, ale i chytrej! A má rád becherovku!
Re:já volím Standu Grosse, protože je upřímný, , 23.2.2012 13:13:02
je chytrý krásně voni ama krásnou ženu take naše penize v bance
Mediální expert?, , 22.2.2012 21:43:36
Postřelená hus kejhá,že pane Žantovský.Je to zlé,když mediální expert musí krýt žumpu,asi jste trochu též načuchl.To tak je,kdo dělá v kravíně tak zapáchá.
Chtějí dostat pana Okamuru do kouta,, , 22.2.2012 21:43:25
a docela se jim to daří. Měl by se dostat do vysoké politiky a tam prosazovat svoje názory. I on ví, že "za plotem" může tak akorát poštěkávat, velvyslanci moci si budou dělat dál, co jim bude ku prospěchu.
Žantovský je charakter., , 22.2.2012 21:42:54
Žid Žantovký je skutečný nezištný charakter a slouží výhradně svobodě, demokracii, nezávislosti a objektivnosti tisku. Stejně tak není v kontaktu s žádnou speciální službou(CIA, BIS, Mosad apod. Všechno ostatní jsou pomluvy.
Pan Žantovský má pravdu. Tomio Okamura se do veřejného prostoru nehodí., , 22.2.2012 21:41:15
Zjevně totiž není napojen na loupeživé mafiánské klany zkorumpovaných politiků a jejich mediálních přisluhovačů. Rovněž nemá vazby na bankovní sektor a diskrétní elitu. Zkrátka není součástí této mafiánské chobotnice bezostyšně a beztrestně vysávající lid ČR a z tohoto důvodu se skutečně do této žumpy nehodí. Mohl by totiž řádění těchto pijavic učinit přítrž - a tomu se budou snažit uvedené skupiny zabránit všemi dostupnými prostředky za vydatné pomoci vlastněných médií.
Re:Pan Žantovský má pravdu. Tomio Okamura se do veřejného prostoru nehodí., , 22.2.2012 21:48:18
ty media si s váma opravdu dělají co chtějí, opravdu vás přesvědčí, že ten chudáček okamura je pronásledován nenáviděnou vládou. To samý bylo s johnem, a po volbách budete čumět, jak zase pomůže odesákům. Blbej národ, kdyby to byla pravda, tak okamura přestane prskat a podá na lživý redaktory trestní oznámení, což nedělá, tak bud je to taktika pod jeho taktovkou a nebo redaktoři nelžou a okamura má strach, že přijdou ještě na horší věci.
Re:Pan Žantovský má pravdu. Tomio Okamura se do veřejného prostoru nehodí., , 23.2.2012 6:15:51
Pokud budou součástí tohoto národa lidé jako Vy, tak bude opravdu "blbej".
Re:Pan Žantovský má pravdu. Tomio Okamura se do veřejného prostoru nehodí., , 22.2.2012 21:57:47
Zpravodajský cyklus analýzy informací a zdrojů Vám asi mnoho neříká. S teorií informace, her, statistikou, pravěpodobností a náhodnými procesy to taky asi úplná hitparáda nebude. O výrokové logice nemluvě.
už zaplatil Žantovský dluhy za ODA?, , 22.2.2012 21:43:28
pokud ne, tak ať jde do pr.ele a cestou se nikde nezastavuje.
přesně to je našim cílem, totiž diskreditace Okamury., , 22.2.2012 21:52:19
Na hrad je třeba dosadit našeho člověka (bankéře, zástupce velkokapitálu), kterej to bude celý jistit z hora, aby se to celý nerozklížilo. Kdokoliv jinej je zcela nežádoucí a naprosto nejhorší varianta je zásadovej, slušnej a čestnej člověk.
Re:u tebe byl Gross nejpopulárnější, přiznej se, , 22.2.2012 21:46:16
A u tebe určitě Bárta a VV. Jedině takoví mužou znovu naletět na Okamuru .
Re:u tebe byl Gross nejpopulárnější, přiznej se, , 22.2.2012 21:55:30
přesně je to stejná taktika, prostě přesvědčit, že je okamura pronásledován nenáviděnou vládou, já jsem málem johnovi taky naletěla, ale když jsem zažila před volbami, jak se véčkaři podváděli, jak si kupovali místa na kandidátkách a kluby, kde byli poctiví členové, kteří makali, protože věřili, že to john myslí vážně, ne na stejný šaškárny už neskočím, volím taky komunisty
Kdo je to mediální expert Petr Žantovský?, , 22.2.2012 21:40:10
Odborník na drby a fámy? Dle mého názoru spíše Žantovský by měl hledat kde nechal tesař díru. To se jako maáme smířit s tím, co s námi média provádějí? Okamuro, nevzdávejte to. Horší než ti dva "prezidenti" před vámi už určitě být nemůžete!
Re:Kdo je to mediální expert Petr Žantovský?, , 22.2.2012 21:59:24
žantovskýho neřeš, prostě ho nevol a je to, když ti tak vadí
Re:Kdo je to mediální expert Petr Žantovský?, , 22.2.2012 22:03:44
Tak ať se neotírá o druhé, "expert" jeden mizerný, "neúplatný".
Novináři (ti "koupení!!") ječí na poplach! OKAMURA NÉÉÉ!, , 22.2.2012 21:38:57
Okamura je zatím jediný (kandidát?) ,který není spřažen s politickými stranami, není známo, že by někoho uplácel, takže zbývá hledat a š´tourat v jeho penězích, doufajíce,že na něj něco najdou. Samozřejmě ,že některé prodejné charaktery - JE-LI TO V ZÁJMU LIDU!!! - Klidně si budou vymýšlet a i třeba lhát ,jen aby náhodou Okamura nezískal lepší výchozí pozici pro kandidaturu. Pro mně už je jasno - Žádný "nemastný neslaný" Švejnar / pouze jako náhradník! /, zrovna tak to hejno modroptáčníků, a Švanzberk(spící-bdící? )ani náhodou.O milošovi Ze zemanů ani nemluvě- jemu je lépe na Vysočině u sklenky.
Česko je jako jediné v okolí v recesi. Slováci a Poláci dohánějí Němce, Češi se vzdalují, , 22.2.2012 21:37:04
modrobolševické deformy=bankrotářské deformy korupční mafie
Česko je jako jediné v okolí v recesi. Slováci a Poláci dohánějí Němce, Češi se vzdalují
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-krize/c1-54728950-cesko-je-jako-jedine-v-okoli-v-recesi-slovaci-a-polaci-dohaneji-nemce-cesi-se-vzdaluji
Slyším jméno Žantovský a mám chuť na slanečka, , 22.2.2012 21:27:37
Pan Žantovský se považuje za mediálního experta,rád bych věděl kdo ho do této role pasoval(asi nějakej Havlozmrd)podle jeho mediálních výplodů je z novinářského hova jenom pára.Tolik o jeho kompetentnosti osočovat lidi jako je Tomio Okamura Přeji panu Okamurovi aby se nevzdával ve svém úsilí udělat něco pro lidi této země a na takový lidi typu žantovský měli jen slova opovžení protože si nic jiného nezaslouží.
Re:Slyším jméno Žantovský a mám chuť na slanečka, , 22.2.2012 21:41:31
opravdu jsi přesvědřená, že okamurovi jde o lidi, vždyt to co kecá okamura už tu kecal john a jak vám všem pomohl? Jen zlodějům k vládě na další období, jestli jsi pravičačka, která odírá zahraniční dělníky a je za vodou, potom vol okamuru, pak je to tvůj kandidát
Re:Slyším jméno Žantovský a mám chuť na slanečka, , 22.2.2012 21:43:56
Jen dotaz - šla takhle média po Johnovi, když vstupoval do politiky? A to o něm bylo známo dost ne zrovna pěkných skutečností, které byly opravdu pravdivé.
Re:Slyším jméno Žantovský a mám chuť na slanečka, , 22.2.2012 22:12:47
přímo po něm šla ods, pomlouvali véčkaře, ti organizovali pochody proti dinosaurům, kde měli masky kalouska, nečase a jiných, zatímco bárta od odesáků dostával vežejné zakázky, oni neoblbli jen své voliče ale i samotné véčkaře. Nikdy se u véčkařů nepomlouvali komunisti nebo čssd, všechno co bylo špatné dělalo odesáci nebo kalousek a pak těm proti kterým tak bojovali těm pomohli, tak je jasný, že ted se musí přitvrdit, aby jste znovu naletěli. Protože to co okamura kecá, mu stačí číst diskuze a opsat si co lidi rádi slyšej ale to může kandidovat kde kdo, vsadím se, že je to zase finta odesáků, vždyt nedávno se nečas s okamurou sešel
Novinářská žumpa, , 22.2.2012 21:26:43
p.Okamurovi fandím. Nejsem expert, abych psal jestli ty útoky novinářů zvládá, nebo ne. Ale jedno je jisté. Ať čtu jakékoliv noviny a nebo sleduji kterékoliv zprávy na některé z televizí, vždy je vidět honba za senzací. Z každého prdu se dělá hromada hov... .A lidé, kteří kupují každý bel debilní Blesk, to hltají s otevřenou pusou. Přestaňme to kupovat a sledovat. Pak budou mít jedinou šanci. Začít dělat svoji práci poctivě. ALe to je utopie. Vždy se najde dost pitomců ochotných číst a sledovat bláboly. Bohužel. O těch závistivcích si také myyslím své. Říká se, že se v Česku úspěch neodpouští. Je to pravda jen částečně. Většina národa je v pohodě, ale stačí pár pitomců a obrázek o celém národu je pokažený. Jde jen o to, kdo křičí víc nahlas.
omlouvám se. nějak se mi to nacpalo před tím jinam :-(
hanba, , 22.2.2012 21:25:46
Stačí se zamyslet co se ve státě děje,to vše porovnat se zveřejněnými zprávami a je vám jasné pro koho novináři pracují.Totéž platí i pro všechna média. Honba za senzacemi,prostřihávání a úprava záznamů,lhaní, pomlouvání je dnes je dne novinářským standartem.Ti opravdoví novináři dnes nejsou vidět,i když věřím, že u nás existují.
TO že ČT lže je jasné i bábě od kolotočů. , , 22.2.2012 21:22:12
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html
Re:TO že ČT lže je jasné i bábě od kolotočů. , , 22.2.2012 21:26:19
Reportéři ČT je jeden zmála seriozní pořadů , tám taky odhalili Čunka .
Re:TO že ČT lže je jasné i bábě od kolotočů. , , 22.2.2012 21:35:32
Ano, to si pořád ještě myslí podobní blbové, jako jste sám.
Vážený pane Žantovský,, , 22.2.2012 21:20:45
takový přístup k médiím, jaký doporučujete, pomohl udělat z naší země takovou žumpu jakou je. Oprávněný je požadavek, aby se každý, kdo chce nějakým způsobem ovlivňovat životy ostatních lidí, uměl postavit čelem k pravdivým, byť negativním informacím o sobě, ale Vaše rada ovlivňovat média, aby mlčela v momentě, kdy na takovém jedinci vidí nějaké nedostatky, je cestou do pekel. Je mi milejší amatér, který se brání proti lživým informacím než profesionál obtěžkaný kostlivci kam se člověk podívá, který si buduje s médii Vámi doporučované vztahy a který jen zatlouká, zatlouká a zatlouká. Takových profesionálních charakterů máme tu už máme tolik, že se tu pomalu nedá dýchat.
Re:Vážený pane Žantovský,, , 22.2.2012 21:32:47
tak mě spíš překvapuje, když je okamura tak přesvědčený, že o něm lhali, proč nedá na ty redaktory trestné oznámení, aby se to vyšetřilo, zatím jen prská a vyhrožuje, že zakáže cokoliv psát ale mám spíš pocit, že se bojí co by na něj při vyšetřování vylezlo, jako na Johna, taky si to ods nechala až po volbách
Informace z druhé strany, , 22.2.2012 21:41:38
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html ... a nemyslím že Okamura prská, to jen média chytla slinu a dělají zase z prdu kuličku. Vědí, že se najde hodně senzacechtivých cvoků, co si ty jejich stokrát opakované a různě poobracené výmysly o tom co kde Okamura řekl, jak se podíval, jak se zatvářil, budou uchváceně číst a jako debilové tomu i věřit. Jen tak dál. Tahle mediální taktika nás, spolu s nenažranými politiky a naivními lidmi neschopnými vlastního úsudku, dostala tam, kde jsme.
Re:Informace z druhé strany, , 22.2.2012 22:26:33
media nejsou blbí, tady tím moc dobře vědí, že okamura naopak získá, jsem přesvědčena, že to je jen taktika, aby okamura získal statut pronásledovaného nenáviděnou vládou, celkem na něm nic nenašli,co by jste si sám nemohl zjistit přesto tvrdí, že lžou, tak zase naleťte
Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 22.2.2012 21:17:27
Když tak rádi novináři proklamují svobodu slova a demokracii,proč se nesnaží dešifrovat a psát o příjmech vrcholových politiků,kteří mají souběžně pět i více placených funkcí a ještě sedí v několika dozorčích radách.Politik je vlastně zaměstnanec občanů,voličů a ti mají právo vědět co dělá,jak dělá a za kolik.Okamura je soukromý podnikatel,který má platit řádně daně a to je věc finančního úřadu,aby hlídal tyto odvody podnikatelů do státní pokladny.Kolik je u nás tunelářů,korupčních kauz,kmotrů,mafiánů,podivných propojení byznysu na politiku,proč novináři tak tvrdě a nekompromisně se nesnaží rozklíčovávat tyto miliardové úniky,které mají dopad na nás všechny a státní pokladnu.Honba na jedince,Okamuru,jestli má na účtě -50 tisíc,nebo pár milionů,je pouze jeho věc a nás,občany ekonomicky neovlivní.Funkce prezidenta se účelově přeceňuje,neboť jeho vliv na náš život je nepatrný.Navíc samotní kandidáti mají nerovnoprávné postavení již na startu.Proč stačí senátorovi deset podpisů,poslanci dvacet a kandidát mimo politickou sféru musí mít 50 000 podpisů!To mají být rovnoprávné podmínky kandidátů?Proč by senátor nebo poslanec nemohl shánět také těch 50 000 podpisů na stejnou funkcí.
Re:Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 22.2.2012 21:32:10
napsal jsteto přesně ,media a politici OKAMUROVI nemužou ani prdeli čuchnout.
Re:Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 22.2.2012 21:37:46
aby jste se z toho nadšení neprobudila, jako u Johna, je to stejná hra, okamura kecá stejný věci, jako před volbami john, ten už totiž žádný blbí voliče oblbnout nemůže, tak ted je nový scénář, pronásledovaný okamura nenáviděnou vládou, až ho zvolíte, tak pomůže pravici dál krást,
Re:Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 23.2.2012 6:30:43
Když už chcete pomlouvat, tak pomlouvejte"blbÉ voliče a naučte se česky!!
Re:Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 22.2.2012 21:47:35
Je to naopak. To spíš Vy Jano se teď necháváte oblbnout naší mediální žumpou, která se dala do práce.
Re:Nevím,proč media,bulvární pisálkové se tak vrhli detailně na Okamurovo podnikání a možný zisk z něho, , 22.2.2012 22:37:27
opravdu si myslíte, že když tu žantovský, který má máslo na hlavě, začne pomlouvat okamuru, že si lidi budou říkat, a ten okamura je asi opravdu špatný, ne je to tak jak to ty media zamýšlejí, lidi si řeknou, když takový zloděj pomlouvá našeho chudáčka okamuru, tak okamura bude asi poctivý a oni z něj mají strach. Proč okamura prská, media napsali jen to co si můžete všude zjistit, nic víc nic míň, kdyby z něho měli zakový strach, tak by měl nehodu jako dubček a bylo by po strachu, tak to dělá pravice
Mediální expert, , 22.2.2012 21:12:11
nedovede vydýchat, že najednou narazil na inteligentního člověka, který mluví pravdu a neumí lhát. On je zvyklý pouze slýchávat lži od profiků lhářů, tyto lži si zmodifikovat, dále šířit, a veřejnost oblbovat. Kdyby měl v sobě také trochu japonské krve, tak za tento článek a podobné tomuto by musel spáchat harakiri.
mediální expert, , 22.2.2012 21:10:08
Petr Žantovský je nejhorší příklad novinářské bezzásadovosti, kariérismu a megalomanství,typický příklad novinářské žumpy,ten nemůže nikoho oblbnout!
Re:mediální expert, , 22.2.2012 22:46:04
a proč tu řešíte žantovského on snad někam kandiduje? Jestli ano tak ho nevolte a máte to
Re:mediální expert, , 22.2.2012 21:27:08
Rambo, to je vidět jak máš vygumovanou hlavu, vždyť ani nevíš, kým byl a kdo je Petr Žantovský.Určitě ví o světě i o životě víc než ty, troubo.
všichni jsme v mínusu nejen pan Okamura, , 22.2.2012 21:05:37
a to hlavně díky našim úžasným politikům a našemu nejlepšímu ministrovi financí .....
Žantovský, , 22.2.2012 21:03:09
je jeden z havlozmrdů, v aféře Bartončík proslul větiou: "bylo by potřeba tam něco mrsknout", jinak je to další z řady pravdoláskařských parazitů.
Re:Žantovský, , 22.2.2012 21:10:23
Augusto omyl. To je jiný Žantovský. Ten původní,co proslul v r.1990 onou větou, je ten,který dělal mluvčího na hradě,pak byl vysokým činitelem ODA a teď je tuším velvyslancem.
co tím chtěl básník říci?, , 22.2.2012 21:00:45
pokud je někdo MLUVČÍM tak je logické, že televize či novináři kontaktují jeho a jeho a zase jeho.....
Žantovský, , 22.2.2012 20:59:55
Okamura se podle Žanty nehodí do mediálního prostoru, ale Žantovský se nehodí nikam!!Jenom díky kamarádům darebákům je tam, kde je. Dlouho už to trvat nebude!!
Kamera umí být i nepříjemná Okamuro, , 22.2.2012 20:59:44
Je vidět, že pan Žantovský také podlehl mediím a naši slavné veřejnoprávní ČT. Veřejné sdělovací prostředky je jedna svoloč, jako naše "ctěná" vlada.
Vždyť je jedno kdo bude prezidentem, vždycky na tom musíme vydělat., , 22.2.2012 20:56:38
Takovou odpornou, arogantní a samolibou buznu jak soudruh poloprofesor Klaus-Kikina už nikdo nenajde, to je nemožné...
Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 20:45:54
Ti sami idioti co tady před dvouma rokama boxovalí za vv. Ták teď zás boxujou za Okamuru . To zás budou potom mlátit hlavou o stěnu. Je to normálni Odeesák
Re:Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 21:16:18
Souhlasím s Vámi, přijde mi že většina lidí se nikdy nepoučí. Okamura hezky mluví, říká co chceme slyšet a co si i my myslíme, a na rozdíl od nás má tu možnost a odvahu prezentovat to do médií. A protože je sympaťák tak holt musí být ten pravý a ti novináři na něj byli tak neskutečně zlí. Ovšem pan Žantovský má naprostou pravdu, jeho reakce na reportáž v ČT ho naprosto neadekvátní a chová se v tu chvíli ovšem úplně jinak než doposud. Já asi na rozdíl od většiny zde diskutujících jsem se začala pídit a pan Okamura asi moc dobře ví proč reaguje tímto způsobem. Ti novináři ve své reportáži pouze poukázali na nesrovnalosti mezi tím co p. Okamura o sobě sám tvrdí, tj.že je velice bohatý člověk, a tím co si každý z nás může zjistit z dostupných zdrojů jako např. z listin uložených na obchodním rejstříku . A zjistili, že to nějak neštymuje. Nic víc, nic míň. A p. Okamura a většina zde diskutujících hystericky zareagovali. Jak je vidět, p.Okamura je pro Čechy další modla a ideál v pořadi (naposled to byl pan kníže a jak to dopadlo). A proto to v naší české zemičce vypadá tak jak vypadá. To je můj osobní názor, a teď do mě.
Re:Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 22:52:26
mám stejný názor a nejen kníže, i véčkaři měli stejný scénář
Ano - Blb je nepoučitelný, proto bych doporučoval přečíst toto:, , 22.2.2012 21:32:22
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html Až to přečtete, máte možnost si to ověřit v těch vašich rejstřících. A teprve až zjistíte, že to, co je tam psáno neodpovídá skutečnosti, tak plácejte své rozumy na netu. Jinak jste jen dutá hlava, ochotná skočit médiím na každou blbost. Za to v jaké je tahle zem morální situaci mohou z velké části manipulovatelní jedinci, mezi které patříte.
Re:Ano - Blb je nepoučitelný, proto bych doporučoval přečíst toto:, , 22.2.2012 22:25:33
Pro "Ach jo"
- včera pan Okamura v jiném článku zde v PL uváděl že má 100 tis. příjem měsíčně od společnosti Japa Foods, která vznikla v r.2008. Ale v tomto případě si evidentně vymýšlel. Vezmu-li výkaz zisků a ztrát dostupný v obchodním rejstříku za r. 201O tak vidím v příloze účetní závěrky že tato společnost uvádí počet zaměstnanců 2,3 a osobní náklady (pro neznalé mzdy) 528 464,-- Kč. "Ach jo" spočítejte mi z toho 100 tis. měsíčně na mzdu p. Okamury (100 tis x 12 měsícu = mzda jeden miliondvěstětisícKč) a předpokládejte že mzdu mají i ostatní zaměstnanci. Když to dokážete, tak jste kouzelník, já to nedokáži. Urážky si nechte, já na rozdíl od Vás přemýšlím a hledám odpovědi a fakta na předložené informace. A Váš odkaz na daný link, dejte si tu práci a zjistěte si zda napsané je pravda. Už to že p. Novák Večerníček uvádí, že jako fyzická osoba měl pan Okamura obrat 150 milionů je např.pro mě zavádějící informace, protože mi není jasné kde by to mohl zjistit, když mu to neřekl sám p.Okamura. Fyzické osoby nikde nezveřejňují své hospodářské výsledky, na rozdíl od osob právnických. A protože asi na rozdíl od Vás něco vím o účetnictví, tak mám nárok mít pochybnosti když mi to jaksi neštymuje. Toť vše.
Re:Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 21:24:42
On ví že na prezidenta nemá šanci , ale do senátu ano a tám je stály příjem a imunita . Zřejmě vi dobře proč se tám tlačí .Reportéři ČT je jeden zmála seriozní pořadů , tám taky odhalili Čunka .
Re:Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 20:51:00
Za koho boxuješ Ty? Pochlub se kdo je podlé Tebe ten nejlepší?
Re:Blb je nepoučitelný ., , 22.2.2012 21:17:34
Já neboxuju za nikoho , ale volím komunisty .
Novináři a umělci., , 22.2.2012 20:43:01
Vždycky byli jsou a budou kolaboranti. Samozřejmě, že vyjímky potvrzují pravidlo.
ŽANTOVSKÝ CHTĚL ŘÍCT, ŽE SE DO TOHO SVĚTA ŠPINAVCŮ A PODVODNÍKŮ NEHODÍ ! , , 22.2.2012 20:36:11
Prostě borec je ten, kdo věčně konspiruje, lže, krade a podvádí. Kolem největších gaunerů a kauz se vedou diskuze, které by se možná hodily tak do bulvárního tisku kolem věry či nevěry.
Dojde na Vás hoši,, , 22.2.2012 20:28:55
Už Miloš Zeman tvrdil o novinářích, že jsou hnůj. Já tvrdím "úplatný hnuj". Víme o nich, nepomohou jim ani jejich chlebodáci.
Mezi slepými jednooký králem, , 22.2.2012 21:23:34
Hnůj se dá na zahrádce využít, nějaký trapný "mediální expert" je krásná ukázka cypa, ale pro mě fakt není použitelný ani na tu zahrádku. Leda, že by uměl dobře rýt (třeba držkou do hlíny).
Na to, co pan Žantovský předvedl, když ještě byl předváděn, mohu říci jedno - hnůj je pro mě užitečnější.
A představa, že na Hradě bude šláfenberg, už není ani úsměvná. Trapná, hloupá, stupidní a dementivní. Zlatej Okamura!!!!!
Re:Dojde na Vás hoši,, , 22.2.2012 20:39:53
Novináři,jsou líný dobytek,práce se štítící,prolhaný,zkorumpovaný a za prachy všeho schopný!Stejný sajrajt,jako současní politici.Proto si tak rozumí!!!Stejná pakáž a proto pro ně znovu otevřít pracovní tábory.
štěnice, , 22.2.2012 20:25:52
novinář je jenom obyčejná štěnice - v česku dost prodejná,jsou bez vlastního názoru a především vlastního pochopení .. takže jsou to jenom prostituti kteří za peníze a svou prodejnost napsat cokoliv, kdekoliv a okomkoliv kdejakou podlost, špínu, výsměch, diskriminaci a ponížení o druhých.. většinou píší tak jak sami neslyší a vymýšlí si tak jak sami umí lhát - jsou to hloupý pisalové a cenzoři, v podstatě jsou to zbabělci a ubožáci, který svým životem jsou pro ostatní nezajímavý ... a proto na pisali platí jedině zákon a trest, nejvíc těchto štěnic se skrývá po různých diskuzích a přiblblejch článcích, který si vymýšlej třeba o sexu ... jsou to hlupáci, ostatně se nad nima nudím jako čtenář viz. Pro ženy cz. doporučuji to si přečtěte - jak takovej pisal dokáže splodit kanál o ničem ...
nepohodlní, , 22.2.2012 20:25:00
Jak je vidět, tak media si negativně zasedla na Okamuru, ale Bobošíkovou raději ani nepomlouvají. Prostě se těchto dvou bojí. Že by tito dva nekradli ???
nemůžu než souhlasit, , 22.2.2012 20:21:28
že média lžou a hlavně si libují v polopravdách a vytažení pasáží z kontextu.Takže nevim,co je zrovna za medialního experta Žantovský...
Všichni podnikatelé stejní,, , 22.2.2012 20:19:21
válí se v penězích,ale přiznají jen minimální zisky,aby neplatili daně.
Novinářská žumpa, , 22.2.2012 21:23:20
p.Okamurovi fandím. Nejsem expert, abych psal jestli ty útoky novinářů zvládá, nebo ne. Ale jedno je jisté. Ať čtu jakékoliv noviny a nebo sleduji kterékoliv zprávy na některé z televizí, vždy je vidět honba za senzací. Z každého prdu se dělá hromada hov... .A lidé, kteří kupují každý bel debilní Blesk, to hltají s otevřenou pusou. Přestaňme to kupovat a sledovat. Pak budou mít jedinou šanci. Začít dělat svoji práci poctivě. ALe to je utopie. Vždy se najde dost pitomců ochotných číst a sledovat bláboly. Bohužel.
O těch závistivcích si také myyslím své. Říká se, že se v Česku úspěch neodpouští. Je to pravda jen částečně. Většina národa je v pohodě, ale stačí pár pitomců a obrázek o celém národu je pokažený. Jde jen o to, kdo křičí víc nahlas.
Re:Všichni podnikatelé stejní,, , 22.2.2012 21:16:47
p.Okamurovi fandím. Nejsem expert, abych psal jestli ty útoky novinářů zvládá, nebo ne. Ale jedno je jisté. Ať čtu jakékoliv noviny a nebo sleduji kterékoliv zprávy na některé z televizí, vždy je vidět honba za senzací. Z každého prdu se dělá hromada hov... .A lidé, kteří kupují každý bel debilní Blesk, to hltají s otevřenou pusou. Přestaňme to kupovat a sledovat. Pak budou mít jedinou šanci. Začít dělat svoji práci poctivě. ALe to je utopie. Vždy se najde dost pitomců ochotných číst a sledovat bláboly. Bohužel.
Okamura, , 22.2.2012 20:15:41
už nejméně před dvěma měsíci prohlásil, že nechce kandidovat na funkci prezidenta.Ale všechna média ve svých anketách jeho jméno uvádějí. Divíte se mu, že je tak naštvanej?Sám prohlásil, že se chce zůčastnit voleb do senátu. Tak komu tak strašně vadí? Nebo je pravda, že úspěšní lidé v Česku nemají šanci?
Zatím je to u mně jednička proto že ho nikdo nedoporučuje a nenavrhuje., , 22.2.2012 20:10:46
Podvodník , , 22.2.2012 20:10:33
Sere na prezidenta , potřebuje se dostát do senátu pro stály příjem a imunita se taky šikne.
Re:Podvodník , , 22.2.2012 20:25:07
Kde jaký závistiví hovado se snaží Okamuru očernit. Naši pisálkové živi jen z doměnek, nebo kdo jim utrousí nějakou grešli, pro takové zmrdy píší. Hovada který 21 let tento stát soustavně zadlužují a vykrádají nesnesou kdyby jim někdo penězovod přerušil. Kdyby měl Okamura v genech jen trochu Japonské nátury a dostal se do politiky bylo by to fajn.
Re:Podvodník , , 22.2.2012 20:18:00
http://jaroslavnovak.blog.idnes.cz/c/247614/Ceska-televize-na-lovu-Okamury-Podpasove-neuspesne.html
Žantovský,, , 22.2.2012 20:09:26
Vy jste obyčejná prolhaná novinářská šlapka.To by se Vás opravdu dotklo,taková změna.Vždyť lhát o někom,a nedat mu prostor k obraně je tak "krásné"(pro Vás a podobné hyeny)
A nepsal jsem to před nedávnem?Že Okamura chce do politiky, aby se vyhnul, , 22.2.2012 20:06:54
průšvihům z propadáků jako podnikatel- mnohdy velkohubý a naivní,jako v případě cestování plyšových medvídků,když na to v televizním pořadu naletěl, tak jsem si řekl,tady mi něco nesedí a je to tak.Možná,že ho na nějakou dobu zajistí senát, jako kdysi CK Fischera,ale vy naivní socky dole uvažujte také o charakteru lidí.Vám se prostě líbí každý,kdo nadává na vládu a politiky.Ale pozor,pod svícnem bývá nejvíc tma.Necpěte Okamuru do politiky,ať je raději úspěšný podnikatel, než neúspěšný a křivý politik typu Radka Johna.
Re:A nepsal jsem to před nedávnem?Že Okamura chce do politiky, aby se vyhnul, , 22.2.2012 20:14:12
Nemyslím si,že by Okamura měl být prezidentem,ale v tomto případě mu fandím.A ty neosočuj někoho ze špatných úmyslů když pro to nemáš žádné podklady |!
Re:A nepsal jsem to před nedávnem?Že Okamura chce do politiky, aby se vyhnul, , 22.2.2012 21:32:02
Kdybych je neměl tak bych to nepsal.
Re:A nepsal jsem to před nedávnem?Že Okamura chce do politiky, aby se vyhnul, , 22.2.2012 21:32:02
Kdybych je neměl tak bych to nepsal.
Re:A nepsal jsem to před nedávnem?Že Okamura chce do politiky, aby se vyhnul, , 23.2.2012 9:42:32
ten ušišlanej japonskej klon co mediálně vykládá jak by to dělal on " poctivě " je oblbovák na lidi a věřím že by ho volilo jen pár zblbnutých blbů nepoučených z posledních parlamentních voleb.To že Tv odhalia pravdivě jeho podnikání
které má díry v učetnictví a prohání se po dálnici v drahém autě o kterém se může našinci jen snít!Redaktor Petr Žantovský nemá nic společného s Michaelem Žantovským,a fandím mu že podhalil roušku podnikavce Okamury,ten určitě žádné tr.oznámení podávat nebude neboť je posranej strachy co by na něho ještě vytáhli.Já toho šišlouna nesnáším a je mě odporný,ať si zkusí udělat daňový tunel v Japonsku - tam na to mají tvrdý kriminál.Okamuru ne!!!
PĚT NEJ, , 22.2.2012 20:01:08
Největší nepřátelé lidstva:Politici,novináři,Klaus,naše vláda a neofašistická 0DS.TOP 09!!!!!!!
SERVILNÍ MEDIA, , 22.2.2012 19:49:38
Možná že má Žan´ták pravdu, že je Okamura ješita, ale to nic nemění na faktu, že současné média jsou totálně zprofanovaná a kapitalističtí Jasánci nám dennodenně servírují ještě větší hovadiny, jak Jasánci z bývalého Rudého práva. Problém je ten, že prostě tisk a televize jsou majetkem pravicových zlodějů a nebo jsou zkorumpována "sponzorskými" dary průmyslové a politické mafie, kteří usměrňují informace tak, aby je vykreslovaly jako ta´tky vlasti, ale tisk i televize je prostě jedná lživě zapáchající žumpa, naštěstí televize jde vypnout a tisk si člověk nemusí kupovat.
Proto bych doporučil k četbě články na blogu http://joseforel.blogspot.com/
Pokud by se Vám články nelíbily, zapomeňte na to, pokud ano, přepošlete to svým přátelům.
Přeji stálé zdraví
Josef.Orel
joseforel.blogspot.com
Josef.Orel
joseforel.blogspot.com
Re:SERVILNÍ MEDIA, , 22.2.2012 20:35:48
lidi v současnosti věří téměř všemu, hlavně ti prostí, jen považte jaké žně mají různí astrologové, numerologové, věštkyně a pod. Takto si nás zpracovali právě sdělovací prostředky: Masakr na Národní třídě /kolikpak tam bylo mrtvých?/, Marečkova 96 denní hladovka, Havlova genialita, atd, atd. A nyní si vezměte, že již jedna celá generace v tomto duchu je vedena.
Re:SERVILNÍ MEDIA, , 22.2.2012 20:38:25
No, no, samozřejmě "zpracovaly". To se ni snad nikdy ještě nestalo. Co způsobuje vztek na ty proejné vši!
Mediální odborník, , 22.2.2012 19:49:22
Žantovský a mediální odborník?? Kdo na to přišel? Takových odborníků naseru každý den kýbl.
Re:Mediální odborník, , 23.2.2012 9:32:49
A KDYŽ POTLAČIM TAK DVA KYBLE.PAN OKAMURA SI MYSLIM JE ČLOVĚK KTERY SI STOJI ZA SVYM APROTO DOSTANE I MUJ HLAS.NEDOVEDU SI TAM PŘEDSTAVIT TU ŠKLEBU Z HRADU.TOŽ TA BY SE VYJIMALA. TO BY SE Z NI ČLOVĚK POBLIL I Z CELE TETO FAMILIE. A KTO MU JEŠTĚ TEN JEJICH KRASNY SYN. FUJ.
P. Okamuru nekomentuji, ale má pravdu v tom, , 22.2.2012 19:46:57
že svoboda slova není svoboda lhát. Pokud média budou lhát, uveřejňovat nepravdivé nebo zavádějící informace, nebo dokonce zatajovat důležité informace (což většina médií nyní dělá), pak si nezaslouží zachovat existenci. Média mají velkou moc a nesmí ji zneužívat.
Že by se hochům stahovaly prdelky?, , 22.2.2012 19:43:46
Okamura mi byl sympatický i dřív, ale teď mu fandím -úměrně k tomu jak po něm plivou -čím dál tím víc.
...hahahaha, ty jsi můj kluk Okamůro, jen škoda, že jste jako Japončíci , , 22.2.2012 19:40:44
nevlítli na Rusko v roce 1942, dneska by to všechno bylo naše. A neposlušné novináře samozřejmě do KL na 15 let na převýchovu!
zprofanovana media, , 22.2.2012 19:36:31
perfektne se predvedli pri akci =cirkus havel= hanba vam
Noviny patří zlodějům, proto i novináři musí lhát., , 22.2.2012 19:34:01
Cenzura a lži jako za velkého bolševika. Tisk ovlivňuje myšlení lidí a dělá z nich tupé ovce........ Lidi nečtěte pičoviny o Bartošové, starejte se o to co dělá vláda.
Hochu, tak se vykašli na politiku a založ vlastní pořádné noviny !, , 22.2.2012 19:33:22
Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Jen vydržte pane Okamuro, plně s Vámi souhlasím !!!, , 22.2.2012 19:30:28
Lidem se cpe do hlav čím dál více lží a polopravd!! Často na zakázku modrých vládních zločinců a zmetků, kteří si myslí, že mohou "odstřelit" mediálně kohokoliv !!! Kromě toho vymývají mozky mladým lidem a těm, kteří se nechají oblbnout, aby ospravedlnili své zvrhlé chování, krádeže miliard a svou zradu na lidech naší země !!!!
Modří soudruzi nenávidí Okamuru,protože kritizuje jejich zlodějny., , 22.2.2012 19:28:11
Jelikož má modrá mafie pod palcem televizi,nebude to mít lehké
Re:Modří soudruzi nenávidí Okamuru,protože kritizuje jejich zlodějny., , 22.2.2012 20:01:12
Nejste barvoslepej že si tak pletete barvy?
Zřejmě jste darebáci a pomlouvači n e p o c h o p i l i principy svobodného, , 22.2.2012 19:42:07
trhu a neviditelné ruky trhu, když se takhle hloupě navážíte do systému.
Re:Modří soudruzi nenávidí Okamuru,protože kritizuje jejich zlodějny., , 22.2.2012 19:31:42
Nebude Josef,ale já mu věřím že to zvládne,budu ho volit pokud do toho pujde!

