23.2.2012 12:10 - ROZHOVOR Úspěšný blogger a častý komentátor politického dění František Matějka v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz říká, že ODS nemá šanci na svoji "obrodu", protože Petr Nečas je nejslabší možný lídr a strana se zbavuje schopných a čestných lidí. Situaci jen tak nezmění ani voliči, protože jim prý stačí plné břicho a střecha nad hlavou a o víc se nezajímají. Podle Matějky neví, co je to svoboda a co obnáší.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Převlečený ultralevičák a provokatér Matějka, , 2.3.2012 14:03:46
byl odfiltrován (odejit) i z vlastní strany, kde poznali, co je zač a jaké nebezpečí skýtá. napsal si to sám (viz link).
Nevzdělanec se základní školou, lačný po penězích a bezpracném žití. V posametové minulosti bílý kůň, kšeftař a spekulant s pozemky, podvodné desetimilionové úvěry, podnikatel a úpadce bez majetku, dluhy 60 až 70 mil.Kč, které nebyl schopen splatit, státu dluží statisíce na daních, pojištění, atd. Od počátku 90týc let čilé, aktivní kontakty s bývalými agenty STB, bývalými bolševiky a jejich vypečenými dítky, se kterými v krátké době zakládá několik podivných firem (akc.spol. a s.r.o.). Účasten je ve správních radách nebo jako jednatel, některé z firem jdou do likvidace, exekuce nebo se prodávají jiným spekulantům i s dluhy. Později infiltruje do několika nadačních fondů, nadací a podobných spolků, oficielně nevykazuje příjmy, neplatí daně. Po roce 2009 se vetře do nové, účelově vznikající strany SSO (Svobodní) a společně s bývalými,dlouholetými členy ODS, je jedním se zakladatelů a získává vysoké funkce. Za SSO kandiduje do EP, následně do sněmovny PČR, ale ve volbách naštěstí neuspěje. Od roku 2009/2010 hlásná trouba strany, vstup do médií, na stránkách iDnes zakládá blog a chrlí jeden článek za druhým. Populista, demagog, politický provokatér.
Okolnostmi a neudržitelnými postoji končí na vlastní žádost dne 22.2.2012 u Svobodných (viz PDF dokument)!!!!
http://www.frantisekmatejka.cz/dokumenty/ukonceni_clenstvi_svobodni.pdf
MODRÝ MATĚJKO,, , 27.2.2012 21:54:01
pOLITICE LIDI MOŽNÁ NEROZUMÍ , ON TEN BORDEL SE ANI POCHOPIT NEDÁ , ZATO O KOLIK MILIARD JSTE NÁS PŘIPRAVILI TOHO SE DOPOČÍTÁME,,,, a CO JE NEJHORŠÍ , TEDY PRO VÁS MODRÁCI A TOPZLODĚJI??? ŽE TO BUDEME CHTÍT ZPĚT,,,
lidi tomu nerozuměj, , 26.2.2012 12:57:19
sem pro,vyměnit lidi.to by tak hrálo,aby nám nějaký nezodpovědný lidi rozvraceli naši politickou scénu.
inteligence, , 26.2.2012 12:01:41
Pri te inteligenci kterou se Cesi tak radi ohaneji by jim mohlo byt pomalu jasne, ze veskere ceske problemy vyplyvaji z quality ceske spolecnosti. Za 40 let komunisticke diktatury se vytvotil urcity typus spolecnosti a ten neni dobremu vyvoji priznivy. Ale co ted ? Na scenu by mela vstoupit elitni intelektualove ( jako v Polsku) a situaci resit. Ale kde je vzit ? Ceska spolecnost o svych exulantech nechce slyset ani slovo. A tady opet o Polsku. Tam prave pres exulatni kruhy prislo nejedno reseni. Dokonce i nejvyssi vladni funkce. Holt jina zeme , jine reseni problemu.
Plán na druhé pololetí 2012 - Ekonomičtí ministři budou o návrzích ještě diskutovat., , 24.2.2012 20:07:48
Nazaměstnané nahnat do dolů,neléčit, nechat chcípnout. Cigány nechat být,aby jsme před světem nebyli rasisti. Vytvořit jednotnou daň na "všechno" ve výši 45% ( 0% výjimka pro vládní,parlamentí politiky a lidi s měsíčním příjmem nad 150000Kč), DPH zvýšit na 60%, důchodce nad 70 let postřílet a těžce nemocné zbavit muk smrtí. Zdravotní odvody budou sloužit jako předplacené místo v hromadném hrobu, jinak při lékařské péči platba v hotovosti, jinak ani ťuk. Pokud možno neléčit, ihned zavčasu pitvat - materiál pro společnosti - burza orgánů. Hromadné hroby bez ceremoniálů budou dostupné všem. Přehnané citové výjevy se nebudou akceptovat , budou pokutovány propadnutím všeho majetku. .... Sci-fi ?? Před několika roky dnešní situace taky byla sci-fi...
Matějka, Matějka, , 24.2.2012 16:12:22
Stále čekám kdy převáží ta rozumná část tvého "já". Zatím stále fifty fifty s demagogií. A tedˇobecně; voni lidi kolikrát i myslej. A to se nehodí žádnýmu pohunkovi politiky. Mimochodem, je dobré obhajovat idee. Ovšem, aby bylo možné hlasatelům té, které idee věřit, musejí se dle nich chovat a žít. Neschopnost sebereflexe to k lítosti obětí ideologií neumožňuje.
Vychcanej žiďáčku vrať se domů..Tady už je rozkradeno na důchod minimum., , 24.2.2012 11:28:52
To by snad stačilo., , 24.2.2012 10:59:37
Nekamenujte proroky, neb oni jsou jak ptáci, kdo hodil po nich kamenem, k tomu se nenavrací. Žeňte toho rozumbradu svinským krokem.S pánem bohem, Fanouši!
No hlavně, že tomu, , 24.2.2012 10:32:53
rozumí pan Matějka. Tomu stačí co? Plná peněženka a přihlížení tomu, jak současní mocní rozkrádajní tento státeček. Tomáš Klus ve své písničce Panubohu do oken má pravdu.
Pravice, , 24.2.2012 10:08:18
Co pravice po revoluci dokazala? Roskrast statni majetek a zadlužit republiku.
Re:Pravice, , 25.2.2012 13:24:31
Jaká pravice, u nás v posledních 20 letech vládla nějaká pravice?
Re:Pravice, , 24.2.2012 10:21:51
Po jaké revoluci ? U nás v posledních 100 letech byla nějaká revoluce ?
Ano, naše země je v tom nejhlubším bahně, , 24.2.2012 10:02:40
Nicméně zbankrotovaný a všehoschopný neználek Matějka se svým zvráceným pojetím svobody je snad ještě horším řešením, než současná vláda. A to už je co říct.
POJMY A DOJMY, , 24.2.2012 9:49:45
Pravice přece není arbitrem zlodějny, nepoctivosti, nespravedlnosti a nesolidnosti ale naopak.....Takže je nutné asi hledat zakopaného psa někde jinde, dokonce prozradím, že hlava je na Hradě....
Já to říkám dávno., , 24.2.2012 8:44:24
Proti proudu masově zdebilizovaných 95% národa nepůjdu. Zkoušel jsem to, nejde to, už nemám sílu.
pro matějku, , 24.2.2012 7:35:34
co je svoboda---pouze iluze--za kterou se dá skrýt kde jaký bordel dnešní vlědnoucích lumpů ---na iluzi svobody doslova dojede celé lidstvo---hlasatelé této lživé svobody by měli věšet
Co k tomu dodat:, , 24.2.2012 1:40:41
Nejsmutnější na tom co tu celou dobu řešíte je to,že žádný František Matějka nic takového neříkal, jenom pán novinář si to vycucal z prstu, aby sebe a vás pobavil. To koukáte có?
Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 1:20:44
Víte, lidi, mě už pěkně sere to, jak si nás Pražáky všichni berete do huby, jak jsme líní atp. Do Prahy se sjíždíte jako havěť, z Moravy, z Ukrajiny, ze Slovenska atd., ochotní tu lézt do zadku za 60-70/hod jen abyste se v Praze nějak uživili. Jak chcete mít kdovíjakou minimální mzdu, když jste ochotni za ty sračky dělat? Já dělal za 200 a teď kvůli Vám abych hákoval za 120? Táhněte domů a tam si nadávejte. Znal jsem dementa z Havířova, co tu dělal u ochranky za 50 s tím, že mi Pražáci jsme líní a přijel nás zachránit. To není prdel, to si opravdu ty hovada ze Severní Moravy myslí. Zmaloval jsem mu držku a dnes už je patrně zpátky. Mazejte domů a nevstávejte pod kilo na hodinu, pomůžete tím nám i sobě. A s politiky nás nesrovnávejte, mi obyčejní s tím nic nesvedeme ani za to nemůžeme a hlavně, kolik z nich je z Prahy?
Sytý hladovému nevěří , , 24.2.2012 15:59:29
a ještě se diví že hladový přestal věřit sytému ... s podivem, že ?
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 15:56:04
asi vám nedošlo, že tam odkud přišel je to naprosto běžná mzda, že ? Tím jste jen potvrdil pražský náhled na zbytek světa. Pořád máte možnost najít si jinde levnější bydlení a práci, tak jako ostatním se doporučuje aby se stěhovali za prací .... ústy našeho velkého VK do r. 1994, nebo slovy "mladé úspěšné" generace - víc se snažit nebo víc pracovat.
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 6:32:41
To ale nic nemění na skutečnosti, že jste ču.áci. Nejvíce toho naděláte na hubě. Všude jste byli a všechno znáte. A jen tak na okraj, píše se "my obyčejní". I ti obyčejní by měli znát základy gramatiky a nevypadat jako debilové.
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 4:25:14
velmi trefně napsáno,v Praze je mnohem více přistěhovalců,než-li Pražáků,zabírají nám práci a navíc dělají za pakatel,vše v Praze ničí,a pomalu celá vláda pochází z buranů,proto jsou tak neschopni!!!
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 4:01:07
havirov neni na severni morave, ale ve slezsku... kazdopadne souhlas s nazorem...
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 8:17:45
no tak si tu Prahu oploť ale napřed ad odtáhnou všechna ředitelství a centrály firem ,které parazitují na těch mimopražských buranech zpátky do buranova kde mají sídla a výrobu a hned budeš mít průměrných 50Kč na hoďku jako ti burani!!!
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 9:40:19
Přesně. Otevírá se mi kudla v kapse, když v Brně na ulicích z 10ti firemních aut je 5 s pražskou značkou.
Re:Pražskej Pepík a to doslova žižkovskej, , 24.2.2012 9:38:46
Přesně. Otevírá se mi kudla v kapse, když v Brně na ulicích z 10ti aut je 5 s pražskou značkou.
Co se tu někteří čtenáři čílíte??, , 24.2.2012 0:19:33
Co se tu někteří čtenáři čílíte?? Pan Matějka má bohužel pravdu.
Ano pane Matějka, ODS je zločinecká organizace a je třeba jí zakázat., , 23.2.2012 23:28:57
pane Matějko, , 23.2.2012 21:17:09
a vy,pane Matějko,nejíte?Všude na světě lidé pracují hlavně proto,aby uspokojili své potřeby.A jídlo,tudíž plné břicho,mezi ty potřeby patří v prvé řadě.Tyto kecy jste nejspíš vyplodil s břichem naprosto prázdným...i když si myslím,že prázdné nebylo břicho,ale hlava...klasický pravičák...
Pan Matějka a češi..., , 23.2.2012 20:46:12
Pane Matějko namáháte se zbytečně.
Češi dle srovnání národů maji nízké IQ a nejsou schopný chápat souvislosti.
Oni dokonce chtějí zvyšovat daně ....oni jsou rádi okrádaný...
co více dodat.
Stupidi.
Re:Pan Matějka a češi..., , 24.2.2012 0:51:05
Pane matejka, asi mate pravdu. Ale co chcete po lidech ? od Bile Hory, na ktere se podepsali prave prazaci, tento narod preziva. Ma proste stesti, ze se do cela vzdy vyrvou lumpici. A nebude to jine, akorat ze prijdou hladovi a tem mazakum budou zavidet.
Az povstane nekdo, kdo bude cisty a zasadovy a statotvorny a podporovat i solidarnost, narod otoci. uz tu chvili byl. Milos Zeman. Samotna CSSD se postarala, aby je prestal honit a zakazavat jim kseftareni a nikdo ho nepodporil. kde jaky blbecek se o nej opiral, ajko ze je alkoholika kdovi co jeste. Ti blbeckove vetsinou byli a jsou priznivci z ODS a par z CSSD. Hlavne prazaci. Oni totiz stale dopufajki, ze budou ci dostanou sanci si take nakrast. Chalupy uz maji snad i na Ukrajine :):):)
Take se ale divim zlodejum, ze nechavaji cikanum tolik penez. 380 000 cikanu. kdyby kazdy dostal na mesic 1000 Kc, uz je z toho zajimava suma. Ale oni maji na hlavu mnohem vice. A nikdo to neresi.
Re:Pan Matějka a češi..., , 24.2.2012 0:44:58
No takovy blb tu jeste schzel. Ze se netydis ty jeden studente.
Re:Pan Matějka a češi..., , 23.2.2012 21:34:10
máte pravdu.Češi mají nízké IQ.Váš příspěvek toho je důkazem.Jenže,nejsou všichni jako vy...
Vtipálek, , 23.2.2012 20:14:20
Když tak přemešlí, tak ať nežere a dělá politiku s prázdným žaludkem.Blb jeden.
Laciný populista, , 23.2.2012 20:01:24
Chtějí zrušit daň z příjmu. Taková blbost. Státní kasa prázdná, dluh jako kráva a oni chtějí rušit daně. Nejsme ropný emirát kde státní správu financují petrodolary. Ti kdyby se dostali do vlády tak to tady do roka celé zbankrotuje.
Re:Laciný populista, , 24.2.2012 8:37:49
Kdyby se "dostali do vlády" tak do roka vyrovnají státní rozpočet.
Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 19:49:37
A tobě ránu do palice ty parazite,hnuse jeden nabarvenej,hovado jedno blbý.
Re:Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 20:19:01
V tom s Vámi souhlasím. Státní moc má patřit všemu lidu. Prosazením jeho názoru by došlo k popření demokracie. Proto si vypomůžu výrokem od Lincolna, který řekl, že demokracie je vládou lidu, lidem a pro lid. Ještě, než se ostatní ozvete, bych ráda řekla, že tím nemířím do tuzemska.
Re:Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 20:21:16
Ten příspěvek jsem samozřejmě napsala já.
Prezident, , 23.2.2012 19:30:44
Vážení politici,kdyby jste jenom věděli,jak je nám,slušným lidem volba prezidenta ukradená. Horšího prezidenta,než byl Havel ,nebo Klaus v republice stejně nenajdete,tak o co vlastně jde.
V ODS jsou všichni čestní až to bolí, zajímalo by mě, kdo odchází!, , 23.2.2012 19:26:36
Odcházejí pouze přebíhači a těch je nyní plný senát.
Neuvěřitelné, , 23.2.2012 19:21:37
*Demokratické zřízení doplatí na to že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých, a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů, a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce, a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.*
Sokrates
---
Chytrej chlap co ? Jak kdyby tady žil s náma a viděl to co my ..
Re:Neuvěřitelné, , 23.2.2012 19:44:22
SMARAGDOVÁ DESKA HERMA TRIMEGISTA ***CO JE NAHOŘE JE I DOLE ... *** Pochopením jedné úrovně, pochopíte všechny. Příklad: Prezident, parlament, vláda, senát - korupce zlodějny, klientelismus, ... Vezměte tuto horizontální úroveň, posuňte ji po vertikále a pochopíte i ostatní úrovně. Myslím, že občané mají jasno o politice, jediný, kdo je mimo mísu, je p. Matějka.
jistě, , 23.2.2012 19:20:51
pane Matějko ,svoboda je subjektivní pocit každého jedince a ten ji má každý jinde a v něčem jiném.Vám stačí ,že můžete žvatlat a nic se vám nemůže stát,ale vše do času.
Jo,panečku,to je počteníčko !!!, , 23.2.2012 19:16:57
Takovému dědkovi, jako jsem já udělá vždy dobře,když někdo významný má podobné, nebo stejné názory na věc. Já už asi deset let říkám, že to co bývá u moci je pravolevá úderka prognostického ústavu a tento pán mi to potvrdil. Je to soubor zkorumpovaných bezcharakterních jedinců se základem Stb. typu :hamty hamty,ať mám víc, než tam ty !Zdravím
..otrávený pravičáku , jsi stejné hovado jako všichni tví soukmenovci..., , 23.2.2012 19:13:08
Re:..otrávený pravičáku , jsi stejné hovado jako všichni tví soukmenovci..., , 24.2.2012 0:22:57
Co se dá čekat od 4. odboje?? Jen přihlouplé výkřiky a urážky.
Re:..otrávený pravičáku , jsi stejné hovado jako všichni tví soukmenovci..., , 23.2.2012 19:24:48
Toto je deklasující! Prosím trochu inteligence !
Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 18:58:57
pan Matějka se mýlí. ODS je založena pravicově a chce státní moc věnovat občanům a také to dělá. Podporuje tu soukromý sektor, což se o ČSSD říct nedá. Díky tomu také podporuje snižování deficitu státního rozpočtu. Proto každý rozumně myslící člověk musí volit ODS. Správná pravice posiluje soukromé vlastnictví, což ODS také správně činí a to církevními restitucemi. ODS se také staví proti státním intervencím do ekonomiky a tím posiluje volnou ruku trhu. Z toho vyplývá, že ODS je pravicová strana jak se sluší a patří.
Jarko Pavlíčková z Prahy, že jsi modrá piča, to jsem vyčetl ze tvého, , 23.2.2012 19:19:36
slintu , a jen sem se utvrdil,že v té pravičácké pražské líhni modrých imbecilů,se nic normálního nemůže vyskytnout...
Re:Jarko Pavlíčková z Prahy, že jsi modrá piča, to jsem vyčetl ze tvého, , 23.2.2012 19:27:46
Hele,ty čtvrtej odbojáři!Ty máš smysl pro humor jako hyena skvrnitá a blbej seš jako pučtok !
Re:Jarko Pavlíčková z Prahy, že jsi modrá piča, to jsem vyčetl ze tvého, , 23.2.2012 19:26:21
to jsi nepochopil, že je to provokace včetně údajného bydliště? Kdo tady asi tak cíleně popisuje odkud je,
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:14:56
To nebyl ani mizerný vtip. Zvláště, pokud známe realitu. Jako provokace-dobré.
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:13:18
Jestli chcete něco věnovat církvi, jak libo, Vaše rozhodnutí. Dejte jim svůj domek, byt, auto, chatu, celý plat, Vaše věc. Já jen nechápu, proč bychom my ostatní měli z daní podporovat jakousi sektu, která si za staletí nakradla vraždami a konfiskacemi majetku, pro kterou ve 21. století není místo. Kdo věří v hovadiny jako je jakýsi tzv. Bůh, nevěří sám v sebe. Tečka.
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:21:57
Dobrý,ale do pána Boha bych se tak veřejně netrefoval ! Ona víra je jedna věc a "strana" je druhá věc. Oni ornátovaní pedofilové z Vatikánu jsou vlastně taky strana. Mají ale výhodu! Slibují vše po smrti věřícího ! To je panečku fígl !!! Zdravím
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:39:52
Vězte, Staříku, že veleváženého pánaboha mám víte kde, kdo v něho věří, jeho věc, dle mě blb, ale jak píšu, jeho věc. Jen nechci taková zvěrstva jako je církev, podporovat. Věříte? Věřte. Chcete jim něco dát? Dejte, Vaše věc. Třeba neplaťte internet a dejte ty peníze církvi. To už by, se Ti nechtělo, viď, Staříku? Mě se nechce z daní platit Tvou návštěvu kostela. Já stařík nejsem, je mi 45 let, ale církev vždy přilévala do ohně, pač cítila zisk, tak by's to měl vědět a neplácat hovadiny. Čus bus.
Re:Stojím za tím, že..., , 24.2.2012 21:55:17
Tvoje kritika mého názoru vyplývá z toho, že jaksi méně chápeš,nebo to nečteš celé.Teda Anonyme, překvapil jsi mne. Nemáš pocit, že seš nějak mimo ?To co mi píšeš já jsem věděl již v dobách, kdy ty jsi tahal kačera. Takže náš názor je identický. To jsem rád.Zdravím
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 20:24:21
Je potřeba si uvědomit, že Vatikán a papež za války žehnali Hitlerovým vojskům.A nynější papež byl v hitlerjugentu ....
Tak jak mám věřit církvi?
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 20:55:17
V Hitlerjugend byl tenkrát skoro kazdy,jak u nás pionýri,nebo svazáci.Vatikán zehnal zbraním na obou stranách,a nejenom v 2,sv,válce.Dejiny této instituce potvrzují její zlocinný charakter.
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:50:37
Mám takový pocit, že Vaše slova platila akorát o komunistech. Ti vše znárodnili a nutili prostý lid, aby pracoval v dělnických profesích a jeho práci spravedlivě neodměňovali. Naopak hromadili zisk a poté část z něho jsme věnovali SSSR. Co se týče církví, mám pocit, že minimálně už 300 let nehromadí zisk. Spíše bojují o holou existenci.
Re:Stojím za tím, že..., , 23.2.2012 19:53:14
částečná srandistka. Už toho nechte Jarko odkudkoliv.
ale rozumí, , 23.2.2012 18:52:27
My obyčejní lidé do politiky selským rozumem vidíme, žel, kdo do politiky vstoupí, přestane být člověkem z lidu a stane se z něj mocipán. Buď z prospěchu, nebo ho to ten spolek nenažranců a nerealistů sežere. Za ty podrazy mezi sebou lítají v běžném životě minimálně facky, oni si ještě podávají ruce a chechtají se tomu.
Matějka má pravdu, , 23.2.2012 18:50:09
tyhle židobolševický vlády vysávaj z lidí peníze,aby měly na svůj přebujelej aparát-něco z toho ještě ukradnou-a potom jim milostivě dávaj různý tzv.sociální dávky.
Matějka, , 23.2.2012 18:49:51
"Rozdíl mezi ODS a ČSSD je ve skutečnosti už jen v barvě dresu. Představitelé obou stran si tento stát ruku v ruce rozebrali skoro do posledního kousku. V málokteré jiné skupině lidí najdete tak rychle se rozšiřující počet milionářů." Konec citace. To víme všichni, a také víme, že se dělá vše proto, aby se nevyšetřovalo, nesoudilo. Tenhle stát fakt stojí za hovno. A nejhorší je, že v těchle sračkách budou vyrůstat nejen naše děti, ale i naše vnoučtata ...
V ODS nemá slušný člověk místo - svatá pravda., , 23.2.2012 18:46:53
Zase jeden ODSák, který si myslí, že jen on má patent na rozum a ostatní lidi jsou blbci.
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži, , 23.2.2012 18:41:09
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži
hradec.idnes.cz/zlatnik-skryl-do-dukova-krize-prasek-z-kosti-peti-svetcu-podivejte-se-1ez-/hradec-zpravy.aspx?c=A120221_145950_hradec-zpravy_klu
pet mrtvol na krku, pojidani tela a popijeni krve, za
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
A to si říkají vláda úsporných opatření., , 23.2.2012 18:32:21
Toto si poslechněte a to je ten správný důvod, proč se musíme těmto zrůdám vzepřít a vyhnat je, než nás nechají všechny pochcípat hlady a zmrznout na ulici.To už není normální. http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
Pravičáci prý ji chtějí ubrat moc státu a nechat lidem., , 23.2.2012 18:20:36
Pan Matějka asi špásuje, jinak by byl vykastrovaný samec od krávy.Ještě mohl říci že pravičáci mají nad hlavou svatozář,tenhle rádoby inteligent.To tam nic lepšího ta pravice nemá nebo co?
vláda mafie ODs,TOp,VV,(i Ods,kdu,zel) je PROKORUPČNí,zločinecká , , 23.2.2012 18:20:24
vláda mafie ODs,TOp,VV,(i Ods,kdu,zel) je PROKORUPČNí,zločinecká
co udělala vládní mafie ods=top=vv pro rozvoj korupce zabránili přijetí zákona o korunním svědkovi - zabránili přijetí zákona o prokazování majetku bohatých mafiánů -- - zabránili progresivnímu zdanění - zabránili přijetí zákona o odebírání rychlotitulů co udělali dřív: - odmítli zrušit korupční anonymní akcie -odmítli už i tak osekaný Pecinův protikorupční balíček modrobolševická mafie je zdrojem i ochráncem masivní korupce a díky nim ČR přichází o stamiliardy ročně ----------99% korupce = modrá mafie ,
svoboda pana Matějky..., , 23.2.2012 18:17:47
Mohl by mi prosím vysvětlit pan Matějka co je to svoboda n ebo jiný svobodomyslný Matěj, jak žít svobodně po 40 letech práce v nepřetržitém provozu s dvanácti ticíci důchodu, když bydlení mě stojí měsíčně šest tisíc?A to jsem byl nucen si ten panelákový byt koupit za 400.000 Kč.Frantíku probuď se, patrně žiješ na jiné planetě.A to jsem na tom relativně ještě dobře..
Ano máte pravdu,vláda a její strany politice nerozumí, , 23.2.2012 18:02:59
jim jde především o ta plná břicha a prkenice.Františku Matějko,vystihl jste to perfektně........
Re:Ano máte pravdu,vláda a její strany politice nerozumí, , 23.2.2012 18:10:58
Ano ano Matějko,tato vládní verbež je skutečně jen bezmozková svoloč,které jde jen o plnou prkenici a své plné břicho.Jinak jsou to bezmozci,které tato země nosí.
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku , , 23.2.2012 18:01:25
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku
ukradli lidem práci ,následně zavedli Drábekcardovy protiústavní nacistické nucené práce , teror s hlášením se na poštách jako u zločinců , protiústavní poplatky ve zdravotnictví, protiústavní neproplacení 3 dnů nemocenské, justiční mafie, nevymahatelnost práva, mafie ústavního soudu modrobolševiků, beztrestné řádění exekutorské mafie ,lichvářské mafie , korupčníci přímo ve vládě (promopro,padáky,švýc,konta ods), zvýšili výpočet důchodů ,nemocenské a mateřské vysokopříjmovým a mafii ....snížili daně a pojistné vysokopříjmovým, osvč,a podnikatelské mafii okradli tak příjmy rozpočtu o více než 230 mld ročně , zvyšují desítky daní, a poplatků občanům každý rok + zavádějí nová zdanění a nové poplatky občanům http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
Re:korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku , , 23.2.2012 18:24:50
Nikdy v životě neodvedeš tolik daní jako vysoce příjmomoví občané a OSVČ ty ubohý závistivý bolševiku. Nevidím jediný důvod, proč by měla mít vydělaná koruna vysoce příjmového občana jinou hodnotu než ta tvoje. Nevím, proč by měl vysoce příjmový občan živit ze svých daní nefachčenka jiným zdaněním než ostatní. Asi jen proto, aby sis mohl své líné koule vyvalovat na sociálce za tučnější dávky, hlupáku.
Re:korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku , , 23.2.2012 18:28:51
V každé vyspělé společnosti tomu tak je. Jenom v tomto bordelu to neplatí. Prostě proto, že bez kmotrů a jejich špinavých peněz by si v příštích volbách ODSáci a TOPáci ani neškrtli.
Nepochopil jsem, , 23.2.2012 17:58:24
Nepochopil jsem myšlenky pana Matějky. To myslel vážně, nebo to byla nadsázka? Nebo to je čirý alibismus, jakože já nic, to oni! Dále mě napadá, pokud se pokouší o politickou satiru, měl by se zlepšit, do pana M. Šimka má hodně daleko.
Výstraha, , 23.2.2012 17:57:16
Matějko, až lidem přestane postačovat žvanec, tak pravičáci budou brzo viset na kandelábrech. Bacha na to!
Re:Výstraha, , 23.2.2012 17:59:58
Když pan Matějka se dělá tak chytrým, měl by vědět, že i ve starém Římě měli pravilo "chléb a hry"
Pravice levice hahaha. 90 % členů bývalé KSČ žádnými komunisty ve skutečnosti nebyli, , 23.2.2012 17:53:43
ti vstupovali do KSČ jenom a čistě kvůli vlastnímu prospěchu a po listopadu 1989 se z nich zase a jenom kvůli jejich prospěch stali pravičáci. Tihle vychcaní šmejdi mají ve skutečnosti nějakou pravici a levici u prdele. Tupé svině jim ty hrátky na pravici a levici žerou a dohadují se tu mezi debou.
Re:Pravice levice hahaha. 90 % členů bývalé KSČ žádnými komunisty ve skutečnosti nebyli, , 23.2.2012 18:26:01
Máte naprostou pravdu. Vždycky, když se vyrojí odněkud nějaký správný nabušený pravičák, je vidět, že je to takový ten nadějný mladý komunista, který proto, aby se měl jak prase v krmníku, vleze kamkoli.
Tamty doby moc dobře pamatuji a vím, jací lidé tam lezli, aby se měli dobře, líp než ostatní slušní lidé, typičtí představitelé dnešní pravice.
NENÍ NORMÁLNÍ aby zločinci vládli , je to diktatura, mafiánský zločinný režim, , 23.2.2012 17:51:16
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
Perfektní provokace, , 23.2.2012 17:44:53
hovořit o tom jak lidé nerozumí politice a přiznat, jak jsem
se sám mýlil nesvědčí o nějakém vzoru a už vůbec ne o právu takto s námi zacházet. Nikdo nemá patent na rozum. Oproti tomu, pokud berem článek jako doznání své hlouposti, pak je poučný. Obsah myslím není k zahození, pokud si dokážem odmyslet sebevědomý a místy urážlivý tón a nechytnem na pvní sešlápnutí. Nemohu zapomenout na období po onom vstupu bratrských armád, také si mnoho lidí posypalo hlavy popelem. Nakonec neprodělali, nevím jak to bylo následně s jejich klidným spánkem. Pan Matějka bude radikál jako je pan Knížák, nikdo ničemu nerozumí, jen oni a není přes ně.Možná je tohle s tím Klausem přibližuje, rovný rovného hledá.
Dlužník Matějka, to je opravdu ten pravý vzor pravičáka., , 23.2.2012 17:44:17
Lidi politice nerozumí, protože nechtěji poslouchat Matějku - pitomce se základním vzděláním , který za svůj život stačil nasekat desítky milionů dluhů.
Pokud už Matějka své desetimilionové dluhy například u VZP už uhradil , tak se mu tímto omlouvám, že není současný, ale jen bývalý zloděj a lump.
Pravičák Matějka., , 23.2.2012 17:42:48
Opravdový matěj. Pochopil bych, kdyby jen soptil na komunisty či na pravé socany. Jenže v posledních létech přibývá pravějších nad pravými a odpůrců západní integrace pro kterou tak úpěnlivě všichni buržousti před hadrákem pláli. Ten svůj přepjatý nacionalismus by vyměnili jen za členství tohoto Concordiastanu ve spolku s USA. Západní Evropa jim čím dál více smrdí, protože si dovoluje zasahovat do jejich "národních" (rozuměj zločinných mafiánských praktik) zájmů. Sami sebe povýšili na národ aby si otřeli svou špinavou hubu o prosté lidi, které dovedou svou demagogii jen oblbovat aby dostali jejich hlasy. Jinak se mi ale jejich vzájemný zápas líbí a byl bych rád kdyby se navzájem třeba pozabíjeli. Trochu by se tady tento zahnojený prostor vyčistil.
Nabít si hubu s jiným prezidentem ,Matějko??, , 23.2.2012 17:40:09
Víc než s Klausem to nejde.Jste ubohá vlezprdel.
Jak tady může být, někdo otrávený pravičák...když tady žádná skutečná pravice neexistuje. Možná otrávený pseudopravičák...hahaha, , 23.2.2012 17:38:53
Zlomyslná otázka ! , , 23.2.2012 17:34:11
Když se někoho zeptáte koho by rádi volili, tak dostanete většinou odpověď ODS, ČSSD, KSČM, ... Když se ale zeptáte kterou sílu považují v ČR za "čistou" tak nastane trapné ticho.
Myslím Matějko,že lidi tobě a podobným rozumí velmi dobře., , 23.2.2012 17:32:44
Jednou budeš moc překvapený.
Otrávený pravičák Matějka..., , 23.2.2012 17:29:52
Chudák,vím asi jak mu je. Já jsem zase otrávený levičák a za takovouhle svobodu,kdy mě drží pod krkem vládní reformy pěkně děkuji.
pravdepodobne na teto politice nic k pochopeni, , 23.2.2012 17:27:22
to co se v soucasne dobe deje,to je absolutni stoka,jak zleva tak zprava,jen lumpar na a podvody posvecene z hradu
Pravičák, , 23.2.2012 17:18:13
Strejdo Matějko, zapni mozek volil jsi zlodějské ptactvo dopomohl jsi ke korytům šlechtě a nýní kritizuješ, navštiv solidní zařízení v Praze 8 budeš tam spokojen
Ultralevičák FM, , 23.2.2012 17:04:43
Bolševický infiltrát-původně do ODS,od počátku 90.let, soukromě podniká-20 mil.ůvěry, úpadce. Podezření na aktivního "bílého koňě", napojen na bývalé spolupracovníky STB, se kterými zakládá později četné firmy, propojení na finanční šedou zónu a na lidi, spojené přímo s kriminální sférou a mafiánskými strukturami. Od 2009-10 přechází do nové strany SSO, založené za podpory VK a jeho lidí. Kandidoval do parlamentu EU, později to zkoušel do PČR.
Publikuje zejména jako bloger na iDnes,populista a politický provokatér a manipulátor.
Promluvil nejmoudrejsi., , 23.2.2012 16:56:05
Ta republika za radeni pravice vypada, primo nadherne.
lidi politice nerozumí., , 23.2.2012 16:40:05
Pane Matějko,poučte nás !Jsem na Vás velmi zvědav.
Matějka, , 23.2.2012 16:39:00
Z filozofického a politologického hlediska jsou to neskutečné bláboly. Nejenže si odporuje, ale také si odpovídá na to, že je nějaká hodnota (pravičácká), je správná, ale vzápětí konstatuje, že přináší zlo. Tedy: hodnotí kladně Klause a v zápětí se vyjádří, že je vše znehodnocené a rozkradené. A hned mele, jaká tu má být svoboda bez pravidel. No to je snůška nesmyslů....
Pane Matějka..., , 23.2.2012 16:37:10
...narozdíl od Vás jsem přesvědčen, že v porovnání s dneškem jsme (paradoxně!) největší svobodu měli za socialismu pod vedením těch nenáviděných komančů!!
Re:Pane Matějka..., , 23.2.2012 18:10:39
Souhlas, přesně tak to je. Protože opravdová svoboda je ta ekonomická a tu v principu nabídli lidem jen komunisté. Pokud mám garantovánu práci a odpovídající odměnu za ní, pak mohu být opravdu svobodný, ostatní atributy svobody, jako možnost cestovat, podnikat a další jsou sice důležité ale až druhotné. Komunistům se ostatně dost vymstilo, že neumožnili mladým poznat reálný život na západě. Většina z nich měla před hadrákem představy o západním životě jen vyčtené z katalogů od Neckermana. O tom, že tam za řadový domek s plochou bytu 65 m2 (konkretně Londýn) lidé splácí hypotéku celý život, to z toho katalogu nikdo nemohl vyčíst. Mezi svobody podle mě nepatří to, čím se zaklíná každý pravičák už od převratu, totiž neomezené nabývání majetku. Toto musí mít své hranice a pokud je překročí, tak jde již o porušení základního práva ostatních lidí a to je právo na existenci, čili je to přímo exemplární bezpráví.
Tak to je dobré:-O, , 23.2.2012 16:12:55
CitujiMatějku:"Byl jsem voličem ODS od počátku jejího vzniku na všech úrovních voleb. S ohledem na možný výběr v Česku to pro mě bylo stále větší „menší zlo“, než jsme založili Svobodné. Rozdíl mezi ODS a ČSSD je ve skutečnosti už jen v barvě dresu. Představitelé obou stran si tento stát ruku v ruce rozebrali skoro do posledního kousku."...pak se ptám ty chudáku, proč jsi ODSák, když tady obě tyto strany páchají zlo? Pokud jsi byl ODSákem od začátku,jsi ZODPOVĚDNÝ,SPOLUPACHATEL rozkradení této země při privatizaci a měl bys být souzen!!!!!!!!!!!
Je to i vaše chyba, , 23.2.2012 16:10:16
pane Matějka,protože vy novináři lidem lžete.Zmiňujete svobodu,zapomněl jste ještě zmínit oblíbenou demokracii.Ale pro
koho? Pro zlodějskou vládnoucí kliku topící se v přepychu,starající
se jen o to, co nejvíce si nahrabat.
Matějka by měl hlavně pořádně vysvětlit, kde sebral najednou tolik prostředků na uhrazení svých dluhů!!, , 23.2.2012 16:09:46
Ten člověk v životě pořádně nesáhl na práci, akorát se pořád na něčem přiživuje, i když to je vlastně dneska vzorek průměrného "pravičáka".
"Pravičák", , 23.2.2012 16:05:58
Když je ten pravičák otrávený, tak co tady prudí ..........
x, , 23.2.2012 16:04:33
Pan Matějka dle vlastních údajů má základní vzdělání - nedokázal zatím zvládnout ani učńák. Jako správný pravičák vzal svůj osud do vlastních rukou - dokázal nadělat dluhy 20 milionů. A tak káže jak ostatní mají žít.....
Re:x, , 23.2.2012 16:20:54
Tak já nevím, zda Matějka udělal alespoň učňák či co, jeho vzdělání neznám. Ale je směšné, když nadává, že lidé nevědí, co to ta svoboda je. V první řadě to totiž zřejmě neví on sám. A diví se, že lidem postačí plné břicho. Takže bych mu doporučoval, aby přestal jíst a živil se tou svobodou a jsem zvědav, jestli z něho bude druhý legendární "Mareček", co držel tu hladovku... Vydržel s tím asi už přes sto dní, až když se ozvali lékaři, že pokud by tu hladovku takhle dlouho měl držet, tak už by musel být dávno po smrti. A tak prasklo, že se po nocích cpal, až se hory zelenaly.. A tady bych se nedivil, kdyby z toho svého článku zezelenal pan Matějka...Ono totiž lidé za nějakou svobodu v podstatě nebojovali, ale vždy byli ochotni bojovat teprve, až když měli na vybranou: buď jít do toho, anebo umřít hlady. A to zatím není, jednotlivci k vyvolání organizovanéhpo odporu nestačí. Ale když už jich budou pak statisíce, to bude pro pravicovou vládu pohroma. To se pak lidé vždy přidávají, aniž by k tomu sami byli nuceni ... Tak praví "teorie davu"..
Do kopru, , 23.2.2012 16:01:38
Pane Matějko, nevím, kde berete k takovému hodnocení lidí drzost. Zamyslete se sám nad sebou. Podle vás je Klaus asi ten nejčistší? A je prý dokonce dehonestován! Jak, prosím vás? Že dává milost korupčníkům je fakt, tak jakápak dehonestace? Nebyla náhodou mediální dehonestace a štvanice před pár lety spíš na nějakého Paroubka s bradavicí? Jste neobjektivní pravičák. A od páně Klausovo privatizace a neznalosti špinavých peněz se to celé už dvacet let řítí v téhle krajině do kopru, pane Matějko. A přistaneme hubou na betonu.
František Matějka na hrad . . . , , 23.2.2012 15:46:31
už tam byli i slabší kusy . . . A jedinec, byť by byl Arnold nebo Einstein, stejně s tou zlodějskou bandou nic neudělá.
Nikdo tě vážně nebere..., , 23.2.2012 15:45:11
...a to tě hněte frajere. Pana Matějku by měla Akce DOST začlenit do svého hvězdného týmu Hovorů na pravici, aby jim tam trochu zvedl úroveň. Svými plky by mezi tu čeládku nádherně zapadl a třeba by kariérně postoupil s požehnáním Hradu.
výsledek deforem modrobolševické korupční mafie ods,top,vv,kdu,zel a Julínka , Hegera, , 23.2.2012 15:41:29
24 000 obětí ročně
V Česku zemře až čtvrtina lidí, kteří by pomocí vhodné léčby mohli žít dál
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/V-Cesku-zemre-az-ctvrtina-lidi-kteri-by-pomoci-vhodne-lecby-mohli-zit-dal-223464
Podle demografů zemře v České republice až čtvrtina lidí zbytečně. Podléhají totiž nemocem, které lze léčit nebo jim předcházet prevencí. Informuje o tom server iDnes.cz na základě údajů ministerstva zdravotnictví.
Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 15:37:16
Tohle je jenom půl pravdy pane Matějka, řada lidí je zklamaná, rozčarovaná nebo už propadla naprosté deziluzi. A musím vám napsat, že lví podíl na tom mají právě pravicová strany a strany politického středu. Po tom co jste voličům cpali na kandidátkách pořád ty samé obličeje a ty samé zloděje a korupčníky přišla kroužkovací akce v loňských volbách. Došlo k obměně v poslaneckých lavicích, ale co se stalo? V parlamentu nebo ve stranách vídáme zase ty samé obličeje (Říman, Langer...)- kam se dostali jako poradci. Dokud si neuvědomíte, že politika je o kultuře a politika znamená službu lidu, tak ze svého neúspěchu viňte pouze sami sebe !!!
Re:Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 15:53:09
Pane Edy,
skutečná pravice, ale opravdu skutečná pravice, v ČR ani v Evropě neexistuje. Opravdoví pravicoví politici jsou už dávno mrtví. Strany a jejich politici, které si říkají pravicové pouze klamou potencionální voliče. Skutečná pravicová strana by nikdy nemohla vybudovat tu nesmyslnou mašinérii byrokratů, která soustavně vyžírá a vykrádá veřejné prostředky. Skutečná pravice by dala maximum rozhodnutí občanu a minimum státu. To se však dnešní politické garnituře ať je to ODS, ČSSD, TOP09 atd. nehodí do krámu, ty by neměli z čeho užírat a co krást. Bouhužel to platí v celé Evropě a nejen v ní.
1,5 bilionu dluhu + 500 tis. lidí bez práce , , 23.2.2012 15:29:54
Pane Matějko, co to kecáte? Občan nemusí znát vše z politiky, ale stačí se podívat na výsledky hospodaření našich vlád od r. 1989 a všem je jasné, že politika u nás je MIZERNÁ a výsledky trestuhodné. Jen státní dluh 1,5 bilionu mluví za vše.
Re:1,5 bilionu dluhu + 500 tis. lidí bez práce , , 23.2.2012 15:37:35
zapoměla jste na dalši bilion 200 miliard dluh domícností a 980 miliard dluh firem,od 89 je vše na dluh,jen zdáni jak je vše krísné vytvořeno dluhy,pokud by se takto poskytovaly pujčky a nakupovalo na dluh za socialismu tak by to byl raj na zemi DDD
Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 15:22:34
Matějko, občané nemusí "rozumět politice". Velice dobře si na TO platí zvolené zástupce, kteří mají být přinejmenším natolik čestní, že proti vlastnímu lidu nepodniknou nic, co by ho totálně ohrozilo. Pod vedením vámi opěvované pravice to jde SE VŠÍM do kytek a vy si ještě dovolíte tvrdit, že lidi zajímá "jen plné břicho". Kde je pro tyto lidi práce?, kde jsou kvalitní potravinové výrobky?, kam se dostalo školství, zdravotnictví, průmysl, zemědělství? Kde a v jakých rukách je rozkradený MAJETEK STÁTU? Vy nevíte, že právoplatní dědici (např. sedláci) DOSUD! nedostali majetek po svých předcích?... A budete tady cancat o jakési pravici. Občané především (už) vědí, že je totální propadák, hádat se mezi sebou o pravici / levici nebo jestli je někdo bílý, pruhovaný, černý, puntíkatý, žlutý, fialový. Občany oproti vašim politickým plkům zajímá morálka toho kterého politika. A dobře vědí o jejich zlodějnách. Oni to vědí a co je důležitější, pamatují, co kdo a jak ukrad. Český národ si nezaslouží vaše pohrdání. Po staletích byl v područí tu zleva tu zprava a je stále TADY! Nevěřím, že jiný národ by to přežil. Chybí vám slušnost. A jestli ani v nynější situaci nechápete, kam ti panáci dovedli zemi, patříte mezi nevzdělané a všehoschopné pravičáky právem.
Re:Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 15:32:14
je mi 90let,tak že si hodně pamatuji, souhlasím svámi.
Re:Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 17:04:10
Je to opravdu zoufalé, když takový "zarytý pravičák" hledá chybu zase jinde a dokonce napadá občany státu. Je to fakt bezuzdné pohrdání.
Re:Otrávený pravičák Matějka: Lidi politice nerozumí. Stačí jim plné břicho, , 23.2.2012 16:03:55
Hele provokatére, táhni do školy.......
mafiánská modrobolševická pravice rekordně zadlužuje ,zavádí nové daně, zvyšuje současné daně a poplatky občanů, , 23.2.2012 15:19:51
mafiánská modrobolševická pravice rekordně zadlužuje ,zavádí nové daně, zvyšuje současné daně a poplatky občanům a snižuje daně a pojistné korporacím a vysokopříjmovým , vysokopříjmovým zvyšují důchody, nemocenskou a mateřskou ..........deformami zlikvidovali ,rozprodali zdravotnictví i důchodový fond ...rekordně zadlužují ČR jsou rekordně korupční .......
Re:mafiánská modrobolševická pravice rekordně zadlužuje ,zavádí nové daně, zvyšuje současné daně a poplatky občanů, , 23.2.2012 15:31:01
přesně a kam takto nastavený systém Česko dovede za 10 let?????? Ke krachu!
Re:mafiánská modrobolševická pravice rekordně zadlužuje ,zavádí nové daně, zvyšuje současné daně a poplatky občanů, , 23.2.2012 16:01:00
Myslím si, že to nebude trvat tak dlouho. Vždyť už teď
nemají z čeho brát.Ještě chtějí obírat důchodce, kteří
se nemohou bránit. Je to hnus. A bylo by dobře kdyby už
konečně ODS šla do kytek i s vládou a všemi politiky,kteří
to všechno co tu je zavinili. I s ostatními stranami.
Re:mafiánská modrobolševická pravice rekordně zadlužuje ,zavádí nové daně, zvyšuje současné daně a poplatky občanů, , 23.2.2012 16:10:56
a nejen ODS nejlépe celá vládní garnitura
zločinecký režim ukradl občanům práci , živobytí ,stačí když zločinci vrátí co lidem ukradli, , 23.2.2012 15:16:33
Parlamentním Listům, , 23.2.2012 15:11:41
Nechte si tady Matějku alias Freedomophile nastálo, at netapetuje a neizeruje a jinak neškodí na jiných forech.Prý nejůspěšnější bloger, to je výsměch!!!Kolik členů te jeho Freedel group na tom dělalo?? A co teprve Mach, Klausovo dítko z ODS, ten se obrodil??Jsou horší než stalinisté!!Fuj,fuj,fuj hanbáři.Modrý zlodějský hnus!!
demokratický kapitalismus dneška, , 23.2.2012 15:05:31
Chcete radši nesvobodu a byt a plné bricho, nebo svobodu pod mostem a vybírat popelnice.
Radši budu držet hubu s plným břichem!
KDYŽ SLYŠÍM USPĚŠNÝ PRAVIČÁK,VYBAVÍ SE MI ZLODĚJ NEVÁBNÉHO VZHLEDU, , 23.2.2012 15:05:30
A JISTĚ SEMNOU KAŽDY NEZAUJATÝ SOUHLASÍ,ŽE SE NEMÝLÍM
já otrávený občan, , 23.2.2012 15:03:22
nerozumím jak politici mohou tolik krást a podvádět, lhát a odklánět, nahrabáno asi nemaj nikdy dost,svým slibem se zavázali pracovat a rozhodovat svým nejlepším vědomím a svědomím pro blaho této země a lidu....za těch 20 let co tu prošlo politiků, tak s takovými ideály jich šlo do sněmovny , senátu pramálo, a ten zbytek slušnosti v nich pak pošlapala stranická příslušnost a koaliční dohody....takže pryč s politiky....je tak příšerně s nima, to ovzuší v národu, že je mi jedno že plácají , že nevíme co dál, ale vše je pro mne lepší než tohle svinstvo aby nám vládlo a řídilo nás.
Lide 15.3. do ulic
Lidi sice politice nerozumí ale Matějkovi ano., , 23.2.2012 14:58:36
Jeho ráj na zemi nikdo nechce a nepotřebuje.Přesto že se snaží heroicky jeho svoboda nadchla jen hrstku fašizujících primitivů.Musí se smířit s tím že ODS s těmi vyznavači plného břicha umí líp orat a že jeho představám nikdo nevěří.
Re:Lidi sice politice nerozumí ale Matějkovi ano., , 23.2.2012 15:06:14
My nepotřebujeme rozumět politice, ale vidíme ten humus kolem sebe,cítíme tu sílu dnešní politiky na vlastní kůži a to dokazuje jak schopná je naše vláda.Přesně jak píše Jana a Tobě Matějko vzkazuji, že si rychle pochopil co je svoboda, protože to je na Tobě vidět.Jani, to bu, bu nepomůže, pouze pořádný klacek.
O nic víc se nezajímají.., , 23.2.2012 14:57:16
A když se zajímáme kam zmizela pomalu celá rozkradená republika co se stane?Kdo to vyřeší?Vy snad nebo mám jít po stopách zlodějů a strašit je?Bu bu...
modrá špína je mor pro tuto zemi korupční kauzy Nečasovy vládní mafie ., , 23.2.2012 14:56:33
modrá špína je mor pro tuto zemi korupční kauzy Nečasovy vládní mafie .
Drobilova aféra zastavila přísun peněz na čističky
http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=697001
Evropská unie automaticky končí s proplácením ekologických projektů, které Státní fond životního prostředí vypisuje v celkové hodnotě 142 miliard korun.
matějka, , 23.2.2012 14:45:42
Lidé možná opravdu neruzumí politice,ale to,že jste jako ODSvedoucí síla rozkrádání státních peněz,vidí i slepí.To jako máme dál volit tu stranu,kterou zpozadí řídí zbohatlíci,kteří seděli v kriminálech za zlodějny a podvody? Ostatně,jaký jste soubor potvrzují i nedávné prezidentské milosti,začíná to zapadat do už dávno známé mozaiky.A ještě něco,vidím a znám ve svém okolí osobně hodně vašich voličů,vím jací lidé to byli v minulém režimu,jak se chovali ,co dělali.Byli to ksindlia ksindli zůstali.Takových je v ODS plno.
Těšíme se, , 23.2.2012 14:42:32
až budema skotačit s koštětem v ruce a skandovat jsme svobodní at žije svoboda, občas někdo se sádrou vlastní výroby udělanou z planky plotu.Samosebou ,že máme rádi plné pupky a střechu nad hlavou.Jak byste si to asi představoval?
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži, , 23.2.2012 14:40:23
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo , katolická sekta ukradla většinu pozemků a majetků po okupaci v době Husitské a po další okupaci po bitvě na Bílé hoře , katoličtí pedofilové pravicových stran vykládají však to už je dávno a tak ..........................jenže odškodnění pedofilní katolické sekty je to samé jakoby po 100 letech komunisti a židé odškodňovali nacisty za to ,že jim zničili koncentráky , je to zvrácené a VLASTIZRADA ,katolická církev násilně katolizovala obyvatelstvo českých zemí a terorizovala ho , kradla jejich majetky a okrádala je o desátky , podvedla je s existencí boha
Barbaři v srdci Evropy , , 23.2.2012 15:58:27
Dopručení pro ty, kteří nesouhlasí s navrácením církevního majetku.
V recenzi se vracíme ke knize, která ani za 37 let po svém prvním vydání neztratila nic ze své platnosti. Zvláště když ji nebudeme vnímat pouze jako na historickou studii, ale jako obecnou úvahu o povaze lidu obývajícího českou kotlinu.
Alois Krchňák (1997): Čechové na basilejském sněmu. Svitavy, Trinitas.
_________________________________________________________________________________
Kromě období, kdy kvetla zbožnost a rostla víra křesťanská, najdeme v národních dějinách mnoho míst, za něž se slušnému člověku nezbývá než hluboce stydět a pokorně prosit za odpuštění. Jedním z takových období je ”slavné“ husitské revoluční hnutí, nejen komunistickým režimem považované za vrchol našich dějin (samozřejmě až po konečném vítězství komunismu, jehož byli husité ”nevědomými“ předchůdci).
Mimořádně živě, autenticky, na základě studia pramenů nám husity přibližuje kniha Aloise Krchňáka Čechové na basilejském sněmu, na niž bychom touto recenzí rádi upozornili. Jeví se nám stále aktuální, i když poprvé vyšla již v roce 1967 v Křesťanské akademii v Římě, v reedici poté v roce 1997 ve svitavském nakladatelství Trinitas.
Krchňák se v knize věnuje závěrečné fázi husitského hnutí ve 30. letech 15. století, a to vystoupení Čechů na basilejském sněmu v letech 1433-1434; zaznamenává vše od jejich příjezdu a ubytování přes stravovací návyky až po slavnostní odjezd. Nesleduje události, které vedly k samotným jednáním, zato však průběh sněmu popisuje s pečlivostí kronikáře, den za dnem, tak, jak rostla a opět pohasínala naděje na usmíření Čechů s církví. Den za dnem boří obraz Čechů jako moudrých a ušlechtilých bojovníků za ideály čistého křesťanství a kritiků zlořádů v církvi; naopak se stále zřetelněji ukazuje jejich omezenost a zaslepenost, ať už jde o znalost Písma a církevního učení či o lásku k bližnímu a toleranci. Obraz husitů ze školních hodin dějepisu se zde rozpadá na prach.
Jazyk, který autor používá, není strohý a vědecký, plný nesrozumitelných slov, ale čtivý a expresívní. Dokáže tak čtenáře strhnout a zatáhnout do řešení problémů sněmu, jako by se ho dotýkaly osobně ? a také že dotýkají. Při tom všem se však stále drží pramenů a nepouští se do vlastních spekulací i hodnocení. Ostatně, bylo by to zbytečné, protože i tohle obstaraly dobové prameny. Zápisy z obhajob článků husitského učení byly zpracovány velmi podrobně (každý z přednášejících musel odevzdat písemné znění své promluvy, aby byla potvrzena správnost a přesnost jeho tvrzení), proto lze i dnes posoudit oprávněnost či logičnost přednesených argumentů. Krchňák tak například cituje kritiku promluvy Petra Payna (Engliše), kterou pronesl dominikán Jan Stojkovič z Dubrovníka: ”Englišova řeč je snůška rozmanitých citátů i delších statí z různých církevních učitelů, které někdy přesně nepatří k předmětu. Obhajobě též chybí vlastní jasné a hlubší zpracování předmětu.“ (s. 48).
Mnohé z průběhu sněmu také naznačí už pouhý výčet témat, o nichž se mělo jednat, články učení, které chtěli husité obhájit a jejichž pomýlenost měli dokázat zástupci katolické strany. Neporovnatelnou se mu jeví odborná způsobilost i praktická příprava na učené hádání obou protistran. Zatímco sněm určil odpůrce jednotlivých článků husitského učení dlouho před příjezdem Čechů, ti se na obhajobě dohadovali teprve po příjezdu do Basileje. ”Ještě před příchodem oněch vyslanců předseda koncilu kardinál Cesarini vybízel začátkem října všechny učené členy sněmu, aby se studiem připravovali na hádání o českých článcích. [?] sněm vybral čtyři nejschopnější doktory a přidělil jim jednotlivé články. Odpůrcem prvého článku (o nutnosti všech křesťanů přijímat pod obojí) byl jmenován učený pařížský mistr a potom profesor na boloňské univerzitě dominikán Jan z Dubrovníka, generální prokurátor řádu. O trestání veřejných hříchů měl mluvit Francouz mistr Jiljí Carlerius, děkan z Cambrai. Učenému dominikánovi, profesoru v Kolíně a inkvizitoru v Mohuči mistru Jindřichu Kalteisenovi byl svěřen článek o svobodném hlásání slova Božího. Posledním článkem o světském panování kněžstva byl pověřen Španěl Jan Palomar, barcelonský arcijáhen a soudce při nejvyšším papežském soudu. Mimo tyto čtyři mistry byli vybráni ? kdyby bylo třeba ? i mistři náhradní. Jiní učenci se zahloubali v jiné otázky, které nějak s uvedenými články souvisely. Tak se například mistr Jindřich Tock zabýval naukou o církvi. Všichni učení členové koncilu, o které v Basileji nebylo nouze, se pustili do horečné práce. Do města bylo již předtím svezeno mnoho rukopisů, dokonce i z Čech, ba i psaných česky, a byly přiděleny jednotlivým mistrům ke studiu. Ti je pročítali a sbírali materiál pro rozpravy a dodávali ho řečeným čtyřem mistrům určeným k hádání. Učenci byli rozděleni do dvou skupin. Teologové studovali otázky z hlediska bohovědného, právníci pak pod zorným úhlem církevního a ? pokud bylo zapotřebí ? i světského práva. Každý den dopoledne se konaly mezi mistry učené porady a hádání o českých článcích, při kterých oni čtyři mistři, určení k veřejnému hádání, museli vyvrátit jakoukoliv námitku a odpovědět na jakýkoliv dotaz. Dodnes jsou zachovány některé rukopisy z příprav na příchod českého poselstva. Sněmovní doktoři byli tedy připraveni velmi dobře. Čechové, i když se domnívali, že své nauky před světem snadno obhájí, nejen že nebyli zajedno, kdo z nich bude ten neb onen článek hájit, ale na učená hádání byli i málo připraveni. Nebylo se čemu divit. Říká už staré přísloví, že když začnou hovořit zbraně, umlkne věda. Věroučné spory a dlouholeté husitské války zavinily úpadek pražské univerzity, která byla dříve proslulá v celém křesťanstvu. Knihovny klášterní, pokud nebyly nahonem odneseny do ciziny, byly povětšině válečným běsněním zašantročeny, nebo i zničeny. Čechové neměli ani tolik schopných mistrů nebo doktorů teologie, kteří by články na sněmu byli schopni důkladně obhájit. Rokycana byl jen mistrem filosofie, Mikuláš z Pelhřimova a Oldřich ze Znojma byli pouze bakaláři filosofie. Petr Payne dosáhl mistrovského titulu v Oxfordu.“ (S. 29-30).
Nelze se potom divit, že když před sněmem vystoupil táborský kněz a vojevůdce Prokop Holý, jeho řeč učené otce pobavila: ”Se svými důkazy však příliš slavně nepochodil. Otce to rozveselilo, ba dokonce i někteří čeští pánové se museli občas usmát. Jistě se vyznal lépe ve válce než v jemných bohovědných hádáních.“ (S. 38). Podobně rozpačitý dojem vzbudila i vystoupení dalších husitů, například Mikuláše Biskupce z Pelhřimova: ”Celá jeho obhajoba spočívala na slabých základech naukových a byla spíše mravokárná.“ (S. 40). Krchňák to jednoduše shrňuje: ”Srovnáme-li řeči Čechů se soudobou bohovědnou literaturou, musíme uznat, že řečníci svým věděním nestáli příliš na výši. V Čechách v té době vědy nekvetly. Už skoro před dvaceti pěti lety Kutnohorský dekret násilně zasáhl do stanov pražské univerzity a z jednoho z nejslavnějších mezinárodních učilišť se stalo po odchodu cizinců jen učení domácí. Viklefovy a Husovy nauky uvrhly univerzitu i celou zem do věroučných sporů a posléze do bratrovražedných válek, a učinily tak konec české vzdělanosti mezinárodní úrovně.“ (S. 51).
Krchňák nijak nezakrývá, že stojí na straně sněmu, ostatně od katolického kněze lze těžko očekávat jiný postoj. K husitům však přistupuje se vší možnou objektivitou historika a také v duchu Kristova přikázání ”Milujte své nepřátele.“ Poctivě také přiznává, že i když se Čechové stěží dohodli na tom, kdo z nich má mluvit jejich jménem a obhajovat učení, podobná nejednost panovala i na straně sněmovních otců. ”Čechové kroutili hlavou nad tím, co viděli a slyšeli. Sami sice papeže v nějaké zvláštní úctě neměli, ba odmítali ho a často se mu dokonce vysmívali. Že se však proti němu bouří Otcové, to nemohli pochopit. Vždyť na zasedáních a při hádání papežovu moc proti nim bránili a vysoce ji vynášeli. Podivné počínání sněmu bylo pro ně po několik dní předmětem dohadů a rozhovorů.“ (s. 84-85). I katolická strana tedy upadala do opačných extrémů než husité. A když se jednalo o Viklefových článcích odsouzených v bule Martina V., nedokázal je v doslovném znění nalézt provinciál anglických karmelitánů ani s pomocí dalších mistrů.
Téměř jako z jiného světa při vědomí dnešního způsobu vedení sporů znějí slova o tom, že obě strany se společně modlily, aby jim Bůh dal vedení a ukázal Pravdu. Působení Ducha Svatého na sněmu se projevilo i v myšlení Čechů, mnohdy nepřístupných logickým argumentům protistrany. ”Řeč papežského legáta, vedená železnou logikou, působila na vděčností rozradostněné Čechy jako studená sprcha. Zatímco kardinál hlaholně přednášel ony články, Čechové seděli bezradně a se starostí pohlíželi jeden na druhého. Mnohý z nich si uvědomil, že některé věty, které v zasedáních přednášeli a hájili, se skutečně od učení církve liší a že byly i výslovně jako bludařské už odsouzeny.“ (s. 50).
Duchu Svatému lze také přičíst až téměř bezbřehou snahu církve o sjednocení s husity. ”Na konec řeči se kardinál obrátil k Čechům a připomněl jim, jaké dobrodiní by vzešlo ze sjednocení ve víře a jaká zla byla doposud napáchána z věroučných sporů. Ani otec prý s takovou toužebností neočekává syna, s jakou církev shromážděná na basilejském sněmu touží po návratu Čechů. Řeč byla tak dojímavá, že mnohým posluchačům, jak členům sněmu, tak i Čechům, stékaly pohnutím a vnitřní radostí slzy po tváři. Ne všichni Čechové však byli s promluvou spokojeni, poněvadž je kardinál nabádal k sjednocení a k poslušnosti vůči církvi.“ (S. 25). Pořádala se procesí, kazatelé nabádali lid, aby se modlil a postil za jednotu; podobné projevy dobré vůle však na husitské straně lze nalézt jen stěží. Jejich hlavní starostí bylo, aby je přítomní sněmovní otcové neoznačovali za kacíře a pobloudilce, když přece oni jediní zastávají čistotu Kristova učení. Protistraně nezůstali nic dlužni a nazývali je ještě hanlivějšími jmény. Musel zasahovat až předseda sněmu kardinál Julián Cesarini. ”Nic nevadí, že při výkladu bylo užito i ostřejších výrazů, jen když se s čistým úmyslem hledá pravda. Touha po jednotě má přispívat k vzájemné lásce, z které prýští trpělivost a úcta jednoho k druhému.“ (s. 49). ”Všechno má být vykládáno v dobrém smyslu.“ (s. 59). ”Kdo prý hledá smír, nemá stále připomínat staré nesváry.“ (s. 81). Důvěra v církev pod Božím vedením zde fascinuje ? nezáleží na jejích jednotlivých představitelích, ale na Kristově těle jako celku; pouze ono může sjednotit a zaručit trvalost jednoty.
Z knihy také vystupuje úplně jiný obraz již zmíněného kardinála Cesariniho, kterého český čtenář povětšinou zná jako toho, který ztratil svůj klobouk při překotném úprku od Domažlic, kde husitská vojska uštědřila křižákům zdrcující porážku (a to vůbec nedošlo k bitvě?). ”Kardinál Cesarini svou obratností a svou laskavostí české pány nejen uklidnil, ba přátelsky se s nimi pobavil. Vysvětlil jim, že Otcové sněmu opravdu touží po dosažení jednoty a chtějí se přičinit i o reformu kněžstva. Žádal je, aby se nerozčilovali nad některými výrazy, poněvadž i oni mluvili podobně. Ujistil je též, že sněm dodrží chebské smlouvy bez jakýchkoli záludných úmyslů.“ Chebské smlouvy (tzv. Soudce chebský) uzavřené po porážce katolíků u Domažlic v roce 1431, představují společný základ pro budoucí jednání. Obě strany (a to bylo pro husity velmi důležité) uznaly za ”soudce“ autoritu Písma svatého. Smlouva se však později ukázala jako neúčinná proto, že neexistoval shodný výklad všech ustanovení Písma. V tom byla možná modelem mnoha budoucích sporů mezi křesťany.
S každým dalším dnem jednání se však podle Krchňáka ukazovalo víc a víc, že Čechové dorazili na sněm, aby ho přesvědčili o své pravdě, ne aby ji podrobili kritice a vyslechli názory druhé strany: ”V rozpravě prohodil Španěl Palomar: ?Jestliže sám sv. Augustin podrobil své učení církvi a sv. Jeroným papeži Damasovi, proč se tak zdráháte učinit vy? Cožpak si myslíte, že jste učenější anebo že se nemůžete ve víře mýlit?? Čechové se hájili, že zastávají pravdu, kdežto církev i koncil jsou na scestí a odporují evangeliu.“ (s. 97). Tvrdili, že sněm musí přijmout jejich články, jinak dále jednat nebudou. Zarputile také odmítali možnost zapojit se aktivně do práce koncilu a usilovat o nápravu církve zevnitř. Zde jako bychom viděli českou povahu ? stěžovat si, cítit se ukřivděně, vytvářet zmatky a chaos, ale usilovat o nápravu, poctivě a tvrdě pracovat, přijmout práva i s povinnostmi, k tomu už se Čechové nehlásili.
Výsledkem několikaletých rozhovorů mezi Basilejí a Prahou byla nakonec tzv. Jihlavská kompaktáta (podle místa veřejného vyhlášení za účasti obou stran i císaře Zikmunda). Koncil uznal, že husité jsou součástí jedné všeobecné Kristovy církve a povolil jim přijímání podobojí. Tato kompaktáta však papež Martin V. nepodepsal a jeho nástupce Pius II. (tj. velký znalec českých poměrů Aeneas Silvio Piccolomini) je po necelých dvaceti letech výslovně zakázal; husité se však jimi řídili nadále.
O poctivosti autorovy práce s prameny také svědčí drobná epizoda, která by se dala nazvat ”historií jednoho velblouda“. Prvně se o něm zmiňuje při výkladu o vývoji v Čechách po basilejských jednáních až k Lipanům. Velbloud byl na seznamu darů polského krále sirotčímu hejtmanu Janu Čapkovi ze Sán, onomu ”husitovi na Baltu“, za pomoc při boji s řádem německých rytířů. Velbloudovy osudy dále sleduje před obleženou Plzní, ke které se sirotci vrátili z Polska, aby posílili útočící husitská vojska a kde také při jednom z posledních výpadů Plzeňských o velblouda přišli. O dalším osudu nebohého zvířete se zřejmě prameny nezmiňují, Krchňák už o něm později nepíše. Dobrý konec však dvouhrbého krále pouští nečekal. Při osvobození Plzně prý ve městě ze zvířectva zbyli jen dva vychrtlí koně. Dodat bychom mohli snad, že ať už byl velbloud snězen či ”pouze“ uhynul, měšťané o něj nepřišli: jeho portrét dodnes zdobí plzeňský městský znak.
Čtení knihy Čechové na basilejském sněmu Aloise Krchňáka tak potvrzuje starou pravdu o tom, že je mnohem jednodušší něco zničit než vytvořit, a že násilí člověka dokáže ovládnout a naplnit namísto původních ideálů. ”Mnohým vojákům a hejtmanům, kteří už dávno nebojovali za nějaký ideál, se zalíbil válečný život a loupežení a nechtěli se ho vzdát. [?] Proto se drancovalo v království, kde bylo ještě co vzít, bez ohledu na to, zda oloupený byl katolík či podobojí. A kdo svůj majetek bránil, zaplatil za to životem.“ (S. 186).
Seznámení se s touto vynikající knihou může vést k mnoha úvahám o naší národní povaze a našem osudu, pravdivý, ale neradostným. Nelze než doporučit!
Ondřej Krajtl
Dotaz., , 23.2.2012 14:38:20
Pane Matějka,můžete jmenovat jednoho schopného a hlavně slušného modrobolševika?
Re:Dotaz., , 23.2.2012 14:47:27
Náhodou, třeba pan profesor byl v 90´ letech více než velmi schopnej, protože velmi slušně (a beztrestně) naplnil konta na Kanárech a ve Schweizu. Svatá trojka Kožený, Pitr a Krejčíř v němém úžasu s neskrývaným obdivem a závistí nevěřícně kroutili hlavami, když viděli jak pracuje profík.
Otrávený pravičák Matějka., , 23.2.2012 14:35:32
Matějka nemá ani potuchy,čemu lid rozumí.Já jen vím,že lid nerozumí tomu,jak může někdo podporovat zlodějskou,prolhanou a zkorumpovanou pravici.Prostě.Pravice je zločinecká a kdo s ní jakým koli způsobem sympatizuje,patří s pravicí ke zdi.
VEPŘOVÁ, VYŽRANÁ PALICE MATĚJKA, JE RÁD, ŽE MÁ CO DÁT DO TOHO SVÉHO VYPASENÉHO PUPKU, , 23.2.2012 14:35:03
A čemu rozumíš ty Matejko, vypasené prase, které je rádo že má co do břicha a žvaní a žvaní. Už tím, že jsi volil mafii ODS jen ukazuješ, že máš v té své vepřové kebuli jen nasráno a ten tvůj malý mozeček, může zplodit tyhle zvratky, protože velký mozek nemáš!
Re:VEPŘOVÁ, VYŽRANÁ PALICE MATĚJKA, JE RÁD, ŽE MÁ CO DÁT DO TOHO SVÉHO VYPASENÉHO PUPKU, , 23.2.2012 14:40:29
Ovšem ta tvoje sprostota vypovídá o tvé obrovské inteligenci komunistický tajtrlíku.Vy\ levicový chameleoni umíte jenom lhát a druhým se hrabat v peněžence.
Re:VEPŘOVÁ, VYŽRANÁ PALICE MATĚJKA, JE RÁD, ŽE MÁ CO DÁT DO TOHO SVÉHO VYPASENÉHO PUPKU, , 23.2.2012 15:05:38
to je vtip ? právě pravicová vláda zvyšuje desítky daní a poplatků ročně ...............................rekordně zadlužuje a rekordně rozkrádá čr ................................................. , pravice rekordně zadlužuje, korumpuje,a ještě zvyšuje daně občanům
vyšší DPH zdraží léky,knihy,všechno, vyšší daň za uhlí , zvýšení ceny dálničních známek, umožnění obcím zvyšování daně z nemovitosti, zvýšení daní z odvozu odpadků o 100 %, zvýšení soudních poplatků o 100%, zrušeny doplatky VZP na léky na 105 typů nemocí ,nové daně za plomby ,zvýšení daně za pobyt v nemocnici,nové daně za sádry, chystané školné na VŠ ,zvýšené poplatky za školky, zrušení slev u ČD pro důchodce, zvýšení ceny režijní jízdenky o 1000% do roku 2014, zvýšení ceny zápisu do katastru nemovitostí o 100% ,vyšší daně za tabák .........................
a tohle zvyšování daní a zavádění nových daní tu předvádí korupční zločinecká vláda modrobolševiků každý rok ,každý rok rekordně rozkrádá státní rozpočet a sekárekordní dluhy ....takže s radostí do chudoby s modrobolševickou mafií zlodějů a kolik stamiliard rozkrade pravice příští rok?
Re:VEPŘOVÁ, VYŽRANÁ PALICE MATĚJKA, JE RÁD, ŽE MÁ CO DÁT DO TOHO SVÉHO VYPASENÉHO PUPKU, , 23.2.2012 14:56:58
Na hrubý pytel hrubá záplata. S prasetem se musíš bavit jako s prasetem. Pochopil? Asi ne, že?
Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie , , 23.2.2012 14:33:52
Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie
Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky voliče Pravice
Hloupí lidé přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí -bezpečněji-
Studie analyzovala více než 15 000 osob
http://www.blisty.cz/art/62221.html
O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2095549/Right-wingers-intelligent-left-wingers-says-controversial-study--conservative-politics-lead-people-racist.html
Osoby s nižšími kongnitivními schopnostmi přebírají konzervativnější, pravicové ideologie, Studie vědců z Brock University v Ontariu v Kanadě využila informace z dvou britských studií z let 1958 a 1970
ODS založena v den narození Adolfa Hitlera , to není náhoda , i jejich chování je stejné jakou NSDAP, , 23.2.2012 14:30:11
ODS založena v den narození Adolfa Hitlera , to není náhoda , i jejich chování je stejné jakou NSDAP
založili své mafiánské odnože Top vv,:::: Kdu a zel jsou jejich vykuřbuřti , Drábkovy nacistické nucené práce, silný antikomunismus jako u NSDAP ,uplatňují princip kolektivní viny všude kde mohou a jako NSDAP pomocí masmedií goblesovskou propagandou vymývají lidem hlavy,mají své mládežnické nacistické organizace Mladých konzervativců, modrých týmů ,bártovy gerily,exčlenové ODs pořádali nacistické pochody (bureš),jsou násilní a agresivní , přepadli dceru komouše Dolejše, přepadli Dolejše, opakovaně a zapodpory masmedií útočili na volební mítinky ČSSD a proti politikům ČSSD a účastníkům mítinků ČSSD tak jako NSDAP .,mají své politické školy které dotují přímo ze státních peněz CEVRO,Občanský institut ,soukromé školy
POZDĚ BYCHA HONIT, , 23.2.2012 15:39:06
PANE MATĚJKO,VY JAKO KOMENTÁTOR POLITICKÉHO DĚNÍ A VÁM PODOBNÍ,KDYBY JSTE OBJEKTIVNĚ LIDEM ŘÍKALI PRAVDU,NEMUSELA BÝT REPUBLIKA TAK ROZKRADENA A ROZPRODÁNA !!!!!!!!!!!!!!!
Re:ODS založena v den narození Adolfa Hitlera , to není náhoda , i jejich chování je stejné jakou NSDAP, , 23.2.2012 15:25:16
KDO TU ZLODĚJSKOU STRANU ODS ZALOŽIL?????????????????????? TO MUSEL BÝT ALE PRIMITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Třetí cesta, , 23.2.2012 14:25:14
je cesta přirozená, která akceptuje organismus zvaný Národ.
- socialismus je jedinou cestou, jak prosadit zájmy národa a zachovat jej při životě.
Dnešní svět je světem, kde se pravice a levice prolnuly a naplno ukázaly své základní stavební kameny, které jsou stejné - liberální, globalizované a utlačující přirozenost člověka.
Je tedy čas pozvednout náš meč a vybojovat pro sebe Svobodu a ustanovit nový Stát, postavený na práci nás všech, za národ, práci a revoluci!
"""Proti levici! Proti pravici! Proti liberalismu z nějž pochází vše špatné! Za duchovní revoluci! Za evropskou spolupráci! Za národní svobodu! Za sociální spravedlnost!"""
Pak nezbývá, , 23.2.2012 14:20:11
než volit samuraje Okamuru a pět let čekat jak se zachová.
Re:Pak nezbývá, , 23.2.2012 14:23:32
Ten kdo byl vychovan v Cesku, ten se bude chovat cesky, to znamena lhat, krast a podvadet. Vsak to delaji v Cechach v ramci svych moznosti vsichni.
Re:Pak nezbývá, , 23.2.2012 18:39:00
Tak to je ještě větší průser. To on bude ještě upřímný. No s Pánem Bohem.
konecne nekdo rekl pravdu, , 23.2.2012 14:18:29
S tim plnym brichem, to je to nejlepsi co Matejka rekl. Cesi nejsou opravdu schopni se o politiku zajimat a ji chapat. Ten narod je zdegenerovany z dob komunistickych vlad a tahle soucasna , to je hromada banditu, a ta socialisticka naprosto stejna. Cesi by se jako stat meli rozpustit.
Re:konecne nekdo rekl pravdu, , 23.2.2012 15:45:32
vaše rada stojí za hovno... Český stát se udržel na mapě více 1500 let a že nemusí lidé mít bídu, žít na dluh a mít strach o budoucnost nám předvedl socialismus.
Re:konecne nekdo rekl pravdu, , 26.2.2012 12:06:23
Ten s tim ostnatym dratem kolem dokola ?
Ach ty pitomče, , 23.2.2012 14:16:06
Ty Matějko,jsi ale trouba.Kde by se v ODS vzali slušní a schopní lidé.Já tam nikoho takového nevidím,všichni se cpou ke korytu a hrabat a hrabat.Nečas je tlučhuba,který vedení státu zhola a poslouchá co mu poradí ti vychcánkové okolo včetně Nagiové.Lidé politice rozumí ovšem politice a ne těm zlodějinám a nesmyslným tzv.reformám.Lidé nejsou žádní tubci jak si myslíš a není daleká doba,kdy to předvedou a všichni pravičáci pujdou tam kam patří,protože tento národ okradli a poškodili.Sbal si základní věci a bud připraven pujdeš také.
Imecil má recht. Lidi si dostatečně neváží, že mohou makat pro skupinku několika rodin, které vlastní všechno a chtějí stále víc., , 23.2.2012 14:14:52
Skupinku rodin, které vlastní mezinárodní banky, jejich prostřednictvím velké mzinárodní korporace, média, ratingové agentury ... Skupiny, které si kupují politiky, aby jim zařídili větší závislost jejich voličů privatizací veřejných služeb. Mozečkovi se zdá divný, že se lidem nelíbí krmit čím dál víc nenasytných parazitů, jejichž jedinej "přínos" pro společnost je korumpování volených zástupců veřejnosti a vysávání národního bohatství. Laskavě nám pravicový mozečku vysvětli, kdo je ten věřitel, komu všichni na tomto světě dluží? Ještě můžeš zkusti vysvětlit, co nastane, když jedna skupina vlastní zároveň největší mezinárodní banky a současně ratingové agentury. Začít můžeš třeba srovnáním dluhu Řecka (160 % GDP) a Japonska (240 % GDP). Od takového inteligenta odpověď nelze očekávat.
Kapitalismus = dluhy,krize,nezaměstnanost, bída,vykořisťování, okupace ,války ,teror,letadlová hra , , 23.2.2012 14:09:09
Kapitalismus = dluhy,krize,nezaměstnanost, bída,vykořisťování, okupace ,války ,teror,letadlová hra , nejvyšší astronomické dluhy mají neoliberální asociální státy Japonsko ,USa,zkrachovalé neoliberalismy (vzor pravice) Lotyšsko,Irsko,Ukrajina,Island,Řecko
http://www.novinky.cz/ekonomika/255176-nejvetsi-ekonomiky-sveta-maji-astronomicke-dluhy-a-budou-na-tom-hur.html
sociální státy severní Evropy mají vysokou odolnost proti světové krizi způsobené bankstery a neoliberalismem jsou zeměmi s nejvyšší životní úrovní obyvatel , pravice jde cestou zemí třetího světa a zachování svého zločinem nabytého majetku
No,pan Matějka také nevypadá,že by hladověl., , 23.2.2012 14:05:21
Tyhle pravičácké kecy už dávno nezabírají.
NENÍ NORMÁLNÍ aby zločinci vládli , je to diktatura, mafiánský zločinný režim, , 23.2.2012 14:03:30
pane Matějko, jaké nýmandy po svém modrém období volíte dnes , zítra a v neděli ráno ?, , 23.2.2012 13:58:51
uvědomujete si, že svým více než dvacetiletým vůlvoličským zápalem pro debily typu dalík ,topolánek, m.benda a další JSTE I VY PŘÍMO OSOBNĚ ZODPOVĚDNÝ ZA ROZKRADAČKY V BILIONECH, VE KTEÝCH NEPOCHYBNĚ VEDE ODSS O DESET KOŇSKÝCH DÉLEK PŘED KAŽDOU DALŠÍ PARTAJÍ ? Není vám ani trochu trapně, když pindáte taková moudra a prozřel jste do "svobodných" ---co to proboha je? sédnáři ?
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? , , 23.2.2012 13:56:07
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR
http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
-----------------------------------------------------------------------------------------------
podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun
-------------------------------------------------------
takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
Přesně napsano o Fischerowi-objimal se s Thaccim, , 23.2.2012 13:52:24
jak Husak s Breznevem. Lidi jsou stado
po vzoru nacistů zavedl Drábek nucené práce jako za Hitlera nucene nasazení, , 23.2.2012 13:50:30
Nuceně nasazení nepracovali zadarmo. Z tohoto úhlu pohledu byli fašisti větší demokrati než tahle loupeživá sebranka., , 23.2.2012 13:57:44
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší , , 23.2.2012 13:48:26
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší ................................................................................100 - 200 mld ročně rozkrade pravice jen na státních zakázkách podle TI , 300 mld rozkrade podnikatelská mafie v šedé ekonomice a o více než 230 mld ročně snížili pojistné a daně korporacím a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related + letos v tomto pokračují když zrušili daně z dividend a snížili pojistné korporacím a podnikatelské mafii ............+ čím více snižuje daně tím více pseudo podnikatelů přechází do daňových rájů .....................................sám od sebe modrobolševik krást nepřestane .............................musí být k tomu donucen ...................jakákoliv volba pravice ,jakékoliv nové nebo staré pravicové straně nebo nevolení proti mafii modrobolševiků,zakonzervuje čr dál v modré cestě do chudoby Afrických bantustánů.......... takže jen stačí dostat modrobolševické korupčníky do kriminálu za jejich zločiny a získat ukradený majetek zpět
Naprostej souhlas-takhle to ke, , 23.2.2012 13:44:01
řídí nás media a jejich kamoaně, Dobře to napsal pan Hájek: Smrt ve středu
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu, , 23.2.2012 13:39:27
čr životní minimum 2006 80 eur na měsíc : ceny téměř všeho v čr vyšší jako v EU ,
ve srovnání s Dánskem je v ČR přes 80% občanů chudina na dánském životním minimu
.........................................................................................................................................
Německo 345 eur,Dánsko 1153 eur ,Francie 425 eur,............................. česká střední třída je ve skutečnosti chudší než chudí v zemích směrem na západ .....................čr je mafiánský bantustán, daňový ráj vysokopříjmových ,mafie a hazardu, zločinci tu vládnou ..............a novinářská lůza agituje za organizovaný zločin modrobolševika .jako za goeblesova propaganda............................................... IZIP 1,85 mld,Promopro,drábekcard a stovky dalších kauz rozkrádačka vládní mafií ODS,top,vv ..........a mediální mafie dělá jakože se nic neděje a zločinci mohou dál vládnout
no, , , 23.2.2012 13:37:36
na vás je vidět, že zatím máte, co jíst. Až se vám bude křivit huba od hladu, pak zkuste mluvit o svobodě.
Re:no, , , 23.2.2012 13:48:01
Nekuř tu modrou trávu ty kokot,podívej co to stebou dělá IQ=0
Matějko,, , 23.2.2012 13:34:58
nesmíš si plést pravicovou politiku se zlodějsou politikou ODS a TOP 09, to nejsou pravičáci, to jsou zloději.
Re:Matějko,, , 23.2.2012 13:39:54
Matějkovi nic nevysvětluj, to je zvrácenej hajzl. Na takové zmrdy platí jenom hrubá síla.
nechte toho, , 23.2.2012 13:30:33
vy máte občany za blbce ,ODS nás volilo víceméně dost,ale přišlo velké
zklamání od Klauze až po Nečase,že tvrdíte,lidé politice nerozumí co se
divíte kdo by romněl takovému svinstvu které koalice předvádí,nechte si své rady a nevnucujte lidem co Vám se líbí ty vaše pojmy o svobodě
a demokracii si strčte někam,občany vždy bude zajímat zda se v tomto
ksindlu uživí a přežijí a jako prasata v žitě si žijí ti kteří toho moc nenapracují, tedy těch horních deset ,Kalousků,Gazdíků a jim podobných..
vy máte občany za blbce?, , 23.2.2012 13:34:46
NE, nemame. Oni JSOU blbci, tedy cesti VOLI ci.
Zpátky po modré ?, , 23.2.2012 13:30:15
Modrá je dobrá. Někdy ovšem ne. A to někdy se blíží. Modrá pod okem? Monokl mění barvy. Růžová v červenou, pak po modré, přes fialovou zpět přes žlutou k normální. Vy tam dojdete i po té modré. A zaskandujete si opět "Ať žije KSČ, ať žije KSČ, ať žije KSČ" ...
To je Kapitalismus, bída, chudoba, bezdomovectví , nezaměstnanost, otrokářský lágr, samé krize, zadlužování..., , 23.2.2012 13:28:46
Peníze jsou důležité až v první řadě!, , 23.2.2012 13:27:16
Kdo to řekl? Matějka proti tomu protestoval?
Rovný chlap, , 23.2.2012 13:27:15
P. Matějko, to nemyslíte vážně - Pakosta rovný chlap? Já ho znám velice dobře - křivák, lenoch a jenom jedno uměl mluvit a darmo se mu tady neříkalo pakostnice smrdutá.
Kanál kritizuje Církevní Restituce alias Tunel Tisíciletí! - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 23.2.2012 13:24:18
všude na světě neoliberalismus přivádí země do krachů dluhů a občany do chudoby ,, , 23.2.2012 13:22:13
všude na světě neoliberalismus přivádí země do krachů dluhů a občany do chudoby , dolaroví milionáři a miliardáři bohatnou ,střední třída a ostatní chudnou .......nevolit nebo volit neoliberalismus korupční zločinecké mafie PRAVICE je pro střední třídu , důchodce, studenty, nízkopříjmové ,bezdomovce DOSLOVA kamikadze http://www.literarky.cz/josef-vit/3367-potebujeme-noveho-erharda
PANE MATĚJKO !!!!!, , 23.2.2012 13:21:26
Sám jste p. MATĚJKO řekl, jak je skromný český lid !!!! Stačí nám opravdu aby lid měl práci, za kterou si může zaplatit střechu nad hlavou, jídlo a dát svému dítěti slušné vzdělání. Samozřejmě zdravotnictví takové, jak bylo před r. 1989. Žádný bezdomovci nebyli a i cikán musel pracovat.
Re:Mluvíte o svobodě a neříkáte jak a pro koho a to je ve všem, , 23.2.2012 13:19:53
Svobodu pro všechny. Jak se můžete dozvědět například z programu Svobodných. Je každému přístupný na www.svobodni.cz
Re:Mluvíte o svobodě a neříkáte jak a pro koho a to je ve všem, , 23.2.2012 15:28:13
Jistě, pro všechny kdo mají tučné konto.WWW.Svobodní si strč!!!Zakuklený Odeesáku.
Re:Mluvíte o svobodě a neříkáte jak a pro koho a to je ve všem, , 23.2.2012 14:09:21
Aloisi !!! nesouhlasím s tebou SVOBODU PRO VŠECHNY ?????, tak to by nebylo správné !!!! Ty, co zde přes 20 let provádějí tunelování a korupci a to z naších daní, tak si myslím, že to není správný výraz.
Čím méně lidi rozumějí politice,tím více může modrá tlupa rabovat!, , 23.2.2012 13:17:50
Zmodrálá masmédia jim v tom budou rády dělat křoví.
stranická utopie na začátku tisíciletí, , 23.2.2012 13:16:37
strany politické už jsou zastaralé, zkostnatělé, nevyhovující a už není ani pro ně žádný rostor pro budoucnost .. nic už nedají, nic tam není (ideologie) .. se podívejte na ty votrávené tlamy ve sněmovně, jak je to nebaví, jak jsou votrávený jak je nebaví starost o občany - měla by přijít revolta a strany by měly padnout na hranici ohně už je to poroba minulýho století ... vemte pravicí s levicí a hoďtě je do ohňů je "čas" pro nás budoucí ...tihle povadlý a nemocní politici vpravo a vlevo pro nás občany jsou už tak úplně zbytečný !!!
Nerozumí...plné břicho...?, , 23.2.2012 13:15:20
Teda Matějko, to je názor "pravičáka" na IQ občana-voliče? Tak to jsme teda dopadli.
Re:Nerozumí...plné břicho...?, , 23.2.2012 13:18:00
Podívejte se na to, kdo sedí dnes v parlamentu a senátu. Když si to přeberete, koho tam volič poslal, byl Matějka ještě dost mírný.
Svoboda ?? Lidem jste politiku zhnusili tak, že už je opravdu nezajímáte, , 23.2.2012 13:12:35
ODS tady zavedlo džungli, kde jeden požírá druhého, silnější zabije slabšího, připravili miliony lidí o práci a donutili je v rámci přežití kráct a podvádět ... to je ta vaše svoboda ?? Běžte s těmi kecy opravdu už do prdele, sám tomu nevěříte a národ kromě pár modrých prospěchářů a lobistů taky ne ...
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu , , 23.2.2012 13:09:12
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu
totalitní diktatura mafiánského kapitalismu lže občanům ,podvádí je falešnými statistikami ,
Úřady v Česku tají, kolik lidí skutečně nemá práci, nezaměstnanost v Česku je o 100% vyšší
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=724621
8. 11. 2011 Úřady práce evidovaly 470.618 .uchazečů o práci + o čem mlčí je přes 300 000 lidí nezaměstnaných co nejsou v evidenci úřadů práce ...........
údaje k datu 26.3 2011...............4 666 233 celkový počet ekonomicky aktivních osob (včetně nezaměstnaných) z toho
770 618 reálný počet nezaměstnaných -----------------------
reálná nezaměstnanost je 16% ..................
a počet reálně nezaměstnaných na jediné volné pracovní místo je 21 .........
ÚP ČR evidoval k 30. 11. 2011 celkem 36 832 volných pracovních míst.
takže nezaměstnaní nikdy nemůžou najít pracovní místa co neexistují , o které je okradl mafiánský kapitalismus , .........................jako bonus je zločinecký režim trestá nacistickými nucenými pracemi , šikanou na czechpointech , terorizováním úřadů práce když jsou nuceni hledat neexistující pracovní místa ................................................tento mafiánský kapitalismus = teror obyvatel , protože i zaměstnaní jsou jen bezprávní otroci ...........tomu se říká otrokářská svoboda
pro zn.Sniper, , 23.2.2012 13:08:46
neoblbujte nás vašimi hloupými názory.Lidé už dnes vědi,že jediná čistá a poctivá strana v dnešním parlamentu je KSČM
Re:pro zn.Sniper, , 23.2.2012 13:27:38
...a to je ta největší chyba že se KSČ jako zločinná nezakázala-jsme jedina bývalá ruská kolonie kde máme legálně komunisty...
Re:pro zn.Sniper, , 23.2.2012 13:25:02
Pokud tím myslíte stranu, která je nositelem nějaké ideje, pak máte jistě pravdu. Je otázka, nakolik je ta jejich idea stravitelná. Jiné strany - nositelé ideí - v našem parlamentu nejsou. Proto by pravičáci měli volit Svobodné.
Plné pupky a vyžrané prdele mají prasata u koryt., , 23.2.2012 13:06:08
Ty pravičuráku Matějko,strč si ty tvoje kecy do prdele.Svoboda je lidem na hovno,když si ji nemůžou užívat.Poctivě pracující občan ,který nekrade je rád ,když má co jíst a kde, a hlavně za co, bydlet.Plné pupky mají jen prasata u koryt,včetně presidnta.Ta prasata nemají jiné starosti,než vyžrat ze státního co se dá,nakoupit z nakradených peněz vily,byty,autáky.Nech si ty agitace na ODSácké schůze.
pro pana Matějku, , 23.2.2012 13:05:53
na takovou svobodu,kdy mohu svobodně umřít hlady pod mostem,kdey vidím kolem sebe jen morální bahno,okrádání bohatnutí zlodějských elit,umírání důchodců z bídy,zvyšování nájemného,drogy atd.tak na takovou svodu vám vážený paně kašli z vysoka.AŤ ŽIJE SOCIALISMUS.
Matějka politice rozumí a dotahl to s ODS k úplnému rozkradení země, , 23.2.2012 13:04:59
nevím co si myslí o lidech,že snad budou žebrat a mít tak zvanou svobodu.Ta jeho slova jsou vymývání mozku.Že se nevzdá majetku ve prospěch potřebných,když poučuje pravičáckou vyukou.Vy dřete a my si budeme užívat
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži, , 23.2.2012 13:04:06
kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži
hradec.idnes.cz/zlatnik-skryl-do-dukova-krize-prasek-z-kosti-peti-svetcu-podivejte-se-1ez-/hradec-zpravy.aspx?c=A120221_145950_hradec-zpravy_klu
pet mrtvol na krku, pojidani tela a popijeni krve, za
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
Re:kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži. Tvoje tam chybí., , 23.2.2012 13:06:00
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let. Dostali jste se na úroveň cikánů, i s vaším kleptomanským prezidentem.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži. Tvoje tam chybí., , 23.2.2012 15:50:22
Tak tebe mít poblíž,to bych si to vychutnal.A mazej zpátky ,na zabraná území Palestiny vytvářet ty Vaše kibuce.Šalom jarmulko
Re:kosti z pěti mrtvol nosí Duka na krku v černozlatém kříži. Tvoje tam chybí., , 23.2.2012 13:11:10
Chudáku
To je zase před volbama objev, Matějko, , 23.2.2012 13:02:15
Občané, pamatujete, jak modré fanatické socky na netu v diskuzích řvaly, když někdo KONKRÉTNĚ upozornil na zlodějny, nevzdělanost a nekompetentnost všehoschopných ODSsáků? Ti přitom donekonečna tvrdili, že oni - jedině oni jsou ti praví, kteří všechno umí, zvládnou, zařídí, vyřídí... PROTOŽE JSOU PRAVICOVÍ!!!? Sprostota, vulgarita nejvyššího řádu, arogance, nadávání do komoušů apod., to bylo to nejmenší, co jejich kritik schytal. V nejbližším okolí domova a v práci se potrefený raději nevyjadřoval - pomalu se bál o život, protože fanatici typu Mádl/Issová byli rozlezlí jak švábi všude. ODS a všechna ta pravicová verbež nejsou nic jiného, než komiunisti v 50.letech 20.století a ti, co je opakovaně volili, by měli už teď chodit kanálama: Velké ryby, co mají stát / obce / podniky řídit, hrabou pro sebe - tentokrát ze státního. Stát, národ, občané, čest jim nic, ale opravdu NIC neříká, přestože byli právě občany do svého postu zvoleni a jsou jimi i placeni. Jejich megazlodějny frčí dál, protože v tomto státě naprosto selhává desetiletí především legislativa. Zákony aj. si tato banda zlodějů šije na míru a odpackuje svorně tak, aby nepřišli zkrátka... I v současné době je ten, kdo pojmenuje neutěšený stav v naší zemi vláčen v médiích jako levicový gauner, nakydá se na něj špína, případně je "komouš"... Takže se jede "po pravicové" linii dál - nikoho, kdo nezapadne do naší zlodějské a nevzdělané bandy mezi sebe nepustíme... Jen my jsme ti jediní, kteří tady mohou vládnout - prostě komouši jak vyšití. Hlavně jsou teď pravicoví.
Re:To je zase před volbama objev, Matějko, , 23.2.2012 13:54:36
Matějko vy jste opravdu modrý matěj: Není co dodat, ktěmto lumpům pravčáckým podrazákům!!Jen si dál prezentujte ty vaše výplody at se více zesměšníte.Tou svoji nenažraností už nejen modráte ale i do fialova barvíte .Pozor už prasknete!!!
Re:To je zase před volbama objev, Matějko, , 23.2.2012 13:53:26
Matějko vy jste opravdu modrý matěj: Není co dodat, ktěmto lumpům pravčáckým podrazákům!!Jen si dál prezentujte ty vaše výplody at se více zesměšníte.Tou svoji nenažraností už nejen modráte ale i do fialova barvíte .Pozor už prasknete!!!
Svoboda se neslučuje s jakoukoli stádovitostí. Ani s modrou., , 23.2.2012 13:02:10
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Re:Svoboda se neslučuje s jakoukoli stádovitostí. Ani s modrou., , 23.2.2012 13:13:57
Napsáno jako blamáž.Já bych řekl,že kteří zůstali tak asi mají trochu cti a morálky u vědomí,že nikomu neublížili a pracovali ve prospěch této země.Kdo se dopustil nějakého trestného činu nechť se zodpovídá,ale tito co zůstali to rozhodně nejsou.Podívej kolik jim je let,že s 50.léty nic nemají společného
politiku taku nechapu, , 23.2.2012 13:01:58
U nas je politika predevsim o svobode beztrestne dojit danove poplatniky. Dekuji, nechci tuto politiku. To plne bricho je mi blizsi pane Matejko.
vládnout se zdravym rozumem - je to tak těžké ?, , 23.2.2012 13:00:43
a k tomu mě přeci stačí jedno jediné myšlení a řídit se tím co je lidské a správné, než myslet jednou vpravo a pak zase vlevo - vždyť neni normální a lidské když člověk myslí svou obrácenou hlavou myslí neb takový člověk myslí jenom pravou stranou svoji myslí !
Re:vládnout se zdravym rozumem - je to tak těžké ?, , 25.2.2012 11:43:04
přesně, k tomu stačí aby politici vládli podle desatera.
Cesti VOLI ci politice nerozumí, , 23.2.2012 12:59:06
Stačí jim plné břicho zkazenych potravin a konzerv pro psy ze zapadu. A potom jsou opravdu stastni :-)
Jak to můžete vědět předem?, , 23.2.2012 12:58:53
Tvrdíte, že si lidé v čele s politiky jako je Jan Fischer musí opět rozbít hubu. Zatím se jim to stalo, ale jenom s pravicovými politiky. Levicoví politici s několika vyjímkami oranžových, šanci po listopadu neměli. Vše probíhalo pod jednou, všeobecnou neoliberální taktovkou (doktrinou), taktovkou pravice. Takže vy vlastně od levice očekáváte to samé, jako spáchala vaše rodná pravice? Člověče, ač mlád, tak brzy zapšklej?
NENÍ NORMÁLNÍ aby zločinci vládli , je to diktatura, mafiánská zločinný režim , , 23.2.2012 12:55:44
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
Pane Matějko, , 23.2.2012 12:51:20
Vy tvrdíte toto "Obecně platí, že levičáci mají tendenci posilovat moc státu, zatímco pravičáci ji chtějí ubrat a nechat lidem". Tak to mi vychází že podle vaší definice největší pravičáci jsou anarchisti.
Já ti na, , 23.2.2012 12:50:54
svobodu z vysoka se.., když máme za zadkem 10 exekutorů a 10 advokátů, kteří na tuto "svobdu" v praxi dohlížejí.
úspěšný bloger, , 23.2.2012 12:50:51
já tedy nevim v čem má úspěch pravičácký bloger Matějka ale chtěla bych vědět jestli má budoucnost pravice ? Pane Matějka má budoucnost pravice a pokud má tak v čem vidíte její úspěšnost ? Děkuji pěkně za odpověď ..
po vzoru nacistů zavedl Drábek nucené práce jako za Hitlera nucene nasazení, , 23.2.2012 12:49:52
Co je to politika, , 23.2.2012 12:48:20
Politika je právě o tom jídle a bydlení - o čem jiném by byla? O svobodě? Jaké, pro koho, co s ní, co je to za blbost! Obživa lidí je to nejdůležitější o co v jakékoli civilizaci šlo a vždy s tím byly potíže.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 12:43:25
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí
církevní tunel 30 let zadlužení mafií ods,top,vv 96 ,24 mld kč+ dalších 17 let placení platů sektářů 17 mld korun + pole, lesy a rybníky, v celkové hodnotě 75 miliard korun.+ dál opravování církevních budov za peníze daňových poplatníků .................
96,34 mld + 17 mld +75 mld + x desítek mld opravy budov = tunel mafie do rozpočtu čr 188.24 mld kč + opravy církevních budov
..................................................................................................................
katolická církev majetek nevlastnila už za rakouska uherska a měla jej pouze ve veřejné držbě ,půjčený od státu k užívání ,takže není možné vracet to co vám nepatřilo a měli jste to půjčené od státu = právní stanovisko univerzity karlovy .....................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
......................................................................................................................
rozdávají katolické církvi majteke zabavený před rokem 1948.................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
............................................................................................................
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí , mučení ,upalování,popravy, násilná katolizace ,teror katolické církve, krádeže majetku ,robota na církevním,pálení českých knih a pronásledování českých učenců ..............= okupantům ,vláda vlastizrady rozdává český majetek
ČTK
http://www.novinky.cz/domaci/246299-cirkve-by-na-kompenzacich-mely-dostat-80-az-96-miliard.html?ref=boxE (v článku záměrně není uváděna celková cena polí luk rybníků 75 mld , + náklady na opravy budov desíky mld )
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 13:04:41
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let. Dostali jste se na úroveň cikánů, i s vaším kleptomanským prezidentem.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 15:52:40
Zapoměl jsi na konci svůj pozdrav :ŠALOM
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 13:33:11
....uklidni se a běž raděj u vás na náves na brigádo spravovat po komunistech zdevastovanej kostel...
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, , 23.2.2012 13:16:28
Jsi nemocný! Víš o tom? Ale proč ti to říkám, vždyť blázni si nikdy nepřipustí, že jsou blbci.
ONI TOHO MATĚJKA LIDÉ O MOC VÍC VĚTŠINOU K ŽIVOTU NEPOTŘEBUJÍ, , 23.2.2012 12:41:19
MUSÍ SE NAJÍST,MÍT SE KDE VYSPAT V KLIDU VYCHOVAT DĚTI,MÍT PRÁCI,CO NA SEBE NĚCO MÁLO PRO DĚTI A KLIDNÝ ROD.ŽIVOT BEZE STRACHU O STŘECHU NAD HLAVOU,O BEZPEČNOST SEBE DĚTÍ..V PODSTATĚ JE JIM JEDNO KDO JIM VLÁDNE KDYŽ JIM TOHLE ZAJISTÍ.ZATÍM TO TVA PRAVICE MATĚJKA JEN KURVÍ KDE TO JDE.........S pozdravem Loyza De Conteyner........VOLIČ KSČM v.r.
..jak otrávený_ -vždyt plká blbiny, , 23.2.2012 12:41:03
...čím se mi ten pravičák otrávil,chytrostí to asi nebude.
Matějko, modrá strako !, , 23.2.2012 12:40:16
Jdi makat do fabriky za tu almužnu, kterou tvoji bývalí, ale i současní soukmenovci dávají a místo pitomostí, tě bude také zajímat, jestli máš z čeho uživit rodinu. A je dobře, že se naštěstí náckové , kteří si říkají Svobodní do Parlamentu nedostanou, ještě by ses tam objevil ty a to by byla katastrofa pro tuhle zemičku tak zkoušenou touhle trojkolkou a mít tam ještě větší tupce, to by bylo opravdu zničující.
PANE MATĚJKO!, , 23.2.2012 12:39:36
TOMUTO ZKURV.NISMU, CO JE U NÁS ZAVEDEN, SE ŘÍKÁ POLITIKA? TAK TO SE VELICE MÝLÍTE. TOMU ČEŠI VELICE DOBŘE ROZUMÍ!!!!!!!!!
Kdo je kdo., , 23.2.2012 12:33:12
Už je tady další myslitel, který srovnává ODS a ČSSD. Podle |Matějky jsou na tom obě strany stejně. Je to vždy před volbami, kdy nás straší socialismem, komunismem, KSČM nebo KSČMČSSD, Gottwaldem, Brežněvem atd. Je to snaha o odklon příznivců politického středu k pravici. K tomu potom vznikají také nepovedené strany jako Unie svobody, Zelení nebo VV. Ti co je volili pak čumí kam se to jejich strana řítí. To stejné je na místní úrovni. Vznikají různá uskupení, která se nazývají např. Vše pro město, Za vaše práva, atd. Kde není jasné jakou politiku budou zastávat. Po volbách lidé zjišťují, že tyto skupiny vytvářejí koalice a spolupracují převážně s pravicovými stranami.
Otrávený pravičák Matějka, , 23.2.2012 12:32:15
Kdo ho otrávil a čím? Ale to je vlastně jedno, hlavně že je po něm a je od něj pokoj.
ODS shromažďuje samé nýmandy !, , 23.2.2012 12:31:35
To řekl pravičák Matějka správně. I on je sympatizantem ODS, tedy řádný nýmand a chytrák, který žije z hlouposti lidí, kteří poslouchají jeho plky a ještě jsou ochotni za to platit.Jenom další z řady modrých strak.
ODSácká hymna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,, , 23.2.2012 12:29:16
http://www.youtube.com/watch?v=r_d7HhGwQYE
hnus, , 23.2.2012 12:26:23
A to je to,proč už ODS nevolím a k volbám po 20-ti letech nejdu.K žádným.V prlamentu a vládě je oopravdu větší či menší levice.
Re:hnus, , 23.2.2012 12:56:42
Až dostaneš rozum tak se radostí zblázníš a zase nebudeš mít nic.Zatím levice toho moc nenavládla,když je to na huntě tak to zase je třeba na někoho svalit,holt na komunisty to již nezabírá tak to hodíme na levici.Nevím zda li jsi negramota nebo vymývač mozku
Re:hnus, , 23.2.2012 13:08:02
Nenavládla, ale třeba křišťálovému standovi nebo palasovi to bohatě stačilo.
Re:hnus, , 23.2.2012 13:49:47
jste jako gramofon,pořád jen Standa,Standa.Hoďte tam jinou písničku,třeba tu od Parkanové,alespoň bude legrace.
Re:hnus, , 23.2.2012 12:33:04
Pokud jsi osel, který volil modré straky, tak je jedině dobře, že k volbám nepůjdeš, alespoň nebudeš škodit téhle zemi.

