8.2.2012 21:41 - Herec a bavič Jiří Krampol prý projevil politické ambice. Objevily se dokonce spekulace, že by údajně měl zatoužit po křesle senátora. Jak jinak – než za novou stranu Jiřího Paroubka NS-LEV21. Jak ale ParlamentníListy.cz zjistily, Krampol to pokládá v současné době za naprostý nesmysl. A vysvětlil také proč.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
No jo, , 19.2.2012 19:14:29
Ach jo, zase osobní nadávky, ani slovo o meritu věci. Nic nového, národ milující Grosse, Švejnara, bolševika Fischera (jen si ho představte, jak vysedá na stranické schůzi!), Klause, Schwarzenberga - to jsou ale miláčci. Někdo takový, jako Klaus, je pořád na čelných místech oblíbenosti. Co by člověk od takovéhoto národa mohl chtít...
Pan Krampol byl by užitečný v Senátu ..., , 9.2.2012 0:00:11
Když v Senátu mohou "vysedávat" mnozí modří vyčuránci,tak proč by tam nemohl sedět někdo,kdo by aktivně tam pracoval.
A jak všichni známe pana Krampola,tak on určitě není žádný
flákač.Pane Krampol,držíme vám všechny palce.
kokoti z čech., , 8.2.2012 22:49:17
Herec a bavič. Kulisák a režisér. Reagan prezident, Havel prezident, "Švancengr" guvernér Kalifornie, Dostál ministr,, proč Hanáková může být v politice,vězeňský psycholog, zubař, nedochůdčata Benda a spol., a jiný ne?
Re:Pane Krampole,s tím Paroubkem jste mě hodně zklamal!, , 8.2.2012 22:14:59
když dostanete palici po palici, jdete k Paroubkovi nebo k Zemanovi
Mouřenínové a užiteční (?) idioti., , 8.2.2012 21:30:32
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
JANDAK TO JE KAPITOLA SAMA O SOBE, , 8.2.2012 21:18:52
ale treba takovou FISEROVOU tu bych dokazal trefit mezi oci
Re:JANDAK TO JE KAPITOLA SAMA O SOBE, , 8.2.2012 21:24:30
co chceš po Havloidní prostitutce jménem Fišerová, tu její humanoidní lásky plnou tlamu když vidím v Tv na advent tak se mi chce blut neboli zvracet a mám po vánocích!.
Těch herců,..., , 8.2.2012 21:01:45
co se tlačili do politiky je přece celá řada.K známým patří i slavný četník z humoresek a daří se mu mezi modrými výborně,i když mu do charakteru Pana Krampola hodně chybí co do čestnosti i pravdomluvnosti.Politické místečka berou jako výnosné trafiky všichni,i když se při tom tváří znechuceně.Pan prezident měl snad jiný,čestnější důvod?Raději Krampola s Paroubkem,než jako Kalouska se panem Knížetem.To je pro pracující lid velice vražedná kombinace!!
Re:Těch herců,..., , 8.2.2012 21:32:02
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Těch herců,..., , 8.2.2012 21:45:47
..no bravo anonyme,perfektně napsané ,jistě z tebe bude něco velkého,možná už i je,pokud tě něco malého ještě nesežere.
Reagan, , , 8.2.2012 20:54:15
béčkovský herec. A jako prezident? Super. Jen česká hovada zpochybňují předpoklady umělců pro politiku. Havel nevadí, Knížák nevadí.
Krampol všeobecně., , 8.2.2012 20:53:39
Po přečtení zde umístěných několika "štěpných" diskusních příspěvků některých jedinců bude lepší, když zákon o přímé volbě nového hradního nájemníka nebude schválen. Prostě na to mentálně nemáme.
Re:Krampol všeobecně., , 11.2.2012 9:55:42
nemohu pochopit vas nazor nebo prispevek jak chcete ale kdyz na presidenta muzou kandidovat takovi imbecilove jako knize, nemcova sobotka akdyz tam sedel 10 let takovy darebak jako klaus tak proc by nemohl do senatu krampol.
Re:Krampol všeobecně., , 8.2.2012 21:28:36
Lid se zde baví a to ještě neznamená že na to mentálně nemá.To jako Havel s Klausem to je nějaká výhra.Ne nadarmo nám Němci říkají smějící se bestie!
Re:Jirko, starej se radši o tu svoji fuchtli, ta to potřebuje, , 8.2.2012 20:43:30
Tobě bych doporučil prohlídnout kurník, aby ty slepice z tvý rodiny nekladly vejce někam jinam a pak - starej se o ty fuchtle ve tvý rodině ty wole korunovanej.
Tvář vytunelované kampeličky,umělecké dílo Jiřího Krampola,, , 8.2.2012 19:46:09
Bartoška a Kratina zse byli "tváří" České Lotynky,tunel za 300 mega ,samej chudák s vysokou :-)
Re:jirka krampol, , 8.2.2012 19:52:40
já jo , na nic si nehraje nic nevzal a co ty anonyme..
Re:jirka krampol, , 8.2.2012 19:55:07
Posílá krást svojí hnunou starou a ta ho pak zmlátí paličkou na maso :-)
Re:jirka krampol, , 8.2.2012 20:44:42
Jen primitiv může napsat to, co jsi napsal. Jsi hnusnej, jak bulvár - rpimitive
Krampol na to nemá, , 8.2.2012 19:29:45
Úplně stejný typ jako je Jandák,také je to bída,herce už tam nechcem,politické divadlo už má herců vysoko nadstav.
Re:Krampol na to nemá, , 8.2.2012 19:35:04
Tak jestli to říkáš ty Agáto, tak je to v pohodě. Ty, když bůh rozdával rozum, jsi měla dovolenou na Bahamách
Krampol na to nemá, , 8.2.2012 19:29:44
Úplně stejný typ jako je Jandák,také je to bída,herce už tam nechcem,politické divadlo už má herců vysoko nadstav.
Krampol na to nemá, , 8.2.2012 19:29:44
Úplně stejný typ jako je Jandák,také je to bída,herce už tam nechcem,politické divadlo už má herců vysoko nadstav.
Anonym, , 8.2.2012 19:28:39
vazeni proc diskutujete s tim sprostym ubozakem Anonymem neni problem zjistit jeho IP adresu a zablokovat ji na vsech diskuzich na cemz se pracuje a predava se to policii CR takovy individua tu nemaji co delat ,to neni cenzura ale ochrana pred temyto ubozaky.
Re:Anonym, , 8.2.2012 19:38:42
A není to náhodou ochrana ODSS před těmi ubožáky? Také SS kdysi "chránila". I lágry měli ....
j, , 8.2.2012 19:03:38
Tak za prvé u nás žádní politici nejsou , možná tak 5 ale to přeháním protože bejt vychcánek neznamená bejt politik a s tou věrností to je normální i Hitler měl pár věrnejch co s ním tu káru táhli až do konce.
Krampole,ty vole ty jsi umělec ? K tomu jsi přišel v AUSu ? :-), , 8.2.2012 18:58:36
Kámoše ale máš dobrý,to zas jo,Paroubka,ten zas kámoší z Kočkou a Ďuričkou,taková prima parta :-)))
Re:Krampole,ty vole ty jsi umělec ? K tomu jsi přišel v AUSu ? :-), , 8.2.2012 19:36:07
Modré výmývání placených blbů začíná.
Re:Krampole,ty vole ty jsi umělec ? K tomu jsi přišel v AUSu ? :-), , 8.2.2012 20:03:41
Já bych zase řekl že rudejch vymytejch blbů je tady hafo.
ale to nejsi sám, , 8.2.2012 18:39:46
já mám dvě vysoký a makám jako kuchař za minimální mzdu.
Re:ale to nejsi sám, , 8.2.2012 19:26:33
Umělci dostávají honoráře jako pomocní dělníci ve fabrice???? Až se budou hrát české filmy bolševických komediantů po celém světě tak si pane Krampol můžete vydělat také slušné prachy.Co by jste chtěli za provinční film z provinčního státu o 10 milionech obyvatel.Asi milion dolarů?!Tak se nedivím že máte počty jako Váš kámoš Paroubek.
Kariéra podivného soudce Sváčka - Ústavní soud ?, , 8.2.2012 18:38:08
ČESKÁ POZICE, Richard Cortes: Janu Sváčkovi, předsedovi Městského soudu v Praze, by to lépe slušelo v některé soukromé firmě. Pokud si někdo myslí, že prezident Václav Klaus pod tlakem veřejnosti jen tak stáhne svůj návrh, aby se Jan Sváček stal ústavním soudcem, velice se mýlí. Klaus svého kandidáta bude tlačit vší silou, do poslední chvíle a bude ochoten se spojit i s čertem. O urputné snaze svědčí i prezidentovo páteční utajované setkání na téma Sváček na zámku v Lánech s předsedou ČSSD Sobotkou a jejím místopředsedou Haškem.Sociální demokraté totiž Sváčka ve funkci ústavního soudce vidět nechtějí a Senát, který ovládají, má o kandidatuře Sváčka na funkci ústavního soudce rozhodovat 8. února. (Ústavní soudce jmenuje prezident se souhlasem senátorů na dobu deseti let.) Senátní výbor pro lidská práva už výraznou většinou se jmenováním Sváčka nesouhlasil, v ústavněprávním výboru jej podpořili 3 z 8 přítomných senátorů. To, že mezi ústavní soudce prezident hodlá dostat bývalého komunistu, nemůže nikoho překvapit, vztah Václava Klause ke komunistům je delší dobu nečitelný a má spíše politicko-obchodní charakter. Jenže v případě Sváčka nejde o to, že v červnu 1989 vstoupil do komunistické strany, tento škraloup může sociálním demokratům sotva vadit. Členství v KSČ vidí jako klíčový problém jen povrchně informovaní bláhoví umělci ze skupiny Pode Bal, kteří před týdnem na protest vyvěsili na fasádu Centra současného umění DOX obří Sváčkův portrét. Proč je Sváček kontroverzní? Proč by se neměl stát ústavním soudcem? Jen proto, že jej navrhuje Klaus? To jistě ne. Škodil občanům nebo státu? Sváček (54) je více než desetiletí významnou a mocnou figura, předsedou Městského soudu v Praze se stal před 13 lety. Poradcem prezidenta Václava Klause byl jmenován v roce 2003. Sváčka chtěl mít u sebe nejen prezident republiky, ale například i prezident Prvního československého Lvího klubu Jaroslav Barták (sexual. násilí, bití.... ), který nyní sedí ve vyšetřovací vazbě kvůli obvinění z mnoha trestných činů. Lev Sváček patřil mezi nejaktivnější členy tohoto podivného klubu, jehož prostřednictvím si Barták vybudoval ohromující síť kontaktů sahající od papeže, anglické královny a českých prezidentů až do nitra policie, justice či tajných služeb. Nejkritičtěji se k němu vyjadřovala vycházející hvězda ČSSD Jiří Dienstbier; zajímal se o Sváčkovy kontakty se společným kmotrem pražské ODS i ČSSD Tomášem Hrdličkou, se kterým si Sváček tyká, s bývalým ministrem spravedlnosti Pavlem Němcem, se kterým si Sváček tyká zřejmě, a také lékařem Jaroslavem Bartákem, se kterým si Sváček tyká určitě. S kým ještě si Sváček tyká? A jsme u toho. „Když jsme se dozvěděli, že Klaus navrhuje zkompromitovaného soudce a zároveň svého poradce do Ústavního soudu, museli jsme se k této nehoráznosti vyjádřit. JUDr. Sváček bude v Ústavním soudu určitě uplatňovat zvyky nabyté ve službách KSČ a StB a dostane mnohem větší možnost krýt a prosazovat kolegy s podobnou minulostí a smýšlením,“ uvedl Michal Šiml člen skupiny Pode Bal. Ano, řekl prosazovat a krýt. Jenže prosazoval a kryl někoho Sváček jako soudce, nebo dokonce i jako předseda Městského soudu v Praze? Důkazy o něčem takovém by jistě zajímaly i senátora Dientsbiera, nikdo je však nemá. Časté schůzky předsedy soudu Sváčka s advokátem a exministrem spravedlnosti Pavlem Němcem v pražské kavárně Le Patio na Národní třídě nemusejí znamenat nic. Co na tom, že některé novináře, soudce a advokáty to pohoršuje? Jsou zde ale jiné indicie, na jejichž základě bychom mohli Janu Sváčkovi doporučit, aby se při hledání dalšího významného postu zaměřil spíše na soukromý sektor, aby měl od těchto řečí konečně klid. Za zmínku stojí například jmenování Ivo Haly insolvenčním správcem velké developerské společnosti ECM, kolem níž se točila nizozemská finanční skupina PPF. A tato insolvence probíhá nanejvýš zvláštně. Skutečnost, že loni v září byl vybrán předsedou Městského soudu v Praze Janem Sváčkem právě tento právník, vyvolala v byznysových kruzích konzervativně řečeno rozpaky. Hala je totiž důležitou osobou i v kauze Key Investments, je právníkem kontroverzního podnikatele Petra Sisáka a jeho firem. Sisák, spolumajitel Via Chem Group, který byl podmínečně odsouzen za tunelování První slezské banky, je v Halově právní kanceláři dokonce zaměstnán! Daňový poplatník by byl v klidnější, kdyby se Sváček nestal ústavním soudcem, ale například partnerem právní firmy exministra spravedlnosti Pavla Němce nebo Advokátní kanceláře Ivo Hala & partneři. Sváčkovi by kromě toho určitě slušelo i členství v dozorčí radě nějaké velké firmy, kterou ovládá nizozemská finanční skupina PPF. Jenže tato varianta pro našeho soudce není příliš reálná, protože lidé by začali různě spekulovat o důvodech takového přestupu. Kdo by si nepamatoval zkazky o důvodech přestupu Ivana Kočárníka z pozice ministra financí do čela dozorčí rady České pojišťovny?
ŠMEJDI ČESKÝ,CINKALI JSTE V ROCE 1989 TAK TO MÁTE.KOMUNISTI SE VÁM NELÍBILI ,MYSLÍTE SI ŽE VÁS ZACHRÁNÍ , , 8.2.2012 18:21:27
JE VIDĚT PODLE DISKUSE ŽE ČESKÝ NÁROD JE ZKURVENÁ BANDA HAJZLŮ KTERÁ JE PLNÁ ZLOBY,ZÁVISTI A MALOMĚŠTÁCTVÍ.CO SI TADY STĚŽUJETE ,ŠMEJDI ČESKÝ,CINKALI JSTE V ROCE 1989 TAK TO MÁTE.KOMUNISTI SE VÁM NELÍBILI ,MYSLÍTE SI ŽE VÁS ZACHRÁNÍ VOLBY.HOVNO,HOVNO A JEŠTĚ JEDNOU HOVNO.BUDETE ZASE VOLIT ODS,CSSD,VV,BABIŠE A NOVÉ OBČANY A JÁ NEVÍM KOHO JEŠTĚ.TAK BLBÝ NÁROD SE MUSÍ VE SVĚTĚ DLOUHO HLEDAT.PODOTÝKÁM ŽE JSEM STEJNÝ BLB JAKO VY VOLIL JSEM NEJDŘÍV,ODS,POTOM ,TOP 09 A MOJE RODINA VV.DNES VÍM ŽE BUDU VOLIT KOMUNISTY NEBO FAŠOUNY.JEDINĚ TYTO STRANY S TÍMTO ČESKÝM CHLÍVEM MŮŽOU UDĚLAT POŘÁDEK,ŽÁDNÝ ZKURVENÝ SLOVÁK BABIŠ ANI JAPONEC OKAMŮRA A ŽID FISCHER TADY V TOMTO BORDEKU POŘÁDEK NEUDĚLÁ.,VY MALOMĚŠTÁCKÁ ZKURVENÁ BANDO,ČESKÁ.
Re:Táhni špíno , , 8.2.2012 19:39:45
Modrý zhrzený komouš se ozval. Ahoj Zivčáku, svině zkurvená.
Mluvíš snad o sobě?! ty kokotěnko!!!, , 8.2.2012 19:08:53
podívej se na sebe do špíglu a nakopej si pořádně do prdele!
Re:Mluvíš snad o sobě?! ty kokotěnko!!!, , 8.2.2012 19:17:44
český zlurvený šmejd se ukázal,pro pravdu se člověk hajzl jako si ty židáku zkurvenej modrej zlobí.Napsal plnou pravdu hajzle jeden špinavej
Krampol je blb, , 8.2.2012 18:13:37
a má matůrytu pomocí AHA on line a žere kočky a psy jako PAroubek
Re:Krampol je blb, , 8.2.2012 18:41:09
Máš pravdu Janinko, on byl nejlepší tak a si v tom svém Armádním uměleckém souboru Víta Nejedlého, pak už jen chlastal a upadal.
Re:Krampol je blb, , 8.2.2012 18:22:06
Jsi únavná, trapná, hloupá. Stále se opakuješ. Nemáš v tom repertoáru něco jiného ? Tele jedno.
Re:Krampol je blb, , 8.2.2012 18:20:01
Jirka Krampol je herec a bavič a ví kde je jeho místo.Tvoje je u plotny tak koukej dělat večeři a neotravuj svými blbými kecy.
Re:Krampol je blb, , 8.2.2012 20:10:25
U plotny je i Krampoul, protože ta jeho kreatura ani neumí vařit. Raději lakuje čubku na růžovo...
Re:Krampol je blb, , 8.2.2012 18:23:33
Kolik máš let, jedenáct ? Tak večeři a mazej se umýt a spát.
Politika - tedy správa věcí veřejných - vyžaduje celé lidi a nikoliv, , 8.2.2012 17:52:16
úplné lotry, třebaže to každý nemusí hned vidět.
Jandák pane Krampol už tam také nepatří
., , 8.2.2012 17:41:49
Jirko jsem na tvé straně. z modrých lumpů si nic nedělej. jejich nenávist došla až tak daleko ze lidem závidí i chudobu. někteří ani nečtou článek na který reagují. pravicovost je něco jako virus. parazituje na hostiteli, a když ho zabije, ještě mu závidí smrt. přeju modrým zlodějům aby zlikvidovali naši republiku a potom s toho obvinili komunisty kteří dvacet let nejsou u moci. my neutrálové odmítáme jakoukoli ideologii.
Tak nevím,, , 8.2.2012 17:35:40
ale nechápu, proč by mělo být kritériem odměn vysoká škola? Tu přece v dnešní době rozvinutého kapitalismu může vystudovat kdekdo. Důležitá je přidaná hodnota každého jedince. Pro mně je třeba důležitější kominík, který zreviduje můj komín, než pitomec, který nic neumí, ale je Mgr nebo Ing. A že takových otitulovaných pitomců znám. V drtivé většině tito lidé opravdu nic pořádně neumí. Čest a klobouk dolů před výjimkami, kterých je ale poskrovnu.
Re:Tak nevím,, , 8.2.2012 19:12:33
Jsme zemí neomezených možností,ale jen pro vyvolené.V době minulé bylo kritiky předhazováno,že krejčí Bilak má vrcholovou fonkci ve státě.Dneska jsme svědky podobného,kdy na základě "stranického původu" se obsazují např.funkce ministrů bez ohledu na alespoň malou kvalifikaci.Dnes hasič dělá ministra zemědělství,zubař má průmysl,chemik finance,o kultuře ani nemluvím,nevoják velí obraně,psycholog z krymu má školství,expert přes obrazovky má na starosti celou vládu a čeká jak se všechno vybarví a zbytek je na tom v odbornosti stejně.Vyjímku tvoří jen min.zdrav.,ale ten se rychle přispůsobil a IT odborník má na starosti práci a soc.věci.Jejich prac.náplní jsou škrty a odměny pro kamoše.
Re:Kolik je limitní IQ pro vstup do senátu?? , , 8.2.2012 17:43:24
Asi 50, takže ty máš smůlu.........
Pan krampol není sám, , 8.2.2012 17:15:06
Všechna čest on to říka otvorene.Jiní umělci to maskují. Mají strach mluvit otevřene. Buržoazie si ne ne našla hůl- zametání chodníků. To je drastické oproti točení kolečkami v kotelne,oblečen do bíleho plášte jak lekárnik.A dobře zaplaceno. Nevíte očem mluvím? Tak např.Někteří lidé nepostřehli,že "vratné lahve" nejsou ze skla, ale,že sedí ve školních lavicích. NEBO: Kujvahoši gutentág ! Krásna ukázka jak kapitalismus ničí charakter. Dej mu peníze a on? Chlast,kujvy,nicnedelání. Další? Ne Ohlednete se kolem sebe
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 17:23:30
Kapitalismus ničí charakter? Co má ekonomický systém společného s tím, že jsou lidé darebáci? Chcete nám namluvit, že je dobré, když nikdo nic nemá, protože jinak se z něho stane bezcharakterní ničema?
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 19:24:18
Pro "ok". Kapitalismus a charakter! Ja nic ja jenom sleduji,posloucham." Lidé pozor na takový a takový druh podnikání, obelžou vás,okradou,přivedou na mizinu. Děti si z kapesného kupují drogy,slepcům se kradou bíle hole.Stařenku ne že nepozdraví, ale výtrhne jí kabelku. Mladistvý zavraždí matku i babičku. Vraždí po vzoru dospělych." Jenom vzorek: R.Javornický,zločinec,nikdy neodsouzen. Zastřelen. P.Šebesta.Vyšetrován, neodsouzen,nekým zastřelen.J.Konečný,spolupracovník Krejčíře zmizel a prohlášen za mrtvého. F.Mrázek,dlouho vyšetrován pro zločiny,nikdy neodsouzen.Nekým zastřelen. Dívčí nevinnost u nás za 4 miliony. Kdo myslite,že to kupuje? Necharaktera, který řádnew mnezaplatí svého zaměstnance. Mohl bych dlouze pokračovat.končím
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 20:02:01
Sledoval jsem zprávy TV NOVA ted v 19,3O. Tam bylo bezcharakteru za nekolik dnů a co potom za 22 let.Dobře to řekl popež Jan Pavel II.že kapitalismus je největší zlo v dějinách lidstva
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 17:55:11
Kapitalismus tolik neničí charakter.Moderní Kapitalismus ničí zlěji,lháři KORUPCE tzv "východní praktiky na úrovni bumášky,korupce a cigánů.Moderní kapitalist typu našeho pana Tomáše Bati...!!.Když jsi chtěla byl schopný pracovat,tak jsi byl u něho i sociálně zabezpečený.A ti schopným dal šanci jít výš.Jeho nezajímal zaměstnanec v titulem.Nekdřív si tě otestoval po pracovní stránce a pokud jsi dostal schopný,tak tě dal i na studia i do funkce.V jeho manežmentu být Drábek,Benda,Vondra a spol,pak si obul pracovní boty s kovovou špičkou a kopal by je do prdele až do Baťova kanálu.
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 20:11:58
Souhlas.Ale neplet do toho žádne východní bumažky. Jinak Bata nám dal i hezké modré uniformy se šiltovkou. Taký nedavno zemrel slušný Bata.Ten nový prohraje za noc i stovky ha lesa.
Re:Pan krampol není sám, , 8.2.2012 17:44:56
To zrovna neplatí, ale ve velké větině lze přirovnávat, že ten kdo něco (hodně) má, to obvykle nezískal čestným způsobem, ale sprostou krádeží nebo úpltakem nebo jiným sprostým způsobem. Proto se dá zjednodušeně říct, že ti co mají hodně většinou nemají nebo ztratili charakter
To alkoholik Zeman to je jinek kabrňák, , 8.2.2012 17:08:07
za toho bude kandidovat MUDr. Udělej si Uzel.....který už prolezl asi 4 strany
Jirko,, , 8.2.2012 17:04:52
když tady čtu ty nenávistné příspěvky, tak si myslím, že se na to radši nevykašleš.
Směr Mravních poptává taky občany do Senátu, ale pouze takové, , 8.2.2012 16:56:59
co by byli ochotni po zvolení do Senátu hlasovat pro jeho zrušení, zatím jsem na to sám!:-))http://mravni.webnode.cz/
Jirko,neblbni, , 8.2.2012 16:54:44
zná tě spousta lidí,kteří vědí jak jseš na tom finančně,nezávidíme ti a nikdy nezáviděli,ani za bolševiků,byl jsi vždycky čestnej a férovej chlap tak tady nebreč a neoblbuj,jak děláš za žebračenku.
Krampola senátorem, , 8.2.2012 16:50:19
Dá se tomu i věřit, někde brečel, že má malý důchod. Kámoš socanů a Paroubka a rádoby umělec a senatorský plat to už je korýtko. Tak ho proboha zvolte .
Re:Krampola senátorem, , 8.2.2012 16:55:55
Ireno, tebe asi doma málo bili. Potřebovala bys.
Re:Krampoul chce do politiky?, , 8.2.2012 17:36:37
No právě proto, že hovno umí, tak by mohl do politiky.
Re:Krampoul chce do politiky?, , 8.2.2012 16:46:18
Umí akorát blbě žvanit a omílat stokrát omleté vtipy.
Re:Krampoul chce do politiky?, , 8.2.2012 16:46:17
Pan Anonymoune, zřejmě jste nepochopil nebo spíš nechtěl pochopit o co tu jde. Že máte jen zlé úmysly to vyplývá z vaší reakce.Nic jiného než nenávidět asi neumíte. Ráda bych věděla jestli znáte někoho, koho byste pochválil a koho si vážíte a proč.
Re:Krampoul chce do politiky?, , 8.2.2012 17:58:14
Myslím, že si z nás anonym nestydatě utahuje. Úvodní příspěvek (16:38:17) byl jasnou parafrází na Krampolovo vyprávění o Pivcovi a Nedbalovi.
Re:Krampoul chce do politiky?, , 8.2.2012 17:20:33
Odpověď: 1) Sebe; 2) Sebe; 3) Jsem nejlepší
Krampol je frajer, , 8.2.2012 16:30:52
Většina herců táhne za provaz s modrými zloději,kteří nás dostali do tohoto marazmu. Když se pak někdo z herců zastane lidí,kteří jsou v opravdové bídě tak se na ně hned ta modrá špína sesype .Jste chudáci,přece řekl že do politiky nechce.Dokážete jen špinit a urážet.Je mi vás líto!!
Re:Krampol je frajer, , 8.2.2012 16:43:54
Ne, řekl, že do politiky nechce, ale zároveň závistivě tvrdí, že jiní vydělávají víc peněz. ALE -jezdit po světě, už za minulého režimu, a právě za cizí peníze mu NIKDY NEVADILO, ZATÍMCO MY DRUZí - tzv. NEHERCI - DO SVĚTA ČUMĚLI JEN PŘES PLOT Z OSTNATÝCH DRÁTŮ, VE KTERÝCH BYLO 10 000 VOLTŮ. Řekl zároveň, že podporuje PAROPRASE, a to úplně stačí. Podporovat takovou ulhanou špínu, kryptokomunistu, co naslibuje všechno všem, pacholka, mezi jehož kamarády patří kočka, ďuričko, a další "frajeři", je to samé, jako podporovat zloděje Jančíka nebo Janouška z ODS.
Re:Krampol je frajer, , 8.2.2012 17:16:05
Každý máme svou pravdu.Nikdy jsem nebyl v žádné straně ale tak špatně jako teď jsem se nikdy neměl.To mi je skoro 70let.Jezdit ven stejně nemůžu,jsem rád že máme na jídlo.Zlatí komunisti.Tak rozkradená republika nikdy nebyla.Už máme jen montovnu na auta.Všechno rozkradené,lehký i těžký průmysl.Komunisti byli u vlády většinou doživotně ,tak si nakradli a víc nepotřebovali ,dnešní vládci jsou voleni na 4 roky a za tu dobu musí zabezpečit sami i celé své rodiny.A pořád mají málo.Tak ty mám chválit?
Chudobní herci - kdysi dávno!!!!!, , 8.2.2012 16:17:39
To se mi líbí,že studovaný herec si nevydělá ani na špatné kolo a to tedy po zahraničí jezdí normální zaměstnanci a ve Špidlu se předvádějí prodavačky s hypermarketů.Kdejací herci včetně Krampola se chlubí kde všude ve světě byli.
Re:Krampol je jen debilní šmíra., , 8.2.2012 17:48:42
No alespoň šmíra. Ty jsi jenom debil z kontejneru.....
KRAMPOUL, , 8.2.2012 16:15:57
Krampoul se nehodí vůbec na nic.Nejlíp umí namazat si hlavu Indulonou a vlézt do něčí prdele,ať se sypou penízky.A do Jyříkovo velký to šlo snadno.Je to fakt komická dvojka.Sexi mozek s feromónama a kašpar!!
Re:KRAMPOUL, , 8.2.2012 16:36:42
Souhlas. Krampoul je ještě ke všemu pěkný hajzlík- dobré je poslouchat ho někdy jak vypráví, že byli už za komunistů s divadlem v Británii, a v západním Německu - Hamburku, Mnichově, Rakousku, Francii, pak po listopadu s Šimkem několikrát v USA, - všechno měli komplet placené divadlem, a není to tak dlouho co se chlubil, že projížděl Austrálií, atd, atd. Tak to mu nevadilo- kdyby byl frajer, mohl by říct- "DEJTE PENÍZE, CO BYCH VÁS JÁ NA ZÁJEZDĚ STÁL, TĚM STARÝM BABIČKÁM, A LIDEM, CO NEMAJÍ NA JÍDLO"- (hahaha). Ale to asi ne-e-e-e- :)))
Re:KRAMPOUL, , 8.2.2012 17:25:19
Pane, Krampol je hajzlík, protože se v minulém režimu dostal do zahraničí? Vlasně on je podle Vás h---, protože Vy jste nemohl a musel sedět doma? Takto uvažuje jen závistivý ubožák. Měl jste být umělcem a mohl jste cestovat také. Reprezentovali republiku a vyjížděla jich spousta.Také jezdili ven inženýři, montéři, studenti ap. Ty zavřené hranice samozřejmě odsuzuji, ale nic ! nic už nemůže být horšího, než závist.
Re:KRAMPOUL, , 8.2.2012 18:38:22
Jezdili,jezdili,ale bez tzv.politicke angazovanosti tak max.do NDR.At moula nekeca,ze nebyl v ROH,to by si mohl hrat akorat tak na piskovisti,sasek.
To že je Krampol naštvaný,neznamená že by měl být v politice angažován., , 8.2.2012 16:09:18
Leckteří umělci u nás totiž dostávají honoráře jako pomocní dělníci ve fabrice, přestože mají vysokou školu," postěžoval si Krampol.Ale vysoká škola není záruka vysokých výdělků,ale rozhodující jsou výsledky a to Krampol nějak nechápe.Pořad NIKDO NENÍ DOKONALÝ je k pousmání,ale jen do té chvíle,než zjistíte základní neznalosti lidí v národě,což je výsledek dnešní doby za kterou Krampol do 89 tak horoval a když se ukázalo,že to není nejlepší pro něj,tak řve.Měl by se smířit s tím,že není genius ale normální řaďák s tuctovými výsledky a za to by chtěl co?A ve spojení s Paroubkem tomu dal korunu.
90ti letýr, , 8.2.2012 16:05:54
Jirko,do polityky nechod, porad se s Rigo čechem, ten ti řekne zač toho loket
už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 8.2.2012 16:03:08
pan Krampol doplní rudou sestavu v senátu scenář mu pan Paroubek napiše u pana Jandaka v baraku mu poradí při sklenici pan Škromach rauty umí podle průzkumů vitězství jasné bůh ochranuj zemi
vrvr, , 8.2.2012 16:03:03
Jirko, nedělej chytrýho. Až to přijde tak to vezmeš. Buděš pan senátor. / Podívej se Kadel spící panna, kdyby nebylo čecháčků, tak to jedinej v jeho šlechtickém rodu dotáhnul akorát na hostinského a nebo na hajného, takhle bude i prezident Čr./ Komu se to ve vaší rodině povedlo. Prachy za nic. Už to tam odsedělí jiní umělci. No a co se stalo nic. A tam nemůžeš nic posrat. Akorát je to náročný na zadek - pozor na vlka, Kuberu, Štěcha a toho dědka s těma napajcovanýma fousama Sobotku.
už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 8.2.2012 15:56:57
o jednoho troubu v senátu vic nebo min je už jedno takový lidé jako pan KRAMPOL
Krampol bude závidět, konkurence pro Senát., , 8.2.2012 15:47:13
Zrodila se hvězda. Říká si cincius. JEN PRO SILNÉ ŽALUDKY!http://cirkev.wordpress.com/2012/02/06/diky-rusku-za-jeho-veto/
LEV 21, , 8.2.2012 15:40:24
Jirko,jen to ne! LEV 21, pod vedením Paroubka nemá šanci uspět. Možná by ses zesměšnil jako dobře vykrmený Jandák.Ten když promluví,tak to je něco.Kdyby blbost mlátila,tak by byl ubóchané.
Krampol senátorem s Paroubkem., , 8.2.2012 15:34:46
Podívejte se,jaký má ta Paroubkova RYPÁK.Neuvěřitelné.Co se týká Krampola,má věk,že by si mohl dáchnout vedle knížete.
Re:Krampol senátorem s Paroubkem., , 8.2.2012 15:42:56
Ty chytráku, fotografie je silně zkreslená použitím krátkého ohniska objektivu. P.S. Paní Paroubkovou nemusím, ale nadzvednou mě takováhle "moudra".
Re:Krampol senátorem s Paroubkem., , 8.2.2012 15:36:49
Prosím požádejte redakci PL o zveřejnění Vaši fotky jen pro posouzení. Možná, že nemáte nos, ale madlo.

