29.9.2011 12:15 - AKTUALIZOVÁNO Přestup Jiřího Paroubka do ČSNS 2005 se podle všeho nekoná. Definitivní tečku za zásnubami bývalého prvního muže ČSSD a malou neparlamentní stranou udělal lídr národních socialistů Karel Janko. Podle Jiřího Paroubka na nátlak lidí okolo předsedy ČSSD v Ústeckém kraji Arno Fišery.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Začni znovu a s jinými lidmi., , 30.9.2011 15:01:13
Jirko vykašli se na ty tupce z CSNS 2005 kteří ti lezou do prdele,jsou to tajtrlíci a zapšklí jelimánci.Nikdo z nicj nemá ani na to aby ti pomáhal na toaletě.Všichni ti Votavové,Pondělíčkové,a další jsou provaření jako staré hrnce.Jedině Hanbinec má charizma s ním se drž až do hořkého konce.
Re:Začni znovu a s jinými lidmi., , 2.10.2011 18:34:07
Jirka si vybere toho koho bude chtít. Dopadne to zase stejně. Zase se tam objeví nějaký Jarda Miliarda Tvrdík. Dimun atd. Zkrátka, nejdříve to budou schopní a po čase to budou stěžejní osoby pamfletu, který zveřejní Petra po prohraných volbách. Tentokrát už snad naposledy.
Pane Paroubek,jprosím Vás Přestaňte už konečně slušným lidem otravovat vzduch!!!, , 30.9.2011 11:49:00
Já vo vlku a von za dveřma., , 30.9.2011 11:57:29
Lado nebo žiguli, to je celkem fuk. Nauč se nejdřív oslovovat pátým pádem. Pak se nauč základní pravidla pravopisu (doporučuju Mluvnici pro 5.tř. ZDŠ). A pak snad, možná (ale dost těžko), by ses mohla vydávat za součást "slušných lidí". Ale stejně ti to nikdo neuvěří:-(
Paroubku ty politické hovádko,umíš jen vyhrožovat a vydírat s tou svojí bandou , , 30.9.2011 11:43:36
Máš moje sympatie, , 30.9.2011 11:53:02
Ty seš sice pablbek, o tom žádná. Ale je mi na tobě sympatický, že to svý pablbství aspoň nezatajuješ a nevydáváš se např. za civilizovaného občana, nebo za slušného občana. Dííííík.
Paroubek vstoupil už dávno do české kultury:, , 30.9.2011 11:28:25
„Kdo čím zachází, tím schází,“ řekl Švejk, „taky se jim nesmíš divit, že jsou rozčílení, když musejí tam nechat stát všechno víno na stole a mají tě honit po zahradách ve tmě. Voni si to měli s tebou vodbýt hned na místě v lokále, pak tě vyhodit. Pro ně by to bejvalo bylo lepší a pro tebe taky, kdyby to s tebou skoncovali u stolu. Já jsem znal nějakýho kořalečníka Paroubka v Libni. Jednou se mu tam opil nějakej dráteník (Sobotka) jalovcovou a začal nadávat, že je to slabý, že do toho leje vodu, že kdyby drátoval sto let a za celej vejdělek si koupil samou jalovcovou a vypil ji najednou, že by moh ještě chodit po provaze a nosit ho, Paroubka, v náručí. Potom ještě řekl Paroubkovi, že je huncút a šaščínská bestie, tak ho milej Paroubek chyt, votlouk mu jeho pastě na myši a dráty vo hlavu a vyhodil ho ven a mlátil ho po ulici tyčí na stahování rolety až dolů na Invalidovnu a hnal ho, jak byl zdivočelej, přes Invalidovnu v Karlíně až nahoru na Žižkov, vodtud přes Židovský pece do Malešic, kde vo něj konečně tyč přerazil, takže se moh vrátit nazpátek do Libně. Jó, ale v tom rozčílení zapomněl na to, že má ještě asi to všechno obecenstvo v kořalně, že si tam asi budou ti syčani sami hospodařit. A taky se vo tom přesvědčil, když konečně se zas dostal do svý kořalny. U kořalny bylo napolovic stažený roló, u kterýho stáli dva policajti, taky silně nabraný, když dělali vevnitř pořádek. Dopolovic všechno vypitý, na ulici prázdnej soudek vod rumu, a pod pultama našel Paroubek dva vožralý chlapy, kteří byli přehlédnutý policajty a kteří, když je vytáhl, chtěli mu platit po dvou krejcařích, víc prej žitný nevypili. Tak se trestá přenáhlenost. To máš jako na vojně. Napřed nepřítele porazíme a potom pořád a pořád za nim, a nakonec nestačíme sami utíkat.“
Janko je tvůj úhlavní nepřítel a má za sebou ty kokoty z Brněnského štatlu., , 30.9.2011 10:16:26
Za to všechno Jyrko může ten intrikánský gauner Votava.Kdyby byl trošku chytřejší tak by ti navrhnul založit novou levicovou stranu.Dobře věděl jak jsou Nársocáci rozděleni,svárliví a závistiví.Takže zbav se těch několika pitomců a začni nezávisle znovu.Votava a ti co ti s ním přicmrdávají nejsou přínosem ale zátěží.
pobavení, , 30.9.2011 9:41:35
děkuji všem včetně redakce za ranní porci humoru,není nic lepšího v období morálního a ekonomického úpadku,v období beznadějnně zoufalého boje o vlastenectví si přečíst jak jsou v oblibě ti jenž za to nesou zodpovědnost.......DĚKUJI
Paroubka podrazil nejen Arno Fišera, ale taky jihomoravský hejtman Hašek., , 30.9.2011 8:45:40
Vážení diskutující, nyní bez politických sympatií. Jenom fakta. Arno Fišera je faktickým vazalem jihomoravského hejtmana Haška. JUDr. Hašek je falešný stejně jako jeho titul. Hašek tvoří uvnitř ČSSD pátou kolonu TOP 09 a rozvrací ČSSD zevnitř. Je to jen jeden z dalších jeho kroků, jak oslabit pozici předsedy Sobotky. Prostě další epizoda vnitrostranického boje Hašek versus Sobotka. Paroubek posloužil Haškovi jako dobrá zástěrka, místo Haška si ruce zašpinil Arno Fišera a k tomu se přichomejtl nějaký hlupák Janko. A nerozčilujte se, je to jen analýza faktů.
Re:No vidíš. A už máš po ranní defekaci:-), , 30.9.2011 9:09:38
Jožine vrať se do bažin,civilizace Ti nesvědčí.
Re:No vidíš. A už máš po ranní defekaci:-), , 30.9.2011 11:48:43
No, jestli mezi civilizované lidi počítáš sebe a toho blbečka Antiparoubka, tak to ti přímo závidim tvé sebevědomí. Jen bych tě upozornil, že často si chudáci s nedostatečnou mírou kritičnosti vůbec svou hloupost neuvědomují a považují se např. za civilizované, tu zase za inteligentní, tu zase za vyvolené... Blahoslavení chudí duchem...
Re:No vidíš. A už máš po ranní defekaci:-), , 1.10.2011 12:52:49
A to jste teď psal o sobě? Je hezké, že jste tak sebekritický. Asi se velmi dobře znáte.
Chudák Jirka, , 30.9.2011 7:28:45
Je opravdu k politování.On,který se vždycky tak snažil aby se každému zalíbil,říkal to co lidé chtějí slyšet a všem sliboval všechno,pečlivě se vyhýbal reformám aby nenaštval lidi a nepřišel o hlasy takto neslavně dopadl.Jak je možné,že tento nejlepší diskutér který nenechal na nikom nit suchou a dokázal do jediné věty vtěsnat tolik agresivity a urážek kterými zdrtil protivníka není slyšen?Jak je možné,že on který pro svou stranu tolik udělal je v situaci,že ho jeho bývalí přátelé kteří mu v houfu dělali pozadí už nechtějí?Jak je možné,že typický Čech se při zaslechnutí jména Paroubek zatváří otráveně?Na to existuje jediná odpověď kterou nám sám předkládá.Jde o spiknutí všech.Těm spiklenci myslí tisk,svoje bývalé spolupracovníky a samozřejmě politické protivníky,zkrátce všechny lidi kolem.Vypadá to tak,že má pravdu.Jenom jedno mu dělat neměli.Nazývat ho odpadem je přece jenom trochu moc,jeho,který se přece stýkal s předními světovými politiky a dokonce napsal kuchařku s popisem jídel kterými hp krmili.
Re:Chudák Jirka, , 2.10.2011 18:30:34
Tome dík, decentně jsi popsal tohoto "rádoby evropského politika". Já bych asi přitvrdil. Mně u Jirky nejvíce kontrastují jeho anglicky střižené šatičky, buržoutské manýry, jeho rozvod jako součást budování si vlastního image atd. s tím, že hájí zájmy lidí tzv. 4. cenové skupiny. Jeho názorový nesoulad s odbornou veřejností už raději neřeším. Prostě hrůza. Ahoj.
No, tak tohle je PŘESNĚ příspěvek od typického čecha., , 30.9.2011 7:41:02
Ale spíš čecháčka. Už jen tvá zmínka "vyhýbal se reformám" svědčí o totálním zblbnutí. Hej, máš tohle zapotřebí?
Re:No, tak tohle je PŘESNĚ příspěvek od typického čecha., , 30.9.2011 7:59:30
Aby ses necejtil ošizenej o zdůvodnění. Tvoje slovo "reforma" je přesně ze slovníku nešťastníka nečase. Jinak věz, že v jeho podání neznamená to slovo nic jinýho, než: reforma = zdražení! Má to ten, bejvalej svazák a kádrová rezerva KSČ, složitý. Učil se od Husáka slovo PŘESTAVBA, teď zase od jinýho musí zvládnout slovo REFORMA. Říkají o něm, že je pracovitej. Věřím, musel se pracně přeučit na slovo reforma. Jinak já ovšem, pod slovem reforma, si představuju zásadní změnu, a to změnu k lepšímu. Zdražení všeho všem, za účelem následného rozkradení úzkou partou loupežníků, za reformu nepovažuju. Ostatně ti doporučuju třeba zdejší článek, že to, čemu tvůj nečas říká reformy, by dokázala cvičená vopice.
Vaše křečovité urážky svědčí o jediném, , 30.9.2011 6:48:31
Svědčí o tom, že z něj máte fakt strach. Kdyby totiž byl skutečně neschopným hrobařem, museli byste se radovat, jak skvěle vám likviduje opozici. Což je ovšem blbost. Spíš ale se zamyslete (máte-li ovšem ještě zbytky mozku) nad tím, jak skvěle likvidují vaši tzv. koalici její přední vůdci.
Jiří Paroubek sám sobě na odpis., , 30.9.2011 7:10:54
Paroubka si ještě užijeme o volebním klání. Dozvíme se hodně o zákulisí v ČSSD a o "inteligenci" Sobotky a spol. Po volbách bude ještě chvíli kopat kolem sebe, ale tím skončí. Bude chybět, protože tak legrační populista-politik husákovsého střihu u nás už se asi těžko objeví. Ale vážně. Politik má předkládat vize a ne se orientovat na politické scéně jen podle průzkumů veřejného mínění. To je hodně málo.
Re:Jiří Paroubek sám sobě na odpis., , 30.9.2011 7:34:47
No, možná máš pravdu, má to i logiku. Ve světě trpaslíků mu zřejmě ani nic jiného nezbyde. Co se týče populisty husákovského stylu, tak tam ses nějak netrefil. Tomu spíš odpovídá nečas se svými JEDINÝMI (všimni si, kdykoliv on mluví, že jedinými) dvěma naučenými větami. "Z reforem neustoupíme" a "Ani korunu ze státního rozpočtu". Obojí ho nazpaměť naučil kalousek. Husák měl zase svý, naučený od Brežněva: "Z cesty socialismu neustoupíme". A co se týče vizí - těžko komukoliv předkládat vize v době masmediálních hypermasáží, placených a vedených mecenáši rozvrzaný trojkolky, v mediích, která jiný hlas vůbec nepřipustí. A když připustí, tak jen proto, aby jej ze všech sil zesměšnila, prostřednictvím najatých tzv. politických komentátorů. A stádo blbů, krav a volů na tohle, bohužel, slyší!
Urážky od strachem posraných "pravičáků" jsou běžné, , 30.9.2011 6:32:20
Vždyť vy se ho normálně bojíte. Chudáci! On volby neprohrál. Vyhrál! A jen díky vám, pitomcům, kteří jste naletěli kalousovi a rajónovi to zabalil. Vaše urážky jsou docela běžnou reakcí strachem posraných zbabělců.
Blázen Paroubek, , 29.9.2011 23:15:58
Kdo si může dovolit mít oblek za 70 000 korun a další blbosti co vykřiloval,botičky od Diora a další blbosti co stihl nakecat????Snad si nemyslí že by ho ještě někdo volil???!!!???!!!Možná že to jedno vejce byl podkladek!!!!
Paroubka se bály ve volbách pravicové strany a teď i ČSNS 2005, , 29.9.2011 22:19:30
Paroubek je schopný a tím nebezpečný soupeř.Ohrozil by tak postavení funkcionářů i v ČSNS,kde hodlal přestoupit.Myslíte si vy nesoudní pšoukali,že štvavá kampaň na něj v mediích i od pravicových politiků byla z legrace? Ne,snažili se špínou ubrat voliče ČSSD a zbavit se silného soupeře,vládního nebo opozičního.Že byl nezdravě vychloubačný a sebejistý je pravda,nikdo přece není dokonalý.Ale při srovnání se Sobotkou,nebo Haškem snad vidíte rozdíl.Dnes je opozice slabá a Hašek ukazuje jaké kolaborace je schopný.
Primitivům se Paroubek svými bláboly vždy trefí do jejich představ. , , 30.9.2011 6:53:53
Naše politická scéna je neskutečně špatná. Chválit osobu pana Paroubka je ale zvrácenost. On nikdy ničemu nepomohl. Vyvolává jen konfrontační způsob "politického" boje. Navíc - nízká odbornost, špatný výběr spolupracovníků atd.
Re:Paroubka se bály ve volbách pravicové strany a teď i ČSNS 2005, , 29.9.2011 22:41:30
Je to tak
Těžký život mesiáše, , 29.9.2011 21:13:57
Paroubka nechtějí už ani na Marsu http://www.youtube.com/watch?v=PhIuRgvI85E
Asi měli strach..., , 29.9.2011 21:02:08
Asi měli strach,že by je Paroubek nutil přijmout urychleně euro.
Nejsem přeběhlík!!!!!, , 29.9.2011 19:54:44
To byl Melčák, Pohanka, Rath.....Rath vlastně NEE, to jsem se spletl. Jsem konstruktivní politik. Tak zanechejte nechutných útoků!!!!
Rozložím každou partaj, kam vstoupím, , 29.9.2011 19:51:05
Tak si to pamatujte, modří tuneláři. Rath od vás odešel do KSČSSD a já mezi vás vstoupím. CHCI BÝT ČLENEM ODS!!!!
Re:Rozložím každou partaj, kam vstoupím, , 30.9.2011 7:32:39
Tak to si Jirko napřed ověřte,jestli by Vás tam chtěli.Obávám se,že přes Váš pronikavý rozhled nemáte šanci.
"Paroubek, to je novodobý Berija. Dokáže rozložit demokratický systém kdekoliv, kam se svou suitou veksláků a ranařů vstoupí, , 29.9.2011 18:45:49
To sedí jak Jandák na hrnec :-)))
Re:"Paroubek, to je novodobý Berija. Dokáže rozložit demokratický systém kdekoliv, kam se svou suitou veksláků a ranařů vstoupí, , 29.9.2011 19:22:28
Kam nomenklaturní estébácký papaláš šlápne, 7 let tráva neroste... :(
Náhodou Jyrka je Kalouskův kámoš,nikdy nezapomenu jak mu skočil do náruče :-), , 29.9.2011 18:47:23
A zase jen pravda, , 29.9.2011 18:06:06
Můžete Paroubka--- nemusíte Paroubka...Ale ALE- VŠE CO TVRDIL PŘED VOLBAMI O STRANÁCH PRAVICOVÝCH A O VEVERKÁCH SE VYPLNILO I S PROGRAMEM TĚCHTO STRAN....NEVĚŘILI JSTE TROUBELÍCI ŽE
Re:A zase jen pravda, , 29.9.2011 18:21:10
Vítězství sociální demokracie zazáří na nebi jako hvězda jasná nebo jak že to prorokoval Roko, agent STB?
PAROUBKOVI.., , 29.9.2011 18:05:39
báchore,piš radši knihy,tam aspon nic nezkurvíš a neser se do politiky
Přestup Paroubka kamkoli by byla zrada, , 29.9.2011 17:52:05
strany, která jej vynesla až nahoru. Tuto stranu by poněkud oslabil, ale sám by se zcela zdiskreditoval. Pokud totéž vytýkal Zemanovi, stal by se jeho méně podařenou kopií. V každém případě by už měl vrátit poslanecký mandát.
Re:Přestup Paroubka kamkoli by byla zrada..., , 29.9.2011 19:32:09
Vsechno co Paroubek jinym vyvtykal, sam prece vzdycky porusoval. Prebehlictvi nevyjimaje... ;))))))
Re:Přestup Paroubka kamkoli by byla zrada, , 29.9.2011 18:00:10
Hlídej si radši varle Karle.
Re:Přestup Paroubka kamkoli by byla zrada, , 29.9.2011 17:56:36
Hlídej si radši varle Karle.
Paroubek, , 29.9.2011 17:34:06
;i kdyby něco založil, má sanci uspet (a to nejsem jeho volic)
Re:Paroubek, , 29.9.2011 19:20:36
Paroubek už nic nevyhraje. Měl příležitost, ale dokonale ji po-ral. Nedostane ani tolik hlasů jako Zeman. Ani národní socialisté ho nechtějí do spolku.
Co je nejdůležitější pro J.Paroubka a jeho novou stranu? BUZOLA !!!, , 29.9.2011 17:33:17
Ano. Teď je ze všeho nejdůležitější pro úspěch nové strany namixovat správný směr a tím všechny soupeře totálně znejistit a zmást. Pojmenovat cíl a vytýčit směr je daleko důležitější než plnit nějaké hloupé úkoly a doběhnout do cíle. Tak Jirko - směr STŘED, více NALEVO, trochu NALEVO, .... a nebo je to úplně jedno ! Vždyť tě národ tě tak miluje.
Re:Co je nejdůležitější pro J.Paroubka a jeho novou stranu? BUZOLA !!!, , 30.9.2011 6:58:23
Vypadá to na registrované partnerství s Vojtou Filipem. Jirko, zahoď buzolu a hledej náruč komuunistů. Ukaž konečně všem kam patříš !!!
Re:Co je nejdůležitější pro J.Paroubka a jeho novou stranu? BUZOLA !!!, , 29.9.2011 19:21:43
Seherezádo.
Re:Paroubku rozkradl jsi ČSSD peníze,a to 900 milionů, , 29.9.2011 19:35:06
Kdyby jenom 900 milionu! A co tech 30 miliard dluhu u svycarskych pravniku? Pravy duvod, proc prasknul do bot byly plne kalhoty ze strachu, ze se bude vysetrovat, kdo CSSD do nesplatitelnych dluhu potopil! ;)))))
nejvetší zlo., , 29.9.2011 17:18:52
Tady je přídlad jak zničit člověka přes media.Lidé se nachají velice ovlivnit jsou daleko horší politici ale naně media nepoukazují protože pán Bakala by jim ti spočítal největší zlo je česká televize.Čas ukáže kde je pravda.
ČSNS odmítla politika evropského formátu. BYL TO FÓR., , 29.9.2011 17:13:38
Vám, co jsem vás rozčílil chválou J.Paroubka, se omlouvám. Byl to fór. Přesto jen jednu pochvalu Jiřího. Na to, jak silné má ego, přece jen riskuje, že propadne. A to, že to bude propad hlavně na levici s takovým nanicovatým politikem jako je Sobotka, tak to mu nezávidím. Přesto se moc těším na jeho předvolební kampaň. Určitě se jen tak občas i omylem dozvíme o praktikách ve straně ČSSD atd. Nazdar.
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu. BYL TO FÓR., , 29.9.2011 17:20:22
Copak nevíte, že v předmanželské smlouvě se Jyrka zavázal Petře, že z ní udělá paní premiérou i kdyby čert na koze jel? Co se asi stane, když to Jyrka nesplní?
- Petra ho opustí a zůstane mu na krku Margaritka, Jyrka bude muset jít na mateřskou....
AŤ JE PAROUBEK JAKÝ JE, , 29.9.2011 16:57:28
( a každej jsme nějakej), rozhodně není šedá myš( neumětel ) ! Na to, jak se bez Něho neobejdou novináři, kdejaký člověk( podle vyjadřování obejda) se do Něho trefuje, tak zřejmě něco umí( a to posoudí až čas, zda to bylo nebo nebylo ve prospěch Všech)! A úspěch se v Česku neodpouští.
Schopnosti pana Paroubka uhodnotil jeho byvaly primy nadrizeny slovy:, , 29.9.2011 19:28:49
"v odbornosti te zenske z uctaren strcily do kapsy"... Jinymi slovy, "inzenyr" Paroubek nezvladnul ekonomii ani na urovni stredni skoly... ;))))))))
ANTIPAROUBEK a Honza 666, , 29.9.2011 16:48:57
Dva placení diskutéři modré mafie, kteří plivou invektivy, sprosťárny a lži za prachy (jen v této diskuzi dosud ANTIPAROUBEK přes 30 "příspěvků" a Honza 666 více než 20. Melou stále dokola stejnou demagogii, domnívaje se, že 100x opakovaná lež je pravda. Ale mají smůlu - na to už jim nikdo neskočí viz např. příspěvky pro Honzu666:
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., vip, 29.9.2011 15:10:02
buď si placenej diskuter a modrákům děláš užitečného idiota anebo jsi gauner a idiot od přírody!!!Jen dobře že se nehlásíš k Paroubkovi!!
nebo
Lynč Paroubka se koná prozatím v médiích , blb, 29.9.2011 15:58:34
Kdyby Paroubkovi šlo o prachy a osobní prospěch tak bude v ODS a nebude obhajovat obyčejné lidi. Za tu levici si nic nekoupí, leda jak jsme zvyklí-urážky, pomluvy, tak jako tady na netu.Sem tam i vajíčkem nebo rajčetem.
Re:ANTIPAROUBEK a Honza 666, , 29.9.2011 16:55:49
To ovšem nic nemění na tom, že ten cikán Roko je normální hovado.
Zaplať Pánbůh, , , 29.9.2011 16:46:15
že Paroubek zůstává v politice. Razantní politik jako on je třeba.
Razatní politik?, , 29.9.2011 16:56:52
Paroubek? Neplete si tu někdo tlučhubství s razancí? Pokud je někdo razantním politikem, pak je to Karel Janko, na jehož rovnou páteř Paroubek narazl a vrávoraje a zlo laje se odplazil. Volte ČSNS 2005, jedinou stranu slušných nezkorumpovatelných lidí s jediným autentickým programem opřeným o předválečnou ČSNS!
Re:Zaplať Pánbůh, , , 29.9.2011 16:56:01
znám ještě razantnějšího politika ,také s praxí v pohostinství jehož ,,Hospodo platit, končíme!,, by nám bylo zapotřebí a tou je BOBO!!!
Tvrdý náraz Paroubka , , 29.9.2011 17:10:01
Narazit na zásadového člověka, tvůrce programu a vehicuulum celé ČSNS Karla Janka muselo být pro strunatce Paroubka šokem. Dodnes nemůže pochopit, že narazil na osobnost, která, ač postavy nevysoké, převyšuje všechny hochštaplerské politické klubisty o hlavu. Janko pochopitelně jedná se solidnějšími socialisty, ale o potupný paroubkův odchod se svou programovou a lidskou zásadovostí zasloužil jen on sám v přímé konfrontaci s Paroubkem. Pokud má Paroubek obranu před nepřátelským převzetím ČSNS 2005 za spiknutí, nemá již sebemenší důvěryhodnost. A to vše právě proto, že ČSNS je stranou národa a občanů, nikoli partají pletichářů a exkluzivionistů.
Re:Zaplať Pánbůh, , , 29.9.2011 17:00:06
Ano, ale tlučhubství ani zde není razancí. Bez obětí Petra Hanniga by BOBO-Solidaritu již dávno odvál čas...
Dobrá, , 29.9.2011 16:41:25
házejte na Paroubka hnůj a špínu ale řekněte který politik dokázal po prohraných volbách odejít.
PAROUBKU ŽE TĚ HANBA NEFACKUJE!!!V ČSSD JSI UKRADL A PROŽRAL CO SE DALO!!!, , 29.9.2011 16:27:11
Rád bych viděl autorizaci , , 29.9.2011 16:22:57
Rád bych viděl autorizaci to jest Paroubkem autorizovaný, nezpochybnitelný předpis z čeho čerpáno. Takto se jedná o další novinářskou fikci.
Re:Rád bych viděl autorizaci , , 29.9.2011 16:24:33
Debile, má to i na svých stránkách... http://www.facebook.com/profil.paroubek
Re:Rád bych viděl autorizaci , , 29.9.2011 16:29:30
Debile, ty stránky jsou cinknuté modrou verbeží, tudíž toliko pro osla Klauzewitze-pravicového.
paroubek...., , 29.9.2011 16:19:56
populární pro určitý okruh lidí.Je zajímavé,jak je složité dnes odejít ze strany.Složité je to zřejmě pro to,že si moderní politik, musí stále hlídat zadní vrátka.Což je někdy pěkná lumpárna.Že mám pravdu Jiříku.
zmatky, , 29.9.2011 16:07:00
Jirko ty si už jak Topolánek, ten sváděl vše na ČSSD a potom na KGB a CIA
VEJCE NA PRODEJ, , 29.9.2011 16:04:56
PRODÁM VEJCE,LEVNĚ.NAKOUPIL JSEM JICH MOC, ASI NEBUDOU POTŘEBA.
Re:Přeji Paroubkovi, , 29.9.2011 16:12:31
:)))))))))) ,tak to skutečně upřimné přání :))))))
Lynč Paroubka se koná prozatím v médiích , , 29.9.2011 15:58:34
Kdyby Paroubkovi šlo o prachy a osobní prospěch tak bude v ODS a nebude obhajovat obyčejné lidi. Za tu levici si nic nekoupí, leda jak jsme zvyklí-urážky, pomluvy, tak jako tady na netu.Sem tam i vajíčkem nebo rajčetem.
Re:Lynč Paroubka se koná prozatím v médiích , , 29.9.2011 16:04:19
No jasně, když se za socialistů staví dálnice nebo privatizuje Telekom, tak jdou úplatky na dětské domovy a domovy důchodců.
To samozřejmě platí i pro platy a zaměstnávání kamarádíčků na úřadech.
Pane Paroubku sedte na prdeli kde jste a nerozbíjejte ČSSS - přítel ČSSD, , 29.9.2011 15:58:10
Přivedl stranu na buben spou s Tvrdíkem,, , 29.9.2011 15:56:54
nevnucuj se a jdi do soukromého sektoru až ti skončí mandát. Hrál sis hada Haška na hrudi a teď si na to dojel.
Paroubek alias Pupkin, , 29.9.2011 15:30:19
Na Aktualne cz zavedli tvrdou cenzuru.Diskutovat můžou jen přes Facebook.
Re:Paroubek alias Pupkin, , 29.9.2011 15:45:58
Vy jste ještě nezaregistroval, že za poslední rok nám ty otěže pěkně přitáhly a věřte, ještě přitáhnou :(((
PAROUBKU ŽE TĚ HANBA NEFACKUJE!!!V ČSSD JSI UKRADL A PROŽRAL CO SE DALO!!!, , 29.9.2011 15:27:07
Bože, Bože...., , 29.9.2011 15:26:52
Paroubku, raději mlč, nebo ten tvůj sexy mozek bouchne a bude po vtákách.
V ČSSD znám jen jednoho spiklence a tím je Hašek, , 29.9.2011 15:15:37
Jirko,to je pravičák jak má být,ten Hašek co????????
Vyhrát volby a vzdát se funkce každý nedokáže., , 29.9.2011 15:14:37
Ti kteří to umí jsou pro politiky nebezpeční.Neškodného vola vždy každý chválí.
Re:Vyhrát volby a vzdát se funkce každý nedokáže., , 29.9.2011 15:21:33
No doufám že opravdu nnejsi blbeček nick blbečku.Paroubek se musel vzdát funkce neboť rozkradl všechny peníze socanů,a to 900 milionů.Všechen majetek Čssd.
ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 14:57:57
J.Paroubek mohl pomoci severočechům i celostátní politice. Pokud šedé myšky v ČSNS usoudily jinak, tak mají obrovskou smůlu. Charismatický vůdce se nerodí každý den. Otevřeně se ptám, kdo jiný než Jiří Paroubek může pomoci české politice? Věřím, že soustředěný odpor Jiřího spiše vybudí a na politiku pro čestné, slušné lidi nezanevře!!!
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 16:09:32
Severočechům by pomohl? Myslíte jako nacpal tam fůru peněz, které jinde zase sebral? EU fondy jsou také peníze, které dříve byly ve zcela jiných kapsách. Ale to voliče v teplákách s lahváčem v ruce nezajímá.
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 16:00:36
Žiji na severu Čech a zajímám se o to co se kolem děje.Paroubek pro nás v tomto kraji nic neudělal,jen politikaří a okopává koho může,řeší stranické problémy.Je to sebestředný,arogantní,neustále si masírující vlastní ego, a s největší pravděpodobností i psychicky nemocný chlap.Domnívám se,že přestup si zkazil jedině on.Již cca před půl rokem se této straně snažil vnucovat své představy a klást si podmínky.
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 16:49:34
Přesně, potvzuji, na požádání lze doložit. Paroubek má nulové charisma pro přemýšlivé lidi, pro ty ostatní může být za cokoli...
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 15:18:40
Paní HoracioParoubková prosím přestaňte už tady otravovat se svým nafoukaným šuplíkem Paroubkem otravovat slušným lidem vzduch.Moc vás o to prosím užívejte si nové villy v Chuchli a neotravujte lidem vzduch.
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 14:59:18
TAKOVEJ VŮL JAKO SEŠ TY SE JEN TAK NEVIDÍ :-)))))))))))))
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 15:10:02
buď si placenej diskuter a modrákům děláš užitečného idiota anebo jsi gauner a idiot od přírody!!!Jen dobře že se nehlásíš k Paroubkovi!!
Re:ČSNS odmítla politika evropského formátu., , 29.9.2011 16:10:47
Modráci jsou ti, co nosej modráky?
Havel, , 29.9.2011 14:52:35
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:
Trvalé přihlášení
BulletRubriky
Všechny rubrikyBlízký východCitátyDeutschEkonomikaEnglishHumorIslámKulturní válkaNázorOstatníPoeziePolitikaPolskiPrávoPředsednictvíReakceRozhovoryShortNewsStudieSvětVideoZamyšlení
BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání
BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletDoporučujeme knihy
Petr Mach: Jak vystoupit z EU
Petr Mach: Jak vystoupit z EU
Jak katolická církev budovala západní civilizaciKřesťanství a ateismus
Zobrazit všechny knihy
BulletStáhněte si knihu
The Nazi Roots of the Brussels EU
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana
Margaret Thatcher: Umění vládnout
Peter Schweizer: Reaganova válka
Gonzalo Vial: Pinochet
Evropské otazníky
Křesťanství a ateismus
Jak katolická...
BulletEUobserver
www.euobserver.com
[Ticker] German parliament agrees bailout fund[Opinion] Making or breaking the European Union - Barroso’s U-turn?[Ticker] Euro crisis threatens to hijack Warsaw summitBanks to pay 'fair share' under EU transactions tax[Opinion] Taking the Eastern Partnership further
BulletEuserver.cz
Vše z českých a slovenských eurorealistických webů na jednom místě
www.euserver.cz
Newsletter Revue Politika 7-8/2011Petice na podporu Ladislava BátoryDaniel Landa: Vozová hradba tour 2011. Jsi Čech, tak si toho važ!Viktor Dyk - Osmdesát let od smrtiBenjamin Kuras: Jak zabít civilizaci (kniha o tom, jak islám dobyl Evropu a o nové totalitě)
BulletFreeglobe.cz
www.freeglobe.cz
Národovci udělili Cenu Emanuela Moravce zrádci národaKdo řídí naše životy? A jak a proč? Lidé vyhynou do 100 roků, říká vědec"Pokrokáři" vedou soustavný útok na naše tradiční společenské hodnoty a ctnosti Jak přežít ekonomický kolaps (2) Černý / šedý trh
BulletAktuálně nejčtenější
Drzost Kocába je neuvěřitelná. Zneuznaný zachránce cikánského problému vs. "bílé svině"Nečas s Kalouskem to schytali. Bobošíková nenechala na vládě nit suchouZkonfiskujme majetky lidí jako Michael Kocáb. Na řešení romského problému, který způsobiliKriminalitě ve Šluknovském výběžku vévodí cikánské bandySkandál! Podívejte se, jak si europoslanci strkají neoprávněně vaše peníze do svých kapes
BulletNejnovější komentáře
Zvrácené eurodluhopisy: Pojďte pane, budeme dlužit spolu!Českému národu hrozí smrt, souhlasí politici s KlausemJan Hus: Cikáni jsou plémě nečisté, mravů hanebných, práce se štítící...Kocour Mikeš: Cikáni kradou, milé dětiAnalýza: Vystoupení z EU by přineslo České republice prosperitu
BulletCelkově nejčtenější
Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentoviProč skomírá evropská ekonomikaDesatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...Czech President Klaus: Reply to the Constitutional Court Regarding the Lisbon TreatyNacistický původ Evropské unieVtip k česko-německému usmířeníSMRT ZÁPADU (recenze knihy Pata Buchanana)Vyvolá přijetí eura inflační šok?Já, konzervativec a euroskeptikEuroústava zakládá Evropský stát
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Ano 71,08%Ne 28,92%
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu
Václav Klaus
Mladá pravice
D.O.S.T.
Desatero Mladé pravice
Pat Buchanan
Ron Paul
Hnutí pro život
Eretz.cz - zpravodajství z Izraele
Standing Together with Israel
Československo 2008 tour
Český svaz mužů
Učitel financí
Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi
Autor: Jiří Wolf | Publikováno: 19.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace
Když byl Václav Havel ze zdravotních důvodů propuštěn z Borů (míním, že to bylo v roce 1983, tedy v roce, kdy jsem byl znovu zatčen a poslán do kriminálu), pracoval jsem u Dopravního podniku Metro a to na stanici Kačerov. Měl jsem krásnou a slušivou uniformu dozorčího v barvě hnědé a abych řekl pravdu, měl jsem s ní u ženských úspěchy. Takhle jednou po práci, míním, že to bylo na jaře, jsem s velkou námahou nakoupil nedostatkové ovoce a šel za Václavem Havlem na internu do nemocnice Pod Petřínem. Prý už mu je po tom zápalu plic lépe a může přijímat návštěvy rodinných příslušníků a přátel. To jsem se dozvěděl od Aničky Šabatové.
Maroda jsem našel na nemocniční chodbě, kterak tam seděl obklopen chumlem přátel a rodinou na bílé lavici, celý chudák zbědovaný a hubený. Tak jsme tiše kecali o všem možném, anžto v nemocničním županu obejdovali na chodbě dva „důkladně zamaskovaní“ tajní. Já marodovi předal ovoce, však Václavovi to radost neudělalo. Olga mne poprosila, abych skočil do pokoje Vaška a vyčistil jeho stolek a lůžko od alkoholu. Podala mi velkou igelitovou tašku a řekla: "Jiří, hlavně se tam dostaň nenápadně, ať nemá Vašek žádné podezření." S tím, že si musím odskočit na záchod jsem úspěšně dorazil do jeho pokoje a začal důkladně očisťovat jeho nemocniční lůžko od pekelného zlořádu.
Jen pod matrací bylo na dvacet lahviček tvrdého alkoholu, pod polštářem jich bylo napěchováno pět a noční stolek byl nacpán chlastem, že mi ta igelitka od Olgy nestačila. Nakonec jsem ty l "vitamínové" dárečky od jeho přátel musel cpát do služebního kabátu. Už jsem se chtěl vydat z pokoje nazpět na chodbu ku přátelům, když tu znenadání stál u mne Václav, který asi vytušil, co jsem s jeho ženou upekl za lumpárnu! Řekl jsem mu: "Vašku, Václave, to Tvoje dušinka Olga nařídila, já za nic nemohu, s ní si to vyřiď. Uznej, ten chlast Tě zničí, a potom, vždyť jsi vážně nemocen a potřebuješ se především uzdravit. Havel na mne vrhl prosebné oči: "Jirko, nech mi tu alespoň jednu malou lahvinku, prosím, chceš, abych Tě poprosil na kolenou, nech mi tu jen jednu jedinou". Těm jeho smutným kukadlům alkoholika se prostě nadalo odolat a jednu láhev rumíčku jsem mu strčil pod polštář.
Proč to píši. Nedokáži si představit, kolik tvrdé měny, našich peněz atd.. se vydalo na mejdany, kdy chlast v bytech lepších disidentů tekl doslova proudem, kdy se platilo za narvané hospody, kdy si šlechta Charty užívala peněz a vyloženě rozkrádala a rozhazovala peníze o které venku žádala pro naše rodiny, balíčky do kriminálů atd. Své o tom ví i Petr Cibulka a další vězni svědomí, kteří se dostávali do vězení. Nebylo nás po těch kriminálech mnoho, ale peněz na nás se posílalo z celého západního demokratického světa a to hodně. Jednalo se o velké finanční částky, o které se disent dělil dokonce s režimem pěkně na půl! Do dnešního dne nedokázal Havel odpovědět prof. Janouchovi na otázku: Kam, že se poděly všechny peníze, které ze zahraničí posílal do tehdejšího Československa? To by především zajímalo bývalé politické vězně. A nešlo jen o peníze od profesora Janoucha, ale i od křesťanských organizacích atd.
Chcípali jsme ve vazbách, co hladu jsme tam zažili, do pracovních táborů jsme šli zesláblí s podváhou a nemohli řádně plnit tvrdé výkonové normy, rozesílali jsme na všechny strany žádosti o nějaké peníze na nákup jídla, rozesílali jsme balíčenky s prosbou o zaslání dvukilového potravinového balíčku s nějakým jídlem, že máme hlad. Jídla ve vězení bylo málo a věru špatné. Polovina zubů se mi v puse rozsypala, hlady jsem šílel. A kdo si vzpomněl? Dostal jsem za dva roky vazby jen jeden balíček od Aničky Šabatové! Havel mi mohl poslat do vazby v Ruzyň na mé konto peníze - i další z té šlechty! Mohli zfalšovat odesílatele a peníze bych na vazbě dostal, ale nikdo mi nic neposlal. Ani ubohou jednu korunu!
V bytech šlechty Charty se jídlo nakupovalo výhradně v Tuzexu! Každý svátek v těchto rodinách, narozeniny a jiné slavnosti, to vše se odbývalo v neuvěřitelných žranicích a chlastu! Přístup k penězům z venku měl ale jen někdo. To si tahle parta hyen dobře hlídala a nikoho dalšího mezi sebe nebrala. Havel a jeho parta, tyto hyeny dál prosila Západ, že peněz je málo, a o další a další peníze na advokáty žádala - povětšinou jsme měli ex offo - na balíčky atd. pro nás politické vězně. Jako prasata žila tahle parta, šlechta Charty 77 z našeho hladu, utrpení a sociální bídy! To se nikdy neodpouští! Patolízalové dostávali peníze ze západu na chlast a děvky! Jednalo se převážně o peníze, které měli končit v rodinách politických vězňů, aby nedocházelo k rozpadům manželství z finančních důvodů.
Celá tahle banda, spojená tak morální kolektivní vinou, dostala pak od Havla koryta. Skuteční bojovníci proti totalitě nedostali po roce 1989 nic! Byla tu vážná obava, že by tito militantní antikomunisté požadovali legálního zrušení KSČ a to podle dokumentu OSN z roku 1948, že by požadovali potrestání zločinců, odebrání jejich nakradených majetků, zákaz práce komunistů v justici, policii, atd. A pan V. Havel se přece na své tajné návštěvě v Moskvě - ještě před 17. listopadem 1989 - dohodl s tamní mocí, že k něčemu takovému nedojde. Proto si Moskva zvolila opilce Havla za nového prezidenta, člověka, který je ochoten ke "kompromisům", tedy zrady na vlastním národu, slabocha a megalomana, schopného podvádět, lhát a zapírat. K této morální deformaci inklinují především opilci! Pamatuji si, jak za totality objížděli kriminály záhadní mužíci v drahých oblecích s ruským přízvukem a prováděli s námi pohovory na téma: "Kdyby v této zemi došlo ke změně režimu.." Jen sondovali, jak jsme na tom s morálkou, jestli jsme ochotni zradit své ideály.
L.P. 199O. Psal mi z USA spoluautor připravované knížky k vydání "Dobrý voják Wolf" Stuart Rawlings, že by nutně potřeboval fotku pana prezidenta a moji maličkosti do knížečky, která má již vyjíti a že kvůli tomu musí urychleně letecky do Prahy. Já z toho nadšený zrovna moc nebyl, arciž knížečka měla být o mně a ne o V. H., ale Stuart mne ku focení nakonec v Praze přemluvil.
Setkání s bývalým panem prezidentem se uskutečnilo ve velmi krátké době v Rybárně. Jak ješita zjistil, že se bude fotit do USA, schůzku značně urychlil. Rybárna je, čtenáři, malá restaurace přímo pod okny domu Václava Havla hned u břehu královského vodotoče Vltavského. V restauraci, která byla vyhrazena jen pro pana prezidenta , tam již seděl pan kancléř, osobní miláček Sašenka, který se po bývalé člence KSČ paní R. Klímové stal velvyslancem v USA. Dále u stolu bylo několik přátel pana Havla a pár goril (StB) z jeho doprovodu.
Václav se u stolu líbezně usmíval a decentně lžičkou ujídal ze zmrzlinového poháru. Bylo na něm vidět, že mu chutná. Mr. Stuart udělal rychle pár snímků a objednal si kávu. Já peníze neměl a proto jsem vedle Havla seděl na suchu. Přítomná Olga, tedy jeho manželka, byla nadmíru spokojená, že manžílek není zase ožratý jako dělo a tudíž mají v rodině velký svátek. Aby ne, když si svého opilce dobře hlídala, aby se jako ničeho, co zavánělo alkoholem nenapil. Václav si objednal už třetí zmrzku a opět na něm bylo vidět, že mu pohár s jahůdkou chutná. "No vidíš, Václave, že to jde i bez toho chlastu", chválila svého abstinujícího manžílka Oluška.
Václav se mne ptal, co dělám a jak se vůbec mám. "Díky tvému nařízení, Vašku, že Wolf nesmí dostat žádnou práci v KC OF, ani jinou funkci, se mám fakt blbě. Ale to asi víš, ne? Bydlím dál v přístřešku za Jedličkárnou, v jedné malinké hygienicky závadné místnosti, a dál hážu lopatou uhlí do kotle." Tak jsem mu řekl popravdě, jak si náramně žiji. "Chceš snad, Vašku, popřít, že jsi nevydal ten příkaz o mé osobě a o dalších, jako je Petr Cibulka, Ruda Battěk... abys jen ty vynikl, likvidovals kolem sebe, megalomane, nejlepší lidi a ještě máš tu drzost se mne ptát, jak já se mám?“ Byl jsem pěkně naštván. „Jdu pryč! Nebýt tady Stuarta, tak jsem k tomu focení nesvolil! Doprdele, co tu vůbec dělám! Jdu domů!"
Václav se mezi tím zvedl ze židle, začal se omlouvat a něco breptal, že musí někam nutně jít, potom udělal krok kupředu, však náhle přepadl přes židli, která stála před ním. Válel se tam pan prezident na zemi jako pytel ovsa! Paní Olga vyskočila ze židle a hnala se k ležícímu manžílkovi. Přičichla k jeho ústům, potom běžela k tomu zmrzlinovému poháru, také ho očuchala a už věděla, která bije! "Kdo mu do toho poháru nalil vodku!? Kdo to byl!? Dala jsem výslovný zákaz nedávat mu chlast!" zaječela paní prezidentová, poté běžela do kuchyně a tam vlastnoručně profackovala chudáka číšníka, jenž opilému Vaškovi nosil ty dobré "zmrzlinové poháry".
To fackování bylo z kuchyně zřetelně slyšet až do restaurace. Mezi tím hlava státu pomalu a vrávorajíc vstávala z podlahy a usedla na židli, kterou mu přistrčil pan kancléř. Doprovod a ochranka pana prezidenta se opravdu skvěle bavila. Jen pan kancléř, jako správný šlechtic se nesmál a s kamennou tváří pomáhal malému opilci ven z rybárny. Za celou tou bandou vyběhla nasupěná stíhačka, která svého Vašíka zase neuhlídala. "Tak tohle sis měl, Stuarte" vyfotit. Jak se náš ožrala povaluje po zemi jako čuně. Jó, to minule jsi ho, Stuarte, mohl vidět u něj v bytě . Nejenom nádherně opilého, ale ke všemu ještě pěkně pozvraceného!"
Můj kamarád z Kalifornie si v Praze udělal svůj vlastní obrázek o člověku, kterého obdivuje celý svět. Na tohle focení se opravdu nezapomíná a jsem rád, že k němu nakonec po mém velkém zdráhání došlo. Petr Cibulka tomuto člověku jednou u soudu řekl: "Vašku, jsi prase!" a měl a dodnes má pravdu..
Já to cibulkovské tričko s tím nápisem "Vašku, jsi prase", ještě mám a občas ho na sebe vezmu a také hrdě na veřejnosti nosím. Vím totiž, proč. On ten Cibulka v podstatě perfektně vystihl, jaký opravdu pan Havel po té morální stránce je.
Václava Havla jsem nikdy za svého kamaráda nepovažoval. Byl to podrazák a já s ním skončil už v den, kdy se nechal propustit z vězení v květnu 1989 na podmínku. Podle interního předpisu ministerstva vnitra - tento předpis se vztahoval na celý východní blok- propuštěn z vazby, z výkonu trestu odnětí svobody na podmínku či ze zdravotních důvodů nebo na prezidentskou milost mohl být odsouzený, jen v tom případě, že podepsal spolupráci s StB nebo jinou složkou MV. Neexistovala výjimka! Stačí se jen podívat do materiálu VONSu, kolik disidentů bylo propuštěno z vazby a z výkonu trestu na tento zrádcovský "pardon"! Nic totiž není zadarmo. Ani svoboda a každý si ji cení jinak! Doslova mne uráží, když mne někdo spojuje s opilcem a zločincem Havlem, či dokonce spojuje mou s jeho bezcharakterní osobu! Lumpovi Havlovi jsem nikdy nevěřil, ostatně alkoholikům a mužům, kteří se pusinkují s jinými chlapci se opravdu věřit nedá. Lehce se totiž dají vydírat a se svou morálkou jsou na štíru. Bratrům Havlíčkům se obecně v Chartě dokonce říkalo teplí bratři. Jako první s tím přišla paní Kamila Bendová z Karlova náměstí.
Jednou jsem si k ní přišel pro nějaká peníze. Potřeboval jsem na nákup fotografického materiálu, abych mohl ofotit dokumenty a poslat na Západ do exilového tisku. Měl jsem také hlad a prosil paní Kamilu, aby mi něco přidala na jídlo. Převážně se u ní stavovili lidé ze Západu, z křesťanských charit. Uváděla je do pokoje hned vedle vchodových dveří. Když vítal manžel byl vždy a výhradně v obrovských trenýrkách. V pokoji byl dětmi naschvál zničený a rozpadající se starý nábytek. Křesla, skříně - dobrá finta - umocňovaly dojem otřesné bídy, ve které paní Kamila žije s velkým počtem dětí. Každá návštěva ze Západu pak byla velmi štědrá. Za darované peníze se nový nábytek zásadně nekupoval. Starý poničený nábytek dál věrně sloužil jako kulisa bídy, ve které musí rodina žít! Tenkrát křesťanka paní Kamila otevřela velkou zásuvku u amerického psacího stolu a ta zásuvka byla narvaná západní měnou. Vytáhla 100 bonů a dala mi je. Potom nemohla tu zásuvku zavřít. Musel jsem s tím zavíráním zásuvky pomoci, tak byla narvaná penězi. Co se dál s těmi penězi dělo, nikdo neví. To ponecháme na svědomí paní Kamily. Vím jen, že tato šlechta si za peněžní dary opravovala své chatičky, chalupy atd., a to dá rozum, že na chudáky v kriminálech se potom peněz nedostávalo! Navzdory tomu, že jsem paní Kamile z vazby přes advokátku vzkázal, aby mi něco málo peněz poslala do vězení, že mám hlad. Bohatá paní Kamila - jedna z těch, která měla ve šlechtě přístup k penězům - mi ale nic neposlala. Asi si myslela, že mám ve vazbě dobré zaopatření! Po roce 89 mi řekla, že kdyby ona svým jménem poslala na moje jméno peníze do vazby, mohla by být charta 77 obviněna z toho, že financuje nepřátele socialismu a že by to vrhalo špatný stín na Chartu jako takovou a že i ona by mohla skončit ve vězení. Když jsem jí řekl, že na složenku nemusela vůbec uvádět své jméno prohlásila, že by jí mohl někdo na poště vidět: „Vždyť víš, všude má režim své lidi, a to i na poště, jak posílám peníze.“ Byl jsem smuten, když jsem viděl, jaké mají disidenti výmluvy! Jen aby nemuseli naplňovat svou křesťanskou povinnost.
Podobné se odehrávalo ve všech rodinách, kde se držel tak zvaný bank, tedy u lidí, kteří měli přístup k penězům. Pamatuji si, jak jsem jako šílený lítal po Praze, po bytech disidentů a sháněl peníze na balíček pro Jitku, která byla zatčena v souvislosti se skupinou SRA (Jan Wunsch). Zadarmo přepisovala dokumenty Solidarity z Polska. To vše se rozšiřovalo. Její maminka byla v plném invalidním důchodu a měla ještě jednu dceru. Na potravinový balíček prostě peněz neměla! Všude jsem byl odmítán a to i u Havlů! Až Anička Šabatová mi dala na ten balíček. Maminka Jitky plakala dojetím, že jí může za 100 bonů poslat hned dva balíčky s jídlem. To byl ten skutečný boj! Shánět pro lidi v kriminálech peníze, na kterých seděli hyeny! Peníze pro Jitku jsem ale od nikoho nedostal a já sám jsem kolikrát neměl na svobodě co jíst sám. Všechno jsem dával do focení. Potom jsem zjistil, že moje fotky v zahraničí signoval někdo úplně jiný! Zase bych zvracel, když si na to vzpomenu.
Nic se ale nedělalo zadarmo. "Funkce" v disentu se rozdávali jen ze známosti. Nejvíc jich měli bývalí komunisté, nebo děti bolševiků. Za funkci mluvčího Charty se bral tučný plat ve tvrdé měně a stejné tomu bylo u dalších menších funkcí. O dobře placenou funkci byla rvačka a tak o intrikaření a pomlouvání nebyla nouze. Dělalo se mi z toho špatně!
Havla jako alkoholika znala přece celá Praha. Když se vracel po roce 89 z Německa, kde byla podepsána mírová dohoda, byla celá, tehdy ještě československá delegace, vyložená z letadla na starém ruzyňském letišti jako pytle brambor. Všichni totálně pod parou. Při další návštěvě v Německu musel být Havel převezen do tamní nemocníce. Venku se o tom v tisku svobodně psalo, ale doma se nesmělo napsat nic. Fungovala přísná autocenzura médií! Ano, byla to otrava alkoholem! Tak psal západní tisk!
Pamatuji se, ještě před rokem 89, když jsem jednou přišel k Havlům, abych tam vyžebral nějaké peníze na manželku Jana Wunsche. Věrka Novotná zůstala sama, manžel ve vazbě, dostal potom 3 roky kriminálu, ona s kojencem a bez koruny. Od režimu nemohla očekávat pomoc a tak jsem lítal a opět sháněl peníze. Paní Olga Havlová nebyla doma, aby své „malé dítě“, Vašíčka uhlídala od alkoholu. Nu, její Vašíček se tam válel na zemi celý od zvratků a pusinkoval se tam s chlapcem, kterého pak udělal velvyslancem v USA. Opravdu nechutný pohled! Odešel jsem z tohoto bytu a navštívil Václava znovu. Bylo to o týden později. Nedal mi nic. "Ať se sama o sebe postará!" To byla jeho slova. Nevěřil jsem svým vlastním uším. Tohle mi do očí řekl velký bojovník za lidská práva!
Havel, a to se o něm ví i v zahraničí, je přímo chamtivý po všech cenách a vyznamenáních. Jeho zatím nedosažitelným snem je získat Nobelovu cenu za mír a nebo za literaturu. Není soudný a už vůbec není čestný člověk. Všechno je jen přetvářka a pokrytectví. Jeho ego sleduje pouze vlastní zájmy.
Všichni z HOSu (Hnutí za občanskou svobodu) jsme krátce po roce 1989 protestovali proti tomu, že se ve Zlaté, Karlově uličce a na Karlově mostě propaguje bolševismus tím nejhnusnějším způsobem a to na veřejnosti prodejem ruských hadrů, čepic-ušanek, hodinek a odznaků-metálů, a jiné výprodeje z bývalé Sovětské armády. Náš protest nebyl nikde vyslyšen, prý neexistuje zákon, který by takovou propagaci komunismu zakazoval.
A pak jsme zjistili, že "čepičáři" mají nad sebou ochrannou ruku a to přímo z Hradu! Každý čepičář, který chtěl v centru Prahy prodávat ten hnus, musel se nejprve na úřadě Prahy 1 - jenž vydával povolenky k záboru místa pro prodejce vždy na čtvrt roku - prokázat složenkou 30 tisíc korun, které musel pan žadatel poslat na Nadaci paní Olgy Havlové! Teprve po předložení takového platebního dokladu - poštovního ústřižku - bylo čepičáři dovoleno, aby zaplatil Praze 1 za zábor na čtvrt roku a bylo mu vydáno povolení k prodeji s přesným vymezením místa. Jen ze Staroměstského náměstí až na Hrad těch čepičářů bylo na 60! Já jsem takovou složenku od jednoho čepičáře získal za lahvičku rumu, ofotil ji, napsal kritický článek "Za úplatu Nadaci Olgy Havlové budou možná povoleny k prodeji i drogy" a vše předal následně do ČTK, byť jsem to nabízel k otištění všemu tehdejšímu tisku.
Nikdo se však neodvážil něco takového vydat. Národ nechtěl slyšet pravdu, jak se krade, kšeftuje, korupčí, asi proto, že kradl a podváděl v tomto státě snad každý! Milejší mu byla lež, jak se budeme mít krásně a že je potřeba si jen utáhnout opasek. Já dnes říkám: Zlatý internet, kdy může svobodný člověk psát a šířit pravdu a nemusí se doprošovat poseroutků a zbabělců, zda mu kritický článek vydají, či nikoli.
Jediné Rudé Krávo vydávalo v té pohnuté době všechno a za to P. Cibulkovi patří dík. Proč o těch čepičářích vlastně dnes píši. Napsalo mi hodně lidí, že jsem po roce 1989 proti komunistům nic nedělal, a nyní, že jsem generál. Když tisk odmítá vydat jediný článek o pravdě, který se bojí zveřejnit, potom těch pár opravdových bojovníků nemůže nikdo slyšet. Málo lidem je asi seznámeno, že se ještě po roce 1989 dál MUSELO prostě psát samizdatově. Autocenzura byla snad všude.
Strach novinářů vydat něco proti Hradu, byť i sebemenší kritiku, svazovalo ruce i všem knižním vydavatelům. Knížky mnohých disidentů (býv. samizdaty) se soukromě tiskly soukromě z dosahu Prahy! Pravda se vydávala v samizdatech dál až do roku 1995! Příklad byl pravdou šílený Pepino Marci z Prahy. On moje články vydával a rozšiřoval a vydával i jiné "svobodné" autory. V podstatě jsme na tom byli stejně jako před rokem 89. Venku za hranicemi Česka se lidé v emigraci ještě dnes mylně a především hloupě domnívali a domnívají, že příchodem roku 89 se vše v tehdejších Československu změnilo ku svobodě.
Ano, byla tu svoboda slova, ale nikdo tu svobodu, tedy pravdu nechtěl slyšet a už vůbec ne vydávat. Média nasazovala lidem růžová sklíčka naděje, a mezi tím se potichoučku kradlo v miliónech! Teprve, až když přišel bulvár, televize Nova se tento národ pomalu probouzel ze snění, či spíše bych měl napsat z kocoviny, a s hrůzou zjišťoval, jaká je otřesná realita! Že se dál jen lhalo, že nám dál vládnou komunisté a jsou v podstatě zásluhou koktavého Vaška stále u moci!
Vyprávěl mi jeden člověk z oné zmiňované Nadace paní Olgy, že když přišla do Čech ze Západu nějaká nabídka ku pomoci - povětšinou se jednalo zdravotnické zařízení - všechny takové nabídky muselo ministerstvo zdravotnictví posílat nejdříve paní Olze a byla to ona, kdo vyřizoval všechny ty humanitární nabídky. Jen ona v této zemi měla na tom všem zásluhy, že jedině její Nadace zařídila to, či ono, že vše sehnala a obstarala pro děti.
http://www.cs-magazin.com/
-----------------------------------------
Kdo je to Jiří Wolf, z Wikipedie:
Jiří Wolf (*5. ?. 1952[1] Jindřichův Hradec[2]) je signatář Charty 77,[3] bývalý politický vězeň, antikomunista.
PAROUBKU ŽE TĚ HANBA NEFACKUJE!!!V ČSSD JSI UKRADL A PROŽRAL CO SE DALO!!!, , 29.9.2011 14:30:34
\*/, , 29.9.2011 14:21:40
Ano, JYrko - je to spiknutí. Celý národ se proti Tobě spiknul ... "jako jeden muž"
Re:\*/, , 29.9.2011 14:32:57
Pan Paroubek a jeho sebestřetnost odrazuje i ty, kdo za ním dříve stáli, stále pouze řeší sám sebe a křivdy na něm páchané, kde jsou Vaši voliči pane Paroubek? velmi jste se změnil
Jiříku nic se neboj a bojuj!, , 29.9.2011 14:12:04
Od roku 1992 tady vládne ODS+ČSSD+Kalousek. ODS je v rozkladu a ČSSD rozloží Paroubek,Kalousek ukončí svou politickou karieru u Chocholouška v péči statných ošetřovatelů a snad bude i lépe. Tak si to přiznejme, ODS+ČSSD+Kalousek jsou nevolitelní a KSČM také, tak koho budeme volit? Musíme počkat koho nám zase doporučí Moravec na Čt1 ale bacha aby tam hned ti staří dinosauři nepřelezli!
Kdo by svěřil člověku, jež každého nebezpečně nabádá: Nesplácejte dluhy., , 29.9.2011 13:46:37
Kdo by mu svěřil cokoliv do správy? Jedině šílenec. Paroubek jasně řekl: Na dluhy neprší, Dluhy se nemusí splácet. Podívejte se na ameriku (USA). No není možné svěřit státní správu, a ani samosprávu. Jedině tak se svým majetkem může nakládat. Každý volič zpozorní - pozor, jde mi o peníze! O jedny jsem již přišel!
Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 13:43:23
Proslýchá se, že pan Kocáb chce stavět novou residenci v Chánově? Tisk však židopražsky mlží,či účelově mlčí...
Re:Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 14:09:51
Koukám že banda kolem Paroubka,Dimun,Benda,zrzoun Andres,Vrba a jeho mlátička company,se tady sakramentsky rozepsala.No už to nespravíte,je to ostuda že vašeho SUPERGURUA nechtějí ani v mimoparlamentní mini straně ČSNS!!! : - )))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re:Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 13:52:30
JAKOU VILU... NORMÁLNÍ ŘADOVEJ DOMEK, NIC MOC...
Re:Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 14:11:44
Akorát že ten řadovej domek stál 11milionů.Kde asi na něj nakrad ten váš bůh Paroubek.
Re:Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 14:23:33
Fan,jak to víš,kolik dům stál a kolik si vzal hypotéky?To není tak velké bohatství jak má na př.Bakala.Tam se laskavě zaměř a neplač na špatném hrobě.Na Paroubkovi vidíte každou blechu,ale na těch opravdových gaunerech NE ? ? ?
Re:Pan Paroubek má vilu v Chuchli... a to má bydlet v Koněpruské jezkyňce?, , 29.9.2011 14:34:35
GOGO DEJ SI HUHU KOKTEJL A POZDRAVUJ OCHRANKU p. PAROUBKA KRIMINÁLNÍKA VRBU.
Paroubek to přežije a jeho dny přijdou,,, , 29.9.2011 13:42:19
Je vidět že leží mnoha lidem v žaludku jeho popularita a úspěch.Stačí jak projevil ,,KLaus radost že p.Paroubek odstoupi,když nikoho tak Paroubka jako konkurenta se bojí z jiných nemá obavy.Stačí kdyby se opravdu rozhodl pro novou stranu kterou sám založí,tak ostatní se položí,hlavně nemět kolem sebe volky typu Tvrdíka pod.tito lidé byli kontraproduktivní,Jiří věř že vyhraješ je více lidí co Ti věří,,,
Re:Paroubek to přežije a jeho dny přijdou,,, , 29.9.2011 14:18:13
Nazdar Radku,a nebo p.PAROUBKOVÁ vypadá to spíš na to druhé,nám je jasné p.Paroubková, že zde svého muže tak urputně bráníte,ráda by jste zase byla paní Hejtmanová a nebo paní prezidentová.Ty doby kdy vás vozila luxusní limuzína za peníze socanů po Pařížské ulici už se zaplať pán Bůh nevrátí.Tak se s tím smiřte a přestaňte otravovat v České republice vzduch.
Kecáš Paroubku !, , 29.9.2011 13:34:01
Když chci odejít s jedné strany do druhé, tak mi v tom nikdo zabránit nemůže.O
Re:Kecáš Paroubku !, , 29.9.2011 13:38:10
On netrvrdí, hlupáku, že mu v přestupu někdo zabrání.
SPIKNUTÍ je přes 200 mld katolické církvi co jim zabavili před rokem 1948 , , 29.9.2011 13:30:17
Už Josef II a pak Masaryk sebral církvím majetek .Taky jim nic nevrátili.To máme vracet to co jim nepatří .A co pedofilní kněží hanba.
církev neměla majetek ve svém vlastnictví ,ale ve veřejné držbě od státu zapůjčen................
------------ takže nemůže být provedena restituce někomu kdo majetek nevlastnil ,vlastnil ho stát -----------takže to není restituce ,ale vydání majetku někomu kdo ho měl pouze zapůjčen ve veřejné držbě od státu .............
v tomto tunelu který bude občany stát přes 200 mld korun ,jede ods,top,vv,kdu,zel .......................justice, policie, a hlavně masmedia......která neinformují veřejnost o zločinecké podstatě této akce ...čr je totalita a demokracii si budeme muset vybojovat ..........informujme svět o zločinecké podstatě modrobolševické totality a požádejme svět o pomoc...prostřednictvím poslanců v europarlamentu a podáváním žalob na korupční kauzy u eu soudů ................
Re:SPIKNUTÍ je přes 200 mld katolické církvi co jim zabavili před rokem 1948 , , 29.9.2011 13:43:45
To by Paroubek nedopustil,ani celá CSSD,aby lidi vraceli tolik církvi.Vždyt to není ani doloženo,že je to jejich.
Re:SPIKNUTÍ je přes 200 mld katolické církvi co jim zabavili před rokem 1948 , , 29.9.2011 13:42:03
Souhlas ! Vrátit jim kostely,kláštery,nějaké pozemky a žádné peníze.15 miliard.To se už úplně Kalousek zbláznil.At jim to dá ze svého.Už ted jde do úzkých jak se máme a budeme mít.To budem dělat na církev ? Kristus byl chudý.Jsem věřící,do kostela nechodím,nepotřebuji to.Zaplatit faráře za pohřby,křty atd. a ostatní je k ničemu.Modlit se může každý doma.Všude je chrám Boží,učil nás farář ve škole.
Nejste první ani poslední, , 29.9.2011 13:27:30
Pane Paroubku vyjadřujete se jako Miloš Zeman z let minulých...Jinak Vám fandím,páč "ukočírovat" Topola,Langra,Tlučhoře a spol.stálo spoustu energie.Pán Sobotka je na ně velmi,velmi řídkej.
Re:Nejste první ani poslední, , 29.9.2011 13:40:54
K Zemanovi bych jej nepřirovnával. Paroubek je, co se týká člověčenství, určitě dál než Zeman. Jinak souhlas.
Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 13:26:11
všichni hážou klacky pod nohy a všíííííchni ho nemají rádi a pravicová média v žoldu ODS se proti němu opět spikly -hned je ten den jasnější když nás Jyrka tak baví
Re:Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 13:35:54
Právě promluvil debilní motorkář,který umí jen jezdit jak blázen a neví,že Paroubek pro nás udělal mnoho.Když mu hází klacky pod nohy má z toho slepičí radost a křičí: bijte ho ! To jsou ti magoři mezi námi.Kdyby vyměnili Paroubka za Nečase,tak je u nás klid a tu pohromu budem lépe snášet,protože budem vidět,že ta mafie už nekrade a budem je soudit !Vrátí co nakradli !Miliardáři,třeste se ! Půjdou do tepláků všichni ti zloději a tunelářů,které řídí ODS a TOP 09,ti jsou také napakováni.Paroubek by takový nebyl.
Re:Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 14:08:15
jsem starší model jezdím pro zábavu s partou pohodových lidiček a dodržuji předpisy -nejsem odeesák ani ty dnešní mocipány vůbec nemusím ale sexi mozek to je unikát ten předčí všechno co tady dosud bylo něco tak nechutného se hned tak nevidí perfektně socanokomunistům odpuzoval voliče -hlasy si kupoval od cigánů za párek a 7 pivo rozdával by všem všechno řekl že dluhy se splácet nemusí a nesmrtelné jsou jeho hlášky-jsem nejlepší řečník v tomto státě-vítězství sociální demokracie zazáří jako jasná hvězda a za pár dní skončil -na otázku novináře -byl jste někdy nevěrný své ženě odpověděl -myslím že ne -tak je to blb nebo není? A perla byla když se ho zeptali na pamflet kde v 70letech schvaloval únor 48 a s tím spojenou největší komunistickou zlodějnu všech dob tak bych očekával že řekne něco v tom smyslu(JSEM STEJNÝ ROČNÍK JAKO ON) nás to tak ve škole učily to víte byl jsem mladej a blbej -ale to ne tento usmolenec začal blekotatže mu to někdo sepsal a on to jen přečetl že tak to tehdy chodilo a že ani vlastně neví co četl -tak to je teda hnus hnusů a obhajovat ho a dát mu hlas může jen socka příživnická a dement -howg-
Re:Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 14:33:37
Motorkáři,no ty jsi jednička.Všechno víš,všude jsi byl,hodnotíš podle svého atd.Hodnot,kdo nám škodí a na koho doplácíme atd.Paroubek to rozhodně není.Že zapřel nevěru je normální,kdo by ji nezapřel a ostatní tvé argumenty jsou k ničemu,nic si za ně nekoupíme,abychom Paroubka nenáviděli.Když víme kolik prohospodařila a ukradla ODS,Vondra,Drobil Barták atd.atd.tak to mluví samo za sebe.To nás zajímá,ne co říkal bezvýznamného Paroubek.On je opravdu dobrý řečník a nekrade jak ta mafie,která nám vládne už 22 let.Nadávek sexymozku se nenajíme,ani nám to neumaže dluh.Okrádá nás ta sebranka stále dál,to je důležité a s tím něco dělej !
Re:Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 17:33:06
Kacíku máš pravdu že je tam banda zlodějská já s tím bohužel nic nenadělám a ty taky ne pouze jsem tady napsal čím je mě seximozek odpornej mě totiž připadá daleko odpornější než ti druzí a to je co říct -jinak není pravda že všechno vím a všemu rozumím to si myslí jen narcisové a všeználci typu Ratha a podobných zdar
Re:Paráááááda jak sexi mozku, , 29.9.2011 13:34:11
Ale vždyť to je pravda, že se všichni lháři a zloději proti němu spikli. Jste legrační.
Paroubku , drž se.jsi dobrý !, , 29.9.2011 13:17:39
To je mi líto,že se všichni zase spikli proti Paroubkovi.Nezaslouží si ho.Je to chytrý státník,udělal hodně dobrého pro nás a ještě udělá.Že je kurážný a přímý,to se mi na něm právě líbí.Není třeba ho přirovnávat k Gotwaldovi atd.Paroubku,drž se !
Re:TY BUDEŠ PĚKNÁ KRÁVA BEZ MOZKU, , 29.9.2011 13:36:24
To promítáte ten svůj problém na druhé. To je běžný problém těch, co jsou vývojově pozadu.
Re:Paroubku , drž se.jsi dobrý !, , 29.9.2011 13:49:28
Pořád Paroubkovi závidíte mladou ženu a že ho pochválila,že je sexy.To nemůžete unést ? Nezávidte a snažte se také a nebudete mít mindráky.Paroubek je kus pěkného chlapa,to máte marné ! Můžete mě nazvat krávou a to bude důkaz jak závidíte.
Re:Paroubku , drž se.jsi dobrý !, , 29.9.2011 14:14:37
kus pěknýho chlapa? bléééé ty musíš být teda chudera když bys toto umaštěné spuchlé čunátko nechala po sobě válet
hajzly, , 29.9.2011 13:17:24
Vyměňte Paroubka za Nečase, Kalouska, nebo Drábka, nejlépe za všechny ty hajzly
Hledá si nové korýtko, , 29.9.2011 13:17:00
Je to jednoduché , to co mu nakapalo když byl na vrcholu nevydrží věčně , ony ty polívky v hotelu Kempinskij a nákupní výlety do Londýna něco stojí
Re:PAROUBEK S BENDOU SKORO ROZLOŽIL CELY KRAJ, , 29.9.2011 13:24:21
Bylo by potřeba,aby to tady Paroubek rozložil a pořádně ! Držím mu pěsti !
Vyměňte Paroubka za Nečase, Kalouska, nebo Drábka, , 29.9.2011 13:12:05
Vyměňte Paroubka za Nečase, Kalouska, nebo Drábka, nejlépe za všechny ty hajzly.
Re:Vyměňte Paroubka za Nečase, Kalouska, nebo Drábka, , 29.9.2011 13:24:08
Přesně tak! Proč platit tolik hajzlů,že? Stačí přece platit jednoho!
Ať už dá ten paranoidní cikán pokoj, , 29.9.2011 13:09:05
furt jen brečí jak se proti němu všichni spikli...
Re:Ať už dá ten paranoidní cikán pokoj, , 29.9.2011 13:20:58
Když někdo jen ukazuje, jak to je s pravdou, tak to není žádné brečení. Na to je třeba pořádný kus srdnatosti a odvahy, ale tomu vy, co jste vývojově pozadu, nerozumíte a hodně vás to štve.
Lepší bude nová strana, kde nebude v názvu slovo národní., , 29.9.2011 13:07:27
Ti co uvažují příliš národně, nacionálně, jsou vývojově (duchovně)dost pozadu. Pane Paroubku naše rodina vám dá určitě hlas, protože to je hlas současně proti darebákům či hlupákům.
Re:Lepší bude nová strana, kde nebude v názvu slovo národní., , 29.9.2011 13:11:05
To je jasné že ty blbe dáš svůj hlas Paroubkovi neboť tě živí.
Re:Lepší bude nová strana, kde nebude v názvu slovo národní., , 29.9.2011 13:15:07
Je vždy velmi směšné a ubohé, když blb sděluje druhým, že jsou blbci.
Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:05:07
Ve volebním období 2010-2014 je poslancem s parádním poslaneckým platem. A ve volebním roce 2014 mu bude 62 let a získá parádní starobní důchod.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:28:28
Tazatel a ty mu závidíš ? Copak si nezaslouží pěkný důchod? Už jen za to jak ho lynčovali vajíčky,debilové.Proč nezávidíš důchod jaký bude mít Kalousek a jiní ? Typický modrák,závistivý,nepřející,demagog.Nevidí si na špičku nosu.Nevidí,kdo nás zde potápí.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:13:43
O co tomu nafoukanému egoistovi jde?No přece o to a by mohl uspokojit své nemocné ego že je vyvolen vyšší bytostí vládnout nad čechy,Marťan jeden.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 14:37:26
Hano,přečtěte si,co napsal !KLID a dvakrát,třeba se vám rozsvítí.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:11:43
Jste jednoduchý materiální člověk patrně. Někomu také může jít o vyšší princip nebo o pomoc těm, co jsou nenažrancema utlačení.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:27:13
Ty bys měla být spíše Viktorka a skočit do něj.
Re:Nechápu, oč Paroubkovi jde ?, , 29.9.2011 13:19:37
PAROUBOVI JDE TAK AKORAT O SVOJE PANDĚRO A NÉ O VYŠŠÍ PRINCIP:
Ano Jožine. Většinou s tebou nesouhlasím ale teď ses trefil. Jsem paranoidní blb, , 29.9.2011 13:00:47
To se, , 29.9.2011 13:00:45
panečku bude krásně zakládat nová strana za rozkradené prachy z Lidového domu. kdepak asi čekají a jsou schované mršky aby se mohly začít točit a utrácet. O způsobu legalizace už se pan paroubek taky vyjádříl, že? Prý sponzoři budou podporovat novou partaj. Bože, člověk kterej vytuneluje vlastní stranu a pak za její prachy chce žít a znovu politicky podnikat ať už jde od válu.
Pan Paroubek ví o čem mluví!, , 29.9.2011 13:00:14
Vychoval přece celou řadu oranžových mládežníků k obrazu svému! A ti,kteří jsou dnes v čele LD, jej zcela předčili. Prostě trumfli svého učitele. A tak to má být!
Re:HONZÍK 666 = PARANOIDNÍ BLB , , 29.9.2011 13:01:30
Podle bábbolů v diskuzi patří do blázince
lehkoživkové, , 29.9.2011 12:53:48
Zkrachovalí politici již nebudou nikdy pracovat, ti shánějí zase jen nějaké dobré koryto. To již předvedl Klaus, Kočárník, Dyba, Dlouhý, Topolánek, kteří si z titulu původní funkce zařídili výnosné místo a o totéž se v současné době pokouší i Paroubek, jemuž strana žádné korýtko nenabídla a tak kolem sebe kope.
Re:lehkoživkové, , 29.9.2011 13:34:11
Ani by na rozdíl od jiných žádnou trafiku nevzal.Už vůbec nechápu co vám všem, kteří neustále proti p.Paroubkovi brojíte na něm vadí.To že nazívá věci pravými jmény nebo snad jeho přátelství s p.Bendou, no měl by si přátelé vybírat s poněkud větší rozvahou.Ale jako politik je jeden zmála kterému to myslí a dokáže jednat rovně na rozdíl od naší vlády v čele s KLAUSEM.
Pane Paroubek držím vám všechny palce., , 29.9.2011 12:51:33
Je logické, s přihlédnutím co se již všechno stalo, že lháři a zloději udělají všechno proto, abyste měl co nejmenší společenský vliv. Jenže to mají marné, jen se ukazují jako čím dál více ubožejší a směšnější.
Re:Pane Paroubek držím vám všechny palce., , 29.9.2011 14:03:49
Josefe dej si mokrý hadr na hlavu a nebo ještě lépe omývej si ho vlažnou vodou to prý pomáhá.
Re:Pane Paroubek držím vám všechny palce., , 29.9.2011 12:57:43
za všechno co se mu nepovede mohou spiklenci, blbci, kteří ho obklopují, ale o nich už sám neřekne, že si je sám vybíral atd, atd. Pořádnej chlap když udělá chybu tak to přizná!!!
Re:Pane Paroubek držím vám všechny palce., , 29.9.2011 13:31:26
On to právě dělá zatím co jeho odpůrci to neumí. Jste vedle.
Re:Pane Paroubek držím vám všechny palce., , 29.9.2011 12:56:29
bohužel ubožáka a trapáka ze sebe dělá jen a jen Paroubek.
Začátek konce., , 29.9.2011 12:50:44
Pane Paroubku,věřim,že teorie o spiknutí je jenom taková sranda.Vždy jsem obdivoval váší věcnost a přímý tah na branku. Musím,ale přiznat,že někdy jste mi připadal jako vedoucí tajemník KV KSČ.Myslím tím tu vaši suverenitu i když z druhé strany úznávám,že slabí jedinci potřebují silné vůdce. Každý člověk má své limity,věřím, že ty vaše nejsou u konce.
Pokud Paroubek, , 29.9.2011 12:49:42
skutečně věří všemu tomu, co sám o sobě píše a říká, pak pro něj přeci nemůže být problém založit novou stranu a dovést ji s alespoň 10% podporou do parlamentu. Je to ale težší, než využít či spíše zneužít už zaregistrovanou stranu s fungující strukturou. Chápu rozhořčení těch, kteří několik let něco vytvářeli a náhle se objeví ředitel zeměkoule coby vševědoucí a všehoschopná slibotechna a tím, že je povede.
Moc nerebelujte!, , 29.9.2011 12:48:24
Nebo vám demokraticky zavřou ústa. Bez Xichtbooku ani ránu.
Paroubek si nmůže to blbnutí dovolit- má na to., , 29.9.2011 12:44:16
Poslal firmě Diag Humann 360 milionhů,tak
mu určitě taky zakapalo.Takhle seto dělá.
Paroubek je mimo, , 29.9.2011 12:31:11
tu ČSNS asi kromě straníků nikdo nezná, to platí i pro osobu jejího předsedy, viděl jsem v TV jeho reakci, ten chlap se jenom bojí o tu svoji mizernou funkci, protože Paroubek chce být všude předsedou sám
PARANOIDNÍ BLB, , 29.9.2011 12:30:20
VOLBY MU ZKAZIL KUBICE, KOLOTOČÁŘSKÝHO KÁMOŠE MU ODPRÁSK ĎURIČKO. A TEĎ TOHLE :-DDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:30:57
CO SI MYSLÍ TVŮJ POLOMRTVEJ FOTR, FAKT NEVIM...
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:33:02
Nevtírej se socko :-))))
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:35:19
Radši vtírej mastičku na proleženiny, ty asistente :-DDDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:36:56
Tvoje péše je dojemná debile :-))
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:40:01
NESMÍŠ BRÁCHU ZANEDBÁVAT, JINAK BY TI SNÍŽIL KAPESNÝ :-DDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:41:19
Bez obav socko hovězí nám vozej až z Argentíny :-)))))))
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:45:03
A S TIM SE CHLUBÍŠ? ARGENTINSKÝ HOVĚZÍ NENI NIC NEOBVYKLÝHO, SOCIÁLE... RADŠI UDĚLEJ NĚCO S BRÁCHOVEJMA PROLEŽENINAMA, PREJ TO SMRDÍ PO CELÝM SÍDLIŠTI A MÍSTNÍ SI MYSLEJ ŽE JE TO CHCÍPLEJ BEZDOMOVEC :-DDDDDDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:46:42
Jasně, tobě to nic neřiká socko, holt to neni zlevněný maso z výseku z Lídlu :-))))
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:47:43
ZOUFALEC CO ŽEBRÁ O SLEVU V SAPĚ :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:49:22
Spirku pořád zvedáš závoru v hasičárně? :-DDDDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 12:59:32
KDO JE SPIRK? TVŮJ POLOMRTVEJ BRÁCHA CO SI SÁM ANI NEVYHONÍ PÉRO? :-DDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 13:00:50
Spirku nestyď se za práci kterou by nedělalo ani úkáčko :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 13:09:54
FURT HONÍŠ BRÁCHOVI ŽÍŽALKU NEBO MU UŽ UHNILA? :-DDDDDDDDD
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 13:11:33
Slabý i na primitiva tvýho formátu.
Re:CO SI TO TEN CIGOŠ Z KANTÝNY ZASE VYMEJŠLÍ?, , 29.9.2011 13:51:49
TAKŽE UHNILA :-DDDDDDDDDDDDDD
Spiknutí?, , 29.9.2011 12:26:53
Myslím, že by to spíš chtělo studený obklad na hlavu. Čím to, že se lidé, kteří se dostanou do vysoké politiky, začnou chovat nenormálně? Sestupte opět na zem, vážený, začněte naslouchat normálním lidem, kterými jste se oháněl, a možná Vám zase někdo uvěří, že jste nešel do politiky jen kvůli penězům! A přestaňte si namlouvat spiknutí.
Re:Spiknutí?, , 29.9.2011 12:32:17
Andreji to není spiknutí,to je sprosté spičnutí,každý z těch co jej nechtějí a nebo chtějí se chová jako mohutný kosočtverec.

