23.1.2012 16:23 - REPORTÁŽ Strana Jiřího Paroubka NS-LEV 21 uspořádala v pondělí v Teplicích programový seminář, na němž mimo jiné představila své řešení problému sociálně vyloučených obyvatel. Podle národních socialistů je nutné se na tuto problematiku v kraji maximálně zaměřit.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
NAVY, , 31.1.2012 1:27:57
pro anti paroubka: debile co tu pises porad dokola svuj debilni nazor,staci to napsat jen jednou tu svoji lez,,,,,,,,,,,,,podle me se jen nenavistny prase a mozna se jmenujes drabek a mas strach aby ti jirka paroubek nevzal fleka idiote,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ses normalni koste,napis svuj nazor,ale jen jednou!!a nikomu to nevnucuj dobytku primitivni,tohle co ty tady ted predvadis za ubohost, jak si to napsal 100x,tak na ty tvy primitivni agresivni buransky detinsky kecy nikdo neni v tyhle zemi uz zvedavej ty bezcenny koste co hajis zlodeje protoze sam krades:(,,,,,,,,,JIRI PAROUBEK JE 100X a na 100%FEROVEJSI CESTNEJSI A LIDSTEJSI NEZ NEJAKEJ DRABEK,BARTA,NECAS,KLASNOVA,PEAKE,JOHN A VSICHNI TYHLE ZLODEJI!!! PODLE ME JSI JEN MALA KRYSA ZLODEJKA,ALE JIRKA PAROUBE SE VRATI A TY SI NEVYDELAS NA CHLEBA ,PROTOZE UMIS JEN KRAST
NEWMAN, , 31.1.2012 1:19:18
JAK VSICHNI NA PAROUBKA NADAVALI ,TAK TED SI VSICHNI UVEDOMUJI,ZE TO BYL ZLATEJ FEROVEJ CHLAP PROTI TEM CO TAM JSOU DNES-NECAS,RAPKOVA,DRABEK............................... PANE PAROUBKU VY JSTE CHARAKTERNI CLOVEK KTERY MA SRDCE A POUZIVA MOZEK PROSIM VRATTE SE A TY ZKORUMPOVANY ZLODEJE DRABKA A NECASE CO OKRADAJI A ZADLUZUJI TENHLE STAT VYHODTE NA PRACAK AT SI VEZMOU ORANZOVOU KOMBINEZU A MAKAJ 80HODIN MESICNE ZA PODPORU 3400KC A AT SE CHODEJ HLASIT POSTACCE NA POSTU 3X TYDNE A PAK SI TEPRVE TYHLE PSEUDO POLITICI UVEDOMI,JAKOU ZAVEDLI PERFEKTNI EFEKTIVNI VEC PRO LIDI A Z TY NEZAMESTNANOSTI SE NEVYHRABOU NIKDY,JELIKOZ NEBUDOU MIT CAS SI HLEDAT PRACI,PROTOZE BUDOU MUSET NA POSTU 3X TYDNE A MAKAT 80HODIN V ORANZOVY KOMBINEZE ZA PODPORU 3410:))))) POSTA DOSTANE ZA KAZDOU NAVSTEVU 45KC A VYDELA 200 MILIONU ROCNE,CESKA SPORITELNA VYDELA NA SOCKARTE TAKY 200 MILIONU ROCNE,ZAJIMALO BY ME KOLIK STALY TY ORANZOVY KOMBINEZY A NARADI PRO TY OTROKY CO MAKAJ 80HODIN MESICNE ZA 3410KC-VYSLEDEK??? MINUS 500 MILIONU KORUN CESKYCH VENOVANY CESKE POSTE A SPORITELNE + ZAJISTENI A PODPORENI DLOUHODOBE NEZAMESNTNANOSTI(DIKY TOMU,ZE LIDE NEBUDOU MIT NA HLEDANI PRACI CAS), KOLIK BY SE MISTO TOHO UTVORILO ZA 500 MILIONU KORUN PRACOVNICH MIST???DOUFAM,ZE TYHLE AMATERY(DRABKA,NECASE) CO OKRADLY STAT SKORO O MILIARDU ZA TO NEKDO POTRESTA,DOUFAM,ZE TY AMATERY ZA TO ZE ZAJISTILI TOMUTO STATU NEZAMESTNANOST NA DALSICH 10 LET PRO TY NEZAMESTNANY A PRO TY CO TREBA PRIJDOU O PRACI V BUDOUCNU, UMI JESTE TYHLE ZLODEJICKY DRABEK A NECAS ZAJISTIT NECO JINEHO NEZ NEZAMESNTNANOST A UMI NECO JINEHO UDELAT NEZ PODPOROVAT CESKOU POSTU A CESKOU SPORITELNU??UMI NECO JINEHO NEZ BRAT UPLATKY OD CESKY SPORITELNYA OD CESKY POSTY??PODLE ME TO JSOU TOTALNE NESCHOPNY CHCIPACI A OBYCEJNY KRIMINALNICI,CO SI JAKO MYSLI?? ZE KDYZ BUDOU ROZDAVAT PRACHY NEJAKYM SOUKROMEJ SPOLECNOSTEM,TAK ZE TO MA NEJAKY VYZNAM NEBO CO??POSTKOMUISTICKY MALY HLUPACCI CO NA VSECHNO SKOCI,ALE DIKY TEMHLE JEJICH ZOUFALYM POKUSUM TAHLE ZEME JDE DO HAJZLU!! JA RIMA ZLATEJ JIRKA PARPUBEK I KDYZ SE HO TAKY NEMEL RAD,TED RIKAM JIRIKU VRAT SE,SES SOLIDNI SOLIDARNI CHARATKERNI CHLAP CO VI CO JE DOOPRAVDY POTREBA ABY UZ KONECNE NAM NEMUSEL DEBILEK KLAUS KAZDY ROK V NOVOROCNIM PORJEVU RIKAT ABY JSME SI UTAHLI OPASKY,KLAUS JE JAK ZASEKLA GRAMOFONOVA DESKA A KAZDY ROK RIKA AT SI UTAHNEM OPASKY,ON SI MYSLSI ASI ZE JE TO NEJAKA FRAJERINA NEBO HRDOST SI OPASKY UTAHOVAT:))) VSUDE NA ZAPADE JE PRIORITA SI TY OPAKY PEKNE POVOLIT TO JE U ME UMENI!!! UTAHNOUT OOPASEK SI UMI KAZDEJ BLBEC ALE POVOLIT SI HO TO JE U ME FRAJERINA A JE OT NA ZAPADE PRIORITA!!! NA ZAPADE LIDI A POLITICI PRECI NEBUDOU OKRADAT SAMI SEBE SVOJE DETI A SVOJI ZEMI!!!TAM SE NECO DELA A TY POLITICI SE SAKRA SNAZI ABY OBCANI BYLI SPOKOJENI. A MELI SE FAJN A MELI DOBROU ZIVOTNI UROVEN JE TO V ZAJMU KAZDEHO POLITIKA,TADY JSOU LIDI NESPOKOJENI A TYHLE PARAZITI SE TAM DRZEJ DAL,PROTOZE TO JSOU NORMALNI STENICE ZLODEJSKY NIC VIC,OBYCEJNA VERBES JE NECAS A DRABEK.............KDYBY SE NAPRIKLAD ZVYSILA MINIMALNI MZDA TAK JE VE STATNI KASE VICE PENEZ PROTOZE BY TYHLE ZLODEJKY FIRMY(CO TAK RADI DRABEK A RAPKOVA FINANCNE PODPORUJI) CO ZAMESTNAVAJ LIDI ZA MINIMALNI MZDU TAK KDYBY SE TA MINIMALNI MZDA ZVYSILA,TAK TYHLE ZLODEJSKY FIRMY BY MUSELY ODVEST I VICE NA DANICH.............TAKOVYHLE EFEKTIVNI VECI KTERY MAJI SMYSL SE ZAVADI NA ZAPADE A NE VENOVAT PENIZE CESKY POSTE A CESKY SPORITELNE A NAKUPOVAT ORANZOVY VESTY A NARADI A DELAT Z LIDI OTROKY!!!TO UMI PRECI KAZDEJ DEBIL,ALE UMET PRINEST ZISK DO STATNI KASY A NEOKRADAT A NEUBIRAT LIDEM TO JE U ME UMENI,ALE TO PROSTE CESI NEUMI,TY JEN NAPODOBUJOU CO JE VE SVETE SAMOZREJMOST, ALE HODEJ TO DO CESKY PODOBY( VIZ SOCKARTA-NA ZAPADE NEPOVINNA SLUZBICKA LIDEM-TADY POVINNY VRAZEDNY NASTROJ!!! CESI PROSTE VSE ZKURVI A VSE SI UDELAJI PO SVEM.TO SAMI DELALI KOMUNISTI-TO CO TADY BYLO 40LET-TO NEBYL OPRAVDOVEJ KOMUNIOSMUS,ALE JEN PREDELANA ZMUTOVANA ZDEGENEROVANA KOOPIE KOMUNISMU,KTERY SI PODLE SEBE PREDELALI IDIOTI JAKO HUSAK A JAKES!!!HNUS..........NA CO CECH SAHNE TAK TO JE VZDY PROTI SVOBODE A DEMOKRACII A LOGICE,,,HOLD UZ TO MA CECH V POVAZE BYT POSLUSNY A VZDY K DISPOZICI CESKE POSTE,TELEFONIM OPRERATORUM,ZAPADNIM BANKAM,CESKE SPORITELNE.........TYHLE PITOMCI DRABEK PRO NE UDELAJI ZA UPLATEK COKOLIV ALE ODNESOU TO LIDI TIM,ZE PAK TYHLE FIRMY SVE SLUZBY NABIZEJ ZA TROJNASOBNE CENY NEZ NA ZAPADE A TO JEN PROTO ZE NEJAKEJ "PAN" DRABEK DOSTANE UPLATEK JAK KRAVA A TAK TY FIRMY PROSTE POTOM PRODAVAJI CESKY ZEMI SVE SLUZBY ZA TROJNASOBNE CENY NEZ NA ZAPADE ABY SE JIM TO CO VENOVALI DRABKOVI,TAK ABY SE JIM TO VRATILO,:)))...............JEN NA BANKOVNICH POPLATCICH(KTERE NA ZAPADE NEEXISTUJI!!:))) VYDELAVAJI MILIARDY ALE DO STATNI KASY NEJDE NIC A STAT Z TOHO ZISK NEMA!!!TOHLE MUZE PODPOROVAT OPRAVDU JEN PITOMEC A NAIVKA A SKODI SAM SOBE TOMUHLE STATU A DASLIM GENERACIM A TAKY SVYM DETEM!!!BOLSEVICKY PRASATA CO NEVI,KTERA BIJE!!!KDYZ ZVYSIM MINIMALNI MZDU TAK SE ZVYSI STATU ZISK,TIM ZE SE ODVEDE VICE NA DANICH!! A NEMUSIM OKRADAT LIDI,,,,,,,,,,,,,,,,,TYHLE BEZCENNY LOUTKY KTERY OKRADAJI VLASTNI NAROD A PODPORUJI NADNARODNI FIRMY JSOU STEJNE ZAPADU PRO SMICH:)))) DRABKU TAHNI UZ UZ JSI TU NADELAL NEPLECHU NIC JINYHO NEUMIS UZ SI TO PREDVEDL VSEM TAK TAHNI
PAROUBKU PŘIZNEJ SE.CO JSI SLÍBIL PRAŽSKEJM KMOTRŮM ODS ZA TO ŽE DO TEBE STRKAJ PRACHY., , 25.1.2012 7:09:21
PAROUBKU PŘIZNEJ SE.CO JSI SLÍBIL PRAŽSKEJM KMOTRŮM ODS ZA TO ŽE DO TEBE STRKAJ PRACHY., , 25.1.2012 7:09:21
PAROUBKU TO PEREŠ TY PRACHY CO SI UKRADL ZE SOCANSKÉHO FONDU CÍL?TAK TO BUDEŠ PSÁT JEŠTĚ HODNĚ DLOUHO., , 25.1.2012 7:08:54
PAROUBEK NIKDY NEZKLAME TOČÍ SE JAK KOROUHVIČKA A SLIBUJE VŠECHNO VŠEM JEN ABY SE ZAS DOSTAL KE KORYTU A MOHL MLASKAT., , 25.1.2012 7:08:24
PAROUBEK NIKDY NEZKLAME TOČÍ SE JAK KOROUHVIČKA A SLIBUJE VŠECHNO VŠEM JEN ABY SE ZAS DOSTAL KE KORYTU A MOHL MLASKAT., , 25.1.2012 7:08:23
PAROUBEK NIKDY NEZKLAME TOČÍ SE JAK KOROUHVIČKA A SLIBUJE VŠECHNO VŠEM JEN ABY SE ZAS DOSTAL KE KORYTU A MOHL MLASKAT., , 25.1.2012 7:08:23
Hledáte půjčku na velmi nízké úrokové sazby po celou dobu trvání úvěru? , , 29.1.2012 2:29:40
Hledáte půjčku na velmi nízké úrokové sazby po celou dobu trvání úvěru?
Už jste se snažil získat úvěry od bank, ale bez úspěchu? Nutně potřebují peníze dostat z dluhů? Potřebujete peníze na rozšíření nebo zavedení vlastního podnikání?. Nabízíme dlouhodobé a krátkodobé půjčky s výše úvěru v rozmezí od 5,000 do 5,000,000.00 v nás dolary, libry šterlinků, euro, Kč, atd. s nízkou úrokovou sazbou ve výši 3% pro všechny části world.The aplikace je k dispozici pro žadatele, kteří mají 18 let a výše.
Pro více informací prosím kontaktujte e-mailem: 24hourloanservice@gmail.com
S pozdravem
Larry Fox
PAROUBEK NIKDY NEZKLAME TOČÍ SE JAK KOROUHVIČKA A SLIBUJE VŠECHNO VŠEM JEN ABY SE ZAS DOSTAL KE KORYTU A MOHL MLASKAT., , 25.1.2012 7:08:22
PAROUBEK NIKDY NEZKLAME TOČÍ SE JAK KOROUHVIČKA A SLIBUJE VŠECHNO VŠEM JEN ABY SE ZAS DOSTAL KE KORYTU A MOHL MLASKAT., , 25.1.2012 7:08:22
PAROUBEK JE LOTR A SARKA FARKA LOUPEŽNÍK A PATŘÍ ZA MŘÍŽE A NÉ DOPOLITIKY§§§!!!!, , 25.1.2012 7:07:57
PAROUBEK A PETRUŠKA JSOU PĚKNÍ ZLODĚJŠTÍ ŠIBALOVÉ A PATŘÍ DO KRIMINÁLU., , 25.1.2012 7:06:48
PAROUBEK A PETRUŠKA JSOU PĚKNÍ ZLODĚJŠTÍ ŠIBALOVÉ A PATŘÍ DO KRIMINÁLU., , 25.1.2012 7:06:48
PAROUBEK A PETRUŠKA JSOU PĚKNÍ ZLODĚJŠTÍ ŠIBALOVÉ A PATŘÍ DO KRIMINÁLU., , 25.1.2012 7:06:46
Pan Paroubek rád dlí v rodiném kruhu, ale LISTINU ZÁKLADNÍCH PRÁV EVROPSKÉ UNIE NEZNÁ!, , 25.1.2012 1:42:51
Pane Paroubku, namísto teatrálních vystoupení svůj čas věnujte studiu, které je pro Vás jako poslance nezbytné. Internet nabízí odpověď na všeobecné otázky, chce to jen píli. Zato jste občany placen!
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 20:58:27
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 20:58:27
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 20:58:27
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
Populismus, , 24.1.2012 14:22:17
Pokud o Paroubkovi někdo tvrdí, že je populista, tak je u mě magor. 90proc lidí je proti rómům, 90proc lidí chce slyšet, že se jim nebudou vyplácet dávky, jak to vytrubuje Nečas. Od Paroubka je tohle téma velká odvaha a počin, který mu podsekne židli pod politickou oprátkou.
Re:Populismus, , 25.1.2012 1:50:16
Kdyby pan Paroubek nebyl líný a trefně argumentoval, nemohl by být nazýván populistou! Chce to jen píli a soustředění se na práva Evropské unie, jejichž naše republika je.
Sliby, , 24.1.2012 12:15:20
Parobek nemusí hledat přízeň u ,,Romskýho obyvatelstva neboď je to dobrý politik a znalec a své sliby věčínou vyplníl.A Cikání věčinou voli tu politickou stránu která není fálešna a de jim jen se uchytit jak se říká na koryto!!!!!
Kdo sežene pro lidi v kraji práci, , 24.1.2012 10:27:05
ten vyhraje volby. To je jasné jako facka. Tak se snažete politici. Když to dokáže pan Paroubek tak získá právem přízeň lidí a budoucích voličů. Pak nebudou muset řešit zvýšenou kriminalitu v kraji. Jen se nenechat obalumutit jen sliby. Jen kecy, kecy a kecy, to už tady bylo.
když Kalousek zmlátil toho kluka dostal pokutu , ROZKOPAT TLAMU vládě mafiánů je to nejmenší co pro demokracii můžeme udělat, , 24.1.2012 10:14:08
volič pravice je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská, justiční mafie ,exekutorská mafie ,
lichvářská + exekutorská mafie,mafie právníků ožebračují občany to vše za plné podpory korupční vlády zločinců ,Kupčením se složenkami jsou ohromeni už i soudci.......... http://www.novinky.cz/finance/254607-kupcenim-se-slozenkami-jsou-ohromeni-uz-i-soudci.html za mikrodluhy o kterých ani nevíte ,platíte astronomické částky ,tyto podvody mafií plně kryje vláda zločinců ods,top,vv ,kdu,zel
zas jsem dostal kladivem, , 24.1.2012 9:33:06
to sem ho chtěl vůl volit ještě že se projevil těd je nevolitelný jako odesáci
Cigán Paroubek, , 24.1.2012 9:30:46
Už hledá voliče mezi svou rozvětvenou rodinou.Je to prase a hovado.
A jak se má říkat.., , 24.1.2012 9:22:37
..cikánům, ty Paroubkova "podvýživo", Romové ? Když se vydáváš za takového vzdělance, tak by si mohl už dávno vědět, že slovo Rom, vůbec není v Českém naučném slovníku, ale jen a jen cikán. Název Rom zanesl do českého jazyka nějaký debil, který se chtěl zřejmě cikorkám a jejich obdivovatelům nějak zavděčit. ROM je a vždycky bude obyvatel Říma a ROMKA obyvatelka Říma !
Dojde i na nadstandartní porodné......, , 24.1.2012 9:08:07
vždyť stát potřebuje nové lidi. Že tuto podmínku plní pouze lidi "bez zábran", to Paroubka nezajímá. Potřebuje být u moci tady a teď.
předhozená návnada, , 24.1.2012 8:32:09
Paroubek a Cikáni - to je zase téma pro redaktorského sraba, kterak se zavděčit svým chlebodárcům. Lůza bude rozhořčeně hýkat, a že ten chlap, tedy Paroubek, jde k jádru problému a chce ho řešit - to už nikoho nezajímá. Pozornost od asociálních reforem je odpoutaná a dav se žene za předhozenu návnadou...
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:49
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
Re:ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:59:27
Héj Eržika,co takhle místo kravin dělat něco smysluplnýho,třeba jít do práce:-))
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:49
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:48
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:47
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:46
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:46
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:46
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:46
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:46
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:45
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:45
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:45
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:44
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:43
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:43
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:42
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:42
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:42
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:42
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:42
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:41
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:40
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:40
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:05:40
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě www.romanikralisparoubek.sweb.cz
ROMALE serte na gádže budou dávky od Paroubka, , 24.1.2012 8:04:02
Jiří Paroubek je dobrý Romák volte ho budeme se mít jak prasata v žitě
www.romanikralisparoubek.sweb.cz
Kecy, kecy a jenom kecy., , 24.1.2012 6:23:53
Paroubek by měl jít příkladem , založit vlastní firmu s prodejním artiklem a ukázat všem, jak se to dělá. Zaměstnat v ní všechny cikánské bosse , jako prokuristku přibrat advokátku Samkovou a teprve potom by měl pořádat diskuzní kroužky. On, ale má raději populistické kecy než skutečné řešení cikánské otázky.
Paroubku, , 24.1.2012 6:12:44
Paroubku ty jsi opravdu ale kus BL.A:To vše je jen a jen populismus.Za hlasy kohokoliv jsi schopen slíbit cokoliv.Ukaž cigána,který chce pracovat.Ten pracuje jen když mačká knoflíky u automatu a nebo krade,loupí a přepadá.Ale normální práce určitě ne.
to uz tu bylo, , 24.1.2012 5:50:47
Prase bradavicnate se ozvalo. Paroubek moc dobre vi, co dela. Takove pisnicky se omilaji co 4 roky. Hlavne Paroubek je nauci zit. Mezi cikanama se pohxbuji. Jsou ochotni udelat par hodin, aby neprisli o davky, ale ne proto, ze by je nechteli.
Pokud by to byla chyba systemu, bylo by to jen u nas. Jenze to je v celem svete. At se jich zepta, jestli chteji 10000.- a lezet doma a nebo jit za ty prachy pracovat. Vetsina nasich lidi za tu minimalni mzdu pracuje.
Žvanil,kterému ke všemu ještě hrabe., , 24.1.2012 5:37:05
Když potřebuje hlasy tak mu je i cikán dobrý.Chtěla bych vidět kolik cikánů a jak dlouho by v té práci vydrželo.Poslední ,kteří měli pracovní návyky jěště z doby komunismu(protože pracovat museli)tak ještě možná,ale jejich mladá generace,zvyklá loupit,vraždit,znásilňovat,podvádět umí tak akorát dělat pasáky a dealery drog.Otázkou je, jestli se na těch pár slušných(odhaduji tak 2% jejich populace) vyplatí vůbec investovat peníze.Pořád se do nich cpe a přitom už i jejich malé děti mají zaznamy na policii za krádeže atd.Tady pomůže jenom přísnost ,cukru už bylo dost a jak je vidět tak s ním to nejde.
Co to asi museji byt v te ukradene strane za grazlove, kdyz se nevahaji spojit, , 24.1.2012 5:23:35
s chorobne mocichtivym Paroubkem v jeho boji proti zajmum vlastniho naroda? Fuuuuj! :(
kopie Britské listy, , 24.1.2012 5:13:02
24.1.2012
Pomůže nám někdo?
Drastická situace na úřadech práce
tisková zpráva
Prohlášení odborové organizace Úřadu práce ČR, Kontaktní pracoviště Litoměřice a Ostrava
Členové odborové organizace ÚP ČR KoP Litoměřice a Ostrava jsou silně znepokojeni tím, co se od ledna 2012 děje na kontaktních pracovištích Úřadu práce ČR. Přestože, jak pan ministr Drábek, tak další čelní představitelé ministerstva práce a sociálních věcí a Úřadu práce ČR v médiích neustále tvrdí, že stav je naprosto standardní, zaměstnanci vykonávající práci pro tento resort jsou naprosto opačného názoru. Situace na pracovištích ÚP ČR je od dubna 2011, kdy tento superúřad vznikl, naprosto nestabilní. Instituce, která víc než 20 let zajišťovala služby zaměstnanosti a od roku 2004 i agendu státní sociální podpory, je naprosto v troskách.
Od dubna v podstatě nejsme schopni řádně naplňovat cíle, které tento úřad ze zákona má. Vznikem tohoto úřadu se prioritou staly naprosto jiné věci, než je poskytování služeb klientům, kteří jsou ve většině případů v obtížné sociální situaci. Centralizovaným vedením nedošlo ke zjednodušení výkonu státní správy, ale naopak k obrovskému rozvratu fungováníveškerých činností, které má tento úřad zajišťovat. Naším zaměstnavatelemnejsou zajištěny základní podmínky pro možnost řádného výkonu služeb pro veřejnost.
Již v srpnu loňského roku jsme důrazně upozorňovali na to, že MPSV svými kroky rozbíjí bez problému fungující instituci, že důvodem připravované sociální reformy nejsou úspory a zájmy občanů, ale zájmy vedoucích představitelů MPSV. V té době jsme reálně zažívali pouze přípravu na zásadní změny, které měla reforma přinést. Již v té době byla situace na našich pracovištích velice tragická – snižování platů, propouštění, zcela nejasná představa o dalším vývoji, rozvrat všeho do té doby fungujícího, změny ze dne na den.
Od ledna letošního roku však zažíváme sociální reformu „v přímém přenosu“. Naše pracoviště již opustila pěkná řádka odborníků, kteří své práci rozuměli, většina z důvodu nadbytečnosti, jiní již prostě nemohli snést to, co se na úřadech práce děje. Přesto, že většina zaměstnanců upozorňovala ať otevřeně, či skrytě (ze strachu ze ztráty zaměstnání) na to, že plánované změny nemohou přinést slibované úspory a už vůbec ne zefektivnění vykonávaných činností, málokdo byl ochoten nám naslouchat. V těchto dnech se však nejhorší scénáře naplnily.
Přechodem činností, které dříve zajišťovaly městské úřady, se situace, která byla již v loňském roce těžko udržitelná, ještě zhoršila a dnes skutečně dochází k tomu, že je reálně ohrožena nejenom výplata dávek vyplácených v minulosti úřadem práce, ale i dávek hmotné nouze a příspěvků pro občany zdravotně postižené.
Od ledna jsou zaměstnanci ÚP ČR nuceni pracovat s aplikacemi, které nesplňují základní předpoklady pro řádnou administraci činností, které má tento úřad zajišťovat. Spuštění těchto programů nepředcházel testovací provoz, zaměstnanci nebyli řádně proškoleni.
Chyby těchto aplikací jsou odstraňovány „za pochodu“, ale ani po třech týdnech od spuštění není možné s programy řádně pracovat. Jsou objevovány chyby, které jsou naprosto zásadní a zjišťujeme, že funkce, které jsou naprosto nezbytné pro řádný pracovní výkon, aplikace ani neobsahují, neboť nebyly naším zaměstnavatelem od tvůrců aplikací ani požadovány. To již samo o sobě svědčí, jakým způsobem a jací odborníci celou sociální reformu připravovali.
Pravděpodobně se nikdo dostatečně nezajímal o to, jak zajišťování agend na ÚP probíhá. Jediným zájmem MPSV pravděpodobně bylo nasazení aplikací v co možná nejbližším termínu bez ohledu na to, co to způsobí. V zájmu koho probíhá reforma tak překotně je otázkou, ale zájem občanů to rozhodně není. Konkrétní popis, s jakými programy a v jakých podmínkách jsme dnes nuceni pracovat, je k nahlédnutí v příloze („Reakce zam. z celé ČR na aplikaci a nefunkčnost programů“).
Naším zaměstnavatelem nejsou zajištěny základní pracovní podmínky. V zájmu toho, aby veřejnost neměla důvod ke kritice nového systému, jsou zaměstnanci nuceni pracovat nad rámec stanovené pracovní doby, o víkendech a v případě výplaty dávek v hotovosti i bez dostatečného bezpečnostního zajištění.
Řízení činností probíhá naprosto chaoticky, není zajištěn servis v oblasti řádného proškolení, technické podpory a časového prostoru pro plnění pracovních úkolů.
Zaměstnanci jsou vystaveni obrovskému psychickému tlaku, kdy se na jedné straně snaží vyhovět klientům a na straně druhé k tomu nemají dostatečné prostředky. Bohužel jsou to oni, kteří stojí tváří v tvář občanům a mnohdy nejsou schopni adekvátně odpovídat na jejich dotazy, protože ani samo MPSV odpovědi na jejich dotazy nezná.
Kuriózní situace, které nastávají na videokonferencích, jsou naprosto neuvěřitelné. Jsou podávány informace, které jsou vzápětí měněny, na spoustu dotazů nedostáváme odpovědi vůbec a odpovědi typu „toto se ještě řeší“ jsou již pověstné. Klientům ale dost dobře nemůžeme odpovídat, že se něco teprve řeší, když jsou panem ministrem neustále ujišťováni, že vše probíhá naprosto bez pro blémů a informace o nefunkčnosti systému jsou pouze výmyslem.
Naprosto kuriózní je fakt, že přestože je sociální reforma realizována tímto tristním způsobem, jsou náměstkům pana ministra vypláceny statisícové odměny. Za co? Snad ne za to, že se sociální systém hroutí? Jak je možné, že za tak špatně odvedenou práci je ještě vyplacena odměna?
Z výše uvedených důvodů se obracíme jak na představitele MPSV, GŘ ÚP ČR, poslance a prezidenta ČR, tak i na média.
Žádáme, aby byly zaměstnancům zajištěny adekvátní podmínky pro plnění jejich pracovních úkolů (funkční agendové aplikace, které budou na úrovni těch, se kterými jsme pracovali do konce roku 2011, řádné proškolení, jasná metodika). Pokud není možné zajistit funkčnost nových aplikací, žádáme, aby byl Ministerstvem práce a sociálních věcí zajištěn návrat k původnímu softwaru, který je schopen zajistit řádnou výplatu dávek.
Dále žádáme, aby byl z důvodu neudržitelné situace na pracovištích zajištěn jak antikonfliktní tým pro klienty, tak psychologická pomoc pro zaměstnance, kteří jsou na pokraji psychického zhroucení. Tragické případy, které vyústily v těžké zdravotní problémy a dokonce i úmrtí na pracovišti, svědčí o tom, že situace je opravdu kritická.
V souvislosti s již běžícím a i nadále plánovaným vyplácením v hotovosti žádáme o zastavení těchto praktik a omezení pouze na výjimečné případy v řádech tisíců korun.
Jsme nuceni trvat na splnění těchto základních podmínek pro řádný výkon státní správy, která je úřadům práce svěřena. V opačném případě jsme rozhodnutí řešit celou věc podáním trestního oznámení pro ohrožení výkonu státní správy a oslovením pana prezidenta s žádostí o odvolání ministra práce a sociálních věcí z důvodu rizika zhroucení sociálního systému České republiky.
Za správnost: Mgr. Lenka Špittová
Závodní výbor Úřadu práce v Litoměřicích
Kontakt: vyzva.2011@email.cz
Vytisknout Poslat e-mailem
Re:kopie Britské listy, , 24.1.2012 8:03:08
Přítelkyně pracuje na ÚP a je už jen otázka času, kdy se tam všichni zhroutí a půjdou na nemocenskou..Pak si to může dDrábek vyplácet sám..Za totální almužnu mají takovou zodpovědnost o které se ostatním zaměstnancům ani nezdálo. To nemluvím o neustálé šikaně pracovnic ze strany cikánů. Samozřejmě PČR jako vždy nic neřeší. Kretény, kteí dnes nadávají na úřednice bez znalosti problémů přeji, aby se někdy psychicky pořádně zhroutili pod nátlakem zaměstnavatele. Nikoho nezajímá, že dělají v neskutečných podmínkách za skoro minimální mzdu (za poslední 2 roky 2x snížena !) a vyplácejí desetitisícové dáky cikánům, kteří v životě nepracovali ! Skvělý kontrast..Úředdnice, které to nedávají za minimální plat X cikáni, kteří v životě neopracovali bez stresu za desetitisíce..Skvělá práce Drábku !! O něčem hovoří i fakt, že úřednice, které přdtím poracovali na úřadech městských obvodů, kde se sociálka vyplácela odmítli jít dělat na ÚP, protože by se jim radikálně snížili platy, takže podali hromadně výpovědi..Na úřadech obvodů jim totiž platili kraje,na ÚP přím stát..
Re:kopie Britské listy, , 24.1.2012 6:56:12
ty jsi uplnej spisovatel ,tady to nikoho nezajima ,ty tvoje blaboli
No, tak "blabolive listy ctou jiz jen posledni hlupaci". To za prve. Za druhe,, , 24.1.2012 5:19:57
co je to "Závodní výbor Úřadu"? Nemelo to sned byt "Závodní výbor KSČ Úřadu" nebo snad "Závodní výbor ROH Úřadu"? Blabol neobsahuje jedinou serozni informaci, jen same zvasty. Ale to je u levicovych mafii prece obvykle, ne?
Re:No, tak "blabolive listy ctou jiz jen posledni hlupaci". To za prve. Za druhe,, , 24.1.2012 6:25:33
Ta jsi jenom IQ tykve a ktomu blb na "N".
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? , , 24.1.2012 4:32:21
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? 230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ----------------------------------------------------------------------------------------------- podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..) ------------------------------------------------------------------------------------------------------ v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun ------------------------------------------------------- takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
kolik desítek nových daní a zvýšených poplatků zavede pravice příští rok ?, , 24.1.2012 4:30:46
kolik desítek nových daní a zvýšených poplatků zavede pravice příští rok ?
je tu Nový rok a jako každý rok nové a vyšší daně modrobolševické korupční vlády zločinců ..
máme co slavit , pravice rekordně zadlužuje, korumpuje,a ještě zvyšuje daně občanům
vyšší DPH zdraží léky,knihy,všechno, vyšší daň za uhlí , zvýšení ceny dálničních známek, umožnění obcím zvyšování daně z nemovitosti, zvýšení daní z odvozu odpadků o 100 %, zvýšení soudních poplatků o 100%, zrušeny doplatky VZP na léky na 105 typů nemocí ,nové daně za plomby ,zvýšení daně za pobyt v nemocnici,nové daně za sádry, chystané školné na VŠ ,zvýšené poplatky za školky, zrušení slev u ČD pro důchodce, zvýšení ceny režijní jízdenky o 1000% do roku 2014, zvýšení ceny zápisu do katastru nemovitostí o 100% ,vyšší daně za tabák .........................
a tohle zvyšování daní a zavádění nových daní tu předvádí korupční zločinecká vláda modrobolševiků každý rok ,každý rok rekordně rozkrádá státní rozpočet a sekárekordní dluhy ....takže s radostí do chudoby s modrobolševickou mafií zlodějů
sexymozek, , 24.1.2012 2:29:01
Omluvte ho, postavil se mu sexy mozek.bude dávat cikánům peníze, aby ho volili. Vždyť je to pořád stejné. Bezdomovce chtějí vystěhovat zpátky do příslušných regionů, ale cikány, kteří se sem nacpali ze Slovenska a dalších zemí tu nechají, platí se jim dávky apod. Proč je nevykážou? Měli bychom jich tu podstatně méně.
Co je to za divnou stranu:?, , 24.1.2012 1:33:43
TO je Národní strana pro romy nebo pro koho? To je asi jiná než byli Legionáři nebo Horáková?
JYRKA ZASE SLIBUJE-, , 24.1.2012 1:29:01
CIKANUM ABY SE MELY ZASE DOBRE CO,DOBREJCH PUL MELOUNU HLASU A UZ JE TO TU ZASE STEJNA PISNICKA JAK SE DOSTAT KE KORYTU HLAVNE ABY HO LVY JEDNOU NEHNALY BEJCAKEM SVINSKYM KROKEM
Je dobré se zeptat cikána a ne Paroubka, , 24.1.2012 1:21:22
Nedávno jsem pracoval (to není vtip) s několika cikány ve sklárně. Zeptal jsem se co jsou. Odpověděli mi "My jsme cikáni, romové nepracují" s úsměvem a vtipem.
Jiržik..že mu pusinka ale jede, , 24.1.2012 1:18:31
židle..přece nebude pracovat ve stoje :)
Paroubku je tě už dost., , 24.1.2012 1:11:52
Vážený pan Paroubek ať jde dělat něco užitečného a né politiku. Už je těch profláknutých ksichtů dost. Jděte už do prd.. pánove!!!!!!!!!!
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 0:56:29
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky, , 24.1.2012 0:48:17
Nečasovi hrozí 8 let vězení za tzv. církevní restituce. Spisovatelka a novinářka Lenka Procházková podala na premiéra Petra Nečase (ODS) trestní oznámení pro porušení povinností při správě cizího majetku,http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Historie církve velmi zkrácený výtah červeným písmem zhruba uprostřed stránky.
http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
cikani, , 23.1.2012 23:23:08
Paroubek potrebuje hlasy pro svoji stranu a jsou mu dobre i hlasy cikanu.Ja jsem nevymyslela to jmeno cikan,odjakziva se jim tak rikalo.Mam vlastni zkusenost s pracovitosti cikanu a neverim, ze se prave panu Paroubkovi podari zmenit mentalitu techto lidi.To je proces mozna na desetileti mozna vic,ale volby budou brzy, ze ?
když Kalousek zmlátil toho kluka dostal pokutu , ROZKOPAT TLAMU vládě mafiánů je to nejmenší co pro demokracii můžeme udělat, , 24.1.2012 1:11:43
ČR Lichvářská a exekutorská diktatura vlády korupční mafie modrobolševiků
V Česku přibývá zadlužených seniorů, kvůli exekuci končí na dlažbě
Loni na konci roku ČSSZ zaznamenala 712.171 exekučních podání. Vykázala srážky z důchodů za 514 milionů korun. Letos za 11 měsíců to bylo 1,005,167.603 korun.
http://www.denik.cz/z_domova/v-cesku-pribyva-lidi-kteri-maji-kvuli20111214.html
712 171 exekucí majetku lichvářskou mafií .za jediný rok ................ za tohle vše je plně zodpovědný tento zločinný režim který záměrně nechrání občany před lichvou ,podvodníky a zločinci .....právě naopak , lichvu a exekutorskou mafii podporuje
Re:cikani, , 24.1.2012 1:04:37
Cikáni mu hlasy nedají, to by místo podpory museli chodit do práce, a to je problém......
Nic nového-, , 23.1.2012 22:41:04
J.Paroubek už chtěl přece vládnout s kdekým,komunisty,kolotočáři,Marťany,tak proč ne s cikány-Romy.
Je to blb., , 23.1.2012 22:34:04
A at si klidne da cikanum praci, kdyz pro ne najde uplatneni. Paroubek je v tuhle chvili jen dalsi cikansky aktivista.
Copak zase vám leží cikáni na srdci?, , 23.1.2012 22:25:52
Komu pak asi překáží?Denně čtu zprávy ve kterých češi vyhrávají katastrofální kriminalitou.Co se to s vámi děje,že musíte denně vraždit.Není dne abych si přečetl něco pěkného,furt jen MORD.Začněte už konečně řešit situace u vás v rodinách.Řešte svoje problémy,každý at se koukne na sebe,a pak bude svět krásnější a lepší.
Sháníte, , 23.1.2012 22:13:07
A myslíte,že je dostanete od cikánů tím,že jim dáte práci? To byste je pěkně nasral.
Táta, , 23.1.2012 21:38:27
Je to ale taťka, někdo se o ty slušné lidi musí starat. Chachachachachaáááá
DŮCHODCE, , 23.1.2012 21:34:27
odjakživa to byli cikáni akorát teď si říkají romove.na celém světě se jim říká cikani.paroubkovy přestali lidé věřit tak se chytá i těch nejhorších.ale jsou mezi nima i dobří cikáni.
Re:DŮCHODCE, , 23.1.2012 21:47:29
a proč to posilate trojmo! Nejaká nemoc, sorry! Na pana Paroubka vy, co by duchodce, fakt nenadávejte, jestli dožijete, bude vám dobrý! čest
Re:DŮCHODCE, , 23.1.2012 22:35:54
Tak to tedy doufám, že se nedožiji toho, že by nám mohl být ten narcistický pingl k něčemu dobrý.To nedožiji nemyslím ve smyslu, že bych umřel, ale v tom smyslu,že už snad nebude tolik lidí blbých, aby znovu naletělo Paroubkovi.Čest! A promiňte,při vašem vzdělání, že se někdy stane staršímu člověku a starším počítači, se se něco na jeden klik nepodaří.
DŮCHODCE, , 23.1.2012 21:34:26
odjakživa to byli cikáni akorát teď si říkají romove.na celém světě se jim říká cikani.paroubkovy přestali lidé věřit tak se chytá i těch nejhorších.ale jsou mezi nima i dobří cikáni.
DŮCHODCE, , 23.1.2012 21:34:26
odjakživa to byli cikáni akorát teď si říkají romove.na celém světě se jim říká cikani.paroubkovy přestali lidé věřit tak se chytá i těch nejhorších.ale jsou mezi nima i dobří cikáni.
nazor, , 23.1.2012 21:26:56
Zažívaný výraz cigán je sporný jako nejastnosti okolo jeho vzniku,příčem je možne najit argumenty tak i proti.Nahledně na rasismus a diskrimináci u Rómskeho obyvateľstva má v mnohech krajinách toto označeni někdy vic někedy míň hanlivost príchuť. Je někdy používamé až jako nadávka, v mnohých prípadech potom šlo o pojem, používaný policejními sloškami ke kriminalitě cigánskeho obyvatelstva. To vedlo k tomu, že v mnohých prípadech se začalo používať označovat Rómove jako sohrnného názvu pro všechny skupiny,, jako bylo usnesené na sjezdu Romů v Londýne roku 1971. V Rómských pisníčkach se nespiva..."Hej cigáni" ale "Bašavel romale" Výraz Romale, Romáci sa v Romskom Jazyku vyskytuje od nepaměti.... Pojem cigán je veľmi podobný ve všch európskych jazycích:
Bič boží, , 23.1.2012 21:25:05
Ano Paroubek by se s vládou nehrabal..Byl by slyšet i vidět...Jeho řešení jsou zatím nejlepší..To ovšem nebrání troubům bez řešení ho napadat......
Re:Bič boží, , 23.1.2012 21:36:07
Tak, tak!! Tajnš věřím, že p. Paroubek se k nám vrátí a udělá pořádek v této prohnilé vládě,(i když včera bylo pozdě)! Revoluce, nové volby!!
Tak mi to s Cikány neštymuje, , 23.1.2012 21:22:58
"Dbej na den odpočinku, aby ti byl svatý, jak ti přikázal Hospodin, tvůj Bůh. Šest dní budeš pracovat... ani tvůj host, který žije v tvých branách, aby odpočinul tvůj otrok a tvá otrokyně tak jako ty. Pamatuj, že jsi byl otrokem v egyptské zemi a že tě Hospodin, tvůj Bůh, odtud vyvedl pevnou rukou a vztaženou paží. Proto ti přikázal Hospodin, tvůj Bůh, dodržovat den odpočinku". Oni Cikáni přišli z Indie, Mojžíš hovořil o Egyptu, v tom bude asi problém. Cikáni mají sedm dní v týdnu odpočinek, pokud se k dátumu dávek nerojí na ouřadech, kdy pojídají vyřvanými držkami finanční plody daňového poplatníka. Budeme stále živit helminty v zažívacím traktu? Což takhhle nasadit helmiraziny? Klasičtí kroužkatci nejsou ale helminté, jako škrkavka. Tam se musí nasadit antiparazitika hrubého zrna. Jinak se nám to namnoží do katastrofického stavu. Vyžerou hostitele do mrtě. Znalci, poraďte, kterak se zbavit parazitujících symbiontů?
Opravdu to nejsou cikáni, , 23.1.2012 21:05:56
Myslím, že by se "cikáni" urazili. ---http://www.youtube.com/watch?v=-BawwL55kjw
cikáni, , 23.1.2012 20:57:21
A jak jim máme říkat? Slovo "cikán" je jediné možné a přijatelné označení. Ty všemožné konstrukty z 20. století z jejich údajně existujícího jazyka jsou nesmysl a umělá lež. Židlí tady máme na naše poměry taky dost. Jedna z nich chce být dokonce prezidentem.
Re:cikáni, , 23.1.2012 21:27:26
Né cikáni, paroubkovci jsou to. Na cikánech chce postavit svou kariéru Alfa samec Paroubek. Ten tak dychtí po moci, že cikánům aby ho volili, by líbal i zadnici.
Re:cikáni, , 23.1.2012 21:24:37
Všude, kromě ČR a Slovenska jsou cikáni, kde se tady najednou vzali prekabátení romové, nechápu.
nazor, , 23.1.2012 20:47:29
Podle mě každý občan českého státu chce pracovat,ať je to cikán nebo čech.Ale žijem bohužel v takove době kde tak rozkvetla skorůpovánost že to nema obdobyxDD.káždy občan teto republiky tím mýslím který setu narodil je právoplatným čéchém.Otazka je proč uš sito někteří česky občane neuvědomuji a pořád se do česky cíkánu navážeji a poukazuji proč berou socíalni dávky nebo podporu nezaměstnaností,,je taková doba že bohužel mezi podníkatelé tím myslim českych nepřiberou cíkána,tím netvrdím že to je pravidlem ale děje seto rozmezi zákona neboď kdyby se na něco takoveho příšlo tak ta dotična fima bude pokutována.A proč mi sme furt otazka dne?? však prozkůmí říkají něco jineho?? podivejte se na některe náše česke politiky jak rozprodaváj českou zem a co hlavně děláj berou u platky a ne mále peněžní prostředky.
Re:nazor, , 24.1.2012 2:07:42
Tvůj příspěvek jasně ukazuje jeden z důvodů, proč máte takový problém najít zaměstnání. Podobně jako ty píše jeden Čech z padesáti, ale z vás tak devět z deseti. Naučte se aspoň číst a psát (v tomto pořadí), veřejné knihovny jsou skoro zadarmo a každý má šanci se zlepšit, když už základní gramotnost nezvládl na základní či zvláštní škole.
Dilema, , 23.1.2012 20:29:03
Populistické gesto. Paroubek potřebuje získat voliče a nikdo jiný než naše menšina ho volit nebude. Nesnáším dnešní vládní reprezentaci, ale než volit Paroubka?
Re:Dilema, , 23.1.2012 20:50:26
Pane Paroubek, běžte s tím populismem někam!Už když jste za komunistů dělal šéfa RAJ PRAHY, měl jste přezdívku velká kapsa.Jste stejný darebák ,jako všichni ostatní politici, bez rozdílu dresu!Na vaše kecy vám už nikdo nenaletí, ani ty cikáni.Jste profláklej a běžte zase dělat šéfa pinglům.Ono to už bohužel nepůjde,jste zvyklej žrát z plnýho koryta.
Re:Dilema, , 23.1.2012 20:44:29
Jdu se sem mrknout, jestli nejsi kus vola. Nejsi, jsi celý.
Re:Dilema, , 23.1.2012 20:55:37
Tak to vypadá,že máš dobrý zrak.Po volbách zjistíš,že jsi byl slepej.
Problem , , 23.1.2012 20:11:17
vidim v nevzdelanosti,decka musi chodit do skoly a ucit se, mame uz na to zakon, ale bohuzel se neuplatnuje, nechodi do skoly- odebrani davek, v te skole nejen sedet,ale i vstrebavat ucivo,tam se musi zacit, rodice postihovat, vsak , kdyz se jim davky vezmou, tak oni se uz postaraji, aby ty decka tam chodili.Po dobrem s nimi neverim...
Karel IV, , 23.1.2012 20:08:30
byl moudrý panovník.Když byla spousta lidí bez práce,tak jim pomohl,že nechal postavit hladovou zeď,která byla sice na hovno,ale lidem za práci zaplatil.To nemůže vláda udělat projekt na severu čech,který by byl prospěšný a místo okrádání státního rozpočtu investovat stavby,kde by cikáni našli práci?
Přijde mi stupidní říkat lidem do očí: Ty máš kouty, Ty jsi hubený atd..., , 23.1.2012 20:01:00
Ze zásady obecné slušnosti nevstupujeme do kotaktu s lidmi kterým nemáme co říci, natož je jenom urazit. Nikdo by neměl dostávat ani podporu zadarmo. To není problém těch co inkasují, ale těch, co tohle provozují. Možná že i proto mohl Čunek dostávat podporu a proto brojí i proti cikánům, protože sám má pořád málo. Může mi napsat někdo z blízkého okolí pana Paroubka?
Re:Přijde mi stupidní říkat lidem do očí: Ty máš kouty, Ty jsi hubený atd..., , 23.1.2012 21:52:53
Podporu a dávky by měli dostávat především ti, kteří si je předtím zaplatili. Nebo jim je dlouhá léta platili jejich rodiče a příbuzní. Přivandrovalci, kteří se o ně nezasloužili a umí jenom dělat bordel by neměli dostávat nic nebo jen naprosté minimum i na jejich hrozné poměry. Sociální systém který slouží jako penězovod od normálních lidí k parazitům je nespravedlivý a špatný. Tu nespravedlnost pravice reformami nejenže nezmírnila, ale naopak zostřila a posílila. Ani Paroubek s tím jak vidno nehodlá dělat vůbec nic.
moc mi to přes pysky nejde, , 23.1.2012 19:56:05
ale v něčem má pravdu...já vím že stejně kdyby tu práci měli tak 6 z 10 pracovat nebude...ale stejně..možná za to ty 4 stojí
To by bylo třeba dostat z nich tu jejich "kulturu", , 23.1.2012 22:05:53
Odstupňovat jim třeba dávky na děti podle školního prospěchu a náročnosti školy s tím, že ti retardi ze "speciálních" by nedostávali skoro nic. Pak by alespoň měli nějakou motivaci a každá nová generace by byla o něco normálnější. Místo toho úřady považují za úspěch, když do nějaké školy vůbec přijdou a ještě na oslavu té slabomyslnosti postavili muzeum...
Re:moc mi to přes pysky nejde, , 23.1.2012 20:46:16
Jo, 4 přijdou do práce a ukradnou co není přibitý. A už je neuvidíte.
bože lidi to jsou zase kecy co,a teď už ne s marťany ,ale s ciká-pardón s rómy!, , 23.1.2012 19:45:00
A kdyby sem spadli marťani , budu vládnout třeba s marťany, , 23.1.2012 19:43:19
Marťani se nějak nekonají , ale je tu hora cikánů
Re:A kdyby sem spadli marťani , budu vládnout třeba s marťany, , 23.1.2012 21:10:35
Paroubek hledá,kde je šance uspět, marťani nikde, tak pak jsou ještě mraky cigošů. Potřebuje úspěch jako sůl, protože doba, kdy bude všem vedle tý jeho ,,krasavice" pro smích je za dveřmi. Jak se může takhle mladá ženská probouzet vedle tak odpornýho chlapa?
konečně to někdo řekl nahlas, , 23.1.2012 19:41:22
V tomhle je viditelně Paroubek mnohem rozumnější než křiklouni jako je Doubrava, Bobošíková (o extremistovi vandasovi ani nemluvě).
Otlemené hulákání proti cikánům opravdu vůbec nic neřeší. A ti z obyčejných lidí, kteří si na tohle naběhnout si řežou větev na které sami sedí.
Hlavně se nebát uřvaných fašounů co se jen roztahují na netu a otravují vzduch - pravice hnědně protože se bojí, a to je třeba odhalovat.
Re:konečně to někdo řekl nahlas, , 23.1.2012 19:50:18
no mě ještě fašoun nepřepadl ,ani nevykradl sklep či auto(možná je to tím že tu žádnej v okolí není),ale s cikánama tuhle skušenost mám a neobtěžuj se že jsem rasista si napíšu sám !
Cikán Paroubek : ,,Neříkejte mým soukmenovcům cikáni", , 23.1.2012 19:37:17
A už šel alespoň Paroubek příkladem ? Že by třeba zaměstnal několik cikánů jako domovníka , majordoma , zahradníka , kuchaře nebo řidiče ve svém letním sídle v Řecku ?
VRÁNA K VRÁNĚ SEDÁ,PAROUBEK CHRÁNÍ SVÉ RODNÉ BRATRY., , 23.1.2012 19:35:21
PAROUBKU,JDI UŽ DO RITI,S TĚMI SVÝMI CIKÁNO-ROMSKÝMI BRATRY,SLUŠNÝM LIDEM JIŽ JDEŠ NA NERVY I S NIMI,BLBE!!!
Politické HOVADO, , 23.1.2012 19:33:34
Občan Paroubek je ten typ člověka,co mu není cizí,žádná cizí prdel.Tento občan,by měl v té noře zůstat a už nikdy neprovokovat tento národ.Nemůže se schovat za žádnou stranu , hlupák zůstane zas jenom hlupákem.
Návrh, , 23.1.2012 19:16:38
Měl bych návrh. Podmínit na restituci církevního majetku zaměstnání Cikánů na polnostech, lesích a sakrálních stavbách. Církev bude najímat zaměstnance, takže zajisté ve své bohulibé činnosti najme zajisté pracovníky, od managerů až po dělný lid, zajisté ty potřebné. Chtějí prý práci. Zde je pole neorané pro naplnění třeba odkazu sv. Aloise a dalších světců, kteří se věnovali potřebným. Nakonec by mohla být církev i prospěšná ve výuce na školách triviálních či partikulárních našich etnických spoluobčanů, speciálních škol by pak nebylo Dobešovi třeba. Patres by mohli vyučovat, třeba ve smyslu sv. Augustina (nauka o dědičném hříchu a nemravnosti světského státu, etc., etc.). To by byla přínosná činnost. Bohužel to asi tak nebude. Církev kramaří s dogmaty a bláboly typu "slovo tělem učiněno jest", kšeftuje s "leskem ornátů". Při výše uvedeném typu činnosti "potřebných" by asi o kalichy, ciboria a tabernakula brzy přišla, včetně těch ornátů. Kolik hříšníků asi církev napraví? Nuž, prý církvi (a Bohu) je jeden napravený hříšník milejší, než přehršel spravedlivých. Nesuďme ale nerozvážlivě, děl kdysi kardinál, jakýsi Jean Armand. Papež Alexander VI. (Roderigo de Borgia) kdysi vlastnil v Římě většinu bordeláků. Pius XII. (Joska Pacelli) zase uzavřel konkordát s Hitlerem a obrnil svoji "neomylnost". Čiperní to hoši, to jenom "na okraj" církevní chudoby. Máme se na co těšit. A nyní mne kamenujte.
Re:Návrh, , 23.1.2012 19:20:24
Měl bych také návrh. Tento člověk by měl přestat se svými velmi trapnými útoky na církev, neboť o ní vůbec nic neví. I když si myslí opak. Plácání, bláboly, hloupost a vééééliká nenávist.
Re:Návrh, , 23.1.2012 20:44:31
Pane(í) MLML. Rád se nechám poučit, jsem agnostik. K víře v Boha nepotřebuji vykladače víry, tedy církve. Podal jsem návrh a pár známých idicií, nic více, nic méně. Dle Vás bych neměl "plácat", tedy nevyjadřovat názor. To je klasika církevníků, umlčet jiný názor, než je jejich. Heretika či jinověrce inkvizitovat. Pokud bobkař potřebuje pro svůj plezír víru v králíka berličku, dá se do svazu chovatelů s liturgiemi (schůze). Nic proti církvím společenství nemám, ale ať si to praktikují "za své" a za spravedlivé restituce. Nepokradeš, ale od kdy, do kdy. Bordel je v tom (a to dělám do ocenění pozemků), kdy normální restituent dostane 10 Kč/m2, církevní za 45 Kč/m2, kdy maximální cena pozemku je 16,64 Kč/m2. Proto se podivuji. Asi nejsem v encyklickém souladu. Rád se nechám poučit
To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 19:16:07
Jako podnikatelé můžou všem vytřít zraky a ukázat, že se práce nebojí. Ale pokud chce cikána někdo zaměstnat, tak jenom dobře. Pokud jde o vrahy, lupiče a lidi kteří přepadávají nebo slovně útočí na kolemjdoucí - na ty platí jenom REPRESE !
Re:To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 23:48:50
Právo mají, ale narážejí na tři zádrhele: čistý trestní rejstřík, nepřekonatelný odpor k práci a výsměch drtivé většiny cikánské menšiny.
Re:To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 19:20:41
Hele sice dnes vyjimecne souhlasim s cim pises ale chtela sem se zeptat Čevaro nechybi ti ve jmene GE :-)))
Re:To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 20:24:21
Podobnost s revolucionářem Chegevarou je čistě náhodná !
Re:To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 19:19:04
Zbožnuji sci fi :o)))
Re:To je snadné - cikáni mají právo si zakládat vlastní firmy ! , , 23.1.2012 20:18:04
Ano. Chce to hodně fantazie.
Korektní by bylo, , 23.1.2012 19:14:24
kdyby si Paroubek nastěhoval Cikány do baráku,nebo aspoň do ulice.Pak by mluvil jinak!Měl by ochranku nejen pro rodinu,ale i pro psa.
Politická korektnost, , 23.1.2012 19:12:15
a multikulturalismus jsou zrůdné ideologie.Já jsem věděl, že až se Jyrik někde vyloupne tak to bude jedna zhovadilost za druhou.Ale ted překonává sám sebe.Paroubek je monstrum, který se spolčí třeba s čertem.
Paroubku, , 23.1.2012 19:09:39
Budu je nazývat pravými jmény,takže je budu nazývat Cikány a práce,to je pro naprostou většinu z Cikánů trest smrti.Paroubku,ty už to taky nehul,umíš akorát pindat a stejně houby vyřešíš.Svou šanci jsi měl,dokázal jsi nám všem,co jsi zač,neboj na Czektek nezapomeneme,na tvé nabubřelé chování taky ne.A propo:když slaví Číňan,tak se na oslavu zabije pes,když Paroubek,tak kočka.
Změna musí jít od Cikánů., , 23.1.2012 18:59:51
Slovy se nic nevyřeší, jenom se na tom problému "živí" spousta kecálistů. Tento systém jasně ukazuje, že nejdřív musíte něco umět a potom máte lepší šanci zaměstnání. Cikáni se ale učit nechtějí a nemají ani zájem své děti vychovat, proto jich mají tolik, kolik zodpovědný člověk mít nebude nikdy. jedinou možností je tedy stíhat rodiče, kteří své děti nevychovávají a neposílají do školy. Přídavky na max. 3 dětí.
STEM, , 23.1.2012 18:58:36
Spokojenost s politickou situací i politiky po dlouhé době vzrostla
Do prdele, , 23.1.2012 18:52:28
s korektností.Neznám jediného Roma,za to spoustu Cikánů.A díky té korektnosti dnes Cikáni řádí jako zběsilí!!
Re:Do prdele, , 23.1.2012 19:20:54
Pane poslanče Paroubku,moc jsem o Vás přemýšlel a dospěl jsem k názoru,že Vy už do řízení tohoto státu opravdu nepatříte - hledáte volební hlasy mezi cikány,těmi sviněmi co v tomto státě vegetují,já s Vámi končím,máte o 1 hlas míň
To, že jim někdo říká Cikáni,, , 23.1.2012 18:51:47
jim vadí asi ze všeho nejmíň. Někteří se dokonce ohrazují, že jsou Cikáni a ne nějací Romové.
Paroubku,, , 23.1.2012 18:49:32
nemám slov. Kvůli tobě, ty prase, jsem vstoupil do ČSSD...Končím s ČSSD...Budu voloit KSČM!!!!!
Říká se, že děti, blázni a filosofové mluví pravdu. Proto se děti bijí, blázni zavírají a filosofové nechápou. - , , 23.1.2012 18:45:30
Už v roce 1927 Kurt Tucholsky prohlásil: "Mezistátně se v Evropě organizuje pouze zločin a kapitalismus." To je bohužel stále ještě pravdivé vystižení situace, třebaže se k tomuto trendu přidružily též oblasti komunikace a peněžního styku....... - Čtěte knihu - Ruediger Dahlke : Čím onemocněl SVĚT ? - Shlédněte také dokumenty : www.Dokumentární.TV > Filmy, které Vám otevřou oči!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Evropské banky budou potřebovat 354 miliard eur kapitálu
Publikováno 15.12.2011 18:25
Evropské banky budou muset získat téměř 200 miliard eur, anebo osekat své rozvahy o dvacet procent. Jen tak se jim povede splnit novou zpřísněnou regulaci Basel III, která začne fázovaně vstupovat v platnost od roku 2013. Vyplývá to ze studie společnosti Boston Consulting (BCG).
ilustrační foto
Studie zkoumala 145 bank po celém světě a to, jak splňují zpřísňující se regulaci a zjistila, že banky budou potřebovat 354 miliard eur nového kapitálu navrch toho, co držely na konci roku 2010. Druhou možností je snížit rizikově vážená aktiva o 5 bilionů eur, tedy 17 procent. Banky v Evropě budou mít o poznání více práce než finanční domy ve Spojených státech a Asii, které dohromady potřebují přibližně 140 miliard eur.
Regulatorní balíček s názvem Basel III požaduje po bankách, aby držely více kapitálu na pokrytí nečekaných ztrát. Cílem bylo učinit banky odolnými vůči nečekaným turbulencím na finančních trzích. Studie spočítala nedostatek kapitálu v evropských bankách na 221 miliard eur, ale podle autorů bude přibližně dvacet procent z této částky pokryto na konci letošního roku.
Čtěte také: Rusko je připraveno dát na krizi přes MMF nejméně 10 miliard dolarů
Podle odhadů BCG evropské banky již snížily objem svých rizikově vážených aktiv o pět procent. Oficiálně by měla pravidla Basel III vstupovat v platnost po fázích v průběhu devíti let v letech 2013 až 2022. Studie BCG však zjistila, že velké banky již vynakládají značné úsilí, aby většinu nových regulací splňovaly již v roce 2013. „Banky chtějí být o něco napřed před regulací, aby tak demonstrovaly investorům svou finanční sílu,“ uvedl partner BCG Ranu Dayal, které studii vedl.
Evropské banky navíc čelí dalšímu tlaku ze strany Evropského orgánu pro bankovnictví (EBA), který po nich požaduje navýšení poměrného ukazatele Tier 1 na devět procent již do konce června příštího roku.
Rizikově vážená aktiva Rizikově vážená aktiva (risk weighted assets) jsou veškerá aktiva banky, jejichž hodnota je dána násobkem nominální hodnoty aktiva a váhy rizikovosti podle stupně rizika spojeného s jednotlivým typem aktiva. Ještě donedávna byla váha úvěrů jiným bankám 50 procent a váha státních dluhopisů zemí OECD nula. To se však s regulací Basel III mění.
písemně, , 23.1.2012 18:45:07
Starosta Dubí: Romská rodina tu na dávkách brala 92 tisíc každý měsíc
20.9.2011 18:11 - ROZHOVOR Existují romské rodiny, které se „importem“ příbuzných ze Slovenska dokážou příjmově dostat před manželský pár pracující jako střední management. Až tak je podle starosty Dubí u Teplic Petra Pípala (ODS) český sociální systém benevolentní. V kraji, kde mzdy velmi často padají pod celorepublikový průměr, se tak Romům vyplatí nepracovat. I těm slovenským. Naši východní sousedé totiž zpřísnili vyplácení sociálních dávek, což pro řadu tamních Romů bylo signálem k odchodu do ČR. Aby také ne, ve státě, kde několikačlenná rodina může na dávkách měsíčně získat až 92 tisíc korun, je život na podpoře skutečným rájem.
To zní jako z říše pohádek. Sociální systém tedy sám o sobě Romy demotivuje hledat práci? Na kolik si rodina na dávkách může přijít, máte ta čísla k dispozici?
Mám, a obávám se je vyslovit. Měli jsme tu rodinu, staří a mladí žili pohromadě, a přivezli si nemohoucí příbuzné ze Slovenska. Se všemi příspěvky tato řekněme dvojrodina pobírala 92 tisíc korun měsíčně. Kolik rodin v Praze, kde rodiče pracují na vysokých pozicích, má takový příjem? Když toto sdělíte člověku, který pracuje od rána do večera na šachtě, tak je opravdu rozezlen. Tady je zakopán pes, zvlášť když tito pobírači dávek ještě znepříjemňují život svému okolí, tak je oheň na střeše. Ono jim totiž těch několik desítek tisíc korun nestačí, někdo je propije, někdo prohraje na automatech, a tak si „přikrádají“. Samozřejmě se to nedá paušalizovat, ale normálně pracující lidé to vždy budou vnímat jako křivdu, zvlášť když jim nepřizpůsobiví mimo jiné totálně znehodnocují jejich nemovitosti. A pokud nemovitost přesto prodat chtějí a odstěhují se, dům pod cenou koupí kdo jiný než spekulant, který z něj udělá ubytovnu. A kruh se uzavírá. Přesně takto vznikají vyloučené lokality.
Až na tu politickou korektnost..., , 23.1.2012 18:43:53
S Paroubkem v podstatě souhlasím. Do chudých regionů musí stát začít masivně investovat a vytvářet tam nějaké perspektivy. Pro cikány i pro bílé. Ale s tou politickou korektností to Paroubku přeháníš. Myslíš si, že problémy se vyřeší, když se o něčem začne jinak mluvit???
duchodce, , 23.1.2012 18:36:39
Váženy páne VASIL zaručené budeš nejákej geroj coto plácaš jake máji cigáni vyhody ja sem cigan ja žadne vyhody nemám tak aspon přestán blbie kecát tákove šmejdy jenom nábadáji aby češi ješte vyce je nenávýdeli jak vydim tak máš ti hlave nasráno jako káždej pisátel tveho tipu lae možná že si hrši nežtito cigáni.nehájim lupi ani zlodeje ale vasile podivej se meter oklo sebe kolik zlodeju máš toji komunite čteš novynách vyčši páchte tákove zverstva že cigan to nedokáže to zábyt sviji mátku a babičku coto tatdy plácáte cigani jsou svyne ale na vás mi cigani nemáme vyste tak vyčurány mate vysoke školy ale na zlodejinu ste dobře vzdelány rozkrast cely majetek lide sáma korupce zlodejina jenom kamse podiváte. pod pláštikem cirkeni restituce rozkrdete zbytek statu vám nastatu vobec nezáleži vám vláne naničem nezalži vám zaleži jenom nápludrváný vásnho státu a meho taky sem občán tejto rebubliky tito lupárny se učeji cigani od vás fetovát take se náučli od vás vyje nutite žit jako žijete vy. u ciganu plátili přisne zakony byli vadove kteři mneli respet cigan si vážil rodiny rodina byla pro ciganaa neco posvatneho vše steto posráli češi náco šahnou vše dokurvy jak ste dokurvyli teto stat necháte si zničit to coje vám ma bejt nejdráši tomu se žika moje vlást muj domov a vychcete nekoho poučvat nádavát do zlodeju a dovrahu odszujete slušne prácvyte cigani dejte jimpráci a práce je dosti zvelobovát obce mesta kam se podiváte všude je špina velebovát prky přikopioklo cest ne jenom žvánit žváneni nikám nevéde.nevežim žádnému politikovy že neco pro nekoho udela káždej politik se po ciganech jenomvyšplát nahoru a párubek nebo jeho krsotinka aby je cigani volili aby se dostali do prlámetu všechny ste stejni jak politici vetšina českej populáce ktera nezákroči proti rozkrádany svyho statu tak at nežve teto stat je jeho vy češi ste tento stát už dáno strátli teto stat ste venováli lupum máfijánum havlum klousum nečsum drabkum a odsA VŠEM ZLODEJUM čechum už nepátři nic pordáte krluv most prodate hrád obecny dum a budeme myt náhou prdel a pák se budeme učit povyne nemecky jak to bylo zauhorska mi českej národ seeme prdeli pokud se nespámátujeme a nezvytezi ve nás hrdot čestvy aapocit bojovát taak nemte oravo tejto zemi moje česko.
Re:duchodce, , 23.1.2012 21:21:10
To píšeš sám, nebo to někomu diktuješ, možná to zkus pomaleji, nikdo tě nehoní, takhle se nedá zjistit, o čem píšeš!
PUPKUS BRADAVIKUS promluvil !!!, , 23.1.2012 19:03:19
Je zajímavé, jak se někdo umí živit.Tento arogantní výtvor přírody bude stále kecat a kecat.Jak chce dát někomu práci, když 1) příslušné etnikum původně v minulosti vypuzené z Indie ,žádnou práci většinou nechce.Chce právě ty dávky, protože v tom jsou fakt dobrý!2) V době stagnace podnikání nebude snadné nalézt příslušný podnikatelský, byť i státní záměr!3)Toto etnikum většinou nic neumí,akorát "kradnůť"Prostě teorie a praxe je to, co sralo Marxe!Tato věc je řešitelná pouze návratem před rok 89 , kdy kdo nepracoval, byl příživník a šel do basy.Jenže zase soudruhy kvůli cigánům ? Jo a ještě něco : Rozlišujme ! Cigán je dávkař, kdežto Rom je zaměstnanec ! Zdravím
Re:duchodce, , 23.1.2012 18:54:37
Vás nelze více nenávidět . Máme milovat parazity které živíme a ještě se třást o život,zdraví či majetek až si usmyslíte že by jste nám od něj mohli odpomoci ? Ještě jsem neviděl člena majoritní společnosti aby šel krást a loupit k cikánům . Není daleko čas kdy na to těžce doplatíte a následky si přičtěte sami sobě.
Re:duchodce, , 23.1.2012 18:49:10
Kdyby si chodil do školy místo flákání uměl by si napsat správně svůj komentář jenže vy cikáni raději kradete přepádáváte a chcete se mít při to dobře a to nejde gadžové vás věčně živit nebudou. Ale zvol Paroubka on vám přidá ze svého platu koukám že vás miluje ten tlučhuba. Najednou jsou mu dobří i cikáni jen aby se dostal do sněmovny protože nic jiného dělat neumí jen arogantně kecat.
Re:duchodce, , 23.1.2012 18:48:10
Jestli ty jsi cigán, tak já jsem číňan.Když si chceš na něj hrát, tak chyby - to je dobrý, ale ta délka úvahy !
soudružka Petra, choť Georga Prasetourka, , 23.1.2012 18:34:40
v době březesti byla vcelku sexi. Kdepak se nachází dnes ?
Re:soudružka Petra, choť Georga Prasetourka, , 23.1.2012 18:36:59
myje u Filipů schody - chuděra
Je, , 23.1.2012 18:32:18
to jasné!!!!Ty to tady ROZSVÍTÍ...Jirka,Guma a mladá Holišiková,to je jádro perspektivní STRANY!
V ČT jste pane Paroubek řekl:, , 23.1.2012 18:31:08
Dluhy se nemusí splácet, na dluhy neprší, podívejte se na ameriku (USA). Stále ještě to platí?
Re:V ČT jste pane Paroubek řekl:, , 23.1.2012 18:40:11
Víte, jak funguje státní dluh? V podstatě se opravdu nesplácí. Splácejí se pouze úroky z dluhů s tím, že jistinu dlužíte navždy. Jistina se splácí pouze u menší části dluhu (dluhopisy koupené fyzickými osobami). Ten Paroubkův výrok je vytržený z kontextu!
více nežli práci potřebují cikoši, , 23.1.2012 18:28:17
dostat na prdel tak jako všichni komouši !
http://dokumentarni.tv/penize-ekonomika/penize-jako-dluh-money-as-debt , , 23.1.2012 18:27:43
Banky v Česku začaly stahovat peníze z trhu
Publikováno 20.12.2011 6:29
Nařízení Evropského bankovního úřadu, že banky musejí do poloviny příštího roku sehnat 115 miliard eur kapitálu, už nese smutné ovoce i v Česku. Podle informací deníku E15 několik poboček zahraničních bank vycouvalo z domlouvané účasti na velkých úvěrech. Tento vývoj povede k tomu, že úvěry pro podnikatele a možná i domácnosti zdraží, v extrémním případě se ztíží přístup podniků k úvěrům, což negativně dopadne na ekonomiku.
ilustrační foto
Z velkých korporátních úvěrů se takto stáhla například česká pobočka britské HSBC a RBS, nizozemské ING a rakouské Raiffeisenbank. „Mateřské banky daly tvrdý limit na to, kolik můžeme půjčovat. Zatímco před třemi měsíci jsme mohli financovat jakýkoli nový projekt, který rizikově dobře vyšel, dnes už to není možné. Pokud bychom šli do nového úvěrování, musíme se zbavit nějakých stávajících úvěrů,“ uvedl zdroj z bankovních kruhů.
Za omezováním úvěrů stojí nařízení zvýšit kapitál bank. Peněžní ústavy v celé Evropě si proto budou při úvěrování velmi vybírat. Banky původně měly splňovat devítiprocentní podíl vlastního kapitálu až v roce 2018, evropští regulátoři však v říjnu rozhodli, že to musí být již v polovině roku 2012. Banky tak mají jen několik měsíců na to, aby snížily svá rizikově vážená aktiva. To mohou udělat dvěma způsoby – buď rozprodají svá úvěrová portfolia, nebo omezí úvěrování. Podle interních odhadů bankéřů takto zmizí z evropského bankovního trhu dva biliony eur.
Ten blb už těžko bude jiný, , 23.1.2012 18:25:06
Paroprase vždycky hledal voličské hlasy mezi cikánama, to není žádná novinka. jen aby je moc nenasral, když o nich mluví v souvislosti s prací, to ti paraziti neradi slyší. On Jirka má cikány hodně rád, on nemusí krást tolik jako ostatní poslanci, jemu stačí naplnit cikánama ubytovny jeho kamaráda Bendy a penízky za předražené nájmy tečou, a vše legálně.
To je ale tlama. Jak za starých časů., , 23.1.2012 18:24:48
Ten kokot ukradl stranu,a tváří se jak kdyby to tu osvobodil.
Re:To je ale tlama. Jak za starých časů., , 23.1.2012 18:40:47
Přitom chce to současné svinstvo ještě dovršit dalším zvýšením daní z nemovitostí.
Předseda Krajské organizace DSSS Jižní Čechy, , 23.1.2012 18:16:36
Vážený pane Paroubku, předem se Vám neomlouvám za svá slova, která zde napíši. Strana, kterou jste násilně uloupil s panem Šloufem hrdým národním socialistům a největším osobnostem této strany Dr. Eduardu Benešovi a Dr. Miladě Horákové slaví opravdu 115 let od svého založení. To je nesporný fakt. Tato strana procházela složitým vývojem národní scény, kdy opravdoví hrdinové, národní socialisté byli zavíráni a trýzněny v bolševických lágrech a vyhlazovacích táborech a to vše v dobách, kdy Vy pane Paroubku, jste byl členem zločinecké organizace KSČ, funkcionářem KSČ a tudíš jste napomáhal k likvidaci opravdových národních socialistů, hrdinů a synů národa. Vaše politická hvězda již pohasla. Chováte se jako politický turista, kterých máme ve Strakově akademii nespočet. Pane Jiří Paroubku - opravdoví národní socialisté stojí dnes před soudy za své národně socialistické názory. Odejděte z politiky. Tím nejvíce prospějete tomuto národu, který jste jako bývalý předseda ČSSD společně s ostatními polistopadovými politickými zločinci srazil na kolena !!!
Re:Předseda Krajské organizace DSSS Jižní Čechy, , 23.1.2012 21:02:09
DOBŘE JSTE TO NAPSAL,ALE CO SE DÁ NAPSAT JINÉHO O ČLOVĚKU S TAKOVOU POVĚSTÍ A CIKÁNSKO-ROMSKÝM CHARAKTEREM?VOLÍM DSSS.
Re:Předseda Krajské organizace DSSS Jižní Čechy, , 23.1.2012 18:27:24
Svata pravda, akorat ten politicky hochstapler nebyl v KSC, ale CSS.
Pan Paroubek sice v rude mafii nebyl, ale iniciativne ji podporval, kdykoli, , 23.1.2012 18:20:33
z toho neco kaplo... Hochstaplerstvi a gaunerstvi ho provazi celym jeho zivotem. To jen v zajmu objektivity.
Re:Pan Paroubek sice v rude mafii nebyl, ale iniciativne ji podporval, kdykoli, , 23.1.2012 18:28:43
Paroubek v mafii nebyl, ale teď nám nevadí, že nám vládne mafie skutečná a chováme se, jako by v ní Paroubek byl. Hochstapleři jsou však všichni, kteří tuto vládní mafii podporují a slepě věří, že jim z toho něco kápne.
Cikáni je název etnika nikoliv hanlivý výraz Paroubku!!!,to by si měl vědět, , 23.1.2012 18:15:09
musela zakázat jak lidová písníčka tak opereta spolu s klasiky.Jo a řeznictví c cikánskou rolkou taky.
Re:Cikáni je název etnika nikoliv hanlivý výraz Paroubku!!!,to by si měl vědět, , 23.1.2012 18:25:35
Koupila jsem dnes kečup a jmenuje se Cikánka-- cikánská omačka.Nebudu učit děti rasismu když ji dám na stul. a NEBO JI MÁM ŘÍKAT ROMSKÁ--
Re:Cikáni je název etnika nikoliv hanlivý výraz Paroubku!!!,to by si měl vědět, , 23.1.2012 18:42:24
Milá paní, vy jste se nezeptala jakou omáčku máte koupit,tudíž Vám na tutootázku nemohu odpovědět. Nejlepší by bylo omáčku vrátit zpátky do obchodu.
Re:Cikáni je název etnika nikoliv hanlivý výraz Paroubku!!!,to by si měl vědět, , 23.1.2012 18:22:13
Re:Nechtěli jste volit Jirku, tak teď trpte pitomci., , 23.1.2012 18:27:55
Toho debila může volit jen vypatlaná makovice
Re:Nechtěli jste volit Jirku, tak teď trpte pitomci., , 23.1.2012 18:22:35
Moje řeč, teď skuhraj!
Ten nam to dava! Kdyby mel atomku, tak ji proti nam snad odpali... :(((((, , 23.1.2012 18:17:51
ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 18:07:05
někoho začne prosit, aby nastoupil do práce
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 18:09:02
Oni stejne makat nebudou je to pro ne vyhodnejsi byt na davkach ... kdyby makali budou na tom tak jak spousta obycejnych lidi a to se jim libit nebude !!!!!
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 21:27:44
Hrozí černej mor, to je svinstvo!
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 18:12:47
a proč by se jim nelíbilo chcípnout hlady pod mostem,nechat se ukopat a upálit mladistvými parazity z řad zlaté fašistické mládeže pro zábavu, to by se přeci líbilo každému,no né?
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 18:14:17
presne tak nechapu ze stat je chrani vic nez cechy!
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 18:39:59
Protože Češi už tento sádlem obrostlí mozek znají, takže od poctivých a pravých Čechů hlas nedostane tak se obrací k cikánům a myslí si že ho a jeho stranu zachrání.
Re:ale za prací se musí jít.A ne jen čekat, až někdo, , 23.1.2012 21:31:50
Paní Petra má tohohle hrocha za sexuálního tygra, má holka smůlu, že neví, co je pořádnej sex,ale možná se někdy dostane aspoň na pornostránky, aby zjistila, o co jí ten vorvaň připravil!
No alespoň se člověk zasměje, , 23.1.2012 18:06:52
když tu zas vidí ty významné pohledy Paroubka. Doufám, Vážení občané, (nenazývejte se prosím ovcemi a narovnejte hřbety) že jste se z pomlouvačných kampaní poučili a budete se soustředit na kandidáty, kteří již něco dokázali a mají reálný program s nápravou všeho, co tu stojí za h... Tedy začít znovu od 0
Zpřísněním dávek jsou trestáni všichni. Šetřit je ale třeba na těch, kteří si dávky nepředplatili. , , 23.1.2012 18:06:26
Tedy parazitní velkorodiny, kde nikdo nikdy nepracoval a všichni berou všemožné dávky na sebe i své početné potomstvo. Drábkova antireforma postihne a poníží nejvíce poctivé zaměstnance, kteří státu předtím odvedli velké peníze na sociálním pojištění. Na problémové etnikum dolehne mnohem méně a pravidelnou odměnu za početné děti (tj. hlavní zdroj příjmů) se jim seškrtat nikdo neodváží.
Re:Zpřísněním dávek jsou trestáni všichni. Šetřit je ale třeba na těch, kteří si dávky nepředplatili. , , 23.1.2012 21:34:07
A šukejte,Paroubek to zaplatí!!!!
Re:Zpřísněním dávek jsou trestáni všichni. Šetřit je ale třeba na těch, kteří si dávky nepředplatili. , , 23.1.2012 18:08:45
a to se sem ještě stěhují občané Slovenska.Těch je tady cca 3000.(bez ověření)
Protože imigrační politika ČR je absurdní a směšná., , 23.1.2012 18:30:36
Třeba ten Řek, o kterém se tu nedávno psalo, který se sem dostal už po válce, vyrostl tu, umí česky, bez problémů se uživí, ale občanství dosud nedostal. Oproti tomu mraky problémových nebo rovnou kriminálních individuí, které sem přitáhly v polistopadovém období ze Slovenska ho bez problémů dostaly. Co na tom, že se často neumí ani podepsat, že jsou k ničemu, nekompatibilní s naší civilizací a evidentně s nimi budou jenom potíže? V našem multikulturním bordelistánu to nejenom nikoho nezajímá, ale zlodějská vrchnost to snad považuje za žádoucí.
Neříkejte jím cikáni,ale paraziti,příživníci,nepřizpůsobiví vyvrhelové , , 23.1.2012 18:02:59
Paroubek rozjíždí stejný scénař jako před parlamentními volbami.Ví,že jej moc voličů nebude volit,ale pár set tisíc hlasů cikánů již nějaké to procento hodí,mohlo by stačit pro něj na hejtmana a pak pro pár míst z LEV 21 do parlamentu.Musí to být skvělé trafiky,když stojí za to využít nenapravitelný odpad společnosti ke znovuzvolení.Ukázka morálních profilů politiků.
Re:Neříkejte jím cikáni,ale paraziti,příživníci,nepřizpůsobiví vyvrhelové , , 23.1.2012 18:14:42
Rekl bych, ze cele CV pana Paroubka naznacuje, ze v oblasti moralky je zdela vyjimecny (laskavy ctenar necht si zde dosadi prislusne substantivum). Vzpomente jeho chvalozpevy na puc rude mafie, aby se dostal do vedeni strany, jeho nomenklaturni funkci na hlavmim hristi StB, aby mel infromace proti komukoli a uniknul ze svazku, jeho podrazy amkoli nestastnou nahodou zavital atd - a ted jeste tohle...
J & P Paroubovi jsou neobycejne zli lide. Snad primo esence zla, sobectvi a , , 23.1.2012 18:02:40
prospecharstvi. Pro slusne lidi primo prudce jedovaty koktejl.
potřebují práci, , 23.1.2012 18:01:09
nejvhodnějšíprací by bylataková,v níž mohou uplatnit své schopnosti:krást,lhát.....
Holišíková, , 23.1.2012 18:00:39
Takže jakási ambiciozní Tereza Holišíková tvrdí, že každý, kdo je dlouhodobě nezaměstnaný po čase rezignuje a začne krást, protože je to lidské? Kravka jaksi paušalizuje cikánskou mentalitu na všechny. Kdyby podle ní jednal každý ze stotisíců dnes dlouhodobě nezaměstnaných, tak by tu už nezůstal kámen na kameni. Více žen do politiky!
Re:Holišíková, , 23.1.2012 18:03:43
proč bezdomovci,které zřejmě exekutoři připravili o vše v podstatě krádeží a loupeží se nechávají v parku ukopávat případně upalovat mladistvými,aniž by tyto preventivně zabíjeli?
Re:Holišíková, , 23.1.2012 18:06:11
Na to jistě politicky korektně odpoví Tereza Holišíková.
fee, , 23.1.2012 17:56:23
paroubku běž už taky do prdele, sám jsi cigán, tlustej, blbej, vychcanej a zlodějskej
Re:fee, , 23.1.2012 18:02:28
Paroubek je ten pravej, kdo může o Cikánech mluvit. Hovno tomu rozumí ,blbeček.
Takový nečlověk rezignuje a po chvíli mu začne být všechno úplně jedno, , 23.1.2012 17:55:15
někdy rezignuje již od plen a plení a plení
A zase ten sprofanovaný socan Benda...., , 23.1.2012 17:55:07
Pane Paroubku neděláte dobře,že ho taháte všude sebou,tady v kraji je profláknutej a v Teplicích,kde žije nejvíc.Každej se o něm vyjadřuje jako o prospěcháři,kterej myslí jen na svou kapsu.A mám za to,že tím jste levici moc nepomohl,když jste utek do jiné partaje,stejně se do parlamentu nedostanete a jenom tak levici odčerpáte hlasy,čímž uděláte medvědí službu sprofanované pravicci.
Re:A zase ten sprofanovaný socan Benda...., , 23.1.2012 18:03:52
Co myslíte kdo koho potřebuje?Paroubek Bendu nebo Benda Paroubka :)?
Re:A zase ten sprofanovaný socan Benda...., , 23.1.2012 18:40:08
Paroubku volby ČSSD jsi vyhrál i když každý věděl ,že máš partáka Bendu ,oni ho totiž nevykroužkovali voliči náhodou a ty jsi udělal jen to že si se urazil že si neměl 40% jako nějaký kluk z první třídy když mu ukradnou autičko škoda volili jsme tě celá rodina.
Paroubek a cikáni, , 23.1.2012 17:52:07
Na příkladu pana Paroubka nyní jasně vidíme tu faleš politiků.Za jeho vlády se cikánská problematika neřešila a nyní je opět jako nový Napoleon chce získat pro jeho touhu být nahoře.Svým dětinským a nadřazeným jednáním se dostal tam,kde je dnes.A je k smíchu když kritizuje oslovení cikán.Slušný cikán o sobě neřekne že je ROM,musel by se propadnout,ale je sprosté od Paroubka že jde do krajností/aby ho volili cikáni/ a leze jim málem do konečníku.Musíme doufat že té jeho sqadře nikdo chytrý nedá hlas a že se nedostane do velké politiky.
Re:Paroubek a cikáni, , 23.1.2012 18:11:13
Doufám, že má v této branži odzvoněno.Nepomůže ani Benda s hlasy cikánů v Teplicích a okolí.Oni Paroubkovi nevěří už ani ti cikáni.
Re:Paroubek a cikáni, , 23.1.2012 18:06:37
Cikáni už se jistě zase těší na podzimní volby. Paroubek jim rozdá dvě stovky, párek a pivo a bude se těšit,že ho za to budou volit. Jenže se na něj stejně zase vyse,,u. A dobře mu tak, šmejdovi hnusnýmu.
Re:Paroubek a cikáni, , 23.1.2012 17:56:48
Při minulých volbách věděli, že mají volit za 300 ČSSD, tak se bojí, a to nedělali zase. Teď už má jinou stranu.
Jak vidím pane Paroubku, pochopil jste, že vás již mohou volit pouze, , 23.1.2012 17:50:45
voliči s IQ rovným Cikánům, ne-li až té jejich kriminálně závadové většině Romům. Těm, coby cizímu etnické skupině, ani nevadí vaše snahy prodat českou státnost a těžce vydobitou svobodu nějakým německým ouřadům v Bruselu. Pro mě a doufám, že i pro mnohé další, jste VY, i vaše bývalá a vaše současná strana pod prahem volitelnosti. Jste dost bohatý. Zpeněžte svůj a Petřin majetek a zaměstnejte svoje cikánské, zejména romské protegé. Cikánům dáte práci. Oni jistě s sebou do práce vezmou i Romy - aby se od nich naučili lépe pracovat... A kdybyste nedostali dostatek zakázek v maličkých Čechách, přesídlete i se zaměstnanci do Brusele. Tak výkonnom firmu se zaručeně poctivými dříči jistě ani v Kanadě či v Kalkatě neodmítnou. Prosím vás pane bohatý Paroubku, DEJTE CIKÁNŮM A JEJICH ROMŮM PRÁCI VE SVOJÍ FIRMĚ. Environmentalisté vámi jistě rádi nahradí nespolehlívé gójské firmy a zejména líné zlodějské gádže.
Příbuzný měli ples a Jyrka nikde ? :-), , 23.1.2012 17:49:26
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/167296/michal-david-zazpival-kockovi-se-slevou.html
Re:Příbuzný měli ples a Jyrka nikde ? :-), , 23.1.2012 17:55:18
Ale Jirka není už v tomto klubu vítán. Už žádný Michal David
Jak jim rikat je jedno/ celkem, , 23.1.2012 17:42:54
ale praci jim dat, je spravny nazor.Vsem spravedlive a stejne a problem bude mensi. Verim, ze se to da udelat.Porad lepsi nez vnaset nevrazivost mezi ne a nas.Jenze kdo to tady udela,ze? A vim o cem mluvim.
Re:Jak jim rikat je jedno/ celkem, , 23.1.2012 17:51:39
V té praci by musel být neustálý 24-hodinovy kamerový dozor a kolem by museli chodit statní hoši s obuškama, aby se veškeré kovové části firmy neodnesly do sběrny a aby se tam vůbec pracovalo. Bez těchto opatření by to fungovalo, tak asi u 1% této populace.
Re:Jak jim rikat je jedno/ celkem, , 23.1.2012 17:51:16
Houby vis o cem mluvis. Davky a ruzne socialni pomoci jsou pro cikany nastaveny tak, ze se jim nejak extra nevyplati pracovat, a kdyz se to spoji s jejich povestnou "chuti pracovat", je to jak to je. A to uz ani nemluvim o tom, ze jsou to vesmes nekvalifikovani pracovnici, o ktere neni nejak extra zajem. Pokud nedelaji prace, u ktere jim veli "jejich", nedelaji vetsinou skoro nic a jeste rozkradou pracovni pomucky. Vim o cem mluvim...a vsechny ty slavne ASZ (agentury pro soc. zaclenovani) jsou akorat pijavice na statnim rozpoctu...a Paroubek s Kokvancovou (ci jak se jemnuje) melou akorat velke sracky.
Paroubek se zase dělá důležitým a plácá hovadiny, , 23.1.2012 17:42:00
Kromě názvu Afro-American, je běžné, že se mluví o "Blacks and Hispanics" a nikdo se nad tím nepozastaví. Samozřejmě není přípustný výraz "negro", doufám ale, že by ani Paroubka snad nenapadlo, podobný výraz v dnešní době použít. Jako obvykle se tedy náš hlupáček snaží poukázat na svoji zcestovalost a styky s mocnými světa.
Re:Paroubek se zase dělá důležitým a plácá hovadiny, , 23.1.2012 17:48:13
v "Dobrodružství Huckleberryho Finna" je slovo negr běžné a není to urážka, negroidní rasa - negr. To dělají židovští neomarxisti, tyhlety polit-korektní změny v jazyce, cikáni jsou najednou rómové. Ty změny jsou neobolševismus k potlačování kritického myšlení!
Re:Paroubek se zase dělá důležitým a plácá hovadiny, , 23.1.2012 19:11:49
Souhlas a proto jsem taky napsal, "v dnešní době". Ono označení se používalo ještě před několika dekádami - nemusíme chodit do časů M. Twaina.
MŮJ RECEPT NA ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÝCH A URAŽENÝCH ROMŮ?, , 23.1.2012 17:40:40
Dobrá, v Evropě pořád brečí,jak je všude diskriminujeme, at jim EU odštípne někde kus země a potom můžete jít bratři a sestry, ukažte co umíte,ale k nám už se prosím nevracejte, děkuju,kazíte výchovu našich dětí, sami máme v zemi problémy. DĚKUJEME
http://www.youtube.com/watch?v=-BawwL55kjw
Paroubek shání hlasy do voleb, , 23.1.2012 17:40:00
Paroubek shání hlasy do voleb. Slibuje nesplnitelné na straně jedné, na straně druhé by stát, kraje i obce ještě více zadlužoval.
Černý volič - taky hlas., , 23.1.2012 17:35:50
Zase jen politika. Jura přece není Marie Terezie.
TY POPULISTICKEJ KOLOTOČÁŘI Z RAJE, , 23.1.2012 17:35:14
začni si chystat podklady půjdeš sedět s ostatními na základě hospodářské revize země ty špíno s bradavicí!!!!!
do hajzlu, , 23.1.2012 17:34:02
Jděte už s mediálním šířením zpráv o Paroubkovi do P.R.D.E.L.E.Člověk je rád že zmizel z horizontu do politického hnoje,tak proč další reklamu???
no, , 23.1.2012 17:33:47
Sem zvedava jak daleko to Paroubek s touto ideou dotahne ... myslim ze ani nebude mit potrebne procento k vstupu do parlamentu !
Neříkejme jim Cikáni.Komunismus pro nepřízpůsobivé za vlády naší pravice., , 23.1.2012 17:31:04
Jízdenky grátis pro nepřizpůsobivé zavedli v MHD v Jablonci n. Nisou.Neskutečné! Tomu se snad ani nedá věřit, že je to možné....
JABLONEC ...Jak nás vychovávají
Město Jablonec nad Nisou ve spolupráci s DPMLJ zavedlo pro nepřizpůsobivé z oblasti Zeleného údolí ( zastávka"Měnírna") nový typ jízdenek. Zavedlo a také zaplatilo. Tyto jízdenky jsou pro naši zatím stále menšinu zdarma.
Hlavním důvodem bylo to, že stoupl počet případů napadení řidiče a revizorů a to zejména ve večerních hodinách, kdy se nastupuje předem a kdy si řidič řekl o jízdní doklad a byl napaden. Město Jablonec n.N. odůvodnilo své kroky takto:
"alespoň bude klid, městská ani státní policie s tím nikdy nic nenadělá." Jízdenky jsou přenosné, platné v nemalém počtu pro tuto skupinu obyvatel. Co dodat. Romové opět dosáhli svého. Příště rozbijou hubu pokladní v marketu a dostanou grátis lístky na jídlo? Pak pumpařovi a budou následovat lístky na benzín?
Hold oni to s tímto státem umí, můžeme jen závidět. Prý nepřizpůsobivý, opak je pravdou, umí se přizpůsobit dokonale, a když jim to nejde, přizpůsobí si svým chováním stát, policii i nás. Je normální mít strach jít večer městem? Kde se krčí ti, co si platíme a mají nás chránit? Proč město
naříká, že večerní Jablonec nežije, ať se tam jdou podívat po 21. hodině a uvidí pravý důvod. A bude hůř.........
V Praze není třeba čekat na 21.hodinu. Zde i dopoledne dokáží černí pasažéři romského etnika vyděsit a bez ostychu omezovat platící cestující!
Spolucestující na fotu do mne vytrvale kopal kanadou, až mi nezbylo nic jiného, než mu v zájmu mé dosud zdravé holenní kosti uvolnit i své místo. Neměla jsem na vybranou. Z druhé strany tábořilo jeho pokřikující, svačící a popíjející početné příbuzenstvo. (I když jsem se zařadila mezi ty odvážné, kteří spoj předčasně neopustili, tu bdící společnost jsem si pro ucelenější obrázek přece jen vyfotit netroufla.....)
Jablonecká hromadná jízdenka pro celý squat, ještě k tomu přenosná a zdarma, je zvláštní znevýhodnění těch, kteří platí a dodržují podmínky Městského přepravního řádu, ale Praha to dotáhla k "dokonalosti". Romskou migraci v MHD DP řeší tak, že revizoři "přednostně" kontrolují na první pohled finančně "dobytné" cestující, aby ti tmavší stačili na následující stanici vystoupit
a počkat na další spoj.
Roční předplatné Opencard mne stojí 4750,-Kč. Kdo platí "jen" měsíc dopředu, dobíjí 12x550, tedy 6 600,-Kč. Nechci se bez námitek nechat nepřizpůsobivci válcovat a ještě mít pochopení, že pro ně neplatí stejná pravidla jako pro mne! Skoro každý zná ze svého okolí někoho, kdo za jednu
"černou jízdu" tvrdě zaplatil. Tak jak je to tedy s rovnými právy pro všechny občany této republiky? ...
Omyl, , 23.1.2012 18:23:03
Ti Indiáni to měli sice zadarmo, ale platil to ten blbec Čech, který platí jízdenky a daně do státní pokladny.
Re:Neříkejme jim Cikáni.Komunismus pro nepřízpůsobivé za vlády naší pravice., , 23.1.2012 18:09:22
já bych doporučoval zavésti takové výhody pro všechny kriminálníky
V podstatě se mýlíte všichni, , 23.1.2012 17:29:40
představte si na okamžik, že by byla zřízena nějaká Romská republika a všichni naši cikáni by do ní byli přesunuti. Myslíte si, že by se byť o 1% snížila nezaměstnanost? Možná na 14 dní. Pak si ji tu kapitál znova vydupal. Cožpak to všichni v čele s Paroubkem nevíte, že je to základní zákonitost kapitalismu? Aby mohl diktovat cenu práce a vybírat si na jejím trhu? Aby mohl dál nekontrolovatelně bobtnat a vykořisťovat? Jděte se prosím vás, už bodnout...
A hlavně všichni chvalte Havla a Klause!
Re:V podstatě se mýlíte všichni, , 23.1.2012 17:46:49
jestli ti smrdí kapitalismus, vyraž směle do KLDR a neopruzuj tady dalšími demagogiemi.
Re:V podstatě se mýlíte všichni, , 23.1.2012 19:23:33
Dalo se čekat, že se ozve potrefená husa. O kolik odíráš své zaměstnance, parazite?
Zdá se,, , 23.1.2012 17:23:06
že pí Paroubkové se už zajídá život v politickém stínu, a tak nahání postaršího manžílka do práce.
Jirkova parta odkláněčů ze severu se do toho tedy dala,, , 23.1.2012 17:21:03
Chceš si Jirko ještě víc nahrabat, co ? Jenže už nic nezbude. Radši začni zase počítat knedlíky jako v RaJ.
Je to tak, , 23.1.2012 17:17:54
jak píše paní Samková, cikánská otázka má být pro pana Paroubka politický výtah, dobře to řekla !
Cikáni do práce???, , 23.1.2012 17:16:27
Nenechte se vysmát! Dnes jsem u nás pozoroval skupinu znamenitě vypasených cikánů, majících za úkol sbírání papírků a různého odpadu. To svět neviděl! Zašili se do teplé čekárny na nádraží a práce jim byla ukradená.
Re:Cikáni do práce???, , 23.1.2012 17:49:13
Je to však jen otázka organizace práce. V ní se nepraví jak ji organozovat, aby se dosáhlo požadovaných výsledků práce. Chápu však, že lepší organizaci brání účinné prováděcí předpisy. To je problém naší vlády!
Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:11:08
a já s Paroubkem souhlasím. Jediné řešení je dát Cikánům práci a čím více tím lépe. Všechna ostatní řešení jsou stejně účinná jako zahánět hlad politicko-ekonomickými žvásty!
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:16:55
vy neznáte ten for jak cikán kterej dostal práci řval proč zrovna on?
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 19:11:57
Tak tenhle fór mi říkal jeden pán co přijel domů z Los Angeles ohledně restitucí v roce 2000. A řada nových fórů je také z doby Husáka. A pokud jde o pana Paroubka, tak ten mi odepsal i když už zas nic nebyl. Kdo z vás na to páni má?
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:29:09
Vtip to je dobrý, ale můj příbuzný v Německu říkal, že tam Cikány nemají. Prý jim tam vytvořili podmínky takové, že se tam prostě nedrží. A to není vtip, ale fakt.
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:14:26
A kde pro ně vzít práci, když není práce ani pro ostatní.
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:22:34
Že není práce je nesmysl. Dnes v rozhlase hlásili, že vlaky nemohli jet, protože se těžké větve skláněly do jízdní dráhy. Co takle od jara do podzimu vzít pilčičku a řezat a řezat. A kolem silnic je to to samé! Mám pokračovat?
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:57:27
Oni pilčičku mají a řežou a řežou, ale železo do sběru.
Re:Pisatelé nemají pravdu, , 23.1.2012 17:16:13
vzít práci gadžům a dát ji Rómům ...... hlavně takovou tu hodně specifickou, třeba jaderní fyzici, neurochirurgové, jazykoví lektoři apod.
"Kdyby tento problém vznikl například na Karlovarsku a týkal by se příslušníků většinové společnosti, .." KDYBY JSOU CHYBY !, , 23.1.2012 17:10:45
Po plyšáku vrchnost za scénou potřebovala dohnat multikulti rozvrat na západě, tam to začalo v USA v 60. letech v Evropě o něco málo později. Import a množení čmoudů z Afriky apod. by trvalo dlouho, a setkalo by se s odporem, tak použili cikány, kteří tu již byli k dispozici s ideální genetickou výbavou. Nastavili sociálku tak, aby cikáni měli pohodlný bezpracný život, když se budou maximálně množit. Takovou nabídku degenerovaní cikáni nemohli odmítnout. Důsledek je, že přes dvacet let populačně explodují cikánští degeneráti. Cikánská menšina, která je "integrována", ta se již populační exploze nedopouští, takže celkově se profil cikánského etnika prudce zhoršuje - stále větší poměrné množství degenerátů mezi populačně explodujícími cikány. Tato odporná chráněná lůza je nástroj pro všestrané podrývání stability české společnosti. Tento cikánský problém je časovaná bomba. Mentoři, ideologové, ochranáři, lobbisté a organizátoři cikánů jsou téměř bez výjimky židovští neomarxisté.
Úpadek živých tvorů, , 23.1.2012 17:08:49
p.Paroubek má svatou pravdu.Tato skupina taky občanů musí býti urychleně zapojena do pracovní therapie,jinak si formou sociálních přplatků pěstujeme vrahy a násilníky.
Jo jo. Do voleb každý hlas dobrý - je jich hodně a množí se jak krysy., , 23.1.2012 17:03:59
Cikáni chtějí práci ? Lepší vtip jsem už dlouho neslyšel . Paroubek se asi pominul na rozumu čmoudi totiž práci považují za rasismus ! Oni o práci jenom žvaní , ale bojí se jí jako čert kříže . Cikáni byli vždy cikáni a tím že se přejmenovali na rom - y (člověk) z nich slušné lidi neudělá . Mimochodem nás nazývají gadži tak si zjistěte co to vlastně znamená .
Re:Podle modro-zlodějské pakáže je Paroubek zlatý muž!!!, , 23.1.2012 17:53:54
Nedávno jsi ho před modrými bránil i vlastním tělem, teď bys po něm hodil vejce, co? To jste celí vy levičáci.
Nooo, , 23.1.2012 17:02:07
Blba může zase volit jenom BLB!! Ale na druhou stranu,tam nahoře jsou všichni takový, tak babo raď a ne pi.z.da Issy a Mandl
Prostituce, , 23.1.2012 17:00:14
Tak mám pocit, že LEV-21 začíná v politice zastávat pozici prostituta, který dá každému. Romská situace, zvlástě v době opakovaných násilností této minority je o to sprostější vůči majoritě, že vsadili na opravdu citlivou otázku a myslím, že s tímto názorem neuspějí v žádných volbách, je to jen zhovadilá volební prostituce.
Re:Prostituce, , 23.1.2012 18:00:41
Nejen to, ale schovají pod svá křídla všechny přeběhlíky.
Tak dobře. Říkejme tedy cikánům Paroubci., , 23.1.2012 16:56:17
Kdo bude toho vooola volit, když má takovéhle myšlenky?
Re:MRTVOLNÝ ZÁPACH, , 23.1.2012 17:02:59
Jo, už ho viděli jak si rozměňuje drobné aby je mohl rozdávat po 50 Kč po ghettech a lákat negramotné k volbám.
Zjištění, , 23.1.2012 16:50:12
Když tady není Petra, tak tu máme Jirku. Asi na chtějí zahltit.
Nerozumím., , 23.1.2012 16:48:33
Nerozumím tomu,proč nemám říkat cikánovi,že je cikán?
To jim budeme říkat jako všude ve světě gipsy?
Re:Nerozumím.Paroubkovi, , 23.1.2012 17:07:08
to se ti to dobře kecá když je nemáš ve svém domě a okolí potřebuješ hlasy tak zas oblbuješ s cigošama.Tvou politiku už jsme zažili a byl to velký bum až vysvětlíš kde jsi vzal prachy na svůj domeček u moře a jiné věci pak teprve můžeš lidi začít oblbovat.Hlavně nikomu neříkej že prašule maš s prodeje knihy která je ležákem.
Jirka, , 23.1.2012 16:48:30
Vidím,že Jirka pomalu sbírá hlasy.Tam by mohl mít štěstí.Zase bude z našeho dotovat ty č...é k....y!!!
Přestávám to tady číst, , 23.1.2012 16:46:02
Podle příspěvků by to vypadalo, že je revoluce na spadnutí. Přitom od rána hlásí TV, že s politickou situací je spokojeno nejvíce lidí od podzimu 2010. Kdo nevěří, ať si to poslechne na ČT 24. Tak proč sem pak píšeme bludy ???? Já končím, máme se vlastě fajn.
Jirko cikáni to jsou tady,třeba be Španělsku,Francii,Anglii atd.Tak se toto etnikum, , 23.1.2012 16:45:36
nazývá co je přítomno v Evropě a to je víc jak 500 let.ROM je vymyšlený názevkterý prostě nefunguje.Ale máš pravdu s tou prací.Vyhnat třeba všechny Ukrajince a je jich tady asi 400 tisíc a dát tu práci cikánům.Jde většinou o nekvalifikované práce na stavbách atd..Pokud by ji nevzali nevyplácet soc.dávky.......
Re:Jirko cikáni to jsou tady,třeba be Španělsku,Francii,Anglii atd.Tak se toto etnikum, , 23.1.2012 17:05:19
Ukrajinci nám jsou kulturně a etnicky bližší než cikáni. Radši bych zaměstnal Ukrajince než cikána, který by určitě přivandroval s rozvětvenou hladovou uřvanou rodinou a už bych se ho nikdo nezbavil. Cikáni,při své porodnosti a agresivitě pro nás znamenají obrovské problémy do budoucnosti. Jinak bych je přestal vykrmovat sociálními dávkami, jedině tak si dokážou najít práci.
Re:Paroubku, cikánská otázka v naší demokracii NEMÁ řešení !!, , 23.1.2012 17:18:34
Kdo to řekl, že to nemá řešení. Přestat vyplácet odměny a zredukovat platy těm darmožroutům úřednickejm, přestat platit politické strany z rozpočtu a za ušetřené peníze postavit kriminály a každého kdo otravuje život slušným lidem zavřít.
To, že by tam dnes byla většina cikánů je jejich problém. Za deset let by byl pokoj. Samozřejmě, že základem převýchovy je povinnost ve vězení pracovat.
Re:Olomoucký cikán paroubek se zastává cikánů ze Šluknovska :-))), , 23.1.2012 16:50:16
Vyžraný cikán a slovenský chcípák.To je mi ale dvojka co se chce dostat na hrad.
Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou a vzorem českých socek., , 23.1.2012 16:40:41
Po listopadu se jediná konsolidovaná strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Běž s tou tapetou idiotsky spatlanou do prdele, patláku vypatlanej., , 23.1.2012 17:20:14
.
Re:Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou a vzorem českých socek., , 23.1.2012 16:44:14
a zase ten potomek sourozenců, běž si vzít prášek
Vole Paroubku., , 23.1.2012 16:40:17
Jenže cikáni práci nechtějí, tedy až na několik vyjímek. Sociální dávky jsou bohatýrské, něco se ukradne a něco se uloupí.
Jirko, co to z Petrou bere za matroš, přiznej se!, , 23.1.2012 16:40:15
Péťka vidí Babiše, jako budoucího premiéra a ty si myslíš, že cikáni chtějí pracovat .... no, to musí bejt teda síla! :)))))))

