3.1.2012 9:52 - ROZHOVOR Politici jsou podle něj chudáci, kteří by měli začít pracovat. Zrušil by zákoník práce i obchodní inspekci. Úspěšný podnikatel z Rožnova pod Radhoštěm Miroslav Šupler dodává do celého světa své svíčky. Mezi jeho nejzajímavější zákazníky patří zpěvačka Madonna, dodává výrobky pro největší mrakodrap světa v Dubaji. Sám je za vodou a krize mu rozhodně nehrozí.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Rozdíly mezi soukromými a státními zaměstnanci, , 3.2.2012 6:11:14
Koho chléb sluha jí tomu i slouží, aby nehladověl, čím lépe sluha slouží tomu, kdo mu dává chléb, tím lépe je on za svoje služby i odměněn a tak někdo sedí u plného stolu a jiný má hlad, protože jej k plnému stolu kde je mnoho lahůdek nikdo nepustí. Jakmile vznikli daně, tak logicky i vznikli státní zaměstnanci, co sloužili těm, co vybírali daně a stali se z nich sluhové státu. Státním zaměstnancům poroučeli; králové, císařové, vůdci, generálové, byrokrati, prezidenti, atd. stát byl vždy ale organizován centrálně a čím blíže byl státní zaměstnanec k centru, tím více měl výhod a bohatství, tento systém je odvozen od armády a jelikož se osvědčil tak jej není třeba měnit. Státní zaměstnanci měli tu výhodu, že jejich pán, tedy stát měl mocenský monopol a tak když neměl peníze, mohl zvednout daně a poplatky, tím získal snadno peníze, a tak se měli státní zaměstnanci vždy lépe než soukromí zaměstnanci. Ten kdo nebyl státním zaměstnancem, byl soukromým zaměstnancem nebo soukromě podnikal, on musel státu z toho, co získal podnikáním platit veliké daně a poplatky za služby které mu stát poskytoval, pokud soukromý podnikatel nebo jeho zaměstnanec nemohl státu velké daně už platit, nesměl on ani pracovat a mnohdy jej za neplacení daní stát potrestal vězením, nebo z něj učinil otroka, což je vlastně to samé. Pokud byl lid, co platil vysoké daně nespokojený a stávkoval, nebo odmítal státu otrocky sloužit, tak stát použil ozbrojené mocenské složky a ty nespokojené jedince pozabíjeli, nebo pozavírali do vězení, či z nich učinili otroky. Stát se stal otrokářem a soukromý zaměstnanec se stal otrokem, co musel pracovat za minimální mzdu ze které on žil od výplaty k výplatě a tak měl veliké dluhy a bál se výpovědi protože by dluhy nemohl splácet. Byli zde sice mnohokráte snahy tento systém změnit, ale dosud se to nikdy nepovedlo a tak otroci začali unikat do světa drog nebo do světa iluzorních svatých ideálů a snů o lepší budoucnosti po smrti v nebeském ráji, nebo zde bylo nové zrození, ve kterém už nebyla otrocká dřina. Z lidí se postupem času stali ubohé vysokoškolsky vzdělané duševní mrtvoly, které jenom pokorně žrali to, co jim mocná a bohatá ideologická elita dávala za ideologickou duševní potravu, a na všechno ostatní z vysoka srali. Díky bohu se smát sobeckým sviním mohu, tak to je že ten druhý sobecká svině je.
diskuze bez aktivity , , 6.1.2012 20:31:29
je úžasné jak všichni píší komentáře a vulgárně vyjadřují názory z tepla svého domova, ale místo těchto písemností by chtělo konečně zvednout naše pozadí ze židlí a něco pro změnu udělat větší aktivitou a ne jen tlachat bezvýznamně v těchto diskuzích. Proč se lid dokázal pohnout v roce 1989 a teď všichni jen nadávají diskutují a pak opět pochodují jako stádo ovcí se svěšenou hlavou. Ať je to pan miliardář Babiš, pan Okamura nebo kdokoliv jiný mají alespoň snahu něco změnit. Pochopme konečně, že i oni potřebují naši masovou podporu a ač jsem tvrdý realista neveřím, že zrovna těmto dvěma mužům výše jmenovaným jde tak moc o peníze jako našim současným politikům. Proč pan Babš zaměstnává tisíce lidí, platí za ně daně a umoňuje jim normální život. Pan Okamura má též jasno v hlavě a není ovlivněn nějakou podivnou politickou stranou. Vidí vše zdravím okem a stojí si za svým ještě zdravějším názorem.Pánové styďte se za ty vaše nehezké výrazy a spíš se zamyslete co jste schopni udělat vy, aby zase tento stát mohl být chloubou a lidé mohli chodit opět s hlavou hrdě vzpřímenou a ne se stydět za politiky a jen mlčet nebo nadávat u pivkaa čekat co nás zase tak hrozného překvapí v dalším roce. Sami musíme také konat a ne jen kritizovat ty co konat opravdu chtějí.
intuice, , 5.1.2012 0:28:24
Jsem člověk zastávající konzervativní hodnoty. Panu Šuplerovi přeji úspěch v podnikání, nicméně jeho extremistický pohled, zavánějící nabubřelostí a v tomto okamžiku i leností mu v tom moc nepomůže.
To je ale kafe!, , 3.1.2012 14:57:28
Malá cesta do historie neuškodí.Dělat závěry nad činností podnikatelů mi opravdu nepřísluší.Tato diskuse je o něčem jiném.Ať je reakce pozitivní nebo negativní,musíme si uvědomit jedno "někdo to celé monitoruje a hlídá"na to nezapomeňte.Dříve to hlídání bylo adresnější, v dnešní době je fenomén internet někdy proti vám jindy s vámi.Na to nezapomeňte.K ekonomické situaci a poměrům dnešní doby jen toto - v minulosti jako obyčejného občana mne nenapadlo někomu nadávat nebo ho urážet.Nedělám to ani dnes.Do školy jsem chodil i vsobotu,nebo na odpolední vyučování.Co se ale děje dnes to je zoufalství.A tak nevím co ti co teď rozdávají něco co nevzniklo jejich přičiněním řeknou Vám narozeným po roce 1989, kde je to bohatství vytvořené předchozími generacemi.Odpověď bude prostá - nekecej a makej.To jsme chtěli? Opravdu?
., , 3.1.2012 13:38:05
Nesouhlasím s panem Šuplerem. Vrátili bychom se do středověku. Vést stát se i dnes dá hospodárně a spravedlivě, což není v zájmu zlodějů, kteří mají na své výplatní mafiánské listině současnou trojkolku. Kdopak jim cpal prachy (a cpe doteď) na předvolební lživou kampaň ? Bakala a spol. Takže podle toho to tady vypadá.
Pane Špucler , , 3.1.2012 13:37:27
za článek nebo lépe rozhovor Vám dávám palec nahoru.
Ještě něco na vylepšení Vašich názorů - politické strany
by se měli financovat sami svou činností, nebo příspěvky od členů,když jsou tak politicky zapálení, ministerstva by měli mít 1/3 kapacitu obsazení proti stavu v r.1990, neboť státní podniky téměř neexistují, plánované hospodářství a
sumarizování výsledků a řízení st.podniků rovněž neexistuje, tak na co tam sedí tolik pupků - na dvě věci na nic a na h.vno! A to by měl být začátek změn.....
., , 3.1.2012 13:20:23
S nazorem pana podnikatele na pocet firem poctivych podnikatelu souhlasim. Na 200%!
Tak nevím, , 3.1.2012 13:12:48
Díval jsem se na Šuplerovy stránky a tam píše,že čerpá dotace z EU a dotace z rozpočtu ČR.Takže úplně na svých nohách nestojí.Další kecal.A Madona ty jeho svíčky vůbec nemá na svícení...
Potřebujeme schopnou pravicovou vládu,tedy Babiše., , 3.1.2012 13:07:08
Babiš se modlím aby vstoupil do politiky a měl dost hlasů aby nebyl závislej na nějaký koalici.Je to schopnej člověk a ví o čem mluví.
Re:Potřebujeme schopnou pravicovou vládu,tedy Babiše., , 3.1.2012 13:27:23
já ne, pro mě je velice pochybné, proč již tento Babiš nekonal, tak jak koná teď, už před deseti, patnácti lety, proč najednou až teď, když je cítit ve vzduchu určité nebezpečí ve společnosti a že by tato zločinná doba měla skončit ... tak proto ekonomická mafie předhodila Babiše, že to bude on kdo jako bude ty poměry kritizovat, ovce se jistě zas chytnou !!!
Re:Potřebujeme schopnou pravicovou vládu,tedy Babiše., , 3.1.2012 13:24:22
Copak, veverky a topinky Vam nestacily? Jen b.bec se spali
dvakrat!
Ach jo, ani toho Baťu neznáte. , , 3.1.2012 13:03:56
Jako mnoho jiných, zbohatl na válce. Okopíroval Forda. Ano, zaměstnancům poskytoval bydlení a jiné výhody. Nějak se zapomíná uvádět, že zaměstnance stačil před penzí vyhodit, tudíž musel i s rodinou z toho Baťova bytu.
K tzv. pracovnímu trhu jen poznámku: na nejliberálnějším pracovním trhu (USA), kde se provozuje to neřádstvo aktuálně drábkem sem montované (hire and fire - snadno zaměstnat i vyhodit), je nezaměstnanost jedna z největších v tzv. západním světě. Mám obavu, jestli kalousek s drábkem mají seznam toho, co nefunguje, úplný. Abychom, nedej duka, o něco nepřišli. Nazdar
Jen státní přísavky., , 3.1.2012 12:48:54
Pan Šupler má pravdu.Těch byrokratů je už přespříliš,ale na druhou stranu to jsou voliči a proto je Kalousek a ostatní chrání.Bez nich budou u lopaty i s Drábkem.Lidé neschopní vedou tuto zemi do záhuby.
kecá, , 3.1.2012 12:48:28
On je ukecaný a pochází z tě díry jako prolhaný Nečas.Ti lidé jsou bezkydští burani a hlavní buran je Topolánek.Oni ti lidé co u něho pracují berou takový prachy,že už je doma nemají kam dávat.
Re:kecá, , 3.1.2012 12:51:10
Z vašeho příspěvku je úplně jasné,že jste jeden z tisíců přisátých na státním rozpočtu,jinak nemůžete napsat o někom,že je buran.Vy jste pražský zmetek.
Nechápu, proč děláte rozhovory s pitomci, , 3.1.2012 12:46:59
Proč odvozujete od schopnosti dosáhnout obchodního úspěchu apriori schopnosti další, kupř. schopnost rozumět společnosti a jejímu uspořádání. Touha zrušit Obchodní inspekci je u obchodníka symptomatická, stejně jako potřeba zaměstnavatele zrušit pracovní právo. Kdyby se tomu chytrákovi podařilo nastolit svět, pro který horuje, nedožil by rána. Silnější a dravější by se přes tu jeho vodu, za kterou ho schováváte, přehoupli jedna dvě. Proč rozmlouváte o politice s člověkem, který je v tom směru hloupější, než poslední obecní slouha. Proč pořád posilujete již tak zbytnělý názor, že politika je jakési svinstvo, o němž může kdekdo kafrat. Politika je správa věcí veřejných. Stav, který ten neznámý pán popisuje, nastolili právě lidé jemu podobní, lidé s mentalitou soukromých obchodníků, nalezlí do státních služeb. Nazdar
Re:Nechápu, proč děláte rozhovory s pitomci, , 17.3.2012 22:16:44
Lépe bych to nenapsal. I štěstí (v podnikání) někdy padne na blbce, který pak má pocit, že musí své názory šířit jako pomazaný věrozvěst.
Re:DŮCHODCE, , 3.1.2012 13:15:00
BUD RÁD,ŽE JSI V DŮCHODU CHUDÁKU DAL BYCH TI ÚPRÁCI V KOLBENCE PLAT 10000KČ A UŽIV SE NÁJEM A TO OSTATNÍ..JSI OPRAVDU PRIMITIVNÍ JELITO NOCOMENT
Re:DŮCHODCE, , 3.1.2012 12:47:39
takže veškerou vládní garnituru od A až po Z i s jejich rodinnýma přismrdovačema jste teď zhodnotil jako neschopnou?proč už nejsou tedy venku za dveřma
Politici jsou neschopná nemakačenka, , 3.1.2012 12:39:56
V mnohém se dá s podnikatelem souhlasit,s něčím nikoli,protože ČR má "svá" specifika.Kdo si pamatuje výkřiky politiků z r.89 ví,že nemohli komunistům přijít na jméno,přitom se mnozí schovali přes noc výměnou kabátu do demokratů,měli jim za zlé jejich manýry a výhody,samozřejmě si je ponechali dodnes,jejich výkřiky do "tmy",že oni jsou jiní a lepší je jen výsměch občanům,o totalitních praktikách,kdy se lidi ozvali a dostali po prstech kriminálem,vodním dělem či pendrekem,dnes nahradili šmírováním,odposlechy a nyní i vyhrůžkami pokut za nadávání/názor co si občan myslí/ na jejich "výsost".Češi si neumí vládnou,proto vždy musí mít nad sebou bič,výsměch
po každých volbách,kdy se politici zaštiťují sliby,bojem s korupcí,která se rozlezla ČR jako rakovina je výsledkem naší neschopností myslet a hájit si svá práva.Líbivé řečičky které nikam nevedou,držení se u vesla za každou cenu,tlouci lidem do hlavy,že jsou neschopní a nemakačenka a proto budou potrestáni/co dělaly ÚP celá léta,když neví kdo nemakal 20 let? atd.Svoboda a demokracie má dané pravidla,ovšem v ČR vždy po česku a jak se právě hodí těm co rozhodují o osudech občanů s vydatnou podporou médií,kteří nejvíce křičely v 89 roce po svobodě slova.
Další blbec z nejaké Suché Lozi?, , 3.1.2012 12:38:00
Jako by volů už nebylo všude dost, že Parlamentní listy vytahují dalšího vola někde od Rožnova.
co vlastně dělá politik , čím se živí, , 3.1.2012 12:16:42
jaké vytváří hodnoty pro společnost
Re:co vlastně dělá politik , čím se živí, , 3.1.2012 12:26:30
politikat nevytvari zadne hodnota...je tu od toho,aby hodnoty vytvorene nekym uplne jinym co nejvice rozkradl...
Re:co vlastně dělá politik , čím se živí, , 3.1.2012 12:48:52
a proč mám tedy pracovat, když mé peníze za odvedenou jsou rozkradeny
Blbější než politik , , 3.1.2012 12:09:48
je snad už jen cikán,jsou to dvě nejnižší formy života na zemi.
Poctivosti nejdál dojdeš ....atd., , 3.1.2012 12:06:11
Podnikatel ?? Co to je zbohatlíka,odkud se vyrojil ???Pokud je úspěšný a na kontě má několik miliard tak neni slušný a korunky má z nepoctivého obchodu.Ani Babiš ani tento podnikatelský expert za 20 let poctivým obchodováním nemůžou vydělat miliardy.
Poctivosti nejdál dojdeš ....atd., , 3.1.2012 12:06:11
Podnikatel ?? Co to je zbohatlíka,odkud se vyrojil ???Pokud je úspěšný a na kontě má několik miliard tak neni slušný a korunky má z nepoctivého obchodu.Ani Babiš ani tento podnikatelský expert za 20 let poctivým obchodováním nemůžou vydělat miliardy.
povzdech, , 3.1.2012 12:02:56
Podnikatelé cíti zisk ,oni by to řídili lépe,jistě ale ve svůj prospěch to dodejte,známe své Papenhajmské.Politik by měl mít jistý morální základ a potom,zlodějina by měla být již zákoně co nejvíce znemožněna.Unás je to spíše naopak.
Re:povzdech, , 3.1.2012 12:10:21
Ano,jenže justiční mafie jde na ruku zlodějům "v bílých límečcích",jak vidíme na všech dosud poodhalených kauzách!
Tam je třeba preferovat lidi s osobní odvahou a špičkovým morálním kreditem - ostatní poslat ke"krumpáči a lopatě".
Je to jen další přechytřelý Valach., , 3.1.2012 12:02:37
Ať se tento valašský kretén zajde podívat do Nošovic, jak líní dělníci makají na pásech. To je opravdu neuvěřitelné, co to je za nabubřelého čuráka. Tím si nechci zastávat politiků, ale idiot je idiot.
Proč se vyplácí odstupné, , 3.1.2012 12:01:25
politikům, manažérům, kteří jsou odvolání pro neschopnost, odstupné se má vyplácet za zrušené místo, a na to mají nárok zaměstnanci zrušených vytunelovaných podniků, a na to bohužel peníze nejsou. Proč ředitel ČT dostal takové odstupné z našich koncesních poplatků, když odešel dobrovolně a místo ředitele se nezrušilo Ministři totéž odcházejí s odstupným a takový sklář nedostane nic, protože peníze nejsou
Bohužel,musím souhlasit!, , 3.1.2012 11:59:26
Co užitečného nám mohou tito poslanci,za svou dosavadní životní cestu,ukázat?Za 90% z nich není nic!!!Jen dokázali kšeftovat s penězi,ale těch se ještě nikdo nenasytil.A jak to vypadá,tak asi budeme kopírovat situaci na konci války,kdy si lidé mohli penězi tapetovat stěny,ale nic za ně nekoupili.Podobná situace v Polsku a Argentině v 80-tých letech!
Souhlas, , 3.1.2012 11:54:30
Omezit úředníky. Ano, ale k tomu je nutné zrušit (bez náhrady!) nšechny prováděcí vyhlášky a propustit ty ouředy, kteří na plnění vyhlášek dohlíží. Dále zrušit všechny příspěvkové a veřejné vědecko výzkumné instituce. A tím i dohled nad nimi. Snížit počet policistů na evropský průměr (tj. snížit o 10 000). I kdychom všem propuštěním měli platit sociélní dávky, tak úspora státu by byla stačila na vyrovnaný rozpočet i nějaké investice. Ale na splnění této vize by asi musela být revoluce.
Šuplere, ty synu kurvy!, , 3.1.2012 11:53:58
Až mi příště zase u nás nedáš přednost na přechodzu, tak už to nebude jen zvednutý prostředník jako minule, ale budu to řešit i kopnutím do tvoho tvého rádobyluxusního vozu.
Zkurvená socko, zbohatlická lůzo
Re:Šuplere, ty synu kurvy!, , 3.1.2012 11:57:31
Až mi příště zase u nás nedáš přednost na přechodu pro chodce, tak už to nebude jen vytyčený prostředníček jako minule, ale budu to řešit kromě vztyčeného prostředníčku i kopnutím do tvoho tvého rádobyluxusního vozu. Zkurvená socko, zbohatlická lůzo!
Když se neumíš chovat, tak tě tady na Valašsku vychjováme, kriple. Kdyby ses uměl chovat, tak by ses možná zmohl i na jinou ženu, než lacinou kurvu, která jde po tvých nakradených penzích!
Je jedno jak se politické strany jmenují..., , 3.1.2012 11:50:13
Myslím si že politici nadělali dost hnusna. Vždyť i Vašek Havlů z toho zvracel. Chtěl jsem napsat jednu důležitou maličkost: je jedno jestli politická strana jse jmenuje VV,KSČM,ODS,atd. Vždy to je o slušných a nechamtivých lidech. Svině se schovají do všech stran a ideologie je pro takové lidi nezajímavá, vždy vlastní prospěch!!!! Proto je potřeba se zaměřovat a vytvořit politický trestní registr aby takový lidé (podlidé) se už nikdy nemohli dostat k veřejným penězům, moci atd. je to škodná pro celou společnost.
Re:Je jedno jak se politické strany jmenují..., , 3.1.2012 12:04:53
OK.Ale je také nezbytné zavést osobní zodpovědnost do politiky a také materiální zodpovědnost politických stran za své politiky!Aby nám propříště nepředhazovali ke zvolení servilní politiky(ke svým stranickým lídrům)!
Podnikat bez podpor a bez dotací a slev na daních, , 3.1.2012 11:48:31
Ten pán by rušil jen to, co by vyhovovalo jemu. Musí vzít na vědomí, že jsou nejen zaměstnavatelé, kteří chtějí mít řádné zákony pro své podnikání, ale že existují také zaměstnanci a ti chtějí zase zákony pro správné zacházení s nimi. Je pravda, že zatím takové zákony bohužel v ČR nemáme ani pro jednu z těchto stran. O politicích si myslím to samé co tento pan podnikatel. Přemýšlím o tom, koho asi tento pan podnikatel volí, jestli vůbec chodí k volbám.
Za ten binec, který v ČR je mohou právě naši polistopadoví politici a ti, kteří je volí. Uvedu svou úvahu, kdo a proč v ČR stále volí např. ODS případně "pravicové" strany :
Kdo jsou voliči ODS a pravice v ČR? Ti, co mají velké zisky z korupce a podvodů=ze zákonů instalovaných ODS a ti, kteří se neštítí kořistit z toho bince, který je tu nyní zaveden. Z výsledků každých voleb vyplývá, že je to cca 25% voličů účastnících se voleb. Tito lidé mají pádný důvod dostavit se k volbám. Jde jim totiž o velké zisky, o které by přišli, kdyby se k zákonodárné moci dostali ti, kteří by zákony opravili dle selského rozumu tak, že by byly podvody, spekulace a korupce trestné a ne požehnány zákonem, jak je tomu teď (toto je pro ně totiž asi ta svoboda). Ti, kteří mají co dělat, aby uživili své rodiny z hrubého platu 10 000,-, nemají energii a mnohdy ani čas a chuť se k volbám dostavit a sledovat, co která strana říká a co se pod řečeným skrývá. Ti chudší např. ve volební kampani slyší na pravicovými stranami uváděné heslo "Budeme podporovat tvorbu pracovních míst", což ve skutečnosti znamená : Zákoník práce bude upraven ve prospěch zaměstnavatelů (podnikatelů), aby mohli dobře propouštět a nabírat tržní komoditu s názvem pracovní síla. Zaměstnavatelům (podnikatelům) budou sníženy odvody za zaměstnance – čímž vypadnou další miliardy z příjmové stranky státího rozpočtu - a zbytek peněz ze státního rozpočtu, který zbyde po zajištění našich mocných přes jejich firmy na anonymní akcie, zajištění příbuzných a známých našich mocných přes zakázky pro jejich firmy a firmy lobbistů za tučné všimné do kapsy mocných, zajištění stranických pokladen přes různé fondy a zakázky - tak ten zbytek ve státním rozpočtu bude použit pro podporu zaměstnavatelů (podnikatelů) snížením či úplným odpuštěním podnikatelských daní, tvorbou slev a dotací /na které se jim složíme i my z našich daní/, protože, co kdyby, nedej bože, tito podnikatelé vytvořili pracovní místo za hrubých 10 000,-...V ČR je spousta poctivých pracujících, kteří i kdyby byli sebepoctivější a sebepracovitější prostě z platu 10 000,- kč hrubého nepřežijí natož, aby si šetřili na důchod a na zdravotní připojištění, nebo přímo na zdravotní služby a na dobu kdy budou nezaměstnaní. Nelze říci, že tu práci nemají za tak malou mzdu dělat - ta práce je potřeba udělat, když ji nebude dělat jeden - bude ji dělat za ty peníze jiný chudák - problém je totiž ten, že práce jsou mraky - chybějí však peníze na její zaplacení, protože se vypaří k těm "potřebným", co "správně" lobbují.
A bohulibá plánovaná podpora exportu p. ministrem Kubou? Naši páni podnikatelé dostanou ze státího rozpočtu další díl peněz, na které se jim složí důchodci, postižení, rodiny s dětmi, pracující za 10 000,-, atd. Kolik stojí sociální stránka státu jsme slyšeli a četli už mnohokrát. Mě by zajímalo, na kolik přijde náš státní rozpočet podpora podnikatelů. Většinou jsou to lidé, kteří se o svých zaměstnancích vyjadřují jako o sockách s nataženou rukou, ale že oni dostávají ze státního rozpočtu možná ještě více, než ty socky, o tom se nikde nemluví. Podnikatel podniká pouze za účelem svého zisku, pro nic jiného. Nechápu tedy tu všemožnou podporu ze strany státu. Ať páni podnikatelé podnikají jen za své, a ukáže se, jak jsou zdatní... Někde je velká chyba!
Nedivím se, že jsou naši mocní spokojení, bez problémů prosazují své cíle – dělají zákony ve svůj prospěch – jsou to minulí a budoucí (skrytě i současní) páni podnikatelé – zaměstnavatelé, kteří si štědře nadělují.
Sociální stránka státu již bude brzy plně odbourána, proto může být pouze jedno místo pro její výplatu – nebude co a komu vyplácet.
Pomalu každý ., , 3.1.2012 11:47:51
Se ohání Baťou, jenže rozdíl je obrovský. Baťa k rozvíjení podniku také dělal něco pro lidi, stavěl sice malé byty ale laciné. Rozdíl mezi novodobými(až na výjimky)podnikateli je co nejvíce nahrabat a stěžovat si na krizi. Je zajímavé, že za poslední dva roky v Čechách přibylo nejvíc milionářu .Kolik podnikatelů platí minimální mzdu a zbytek platí hotově. Tím se podílí na korupci a minimalizováním daní okrádá republiku. Je pravdou ,že ryba smrdí od hlavy. Možná kdyby vláda jednala v zájmu Republiky tak by podnikatele se chovali také jinak.
To je zase nějakej přechytralej Babiš na druhou., , 3.1.2012 11:44:49
Co znám dnešní podnikatel z svého okolí, tak jsou dva typy:
1.) jedni, co normálně vykonávají svou práci, kterou dělali už před tím, než začli podnikat - většinou jsou i slušní ke svým zaměstnancům, ale díky své poctivosti a slušnosti nijak překotně nezbohatli.
2.) druzí, co se mnohdy dostali k podniku náhodně -příležitostně nebo podrazem - se zaměstnanci zachází jako kurva s děckem, ale díky své aroganci, bezohlednosti a hrabivosti se mají jako prasata v žitě. Tak kdo je z nich lepší ???
tak,tak, , 3.1.2012 11:42:43
co je nepochopitelneho,moloch statnich zaměsnancu je vyši jak za komanču,centralni hospodařeni ,kde se přelevaly penize,když bylo třeba ,zrušeno,penize jsou na učtech zloděju,paragragraf rozkradani společnosti zrušen,tady to je uplny raj zloděju ,korupčniku,podvodniku na jekekoli pozici staniho aparatu to muselo a musi vest ke krachu at chcem nebo ne,a mužem odevzdava klidně cele sve vyplaty,pokud někdo nechyti ty hajzly pod krkem a nezabavi nakradeny majetek,tak se nepohnem,nemusi to byt komunisti,ale kdokoli,pak bude ta spravna diktatura.
Má pravdu, , 3.1.2012 11:38:38
Tzv. politici jsou ten nejhorší lidský odpad,jaký se vůbec na zemi vyskytuje.Jsou to neschopná,podlá,pokrytecká,práce se štítící individua mdlého rozumu,bez jakékoliv morálky a s výraznými zločineckými sklony,šířící kolem sebe lež jako nákazu.Nikde jinde než v politice by se pro svou neschopnost,křivý charakter a mizivou inteligenci neuplatnili,pouze v politice totiž platí přímá úměra,že čím větší blbec,tím větší funkce.
Sami u sebe, , 3.1.2012 11:36:56
Začněme každý nejdříve u sebe. Ukazovat na druhé to dělá celý svět. Každý z nás si můžeme odpovědět jaké hodnoty tvoříme. Český průmysl a vše kolem je fuč a teď tady máme ze 70% montovny ze zahraničí. Proč tomu tak je? V letech 90. jsem slyšel že Čechové nemájí peníze aby zvedli český průmysl, co je to v teď v 21 století? Dle mého úsudku je potřeba praktičnost,nevést tabulkové řeči bez skutků,vnášet nové nápady (technologie) atd. Umět ocenit zaměstnance,motivovat je.Soudně stíhat zloděje a vše nečisté, včetně právníku kteří tvoří zákony jen pro určitou skupinu obyvatel směřované proti většině obyčejných lidi. A dalších dalších věcí. Kde jsou utvořená špatná pravidla hry, jsou potom podvody a je z toho hra k ničemu.
Hm, , 3.1.2012 11:23:36
Úspěšný podnikatel, který čerpá prostředky z fondů EU....:( Takže ty, které kritizuje vlastně potřebuje....smutné moc.
Tento geniální podnikatel,, , 3.1.2012 11:14:28
který řídil koncern Baťa během světové krize 30. let a dovedl jej ke světovému rozmachu, nebyl zastáncem státních intervencí a státního podnikání, které:
1. Zbavuje občany hospodářské iniciativy a ponižuje je na stupeň nevolníků. Jsou závislí na státu, vlastně na jeho byrokracii nejen politicky, ale i hospodářsky.
2. Odstraněním soutěže ztrácí měřítko pro své výkony a svou prospěšnost.
3. Umísťuje příliš mnoho lidí k hospodaření z cizího, tj. bezejmenného majetku státního.
4. Přenáší své ztráty a nedokonalosti v hospodaření pomocí politických a zákonných opatření na zaměstnance a spotřebitele.
Ještě bych upozornil na jedno specifikum Baťových továren. Zpravidla každý zaměstnanec na vyšším postu procházel výrobní sférou od píky a inovace vedoucí ke zlepšení, racionalizaci či zefektivnění byla oceňována nikoliv pouze přidáním na platu, ale i "karierním" postupem. Vysokoškolský diplom byl předpokladem, nikoliv nutným požadavkem karierního postupu. Dnešní požadavek diplom + pár let praxe nebyl vůbec klíčový. Klíčový byl především prospěch celku.
LESK A BÍDA ČESKÝCH POLITICKÝCH KURTIZÁN, , 3.1.2012 11:14:22
Politika je jako kulečník - cílú se dosahuje jen karamboly.
Z „krizových“ myšlenek Jana Bati:, , 3.1.2012 11:13:46
Bylo-li v Evropě dvacet milionů nezaměstnaných, bylo to proto, že scházel milion vychovaných, vycepovaných, odvážných podnikatelů, kteří by našli způsob, jak tyto lidi zaměstnat.
Evropě dodnes chybí podnikatelé, podnikatelská kultura a podnikatelské vzdělávání. Podnikatelů je stále kriticky málo, nejsou „vycepovaní“ ani profesně zakotvení.
V r. 1937 přišel Jan s myšlenkou Podnikatelské univerzity. Postavil již první dům ústavu, kterému chtěl říkat Tomášov.
Chtěl vychovávat podnikatele:
Studenti budou lidé s vysokoškolským vzděláním, kteří prošli úspěšně životem a mají osobní vlastnosti adeptů podnikatelství.
- Každý student této školy musí být člověk, který není proletářem ani cítěním, ani smýšlením, nýbrž který věří ve vlastní sílu, v sílu svého charakteru a ve svůj úspěch.
-Musí ve svém oboru dokázat nejméně jedno důležité zlepšení stávajících poměrů, nebo zařízení nebo organizace.
-Musí umět hrát tenis nebo kriket, golf a koňské polo. Musí umět pilotovat letadlo a řídit vůz, právě tak jako motocykl a pár koní. Musí ovládat nejméně dva jazyky mimo své mateřštiny.
-Musí se umět pohybovat na parketách ve fraku stejně jako v pracovním táboře a v koželužně.
-A musí umět všechny tyto věci dělat na svůj účet, ne na účet podniku nebo svého otce.
Re:Z „krizových“ myšlenek Jana Bati:, , 3.1.2012 11:50:16
K tomuto dobremu clanku treba dodat: Tento stat neni schopen
vychovat kvalitni a schopne remeslniky, ktere jsou zakladem
pro kazdou dobre fungujici firmu.
Re:Z „krizových“ myšlenek Jana Bati:, , 3.1.2012 11:20:46
Naši soudruzi podnikatelé byli přece vychováni VUMLem a teorií Marxova Kapiálu na VŠ a dalším stranickýmvzděláváním. Na rozdíl od poctivých českých živnostníků, kteří byli vychováni Guthem-Jarkovským a Masarykem.
Re:Z „krizových“ myšlenek Jana Bati:, , 3.1.2012 11:23:40
Jé, ty jsi ale blbej. Neschopnostt a lenost nemá co společného s VUMLEM. Mravnost, slušnost a pracovitost ti asi nic neříká...
Pravdu má pan podnikatel, , 3.1.2012 11:10:27
Politici jsou totálně neschopní, ale pane podnikateli - ruku na srdce. Kde byste byl, kdyby nebylo těchto zlumpačených politiků, kteří umožńují jedněm, aby okrádali druhé. Pane podnikateli. Já vykonám práci měsíčně za 30tis Kč a dostanu zaplaceno 20. Rozdíl si milý pan podnikatel strčí do vlastní kapsy. A ostatní, kteří neumí okrádat jiné, tak těm se říká lůza.
Re:Pravdu má pan podnikatel, , 3.1.2012 11:31:03
pane a to si myslíte,že podnikatel je charita.Pracujete na jeho zařízení firmě , nenesete náklady.Vás bych tedychtěla vidět jako podnikatele
Re:Totálně neschopný jsi ty., , 3.1.2012 12:45:36
Přiznávám se, že neumím okrádat své bližní. To co umím dělat mě uživí a nemusím kvůli tomu být morální zrůda, která nazývá okrádání jiných podnikáním. Rozhodně nejsem totálně neschopný a ani nejsem socka. Já se totiž živím prací. Ale ty pisateli anonyme, ty asi budeš patřit mezi ty, kteří okrádání nazývají svobodou a demokracií. Brzy bude mela. Tešte se.
Re:Totálně neschopný jsi ty., , 3.1.2012 11:32:20
Protože nemá takové kamarádičky,aby dostal podnik za hubičku.Když nekradl nemá ani peníze
Ten pán je takový jednodušší., , 3.1.2012 11:06:13
Tohle je co za moudra? Třeba "Krizi mají jen líní lidé. Pracují ve fabrikách, které vyrábí v nadbytečné míře zboží uměle tlačené na trh." nebo "Firmy, které fungují zdravě, nemají problém v žádném prostředí." Ale nejen tyhle dva příklady, celé to je taková propaganda, kde sice jako kritizuje i politiky aby se neřeklo, ale hlavně je zaměřená na vtlučení lidem do hlavy, že stačí zrušit zákoník práce a podobné zákony. A ještě by to určitě chtělo nějakého Pinocheta.
Stačí se podívat na Johna, nebo Dobeše, , 3.1.2012 11:04:58
neschopní žvanilové. Dobeš bude po studentících vybírat školné a stovky milionů propadnou v EU. A samozřejmě nenese odpovědnost.
Re:Stačí se podívat na Johna, nebo Dobeše, , 3.1.2012 11:12:07
Ty, ty, ty anonyme! Nevíš, že pan tunelfotr prohlásil o panu DObešovi, že to je jeden z nejschopnějších ministrů?
musí se šetřit, , 3.1.2012 10:53:41
Se šetřením by se mělo začít odshora. Počet úřadů neustále
stoupá. Zvyšují se náklady na jejich fungování. Nezaměstnanost stoupá, firmy krachují. Daně už na všechno
nestačí a pak se všichni diví, že jsme ve srabu.Pokud se
nezačne snižovat počet státních institucí nic se nevyřeší.
banky?, , 3.1.2012 10:53:07
Ano krizi zavinili pravo-leví politici.Rozhazováním našich peněz a výrobou pohodlných lidí,kterým stát "dává ze svého".
A to v celé EU.A my je pořád volíme a volíme-a jednou ČSD podruhé ODS...atd.
lenoši, , 3.1.2012 10:50:17
Má pravdu-čím neschopnější trotl-tím víc řve,jak strádá.Krizi mají jenom líní občané.Čest.
Pane kolego sečteno a podtrženo, , 3.1.2012 10:37:29
Není co dodat naprostý souhlas.Tento muž ví o čem mluví
Zákoník práce a odstupné.., , 3.1.2012 10:32:30
.. naprostý souhlas a ještě bych zakázal ty zk**vené odbory.
Změna možná vzejde od bohatých, , 3.1.2012 10:29:08
Mám poslední dobou takový neodbytný dojem, že změnu ve společnosti a nápravu poměrů nastartují bohatí a podnikatelé. Přesněji řečeno - budou jedni z důležitých aspektů změny. My se totiž v naší zemi máme principiálně dobře - jen hodně velký díl koláče mizí v chřánu nenažrané chobotnice a to způsobuje demotivaci a obrovské díry v rozpočtu. Lidové bouře jsou jen snem bolševiků a odborů, relita je jiná. Lidové bouře nejsou potřeba, jen musíme odklonit naše peníze od nenžraných hlav hydry. Jedněmi z iniciátorů mohou být právě podnikatelé.
Re:Změna možná vzejde od bohatých, , 3.1.2012 11:36:20
Trochu máš pravdy ale ne úplnou.Tato vláda různými tunely viz.církevní včetně rozkrádáním a zastropováíním daní včetně neschopnosti jejich řádnému výběru způsobila velké zadlužení
Přesně..., , 3.1.2012 10:28:07
...jak je možné, že již 22 let sedí v PS Benda jr., který nikdy!!!! nepracoval a je prý "nejlepším zákonodárcem".... to je naprostý výsměch všem......
Babiš ?, , 3.1.2012 10:27:06
Mluví hezky,jen co je pravda.Teď lidi,kteří pod vámi pracují,a pak si udělám úsudek.O vašich svíčkách a firmě vím prdlajs,a bohužel zkušenosti s hezky kecajícíma lidma mám také.Pravda však je v tom,že je potřeba skutečná výroba,a odbyt.Tihle politici nám rozhodně nepomůžou!!!Dobrý český podnikatel je stokrát lepší!!!
Zase se ozval nějaký moravský chytrolín, , 3.1.2012 10:21:27
My zase neznáme toho drzého vola podnikatele z nějakého Rožnova.....
Re:Zase se ozval nějaký moravský chytrolín, , 3.1.2012 10:34:35
Ale, čím se vás dotknul? Nebude to tím, že má pravděpodobně více peněz než vy? :) Jak se to jen nazývá..., moment..., už to mám - není to ta závist? :)
Re:Zase se ozval nějaký moravský chytrolín, , 3.1.2012 10:29:40
Ze Ty budes ten znamy Pardubicky blb, co?
dosti zjednodusene,ale v podstate pravda, , 3.1.2012 10:17:56
Drzim tomuto panovi pesti, vyjadril lapidarne, co je treba, pracovat a to smysluplne, tedy prodkuce zamerena na opravdovou poptavku a ne nejake chimery, kvalita umerna cene prodavaneho zbozi a v neposledni rade pouzivat "zdravy rozum",tedy nemohu utracet vice nezli ziskam svou praci.Doufam, ze to konecne lidem dojde.
Jo,tak nějak...pro něj jsou blbci všichni co nemají svoji firmu., , 3.1.2012 10:18:06
I když souhlasím s tím co prohlásil ohledně schopností našich politiků.
Ten pán mluví velmi rozumně, , 3.1.2012 10:10:06
a já jsem čím dál více přesvědčený, že má -li dojít ve společnosti ke změně a nápravě poměrů, iniciativa vzejde od podnikatelů a bohatých. Vlastně - už se tak děje a já těm aktivitám fandím. Babiš, Bernard, Okamura, Janeček, Jančura - a teď i tento pán. Je jich čín dál více, kterým vadí mafiánské a korupční prostředí.
Re:Ten pán mluví velmi rozumně, , 3.1.2012 10:25:49
Správně! Náprava nemůže vzejít od líných neúspěšných komunistických lemplů. To už tady bylo v roce 1948 a dodnes se to za námi táhne! Ani za starostu si dříve nikde nevolili chudého líného levicového žvanila!! Ti do politiky vcházejí zásadně zadním dveřmi a spolu s armádou a policií.
Re:Ten pán mluví velmi rozumně, , 3.1.2012 10:47:50
Asi jste rozumu moc nepobrala, Marek Benda, který nikdy nepracoval je určitě líný komunistický lempl. Je mnoho podobných, kteří se narodili po roce osmdesát devět a nikdy nepracovali. Také líní komunističtí lempli. Apropó, nepatříte mezi ně.
Re:Ten pán mluví velmi rozumně, , 3.1.2012 10:31:31
cituji: "Ti do politiky vcházejí zásadně zadním dveřmi a spolu s armádou a policií. " - - - Ten obrat se mi hodně líbí, je to trefné a skoro až literární vyjádření.
Má pravdu, politici jsou škůdci této země, , 3.1.2012 10:06:28
Navíc je jich příliš mnoho, jak ve vládě, ve zbytečném parlamentu a o senátu snad ani nemluvím. Všechny je vyhnat. A nastolit vládu odborníků
Má naprostou pravdu., , 3.1.2012 10:01:10
Nás podnikatelů se krize netýká, týká se jenom neschpnejch debilů, vesměs voličů ODS nebo VV, který uměj podnikat jenom přes známí nebo z veřejných peněz.
Kontrola práce všech politiků, , 3.1.2012 9:56:33
Já bych zavedl kontroly všech politiků na všech úrovních, jestli se neflákají a berou jen prachy! Výsledek by byl hodně zajímaví
Re:Kontrola práce všech politiků, , 3.1.2012 10:08:53
Dobrý nápad,na každého politika jednoho kontrolora,tohle může napsat je moudrý člověk.
Re:Kontrola práce všech politiků, , 3.1.2012 10:13:30
žádná kontrola politiků, ti tu vůbec nemusí fungovat , jsou naprosto k ničemu, kromě vyžírání státních peněz

