7.2.2012 14:44 - Poslanci si možná ve sněmovně ustelou. Předseda poslaneckého klubu Věcí veřejných Vít Bárta totiž navrhnul, aby dnes sněmovna jednala i po 19. hodině, popřípadě i po 21. hodině a to kvůli zákonu o církevních restitucích. Normu budou probírat poté, až smetou ze stolu všechny pevně zařazené body. Minulý pátek totiž debatu o restitucích zákonodárci přerušili a dnes na návrh šéfa poslanecké frakce ODS Zbyňka Stanjury zákon opět zařadili do programu. ČSSD ale mezitím uvedla, že jej bude blokovat, jak to jen půjde.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
KOLIK STOJÍ TAKOVÝ NOCLECH VE SNĚMOVNĚ, , 7.2.2012 19:03:39
POSLANCE VŮBEC NIC,ZAPLATÍ TO DUKA I S OBČERSTVENÍM.
CÍRKVE A ŽIDÉ JSOU TÍM NEJVĚTŠÍM ZLEM NA SVĚTĚ, , 7.2.2012 18:36:10
VIDÍME TO NYNÍ I U NÁS,KDY CÍRKVE POŽADUJÍ DAR OD NAŠEHO STÁTU VE VÝŠI ZHRUBA 150 MILIARD KORUN ČESKÝCH.NA NĚJ NEMAJÍ NÁROK,TEN UŽ NÁM JEDNOU UKRADLY A NYNÍ HO CHTĚJÍ UKRÁST ZNOVU.
Re:CÍRKVE A ŽIDÉ JSOU TÍM NEJVĚTŠÍM ZLEM NA SVĚTĚ, , 8.2.2012 9:20:02
Spletl sis století (a reich).
Debilové z trojkolky , , 7.2.2012 18:25:46
vedle toho,že již vše co se dalo sami rozkradli,se nyní snaží, aby dali nažrat také pedofilním flanďákům a církvi,která byla po staletí vzorem všem nenažraným lupičům.
Re:A mohli by studovat historii až k době JOSEFA II!, , 8.2.2012 9:24:12
A vy o historii víte odkud? Z Blesku? Připadá mi, že do dnešních dnů polovina diskutujících nevěděla, kdo to Josef II. byl, natož, že dělal nějaké reformy. Ale najednou všichni snědli všechnu moudrost světa.
Myslete politicky!, , 7.2.2012 18:11:24
Přátelé. Slyším názory jako: proč by měli nevěříci podporovat církve a vracet jim nějaké majetky. Zcela správně. Ale: Proč mají nestranící ze státního rozpočtu platit činnost politickývh partají, rozmařilost politiků, sponzorské dary s cílem něco za něco, koryta korupce, státní zakázky a pod.. atd. Není to v principu stejné? Myslete politicky!
Re:Myslete politicky!, , 7.2.2012 18:16:59
Jdo chce politikařit, ať tak činí za svoje. Dříve platilo, že za službu vlasti se neplatí a hrdinům se neděkuje!
Re:Myslete politicky!, , 7.2.2012 18:15:41
Já sice majetkové vyrovnání ve stávající podobě podporuji, ale byl bych ochoten přistoupit i na alternativní návrh vyrovnání, tzv. oko za oko, zub za zub.
Tedy vyvlastnění osobního majetku členům komunistické strany a vyplacení církví z něj. :-)
Re:Myslete politicky!, , 7.2.2012 18:45:00
Já tuhle zlodějnu nepodporuji ani omylem - jedna nespravedlnost nemůže být napravena nespravedlnosti ještě větší. S tím co navrhuješ taky nesouhlasím pokud k těm komoušům nepřiřadíš i ty "bývalé" STBáky a jejich donašeče. Pak by to nemělo chybu a bylo by to spravedlivé.
Re:Myslete politicky!, , 8.2.2012 9:21:24
Omlouvám se za takové nespravedlivé opomenutí, máte pochopitelně pravdu. Už to jen sepsat a předložit vládě. :-)
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 18:18:02
Italské slovo mafia snad původně označovalo chudobu. V tomto smyslu bych s vámi souhlasil. Ne nadarmo se říká "chudý jako kostelní myš".
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 18:16:17
Souhlasím ! Kam se na církevní papaláše hrabou komunisti celého světa !!
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 18:21:47
Pokud jste neviděla tabulkové platy kněží, tak vám je rád dohledám. Abyste měla představu, o čem mluvíte. Nástupní plat vysokoškolsky vzdělaného faráře činí něco do 13 tisíc hrubé mzdy. Neznám ani jednoho duchovního, který by si kupoval vily s bazénem a letní haciendy. Mluví z vás jen předpojatost.
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 19:06:49
Dovoluji si oponovat Vaší naivitě. Na kněze a na opravu kostelů těžko toho moc zbyde, protože peníze spotřebuje Vatikán, který se stane výnosnou realitní kanceláří v samém srdci Evropy. Pro to co nebude učiněno se najde vždy výmluva.
Re:DŮCHODCE *, , 8.2.2012 9:26:33
Pokud chcete dohledat finanční toky, co od nás jdou do Vatikánu, tak vám je poskytnu také. O struktuře a vnitřních mechanismech církve zřejmě nevíte vůbec nic.
Re:DŮCHODCE *, , 8.2.2012 9:44:32
Doplním, že místní církve v jednotlivých státech neposílají žádné daně ani jiné odvody do Vatikánu, ten funguje na základě majetkového vyrovnání se státem Itálie (která zabrala papežský stát). Jednou v roce se vyhlašuje sbírka, tzv. Svatopetrský haléř. Výtěžek této sbírky jde na humanitární činnost papeže. Papež si z výtěžku této sbírky nekupuje ani nové papamobily, ani jachty a vily s bazénem.
To co se odehrává je hnus a lumpárna, , 7.2.2012 17:49:23
Jsem zcela zásadně proti církevním restitucím.Zvláště když
ještě neví čeho se budou týkat.Nejdřív by mělo být řádné vyčíslení a zdokumentování toho co si církev nárokuje.Tak by
to proběhlo v každé trochu civilizované zemi a ne v tom
našem Absurdistánu.A protože se v tom angažuje pan Benda tak
celá akce je bezesporu pěkná křivárna kombinovaná se sviňárnou.
Re: To co se odehrává je hnus a lumpárna, , 7.2.2012 18:11:22
Opakuji, že to vyčíslení i zdokumentování tu je. Jen jste si nikdo nedali tu práci ho najít a přečíst si ho. I já jako běžný smrtelník bez jakýchkoli kontaktů jsem si ho dohledal a přečetl. A nic mne na něm nepobouřilo.
Re: To co se odehrává je hnus a lumpárna?, , 7.2.2012 17:59:06
Benda je jeden, těch 199 dalších poslanců bude skákat jak on píská, nebo jak si to představujete?
Ještě dodatek., , 7.2.2012 18:07:21
VV budou zásadně proti skákání, rozhodně skákání odmítnou, tvrdě pohrozí, zaujmou principiální stanovisko, John se pochválí, Bárta něco zapíská, Babák obětuje spodní řezáky, Karolína to posoudí z hlediska práva s velkým "P", dají několikadenní ultimátum a den před jeho vypršením se zeptají, kdo z ODS a TOP dá znamení ke skákání a jak vysoko mají skákat.
Modrý sliz si koleduje! Mám obavu, že dostanou brzy do držky! Jejich adresy jsou venku!, , 7.2.2012 17:49:23
Pomoci se těžko dovolají, protože propouštěním ochromili policii. Nějací zoufalci si to s nimi určitě vyřídí. Nechci vyvolávat paniku ale situaci, kdy někteří lidé nemají na jídlo a na druhé straně se vyhazují miliardy, vidím černě!
DŮCHODCE *, , 7.2.2012 17:46:39
věřící lidé ji dávali peníze pomáhali stavět a oni si to přivlastnili.
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 18:00:41
Zdokumentovat, udělat inventuru a potom to, co bylo přivalstněno neprávem po roce 1948 vrátit.
DŮCHODCE *, , 7.2.2012 17:46:38
věřící lidé ji dávali peníze pomáhali stavět a oni si to přivlastnili.
Ti, , 7.2.2012 17:38:59
oranžoví matějové zase spustili "stranické přiblblé"zdržování.Nic chytřejšího je nenapadne!!!
argumenty, , 7.2.2012 16:51:39
Pokud by měla opozice skutečně pádné argumenty, nemusela by nasazovat zdržovací taktiku. Pádný argument lze předložit během pěti minut, pokud nějaký je.
Re:argumenty, , 7.2.2012 17:14:16
Žádné pádné argumenty na tu vládu složenou ze stran,které
vlastně volby prohrály a spojily se jen kvůli privatizaci
státu přece neplatí. To pane nevíte,že "expert" ODS na právo
Benda jasně řekl,že lidem do círekevních restitucí nic není a
že si to vyřeší sami? To je opakovaně použitý způsob vlády
která teď za zády daňových poplatníků prosadí cokoliv.
Re:argumenty, , 7.2.2012 18:14:35
Blbeček z Plzně Mareček církevní tunel prosadí silou většiny v parlamentu ! On, student z Plzně nechápe, že církev už dávno nic nevlastní ! Jiné tunely modrým zlodějům prošly, proč by měl tento být výjimkou !!
Re:argumenty, , 7.2.2012 17:28:46
Jako ironie je to, co píšete dobré, ale pozor: někdo by Vás mohl brát vážně!
Zajímá mne jedno:JE MOŽNO V PŘÍPADĚ NOVÉ, , 7.2.2012 16:40:42
Vlády toto svinstvo zarazit-zrušit?Nebo je to závazné i pro DALŠÍ vládu co nastoupí po tomto marastu??
Re:Zajímá mne jedno:JE MOŽNO V PŘÍPADĚ NOVÉ, , 7.2.2012 17:10:11
A jaká bude ta nová vláda? Komu dáte hlas Prostituente? Pochlubte se, která strana je ta šťastná, že se těší vaší důvěře?
Re:Zajímá mne jedno:JE MOŽNO V PŘÍPADĚ NOVÉ, , 7.2.2012 16:51:07
Když to bude schválený, tak to církvím příští vláda zase sebere jako komunisti. V historii se dá najít ledacos.
Re:Zajímá mne jedno:JE MOŽNO V PŘÍPADĚ NOVÉ, , 7.2.2012 17:15:17
Josef II. a Jan Masaryk byli komunisté?
MAFIE ODS, , 7.2.2012 16:37:08
JEnom doufám že o tom trestním oznámení paní Procházkové nebude rozhodovat nějaký zkorumpovaný soudce člen mafie ODS,který s těma gaunerama chodí večer někam chlastat, vymetat bordely !!!
Re:MAFIE ODS, , 7.2.2012 17:11:47
Já jenom doufám, že o tom bude soud jednat okamžitě. Tak jak jej vyzvala spisovatelka Procházková, aby vydal předběžné opatření a zarzil tento nehorázný pokus přihrát církvím něco co jim nepatří, co není vůbec řádně zmapováno, a vydat jim majetek, pozemky, lesy a mnoha,miliardové částky jen na základě nějaký odhadů a dohadů!!!
Re:MAFIE ODS, , 7.2.2012 17:39:26
Ale ono to zmapováno je. Jen si zřejmě paní Procházková nedala tu práci to najít. Sice podala trestní oznámení, ale neodůvodněné. Majetkové vyrovnání není nic nového, leží na stole už 20 let. A ÚS dokonce rozhodl, že nedotáhnout ho do konce je protiústavní.
http://vtipy.netroof.eu/item/6755/spekulant/, , 7.2.2012 16:32:17
John v tom má už jasno.............
Jediný věřící zůstal - Vondra. Věří, že se na něj zapomene., , 7.2.2012 16:23:42
Nabídky realit: kolik kostelů a far už církev prodala, prodává a prodávati bude? Kde nejsou ovečky, vlk se neuživí.
Já bych fráterníkům dal všechno. A ať jsou všude cedule,
u každičké loučky, hájku, potoka, mýtiny: Soukromý majetek.
Církevní majetek. Vstup zakázán.
Převzato z jiných stránek., , 7.2.2012 16:19:37
Únor 06, 2012
Když podal trestní oznámení člen jedné z periferních straniček politik František Matějka kvůli zamilovanému psaníčku od předsedy KSČM Vojtěcha Filipa do hladem svírané Severní Koree, tak tím vyvolal pobavený úsměv nejen u politologů a části právnické veřejnosti (pokud to vůbec zaregistrovala), ale jeho "statečný" čin pobavil i laickou veřejnost a dokonce i samotného JUDr. Vojtěcha Filipa. Osobně politikovi Matějkovi fandím a dovolím si tvrdit, že jeho pět minut slávy teprve přijde.
Kdežto trestní oznámení na premiéra Petra Nečase, podané signatářkou Charty 77 a úspěšnou spisovatelkou Lenkou Procházkovou, je opravdu jiné kafe a podle zatím neoficiálních názorů některých státních zástupců dotčeným už do smíchu nebude.
Osobně si této skromné ženy a dlouholeté životní partnerky Ludvíka Vaculíka nesmírně vážím. Na rozdíl od většiny dnešních komunistobijců, kteří dnes v teple svých obýváků statečně mlátí do klávesnice a hrdinně s nimi na "papíře" bojují, si tato žena na vlastní kůži prožila za bývalého režimu své.
Není bez zajímavosti, že k tomuto trestnímu oznámení přibylo další, které podal režisér a dokumentarista Mgr. Václav Dvořák a že se chystají další.
S pochopením sleduji velké rozhořčení veřejnosti, která nesouhlasí s rozkrádáním České republiky v přímém přenosu, kdy se z majetku Českého státu stane majetek státu Vatikán. Velice výstižně to popsala na tiskové konferenci spisovatelka Procházková, když prohlásila, že pokud ke schválení této normy dojde a prezident Klaus ji podepíše, bude se jednat o akt velezrady. Většině mladých čtenářů jména komunistických vlastizrádců českého národa, jako byli Kolder, Indra, Švestka, Kapek a Biľak, nic neříkají, ale v této souvislosti mě jména jako Nečas, Vondra, Kalousek, Benda a spol napadla také.
Už 22 let se Sudeťáci snaží urvat kus naší země, už 22 let se snaží církev dostat bezplatně něco, co jí nepatří, už 22 let se nepřátelé tohoto státu snaží prolomit Benešovy dekrety a doposud se jim to nepovedlo. Ve Vatikánu zemřel bývalý partizán a velmi oblíbený papež polského původu Jan Pavel II, kterého nahradil bývalý člen Hitlerjugend Benedikt VI, který jmenoval Dominika Duku kardinálem a posílená církev jde tvrdě po majetku a tato vláda jí vychází všemocně vstříc. Prezident, který byl k církvi ohledně majetku a chrámu Sv. Víta neústupný, si dnes nemůže Dominika Duku vynachválit. Za pozornost stojí také komentáře politiků "béčkové" Klausovy strany Svobodných, kteří se tématu restituce vyhýbají jako svěcené vodě.
Re:Převzato z jiných stránek., , 7.2.2012 16:54:15
Ševče, drž se svého kopyta. Zmíněná paní může být velice dobrou spisovatelkou, ale to byl Jirásek taky. A taky podle něj (už) nepřepisujeme dějiny.
Re:Převzato z jiných stránek., , 7.2.2012 17:17:16
Anonyme ty seš ubohej provokatér nic jiného. NArozdíl od tvých slintů má Procházková naprostou pravdu!!! A to i kdyby ses pos-al!!!
Dopis paní Lenky Procházkové! Plně souhlasím z osahem dopisu!, , 7.2.2012 16:15:10
Nejvyšší státní zastupitelství
Jezuitská 4
660 55 Brno
TRESTNÍ OZNÁMENÍ
V souladu se zákonem č. 140/1961 Sb. tímto podávám na předsedu vlády ČR Petra Nečase a členy vlády ČR úřadem: Nábřeží Eduarda Beneše 4, 118 01, Praha 1.
t r e s t n í o z n á m e n í
pro podezření ze spáchání trestného činu zneužití pravomocí veřejného činitele dle § 158 trestního zákona a pro podezření ze spáchání trestného činu porušování povinnosti při správě cizího majetku dle § 255 trestního zákona.
Odůvodnění:
Jmenovaný předseda vlády Petr Nečas a všichni členové jeho kabinetu se dopustili trestných činů dne 11. ledna 2012, když jednomyslným hlasováním schválili návrh zákona o majetkovém vyrovnání státu s církvemi, aniž by měli k dispozici soupis majetku, který církve a náboženské společnosti vlastnily k datu 25. února 1948, tedy k datu, které majetkové vyrovnání s církvemi nemá prolomit.
Návrh zmíněného zákona tedy vykazuje závažné nedostatky, na což upozorňuje nejen politická opozice, ale i média a právní odborníci. Pokud bude návrh zákona předložen v podobě schválené vládou zákonodárcům, dá se očekávat, že při převaze koaličních poslanců ve sněmovně bude schválen a vstoupí v platnost. Pokud však legislativci nebudou mít k dispozici soupis majetku, jehož byly církve vlastníkem k datu 25.2 1948 a pokud nebudou mít k dispozici ocenění tohoto majetku, nemohou o zákonu hlasovat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a v zájmu všeho lidu, neboť jim budou chybět základní informace.
Mám podezření, že předkladatelé návrhu zákona, kterým má být část majetku ČR (krom budov i lesy, polnosti atd.) převáděna do majetkové podstaty státu jiného (městského státu Vatikán), se dopouštějí dalších trestných činů, neboť návrh zákona směřuje k porušení územní celistvosti ČR.
V souladu s oznamovací povinností a aby se předešlo následkům, tedy tomu, že případný majetkový podvod, který způsobí České republice škodu velkého rozsahu, bude zákonem schválen, žádám Nejvyšší státní zastupitelství o neprodlené prošetření mého podezření a v případě potvrzení z naplnění skutkových podstat trestných činů žádám o kroky vyplývající z Trestního řádu ČR. Také žádám, abych byla o krocích Nejvyššího státního zastupitelství v této věci vyrozuměna.
V Praze, 18. ledna 2012
Lenka Procházková v. r.
Vyhotovení:
1x Nejvyšší státní zastupitelství
1x Předsedkyně Poslanecké sněmovny PČR Miroslava Němcová
1x Předseda Senátu PČR Milan Štěch
Viz http:// lenkaprochazkova.wz.cz/
Re:Dopis paní Lenky Procházkové! Plně souhlasím z osahem dopisu!, , 7.2.2012 17:03:17
Zajímavé, já ten soupis majetku viděl. Klidně ho paní Procházkové ukážu.
VV, , 7.2.2012 16:02:41
Hlavně si lidi dobře pamatujte, jak se Věci veřejné chovaly, když byly ve vládě... Až bude před volbama, budou zase slibovat a slibovat, ale pak za mrzký peníz budou jednat úplně jinak, než slibovaly... Na vlastní kůži jste si to mohli zažít při jejich prvním angažmá, druhé už bychom jim neměli povolit...
To co delaji katolicky fraternici je, , 7.2.2012 15:59:26
proti prirode,maji celibat a sukaji male chlapce,je to normalni? A ODS+TOP jim daxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx MILIARD ktere jim ODKLONILI Josef 2 a Masaryk.
Re:To co delaji katolicky fraternici je, , 7.2.2012 16:10:07
Anonyme, celibát nemá se sexuální orientací nic společného. Pedofilie se dopouštějí nejčastěji ženatí muži, otcové rodin a bohužel často na vlastních dětech. Už jsem to zde napsal níže. Pedofilie se vyskytuje ve všech profesích, kněží nejsou vůči ni imunní, jen se o takových případech s větší chutí píše a mluví a kde se konkretní případ nevyskytuje - jako např. v ČR, tam se alespoň budou donekonečna omílat skandály kněží z Německa a vůbec ze zahraničí. Přitom ani tam nemá církev na pedofilii monopol, ale když ono se to tak hezky čte, jak ti úchylní faráři zneužívají malé chlapečky - že?!
22 let s tím nedokázali pohnout a teď by to chtěli dohnat za jedinou noc..., , 7.2.2012 15:56:01
Když už jsme v té Evropě, co se takto kouknout, jak to s církevním majetkem vypadá jinde. A ten exkurs by potřebovali i naši diskutující - Lidový tribunál, všichni, co si myslí že právo a spravedlnost se ohne podle toho kdo nakliká víc zaujatých a nenávistných žvástů na diskusních fórech...
Já nechápu proč by tam měli zase, , 7.2.2012 15:46:53
nocovat,vždyt argumeny,že se jedná o megazlodějnu snad mají řádně dohledané dle platných zákonů.Stačí je jenom předložit písemně,když to koála nechce slyšet.Pokud tyto argumenty bude koála ignorovat,tak je zažalovat u US za vlastizradu a zločinné spolčení ,tak jak to učinila spisovatelka Lenka Procházková , další občané a instituce.
Re:Já nechápu proč by tam měli zase, , 7.2.2012 15:50:05
Žaloby Lenky Procházkové berme jako bernou minci až tehdy, až soudy rozhodnou, že je v právu.
Ono se opozice jen tváří, že ty argumenty má. Ale co já vím, nechme pravdu, ať se ukáže. ;)
DŮCHODCE *, , 7.2.2012 15:42:47
včéra na německé TV proč celí svět odsuzuje katolickou církev za zneužívání dětí.zneužívají děti od 5 do 15 let-homosexualitou-sexem a znásilněním.katolický kněz to odůvodnil takto-že toto násilí bylo vykonáváno na nich když byli jako děti.
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 16:01:52
Nemusíte se dívat na zahraniční TV i u nás jsou DENNĚ zveřejňovány případy sexuálního zneužívání dětí, ale jako na potvoru, dosud nebyl obviněn jediný kněz. Ne že by to bylo teoreticky nemožné, ale skutečnost je prostě taková, že neznám žádný podobný případ, navzdory tomu, že jen a pouze o kněžích se mluví jako o pedofilech! Proč nejsou, takto označováni učitelé, trenéři, lékaři... ve všech těchto a jiných profesích tisk o zneužívání dětí v posl. době už referoval.
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 16:56:41
A nemusí se dívat jen na kněží, tady dokáže znásilňovat otec dceru, bratr sestru,nadržený kretén kolemjdoucí atd.
Re:DŮCHODCE *, , 7.2.2012 15:47:32
Vzhledem k tomu, že minulý režim zakázal kněžím pracovat s mládeží, se nás tento problém naštěstí netýká. A vzhledem k tomu, že to nijak nesouvisí s majetkovým vyrovnáním, proč to sem taháte? Hodit špínu? Kopnout si? Je to asi stejné, jako když byste v debatě o školském zákoně začal vykřikovat, že tělocvikáři znásilňují své žákyně (a dokonce častěji, než se to děje v případě kněží).
PS: Zrovna včera začalo ve Vatikánu sympozium o sexuálním zneužívání v církvi a církev si tam pěkně sype popel na hlavu a hledá cesty, jak mu předejít. Tato informace se pochopitelně do našich médií nedostala.
Mohl by jim tam někdo udělat přednášku o Josefovi II. a o jeho reformách., , 7.2.2012 15:27:02
Hodilo by se to. Protože evidentně jsou blbí jako tága, když nevědí že od Josefinských reforem církvím nepatřily ani kliky od kostelů! Všecko co bylo církví a církvím to nesloužilo k charitě jim totiž Josef II. sebral a zavřel. Druhou polovinu kdysi církevního majetku dal církvím do správy, ale fakticky to patřilo státu. Proto od té doby církev stát platil. Jinak by faráři chcípli hlady. Škoda. Mohl to vyřešit definitivně už Josef II.
Re:Mohl by jim tam někdo udělat přednášku o Josefovi II. a o jeho reformách., , 7.2.2012 15:31:26
No taky byste tu přednášku zažil, jen co je pravda. Jen opakujete historické polopravdy, které proběhly tiskem. Doporučuji vám podrobnější studium, jednak toho, co se skutečně za Josefínských reforem s církevním majetkem stalo, a také toho, co pak v druhé polovině 19. století následovalo. Historikové se shodují v tom, že církev na majetek právo má.
Re:Mohl by jim tam někdo udělat přednášku o Josefovi II. a o jeho reformách., , 7.2.2012 15:34:07
Historikové a právníci se shodují v tom, že církev na majetek, který nakradla právo n e m á !!!
Re:Mohl by jim tam někdo udělat přednášku o Josefovi II. a o jeho reformách., , 7.2.2012 16:13:28
Jsem takový jednodušší, mohl byste mi popsat, jak ta církev ten majetek kradla?
Re:Mohl by jim tam někdo udělat přednášku o Josefovi II. a o jeho reformách., , 7.2.2012 15:37:21
To byste mohl doložit nějakými studiemi. Dokonce i ta údajná studie "Univerzity Karlovy", kterou se opozice zaklínala a od které dal rektor univerzity ruce pryč, nic takového netvrdí. Pokud jste ji pozorně četl, tak to víte.
Zloději, , 7.2.2012 15:20:14
Připravuje se zase jeden velký megatunel za asistence ODS TOP 09 a Veverek.Další rozkradení státu!
Nejprve seznamy majetku církví, , 7.2.2012 15:15:26
a potom zákon o vyrovnání!!!! Kde je ten seznam jejich majetku?
Re:Nejprve seznamy majetku církví, , 7.2.2012 15:27:39
Všude možně, stačí jen zahledat. Třeba tohle se válí na internetu minimálně od roku 2005:
http://www.klastervyssibrod.cz/_d/Bila-kniha-cirkevniho-majetku.pdf
Kromě uvedení do problematiky zde naleznete i seznam majetku, který byl ve vlastnictví církve.
Kdo má potřebu církev podporovat, tak ano , ale z vlasní kapsy., , 7.2.2012 15:07:58
Církev nemá nárok na žádné odškodnění. Nemá cenu to do nekonečna rozebírat. Pokud si církve na sebe nevidělají, tak holt musí skončit s čiností. Takový by měl být zákon. Kdo chce církev svobodně podporovat, tak ať tak činí. Nic proti tomu. Ovšem nemůžou chtít vůbec žádnou podporu státem uzákoněnou. Nejsme všichni věřící církvím. Když vidím ty vyžrané pupky a slyším o zneužívání dětí, tak je to možná na zvážení to úplně zakázat a né finančně podporovat.
Re: "...je to možná na zvážení to úplně zakázat...", , 7.2.2012 15:47:33
Takových už tu bylo - co "to" chtěli zakázat... :-) Mimochodem, dnes jsem četl o zneužívání dětí učitelem - nebylo by na čase zakázat školství? Každou chvíli proběhne tiskem informace o sex, skandálech - z různých profesních skupin. ale že by v ČR v posledních desetiletích nějaký kněz zneužíval děti, o tom jsem nikde nečetl. a Jak rádo by se o tom psalo i četlo - viďte?!
Re:Kdo má potřebu církev podporovat, tak ano , ale z vlasní kapsy., , 7.2.2012 15:21:39
Plně souhlasím a ztotžnujie.
Re:Kdo má potřebu církev podporovat, tak ano , ale z vlasní kapsy., , 7.2.2012 15:25:01
A právě proto, že nechcete podporovat církve, je třeba odluka církví od státu. Pokud ale někomu zabavíte prostředky a pak po něm chcete, aby se uživil sám, je to sprosté a likvidační. Proto je tu majetkové vyrovnání.
Chování ČSSD, , 7.2.2012 14:51:47
Jsem znechucen, jak si ČSSD bere církve a náboženské společnosti za rukojmí. Umí si moc dobře spočítat hlasy, které jí to v naší závistivé společnosti, která se nikterak netají se svými negativními postoji k církvím, přinese. Přitom sama nemá k vyrovnání s církvemi alternativní a hlavně přijatelný návrh. Navrhuje pouze narychlo spíchnutý mišmaš, který vůbec neřeší odluku církví od státu, právě naopak, ponechává současný stav a přidá k němu ještě jeden byrokratický aparát navíc, který bude podle těžko čitelného klíče rozdělovat církvím peníze, jak uzná za vhodné.
Re:Chování ČSSD, , 7.2.2012 15:15:10
Anonyme jsi hlupák a zamlčuješ fakta.Manipuluješ s fakty.Církevní restituce seš násilím protalčují sněmovnou,pro zisk jistých skupin lidí kteří z toho budou profitovat,jako z velké privatizace.Takovýto zákon měl být dělán dohromady i s opozicí a ne ho jednostraně protlačovat,proč asi takový spěch??Známe modré ptactvo.
Re:Chování ČSSD, , 7.2.2012 15:22:17
Romane, Forestovo máma vždycky říkala: "Pro hlupáka každý hloupý."
Re:Chování ČSSD, , 7.2.2012 14:57:05
Ještě doplním: Zatímco vládní návrh nás bude v úhrnu stát náklady v hodnotě 30 miliard za 30 let (to opravdu není mnoho) a pak nebudeme platit církvím nic, návrh ČSSD jen přejmenuje současné vyplácení církví na "speciální fond" a stát bude platit církve dál. Aspoň tak jsem to pochopil, rád se nechám vyvést z omylu.
Oponentura., , 7.2.2012 15:07:24
Hrozí narušení restituční hranice a vlna žalob Sudeťáků a kolaborantů a zároveň hrozí, že se cirkve definitivně znemožní při hospodaření s obrovským majetkem. Už nyní se spekuluje, že se správou bude "nezištně" pomáhat několik přátel Kalouska.
Re:Oponentura., , 7.2.2012 15:20:46
Jestli se znemožní, je jen jejich věc. Když vám někdo zabaví pole, jak byste se tvářil, když by vám ho soud nechtěl vrátit, dokud mu nevysvětlíte, co na něm budete pěstovat, komu to budete prodávat, koho budete zaměstnávat a podobně? Jednou to bylo vaše pole a jestli jste špatný hospodář je jen vaše věc. A po pravdě, církve na majetku, které mají, ukazují, že hospodařit umí.
Re:Oponentura., , 7.2.2012 15:42:48
Ono takové dědění po padesáti letech nemusí být žádná výhra.
Když si představíte, že zhruba polovina novopečených otců
se raduje z cizího zmetka, a ještě navíc možná čtvrtině
toho cizího parchanta vymění za úplně jinačího sviště porodnice..."Vrátit, co bylo ukradeno" - ale komu? Nakonec
je z toho pitomost a zbytečné rvačky.
Re:Ještě že mají všichni ty přesčasy tak dobře zaplacené, , 7.2.2012 15:17:30
a k tomu pohoštění a chlast témeř zdarma!!!

