15.2.2012 20:29 - Kromě Dělnické strany nebo Antify se ve vládní zprávě o extremismu objevila zmínka i o iniciativě ProAlt. Její členové se smějí. Zpráva prý svědčí o nekompetentnosti ministerských úředníků.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
SDT, , 12.3.2012 14:29:10
SDT se rovněž ocitlo ve zprávě, jsme na tom jako ProAlt. Kvůli tomu, že jeden náš člen byl dříve aktivním anarchistou, jsme všichni hození do jednoho pytle a označení za anarchistické hnutí. Je to jen součást snah o diskreditaci jakýchkoliv občanských iniciativ a hnutí, včetně ProAltu. Anarchisté na naše akce chodí (podobně jako na akce dalších občanských iniciativ), my a ani další iniciativy nikoho nelustrujeme a ani to dělat nehodláme. Je jen na občanech, aby svojí účastí na (jakýchkoliv) akcích dali najevo svůj osobní názor...
Jsem také extrémista, , 16.2.2012 16:47:36
hájí sociální spravedlnost, souměřitelnost ekonomického postavení společenských vrstev a skupin, ekologickou udržitelnost, solidaritu života na planetě a demokracii jako praktickou možnost každého občana ovlivňovat svůj život i věci veřejné. Odmítá nárůst sociálních a ekonomických nerovností, ekologickou bezohlednost, privatizaci veřejného prostoru, statků a služeb a odsouvání občanů do role těch, kdo bezmocně přihlížejí rozhodování uzavřených elit.
rozpočtová zodpovědnost vlády, , 16.2.2012 14:16:20
Kalousek na MF stále hovoří o nutnosti „nezadlužovat budoucí generace“ Ale on sám je pachatelem největšího dluhu v dějinách samostatné ČR -500 miliard korun.
Nyní situaci pro změnu dramatizuje a chce používat „ostré škrty“ namísto škrtů tupých. Skutečný záměr jeho politiky skrytý za frázemi o zodpovědnosti je zřejmý: nechat vyhladovět určitou část veřejného sektoru a hned je tu „argument“ pro to, aby se zavádělo školné, zvyšovaly poplatky u lékaře, privatizoval důchodový systém atd.
Politika této vlády, kdy na straně jedné zvyšuje degresivní daně, které dopadají nejvíc na ty nejchudší a na straně druhé ruší daň z dividend jasně vypovídá o tom, v čí prospěch jsou tyto reformy prováděny a komu se za ně chodí zodpovídat.Pravda je extremistický zločin !
Ideozločin, , 16.2.2012 13:19:53
Ministerstvo Pravdy se zase ukazálo, proAlt podle nich páchá ideozločiny, je třeba je vaporizovat. Vítejme v roce 1984!!!!!!!!!!
další pokus, , 16.2.2012 11:01:44
Není to poprvé co vnitro něco takového zkouší. Poprvní ale narazilo a muselo se omluvit. http://t.co/gjtyBwbz
Demokracie, , 16.2.2012 9:55:44
On zas až tak velký rozdíl mezi komunismem a demokracií není. V obou případech přání lidu a jeho výtky k vládnoucím ničeho nezmění - akorát, že komunisti za to zavírali, v demokracii se sice můžeš vykecat, ale to je tak všechno.
Modrobolševik ví vždy, jak vytáhnout z lidí co nejvíc prachů a rozdat je miliardářům.., , 16.2.2012 9:46:25
Nejhorší je, že modrobolševik má podplacená a zkorumpovaná snad všechna média v Absurdistáně a absurdistánská média jsou schopna otočit vše naruby. Takže z protivládní demonstrace 500 000 občanů klidně udělá karneval ODS. Že modrobolševikovi lezou do řitě soukromé stanice - to je ještě pochopitelné, ale u veřejnoprávních ČT a ČR, kde byl občan donucen platit měsíční koncesy 140,-Kč, je to arogantní zvůle a plivání občanovi rovnou do xichtu.
Re:Modrobolševik ví vždy, jak vytáhnout z lidí co nejvíc prachů a rozdat je miliardářům.., , 16.2.2012 9:53:02
SOUDRUHU, mám 2 otázky. Kde byla ta půlmilionová demonstrace a která že jsou to pravicová média ?!
Vždyť zejmé na v ČT a spol vykřikují denně komunistické ksichty Vašich soukmenovců. A nepoužívejte slovo bolševik, když nevíte, že vzniklo při podvodném hlasování v roce 1904 zorganizované leninem. Takže to patří do Vaší sebranky.
Re:Modrobolševik ví vždy, jak vytáhnout z lidí co nejvíc prachů a rozdat je miliardářům.., , 16.2.2012 9:59:12
Soudruhu bolševiku neměj péči, nebude dlouho trvat a 15. března v Praze můžeš přijet ty demonstranty proti vládní klice spočítat. Ale samozřejmě s modrobolševikama tvého typu to ani nehne!
Re:Modrobolševik ví vždy, jak vytáhnout z lidí co nejvíc prachů a rozdat je miliardářům.., , 16.2.2012 10:26:37
HELE SOUDRUHU, pořád jste neodpověděl na ty dvě otázky ?!!
fašizmus-komunizmus, , 16.2.2012 9:33:26
...ano, vnitráci má svojí, politicko-demagogicko-ideologickou "pravdu", neboť v každé diktatuře, jako je komunizmus, fašizmus, nebo tunelářská potěmkiáda, snad zvaná Klausizmus, stává se každý kdo nedrží hubu, třídním nepřítelem...ať už ho nazvou jakkoliv...dle hesla:kdo nejde s námi je proti nám...
Sranda to není, neboť vnitráci už nemají žádné zábrany a tím se stávají nebezpeční dle hesla: stokrát opakovaná lež se stává pravdou...zákeřná bolševická propaganda, která rozhodně není neškodá v rukou politické moci...dle mého názoru...potřebnou by byla žaloba...
Re:Takže pro ALT jsou uznáni , , 16.2.2012 9:28:45
za rasisty. Tady už brzy bude rasista uplně každý
Re:Takže pro ALT jsou uznáni , , 16.2.2012 12:32:38
Ale hlavně že narozdíl od komunismu máme svobodu slova :-p
kdo nesouhlasí s námi je extremista, , 16.2.2012 9:27:02
někde jsem to už četl..kde to bylo?..už to má..kdo nejde snámi jde proti nám..jistě tak to znělo...jižiši to je podoba
ProAlt ? UŽITEČNÍ IDIOTI VE SLUŽBÁCH LEVICE , , 16.2.2012 9:17:15
Poslechněte si některé z nich. Zejména doporučuji pochoutky s. Terezy Höcklové.
Extremní je v naší zemi vládnutí za posledních 22 let !!!!!!!!!!!!!!!, , 16.2.2012 8:52:46
To je vše. Navíc vina se účelově přenáší na nevinné, kteří extrémním vládnutím v ČR pouze trpí. HNUS = KAPITALISMUS !!!!
A to snad někoho překvapuje?, , 16.2.2012 8:24:15
Když z normalizace č.2 jsme už jednou nohou v ćechistánu, takto protektorátu, kde vládnou kmotři pomocí prohnilých politiků zbabělým 99 procentům čecháčků, a v podstatě to je už II. republika reloaded. Už máme i politického vězně za hanobení plakátů s politiky.
Jako vždy,co levičák,to odborník na protesty a sociální dávky., , 16.2.2012 7:45:55
Akorát Vám chybí odborníci na práci.Jenže kde brát?
Re:Jako vždy,co levičák,to odborník na protesty a sociální dávky., , 16.2.2012 8:29:37
Jako vždy,co pravičák,to zloděj,křivák,lhář a diletant.Akorát vám chybí odborníci na práci.Jenže kde brát,když se vám normální člověk obloukem vyhne.
Přesčas Nečas, , 16.2.2012 7:37:49
Takže podle Nečasovy tlupy - kdo nejde s námi,je extremista !!Odkud to ti vládní mafiáni opsali,co !!??
Prý bojují proti korupci !! Opak je pravdou, nikdy to nebylo horší než za" protikorupční" vlády Petra Nečase !!
Oni zavřou člověka, který namaluje jeho poradci Langrovi oslí uši a zloděj Drobil sedí v parlamentu jako by se nechumelilo !! Co na to říci - že patří už dávno za katr, jako Tymošenková !!
není pochyb o tom, , 16.2.2012 7:34:08
že v řadách ProAltu efektivně působí celá řada marxistických psychopatů, ultralevicových extrémistů a komunistických ideologů. Tuto skupinu podporují i takové extrémistické organizace jako je zvrhá komunistická mládež a její komsomol. Slušný člověk by na jejich akce chodit neměl, protože jeho účast bude okamžitě zneužita komunistickou propagandou.
Re:není pochyb o tom, , 16.2.2012 8:16:43
Jako bych Anonyme četl prohlášení samotného "Adolfa", nebo některého z jeho pochopů ! Bravó ! Kdo nejde s námi, jde proti nám !
Re:není pochyb o tom, , 16.2.2012 8:26:06
Já a práskač z uličního výboru ? Vím akorát, že tam bylo plno těch co jsou dnes členy ODS a bývalí soudruzi ! U nás ve vchodě paneláku jsou takoví kripli hned dva ! A tebe bych taky rád "prásknul", ale tak po té tvé modré držce !
Re:není pochyb o tom, , 16.2.2012 8:32:09
To bylo na toho kreténa nad tebou,jestli špatně vidíš,není to moje vina,občane!
Re:není pochyb o tom, , 16.2.2012 7:58:24
My jsme zvláštní národ. Pravicové extrémisty i radikály bychom nechávali střílet. Levicové extrémisty i radikály volíme do parlamentu.
Re:není pochyb o tom, , 16.2.2012 8:18:45
No vidíš a jeden takový "levicový" extrémista je dokonce předsedou vlády ! No není to bordel, co jsme si tam zvolili ?!
Policie České republiky útvar odhalování korupce a finanční kriminality služby kriminální policie a vyšetřování, , 16.2.2012 7:33:34
Ministerstvo vnitra
Nad Štolou 3
poštovní schránka 21
170 34 Praha 7
telefon: 974 811 111 (spojovatelka)
fax: 974 833 582 (podatelna)
Elektronická podatelna: posta@mvcr.cz
ID datové schránky: 6bnaawp
Tak nevím jestli to chápu dobře, , 16.2.2012 7:28:45
ale podle tohoto článku, kdo v této zemi s něčím nesouhlasí je extrémista.Je tady ještě demokracie a nebo spějeme úspěšně k totalitě ?Tomu se mi nechce věřit.
Re:Tak nevím jestli to chápu dobře, , 16.2.2012 7:35:57
nevidím rozdíl mezi národním odporem nebo DSSS a ProAltem. Ideově, technologicky i charakterově to je souměřitelná skupina individuí s kosmetickými rozdíly, ale téměř stejným cíem
Čemu se divíte? Kdo není provládní globalista a neobdivuje Bibiho, , 16.2.2012 7:18:41
přeci MUSÍ být extrémista. Jak bychom ho jinak demokraticky mohli fízlovat, špiclovat a zavřít?
Rekviem za zadlužené studenty (ProAlt) , , 16.2.2012 7:00:48
http://www.youtube.com/watch?v=BO3W4Ue-Y20&feature=related
Studenti VZPAMATUJTE SE !!!, , 16.2.2012 6:52:15
http://www.youtube.com/watch?v=BO3W4Ue-Y20&feature=related
KUBUCEHO ZPRÁVA : KDO NENÍ TUNELÁŘ A NEBO NEMLČÍ - BUDE ZATČEN A POPRAVEN, , 16.2.2012 6:44:13
Jako ministr vnitra se chci zasloužit o ochranu svobody a budování demokkracie . S pozdravem Jan Kubice
Jak vidno, v tomto debilním státečku existují buď pravicoví zločinci ,, , 16.2.2012 6:34:39
nebo levicoví extrémisti...
Hošíci a dívenky., , 16.2.2012 6:33:53
Poslouchejte pohádku, jak Nečas bojuje (a jeho vláda) proti korupci. Copak ti chlapci vybojovali? Promopro=0, Casna=0, Dočista=0, Mostecká=0, Opencar=0, Padáky=0, Pandury=0, atd. Tak co vyřešili, kterého zloděje zavřeli,které úplatkáře zastřelili, které mafiány pověsili? opět mi vychází = 0.Takže kecy od p. Nečase.
Studie ministerských úředníků o extremismu., , 16.2.2012 6:24:12
Zajímavé vytížení úředníků. Mě by zajímala studie - Rozkradeného majetku, Zlikvidování zemědělství, Gigantických podvodů - Promopro, Pandurů, Dočista, Casna, Lístky na městskou dopravu Praha, Open karty, Mostec. uhelná, Padáky, 1,7miliardy ve Švýcarech, Igelitky při volbě prezidenta. Kdyby se "studovalo" kde vzal poslanec Němec 3,5mil.Kč na lékárny pro maminku, Odkloněné mil. Kocourka, majetek a peníze Íčka, studie zahraničních kont našich vyvolených atd. Byly by ty studie určitě zajímavé.
Re:Studie ministerských úředníků o extremismu., , 16.2.2012 6:32:41
Jenže, aby taková studie vůbec vznikla, tak by v téhle zemi musel žít jiný a hrdý národ...a ne tohle tupé, zdegenerované, navedené, užitečné, neškodné stádo.
Lidi , napišme všichni na ministerstvo vnitra zprávu, co všechno kritizujeme a ŽE JSME PŘIPRAVENI NA ZATČENÍ !!!!!!!!, , 16.2.2012 6:12:58
Nemíním se v tomhle bordelu smířit s tím , že zločinci mě budou nazývat extrémistou a já budu na ně dělat a MLČET !!!
Donedavna platilo:Kazdy 1,5 Cech vysokoskolakem..., , 16.2.2012 5:58:18
to se moc neosvedcilo,protoze uroven klesla na uroven studentu,kteri nastupuji na stredni skolu...Nyni nove heslo:Kazdy 1,5 Cech extremistou...jak dlouho bude trvat,nez kazdy 1,5 Cech bude teroristou?!Co vsechno tihle skutecne debilove jeste nevymysli.Neni to nahodou z dilny gaunera Langera a te jeho pipky??!!
Tupé stádo pouze a jenom bučí na netu...ale už je extrémistické...hahahaha, , 16.2.2012 5:48:31
Každý kdo si v tomto.., , 16.2.2012 5:10:11
..Čechosomálsku dovolí kritizovat stávající vládní zločince a tento prohnilý zkorumpovaný režim, tak je dříve nebo později označen za extrémistu, nebo extrémisty ! Ať už je to jedinec, společenská iniciativa, nebo dokonce parlamentní opoziční strana (KSČM). Např.za Hitlera se takovým říkalo nepřátelé Říše. Dnes jsou to extrémisti !
ProAlt jsou levicoví extrémisti, , 16.2.2012 5:03:34
ProAlt jsou levicoví extrémisti obhajující sociální lumpárny všeho druhu. Myslím, že by členové tohoto spolku měli být potrestáni výkonem veřejně prospěšných prací!!!!!
Re:ProAlt jsou levicoví extrémisti, , 16.2.2012 5:44:38
jednoduchý názor, pletete si levicový extrémismus s demokracií.....nevěřte pokřiveným našeptavačům, kteří
obhajují nepravosti.
Re:ProAlt jsou levicoví extrémisti, , 16.2.2012 5:49:06
Ano, tehle Váš názor by měl být vytesán v téhle době na každém náměstí v téhle zemi. A to i na nejmeším rynku té nejmenší vesnice. Protože VĚTŠÍ PRAVDA TU DLOUHO NEBYLA VYSLOVENA !
Komu vadí bordel ten je extrémista!!!, , 16.2.2012 4:54:26
Super,tak pokud to dobře chápu v ČR je cca 9.500.000 ks extrémistů.Zbytek jsou cikáni,vláda a policie.Můžete se všichni sebrat a jít do ...
Re:Komu vadí bordel ten je extrémista!!!, , 16.2.2012 5:53:06
Ano, tehle Váš názor by měl být vytesán v téhle době na každém náměstí v téhle zemi. A to i na nejmeším rynku té nejmenší vesnice. Protože VĚTŠÍ PRAVDA TU DLOUHO NEBYLA VYSLOVENA ! Napsal jste to přesně - děkuji za všechny slušné občany , co si dovolili NĚCO KRITIZOVAT A NÁHLE SE STALI EXTREMISTY !!!! - A to už je moc......
Havlíčku, Havle. Kdyby jsi se choval nyní jako jsi se choval za bolševika tak tě ODSka nechala pověsit., , 16.2.2012 4:37:43
Kde jsou ti HRDINOVÉ co údajně bojovali proti minulé totalitě?
co si Karel Kryl myslel o zločineckém mafiánském kapitalismu v Čr, , 16.2.2012 3:19:00
co si Karel Kryl myslel o zločineckém mafiánském kapitalismu v Čr
a proč z této diktatury modrobolševiků utekl ,žít do Německa .......http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8
Re:co si Karel Kryl myslel o zločineckém mafiánském kapitalismu v Čr, , 16.2.2012 4:38:42
Byl smutný tento stát když zakázali hrát a zakázali zpívat ....
a vláda mafiánů ods,top,vv je bude špiclovat a odposlocuchávat jako randáka ,komunisty, , 16.2.2012 3:08:37
a protikorupční lidi , žijeme totiž v diktatuře zločinců
EXTREMISTICKÁ je vláda zločinců ,EU vidí zločineckou podstatu režimu v čr a zastavuje dotace , , 16.2.2012 3:07:29
Postupně se ale zjišťuje, že pachatelem nebyli Češi, ale nejspíš naopak samotní Němci, kteří si vyřizovali osobní účty. Historik z Vojenského historického ústavu podplukovník Eduard Stehlík, odborník na problematiku druhé světové války i následujících událostí v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz detailně rozkrývá souvislosti celé kauzy. Stehlík nijak nepopírá, že se u nás po skončení války děly mnohdy strašné věci, ale není možné na to dnes nahlížet tak, že dějiny začínají 9. května 1945. http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Sadisticti-Cesi-vrazdili-Nemce-vysila-CT-Vojensky-historik-Plati-to-Nemci-213724
Hledáte trvalé řešení, nebo jenom nadarmo a bezvýsledně vyprazdňujete své makovice ??? Řev na ulici nestačí a nic nezmění., , 16.2.2012 1:03:58
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
To je za to, že se jen blbě mele a mele, , 16.2.2012 1:01:05
a výsledek máte tady. Teď už je extremista i ten, který poukazuje na sviňárny, které jsou páchány na lidech této země. A co jste čekali? Mysleli jste si snad, že pouhé kecy něco vyřeší?
A švejk byl taky extrémista, , 16.2.2012 0:37:11
ProAlt (možná bohužel) se omezuje na upozorňování zejména formou dost vtipných a naprosto nenásilných hepeningů. Což nekritizuji - odpovídá to české nátuře a navíc jsou členové ProAltu velmi inteligentní a slušní lidé bez jakéhokoli sklonu k agresi.
Nemyslím si však, že by úřednicí byli nekompetentní, ale jde o metodu politického boje. Komunisti také každého nesouhlasícího označovali za pravicového štváče. Někteří si to ještě pamatujeme. Tahle vláda se pomalu ale jistě odpoutává od hry na demokracii. Je vůbec ještě legitimní? Není extremistická spíše tato vláda? Své vlastní definici extrémismu odpovídá dost přesně.
zesraní poliši smolí zprávu trubice ll, , 16.2.2012 0:35:43
výsledek??? demokracii v česku ohrožují všichni!!! Kromě "podnikatelů", černoprdelníků, kurev, politiků...
Kdo nesouhlasí s ČS vládou ODSTOPVV je označen za EXTRÉMISTU..!, , 16.2.2012 0:31:20
Jak za soudruha Hitlera či Stalina.....To je DEMAGOGIE Kmotrů a zlodějů,kterým se nechce a nechce vyšetřovat korupci a jít do kriminálu
ten pičus, , 16.2.2012 0:04:53
Snad ani neví kdy skončila válka,co do toho sere komanče?Ten blb je asi nezažil.RG to byla většinou lůza nepolitická,spíš zlodějská.No čurák,nemám slov.
Také, , 16.2.2012 0:01:07
Vláda porušuje ústavu, funkce je lepší nežli podnikání, opozice zná jen obstrukci a žije sama sebou, ProAlt jsou extremistické hnutí, EU je k ničemu, jenom k rozkrádání tolik potřebných dotací, hlavní proud Evropy nikdo neviděl, ale dostat se mimo něj by bylo neúnosné, právo je jen k tomu, aby se ohýbalo dle přání mocných, politici se nikomu nezodpovídají, autobusák za čmárání dostane flastr natvrdo, 12 mld. ve Švýcarsku nikoho nezajímá, právníci dělají tunely, rozvětčíci zveřejňují podvodné smlouvy, média to vůbec nealarmuje,spousta mrtvých mrazem, ale máme stále globálně oteplování, není na solidaritu potřebným, takže nemůžeme chtít bezpečnost a pořádek, Češi trápí Rómy, kasa je prázdná, nikdo nic nedělá a všichni všechno mají. I podle mezinárodních odborníků je u nás prý dobře. Žíla jsem mnoho let ve světě. Není to pravda. Tato země nekvete, ani nestagnuje. Stačí se projet po rozmlácených silnicích. Ty odpovídají rozvojové zemi včetně železnice, hotelů, služeb atd. Česko jede šusem dolů a nikdo nebrzdí. Všichni si lžeme. Bojím se a, nejenom při čtení těchto komentářů, uvažuji o emigraci. Kvůli dětem. Slušnost a čest se nějak vypařila. Ani ten šlechtic nám jí sem nevnesl, ale naopak. Jsem také extrémistka?
Re:Také, , 16.2.2012 0:16:21
nejste extremistka a máte bohužel ve všem pravdu, ale co s tím,jak z tohoto marastu ven?! Jedině lidé do ulic a zlikvidovat tuto zlodějskou chátru.Proč emigrovat,stačí tu udělat pořádek s těmito dacany a bude doufám klid.Jen to chce předělat ústavu a zákony, aby už se nedali obcházet jako doposud a byla tady přímá demokracie.
Tohle je Extrémismus, , 15.2.2012 23:36:02
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/164309-armada-spasy-lidi-na-ulici-pribyva-ohrozeni-jsou-take-seniori/
Více příznivců ProAltu, , 15.2.2012 23:21:53
Fandím ProAltu, zúčastnila jsem se několika akcí, které pořádal, a měly vtip a úroveň. Vydržte a brzy z vás/nás bude opravdová alternativa zdiskreditovaných politiků.
lide bdete, , 15.2.2012 23:20:13
česky lid potrebuje nad sebou požádny byč aby poznál cotoje hlád nezámesnánost.ODS vám tovše záruči jelikoš vydi jáky ste hlupáci a zbábelci českej lid potřebuje si požádné nabyt držku aby konečné pochopil že svoji slobodu a sprvdenost si musi vybojovát ne čekát áž to udelá nekto inej.inej národ by uždávno tito grázli davno naházel do ledovej vltavy a nastolit tákove zžieny aby vyhovál všem lidem. zbábelost se nevypláci a hlupost se neodpošti.
A kdypak vnitro, , 15.2.2012 23:16:37
zařadí mezi rušivé elementy extremistickou vládu jdoucí proti daňovým poplatníkům. Bát se ProAltu je známka strachu vrchnosti. Jeden názor může, druhý ne. To je ale demokracie.
Re:Režim se bojí. Cítí že proti nim lidi brzy tvrdě vyjedou!, , 15.2.2012 23:58:14
uŽ Aby to bylo, včera už bylo pozdě!Tato vláda musí skončit co nejdříve, než nadělá ještě více nenapravitelných chyb a dovede tento náš stát k úplnému krachu !!
to je sílá, , 15.2.2012 23:03:28
tak to mi něco připomíná...každý kdo kritizoval byl revanšista :-)
ja vam dam, , 15.2.2012 22:56:34
vy svine pravicacky o nekom psta ze jsou extremisti,nebo jak to nazyvate,vy ODS jste horsi extremisti a top 09 taky za zde probehnou politicke zmeny budete zruseny ...
FANDÍM proAlt, , 15.2.2012 22:54:32
Klaus kdysi vehementně prohlašoval:Více takových KOŽENÝCH
´Dnes by mělo platit :_ VÍCE PŘÍZNIVCŮ ProALT - mluví
za za nás za všechny kteří si myslíme totéž.
Podívejte se,jak modrá sebranka zhuntovala čr..Ve střední Evropě trpí recesí jen Česko!!!, , 15.2.2012 22:50:11
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=733265
Re:Podívejte se,jak modrá sebranka zhuntovala čr..Ve střední Evropě trpí recesí jen Česko!!!, , 16.2.2012 0:21:55
Česko netrpí recesí, ale rozkradením a soustavným rozkrádáním. ZAJÍMAL BY MĚ SOUČET MAJETKU NAŠICH PODNIKAVCŮ (ne podnikatelů) A ZBOHATLÍKŮ
ProAlt se jasně někomu nehodí do krámu,zvláště politikům, , 15.2.2012 22:49:33
Kam to kráčíme,žijeme snad opravdu v Africe nebo na východě?
Občanská iniciativa,jejíž členové si z recese nasadili masky politiků jsou považováni za extremisty? V dnešní době,kdy je naštváno cca 70% obyvatel této země to jasně znamená,že kdo nesouhlasí je extrémista,to už chybí jen zavírat lidi za politický názor.Jak to,že se neozvala jediná politická strana a nehájí zájmy občanů,když jsou strany dotovány státem z našich daní,odpovědět si zřejmě musíme sami.
Kolik hlasů blbých a frustrovaných čecháčků potřebují ulovit pro bezpracný život, aby se dostali ke korytu ???, , 15.2.2012 22:46:07
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
PG, , 15.2.2012 22:27:17
inspekce: kontrola, dohled, dozor
kontrola: přezkoumávání, dozor, dohled, ověřování
efektivita: účinnost, působivost, efektivnost, eficience
Je účinná kontrola, která se zakládá na zfalšovatelných údajích?
Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 15.2.2012 22:27:01
protože jestli si myslím, že mám pravdu,tak se nemusím krýt za nějakou masku.My tu přece máme svobodu, každý i ten řidič autobusu-tedy veřejného- nikoliv soukromého prostředku si myslí, že má pravdu, když si na lepí zesměšňující plakáty a pak ze sebe dělá hrdinu, protože se vymezuje proti osobě známější než je on.Tak se u nás dělá kariéra. Brzy bude Smetana u nás znám vice než jeho slavný jmenovec.Ale kdo to je ProAlt? Kdo je platí? Nebuďme naivní.Nikdo, ani ta slavná komise proti korupci, která slibuje udavačům miliony nedělá jenom za dobré slovo.Pod svícnem bývá tma.A věřte, že heslo "Zloděj křičí,chyťte zloděje!"A komu se to nejvíc hodí, že přes veškeru snahu vlády,přes to, že se ekonomové naši i zahraniční shodují v tom, že se tu máme dobře,se tu vytvářejí skupiny se zakrytými obličeji-"Čím hůř, tím líp" Kdo razí toto heslo, ten také vyvolává nepokoje.U nás, v Řecku,Syrii,Německu,Americe a jinde. To není hlad v žaludku, to je hlad po moci!!!
Re:Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 16.2.2012 1:38:44
jeste blba jako stoudev...vic se k vasi osobe rici neda.
Re:Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 15.2.2012 23:56:20
je to symbolika zakrývání před hnusem politiků-ti lidem denně plivou do tváří-navíc anonymous v historii vyjadřovala tato maska i něco jiného-stačí číst.Ta maska je stejná jako lživá tvář,zakrývání pravdy těch co vůbec tvář nemají ani tu masku a to jsou politici.
Re:Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 15.2.2012 23:53:40
"Dono", nezlobte se jste blbá i zevnitř. Víte co je svoboda?? To co se děje tady nemá se svobodou nic společného a věřte kdo má moc (jakoukoliv) se sakra dovede mstít jen o něj slovem zavadíte. Ti mladí už dnes vědí , že musí zakrýt tvář, aby nabyly proti nim připravovány osobní podrazy ze řad policie, st. zastupitelství a ost. Už dnes jsou označováni za extrémisty a mnozí ze čtenářů ani nevi kdo - co je ProAlt.
Re:Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 15.2.2012 22:35:08
Dobře tak se nebude nic dělat, zločince a ekonomické zrůdné hyeny necháme dál v klidu plenit republiku a Dona bude spokojená, že?
Nikdo,kdo si zakrývá tvář,nemůže být čestný,, , 15.2.2012 22:26:57
protože jestli si myslím, že mám pravdu,tak se nemusím krýt za nějakou masku.My tu přece máme svobodu, každý i ten řidič autobusu-tedy veřejného- nikoliv soukromého prostředku si myslí, že má pravdu, když si na lepí zesměšňující plakáty a pak ze sebe dělá hrdinu, protože se vymezuje proti osobě známější než je on.Tak se u nás dělá kariéra. Brzy bude Smetana u nás znám vice než jeho slavný jmenovec.Ale kdo to je ProAlt? Kdo je platí? Nebuďme naivní.Nikdo, ani ta slavná komise proti korupci, která slibuje udavačům miliony nedělá jenom za dobré slovo.Pod svícnem bývá tma.A věřte, že heslo "Zloděj křičí,chyťte zloděje!"A komu se to nejvíc hodí, že přes veškeru snahu vlády,přes to, že se ekonomové naši i zahraniční shodují v tom, že se tu máme dobře,se tu vytvářejí skupiny se zakrytými obličeji-"Čím hůř, tím líp" Kdo razí toto heslo, ten také vyvolává nepokoje.U nás, v Řecku,Syrii,Německu,Americe a jinde. To není hlad v žaludku, to je hlad po moci!!!
Extrémistická je tato fašistická vláda!, , 15.2.2012 22:26:20
Vládnou nám tu teroristi, pro které jsou slušní lidé extrémisti.
DŮCHODCE *, , 15.2.2012 22:24:38
Vláda hledá na lidech stejné mouchy jako cikáni.To je diskriminace a rasismus.
Zpráva o extremismu k smíchu, , 15.2.2012 22:23:26
To je logické vy vládní ignoranti, že ti, co chodí na akce ProAltu, chtějí sestřelit vládu. Jinak by tam nechodili. A docela věřím, že potřebujete takové ty blbečky, co přijdou, zapískají na píšťalku, zakřičí si a jdou domů. A vy si pak z nich děláte arogantně srandu. Ne, na vás musí být vyvinut stejný tlak, jako vy vytváříte na nás. Musíte se klepat strachy, bát se o budoucnost a stále se otáčet přes rameno, jestli vám někdo za tu vaší péči o blaho lidu této země, nechce dát po tlamě. Jestli tohle je extrémismus, tak největším extrémistou je vláda ČR.
Naše vláda veselá, , 15.2.2012 22:21:47
Ale krade se přáde vesele a kauza stíhá kauzu a vyšetřeno není pořáde nic a jede se črným lesem dále,Píče ale říká že už to je lepší.Asi kradou lehčeji a více nebo co tím myslí?
Prostě kdo tupě netleská ..., , 15.2.2012 22:21:34
nepodporuje současné zločinné a korupční bahno a špínu, nenecháva v klidu současné ekonomické hyeny u koryt, tak bude vždy exstremista pro tuto kriminální svoloč !!!
Jarka Pavlíčková z Prahy, , 15.2.2012 22:21:30
A proč to všechno ? Protože chtějí nechávat vydělávat právníky..jenomže oni si neuvědomují, že ty lidi ty peníze nemají..no samozřejmě, když je z druhé strany ždímají na poplatcích a daních... a ze třetí je vykořisťují.... :))
A to je ta základní povaha té kapitalistické totality.
Přitom.. Inspektorát práce.. co si pod tím honosným názvem představíte jako člověk ?? ať to pojmenujou.. úřad kontrolující doklady v pracovně právních vztazích.. to udělají tisíckrát lépe a přestanou plést lidem hlavu... :))
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy, , 15.2.2012 22:31:00
S těmi právníky máte pravdu. Ale má to svůj důvod, zaměstnanec a zaměstnavatel jsou dva soukromoprávní subjekty a soud musí rozhodovat složitější spory. Na tyto spory by už inspektoráty práce dostatečně nestačily. Navíc často soudní řízení funguje jako opravný prostředek proti rozhodnutím těchto úřadů. Jedině soudy jsou schopny nejobjektivněji danou věc posoudit. Řekněte mi, kam jinam než k soudu by se měl nespokojený zaměstnanec obrátit, pokud selže úřad. S těmi soudy to důvod má. Na druhou stranu jsou tu ti právníci. Neříkám, že tato situace je vyhovující, ale není šikanózní ani pošetilá. Je však třeba zvážit skutečnost, že pokud je zaměstnanec oprávněný v tomto sporu a spor i vyhraje, poté mu soud vrátit náhradu nákladů vč. odměny právníka.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy, , 15.2.2012 23:00:54
Prosím Vás, víte jak u nás fungují soudy? Kde žijete?
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy - Soudy, , 16.2.2012 0:00:56
Jak fungují soudy v Česku to ví asi většina občanů. Kdo má víc peněz většinou vyhraje. I soudci jsou jen obyčejní smrtelníci.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy, , 15.2.2012 23:19:07
Vím, jak u nás fungují soudy. Možnost na opravný prostředek proti rozhodnutí úřadu skutečně existuje. Nenapsal jste mi žádný argument. Možná mi chcete říct, že soudy nerozhodují podle práva, ale to už by zavánělo subjektivismem, nemyslíte?
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy, , 15.2.2012 23:40:13
Ani nenapíšu, protože to je na román. Jen komentáře lidí, kteří znají případ. "Soud je uplacený, mají hroší kůži, vůbec se nenamáhej... znalci jsou kničemu, jedou v tom s nima ... Snažila jsem se, protože musí být přece spravedlnot. Dodržela úřední postupy, vyčerpala veškeré zákonné prostředky. Moji bližní měli pravdu je to žumpa. Lidé z justice mi potichu za dveřmi přiznali, že je právo na mé straně, ne tak soud (soudce Nagy a zdaleka není jediný).
ProAlt jsou terosristi ústavného pořádku ČR, , 15.2.2012 22:20:05
nic si nenamlouvejte občané. zřejmě někomu velmi vadí úspěšné vládnutí pravicových stran od roku 2006. Tito extrémisté nepřejí, aby se ČR očistila pod vedením ODS/TOP09 od praktik mafiánského kapitalismu, který tady zavedli komunisté a ČSSD.
Je to věčná boj dobra a zla. ProAlt musí být zavržen a odsouzen. Škoda, že není na živu Havel, ten by nám pomohl zatočit s tímto neřádem...
Re:ProAlt jsou terosristi ústavného pořádku ČR, , 16.2.2012 0:08:54
a ty běž do prdele buzerante i s celou tou bandou zlodějskou.Však na vás brzy dojde zmrdi fašounští všech barev.
Re:ProAlt jsou terosristi ústavného pořádku ČR, , 15.2.2012 22:24:49
ty jseš zralej na psychiatrickou léčebnu tupane !!!
Je nutné vědět, co se děje a proč se děje , , 15.2.2012 22:18:32
http://nwoo.org/view.php?cisloclanku=2011120058
Tohle bylo na ČT bez titulků, proč asi?
KRÁSNÉ ČASY, , 15.2.2012 22:17:53
Modrý sliz nám káže pravdu.80% nárda jsou ekstrémisté a levičáci,tak si to s nimi vyřídíme,nechtějí na nás pracovat.A budou tresty,Pan Smetana dostal za hanobení předvolebních letáků vězení tak se připravte.Máme demokracii,tu modrou!Blíží se doba PROTEKTORÁTU.
názor, , 15.2.2012 22:14:56
Jako za komunistů ! Opět jsou tady nepřátelé, rozvraceči, kteří pouze volají po změně.
Re:názor, , 15.2.2012 22:23:41
Pouze volají po změně?Ty idiote,po čem by asi měli volat?Ty nevidíš kam tenhle Čurakistán spěje?Jestli ne,tak jsi fakt idiot nebo zloděj kterému to vyhovuje.
Prý svoboda slova,tady v tom státě určitě ne, , 15.2.2012 22:14:01
Ta demokracie je horší než totalita za Komančů.Doufám,že naty modrobolševický svině brzy dojde.
Je to jinak, , 15.2.2012 22:12:59
Na ruku extremistům jde hlavně tahle vláda. Poskytuje jim důvod jejich existence...
Hmmm, , 15.2.2012 22:12:54
to je paráda,kdo si dovolí kritizovat vládu je terorista nebo fašista.Však na vás dojde,hnojové.Tak že 20 tzv demokracie se mění v cosi jiného,něco mi to připomíná.
Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:04:49
Od mnoha lidí slýchám..tam se ničeho nedovoláš... tady to tak funguje.. a zkuse se ozvat.. přijdeš o práci !! Tak přestaňte kecat nesmysly...
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:07:05
Níže máte odpověď, příště počkejte, mám pomalejší počítač.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:16:06
Prostě frajeři se rozhodli, že tu nic dělat nebudou..že si s lidma budou hrát po svém.. stát drží hubu.. v koutku..tvoří debility, hodné člověka se základním vzděláním a né Ing... :)) a ještě ty debility evidujou ne ? :)) Takže.. když se tu chcete něčeho dovolat. .je dobré rozkopnout dveře.. začít v klidu.. řekne sračku..začít být hoodně..asertivní.. začít řvát a argumentacema jí vyvracet ty její sračky...a pak začít dělat vládnoucím to samé..co v podstatě svou nečinností podporují.. šikanovat je... No nejlepší pak bude, když tu agresy trošičku přeženete..a pak to bude řešit policie... a oni budou muset dokazovat, jestli mám pravdu.. né já... to je jediná šance... pak bude soud a bude se muset zabývat i mými argumenty a mými důkazy......
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:12:23
No byl to pořad máte slovo.....byl tam Drábek a šíleně se začal rozčilovat...že to je nemožné a proč nešel na inspektorát práce... a on mu povídá(ten autobusák ) Ale já jsem tam byl.. odmítli vzít mojí stíížnost.. A Drábek, ještě přitvrdil..a hrozně se ročiloval co je to za neslýchanost... takže ta dovolatelnost..ta tu není... kontrola.. neexistuje..jen na oko...dokladová.. ta skutečně efektivní.. ta tu není...
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:17:26
klídek,není třeba to řešit,Drábek je jako každý zlatokop,viz jeho zadání na karty atd.Tím mu spadlo do kapsy několik míčů,jenže dokažte to.Legislativa a zákony jsou tak dobře nasdtavené že není šance bojovat.
Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:02:41
Kecy o tom, že se já musím jít žalovat, když mě jsou nabídnuty protizákonné podmínky... jako je neexistující dovolená..náznaky typu... zkuste si onemocnět... to se snad posrali..ne?? To má být plně v jejich kompetenci !! Lidi nemají na to se jít soudit.. tak budou zastrašováni.. nejdříve okrádáni na mzdách.. vykořisťováni a pak z druhé strany od státu.. odmítáni... no to je Demokracie..jako svině !!
Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:00:03
Tady přehazujou svoje povinnosti na lidi..vytváří kontroly, které nesouvisí s kontrolou.. je neefektivní... !! a vypadá to, že zcela záměrně.. !!
Protiřečí si... kontrola vypadá následovně: Dobrý den, prosím Vás my jsme z inspektorátu.. ukázali byste nám prosím standardní pracovní smlouvu.. a docházkové listy ?? ..:)) Jděte do prdele !! To je inženýrka... co to řeší...
Už dlouho na výpotky různých komisí a ministerstev tohoto prohnilého státního aparátu SERU !!!, , 15.2.2012 21:59:19
http://www.youtube.com/watch?v=b1RbZMQRMSg, , 15.2.2012 21:59:18
http://www.youtube.com/watch?v=b1RbZMQRMSg
Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 21:57:33
Co ten pán..autobusák, který byl tuhle v televizi.. Takových je tu víc.. tlačeni.. do práce nad rámec.. i přesto , že jejich profese to nemohou dovolovat.. a to i z bezpečnostních důvodů..odmítne..šikana..bossingf... šel na inspektorát... HOVNO se mu dostalo !! Tak přestaŇte kecat sračky.. držím v ruce papáry, který dokazují to co tvrdím !!
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:05:31
Pána autobusáka, který byl tuhle v televizi, jsem neviděla. Bossing na pracovišti byl ovšem za každého režimu. I kdyby byla právní úprava sebedokonalejší, bossing by se zde nevyřešil. Zaměstnavatel je silnější strana a s tím nic nenaděláte. Pokud by se přesto zaměstnanec dostal k soudu a soudní řízení by i vyhrál, byl by propuštěn. Skutečně to není v pouze v režimu, ale v lidech samotných. Řešení nevidím, lepší právní úprava pracovních podmínek to nevyřeší.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:17:46
Tohle by měly řešit odbory. Ale to by musely mít sílu jako v německu, né ty naše
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:09:37
Jo, ale základ toho bossingu je pracovní doba.. a když přinesu důkazy.. na inspektorát.. tak mě je nevezme..že to nebude řešit, i když to předtím u jiného případu vzala.. ale u toho případu vykonala kontrolu, která není skutečnou kontrolou. Definici inspekce a reálnou podstatu pojmu inspekce..snad nemusím vysvětlovat. A to skutečně není.. dobrý den, ukažte mi standardní pracovní smlouvu a zfalšovatelné docházkové listy :))
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 16.2.2012 0:07:48
Inspektoráty práce zrušit, ty "dámy" jsou v právním BEZVĚDOMÍ. Neví kolikrát která bije. A když něco zvorají nebo dokonce ztratí dokumentaci nikdo opět nenese žádnou zodpovědnost.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:19:03
Říkat Vám, že existují další opravné prostředky proti odmítnutí spolupráce, nemá smysl. Existuje sice stížnost proti nevhodnému chování úředních osob a postupu správního orgánu, ale asi byste mi namítl jejich zbytečnost a řekla bych, že i oprávněně. Akorát teď nevím, co se mi tu vlastně snažíte říct. Současné politické strany mohou za to, že inspektoráty práce neplní své povinnosti i když jsou jim uloženy? Jak jsem výše uvedla, vše je o morálce lidí. I kdyby byla založena kontrola mezi jednotlivými inspektoráty, tak jednotlivé úřední osoby se budou stejně zastávat svých podřízených. Toto ovšem není způsobeno touto vládou.
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 22:50:16
Paní Pavlíčková, nechci být hrubá, ale vy jste spadla z višně. Ještě je možnost, že jste příliš mladá a jestli ne pak asi hluchá a slepá. Nic ve zlém, ale běžní občané žijí v bezprávním státě a toto bezpráví je nastaveno politiky pro jejich nepostižitelné zločiny a z toho pramení dnešní marast. Vymlouvat se na komunisty lze pouze v tom smyslu, že nám vládnou dones. Hezký večer
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 15.2.2012 23:29:40
Váš příspěvek nenavazuje na posloupnost předchozích příspěvků. Zde se hovořilo o tom, zda politici mohou za současný neuspokojivý stav pracovních podmínek. Výše uvedená argumentace nic nevysvětluje. Dejme tomu, i kdyby to bylo nastaveno pro politiky, musíte uznat, že určitá ochrana tu existuje. To, že inspekce práce neplní své povinnosti, je věc ovšem odlišná, nemyslíte?
Re:Jarka Pavlíčková z Prahy,, , 16.2.2012 0:12:53
Systém musí být nastaven tak, aby za neplnění povinností byly sankce. Sankce nejsou. To nahrává zájmům různých kamarádů a spolustraníků. Takto to bylo nastaveno při zhasnutí. Ptala jsem se jak je možné, že nefunguje zpětná vazba ... ptala jsem se právníků, policistů, i dalších lidí zastávajících vysoké posty... jsem "šťoural s buldočím stiskem" ... Nepřejte si vědět, co jsem zjistila a čeho všeho jsem byla svědkem. To, co je pod pavrchem je hrůza děs a běs. Skutečnost je mnohem horší, než si lidé myslí. Nejsem paranoidní, každý člověk má určitou schopnost vnímání a schopnost unést to, co vidí ... Naučila jsem se své bližní nesoudit, ale to ještě neznamená mlčet nad páchaným zlem. Svět není jednoduchý, vše souvisí se vším ... Trochu jsem se jechala unést Vašimi jednoduchými soudy, za což se omlouvám. Máte pravdu. Nic mi do toho není.
Noví estebáci nastupují,národe boj se!, , 15.2.2012 21:54:46
Co jste čekali,všichni kdo se postaví současnému režimu je extrémista.Zítra jimi budeme všicni.
Co Čech to extremista......, , 15.2.2012 21:51:26
Předpokládám, že je tam uveden i ten extremista řidič Smetana co počmáral ty plakáty. Toho bych dal na první místo...... Langrová mu měla dát doživotí !!!!!!!!!!!!!!!
MAFIE, , 15.2.2012 21:51:23
Naši mafiánci si budou přece chránit svoje korejtka to je jasné.Musíme proti těm lumpům protestovat společně,oni se budou malé skupinky snažit zkriminalizovat.
Re:MAFIE, , 15.2.2012 21:58:20
Dívám se, že tady jsou všichni pomatení. Uvědomujete si, že ta zpráva je jen novinářská kachna? V současné době hospodářské krize hrozí vznik extrémistických uskupení, které budou využívat občanské nespokojenosti a využijí je k získání veřejné moci. Laskavě si uvědomte, že mezi nimi je spousta nebezpečných směrů. Laskavě se zamyslete nad tím, koho k moci dosadíte a nekritizujte vládu za cokoli, co udělá. Toto dělá dobře, byť se Vám to nezdá.
Re:MAFIE, , 15.2.2012 22:06:34
Všechno je lepší než tento bordel drahá dámo.Tzn.hodil by se i nějaký malý Hitler,v rámci nastolení pořádku.
Re:MAFIE, , 15.2.2012 22:10:43
Jen neříkejte dvakrát. O krvavá jatka kvůli tomu, že někdo má nevyhovující barvu vlasů, očí, pleti, skutečně nestojím. Řekla bych, že o to nestojí skutečně nikdo. Škoda, že si to teď nikdo neuvědomuje. Zkuste se podívat do Terezína a na některé dokumenty a zkuste si uvědomit, jaká to tehdy byla jatka. Abyste si nemysleli, že jsem úplná ignorantka, kdybych si mohla volit mezi Hitlerem a KSČM, beru KSČM všema deseti. Nejsem tak zfanatizovaná, abych si myslela, že mezi komunisty a nacisty není rozdílu, byť se to tak dnes často prezentuje.
Čti budeš moudřejší., , 15.2.2012 21:50:11
https.//www.zvedavec.crg/verkratce3681.htn.?PHPSESSID-3npe8m9s1207
Osel much nelapá???))))Paní autorka se patrně udeřila do hlavičky nebo je taky zaplacená za zesměšnění proALTU.Orel much nelapá je správně., , 15.2.2012 21:48:08
PG, , 15.2.2012 21:47:03
To jsou normální komedianti.. diletanti.. já považuji za extrémismus současný kapitalismus !! Je extrémistické, vytváření takovéto nezaměstnanosti,nedostatečnou právní ochranou a neexistujícím inspektorátem práce zde tlačit lidi k protiprávním pracovním podmínkám, a zároveň nastavování šikánozních podmínek souvisejících s veřejnými pracemi. Zastrašováím kapitálem. Kapitalismus zcela zřetelně lidi vydírá !! To je Extrémismus !! Vládní garnituro, kapitalisti, Vaše extrémní platy, které vůbec nesouvisejí s vaším výkonem, spíše souvisejí s jednostranným vykořisťováním vlastních zaměstnanců...s nastolováním kapitalistické totality... TO JE EXTRÉMISMUS !!
Re:PG, , 15.2.2012 21:51:57
Žádné bezpráví tu není. Pouze se každý musí domoci svých práv sám. Kdo to nedovede, má smůlu.
Re:PG, , 15.2.2012 21:55:04
Tak to pěkný hovno.. !! Domáhám se jich několik let..
Když přijdu na inspektorát práce..začne mi kecat sračky do ksichtu!! A odmítá brát další odůvodněné stížnosti... Ona neplní svojí povinnost....!! Nakonec musím na MPSV. Navíc, její kontrola..není kontrolou...
Vy jste k smíchu ..ulhaná !! Pokud máte namysli vymáhání práv řvaním... tak..to, už praktikuju.. a kupodivu se to nemíjí účinkem !! Víte hovno !!
Re:PG, , 15.2.2012 23:08:58
Paní Pavlíčková zřejmě patří do skupiny vyvolených. Lidé se mohou domáhat čeho chtějí, jenomže tady platí "kdo maže ten jede". Mluvím z vlastní zkušenosti. Kdyby měla TV "Reportéři " vysílat to, co se v tomto stáě děje za bezpráví, mohli by z toho udělat non- stop program.
Co tady bečíte.Zatím je nikdo nezakazuje., , 15.2.2012 21:46:51
Musí se ale milá ProAlt chovat dle Ústavy této země.Zatím jde o pouhou výstrahu a monitorování jejich činnosti.O zákazu jakéhokoliv uskupení či strany rozhoduje nezávislý soud na základě posudků od znalců na extremismus.
Re:Co tady bečíte.Zatím je nikdo nezakazuje., , 15.2.2012 22:38:02
Podle ústavy by se měli chovat hlavně politici, justice a policie. O Klausově ČEZku ani nehovořím. Nemohl byste jim to prosím vysvětlit? Nebo by měli dostat také výstrahu?
Re:Co tady bečíte.Zatím je nikdo nezakazuje., , 15.2.2012 21:52:15
Už pouhá výstraha mi v tomto případě zavání vyhrožováním
Re:Co tady bečíte.Zatím je nikdo nezakazuje., , 15.2.2012 21:50:47
S ústavou si vážený pane už delší dobu vytírá prdel vládnoucí mafiánská klika.
Re:Co tady bečíte.Zatím je nikdo nezakazuje., , 15.2.2012 21:49:19
Zcela záměrně a hlavně bezdůvodně, vyhrocené...Mediální poškozování.
Pro Alt .. kritizuje správně...pro mnohé lidi.. říká jak to je. Jejich odezva jen říká, jak, už se bojí.. už se klepou...
PG, , 15.2.2012 21:46:03
To jsou normální komedianti.. diletanti.. já považuji za extrémismus současný kapitalismus !! Je extrémistické, vytváření takovéto nezaměstnanosti,nedostatečnou právní ochranou a neexistujícím inspektorátem práce zde tlačit lidi k protiprávním pracovním podmínkám, a zároveň nastavování šikánozních podmínek souvisejících s veřejnými pracemi. Zastrašováím kapitálem. Kapitalismus zcela zřetelně lidi vydírá !! To je Extrémismus !!
Vládní garnituro, kapitalisti, Vaše extrémní platy, které vůbec nesouvisejí s vaším výkonem, spíše souvisejí s jednostranným vykořisťováním vlastních zaměstnanců...s nastolováním kapitalistické totality... TO JE EXTRÉMISMUS !!
Hnus, , 15.2.2012 21:45:44
Jaká to ohavnost. Je vidět, že morálka lidí skutečně upadá. Vláda by měla skutečně velice bedlivě zvažovat, které hnutí je nutné zakázat. Tato hnutí jen využívají nenažranosti lidí a slíbí mu, že se budou mít lépe. Poté očekává, že je tento lid dostane k moci a oni se jim odvděčí nacistickou diktaturou a vyhlazovacími tábory.
Kdo nebude souhlasit s naším obohacováním,toho hodíme na seznam mezi extrémisty., , 15.2.2012 21:43:29
Televize,tisk,justice,prezident i policie je na naší straně,tak není problém!
PG, , 15.2.2012 21:42:52
Vládní garnituro, kapitalisti, Vaše extrémní platy, které vůbec nesouvisejí s vaším výkonem, spíše souvisejí s jednostranným vykořisťováním vlastních zaměstnanců...s nastolováním kapitalistické totality... TO JE EXTRÉMISMUS !!
To se asi někdo zbláznil nazvát Proalt extremisty , , 15.2.2012 21:40:50
Je dobře že to Proalt bere s úsměvem , je škoda nad tím mrhát zbytečnou energiji . Proalt se lidem libi právě proto ,že není extremistycký , rasistycký a nahnědlý . Diky za Proalt
kluci dostanou od staryho Karpelese na pivo, , 15.2.2012 21:39:10
nebo spis jim to jenom slibi, protoze by musel dat penize.. vsimnete si, jak potrebuji nutne shodit vladu, aby se podepsala fiskalni unie, to je posledni hrebik do rakve CR, potom uz budeme mit spolecne dluhy s Rekama a Italama a sionisti z Bruselu budou vyrabet nekonecne dluhy. Z evropy bude perpetum mobile na penize pro zidy a do duchodu v devadesati.
PG, , 15.2.2012 21:38:53
To jsou normální komedianti.. diletanti.. já považuji za extrémismus současný kapitalismus !! Je extrémistické, vytváření takovéto nezaměstnanosti,nedostatečnou právní ochranou a neexistujícím inspektorátem práce zde tlačit lidi k protiprávním pracovním podmínkám, a zároveň nastavování šikánozních podmínek souvisejících s veřejnými pracemi. Zastrašováím kapitálem.
Kapitalismus zcela zřetelně lidi vydírá !! To je Extrémismus !!
TY špinavé kurvy se bojí,oprávněně půjdou před lidový soud na václaváku je zlynčujem., , 15.2.2012 21:36:57
Re:TY špinavé kurvy se bojí,oprávněně půjdou před lidový soud na václaváku je zlynčujem., , 15.2.2012 22:14:21
Je to hrozné, ale tato představa se mi zamlouvá čím dál víc. To musím dodat, že jsem tolerantní a mírumilovný člověk, ale čeho je moc, toho je příliš.
xxx, , 15.2.2012 21:35:19
to je nářez, kdo nehlásás pravicovou rétoriku, je přeřazen do kolonky "extrémista" !!!
Re:xxx, , 15.2.2012 21:36:41
za chvíli budou soudruzi (vláda) stavět lágry ... na to prostor v Praze jistě najdou...
To je přece jasné, , 15.2.2012 21:34:05
že každý,kdo se opováží kritizovat tento zrůdný režim,je hned onálepkován jako fašista,nacista nebo extremista.Kritika a odpor nedotknutelných je přece nežádoucí.Přitom extremistický je pouze tento zhovadilý systém,což nám dokazuje dnes a denně.
......, , 15.2.2012 21:33:16
Tak se mi začíná zdát, že je celkem jedno kdo tu je zrovna u vesla. Každá partaj po volbách dělá něco jiného než co slíbila (zejména ČSSD). Jedna za 18, druhá za 20 - 2. Rozdíl je mezi nimi jen ten, že ČSSD lidem více maže med okolo huby. A jaksi stále postrádám informace o zadlužení: co jsme komu dlužni, kdo za to zodpovídá (resp. může, resp. kdo to všechno zavinil). Zrovna tohle mi nepřijde dvakrát transparentní.
Re:......, , 15.2.2012 21:42:32
No, nejednodušší je říct "všichni stojí za howno". Informace si dohledej na inetu ... k tomu si najdi, za jaké vlády a kolik bylo vytvořeno např. pracovních míst, jen hluchý a slepý nevidí, že 2 kauzy ze 3 jdou na triko ODS ... úspěchy ČR na mezinárodní scéně byly s nástupem ODS do vlády taky ty tam (např. neúspěšná kandidatura na místo nestálého člena Rady bezpečnosti OSN).
Re:......, , 15.2.2012 22:57:21
JE TO PRAVDA a proto musí být příští vláda nestranická, bez "politiků" z řad vám známých a prověřených lidí s okamžitou odvolatelností a všestrannou zodpovědností!!!
A je to tady,kdo není s námi je extremista, , 15.2.2012 21:31:00
Jak jednoduché,budou moci honit,stíhat a zavírat všechny kdo řeknou něco proti této šetrné,zodpovědné vládě.Vládě údajně zachránců před řeckou cestou,kde i po všech škrtech budou mít ještě minimální mzdu 2x vyšší než u nás.Před volbami zakážou DSS,po demonstraci v Březnu Holešovskou výzvu,jasné teroristy,rozvraceče,kteří nechtějí ani nejlepšího privatizátora a prezidenta Klause.Stačí oponenty jen správně pojmenovat a zařízne se jím tipec demokraticky, již v zárodku.Odborům se také zakáže demonstrovat,Zavadil,Dufek,Středula budou jen rádi,stejně spali a kolaborovali s politiky,tak budou mít alibi proč nic nedělají.Podle nespokojenosti mezi občany si myslím,že je u nás nejméně 70% skrytých teroristů.
Kalouskovi a spol. jsou všichni pro smích a proto by to chtělo radikálněji ., , 15.2.2012 21:22:08
Správně soudruzi! Tak je to správně! Tak to má být!, , 15.2.2012 21:21:07
Kdo nekrade pro nás, je proti nám a to NEBUDU TOLEROVAT!
Re:Správně soudruzi! Tak je to správně! Tak to má být!, , 15.2.2012 21:28:55
Vtip ze socialismu: "Máme ve znaku kozu a židli, mekneš a sedíš"
Kdo zlodějům nepokyvuje a nesouhlasí s jejich nihilismem je anarchista, , 15.2.2012 21:21:06
Oni jsou ti jediní a vyvolení,nedotknutelní,mající absolutní pravdu bez ohledu k etice,morálce a hodnot jímž by se měl odlišovat tvor jménem člověk.Uznávají pouze prachy-ty jsou měřítkem absolutna a ostatní je pro ně prázdnota a nicota.Zajdou na svoji vnitřní prázdnotu a ztrátu sebereflexe s celým kapitalistickým cirkusem a právě to lidské co povyšuje inteligentní tvory to s nima skoncuje.
Ano, všichni, kterým se nelíbí, , 15.2.2012 21:18:52
vládní skandály jsme extremisté.....a je nás hodně . A taky máme opravdu hodně důvodů jimi být...
Ano, všichni, kterým se nelíbí, , 15.2.2012 21:13:49
vládní skandály jsme extremisté.....a je nás hodně . A taky máme opravdu hodně důvodů jimi být...
To se asi někdo zbláznil nazvát Proalt extremisty ., , 15.2.2012 21:12:32
Je dobře že to Proalt bere s úsměvem , je škoda nad tím mrhát zbytečnou energiji . Proalt se lidem libi právě proto ,že není extremistycký , rasistycký a nahnědlý . Diky za Proalt
To pouze Kubice připravuje půdu pro volby a pomalu diskredituje kritiky vládních stran, , 15.2.2012 21:12:31
Vidím, že se níže vyjádřující, , 15.2.2012 21:09:44
pravičáci celke slušně vyzvraceli, jenže to je jejich pojem "demokracie". Jako za starých časů. Kdo nejde s námi, jde proti nám. Jinak samozřejmě nová stb sbírá, hledá, zaznamenává. Tak jako kdysi v jisté jihoamerické "demokracii". Tak dlouho si hráli na tu demo až přišel pravicový puč a pomocí generálů, plukovníků najednou byli všichni v krymu. Takový pino kdyby žil, by mohl vyprávět. Pak nastaly výlety letadlem nad atlantik a seskoky bez padáků. Takové věci by se pravičákům hrozně líbily. Nebo i jejich vzory z Řecka, kdy po válce pravičáci s pomoci britských vojsk, včetně royal force válčili proti svému lidu, který nechtěl znovu zažívat pravičáckou nadvládu. Vláda černých plukovníků byla také jednou z příčin i dnešního řeckého srabu. Rozkrást, rozprodat cizímu kapitálu, pakovat se až do úplného konce. Ten náš český concordiastan není o nic lepší.
Ondřej Slačálek: Budoucnost je třídní nepřítel, , 15.2.2012 21:09:18
http://www.proalt.cz/?p=2950
Radikalismus mezi konzervatismem a apokalypsou?
Současné politické debaty jsou ovládány třemi pojetími budoucnosti. Budoucností, která je pouhým výsledkem našich projektů, plánů a kalkulací. Budoucností, do níž úzkostně projektujeme zidealizovanou minulost jakožto protilátku na nebezpečí přítomnosti. A konečně budoucností, která sama sebe zničí, aby nám dala za pravdu. Jak se těmto budoucnostem vyhnout?
Jeden typ času známe až důvěrně – je průzračný, lineární, usmívá se na nás svými možnostmi a láká na svou otevřenost. Je to budoucnost předvídatelná, budoucnost, díky níž mohou existovat plány, projekty a investice, díky níž dávají smysl půjčky a v posledku i peníze jakožto prostředek vždycky budoucí směny. Je to budoucnost, která ovládá přítomnost a zároveň je touto přítomností ovládána – budoucnost, která je projekcí a prodloužením přítomnosti.
Vykalkulovaný čas
Právě tomuto času se upisujeme pokaždé, když píšeme své CV a předkládáme svůj dosavadní život zaměstnavateli jako záruku, že jsme pro budoucnost vhodní, optimální a hlavně předvídatelní. Je to čas, který se projevuje stupňováním – jeho ukazatelem je slovo víc. V ideálním případě směřuje k nekonečnu, které dá smysl současnému odříkání a obětem (respektive rozvahám a investicím).
Toto nekonečno musí být vždy prázdné – pro atraktivnost kapitalistického příslibu je nezbytné, aby zůstalo bez bližšího určení. Čas se nenaplní podáním ještě většího výkonu či koupí ještě lepšího výrobku, ty představují pouhé ukazatele na cestě k dalšímu víc. V tomto smyslu je nicméně nekonečnost kapitalistického času nekonečností destruktivní – poslední instancí, k níž všechny směrovky víc ukazují, je fyzické vyčerpání člověka, totální exploatace přírody a smrt systému i lidstva. Jak ale vzdorovat vítěznému pojetí času, které mobilizuje všechny síly v člověku k tomu, aby přiblížil osobní i společenskou destrukci?
Je ironií, že hlavní levicová odpověď byla dlouho zakotvena přesně v takovém pojetí času, které důvěrně znal každý kapitalistický podnikatel. Imperativy víc a dál, směrovky k autodestrukci, neměly platit pro jednotlivce, ale pro společnost jako celek. Budoucnost ležela v optice pokroku před společnostmi jako analogické nekonečno, plné otevřených možností. Socialističtí proroci byli dobrými žáky buržoazie, její režim ostatně vnímali jako historickou předmluvu svého vlastního projektu. Důraz na pokrok i s jeho technokratickou komponentou spojoval obě strany studené války, jež soupeřily v jistém smyslu právě o to, která z nich se tomuto božstvu více zavděčí – a rovněž která mu více obětuje.
Soudruhy z ProAlt zavřít až zčernají., , 15.2.2012 21:07:31
Jsou to opravdoví levicoví štváči a buřiči a jsou nebezpeční,nebezpečnější než zreformovaná KSČM.Je třeba s nima zacházet tvrdě a nekompromisně,protože svými činy narušují demokratické principi této země.
Re:Soudruhy z ProAlt zavřít až zčernají., , 15.2.2012 21:28:41
Koukám,že jsi stejnej demagogickej blb jako Kalousek.Ten před nedávnem prohlásil,že kdo je proti jeho reformám je hnědej(fašista)extrémista.Takže jako za Štrougala.Máme držet hubu a krok a nechat to tu zpustošit a roskráct mafií a ze sebe nechat těmahle blbama udělat žebráky?Kalousek je skrachovalej chemik původně a dluh znásobil pětkrát.Jo a Váženej pane.Poslední vláda která měla vyrovnanej rozpočet byla Adamcova.K 31.12.89 měl rozpočet i s důchodovim fondem,kterej tenkrát byl mimo rozpočet,přebytek skoro devadesát miliard.A držet hubu a krok už nebudem.To nám stačilo za komoušů.
Re:Soudruhy z ProAlt zavřít až zčernají., , 15.2.2012 21:10:16
No, ty jseš ale blb, nejseš náhodou modrá straka?
EXTREMISMUS, , 15.2.2012 21:05:14
Nepovažujete lidi to,co předvádí tato vláda také za extrémismus??VŽDYTˇTO UŽ JE MAXIMÁLNÍ EXTRÉM TATO SAMÁ KAUZA CO SE DENNĚ OBJEVUJE !!NENI TO TAKÉ I O POTÍRÁNÍ LIDSKÝCH PRÁV A SVOBOD !!JAK TO,ŽE VEŘEJNOPRÁVNÍ TELEVIZE NA SLOVENSKU NA SVÝCH DISKUSÍCH MÁ POZVANÉ LIDI I ORGANIZACE,KTERÉ VYJADŘUJÍ HLAS LIDU A V ČESKÝCH TELEVIZÍCH TAKOVÉ DISKUSE NEVIDÍTE ?????? ZRUŠIT POSLANECKOU IMUNITU !!ZAVÉST HMOTNOU ZODPOVĚDNOST PRO VŠECHNY STÁTNÍ ÚŘEDNÍKY A POSLANCE A MINISTRY,KTEŘÍ PŘICHÁZÍ DO STYKU SER STÁTNÍMY FINANCEMI !! OKAMŽITĚ PROKÁZÁNÍ NABITEHO MAJETKU A KONT VŠECH STÁTNÍCH ZASTUPITELŮ A STÁTNÍCH ÚŘEDNÍKŮ OD ROKU 1989 !!ZAJISTIT VEŠKERÝ MAJETEK I KONTA V TUZEMSKU I V ZAHRANIČÍ,VŠEM KTEŘÍ PŘICHÁZELI DO STYKU SE STÁTNÍMI FINANCEMI,I LOBISTŮM,I PŘÍSAVKÁM NA NĚ NAPOJENÉ !!ZAVÉST PŘÍMOU DEMOKRACII !!!
Anarchisté a jejich praktiky, , 15.2.2012 21:04:50
Proti fašismu jakýmikoliv prostředky
Asi takto zní alibistické heslo anarchistů, které má ospravedlnit prakticky jakékoliv svinstvo, kterého jsou schopni. Jsou sice proti násilí, proti překrucování faktů a lžím jaké vyčítají vládnoucím politikům, ale když jde o to někoho pošpinit nebo někoho napadnout, musí jít teoretická morálka stranou. Potom jde o to použít v jejich tiskovinách a na webu ta správná slova. Lež a překrucování? Ne, osvěta. Násilí? Vůbec ne. Jen „přímá akce“. Skuteční mistři slova, (alespoň pokud jde o jejich ideové vedení), které svými schopnostmi zdatně konkurují našim poslancům. Je nepřehlédnutelné, že anarchistům velmi záleží na tom, jak je vnímá společnost. Jaké to však je, když někdo sloupne pozlátko z těchto politických deviantů a pokrytců? Máme tu jeden příklad. V roce 2002 se o radikální levici zajímal časopis Týden (číslo 13). Zajímavá je výpověď bývalého člena Federace Sociálních Anarchistů, který ale později stihl působit i v Antifašistické akci: „Ti lidé trpí neustálou paranoiou. Jsou to primitivní mlátiči a demagogové… začali si přisvojovat zásluhy, na kterých neměli žádný podíl. Začali si vymýšlet důvody demonstrací, psali lživé články, nalhávali si různá napadení.“ Potřebuje toto komentář, myslím, že ne. Přesto tu jeden máme: „Tyto sekty (radikálně levicové skupinky) se velmi často vrací k minulosti ještě starší a vyhrávají boje, jež v dějinách prohrála ruská Všesvazová strana komunistů – bolševiků, eventuálně španělská Národní konfederace práce. Vyhrávají je pochopitelně jen na papíře svých vlastních textů, zatímco v realitě budou do zblbnutí prohrávat mnohem podstatnější boj – boj o bezpředsudečné pochopení skutečnosti, která obklopuje je samotné.“ Komu patří tato slova, že by nějaký nenávistník z Národního Odporu? Ne, Ondřej Slačálek – guru českých anarchistů. O tom, že tu máme pokrytecké demagogy s hlavou v oblacích, není pochyb. Stejně jako o tom, že jakékoliv prostředky použijí proti komukoliv, kdo se jim znelíbí a to včetně jejich soudruhů. Z výpovědi bývalého člena levicových bojůvek jasně vyplývá, že na antifa scéně vládnou její šéfové tvrdou autoritativní rukou a jakýkoliv nesouhlas je postihován minimálně vydíráním, spíše však násilím.
Antifašismus jako marketingový tahák
Zájem mládeže o politiku je v dnešní době přibližně na bodu mrazu. Jak tedy přitáhnout pozornost teenagerů a vštípit jim větší něž malé množství bolševických ideálů? Toť otázka, která na sjezdu trápí nejednoho soudruha. Zatímco stará garda z KSČ(M) se rozhodla veřejně agitovat na školách všeho druhu, internetový bojovníci a úderka svazáků z časopisu A- kontra na to jde od lesa. Jejich antifašismus to je především slídění po různých internetových chatech a fórech. Sbíráním informací ze života příznivců white power scény ve virtuálním světě tráví jistě nemálo času. Tyto informace pak tvoří páteř a často hlavní a jediné téma jejich protifašistických článků. Článků, které nepostrádají bulvární charakter a nechybí v nich pikantnosti ze soukromí politických protivníků. Články, jež jsou tím pravým důvodem k návštěvě webové stránky nebo ke koupi časopisu. Zajímalo by někoho, co inspirovalo Marxe k sepsání jeho Kapitálu, asi těžko že? Ale nové (nebo staré, ale jinak formulované – boj všemi prostředky je boj všemi prostředky soudruzi) informace, které dal dohromady rudý paparazzi si jistě najdou své čtenáře. Často právě z řad alternativní mládeže, která sice nosí trika s obrázkem Che Gueavary, občas učiní svůj alternativní mozek ještě alternativnějším po nějakém jointu, ale výhybka doleva na jejich životní cestě ještě není definitivně přehozena. Rudá propaganda v dějinách lidstva byla většinou chabá, a proto také po vítězství proletariátu následovali tvrdé represe a odklízení těch, kteří se probrali z rudého snu. Správně upravené články o všeobecně negativně medializovaných „fašounech“ jsou tak jedinou stravitelnou návnadou, se kterou by někdo mohl spolknout i nějaké to ideově výživné sousto.
Antifa - bojovníci proti všem
Mýtus vytvářený anarchisty z nich má učinit v očích veřejnosti bojovníky proti všem podobám totality. Poslední spravedlivé v boji za svobodný svět. Zatímco se ale občas vyrojí jako odpůrci nějaké demonstrace pořádané ultrapravičáky, kteří podle nich chtějí vzkřísit temný zlořád, nikdy jsem nezaznamenal, že by se antifa pokoušela narušit nějakou komunistickou akci. Přitom komunisté nastolili v mnoha zemích světa totalitu nejhrubšího zrna a výsledky jejich práce sklízíme dodnes i u nás. Nebyl snad pro moudré anarchisty komunistický režim totalitní? Není potřeba komunismus vykořenit než nabere na síle ? Odpověď je v tomto případě jednoduchá. Přece si anarchisté, občas sebe nazývající jako anarchokomunisty, nebudou kálet do vlastního hnízda. Že jsou ideově mimo veškerou politiku a zachovávají si nadhled? Takový obrázek by jim jistě vyhovoval, ale to by asi nesměli při protestech proti zasedání MMF kráčet bok po boku s panen Ransdorfem a dalšími psanci této země pod srpem a kladivem. Takže i když je každý anarchista rudý až do morku kostí, ve snaze rozšířit ubohou členskou základnu se mu to jaksi nehodí. Zanechme ale ironie a podívejme se na věc z jiné stránky. Po tzv. sametovém podvodu v roce 1989 zůstalo na důležitých postech ve státní správě spousta komunistů, kteří podají anarchistům v nouzi (vazba, trestní stíhání) pomocnou ruku a to naopak společné smýšlení přijde vhod. Když například v roce 1998 Michal Patera z násilnického spolku Federace Sociálních Anarchistů střílel z pistole po údajném neonacistovi, byl jeho čin po několika měsících vyšetřování překvalifikován z pokusu o vraždu na nutnou sebeobranu a Patera byl nakonec soudem osvobozen. Stačilo by na tento postup orgánů činných v trestním řízení pár koncertů a demonstrací uspořádaných jeho anarchistickými soudruhy? Ať si na tuto otázku zkusí odpovědět každý sám. Další člen FSA Václav Jež střílel na neozbrojené nacionalisty a jednomu z nich prostřelil rameno. Rovněž v tomto případě byl čin překvalifikován na nutnou obranu a Jež po necelých dvou letech opustil vazbu. Dovedete si představit, že by střílel nacionalista a dopadl stejně? No nebudeme se pouštět do vědeckofantastického žánru.
Boje proti komunismu ze strany antify se tedy pochopitelně nedočkáme. Kdo je další na jejich dlouhém seznamu politických neřádů? Ano, jsou to pravicové a tedy v jejich očích kapitalistické strany. Viděl někdo snad zakukleného Timura a jeho partu, jak protestuje před budovou, kde ODS navrhuje škrty v sociální oblasti? Samozřejmě, že ne. Zákon proti extremismu byl ušit na míru především proti ultrapravici, tak proč proti sobě popouzet mocné a riskovat zájem policie, když útoky proti neonacistům přitáhneme mediální pozornost taktéž a ještě navrch získáme punc protifašistických bojovníků? A kdyby snad zazněl v hloučku náctiletých revolucionářů kritický šum, tak zplodíme nějaký ten plamenný článek nebo dáme někomu přes hubu a naše image zůstane neporušena.
Překroutit či zamlčet?
V textech na webu antifa.cz se můžeme dočíst jistě mnoho zajímavostí. Nikdy tam ale neuvidíme nic o náznaku úspěchu ultrapravice i kdyby byl sebevíc do očí bijící. Nedivme se, jsme na stránkách antify. A jak už bylo výše uvedeno, v žonglování se slovy dovede pár vyvolených mnoho. Tedy určitě ve věcech týkajících se nacionalismu. Ve věcech obhájení vlastní ideologie a nebo nabídky nějakého řešení jakékoliv sféry lidského počínání jim slova chybí. Samozřejmě kritizovat je snadnější. Ale k věci. Když už jsou levičáci nuceni přece jen polemizovat o svém neúspěchu, tak napíší: …neonacisté se nakonec zmohli jen na to, že zbili holku. Což se těžko vyvrací a s nějakým dokazováním si také hlavu nelámou. Ovšem když sami hází kameny a sklo do davu, v kterém jsou ženy, je to samozřejmě „jen“ boj všemi prostředky. Oblíbeným evergreenem je též bajka o útoku neonacistů v přesile. Když si před pár lety udělala pražská afa výlet na Vysočinu, domluvila si konfrontaci tzv. deset na deset s místními nacionalisty. Jaké bylo pro místní překvapení, když na ně na místě střetu vyběhlo čtyřicet rudých gentlemanů? Pravděpodobně malé. Další typickou věcí je, že když na předem avizovanou akci přijede dvacet pomatenců místo ohlašovaných dvou set, žádný článek se nikde v levicovém tisku neobjeví.
Malé poučení na závěr
To, že nějaká levičácká kapela nemá dostatek financí na natočení kvalitního cédéčka a na její koncerty chodí dvacet lidí, z ní ještě nedělá undergroundovou skupinu. Zvláště, když stejně smýšlející spolky ze západní Evropy vydávají svou rudou září zalitou hudbu u velkých nadnárodních firem hudebního průmyslu a jejich songy jsou běžně hrány v komerčních mediích. Underground byl vždy o zakázané myšlence. O hlásání názoru, který se příčí systému. O policejních represích a soudech. Proto hlásat, že anarchistické hudební počínání je nějakou revoltou v době, kdy se na vás směje áčko v kroužku z časopisu Bravo, asi není to pravé ořechové.
Re:Anarchisté a jejich praktiky, , 15.2.2012 22:05:31
Tak jsem to silou vůle celé přečetla. Už mi tu chybí jen článek v podobném duchu o našich politicích z posledních 20ti let. Nebylo by od věci hezky rozepsat co všechno vykonali dobrého pro občany ... o jejich pravdomluvnosti a čestnosti ... NENÍ NÁHODOU POLITICKÁ ŽUMPA NEJVĚTŠÍ PŘÍČINOU VZNIKU EXTREMISMU. Nemám ráda kritické výklady bez hledání příčin a úvahy o řešení kritizovaného.
Ondřej Slačálek - mluvčí ProAlt, , 15.2.2012 21:02:16
Kdo je osoba jménem Ondřej Slačálek (alias Tomáš Netolický), je každému člověku, hlouběji se zajímajícímu o společenské a především politické dění, dostatečně známé. Za maskou sympatického mladíka, vyznávajícího v dnešní době tak atraktivními „alternativními“ názory se však skrývá jedinec, který své vize myslí smrtelně vážně a z toho, jaké ty vize jsou, občas mrazí.
Mimo jiné, že je Ondřej neoficiálním mluvčím celého českého anarchistického hnutí včetně ProALt, angažuje se v mnoha dalších oblastech. Byl a je jednou z vůdčích postav „technařské revolty“ a antiglobalizačních projektů, je aktivní v nespočetném množství různých extrémně-levicových aktivit (připomeňme například petici „s pravičáky se nemluví“), dále, ačkoli se prohlašuje za „svobodomyslného člověka“, volá po perzekuci konzervativních hnutí (kdysi označil think-tank Občanský institut za „fašistický“), ale na druhou stranu protestuje proti záměru zakázat bolševický KSM.
To jsme to dopracovali!Kdo řekne něco proti trojkoaličním gaunerům,je extrémista!, , 15.2.2012 20:55:31
Tímto jsem se právě zařadil i já mezi ně.
Re:To jsme to dopracovali!Kdo řekne něco proti trojkoaličním gaunerům,je extrémista!, , 15.2.2012 21:09:22
naprostý souhlas
Zakázat ProAlt a pozavírat je., , 15.2.2012 20:54:47
Samozřejmě lidé mohou mít různé názory,tedy i levicové.Pro ně jsou zde ale strany či uskupení,které hájí demokraticky jejich zájmy a to ČSSD,KSČM nebo odbory.Ostatní různé nátlakové skupiny či strany jako ProAlt či DSSS je nutno zakázat a jejich předáky pozavírat na dlouhá léta do vězení.
Re:Zakázat ProAlt a pozavírat je., , 15.2.2012 20:57:36
Ze všeho nejdříve je nutné postavit mimo zákon zlodějský gang modré pracky,vedené soudruhem svazákem a to dříve než to tady všechno rozkradete!
ProAlt = Socialistická Solidarita = extremisti! , , 15.2.2012 20:49:35
Socialistická Solidarita (též zkráceně SocSol) je česká neortodoxně trockistická skupina, hájící koncept tzv. „socialismu zdola“]. Je součástí volného sdružení Mezinárodní socialisté.
Socialistická Solidarita byla aktivní v rámci koalice INPEG (Iniciativa proti ekonomické globalizaci) při protestech proti kongresu MMF v Praze roku 2000 kde také pusobil Ondřej Slačálek (anarchista, člen ANTIFA a mluvčí ProAlt)
Ondřej Slačálek je český publicista, politolog, překladatel a anarchista a člen ProALt. V roce 1999 začal působit v redakci anarchistického časopisu A-kontra, později publikoval i v Britských listech nebo MF Dnes. Od podzimu 2006 do podzimu 2007 byl redaktorem týdeníku Nový Prostor. Slačálkovy texty se také objevují na webu Antifašistické akce - antifa.cz.
Tak v tomto případě jsem také extremista, , 15.2.2012 20:44:30
aneb blbost nemá žádné hranice.Z těchto důvodů požaduji aby současná vláda byla též zahrnuta do tohoto dokumentu,nebo aspon ministrant ctěný pan Drábek a Kalousek.
Pryč se všemi protireformní štváči!, , 15.2.2012 20:43:08
Všichni rozumní a tak nějak inteligentní lidé na úrovni podporují reformy vlády a strany.Díky vládě pravice se máme den ode dne lépe a lépe.Nižší daně, velké podpůrné dotace a celkově se pro šikovné lidi hodně dělá.Plně podporujeme úsporné protikorupční reformy které již brzy smetou socialistickou korupční kliku a štváče proti rozvinuté demokracii v rukou chytré pravice.
Re:Pryč se všemi protireformní štváči!, , 15.2.2012 21:12:59
jseš pěkně zhulenej, dutohlave
PROALT - PODVODNÝ ULTRALEVIČÁCKÝ SPOLEK EXTREMISTÚ, , 15.2.2012 20:32:51
snažící se tvářit jako nestranický
ProAlt se navenek distancuje od politických stran, ale stačí krátký pohled, aby člověk věděl, která bije. V popředí ProAltu se objevují známé tváře pražské bolševické elity, například Jan Májíček, sympatizant s teroristickým hnutím Hizballáh,bývalý mluvčí ruskými tajnými službami placené iniciativy Ne základnám, dlouholetý kádr trockistické organizace Socialistická solidarita , který se mimo jiné účastnil demolování a ničení Prahy při sjezdech MMF a NATO. Kromě Májíčka se v ProAltu aktivizují další dva hlavní organizátoři SocSolu, jmenovitě Thomas Franke (skrývající se mezi signatáři jako „překladatel“) a Martin Šaffek.
Vedle se skví podpis bolševických filosofů, marxistů Michaela Hausera a Milana Valacha, zakladatelů ultralevicového thinktanku Socialistický kruh. Právě na tomto fóru Ondřej Slačálek, který zde přednášel, a další, navázali spolupráci s bolševickým intelektuálním prostředím. Na seznamu signatářů je i jméno Davida Šrotta, jednoho z těch, kteří svoje angažmá v anarchistickém hnutí někam „dotáhli“, v jeho případě až do členství v KSČM, placené funkce v OS KOVO a zřejmě i křesla v dozorčí radě podniku. Na seznamu signatářů je cudně označen jako prostý „odborář“.

