23.11.2011 11:04 - V bezpečnostní architektuře Evropy je příliš mnoho subjektů. Je proto příliš složitá a v krizových situacích proto nefunguje," varoval pro ParlamentníListy.cz známý politolog, prof. Oskar Krejčí, po konferenci „Nová bezpečnostní architektura Evropy - spolupráce pro XXI. Století". Akci pořádala sněmovna pod záštitou předsedy sněmovního Branného a bezpečnostního výboru Františka Bublana (ČSSD).
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Má pravdu předsedo..., , 28.12.2011 16:54:43
Však my už máme nakoupeno a nasbíráno, mouku, rýži, potraviny v konzervách, sudy s vínem, dieselagregát, palivo, hloubenou studnu na pitnou vodu. Dá se to čekat každým dnem, až třeba lůza vyjde do ulic rabovat nebo mocnostem zazvoní červený telefón. Za války jsme měli za stodolou pod dřevníkem podzemní úkryt na potraviny a ta se bude v těchto pohnutých dobách hodit. Policajtů je v ČR asi okolo 40.000. Stačí jedna větší demonstrace a lidi je zmačkaj jak papírovýho čerta a nastane již dlouho předpokládaná další pražská defenestrace. Hlavně nekupujte trvanlivé potraviny v nadnárodních řetězcích na českém území, jsou to sračky. Kvalita je důležitá a pod zemí se dá nějakou dobu vyžít. Předpokládaje nějaký atomový úder, pokud budete mít štěstí a budete zrovna v krytu, můžete se těšit z nových, lepších zítřků.
Pryč s touto vládou, , 3.12.2011 22:49:23
Abych se nemusel před svými dětmi hanbit Do zbraně!!! Lide český!!!, Lidové povstání, sobota 3. března 2012. Na 3. března 2012 je neodvratně připraveno lidové povstání, ale nikoliv jen v Praze kam obyčejní lidé nemohou, protože mnohde nemají už ani peníze na cestu ani na nocleh, ale lidové povstání proběhne ve všech spádových městech všech okresů. Naše vlastenecká povinnost nám velí, ?Do zbraně !!!" To je jediná věc, které se bojí politická mafie, socialističtí kapitalisti a justiční mafie, která vytváří všemocné podmínky pro zadlužování a zotročování obyčejných lidí pomocí chapadel soukromých exekutorů a vymáhacích agentur a přivádí prostý dělný lid na pokraj existence. Cinkání a bezzubé stávky poškozují jen nás obyčejné lidi, my ztrácíme čas, my se nemůžeme věnovat vlastní práci, my se musíme za své dopravovat do Prahy. Proto již dozrál čas pozvednout proti tyranům zbraně nejsilnější! Hlas prostého dělného lidu! Do zbraně !!! 3. 3. 2012, obsaďte policejní stanice, slušní policisté půjdou s námi, vojska se nebojte, jsou to naši synové a jsou placeni z našich dání. Žádné politické strany, žádné hnutí a mocenské skupiny, ale sám podvedený, ožebračený a zotročený lid český musí povstat. Novodobá šlechta nás vytrhla z područí SSSR, aby nás následně zaprodala ekonomickým okupantům z celého světa a uvrhla nás naopak do područí USA a SRN. Nenechme se ošálit, problém nejsou nezaměstnaní, problém nejsou důchodci, problém nejsou cikáni ani Ukrajinci a Vietnamci. Problém je nenasytnost našich mocipánů, novodobé šlechty. Z našich daní jim platíme armádu, na kterou oni budou spoléhat, že je ochrání před námi a oni budou dál bez ostychu každoročně navyšovat vlastní zisky a zneužívat svého monopolního postavení, jako je ČEZ, RWE, zdravotní pojišťovny, mobilní operátoři a všichni soukromí exekutoři kteří mají zaručený zisk vyplývající ze zákona. Zisk, který je daleko za hranicí lichvy, nad kterou politické strany drží ochranou ruku, neboť šedou ekonomikou se tyto nekřesťanské zisky nalévají zpět do politických stran v období financování jejich volebních kapaní. Zisky, které jako finanční gestapo získávají na lidech ve finanční tísni, následně tyto lidi zcela vyloučí z běžného života a doženou k ekonomickým sebevraždám mnohdy celých rodin. V Česku je již na sedm set tisíc rodin s dokladem o hmotné nouzi. Rodin, které si po dotahování opasku pomalu začínají utahovat smyčku kolem krku. PROČ ??? Sedm set tisíc rodin to už je tak velká armáda, kterou již nelze umlčet a která už nemá co ztratit jen získat! Do zbraně !!! Lide český !!! Naše zbraň je sjednocený hlas nespokojené a zotročené většiny obyčejného dělného lidu, Naše beznaděj je naše síla. Nenechme se do nekonečna zastrašovat a utiskovat všemocnou menšinou bohatýrů politické a justiční mafie. Pravdu nelze umlčet! Do zbraně !!! Lide český !!! Souhlasíš? Povstaň 3.března 2012, a přepošli všem. Souhlasíš a nepovstaneš? Tak alespoň přepošli všem. Nesouhlasíš? Tak si nestěžuj. Nesouhlasíš? Tak jsi asi jeden z těch, proti komu povstaneme. Pokud se Vám tento e-mail někdy vrátí po čase odkudkoliv, znamená to, že lid je již připraven a odhodlán povstat v sobotu 3. března 2012. Naše vláda nám musí především sloužit a ne jen kralovat a musí nést zodpovědnost. Abych se nemusel před svými dětmi hanbit.
reagovat
To je sestava!, , 24.11.2011 16:06:07
Rezident STB a majitel služebního bytu Oscar Krejčí,který je v současné dobé ve službách soudruha Bakali! A bývalý komunista později farář a chartista F Bublan! Před listopadem 1989 O Krejčí velice uzce spolupracoval s Kocábem a Horáčkem! Pamatujete skupina Most? Jenom moulové neví ještě dnes co je zač pravdoláska!
přemýšlej, , 23.11.2011 18:03:21
Až uvidíte druhé slunce,jsme ve válce!To už nám nepomůže ani velký loupeživý bratr za oceánem!Nebylo by dobré pro naše děti udělat něco a to teď.Plácáním na internetu ještě nikdo nic neudělá. Ještě je čas,ale málo.
Všechny hospodářské krize vždy vyřešila válka!!, , 23.11.2011 18:02:34
Historie nás poučila, že v době krize vojensko-průmyslové komplexy rozpoutávaly války, kvůli odbytu a především zisku. A ten USA nutně potřebuje, protože už je na huntě.
Re:Všechny hospodářské krize vždy vyřešila válka!!, , 24.11.2011 20:04:05
Svatá pravda , dějiny se opakují.
TA A UŽ TADY SCHÁZÍ JENOM PROROCTVÍ BABČI VANGI ABY TO I S TĚMI MARXISTICKÝMI POLITRUKY BYLO KOMPLETNÍ., , 23.11.2011 16:44:50
PL mají dnes požehnaný den na zajímavé články, že by to bylo tím co máme díky nové vojenské doktíně nad hlavou -klimatická válka?!? - www.orgonet.cz
Re:TA A UŽ TADY SCHÁZÍ JENOM PROROCTVÍ BABČI VANGI ABY TO I S TĚMI MARXISTICKÝMI POLITRUKY BYLO KOMPLETNÍ., , 23.11.2011 17:43:28
tady není třeba proroctví,od dob husitů mněli češi armádu jen na vzdávání nebo jako vládní vojsko oboje na hovno
Každý , , 23.11.2011 15:59:21
Napadený jak koukám může být každý i doma. Všeobecnou houpostí a militantností naši nové politické třídy.
Re:Každý , , 23.11.2011 17:36:31
Je to humorné,představit si naši bosou armádu vyzbrojenou posledním modelem invalidních vozíků a fracouzských holí pro boj z blízka,protože vše ostatní bylo rozkradeno,představa že PRASEČÍ HLAVA ŠÁŠA zavelí hrr na ně musí rozesmát každého nepřítele
Například NATO nezabránilo ve válce ani svým členúm navzájem,, , 23.11.2011 15:37:40
a Varšavská smlouva umožnila rovněž vojenské vpády jedněch členú na území jiných...
Mnichov se bud se bude opakovat, , 23.11.2011 15:25:17
Až bude Evropě hrozit kvůli nám nějaký malér (nebo si to bude myslet), vklidu nás zase kopne do prde-e. Jako v třicátémosmém. NATO není zárukou ničeho, každý tam sleduje jen své zájmy.
Re:Mnichov se bud se bude opakovat, , 23.11.2011 15:34:54
Žádný pakt nikdy nezaručuje nic,ani žádná smlouva o neútočení...
Bud jste přátelé a nezaútočíte na sebe a třeba si i pomúžete,nebo to jedna ze stran hodí za hlavu a udělá co chce,pokud jí v tom nebrání ještě něco jiného,než cár papíru...
síla zbraní, , 23.11.2011 15:09:08
při dnešní síle zbraní by bylo lepší zemřít bez léků a potravin,náš konec nebude dlouho trvat
., , 23.11.2011 14:53:28
Taky pomalu začinám věřit že se USAci budou snažit vyvolat celosvětový konflikt.Ono totiž zbrojení,výroba a následný prodej zbraní je pro USAky jediná šance jak se dostat z dluhu který jim neustále narůstá.Ana kšeftování se smrtí jsou Yenkiové kabrnáci,to víme z minulosti..
Re:., , 23.11.2011 16:48:04
Ale on má pravdu, tak co mu nadáváš? Proč asi mají cca 700 základen po celém světě a okupují 2 země?
A co stav naší "armády"?, , 23.11.2011 14:45:09
Je hrůzné sledovat schopnost ČR ve vlastní obraně. Co bylo, už není a co je to nefunguje. A vojáci v záloze, ti jen stárnou. Jak si představuje současná garnitura politiků obranu země? Vzpamatuje se snad někdo ? proč se alespoň nezavede jako součást vzdělání základní vojenská příprava na středních a vysokých školách. Vždyť to nemusí být vojna jako před rokem 89. Stačí povině vyučovat alespoň v základech zacházení ze zbraněmi a způsoby obrany země. Jak chce stát bez základního výcviku obyvatelstva zajistit dostatečnou domobranu. Nebo si snad někdo myslí, že se nemůže již nic stát. Tak se rozhlédněte okolo.
Re:A co stav naší "armády"?, , 23.11.2011 19:10:14
Myslíte to jistě dobře, leč realita byla jiná i za minulého režimu. Pokud jste byl na vojně, musíte znát kvalitu "bojové" přípravy vysokoškoláků, kteří nastoupili po "základním" výcviku na vysoké škole na roční vojenskou službu, a byli k ničemu. Vojáci z povolání je ignorovali, záklaďáci z nich měli legraci. Zbraňové systémy jsou dnes tak komplikované, že na jejich osvojení pomalu nestačí ani ty dva roky základní služby. A stavět na obranu země sokolíky s trumpetkami? Profesionalizace armády je nezbytná, problém je v tom, že dnes pomalu neuživíme ani těch pár desítek vojáků, nasazených po světě. A další věc. Která země staví vytrvale do čela armády takové blbce, jakými jsou Parkanová, Barták, Vondra, atd.? Tak k čemu je nám vlastně taková armáda?
Re:A co stav naší "armády"?, , 23.11.2011 17:13:43
těch několik desítek žoldáků vraždících bezbranné ženy a děti pod praporem usa-army v avganistánu,u nich je vlast podle výše dolarového konta,naše vlast je stejně rozkradená a naše jsou možná tak bodláky podle cest
Re:A co stav naší "armády"?, , 23.11.2011 14:57:50
Já osobně si teda ty dnešní nagelovaný fracky nedovedu s kverem vůbec představit!Vždyt nemaj absolutne zadnou fyzičku,do třiceti jim dneska rodiče utíraj prdele..
Re:A co stav naší "armády"?, , 23.11.2011 15:17:28
No,ono spousta by jich to i zvládla fyzicky,spousta klukú sportuje,ale psychička,to je jiná.Nic nemusí,o všem jenom diskuse,všechno je,,fejk",nic se nebere vážně...
soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 15:28:13
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 15:42:19
Když to dostaneš rozkazem,tak jedeš ani nevíš jak:-)ono neuposlechnutí rozkazu se docela tvrdě trestá..i smrtí!Anedělej si iluze ze je u nás vojna zrušená,pouze povinný vojenský vycvik,branná povinost stále platí!To znamená,že v případě vyhlášení mobilizace páni kluci MUSÍ naklusat!!!
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 17:22:55
drahý soudruhu prober se ze sna česká armáda bude tak malá že bude vypadat jako spolek vymrdaných trempů vyzbrojených luky a šípy ostatní bylo rozkradeno
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 16:54:55
A to je právě ten průser, že nastoupí nevycvičení kluci a měli by bojovat s moderní technikou. I když na druhé straně té techniky taky není moc, pár tanků, BVP a děl, jinak specializované útvary např. protiletadlové nebo raketové byly totálně zdecimovány a téměř zničeny. Takže by bylo zbytečné mobilizovat, jedině že by každý přijel třeba s traktorem a vlastní loveckou puškou.
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 17:28:00
snad si nemyslíš že by těm našim mladejm vyfetlejm troskám dal někdo zbraně?Ty by se hodili maximálně jako čističi latrín!!!
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 16:52:16
Hmmm - ,,Kannonenfleischfutter,,....Soudruzi modrobolševici a bolševici jít pod důstojníkem politrukem ochlastou Zbořilem, Krejčím či zelenou gumou PT-ZD do nějaké příší války tak vám říkám rovnou" ,,Soudruzi politruci a politici N A S R A T ....
Re:soráč, ale režim modrých zlodějů bych nebránil a nenasazoval za něj život ani náhodou..., , 23.11.2011 17:25:34
on by se tě nikdo neptal!
Co se týče naší trapné podpory politiky USA ....., , 23.11.2011 14:18:07
USA dosadily na Balkáně v Bosně a Kosovu islamisty. I v lybii. Totéž chtějí v Sýrii, kde se nejedná o utlačované lidi, ale skvěle vycvičené a ozbrojené islamisty, podobně jako v Lybii. I v Iráku pomohli Usáci islamistům. Saudové mají ve vlastnictví 18% ekonomiky USA. Saudové a jejich wahhábistický režim jsou ze stran USA nekritizovatelné, i když popravují za vlastnictví bible, kamenují ženy apod... Islamisty podporují USA i na kavkaze. Také Turky. / Ve všech zemích, nejen na Ukrajině nebo v Čr sází na zlodějskou spodinu. A její finančníci vydělávají na válkách a zbrojení..../// Politika USA vede svět i nás do pekel. Ale jednodušší lidé to nikdy nepochopí..
Re:Co se týče naší trapné podpory politiky USA ....., , 23.11.2011 15:14:15
Předpokládám, že za ty jednoduchý lidi počítáš tu naší skvělou politickou garnituru v čele s Kausem a celý ten politicko mafianský český bordel.
Re:Co se týče naší trapné podpory politiky USA ....., , 23.11.2011 15:26:54
ti, které jmenuješ, jsou zlodějská garnitura. Opírají se o USA jako kdysi komanči o SSSR. Však je jich hodně bývalých komančů nebo jejich dětí... Ti to dělají promyšleně a záměrně. Aby si udrželi peníze a moc. Jednodušší lidé však věří mediální propagandě, že USA nás mají nezjištně rády a že ve světě podporují islamisty a likvidují islámské pluralitní režimy nebo křestany v zájmu "demokracie".
Globální Hitler NATO bude okupovat jiné země bez mandátu OSN, , 23.11.2011 14:14:40
Globální Hitler NATO bude okupovat jiné země bez mandátu OSN
a čr za ně bude platit část jejich okupací ........
teroristické ,okupační ,hitlerovské NATO bude dál beztrestně bombardovat civilisty jakékoliv země světa ,kde se jim zlíbí ......................
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/nato-potahne-priste-do-valky-i-bez-mandatu-osn_215935.html
tak dlouho se Hitlerovi ustupovalo až vyvolal světovou válku a stejně je to s hitlerovským NATO ..............výrazně doporučuji všem zemím světa spojit se proti okupačním bestiím hitlerovského NATO a bránit své občany všemi dostupnými prostředky
Re:Globální Hitler NATO bude okupovat jiné země bez mandátu OSN, , 23.11.2011 14:49:34
Někteří lidé jsou opravdu pomatení. A ještě zapoměli na vrahy z Volstrýtu!
profesor Krejčí je nezávislý analytik. Nepoklonkuje Usákům nebo našim modrým troubům , , 23.11.2011 14:09:26
vidí věci tak, jak jsou. Ví, že zájmy ČR se musí diplomaticky hájit a dokazuje, že pod modou vládou ČR žádnou nezávislou zahraniční politiku nemá. I v 60 letech byla česká (československá) zahraniční politika nezávislejší a efektivnější! Pokud budeme místo co nejširšího rozvíjení zahraničních vztahů pouze pochlebovat USA, kdykoliv se změní politická situace, na to doplatíme! USA jednou z Evropy odejdou, ať už za jakýchkoliv příčin a pak, pro USA nic neznamenáme. S klidem nás obětují, pokud z toho budou mít zisk! Ale to je příliš složité a nad intelektuální úroveň lidí, omílajících kdysi rudé, dnes modré poučky a hesla, protože sami nedokáží myslet...
Re:profesor Krejčí je nezávislý analytik. Nepoklonkuje Usákům nebo našim modrým troubům , , 23.11.2011 16:58:37
Hmmmm - Oskárek a nezávislý?!? - A odkdypak? Snad ne od té doby, co zasedal v listopadu 1989 u ,,kulatého stolu,, s pravdoláskařem V. Havlem jako poradce předsedy vlády ČSSR soudruha ADAMCE?.....a další ,,no comment,,...
Re:profesor Krejčí je nezávislý analytik. Nepoklonkuje Usákům nebo našim modrým troubům , , 23.11.2011 14:53:38
V šedesátých letech jsme si bez stanoviska SSSR ani neprdli! Pár statečných diplomatů sice v r.1968 vybočilo z řady,ale nakonec mohli být rádi,že nejsou léta padesátá,kdyby jinak skončili na šibenici.
Re:profesor Krejčí je nezávislý analytik. Nepoklonkuje Usákům nebo našim modrým troubům , , 23.11.2011 15:31:14
Neplať si 50tá a 60tá léta. Přečti si Pohlreicha. Co se týče sovětských raket, Novotný je sem nepustil. Měli jsme je až po roce 68. V OSN jsme hlasovali občas v rozporu se Sověty. právě 60 léta byla vrchol naší nezávislé (v mantinelech socialismu) zahraniční politiky.
jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 14:07:42
celá situace Libye je stejná jako v Afganistánu ,kde USA vyzbrojili AlKajdu včetně Usámy bin Ládina na Pakistánských hranicích aby vyvolali občanskou válku proti legitimní vládě Afganistánu , po několika letech bojů ,proti americkým teroristickým mujahedínům pozvali Afgánci do války SSSR ,USA podpořilo své teroristické oddíly moderními protiletadlovými zbraněmi stinger , Rusko boj proti terorismu USA vzdalo .....a uteklo z Afganistánu ,.......a tehdy USa byli spojenci Talibanu ....kteří sami vytvořili............dnes ČR válčí proti americkým talibancům a utratili 8 mld za okupace pouště na druhém konci Světa ....
Re:jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 15:21:36
Já hlavně koukám,jak vždy jednoho ,,přečteného" a už ,,ve vatě" zmetka nahradí smečkou malých nečitelných a ještě hladových zmetkú,a pak na ten binec koukají jak vidra na kalnou vodu...
Re:jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 15:12:54
Leda v řiti,rusáci v Afghánistánu nejprve provedli palácový převrat,jednoho komunistu nahradili jiným komunistou.Teprve pak řešili co dál,a už nemohli ven,jak chtěli púvodně.Naopak se tam zapikolovali komplet...
Re:jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 15:33:12
Tehdy to byli sověti, ne rusáci. A řídil je ukrajinec. Jen, abys rozlišoval. Za druhé, tehdy v Afghánistánu pracovaly i ženy a byl tam nábožensky pluralitní režim. Ne jako dnes, kdy tan Usáči dosadili náboženské fundamentalisty!
Re:jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 15:43:49
Já nekritizuji tehdejší afghánský komunistický režim.Byli to zmetci,ale v rámci regionu zdaleka vúbec ne špatní.(Na tu bídu). Ostatně,Amíci by ted taky raději bývalé spojence sojúzu(severní koalice),nežli ty své-mudžahedíni,Talibán...
Když o tom přemýšlím, tak je to opravdu varující., , 23.11.2011 14:07:32
Je to hrozné, člověk když se nad tím zamyslí, tak vývoj zbraní
je k tomu, protivníkovy zasadit co největší ekonomickou a hmotnou devastaci ale hlavně, jsou určeny k zabíjení lidí. Kam to lidstvo směřuje, to se dá předpokládat.
Re:Když o tom přemýšlím, tak je to opravdu varující., , 23.11.2011 14:48:01
Máte naprostou pravdu.
jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Liby, , 23.11.2011 14:07:29
jak USA a NATO dostali alKajdu k moci .Přichází nová éra Libye. Po Kaddáfím bude vládnout tvrdé islámské právo šaría
http://zpravy.ihned.cz/svet/c1-53352960-prichazi-nova-era-libye-po-kaddafim-bude-vladnout-tvrde-islamske-pravo-saria
Libyjská teroristická alKajda vyzbrojená teroristickými zeměmi USa a NATO ,brutálně mučila a zavraždila Kaddáfího, pedofilní NATO zavraždilo jeho vnuky .nejstaší měl 12 let ,7 měsíců bombardovali Libyi zdroje vody, infrastrukturu .....
modré kobylky, , 23.11.2011 14:06:29
už napadly tuto zemi před dvaceti lety a proto je prakticky dvacet let neúrodných a ne jen 7 let, jak je psáno v bibli.
kam směřuje Krejčí, , 23.11.2011 14:02:57
Svého času byl prominentní osobou s velmi úzkými vazbami na politický establishment. Velmi se podivil, když nedostal žádné prebendy v podobě funkcí a úřadů. Dnes se snaží zařadit do správného šiku tím správným způsobem. Přejme panu profesorovi aby mu to konečně vyšlo:-)
Re:kam směřuje Krejčí, , 23.11.2011 14:35:10
Půjde na to přes ztloustlého Bublana, jehož dvaceti policistům odešel Krejčíř a hned za ním i několik kamionů s majetkem, manželkou, synem a málem taky žralokem.
je jen otázkou času kdy fašistická vláda USa rozpoutá další válku , , 23.11.2011 13:55:56
je jen otázkou času kdy fašistická vláda USa rozpoutá další válku
Re:je jen otázkou času kdy fašistická vláda USa rozpoutá další válku , , 23.11.2011 14:04:52
Známý politolog a profesor? Není to ten poskok Admce?
Re:je jen otázkou času kdy fašistická vláda USa rozpoutá další válku , , 23.11.2011 14:03:43
Ještě jsi zapoměl na vrahy z Volstrýtu.
Zbytečně mnoho slov., , 23.11.2011 13:47:55
Snad je každému jasné,že se schyluje k světovému konfliktu-další světové válce.V tomto procesu již hraje roli pouze čas.Iniciace je připravena.
Tak to je úroveň pane profesore, , 23.11.2011 13:45:23
Nezdá se mi to, že pan profesor Krejčí nějak zmodral? Protože ty jeho argumenty, hlavně hrozba terorismu České republice, i ten ostatní blábol, supluje Mladou frontu, Lidové noviny a samozřejmě všechny nezávislé TV. Kvůli tomu se nemusela pořádat nákladná konference. A jaké osobnosti se tam sešly.
Nejlepší strategie je vnější nepřítel, , 23.11.2011 13:29:57
Lépe se doma udržuje bordel a krade.
Re:Nejlepší strategie je vnější nepřítel, , 23.11.2011 14:52:28
ještě najít nějakého ubožáka co se nemůže bránit zneuctit ho a udělat si z něho fackovacího panáka a nepřítele pro pobavení davu
Re:Nejlepší strategie je vnější nepřítel, , 23.11.2011 13:44:36
Naší vládci nám řekli, že válka s terorismem může trvat 100 let. Nový typ války proti nepříteli ve stínu, kterého není možné porazit. George Bush: "Buď jste s námi, nebo s teroristy ". Generace za generaci se bude muset vzdát svých práv a svobod v této nekonečné válce za globální impérium. Novinář: "Byla to dech beroucí ukázka palebné síly".
České republice hrozí napadení, , 23.11.2011 13:27:05
Mlácení prázdné slámy,pořád dokola, samé strašení komunisty, Ruskem, přitom největší světový agresor je náš kamarád Amerika.
Nevím.., , 23.11.2011 13:12:33
Nevím,nevím...nebylo pro svět lepší,kdy stály proti sobě SSSR a Amerika???A hlídali se navzájem???
Re:Nevím.., , 23.11.2011 13:41:22
Pro obyvatele takové Evropy rozhodně ano. Neboť tu byl v podstatě klid a veškeré více méně drobné konflikty se řešily v třetích zemích. Dnes už to pomalu přestává platit.
už vládní mafie vysvětlila proč nechala 12 mld Tykačovi ? proč není Pospíšil a Kalousek v kriminále? , , 23.11.2011 12:56:05
už vládní mafie vysvětlila proč nechala 12 mld Tykačovi ? proč není Pospíšil a Kalousek v kriminále? proč je mafiáni z vlády ods,top,vv kryjí ? proč masmedia mlčí a neuštvou zločince?
Re:už vládní mafie vysvětlila proč nechala 12 mld Tykačovi ? proč není Pospíšil a Kalousek v kriminále? , , 23.11.2011 13:34:16
PROČ HEJSI V KRIMINÁLY TY, KRYPLE
., , 23.11.2011 12:53:32
Níže kdosi napsal,že budeme biti ze západu i východu..Já myslím že ne,na západ vyšleme Vondru,na východ Klause,oba budou ujištovat o naší loajalitě,nabídnou Čechy západu,Moravu východu a bude klid..my totiž nebojujem,maximálně se fackujem mezi sebou..
soudruhu profesore a Co to požádání o Bratrskou pomoc ??? , , 23.11.2011 12:48:59
soudruhu profesore a Co to požádání o Bratrskou pomoc ??? to ještě platí ?? že by někdo z těch naších pomýlených soudruhů, který si pochopitelně na nic nepamatuje a o ničem neví, že by nějak zažádal o nějakou Bratrskou pomoc ??? v případě, že by náš současný kapitalistický systém s lidskou tváří by byl v ohrožení ??? to by fungovalo ??? i v této složité situací.. ?? kdyby naší soudruzi kmotři byli v ohrožení ???
Re:soudruhu profesore a Co to požádání o Bratrskou pomoc ??? , , 23.11.2011 12:58:37
O čem to píšeš, by jsi se měl vrátit do školy.
Za vsechno mohou komunisti., , 23.11.2011 12:47:48
Ti z TOP09 (Totalische Okupantische Parte mit 9 fuhreres )samozrejme...
Největší nebezpečí hrozi čechům od modré tlupy tunelářů!, , 23.11.2011 12:45:47
To je největší průser naší země!
A co mam delat ?, , 23.11.2011 12:44:35
Hulku nemam, personal nemam, topit uz nedovedu !
To si mam koupit stihacku ?
Mugabe žádá od Ruska a Číny ochranu, , 23.11.2011 12:43:30
Prezident Zimbabwe Robert Mugabe žádal Čínu a Rusko o ochranu před útoky Spojených států a Evropy.
Veteránský vládce, kterému je zákázáno cestovat do USA a Evropské unie kvůli údajnému porušování lidských práv, je teď na oficiální návštěvě Číny.
Ve středu se setkal s Čínským prezdientem Xi Jinpingem, kde Rusko a Čínu žádal o poskytnutí ochrany proti „rozšiřující se Anglosasové agendě, kterou NATO provedlo v Libyi a představuje hrozbu Syrii a Iránu.“ řekl jeho mluvčí ve čtvrtek státnímu Herald newspaper.
“Země jako Čína a Rusko musí poskytnout vedení a ochranu.“ řekl mluvčí prezidenta Mugabeho George Charamba.
“Příroda uvolnila své zdroje svými vlastními způsoby různým zemím, některé jsou bohaté, druhé zase ne.“
“I my, kteří nemáme ropu se cítíme ohroženi, když tito chamtivé země hledají další zdroje.“
Mugabe je u moci od Zimbabwské nezávislosti od Británie v 80tých letech, říká, že západní země jdou po minerálním bohatství jeho země
Na vrcholu politických problémů Rusko a Čína opakovaně zablokovaly EU a USA pokusy o sankce RB OSN na jihoafrickou zemi.
“Tohle všechno je záviděno a potřebujeme ochranu.“ údajně řekl. „S naší ochranou se spoléháme na dobré přátele jako jste vy a jak jste to dělali v minulosti..
“Neztrácíme ve vás důvěru a prosím, vy neztrácejte v nás.“
Čína poskytovala vojenský trénink Zimbabwskému osvobozujícímu hnutí vedeným prezidentem Muagem a i při vyloučení z mezinárodní komunity si udržela se zemí blízké vztahy.
---------------------------------------------------------------------http://www.nation.co.ke/News/africa/Mugabe+seeks+Chinese+protection+/-/1066/1275076/-/uw73r2/-/index.html
Re:Mugabe žádá od Ruska a Číny ochranu, , 23.11.2011 17:03:30
A Srbové pro změnu ruské občanství.
Libye – jaká je pravda dnes?, , 23.11.2011 12:33:00
Po zločineckých a nelidských teroristických útocích NATO a gangů banditů, vrahů, zlodějů, žhářů, teroristů a mučitelů proti Libyjskému národu, jaká je pravda dnes? Zkoumáme zprávy přicházející z Libye, jejíchž lidé nechtějí nad sebou tenhle bič jako vládu.
Pro začátek, jaký „diktátor“ vzdělá své lidi zadarmo, pošle je do univerzit v zahraničí, i do zemí, které jsou vládě Jamahiryi nepřátelské, jaký diktátor ubytuje své lidi zadarmo, jaký diktátor jim dá bezplatnou zdravotní péči, zaplatí 50% ceny nového auta, jaký ditktátor posílá bohatství země přímo na účty lidí?
NATO uteklo s ocasem mezi nohami, ví, že porušilo každé právo, každý termín svého mandátu, každou rezoluci RB OSN, Chartu OSN, Ženevskou konvenci. NATO páchalo v Libyi teroristické útoky na civilní infrastrukturu s vojenským vybavením, napadlo zásoby vody, továrny na výrobu trubek, které by je spravily, zasahovalo do komunikací, bombardovalo školy, zdravotní centra a nemocnice.
Výsledkem je masivní obvinění NATO a jejich lídrů z válečných zločinům*, výsledkem je de facto porážka NATO (nebylo schopno dosáhnout svých dílů následováním pravidel závazků – nevyhrajete fotbalový zápas odstřelováním svých soupeřů samopaly a granáty a zabráním hřiště 50ti hráči).
Výsledkem je, že kmeny odmítly nabídky od Al-Kájdy, Salafistů a Šiítských fundamentalistů, které krysy obsahují a výsledkem je to, že nevstoupili do Libyjského jihu. Tuaregové považují krysy za nepřátele, kmen Warfalla je považuje za nepřátele.
A co situace na zemi? Zatímco to krysy odmítají, Tajoura, Tarhnouna a Bani Walid jsou po kontrolou Jamahiryi, protože lidé chtějí žít pod Jamahiryiou a nechtějí být ovládáni gangy teroristů a jejich zahraničními pány, kteří by chtějí vyvážet Libyjskou ropu. Krysí graffiti byly nahrazeny zelenými zdmi.
Krysy ukazují jasná znamení, že začnou masivní boje mezi sebou. Banghazi chce být nezávislé od Tripolisu, Misrata chce být nezávislá od Tripolisu, Derna chce být nezávislá od Tripolisu a brigády z Misraty hovoří o útoku na Tripolis.
Mezitím je jížní Libye zelená a populace se chce zbavit zrádců, teroristů a zločinců, kteří se zaprodali NATO, aby země FUKUS (Francie, Británie a USA) mohly ukrást suverenní finance země a její masivní zdroje.
Historii píše Bůh a nikdy ne Satan.
----------------------------------------------------------------------
http://mathaba.net/news/?x=629417
Re:Příčinou všeho neštěstí je Klaus., , 23.11.2011 15:20:38
Já bych spíše uvažoval o tom, že je neštěstím narazit na takového tupého, názorově bolševicky zdegenerovaného pancharta jako jste Vy, vážený ubohý pisálku.
Kecáte .... Václav je nejlepší reprezentant ČR....., , 23.11.2011 12:33:27
http://vtipy.netroof.eu/item/5219/reprezentant-cz/
Re:Je to spiknutí! Za všechno může čas!, , 23.11.2011 12:30:36
To by byla " srandavláda ". :O)))))
Re:Je to spiknutí! Za všechno může čas!, , 23.11.2011 12:54:49
Lepší Jandákova srandavláda než srandaprča, z níž tuhne úsměv v tváři /VK + trojkolka/ již "radí" v NERVu
poradce Řeků těsně před průserem, ing.VD.
Budoucnost?, , 23.11.2011 12:02:27
Do 10ti let musí Imperium vyvolat velkou válku - nejlépe s Čínou, jinak se, vzhledem k postupujícímu ekonomickému úpadku, propadne do bezvýznamnosti a rozpadne se podle podobného scénáře, jako Říše Římská.
Re:Budoucnost?, , 23.11.2011 12:40:38
Převraty ve východním bloku oddálily vojenský konflik,globální trh zrychlil čas,posunul vojenský konflikt mimo Evropu,což je nepříjemné pro USA,tím je přímé ohrožení mezi USA a Čínou.Evropa by posílila tak jako USA v době 2 svět války.Výsledkem měla být situace opačná.Proto je nutná přeorientace na Arabské uskupení včetně zatažení Izraele k vyvolaní vojenských konfliktů.Posilování Asie Čína Rusko,Indie.Rusko,Bělorusko Ukrajina
Re:Budoucnost?, , 23.11.2011 12:35:08
To nevíte,že USA je u ČINY tak zadluženo,že si je čínani místo války koupí a když to v ČR půjde tak dál přiberou i zadlužené česko.Politologové si všimněte ,jen straší,že tu bude revoluce,ale NIKDY nejsou schopni KALOUSKOVI navrhnout jak NEDEVASTOVAT PŘIJMOVOU ČAST ROZPOČTU a kdyz to začne navrhovat OBČANSKÁ SPOLEČNOST např tím,že jim zruší koryta škrtnutím počtu poslanců na polovinu a zrušením senátu ,který se ukázal ,že žádnou pojistkou demokracie není tak ti pitomci asi chtějí strašit,aby si mohli proti nám nakoupit tanky...
Re:Budoucnost?, , 23.11.2011 12:32:12
Samozřejmě. Amerika je zadlužená a místo splácení vyvolá válečné konflikty. To je pro USA jediné možné řešení.
Re:Budoucnost?, , 23.11.2011 12:09:56
A Číňani celé to slavné prolhané Imperium zadupou do zeme, včetně nás.
Re:Budoucnost?, , 23.11.2011 12:33:41
Tohle říkal už před čtyřiceti lety můj tchán. Jak je možné, že se ti staří lidé málokdy mýlí ?
Největší chybou byl vstup ČR do Nato., , 23.11.2011 11:48:36
NATO jako nejagresivnější útočné vojensko politické uskupení sloužící agresivním cílům USA je hlavní příčinou napětí ve světě. To platilo v minulosti a platí i nyní.Naši politici,někteří z blbosti,někteří z "nezávislého" řiťolectví zatáhli celý český národ do područí tohoto světového agresora. Jediná cesta je vystoupit z nato a neutralita. I když neutralita je omezená ale lepší něco nežli současný stav.
Re:Největší chybou byl vstup ČR do Nato., , 23.11.2011 12:39:29
Nebude dovoleno, abychom byli neutrální. Máme zbabělé politiky a jsme pro Ameriku důležitým strategickým bodem. To by také nesměli Poláci lézt do zadku Američanům. Jako národ jsme v kleštích a o nějaké neutralitě nemůže být řeči. Až se to podělá ve světě, tak budeme biti jak z východu, tak z druhé strany. Tak jak zasloužíme.
Zvýšení přesnosti ruských Iskanderů, , 23.11.2011 14:00:02
Ruské raketové dělostřelecké jednotky vybavily rakety mobilního taktického systému Iskander-M (v kódu NATO SS-26 Stone) naváděcím systémem pro konečnou fázi navedení, který využívá fotografie cíle pro výrazné zvýšení přesnosti, resp. dosažení vyšší pravděpodobnosti zničení konkrétního cíle.
Ruská Izvestija s uvedením zdrojů z generálního štábu uvedla, že vylepšená řízená balistická raketa pro systém Iskander-M, označená 9M723, byla minulý týden úspěšně testována uživatelem dělostřeleckého systému Iskander v součinnosti se specialisty výzkumného střediska.
Jedná se o podobnou technologii, jako DSMAC (Digital Scene-Mapping Area Correlator), která využívá digitální obraz cílového prostoru ke korekci navedení. Její vývoj zadal Pentagon. Raketa, naváděná podle fotografie, porovnává aktuální obraz, snímaný naváděcí soustavou s předem uloženým digitálním snímkem cíle. V případě Iskanderu se údajně podílí na dvojnásobném zvýšení přesnosti navedení. V současné době zavedené verze mají pravděpodobnou kruhovou odchylku (CEP - Circular Error Probable) 10 metrů, zatímco verze s novou "fotografickou" naváděcí soustavou ji snižuje na pouhých 5 metrů. Největší předností této pasívní naváděcí soustavy je odolnost proti elektronickému rušení. Zvýšená přesnost znamená, že systém Iskander bude více účinnější a efektivnější zejména proti silně zodolněným podzemním objektům.
Raketa systému Iskander v závislosti na charakteru bojového úkolu může nést různé druhy bojových hlavic, včetně taktické jaderné. Předpokládá se, že (dnes smluvně povolený) maximální dosah rakety je 280 km (není problém dolet prodloužit).
Re:Největší chybou byl vstup ČR do Nato., , 23.11.2011 12:13:59
Souhlasím. Připojuji svůj podpis.
Re:Největší chybou byl vstup ČR do Nato., , 23.11.2011 12:13:04
Přesně tak!Neutralita! A neutralita pod ochranou Kremlu je tou nejlepší neutralitou!
Téma, přesahující dosud servírované české prťákoviny., , 23.11.2011 11:47:49
Tématicky i zpracováním velmi dobrý článek, vymykající se však intelektuálním možnostem většiny konzumentů Parlamentních listů. Proto také patrně nelze očekávat adekvátně hodnotnou reakci. Možná by nebylo od věci při příští podobné sešlosti zabývat se hlubším rozborem problematiky individuálního, skupinového a státního terorismu, včetně zhodnocení funkčnosti a efektivity obranných mechanismů.
Re:Téma, přesahující dosud servírované české prťákoviny., , 23.11.2011 12:43:16
Divím se, že se vůbec snižujete zhlédnout příspěvky všech těch obyčejných, jednoduchých a primitivních pitomců.
Re:Téma, přesahující dosud servírované české prťákoviny., , 23.11.2011 18:43:28
Příspěvky obyčejných, jednoduchých (jak píšete)respondentů si přečtu vždy rád, potíže mám pouze s mnohými primitivními pitomci (jak píšete). Pokud nepatříte do druhé skupiny, zkuste si příspěvky na dané téma rozdělit na ty obyčejné a jednoduché, a na primitivně pitomé. A podívejte se, co vám vyjde. Doufám, že toto sdělení není pro vás příliš komplikované.
Re:Téma, přesahující dosud servírované české prťákoviny., , 23.11.2011 12:04:55
jaro, dobrý, piš dál...
Politologičtí šarlatáni nic neumějí a jenom škodí. S cimrmanology je aspoň sranda !!!, , 23.11.2011 11:36:09
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje nadstranický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
dále článek: „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Opakovací pták Kafka byl veselejší, , 24.11.2011 18:22:00
Snipperův svět je velmi složitý: Copy once and paste everywhere...
Opakovací pták Kafka byl veselejší, , 24.11.2011 18:21:44
Snipperův svět je velmi složitý: Copy once and paste everywhere...
"Jsou to hnutí rasistická, xenofobní etc.", agent StB Zbořil vystřílel munici klasických "izmů" z arzenálu marxismu i neomarxismu,, , 23.11.2011 11:27:21
oblíbených již za Husáka.
Re:Komouš, estébák a poskok Adamce ať drží hubu!, , 23.11.2011 12:12:13
Jděte už s touhle klasifikací lidí do pr....!
Re:Komouš, estébák a poskok Adamce ať drží hubu!, , 23.11.2011 12:17:39
agent gestapa a člen NSDAP by ti taky nevadil, co? :-)))
esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:10:04
modro-hnědo-oda-hop-vv paraziti alias imperialisté - jakožto poslední stadium zločineckého spolčení
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 12:16:16
Ten čuramedán odvádí pozornost od revoluce,která mu doma utrhne jeho modré koule a od toho,že VZNIKAJÍCÍ OBČANSKÉ SPOLEČNOST CHCE NAVRHNOUT NOVOU ÚSTAVU,která ty blbé politlogy co neumí navrhovat žádná řešení,ale jen kecat úplne vyhladí.
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:14:50
Jo, je to tak ČSSR byla napadena v roce 1989, rozbita a od té doby je v područí cizích mocností.
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:21:30
Za vydatné pomoci našich vlastizrádců.
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:37:17
da da, tavárišť psychopáť kláun byl a jesť naš sjůpršpíon
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:45:03
To není novinka,to my již víme řadu let,co jo Klaus zač
Re:esli jsi si nevšimnul, tak republiku už 22 let, , 23.11.2011 11:45:02
To není novinka,to my již víme řadu let,co jo Klaus zač

