Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

Rath se brutálně vysmál "intimnímu vztahu mazánka a kotěte"

23.3.2012 11:53 - MF Dnes informovala o nadstandardních vztazích mezi tehdejším primátorem Prahy Pavlem Bémem z ODS a podnikatelem Romanem Janouškem a jeho velkém vlivu na řízení pražského magistrátu. ParlamentníListy.cz oslovily poslance všech sněmovních stran, co si o aféře myslí a zda by měl podle nich Bém složit svůj poslanecký mandát.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

TO NEPSAL KLAUZEWITZ, bibi, 29.3.2012 16:41:57
ten by pridal jeste VENOSKA.
EJHLE !, zyx, 29.3.2012 16:36:01
To hovadko klauzewitzovo jeste zije.
POSTAVIT DALSI LUCERNY, Klauzewitz, 29.3.2012 16:25:11
A pak vjeset,vjeset (modre trotle z janskeho vrsku).Pak mi bude teprve kraaasne!
může mě prosím vás někdo vysvětlit, kraken, 26.3.2012 9:34:03
co je to lobbysta a jak může legálně ovlivňovat rozhodování odpovědných osob nebo orgánů bez toho, že by je buď prachsprostě uplácel, přímo vydíral popř. používal jiné podobné praktiky ne nepodobné praktikám mafie?! Pokud BISka opravdu měla tyto odposlechy již někdy od roku 2007, existovala v podstatě jen jedna legální možnost jak se měla zachovat - totiž předat informace vládě popř. orgánům činným v trestním řízení...takže z toho jasně vyplývá, že porušila svoje povinnosti buď BIS NEBO CELÝ PŘÍPAD ZAMETLI POD KOBEREC různí Rampulové, Vesečtí nebo přímo Topolánci... jinými slovy stát neplní jednu ze svých funkcí a tudíž bychom měli všichni, kteří to cítíme stejně, odmítnout platit daně státu, který nekoná a který naopak vědomě podporuje mafiánské praktiky a propojení státních struktur s organizovaným zločinem..tohleto totiž není selhání jednotlivce, ale totální neschopnost systému vypořádat se s korupcí a klientelismem, protože celý tenhleten systém je právě na těchto vztazích založen a nemůže bez nich existovat v této podobě...a všichni ti, kteří tenhleten systém drží při životě by se měli zodpovídat ze svých činů, neboť svou podporou tohoto systému dovolili rozkrást hodnoty, které budovaly celé generace našich otců a dědů...tohleto co si dnes kasta vyvolených dovoluje si nedovolili ani komunisti v dobách nejtužší normalizace...a to už je co říct...
Re:může mě prosím vás někdo vysvětlit, Anonym, 26.3.2012 9:41:03
To je úplně jednoduché. V korupci, prodeji informací a tunelování veřejných zakázek jedou totiž všichni.
Východisko z nouze., Anonym, 26.3.2012 9:02:19
Je docela možné, že ani zpravodajci z BISky se nemohou uždívat na to, co se tady děje. A protože vláda nemá zájem napravovat chyby které jim podávají každý týden na stůl, tak si pomohli jinak. A to se ještě chystá vláda k volbám na podzim znovu nás strašit Řeckem. Na to už nejsou slova.
štětina ?štětina ?, Jaromír, 26.3.2012 8:04:22
není to ten kovanej komanč, co překabátil a dnesta je z něj komunistobijec ?
Re:štětina ?štětina ? No jasně - to je on Komanč na entou,dnes senátor!, Anonym, 26.3.2012 23:39:32
Jinak podlézavec, ale drzý jak štěnice, když toho vykuka tady zvolili,tak jen proto,že oblézal domácnosti a žvanil a žvanil, až to ti chudáci voliči spolkli / i s navijákem! / Je to jen a jen vyžírka PSNení náhodou už další Štětináč redaktorem na ČT, či co? Vypadá nějak podobně!
Jak kalousek brutálně napadl oponenta to jsme viděli, Anonym, 25.3.2012 8:32:44
ale že by se někdo brutálně smál ?????
Rath se brutálně vysmál "intimnímu vztahu mazánka a kotěte", Anonym, 24.3.2012 21:55:54
Pane bože, co nás ještě čeká? Toto už je vrchol. A do toho bezdomovec Kalousek, který rychle odklonil majetek, aby pro jistotu oficiálně nic neměl, až si pro něj přijde spravedlnost. Asi ji už cítí za zády.Tato vláda je tak nenažraná a rozesraná, že to nemá obdoby. Kolik ještě toho spolkneme my, než nás úplně udusí?
Občanská destruktující strana, Leon, 24.3.2012 17:08:03
Vážení,z ODS se bohužel stala strana horší než KSČ,denně se o tom přesvědčujeme z tisku a zpráv.Bohužel je to jen promile a z toho promile skandálů je potrestáno jen O,5 proc.zrůdných gaunerů,teroristů a sprostých vyděračů.Slovenská Gorila je proti ODS jen zrnko písku na Sahaře.Tento systém zničil co se dalo a rozkradl celý stát.Žádná krize není je to jen zástěrka vládnoucích kruhů,aby mohli okrádat ůž i občany tohoto státu.Myslím že s demokracií a se sociálním cítěním to nemá v žádném případě co dělat.Je na nás aby jsme to změnili udělejme znovu rok 89.a když ne tak se připravme na žumpu z které není úniku po dlouhá pokolení. Týká se to každěho dobrého občana této republiky.Zasloužíme si lepší stát a podmínky pro život a demokracii. Hau Leon
Odposlechy, František, 24.3.2012 15:27:33
Myslím, že v celé této aféře nejde ani tak o Béma s Janouškem co kdy a kde zpytlíkovali. Podle mého názoru stěžejním bodem je skutečnost, že ODS a BIS měla celých více než pod palcem, nevyvodili ani trestní odpovědnost ani žádné důsledky. Dnes, kdy se to provalilo, chtějí všechno tutlat dál a předkládají ty dva "mazánky" na zlatém podnose a tvoří kolem sene neprůhlednou kouřovou clonu.
Nemusí pršet, stačí když kapet , Anonym, 24.3.2012 10:54:29
jako kapka po kapce se otevírají kauzy přes media. Zdá se mi, že jiná cesta k obeznámení veřejnosti se zlodějnou u nás není. Jakoby záměrně unikají odposlechy. Snad opravdu není vůle a vyšetřovatelé pouští touto cestou informace ze zoufalství. Jsou vázáni mlčenlivostí, což je logické s ohledem na jejich poslání. Otázkou je, zda jimi odvedené výsledky nejsou záměrně odkládány k ledu.Podle toho to pak vypadá. Politici a lobisté jsou úzce propojeni a mají neomezenou moc, čehož patřičně zneužívají ke svému obohacení.Demokracie je jim zástěrkou a občané zůstávají stranou.Uvažovat o tom, že pan Bém složí mandát po zkušenostech s oněmi predátory by bylo příliš zjednodušující. Tohle se u nás nenosí. Naučili se do poslední chvíle držet u žlabu a naopak útočit.Zastíráním skutečnosti v jejich kruzích jim vzrůstá autorita. Nestydí se oblbovat národ strojenými sliby, jak za nich teprve vše bude podle představ většiny.Jít na úřad a sledovat přístup těchto lotrů k občanovi, je pouhým výsměchem. V nejednom případě člověka dokáží potupit a zesměšnit.Dají najevo svým projevem, že občan bude skákat jak budou oni pískat.Nakonec jednání vlády s odbory lecos dokazuje. Stejně se modří předvádí v parlamentu. Ubohý Kalousek je vzorek, stále mu nedochází, že je duševní ubožák. Jeho sebevědomí mu jen škodí. Zapomíná a s ním ostatní, že pýcha předchází pád. Rodina je základ státu, tady nám všichni tihle nabízí ke zvážení, jak to asi s tím státem myslí a čeho všeho jsou schopní.Jedno už je jisté, nedokáží si zamést před svým prahem.
Zrušte Bohumínské usnesení, Anonym, 24.3.2012 10:29:35
http://www.petice24.com/zruseni_bohuminskeho_usneseni , http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Hlasy-z-CSSD-Za-urcitych-podminek-by-to-s-komunisty-slo-226518
Re:Zrušte Bohumínské usnesení, Oldřich Rozsochatecký, 24.3.2012 15:35:45
A jéjej, poslední dobou stále častěji slyším volání po zrušení Bohumínského usnesení socanů z jejich řad. Že by to opravdu chtěli? To snad ne! Jim jde jen a jen o to, aby zabodovali na voliče, protože je jim víc než jasné, že i když mají v předvolebních průzkumech většinu, tato většina jim bez koalice s KSČ není nic platná. Proto začínají lidem blbnout hlavy. Doufám (spíše věřím), že komunisté jim na jejich špek neskočí. Ono totiž jestli vládnou odesáci nebo socani, je to úplně jedno, protože obojí se dají hopdnotit jako »jeden za osnáct a druhý za dvacet bez dvou«.
Re:Zrušte Bohumínské usnesení, Anonym, 25.3.2012 8:37:33
V tom případě můžete volit přímo ksčm , nic vám nebrání je legitimní volit kohokoliv.Ale můj názor je, že tisíckrát raději čssd než top nebo ods.ods nechala v devadesátých létech po sobě spálenou zemi a nyní vykradenou zemi.ti lidé neumí nic než podnikat a to jen a jen ve svůj prospěch do pořádku ať to dají jiní.Už před volbami mi bylo jasné že poslední prachy nakradené v devadesátých létech investovali do voleb aby se zase mohli napakovat ne desítky let dopředu.Jenom jednotná legislativa celé eu tomu do budoucna může zabránit nic jiného.
A tak je to i se zbytkem země, Anonym, 24.3.2012 8:56:53
Vekslák Janoušek řídí Prahu,a který xindl řídí zbytek?
Zrušte Bohumínské usnesení, Anonym, 23.3.2012 23:22:16
http://www.petice24.com/zruseni_bohuminskeho_usneseni , http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Hlasy-z-CSSD-Za-urcitych-podminek-by-to-s-komunisty-slo-226518
A do tohodle svrabu chce modrý šmejd Pospíšil propustit 10.000 muklů na svobodu, Bábrle, 23.3.2012 20:36:10
a je mu úplně jedno, že je odsoudil nějaký soud za konkrétní zločiny !!!!
Re:A do tohodle svrabu chce modrý šmejd Pospíšil propustit 10.000 muklů na svobodu, Anonym, 23.3.2012 21:29:57
... a ještě oslabí policii, a to se bude mafii ODS vládnout.
Modrá jelita považují za celkem "běžné", že se radí s mafiány a zločinci, ke, Bábrle, 23.3.2012 20:33:44
kterým mají důvěru a nechávají se jimi řídit! Pikantní na tom je, že přiblblí Pražáci, kteří nejvíc volili modré zrůdy, tak jsou právě těmi SVÝMI modrými kamarády tunelováni a vykrádáni! Ať si to ti Pražští troubečci vyžerou do dna - docela jim to za jejich blbost přeji !!!!!
Re:Modrá jelita považují za celkem "běžné", že se radí s mafiány a zločinci, ke, Jos, 24.3.2012 13:34:24
A to si snad někdo myslí, že červení nebo oranžoví v tom nejedou? Všichni co zatím vládli kradli jak straky. Tento systém je tak nastavený od r. 1989. A zajímlo by mě, jestli to byl úmysl, největšího ekonoma a nebo jeho nepředvídavost a hloupost? Svoji hloupost ve své ješitnosti neuzná tak potom je to úmysl. Nebo zločin.
BESSER top09 za kapříky už sikupuje dům za 9 milionů , vrátil se z Vatikánu , církevní rozkrádačka za 200 mld mafiemi ods,top,vv, Anonym, 23.3.2012 20:15:07
styděl bych se za sebe ,kdybych neprotestoval proti mafiánské korupční vládě ods=top=vv , Anonym, 23.3.2012 20:12:01
VLASTIZRADA korupční mafiánské pedofilní mafie ods=top=vv=kdu=zel, církevní rozkrádačka za 200 mld mafiemi ods=top=vv, 23.3.2012 20:08:55
Hitlerjugend je papežem katolické pedofilní sekty , mafie zločinců jim dává český majetek katolická církev hájila otroctví se slovy ,že je to vůle boží , stejně tak vraždění lidí jiné víry , upalování tzv kacířů ,učenců ,a čarodějnic , homosexualitu prohlásili za vnitřní a morální zlo , upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo,rozdávat jakýkoliv majetek katolické sektě pedofilů je VLASTIZRADA
EU pozastavila dotace 800 mld díky korupční vládě zločinců mafie ods=top=vv, Anonym, 23.3.2012 19:59:52
EU pozastavila dotace 800 mld díky korupční vládě zločinců mafie ods=top=vv aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=736411 korupční vláda mafie modrobolševiků může čr okrást až o 800 mld už jsou zastaveny dotace na čističky za 142 mld kvůli kauzeDrobil kdy se vláda mafie ods=top=vv pokusila ukrást 3000 milionů předražením čističky ,vidím to na soudy , žaloby mezinárodní zatykače na členy korupční nečasovy mafiánské vlády + náhradu škody
budejeme na dluh mafiánkapitalismus otrokářský režim ,vlády zločinců ,zlodějů , Anonym, 23.3.2012 19:57:31
Neoliberalismus je vláda finanční oligarchie literarky.cz/josef-vit/3367-potebujeme-noveho-erharda , Anonym, 23.3.2012 19:49:53
puč 1989 byl návrat o 100 let nazpět , šílenost ,návrat k otroctví ,chudobě, bezdomovectví a vládě mafií , Anonym, 23.3.2012 19:46:24
KAM a PROČ zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? , Anonym, 23.3.2012 19:39:18
KAM a PROČ zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? 230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ----------------------------------------------------------------------------------------------- podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..) ------------------------------------------------------------------------------------------------------ v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun ------------------------------------------------------- takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
zprávy :odposlechy ,volba mafiána Klause ODS prezidentem 2 miliony za hlas , Anonym, 23.3.2012 19:33:54
vláda korupční stbácké mafie ods=top=vv=kdu=zel = NSDAP, Anonym, 23.3.2012 19:32:32
Pavlík složit mandát ?, Pan Rejpal, 23.3.2012 19:30:06
Sám a dobrovolně ? To je ňákej plk!
po komouších tu zůstal majetek čr v hodnotě za 5 bilionů 178 mld v roce 1989,po 23 letech hrůzovlády zločinců kapitalistů tu zůstává dluh 1,8 bilionu, Anonym, 23.3.2012 19:20:35
takže VV dobře věděla ,že tvoří vládu s mafií ODS a po celou dobu kryla ODS , teprve když je Bárta souzen za úplatky vydávají důkazy ,jsem zklamán , Anonym, 23.3.2012 19:17:56
Re:takže VV dobře věděla ,že tvoří vládu s mafií ODS a po celou dobu kryla ODS , teprve když je Bárta souzen za úplatky vydávají důkazy ,jsem zklamán, Sadista, 23.3.2012 19:39:42
Já mám radost,protože jsem se nemýlil.
Re:takže VV dobře věděla ,že tvoří vládu s mafií ODS a po celou dobu kryla ODS , teprve když je Bárta souzen za úplatky vydávají důkazy ,jsem zklamán, Lilly, 24.3.2012 22:11:29
Je-li pravda, že ABL měla tyhle nahrávky už od roku 2009, tak je Bárta neskutečně otrlý lump a intrikán a všechny dosavadní řeči představitelů VV o tom, že koaliční vládu drží kvůli rozpočtové odpovědnosti a boji proti korupci, byly jen zastírací manévr k ohlupování voličů. Kdo po informacích z posledních dnů je ochoten představitelům koalice ještě něco věřit, prokazuje neuvěřitelnou naivitu hraničící se slabomyslností.
Nečasova korupční vláda zločinců zachránila fakultu mafiánů v Plzni svoji líheň , mafie modrobolševiků psychopatů, Anonym, 23.3.2012 19:16:31
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie ., Anonym, 23.3.2012 19:11:47
mafiánský guru Bárta VV se rozbrečel u soudu když se dozvěděl ,že ho Škárka nahrával při předávání úplatku, Anonym, 23.3.2012 19:07:20
VV stojí na 200 milionech od Janouška a Hrdličky to jsou Pražští mafiánští kmotři ODS dobře si s Pražáky vytřela pravice prdel, Anonym, 23.3.2012 19:04:52
A Karolína 3,14 ča nedělá nic., Anonym, 23.3.2012 19:04:26
Největší bojovnice proti korupci a sere na podání trestního oznámení nebo aspoň nějaký podnět k vyšetřování. Je vidět, že je tam opravdu jenom na (2) věci veřejné. Na hovno a na nic.
církevní rozkrádačku naúčtovat po složenkách voličům pedofilní ods=topvv=kdu=zel ,není možné jejich zlodějiny jen tak přehlížet, Anonym, 23.3.2012 19:02:40
mafie BÉM - Janoušek stejně jako Langer Nečas - Mrázek ,mafiánský ovar Nečas to bude řešit domluvou, Anonym, 23.3.2012 19:00:47
hygienik Vít dal mafiánovi z Ods zakázky za několik milionů škoda dva miliony ,mafián Vondra ukradl 500 milionůpřes Promopro a dál vládne, Anonym, 23.3.2012 18:59:48
Všichni , raadoos, 23.3.2012 18:48:18
dotázaní politici se baví a mně je vám nějak divně.Vám ne? Nevadí vám že nám politici s...ou na hlavy a ještě z toho mají legraci? 21.4. ukažeme politikům že už nás taky hodně nas..i!!!
Ovšem Ráth , Anonym, 23.3.2012 18:41:54
je ten pravý, jistě čistý jako lilie, chachá!!!
Re:Ovšem Ráth , tomáš, 23.3.2012 19:36:19
myslete si o něm co chcete, jediný tady pravdivě popsal, co se stalo. přitom všichni ostatní to ví taky, ale předvádí nám tady mediální výpotky pro blby-občany
LETOS:KONEC VLÁDY KRIMINÁLNÍKŮ,JE TŘEBA CHODIT DEMONSTROVAT, K.MYDLÁŘ, 23.3.2012 18:18:23
TO KOTĚ UŽ BÉMOVI NIKDO NEODPÁŘE,MÁ TO DO SMRTI,JAKO V RODNÝM LISTU.21.4 JDEME VÁCLAVÁK
Jako podle šablony, Haškův Duch, 23.3.2012 18:18:07
odpovídali oslovení představitelé ODS. Vlastně se prý nic neděje, na vině je zlá BIS a MfD vlastně zveřejňuje neověřené klepy. Opět snaha vše co nejrychleji zamést, potrestat nevinné a odměnit nezúčastněné. Pana lobistu A. převést z místa 1 do místa 42 na místo pana lobisty P., jenž bude nasazen v místě 11. Škatulata se zahejbají a poctivý svazáček Peťka národu hrdě dokáže, jak on a jeho partaj statečně bojují s korupcí... A pojede se klidně dál.
ZLOČINCI NABITÍ KRIMINÁLNÍ ENERGIÍ., DEJRUNDU, 23.3.2012 17:49:49
Sítě podvodnických ganů,mafiánských struktur,lupičských organizací mající napojení na justici na st.zástupce a na vyšetřující orgány,vládnou státu
Tradicne nejinteligentneji, xyz, 23.3.2012 17:21:10
tato svinstva okomentoval pan Koskuba...tenhle typek me opravu vyhovuje...od socialistu a ze snemovny by mel ale odejit a prejit k monarchistum...Tenhle clovek mezi takove sracky nepatri.
ODS je prolezlá rakovinou korupce už 20 let, Anonym, 23.3.2012 16:53:51
Česko je ovládáno bezcharakterními politiky,kteří jsou napojeni na organizovaný zločin jejich spřátelených kmotrů.Vztah bývalého primátora Béma s Janouškem je to samé jako když u jednání o miliardových zbrojních zakázkách seděl s Topolánkem a Bartákem nikým nevolený a bez jakéhokoliv pověření Dalík-Topolánkův kasírtaška a říkal si o provize do jejich kapes.Takhle to funguje v ODS od samého počátku a stát a jeho občané přišli o stovky miliard,které chybí na zdravotnictví,školství,důchodech,kultuře a infrastruktuře.ODS je zločinecká organizace prolezlá rakovinou korupce a měla by být rozpuštěna.
Re:ODS je prolezlá rakovinou korupce už 20 let, pohled, 23.3.2012 17:10:49
Naprostý souhlas. Teď už jenom čekám, jak to dopadne s Janouškem. "Toho blba hned dopoledne někdo v Michli nadopoval a proto boural, proto byl jako ožralý a proto jako utíkal". Janouška hned měli odvézt k Apolináři anebo lépe do Bohnic. Co si tahle svoloč Bém, Janoušek a další ODSáci dovolí to už je fakt za hranou. Ty jeho gorily co ho odvážely ani nezastavily na STOPce. Bémovi se taky říká Hurvajs, jenom pro ty jeho vykulený oči, jinak Bém je pěknej hajzl.
Re:ODS je prolezlá rakovinou korupce už 20 let, Anonym, 23.3.2012 17:01:11
ODS a spol.kradou veŕejné a nic se nedéje
krasa, j, 23.3.2012 16:45:19
Jasný důkaz korupce se změní v neviné radění a hon na toho kdo vynes nahrávky ven -kocourkov na druhou.
Dobře to Rath vystihl - intimní vztah mazánka a kotěte z ODS., Kaděj, 23.3.2012 16:30:25
Proč asi mezi mazánkem a kotětem zahořela nezištná láska jako když vyraší první sněženky na jaře ? Nic v tom lidi nehledejte je to jen příklad nezištného charakteru dvou prostých členů ODS.Nejde o žádný zločin,leda by se "mazánek" přiznal sám ke zneužívání infromací pražského primátora k vlastnímu obohacení.
Tak si kecáme a kecáme,navzájem se napadáme a co ?, JO, 23.3.2012 16:24:59
Takže, kdo půjde do ulic a nebude posera ?Byla jsem minule na Václaváku,nemělo to vadu. Proč ? Tam nebylo 600 lidí jak psala IDNES, ale cca 5 000.Nebyli tam bezdomovci,Romové apod. Byli tam občané bez rozdílu politického spektra.Byli tam podnikatelé malí, střední, zaměstnanci, kteří ví co jim vláda a Parlament připravuje .Myslící občané !¦
Pavel Bém - Příběh mrtvého koně, petr, 23.3.2012 16:23:46
http://www.ulozto.cz/xhLHPRf/pavel-bem-pribeh-mrtveho-kone-bmp
fuj, kyng.saze, 23.3.2012 16:17:17
oni se urcite mrdaji do rite
Krádež je soukromá věc?, Anonym, 23.3.2012 16:08:21
Jestli Paroubek, Topolánek Štětina s pol. mají za to, že trestný čin je především zveřejnění a jinak je to soukromé, jako v rodině, jsou úplně mimo realitu, soukromé to bude, ažř ze svého platu budou na svém pozemku stavět svou stavbu, dokud kradou ze společného, patří veliké díky těm, kdo to zveřejnili
Kdo je ODS a celá pravice., apolo12, 23.3.2012 16:08:17
ODS je zločinecká strana.Dovolím si napsat,že je dokonce daleko zločinnější,než sám Hitler a komunisti jsou úplní míliusové,o proti ODS.Hitler i komunisti byli přímí.Když se někdo provinil,tak platilo,padni,komu padni.U ODS se vše tutlá,zametá pod koberec a zločinci ve vládě vlastně nejsou.Ani nemůžou být.ODS jde na ruku policie,soudy i sděl.prostředky.Tak,že mohou krást bezostyšně,co hrdlo ráčí a z postihu strach mít nemusí.Proto budou zase před volbama hanobit KSČM a ČSSD a nabádat dárod hesly,"volte nás,jen my máme recept na nezaměstnanost a ekonomiku".Přeloženo do Čes.jazyka to znamená.Volte nás,aby chom mohli vše ještě uklidit pod koberec a rozkrást ještě to,co snad zůstalo.Celá vláda i s posluhovači patří na šibenici
Co je třeba udělat., apolo12, 23.3.2012 15:59:28
Této vládě se podařilo rozložit tuto společnost na bohaté,střední vrstvu a chudobu.Lidé se musí sjednotit a ne kopat každý za sebe.To znamená,mají li problém hasiči,musí jim jít na pomoc do ulic důchodci,učitelé,policajti,letci,studenti,dělníci a tak dále.A také naopak.pokud mají problém lékaři,tak zase všichni musí jít podpořit je.Do ulic musí vyjít MILION lidí,pak to má význam.Ne nějakýh TISÍC,to se mine účinkem.V minulosti jsme to viděli u lékařů,dnes u studentů a náprava byla.Ale to se musíme ještě napřed zbavit cizopasníků a škůtců z ODBORŮ.Ty musíme vykopat a dosadit tam lidi,kteří nebudou tahat s vládními zloději za jeden provaz.Odbory vždy jen vše sabotují a zklidňují.A výsledný efekt je NULA.Pořád jen dělají do předu BU,BU,BU,s výstražnou stávkou a na konec vše ututlají.Mezi tím se vládní zloději zmobilizují a je vymalováno.My musíme svrhnout tuto vládu.Největší zločince z vlády,parlamentu,senátu,justice,policie,stát.zástupců,exekutorů bez milosti popravit i s celýma rodinama až po vnoučata,aby pak po letech nemohl přijít někdo,jako Havel a jemu podobní a chtít vrátit majetek a podobně.Další dostanou doživotí.Nesmíme se řídit hloupými hesly,jako Havel,že Nejsme jako oni,nebo že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.A taky církev se bude muset smířit s tím,že tu někoho z nich popravíme a pak se teprve budeme bavit s někým z Vatikánu,jestli to bylo správné,nebo ne.Ny nejsme Vatikán,my jsme ČR a napřed si uděláme doma pořádek a pak se teprve budeme bavit s okolním světen,jestli to bylo správné,nebo ne.Nikdo nám nebude nic diktovat
Re:Co je třeba udělat., Fawkes, 23.3.2012 16:58:23
Naprostý souhlas. Zklidňovací manévry odborů už je možné vidět v přímém přenosu. Budou vyhrožovat ohromnou stávkou, přitom ví, že tak velká být nemůže, jelikož v odborech stávkující lidi nemají oporu. Dnes odešli z jednání a po demonstraci budou vydávat za strašný úspěch, že donutili vládu zasednout ke stolu. NEVĚŘTE ODBORŮM!!!!!
A je to tady, jako na dlani., Horsky Potok, 23.3.2012 15:53:51
Vážení, ať příznivci, či odpůrci ODS, naší veledůležité a státotvorní strany, musíte uznat, že takovou ostudu tu ještě žádná strana neměla.Gangsteři z ODS, tipu Béma a Topolánka /viz důvody jeho odstoupení/jsou schopni za svůj zvrácený sex prodat i matičku Prahu. Tato strana by se měla rozpustit, vedoucí funkcionáře dnešní i bývalé, tedy i Otce Klause pozavírat. Pak snad bude tady opět země "medu a strdí!. Jinak, vážení, tato zločinná banda rozkrade i ten ubohý zbytek národního majetku.
Kdo je ODS,BENDA,a vůbec celá PRAVICE., apolo12, 23.3.2012 15:52:09
Tady čtu,že se k Bémovi vyjadřuje i místopředseda Pražské ODS,BENDA.No to je ten pravý.To je ten zametač všeho pod koberec.Ten neumí vypustit z huby jinou větu,jak zakázat komunisty,komunisti je zločunecká strana a podobně.Ale to,že se pro jeho fotra těžilo na Šumavě dřevo a odváželo vrtulníkem,když fotr dělal velvyslance v rusku,to už nepřizná.Jen vždy křičí v parlamentu,neotítejte se o mého otce.Jako by jeho fotr měl bůh ví jaké zásluhy o tuto zem.Měl by kčičet zavřete toho lumpa,padni komu padni.To mladý Benda nedokáže.Svoz dřeva vrtulníkem natočila televize.Mladý však říká,že se na ˇUmavě nikdy dřevo netěžilo.To je Benda a tak vypadá ODS a celá pravice.Důkazem je toho zrovna teď BÉM.
Re:Kdo je ODS,BENDA,a vůbec celá PRAVICE., Tlumič Výkyvů, 23.3.2012 15:56:07
Ale pozor! Hodnotíte právníka s titulem JUDr. Sice ho získal v Plzni, ale je to renomovaný právní expert ODS !
Přestanou se někdy aféry našich politiků zametat pod koberec? , Anonym, 23.3.2012 15:46:55
Bylo by potřeba začít s uvítacím proslovem pro zloděje a korupčníky u bran věznic. Věznic s tvrdým režimem, s prací v kamenolomech, na opravě silnic a dálnic (na jejíž kvalitě se určitě také podíleli), atd... Vzhledem k tomu, že nám ve věznicích míst ubývá, tak pro ty menší - komunální profláklé politiky, bych zavedla trest. Zbavila bych je při sebemenší levotě okamžitě teplého místečka. Museli by si navléci oranžové vesty s velkým nápisem " Jmenuji se XYZ, už budu poctivý". Vyfasovali by vozíky, smetáky, lopaty a na stejnou dobu-po kterou byli ve funkci, by museli čistit ulice a vymetat svinstvo.Od radnic až po poslední zapomenutou uličku. Myslím si, že toto by bylo určitě účinné. A lidé, kteří přišli o práci ne vlastní vinou by s vozíkem jezdit nemuseli. Jen zkorumpovaní politici a přiživníci.
V úrovni debility opět a bez překvapení vyhrává : PAROUBEK, ledl, 23.3.2012 15:37:13
Jak ten bachratý olach mohl vypustit z držky ty jeho kydy, o tom, že se to nemělo dostat na veřejnost, prý aby lidé neztratili poslední zbytky iluzí. Nerozumím o jakých zbytcích ten pablb mluví. Tady mají zbytky iluzí o politicích snad jen někteří jejich nejbližší rodinní příslušníci. Taky za ty kecy jak o tom všichni věděli a že to vlastně není žádná novinka by potřeboval pořádně do držky. Šmejd jeden. Bojí se, že někdo vytáhne jeho nahrávky s bendou.
Ten obtloustlý seladon nezklame., sen., 23.3.2012 15:35:49
Bejt tebou, Davide, tak se moc nesměju. Může to být začátek a v tom případě pojedeš taky.
Zase jenom mediální masáž pravicových blbců !, Anonym, 23.3.2012 15:31:01
Kde je nějaký ten Rathův brutální smích ?
nase modre gorily, Anonym, 23.3.2012 15:29:13
jsou ztelesnenim toho nejhnusnejsiho co na svete existuje, a Bemove zene to nevadi, miliony nesmrdi
Rath"Prahu řídí nějaký mazánek Janoušek a pomáhalo mu kotě Bém", Charlie, 23.3.2012 15:20:50
kromě zmíněných rozměrů je zajímavý i poslední vývoj v agentuře MfD. Nějak vypadává z osvědčené funkce Rudého Práva ODS. Že by někdo platil líp? Nebo se některým v MfD funkce ratlíka na provázku začala zajídat?
mne se zda ze se rozehrala, Anonym, 23.3.2012 15:19:40
tato zalezitost proto aby mela media potravu a uniklo pozornosti neco mnohem zavaznejsiho
Re:mne se zda ze se rozehrala, Anonym, 23.3.2012 15:36:57
Jo, socanský zlodějny?
zadny nadstandartni vztah, kyng.saze, 23.3.2012 15:19:21
uplne obycejny vztah dvou pyjohltu
.., Anonym, 23.3.2012 15:19:09
Potrefená husa kejhá. Další levárny a hnusárny od politických koryt.
uplacená idiokracie, Jo,jo, 23.3.2012 15:03:52
To je pravda. Ať složí mandát celá vláda a tu nahradíme z kandidatur lobistů z řád parlamentních stran. To by byla vláda odborníků. Mělo by to své výhody. Lobisté by se domluvili, nažrali a pak by povolební vláda zahájila budování očistce, neboli politického systému bez lobistů. Bylo by to bez politického vyčítání rozkrádaček,bez ideologického napadání nápadů, bez soudních a policejních návalů.Pak by jim bylo zákonem zakázáno vracet se domů, což by znamenalo obrovskou úsporu státních prostředků oproti dnešnímu systému idiokratické vlády. Co ty na to daňový poplatníčku. Že jo, ale nemáš vliv. Nevadí půjdem z kapesného študáků uplatit lobisty.
mě se chce z těch buzerantů zvracet., Anonym, 23.3.2012 14:58:23
Doktore Rathe, rád bych vám dal hlas.Řekněte ale na rovinu jeslti jste teplouš.V tom případě vám hlas nedám.Na buznu ale nevypadáte.Je to úplně nechutné, když si člověk představí Janouška s Bémem v posteli a jak tam vymýšlejí levoty.
Re:mě se chce z těch buzerantů zvracet., Magdaléna, 24.3.2012 20:06:12
Pan Dr.Rath má rád mnohoženství, což je také dost velká úchylka.
Re:mě se chce z těch buzerantů zvracet., Anonym, 23.3.2012 15:59:01
Ale ale, nazývat věci pravými jmény, v tomto případě je svrchovaně přiléhavé, avšak dopouštíte se urážky citů ubohých teploušů a buziků.
Re:mě se chce z těch buzerantů zvracet., To se povedlo..., 23.3.2012 15:17:57
...Rath žije v bigamii jako desítky chlapů kol nás. Takže jeho buzerantství je vyloučeno :-).
SPOLŮČAST, jirka, 23.3.2012 14:54:31
Na tom všem má ale spoluůčast i ČSSD-HULINSKÝ BŘEZINA ATD BYLI VE VŠECH DOZORČÍCH RADÁCH,A RATH KDYŽ TÉŽ O VŠEM VĚDĚL JAK TVRDÍ ,TAK BYLA ZE ZÁKONA JEHO POVINNOST TO NAHLÁSIT NA POLICII.V PRAZE BYLA VŽDY ODS A ČSSD JEDNA PARTA.
Kterejpak se ohýbal pro tužky?, AC, 23.3.2012 14:49:09
Když si představím jak se šmajchlujou.....tak mám husí kůži jak pralinky.
Re:Kterejpak se ohýbal pro tužky?, Anonym, 23.3.2012 16:00:22
Kdyby měl Nečas trochu cti v těle, po tomto odstoupí i s Mgr. Nagyovou.
Re:Kterejpak se ohýbal pro tužky?, 100psů, 23.3.2012 15:16:04
AC, jste to Vy? Černomyrdin?
poslanec ODS a exprimátor Zlína Tomáš Úlehla., Já 1, 23.3.2012 14:48:13
tak v tom Zlíně to asi vypadá
Rádl, kAREL, 23.3.2012 14:47:29
Rádl promluvil a mně je jasné,že ODS to vúbec nevadí,neb jí z toho chodí prachy do kasy.Morální principy ,které jsou v případě Béma jasně porušené,ODS nevadí,protože ta strana žádnou morálku nemá a nikdy neměla.Někteří členové a i někteří její voliči to slovo ani neznají,potažmo pokud znají,tak jim zní jako slovo sprosté.
Jak ječí, že to prasklo!, Jan11, 23.3.2012 14:14:29
Líbí se mi, jak všichni ječí jen proto, že se to dostalo na povrch. Takhle ječí tihle zločinci při každé kauze, která se provalí. Nezajímá je, co se mezi těmi dvěma lotry říkalo, o co šlo, ale jen jak se to dostalo ven. Protože mají strach, co se časem proflákne na ně samotné. Grázlové jsou všichni! A jestli je podle Gazdíka Bém takový chlap, jak ho maluje, tak je to opravdový pitomec a usoplenec ze Suché Lozi a měl by se tam z velké politiky, či spíše z kabaretu, vrátit. Místní by ho měli vytesat do mramoru jako blba a preventivně utratit.
vypadá to opravdu na divný vztah, dospělí chlapi a tohle oslovení nejde k sobě, chacha, 23.3.2012 14:10:44
vypadáto na šmajchle mezi něma, kocourkama!!!!Hromada a Slámečka budou mít radost, další výzmaní parťáci na obzoru!
Bude se podávat návrh na Zákaz činnosti zločinecké ODS ???, Bc.Kak, 23.3.2012 14:08:22
Komunisti si jistě užívají konce zločinecké ODS, Jarda, 23.3.2012 14:06:50
Re:Komunisti si jistě užívají konce zločinecké ODS, hed, 23.3.2012 15:37:01
Komu to myslí tak si to užívá nejenom komunisté
mazánka právě zadržela policie - ožral se a srazil svým porsche ženskou, Anonym, 23.3.2012 13:55:22
http://praha.idnes.cz/opily-ridic-porsche-v-michli-srazil-ridicku-volva-fvj-/praha-zpravy.aspx?c=A120323_120749_praha-zpravy_wlk
Re:mazánka právě zadržela policie - ožral se a srazil svým porsche ženskou, Ale,, 23.3.2012 17:05:06
krátce na to ho propustila a neobvinila!!!
Re:mazánka právě zadržela policie - ožral se a srazil svým porsche ženskou, Anonym, 23.3.2012 13:58:11
Pro takové trest smrti.
Re:mazánka právě zadržela policie - ožral se a srazil svým porsche ženskou, Anonym, 23.3.2012 14:01:48
Bohužel ale asi dostane od Klause milost.
*, 100psů, 23.3.2012 13:54:37
Tak zase největší pravdu měl tradičně Rath. A ten ksindl Benda? I na něj jsou už na Borech připraveny tepláky...!
http://vtipy.netroof.eu/item/7186/kauza-kolibrik/, pozorný čtenář, 23.3.2012 13:51:30
Jen aby nám "Kolibřík" s mazánkem nufrnkli do teplých krajin......
Bývalý místostarosta(ODS) Kolína je kvůli úplatku u soud, Anonym, 23.3.2012 13:43:57
Další výlupek z ODS! http://www.novinky.cz/krimi/262761-byvaly-mistostarosta-kolina-je-kvuli-uplatku-u-soudu.html
Už víte, kde to žijete? Mazánek s kotětem a kolibříkem ...Ano, vážení, žijeme v blázinci...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) , Anonym, 23.3.2012 13:41:53
AHHHAAA prinzecna Peake je kurvo koza, Anonym, 23.3.2012 13:37:35
Re:AHHHAAA prinzecna Peake je kurvo koza, Anonym, 23.3.2012 15:37:45
Šlape s tvojí starou.
Názor, Jiří T., 23.3.2012 13:29:42
Je zajímavé,jak členové ODS jsou opatrní v hodnocení Béma.To propojení celé strany s lidmi jako je Janoušek je zjevné.Bém to má vepsáno v obličeji,co je zač.A,když se začne smát tím svým nuceným způsobem,tak je to hotovo!Ale to je jenom jedno hovádko z nepřeberného stáda,které by mělo být utraceno.
To jsem nevěděl, že tito vrkající holoubci patří k nám., René Sladký z Vysočan, 23.3.2012 13:29:34
To je musíme,ihned pozvat do našeho nového gayclubu u Strakovky.
Nomenklaturní bolševickej fracek dRáth s levou atestací a fotrem, :-), 23.3.2012 13:27:29
echt bolševisckým StBákem může držet hubu :-)
Re:Nomenklaturní bolševickej fracek dRáth s levou atestací a fotrem, oo, 23.3.2012 14:14:10
nezaviď Ráthovi je na rozdíl od tebe chytrý a nepiš o atestacích, když jim rozumíš jak koza petrželi.To je jedna pani povídala.....!!!
Re:Nomenklaturní bolševickej fracek dRáth s levou atestací a fotrem, Momo, 23.3.2012 13:49:43
Tak jí drž!!! (tu hubu )!!!!!
Co je na tom tak brutálního, Anonym, 23.3.2012 13:20:19
když si dobírá dvě bukvice ???
Objevena stopička taktnosti u Štětiny?, Máňamann, 23.3.2012 13:15:54
to bude ještě velmi zajímavé.
Padouch nebo hrdina,všichni jedna rodina, ovar, 23.3.2012 13:10:11
Dřív rídil Prahu psychiatr a na něj (a nejen na něj) vyplouvají na vodu zajímavé skutečnosti, aktuálně řídí Prahu gynekolog, co po čase vyplave na něj. Čím méně krav se v ČR chová, tím více se zde objevuje zdatných dojičů. Problém je v tom, že vždycky je víc sviní, než koryt a proto ty svině si mezi sebou hrají na tichou poštu, jenom aby neztratily koryto. Vypadá to jako kruh, ale je to pavučina, která se dá těžko potrhat. Z více než dvacetiletých zkušeností se dá vyvodit, že už ten, kdo se hlásí do politiky je potenciální hajzl auž podle toho byse k němu měli lidi chovat.
je, Klauzewitz , 23.3.2012 13:06:07
na čase aby se ODS postavila mimo zákon, provést celkovou déodesmanizaci, jak v Německu provedli denacifikaci, zmrazit konta všem členům ODS, zabavit majetek a hlavní pohlaváry Venóškem počínaje a Toljou konče postavit před Haagský soud, jiné cesty není.
Vláda dostala zakázku na státní bankrot: http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, Anonym, 23.3.2012 13:03:59
Vláda dostala zakázku na státní bankrot: http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, Anonym, 23.3.2012 13:03:51
Vláda dostala zakázku na státní bankrot: http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, Anonym, 23.3.2012 13:03:46
Aby padali hlavy, musí je někdo taky useknout!
Vláda dostala zakázku na státní bankrot: http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, Anonym, 23.3.2012 13:03:24
Vláda dostala zakázku na státní bankrot: http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, Anonym, 23.3.2012 13:03:18
LETOS:KONEC VLÁDY KRIMINÁLNÍKŮ,JE TŘEBA CHODIT DEMONSTROVAT, K.MYDLÁŘ, 23.3.2012 13:00:20
JAK BY SE ASI MĚLI JINAK BUZNY TITULOVAT
Nejlepší jen ODS poslanec - zlá média jednají prý účelově, když něco zveřejníí, Anonym, 23.3.2012 13:00:04
KAUZA BÉMA, JANOUSKA A SPOL NESMÍ BÝT ZAMETENA POD KOBEREC., NENECHÁME JE V KLIDU., 23.3.2012 12:59:02
NA DEMONSTRACÍCH A PROTESTECH SE TO MUSÍ STÁLE PŘIPOMÍNAT!!!!!!!!!!!
Ratha nemusím, ale má pravdu..., sim, 23.3.2012 12:55:30
tuto zemi ve skutečnosti řídí bývalí veksláci, kteří se vypracovali na kmotry...jen tahají za nitky nekompetentní politické "vládnoucí" loutky, kteří jsou jim zavázáni za hodinky, dovolenou atd...Tady každý je s každým v něčem smočen, každý ví něco na každého... hnus, hnus, hnus...
Re:Ratha nemusím, ale má pravdu..., 100psů, 23.3.2012 13:57:30
Škoda, že Rath není předsedou ČSSD. Tahle opozice totiž sbírá jen koaliční hovna, aniž by tento bordel ztrestala.
Re:Ratha nemusím, ale má pravdu..., Anonym, 23.3.2012 22:33:02
V tom případě bych ČSSD volil, to by byl nářez.
Re:Ratha nemusím, ale má pravdu..., Anonym, 23.3.2012 20:26:23
Zaorálek je taky dobrý. Srozumitelný, přesně pojmenuje o co jde. Škoda, že je v příliš slabém postavení v ČSSD.
Myslím, že se to vymyká z přijatelné míry a nabádá ke spekulaci o možné účelnosti,“ míní poslanec ODS Václav Baštýř., Riki, 23.3.2012 12:53:17
"Kubiceho zpráva 2" se nelíbí, že pane poslanče.
Re:Myslím, že se to vymyká z přijatelné míry a nabádá ke spekulaci o možné účelnosti,“ míní poslanec ODS Václav Baštýř., Anonym, 23.3.2012 13:08:58
Obecnost a pravděpodobná nemožnost stíhat trestně tyto skutky, zdůrazňování původu z BIS a ABL, tomu celkem napovídá. Velmi pochybuji, že se jejich součastné zveřejnění je čistá náhoda a není to řízené.
Re:Myslím, že se to vymyká z přijatelné míry a nabádá ke spekulaci o možné účelnosti,“ míní poslanec ODS Václav Baštýř., Anonym, 23.3.2012 15:15:44
to ví skoro každý,tito lumpové se zavázali ,že tuto zem zničí a my stádo krav a ovcí jim v tom pomáháme.Jsme pokusní králíci,to se může stát jen v česku,jinde by si to amíci nedovolili,no a ods je všeho schopná a my dobytek se neumíme postavit.Proč je kalous tak arogantní,protože ví ,že se to stádo ovcí na ničem nedomluví.No a té svoloči co nám vládne je jedno zda ničí kantory techniky ,střední vrstvunebo tu uplnou lůzu,oni se rozhodli tuto zem zničit,češi si ani nic jiného nezaslouží.Tak budte dál v klidu ještě chvíli to bude kalousovi a spol trvat než nás pochová
Rath , Anonym, 23.3.2012 12:52:49
komouš, ODS, ČSSD - PROSTĚ PARCHANT
Re:Rath , Klauzewitz, 23.3.2012 13:07:23
proč tě jenom z toho klecového lůžka pouští, ty modré hňupe.
Re:Rath , Dr Jehuda Scharonn, 23.3.2012 13:01:14
Mr "Anonymous" est etiam agnoscitur stultus /idiothe/ medicus?
zrovna CSSD by mela mlcet, nitramt, 23.3.2012 12:51:04
O desitkach ci stovkach milionu ktere plynuly na jejich volebni kampane ze spolecnosti Lesy Ceska Republika se take nepochybuje. Chybi jen ten nahrany rozhovor :) Jinak Bem by mel sedet a to tak, ze dlouho. Problem je, ze o v jistem smyslu mel mandat delat to, co delal. Na rozdil od uredniku byl alespon zvolen. A jen pro socialisty, vsimnete si kolik podobnych skandalu (at jiz vliv ODS ve VZP ci CSSD v LCR) je v soukromych firmach. Takto to proste a jednoduse vypada, kdyz ma clovek moc rozhodovat o vecech, ktere nevlastni.
Re:zrovna CSSD by mela mlcet, Anonym, 23.3.2012 13:03:48
Jistě již nikdo nepochybuje o faktu, že to je lump vedle lumpa z prava až na levo. A ti co z nich nekradou, zatím jen neměli možnost.
LETOS:KONEC VLÁDY KRIMINÁLNÍKŮ,JE TŘEBA CHODIT DEMONSTROVAT, K.MYDLÁŘ, 23.3.2012 12:47:10
TAK UŽ POJĎME NA TEN VÁCLAVÁK,POKUD SE NEZATLAČÍ ZE ZDOLA JDE TO ZASE DO ZTRACENA.MODŘÍ KRIMINÁLNÍCI MAJÍ POD PALCEM JUSTICI STÁT.ZASTUPITELSTVÍ,VNITRO, VLÁDU I PREZIDENTA.MÁME TU MODROU TOTALITU.TO MUSÍ SKONČIT,VČERA BYLO POZDĚ
Re:LETOS:KONEC VLÁDY KRIMINÁLNÍKŮ,JE TŘEBA CHODIT DEMONSTROVAT, Anonym, 23.3.2012 12:51:12
V neděli !!! ti nikdo demonstrovat nepřijde. Ten Popelka nemá rozum, zvolit takovýhle termín. Všichni pojedou na chalupy okopávat zahrádku anebo půjdou na kolo.
Re:LETOS:KONEC VLÁDY KRIMINÁLNÍKŮ,JE TŘEBA CHODIT DEMONSTROVAT, Anonym, 23.3.2012 12:54:38
Tak to se máte dobře
Mazánek a kotě s miškou se léta opírají o kamarády z ODS., Tomas, 23.3.2012 12:45:52
A ODS má svého premiera,vládu,ministry a justici. Tady se nic vyšetřit nemůže. Ale pak ať se straky nediví,že v tom lítají všichni. Nelze už rozlišovat hodného Bendu z plzně a prašivky z Prahy.
bojovník benda, pavel, 23.3.2012 12:41:25
ten benda mě rozesmál, pochlubil se že prý provedl očistu pražské radnice. po všech těch pražských aférach, kterých jsme užaslými svědky, by něco podobného vyslovil jen blázen. ale on se asi rád zviditelnuje, protože co slovo to perla u tohoto turbostudenta, nýmanda zmodralého...
Rath se brutálně vysmál "intimnímu vztahu mazánka a kotěte"...:-)), Kateřina, 23.3.2012 12:40:38
Čeští mafiáni a kmotři jsou opravdu brutální a trochu přihřátí, že... v TV jsem dokonce viděla, jak teplouš Janoušek hladil nějakého svého poskoka po hlavičce :-)) Nicméně souhlasím s panem Rathem, že je to děsivá kombinace, kdy veksláci řídí stát před poslušné politiky, a s panem Bublanem, že odpovědnost leží na celé této kmotrovské zkorumpované vládě, která se tímto skandálem opět ještě více zesměšnila a hlavně totálně znevěrohodnila, musí skončit!!!
Re:Rath se brutálně vysmál "intimnímu vztahu mazánka a kotěte"...:-)), Pája, 23.3.2012 12:50:07
At se cicmá s kým chce, ale at to netahá do práce, a at to neovlivnuje jeho pracovní rozhodnutí. Tohle není dětská hra, tady jde o hodně...
Co ODSák to buzerant,úchyl,tunelář,zloděj,parazit a podvodník!, Anonym, 23.3.2012 12:38:53
Slušného člověka mezi nima nenajdete!
vztahy, žokej, 23.3.2012 12:37:18
Je to jako na dostizích v Chuchli.Většina jich sedlá hnědáka.
Rathe proč, Pepino, 23.3.2012 12:35:43
se směješ,když jsi o všem věděl a nic ji neříkal? Jsi taky kus prasete,který využívá,když je někdo v úzkých hned vylezeš z díry.Nefandím ani Bémovi a Janouškovi,patří jim pořádný trest,ale proč vždycky ti ostatní kreténi vylezou,že věděli.Je to jedna banda,která soutěží s tou druhou a nebo třetí.V podstatě jsou všichni adepti na trestní stíhání.
Re:Rathe proč, capa, 23.3.2012 12:42:16
Velice zajímavé je i vyjádření Paroubka.Ale že mu ten Bárta leží v žaludku :))).Až je to neuvěřitelné.
rejpal, kuk, 23.3.2012 12:32:26
Odkud Gazdík ví,že Bém je chlap?Že by si taky smočil?Sodoma-Ghommora.
Ale kdo mu podá ruku?, Pája, 23.3.2012 12:30:35
Já si nedovedu představit, že bych dělal, jako že nic.Nebo ta BISka, to je prostě šílené, kdo to kontroluje? Sice díky tomu úniku to víme, ale stejně, to prostě nejde, aby tajná služba sloužila jako soukromá žumpa na informace...
Každý,kdo volil ODS, BRBLAL, 23.3.2012 12:29:58
by měl zpytovat své svědomí.ODS od svých počátků vždy lhala,podváděla a kradla.Je to strana,kam se stáhla většina nepoctivců,korytářů,kariéristů a prospěchářů.Od Samotného Klause až po posledního starostu z Horní Dolní.Kolik je z těch 26.000 členů ODS skutečně poctivých a zásadových?
Re:Každý,kdo volil ODS, kapitán, 23.3.2012 13:14:59
Samozřejmě žádný !!!! Ale lze připustit, že spousta z nich má poněkud nižší intelekt !!!!
Premiérům "dalík" svázaný muž ani nevím kdo to je, Jora, 23.3.2012 12:28:56
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/169327/domina-nagyova-tohle-necase-nepotesi.html
A to ludry dneska večer přileze někam do společnosti,, Pája, 23.3.2012 12:27:35
a tam to bude dělat hogo fogo..., to nezná hańbu, totok...
Rath se brutálně vysmál "intimnímu vztahu mazánka a kotěte", Anonym, 23.3.2012 12:24:53
Kolibříci, koťata, kočky, které dřou jako kůň, máme to ale politický zvěřinec. Že, broučci ?
Tohle celé je prostě šílené..., Pája, 23.3.2012 12:23:06
Z toho snu se musím už co nevidět probrat, ne???
Všichni o tom věděli, ale nic neřekli, protože každej z nich slouží svému kmotrovi a mafie je jednotná, M. Puzo, 23.3.2012 12:21:31
přestože jsou zde různé rodinné klany - stačí si přečíst Kmotra od M. Puza a člověk pochopí, jak funguje česká politika. Když se náhodou něco dostane na světlo, tak to není náhoda, ale protiakce jiného kmotra, který chce zdiskreditovat dalšího kmotra.
Jen je nechte, ať dál privatizují a urychleně!, Pavel, 23.3.2012 12:21:03
Občané jim díky médiím dali důvěru, tak ať občané pocítí co je hlad!
Láska je láska,když choděj kluci s klukama....., Anonym, 23.3.2012 12:19:50
To se vám to všichni smějou do ksichtu, Anonym, 23.3.2012 12:17:38
Všichni o tom věděli, napravo i nalevo, nikdo neudělal nic. Řeší jen kdo vypustil nahrávky, neřeší co bylo důsledkem spojení Bém a Janoušek a kdo z toho profitoval a profituje. Nikdo kromě Jandáka nepodává trestní oznámení, nic se nehýbe. Jen se kecá a kecá, za 14dní přijde nová aférka a na tuhle se zapomene. Tak jako vždy.
Re:To se vám to všichni smějou do ksichtu, Anonym, 23.3.2012 15:22:53
Proč taky ,přeci si nebudou srát do vlastního hnízda a oni ví,že je nikdo nedostane,protože i ty naše soudy a policie jsou prohnilí.Nic se nestane i když to co vse dostalo ven je stejné jako goryla na slovensku,ale slováci nejsou takoví zbabělci jako češi
Copak to řekl Kalousek Paroubkovi? Dozvíme se to někdy? Budou ochotni nám to někdy říct? - http://www.youtube.com/watch?v=PNIYzo5PPdk, Anonym, 23.3.2012 12:16:45
Copak to řekl Kalousek Paroubkovi? Dozvíme se to někdy? Budou ochotnin nám to někdy říct? - http://www.youtube.com/watch?v=PNIYzo5PPdk, Anonym, 23.3.2012 12:16:13
Bém odstoupit nemůže, on za ním někdo ... stojí, béda, 23.3.2012 12:15:14
a kolibříkovi by hrozila z prudkého pohybu újma na zdraví. Co láska spojila, člověk nerozlučuj....
Jak odstoupit?, sniper - 12,7 -, 23.3.2012 12:13:04
Posadit do CPZ, vyšetřit, zabavit majetek, odsoudit, postavit ke zdi. A další nařadu a další a další. Myslím, že jeden soud od zahájení po vynesení rozsudku by mohl trvat maximálně 40min.
Dochtor opět na scéně, John Doe, 23.3.2012 12:12:37
Scénář - kecat ,kecat a nic konkrétního nevykecat. Neboli - Lába lába hnůj a tráva.
Stát., dako, 23.3.2012 12:12:10
Tohle není stát ale žumpa kde politici jsou jen podržtaškami zločinců. Mají vůbec smysl volby?
Re:Stát., Anonym, 23.3.2012 12:17:54
Na to si odpověz sám. pro mne,ANO
Re:Stát., Anonym, 23.3.2012 12:27:40
za koho kandiduješ :-)
Mazánek s kotětem, Anonym, 23.3.2012 12:04:44
http://vtipy.netroof.eu/item/7189/mazanek-s-kotetem/
Řešení stranických problémů, Anonym, 23.3.2012 12:04:23
http://vtipy.netroof.eu/item/7195/reseni-stranickych-problemu/

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru