18.1.2012 13:36 - Místopředseda ČSSD Jiří Dienstbier opět vévodí žebříčku nejpopulárnějších politiků. Tvrdí to nejnovější průzkum Střediska empirických výzkumů (STEM). Přitom je zajímavé, že Dienstbier se drží na první příčce již od loňského září. Šéf sociálních demokratů Bohuslav Sobotka si pak druhou pozici vyměnil s Miroslavou Němcovou. Do první pětice se ale vrátil Karel Schwarzenberg.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Roste obliba vládních politiků. To není vtip, to je průzkum, , 20.1.2012 5:42:28
Dočetla jsem se, že je v oblibě i ministr zahraničí. Je vprvní pětici. Snad tu slávu naprospí, aby si mohl vychutnat ten blažený pocit.
Pro parlamentní místní komunisty!, , 19.1.2012 21:11:42
Posilujem,posílíme,zesílíme rady vám udílíme:ZALEZTE!!!!!
Stálé lhaní stále dokola- to jsou placené "průzkumy", , 19.1.2012 17:52:38
Re:Wolf, Snonym, 19.1.2012 17:49:31
Prosím, přestaňte už lhát a krást- ale v ČR je to asi jako přestaňte dýchat! Máme to, co jsme chtěli- nebo ne? Jestli ne, proč se nikdo nesnaží o petici, která omezí imunitu politiků jen na jejich projevy ve sněmovně či senátu, bude žádat jejich odvolatelnost a dále trestní a občanskou odpovědnost za přehmaty učiněné během funkčního období a zavede konečně institut referenda! A zejména inspirovat se volebními zákony z 1. republiky, kdy existovaly vázané mandáty- pokud se poslanec spronevěřil volebnímu programu své strany, byl zbaven mandátu- což vylučovalo nepříjemné překvapení po volbách a omezovalo korupci a navíc existovalo větší poměrné zastoupení pro strany- ne jako nyní.A vláda by se tak položila už dávno sama!
O oblibě vládních politiků bych nevtipkoval. Může se to v posledku vymstít., , 19.1.2012 12:33:58
Obliba Kalouska,Vondry,Nečase,Němcové,Bendy atd. se blíží oblibě obludného Langera a církve katolické. Tož tak.
Průzkum, , 19.1.2012 10:52:29
Kdo tomuto průzkumu věří? Snad jenom politici,kteří si to zaplatily.Nevěřím ani volbám,myslím si,že je vše zmanipulované,přece není možné aby zloději a tuneláři tam seděli i 20let.
To není vtip to je placený průzkum ODS, , 19.1.2012 10:32:32
už jde do prdele, tak to zkouší dalším a dalším oblbováním těch netupějších ovcí.
Re:To není vtip to je placený průzkum ODS, , 19.1.2012 10:38:17
Výzkum prováděli na Seychelkých ostrovech, kde se ptali milionářů z Čech, toho Diensbiera tam museli dát, aby to vypadalo věrohodněji. Lživá propaganda opět v plné ráži.
Češi jsou mistři kreativní statistiky, , 19.1.2012 9:37:22
stejně jako kreativního účatnictví.všechno se dá udělat legálně tak, aby to vyšlo.Stačí jen vstupy správně poskládat
Ovšem v případě, že by to snad lidé s oblibou mysleli opravdu vážně, dá se uvažovat o hromadném masochismu a sebevražedných sklonech.
..jak vidno pravičácká oblbovací mašinérie médií a institucí , , 19.1.2012 6:11:33
zase jede na plné pecky. Ještě je třeba vytáhnout nějaký hnůj a nepravdu na levicového politika a po íčkovsku Langrovsku vykonstruovat
nějakou " velkou aféru"
Re:..jak vidno pravičácká oblbovací mašinérie médií a institucí , , 19.1.2012 11:38:00
A pak mohou ještě nastoupit vajíčkaři.
Re:Kdo je to ten chytrej Hartl????, , 18.1.2012 20:59:47
Hartl je šéfem sociologické agentury, u které si před minulými volbami ČSSD pravidelně objednávala průzkumy veřejného mínění, které jí pak vycházely neuvěřitelně pozitivně a jejich eufórie neměla hranic. Teda až do skutečných voleb... ;)
Re:Kdo je to ten chytrej Hartl????, , 19.1.2012 6:40:53
ČSSD poslední volby vyhrála, jenže žijeme v zemi, kde vítěz voleb nevládne.
Zda, , 18.1.2012 19:30:53
Zda se mi ze lide pracujici pro agenturu STEM jsou prinejmensim bud alkoholici a nebo pacienti Bohnickeho ustavu jinak to neni mozne !!!!
Re:Zda, , 19.1.2012 6:49:05
ODS a pravici volí ti, kterým vyhovují zákony na snadné a dle zákona legální podvody, kradení a korupci. Těm jde o velké zisky, o které by přišli, kdyby se k zákonodárné moci dostali ti, kteří by dle selského rozumu zrušili tu zákonnost snadného obohacování se a zavedli postižitelnost za podvody, zlodějinu a korupci. Proto tolik voličů "pravice", ale v ČR spíš zlodějice v ČR. Tito lidé vědí, že k volbám musí, jinak budou bez mamonu.
Re:Zda, , 19.1.2012 19:21:57
A je to tady.Příští volby zase vyhrajou ty samé strany,sme v prdeli
Na to platí..., , 18.1.2012 19:30:37
to známé přísloví, že 100x opakovaná lež se stává nakonec pravdou ! Navíc, když je ještě propagandistická a dobře zaplacená !
Němcová když otevře zobák, tak žvaní jak ta dřívější komouška Kabrhelová ..., , 18.1.2012 19:13:18
opravdu oddaná slípka novodobým zločincům, však kde jinde by měla vůz a benzin "zadara" pro rodinku ...
Za tohle jim rostou preference asi, , 18.1.2012 18:59:18
Jestli v něčem může vést Česká republika smutný prim, pak je to množství exekucí, ke kterým v posledních letech u nás dochází. Jejich počet překročil již dávno milion, jen v roce 2010 jich bylo tři čtvrtě milionu. To znamená, že se s tímto velmi nepříjemným postihem setkal během svého života každý desátý Čech, včetně kojenců i důchodců (ti mají bezmála v sedmdesáti tisících případech obstavené důchody právě kvůli exekuci). Denně je u nás nařízeno 2000 dalších exekucí.
Re:Za tohle jim rostou preference asi, , 19.1.2012 6:52:13
No, je dobrej podnik, být exekutorem. Zisky snadné a velké a dle zákona. Taky jedna skupina lidí, kteří když jdou k volbám, volí ODS a TOP 09.
STEMáci moc chlastáte, pak nevíte co píšete.., , 18.1.2012 18:54:25
Němcová, to je jednoduše a slušně řečeno prdelka. Ta bude
poklonkovat každému šéfovi ODS jenom proto, aby na ni zbyl
ten největší krajíc nejvíce namazaného chleba, no a neslušně
řečeno, je to svině nejhrubšího zrna.
Re:STEMáci moc chlastáte, pak nevíte co píšete.., , 19.1.2012 9:51:10
souhlasím.Vždyť ta madam,dojička s maturitou snad ovládne jen krávy
Jako já na příklad miluju Nečase, Kalouska a Johna (Bártu)! Ty vole, to není žádná prdel, to je fakt! , , 18.1.2012 18:50:54
Já je opravdu miluju! Nejvíc!!!!!! Kurva, tak tomu věřte do píči!!! Já prostě chci, aby mi tahle zkurvená verbež srala na hlavu,já to chci, já si to přeju!!!!!!!!!
Diagnóza: Stockholmský syndrom!, , 18.1.2012 20:01:39
Buď jsou ty průzkumy zmanipulovaný /příp. zfušovaný/ nebo jsme národ tupounů... Ačkoliv Dienstbier je mi taky sympatickej, jeho prvenství se nedivim.
Nemcova vsadila na image krasne blbe vily., , 18.1.2012 18:41:06
Je to hlavni svickova baba modrych strak, takova se musi libit.
Roste obliba vládních politiků, , 18.1.2012 18:37:23
Snad jedině u zločineckých organisací...
Sl. Böhmová kolik Vám za to svinstvo zaplatili???, , 18.1.2012 18:22:52
Že vám není hanba. Kua nedráždíte nás už trochu moc?!
Oni, , 18.1.2012 18:18:48
Oni se v tom STEMU rozhodli ze budou denne nasirat narod svyma nesmyslnyma pruzkumama ... vcera ze preference pravice rostou dnes ze ta Pi.. Nemcova je v oblibe a ostatni frustati z vlady take no nevim fakt o co se snazej!!!
prefererence rostou, , 18.1.2012 18:16:36
preference rostou ale do záporných čísel vůbec těm kydům něvěřte dostali strach tak zkoušej využít propagandu včetně veškerých člověk který by věřil takovým politikům je buď blázen nebo nesvéprávný
DŮCHODCE, , 18.1.2012 18:08:19
TI CO NÁS CHTĚJÍ PRODAT EU.ONI JSOU OD EU BILDERDERG GROUP ŠKOLENI.
Rodiče šéfa diplomacie Karla Schwarzenberga využívali k levné práci vězně z kárného a později sběrného tábora Lety u Písku. , , 18.1.2012 17:55:13
Uvedl to týdeník The Prague Post s odvoláním na nové vydání knihy Bouře amerického autora Paula Polanského. Nabízíme vám text, který na toto téma vyšel už v roce 2003.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/407-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k-praci-vezne-z-tabora-v-letech.aspx
Schwarzenberg je nejlepší politik
Rodiče šéfa diplomacie Karla Schwarzenberga využívali k levné práci vězně z kárného a později sběrného tábora Lety u Písku. , , 18.1.2012 17:54:42
Uvedl to týdeník The Prague Post s odvoláním na nové vydání knihy Bouře amerického autora Paula Polanského. Nabízíme vám text, který na toto téma vyšel už v roce 2003.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/407-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k-praci-vezne-z-tabora-v-letech.aspx
Schwarzenberg je nejlepší politik
Jednička je pan ADREJ BABIŠ, , 18.1.2012 17:53:31
Toto však modrobolševická média poněkud nezmínila.
Re:Jednička je pan ADREJ BABIŠ, , 18.1.2012 18:06:56
Zákony vs práva Zvláště v češtině panuje naprostý chaos mezi pojmy právo a zákon. Tyto pojmy jsou směšovány a užívány jako synonyma. Když označíte Hi-Fi věž jako kuchyňskou troubu a budete s ní tak zacházet, tak pravděpodobně zničíte jemnou elektroniku lívancovým těstem a místo večeře skončíte o hladu. Když zaměníte práva a zákony výsledek se nedostaví tak bezprostředně. Po určitém čase uvidíte, jak kdysi vzkvétající svobodné země stojí na pokraji zhroucení, a pro ty, kteří je svou prací stále ještě drží nad vodou, chystají reformy veřejných financí. Zákony jsou skupinou státem uznávaných a vynucovaných předpisů. Práva, píše Ayn Randová:“? jsou spojnicí mezi morálním kodexem člověka a zákonným kodexem společnosti, mezi etikou a politikou. Individuální práva jsou prostředkem podřízení společnosti morálním zákonům.“1 Nejdůležitějšími právy jsou práva na život, svobodu a majetek. Život jedince je primární etickou hodnotou. K tomu aby tento cíl mohl člověk sledovat a zároveň žít ve společnosti, potřebuje, aby nikdo násilně nezasahoval do jeho jednání (právo na svobodu) a aby výsledek svého produktivního úsilí mohl užívat rovněž bez fyzického donucení (právo na majetek). V ideálním případě by tedy zákony legalizovaly práva ve společnosti, tj. umožňovaly by člověku žít dle morálních zásad. V současné společnosti zákony tuto funkci neplní, naopak nutí občany k nemorálnímu jednání. Důležitým aspektem práv je to, že jsou nezcizitelná. I když existují zločinci, kteří násilným jednáním zbavují lidi svobody a majetku, práva stále zůstávají na straně obětí. Za zločince v tomto případě označuji nejen zloděje aut nebo nebo třeba gangy přepadávající pošty a banky, ale především ty odpovědné za současný stav zákonů. Daňové podvody Kdyby zloděj obhajoval krádež tím, že se potřebuje najíst, že jeho matka potřebuje operaci, že jeho děti potřebují nový počítač nebo že jeho oblíbený fotbalový tým potřebuje nové dresy, nic by to nezměnilo na nemorálnosti a protiprávnosti jeho jednání. Když si chudí, nemocní, potřební a fotbalový fanoušci zvolí vládu, která okrádá lidi prostřednictvím daní, aby uspokojila jejich potřeby, stále to nic na nemorálnosti a protiprávnosti takového jednání nemění. Potřeba není právem. Daně nejsou o nic lepší než krádež. Postavit člověka před alternativu zaplať nebo půjdeš do vězení (a pokud nebudeš s vězením souhlasit a utečeš, tak tě zastřelíme) je chování pouličního zloděje. Žádný zloděj však nikdy neokradl milióny lidí o 50% a více procent vytvořeného majetku, a to pravidelně každý měsíc. Lidé, kteří takovému vydírání vzdorují zfalšovaným daňovým přiznáním, jsou oběťmi bojujícími za svůj život, za svá práva. Nechtějí se nechat degradovat na úroveň středověkého nevolníka, který pracuje pro obživu svého pána. Zlem jsou daně, ne ti, kteří je odmítají platit. Ilegální podnikání Pracovat jako podnikatel je v naší zemi zakázáno. Pokud chcete podnikat, musíte mít speciální povolení (živnostenský list, koncesní listinu atd.) Tento zákaz je podstatně horší než daňová konfiskace, byť i velké části vyprodukovaného majetku. Zakázat někomu vytvářet hodnoty a podporovat tak svůj život je totéž jako ho odsoudit k smrti. Tento systém zákazů a povolení je v pošlapáním svobody, která je nutnou podmínkou života. Automechanik, učitel nebo bankéř, kteří nesplňují zákonná kritéria jsou odsouzeni k práci „načerno“. To neznamená, že by svou prací činili něco špatného. Zlem jsou zákony, které stanovují kritéria pro to, kdo může pracovat v jakém oboru, ne produktivní jedinci. Nemožnost správné volby Smíšená ekonomika, ve které žijeme, obrací to, co by mohlo být ve svobodné zemi ctností, proti vlastnímu životu. Poctivost dnes znamená být okraden, pravdomluvnost být zbaven svobody výběru povolání. Produktivita je nástrojem obětování svého života neschopným a neproduktivním. Ani produkce v šedé ekonomice není řešením v souladu se životem. Riskovat ztrátu svobody výměnou za možnost ponechání si vlastního majetku je volba, ve které nelze uspět. Obě alternativy jsou neslučitelné se životem. Co tedy lze poradit lidem kteří tuto volbu udělat musí? Prožít svůj život v okovech je jistě horší než ho prožít jen s 30% majetku, který vytvoříte, nebo pracovat v jiném oboru, než po kterém toužíte. Snažte se legálně snížit svoje daňové zatížení. Snažte se nějakým způsobem zlegalizovat předmět svého podnikání. Pokud se již rozhodnete působit v šedé ekonomice, dobře zvažte rizika a výnosy. Jediným správným měřítkem je váš život. Společnost a zákony lze změnit. Nikdy nezapomínejte, že vaše práva jsou nezcizitelná a že na jejich respektování závisí váš život, chcete-li žít životem člověka a ne otroka či zvířete. Bojujte za ně! Jinak budete muset vždy volit mezi zlem.
Re:prevefernce se zvyšují i u Petra Gazdíka -., , 18.1.2012 17:45:03
Není se čemu divit.........
http://vtipy.netroof.eu/item/5880/hlasna-trouba/
Re:prevefernce se zvyšují i u Petra Gazdíka -., , 18.1.2012 17:44:55
Není se čemu divit.........
http://vtipy.netroof.eu/item/5880/hlasna-trouba/
Madl by udelal nejlepe,kdyby se uz konecne zacal starat, , 18.1.2012 17:38:43
o sveho zlodejskeho fotrika,pravomocne odsouzeneho v C.Budejovicich.To musi byt rodinka k pohledani,tenhle sajrajt.
JEN BLBEC VERI PRUZKUMUM, , 18.1.2012 17:31:57
Takovych volovin uz uvedly ty pruzkumove firmy. Na prvem miste se objevily jmena jako Pospisil,Rychetsky,Fischer,ackoliv nikdo neuvedl, co udelali tak vyznamneho pro narod.Nyni vytahuji na prezidenta
opet Fischera, ktery jako predseda vlady zadnou lumparnu ani nepojmenova, natoz aby nekoho jako predseda obvinil.
Zrovna takovy pokrytec je Pospisil, ktery jak o nem rekl jeden politik navrhuje spoustu veci, ale kdyz ma na nekoho dat navrh na karne rizeni, tak strci hlavu do pisku.Teprve nyni, kdyz uz ty lumparny nemohl shodit ze stolu, tak chce potrestat nejake soudce z mist daleko od Prahy.Znamena to, ze nikdy nechce trestat soudce z Prahy- tam je centrum mafie
http://vtipy.netroof.eu/item/5568/agentura-quotmodre-kostequot/, , 18.1.2012 17:34:25
V případě Pospíšila nebuďte optimista........
Já myslel,že u nás rostou jen ceny a nezaměstnanost,to ostatní je placená manipulace veřejným míněním, , 18.1.2012 17:24:11
Nebo je reálna druhá možnost,že průzkum probíhal v restauraci,kde někteří již od 29.12.trénovali na Silvestra.Jestli jsou ovšem mezi námi ještě stále nepoučitelní tupouní a obdivovatelé politických zlatokopů a zločinců,tak potom navrhují pro jejich vystřizlívění zvednout DPH na min.40%,ihned.
:-)))))))))))))))))))))))))), , 18.1.2012 17:24:08
Tihle blbci jsou v ramci predvolebniho klani v pohode udelat pruzkum,z ktereho vyplyne,ze Cesko lezi v Severni Americe.V Cesku to ale nevadi,blby cesky volic zkousne uplne vsechno...Mimochodem,amici maji za to,ze Cesko je vlastne Madarsko a mluvi se tu spanelsky...Zajem o Cesko je vsude obrovsky:-)))))))))))))))
Nojo , když dělají průzkum , , 18.1.2012 17:13:49
v Práglu na Václaváku, tak se tomu ani nedivím. přijďte udělat průzkum na sever Moravy, nebo na západ Čech. To potom uvidíme výsledek !
Roste prý.., , 18.1.2012 17:06:52
.."obliba" vládních politiků ! Pepo Geoblesi tam dole, nebo nahoře, slyšíš to ? Máš skvělé nástupce a měl by ses od nich ještě co učit
Lživý průzkum, , 18.1.2012 17:05:39
Mádl už se zase sere do kometářů.Zajímalo by mě kolik za ty blbosti shrábne,zadara to není.A s tou Němcovou běžte do pr....ta se balí do šátků,jak baba jaga ona totiž je.Lže,obhajuje své odeesáky,paouškuje co řekne Nečas to řekne ona nic z ní nevyjde pořádného,vlastně kecá jen to slyší.Je mi z ní na blití a vůbec ze všech odeesáků a celé vlády.Pryč s něma.
S Bc.Jaroslavem Kakem nemohu ve všem souhlasit., , 18.1.2012 17:04:00
Po roce 1989 nás zadlužovaly jak pravicové,tak levicové vlády.
Prozkoumané průzkumy , , 18.1.2012 16:57:29
Uvádějte vždy kdo ten průzkum zaplatil ! Takových průzkumu vám spíchnu do týdne dvacet . (vyšší cenová nabídka má přednost). To opravdu není vtip ale vrchol tragedie "průzkumáci".
Bc Kak, , 18.1.2012 16:57:26
Ale,ale kdo nám to zasse blbě vystudoval.Drancovat se začalo za Klase,takže pozor.Dobeš o BC říká,že jsou retardovaní,je to pravda.Můžete nám to potvrdit na vlastní kůži,jak se cítíte,ale pozor,Dobeš je ministrem,ten ví všechno nejlíp.!!Je potřreba se vrátit do školy,ale né do té,co ten titul dávali za něco..a pak literatura by vás nezklamala.
paní Němcová je tak, , 18.1.2012 16:54:21
hloupá,že i ti nejhloupější jsou vedle ní chytří,bodejť by nebyla oblíbená
Průzkum, , 18.1.2012 16:51:54
Cha cha tento průzkum dostal za úkol pomoci odstavit Holešovskou výzvu proto tento výsledek.Těch lží už je dost.Němcová na 2.místě?Ta lže jak tiskne a hrne se na Hrad místo Klause on jí drží místo.Vy jste se zbláznili ODS musí skončit,před volbami začínají alespoň mluvit,jinak drancování pokračuje.Nečasova sekretářka skoro 300 tis.odměn a to Mádle chceš říct,že lidé pochopili?Mýlíš se ale strašně!!!
Sociálním šmejdům přestávají lidé věřit., , 18.1.2012 16:51:48
Je dobře,že věříme víc a víc zodpovědné pravici.Levice nás zadlužovala,okrádala kde se dalo-zavřít je do rezervace,bez možností vycházek komunisti a socialisty.
Re:Sociálním šmejdům přestávají lidé věřit., , 18.1.2012 17:25:23
Atebe ty pičinko zavřít do Bohnic za velice silný mříže. Takovýho blba negramotnýho jako seš ty,aby svět pohledal.
Re:Sociálním šmejdům přestávají lidé věřit., , 18.1.2012 16:58:51
to jste vyčetl z průzkumu,nebo jste na to přišel sám?
lidi, probuďte se!, , 18.1.2012 16:50:47
Tuhletu vládní garnituru je potřeba celou vymést. Objeví se politik, je tu pár měsíců a už je populární. Kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt a pan Dienstbier není žádný lidumil!!
český průzkum je na úrovni,každý týden jiná data, , 18.1.2012 16:48:38
Jasně roste obliba politiků,hlavně že to ukazuje průzkum,jen se nemluví o tom koho se ptají-zřejmě politiků a straníků.
Je to logické,že podpora vládních politiků roste., , 18.1.2012 16:41:52
Lidé totiž vědí,že reformy jsou nutné a potřebné.S každým dalším reformním úsilím tato podpora ještě vzroste.Jsem optimista i co se týká dalších voleb.Lidé budou trochu možná reptat,ale hlas pravicovým stranám nakonec určitě dají,aby pravicová koalice mohla pokračovat ve své práci.
Re:Je to logické,že podpora vládních politiků roste., , 18.1.2012 16:57:49
Jdem přesvědčen, že firmy provádějící průzkum, jsou silně neobjektivní. Přece je všem jasné, že na prvním místě by měl být Dalík s Topolánkem. Pak je to ten nejsprávnější a nejlepší průzkum. Popřípadě můžete jsště přihodit Macka, jako takovou třešničku na dortu. A když k tomu přidáte ještě Knížáka, tak to jste na vrcholu objektivnosti. Tak daleko před volbama a už začínají oblbovat. To bude mediální masáž, až budou zkutečně volby
Re:Je to logické,že podpora vládních politiků roste., , 18.1.2012 16:51:43
Jinak normální, nebo jseš skutečně ten kretén jak ses podepsal?
Za taskové manipulace veřešjným míněním a lži de ještě dnes ve státech, , 18.1.2012 16:39:05
vedených poctivými a slušnými lidmi popravuje,u nas se za to dostaváj platové bonusy,že prostitutky novinářské a pruzkumníci co děláte pruzkumi v kuloarech poslanecke sněmovny a v klubech trojkolky!
Kradousku odpovíš?, , 18.1.2012 16:33:44
Odpoví někdo místo Kalouska?
V dubnu tohoto roku jsem po odvysílání pořadu Hyde park, kde vystupoval pan Kalousek a pořad se mj. týkal důchodové reformy, zaslal panu Kalouskovi následující e-mail s dotazy.
Dobrý večer pane Kalousku.
Protože jsem sledoval některé pořady, ve kterých jste vystupoval, měl bych pár dotazů k vysvětlení.
1. V hyde parku jste řekl, že je 5 mil. pracujících, kteří odvádí ze své mzdy 28% do důchodového průběžného fondu. Za předpokladu že je průměrná hrubá mzda cca 25 000 Kč, mělo by to být 35 mld. Kč měsíčně. Dále jste řekl, že důchod pobírá cca 2,5 mil. osob. Na stránkách MPSV je uvedeno, že na konci roku 2010 byl průměrný důchod cca 10 138 Kč. To by představovalo cca 25,4 mld. Kč. Kam se káždý měsíc poděje těch cca 9,5 mld Kč které by měly být v přebytku?
2. Dále jste prohlásil, že je u nás drahá pracovní síla. Můžete sdělit prosím kolikrát je u nás lidská práce dražší než např. v Německu ? I při vysokých odvodech (jak uvádíte) zaměstnavatelů, jsem toho názoru, že je u nás lidská práce (hlavně dělnických profesí a nižších technických pracovníků) velice podhodnocena (chápu váš výrok asi takhle:
Německo 20% z 250 Kč/h- a to by musel být plat jen asi 1 620 Euro za měsíc- je 50Kč, a Česko 50Kč ze 100Kč/hod je potom 50% - hrubá mzda asi 16 200 Kč, (a vy porovnáváte ty % a ne finance). Z toho pak vyplývá problém státní pokladny (čím nižší mzda, tím menší odvody na daních, tím méně nákupů a z toho méně peněz z DPH atd, atd.).
3. Co jste za své dlouholeté působení v politice a ve vládách udělal pro to, aby u nás platilo - evropská práce, evropská mzda ? Pokud chcete argumentovat nízkou produktivitou práce porovnejte prosím produktivitu práce a mzdy ve Škodě Mladá Boleslav a ve VW v Německu. Proč jste např. při snižování dání pro podniky nedohodl, že tyto prostředky podnikatelé přesunou do mezd ? Vždyť by si i oni zajistili do budoucna vyšší poptávku po jejich výrobcích a službách.
Neměl bych nic proti šetření si na důchod, ale musel by tomu odpovídat plat zaměstnanců. Vaše (vládní) nároky na občany co se financí týče, odpovídají tak čistému příjmu pro čtyřčlenou rodinu ve výši cca 45 - 60 tis. Kč za měsíc při dnešních cenách.
http://vtipy.netroof.eu/item/6780/varovani/, , 18.1.2012 17:41:56
Už jsem ti jednou odpovídal . Jsi snad blbý, nebo jaký......
www.szcpv.org, , 18.1.2012 16:27:22
Dopis Zbyňka Čeřovského prezidentu Václavu Havlovi
Pane Havle,
přečetl jsem si pozorně vaši řeč před Městským soudem v Praze
dne 14.prosince 1993. K vašemu expozé se vyjádřil i pan John
Bok, ale váš projev z 1.ledna 1994 mne přiměl k tomu, abych se
otevřeným dopisem k této situaci vrátil.
Co nás spojovalo
Poprvé jsem se o vás dozvěděl v roce 1968 z tisku, že jste
našel ve svém bytu zabudovaný odposlech. Pak nic, až ve vězení
v roce 1977, když o vás Rudé právo psalo o samozvanci a
zaprodanci. A také o jakési o Chartě 77 (Severočeský Průboj
psal dokonce o Chátře 77. Měl byste toho šéfredaktora
vyznamenat.Myslím že se jmenoval Škoda. Určitě by si to
zasloužil).
Domníval jsem se , že nás spojuje společná myšlenka odporu ke
stávajícímu režimu. Byl jsem vděčen vám a vašim přátelům, že
jste po letech mrtvolné normalizace našli odvahu říci své
názory. Byl jste mně myšlenkově blízký, považoval jsem vás za
morálně čistého a statečného člověka. Proto jsem se přidal na
Vaší stranu, proto jsem po propuštění z vězení podepsal Chartu
77. Že se můj podpis objevil v seznamu až o rok později, to je
vina Ludvíka Vaculíka. Ale vina odpouštějící, neboť on sám měl
toho roku až příliš mnoho starostí. A příliš mnoho výslechů na
StB, které mně také čekaly a pak se znásobily.
Co nás rozdělovalo
Když jsme spolu vedli ve vězení na Borech v roce 1982 a krátce
i počátkem roku 1983 hovory o současné vnitřní i mezinárodní
situaci, považoval jsem vaše stanoviska za názory poněkud
pomateného intelektuála, který neví, o čem hovoří. Odmítal jste
politiku zbrojení Reaganovy vlády jako politiku vedoucí
k dalšímu mezinárodnímu napětí a ke konfrontaci s bývalým SSSR.
Tvrdil jste, že v zájmu míru je třeba rozpustit Varšavskou
smlouvu i NATO a přesvědčoval jste mne, že by obě velmoci,
t.j. USA a SSSR, měly zasednout k mírovému jednání. Nechtěl
jste pochopit a nebyl jste ani ochoten akceptovat názory, že
s tehdejším Sovětským svazem se nedá jinak hovořit než z pozice
síly, neboť se skutečně jednalo o "říši zla",jak říkal
president Reagan. V důsledku politiky bývalého SSSR byla naše
země v srpnu 1968 okupována, v důsledku této politiky jsme byli
oba, každý z nás, nejméně dvakráte ve vězení. V důsledku této
sovětské politiky byl u nás po roce 1948 instalován režim,
který si nezadal s režimem jiných diktátorů na celém světě.
V důsledku tohoto režimu došlo také k hluboké devastaci nejen
přírody, ale lidské morálky, svědomí a charakterů statisíců
lidí, což si zejména nechtějí připustit ti, kteří se pro tento
zločinný režim angažovali a páchali jeho jménem zločiny na
svých spoluobčanech. V důsledku této a žádné jiné skutečnosti
nedošlo k tak hrůzným činům, jež od doby Hitlerovy říše nemají
obdoby. Ostatně pak, mnohé z těchto názorů jste ještě později
veřejně hlásal i jako prezident ČSFR.
Místo toho, abyste tyto zločiny odsoudil, vy jste je hájil
a nadále hájíte. Obhajujete nejen původce všech těchto
hanebností, ale dospěl jste již tak daleko, že z viníků děláte
oběti a z obětí viníky tohoto stavu. Tento váš projev je
jednoznačný důkaz toho, že nemáte nebo nechcete mít o realitě
dneška pravdivý obraz a že nechápete, nebo nechcete chápat
problematiku minulosti ani současnosti. Stal jste se zastáncem
zločinců a jejich hlásnou troubou. Podle našeho zákonodárství
se ten, kdo sám zločiny obhajuje, kryje nebo hájí, dopouští
trestného činu. V demokratické společnosti, pokud bychom v ní
žili, by tento jediný fakt musel vést k vaši abdikaci! Vy se
však v rozporu s vaším tvrzením hodláte stát doživotním
prezidentem a v této funkci byste se chtěl zřejmě dočkat
i státního pohřbu.
Proč jsme se rozešli
Moje znalosti o vaši činnosti jsou však poněkud rozporné.
13.prosince 1989 jste vyslal své emisary do Valdštejnského
paláce, kde vaším jménem jednali se zástupci KSČ, které vedl
tehdejší nejvyšší svazák Mohorita. Tam byla dohovořena zrada na
našich národech. Vám byl přislíben úřad prezidenta ČSSR a vy
jste za to slíbil nedotknutelnost a nepostižitelnost
komunistických zločinců a zachování status quo ve vnitru
a v armádě. Tento fakt později potvrdil i svým dopisem
velvyslanec Slánský jr., kterého jste neprodleně vyslal a dosud
ponechal v Moskvě. Vaši valštejnoskopalácoví emisaři se všichni
do jednoho dočkali dobrých, zasloužených, ale i rozhodujících
míst ve státní správě. Nejvíce na ministerstvu zahraničních
věcí, později přímo u vás, na Hradě, jako výraz vašich díků za
Vaše prezidentské zvolení. Přestože o této hanebnosti byly
přineseny důkazy a byl jste vyzván, abyste se k nim přiznal
nebo zaujal své stanovisko, zahalil jste se mlčenlivostí.
A nebo se považujete za člověka, který není povinen se ze své
činnosti nikomu zodpovídat. Jako př. bych chtěl uvést některé
ze zahraničních cest, které vás usvědčují z prolhanosti. Byl
jste v Mexicu a prohlašoval jste, že odtud dostaneme ropu. Je
to stejné bláznovství jako Dubčekův dovoz uhlí z Austrálie. Byl
jste v Nicaragui a tvrdil jste, že vymůžete dluhy. A tak bych
mohl pokračovat. Vyjel jste na Jižní město a pomlouval zdejší
"králíkárny". Nic se však za vašeho panování nezměnilo. Jen to,
že teď se nestaví vůbec nic a lidé nemají kde bydlet. S velkou
slávou jste si držel nos na hrůzami severních Čech. Všechno
jste správně zkritizoval, přednesl jste své demagogické názory,
ale nestalo se nic. Spíše je to horší, protože bývalý komunista
Dlouhý pokračoval v ničení dalších obcí, ačkoliv jste
prohlašoval opak.
Překvapení
Když jsem 10.prosince 1989 přijel po letech exilu do Prahy
a dozvěděl jsem se složení nové vlády v t.zv. postkomunistické
společnosti, nechtělo se mně věřit, že předsedou vlády je
nomenklaturní bolševik Čalfa a že jste křeslo ministra obrany
svěřil pučistovi Vackovi a na Hrad i do vlády instaloval
nepochybné agenty KGB, z nichž někteří tam jsou pro vás jako
nepostradatelní dodnes. Tehdy jsem se domníval, že je to
součást vaší promyšlené strategie nekrvavé revoluce. Teprve
dopis syna jednoho ze zločinců této země, jehož matku nám Česká
televize nedávno prezentovala jako div ne zasloužilou
demokratku, mně otevřel oči. Všechno byla falešná hra, podlost
a zločin, spáchaný na lidu této země a vy hrajete absurdní
komedii podle vzoru vašich absurdních her. Při svém prvním
rozhlasovém a televizním projevu z Hradu v lednu 1990 jste
řekl, že se "z těchto míst lhalo". A vy sám dosud lžete
a zastíráte objektivní pravdu a skutečnosti. Ve svém zájmu,
v zájmu své pýchy, ješitnosti, pocitu důležitosti a domněnky,
že jste jediný, vhodný a schopný vést tuto zemi jako prezident.
Prezident v roli obhájce zločinců
Prohlásil jste, že zveřejnění seznamů spolupracovníků StB v
Necenzurovaných novinách způsobilo četné lidské tragedie, aniž
jste uvedl konkretní případy. Já na rozdíl od vás, třebaže jsem
měl jen omezenou možnost přístupu k dokumentům StB bych chtěl
uvést opak. Na rozdíl od vás budu jmenovat příslušníky a agenty
StB plnými jmény, aby se naši občané dozvěděli pravdu o svých
spoluobčanech. Nebudu plýtvat zkratkami jmen jako O.Š.,M.V.
a podobně, protože mně nic neříkají. Nebudu také s vámi
polemizovat, zda zločiny StB a jejich pomahačů způsobily více
či méně zla, než zveřejněné seznamy. Jsem totiž na rozdíl od
vás přesvědčen o tom, že tato organizace, ne nepodobná SS, SA,
SD nebo Gestapu, byla organizace zločinecká a že jejich
pomahači byli a jsou zločinci a měli by se za svoji čínnost
zodpovídat. Ale to byste nesměl 13.prosince 1989 slíbit jejich
beztrestnost a nedoknutelnost. Vám šlo zřejmě o prezidentský
post mnohem více, než o vámi proklamovanou spravedlnost, pravdu
a lásku. Nakonec jste svůj postoj vyjádřil panu
Dr.Ing.Andělovi, když jste prohlásil, že v této zemi žádný hon
na komunisty nebude. Souhlasím proto s vyjádřením Johna Boka,
že celá tato plejáda zločinců vstávaje lehaje může děkovat Bohu
za vás a vaše prezidentování.
Když jsem měl nedávno možnost nahlédnout do zachovaných
dokumentů StB a hovořit o nich s lidmi, kteří vědí, o čem
hovoří, je možno si vytvořit jednoznačný a pravdivý závěr.
Každý, kdo se stal agentem této mocné, výborně organizované,
vycvičené a vyzbrojené organizace, stal se jím dobrovolně a s
plným vědomím! Mohli bychom diskutovat o pohnutcích těchto
lidí. Byly různé, od vady charakterů, podlézavosti, ješitnosti,
touhy po moci či beztrestnosti až po docela obyčejnou
zbabělost. Ale každý si měl uvědomit dříve než namočil pero
k podpisu, že se dává do "spolku s ďáblem". A většinou všichni
mysleli, že budou na úkor svých spoluobčanů beztrestní až do
smrti a že se to nikdy nikdo nedozví, protože tenhle režim bude
navěky, jako proklamovaná Hitlerova Třetí říše. Ale jak vidno,
se zklamali. Nejvíce ti, kteří takovou spolupráci podepisovali
ještě v roce 1989!
Kolik bylo těch sebevražedných pokusů ?
Nevím a neslyšel jsem o žádných sebevražedných pokusech, jak
jste o nich hovořil. Vím však o více jak dvěstěpadesáti tisích
odsouzených a přes třista popravených osobách padesátých
letech. Vím o milionech let, které prožily oběti komunistické
totality ve vězeních. Pokud nevěříte, zeptejte se na místě
oprávněném, na Konfederaci politických vězňů. Dejte však pozor,
abyste i tam nenarazil na nějakého dřívějšího udavače nebo
konfidenta StB, neboť i tato organizace na popud StB vznikla
a byla založena.
Mohl bych hovořit o statisících občanů, kteří v důsledku
totalitní moci byli vyhozeni z práce a místo uplatnění svého
vzdělání byli pomocnými dělníky, umývači oken nebo hlídači. Vás
to nepostihlo, vy jste byl "spisovatel", chráněný a hýčkaný
režimem. Zatímco tisíce z nás posílalo své dopisy z vězení domů
jako motáky, protože značná část pošty byla zadržována, vy jste
mohl napsat a odeslat z vězení celou knihu, aniž by vám byť
i jediný dopis byl zadržen, vrácen nebo neodeslán! Já byl
u toho a vy to víte. Ostatně tak znělo pozdější vaše věnování
knihy Dopisy Olze. V době, kdy se tisíce vězňů doslova mačkaly
v celách na pár čtverečných metrech, vy jste měl na Pankráci
dvoucelu a na Ruzyni jste pobýval v cele určené pro 13 osob
sám! Zeptejte se tisíců politických vězňů, které, jak jste měl
sám příležitost na vlastní oči vidět a slyšet a které jste na
setkání s nimi v Belvederu zesměšňil, jak žili, jak je trápili
a posílali do korekcí s betonovými podlahami s poloviční dávkou
"žrádla", protože to, co vězeňský systém produkoval jako
stravu, se jinak ani nazvat nedalo. Vzpomeňte si také na své
výsadní postavení a balíky, o kterých se mnohým jen mohlo zdát,
zatímco většina z nás měla po celou dobu výkonu trestu balíky
zakázané. Připomínám, že většina z dozorců, kteří nás ve vězení
šikanovali, vyhrožovali nám smrtí nebo nás mlátili, slouží dál
a někteří z nich byli s vaším vědomím povýšeni ve funkcích
a hodnostech, ačkoliv by se měli zodpovídat za své zločiny.
Jako příklad uvádím mjr.MUDr.Borusíka, právě toho, který vás
chtěl klidně nechat ve vězení "chcípnout", jak se sám vyjádřil.
Teď Vás samozřejmě nezná, jako nepoznal i mně. A mohl bych
mluvit o desítkách jiných. A to pominu složení Generálního
ředitelství Vězeňské služby, o kterém se i pan ministr Novák
nerad zmiňuje, ale hlavně kritizoval Dr.Šetinu, že "nevyčistil
Generální prokuraturu". Račte si nechat předložit dokumenty
o jejich minulosti, nebo se podívejte do stále utajovaných
materiálů t.zv. Vnitřní ochrany, čili StB ve Sboru nápravné
výchovy.
Kdo byl opravdu vyobcován?
Jestli si pane Havle mnoho lidí myslí, že jsou vyobcováni "z
obce", pak se o toto vyobcování přičinili sami. Na rozdíl od
vašeho vznešeného poznání znám mnoho lidí, kteří v minulosti a
ještě i budoucnosti budou na černých listinách, protože nebyli
v KSČ, tuto organizaci kritizovali nebo kritizovali lidi, kteří
o jejich osudech rozhodují dosud v t.zv. státních podnicích
nebo jinde, kde se dostali do rozhodujících mocenských, vlivných
pozic. Jen pro osvěžení vaši krátké paměti. Pan generální
ředitel Škody Plzeň nebo ředitel Gramofonových závodů v
Loděnicích. Dnes k tomu zas stačí např. kritizovat vás, aby byl
člověk totálně zničen. Nevěříte? Pak vám připomenu dopis vašeho
poskoka Dobrovského, který mně poslal v roce 1990 když jste ho
udělal, naprosto neschopného, ministrem obrany. Já jsem se
nemohl vrátit do armády, protože jsem kritizoval pana
prezidenta, nebo-li vás!? Co se tedy vlastně změnilo? Vy
upozorňujete na pár příkladů, že lidé ztrácejí zaměstnání.
Kdyby se jich většina nebála a z těch, kteří nikdy nebyli v KSČ
se stali kritici současných bossů s bývalou legitimací, mohla
by situace vypadat jinak. To je také jeden z příkladů vašeho
manipulování s fakty. Další příklad toho, jak by se neměl
chovat prezident.
Moc vydírala občany
Podle vás moc vydírala občany. S tím je možno souhlasit, ale
již méně s dalším zdůvodněním. A právě proto mně tak velice
překvapuje, že na jedné straně víte vše o zrůdnosti moci a
totalitního zřízení a na druhé straně se těch, kteří tyto
nezákonnosti páchali, mocí svého úřadu vehementně zastáváte,
přičemž zapomínáte na jejich oběti. Obklopil jste se plejádou
lidí s velice podezřelou minulostí, mnohdy také jen proto, že
se prohlašovali za umělce, ke kterým se počítáte i vy. Jste to
vy, který jednoznačně zodpovídáte za marasmus této společnosti,
za to, že zločinci nebyli pohnáni před soud a odsouzeni. Vy
jste to byl, který spolupracoval s vládou, vedenou
nomenklaturním bolševikem Čalfou, vy jste ustanovil do křesel
ministrů zločince, povýšil jste do vysokých generálských
hodností bývalé spolupracovníky nebo přímo pracovníky StB, VKR
a KGB nebo své naprosto neschopné přátele. Nepřekvapilo mne
proto ani, že jste opět na Hrad instaloval pana Dobrovského,
který utratil naprosto zbytečně jako ministr obrany daňovým
poplatníkům více jak 60 miliard Kčs, aniž zato československá
armáda byla schopna cokoliv zajistit.Ten pán se nenaučil ani
pořádně řídit auto. Jak potom mohl řídit něco daleko
složitějšího, jako byla armáda, z níž byl kdysi vyhozen. Nikdy
nám ale neřekl proč. Já jen vím, že když byl někdo někdy za
totality vyhozen z armády nebo bezpečnosti, nemohl již dělat
nic. Proto mně překvapuje jeho pozdější studium a činnost
v Moskvě. Za co si ji pan Dobrovský zasloužil? Nedivím se proto
dnes panu Baudyšovi, že náprava páně Dobrovského počínání
v armádě potrvá řadu let.A navíc jste dopustil, že si tento pán
dovolil vykládat a porušovat zákony podle svých představ a jako
výsměch spravedlnosti si z vyhozeného generála Vacka, což mně
jistě do smrti nezapomenete, udělal svého poradce.
Nepochybného agenta KGB, jednoho z těch, kteří přes dvacet let
prokazovali oddanost sovětskému režimu, plk.Diviše, jste přes
veškerá upozornění povýšil do hodnosti generála. Stejně tak
bych mohl jmenovat celou plejádu těchto lidí, přes pana Bizíka,
Gavlase a dalších, z nichž jste mnohým dávno poté, co byla
jejich spolupráce prokázána, propůjčil vysoká státní
vyznamenání nebo je povýšil do vysokých armádních hodností!
Havel a primitivní antikomunismus
Českou zemí se rozšířil primitivní antikomunismus jako
zástěrka pro aktivní bolševiky, kteří ještě nedávno nosili
rudou hvězdu na klopě a knížku téže barvy v kapse. Mnozí z
nich, co servilně ještě v roce 1989 požadovali přijetí za člena
KSČ či byli úspěšnými střelci v Lidových milicí, jsou dnes
členy české vlády a nikomu to téměř nevadí. Ani Konfederaci
politických vězňů a to je zejména překvapující. Mnozí bývalí
členové KSČ, kteří nikdy nikomu neublížili a svým členstvím si
zajišťovali klid pro sebe či rodinu, jsou velmi často vláčeni
tiskem. Mnozí moji milí spoluobčané, kteří naopak nikdy v KSČ
nebyli se však chovali a mnohdy ještě chovají hůře než jejich
bývalí partajní kolegové. Kdybyste chtěl tohle všechno vědět,
máte možnost. Pan Ruml by vám mohl říci, kolik udání dostává
policie na občany, jaká je statistika. Myslíte, že jich je
méně? Ale kdepak, milý pane moralisto! Mnohonásobně více.
O čempak to asi svědčí?. Buď o tom, že tenhle národ je totálně
demoralizován a nebo že vaše moralizování jaksi nebere vážně.
Také proto, že si mnozí myslí, že vy nejste ten pravý, kdo by
měl o morálce hlásat.
A abych byl konkrétní pane prezidente a nechodil kolem horké
kaše jako vy a neuváděl jen zkratky jejich jmen.
Jak se chovali milí spoluobčané
Když mne vzala "do prádla" v roce 1976 chomutovská bezpečnost,
dozvěděl jsem se, že mně udali dva moji spolupracovníci. Jeden
z nich byl nestraník a na KSČ nadával, kudy chodil. Ale zřejmě
jen naoko. Jmenuje se Alois Černý a je z Jirkova.
Spolupracovník chomutovské bezpečnosti, opilec a zloděj
a současně i předseda závodní organizace KSČ na závodě 22
n.p.Plynostav Pardubice se jmenuje Vilém Kohlenberger. A jim
asistovala milenka jednoho z policajtů, Zdena Hlavatá, bytem
tamtéž. To znamená všichni z Jirkova (myslím, že jirkovským
policajtům by to Sládkovo auto prospělo).. Přestože mně nic
nedokázali, prožil jsem několik měsíců v jáchymovském kriminálu
a mělo to dopad pro celou rodinu. Děti měly problém se studiem,
manželka v zaměstnání a já přišel o práci. Nikdo z nás
nepomýšlel na "skok z mostu" nebo na jakékoliv spáchání
sebevraždy. Jen jsme doufali, že někdy dojde ke změně, k obratu
k lepšímu a udavači dostanou zasloužilou odměnu, včetně pánů od
SNB, StB, soudcové či prokurátoři okresního soudu v Chomutově
a krajského soudu v Ústí nad Labem.
Bohužel se nestalo nic, vůbec nic! vaší zásluhou, pane
prezidente! Nikoho jiného, než vás!
Pak jsem podepsal Chartu 77. Začal jsem vám a vašim estébáckým
donašečům dělat , já blbec, křoví. Od té doby začalo peklo
nejen pro mně, ale pro celou rodinu. V roce 1978 nám (mně a mé
ženě) tehdejší šéf StB v Pardubicích pan mjr.Vondráček nabízel
spolupráci. A nabízel s tím i "lukrativní zaměstnání", změnu
jména a možnost přestěhování do místa, které si vybereme.
Odmítli jsme. Ženu vyhodili ze zaměstnání, syn musel na vojnu
a mně se již nic více nemohlo stát, než že mně znovu zavřeli.
A opět se našli správní Jidáši. A protože o tom všem existují
protokoly a já měl zcela nedávno možnost je vidět a číst, tak
dávejte bacha, pane prezidente. Udal mně opět nestraník,
zaměstnanec podnikového ředitelství Pozemních staveb v Hradci
Králové, Jiří Sochor (1924), bytem tamtéž. A asistovali mu
udavač-spolupracovník StB JUDr.Vlastimil Krejča (1929),bytem
Jičín, soudružka poslankyně Jana Jánošová z Opatovic nad
Labem,soudružka Ing.Slavíková ze Sobotky, pan Veselovský, takto
hlavní kádrovák těchto Pozemních staveb včetně lháře pana
Kaláta(1939), který tam byl za KSČ jako ředitel. Přisadila si
i jakási Eva Šlechtová, manželka lampasáka a Iva Křivková, obě
z Hradce Králové. Teď mohou příbuzní těchto bezcharakterních
mizerů skočit do Labe, z mostu, nebo si "hodit mašli".
Předpokládám, že před svými bližními a spolupracovníky tuhle
totalitní činnost tají. A abych byl spravedlivý a na nikoho
nezapomněl (třeba by jim to bylo líto), tak ještě dodávám jména
dalších dvou výtečníků z tehdejších Pozemních staveb, milce
rumu a všelikého chlastu Evžena Půhoného a pana Duchoně.
Poslušte si dámy a pánové, dokumenty jsou k dispozici.
Budete-li mít námitky, můžeme začít estébácké protokoly
k potěše našeho rozmilého pane prezidenta otiskovat na počkání.
Kdyby to nebyla tragedie, která postihla mne a celou rodinu,
tak byste si početli. I na Hradě! Třeba o tom, jak jsem měl ve
sklepě v Pardubicích schovanou atomovou pumu! (Škoda, že jsem
ji neměl, dávno bych zbavil tuhle zemi všech zločinců,
usídlených tenkrát na nábřeží u Vltavy).
Samozřejmě, vše se dálo pod taktovkou kpt.StB JUDr.Petra Žáka,
který potom dokonce povýšil na šéfa 10.odboru 2.Správy SNB
(kontrarozvědka) a por. StB Ladislava Riedla. Toho Žáka,
kterého vy chráníte. Který zatýkal v Pardubicích mně, později
v Praze vás a se kterým jsme se sešli, když nás oba špehoval
již jako šéf 10.odboru, v restauraci Pod Kinskou v Praze 5.
A opět se přidali další milí spoluobčané, např. pan Oldřich
Hampl, který si dokonce nechal na balkóně domu instalovat ptačí
klec, aby do ní mohla StB zamontovat televizní kameru na naše
sledování. Asistovala i jeho žena, funkcionářka KSČ a jeho
matka, která si k vůli tomu uhnala zápal plic.Všichni
samozřejmě bytem v Pardubicích.
Od roku 1990(!?) to vyšetřovala postupně prokuratura krajská i
okresní v Hradci Králové, Vojenská obvodová prokuratura v
Hradci Králové a v Plzni, okresní prokuratura v Pardubicích
i obvodová prokuratura v Praze i Úřad pro vyšetřování v Praze
a výsledek, pane prezidente? Veliká nula! Všechno probíhalo
v mezích zákona. V mezích zločinných komunistických zákonů,
kterým jste požehnal.
Naši věznitelé a jejich následovníci
A mohli bychom přijít k bachařům. To nejhorší se sešlo v t.zv.
Sboru nápravné výchovy a většinou je tam dodnes.Říkalo se a asi
to platí dodnes, že kdo se nehodil k armádě nebo k policii,
skončil u Sboru nápravné výchovy. Zvěrstva v Jáchymově, v Hradci
Králové, Valdicích, na Pankráci, v Příbrami a Plzni-Borech by
zasloužila zvláštní kapitolu. Povídání třeba o tom, jak mně
jáchymovský náčelník "laskavě vyprávěl", že mně může odstřelit
jako psa a na důkaz vyndal pistoli ze stolu. Jak bachaři jménem
Šrámkové (jeden z Hradce Králové a druhý z Plzně) mně
ztrpčovali život. Jak hnusnej parchant jménem Sedláček s hlasem
harémového eunucha na nás v Plzni řval. Vy jste se třásl
strachy a mně proto, že jsem se vás zastal, poslal do "díry",
neboli korekce, kde bylo stravy půl, zima celá
a nevypověditelná "buzerace", spojená s lidským ponižováním.
Protože vy jste tam nebyl, tak jednu perličku. Dámy nechť čtení
odloží. Ti borští hnusáci, a většina, jak jsem se přesvědčil
tam jsou dosud, nás ponižovali za mohutného štěkání tím, že nám
pravidelně dvakráte denně prohlíželi naše konečníky. To jako,
jestli si v nich něco neschováváme, ačkoliv jsme několik dní
"nevytáhli z těch děr paty". Copak asi prohlíželi ženám?
Mohl bych vyprávět o panu Dr.Borusíkovi, ničemovi prvního řádu,
který povýšil v hodnosti i ve funkci a dovolával se Vás, pane
prezidente! O bachaři jménem Kratochvíl, zvaný Prdelka, který
mně 14 dní před propuštěním bezdůvodně uhodil pendrekem,
o estébáckém parchantovi jménem Slavík, který byl šéfem
t.zv.Vnitřního oddělení na Borech a který nás permanentně
šikanoval. A i o desítkách kriminálních muklů, kteří na nás
donášeli, špiclovali a udávali nás a v této bohulibé činnosti
pokračovali až do "úplného osvobození v roce 1989!" Nejhorší
byli prznitelé svých dcer a malých holčiček, které jste v roce
1990 amnestoval. Jak to dopadlo, všichni víme.Předtím za tuto
svoji bohulibou činnost dostávali od estébáka Slvíka trochu
mizerného čaje nebo krabičku nejhorších cigaret.
Žádné stříbrné.
Mohl bych vyprávět, jak nám ukradli náš barák, ve kterém jste
byl, pane prezidente krátce před naší emigrací, se s námi
rozloučit. Protože díky Vám jsem nedostal po celou dobu žádné
kvalifikované zaměstnání, nemohl jsem si jako vy vydělat za
čtyři roky 45 milionů a koupit si vilu na Ořechovce na
nebo někde jinde. A manželka bývalého konfidenta StB se tam
roztahuje dodnes, protože ho nabyla v dobré víře, jak pravila
předsedkyně senátu okresního soudu v Pardubicích.Ta dáma, která
tam byla v době, kdy mně stejný soud poslal na převýchovu na
Bory. Ale mohl bych Vám vyprávět, jak osobní tajemník dalšího
zločince jménem Indra, pan JUDr.Pšenička, který u krádeže
našeho domu asistoval, mně poté, kdy se zbavil strachu a díky
vám věděl, že se mu nic nestane, přišel vyhrožovat, že na mně
podá trestní oznámení. Ale asi se přece jen podělal, protože ho
nepodal.
Mohl bych vám vyprávět o našich milých spoluobčanech v uniformě
StB jménem Jároš, Němeček či Zákravská, o prokurátorech Hugo
Knauerovi či Bráblíkovi, soudcích Balatkovi,Špryňarovi,
Filipovi či Slezákovi a celé plejádě dalších, kteří mně jeden
po druhém soudili a přestože jsem byl ve smyslu zákona nevinen,
musel jsem tuto nevinu prokázat. Mohl bych hovořit o
policajtovi s příznačným jménem Kapoun a o řadě těch, kteří mně
zcela bezdůvodně buzerovali tím, že mně předvolávali na dopravní
inspektorát, zadržovali technické osvědčení nebo přezkušovali
z pravidel silničního provozu. Takoví to byli hodní policajti.
Ti přece nikomu nic nedělali. Jen z příkazu StB mně a moji ženu
šikanovali, ztrpčovali nám život a předvolávali nás bezdůvodně
k výslechům.
A protože jsem byl ve vazbě v hradecké či jáchymovské věznici
absolutně izolován od světa, nemohl jsem jejich obvinění
vyvrátit.Ale ani oni nenašli dost důkazů a tak se oháněli
tvrzením, že "soud o mých zločinech nabyl přesvědčení". A ještě
bych mohl hovořit o dvou roztomilých lékařích-psychiatrech
z nemocnice v Hradci Králové, jejichž jména si nechávám na
pozdější dobu jen jak zjistím, čím se nyní zaobírají. Tihle dva
výtečníci měli za úkol od StB ze mně udělat blázna. A mohl bych
také jmenovat zdravotní sestry na Borech, které se chovaly,víte
jako dámy na silnici E 55. S jejich humánním přístupem k nám
vězňům to nemělo nic společného. V roce 1991 jsem na Borech
našel všechny.
A ještě bych uvedl aby jim to nebylo líto, civilní mistry,
zločince v občanském oděvu z n.p. Precioza Jablonec či Tesla
Nýřany. Oni soudruzi jistě vědí, jaké výtečníky do těchto
funkcí s požehnáním StB poslali. Nejenže nás okrádali, udávali
a šikanovali, ale ještě byli sprostí a většinou v alkoholovém
opojení. Také bohumilé poměry vládly ve věznicích a moc se
v tom nezměnilo. Proč by také mělo, pane prezidente? Vždyť
většina těchto lidí je stále tam, kde byla před rokem 1989!
A jen se zeptejte, co dělali, kdo byl a kde pracoval pan
Karabec nebo Kýr (který má v úschově naše spisy!!! -proč asi,
pane prezidente, to jste vy nařídil?) Zeptejte se, co si o tom
všem myslí páter Dominik Duka, když si vzpomene na "pedagoga
Kalinu", páter František Lízna, páter Rožánka, náš přítel
Vlček, který měl již při našem společném pobytu na Borech za
sebou deset let Jáchymova! A co další muklové, kněží
a političtí vězni, kteří nesměli psát, nedostávali balíčky
s marlborkami či čokoládu Milku, které posílali na další roky
do vězení, že se u nich našlo rádio. A vy jste měl na cele
kompletní vybavení, díky komu, pane prezidente? No přece díky
StB, neboť ta o všem, co se stane i nestane rozhodovala v tomto
státě a samozřejmě i ve vězeních.
Já vím, že o tom všem nechcete slyšet. Vím i jaké výrazy
používáte, když podobné články čtete "ze stoky". Vím, že
prosazujete, aby se o minulosti nemluvilo. Ona vám je asi
nepříjemná, ale bez vypořádání se s minulostí poneseme si
následky ještě několik generací. Tak totiž je naše společnost
morálně zdevastovaná.
Já jsem se nesměl vrátit do armády, protože jste mně nemohl
zapomenout, že jste musel vyhodit ministra Vacka . Když jste
ale na jeho místo jmenoval Dobrovského, byl jsem mnohokráte
v pokušení Vacka odprosit. Pan Křižan prohlašoval, že to byl
Váš dávný úmysl. Kdopak Vám to nakukal? Vždyť pan Dobrovský
prokázal, že neumí řídit ani auto, natož armádu nebo Hrad.
Anebo je tam zbytečný, ten samolibý vykladač ústavních zákonů,
a všechno se řídí vlastně samo. Tak to je. Viděl jsem to na
Hradě v červenci roku 1990. Je mně hanba mluvit o tom, co se
tam dělo za Vašeho prezidentování.
Je mně líto, že jsem podepsal Chartu 77, kde je Vaše jméno, ale
i jména stovky dalších, aktivních spolupracovníků StB. A myslím
si, že nejsem sám, komu je to líto. Kdybych v roce 1978 onu
mjr.Vondráčkem nabízenou spolupráci s StB podepsal, mohl jsem
se mít dobře tenkráte a i dnes. Třeba byste mně hned povýšil do
hodnosti generála, jako tenkráte pana Bizíka a řadu dalších.A
také byste mně třeba propůjčil nějaký řád, není-liž pravda?
Třeba Bílého lva, tem se mně vždy líbil.
Stydím se ne za Chartu, stydím se za vás! Chcete-li si uchovat
alespoň svoji tvář, odstupte. Dokud je čas. Nemáte právo mluvit
o pravdě a lásce, nemáte právo nás moralizovat. Dokažte sám
sobě to, co jste hlásal v prosinci 1989 a v první polovině roku
1990, že po funkci hlavy státu netoužíte a nebudete více
kandidovat. Takových prezidentů, jako jste vy, najdeme desítky.
Ale najdeme i jednoho lepšího, než jste vy. Dokažte nejen sám
sobě, že nejste velký proto, že jste si nasadil klobouk.
více na http://www.szcpv.org/06/pravda.html
Politika má dva zdroje: mafiány na peníze - a neschopné uvozhřené socky na hlasy. Kdo oboje živí ze svého ???, , 18.1.2012 16:26:46
Po listopadu se jediná konsolidovaná strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Par hloupejch socek na netu si myslí že je konec světa a on není., , 18.1.2012 16:25:13
Je to odporná sebranka ty socialisti a cikáni.na ně platíme daně
Volím komunisty!, , 18.1.2012 16:24:33
Volím komunisty! Je to jediná slušná strana v poslanecké sněmovně,která se nestydí za své názory a také se nebojí je prezentovat veřejně. Nemění své názory před volbama ani po nich jako třeba ODS,TOP09 a VV. Jsem důchodce a mám se dobře. Uvažoval jsem že bych šel pracovat také v důchodu (ve svém oboru jsem odborník a o práci bych neměl nouzi i jako důchodce). Peníze by nebyly motivem. Poctivou práci se nedá zbohatnout!Víceméně bych pracoval abych se nenudil a aby má práce měla nějaký smysl a logiku.Po všech kauzách,korupcích,zametání kauz pod koberec,neomylnosti finančníka Kalouska,asociála Drábka,ulhaného a podlého Johna a celé VV,korupčníka Drobila,obdivovatelé vrahů Nečase a Vondry,falešného odborníka Dobeše ve školství a různé kriminální akce politiku,které se dennodenně dozvídáme,také po různých škrtech a okrádáních obyčejných lidí,jsem se rozhodl že pracovat v důchodu nebudu(raději budu ležet doma na břichu a kopat se patama do prdele),nemám již zájem podporovat vládní zloděje mými daněmi , aby se oni měli dobře,moje práce by ztratila logiku i smysl.O tom abych už nepracoval v důchodu mě přesvědčila vládnoucí garnitura korupčníku a zlodějů.Já se ještě mám dobře,mladí se už tak mít nebudou,dobře jím tak.Dožijí se mladí toho aby někdy byli šťastnými dědečky a babičkami,aby měli šťastné vnuky?Bohužel mají to co si zvolili!Kolik z nich se zmůže na vlastní byt bez zadlužení?Když jsem se ptal mladých,proč nenávidí komunisty,ani jeden nedokázal odpovědět objektivně(v tom režimu nežili).Dokázali jen papouškovat po vládních pitomcích-většinou bývalých převlečených komunistech(že komunismus je nebezpečí,zapomněli jím ale dodat že jen pro někoho(ODS,TOP09,VV,ČSSD a hlavně pro ty co si nehorázně nakradli).Vládní pitomci a jejích příznivci mají strach a hrůzu z komunistu,bojí se o majetky které nakradli anebo k ním přišli podivným způsobem(nevěřím že byli tak pracovití).Většina mladých má hovno nyní a v budoucnu bude mít tuplované hovno taky,pokud nebudou krást podle svých vzoru(ODS,ČSSD,TOP09,VV a ostatní).Tito voliči údajné pravice se nemusí bát komunistu že jím něco vezmou(neměli by jím co vzít),je ale od nich (hezké?) že volili zloděje,korupčníky a dle VV dinosaury!Za to je vládní garnitura chválí a veselé jím vymývá mozky.Ten ale co tento marasmus nejvíce způsobil, sedí stále na hradě.Chce kázat o morálce,slušnosti a etice?O tom že pravda a láska zvítězí?Tento nadnárodní pokrytec a narcis nezná slova“Pravda a láska“,ten velice dobře ovládá jak přijít k majetku a moci na úkor poctivých lidí.Jsem nesmírně rád že jsem mohl prožit 40 let v tak nenáviděném komunismu.Byl jsem šťastný a za to komunistům děkují a zároveň se omlouvám za to že jsem je tak moc nenáviděl.Jsem rád že jsem za 40 let nepotkal žádného bezdomovce,že jsem neviděl rodiny v bídě a na úrovni existenčního minima,že jsem neviděl nešťastné invalidy,prakticky bez prostředku,že jsem se nebál o svůj život a o svou budoucnost,že jsem nemusel potkávat nezaměstnané,nebál jsem se zdraví.Děkují komunistům za kvalitní potraviny(jistě mi prodlouží život),za práci,za klidný a šťastný život,za plnohodnotné bezplatné zdravotnictví,za plné hospody šťastných štamgastů,za bezplatné školství,vlastně za 40tiletý šťastný život.Můj největší životní omyl byl že jsem cinkal klíči,dodnes mě to mrzí jelikož i tímto jsem se podílel na špatném daru pro mé děti a vnuky.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 23:28:31
Franky, nech toho svého hloupého žvanění ty slavný politologu. Co kdyby jsi někdy také napsal něco jiného? To, co ty tady teď trapně po sobě tapetuješ už jsi napsal nejméně desetkrát v jiných diskuzích. Vymysli něco jiného, originálnějšího, pokud na to ovšem máš. Jsi s tím svým příspěvkem už doslova trapný. Tak se snaž rudý spisovateli. Třeba budeš s tím svám psaním ještě slavnější než Zápotocký s Leninem dohromady.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 18:28:33
MAO nebo také někdy Franky popřípadě i Frank, za přezdívku se neschovávej, to ti vůbec nepomůže. Uź víme kdo jsi a co jsi zač. Ale neboj zatím tvojí adresu a plné jméno na veřejnost nepustíme, zatím.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 16:53:18
Až tě ty rudý blbečku tvoje stará nebo děti za tvoje pomatené kecy vyrazí z baráku tak budeš taky bezdomovec. Co také doma s bláznivým a pomateným dědkem, který je se svým rozumem na nule a je všem jen na obtíž? A potom si klidně stěžuj, že jsi bezdomovec třeba na vládě. Takovým nenávistným dědkům jako jsi ty a kteří jen umějí nadávat, by měli sebrat nejméně polovinu důchodu aby se zalepily škody co tady po komouších zůstaly. A ty že jsi odborník? Jsi dnes jen nula, zapšklý dědek a obyčejná socka, která tady jen plive nenávistné sliny. Jsi jen k politování obecní blázne.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:39:51
Ty jsi přímo čítankový příklad zdegenerovanýho modrýho hovna. Nejlepší by bylo, aby ses vrátil zpátky odkud jsi přišel.... Tak hup zpátky do mísy a pořádně spláchnout......
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 18:06:52
Čtenáři ty mě doslova udivuješ svými znalostmi. Ty víš co je také čítanka a dokonce znáš a víš co je splachovací záchod. Jsi opravdu vzorný čtenář Haló novin. Tleskám socko a co ten hnůj co máš na dvoře a kam s tím svým hovnem chodíš? Ten tam máš jen pro okrasu? A příště se alespoň podepiš křupane. Nebo to neumíš?
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:02:17
Na rozdíl od tebe jsem se toho důchodu dožil,ty se dožiješ pouze smrti v bídě a bolesti.Tvůj nenávistný příspěvek mě nemůže rozhodit,já jsem za vodou!Jsi duševní ubožák!
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:24:16
Znova opakuji ty blbečku a na tom oslovení trvám. Když někdo v tvém věku ještě volí komunisty tak nic jiného než debil, blázen a tupý pomatenec nemůže být. Nevím kolik je tobě roků a jak jsi dlouho v důchodu, já jsem ročník 1940, takže o tom jak se žilo za komunistů mě nemusí takové rudé hovado jako jsi ty nic říkat. A jsem na tom daleko lépe než za toho tvého vychvalovaného socialismu, zářných a světlých zítřků. A klidně se tou tvojí nenávistí zalkni, škoda tě nebude. Stejně chcípneš jako prašivý pes někde u pankejtu, až tě z domu vyrazí ty slavný odborníku.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:34:28
Ty za to nemůžeš,otec alkoholik,matka syfilitička.Tak co z nich může vypadnout než jedině znrd jako jsi ty.Schyzofrenie je neléčitelná nemoc,nelitují tě.Ve škole jsi byl debil a otloukánek a zde si léčíš komplexy méněcennosti.S tím si na mně nepříjdeš debile!
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:51:18
Mao, alias Franky, opravdu krásně jsi nám teď tady popsal celou svojí rodinu. Tvůj táta ožrala, máma kurva, prostě paráda, tvá rodinka to je unikát. Opravdu jsi svou rodinku popsal velice výstižně, ale zapoměl jsi ještě napsat o svých dětech. Máš se fakt čím "chlubit." A jak krásně jsi tady napsal své vzpomínky na to jak to s tebou bylo ve škole. Byl jsi jen ten věčný zakomplexovaný chudáček od kterého se každý jen odtahoval, fackoval ho a nadával do blbečků. Jirka měl pravdu, jsi jen rudé hovado, obyčejný chudák a nenávistný dědek, který zabere na první našlápnutí.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:33:17
No na to, že si roč. 1940, tak máš tu řepu kterou nosíš na krku dobře zmasírovanou a vypláchnutou tou provládní a prorežimní propagandou ala Joseph Geobles, ty modrý blbečku ! A jak je možné, že si tu komunistickou "hrůzovládu" vůbec přežil ty pravičácký demente ?! Např. soudruh svazák Nečas a soudruh estébák Štětina by ti za ty tvé blitky, byli určitě vděčni.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 18:17:27
Soudruhu občane, dotaz: Také se ptáš jiných a starších jak přežili německou okupaci a protektorát? Jak tu hrůzovládu vůbec přežili? A ještě jeden dotaz - nejsi náhodou hodně ujetý levoboček starého Grebeníčka? Podle obsahu tvých příspěvků tomu dost nasvědčuje. Ale nepovedl jsi se mu, zrovna jako se nepovedl ten druhý jeho syn.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 19:21:07
Já se tě ty blbečku neptal, jak si přežil okupaci a protektorát, debile. Já se ptal, jak je možné, že si přežil tu komunistickou "hrůzovládu", když tady bliješ na ni ty své zvratky ! Bylo by dobré, kdyby sis to v té své pravičácké lebeni trochu srovnal, než tu začneš ze sebe tlačit ta hov.a ! Jsi typickou ukázkou té chcípající kobyly, která když dodělává, tak okolo sebe kope jak stará pračka ! Ho.no vám to bude platné modří soudruzi, půjdete brzy do pr.ele ! A s tím věšením moc nepospíchejte, protože vy a vám podobné kur.y budete první na řadě !
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 21:47:32
Jo soudruhu občánku, zatím tady kolem sebe kopeš jen ty sám. Chápu když má za vzor Grebeníčka a celou tu jeho sestavu kolem něj v čele s udavačem Filipem. Ale toho přece znáš ne? Vždyť jsi také udával. Já vím soudruhu, věšení to byla přece vaše doména, máš to prostě v krvi. A co na to tvé ruce od krve?
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 17:58:53
Občane, když už někam píšeš, tak se alespoň podepiš křestním jménem. Je to slušnost. Nebo se za jméno stydíš? Myslím, že se spíše bojíš, že by jsi mohl třeba s ostatními komunisty viset na lucerně.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 19:26:54
Představ si, že se jmenuju třeba Jaromír Štětina ! Je to shoda jmen s jedním překábátěným estébáckým vyku.vencem, který si dnes válí své zasmrádlé pravičácké kou.e v Senátu ! Neříká ti to náhodou něco ?
Re:Volím komunisty! OBČAN, , 18.1.2012 22:14:09
Zírám jak jsi se tady pod nickem "OBČAN" rozjel. Tady neobsluhuješ s Paroubkem kolotoč, tak si laskavě uvědom. Více slušnosti by ti neškodilo, ale kde ji ale brát?
Re:Volím komunisty! OBČAN, , 18.1.2012 22:31:13
Květo máš pravdu "OBČAN" by se mezi ty komedianty doslova hodil jako vyvolávač u kolotočů. "Spisovný" slovník, nadávky a rétoriku posbírané někde u Cikánů to všechno má přímo skvostné. Ale možná by se lépe uživil na poutích jako strašidlo ve strašidelném zámku. Třeba by se ho i malé děti lekly i když tady se také snaží tu hrůzu pouštět.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 19:10:28
Ty mě můžeš tak akorát jak říkají Slováci bozkat v rit, modrý zfanatizovaný pravičácký ocase ! Nejsem a nikdy nebyl komanč, ty kri.le ! Vypadá to ty výškrabku z fotrových ku.í,
že budeš jeden z těch převlečených soudruhů, když ti nevadí takové zrůdy jako je např. soudruh Nečas a soudruh estébák Štětina a jim podobní ! Z takovýchto překabátěných haj.lů jsou totiž dnes nejzfanatizovanšjší pravičáci a antikomunisti, příkladů je pro to dost ! Tak si vyhul hůl, modrý soudruhu !
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 21:54:37
Máš opravdu velice vybraný slovník. To se hned pozná inteligent. Co vlastně bych ale mohla chtět od sprostého komunisty.Inteligenci určitě ne. Ta se přece ve VUMLu neučí, že? A co se týká Štětiny, kdyby jsi se lépe učil mohl jsi v Senátu sedět místo něho.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 16:37:48
Mao svatá pravda,taky jsem si myslel že bude líp,leda hovno...
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 16:28:49
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli nějakou užitečnou činnost, radši se sami zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity.
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 19:35:45
Škoda jen, že komanči v těch 50.letech byli na ty černoprdelníky tak měcí a jednali s nimi v rukavičkách ! No byli prostě k nim moc velcí lidumilové a to byla chyba !
Re:Volím komunisty!, , 18.1.2012 16:40:17
A tímto příspěvkem chceš ukázat tu svojí gramotnost?
apríla,, , 18.1.2012 16:20:43
teprve bude tak nepospíchejte je teprve leden a navíc nedělejte průzkum na Marsu ale mezi obyvateli čr hahahaha
Článek na objednávku!, , 18.1.2012 16:19:14
Opět článek na politickou objednávku:Jo,blíži se volby tak zase začne vymývání mozku.Nedělejre z lidi idioty.Obliba politiku vzrostla hned po novém roce v souvislosti zdražování a ožebračování občanů-voliču.Kdo vás platí za tyto články?
Některá média už zase umetají cestičku pro Němcovou ke kandidatůře na prezidenta., , 18.1.2012 16:15:55
Průzkum je nuto dělat v pod-hradí a ne ve vládě na hradě.
Němcová je zralá na demisi, za ty její výroky o změně v myšlení lidí. Ona vláda se dá totiž vyměnit i s Němcovou dohromady, ale daňový poplatník, anýbržto spodina z pod-hradí s vlastním myšlením se jen tak lehko vyměnit nedá.
Řízené statistiky vládou jsou nereálné, , 18.1.2012 16:09:46
a nepopisují jak jsou lidé rozhořčeni.
Re:Řízené statistiky vládou jsou nereálné, , 18.1.2012 16:13:48
někde jsem četl že když se snaží statistici vše uvádět v kladném slova smyslu tak je něco špatně a schyluje se k bouři, důvod je ten aby byla iluze o správném fungování státu ..nezdá se Vám občané že jsme se vrátily o 22 let spátky.
Re:Řízené statistiky vládou jsou nereálné, , 19.1.2012 6:36:58
nezdá se Vám občané že jsme se vrátily o 22 let spátky...nezná to by zloději museli vrátit vše co dosud nakradli a ještě
jednou vrátit to co si napůjčovali
Ale kdepak průzkum,tak od srdce jsem se už dlouho nezasmál))))))))))), , 18.1.2012 16:09:45
Nedělejte z nás-, , 18.1.2012 16:08:13
Blbce,běžte mezi lidi a ne v Praze a nebo mezi novináře a ti vám řeknou kdo je v oblibě,momentálně Veškrna ,už je na věčnosti.Co nám předvádíte už není k normálnímu myšlení a za nějaký čas si z vašich žvástů lidi hodí špagát,ale já to nebudu ,tu radost vám neudělám.
Češi vědí, koho milovat!, , 18.1.2012 16:05:02
Ano, paní Němcová je skutečně konsensuální. Co to v praxi znamená? Nemít vlasní názor, posbírat názory těch "nahoře", nasypat do pytlíku, zatřepat- a vytáhnout "vlastní" názor. Ať byl v ODS u kormidla kterýkoliv politik, paní Němcová byla vždy po ruce. Není bez pochyb, že by tam byla i v případě, kdyby prohnilé necky ODS kormidloval třeba dnešní severokorejský mládežník. Obliba pana Dienstbiera u Čechů také nepřekvapuje. Bezmála dvě desetiletí se poflakoval pod křídly chameleona Čalfy, vždy plně loajální, resp. konsensuální se všemi bossy ČSSD, teď vycítil šanci, přes jméno vypečeného tatínka se dostal do senátu a ze svazáka od Lidového domu máme pomalu kandidáta na Hrad. Českým pannám, fosilním pamětnicím i méněprocentním spoluobčanům se milý Jiřík zamlouvá, takže další kariéra se jeví růžově.
Komentář, , 18.1.2012 16:02:49
Ten průzkum snad dělali v Bohnicích, jinak to není možné. Potom jedině,že by celý národ patřil do Bohnic.
a, , 18.1.2012 16:02:13
nejoblíbenější je skupinářka z kolchozu Rudý říjen z Vysočiny, co má rozumu asi jak slepice a dokonale umí lozit do prdele hlavně Venóškovi, asi jako svého času Benešová, dělá ještě na Hradě, hongání nohama, ta dře pro Venóška, jinak průzkum byl dělán, ještě na Jánskym vršku
To mi hlava nebere, aby Němcova byla druhá nejoblíbenější., , 18.1.2012 15:52:06
Doufám, že tato osoba nebude zvolena na Hrad. Jinak, její vládnutí by bylo jen pokračování Klause v sukních.
Re:To mi hlava nebere, aby Němcova byla druhá nejoblíbenější., , 18.1.2012 16:35:30
Tak to mě taky ne. Někdy mi připadá jak robot. Pár naučených frází a přikyvování na cokoliv, co vzejde z ODS.
BUDOU VOLBY,NA TY LŽI ŽE SE ZVEDÁ OBLIBA POLITIKŮ VÁM MŮŽE SKOČIT TAK PACIENT Z BOHNIC, , 18.1.2012 15:50:32
JE ZAJÍMAVÉ POZOROVAT PRŮZKUMY.NIKDY NEUVÁDÍ TABULKU OD 1 TŘEBA DO 10 VŽDYCKY TO ZPATLAJÍ JEDNO PŘES DRUHÉ A NÁPADNĚ VYCHVALUJÍ PRAVICI.
Roste obliba politiků, , 18.1.2012 15:48:36
Nehorázná fraška Soudru Dienstbier největší oblíbenec koho se ptejí,potom se nedivte jak to tu vypadá největší komunistický pohrobek, pak že tu nevládnou komouši lidé neblbnětě a hlavně bděte Váš Fučík Julda zdravím.
Re:Roste obliba politiků, , 18.1.2012 16:06:06
modří investigativci z PL se mohou ztrhat jak píšou propagandisticky lži, jejich fotři se učili u Geoblse a oni samotní u Vasila Bilaka a Fojtíka, jen hoši do toho, kdyby ty modry kurvy a zloděje z TO 09 někdo voliltak nemůže být při smyslech a hned sním na psychiatrii a do lochu, to je vláda rozpočtové zodpovědnosti ale pro ní to neplatí, pro mafii platí heslo ukradni co a kde můžeš
dalsi podvod a manipulace pruzkumu, , 18.1.2012 15:34:46
Myslite si ze vam jeste nekdo veri tyto zmanipulovane a zkorumpovane verejne vyzkumy? Zlodejsky zkorumpovani politici maji oblibu 5,6% a jedine na co se mohou tesit, stejne jako jejich prisluhovaci a manipulatori medii je nekompromisni povrazdeni a roztrhani na kousky a rozhazeni psum.
znáte tyto stránky?, , 18.1.2012 15:34:45
http://ers.blog.cz/1201/zbynek-cerovsky-politicky-vezen-a-signatar-charty-77
obliba, , 18.1.2012 15:33:53
Věřím pouze těm průzkumům,které si sám sfalšuji.S veškerou
úctou váš WINSTON CHURCHIL.
Kde jste ten průzkum dělali?, , 18.1.2012 15:29:04
Mezi Eskymákama?? Nojo, to se pak nedivím. Vy, blbci, Eskymáci česky nerozumějí!! :-/
PIDI DRŽTE MĚ, , 18.1.2012 15:28:52
NEBO UŽ FAKT SKONČÍM U CHOCHOLOUŠKA, vypadá to že naše vláda už neví kudy kam aby se od tamtud dostala, tak zkouší co se dá, nu což nahrabáno mají, a věřím že už i připravený soukromý letadýlka na odlet do svých vil na nějakých těch havajských ostrovech.. oni se snad už prosí, at se tu něco děje
Roste obliba vládních politiků. To není vtip, to je průzkum, , 18.1.2012 15:28:51
Průzkum tentokrát dělal Kalousek. Samozřejmě zase ožralý.
ŽUMPA, , 18.1.2012 15:27:25
Dnes, na ČT24 (14.30 hod.) měl s Kalouskem BRÍFINK k dnešní činnosti vlády. V diskusi na dotaz novinářky, co říká odměnám na ministerstvu prohlásil : - je to ŽUMPA. Otevřte si interneta tam si přečtěte to napadání pracovníků..... Jedním dechem dodá: - pí. Nagyová je druhá od konce, která dostala nejmenší odměnu. Dostalo jich dalších 20 pracovníků ve 100 tisících. My, vláda šetříme náklady. V roce 2010, jsme rozdali na odměnách 32 mil. loni jen28 mil.
Zapomněl sdělit, že (snad) snížili stav pracovníků. Takže je docela možné, že výše odměny na jednotlivce může být vyšší.
Co, ale chci říci?! Kdo, tuhle "žumpu" podněcuje?! Určitě ne novinář- ten má za úkol pravdivě informovat veřejnost.
Jsou to ministři,vláda, která něco takového může povolit.
Tak hloupě, jako dnes odpovídal na výše uvedený dotaz, může odpovědět jenom BLBEC = jako ve Švejkovi. Kde je loajalita ministerských úředníků k státu?!
U soukromníka vám většinou žádnou odměnu nedají = musíte přeci být loajální k firmě. Musíte být rádi, že vás nevyhodí a že máte aspoň ňejakou práci. Práci za almužnu.
Vzpamatujte se Nečasi. Než něco řeknete, tak to promyslete.
Už Verych říkal: - Co z hloupé huby vyleze, to ani 100 volů nevrátí zpět.
Volím KOMUNISTY.
Respondenti, , 18.1.2012 15:27:06
Respondenti zřejmě pocházeli z řad spolustraníků nebo příbuzných
Včera byl od stejné agentury STEM na Novinkách, , 18.1.2012 15:26:23
uveřejněn průzkum volebních preferencí. Když se zjistilo, že agentura přiřknula mandáty i KDU, která nedosáhla pěti procent,pochopitelně ve prospěch vládní koalice, celý článek v tichosti rychle zmizel. Teď to zkouší na Aktuálně.Podvod, podvod, podvod.
Re:Včera byl od stejné agentury STEM na Novinkách, , 18.1.2012 15:30:52
všiml jsem si, já myslel nejdřív šotek a ono to ovlivňování lidí, ale kdo by volil kdu, zloděje lháře pedofily a vyprodukovali jedny z nejhorších sviní české politiky kalousek kasal lux svoboda ...
Až bude nejoblíbenější Kalousek, , 18.1.2012 15:24:23
tak potom se dá průzkumu na 100% věřit, dříve ne
Nejhorší, , 18.1.2012 15:20:35
Člověk nadává na němce na cikány ,ale nejhorší jsou češi.Támhle cikán ukradne bábě peněženku ,ale češi ukradnou biliony a pak podpujou stejně zlodějskou vládu jako jsou oni samy.
UDRŽENÍ SE U MOCI VYŽADUJE OBLBOVÁNÍ LIDÍ, , 18.1.2012 15:19:30
občané si možná budou moci zvolit v přímém hlasování svého prezidenta a aby dočasní vládci společné s kmotry neztratili svůj vliv na dění ve státě,tak musí začít s jejich ovlivňováním a podsouváním jim vhodných kandidátů.A o tom jsou tyto falešné průzkumy
Existuje syndrom, , 18.1.2012 15:17:53
kdy se oběť zamiluje do svého trýznitele. Že už by jsme byli tak daleko?
Re:Existuje syndrom, , 18.1.2012 16:46:15
Tak já ten syndrom ještě nemám, pokaždé když vidím někoho z těch sviní, začíná se mi vařit krev.
brzy se přesvědčí!, , 18.1.2012 15:17:09
Máme je čím dál víc rádi! Tak rádi, že už brzy poletí z oken Strakovy akademie přímo do Vltavy! Tak je máme čím dál víc rádi!
a jak asi byla zadaná anketa?, , 18.1.2012 15:13:22
Jestliže do ni není zařazen nevládní politik, nemůže sbírat hlasy sympatizantů. Tyhle průzkumy jsou katastrofa
Ale je to dobrý vtip, , 18.1.2012 15:12:25
Tento průzkum byl dělán přímo v rodinách našich drahých oblíbenců ? Zejména Mirka Nemcová-Hujerová by o tom mohla vyprávět. Jinak dobrá fraška, záleží, kdo vám to uvěří a kteří politici si to chtěli přečíst v novinách.
Re:Ale je to dobrý vtip, , 18.1.2012 15:24:41
Noviny jsou převážně v cizích rukou takže taky píši co jim osobně vyhovuje.Mnoho pravdy ve sdělovacích prostředcích je předěláno na lživou informaci sloužící pro určitý záměr.
Kreténi, , 18.1.2012 15:11:24
Národ kreténů.Tuhle vládu můžou podporovat jen kreténský češi.Až na vyjímky jako jsem já.
Průzkumy na nic., , 18.1.2012 15:08:48
Průzkumy "na objednávku" nejsou k ničemu. Jsou to jen vyhozené peníze agentuře, která si napíše průzkum podle objednávky a vydává jej pak jako skutečný. Obecné rozdělení názorů je zmámé. A tak ke potřeba udělat průzkum, jako že to "mírně" obrací zpět k souhlasu s vládou. V lednu je zatím klid, a jestli se jedná o "ticho před bouří" nikdo neví. Myslím ale , že se v lednu nic zvláštního nestane. Lidé si zvykají na zdražení a přizpůsobují si domácí rozpočty, aby jim to vyšlo a víc zatím nebouří, A tak teprve později se ukáže. Dávky byly vyplaceny, fronty utichly, do plateb do MMF se zdá být také klidný přechod... opravdu nevidím důvody k masovým protestům...
Roste obliba vládních politiků., , 18.1.2012 15:07:13
Hlavně takových, co visí na kandelábrech!
Naší milovaní kandidáti., , 18.1.2012 15:00:59
http://vtipy.netroof.eu/item/6510/variete-na-hradcanech/
žasnu, , 18.1.2012 14:58:57
promińte,ale jinak to napsat nelze,který kokot na to přišel,ať se podto podepíše
sněmovnou, , 18.1.2012 14:58:36
přidělené auto ač nevlastní ř.p. poskytla i s kartou na palivo svému synoví. Když se to provalilo, byla ještě drzá, ani náznak studu. Tak nevím, kde na to stem přišel.
Re:sněmovnou, , 18.1.2012 15:19:55
kde jsou doby, když jí přistihli při krádeži v samoobsluze.
Re:sněmovnou, , 18.1.2012 15:15:19
Možná u důchodců, co na stará kolena začínají karieru zlodějů rohlíků.
Ano,, , 18.1.2012 14:55:43
je to pravda, někdo začal ve velkém nakupovat provazy. Proč asi?
Mirka naše druhá nejoblíbenější politička!, , 18.1.2012 14:51:33
Ano naše milovaná Mirka Němcové je ta pravá a naše nejlepší kandidátka na prezidentku republiky.
http://vtipy.netroof.eu/item/6752/svata-inkvizice-v-czesku/
Hřejivý průzkum, , 18.1.2012 14:48:30
Opravdu moc hezké a poučné..ještě tu o Karkulce prosím.
Takové blbině nemůže věřit ani zaplacený autor..., , 18.1.2012 14:45:10
Howgh, domluvil jsem.
Němcová druhá nejoblíbenější politička?, , 18.1.2012 14:43:57
STEM je čím dál tím více vtipnější
já tomu průzkumu věřím..., , 18.1.2012 14:43:55
Pamatuji si jak byl na výsluní Zeman, Gross, Paroubek, předními třeba Havel, Klaus, Dlouhý, Kotas, tak proč by nyní nemohla být pí.Němcová. Je to docela hezká holka, hezký mluvi v jedné tónině a že většinou papouškuje co je předem domluveno na gremiu,to je jedno. Ono je to asi tak, že když máte zdegenerované stádo a toto volí své elity, tak co od toho očekávat?
I TAKHLE SE MIXUJÍ MOZKY LIDÍ, , 18.1.2012 14:43:05
že by Němcová byla tak v popředíse mi nechce věřit,jelikož má na tomto marasmu nemalý podíl.Zdá se mi že jde zase o vymývání mozku u lidí,kteří si myslí že co je psáno je pravda
Re:I TAKHLE SE MIXUJÍ MOZKY LIDÍ, , 18.1.2012 14:46:16
Ale jak je vidět, tak zatím se jim to daří, alespoň před volbami.
kde se dělají tyto průzkumy??, , 18.1.2012 14:40:27
kudla (tak jak to bylo v té ostravske pohadce , ale seděla a určitě jste tam některé naše politiky poznali) , kde se dělají ty průzkumy, že by v Praze???
Manipulace s průzkumem!!!!!!!, , 18.1.2012 14:39:48
Ve státě kde bohem jsou peníze, se dá zaplatit vše ,jako titul.soudní proces,restituce,atd.Tak se není čemu divit ,když padají reference a národ je nasr.nej.je potřeba
lidi pozbudit tím že ukáží jak je, politiky mají rádi.Klasická modrá fraška.
PROČ BYLY VYKONSTRUOVÁNY AFÉRY NA ING .J.PAROUBKA ?, , 18.1.2012 14:39:21
Pravdoláskaři vlezou všude i do ČSSD! - Už v době, kdy se u sociálně dem. mládeže objevil synáček soudruha DienStBiera (syna dopisovatele Rudého práva v Moskvě a Washingtonu!)bylo všem jasno! I ty velmi přátelské vztahy Špidly s Václavem Havlem, které přivedly ČR do područí EU! (A Špidlu synáčka soudružky docentky marxismu-leninismu do Evropského parlamentu za odměnu 150.000,-Kč důchodu!)
BUDOU VOLBY.PRAVICOVÁ PROPAGANDA ZAČÍNÁ.Z VLÁDNÍCH KRIMINÁLNÍKŮ UDĚLAJÍ NEJSLUŠNĚJŠÍ OBČANY ., , 18.1.2012 14:38:34
KDO MŮŽE PODPOROVAT TU MODROU KRÁVU,ASI JEN MODREJ VŮL.TU BYCH NEPODPOŘIL,ANI KDYBY BYLA ZLATÁ,PROTOŽE SEDÍ V LAVICI Z KRIMINÁLNÍKAMA A O VŠECH TUNELECH A ZLODĚJNÁCH MUSÍ VĚDĚT,PROTO TAKÉ KLAUS JI PODPOŘÍ NA PREZIDENTA.ASI BY MOHLA ZPÍVAT.
Průzkumy manipulující vs. poctivé, , 18.1.2012 14:38:01
Existují průzklumy poctivé a nepoctivé, chcete-li manipulující.V podezření, že jde o manipulující průzkum lze odhalit v okamžiku, kdy příjemci výsledku neni sděleno: Kdo průzkum objednal.Přesné znení otázek.Velikost dotázaného vzorku.Složení dotázaného vzorku (věk, sociální vrtsva, atd.)Statistická chyba nebo KOLIK LIDÍ NA DOTAZ NEODPOVĚDĚLO apod. ( z knihy Vzpora deprivantů, Koukolík, Drtilová)
Re:Zase další zmanipulovanej, , 18.1.2012 15:04:07
plně souhlasím,Podsouvat lidem co je nutné pro ty zlatokopy ,to teda jde.Kam se ale na to chodí,když tolik lidí má názor jiný .Alespoň si můžeme udělat názor o lžích.Proč se neinformovalo o Islandu a postupu proti korupci tam?Proč se nepíše a neukážou demonstrace lidí u nás kteří jsou tak spokojeni co se děje v zemi.Jen co se hodí .
Opravdu, , 18.1.2012 14:34:17
Opravdu miluji Němcovou a spoustu dalších ODSáků. Miluji také Kalouska a Dobeše. Jsem jim vděčný, jak se starají o moje blaho.Wlk
Je to přiblblá mediální masáž., , 18.1.2012 14:32:18
A na tom nic vtipného není.Zaprodaní pisálkové nám stále cpou do hlav,jak máme tu vládní sebranku rádi,přestože opak je pravdou.Moc se jim přesvědčit nedaří,ale stále to nevzdávají.Zadání od vlády holt plnit musí.
pláču, , 18.1.2012 14:27:32
Se slzou v oku vzpomínám, jak za nejoblíbenější političku u nás vyhodnotil dlouhodobě tu svini a zlodějku Parkánovou. americkou řiťolezku a cestovatelku po stranách. Stále ale nevím a nikdo to nechce prozradit, kolik stojí taký průzkum s tím, že vyhodnotí právě mne. Možná bych se mohl za patřičný obolus stát nejkrásnějším mužem ČR. Když taková peake Němcová může být třetí nejoblíbenější, tak už čekám, že i vepřová hlava Vondra se nenechá zahambit a něco z ukradených peněz věnuje STEM, aby ho pasovala na nejpoctivějšího člověka ČR. Prodejné děvky ze STEM dokážou za prachy i nemožné.
Re:pláču, , 18.1.2012 15:52:57
Souhlas ale zapoměl jsi na soudruha Dienstbiera tan Ti nevadí to se Ti divím to je tan Tvůj reálný pohled zdravím.
Rozumný politik a přeju mu to., , 18.1.2012 14:25:32
Akorát mi nesedí ta ženská na druhém místě,co kradla v samoobsluze rohlíky a poskytovala státem propůjčený vůz k ježdění rodinným příslušníkům,včetně čerpání phm.
Že by už nebylo co krást????, , 18.1.2012 14:25:02
Jinak si nedovedu představit růst obliby politiků ODS, kteří stáli vždy v čele největších tunelů a paní Němcové je spolu s Přemyslem Sobotkou kryli. Praví kandidáti na prezidenta!!!
Re:Že by už nebylo co krást????, , 18.1.2012 16:53:16
Vzpomínáte, jak se volil Klaus? To bylo svinstvo v přímem přenosu a jak se na to zapomělo? Dnes je to vážený pan prezident a naši novináři mu zobou z ruky. Takže se nebojt, oni si tam zase dosadí koho chtějí. Už se těším na tu truchlohru.
Re:Že by už nebylo co krást????, , 18.1.2012 14:40:00
Taky jsem si naivně myslela, že až nebude co krást, nějak se to postupně srovná. Jenže když bylo rozkradeno vše, co tu zůstalo po našich předcích, dali se do toho, co jsme budovali my. No a teď už kradou na dluh v naději, že to jednou zaplatí naše děti, naši vnuci, naši pravnuci...
Dojde na ně, , 18.1.2012 14:21:21
Průzkum je zmanipulovaný. Ty modrý svině si to ještě pamatují a umí si to zařídit jako v době, kdy byli krvavě rudí.
Holešovská výzva , , 18.1.2012 14:21:00
Doba temna (1989 - 2012?), která je srovnatelná s obdobím po třicetileté válce pomalu končí, největší darebáci a lumpi se snaží prostřednictvím zaplacených průzkumů udržet u státních penězovodů za každou cenu, leč marně. Holešovská výzva ukazuje ten správný směr, kterým se bude novodobá Česká republika ubírat, kdy poctivý český občan bude opět mít svá práva ve své zemi a bude za svou poctivou práci spravedlivě odměňován a stane se znovu tím pravým českým vlastencem. Budeme žít opět v "Zemi krále Miroslava". Jen se nesmí zapomenout na všechna zvěrstva spáchaná po roce 1989 a všichni, kdo zapříčinili dnešní stav naší krásné země, musí být po právu potrestáni. Nikdo nesmí uniknout spravedlivému trestu!!!
Re:Holešovská výzva , , 18.1.2012 16:54:16
Já bych to posunul 1938 - 2018 protože v roce 2018 skončí občanská válka :)
Za starýho Dienstbiera se na zamini chlastalo jak o život., , 18.1.2012 14:20:32
Už aby i mladej dostal nějaké to ministerstvo.
Jo, Němcová a kníže,chybí tam ještě Kalousek,Nečas atd...., , 18.1.2012 14:19:46
Tak tito rádoby politici jsou tak profláknutí za poslední dobu vládnutí,že nějaký emperický výzkum můžeme považovat za největší blábol!!
V parlamentu..., , 18.1.2012 14:17:35
...dostali dotazníky a příkaz, aby je vyplnili i za svou rodinu... Výsledky prezentují jako průzkum oblíbenosti...
nevěřím, , 18.1.2012 14:12:55
Nevěřím, že podpora a preference vládních kradlousů stoupá.Pokud to tak ale skutečně je, pak si nezasloužíme nic jiného než systém podobný KLDR.Asi bychom měli přestat přispívat na celostátní vládní média jako ČT a ČRo.
SCHWARZENBERG??PÁTÝ??.-))))))), , 18.1.2012 14:10:18
No opravdu by to chtělo ADRESNĚJŠÍ DATA kde byl tzv.průzkum dělán a možná i komu fandí onen člověk-ODS nebo KSČM atd..to také o mnohém napovídá.-).
A JEDEN Z DŮVODŮ,ŽEPRÝ NE JSOU MEDIÁLNĚ ZNÁMÍ!!!, , 18.1.2012 14:05:04
Ha konečně lezou s PRAVDOU VEN!!!Blokace mediální představitelů KSČM nemá obdoby!!Jediná levicová strana a OPOZICE JE PREZENTOVÁNA ČSSD----všiměte si laskavě tisku a Tv zda mám pravdu!!!!!!
Slusnost a vzdelanost vitezy, , 18.1.2012 14:04:29
Ano pratele to je dobra sprava no neni se cemu divit - pravicovi politici nabizeji inteligenci slusnost vzdelani a predevsim REALNA RESENI problemu ano oproti tomu stoji LEVICACI - zavistivci kteri jen siri zlou naladu slibuji nemozne oslavuji zlocince vyhrozuji hulakaji pritom sami si ziji jak PRASATA v zite a jine libustky!!! Lide us jich maji DOST!!!
Re:Slusnost a vzdelanost vitezy, , 18.1.2012 14:21:41
máš pravdu kaku,pravičáci si žijí jak praseta z těch tunelů a zlodějin!!
Re:Slusnost a vzdelanost vitezy, , 18.1.2012 14:17:49
Zase tam máš hrubku ty vzdělanej Kaku.
Což takhle, , 18.1.2012 14:03:32
udělat a zveřejnit průzkum ze kterého by bylo zřejmé jaké osoby jsou v průzkumech dotazovány, včetně věku, vzdělání, zaměstnání a politické příslušnosti nebo sympatií.To by byl teprve zajímavý a vypovídající průzkum.Takhle si můžu myslet, že ho někdo zplodil na lavičce v parku.
Průzkumy se provádějí v Jedličkově ústavu., , 18.1.2012 14:03:03
Tak to tak prosím berte. To je jenom koupené od prolhané pravice.
Re:Průzkumy se provádějí v Jedličkově ústavu., , 18.1.2012 14:21:51
Mám za to,že v Jedličkárně jsou jen tělesně postižení.Tohle vypadá na Bohnice.
příští volby...a ta budou asi kydkoli mohou vyhrát komunisté, , 18.1.2012 14:03:03
spousta lidí kteří ve vyzkumu řeknou něco udělají pravý opak..komunisti mají oproti ostatním obrovskou výhodu..nemusí hnout prstem a a otrávenost lidí a jejich flustrace jim body přinenese...čím pozdeji volby budou tím bude výsledek pro ně příznivější...věřte nevěřte
BUĎ JSME NÁROD PIPÍKŮ NEBO JE TO JEN V Praze, , 18.1.2012 14:02:15
dělané.Titulky:Pravice posiluje a komunisté klesají ..NEBO Obliba pravicových milášků národa stoupá a KSČM klesá tak to je prča...:-))))))))))))))))))))))))))))))))
V životě jsem nepotkal žádného tazatele, , 18.1.2012 14:01:09
Je mi skoro 50 a ještě jsem nepotkal žádného takového politického nebo ekonomického tazatele a ani jsem neslyšel že někdo už ano, tak by mě zajímalo kde ty data tyhle agentury berou.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) hahaha, , 18.1.2012 13:59:26
TAK TO JE FOR!Já ,už se tak dlouho nezasmál...
Zlodějka rohlíků by chtěla bejt prezidentkou., , 18.1.2012 13:59:11
Zlodějka rohlíků by chtěla bejt prezidentkou.
Re:Zlodějka rohlíků by chtěla bejt prezidentkou., , 18.1.2012 14:17:48
Když prezidentem může být zloděj protokolárních per,tak se není čemu divit
Re:Zlodějka rohlíků by chtěla bejt prezidentkou., , 18.1.2012 15:13:22
Jak dlouho si s tím perem vystačíš, nic jiného tě nenapadne?
Roste obliba vládních politiků: Němcová poráží šéfa ČSSD, Filip klesá, , 18.1.2012 13:58:32
Bez ohledu na vlastní pocit uznávám, že p.Němcová vždycky vystupovala slušně a seriozně.
není nic horšího než politický fanatizmus, , 18.1.2012 14:25:46
Už se tomu spíše směju, když tu čtu ty nadávky jeden na druhýho, kdo je lepší zda pravice nebo levice. Vážení, když máte zdegenerované stádo,tak z něj nikdy neuděláte ušlechtilé. Je nutno jej vyměnit a v našem případě by se musela vyměnit celá vláda,ale i většina národa, alespoň před volbami. Co tu řešíte kdo je lepší a horší, když morálka není o tom, kdo koho volí, ale o charakteru národa a já mám pocit,že ten je pokřiven už od roku 1948. Umíte se sjednotit na hovadinách, když třeba hokejisté vyhrajou mistrovství nebo když je nutno vyjádřit nespokojenost s chováním Romů, ale jinak jste opravdu národ Švejků, Cimrmanů. Kolaborovali jste s Německem, kradli majetek Sudeťáků, Židů, pak pochlebovali Ivanovi a když všude kolem nás národy v roce 1989 demonstrovaly, tak my zase byli mezi posledními s typickou českou vyčůranosti. Neřešíte podstatní věci,ale zase jen kdo by měl být u moci.
Re:Roste obliba vládních politiků: Němcová poráží šéfa ČSSD, Filip klesá, , 18.1.2012 14:07:28
To máte pravdu,ale to i někteří bývalí předlistopadoví politici vystupovali na veřejnosti slušně a víme asi oba jak to doopravdy s námi občany mysleli.
Obliba vládních politiků,, , 18.1.2012 13:56:22
kterou zjistila nějaká podplacená instituce je jedna věc a osobní zkušenost je věc druhá - směrodatná. Použiji rčení svého dědečka: "Po všem ho..., jen po včelách med, a to ne každý rok. Tak je to i s politiky. Tak se nenechte mást a věřte svým zkušenostem. Pa a lunečný zbytek dne.
Proč se ty výzkumy, , 18.1.2012 13:56:03
dělají pořád jen mezi členy trojkolky? Ačkoli, to by tam asi nebyl Dienstbier. Takže se vyptávají dokonce po celé Praze? Mimo Prahu asi ne, tam by byly výsledku trochu jiné.
Průzkumy nanic, , 18.1.2012 13:55:24
Když budu dělat takový průzkum, lehce si vyberu typy lidí pro žádanou odpověď,když budu chtít, aby vyhrála ČSSD, půjdu se ptát mezi lůzu, opálený a pod.Když budu chtít, aby vyhrála ODS půjdu spíš mezi úspěšnou část populace! Těch pár výjimek, které se budou ozývat na faktu nic nezmění.Tudíž,placené průzkumy vůbec nečíst! Ztráta času pro nic!
Re:Průzkumy nanic, , 18.1.2012 14:01:48
Zloděje nazýváte úspěšnou část populace, zajímavé vnímání reality.
To je jako obvykle zbožné přání podvodníků z pravicové STEM., , 18.1.2012 13:51:57
STEME udělej ten průzkum kde jsou lidi a ne na Václaváku kde jsou přeplacení Pražský blbci.
Re:To je jako obvykle zbožné přání podvodníků z pravicové STEM., , 18.1.2012 14:22:13
Ale to se mýlíš, STEM, to je konfident StB Hartl s.r.o. BioLihový dům.
Re:To je jako obvykle zbožné přání podvodníků z pravicové STEM., , 18.1.2012 14:01:48
Souhlas.Nevěřím,že by lidi byli tak hloupí.Obliba vládních politiků chci vidět ty lidi kteří je mají v oblibě.

