29.4.2012 16:24 - NA HRANĚ S XAVEREM Nový prezident Exekutorské komory ČR Jiří Prošek v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz okomentoval práci svých kolegů, které v čele komory zastřešuje. I když povolání exekutora je podle něj zaměstnání jako každé jiné, je na něj v Čechách stále pohlíženo s velkým despektem.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
praseci ex komando, , 28.6.2012 10:48:35
vase blahorodi likvidacni protinarodni postupy vaseho smeru jsou v zajmu vaseho talmudu trizna holokaustu postupuje uspesne vpred protigmojska praseci agenda vsak nebude mit delsiho trvani lidi uz nebudou jako prasata dementujici vladni hiearchie je jako praseci vykal pro tuto skupinu obyvatelsva velitelstvi vasi perverzni skupiny uz brzy bude v dalsi prdeli celi svet se v kravske lejno obraci a to diky vam a vasemu skrytemu boji proti gmojinum avsak tesime mi vsichni az zacnete chcipat jede po druhim za chodu heill brusel heill satan vas praseci buh s vami zidozednarsky prasata z praseci kotliny
Trváme na zrušení soukromých exekutorů v ČR, , 30.4.2012 15:47:45
TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR:
http://www.facebook.com/groups/258890107463993/
PETICE:
http://www.petice24.com/petice_za_zruseni_soukromych_exekutoru
www.exekuce.estranky.cz
Re:Trváme na zrušení soukromých exekutorů v ČR, , 30.4.2012 16:20:54
SVÝMI NOVELAMI VYPUSTIL PAN POSPÍŠIL DÁBLY Z UZDY. OSOBNĚ JIM PŘISOUDIL ROZHODOVACÍ MOC NAD ŽIVOTEM A SMRTÍ OBĚTÍ JEJICH ZLOČINŮ. NEJSEM OCHOTEN MLČET K TOMU, ŽE LIDÉ V BEZNADĚJNÉ SITUACI VYPOVĚZENI EXEKUTORY NA OKRAJ SPOLEČNOSTI, PÁCHAJÍ SEBEVRAŽDY SKOKEM Z MOSTU, SKOKEM POD VLAK NEBO SEBEUPÁLENÍM VE VLASTNÍM DOMĚ, KTERÝ SI PRO PAKATEL PŘISVOJIL ZLOČINEC, SOUKROMÝ EXEKUTOR! EXEKUTOR!
Re:Trváme na zrušení soukromých exekutorů v ČR, , 30.4.2012 16:08:08
APELUJME DŮRAZNĚ NA SVÉ POSLANCE V JEJICH KANCELÁŘÍCH, ABY VZALI NAŠI VÝZVU NA VĚDOMÍ A VRÁTILI EXEKUCE DO RUKOU ŘÁDNÝCH SOUDŮ, PŘED KTERÝMI JSME SI ROVNI, KDE PLATÍ PRAVIDLA LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV. PRÁVO JE JEN JEDNO! TAK ZVANÉ PRÁVO ZVLÁŠTNÍ, SVĚŘENÉ VÝKONU EXEKUTORA JE ZVRHLOST!
Povolání jako každé jiné?!, , 30.4.2012 13:38:54
" povolání" exekutora je tím nejzavrženíhodnějším způsobem získávání peněz,tito lodé jsou "nečistí",tento "institut" musí být zcela zrušen, jeho tvůrci a vykonavatelé musí být zcela "eliminováni". Je nespornou výhodou, že jsou všeobecně známi, tím se celý "proces" výrazně zjednodušší...
Šéf exekutorů: Děláme špinavou práci pro stát, který na to nemá, , 30.4.2012 10:12:07
Parchanti a zločinci tohoto zřízení. Nemám s němi zkušenosti, ale troufnou si jen na chudé a slabé.
PR článek, , 30.4.2012 7:28:11
Tak to je opětovné PR Exe. komory ČR. Pan prezident zapoměl dodat, že nový zákon počítá s tím, že stát bude řešit jen výživné (pokud si to oprávněný bude přát,) exekuce v rámci EU a předběžné opatření..., a to ostatní - sociálka, zdravotka apod. si rozdělí soukr. exk. subjekty - t,j, poplatek za podání a úkony i pokud exekutor nic nevymůže (to zaplatí oprávněný. Například: matka - zblblá minul. článkem na Seznamu.cz dá exekuci pro výživné na otce, exekutor NIC nevymůže a matka mu bude muset zaplatit náklady cca 8500,- Kč. Férovka jak vyšitá.) A na okraj, prezident Exekutorské komory ČR Jiří Prošek je absolvent práv, hádejte kde. (Nápověda: studoval ve městě, které "osvobodil" George Smith Patton.)
exekutor-zločinec,, , 30.4.2012 7:25:19
jako dozorce v koncentráku ,slušný člověk neposílá lidi do bídy i na smrt- levicová vláda by toto šílenství nepovolila, máš dobytku odvahu nechat se fotit.
Re:exekutor-zločinec,, , 30.4.2012 10:14:36
Je to pokurvená krysa již na první pohled!!!!! Ten ksicht je již na první pohled odporný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odrbat lidi "na kost" je především výsledek české politiky...!!!, , 30.4.2012 6:56:13
To není náhodou...!Na jedné straně jsou doslova na každém kroku vnucovány půjčky a následuje řádění exekutorů,které nemá ve světě obdoby!V ostatních státech exekutor NESMÍ sáhnout kupříkladu na lednici,pračku,televizi.V Čechách jsou jiná pravidla.Myslím,že to tak bylo vymyšleno politiky.
Jsou exekutoši v některých případech lidé?, , 30.4.2012 6:54:20
Rodina : muž pracuje, jeho příjem měsíčně cca 15.500,- Kč čistého, manžejka na mateřské a těhotná. Jemu z platu zůstane cca 3.500,- Kč, manželce krátí sociální dávky, jí zůstane cca 6.500,- Kč. Z čeho mají žít?
hodně těch sviní exekutorských dostane co si zaslouží - až přijde čas, brzy..., , 30.4.2012 6:38:48
lidi si pamatují...
Exekutoři., , 30.4.2012 6:02:54
Uvědomte si, že se ožebračovat už nenecháme, Až skončíme s modrýme šmejdama, přijdeme si pro svůj majetek k vám domů, aˇvaše rodiny vidí z čeho žijí.
Re:Exekutoři., , 30.4.2012 6:34:12
než nějaké přepadávání volím cestu právní a především zrušení exekuce jako živnost, měla by být opět státní.Exekucím bude docházet i nadále, ale soudním rozhodnutím.
Re:Exekutoři., , 30.4.2012 7:14:42
Je pravda, že se rozmnožili soukromí exe jako houby po dešti. Jejich způsoby vymáhání jsou nelidské, jejich chování z pozice síly nemorální. A ve finále si překupují dluhy, kdy vždy cena neúměrně vzroste.
Jedno za všechny : Inkasní Expresní Servis s.r.o. Vyskočilova 1422/1a
140 28 Praha 4 Obchodní oddělení
Podávám oficiální stížnost na jednání vašich pracovníků z inkasního oddělení.
Důvod:
Aniž jsem byla upozorněna, byla moje záležitost s dlužnou částkou předána vašemu inkasnímu oddělení . Vaše pracovnice (doufám, že vaše), volají pod skrytým číslem nebo posílají SMS. Při rozhovoru vždy požadují důvěrné informace o mé osobě, ale na moji žádost, že oddělení navštívím osobně, se dozvídám, že toto nelze. Nevěřím už ani tomu, že se jmenují tak, jak mi na
# dotaz sdělí.
#
# Údaje, které mi sdělují o platbách se rozcházejí, dokonce mi nyní zadali
# úplně jiný účet a ani VS nesouhlasil. Včera, t.j. 6.12. jsem na základě
# obdržené SMS provedla úhradu převodem z účtu, ovšem stejný den při tel.
#
# hovoru mi byly sděleny jiné údaje. Dneska, t.j. 7.12. jsem obdržena další SMS, kde se opět liší požadovaná částka k úhradě. Další záležitost se týká jednání p. Butorové. Dne 1.11. ve 13.09 jsem od ní obdržela SMS, kde píše, že mám volat na tel 269338567, abychom se domluvoli na splátkách, kdy na smlouvu s GE jsem splácela dle dohody 1500,- Kč měsíčně, nebo záležitost ukončí. Kontaktovala jsem jí okamžitě, t.j. ve 13.10 hod. kdy mi sdělila, že záležitost ukončila a pohledávka činí cca 46000,- Kč (zbývalo doplatit cca 15000,- Kč). Hovor trval 1.47 min., znova jsem ji kontaktovala ten den ve 14.46 min. a během hovoru, který trval 4.26 min. jsem se skutečně dost nevybíravým způsobem dozvěděla, že tuto částku musím zaplatit. Ještě ten den jsem p. Butorovou kontaktovala v 15.34 min, hovor trval 24.28 min. a dozvěděla jsem se, že mám provést úhradu ve výši 3000,\ Kč, ale příště bude požadovat víc. Vzhledem k tomu, že jsem samoživitelka a mé příjmy jsou omezené, nejsem schopna splácet víc. Zajímalo by mě, jak je možný nárůst o 31000,- Kč vlastně během jedné minuty, dále jaké náklady nebo režie byly přičteny. Bylo mi sděleno, že jí to nezajímá. Zaměstnáváte vůbec lidi? Její jednání splňuje porušení § 3 obč. zákona, který doposud platí!
Žádám tímto, abych mohla navštívit přímo vedení společnosti, kdy se konečně dozvím, co vlastně platím a komu. Jsem si vědoma toho, že dluhy splatit musím, ale tento nevybíravý způsob a jednání odporuje dobrým mravům.
Na tuto stížnost odpovídat nebudou, pprotože je to nezajímá. A pomalu každý týden dluh navyšují o 600,- Kč za odeslanou upomínku, kterou nedostávají.
Tak toto je jednánmí?
Re:Každý kat hájí své řemeslo, když mu dobře vynáší., , 30.4.2012 5:57:09
V příspěvcích níže se píše, proč současnost je tak nesmyslně zadlužená, že to dříve nebývalo.Půjčky byly vždy, já sama jsem jich měla několik a především na výstavbu domu.Mohla jsem si to dovolit, byla práce a já ji dokázala splácet, rozpočítala kam až mohu zajít, s čím mohu počítat.Přes to u mne nejel vlak.Šlo to, protože byla práce a v tom je ten rozdíl.Dnes není, z dávek se splácet nedá a exekutor je na koni.Někdo řekne, že jde o zodpovědnost lidí.Máte pravdu, ale pokud jste tlačeni, že příjdete o bydlení, volíte hypotéku a snažíte se ji platit.Může přijít nemoc a je vše v háji.jediná rada, nepůjčovat, mnohdy to není možné.
Re:Každý kat hájí své řemeslo, když mu dobře vynáší., , 30.4.2012 6:44:51
Za "totality" byl suverénní finanční systém státu, nyní je zde lichevní systém dluhových nekrytých peněz mimonárodního žida. Miloševič odmítl pustit žida do národní banky Jugoslávie, totéž Kaddáfa. Stát bez vlastní suverénní měny je kolonie nadnárodních bankéřů. ČNB dnes ani náhodou není ani česká, ani národní - je plně pod kontrolou židovské finanční internacionály.
Asi se mýlíš brachu, , 30.4.2012 4:04:51
To bude pouze tvá myšlenka. Hele myslím když srovnáš výnosnost represivní složky při součastných tarifech soudů a exekucí, tak se mi zdá že bych dal spíše soudní moc do soukromých rukou jak exekutorské výkony. Ono to bude asi v tom. Stát by si nikdy nedovolil takto lichvářsky sdírat své občany, alespoň si to myslím. Ono udělat z dvacky dvacet tisíc tak tomu se říká pořádná rána. Ani se mi ty vydělané procenta nevejdou na displej kalkulačky chááá
Možná máte také vysavač jako nepovedený dárek od svých rodičů chááá, , 30.4.2012 3:38:22
http://ekonomika.eurozpravy.cz/ceska-republika/48479-agresivni-predvadeci-akce-desitky-tisic-senioru-celi-exekucim/
a kde je pospisil, vi vubec o tom ze tohle vydirani statem pokracuje?, , 29.4.2012 23:56:05
http://www.facebook.com/groups/192770934118437/
Re:a kde je pospisil, vi vubec o tom ze tohle vydirani statem pokracuje?, , 30.4.2012 6:04:14
Ten nás má na háku. Ten má svoje jistý.
TOHLE TO JE OŠEMETNÉ TÉMA., , 29.4.2012 23:46:56
POKUD DLUŽÍŠ VELKÉ PRACHY,MUSÍŠ VĚDĚT,JAKOU SMLOUVU PODEPISUJEŠ,ČI SMĚNKU!MUSÍŠ SI BÝT JISTÝ,ŽE TO ZAPLATÍŠ,POKUD NA TO NEMÁŠ,TAK MUSÍŠ POČÍTAT,ŽE TI MOHOU ZABAVIT I BYT,ČI BARÁK,ALE POKUD SE JEDNÁ POUZE O MALOU ČÁSTU,KTEROU JSI ZAPOMĚL UHRADIT A NEDAJÍ TI VĚDĚT A PAK PŘIJDOU A ZABAVÍ BYT,TAK JE TO KATASTROFA A EXEKUTOR JE PRÁVEM NA ODSTŘEL!!!TO SE STALO SOUSEDOVI DLUŽIL ASI 500 KČ A NIKDO HO NA TO NEUPOZORNIL,TAK MU SEBRALI BARÁK.JE LEPŠÍ V TÉTO SITUACI EXEKUTORA ZASTŘELIT A NEBUDEŠ BEZDOMOVEC,STÁT SE O TEBE POSTARÁ A NIKDO TĚ NEODSOUDÍ,JEN TĚ ZAVŘOU,VÍC NIC!Hlavně,že budeš mít kde bydlet!
Re:TOHLE TO JE OŠEMETNÉ TÉMA., , 30.4.2012 0:17:51
vicca !!! Dík za jasný a stručný příspěvek. O tom to je!!!! Lidská bytost za dluh 30.- až 500.-Kč přijde o střechu nad hlavou. Doufám, že to exekutor Jiří Prošek, již konečně pochopil.
TOHLE TO JE OŠEMETNÉ TÉMA., , 29.4.2012 23:46:56
POKUD DLUŽÍŠ VELKÉ PRACHY,MUSÍŠ VĚDĚT,JAKOU SMLOUVU PODEPISUJEŠ,ČI SMĚNKU!MUSÍŠ SI BÝT JISTÝ,ŽE TO ZAPLATÍŠ,POKUD NA TO NEMÁŠ,TAK MUSÍŠ POČÍTAT,ŽE TI MOHOU ZABAVIT I BYT,ČI BARÁK,ALE POKUD SE JEDNÁ POUZE O MALOU ČÁSTU,KTEROU JSI ZAPOMĚL UHRADIT A NEDAJÍ TI VĚDĚT A PAK PŘIJDOU A ZABAVÍ BYT,TAK JE TO KATASTROFA A EXEKUTOR JE PRÁVEM NA ODSTŘEL!!!TO SE STALO SOUSEDOVI DLUŽIL ASI 500 KČ A NIKDO HO NA TO NEUPOZORNIL,TAK MU SEBRALI BARÁK.JE LEPŠÍ V TÉTO SITUACI EXEKUTORA ZASTŘELIT A NEBUDEŠ BEZDOMOVEC,STÁT SE O TEBE POSTARÁ A NIKDO TĚ NEODSOUDÍ,JEN TĚ ZAVŘOU,VÍC NIC!Hlavně,že budeš mít kde bydlet!
TOHLE TO JE OŠEMETNÉ TÉMA., , 29.4.2012 23:46:55
POKUD DLUŽÍŠ VELKÉ PRACHY,MUSÍŠ VĚDĚT,JAKOU SMLOUVU PODEPISUJEŠ,ČI SMĚNKU!MUSÍŠ SI BÝT JISTÝ,ŽE TO ZAPLATÍŠ,POKUD NA TO NEMÁŠ,TAK MUSÍŠ POČÍTAT,ŽE TI MOHOU ZABAVIT I BYT,ČI BARÁK,ALE POKUD SE JEDNÁ POUZE O MALOU ČÁSTU,KTEROU JSI ZAPOMĚL UHRADIT A NEDAJÍ TI VĚDĚT A PAK PŘIJDOU A ZABAVÍ BYT,TAK JE TO KATASTROFA A EXEKUTOR JE PRÁVEM NA ODSTŘEL!!!TO SE STALO SOUSEDOVI DLUŽIL ASI 500 KČ A NIKDO HO NA TO NEUPOZORNIL,TAK MU SEBRALI BARÁK.JE LEPŠÍ V TÉTO SITUACI EXEKUTORA ZASTŘELIT A NEBUDEŠ BEZDOMOVEC,STÁT SE O TEBE POSTARÁ A NIKDO TĚ NEODSOUDÍ,JEN TĚ ZAVŘOU,VÍC NIC!Hlavně,že budeš mít kde bydlet!
Vždyť sám přiznává že dělají špinavou práci,stovka vyděračů nad zákonem, , 29.4.2012 23:25:18
Nedávno psali na netu,že tak absolutní moc,jako mají u nás exekutoři,nemají zdaleka ani v Rusku,nebo Rumunsku.Pospíšil jím to nejdříve umožnil být sektou ,státem ve státě a teď je chce nepatrně omezit,když vidí,že se doslova okradaní občané,absolutně nepřiměřeně, za opomenuté poplatky i fyzicky brání.
Re:Vždyť sám přiznává že dělají špinavou práci,stovka vyděračů nad zákonem, , 30.4.2012 6:03:42
Pospíšil je nechce omezit. Chce dát exekutorům navíc možnost krást stavební spoření, důchodové připojištění a možnost vydražit družstevní podíl k bytu!
Dražba domu za 1,5 milionu Kč kvůli pohledávce 256 korun http://www.blisty.cz/art/62157.html, , 29.4.2012 22:45:01
za 30kč i neexistujícího dluhu vám tu ukradnou i dům to je kapitalistická šikana VŠECH občanů lichvářskými a exekutorskými mafiemi, , 29.4.2012 22:38:20
Dluhy se platit musí., , 29.4.2012 22:37:10
Otázkou ovšem je, proč tady dvacet let mají lidé dluhy, když je předtím neměli. Kdyby nebyly dluhy a k tomu likvidační úroky, nebyli by potřeba exekutoři. Jenže tento stát po likvidaci skoro veškeré výroby, přešel na "ekonomiku služeb" a la Regan. A ke "službám" patří samozřejmě půjčování na likvidační úroky a tudíž jako doprovodná "služba"-exekutor. Co taky s tisíci a více "právníků", které produkují různé "vysoké školy" plzeňského typu, či ty "normální". Pokud bude výroba mít podíl na hdp pod padesát procent a zbytek budou ty "služby", tak to může skončit jedině v pekle.
Re:Dluhy se platit musí., , 30.4.2012 3:40:37
http://ekonomika.eurozpravy.cz/ceska-republika/48479-agresivni-predvadeci-akce-desitky-tisic-senioru-celi-exekucim/
vláda lichvářské a exekutorské mafie čili pravice opakovaně posiluje lichváře a exekutorskou mafii, , 29.4.2012 22:34:54
Odsouzení za NEEXISTUJÍCÍ malé dluhy? Šance na odvolání není
http://www.novinky.cz/finance/257556-odsouzeni-za-male-dluhy-sance-na-odvolani-neni.html
to co je umožněno mafii v ČR vládou modrobolševiků je hyenismus zločineckého režimu , kde zločinci vystaví falešný doklad o dluhu a je na vás aby jste prokázali opak ,to vše podporuje tato mafiánská DIKTATURA a příslušní zločinci jsou beztrestní ,ikdyž se prokáže ,že provedli podvod . jediným řešením je divoký západ? , postřílet zločince ?
Hnus nad hnus, , 29.4.2012 22:29:43
Je to sílené co se v tomto bordelstátě děje.Jen okrádají a pro pomoc občanům v tísni nic neudělají.Ale každé prase jednou pujde na porážku.
Smyčku z ocelového drátu za přirození a 20m nechat pomalu protáhnout drtičem., , 29.4.2012 22:14:21
Povolen jediný opravný prostředek: Jedna břitva v jediné volné ruce za úplné volnosti v rozhodování.
Re:Smyčku z ocelového drátu za přirození a 20m nechat pomalu protáhnout drtičem., , 29.4.2012 22:18:12
Hmmm, to je ďábelsky krutý :-)
Děláte špinavou "práci", , 29.4.2012 22:06:43
a máte z ní špinavé peníze. Na zloděje, zejména na ty se stranickou knížkou si netroufnete, ale studentíka, který jel na "černo" MHD, oškubete jak hyeny. U mně jste hovada a patříte ke zdi. Bez nadsázky, doopravdy.
Prošku, ty "užitečná" špinavá svině, , 29.4.2012 22:06:38
ty bys klidně dělal s pocitem dobře vykonávaného povolání i Vandasovi kata!!!!!
Správně pojmenováno - špinavá práce - okrádání lidí., , 29.4.2012 22:02:22
Na tu čistou práci pro stát - na navrácení lobbisty rozkradených hodnot do výše státního dluhu si také netroufnou, přestože by si vydělali o hodně víc a jak se zdá, ještě by měli je, jejich děti i manželky mnozí z nich rádi.
už 840 000 reálně nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu, , 29.4.2012 21:57:22
už 840 000 reálně nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu
O CO všechno se starali KOMUNISTI pro lidi a bez dluhů ,bez nezaměstnanosti, bez lichvy, exekucí
základní nezpochybnitelná fakta :: za socialismu všichni měli zaměstnání , živobytí , kvalitní zdravotnictví zadarmo .léky zadarmo,zdravotní pomůcky zadarmo (placeno z mnohem nižších daní než dnes),o desítky daní méně , nebylo bezdomovectví , nebyly rasové nepokoje , romové makali a byli o mnoho slušnější , čssr nebyla potravinový odpadkový koš EU ,měli jsme kvalitní potraviny bez náhražek ,byla astronomicky nižší kriminalista ,počet vražd ,přepadení,znásilnění , lichva neexistovala, exekutorská mafie neexistovala...........podvodníci byli trestáni a občané byli chráněni ,zaměstnance chránil zákoník práce a vždy dostali výplaty ...pokud jim je teroristi mašíni neukradli ,
ods=top=vv mafie zvýší daně o 100 mld 2014. 100 mld vláda vyhodila špatnými investicemi. aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=741712, , 29.4.2012 21:52:23
mafiánská špína ods=top=vv Bendl miliarda tunel rozkrádačka středočeských nemocnic, , 29.4.2012 21:51:40
Keci keci keci - jen kradou a nafukují poplatky aby si nahrabali co nejvíc na úkor lidí !!!!, , 29.4.2012 21:39:52
Exekutoři jsou rovněž jedni z nejhorších zlodějských šmejdů, kteří si přihrávají malou (spíše velkou) domů a svým kámošům !!!! Normální hyeny tyjící z lidského neštěstí !!!!
JEDNOU TO Z VÁS NĚKDO VODSERE VY DEBILOVÉ., , 29.4.2012 21:37:46
Zabíráte majetek lidem,aníž se přesvědčíte zda se jedná o osobu která se provinila.To umí každý debil a prasata jako vy všichni Prošku,tak není třeba se tomu despektu divit.//////////////////////////////////////////////////////
Brzo budou lidi exekutorům a ostatním justičním a politickým mafiánům stahovat za živa kůži z těla!, , 29.4.2012 21:37:11
A nepotrvá to dlouho co bude první podobný případ! Už toho máme všichni po krk zloději! Tak ještě lidi chvíli provokujte a serte a pak se nedivte až budete bez pokožky a bez pracek!
časem se exekutoři humanizují a na místo bezprávního teroru vás začnou vozit v dobytčácích do lágru s nárokem na palandu a vývar z bramborových slupek, , 29.4.2012 21:36:07
Dnes vás vykopou a nechaji pochcípat.Mě zablokovali nemovitost před 6 lety bezprávně a omylem,dodnes to neodblokovali ani přes to že mě osobně zdělila VZP u které jsem nikdy nebyl že je to omyl.Za Hitlera bych měl nárok na palandu se stravou,dnes né.4 roky bez koruny,všechno zabavili,všechno ukradli a vyhodili z práce...kdo? Zloději z KDU.
Exekutor Višvader ukradnul 80 milionů. Pokud se peníze nenajdou, zaplatí to věřiteli stát. Prohlásil pan exekutor Prošek!, , 29.4.2012 21:31:01
Pokud nemajetný nezaplatí exekutorovi co chce, zaplatí to stát! Tak rozhodli nesvéprávní poslanci, když schválili zákon exekutorů!
Takové články nepřebírejte, akorát mne nasírají, , 29.4.2012 21:30:00
Rozhovor je stupidní ani ho nečtu. Ale titulek je pravdivý - stát exekutory zneužívá proti lidem. Kdyby mi od těch kurev (stát, jeho pohůnci a podporovaní zločinci) nehrozilo že příjdu na mizinu, nikdy státu nedám ani kačku. Je potřeba abysme se lidé semkli, bránili se i silou, a s podobnými strůjci neštěstí a okradači nás o živobití se začali opět vypořádávat podobně jako naši předci. Mnohý namýtne, že je jiná doba. V zásadě je doba stále stejně mizerná a metody našich předků fungují stále stejně dobře. Je potřeba najít opět svou sílu, ale ne jako národ (jak vám neustále někdo podsouvá, národ za který by měl někdo rozhodovat), ale jako jednotlivci bránící svobodu jednotlivců, jednotlivci kteří spolupracují a podporují se.
VOLÍM NA PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA, , 29.4.2012 21:22:14
jehož vláda exekutory vymyslela a zákonem zřídila !!!!!!!!
VOLÍM NA PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA, , 29.4.2012 21:22:14
jehož vláda exekutory vymyslela a zákonem zřídila !!!!!!!!
VOLÍM NA PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA, , 29.4.2012 21:22:14
jehož vláda exekutory vymyslela a zákonem zřídila !!!!!!!!
VOLÍM NA PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA, , 29.4.2012 21:22:13
jehož vláda exekutory vymyslela a zákonem zřídila !!!!!!!!
Prošku neboj, taky bude muset udělat někdo brzo tu špinavou práci s Vámi !!!, , 29.4.2012 21:21:49
Jedna ale otázka tam chybí, , 29.4.2012 21:19:53
"Čím to je, že se v médiích dozvídáme jen špatné příklady práce exekutorů?" padlo. Ale nikoli: "Čím to je, že ještě ani jeden exekutor nestál před soudem za to, že se neoprávněně obohatil na úkor povinného, případně i věřitele?" Čím to jen ksakru může být? Opravdu se ani jednou nestalo, že exekutor něco zabavil a prodal za zlomek ceny kámošovi? Alespoň nějaký úplně prťavý domeček? ...
Trest smrti v Česku není možný! U konání exekutorů platí výjimka. Tak rozhodli čeští poslanci!, , 29.4.2012 21:16:24
Platíme si poslance proto, aby se chovali nadřazeně, aby schvalovali protiprávní zákony, jejichž obětí se také sami stanou! POSLANCI JSOU ZADLUŽENÍ!
Re:Slušnost, , 29.4.2012 21:15:48
Vykládat lidem ptákoviny v tak závažné debatě jako je exekutor to se vážně musí posoudit podle tvaru a velikosti palice. Mohl by si sem poslat svou fotku?
Další kousek odkrojili z naší demokracie a svobody, , 29.4.2012 20:55:07
Všímáte si, jak pomalu a nenápadně nám je utahován obojek kolem krku? A jednou ze smyček je práce exekutorské komory. Takoví chudáci, kteří musejí dělat "špinavou práci za stát".Já nic, já muzikant! Vždycky jsem z toho v šoku, že se najdou lidi, kteří jsou ochotni pro peníze podříznout vlastní děti. A vláda a politici tomu přihlíží a ještě to nazývají podnikáním.
nejsme-otroci.cz
nemám slov, , 29.4.2012 20:43:04
Zase, jako ti naši politici, říká jen co se mu hodí. Ano, dluhy se musí platit, ale ne takovým asociálním a lichvářským způsobem jako to děláte vy v naší těžce zkoušené zemi. A dokonce ani v Rusku se exekutoři tak amorálně nechovají ke svým občanům jako vy. A to už je vážně alarmující! Je ale fakt, že tak nějak za to vážně nemůžete, (to vaše chování ale stejně neomlouvá)za to totiž může naše amorální vláda, která vám to chování a lichvu dovolí. Však až tuto vládu konečně svrhnem, tak i vy poletíte za nimi....
Re:nemám slov, , 29.4.2012 21:07:29
Sice je stát spoluzodpovědný, ale pokud by tito lidé měli morální kvality, tak takovou práci asi dělat nebudou. Pan Prošek je advokát a ti v tomto režimu mají vystaráno! Nemusel jít dělat exekutora! Avokáti mají práce dost! Ale takto si zaonačí více penízek, ne? A oni tomu říkají práce a ještě podnikání, protože pan Prošek má vlastní exekutorskou komoru. Dělají tu práci pro peníze, protože si jsou moc dobře vědomi toho faktu, že tam tečou špinavé peníze a něco se dá "přivydělat", aniž by se to někdo dozvěděl.Jako ty inkasní agentury! Kryje se tím prý mnohem složitější trestná činost, Takže pane Prošku! Oni vám to nebudou říkat, ale určitě vás také pozorují a budou čekat na období, až nebudete mít zastání a pak to přijde!Tak jak je tu zavedená praxe! Stačí pár let a ukáže se, kdo je kdo a jestli se živil poctivě! Ono se to pozná!
Vy exetutorský prasata, stát nikomu nepůjčuje, to jen debilní obyčejní lidé jsou vaše kořist., , 29.4.2012 20:35:45
lichvářská + exekutorská mafie,mafie právníků ožebračují občany to vše za plné podpory korupční vlády zločinců, , 29.4.2012 20:34:36
Řádění exekutorů začalo po obšírné novele exekučního zákona od 1.11.2009,
Topolánková modrá mafie(Nečas v tom pokračuje) schválil zákon bez konzultace s opozicí tak,aby uzákonila lichvu v režii státu.Je to nový způsob jak obrat lidi o obrovské peníze.Dlužník,který dluží v řádu stokoruny může být existenčně zlikvidovaný a přijít třeba i o dům!!!Zákon je naprostou světovou raritou-dlužník nemusí o dluhu vědět a zjistí to až tehdy,když se mu do bytu vloupají exekutoři a zabavují majetek. http://www.epravo.cz/top/prehled-zmen-z-novely-exekucniho-radu-59087.html
Re:lichvářská + exekutorská mafie,mafie právníků ožebračují občany to vše za plné podpory korupční vlády zločinců, , 29.4.2012 21:20:45
Zákon vymezující lichvu v Česku neexistuje!
Re:lichvářská + exekutorská mafie,mafie právníků ožebračují občany to vše za plné podpory korupční vlády zločinců, , 29.4.2012 20:41:57
Ty hovado jedno levé, voběs se, nejsi vhodný ani jako krmivo do ZOO.
po volbách UKONČIT soukromé exekutory bez vyjímek a trestně stíhat každý jejich zločin , , 29.4.2012 20:32:26
už žádný samet ,je potřeba zavést DEMOKRACII, a korupční zločince stíhat jako Tymošenkovou,Nečase, , 29.4.2012 20:30:55
už žádný samet ,je potřeba zavést DEMOKRACII, a korupční zločince stíhat jako Tymošenkovou,Nečase,Kalouska za každou z korupčních kauz a s nimi jejich spolupachatele ,
první zákony co budou třeba prosadit budou o vázaném poslaneckém mandátu na stranu , aby si mafiánské špíny nemohly kupovat poslance odmítám volit stranu aby si z ní mafiánská prasata modrobolševiků korumpovala poslance.jako dosud.......................................................................... , další zákon bude o prodloužení promlčecí lhůty na špinavosti mafie ods,kdu,oda,lidí top09 z 90 - tých let ,................................................................................................................. další zákon o podstatném zpřísnění trestu za korupci a povinnosti vymáhat vzniklé škody pokuty i po příbuzných mafiánů , .......................................................................................další zákon:: . přesná definice lichvy a maximálních poplatků u exekutorské a lichvářské mafie ................................................................................a potom už to pojede jako s Tymošenkovou žaloby a mezinárodní zatykače na zatím beztrestné zločiny modrých sviní ...........................................................................samozřejmě očista země od justiční mafie a přísné audity státních zástupců a soudců a prošetření jejich případů s exemplárními vyjímečnými tresty za napomáhání organizovanému zločinu mafií modrobolševiků
Karel Kryl pochopil ,že žijeme v mnohem horším režimu než za socíku http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&feature=related, , 29.4.2012 20:28:46
vláda čssd =PROSPERITA hdp +6,5 % ,vláda pravice= permanentní krize ,rekordní zadužení,zvyšování daní občanům, , 29.4.2012 20:28:36
Re:vláda čssd =PROSPERITA hdp +6,5 % ,vláda pravice= permanentní krize ,rekordní zadužení,zvyšování daní občanům, , 29.4.2012 20:36:32
Ono by se u nás za vlády pravice žilo lépe,ale skutečné pravice,která by prosazovala vládu práva a podporovala jen pracovité lidi,ne to co zde vládne.Zdejší pravice je jen skrytý název pro klan organizovaného zločinu a vznikla proto,aby vykradla beztrestně naši zem.
Jsou to hnusné pijavice neštítí se ničeho!, , 29.4.2012 20:23:21
Pan Prošek je bohužel buď prolhaný nebo neznalý věci.Exekutoři pro vklastní zisk okradli mnoho našich občanů o majetky,aniž by mrkli okem.A bylo to kvůli pár tisícům kdy zabavili rodinné domy,výrobny řemeslníkům a jiné,aniž by upozornili dotyčné o nezaplacený dluh.Myslím si že exekutoři jsou horší jako pijavice a bolí jako vřed na konečníku.
OSSZ A VZP, , 29.4.2012 20:18:20
Největší lichva v ČR. Státní aparat parazituje na svých občanech a následně je likviduje pomocí exekuce.....KURVY
Ať si hradní a vládníá činitelé sníží příjmy i výdaje o 50%, pak se budeme bavit o tom jestli je budeme dál volit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 29.4.2012 20:13:47
Místo prosperity národa přišla exekuce, lidi bez práce, demokracie v samém základu pošlapávána., , 29.4.2012 20:12:17
Vážení Vládě tento stav vyhovuje. Ať si politici sníží platy aspoň o 20%,, , 29.4.2012 20:08:50
tak to uvidíte ten vítr jak si na to nenechají šáhnout.
omyl vážený pane, , 29.4.2012 19:59:50
Za prvé-většina z vás to nedělá pro stát,ale pro sebe!!!
Za druhé-není to zaměstnání jako každé jiné,ale spadá do povolání,kde musí mít adept sníženou hranici charakternosti,
což také řada z vás prokazuje denně svou hrabivostí! ! !
Žádná hrabivost není rychlejší,než kulka!!!
Re:omyl vážený pane, , 29.4.2012 20:08:22
Podle Tvého hodnocení by u nás mohlo dělat exekutora tak 70% lidí.Hraje ta snížená hranice charakteru.
No to je prdel, , 29.4.2012 19:43:59
" I když povolání exekutora je podle něj zaměstnání jako každé jiné, je na něj v Čechách stále pohlíženo s velkým despektem." Ten člověk lže a snad tomu i věří. Lehkoživkove, horší a blbější než policajti
Re:No to je prdel, , 29.4.2012 19:47:13
ČSSD jim to umožnila zákonem.Dá se ten zákon zrušit ?
Re:No to je prdel, , 29.4.2012 19:52:11
Kdyby ten šmejd, co je dneska u koryta byl lepší, tak už byli zrušeni i exekutoři
Re:No to je prdel, , 29.4.2012 19:56:47
To mi je jasné, ale tato vláda to nezruší, takže se musí čekat.Taky si myslím, že současná nebude nějak lehce prosazovat své záměry.Už se hlásí 2, kteří nebudou podporovat církevní restituce.
lichvářská mafie ,exekutorská mafie, justiční mafie ,toskánská mafie, dubajská mafie,tubostudenstká mafie , vše kompletně propojeno s modrobolševikem, , 29.4.2012 20:35:56
Řádění exekutorů začalo po obšírné novele exekučního zákona od 1.11.2009,
Topolánková modrá mafie(Nečas v tom pokračuje) schválil zákon bez konzultace s opozicí tak,aby uzákonila lichvu v režii státu.Je to nový způsob jak obrat lidi o obrovské peníze.Dlužník,který dluží v řádu stokoruny může být existenčně zlikvidovaný a přijít třeba i o dům!!!Zákon je naprostou světovou raritou-dlužník nemusí o dluhu vědět a zjistí to až tehdy,když se mu do bytu vloupají exekutoři a zabavují majetek. http://www.epravo.cz/top/prehled-zmen-z-novely-exekucniho-radu-59087.html
Vyhladit, , 29.4.2012 19:37:15
Cigoši Oláhovci z Kladna opět útočili. Znásilnili 12-ti letého syna podnikatele, který nechtěl zaplatit "výpalné"!!
Re:Vyhladit, , 29.4.2012 20:09:41
myslíš si, že když se jedná o syna podnikatele, že se bude jednat s cikánama jinak?
Vyhladit, , 29.4.2012 19:37:15
Cigoši Oláhovci z Kladna opět útočili. Znásilnili 12-ti letého syna podnikatele, který nechtěl zaplatit "výpalné"!!
Vyhladit, , 29.4.2012 19:37:15
Cigoši Oláhovci z Kladna opět útočili. Znásilnili 12-ti letého syna podnikatele, který nechtěl zaplatit "výpalné"!!
Re:Jaká je dnes promlčecí doba? Kdo to ví?, , 29.4.2012 19:37:32
Oběma vám děkuju. Zatím to sice nepotřebuju, ale v Čechystánu jeden nikdy neví.
Re:Jaká je dnes promlčecí doba? Kdo to ví?, , 29.4.2012 19:33:24
byla tři roky, nyní je to nějak odstupňované
Re:Jaká je dnes promlčecí doba? Kdo to ví?, , 29.4.2012 22:18:12
Promlčecí doba je různá. To že dluh byl promlčen (úroky z prodlení) neznamená, že dluh neexistuje. Doba promlčení je různá, podle toho o co jde: pokuty, poplatky, zdravotní pojištění, sociální pojištění, pojištění a jiné smlouvy všeho druhu, podle jakého, kterého zákona byly uzavřeny. Promlčecí doba nejzávažnějších trestných činů /privatizační a jiné zločiny/ činí 20 let. Rekapituluji: určitě 1, 2, 3, 5, 10, 20 let. Vše se dá snadno dohledat na internetu.
PROČ POSLANCI NECHTĚJÍ ZRUŠIT EXEKUČNÍ ŘÁD, KTERÝ SE NEOSVĚDČIL? PROČ JE U NÁS DVOJÍ PRÁVO, KDYŽ MÁME ZÁKONY VŠEOBECNĚ PLATNÉ?, , 29.4.2012 19:16:45
UŽ SE TĚŠÍM NA DNEŠNÍ STŘEPINY NA NOVĚ. BUDOU POJEDNÁVAT O ZADLUŽENÝCH POSLANCÍCH!
vite jak pracuji exekutori , , 29.4.2012 19:15:21
v tom strasnem a nedemokratickem Rusku? exekutori jsou pouze statni, je urcena mala odmena stejna pro kazdy pripad, exekutor nesmi zabavit dum nebo byt je-li tento jediny .....
POTREBUJEME SVOBODU A NE DEMOKRACII ! , , 29.4.2012 19:10:37
PUSTIT DRUHE VIDEO.KNIZE KAREL S. JE ZRADCE.SUPER VIDEO.VYPRAVI DANIEL ESTULIN.VOLIT KOMUNISTY JE DOKONALA PAST!> http://www.reformy.cz/zpravy/setkani-tajne-skupiny-bilderberg-probehne-ve-dnech-od-31-kvetna-do-3-cervna-ve-state-virgina-usa/
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:33:48
Možná ,pokud by zde byl právní stát.Žádná korupce a neustálé lhaní a podvádění, mohlo by být lépe.Vracím se ke Komárkovi a jeho tézi.Podle mne to nemělo chybu /pomíjím dodatečné informace/.velké podniky měly zůstat státní, měl být střed podnikání i živnostníci.byla by práce, bylo by zčeho hradit služby.Pokud by se to dodrželo mohlo být lépe v každém případě.
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:54:21
Jo, ale to by ten jarmulkář nesměl být předsedou Římského klubu
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 20:38:09
http://aryanrebel.files.wordpress.com/2008/03/castecny-seznam-zidu-a-zidovskych-misencu-v-politice-csfr-cr-a-sr-po-r-1989.pdf
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:30:49
Nevím jak Ty, ale já žiju.
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:35:34
Já taky žiju, i když mne nikdo nemá rád.Ale žiju!!!
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:21:07
Ale nebyly banány a dneska jsou.
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:55:25
Seru na banány, já chci práci
Re: ZA KOMUNISTU SE ZILO, DNES SE PREZIVA ., , 29.4.2012 19:58:32
Já chci Kalouska za prezidenta.
EXEKUTOŘI VYDÍRAJÍ "PROMLČENÝMI DLUHY". KDYŽ OBĚŤ NEVYSLOVÍ "ODPOR" PROTI PLATEBNÍMU PŘÍKAZU, JE EXEKUOVÁNA! , , 29.4.2012 19:08:04
ZA NEZNALOST ZÁKONŮ BY MĚLI BÝT EXEKUTOŘI POKUTOVÁNI! NEJSOU, A NEBUDOU!
volba jakékoliv PRAVICE a středu je volbou další mafiánské vlády zločinců ODS,top= ekonomický propad,rekordní dluhy ,chudoba, vyšší daně každý půlrok, , 29.4.2012 19:07:56
volba jakékoliv PRAVICE,nebo středové strany je volbou další mafiánské vlády zločinců ODS a nikdy už nebudu vládu zlodějských bestií z ODS,top:::A PONAUČENÍ : každá vláda středu a pravice a politika pravice vede zemi k ekonomickému propadu a permanentní krizi ,vyšší nezaměstnanosti (reálná nezaměstnanost je 14% ) , je rekordně korupční ,a to tak ,že západ nás právem považuje za mafiány ods,top řízenou zemi , a rekordně zvyšuje daně občanům a zavádí stále nové daně a poplatky :::::::::::::: řešení :::::::::: volit proti mafiánské zločinecké pravici
vláda lichvářské a exekutorské mafie čili pravice opakovaně posiluje lichváře a exekutorskou mafii, , 29.4.2012 19:00:43
vláda lichvářské a exekutorské mafie čili pravice opakovaně posiluje lichváře a exekutorskou mafii ,
Smrtí dluhy nekončí, podle nového zákoníku budou trvat déle než dnes
Má-li člověk dluhy, nebo mu naopak někdo dluží, tak tyto nevyrovnané účty budou po jeho smrti zanedlouho ze soudního pohledu žít mnohem déle, než je tomu dnes. http://www.novinky.cz/finance/263938-smrti-dluhy-nekonci-podle-noveho-zakoniku-budou-trvat-dele-nez-dnes.html?ref=boxE
930 000 lichvářských exekucí jen za rok 2011 ,cílem pravice je ožebračit co nejvíce občanů za neexistující ,prošlé nebo i opomenuté mikrodluhy ,opakovaně zvyšují astronomicky životní náklady obyvatel , bohatí šmejdi tu mají mafiánský daňový ráj
Re:vláda lichvářské a exekutorské mafie čili pravice opakovaně posiluje lichváře a exekutorskou mafii, , 29.4.2012 22:31:31
Sledovat Novinky, rubrika finance se vyplatí! Každodenně přinášejí důležité informace a za to Novinkám dík! Lidé v minulosti udělali chyby protože chyběla informovanost.
měla přijít demokracie ,a rozkvět ,ale přišla kolonizace , a devastace, zotročení ,zadlužení http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE, , 29.4.2012 18:59:02
socky, , 29.4.2012 18:55:17
z policajtu udělaáme socky co cikánu se budou bát pak už přide konec tohohle ...bordelu budeme se asi všichni divit
Lže hajzl., , 29.4.2012 18:50:20
Okrádají, podvádějí. Jsou to pohůnci ODS mafie. Platit dluhy ano, ale ne tímto lichvářským stylem. Zmrzačenej exekutor, dobrej exekutor.
V případě příchodu exekutora k vám domů, , 29.4.2012 18:45:23
by bylo nejlepší hodit ho před auto a rozjezdit ho jako hovno.
dobrá rada, , 29.4.2012 18:39:59
na to mám jedinou radu vemte si uhlí a vyvaálejte se vněm nadělejte kupu dětí sociálka 50 litrů bude hned
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 18:44:42
My už asi všichni blbnem :!POZOR!: HOVORI K VAM SPASITEL LUDSTVA ( DRUHY MESIAŠ) A NECHCEM NIKOHO STRASIT, ALE HVIEZDA NIBIRA NAOZAJ NARAZI V ROKU 2012 DO ZEME A JE OBROVSKA A NEZASTAVITELNA ZNICI VSETKO AJ CLOVEKA!!! JA MAM ODPOVED NA SPASENIE CLOVEKA INAK NIKTO NEPREZIJE AK MA NEVYPOCUJE ALEBO PORADTE AKO MAM LUDI VAROVAT A TYM PADOM ICH AJ ZACHRANIT?? KONTAKTOVAT NASA ALEBO PAPEZA? NEBUDU VERIT ASI TYPUJEM AK BY STE CHCELI PREZIT ROK 2012 BYVAM NA SLOVENSKU, KDE BOLI ROZNE ZAZRAKY A V MESTE PRIEVIDZA, BYVAM NA ULICI DOBSINSKEHO 8/11 6. POSCHODIE DAKUJEM TYM KTORY MA VYPOCULI POSLEDNA OTAZKA = CO MAM ROBIT KED MI NIKTO NEVERI ZE SOM SPASITEL LUDSTVA? LUDIA NECHAPU MA TENTOKRAT NEJDE O FALOSNEHO KRISTA, ALE O MICHALA ŠAFÁRIKA A JEHO NAVOD JAK SPASIT SVET NADOBRO A NAKONIEC DOBRO ZVYTAZI AK MI LUDIA NEUVERIA NAD ZLOM KTORE MI NEVERI ZE SOM SPASITEL!!! NIE SOM FALOSNY MESIAŠ, ALE LEN TEN DRUHY A PRAVY! AK NEVERITE TAK KASLITE NA MNA A JA BUDEM KASLAT NA SVET. PORADTE KOHO MAM KONTAKTOVAT KED SA KRISTUS DO MNA VTELIL. Spasitel Michal Šafárik = Mesiáš
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 19:30:58
Anonyme, zlato JÁ milují každou lidskou bytost. Měl by si vědět, že prvním nádechem při narození dostáváš Boží jiskru a protože nám byla daná svoboda, tak v té svobodě lidská bytost dělá dobré a nebo špatné skutky. .....VIZ BIBLE „ já přijdu, jako zloděj v noci ....atd. ....U těch zázraků na SLOVENSKU si zjisti, co je holografická projekce !!!!.... Takže, já ti říkám, že když na obloze uvidím JAK NA MNE JEŽÍŠ mluví, tak tomu nebudu věřit i když v učení JEŽÍŠE věřím..... Proto tě prosím, nedělej SLOVÁKŮM OSTUDU, protože jsem Slovenka žijící od r. 1977 v ČESKU. O NIBIRU ( kdybys věděl, tak víš, že má alespoň 4 názvy) máš málo informaci, jelikož se zabývám astronomii, astrologii ale i duchovní vědou lidstva 2.typu (takže dnes vím když se magnetické póly posunují k východu, tak nebude platit ani astrologie)..... Ty Anonyme jdeš duchovní cestou lidstva 1.typu (t. j. magie a magii zanikla i Atlantida, LEMURIE ...atd.)..... O posledních 4.kataklyzmatech na naší ZEMÍ mám velice dobré informace i když jich bylo daleko více. Podle toho, co zde říkáš, tak by jsi měl vědět že VODÁŘEM to začíná a VODNÁŘEM to končí (viz platonský rok a platonský měsíc). Učit tě to nemohu.... Zlato, žádná osvícená lidská bytost o sobě nebude říkat, to co je ve tvém diskusním příspěvku. ...I JEŽÍŠ řekl „ ani Já nevím ale ví to jenom můj otec“. PROSTUDUJ si Bibli i když z ní církev vyškrtla 80% pravdy....... ANONYME dík za fundovaný článek plný lži..... Jinak ti přejí více používat pravou hemisféru mozku a jako duchovní bytost musíš vědět o čem mluvím.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 19:43:17
Já jsem naprostý ateista a v co věřím je pouze to, že máme každý svůj osud . Příspěvek byl pro mne pouze pousmáním nad lidskou hloupostí a každý at si z něho vezme co chce.Bible není pro mne čtení a ani né proto, abych někde říkala nějaká moudra z tto knihy.To přenechávám jiným lidem.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 19:58:21
Anonyme špatně jste pochopil můj výklad. To co jste tam vložil, je vyslovená magie. Bytost duchovní 2.typu lidstva, spoléhá jenom na sebe a sáma za sebe odpovídá (jsem anebo nejsem charakterní a spravedlivou bytosti). Škoda, že nevíte, co je pravá a levá hemisféra (je to i vědecký dokázano = realita = i lékaří o tom vědí).Přejí krásný den.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:08:53
Anonyme a ještě poznámka !!!! NA VAŠÍ CITACI:Já jsem naprostý ateista a v co věřím je pouze to, že máme každý svůj osud . ... MÁ ODPOVĚĎ : ateista nevěří na svůj osud !!!!,.... to jenom minusové (manipulativní) bytosti říkají, že je to osud (především církve, sekty...atd.).... a tak zanikla i tá ATLANTIDA = manipulaci = magie = převaha levé hemisféry mozku = to ví dnes každý psycholog, vědec i lékař.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:04:20
Doplnila jsem si vědomosti.To víš já spíše dělám kašičky než se vzdělávám.Ale snažím doplnovat.Děkuji, to jsou alespon plodné příspěvky.Pravá a Levá Hemisféra
JR
Ano, skutečně máme duální povahu, rozdělenou osobnost, chcete-li. Je tomu tak proto, že máme mozek fyzicky rozdělený na dvě hemisféry. Přestože jsou tyto dvě poloviny našeho mozku vysoce specializované a dokonce do určité míry schopné myslet nezávisle na sobě, je důležité si pamatovat, že tvoří nedělitelnou jednotu. Tyto dvě poloviny tvoří celý mozek. Mezi levou a pravou hemisférou jsou však významné rozdíly, kterým je třeba porozumět, chceme-li naplno cvičit schopnosti svého mozku.
Levá polovina mozku rozděluje informace na jednotlivé části, aby je mohla analyzovat a logicky seřazovat. Umožňuje nám plynout s dějem a činit z toho, co se děje, logické závěry.
Pravá polovina mozku vnímá svět jako celek a dokáže rychle uchopit realitu v celé její celistvosti. Umožňuje nám rozeznávat vizuální a sluchové podněty a zpracovávat emocionální pocity.
Oba pohledy jsou nutné, abychom naplno a zcela chápali, co se děje tam venku, kde to nazýváme vnějším světem.
I když tedy o sobě možná smýšlíte jako o „levomozkovém“ nebo „pravomozkovém“ člověku, pravdou je, že jste obojí. Nemůžete být „tvořiví“ bez určitého následného logického zpracování informace a nemůžete být „logičtí“ bez schopnosti postihnout celek. Řešení problémů, ať už jde o umění, vědu, nebo pouhou běžnou praxi, se vždy týká obou stran mozku. A obě strany potřebují cvičení.
Protože je však školní vzdělávání zaměřeno na levou hemisféru, na logiku, analýzu, matematiku, slovní vyjadřování, pravá hemisféra je opomíjena
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:16:48
Anonym, zlato a tebe mohu svou pravou hemisférou říkat LÁSKA (někdo to bude chápat, jako sexuální pud). Ty víš, že je to všeobjímající vesmírní láska (láska, bratrství, rovnost a jednota). Tebe dnes opravdu posílám světlo ze své srdeční čakry, protože víš lásko o co jde.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:32:20
na to nebudu odpovídat , protože co mám na jazyku se moc dobře nepíše.Mám pouze obavy o zdraví jednoho jedince.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 21:19:13
Anonyme a o tom to je. Zkus myslet pozitivně (více energii JIN a věř, že se ti to splní.....Můžeš zkusit, něco podobného a pak když tohle zvládneš, tak můžeš stejně působit i na svého blízkého (bytost na zemi přestala žít s přírodou A pořád ji ničí a my lidé ještě chceme spravedlnost ???)....... „Děkuji vám spojené síly světla, karmy a přírody, že do mne vstupuje čistá světelná energie, a že mne tato energie léčí... (harmonizuje, duchovně čistí, odstraňuje únavu, ochraňuje, umožňuje usnout, uvolňuje připojeného zajatce planety...)“ TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO s CÍRKVÍ........
PAK MŮŽEŠ PŮSOBIT ENERGII ::: „Děkuji vám spojené síly světla, karmy a přírody, že skrze mne vstupuje čistá světelná energie do této bytosti... (do tohoto člověka, zvířete, do tohoto místa planety, do tohoto stromu...)“, a že ho tato energie léčí... (harmonizuje, duchovně čistí, odstraňuje únavu, ochraňuje...)“....... POUŽIJ TAM TEN SPRÁVNÝ VÝRAZ S LÁSKOU VE SVÉM SRDCI. ....NAŠE země SE MĚNÍ, tak jako se mění a zanikne každá planeta po xy miliardách let..... Naše ZEMĚ postupně vstupuje do fotonového pásu ale věř mi, že ještě nezanikne ale postoupí do vyšších vibrací..... Ty červené hvězdy, které na obloze vidíme, ve skutečnosti již neexistují (jsou to hvězdy zaniklé a z těch zaniklých hvězd se magnetismem tvoří nová hvězda, nebo planeta).....Takže magnetismem se prach přitahuje a tím vznikne nový život, nová planeta, nebo hvězda.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:29:58
A ještě doplněk zlato Anonym: pokud lidská bytost bude mít vyrovnanou levou a pravou hemisféru mozku (říká se tomu JIN a JANG, někdy mužská a ženská energie. Já tomu ve většině případu říkám plusová a nebo minusová energie. Je to stejný obsah ve všech jmenovaných výrazech), tak by k žádným válkám, kataklyzmatům, nespravedlnostem, vraždám ...atd. nikdy nedocházelo. Jinak se taky zabývám bylinkami ....
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:45:06
Anonyme, zlato a ještě jeden doplněk. Někdy mi nenapadne všechno co chci napsat. Povahu, schopnosti a záměry člověka lze vyčíst z jeho obličeje. Umístění uší, tvar uši o něčem vypovídá. Asi zlato víš o čem mluvím. Podívej se na některé sousedy, přátelé, politiky, exekutory a budeš doma....... JINAK o NIBURU toho vím hodně (co, jak, a za kolik let se k Zemi navrátí).
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 20:59:03
To je dobře, že o tom NIburovi víš hodně. At se Ti daří.Já myslela, že to je Nibira, ale to je asi jedno.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 22:19:06
Anonyme NIBURU je překlep... v předcházejících diskusi pořád citují NIBIRU... omlouvám se, když jsi tak citlivý ale opravdu se na tebe nezlobím.Jsem jenom lidská bytost, která může taky udělat překlep.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 23:03:20
Anonyme není to NIBIRA ale NIBIRU, tak zlato vidíš, že i ty děláš překlep. Já tě neposuzují ale teď to jenom komentují. Ten který jenom posuzuje je to jeho stín s kterým se neumí bytost vypořádat (Já chybu mohu dělat v překlepu ale ten druhý chybu v překlepu udělat nesmí). Zlato správná gramatika, neznamená, že lidská bytost je spravedlivá nebo charakterní, to snad musíš vědět i ze svého okolí ..... Každá lidská bytost by ve své svobodě měla svůj stín splnit... jinak pořád bude druhé urážet. Často v diskusích něco komentují a komentují to ke každé lidské bytosti slušně a nikdy žádnou lidskou bytost neurážím a nikdy neposuzují jeho gramatiku ale ani nebudu.
Re:dobrá rada NIBIRA, , 29.4.2012 21:52:30
Anonym, zlato možná z toho budeš PAF ale myslím si, že alespoň ti něco v pamětí zůstane.....
NIBIRU ( můžeš se setkat i s názvem, X, QUAORAR .. Vanfim ( od jasnovidky Vangy) Někdy se tomu říká planeta XY = jedná se pořád o NIBIRU)
NIBIRU: Podle Sitchinové se planeta NIBIRU pohybuje po 3500 až 3600 let dlouhé oběžné dráze a mezi léty 100 př. Kr. a 100 po Kr. procházela naší slunečnou soustavou....
Betlémská hvězda, která ohlašovala zrození Krista, byla ve skutečnosti planeta Nibiru.....
Nibiru vládne bohům jakožto bytostem, které sestupují do našeho světa a pravidelně ovlivňují lidské záležitosti. Existují záznamy o mnohých bozích, kteří přímo ovlivnili dění na Zemi kolem r. 3600 př. Kr. a samozřejmě kolem počátku našeho letopočtu......
ZDE ASI ZLATO POCHOPÍŠ, že žádní BOHOVÉ NEEXISTUJÍ a že tu BOŽÍ spravedlnost máme ve svém srdci (buď pácháme dobré a nebo špatné skutky a tím nás církve, sekty, zednáři...atd. ovlivnili.)....... na TÉTO zemi JSME Bohem MY A ZA TUTO zemi ODPOVÍDÁME A ŽÁDNÁ MÍNUSOVÁ ENERGIE (tzv. bohové) NÁM JI NEMŮŽE VZÍT !!! (jenom s námi manipulují)
QUAORAR :objevená 4.6.2002 americkými astronomy Brownem a Chaddwickem Truilo v Pasadeně ve 22hod. 48min (LEČ = 5hod 48min. místní čas). Přináší poselství pro vstup do nového věku Vodnáře. Nově objevená planeta dle úsudku mudrců podává výzvu, ale také varování.
QUAORAR : daleko za Plutem obíhá kolem Slunce (sestává ze shluku úlomků kamenů a malých planetek. Má průměr 1250 km a je tedy velký jako poloviny planety Pluto a pohybuje se v kruhovité dráze ve vzdálenosti šesti miliard kilometrů kolem Slunce a jeho oběžná dráha je 288 roků. V horoskopů objevení Quaoaru je vzestupný měsíční uzel na 18? Blíženců a reprezentuje náš hlavní úkol do budoucnosti. Pro tento úkol platí sabianský symbol : velká stará kniha zjevuje tradiční moudrost. Je to zřetelné poselství Quaoaru pro příští úkol lidstva : nezapomínat na tradiční moudrost . Stará moudrost našich předků se musí znovu učit.... (tomu asi moc rozumět nebudeš ale já tomu zlato rozumím a proto nikdy nevěř nějakým magický osvíceným bytostem).....
POSELSTVÍ QUAOARU ( toto poselství já uznávám JAKO POZITIVNÍ LIDSKÁ BYTOST):...
-poznat božské energie v každé formě stvoření(člověk, zvířata, rostliny, minerály)...
-udržovat a ochraňovat přírodu, kterou nám matka Země svěřila do opatřování;...
-vědomí starých tradičních hodnot: ohleduplnost, zodpovědnost, péče, pozornost, respekt, skromnost, pokora;....
-návrat k přirozenému způsobu života, který je v souladu s přírodou, nerabuje ji, ani ji neničí.....
Jenom tak bude mít naše planeta se současnými formami života budoucnost....
QUAORAR ukazuje novou cestu, která je vlastně docela stará.... Jistě sami pozorujete, že už nyní mezi námi žijí pionýři věku Vodnáře, kteří nás vedou svým příkladem. ... Objevují se náznaky nápravy, jsme svědky toho, že čím dál tím více lidí na světě touží po pravém poznání té správné cesty k šťastnému životu nás všech.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 29.4.2012 18:54:37
Nešlo o opravu, ale o to že je nemysl že se k nám něco tak velkého blíží. Jako amatérský astronom bych o tom něco věděl. Ani asteroid okolo nás letos nepoletí.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 30.4.2012 0:46:07
Anomyme!!!! tvůj omyl .....NIBIRU existuje (NIBIRU = můžeš se setkat i s názvem, X, QUAORAR .. Vanfim ( od jasnovidky Vangy) Někdy se tomu říká planeta XY = jedná se pořád o NIBIRU). Máš špatnou informaci zlato ale to nevadí, každý jsme zde na matičce ZEMI a nemusíme vědět všechno. Třeba jsi výborný výrobní dělník, který na nás musí vydělat a to je daleko důležitější a ještě možná nemáš odpovídající mzdu za svou poctivou práci.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 29.4.2012 19:07:17
Co ty víš, jehovisti předpovídají konec a na zemi zůstanou jen Ti čistí a tak nevím, zda zde nebude pouze Nečasova vláda.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 30.4.2012 1:30:48
Anonyme !! JEHOVISTI, jsou sekta, která s lidskou bytosti manipuluje a oblbuje ji tzv. ARMAGEDONEM. Mnohokrát již předpovídali zánik světa..... VIZ mou zprávu......tu jsem písemně dala svědkům před mým bytem a věř, že mi již ani jednou nenavštívili..... === PRO SVĚDKY JEHOVOVI====
Společenstvo založil Charles Taze Russell (1852-1916. V 18. létech vstoupil do adventtistického sdružení „ Second Adventist“ , které roku 1874 očekávalo příchod Ježíše Krista. Russella hluboce ovlivnila představa, že by bylo možné vypočítat návrat Krista a tím také, podle křesťanského názoru, i konec světa. Spolu se svojí ženou (s kterou se v r. 1907 rozvedl) založil roku 1879 časopis „ Zionś Watschtower „ (Strážná věž) a o dva roky později „Biblickou a traktátovou společnost Strážné věže“. Zánik světa předpověděl na rok 1914, opravil se pak ještě na rok 1915, později na r. 1916 a nakonec na r.1918. Ona sám zemřel v r. 1916.
Jeho následovníkem se stal právní zástupce Franklin Rutherford (1869-1942). Předpověděl brzký příchod Abraháma, pro kterého nechal v San Diegu postavit skvělou vilu. Až do Abrahámova příchodu, jak sdělil svým přívržencům, bude dům obývat on sám. To činil až do své smrti r.1942.
Třetím prezidentem Svědků Jehovových se stal Nathan Homer Knorr (1905-1977). Provedl rozhodující změny. Založil misijní školu pro Svědky Jehovovi „z povolání“, založil „školu kazatelské služby“ pro prosté členy společenstva .
Od r. 1992 je prezidentem seskupení Miltion Henschel (nar. 1920)
Důležitým pojmem pro svědky Jehovovi je „armagedon“, již brzy se konající konečná bitva mezi dobrém a zlem. Kristus, který podle představ Svědků zemřel na mučednickém sloupu, bude vést tuto bitvu ze svého nebeského trůnů jako vojevůdce Boží. Protože ale podle biblického textu „Zjevení“ bude moci jednou s Kristem v nebi vládnout jen 144 000 lidí, bude pro ostatní Svědky Jehovovi ( a to jen pro ně) na Zemi zřízen ráj.
Všední život členů společenství je určován absolutní poslušností, kterou musejí prokazovat svým vůdcům. Nejvyšším vedením je „Vedoucí sbor Svědků Jehovových, který si nárokuje být hlásnou troubou Boží. Každá kritika vedení na místní úrovni, se stává kritikou Boha samotného. Pro Svědky je důležitá kazatelská služba, kterou nazývají „službou v poli“. Je pro ně nejvyšším výrazem lásky k bližnímu, neboť tím dávají také „nevěřícímu“ možnost být vysvobozen. Přítomnost a aktivita během „služby v poli „ jsou kontrolovány prostřednictvím organizační knihy.. Členové Svědků jsou tedy závislí na svém vedení (aktivita, udržování známostí, přátelství a také manželství jen ve společnosti).
Poznámka ke krvi :
Jako rodiče můžete udělat hodně věcí předem, abyste ochránili své dětí před transfuzi (...) Lékař možná tvrdí , že krev upraví stav vašeho nemocného dítěte, ale vy musíte být pevně rozhodnutí, odmítnout krev za sebe a za své dítě dříve, než před vámi vyvstane nějaká naléhavá situace, protože si ceníte svého vztahu k Jehovovi více než jakéhokoli domnělého prodloužení života za cenu porušení božského zákona (...) Aby nedošlo k nějakým pochybnostem, na přijímací formulář napište jasně, že z náboženských a zdravotních důvodů krev nechcete a za žádných okolností nedáte souhlas k jejímu přijetí.
Z článku Chraňme své dětí před zneužíváním krve, publikovaném ve vnitřním bulletinu Naše služba království (září 1992)
Nezapomeňte, že Jehova vyžaduje, abychom se zdržovali krve. To znamená, že nesmíme žádným způsobem přijímat do těla krev jiných lidí ani vlastní krev, která byla uskladněna. Praví křesťané tedy transfuzi krve nepřijmou.
Z článku Projevujeme úctu k životu a ke krvi, publikovaném v brožuře Co od nás Bůh vyžaduje ? (1996).
Při registraci v r.1993 asi uvedlo vedení Svědků lživé údaje. Svědkové prohlásili, že neučí odmítání transfuze krve i v případech ohrožení života dětí a že neučí odmítání vojenské základní či civilní služby? .... Ano lhali. Krev odmítají.
Je zajímavé, že náš milovaný JEŽÍŠ žil na teto zemi ve skromných a chudých podmínkách ale vedoucí Svědků žijí v přepychu. Neměli by být příkladem ?? pro všechny bytosti na naši matce ZEMI bez rozdílu jaké náboženství ta která bytost vyznává?? Pravda vyjde najevo a Bůh (je v mém srdci a mohu ho využívat k dobrým a nebo špatným skutkům ve své svobodě = Já jsem tím Bohem, protože pří svém narození jsem Boží jiskru do své bytosti obdržela)) je pravda.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 29.4.2012 19:04:48
Blíží či né.Já si jen myslím, že začínáme všichni spíše blbnout, myslím skutečně psychicky.On i v takovém podání jako je dnes i ten exekutor je pro mnohé zjevení ze zlého snu.Dluhy se platit musí to je jasné každému a jasné by to mělo být i lidem, kteří nabízejí různé půjčky po domech a vidí, že se jedná o rodiny, kde nebude z čeho vracet .V tom je také velká chyba.
Re:dobrá rada NIBIRU, , 29.4.2012 19:09:45
S tím že se dluhy platit musí asi nemá problém nikdo z nás co sem na to téma píšeme. Ale pokud už se ty dluhy z někoho musí vymáhat, tak to jde dělat slušně a ne hůř než gestapo, jak je to u nás zvykem.
Špinavou práci může dělat zase jenom špinavec., , 29.4.2012 18:37:11
A ještě si v tom libuje. V čase nedávném jsem měl možnost "okusit", jak se takový dlužník "vyrobí". Tuto práci dělají také špinavci, najdete je na finančních úřadech. Hovnu rozumět a vydávat platební příkazy. Ten vyrobí v září, ale pošlou ho před vánoci, ať máte doma "dáreček". Co na tom, že je vyhotovený na základě (jejich) diletantských domněnek. Takto se dá pokračovat. Situace je ale taková, že není kam emigrovat, ledaže bychom považovali sebevraždu jako specifický druh emigrace.
Jsme ryba, která nejenže smrdí od hlavy se svojí zlodějksou hlavou státu, plesnivými ploutvemi (pohraničí ne nepodobné filmu 70. let Planeta opic), zkorumpovanou a ještě častěji diletantskou státní správou... Tady už je práce pro Nibiru..., dobu ledovou, prostě začít od trilobita...
Olga - odpověd, , 29.4.2012 18:30:17
Souhlasím s Tvým příspěvkem.celá řada z nás může zapomenout, omylem vyhodit složenku, kde je nicotná částka, kterou by uhradila a na cestě je exekuce.kolem adres toho bylo už řečeno hodně.Já sama mám zážitek z toho, že jsem se znala s jedním člověkem, bývalým spolužákem a o jeho finanční stavu nic nevěděla, abych byla přesná né vše.Po dlouhé době mi najednou přišla na mou adresu a jeho jméno upomínka.Vracela jsem jí zpět a přiznám se, že mi nebylo do smíchu.Asi po třetím doručení jsem zavola na úřad, který to měl vyřizovat a tázala se proč to dotyčnému nechodí na jeho adresu, odpověd, že si to nevyzvedává a že se známe .Jak nejsem žádný hrdina, tak jsem jim napsala skutečně dost ostrý dopis a od té doby mám klid.Oni totiž zkouší a špiclují všechny známé kolem dotyčného.Připadá mi to vše tak špinavá hra a jedno vím, že před rokem 89 docházelo k soudnímu řešení, k exekuci na plat, ale né k takovým hnusům jako dnes.
Re:Olga - odpověd, , 29.4.2012 18:55:53
Ludmilko !!!! a to je o té spravedlnosti !!!! nedlužíš nic a na tebe vlítne exekutor. Jméno a příjmení na své schránce mám již 32 roků a to pro mou maličkost byl šok, že jsem ve schránce neměla žádnou výzvu o vyzvednutí zásilky (manžel mi zemřel ve 39 letech v r. 1980). Nikdy jsem nikdy a nikomu nic nedlužila. Jsem poctivý člověk, který jde duchovní cestou (takže asi krást nebude, což je logické). Jakou záruku má obyčejná a poctivá lidská bytost, že ji např. lékař udá, že nezaplatila údajně 30.-Kč ???? (žádnou). TEĎ ještě jeden příklad ::: při každé návštěvě u lékaře se ptám.... podívejte se zda vám nedlužím ????... LÉKÁŘ kouká jako PUK a ptá se proč.... JÁ říkám, protože na internetu jsem svědkem podlých činů od lékařů. Dnes při každé návštěvě si píší poznámky například : .... podám sestřičce žlutý lístek „PROSÍM o předepsání léku xy i s onačením datumu (takže jsem ani do ordinace nevstoupila a do poznámky si ještě dám, co měla na sobě oblečeno...respektive jinou skutečnost). Dělám to již 5 roků. Taky jsem zjistila, že v době když jsem byla po operaci kyčle a ležela jsem v nemocnici, tak z mé pojistky bylo čerpáno jiným lékařem= řekla jsem mu to, že to bylo naposled !!!! (SPRAVEDLNOST ale jenom pro NĚKOHO). Přejí krásný a pohodový zbytek dne všem spravedlivým.
polámal se mraveneček, , 29.4.2012 18:28:38
http://tanatus.rajce.idnes.cz/nastenka/#polamal_se_mravenecek.jpg
exekutoři novodobé gestapo
Mé matce , , 29.4.2012 18:16:16
Provedli exekuci po smrti a zmizelo i dřevo na zimu, které jsem platil 2500kč!!Není dovolání a není možnost se bránit, protože si není kde stěžovat!Nemáte peníze-jste v prdeli!!
Tahle země je neštěstí pro své občany!Ano, kdo dluží a nechce platit-prosím, ale obírat lidi za každou cenu bez možnosti ochrany státem-je zločin!!Z desetikoruny vám udělají dluh i desetitisíce!!To je co??SVINĚ!!
Re:Mé matce , , 29.4.2012 19:45:11
Jo,jo,slabé slovo ,,SVINĚ",také jsem se bránila:jedna bohatá osoba mě dala k soudu,která mě VIDITELNĚ hodlala okrádat!Dala mě k soudu,o jednání jsem se dozvěděla takovým způsobem,abych neměla čas si zajistit právníka,jakoukoliv obranu.to co mě soud oznámil byla lež od počátku do konce.Navíc,byla jsem v nemoc.stavu,co jsem urychleně doložila s prosbou o odložení na jiný termín.Soud to ale nevzal v potaz,nemocnost neomluvil a tak se rozhodlo beze mne a mého vědomí--co jsem ale ani v nejmenším netušila,navíc abych to včas nezjistila,rozsudek posílali na adresu bohaté paní,kde jsem vůbec nebydlela.Po půl roce mě vyzval exekutor abych si vyzvedla u něho dopis ze soudu.Ihned po mém vyzvednutí exekutor nařídil na můj star.důchod exekuci jak vyšitou.Dopis obsahoval ROZSUDEK JMÉNEM REPUBLIKY,byla jsem odsouzaná a soud ze mě udělal doslova zlodějku která boháče chtěla okrást,protože jsem chudá a mám úplný hovno,jen za 40 let tvrdé práce 6 500 kč důchodu.Nicméně našla jsem si právníka ,,který mojí finanční situaci znal" a pomohl mě zdarma se vším.Podalo se odvolání ke Krajskému soudu,protože právník zjistil spoustu pochybení Okresním soudem,co zjistil po důkladném půlročním prověřování i Krajský soud a vydal proto nový ROZSUDEK na kerý nebylo možné odvolání,ihned to nabylo právní moc a exekuci uznal za NEPLATNOU !!!! NAČEŽ EXEKUTOR ihned vydal příkaz PRAZE na ČSSZ k ZASTAVENÍ NEPLATNÉ EXEKUCE.Ale oni exekuci nejenže nezastavili a od r.2008 mě jí stále strhávají,zdělili mě že peníze jsou ÚČELNĚ schované u nich-na co to mě už nezdělil nikdo.K mému ÚDIVU mě po dalším půlroce poslal soudce který o exekuci rozhodl na Okresním soudě,že bohužel moje exekuce je platná a proto nemůže být zastavena.Abych se proti této lumpárně mohla bránit na to nemám prachy a tak musím trpět do smrti-jestli si toto ti zloduši i po mé smrti neprodloužejí.JSOU TO ZMRDI NEJEN VE VLÁDĚ ALE U ÚŘEDNÍKŮ OD SHORA AŽ DOLŮ.
Re:Mé matce , , 29.4.2012 20:21:27
Tak to je bordel, v takovém případě bych se nedivila, kdyby je vážně někdo postřílel.Já k tomu ani nedovedu více říci, jedno vím, že ta bohatá by to odskákala se mnou.Kurvy!!
Vážený pane, vaše funkce jsou dobré jen pro vaše kapsy,, , 29.4.2012 17:58:27
ze svého okolí a i z mé zkušenosti vím, že nevymůžete nic, ale platit si necháváte předem a kolikrát za jeden úkon i vícekráte, Výjimkou není ani to, že vaši hoši mají dna rozdílné účty. Je to podle vás OK????
Opravdu hnusná a špinavá práce,, , 29.4.2012 17:57:08
pane šéfexekutore.Kolik je exekucí,kdy kvůli pár korunám,oberete lidi o desetitisíce,co?Podvodní advokáti,zkorumpovaní soudci,celý tento systém je nutné zničit.Jak je možné,že oberete člověka,kterému někdo odcizil doklady a nemá možnost se ani bránit?Protože soud vůbec nehledá pravdu,jen podepíše papír od advogaunera.Co tajné kanceláře,kdy si účtujete cestu přes celou zemi a zatím jedete pár kilometrů.Možná by zrušení exekutorů a různých vymahačů snížilo zadluženost obyvatelstva.Určitě by klesl počet různých nabídek na (výhodné) půjčky a podobně.Zrovna minulý týden mi přišla karta od jisté úvěrové společnosti,nebýt exekutorů a pod.určitě by nepřišla.Skončila tam kde má,v kotli.
Pokud je exekuce oprávněná,prosím,ale kolik jich je?
Tak se nedivte,že na vás lidi koukají s despektem.No a jistý pan Višvader,to je unikum!
Re:Opravdu hnusná a špinavá práce,, , 29.4.2012 18:33:46
Satan!!! 100% souhlas......
Na bábu vlítl exekutor, že prý údajně nezaplatila u lékaře 30.-Kč (babka tvrdí, že zaplatila). Neměla na zaplacení asi 20 000.-Kč, tak ji vystěhoval exekutor z bytu. Zde je zákon postavený špatně a ZNÍ: .... Lékař je povinný na požádání pacienta vydat potvrzení o zaplacení regulačního poplatku ....... ZÁKON BY MĚL ZNÍT : lékař je povinný vydat potvrzení o zaplacení regulačního poplatku. ...... DALŠÍ PŘÍPAD: Objednáš si knihu na správné JMÉNO i příjmení a čekáš přes měsíc (i když ti knihkupectví zaručuje dodání do 15 dní a v poštovní schránce nemáš oznámení o uložení zásilky)..... Po 35 dnech se ozveš sám a knihkupec ti řekne, že knihu odeslal před 30 dny. .... Tak JDEŠ na poštu a po půl hodině ti pracovnice pošty u okýnka řekne, že ti knihu NEMŮŽE vydat, protože jméno od knihkupce je jiné (příjmení bylo správné a že knihu musí vrátit zpět. Nepomohlo ani přesvědčování, že v našem vchodu bydlí jenom jedna osoba s příjmením, které vlastním JÁ).......PÁN knihkupec byl ještě tak DRZÝ, že my volal na mobil a chtěl abych zaplatila za poštovné !!!!!. ....JÁ jsem za jeho chybu, zaplatila více telefonováním, než byl jeho požadavek za poštovné !!!! ( knihkupec ZA TO, ŽE MI NEDORUČIL KNIHU DO 15 DNŮ A JEŠTĚ ZKOMOLIL JMÉNO CHCE POŠTOVNÉ ???. ). ....Teď Čekám až na mne vlítne exekutor !!!! (no podle toho, co p. exekutoři dělají, tak jsem přesvědčená, že jsou schopní všeho a to i bez ověření pravdivé skutečnosti)........ Jsou lidské bytosti, které si NIKDY NIC nepůjčili a nepůjčují a dostanou se DO problému. .....Spousta lidí neví, že něco DLUŽÍ a já tomu říkám, „KDE TO JSEM a v jaké republice žijí a je zde NĚJAKÁ SPRAVEDLNOST „ ????? Přejí krásný zbytek dne..
Re:Jak pro stát? Odvádíte snad ty peníze státu?, , 29.4.2012 17:53:22
Jo, jsou státem ve státě. Dáte těm dobytkům k vymožení dluhy a oni nakradou peníze akorát pro sebe a na vás jako na věřitele zbyde hovno!!!
HM, , 29.4.2012 17:46:45
JÁ JSEM NA SVÉM ŮČTU TAKY NIC NENAŠEL,NAVÍC MĚ JEŠTĚ POKUTUJOU SANKCEMA ZA NEPOVOLENÝ DEBET,EX. VŠE VYBRAL DO POSLEDNÍ MRTĚ,A TED MĚ STOUPÁ ...DLUH...taky budu dělat špinavou PRÁCI až vám ty vaše dutý a pitomý PALICE USEKNU NA DUBOVYM ŠPALKU,SEKERU UŽ MÁM,ALE JE TUPÁ,TAKŽE VÁS TO BUDE TROCHU ...BOLET...A NAVÍC,CHCI,ABY MĚ TENTO ...ZKURVENEJ STÁT VRÁTIL SYNA,KTERÝHO JSTE MĚ PŘEJELY A OBĚSILY,VY=ČECHÁČKOVÉ...ON JE VRÁCENEJ,ALE V URNĚ,ALE JÁ HO CHCI ...ŽIVYHO...TAK STÁTE,KOUKEJ NAVALIT,CO JSI MĚ ...UKRAD...
Starý dělník ,postižený,po mrtvici, , 29.4.2012 17:45:59
opoměl zaplatit u felčaře platit 30kč.ti vaši gestapáci bez varování vtrhli do domu a vzali mu vkladní knížku s 32000kč, kterou měl za pobyt v koncentráku- jste zvěř a je dobré ,že si vás lidé pamatují- toto bylo v české televizi 10.3.
Klidně podám ruku uklízečce kterých si mimochodem vážím. Nebo chlapovi od hovnocucu. Ale nikdy bych ji nepodal exekutorovi!, , 29.4.2012 17:44:05
To je ale keců !!!, , 29.4.2012 17:41:54
Exekutoři dělají špinavou práci pro stát ??? On si snad myslí, že jsme debilní. Špinavou práci dělají, ale hlavně a jedině pro sebe. Neslyšel jsem, že by stát něco z exekucí získal. Možná třeba 100 korunovou pokutu. Ale že z ní exekutoři udělalí 100 tisíc, už mlčí. A komupak jde těch 99.900,- Kč ??? Do jejich kapes a ne státu.
Re:To je ale keců !!!, , 29.4.2012 17:51:24
Souhlasím s Vámi. Aby exekutor dělal špinavou práci pro stát, musel by být prvně zaměstnancem státu, třeba pod krajským soudem jako krajský zaměstnanec, soudí exekutor, nikoli soukromý loupežník s požehnáním státu. Česko je samá výjimka a zvláštnost. Za co jinde zavírají a berou nakradené majetky, za to v Čechách jdou zloději na volební kandidátky a do lobby partiček. Nikde jinde v kulturní občanské společnosti snad ani soukromí exekutoři nejsou.
Je to na hlavu, , 29.4.2012 17:39:57
Jak může u nás být exekutor soukromým podnikatelem a zároveň požívat ochrany veřejného činitele.To je podobné např.jako by soukromá ochranka bank byla chráněna zákonem jako příslušníci policie,což je nesmysl.
Vaše pověst je vaše dílo!, , 29.4.2012 17:39:40
Exutor je hyena z podstaty tohoto povolání a nemůže ji vykonávat normální člověk. Vždycky je nějak pokřivený, ať má třeba tři tituly. Může vykládat pohádky o službě státu; kdyby to nevynášelo (i za cenu zničených životů pro pár stokorun), jistě by se věnovali něčemu lukrativnějšímu! A nejhorší na tom je, že tyto soukromé podnikavce-grázly podporuje stát, který má chránit jak občana, tak jeho majetek!
Sekat vám ty vaše zlodějské pracky! Nic jiného si nezasloužíte šmejdi. , , 29.4.2012 17:33:08
A divím se že vás lidi rovnou nepopravujou jak jim vlezete do baráku! Ale myslím si že to dlouho nepotrvá a dočteme se o prvním exekutorovi s ustřelenou palicí!
DĚLÁME ŠPINAVOU PRÁCI PRO STÁT:, , 29.4.2012 17:13:44
Zažalujte stát a vrcholové politiky, kdyby měli lidé práci nemuseli by eksekutoři dělat šoinavou práci.Zakašte stupidní reklami!na vše vám pujčíme na počítač na telefon i na nemožné a bez závazků,Já si nepamatuji za socialismu že by eksistovali nějácí EKSEKUTOŘI.Jenom že lobističtí političtí hekři TOP09-ODS těm se líbý dostávat národ na kolena a do zoufalé situace, tak že vážení eksekutoři špinavou práci,DĚLÁTE ZA NAŠE VRCHOLNÉ POLITIKY.
Re:DĚLÁME ŠPINAVOU PRÁCI PRO STÁT:, , 29.4.2012 17:38:11
Tak ji kurva přestaňte dělat a ať ji dělají státní úředníci a uvidíte co se pak stane.Nedej bože aby ke mně někdy přišel exekutor tak budu první,který všem ustřelí hlavu!!!!!
Re:DĚLÁME ŠPINAVOU PRÁCI PRO STÁT:, , 29.4.2012 17:35:53
Viníkem je tato slavná demokracie v popředí za to může vláda a to celá?Zloději,kteří nakradli a dnes to půjčují atd.Udělal bych krátký proces Karel IV.by Vás všechny nechal pověsit na staromáku a lid by nastolil pořádek.Pokud si tady vláda hraje na kapitalismus s lidskou tváří,povoluje lichváře tak si nic jiného pánové nezasloužíte jak pověsit na staromák!!!
Re:DĚLÁME ŠPINAVOU PRÁCI PRO STÁT:, , 29.4.2012 17:19:20
Pejsane, trochu si hlídej češtinu. Jinak s obsahem plně souhlasím. Lupičství dnešní doby. Taky plně chápu, že jednou někomu rupnou nervy a toho exekutora odstřelí.
Re:viz nadpis, , 29.4.2012 17:15:53
Exekutora může dělat poue jen kvalifikovaný zloděj.Prý jej může dělat kdokoliv,proto to tak vypadá a je již zapotřebí je střílet.
Brzy budete po zásluze odměněni od lidí které teď okrádáte. Všecko vám to rádi vrátí i s úroky. Těšte se., , 29.4.2012 17:11:06
Je třeba skončit s exekutory a jejich mafií!, , 29.4.2012 17:09:00
Stát musí utvořit speciální soudy pro dluhy a bude po srandě! Tyhle dluhy mohou soudit nejmladší soudci, třeba právě vyšlí ze škol. Již nikdy soukromé exekutory!
Exekutor nebo inkvizitor, , 29.4.2012 17:07:54
Dojal mě až k slzám.Stejná sebranka už stovky let!!!!!!!!!!!
Exekutorstvi...jako vsechno v Cesku,, , 29.4.2012 17:06:57
jeden des,bes...tzv,ceska cesta,tedy statem posvecena lichva a zlodejina...Samozrejme do okamziku,nez narazi na paradny kalibr...pak se jako spravni exekutorsti cechackove zeserou jako Alici a zhrouti jako domecek z karet...
přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:06:10
tak si nepůjčujte.Kupujte jen to,na co máte v kapse.Potřebuje někdo mobol za 8000 tisíc-tak si ušetři.Nenakupujte jako diví co kde vidíte.Na dovolenou jed k rybníku a ne do Egypta.A především jezte proto abyste žili a nežijte proto,abyste jedli.Učte děti ke skromnosti a budou štastny,všechno co je na světě opravdu krásné je zadarmo.
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:17:32
Půjčovat si na dovolenou nebo na vánoční dárky evidentně blbost je. Ale nevím, jak se bez půjčky dostat k bydlení. Nebo přežívat rok bez pračky třeba s pětičlenou domácností. A vůbec nejhorší jsou ty malé částky, o kterých člověk nemusí vědět- třeba pozdě odeslaná částka na inkaso nebo nějaký malý nedoplatek a ztracená složenka- a to je potom průšvih, když si na to exekutor napočítá třeba stonásobek!
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:12:37
Neutrácí se za hlouposti, není na to.lidé mají co dělat, aby se srovnali s nájmem, potřebou pro děti a poplatky.Dovolená? Co to je? Ceny lezou nahoru a mzdy zůstávájí stejné pokud vůbec má někdo štěstí a pracuje.Podle mne se jedná o přežívání a v žádném případě né o štastný , obyčejný život.
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:20:57
To je zajímavé,když tak jdete ulicí a nebo jedete dědinami, žádné opravdu chudé lidi nevidět.Bída a těžká práce je vidět na př. v Tunisu a v těchto zemích.Takovou práci a dřinu by našílidé vůbec nedělali.Znovu musím říct-kupujte to na co máte a exekutor si utře.A kdyby u nás lidé trochu zhubli byl by na ně i lepší pohled.
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:44:37
Nevím co si představujete pod pojmem chudý člověk? Pokud myslíte život cikánů, špínu, a nepořádek, tak si zajděte podívat do jiných čtvrtí.Na vsi není tak vidět, že si lidé opravili například dům a vzali půjčku.Pokud ovšem příjde někdo o práci je zle a pouze v místě, kde já bydlím došlo už ke 3 exekucím, sebevražda rovněž.v bytovkách jsou prázdné byty, je hodně neštěstí.
přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:06:10
tak si nepůjčujte.Kupujte jen to,na co máte v kapse.Potřebuje někdo mobol za 8000 tisíc-tak si ušetři.Nenakupujte jako diví co kde vidíte.Na dovolenou jed k rybníku a ne do Egypta.A především jezte proto abyste žili a nežijte proto,abyste jedli.Učte děti ke skromnosti a budou štastny,všechno co je na světě opravdu krásné je zadarmo.
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 18:33:01
A pak ses probudil a realita byla úplně někde jinde.Ty jsi kamaráde zaspal dobu,tady už není víc,jak 22roků komunismus.Navíc neznáš mapu,jak by řekl vrchní ve filmu Kurva hoši...
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:53:09
HA HA HA !!! zlato, kde to žiješ ????. Na bábu vlítl exekutor, že prý údajně nezaplatila u lékaře 30.-Kč (babka tvrdí, že zaplatila). Neměla na zaplacení asi 20 000.-Kč, tak ji vystěhoval exekutor z bytu. Zde je zákon postavený špatně a ZNÍ: .... Lékař je povinný na požádání pacienta vydat potvrzení o zaplacení regulačního poplatku ....... ZÁKON BY MĚL ZNÍT : lékař je povinný vydat potvrzení o zaplacení regulačního poplatku. ...... DALŠÍ PŘÍPAD: Objednáš si knihu na správné JMÉNO i příjmení a čekáš přes měsíc (i když ti knihkupectví zaručuje dodání do 15 dní a v poštovní schránce nemáš oznámení o uložení zásilky)..... Po 35 dnech se ozveš sám a knihkupec ti řekne, že knihu odeslal před 30 dny. .... Tak JDEŠ na poštu a po půl hodině ti pracovnice pošty u okýnka řekne, že ti knihu NEMŮŽE vydat, protože jméno od knihkupce je jiné (příjmení bylo správné a že knihu musí vrátit zpět. Nepomohlo ani přesvědčování, že v našem vchodu bydlí jenom jedna osoba s příjmením, které vlastním JÁ).......PÁN knihkupec byl ještě tak DRZÝ, že my volal na mobil a chtěl abych zaplatila za poštovné !!!!!. ....JÁ jsem za jeho chybu, zaplatila více telefonováním, než byl jeho požadavek za poštovné !!!! ( knihkupec ZA TO, ŽE MI NEDORUČIL KNIHU DO 15 DNŮ A JEŠTĚ ZKOMOLIL JMÉNO CHCE POŠTOVNÉ ???. ). ....Teď Čekám až na mne vlítne exekutor !!!! (no podle toho, co p. exekutoři dělají, tak jsem přesvědčená, že jsou schopní všeho)....... Je vidět zlato, že diskutuješ (ale pravda je trochu jiná) ale na internetu takových případů je spousta. .... Jsou lidské bytosti, které si NIKDY NIC nepůjčili a nepůjčují a dostanou se DO problému. Přejí krásný zbytek dne ale i s objektivním uvažováním. .....Spousta lidí neví, že něco DLUŽÍ a já tomu říkám, KDE TO JSEM a v jaké republice žijí a je zde NĚJAKÁ SPRAVEDLNOST ?????
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:20:01
jsi zrovna taková svině jako ten krypl na tý fotce tečka konec.
Re:přátelé je to prosté, , 29.4.2012 17:30:20
Jo, tak takových jako jsi ty byl plný Václavák.A za ty asi máme splácet-
Mafie se jmenuje EXEKUTOR, , 29.4.2012 16:56:40
Exekturský řád dovoluje, soused má asi vaše věci tak ho exekutor vybílí.Je to dle zákona exekutor si nakrade a soused ať dokazuje že to bylo jeho ...........hi hi hi hi hi............
Ty hovado gestapácké,, , 29.4.2012 16:46:14
i dozorci v koncentráku dělali jen svou práci, jak můžeš dobytku usnout- nebudí tě mrtví, které na objenávku likvidujete
Re:, , 29.4.2012 18:06:23
JSOU TO ...OBCHODNÍCI S MRTVOLAMA ??? ASI JO,JÁ TO JINAK NEVIDÍM.ALE ZA TOHO MÝHO SVATÝHO PETRA SE ...POMSTIM...NÁRODE,TĚŠ SE,UŽ SE TO BLÍŽÍ,25.5.2012. TOMU BUDE 7.LET,CO JSTE MĚ POPRAVILY SYNA.NÁSLEDNÉ ...HYENY... MÁM NA PAPÍRECH,KTERÝMI MĚ ...VYDÍRÁTE,MĚ NEUTEČETE,NEBOJTE SE.MÁM VAŠE JMÉNA I INSTITUCE,ŽE ANO...PÁNI A PÁNOVÉ OUŘEDNÍCI...MŮJ VZOR BUDE PAN BREIVIK,VEZMU SI Z NĚHO PŘÍKLAD.UŽ MĚ SERETE DELŠÍ DOBU,PÁNI OUŘEDNÍCI...
to,, , 29.4.2012 16:44:55
jak prohlašuje, že to v mnohým případě nevidí jako lidskou tragedii, jen dokazuje co je to za svini v lidský podobě.
zase lži, , 29.4.2012 16:42:26
z exekutorů se staly hyeny. To, že jednají dle zákonů, které jsou utvořené tak, aby se dalo na bezbranných občanech nemorálně vydělávat, je neomlouvá. Zaslouží si nejen "vzít pod krk". Nikde ve světě není zákonem taková exekutorská hyenistická spoušť dovolena.
Tuhle špinavou práci děláte vy kurvy exekutorské aby jste si nahrabali., , 29.4.2012 16:38:48
A ty čuráku kolik sis na tom nahrabal? Pověsit vás všechny.
Není povolání jako "povolání" !, , 29.4.2012 16:33:40
Na takové svinstvo musí mít ten tvor, který jej vykonává velmi, ale velmi silný žaludek nebo, ... geny ? Kde je nějaká morálka a další. Dluhy se samozřejmě platit musí ! Ale všechno má své meze !!! Téměř nikde ve světě není něco takové možné, schválné, posvěcené a dozorované "našim" státem !!!
Re:Šéf exekutorů: Děláme špinavou práci, , 29.4.2012 16:49:04
Není taky chyba na straně věřitele,že tak snadno půjčuje, nebo v tom je úmysl, že to dostane zpátky s větším úrokem, než by byl ten původní. Prachy, prachy, prachy a všichni se třeste strachy. Heslo použitelné na každý dlužní úpis. Když můžou na krabičku cigaret psát, že kouření škodí zdraví, tak na dlužním úpise může stát toto varování,protože peníze jsou stejnou drogou jako cigarety neli horší. Jsou matkou všech drog,protože jen za peníze si lze koupit všechny drogy ostatní. No jo, jenomže zdrogovaný národ se tak snadno ovládá, že vládo?
Re:Šéf exekutorů: Děláme špinavou práci, , 29.4.2012 18:13:18
CHYBA JE VE ŠPATNÝCH ...ZÁKONECH...A TY SCHVALOVALY NAŠI ZÁKONODÁRCI...
Re:Šéf exekutorů: Děláme špinavou práci, , 29.4.2012 16:36:33
Děláme špinavou práci pro stát ale samozdřejmě i pro sebe. Převleknutím kabátu na rubovou stranu, podstata v kabátě zůstává stejná.

