27.1.2012 18:23 - ROZHOVOR Senátor KDU-ČSL Petr Šilar říká, že je proti současné podobě zákona o přímé volbě prezidenta. Zároveň uvádí, že se neztotožňuje s některými stanovisky vedení své strany. Také proto odstoupil minulý rok z postu 1. místopředsedy KDU-ČSL.
Diskuse k článku
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Odpověď sen, Šilarovi, , 19.2.2012 20:40:09
Co je to za inteligenty v této diskusi? Už jen jejich slovník mluví za vše. Copak nelze svůj názor vylíčit slušně? Arogantních degilů, co si myslí, že všechno vědí mám plné zuby. Nastudoval si někdo z Vás připravený zákon o přímé volbě prezidenta? Nastudoval si jej někdo z Vás a porozuměl mu? obávám se, že ne! Pak byste totiž museli zjistit, že takto připravený zákon je naprosto kničemu. Je to jen populistický krok vládnoucích garnitur, aby Vám voličům zavřeli na chvíli Vaše nevymáchané huby. Je špatně připravený, Vámi zvolený prezident se klidně bude moci stát diktátorem, jako např. Gotwald, a bude neodvolatelný. A to je jen málo z tohoto špatně připraveného zákona. A koho myslíte, že asi budete moci volit? Zase jen někoho, koho si vyberou politické strany, protože nestraník nebude mít možnost kandidatury. Třebas jen z finančnních důvodů. Jsem pro přímou volbu prezidenta, ale za jiných okolností, než jaké nám tento zákon připravil. Myslím si že pan senátor to jako jediný z Vás, tlučhubů, pochopil. Ano ráda bych na pražském hradě viděla rozumného prezidenta, který nekecá a dělá. A takový mě nepřipadá, po setkání ním, ani pan Okamura. Zřejmě se tu sprostě navážíte do člověka, který to narozdíl od Vás pochopil. řekla bych, že až si zákon alespoň přečtete, tak mu dlužíte omluvu.
Odpovědi sen. Šilarovi, , 2.2.2012 8:21:49
Nesouhlasím s p. Šilarem, opravdu považuji volbu prezidenta dosavadním způsobem za výslednici boje mafiánských skupin a zcela nesouvisejícím s politikou.
Přesto mne zaráží strašlivý a nenávistný slovník skoro všech odpovědí. Troufnu si tvrdit, že to to není diskuze, ale snaha o znechucení opravdových komentářů a diskuzí.
Úžasné, stále černoprdelníci - kolika lidem hezky sedí mluva STB.
Stále u nás žije mnoho lidí, kteří by dokázali v davu věšet? Asi ano. Toto je velmi poučné a peroto nechci, aby volily strany, abych se za svého prezidenta nemusela zase několik let stydět.
Nevím jak vás, ale mě přesvědčil:-), , 28.1.2012 20:01:23
Váhal jsem, ale argumenty, které předložil pan senátor, jsou neprůstřelné. Okamura má teď můj hlas jistý.:-)
Jasně...FIGURKA...., , 27.1.2012 20:53:32
Honem to zase změnit. Nevidíte si do huby? Národ vás už prokoukl.
Znám ho osobně,všechno negativní,, , 27.1.2012 19:44:14
co je na diskuzi ,je pravda.Nenápadnej budižkničemu,připravený kdykoliv urvat sobě cokoliv.Hlavně bez námahy dobře proplouvat životem.Nic po něm nezůstává,samé prohry.Do dneška nepochopím,jak mohl zvítězit v senátních volbách.Senát je luxusní chlév pro takovéto neúspěšné svině.
KDU CSL - co to je ?, , 27.1.2012 19:35:47
Jsem rád, že strany jako KDU _ CSL již vypadla z poslanecké sněmovny a doufám, že brzy zmizí také ze senátu a ztratí se v propadlišti dějin kam patří tato strana i s lidmi jako je Šilar a jemu podobní . Hlavně ať zmizí rychle a už se nikdy nevrací.
Další krok, proš nevolit tu svoloč z KDU-ČSL,TOP 09,ODS,VV , , 27.1.2012 19:33:26
Kdyby se alespoň ty dědkové oholili, kdo se má na ně dívat. Každý je zarostlej jak křovák. O křivý páteři ani nemluvě. Hnus, dědkové ze Senátu a i ze Sněmovny jste na zvracení.
Šilare-debile!, , 27.1.2012 19:10:40
Ty hňupe Šilare.Tomio jasně řekl že o hrad nestojí,zřejmě by musel zvracet ze stop které by tam zůstali po Klausovi!
Ještě k Šilarovi a už končím, neboť tetento člověk nepřesahuje můj práh rozlišitelnosti ve své inteligeci mezi ním a mrkví., , 27.1.2012 19:06:43
Šilar a senátor? Rozhodně ne!! Končím!
Kdo je Šilar?, , 27.1.2012 18:57:53
Jste zoufalec, který panu Okamurovi nesahá ani po kolena. Co to říkáte za nesmysli o panu Pithartovi,je vidět jak jste neshopný, že ani nevíte o jeho odmítnutí prezidentské kandidatury. Vy jste bezpáteřní individum a jste, kdykoli se Vám to bude hodit,schopen recyklovat zpět bratra Kalouska. Vždyť ná přece nikdy nešlo o blaho tohoto národa, ale o kradení!"Důstojný bratře Šilare", KONČÍTE!!
Ty starý pokrčený hlupáku,ty se nehodíš ani na to aby jsi panu, , 27.1.2012 18:49:09
Okamurovi umýval auto!!
Okamura je jediný co má na to ,aby udělal stěmito starými boševickými zmrdy pořádek,ale zaleží na tom,zda se za něj lid postaví,jak ho budou chtit kompromitovat,pokud budete sedět a jen brblat tak vám to pak spočítaj vaše děti!
Pan Okamura na Hrad a, , 27.1.2012 18:43:38
Praha praskne ve svech co tu budem mit turistu z Japanu. To by sem jezdili NE jak ted kdyz se bojej cizinci ze jim v Praze Klaus neco ukradne. Vzdyd ho videl celej svet co je to za CHMATAKA,tady v CR to presli dvouma sotama ale na CNN to pousteli 48 hodin do kola spravy co zpravy.
Vždycky je dobré volit opačně než jak radí politik. , , 27.1.2012 18:35:06
Z toho jak se Okamury ty svině bojej je vidět že bude Okamura tou správnou volbou!
A kdo by tedy měl rozhodovat ? , , 27.1.2012 18:33:57
Snad poslanci, kteří jsou napojení na organizovaný zločin ?
Panbíčkáři, , 27.1.2012 18:23:07
Ti naši zloději jak uslyší Okamura tak jim naskakuje kopřivka. Ví že skončí kradení a bude se účtovat a to nemohou potřebovat.Raději chodící mrtvolu Šlafenberka a pojede se pořáde ve vyjetých kolejích to potřebují.A ten černoprdelník at se nezviditelnuje stejně po volbách končí,má to marné.Z jejich partaje námn stačí Kalous a Zrzavá Vlastička-zlodějka-zpěvačka.
Okamura na Hrad -rozhodne ANO, , 27.1.2012 17:13:25
I kdyby Okamura nemel jine kvality, tak na hrad uz jenom proto, aby podobní senatni politici prisli o svuj klid a nejlepe kdyby zmizeli navzdy i s nepotrebnym senatem.
Kdo ten černoprdelník vlastně je?, , 27.1.2012 17:07:08
Po příštích volbách po nich neštěkne ani pes. Je to stejná svoloč jako TOP09 či VV.
Už se ničemu nedivím......., , 27.1.2012 17:06:31
Proboha, a toto sedí v senátu. Je opravdu zapotřebí tuto instituci zrušit.
Proč by nemohl být Okamura presidentem?, , 27.1.2012 16:53:04
Proč by nemohl být presidentem? Když mohl být presidentem takový kašpar od divadla Havel, tak by mohl být presidentem i metař, zaměstnanec města Prahy. President ČR je beztak a může být jen paňáca.
Lidovci jsou velmi čitelní-křesťan Kradlousek,Čunek či Cyrda Retarda, , 27.1.2012 16:51:12
Jeden nenasytnější a bezohlednější křesťan jak druhý.Tomio Okamura se jeví jako daleko lepší člověk než opilec a vekslák Veškrna či lžiprofesor prý ekonomie Narcis Kikina.
ROZHODNĚ ANO,OKAMURA NA HRAD, , 27.1.2012 16:43:46
ČUNKA NA HRAD VOLIT,TO BY BYLA KATASTROFA.TY SI ASI ZAŠÍLEL ŠILARE.
Spoléhat se na dobrotivého Krále Ječmínka je tradiční čecháčkovská pitomost., , 27.1.2012 16:37:16
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Ty pseudopánbíčkářské hovado, , 27.1.2012 16:29:45
Tímto dáváš najevo že jsi Pičhártův vykuřpytel.
Senátor Šilar. Rozhodně ne!!!!, , 27.1.2012 16:22:54
Pan Pithart je moudrý člověk a nechce jít do toho kotle, který si osobuje pakáž z ODS,TOP09,VV.President národa je už tak zprofanovaný, že lidé vnímají jeho volbu jako volbu do komunální politiky. Výlevy pánů senátorů, že nejsou pro přímou volbu jen podporují celonárodní touhu zvolit si konečně prezidenta, který by vyhovoval nám občanům.A senát jako takový je stejně trafika pro odložené politiky. Staří pánové jen planě rokují a je to stejně na nic. Navrhovat spícího muže, který je víceméně proti obyčejným lidem, je drzost nejvyššího stupně.Pan senátor Petr Šilar není ten důvěryhodný člověk, který by mohl mluvit do současné politiky.Nejlepší bude, když senát rozpustí, a půjdou do důchodu.Budou-li se nudit,mohou studovat Universitu třetího věku, aspoň pochytí něco ze života prostých občanů.Arogance moci zde až neslušně kouká každou dírou.
Re:Senátor Šilar. Rozhodně ne!!!!, , 27.1.2012 16:56:28
Naprostý souhlas. V době kdy vláda zdražuje pro obyčejné občany všechno, kdy se snižují platy policistům, hasičům je Senát velmi zbytečnou a drahou institucí, stejně jako počet poslanců Klausystánu. Pro tu zemičku bude klidně postačovat poloviční počet poslanců s polovičními platy, neboť obyčejný občan častěji potřebuje policajta nebo hasiče než poslance.
Okamura nemá šanci, , 27.1.2012 16:13:29
jsme vesměs rasisti.Jinak jako člověk je suprový a zásadový,ale stejně by jej v senátu uhlasovali straníci...To by snad musel jedině založit nějakou stranu či hnutí...ale koho vzít k sobě????????????
Ty starý zmrde,at nadejde čas kdy vas stare mrdky bude lid valit po těch blbych palach!, , 27.1.2012 16:11:22
Pokud swe nezbavíme takových starých chcilaku,nikdy nebude dobře!
Jedinný Okamura na hrad,ten jim dá zmrdum!
Šilar je "správně zařazen-tudíž přisátý k senátorskému cecíku...., , 27.1.2012 16:08:40
a těmhle kovaným je jasné,že nemůžou potřebovat nějakého Okamuru svobodně zvoleného.Cecík by mohl vyschnout.Oni si tam chtějí dosadit ty své,jinak vědí,že jsou tam k ničemu!
Prezident musí být pouze stará struktura, , 27.1.2012 16:07:54
propojená s vládnoucí garniturou. Okamura není senilní dědek a tak nemá šanci, pokud by nebyla přímá volba občanů.
OKAMURO ZALOŽ STRÁNKU SE SVOU PODPOROU A ZAČNI SBÍRAT PODPISY, , 27.1.2012 16:07:06
nech si je zřídit profesionální firmou abys vyloučil podvody v hlasování a počtu hlasujících.Uvidíš sám kolik lidí Tě podpoří.Pak zavřeš takovým idiotům jako je ten lidovec tlamy
další lidovec a rasista!, , 27.1.2012 16:01:20
Co měly znamenat ty narážky o přemnožené černé zvěři?
Re:další lidovec a rasista!, , 27.1.2012 16:59:00
Jestli lidovci přesáhnou 5% tak se jedná v Klausystánu o přemnožení černé zvěře.
Re:pravda, , 27.1.2012 16:02:53
Okamuru rozhodně ano !!! Okamura vadí jen špíně, které současný bordel vyhovuje.
Re:pravda, , 27.1.2012 17:01:33
Zatímco Chrápenberk by se rád viděl prezidentem, co? Uslintaný a senilní geront se pořád někam cpe.
To je zase zlý sen, , 27.1.2012 15:50:47
proč by jsme si nemohli zvolit prezidenta my sami, kterého budeme chtít. Šilare, zase navrhuješ dalšího senilního dědka. Ty i ten senát jděte už do hajzlu.
už dlouho tady nebyl , , 27.1.2012 15:48:32
žadnej panbičkař a tento prejže senator bude davat rozumy koho jo a koho ne to muže tak na moravě př kazani feldkurta katze nebo až přijede santa klaouz s dučem rozhodně by soudruch z moravi měl zalist do zprivatizirovanyho kostela a vilist až bude tomio okamura prezident fandi mu nejen naše rodina ale i velka většina lidiček co snimi mluvim a že zněj amji strach fšichni fčetně flandacki partaje je jen přirozene pač jim leze do jejich korytek a strka tam čumak ztohojsou podělany fčetně sloty kikiny a bechera i bobi
Až Kikinu veme čert, koho bude zajímat nějaký prezident? :))))))))))))), , 27.1.2012 15:41:34
Šilar má zřejmě rozum, , 27.1.2012 15:41:11
Nevím, proč k lidovcům lezl. Byli vždy falešní politici, absolutně nespolehliví pro svou vypočítavost. Proto taky zkrachovali!
Okamuru znám, a kdo je to ten Šilar?, , 27.1.2012 15:40:33
Co to je za figurku z politického panoptika?
z čeho mají ti černoprdelníci zase strach?, , 27.1.2012 15:40:02
I ďábla by za prezidenta brali,jen aby se s nimi modlil....
bělobrad, , 27.1.2012 15:30:25
aspon se na nej da divat, ne jak ten kokot kalousek, cunek, cyril a dalsi zlodeji

