8.2.2012 13:53 - Senát čeká hlasování o změně Ústavy ČR, která má zavést přímou volbu prezidenta republiky. ParlamentníListy.cz mají k dispozici expertízy ústavních právníků vypracované pro Senát. Odborníci jsou v drtivé většině proti zavedení přímé volby prezidenta, někteří si dokonce myslí, že by mohla destabilizovat ústavní a politický systém České republiky.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
JE KLAUS DLOUHOLETÝM AGENTEM KGB? BYL JÍM JIŽ PŘED ROKEM 1989 ?, , 13.3.2012 8:25:06
SKORO VŠECHNO PROTO SVĚDČÍ. I TO ROZKRADENÍ REPUBLIKY 1990-2012 TOTALITNÍMI "DEMOKRATICKÝMI" ZLODĚJI.
Prý jedna z nejstabilnějších ústav v regionu ?, , 12.3.2012 11:41:34
Snad ve stabilitě nárůstu rozkrádání a zadlužování naších dětí.
KLAUS NAUČIL POLITIKY KRÁST V ŘÁDECH MILIARD. NAUČÍ TO I SVÉ STUDENTY NA VŠE ?, , 10.3.2012 10:52:44
NO JESTLI KLAUS NAUČÍ STUDENTY VŠE ROZKRÁDAT REPUBLIKU V ŘÁDU MILIARD A ONI PŮJDOU DO PREXE, TAK NÁS HLAVNÍ VLNA ZLODĚJŮ TEPRVE ČEKÁ.
HAVEL A KLAUS MĚLI V SOBĚ ZŘEJMĚ VELKÝ KUS FAŠISMU., , 10.3.2012 10:39:51
HAVEL ZABIL SVOJÍ AMNESTIÍ POMOCÍ PROPUŠTĚNÝCH ZLOČINCŮ 50-100 NAPROSTO NEVINNÝCH CIVILŮ. pŘIPADALO MU TO ALE ZCELA NORMÁLNÍ A NIJAK NA TO NEREAGOVAL. šEL PŘES MRTVOLY A BYL TO ZŘEJMĚ NEJVĚTŠÍ POVÁLEČNÝ MASOVÝ VRAH V ČR!!!!!!!!!
KLAUS ROZKRADL SVÝMI IDIOTSKÝMI REFORMAMI - VŠECHNO SE MUSÍ RYCHLE PRIVATIZOVAT/ROZKRÁST/ NEJMÉNĚ 1 BILION ZE STÁTNÍHO MAJETKU. lIDI JSOU PRO NĚJ ZŘEJMĚ DOBYTEK A TAK S NIMI TAKÉ JEDNÁ.NEPATŘÍME DO JEHO VIP TŘÍDY KTERÁ MŮŽE BEZTRESTNĚ KRÁST. jSME ASI TEN DOBYTEK, CO VŽDYCKY MUSÍ ZA TY ZLOČINY VIP TŘÍDY PLATIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:HAVEL A KLAUS MĚLI V SOBĚ ZŘEJMĚ VELKÝ KUS FAŠISMU., , 12.3.2012 8:23:43
Více na - www.disident.cz- článek 76 o tom, jakými způsoby politické strany a politici mohou rozkrádat tento stát po miliardách.
MUSÍME ODHALIT TECHNOLOGII ROZKRADENÍ REPUBLIKY KLAUSEM A DALŠÍMI POLITIKY,CHCEME-LI JÍT NAHORU., , 10.3.2012 4:00:59
KDYŽ SE LOĎ POTÁPÍ, JE TŘEBA NAJÍT DÍRY, UCPAT DÍRY A ČERPAT VODU.
JE TŘEBA ANALIZOVAT TECHNOLOGII ROZKRADENÍ STÁTU KLAUSEM A DALŠÍMI POLITIKY. ODHALÍME TÍM TAJEMSTVÍ, KTERAK POLITICKÁ LŮZA ROZKRADLA TENTO STÁT. CO SE UKRADLO A JAK SE UKRADLO.
VÍCE NA WWW.DISIDENT.CZ -ČLÁNEK 76 - 12 ZPŮSOBŮ, JAK ROZKRÁST STÁTNÍ KASU. TO BY MĚLA PEAKE UDĚLAT JAKO PRVNÍ, NE TAM SEDĚT A KOUKAT, JAKO BY JÍ NĚKDO DAL 5 FACEK.
Více o zločinech Havla a Klause a dalších politiků na www.disident.cz, , 9.3.2012 13:17:34
HAVEL A KLAUS BYLI TOTALITNÍ PRESIDENTI, DĚLALI SI CO CHTĚLI A VYTVOŘILI SI TADY TAKOVÝ KOMUNISMUS PRO VIP.
KOMUNISTICKÝ VÝZKUMNÍK KLAUS KONEČNĚ ZHMOTNIL PŘEDSTAVU KOMUNISMU......BOHUŽEL VŠAK JEN PRO SEBE A DALŠÍ vip OSOBY.
15. března v 17 hodin vy kecálkové povině na Václavák ! Vytáhněte tam svý líný zadky !, , 9.3.2012 2:03:49
A vemte sebou vlastní transparenty. Jaká nesla ? Třeba:
1990-2012 Rozkradení republiky Klausem
1990-2012 fašistická totalita "demokratických" zlodějů
1990-2012 Klausův komunismus pro VIP
Neberte si ty slabomyslná hesla s transparenty od odborů, která nikoho nezaujmou a ani nikomu nic neřeknou ! Odbory jsou jen sluhové těch, kteří to tady již 20 let rozkrádají.
Obhájci Havla a Klause nejsou schopni říci již 3 neděle ani popel., , 8.3.2012 11:14:31
Aby obhájily klause a Havla před nařčení ze zločinů z kterých jsou obviňováni. No ono to ani nejde.
Tyto jejich zločiny jsou totiž do očí bijící a nedají se věčně zamlčovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hesla na transparenty na 15.3. 17.00 na Václavák ?, , 7.3.2012 15:20:32
1990-2012 Rozkradení republiky Klausem
1990-2012 Totalita "demokratickýchů zlodějů
1990- 2012 Komunismus pro VIP Havla a Klause
Již 14 dní se obhájci totalitních "demokratických" presidentů Havla a klause neozvali., , 7.3.2012 12:02:35
No tak do toho. Jsem připraven !
Re:Již 14 dní se obhájci totalitních "demokratických" presidentů Havla a klause neozvali., , 7.3.2012 20:06:36
Ne 14 dní, ale nejméně 3 neděle. Zalezli do svých prominentních děr a nevydali ani hlásku. poslanci zvolili toho největšího zloděje a korupčníka na Hrad, aby kryl svoje a jejich zločiny v řádu miliard.
Poslanci nám zvolili největšího vraha -Havla a největšího zloděje po roce 1948 za presidenty. , , 7.3.2012 6:33:15
Havel zabil svojí amnestií 50- 200 naprosto neviných lidí,
které tito propuštění zločinci zabili. O tom se však nesmí mluvit, psát a nebo to vyšetřovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klaus svými zlodějskými reformami připravil stát o nejméně 1 bilion korun a část občanů uvrhl do bídy. O tom se však nesmí
mluvit, psát a ani toto vyšetřovat.§§§§§§§§§§§§§§§!!!!!!!!!
Klaus s Dlouhým zavrhli třetí cestu, mezi komunismem a kapitalismem. Tu, kterou se vydala Čína, které za 22 let zvýšila HDP o 300%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On se vydal cestou- všechno se tady musí zprivatizovat - a tak se všechno zprivatizovalo - rozkradlo. Udělal nám tady takový komunismus pro VIP - ten soudruh zlodějů ve velkém,ten komunistický výzkumník z Prognostického ústavu.
Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!, , 28.2.2012 16:15:08
Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!
Demonstrace 15.března 2012 na Václaváku v 17 hodin v Praze!
Nejdříve zadlužej republiku, pak chtěj sedřít obyčejné občany z kůže! Hlavně, že ten parchant Nečas dává své vedoucí tajemnici kanceláře Nagyové statisíce Kč a gaunerská vláda chce vyplatit církvím 59 miliard Kč!!!
Re:Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!, , 5.3.2012 13:10:48
Dá Nagyové, své sekretářce odměny měsíční 200 tisíc a pak si asi pro 100 či 150 tisíc přijde, aby mu je dala spátky.
Tak se to přece dělá. Proč by jí jinak dával 200 tisíc měsíční odměny ?
Re:Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!, , 5.3.2012 13:07:05
Dá Nagyové 200 tisíc měsíčně a pak si třeba pro 100 nebo
150 tisíc přijde. To jsou přece slušné peníze ne ? I na předsedu vlády. Proč by také jinak dával sekretářce 200 tisíc měsíčně odměny ? To je nejspíš takzvané praní špinavých peněz. jestli Bárta dostane 2 roky za podplácení svými penězi, pak by takoví jako Nečas, měli dostat alespoň 10 let, protože nejspíš kradou zcela bezostyšně státní peníze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!, , 5.3.2012 14:15:59
No a dovedete si asi představit, kolik dostali za církevní restituce od církví. To byly jistě miliardy a nebo desítky miliard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Nečasová vláda gaunerů patří do kriminálu !!!, , 5.3.2012 14:20:08
No a Klaus, který rozkradl ČR a naučil politiky krást po miliardách a nestydět se za to, ten si ke konci volebního
období zřejmě také smočil sosák. Jemu o nic nejde. Vždyť on je vpodstatě beztrestný. Jediný totalitní komunista v ČR !!!!!! Může vlastně všechno §§§§§§§§§§§§§§§§
Stát, , 27.2.2012 16:43:26
Co může ještě destabilizovat v našem rozkradeném a destabilizovaném státě? Jenom bych se chtěla zeptat pana Václava Klause jak si ještě dlouho máme ten opasek utahovat?
Když to dopadlo,jak to dopadlo, tak náš stát mohl klidně vést i zedník nebo kopáč. Myslím, že horší by to nebylo.
Poslanci by nám za presidenta zvolit Dalajlámu. To je ještě větší pako, než byl Havel., , 26.2.2012 18:28:43
Chodili bychom v prostěradlech , byly bychom nevzdělaní, špinaví a otrhaní a polovinu z toho , co bysme vydělali bychom odevzdali všelijakým klášterům. To by byla ta pravá demokracie!!!!! Byl to velký přítel Havla. Vrána ukrákaná k vráně sedá.I.... si i..... hledá. Ale nám by to snad ani nevadilo. My jsme na to blbí dost.
Havel se Bakalovi postaral o peníze a Bakala mu za to postavil mauzoleum a platil narozeninové rauty., , 26.2.2012 18:04:50
Havel i Klaus totalitně zneužívali svých funkcí kde mohli a byli špatným příkladem pro lidi i politiky. Byli to vlastně jediní skuteční komunisté po roce 1990. Havel zabil propuštěním 22 tisíc zločinců nejméně 50 naprosto neviných lidí a Klaus zase rozkradl celý stát a úmyslně kryl všechny zločiny v tomto státě, včetně těch svých. A také kvůli tomu ho tam poslanci zvolili. Krást-zatloukat, krást a zase zatloukat a tak pořád dokola
Schwarcenberg zbohatl na otrokářství v Čechách, , 26.2.2012 12:31:35
Schwarcenberk zbohatl na otrokářství v Čechách, Němcová a Sobotka chtějí jít dál v Klausových zlodějských botách, Zeman je z prognosťáku, který byl pátou kolonou komunistů a pomohl rozkrást tento stát - koho by chtěli ještě poslanci volit ?
Re:Schwarcenberg zbohatl na otrokářství v Čechách, , 26.2.2012 18:08:25
S panstvími - konfiskáty po Bílé Hoře si kupovali i poddané - kdyby to někdo náhodou nevěděl, A tak se rodilo jejich impérium, na nevolnictví. A lidumil a humanista Havel honem spěchal, aby mu to všechno vrátil.
Jedinými skutečnými komunisty po 1990 byli Havel a Klaus., , 26.2.2012 11:56:13
MOHLI SI TYTO TOTALITNÍ ZJEVY VPODSTATĚ DĚLAT COKOLIV JEJICH CHORÉ MOZKY NAPADLO.
Proč zvolili poslanci toho největšího zloděje a korupčníka Klause na Hrad ? Aby jimpohlídal, aby se nic sz těch zlodějin a lumpáren nevyšetřilo.
Komunistický výzkumník Klaus konečně dosááhl komunismu. Havel byl slabomyslný chrochtal a mlaskal., , 26.2.2012 11:49:47
Havel byl zřejmě největší masový vrah v ČR po roce 1948. Jeho 22 tisíc amnestovaných zabilo nejméně 50 naprosto neviných lidí.
Klaus zase rozkradl tento stát pod heslem - Rychle všechno zprivatizovat /rozkrást/.Naučil krást politiky v řádu miliard a nestydět se za to. Co může být horšího ?
Volba hlavy státu...jak by to mohlo být :-)), , 26.2.2012 2:17:02
...pan Švarcenberk, probuďte se, ti blbci Vás zvolili...:-)))
Stát destabilizuje naše politická sebranka a to už 20 let!!!!!!!!!!!!, , 23.2.2012 19:37:17
Nefunkční OČTŘ,jen podporují ten maglajz,který tu je.K tomu si přičtěme upadající školství,zdravotnictví a životní úroveň více než 70% obyvatel.Nadržování nepřizpůsobivým občanům je jen jakousi zástěrkou,pro tvrzení,že je zde sociální síť pro všechny - není.A kdo nežije ve velkých městech nebo poblíž,to cítí na vlastní kůži.Proč by jinak naše děti utíkaly pracovat do ciziny,za Eura???
Kandidát, , 21.2.2012 17:15:02
Když už propírají moravského japonce Tomia, tak by se mohli kouknout na toto: http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/jan-fischer-vedl-vladu-jez-uzavrela-smlouvu-nevyhodnou-pro-stat-ma-byt-prezidentem
Lžou,lžou a ohlupují-ostatně nic nového., , 19.2.2012 6:38:17
To je zajímavé.Podle jejich dedukce musí zakonitě přímá volba presidenta v USA vést k destabilizaci státu,nebo je to díky té vzdálenosti opačné.Tady je přesně vidět ,jak z nás dělají blbce a myslí si ,že jim sežereme kdejakou kravinu.Panové zjistili,že ti jejich kandidáti jsou pro nás nepřijatelní a mají z toho najednou bolení hlavy.Počítám s tím, že se ještě do voleb naše prokorupční koalice pokusí v této volbě udělat změnu.
destabilizace, , 18.2.2012 17:48:29
Takže je to jasná volba, jedině Bobošíková si s tou tzv "destabilizací" dokáže poradit..Nikoho vhodnějšího na tento post nevidím. Návrh čssd na p.Dinsbira je trapný, chudáci asi nikdo jiný kvalitní v té straně není.
Skrytá hrozba: Přímá volba prezidenta destabilizuje stát. Máme analýzy, , 18.2.2012 14:49:16
Kdo má tyto analýzy a kdo se bvojí o dobré a teplé koryto? Není třeba vůbec žádných analýz k tomu, abychom si uvědomili, že kdyby na místech prezidenta, vlády, senátu a sněmovny byla tlupa cvičených šimpanzů, bylo by to stále stejné, možná že o něco lepší než je to teď. Vždyť to, co nám tu v současné době naši politici včele s nejvyšším "Santa Clausem" předvádějí, není nic jiného než dobře nacvičené klaunské číslo bandy šimpanzů a ti by to předvedli daleko lépe. V každém případě jde jenom a jenom o dobře placené koryta bez jakékolic odpovědnosti.
Re:Skrytá hrozba: Přímá volba prezidenta destabilizuje stát. Máme analýzy, , 22.2.2012 15:05:33
Tento Absurdistán již neze VÍCE DESTABILIZOVAT !!!
Skrytá hrozba, , 17.2.2012 18:47:28
Kdysi bylo možno zavřít po dobu voleb presidenta jazýčka na vahách Sládka,
aby volby byly skutečně demokratické. Při přímé volbě to
jaksi nejde - a v tom je ta skrytá hrozba !
Přímá volba presidenta - čekání na Godota!!!, , 17.2.2012 16:25:05
Změna systemu volby presidenta republiky snad konečně přinese stabilitu do rozkolísané doby - vlády stran a jejich našeptávačů.Už dnes je patrné, kdo ve vládě uspěl a kdo vede zemi k destabilizaci.Není potřeba zdůrazňovat, že fuškaři ve vládě jsou pohroma pro občany.Daňové uniky a úprk kapitálu do zahraničí je letos enormní.Vláda nedělá nic!! Daňové zatížení občana je čím dal větší.Tenhle stát už je dávno destabilizovaný,běžní lidé jej už nepovažují za svůj,právní situace je neutěšená,korupce,tunely- kdo nemá peníze,tak se svého práva moc nedovolá.Takže volba nějakého presidenta tenhle neutěšený stav asi až tak neovlivní.Stejně zde přes dvacet let vládnou různí kmotři a jejich nohsledi.
Držte si palce , budete to ještě hodně potřebovat, , 16.2.2012 18:58:16
Soudě podle zdejších pubertálních příspěvků, tak pisatelům dělá potíže přečíst a hlavně pochopit a domyslet celý text článku.
VŠEZNÁLEK MODRÝ, , 15.2.2012 23:27:04
KDO MŮŽE BÝT HORŠÍ NEŠ VŠEZNÁLEK, SVĚTOVÝ EKONOM, SVĚTOVÝ EKOLOG A LETUŠKÁŘ. tAKOVÝ NENÍ.
Z KULOÁRŮ PARLAMENTU ČR, , 15.2.2012 12:49:20
V PARLAMENTNÍCH KULOÁRECH OBOU KOMOR SE ČÍM DÁL VÍCE PROSLÝCHÁ A HLASITĚJI ZAČÍNÁ UVAŽOVAT O URYCHLENÉM ZRUŠENÍ TÉTO NOVELY ÚSTAVY ČR O PŘÍMÉ VOLBĚ PREZIDENTA ČR, A NÁVRATU PŮVODNÍHO STAVU, TEDY K NEPŘÍMÉ VOLBĚ PREZIDENTA ČR, TEDY OPĚT OBĚMA KOMORAMI PARLAMENTU ČR. Ony problémy spojené s takovouto volbou prezidenta ČR nebudou zanedbatelné, a ustálení ústavního zakotvení a souvisící judikatury by trvalo více než tři, čtyři volební období prezidenta. (Na druhou stranu by ale "problémy" související s volbou prezidenta a "problémy", rozepře, konflikty s prezidentem během jeho funkčního období mohly úspěšně překrývat faktické problémy Česka, zejména ekonomického charakteru, a nejenom jeho. Skutečnými nebo uměle vyvolanými naznačenými "problémy" lze totiž úspěšné odklonit, překrýt i možné skandály najmě hospodaření s veřejnými prostředky a nežádoucí propojení podnikatelské sféry s politikou.)
To, , 14.2.2012 19:10:16
je najednou strachu o Ústavu a destabilizaci. Že ji současný prezident vůbec nedodržuje a dělá si co chce, to asi nikdo z uvedených nevidí. Zasahuje nejen do ústavy, ale i do rozhodování vlády, nařizuje Nečasovi, co má dělat, mluvit, tak nevím, z čeho mají strach. Možná z toho, že lidé při této volbě konečně dokážou, že to jde i jinak, než podplácením ze strany ods, aby tam zas měli toho "svého"jediného dobrého a kvalitního kandidáta.
Fakt je to ze je povinnost vlady toho blba na hrade zkrotit ! Ale zatim blb zasahuje do vlady !, , 14.2.2012 6:52:08
Kdyby nebyl Necas jenom mekke prirozeni - tak jsme zadny problem s hradni klikou nemeli !
Horší už to být nemůže, , 13.2.2012 17:41:54
Tenhle stát už je dávno destabilizovaný,běžní lidé jej už
nepovažují za svůj,právní situace je neutěšená,korupce,tunely-
kdo nemá peníze,tak se svého práva moc nedovolá.Takže volba
nějakého presidenta tenhle neutěšený stav asi až tak neovlivní.Stejně zde přes dvacet let vládnou různí kmotři a
jejich nohsledi.
Už zase mudrlanti slyší trávu růst ale v jakém legislativním hnojišti již 20-let žijeme nevidí a nikdy neviděli., , 13.2.2012 8:52:26
Jsou to jen žvanilové.
Nic zvláštního., , 12.2.2012 17:33:58
Přímá volba prezidenta,není zas až tak význačný počin demokracie.Důležitější než prezident je podle mne,předseda vlády a s ním celá vláda!Prezidentovo pravomoce jsou příliš okleštěné(co se týče vládnutí v této zemi),pokud nemůže zrušit zákony,které škodí,a odvolat vládu,s kterou je většina lidí nespokojena,je to pouze loutka.Co se týče samotné volby,těžko říct.Je to otázka nastavení volebního systému,hlava státu,by měla být zvolena většinou,ale z min.90% účasti voličů,takže skoro povinná účast,otázka zní jak toho docílit?
Já budu volit umělkyni Ivetku Bartošovou., , 12.2.2012 16:59:17
Už v životě úspěšně překonala tolik tolik nastražených problémů a potíží, že je jistě schopna poprat se o funkci prezidentky. Přejí jí opětné brzké uzdravení, fandím jí a přeji jí úspěšnou kandidaturu na tu nejvyšší funkci - zlom vaz.
souhlasím, , 12.2.2012 14:50:55
s destabilizací státu který je ovládán lží, korupcí atd.. Zločinný systém v Česku dosáhl již takové úrovně dokonalosti, že i malé zvýšení entropie v tomto případě je její příčinou přímá volba presidenta, jej přivádí na hnojiště dějin. Historie, i ta naše nedávná dokazuje, že se diktatury v jakémkoli podobenství děsí všech forem přímé demokracie. Z tohoto důvodu jsem potěšen, že je tato analýza výsledkem šetření odborníků placených mafií ve spolupráci s politbyrem ODS.
To je najednou strachu z přímé demokracie, co? :-) , , 11.2.2012 19:09:02
Všechny ty řeči o demokracii u nás byly zřejmě jen prázdné tlachy... Hlavně musí být být bezzubá a na řetězu, že? Jinak z ní jde hrůza, že, odborníci... :-)
Re:To je najednou strachu z přímé demokracie, co? :-) , , 12.2.2012 17:00:44
Nevíš o čem píšeš.
Na všecko nám treba odborníkov!, , 11.2.2012 19:06:36
Doufám že "ti odborníci" mají nějaké články a knihy vydané v zahraničí!? Aby nedopadli jako ti v Plzni! :-)
JuDrové jen dokazují jaká jsou to hovada, zřejmě koupené tituly z Plzně!, , 11.2.2012 16:11:57
Pane bože a tyhle bezmozková hovada JuDrová učí naše děti na právnických fakultách, ti musejí mít všichni koupené tituly z Plzně.Proč takovýhle strach nemají v jiných zemích EU, kde je tahle volba normální a běžná!
modročernáí hovada zase mají strach o své prebendy a koryta, , 11.2.2012 16:06:29
Jděte už do prdele všichni pochybující JuDrové a modří zlodějští senátoři, bude tu destabilizace, hovno, ve 20 zemích EU přímá volby je a nikde strach nemají, jen tady se zase kmotři bojí o svá koryta nesklutečné!
Re:modročernáí hovada zase mají strach o své prebendy a koryta, , 28.2.2012 18:39:49
Největší bomba by byla, kdyby se do 2. kola dostali Vandas a Grebeníček....
Česko už nechce ani žádný protektor. Do rána by byl okraden., , 11.2.2012 14:26:08
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
skryta hrozba, , 10.2.2012 19:34:20
jeste nez je vse zapracovano vime ze nas to poskodi- jsme proste
neuveriteni experti
Re:skryta hrozba, , 11.2.2012 19:13:58
No pro "odborníky z právnických fakult" by to mohla být hrozba. Co kdyby byl zvolen někdo racionální a chtěl po nich výsledky, třeba články v impaktovaných časopisech??? :-) To by neštěstí... :-)
Re:skryta hrozba, , 13.2.2012 21:31:36
Nebo kdyby jim ten racionální po zásluze řekl: 70% DO VÝROBY!!!!
Prasident, , 10.2.2012 16:49:58
Vono to je jedno, kdo tam bude. Větší vostudu než Wendy Perokrad nikdo neudělá. To už korýtkomilným leze tlustý do tenkýho - no jo volby se blíží - to bude na podzim tahadlo: Jedině MY, chocht, jsme dali vám, milé ovce možnost zvolit svého prasidenta!!!
Vy si..., , 10.2.2012 12:19:51
Všechny moudré hlavy si myslí, že Česi jsou neschopní hlupáci a sádo ovcí. Ale my jsme se už naučili....tak se nestarejte....
Koho zajímají kecy těch rozumbradů co slyšeli távu růst., , 10.2.2012 7:15:46
Tenhle stát se potácí v takových sračkách a rozumbradové nic.
Tak ať zalezou i teď.
Re:Koho zajímají kecy těch rozumbradů co slyšeli távu růst., , 11.2.2012 19:15:52
To víte, dnes je to ta největší hrozba - hlavně pro ně. Občané je nezajímají
Šaškárna s přímou volbou., , 10.2.2012 5:12:37
Vždyť je jedno,jestli šaškárnu budou provozovat jen "horní" a "dolní" trotlové, nebo trotlové celoplošně. Vadí mi, že tí mizerové chtějí tu šaškárenskou učást uzákonit jako povinnost. Můj návrh by byl zrušit Hlavu třetí /Moc výkonná-Prezident republiky a čl. 54-66, Ústavy a začlenit k Vládě. Ušetřilo by ze za dva úřady. Prezidentský a senátní.
trochu srandy, , 9.2.2012 22:52:34
přestaňte už blbě kecat páni právníci a podobní experti o co Vám vlastně
jde,byla lidu dána možnost si prezidenta vybrat tak se nesnažte dělat s lidí stádo a dopřejte jim předvolební tanečky a divadýlko,na někoho chválu na druhého špínu dopřejte voličům trochu té Americké demokracie
a předvolebního divadla, uchazečů o post bude nadbytek, jistě nám ČT
zprostředkuje v čele s panem Moravcem předvolební šou...
No a co takovej "Bruchačik". , , 9.2.2012 18:51:00
Lumír Nykl není sice žádný lumen ani anděl, ale většina národa ho zná. Kampaň pod heslem "Pečivo do každé rodiny" by byla určitě úspěšná.
Ana lízá je nesmysl, , 9.2.2012 18:36:27
Vy pitomci Ana nelízá ,jenom kouří.Líže Pepa a to dobře. Ana lízá jenom když je lesba.
prezident ČR, , 9.2.2012 17:38:36
by měl být rasistický tedy sem se spletla recesistický dovedu si představit prezidenta ČR šikmookýho Japonce - to by EU A USA koukala :-DDD ne fakt ráda ho nemam ale z recese by byl dobrý prezident ! Tomio Okamura český prezident - to bude koukat svět a Japoncí, budeme všichni do jednoho volit Okamuru, jinak přímá volba tak nemá žádný smysl ... volit politky, které všichni známe a které se pro ně zase hodí - tak kvůli tomu se nemusel volit a předělávat zákon o přímé volbě prezidenta, když to budou politici sami !
V příštím roce bude účast voličů při volbě, , 9.2.2012 16:32:56
presidenta velmi vysoká, ale při dalších presidentských volbách bude postupně klesat. V roce 1990 byla účast ve volbách do Parlamentu a obou Národních rad také velmi vysoká. A jaká je dnes?
Je zde, , 9.2.2012 15:37:14
jakási diskuse o volbě prezidenta, tak co tam má dělat jakási mše za duši Václava Havla???
Je nejvyšší čas ten smradlavej politickej chlív pořádně vyčistit a vyvětrat !!!!, , 9.2.2012 14:02:13
A to i za cenu dočasné destabilizace !!!!!
Re:volím Vandase--konec státního bordelu, , 9.2.2012 13:33:44
Vandas by na hradě nemohl dělat ani vrátného.
Re:volím Vandase--konec státního bordelu, , 9.2.2012 15:53:32
Vrátného možná ne, ale poradce jak řešit a dořešit cikánskou otázku, určitě ano !
Navrať se Rakousko-Uhersko., , 9.2.2012 11:41:02
V té době bylo Čechům, Moravákům a Slovákům nejlépe.
Můj favorit: JUDr. Marek Benda , , 9.2.2012 11:15:55
Mám pro vás všechny návrh. Když nechcete destabilizovat stát a přesto chcete hrdého, chytrého, a pohledného Muže s velikým M a s VŠ titulem, v čele státu, je zde JUDr. Marek Benda! Jůůů, a už zase celá vlhnu.
Re:Můj favorit: JUDr. Marek Benda , , 11.2.2012 19:17:57
Jo? Benda má velké M??? :-) Ověřila jste si to? To bych do něj neřekl...
Re:Můj favorit: JUDr. Marek Benda , , 11.2.2012 19:11:09
Jo, po Klausovi by to bylo stylové... :-) Plynulý přechod :-)
Re:Můj favorit: JUDr. Marek Benda , , 9.2.2012 12:22:24
Marketo, něco jsem ti nabízel, kurnik. Slušný děvče aspoň odpoví. Nebo opravdu jedinej, komu bys umožnila k tomu tvýmu holátku přístup, je sliz benda?
Re:Můj favorit: JUDr. Marek Benda , , 9.2.2012 11:30:39
Teda marketo, měla tys ji vůbec někdy suchou? Snad jedině, že bych ti ji vylízl dosucha.......
Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 9.2.2012 10:40:04
Vůbec si neuvědomují, že prezident skoro žádnou pravomoc NEMÁ, vše řídí Vláda a Parlament. Snad si dokonce někteří myslí, že se přímou volbou prezidenta u nás něco změní. Někteří čecháčkové jsou tak primitivní, že jsou schopni odhlasovat třeba Ivetu Bartošovou, nebo Bolka Polívku.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 11.2.2012 19:20:27
Ale prd! Je to prostě jeden z ústavních činitelů. A voliči si ho zvolí přímo. Když nic jiného, tak je to mírné oslabení vlivu politických stran.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 9.2.2012 11:25:25
Jo, přesně! Mý slova. Jakýkoliv skutečný OSOBNOSTI by bylo na něco tak ubohýho škoda. Přeškoda!!! Proto bych nikdy nedal hlas ing. Švejnarovi, nebo ing. Paroubkovi, aby se z nich stali panáci na kladení věnců. Tyhle dva chci vidět v čele vlády!!! Ne na stolici! A jinak je mi uplně uprdele, jakej paňáca se tam posadí a bude každej 1. leden blejt svý "moudra" o "nezbytnejch reformách", o Řecku a o banánech.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 10.2.2012 9:57:43
Lidem se to líbí, protože doufají v nového zachránce jejich nadějí. Už selhali: Unie Svobody, strana Martina Bursíka a Kačky Biomasy, dinosaurus John a VV v boji proti jiným dinosaurům, "ušlechtilý" kníže Karel za kormidlem lodi, chemický Kali, který nedělá dluhy, čistý Petr Nagy, co má plnou modrou síťovku a o zdravotnických poplatcích a zvedání daní rozhodně nelže. Momentálně jsou k dispozici Okamura, Babiš, Bobo, přímo volený president, svatý Václav, Bruncvík, jehož meč je zazděn v Karlově mostě a Blaničtí rytíři. To, že lidi musejí sami vymést špínu ze své země nějak lidi nechtějí pochopit.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 11.2.2012 19:22:12
Chápu vaši skepsi, ale je to přece jen posílení přímé demokracie. A to je dobře.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 9.2.2012 12:07:48
Jožine, pingl Paroubek už tím předsedou vlády byl a dodneška se celá republika ještě nezpamatovala z jeho rozhazování.
Re:Většina pisatelů vůbec neví o co jde., , 9.2.2012 12:16:50
No fajn. To sis přečet v Modrý Knize Pravdy všech Pravd. Já vejblitky nečtu. Dobře si ale pamatuju tu hrůzu v očích těch nevětších šmejdů z debat s ním, pamatuju, jak poslal klauze rovnou doprdele, pamatuju, jak se nebál rozehnat tzv. technopárty (veřejnou smažírnu s poblitou, pochcanou, posranou, zfetovanou verbeží). I pamatuju, jak Sám Velkej Kalousek mu lezl až doprdele a podbízel se mu i s koalicí s KSČM. Tak na tohle všechno pamatuju. Modrejch vejblitků, kerý ti tak imponujou, mi netřeba.
Re:OPRAVDU NEVÍM, CO SI LIDÉ OD PŘÍMÉ VOLBY PREZIDENTA SLIBUJÍ., , 11.2.2012 19:03:14
Já vám to prozradím: nezvolí toho, koho si nepřejí...
Většina, , 9.2.2012 10:12:41
lidí se zase nechce dívat na tu komedii při volbě prezidenta, kterou minule předvedi poslanci a senátoři. Já tedy v naší republice žádné odborníky nevidím. Jediní odborníci, co tady máme, jsou na rozkrádání národního majetku a nejvíc jich je v té Děsné Otřesné Straně.Jinak post prezidenta už dost destabilizoval Vašík, ale vylepšit by to mohla slepice Němcová.
Chlapi je to tak,, , 9.2.2012 8:54:52
v Cechach by se mohlo stat,ze presidentu tam bude nekolik.
Měl bych na ty odborníky.., , 9.2.2012 8:53:27
..na Ústavu jednu otázku a sice. Jak může být DESTABILIZOVÁNO něco, co už je dávno ZDESTABILIZOVÁNO i když to trvalo dlouhých 22 let !
Babiš, , 9.2.2012 8:42:21
Babišovci oblíbenci Severočeši.cz/tvář ANO2011 MUdr.Dernerová/
hlasovali proti přímé volbě presidenta!BABIŠE NEVOLTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaka destabilizace, , 9.2.2012 8:00:16
vy mrdky odsacky konecne od tama vypadne ten debilek s bilou hlavou a nema ani nejmensi sanci se tam dostat znova kripl jeden
destabilizace, , 9.2.2012 7:00:30
on ten zbídačenej stát může být ještě více destabilizovanej?????? si dělaj doktoříííí prdel ne ?????
Re:destabilizace, , 9.2.2012 8:01:12
banda kokotu z VŠ co si myslej ze sou nad lidi a pritom hlej modry ptaky
Nechápu, proč a co by měla destabilizovat přímá volba ??, , 8.2.2012 23:52:27
Poslanci a senátoři jsou voleni lidmi, proč by nemohl být prezident. Ušetří se jeden mezičlánek.
Re:Nechápu, proč a co by měla destabilizovat přímá volba ??, , 9.2.2012 9:55:52
Co to je za nesmysl, jaký mezičlánek? Naopak vyhodí se miliarda, aby měla lůza pocit, že si zvolila mocnáře.
Veřejnost může být zklamána, , 8.2.2012 23:09:10
JUDr. PhDr. Marek Antoš, Ph. D.se obává, že přímá volba vládnutí v České republice se ještě víc zkomplikuje. „V důsledku to povede i k dalšímu zklamání veřejnosti a nakonec ke snížení její důvěry v politiku,“ míní Antoš.
Dle mého názoru toto nastat snad už ani nemůže, neboť se domnívám, že důvěra veřejnosti v politiku už snad nižší být ani nemůže.
Re:Veřejnost může být zklamána, , 9.2.2012 8:28:42
jaka duvera v politiky jo ja jim verim dve veci hovno pro nas udelaj a krast budou dal to je asi ta duvera v politiky
NEMŮŽE NIC DESTABILIZOVAT ! , , 8.2.2012 22:56:38
K destabilizaci dochází právě nyní, když je tolerována či podporována kriminalita nahoře i dole. Politici se nebojí korupce a násilníci se nebojí trestu. Základní kameny práva, jako třeba jedna školička v Plzni byly zesměšněny. Co chcete ještě destabilizovat ?
KORUPCE MÁ V ČR TRADICI ? , , 8.2.2012 23:04:50
No vidíte ? A jak rychle se právě korupce zavedla ! Tak proč by nemohla být zavedena tradice volby prezidenta ?
Re:KORUPCE MÁ V ČR TRADICI ? , , 13.2.2012 21:36:48
Přímou volbu mají i v Bělorusku.A volili zodpovědně, protože dizoši si neškrtnou.
Ano, přímá demokracie, , 8.2.2012 22:55:43
nemá u nás tradici. A tak si myslím, že je na čase tu tradici začít budovat.
Český kocourkovský absurdistán nemůže už destabilizovat vůbec nic., , 8.2.2012 22:30:00
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého proletariátu, uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, neradi vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Židovské hovno nesmrdi, , 8.2.2012 20:32:43
http://abbartos.wordpress.com/2011/11/17/stret-civilizaci-trochu-jinak-aneb-zide-ve-stinu-muslimu/#comment-1529
.., , 8.2.2012 20:27:13
Proč má tato republika na nejvyšších politických místech tolik volů??
...jakápak destabilzace státu, dejte mi pevný bod a pohnu zemí..., , 8.2.2012 20:23:13
tady je pevných bodů až až: BIS, StB,KGB, neobolševici, ODS, TOP09,ČSSD, KDU-ČSL, zelený, růžoví, a hlavně ve chvíli nejtěžší KOALICE.
Chaos účelově., , 8.2.2012 20:22:58
Větší bordel tady snad už ani být nemůže. Celá vládní garnitura se snaží ze všech sil způsobit co největší chaos, ve kterém se už nevyznají ani oni sami.
.., , 8.2.2012 20:21:12
Nyní vystupuje v hyde parku blekota Pithart...normální člověk žasne proč je najednou z úst těchto lidí takový odpor k přímé volbě prezidenta....
...to se zase vynoří a přihlásí blbců o úřad presidenta, už se chechtáme, , 8.2.2012 20:19:48
nyní...
Nečasova loutková vláda diletentů a tunelářů musí skončit !, , 8.2.2012 20:10:16
Přímá volba je posílení přímé demokracie občanů. Rovněž se tak vyhneme nedůstojné či prodané ( viz. vyjádření politologa Peheho v OVM) volbě jako minule. Výsledek minulé volby zavdává spekulace o splátkách vůči KSČM ( paní Polednová ) či kšeftování s vety ( A. Babiš ) a milostmi ( svědectví psychiatra léčící spolupachatelku tohoto činu ).
Hovno a ne destabilizuje., , 8.2.2012 20:09:08
Tuto společnost destabilizuje tato zlodějsko-mafiánská vláda. Prvořadý úkol je ji co nejdříve vypráskat. A pak se podívat, kolik takových "expertů" si stát vydržuje!
Topolánek,Langer,Sobotka,kníže,Kocáb,Kubice,BENDA,Drábek,Dobeš,Tluchoř,Bursík, , 8.2.2012 20:06:40
Ústavní právnici v ANALÝZE vyhnotili vhodné borce.Hold není nad ANALÝZU.ANÁL je její základ.!
Pravičáci už se bojí, 6e jim president nepůjde na ruku, že jo Nečasi. Klaus už tam nebude, lidé si zvolí řádneho člověka., , 8.2.2012 20:01:58
Kdo zaplatil? , , 8.2.2012 19:56:41
Kdo zaplatil těm "právníkům" za ty kecy a destabilizaci??? Mimochodem, senát schválil přímou volbu!!! Teď. Tečka. Howg. Hůř než politici nezvolíme!
přímá volba presidenta je něco se děsí všechny politické strany, , 8.2.2012 19:54:39
a já je chápu...mají strach ze ztráry vlivu...až budeme volit presidenta zvolme pepka vyskoče z horní dolní...je to jediné co s nimi otřese...představte si jak všichni ti perozběratelé a všerozumové spící,musí po celém světě svým politickým partnerům vysvětlovat proč se tak stalo
Re:přímá volba presidenta je něco se děsí všechny politické strany, , 8.2.2012 20:26:15
Nevím jestli děsí politické strany,ale jedno je jasné. Nic se nezmění.Je to zase jen jeden hozený dárek lidem, aby si mysleli, že jsou k něčemu jinému než hodit volební lístek stranám. Je to zase jen vytíračka očí lidem a "my si zase budeme dělat co budeme chtít". Prostě chléb a hry a jak je vidět spousta lidí někdy i těch chytrých na to skočila. To je úroveň Brrrr.
privatizace = zločin , soukromý podnikatel vypouštěl nečištěnou vodu z 16 000 městečka do Labe , , 8.2.2012 19:48:53
privatizace = zločin , soukromý podnikatel vypouštěl nečištěnou vodu z 16 000 městečka do Labe ,vydíral tak radnici aby jim platila miliony měsíčně více , rozkopat tlamy bestiím co zprivatizovali český průmysl
V Praze mají patent na rozum a podle tohoto tu taky vypadá., , 8.2.2012 19:13:36
Zajímavé, to vypadá, že jedinými odborníky jsou páni právníci na pražské univerzitě. Z ostatních byl dáno promluvit jednomu z Brna a jednomu z Olomouce. A z Brna kritiky nebyla co do systémové změny, ale k vlastnímu zpracování návrhu, který de facto označil za katastrofální a diskreditující přímou volbu. Nechápu proč mají páni právníci strach, že přibude více voleb. Já to naopak vítám.
Lepší přímá volba, než aby nám prezidenta volil v hospodě Šlouf s Weiglem!!!, , 8.2.2012 18:58:19
Naši politici mají opět bobky, že by se mezi ně dostal slušnej člověk, to by se jim opravdu nehodilo. To raději opakovat trapnou frašku z poslední volby prezidenta!
Re:Lepší přímá volba, než aby nám prezidenta volil v hospodě Šlouf s Weiglem!!!, , 13.2.2012 21:39:59
A Dáša to bude pískat.
řecko minimálni mzda!Oni žiji lepe než my!!!, , 8.2.2012 18:53:31
Na stole také zůstává otázka snižování minimální mzdy, která v současnosti činí 751 eur hrubého měsíčně (asi 18 752 korun) a kterou pobírá 300 000 Řeků. Podle současného návrhu by měla klesnout o 20 až 22 procent, za to by ale údajně měl zaměstnancům zůstat 13. a 14. plat. Ekathimerini ale připomíná, že po seškrtání minimální mzdy by se státu snížily příjmy z daní a z příspěvků na sociální pojištění. Vláda by tak musela tento propad nějak kompenzovat.
Re:řecko minimálni mzda!Oni žiji lepe než my!!!, , 8.2.2012 19:02:10
Závidíš Řekům? Tak věz,že na rozdíl od nás uměli zamést po 2.světové válce s komunisty.Proto mají takové sociální vymoženosti,které my nikdy mít nebudeme!
Re:řecko minimálni mzda!Oni žiji lepe než my!!!, , 8.2.2012 19:56:59
chlapče,chlapče...moc jsi asi studiu dejin nedal..přečti si o tom něco a pak napiš že ses z těma řekama pletl
Re:řecko minimálni mzda!Oni žiji lepe než my!!!, , 8.2.2012 19:49:59
Mírně jste si popletl britskou expediční armádu, která své
technologie okopírovala od SS.
Kalouskovy miliardy řecku!!!!, , 8.2.2012 18:52:27
Na stole také zůstává otázka snižování minimální mzdy, která v současnosti činí 751 eur hrubého měsíčně (asi 18 752 korun) a kterou pobírá 300 000 Řeků. Podle současného návrhu by měla klesnout o 20 až 22 procent, za to by ale údajně měl zaměstnancům zůstat 13. a 14. plat. Ekathimerini ale připomíná, že po seškrtání minimální mzdy by se státu snížily příjmy z daní a z příspěvků na sociální pojištění. Vláda by tak musela tento propad nějak kompenzovat.
Kariéra podivného soudce Sváčka - Ústavní soud ?, , 8.2.2012 18:46:41
ČESKÁ POZICE, Richard Cortes: Janu Sváčkovi, předsedovi Městského soudu v Praze, by to lépe slušelo v některé soukromé firmě. Pokud si někdo myslí, že prezident Václav Klaus pod tlakem veřejnosti jen tak stáhne svůj návrh, aby se Jan Sváček stal ústavním soudcem, velice se mýlí. Klaus svého kandidáta bude tlačit vší silou, do poslední chvíle a bude ochoten se spojit i s čertem. O urputné snaze svědčí i prezidentovo páteční utajované setkání na téma Sváček na zámku v Lánech s předsedou ČSSD Sobotkou a jejím místopředsedou Haškem.Sociální demokraté totiž Sváčka ve funkci ústavního soudce vidět nechtějí a Senát, který ovládají, má o kandidatuře Sváčka na funkci ústavního soudce rozhodovat 8. února. (Ústavní soudce jmenuje prezident se souhlasem senátorů na dobu deseti let.) Senátní výbor pro lidská práva už výraznou většinou se jmenováním Sváčka nesouhlasil, v ústavněprávním výboru jej podpořili 3 z 8 přítomných senátorů. To, že mezi ústavní soudce prezident hodlá dostat bývalého komunistu, nemůže nikoho překvapit, vztah Václava Klause ke komunistům je delší dobu nečitelný a má spíše politicko-obchodní charakter. Jenže v případě Sváčka nejde o to, že v červnu 1989 vstoupil do komunistické strany, tento škraloup může sociálním demokratům sotva vadit. Členství v KSČ vidí jako klíčový problém jen povrchně informovaní bláhoví umělci ze skupiny Pode Bal, kteří před týdnem na protest vyvěsili na fasádu Centra současného umění DOX obří Sváčkův portrét. Proč je Sváček kontroverzní? Proč by se neměl stát ústavním soudcem? Jen proto, že jej navrhuje Klaus? To jistě ne. Škodil občanům nebo státu? Sváček (54) je více než desetiletí významnou a mocnou figura, předsedou Městského soudu v Praze se stal před 13 lety. Poradcem prezidenta Václava Klause byl jmenován v roce 2003. Sváčka chtěl mít u sebe nejen prezident republiky, ale například i prezident Prvního československého Lvího klubu Jaroslav Barták (sexual. násilí, bití.... ), který nyní sedí ve vyšetřovací vazbě kvůli obvinění z mnoha trestných činů. Lev Sváček patřil mezi nejaktivnější členy tohoto podivného klubu, jehož prostřednictvím si Barták vybudoval ohromující síť kontaktů sahající od papeže, anglické královny a českých prezidentů až do nitra policie, justice či tajných služeb. Nejkritičtěji se k němu vyjadřovala vycházející hvězda ČSSD Jiří Dienstbier; zajímal se o Sváčkovy kontakty se společným kmotrem pražské ODS i ČSSD Tomášem Hrdličkou, se kterým si Sváček tyká, s bývalým ministrem spravedlnosti Pavlem Němcem, se kterým si Sváček tyká zřejmě, a také lékařem Jaroslavem Bartákem, se kterým si Sváček tyká určitě. S kým ještě si Sváček tyká? A jsme u toho. „Když jsme se dozvěděli, že Klaus navrhuje zkompromitovaného soudce a zároveň svého poradce do Ústavního soudu, museli jsme se k této nehoráznosti vyjádřit. JUDr. Sváček bude v Ústavním soudu určitě uplatňovat zvyky nabyté ve službách KSČ a StB a dostane mnohem větší možnost krýt a prosazovat kolegy s podobnou minulostí a smýšlením,“ uvedl Michal Šiml člen skupiny Pode Bal. Ano, řekl prosazovat a krýt. Jenže prosazoval a kryl někoho Sváček jako soudce, nebo dokonce i jako předseda Městského soudu v Praze? Důkazy o něčem takovém by jistě zajímaly i senátora Dientsbiera, nikdo je však nemá. Časté schůzky předsedy soudu Sváčka s advokátem a exministrem spravedlnosti Pavlem Němcem v pražské kavárně Le Patio na Národní třídě nemusejí znamenat nic. Co na tom, že některé novináře, soudce a advokáty to pohoršuje? Jsou zde ale jiné indicie, na jejichž základě bychom mohli Janu Sváčkovi doporučit, aby se při hledání dalšího významného postu zaměřil spíše na soukromý sektor, aby měl od těchto řečí konečně klid. Za zmínku stojí například jmenování Ivo Haly insolvenčním správcem velké developerské společnosti ECM, kolem níž se točila nizozemská finanční skupina PPF. A tato insolvence probíhá nanejvýš zvláštně. Skutečnost, že loni v září byl vybrán předsedou Městského soudu v Praze Janem Sváčkem právě tento právník, vyvolala v byznysových kruzích konzervativně řečeno rozpaky. Hala je totiž důležitou osobou i v kauze Key Investments, je právníkem kontroverzního podnikatele Petra Sisáka a jeho firem. Sisák, spolumajitel Via Chem Group, který byl podmínečně odsouzen za tunelování První slezské banky, je v Halově právní kanceláři dokonce zaměstnán! Daňový poplatník by byl v klidnější, kdyby se Sváček nestal ústavním soudcem, ale například partnerem právní firmy exministra spravedlnosti Pavla Němce nebo Advokátní kanceláře Ivo Hala & partneři. Sváčkovi by kromě toho určitě slušelo i členství v dozorčí radě nějaké velké firmy, kterou ovládá nizozemská finanční skupina PPF. Jenže tato varianta pro našeho soudce není příliš reálná, protože lidé by začali různě spekulovat o důvodech takového přestupu. Kdo by si nepamatoval zkazky o důvodech přestupu Ivana Kočárníka z pozice ministra financí do čela dozorčí rady České pojišťovny?
Dejte tam malovaný sáně, , 8.2.2012 18:29:33
Ušetří se nemalé peníze.Náklady jsou minimální,stačí občas přeleštit.Navíc do ničeho nekecaj, neodporují a nekradou tužky,
Presidentští dinosauři, , 8.2.2012 18:28:50
Přímá volba by ani být nemusela ! V případě, že by si politické strany odpustily nominovat na presidenta své "zasloužilé" politické dinosaury, kamarády různých kmotrů :
senátního Sobotku,Němcovou, Schwarzenberga a pod. !!!
To je najednou řečí o ztrátě nadstranickosti prezidenta, , 8.2.2012 18:28:18
Přímá volba už není ve fóru jen proto že by prezident mohl být i nad ODS? Když prezident může vstupovat do všeho, dejme mu i prezidentskou - exemplární - odpovědnodt za včechno do čeho vstoupí on i jeho náměstci-ředitelé, že nebude stále špatně řešeno. Kdyby se pan prezident staral poctivě jen o stížnosti, bylo by mnohem líp.
HOVNO,HOVNO A JEŠTĚ JEDNOU HOVNO., , 8.2.2012 18:25:33
E VIDĚT PODLE DISKUSE ŽE ČESKÝ NÁROD JE ZKURVENÁ BANDA HAJZLŮ KTERÁ JE PLNÁ ZLOBY,ZÁVISTI A MALOMĚŠTÁCTVÍ.CO SI TADY STĚŽUJETE ,ŠMEJDI ČESKÝ,CINKALI JSTE V ROCE 1989 TAK TO MÁTE.KOMUNISTI SE VÁM NELÍBILI ,MYSLÍTE SI ŽE VÁS ZACHRÁNÍ VOLBY.HOVNO,HOVNO A JEŠTĚ JEDNOU HOVNO.BUDETE ZASE VOLIT ODS,CSSD,VV,BABIŠE A NOVÉ OBČANY A JÁ NEVÍM KOHO JEŠTĚ.TAK BLBÝ NÁROD SE MUSÍ VE SVĚTĚ DLOUHO HLEDAT.PODOTÝKÁM ŽE JSEM STEJNÝ BLB JAKO VY VOLIL JSEM NEJDŘÍV,ODS,POTOM ,TOP 09 A MOJE RODINA VV.DNES VÍM ŽE BUDU VOLIT KOMUNISTY NEBO FAŠOUNY.JEDINĚ TYTO STRANY S TÍMTO ČESKÝM CHLÍVEM MŮŽOU UDĚLAT POŘÁDEK,ŽÁDNÝ ZKURVENÝ SLOVÁK BABIŠ ANI JAPONEC OKAMŮRA A ŽID FISCHER TADY V TOMTO BORDEKU POŘÁDEK NEUDĚLÁ.,VY MALOMĚŠTÁCKÁ ZKURVENÁ BANDO,ČESKÁ.
Re:HOVNO,HOVNO A JEŠTĚ JEDNOU HOVNO., , 8.2.2012 19:24:21
Tvoe, to je teda kocovina... já říkal, že z toho bolí hlava :-)))
Zvolili jste si nás.?Podaný důkaz vaší nesvéprávnosti.Vy na to nemáte ,přímo zvolit OTCE vlasti.Jste pouhé OVCE, , 8.2.2012 18:21:42
MÁME NA TO ANALÝZI,vy volové.Zase chcete zlobit svoje milované Kmotry a kmotřence.Nestávkovat,ne přímo volit presidenta.!.To je nekázeň,anarchie,být nezřízeně svobodný.!Ukáznit.!. Poslouchat.!.Jak nás to učili ve VUMLU.
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 18:14:05
mají strach že se na post prezidenta nedastanou jejich ochočené OPICE.
Nejsem judr ani pudr, , 8.2.2012 17:44:58
ale t.zv. přímá volba prezidenta je opravdu jen takové lízátko pro blbé. Tímto způsobem se může dostat do hradu ještě horší magor jak ten klauns. Ideální by byl prezident NIKDO. Jenže tomu brání ta naše blbá ústava s takovými zbytečnostmi jako je třeba senát. Vždy a stále si myslím, že když už někoho kdo má viset ve školách a úřadech, tak jen formální osobnost, nejlíp nějaký krásný(ná),mladý(dá) a hloupá persona, co by kladeč věnců. Hlavně min. 1,90 a bez titulu. Jednu cimru, příspěvek na ošacení a superb s řidičem.
Re:Nejsem judr ani pudr, , 8.2.2012 18:34:27
Pane drzý zrz vy jste dr.Zýzrz, znám vás a nechte přímou volbu prezidenta na lidech, aby vám všem ukázali jak se líže semenec
Hledá se Nový Klaus!!!!! , , 8.2.2012 17:39:41
Největší génius lidstva!!!! Snad jedině jeho starší syn může být dostatečnou náhradou!!!!
Co to žvaníš debile,hledá se novej Havel,židobolševik a kurevník,, , 8.2.2012 17:56:19
zadání splňuje zatím jen Mojžíšek Fischer,už se taky kurví a židobolševik je kovanej !!!
Re:Hledá se Nový Klaus!!!!! , , 8.2.2012 17:43:30
ty si nedáš pokoj co? Nic proti ale je to moc jednotvárný.
Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 17:33:25
že bude posílena pozice prezidenta vůči vládě a že kandidáti půjdou do voleb s programem. To jsou všechno blbosti, které zbytečně někteří složitě konstruují, když je to přece naprosto jednoduché. Prostě když prezident bude mít jasně stanovené pravomoci (na jejichž základě tedy nebude moci zasahovat vládě do její práce), pak přece nemůže jít do voleb s programem co a jak udělá, když to udělat ani nemůže, protože na to nebude mít pravomoc. Jak tedy nyní někdo chce argumentovat, že přímá volba je špatně, protože bude ve volebním programu něco slibovat? Co by měl slibovat? Může přece slibovat pouze to, na co bude mít po zvolení pravomoc. Možná jak bude vystupovat v rámci EU, možná jak chce reprezentovat občany v zahraničí a čím chce napomoci k lepšímu pohledu na náš stát zvenku. Co jiného by měl slibovat? Tak co to všichni ti politilogové a judři řeší? Je třeba přece vyřešit pouze to, CO BUDE MOCI kandidát slibovat, tedy na co bude mít po zvolení pravomoc, nebo snad ne?
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 17:37:50
Idealni kdyby ve na hřišti před zápasem volili rozhodčího diváci. No myslím že domácí prostředí by mělo scela jinou váhu. Mimochodem celej ten humbuk je jenom populismus.
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 17:50:55
Nějak nechápu souvislost s hřištěm, rozhodčím a domácím prostředím místních... Tady přece mají volit všichni občané, ze všech hřišť a "mančaftů" uvnitř ČR. Nikdo "nedomácí" znevýhodněn být nemůže, protože ten "nedomácí" by musel být jedině zahraničí, a tam s volbou našeho prezidenta nemá nikdo nic společného. Který smysl mi tedy utekl?
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 18:01:07
Musíte se na to podívat z větší dálky. Ti diváci přece přímo neovlivní kvalitu té hry!!!
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 18:22:18
To chápu, ano, "diváci" nemusí vždy do všeho vidět a nemusí ovlivnit kvalitu. Jistě, to beru... Ale nemohu chápat nějaké "domácí prostředí", to mělo jako naznačovat co? Že někdo má více diváků, protože je na domácím hřišti? Než kdo? Než jiný kandidát? Nebo jiný volič? Vždyť všichni jsou snad doma...
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 18:43:28
No já jsem na fotbal moc nechodil ale síla diváků na tribuně je poznat. Ještě bych k těm "rozhodčím" mohl dodat : Asi v každým sportovním svazu jsou rohodčí interní součast jinými slovy o nich rozhodují kluby. varianta A: Kluby budou dobrý bude dobrý fotbal a vyberou si dobrý rozhodčí.
varianta B: kluby jsou špatný fotbal nestojí za nic , ale potom rozhodčí nic nezmění.;
Externě volení rozhodčí jsou tedy komplikace na víc která nemůže nic pozitivního udělat.
Re:Kdekdo straší, že přímá volba je špatně,, , 8.2.2012 19:27:37
však jsem říkal, že tento argument beru... (neznamená to ale, že bych kvůli tomu změnil názor úplně, jen souhlasím s tímto argumentem)
Kdo by mohl vytvořit ještě větší, , 8.2.2012 17:28:51
mocenské centrum než Klaus? Destabilizuje politiku i celý život v zemi.Jeho slouhy nikdo nevolil, nevybírali je žádní demokraticky zvolení zástupci.Obklopil se skupinou lidí, o jejichž psychickém zdraví pochybují téměř všichni.Destabilizuje to stát anikdo nemůže nic dělat.Přímo zvolený prezident si takové darebáctví snad nedovolí, jako tento zlodějíček zvolený parlamentem.
Inženýr Klaus by měl zůstat ve funkci!!! Nikdo lepší není!!! Nikde na světě!!! , , 8.2.2012 17:24:33
Je krásný a chytrý!!!!! A vždycky má pravdu!!!!! Ve všem!!!!! Je to velký kormidelník a všichni mu jenom závidějí!!!! KLAUS NA HRAD!!!!!!
Re:Inženýr Klaus by měl zůstat ve funkci!!! Nikdo lepší není!!! Nikde na světě!!! , , 8.2.2012 17:27:09
klause už né, říkají, že je na chlapečky.já potřebuji chlapa!!!!!!!!!
Inženýr Klaus by měl zůstat ve funkci!!! Nikdo lepší není!!! Nikde na světě!!! , , 8.2.2012 17:24:33
Je krásný a chytrý!!!!! A vždycky má pravdu!!!!! Ve všem!!!!! Je to velký kormidelník a všichni mu jenom závidějí!!!! KLAUS NA HRAD!!!!!!
Pravomocí Prezidenta je jmenovat členy Bankovní rady České národní banky., , 8.2.2012 17:22:17
A ted si představte že ovčané v přímé volbě zvolí Prezidentem nějakýho pitomce nebo mafiána , kterej přes svoje lidi ovládne a vytuneluje Českou národní banku .
Re:Pravomocí Prezidenta je jmenovat členy Bankovní rady České národní banky., , 8.2.2012 17:53:15
jen aby tam nezvolili nějakého alkoholíka
Re:Pravomocí Prezidenta je jmenovat členy Bankovní rady České národní banky., , 8.2.2012 17:31:18
Že by to ta mazaná famiglie už všechno nerozebrala?
Re:Pravomocí Prezidenta je jmenovat členy Bankovní rady České národní banky., , 8.2.2012 17:24:21
že by ještě něco nebylo provedené až do konce?
přímá volba, , 8.2.2012 17:21:18
z toho mají strach jen zloději jiní nepoctivci.ten kdo je proti je analfabet který nesleduje dění v okolních státech,kde lidi přemýšlí než napíší takový výpotek jaký je vidět na těchto stránkách!
?, , 8.2.2012 17:19:26
chudáci američani. tam si volí lid prezidenta a usa stále funguje. ..no zázrak.
Re:?, , 8.2.2012 18:02:13
ale musíme si přiznat, že zde určitá skrytá hrozba je třeba, že by prezident propustil málo masových vrahů a obyvatelstvo by nevychcípalo podle plánu
Re:?, , 8.2.2012 17:25:20
volitelé!! a je to složitější Pouze pokud je kandidát zvolen dostatečným počtem hlasu jinak kongres.
Přímá volba destabilizuje jenom vládnoucí strany,to tvrdí kazišuci a kreténi., , 8.2.2012 17:15:35
Prezident patří všem, je nejvyšším služebníkem naší vlasti. Nesmí patřit žádné straně, hlavně nesmí patřit těm modrým a oranžovým hulvátům a gaunerům.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 8.2.2012 17:15:09
kdyby s toho chtěl senat ještě nejak vybruslit mohl by se poučit v USA a udělat s toho takoví hybrid. Tam platí že pokud kandidat na prezidenta nedostane výraznější volební výsledek volí prezidenta kongres. U nás by mohl být ten limit třeba 25%. Ono tolik opěvovaný referenda nakonec na slovensku zkončili ůčastí 10%.
ODSTOP,VV zvolili občané ČS-voliči.PO analýze jsem zjistil,že čs volič je kvůli opředem uvedeným stranám duševně nesvéprávný., , 8.2.2012 17:14:48
ODSTOP,VV varují.!!!!!!!!!PŘENECHTE volbu presidenta ČS státu ODBORNÍKůM z PARLAMENTU.Oni své voliče mají rádi jako štěnátka.A hlaně to s VÁMI,vy blbí Češi, myslí upřímě.Co kdyby jste se pomýlili.?!To už jsem někde slyšel,ehmm,že.
Pro nás,kteří jsme nikdy nepozbyli svůj rozum,, , 8.2.2012 17:14:09
je od počátku přímá volba českého prezidenta vyvolaným divadlem určitých,nám všem dobře známých politiků. Oni vsugerovali občanům,že přímá volba prezidenta bude velkou vymožeností naší demokracie. Pravdou však je,že takováto volba bude stejně na prd. Mám za to,že nás čeká velká fraška.Fraška daleko větší než poslední prezidentská volba v podání 281 klunů - zákonodárců! Předem je přece jasné,že kandidát na prezidenta bude slibovat svým voličům něco,co přece nebude moci splnit. Nejsme chválabohu žádná prezidentská republika.
Re:Pro nás,kteří jsme nikdy nepozbyli svůj rozum,, , 8.2.2012 17:22:58
prezident má dnes funkci procedurálni a ceremoniální . holt časi se mění v roce 1990 byl ještě na Pražským hradě velín .
Re:Přímá volba je projektem mafie, Židů a Miloše Zemana, , 8.2.2012 17:19:03
nechte zemana v klidu na chalupě, je mu tam dobře.
Re:Přímá volba je projektem mafie, Židů a Miloše Zemana, , 8.2.2012 17:14:41
Alou do Bohnic!
Limonádový Joe, , 8.2.2012 17:05:26
Přímá volba prezidenta je téměř v celé evropě včetně většiny postsovětských republik.U nás se s toho dělá velký problém.Nejsme národ nesvéprávných hlupáků kteří musí jen čumět jak se provádějí nechutné zákulisní pikle v senátu a parlamentu .Potřebovali bychom hlavně občanské referendum aby občani mohli rozhodovat o zásadních a důležitých věcech sami .Když politici prosazují něco proti vůli drtivé většiny národa tak je to mravní svinstvo, jako to bylo v minulosti u radaru či nyní navrácení majetku církvím.
Nikdo více nedestabilizuje stát,jako tunelářská vláda a parlamentem zvolený prezident-péro!, , 8.2.2012 17:01:56
Nemelte tady nesmysly!
Skrytá hrozba? Ale pro koho?, , 8.2.2012 16:48:17
Přímá volba prezidenta je prý nesystémová. Je tedy aspoň teoreticky možné že se nebude všechno tak systematicky rozkrádat? V tom případě bych tento způsob volby upřednostnil.
ODSTOP,VV provedli Anaýzu..!!!!!.Magické slovo.! Zatím ještě naprovedli ANALÝZU korupce v ČS státním aparátu.Zanalisujte Tunel na BUDVAR,vy čurá-i, , 8.2.2012 16:47:19
Prosím,veškeré úsilí a Nečasovou vládní koňskou energiji věnujte korupci....Analýzu volby presidenta potom.Hezky důsledně a POPOŘÁDKU.
Re:ODSTOP,VV provedli Anaýzu..!!!!!.Magické slovo.Zatím ještě naprovedli ANALÝZU korupce v ČS státním aparátu.Zanalisujte Tunel na BUDVAR, , 8.2.2012 16:59:26
Hrajou o čas,včera šlohli 150 miliard formou jakéhosi prý církevního majetku, Žaluda asi dneska krade Brněnský nádraží, na Budvaru intenzivně makaj. Každej den několik velkých zlodějin a oni budou analyzovat jestli volba prezidenta nedestabilizuje "politický systém".
Re:ODSTOP,VV provedli Anaýzu..!!!!!.Magické slovo.Zatím ještě naprovedli ANALÝZU korupce v ČS státním aparátu.Zanalisujte Tunel na BUDVAR, , 8.2.2012 17:22:00
Pouze potřebují nás odlákat a zaměstnant.je to tak těžko pochopit?Těžko se přemístuje pokud je nervozita, tu dají nám i s otázkou at hádáme jak to dopadne, můžeme se mezi sebou i sázet.
Re:ODSTOP,VV provedli Anaýzu..!!!!!.Magické slovo.Zatím ještě naprovedli ANALÝZU korupce v ČS státním aparátu.Zanalisujte Tunel na BUDVAR, , 8.2.2012 17:57:35
a co takhle vyřešit otázku z "Pyšné přincezny":Mám,vyhodit zahradníka,nebo né?
Pro ty slavné právníky, , 8.2.2012 16:43:06
Těm slavným právníkům, kteří jednohlasně neschvalují přímou volbu a bojí se destabilizace státu, bych sdělil. Jestli to vy tlachalové nevíte, tak tady už není co destabilizovat. Je komplet rozkradeno, morálka naprosto v hajzlu, stát v rozvratu, dluhy nesplatitelné. Jestli to nevidíte, tak jste pitomci a ne právníci. Podle mě je lidem lhostejné, jestli nějakého troubu, kterého budou akorát olizovat zezadu na známkách, volit přímo nebo jim ho banda lumpů dosadí. Je to píchni jak řízni. Horší pro lidi je blížící se krach republiky české.
Re:Pro ty slavné právníky, , 8.2.2012 18:06:45
jen aby to nepostihlo ty ,co tady všechno rozkradli
Přímá volba..a slušnost_ z toho papolitický mršiny serou !!!, , 8.2.2012 16:41:56
Pryč s Pavlááádou !!!
Rakousko i Francie jsou úplně destabilizované., , 8.2.2012 16:40:06
Žádají o radu kované české politiky. Není nic horšího, než když má volič přímý dosah na výběr voleného politika. Představte si, že budete jmenovitě volit například poslance! Absolutní chaos! Zachraň se kdo můžeš! Hrozí vůle voličů! To by byl konec kmotrů. To se nesmí stát. Hezky volit stranu a ta místo tupého voliče vybere "správné" vydíratelné zastupitele. To se to pak vládne.
To je ale keců !!!, , 8.2.2012 16:37:42
Přímá volba prezidenta rozhodně neohrožuje stát nějakou destabilizací !!! Ohrožuje kmotry, kteří si potřebují do prezidentské funkce dosadit svého "maníka" !!! A to přímá volba nezaručuje, naopak z 99,9% je jisté, že lid si za prezidenta zvolí někoho jiného, kterého chce v této funkci vidět většina národa a ne že zvolí prezidentem nějakého mafiána. A to je také hlavní příčina těch keců. Sám se divím, že ODS na tu přímou volbu přišla sama. Opravdu ukázka "moudrosti" jejích členů, kteří se teď honem snaží zachránit situaci. No a "vyčůránkové" jim přizvukují. Lidé ale ne !!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 8.2.2012 16:27:31
kdyby s toho chtěl senat ještě nejak vybruslit mohl by se poučit v USA a udělat s toho takoví hybrid. Tam platí že pokud kandidat na prezidenta nedostane výraznější volební výsledek volí prezidenta kongres. U nás by mohl být ten limit třeba 25%. Ono tolik opěvovaný referenda nakonec na slovensku zkončili ůčastí 10%.
Máte bobky, , 8.2.2012 16:18:52
že by se tam dostal pořádný člověk, který by vás mydlil po palicích. Zkončily by ty vaše mocenské zgarby.
Tak to je snad fór:-))), , 8.2.2012 16:16:47
„V důsledku to povede i k dalšímu zklamání veřejnosti a nakonec ke snížení její důvěry v politiku,“ míní Antoš.
Ona se ta důvěra dá ještě snížit?
Volba ať je jakákoliv,, , 8.2.2012 16:16:01
hlavně že z hradu vypadne Klaus.Nejlíp z hradu přímo na Mírov.
Po 20ti letech stabilizace politického spektra se na tu destabilizaci těším., , 8.2.2012 16:15:50
Samozřejmě chápu politiky,strach z Okamury musí být pro ně noční můrou!
VTIP JE V TOM, ŽE SE TY ZLODĚJSKÉ VLÁDNÍ SVINĚ..., , 8.2.2012 16:15:12
... bojí jakékoliv změny,která by je mohla zbavit jejich nakradených majetků a budoucích zisků, třeba z cirkevních restitucí. Bojí se vlády lidu jak čert kříže. A je putna, zda jde o pravici či levici. Všimněte si, jak dnes docela drží spolu. Kurva kurvě záda hlídá.
Senát ani prezident nejsou k ničemu zapotřebí., , 8.2.2012 16:10:25
Parlament jen 99-členný, tedy zhruba jeden poslanec na 100.000 obyvatel. Volba přímá - tedy možnost odvolatelnosti. Silná vláda a také ne aby její členové byli zároveň poslanci jako dosud. Ústavní soud jen sedmičlenný s vyloučením rozhodovat o ekonomických otázkách (sami sobě o platech a důchodech jako dosud např.). Platy volených jen ve výši mediánu mezd v celé zemi! Stejně tak i jmenovaných, jako jsou např. soudci. On by tu jejich nezávislost NBÚ ohlídal dostatečně, ale zejména tam by museli být ti nejlepší lidé, žádní Kadlecové.
Re:Prý přímá volba u nás nemá tradici ale dvoukomorový systém také né, , 8.2.2012 16:10:31
Skoro všechny naše tradice jsou v hajzlu, o jednu více či méně už nesejde.
nestrašte nás nadějí, , 8.2.2012 16:06:54
Co ještě může víc destabilizovat tenhle stát, než ten mafiánsko-politický systém, co ho vytuneloval na kost....
Re:nestrašte nás nadějí, , 8.2.2012 16:12:46
Už asi skutečně nic, zbývá nám pouze si dělat srandu, nadávat.Pokud vše budeme brát vážně skončíme v blázinci my, né ta naše posraná vláda.Tu radost jim nemůžeme udělat.
Máme co jsme,, , 8.2.2012 16:03:31
chtěli americký,barnumský systém s vlaječkami,třepetalkami a hlavně velkým balíkem,kterým musí kandidát disponovat.Kýbly špíny,osočování a vytahování kostlivců za skříně.Současný systém i když poslední volba byla ostudná,byl vyhovující.Zrušit senát a snížit počet poslanců na polovinu.
Shrnuto a podtzrženo, , 8.2.2012 15:59:30
moýná tan bude menší gauner než ti dva předcházející
Prezident je u nás jen divadelní ochotník. Mohl by ho dělat i ožralý Jandák., , 8.2.2012 15:53:01
Re:Prezident je u nás jen divadelní ochotník. Mohl by ho dělat i ožralý Jandák., , 8.2.2012 16:09:42
A co tak B.Polívka? králem už je, zastupuje lid a jedna funkce navíc je maličkost.On to zvládne.
Lze vůbec ještě destabilizovat tento stát ?, , 8.2.2012 15:51:07
Lze ho jen stabilizovat.To co provádí současný Klaus a Nečasova vláda s jeho šašky nebo gaunery ministry s naší zemičkou,tak to je DESTRUKCE STÁTU.Politologové kvákají z teplé židle jejich kanceláří a skutečný obraz jim uniká.
Re:Lze vůbec ještě destabilizovat tento stát ?, , 8.2.2012 15:53:46
On jim neuniká, musí to být šílená fuška, aby to tak vypadalo.
"odbornící" ústavního bordelu budou kompletně proti přímé vplbě, JÁ BYCH ZAČAL OKAMŽITÝM ZRUŠENÍM PRASIDENTSKÉ TRAFIKY , , 8.2.2012 15:48:32
OBA POHADRÁKOVÍ PRASIDENTI JSOU JEDEN HORŠÍ NEŽ DRUHÝ... Oba se zasloužili o to, že je tento zbytek Československa totálně rozkradený a demoralizovaný tak, jak nikdy v historii nebyl . Havel i Klaus se chovali a chovají jako monarchové , serou na Ústavu i zákony a jejich namyšlenost je do pekla volající.. Oba dva nikdy nevěděli, kde jsou hranice snesitelnosti a jejich narcisismus dosáhl patologických rozměrů. ---Vnitropolitické konflikty oba spíše vyvolávají, než by je chtěli řešit, oba jsou na štíru se vzděláním a tisíce jejich "poradců" jsou jedině vyhozenými penězi z kapes poplatníků. Nikdy nebyli , ani nechtěli být "ústavní" pojistkou, pouze soutěžili ve sběru nečestných diplomů pseudodoktorů a oba jsou ukřivděni neudělením Nobelovy ceny za zničení Československa...podle pejzounských scénářů dovezených z vnějšku.Ušetřené miliardy za vydržování stovek přítelíčků a letušek na Hradě zruinovanému rozpočtu určitě vadit nebude . Prostě , Islandskou revolucí jednou provždy tenhle anachronismus zlikvidovat , protože druhý Masaryk se zde už nikdy nenarodí a kdyby ano, uprostřed Dobešových cikánů ve školách by se nikdy ke svému vzdělání nemohl dopracovat. Už nikdy prezidenty těch "kvalit", jako u posledních dvou . Oba dva totálně znesvětili prostory pražského Hradu a po odchodu Klause bude nutno Hrad zřejmě kompletně vyloužit kyselinou a louhem, aby jáklové přestali vylézat z každé pukliny v podlaze.
Re:"odbornící" ústavního bordelu budou kompletně proti přímé vplbě, JÁ BYCH ZAČAL OKAMŽITÝM ZRUŠENÍM PRASIDENTSKÉ TRAFIKY , , 8.2.2012 15:56:18
bude stačit odborný zásah pracovníků, kteří likvidují šváby a podobný hmyz.je to účinné a nenadělá škody.Po vyvětrání se úřaduje bez problémů dál.
Zrušte senát, , 8.2.2012 15:46:09
Ubyde 80 lemplů které doslova královsky živíme, ač jsou úplně neschopní a totálně zbyteční.
Přímá volba?, , 8.2.2012 15:40:29
Raději ne. Jako občané a společnost vůbec jsme k takové vymoženosti ještě zodpovědně nedospěli. A představa, že by na hradě bylo to, co tam je a mělo to větší pravomoce je děsivá.
Jo a vychovat nás mají ti KOKOTI ve vládě,ne?, , 8.2.2012 16:11:09
Nechte si ty moudra, nechci presidenta, který bude kandidátem zlodějů,lhářů,sviní,kurev...
Re:Přímá volba?, , 8.2.2012 15:59:28
neboj se, Ty budeš opět bez problémů jezdit kolem komína , pokud bude ovšem za co.zrušením senátu by byla naděje větší.jen to nepoložit, pak je každá rada drahá.
Re:Přímá volba?, , 8.2.2012 16:43:15
Souhlasím, že senát je k prdu a že jsou to vyhozené peníze.
V téhle zemi spousta věcí neměla tradici, přesto si je vlády prosadily., , 8.2.2012 15:37:18
Pokud panuje obava z oslabení senátu, tak navrhuji jej rovnou zrušit. A pokud chtějí strany silný mandát, nechť nechají hlasovat v parlamentních volbách o jednotlivcích, nikoliv o stranách. Tak se budou moci postavit prezidentovi se silným mandátem. A třeba je to i zachrání, protože všichni nejsou vstřícně připosraní.
Re:V téhle zemi spousta věcí neměla tradici, přesto si je vlády prosadily., , 8.2.2012 16:01:45
kde je ten hrdina z veverek, co nesouhlasí s restitucí? je tam vůbec nebo bude dlouhodobě nemocný?
Analýzy na objednávku současných elit nejsou věrohodné, , 8.2.2012 15:31:59
Elity a jejich mediální a další přisluhovači značně podceňují inteligenci občanů. To, že občané by volili jinak než by elitám a zbohatlíkům bylo vhod ,je více než pravděpodobné. Nemyslím si ale, že by to musela být nutně špatná volba. Myslící lidé mají totiž více rozumu a slušnosti než současní politici, kteří mluví jako kniha, ale jejich činy jsou často odporné a velice egoistické.
Re:Analýzy na objednávku současných elit nejsou věrohodné, , 8.2.2012 15:38:52
jsem už tady nějaký ten pátek, je mi 90 a lecos jsem už zažíl, souhlasím svámi
Re:Analýzy na objednávku současných elit nejsou věrohodné, , 8.2.2012 16:03:45
ještě toho musíš hodně zažít, přeji zdravíčko.
Farizejové se bojí, , 8.2.2012 15:30:30
Známě firmy se bojí že si nebudou moci dosadit poslušnou loutku na hrad.To je největší nebezpečí a poctivý prezident by mohl poukázat na nepravosti které se dějí.Jen né dát lidem toruchu moci rozhodovat.Oni přece za lidi tak rádi vládnou ale bohužel po svém,to všichni víme.
V USA to jde bez problémů, , 8.2.2012 15:28:52
a v jeho kolonii ČR to nejde. Ze všeho si berou od USA příklady a to zásadní co chtějí občané nejde, protože se naši pašíci bojí.
Komentář, , 8.2.2012 15:27:53
Navrhuju za prezidenta Kájinka. Morálním profilem odpovídá tomu co už v novodobých dějinách prezidentem bylo a jako jediny absolvuje přípravku.
Re:Komentář, , 8.2.2012 15:30:03
Vzít to od zadu, to je správný postřeh a souhlasím.Havel byl také nejdříve za katrem a kam to dotáhl.
Kanál který se nebojí tvrdě kritizovat vládu a například o Kalouskovi říká,že je Zkurvený Ožrala. - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 8.2.2012 15:24:03
VĚTŠÍ, , 8.2.2012 15:23:56
SNÍŽENÍ DŮVĚRY V PLITIKU U NÁS UŽ ASI NEJDE!!!!!!!..to jsou zase keci,neuvěřitelé..
Re:VĚTŠÍ, , 8.2.2012 15:32:11
No já myslel, že v pytlíku je něco jiného.Asi se pletu, co chcete po starém a nemocném člověkovi.
Kdo se bojí přímé volby presidenta ?, , 8.2.2012 15:23:21
Někteří političtí poradci, kteří by za svoje nesmysly, které radí dnešním politickým klaunům nedostali ani korunu.Úbytek z jejich koryt by byl velký !
Re:Kdo se bojí přímé volby presidenta ?, , 8.2.2012 15:34:58
Zase budou nižší daně a zvedne se DPH k vyrovnání.Člověk si vlastně nevybere.
Skrytá hrozba: Přímá volba prezidenta destabilizuje stát. Máme analýzy, , 8.2.2012 15:22:45
Je fakt, že lidi jsou tak nasratí na celou politickou scénu, že si z volby prezidenta budou dělat opičky. Ovšem kdokoliv bude lepší, než Sobotka, Němcová a PROBOHA!! spící kníže.
Ano, destabilizuje se státní politický bordel, , 8.2.2012 15:20:53
Přímá volba prezidenta může, avšak bohužel, jen do určité míry destabilizovat "státní politický bordel", ve kterém by se ústavní právníci pod hlavičkou "demokracie" váleli jako prasata v žitě až do úplného rozkradení "české kotliny". Takže ne něčeho na okraji naší planety, ale civilizovaného státu s bohatou kulturní tradicí v samém srdci Evropy.
..abych pravdu řekl,nemám žádný zvláštní a velký zájem..., , 8.2.2012 15:20:35
....volit další nějaký pako a už vůbec ne, při představě možné a současné reálné nabídce.Další vyjídání veřejných rozpočtů by mě také tak nějak vadilo .Vůbec se mi zdá,že u nás budujeme demokracii tak nějak podivně,spíš než od základů, tak se to u nás buduje, zdá se mi spíš od střechy a to je hlavní problém naší společnosti.
Jak se nevyhrožuje a jak se neposílají kulky, není to žádná demokracie!!!! , , 8.2.2012 15:20:12
Re:NASTÁVÁ PANIKA, , 8.2.2012 17:16:37
nejrásněji zní slovo panika, když se sraz motorkářů.
Re:NASTÁVÁ PANIKA, , 8.2.2012 15:19:10
Nic nenastává, máme tak veliké hovno a na to není třeba analýza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:NASTÁVÁ PANIKA, , 8.2.2012 15:37:26
dělá ty rozbory náš chemik? To mu nezávidím, toho puchu kolem.
Re:NASTÁVÁ PANIKA, , 8.2.2012 15:25:30
panika mezi nimi nastává zcela jednoznačně. co s nimi bude? vždyť je jich jako sraček.
Jó komunisti, , 8.2.2012 15:16:03
Ty to měli vymakaný.I přímá volba byla.Jestliže 99.9% voličů zvolilo své zastupitele nebylo o čem diskutovat a bylo jasný že je to jedině správně.Tím pádem i volba presidenta od takto zvolených byla jedinou správnou a tím pádem byla volbou přímou.Jó všechno tady už bylo a dobrý!
Tyhle pravdoláskařské a eurohujerské manýry bychom zavádět neměli!!!! , , 8.2.2012 15:15:34
O prezidentovi by měli rozhodovat skuteční odborníci, jako byl Ivan Langer!!!!
Re:Tyhle pravdoláskařské a eurohujerské manýry bychom zavádět neměli!!!! , , 8.2.2012 15:28:14
To máš pravdu, z Olomouce jsou pouze chytří lidé, poctiví lidé.On jde příkladem.Hlavně jsou studovaní.
Re:Tyhle pravdoláskařské a eurohujerské manýry bychom zavádět neměli!!!! , , 8.2.2012 15:20:07
No jo, alespon byl uprimny. Rekl rovnou, ze pokud se nedostane Vasek na hrad, pujde spousta "lidi" brucet. Nova se to snazila zamest pod modry zavoj slovem "bucet", ani to ji nepomohlo. Ja bych hlavne media normalne rusil. Za vedomou manipulaci. A kazdy redaktor rovnou za katr. Nejvetsi podil na soucasne situaci maji prave nejvetsi medialni podvodnici.
Re:Tyhle pravdoláskařské a eurohujerské manýry bychom zavádět neměli!!!! , , 8.2.2012 15:21:53
V tom, že v médiích pracují prodejné štětky, máte nepochybně pravdu. Jenže to je na delší povídání..A to, že tu ani dvacet let po revoluci nejsou k mání nezávislé, seriozní noviny, to je kapitola sama pro sebe..
příma volba, , 8.2.2012 15:15:11
tyto debaty jsou jenom odvádění od faktu nefukčnosti celeho demokratického systému vybudovaném po roku 89 . , občané masově nedůvěřuji politickým stranam , parlamentu , senátu a hradu ,systém tohotu typu je v úpadku morálním a ekonomickém , náprava je likvidace systému , který škodi občanům této země ..
Re:příma volba, , 8.2.2012 15:17:44
Jste si skálopevně jistý tím že tady máme demokracii? Já to vidím jinak. Tady je kleptokracie křížená s demokratůrou.
A už je to tady - zase ulici a voličům hrozí, že by se mohli chovat jako malé děti? by , , 8.2.2012 15:14:18
Podaří se opět národ udržet v přesvědčení že je neschopný vládnout i pochopit kdo nadělal z řady majetných lidí chudáky a proč duševní mrzácici vystavují na obdiv své nakradené majetky?
Ochočená opice., , 8.2.2012 15:13:38
Pánové mají strach, že by na hradě seděla jiná ochočená opice ... :)
Doplněk Antoše, , 8.2.2012 15:11:42
Přímá volba prezidenta jako předstupeň zrušení Senátu Parlamanetu ČR.
Přímá volba prezidenta, , 8.2.2012 15:10:43
Už se někdo šeredně bojí,že se může prezidentem stát důvěryhodná osoba.
to je trochu jinac, , 8.2.2012 15:07:50
Ne prima volba presidenta destabilisuje stat, spis ta zvolena osoba , jako Klaus, ktery dela vsude problemy.
připadám si jako za bolševika - jeden názor a běda, když máte jiný..., , 8.2.2012 15:04:58
je to síla, ale ta banda těch rádoby právníků s jednotným názorem silně připomíná dobu socialistickou s jediným možným názorem Milí právníci.....právnická svoloč
Re:připadám si jako za bolševika - jeden názor a běda, když máte jiný..., , 8.2.2012 15:07:16
Mohu se zeptat na Vaše vzdělání? Když výše jmenovaní jsou " rádoby právníci".
Re:připadám si jako za bolševika - jeden názor a běda, když máte jiný..., , 8.2.2012 15:17:18
potrefený rádoby právník se ozval a to je dobře.
Václave, neodcházej!!! Nenech nás, maličkých, napospas vlkům z Bruselu!!!!!!! , , 8.2.2012 15:02:36
ČR=ECHT WUNDER LAND jinde po zločincích pátrají,rozkradený ČEZko Roman řídí ČR , , 8.2.2012 15:02:36
horšího již mít nemůžeme než máme. Prodává milosti, kryje zločin v ČEZu se synem Janem, nic horšího si přát již nelze.
Pane redaktore!Co to tady melete o nějaké parlamentní demokracii?, , 8.2.2012 15:02:16
Nic takového u nás není,jen zločinci,živící se tunelováním státní kasy a zlodějnama!Tito lumpové si žijí v podmínkách socialismu.Pro ostatní platí tvdá ruka kapitalismu a ožebračování!
Destabilizace systému?, , 8.2.2012 15:01:31
Tomu by to jedině prospělo. Konečně by se přestala páchat kurev.stva. Jinak je to strach před pomstou lidí, kteří jsou v demokracii po Česku stále psychicky týráni vládnoucími pakážemi.
Re:Destabilizace systému?, , 8.2.2012 15:03:59
tenhle současnej systém je třeba rozebrat na šroubky a ty utržený (poslance, senátory, prezidenta atd) hodit do šrotu
PREZIDENTA JSME JEŠTĚ SICE NEZVOLILI ANI NEVÍME KDO TO BUDE, , 8.2.2012 15:01:22
Ale preventivně aby nezlobil bych jej nechal už teď zastřelit pro výstrahu.))))))))))))....VOLÍM KSČM
Re:PREZIDENTA JSME JEŠTĚ SICE NEZVOLILI ANI NEVÍME KDO TO BUDE, , 8.2.2012 15:16:12
Ono faktem je, ze pouze vezeni melo dosud kontraproduktivni ucinek. Kazdy spechal z teplaku rovnou na prezidentske kreslo.
Re:PREZIDENTA JSME JEŠTĚ SICE NEZVOLILI ANI NEVÍME KDO TO BUDE, , 8.2.2012 15:02:43
:)) hihi
Odborníci mají pravdu., , 8.2.2012 15:01:16
Potřebujeme novou ústavu a jiný politický systém, jako mají na Islandu! Místo té současné destabilizované ústavy. A nahradit tu bandu zlodějů, co si říká "protikorupční vláda", slušnými občany. Ani to raději nemusí být politici.
Prezidentskou volbu by měl mít v režii Ivan Langer!!! Je to zkušený borec, který se osvědčil!!!! , , 8.2.2012 15:00:57
Přímá volba destabilizuje stát, ale ve Španělském sále se nebude muset uklízet., , 8.2.2012 15:00:37
8)
protože je společnost rozdělená tak to bude ještě zajímavé, , 8.2.2012 14:59:29
ale myslím,že horší než to co tam sedí teď to být nemůže.
vf, , 8.2.2012 14:58:24
hele jak se to čurákum a píčám nelíbí. prezident by hlavně měl bejt někdo opravdu lidovej, jako byl třeba tonda harmonika. celoživotně čestnej a apon relativně moudrej člověk člověk. ano jistě, byl by protiváha proti parlamentu. diskvalifikací by byla jakákoli předešlá politická činnost nebo megapodnikání/tunelování. hlásit se může každej kromě cigošů a nečechů.
Přímá volby prezidenta bez přechodu na prezidentský systém je skutečně pitomost. , , 8.2.2012 14:57:44
Exekutiva je dvouhlavá už takhle. Prezident je formálně v jejím čele a současně neodpovědný. Odpovědná je vláda. Copak nevidíte, co to dělá, když prezidentem je nějaký nafoukaný inženýrek a vládne parta koalů? Zvolíte-li si nějakého z potenciálně kandidujících magorů, tak to už bude totalita na kvadrát. Nedohodnou se ani jako šláfnberk s nečasem na tom, že se dohodnou. Nazdar
Re:Přímá volby prezidenta bez přechodu na prezidentský systém je skutečně pitomost. , , 8.2.2012 15:01:40
no nazdar. ideální by byl nějakej tvrďák s osobní gardou :) a měl by předběžnej pardon, kdyby vlítnul do parlamentu, když tam dělaj evidetní kokotiny a rozkopal by jim tam tlamu. kdyby to udělal dneska klaus a vrátil co nakrad, lidi by ho nosili na rukách, odpustili mu a stal by se z něj větší "velikán" než havel s masarykem dohromady )))
Re:Přímá volby prezidenta bez přechodu na prezidentský systém je skutečně pitomost. , , 8.2.2012 15:24:14
čeští právníci nechť se o svou prestiž starají sami, jak umějí, ale my občané bychom měli vědět, že právo je jeden z vrcholů kultury a civilizace. To není služka ani klacek v rukách silnějšího. Nazdar
Re:Přímá volby prezidenta bez přechodu na prezidentský systém je skutečně pitomost. , , 8.2.2012 15:20:02
komentář poněkud nesrozumitekný. Na jedné straně otevřeně fašistické vzývání pevné ruky(Hitler a Mussolini byli pro střední vrstvu zprvu také ti praví, co to všechno napraví, a to tak, že spravedlivě), a vedle toho smajlík v textu. Copak nevidíte, co vyvádí ten Kaczyňski v Polsku? Pisatel by měl dlouho a usilovně číst, než začne psát. Nazdar
Re:Klaus správně zdvihl obočí!!!! Zase má pravdu!!!! Jako vždycky!!! , , 8.2.2012 16:24:52
domnívám se ,že za jménem Anonym se skrývá Klaus osobně.
Inženýr Klaus by měl založit dědičnou dynastii!!!! , , 8.2.2012 14:55:06
Teď by to mohla vzít paní Lívie a pak starší a po něm mladší syn!!! Ty geny jsou natolik vynikající, že si nic jiného než prezidentský úřad ani nezaslouží!!!
Zřejmě nejdražší příživníci., , 8.2.2012 14:53:31
Podstatnější otázka se objevuje: K čemu potřebujeme právníky
v tomto našem "právním" státě?
Je třeba uspořádat demonstraci za stabilitu!!! A té dosáhneme, když bude inženýr Klaus zvolen i napotřetí!!!!! , , 8.2.2012 14:53:03
Většina národa by si to i bez toho přála!!! Moc dobře víme, zač jsme inženýru Klausovi vděční!!!
Myslím že tento článek nechtěně vystihuje,, , 8.2.2012 14:49:51
jak je přímá volba prezidenta pro Česko potřebná.
Pospíchejme k cíli, dokud je čas., , 8.2.2012 14:47:48
Mám nápad!Spojme naše volby rovnou s Německem a je to tady!
Kdepak, jak u toho neprská Ivánek Langrů nemůže to dobře dopadnout!!! , , 8.2.2012 14:47:14
A vůbec nejlepší by bylo, kdyby Klaus zůstal!!! To byla vůbec největší stabilita!!!! To by nás i báťuška Putin pochválil!!!! , , 8.2.2012 14:46:36
Odborníci !!!, , 8.2.2012 14:45:34
Destabilizace státu,snížení úlohy vlády,snížení důvěry občanů v politiku,obtížné, protiústavní ajj.
Tihle odborníci jsou zainteresovánia placeni za zachování současného stavu, změny jako přímá volba přivodí neodvratně změny další které ze současné politické scény- politiků nadělají bezmocné politické mrtvoly, v lepším případě i skutečné. Takže budou tak pištět a kopat jako nikda doposud.Z toho vyplývá jen jedno - těchto zmetků i s " odborníky se je třeba zbavit všemi prostředky.
šlouf, , 8.2.2012 14:44:24
Samozřejmě.Nejlepší je když to Šlouf s Weiglem uplácají v Savoy.
Re:šlouf, , 8.2.2012 14:45:46
Přesně tak!! To je ta pravá stabilita!!! Přece k tomu nebudeme pouštět lůzu!!!!
už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 8.2.2012 14:44:02
konečně má šanci stat se prezidentem jeho švejkovský vzhled dává reklamu na blahobyt Čssd bude přejmenovana na Moravská strana socialně domokratická takže jěště předsedu senátu pani Gajduškovou a mame moraváci všechny statni funkce
Samozřejmě!!! , , 8.2.2012 14:43:41
Je mnohem lepší, když se poslanci zavírají v kanceláří a na hajzlech, posílají si kulky a vyhrožují si doživotím!!! To je ta pravá demokracie!!!!
Přímá volba presidenta dedstabilizuje stát., , 8.2.2012 14:43:40
Slyšeli jste už větší kokotinu ? I když u nás je to možné, protože tu nic normálního není. Kdo si toto vyjádření rádobyerpertů objednal ?
Re:Přímá volba presidenta dedstabilizuje stát., , 8.2.2012 15:13:53
je mi 90 let,ale větší kokotinu jsem opravdu neslyšel.
Přímá volba prezidenta je stejně k ničemu, , 8.2.2012 14:42:24
Stejně prezident v podstatě nemá žádné významné pravomoci. Jako pokladače věnců si ho klidně mohou volit námi volení zástupci.
Takže zase nic., , 8.2.2012 14:40:51
Komu zase hrají do karet ústavní právníci a jiní experti. Zase těm co se nechtějí vzdát svých nekalých zájmů a zase proti vůli lidu. Jsem pro zrušení zcela zbytečného senátu, který nemá žádný smysl jen čerpá peníze daňových poplatníků. Je to tu jeden velký bordel.
trapné, , 8.2.2012 14:38:20
To je rámusu.Stejně je to k ničemu.Pokud budou vesla trojkolkáři,nic nezmění ani svatý Petr.
Přímá volba, , 8.2.2012 14:38:06
Tak jsme se zase od zlodějů dozvěděli, že by přímá volba prezidenta občany, mohla destabilizovat stát a hlavně jejich politickou moc! Ti zloději a korupčníci mají pěkně nahnáno a svírají se jim půlky. Dle politologů a právníků, kteří slouží tomuto zkorumpovanému a otrokářskému režimu, jsme my občané, jen stádo volů a nepřísluší nám, abychom o něčem rozhodovali. Jsme tady jenom proto, abychom neustále otevírali své peněženky pro mocné. Souhlasím se slovem "destabilizovat", ale ne stát, nýbrž jejich politickoekonomickou mafii. Ta se bude bránit zuby nehty, aby o své nepřišla, aby nebyly náhodou narušeny jejich vazby na veřejné prachy a do funkce prezidenta se nedostal dokonce nějaký slušňák.
Re:volba, , 8.2.2012 14:41:30
Nejlepčí by byl Michal David, nebo Švejnar - je to jedno a totéž.
Re:volba, , 8.2.2012 15:18:41
Prej bude kandidovat také Hurvínek a nechce žádné pravomoce. A první dáma bude Mánička.
Výzva studentům plzeňských práv, , 8.2.2012 14:35:21
Výzva studentům plzeňských práv
http://k213.cz/JOOMLA/Vyzva-studentum-plzenskych-prav
Při přímé volbě prezidenta, , 8.2.2012 14:34:55
aspoň skončí čachry politických stran a ukáže se, že Senát nemá co na práci.
MAŠINERIE PROPAGANDY JEDE NA PLNÉ OBRÁTKY,ONI KUŘBUŘTI ODBORNÍCI, , 8.2.2012 14:34:14
SI ASI MYSLÍ,ŽE JE LEPŠÍ PRESIDENT VOLENY ZA TYŠKY PLNÉ PENĚZ,NAKOPAT DO ZADKU VŠECHNY ODBORNÍKY PRACUJÍCÍ PRO ZLOČINECKOU PROPAGANDU!
Já myslím,že největší hrozbou pro přímou volbu prezidenta je zase a jen korupce., , 8.2.2012 14:34:12
Pokud se na volbě budou podílet politici typu Topolánka,Langera nebo Wolfa a Melčáka pak se opravdu jedná skutečně o hrozbu.
ach to "odborníci", , 8.2.2012 14:32:46
je zajímavé, že v ČR je najednou tolik odborníků na ústavní právo.To, že exekutorský řád je také v rozporu s ústavou a listinou základních práv a svobod tyto odborníky nechává chladnými, ale taková prkotina, jako je volba prezidenta jim vadí.Vždyť v tomto státě právu a soudům věří málokdo, jenom těch pár vyvolených za asistence různých vlivných AK, které jsou přisáty na státní úřady a slabošské politiky nevadí ten právní bordel, který tady v tom státě je.Vždyť i ti slavní právníci jsou jako úhoři.Množí se jako mišky, 1000 ročně (součet absolventů právnických fakult v ČR) Kolik normálních lidí věří těm profesněklintelistickým právníkům v malých městech v Ř, kde si vrchnost dělá co chce.Proč tito "odborníci" nebrojí proti nešvarům, které jsou v naší společnosti.Kokněme se zpět, kolik parlamentů z volených politiků dovedlo své země do marastu, který je v celé Evropě nyní.Kolik právníků se přiživuje na nesmyslných zákonech EU.Toto jsou odborníci, kteří jsou odborníky na to, jak debatovat, ale normální život se jich nedotýká.
To známe, , 8.2.2012 14:32:21
Všechny tyto destabilizační prvky nám už Megazloděj Klaus předvedl v praxi.Podporoval aktivně program jedné strany, vytvořil mocenské centrum, rozhodoval nad parlamentem. Hůře už být nemůže, jenom lépe. Nebude rozhodovat o mém presidentovi Langr na hajzlu s igelitkou ale všichni lidé, voliči, daňoví poplatníci. Senátoři pochopitelně lobbují jak můžou, jsou totiž ohroženi s nádhernou, dobře placenou trafikou. Proto ten strach o ústavní čistotu, mají zájem o občany..chachacha....kulový občané, kulový ústava, prachy, koryta a ještě jednou prachy mají na mysli.
Proto budu příště volit už jenom KSČM!, , 8.2.2012 14:28:54
A doufám že soudruhy napadne ZAKÁZAT ZBYTEČNÝ SENÁT ČR!
Re:Proto budu příště volit už jenom KSČM!, , 8.2.2012 15:03:05
Jo, to nám tady zase bude všem krásně. Všichni sice budou (muset) mít práci, ale budeme mít všichni stejný kulový. Budeme stát fronty na maso,mandarinky a jabka a opět bude úhlavním nepřítelem komunistů jaro, léto, podzim a zima. Za mír se bude bojovat tak, že nezůstane na kameni kámen a div se světe na XXIX.sjezdu KSČ na předsednické tribuně budou sedět Nečas, Kalousek, Langer, oba Sobotci, Paroubek, Zaorálek, Bém a další uvědomělí soudruzi. A Ty se budeš divit, jak je to možné. Já Ti to řeknu: stále volíte komunisty, ale Vy blbci to nevíte.
Pitomci v parlamentu neumí udělat pořádně žádný zákon., , 8.2.2012 14:27:00
Pitomci v senátu to odkývají a je na světě pěkná zmršenina. To již za ta léta nemůže nikoho překvapit.
Slovensko také není destabilizováno a prezidenta si volí přímo., , 8.2.2012 14:25:32
Nakopat vaše prolhané analytiky do držky soudruzi z PL!
Otevírá se nám lunapark. Sláva, to to trvalo, , 8.2.2012 14:24:35
Já budu volit presidenta rád a rozhoduji se mezi Bohuslavem Sobotkou a Michalem Davidem. Jsou na tom mentálně úplně stejně, akorát nevím, který má větší vyřídilku. Bude to voličské trauma, ale rozhodnu se odpovědně!
destabilizace, , 8.2.2012 14:24:18
Jsou to ubožáci a zírám, kolik rádoby expertů na ústavní právo jim hraje do karet. V žádné jiné zemi (viz Slovensko) přímá volba nbic takového nepřinesla, jen u nás. Holt jromě jiného přijdou poslanci a senátoři o zábavnou hru: Kdo, s kým a proti komu, viz poslední fraška s posíláním nábojnic a zlomených tužek. To je naše reprezentace, vlastně "elita" jak si říkají.
Re:destabilizace, , 8.2.2012 14:39:13
Tohle ale nejsou žádní odborníci! Ti opradoví by to toho nešli. Oni určitě i tihle. Dva se moc těžko najatým novinářům scháněli.
To je jedno, nikdo už nemůže být horší jako odporná arogantní a samolibá buzna, , 8.2.2012 14:22:42
soudruh poloprofesor Klaus-Kikina...
Zajímavé prozření., , 8.2.2012 14:21:01
Zajímavé je, že všichni tito odborníci se vyhrnuli se svými názory až nyní. Přitom se o přímé volbě mluví a píše od 90. let a najednou všichni unisono žvaní o destabilizaci a téměř katastrofě. No, ze Šavla se také stal Pavel přes noc. Už na mě jde zase nausea.
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 14:20:10
mají strach že lidé nebudou volit jejich připravené ochočené opice za presidenta.
Já volím PAroubka, , 8.2.2012 14:19:52
je to sice blb a žere kočky a psy , ale aspoň se nebudou platit dluhy a snad jen parodluhy
Re:Já volím PAroubka, , 8.2.2012 14:32:27
jj, a taky znasilnuje holcicky a zere maly deti...
Re:Já volím PAroubka, , 8.2.2012 15:49:06
malé děti žere někdo jiný, zeptejte se na Slovensku, tam Vám to řeknou.
Re:Já volím PAroubka, , 8.2.2012 16:52:35
Co kdybychom tam dali našeho všemi milovaného ožralu Kradlouska?
Mají nahnáno,tak burcují lidi. Marné!, , 8.2.2012 14:19:33
Hovno hrozba, akorát ODS se bojí, že příjde jasně o presidenta, to je celý fór této akce, navíc zahájené s křížkem po funuse: Chahchachacha, další díl absurdního divadla. Vaček se určitě chechtá!
Přímá volba prezidenta., , 8.2.2012 14:13:42
Přímá volba prezidenta nedestabilizuje tento stát,ale destabilizuje SENÁT.To příjdou senátoři o další post.To se jim nelíbí a budou pochopitelně proti.Mají tři posty.Jeden je o souhlasu se zvolením prezidenta,druhý je o zažalování prezidenta a třetí pro zdržování.Senát nepotřebujem!Je to jen odkladiště pro ty,co už se na nic nehodí.Prezidenta si dovedem zvolit sami,žalovat ho nemusíme-zastřelíme ho taky sami a to zdržování je k ničemu.Sněmovna něco odhlasuje,senát bude proti.Sněmovna znovu zasedne,odhlasuje a senát již nemá šanci.Tak na co je mi takový senát?Na houby.Jsou to jen trafiky pro nepotřebné.Nakopat do řiti a vyházet!
Re:Přímá volba prezidenta., , 8.2.2012 14:21:44
Naprosto souhlasím! Stejně si parlament bude dělat, co se mu zalíbí, a to úplně bez ohledu nejen na senát, ale na celou společnost jako takovou! Kdyby měl senát nějakou moc ovlivnit a umravnit sněmovnu, vládu a prezidenta, tak bych byl pro jeho existenci. Takhle ovšem je senát úplně na kulový a je to jen vytahování peněz z kapes daňových poplatníků na odměny a prebendy politických mrtvol, které místo co by se vrátili mezi normální lidi, tak za každou cenu musí mít nějakou trafiku (senát je relativně nejjednodušší řešení). A to, že jsou "odborníci" proti přímé volbě prezidenta republiky svědčí jedině o tom, že to může být někomu proklatě nepříjemné a nepohodlné. Naopak - na základě jakého "odborného" předpokladu by občan neměl mít právo přímo ovlivnit volbu svého prezidenta (aby zvolenec nemusel říkat, že "chce být prezidentem všech")??
Víc než bláboly...., , 8.2.2012 14:13:07
Jsou to jen kecy "mudrců", či jinak rádoby chytrolínů z komunistických škol s politickým vzděláním VUMl.
Žvanění o nesmyslech je jejich silná stránka. Proč by občan nemohl volit svého prezidenta?
Re:Víc než bláboly...., , 8.2.2012 14:45:33
Já chcu jenom Bohuša Sralbotku z Brna,to je přesně ten týpek na hrad.Možná i paní Šojdrová z Kroměříže,ale ta si asi už u plotny po svých předchozích politických úspěších uvykla.
bláboly, , 8.2.2012 14:13:04
akademické, mocenské centrum na Hradě bylo vždy, s výjimkou komunistického režimu a to ještě jen do doby, než se nechal Husák korunovat, jinak něco z praxe, co přímá volba u našich sousedů, funguje naprosto normálně, žádná apokalypsa
Re:Klaus byl volen parlamentem a destabilizace jako prase!, , 8.2.2012 14:16:45
Naprostý souhlas. Pryč s touto demokracií !
Re:Klaus byl volen parlamentem a destabilizace jako prase!, , 8.2.2012 14:28:24
A do čehop jít potom, vy trbko??
K autorovi článku musím říci,, , 8.2.2012 14:11:49
že buď žije mimo území republiky a nebo je to postižený po pádu na hlavu. Vážený, my nežijeme v klasické parlamentní demokracii, ale ve velkém mafiánském bordelu posvěceném našimi politiky ! Už aby se tady aspoň něco hnulo !
Není třeba se obávat, , 8.2.2012 14:10:30
Není třeba se obávat, jelikož vláda dnes již stejně nic neřídí, protože vše už je prodáno do zahraničí. Volba prezidenta už sílu vlády nesníží.
Re:Není třeba se obávat, , 8.2.2012 14:27:13
... ale díky Bohu zdeptá již tak zbytečný senát. Ti dva učenci spadli dnes odpoledne odku že?
Jsme v NATO.?Varujte nezištně všechny naše spojence jak je přímá volba presidenta destabilizující pro stát.!!!!!!!!!!, , 8.2.2012 14:10:12
Burcujte USA SENÁT.!!Dělají CHYBU.
Opet se hledaji zaminky..., , 8.2.2012 14:07:18
Pokud by mela zustat neprima volba, tak at tedy prezident zastupuje funkcni obdobi vlady, at s novou vladou ma moznost tato prezidenta odvolat a jmenovat jineho! Jinak jsou tato tvrzeni ciste demagogicka a nemaji realni podklad. Prave naopak. Kdyz byl na hrade Klaus a vladla CSSD, vetoval, co mohl a nemohla prejit rada zakonu. To tenkrat nebyla destabilizace, modre svine?

