9.2.2012 8:30 - Nezávislý odborový svaz policie ČR našel ve svých řadách škůdce. Ten nyní rozeslal email na policejní služebny v celé zemi. V textu kritizuje vedení odborů a obviňuje jej z finančních machinací, neprůhledného hospodaření a enormních výší platu.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
středověk nezkončil, středověk trvá, , 28.2.2012 13:37:10
Od dob pařížské komuny si konečně dělný lid uvědomoval, kdo vytváří hodnoty a kam plynou zisky z výrobního procesu.Za doby té dnes tak nenáviděné totality,se jakž takž podařilo spravedlivěji rozdělovat výsledky společné práce.To se ale nelíbilo kulturním elitám a pohrobkům kapitálu, tak musel proběhnout majetkový převrat v listopadu 89.(o nic jiného nešlo, dnešní stav je toho náležitým důkazem)Aby se náhodou nenašel zase někdo, kdo by chtěl zvrátit existující status quo je potřeba zlikvidovat poslední instituci, která hájí zájmy zaměstnanců.Jakmile se jim to povede bude daleko těžší jakkoliv vystoupit proti zvůli vládnoucích elit.
jsem zvědav, , 21.2.2012 18:44:47
Kolik odborářů zvedne pr.ele 15.3.,aby svrhli tuto vládu a další nepořádky , které se tu stáel řeší.Tento režim už okradl a poškodil tolik lidí, že jestli všichni přijdou musí být Václavák plný. AQ když přijde víc jak půl milionu nezaměstnaných, tak už to bude síla.
na každém šprochu pravdy trochu, , 15.2.2012 9:17:17
Nechme na každém, aby si zvážil, zda je to pravda nebo provokace a komu a jak takové informace mohou posloužit. Já se rozhodl zareagovat takto: Jsem bývalý policista i bývalý odborář. U PČR jsem svou činnost ukončil v roce 2010, u odboru však již v roce 1992. Proč jsem z rádoby mé zájmy chránících odborů vystoupil? K takovému kroku jsem se rozhodl, když jsem zjistil, že z mých příspěvků se platí cesty odborových předáků do zahraničí, a to prý proto, aby získávali zkušenosti, jak vůbec na to. Význam toho jsem však nikdy nijak nepociťoval. Konečnou tzv. kapkou bylo to, když nám na školení přijel duchovní z USA a bydlel v nejdražším hotelu v Praze. Tato persóna nám pak vykládala o věcech, kterým jsem možná proto, že jsem hloupý, vůbec nerozuměl. Na mou omluvu, bylo nám tam cca 45 a jeho myšlenkové pochody, formulované přes překladatele, nechápal nikdo z nás. Možná jsme se tam jen tak náhodně sešli. Z odboru jsem vystoupil, protože jsem dospěl k závěru, že mé peníze jsou jednoznačně nesmyslně vynakládány, tedy že je s nimi mrháno a nemohu to nijak ovlivnit. Můžete si o mně myslet co chcete, přesto dodávám, hloupější než já v tomto spolku zůstávají a běda Vám.
Takže ta pakáž, , 13.2.2012 14:16:41
nedožraná bude vprvé řadě hledat "škůdce ", to se dalo čekat.Nechcete mezi sebou hledat vy lotři konečně ty slušné a začít šetřit???? Ne cikáni , to vy pakážníci jste těmi zrůdami , co nás všechny sají... Nemáte představu , zčeho musí žít lidi , co na vás dělaj , vy prasata nekonečný...
"Komu to slouží"?, , 10.2.2012 12:24:40
Nechápu proč se k této otázce vyjadřují lidé, kteří nemají s policejními odbory nic společného. Jejich platy plynou z členských příspěvků policistů a jejich výše je určena. Nevidím důvod, proč by měl pan Štěpánek jako uvolněný předseda mít menší plat, než kdyby pracoval podle tabulek ve své funkci jako policista. Spíše by nás mělo zajímat, komu tak moc vadí odbory jako takové a kdo má snahu vnést do nich rozkol a proč.
Nechte hlupákům jijích odbory !, , 10.2.2012 8:50:50
Jinak ještě začnou myslet. Takhle je drží předseda senátu na uzdě. Všechno pro pracující národ (a odborářskou mafii).
Podle všeho mám za to, že, , 10.2.2012 5:39:37
Podle všeho mám za to, že současná funkce odborů spočívá nikoliv v hájení zájmu poctivě pracujících lidí, ale v paralyzování jakýchkoliv smysluplných forem odporu a občanské neposlušnosti. Tím, že odboroví předáci vytáhnou lid na srandovní demonstraci, kde se pár křiklounů vyřve a zatroubí na trumpetky, odčerpají lidem energii, přičemž vládě to neuškodí, předáci si udělají čárku a aktivitu a všichni (kromě lidí) můžou být spokojeni. Mnohem smysluplnějšími akcemi odporu je třeba to, co v nedávných dnech předvedli Anonymous (taky se Tojla a spol. tak trochu maličko připodělali - ale že to bylo maličko, tak by to zřejmě chtělo výrazně přitvrdit - rád věřím, že jen u této akce nezůstane)...
reakce na vaše plky, , 9.2.2012 22:06:39
jen se drbejte mezi sebou, jen si záviďte, poperte se, víte komu to nejvíce vyhovuje, aby se odbory rozpadli????? Vyžírkové jsou v parlamentu, hajzlík je a byl Langer a poslanci, kteří služební zákon patřičně upravili a koneckonců jim kraluje (zlodějům a vyžírkům) arogantní chemik a ta jeho nenávist k bezpočnostním sborům a škrty tam kde .... no radši končím
NOS je stejně k ničemu, , 9.2.2012 18:32:20
Já těmhle vyžírkám z NOS nevěřím. Kdysi jsem byl členem v NOS, ale s účinností nového zákona o služebním poměrum jsem odešel. Moc dobře si pamatuji, jak nás tihle odboráři ubezpečovali, jak si s novým zákonem polepšíme. V současné době beru o 2 tisíce korun méně, než v roce 2005. Jestli chtějí dělat dobře svou práci, ať se podívají, čeho dosáhli odboráři ve školství, nebo ze zdravotnictví. Dělat soboty a neděle zadarmo, noční zadarmo, přesčasy zadarmo, státní svátky zadarmo, brát žebrácký plat a ještě mít ze zákona zakázáno si přivydělat, tak tohle je práce NOS odborářů. Měl bych jednu radu pro celé vední NOS. Jděte všichni třeba do pr..le.
Re:NOS je stejně k ničemu, , 23.2.2012 15:53:26
Byl jsem u toho když se tehdy v Brně odbory zakládaly. Zpočátku to šlo, spousta rekreací so dostala až na obvodní oddělení např., k těm dělným. No a jak šel čas, zase vše upadá do starých kolejí. To k čemu jsou odbory, jen připomenu to, že to je jako se státem. Stejně jako stát jsou i odbory jen nástrojem. O tom jak budou fungovat rozhodují vždy lidé .......
Odbory, , 9.2.2012 17:05:40
Táta pracujícího lidu Falbr dnes chrápe v evropském parlamentu.A co ostatní.Snad si nikdo z vás nemyslí,že odborář Zavadil žije s průměrné mzdy?!Jsou to odborářští vyžírkové,kteří za svůj Jidášský plat musí minimálně 2 x ročně vyvinout nějakou iniciatívu a potom prohlásit,že na Václaváku bylo přítomno 10,000 lidí ale policie odhaduje tak maximálně 1,500!Kážou vodu a pijí víno,hovada!!
Re:Odbory, , 23.2.2012 4:41:03
JO!!!! Tatíček Falbr tak se mu říkalo, když lidi mysleli, že to snima myslí jak nejlíp to jde. ZKLAMAL! Pan Zavadil také vybočuje z řady. Bylo pro mne překvapení, když pan Zavadil stál před mikrofonem v šatečkách nejméně za desítku jak když jde do tanečních.
Odbory, , 9.2.2012 17:05:30
Táta pracujícího lidu Falbr dnes chrápe v evropském parlamentu.A co ostatní.Snad si nikdo z vás nemyslí,že odborář Zavadil žije s průměrné mzdy?!Jsou to odborářští vyžírkové,kteří za svůj Jidášský plat musí minimálně 2 x ročně vyvinout nějakou iniciatívu a potom prohlásit,že na Václaváku bylo přítomno 10,000 lidí ale policie odhaduje tak maximálně 1,500!Kážou vodu a pijí víno,hovada!!
Dobře to ti drbani nahoře dělají. Tupé a chudé svině se tu mezi sebou dohadují, , 9.2.2012 16:33:15
a drbani nahoře si mnou ruce, jak se jim povedlo rozdělit národ...spíš tupé stádo.
Re:Dobře to ti drbani nahoře dělají. Tupé a chudé svině se tu mezi sebou dohadují, , 9.2.2012 18:53:53
Souhlas. Proč dotyčný rozhořčený se pod svůj dopis nepodepíše. Takovýto anonym je většinou to nejubožejší vyjádření nespokojenosti, případně závisti. Mám-li přesvědčivé argumenty, a ukazuji li na pravdivé ověřitelné skutečnosti, za kterými si stojím, tak se podepíšu. Jinak je možné, že se jedná jen o to chtít ublížit, či odstranit někoho kdo tomuto anonymovi leží v žaludku.
Re:Dobře to ti drbani nahoře dělají. Tupé a chudé svině se tu mezi sebou dohadují, , 14.2.2012 0:40:05
Vy hrdino jeden anonymní :)))
Ještě na ně poslat protikorupční jednotku " Randáka" a je po rudých odborech!, , 9.2.2012 16:06:26
Kluci v odborech blbnou. Zprivatizovali si majetek po ROH,rekreační střediska fukli do firmy " OREA" a v klidu si podnikají. Ale zřejmě se blbě podělili a to je vždy velký průser. Ještě zveřejní kolik jich stojí provoz toho baráku kde sídlí stovky různých odborových svazů a nedostanou na ulici ani Filipa a jeho komouše.
už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 9.2.2012 15:48:15
těm co to bylo malo jsou už u lizu pan Štěch,Škromach,Falbr
Je jasné,, , 9.2.2012 15:23:42
že ti, kteří nevědí oč se jedná, budou většinou neodboráři, nebo odboráři velmi pasivní. Je to normální stav, že pokud představitel odborové organizace konzultuje problémy s vedoucím organizace, případně s některým s politiků, má mít podobné platové ohodnocení, jako ten, s kterým jedná.
ksindl, , 9.2.2012 14:58:11
pravej českej ksindl,Francek dostal méně než-li očekával,no nic tak Vám ukážu zač je toho loket a těch tupců kteří na to skočí je dostatek.Ono,ale půjde docela o něco jiného,odbory u policie tak to ne,
to se panstvu nelíbí,prostě srazit kufry a mlčet nemáte do toho co kecat.Ti Langrovy pohrobci ze sloganem pomáhat a chránit jsou tak akorát
k smíchu,řadoví policisté a kriminalisté jsou na tom tak tak a panstvo
si mastí kapsy na nesmyslné odměny prašule jsou,ale Ti kteří slouží
a nastavují krk dostanou tak akorát kulové a ještě jim uberou,ještě kdyby
se našel takový blbec jako John tak se ta policie rozsype.
Hej, levicove partaje,, , 9.2.2012 14:39:20
neni na case zacit neco delat a ne porad sedet v koute a zvatlat dokola stejne? Clovek aby se tady za vase pohodli roztrhl. Kafe, Redbull a plnou parou do nich. Pokud Vam media nedaji prostor, tak se musite obrnit vetsi neustupnosti. Nebo zacit vytvaret alternativy. Na netu neni mozne najit normalni levicovy zpravodajsky platek (zato X pravicovych lzi a cenzurovanych polopravd). Neco jako guardian tady skutecne chybi. Nebo uz rezignujete na vse?
Jakékoliv odbory, jediná síla se postavit proti asociální vládě., , 9.2.2012 14:28:16
Co se týče policejních odborů, jsou v žaludku policejní šlechtě a mocipánům z asociální vlády.Jenom dobře, že jsou. To co se děje na obyčejném občanovi, co platí ne malé daně je otřesné.Jinak se podívejme na nehorázné odměny na MV, policejní šlechtě, za Langra, a dalších po dobu 22 let. Otřesné. Policista , co je tzv na ulici, i po 10 letech praxe má pomalu existenční problém. Je jedno, zda řadový vyšetřovatel až pod tzv hlídkaře. Přišli někteří i 0 20 % z platuia nic se neplatéí, 150 hodin zadarmo, na oltář vlasti, nadělávat svátky, když se slouží zadara a další Pak se nedivme, že od roku 2004 odešlo cc 20 000 zkušených policistů, co stál výcvik, praxe nezastupitelná, vešina by sloužila dalších 10 let a více. Ale stát si jejich práci neváží, neustále je okrádá, hází klacky pod nohy a ve finále ještě okradeny zdaněním výsluhy, i důchodci.LIdé by měli pomalu pochopit, fandit odborům, najednou řvou i soukromníci, také na ně došlo a nechat rozpustit tento zlořád co je u moci, co se neštítí brát peníze invalidům, důchodcům, ropdinám s dětmi. Jedno jméno za druhým, ale asociální pan Drábek, to je výkvět, o tomto je občan.
Re:Jakékoliv odbory, jediná síla se postavit proti asociální vládě., , 23.2.2012 4:31:24
Je otřesné, že lidi, kteří riskují zdraví a život při výkonu služby začínají mít existenční problémy. Je ostudné, že pro tyto lidi nejsou peníze. Pro pár vyvolených se peníze na stotisícové odměny najdou. HNUS!!!!!!
Odporný dobytek, , 9.2.2012 14:28:12
Hajzl, který pracuje v žoldu OSDTOPVV a ti pacholci potřebují poškodit odbory. Jde o to, narvat lidem do hlavy, že se proti nim nedá nic dělat. Ale to je omyl. Dá! Vyhnat je od vesla a zavřít do basy. Ať uveřejní, za kolik opravdu oni okrádají stát, který je z našich daní platí! Odbory jsou organizace, která může pomoct očistit společnost.
Re:Odporný dobytek, , 9.2.2012 14:32:03
Uplne stejny pristup, jako kdyz od rana do vecera delaji z nejchudsich ty nejvetsi kriminalniky. Tzv. tridni boj pro idioty, aby Ti nahore mohli v tichosti krast miliardy.
Lidi jsou pitomci že podporujou odbory.Ta lůza je tak hloupá až by jeden se rozbrečel., , 9.2.2012 14:25:21
Re:Lidi jsou pitomci že podporujou odbory.Ta lůza je tak hloupá až by jeden se rozbrečel., , 9.2.2012 18:59:22
Po přečtení vašeho vyjádření bych se zase rozplakala já nad vámi. Když se rozdávala inteligence tak jste se zapoměl postavit do fronty.
Re:Lidi jsou pitomci že podporujou odbory.Ta lůza je tak hloupá až by jeden se rozbrečel., , 9.2.2012 14:27:42
Strpcuji Vam zivot, vidte, pane tovarniku...
A ja myslim, ze si zaslouzi jeste daleko vic., , 9.2.2012 14:19:09
Jedini, kdo se alespon nekdy neboji otevrit hubu. Skudce, pokazde placeny od nejake modro-cerne mafianske kurvy, se najde vsude.
Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 9.2.2012 14:14:38
Policejní odbory se naprosto odlišují od ČMOS, také z nich vystoupili.Nemají s nimi nic společného. Ale policisté a hasiči se začínají organizovat a jsou razantní a toho se bojí vládní činitelé. Proto je musí rozeštvat, tak, aby se Policejní odbory rozhádali,aby Policii ČR totálně zdevastovali. A tom to je. Možná, že ani žádný anonym neexistuje. Je to stejné, jako když OF hystericky vykřikovalo, že zabili Šmída.
Re:Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 14.2.2012 1:25:40
Ježíšmarjá ty jsi vůl, jak mohlo OF vykřikovat něco o zabití Šmída 17listopadu, když OF ještě nejméně týden neexistovalo. A to jsou ty vaše komunistické pravdy.Hajzle.
Re:Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 14.2.2012 1:25:40
Ježíšmarjá ty jsi vůl, jak mohlo OF vykřikovat něco o zabití Šmída 17listopadu, když OF ještě nejméně týden neexistovalo. A to jsou ty vaše komunistické pravdy.Hajzle.
Re:Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 14.2.2012 1:25:39
Ježíšmarjá ty jsi vůl, jak mohlo OF vykřikovat něco o zabití Šmída 17listopadu, když OF ještě nejméně týden neexistovalo. A to jsou ty vaše komunistické pravdy.Hajzle.
Re:Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 14.2.2012 1:25:39
Ježíšmarjá ty jsi vůl, jak mohlo OF vykřikovat něco o zabití Šmída 17listopadu, když OF ještě nejméně týden neexistovalo. A to jsou ty vaše komunistické pravdy.Hajzle.
Re:Kdo chce rozbít Policejní odbory? Kdo z toho bude mít užitek?, , 9.2.2012 14:35:40
Myslím, občane, že ses trefil do černého. Tak nějako to asi bude.
Štěpánek s takovou malou členskou základnou toho udělal dost, , 9.2.2012 13:38:40
Víte kolik bere takový Zavadil s ČMKOS,min.100 000 Kč jen zákl.plat,k tomu balíky za udržovanou nečinnost,sociální smír.Středula s OS KOVO má o něco málo méně,k tomu oba výše jmenovaní mají štáb plně placených právníků,ekonomů,specialistů.Vždyť i jednotlivé velké odborové organizace ve firmách,Mittal,Třinec,Evraz,Bohumín,měly před pár lety členské základny a to i větší než celý rezort vnitra.Mají rovněž několik uvolněných,placených funkcionářů v čele,služební auta,členství v dozorčí radě podniku.Také pomocná metodická pracoviště v každém kraji s odborníky na pracovní právo a bezpečnost.Kam se na ně hrabe otloukaný Štěpánek,za kterým je naopak daleko více hmatatelné práce a výsledků.Co však dokázala ČMKOS a OS KOVO,jejichž předsedové jsou členy tripartity a schází se i s poslanci,ministry,senátory i premiérem.Nic občas silácké řeči na obrazovce a jednou za pár let pochod s píšťalkami a řehtačkami zaplacených odborářů z Ostravska po Praze.Kritizujme,ale ty,kteří si to plným právem zaslouží.
Re:Štěpánek s takovou malou členskou základnou toho udělal dost, , 9.2.2012 19:03:33
To jim jako závidíte? Já ne. Vždyť se můžete snažit a jste-li mladý máte možnost se nahoru mezi ně vyškrábat. Ale to proto musíte něco udělat, závistí toho nedosáhnete.
Re:Štěpánek s takovou malou členskou základnou toho udělal dost, , 9.2.2012 14:21:42
To by se svinim nenazranym hodilo, zivot bez odboru - otrokarstvi dovedene k dokonalosti. Na tyto tahy muze skocit leda blb. Nastesti je vetsina zalezla v ruznych rasistickych spolcich.
Prosím nekomentujte něco o čem moc nevíte !!, , 9.2.2012 13:53:17
Výkřiky do tmy, zoufalost a opovrhování něčím, co je nezbytné.
Vy ani nevíte jak se ve státní správě žije a kritizujete. Kdo si nenechá kálet na hlavu je nepřítel všudy přítomných kapsujících se !! Je proto třeba eliminovat ostrůvky které se brání !! Každá špinavost se proto hodí - viz anonym. Pokud něco měl , tak měl dostatek prostoru to řešit uvnitř !! Místo toho, když mu nezaplatí představitelé finance dle jeho představ - začně anonymním protiútokem. Je to jistě srdcař se vším všudy. Odbory se snažily po právních rozborech deforem, hlasitě pojmenovávat kam se dostanem, ale ovčanstvo neprocitlo a tak nyní bude ovčanstvo nervoznější jelikož nebude ani na máslo. Mocní dělají vše proto, aby se národ měl špatně a mocní se mohli v klidu kapsovat dál. Ze střední třídy se stávají pomalu žebráci a z chudiny bezdomovci a o to jim jde především a tem kdo hlasitě vykřikuje bude rozložen a smeten ve jménu kapsování.
Za tímto účelem je dobrá každá podvratná činnost na oněch ostrůvcích. Kdo se nechává ponižovat a okrádat ještě více je takový hlupák. Zaměstnanci se bojí o své almužničky, jelikož mají hypotéky, dluhy a kdo ví co ještě a tak polezou do jakékoliv řiti, jen když zatím žijou. Odbory jasně varovaly před zrůdností hrabivců. Národ ale chrápal a dosud chrápe až na pár ostrůvků. Můžeme si za to sami. Kritika je pěkná, ale osobně jít s kůží na trh a do otevřeného střetu to se jaksi nenosí a ještě se to zesměšňuje. Nechť žijí falešní hrdinové.
Re:Prosím nekomentujte něco o čem moc nevíte !!, , 9.2.2012 19:07:22
Vy jste odborář platící příspěvky na činnost odborových svazů? Jestli ano a máte výhrady tak z nich vystupte a těch pár kaček propijte v hospodě. Jestli ne tak je Vám do toho houby. Odboráři jsou placeni s příspěvků řadových členů a když ti nemají výhrady tak vám to může být skutečně jedno.
Re:Zrušte odbory - jenom kradou peníze nám všem !!!, , 9.2.2012 13:47:40
nezbláznil jste se?Odbory jsou na rozdíl od neziskovek placeny jen s příspěvku odborářů, nějakej pamatenej co?
Re:Zrušte odbory - jenom kradou peníze nám všem !!!, , 9.2.2012 13:43:11
Ty primitivní demente ani nevíš,že jsou odboroví funkcionáři placení jen z členských příspěvků a to pouze ti uvolnění,kde jím to počet členské základny umožňuje.Tobě však to někdo vykradl v hlavě,ale za to odboráři nemůžou.
Re:Zrušte odbory - jenom kradou peníze nám všem !!!, , 9.2.2012 13:40:49
Jo tůdle !! Spíš zruššmě vládnoucí tlupy - ty kradou dnes vydatně !!
Re:Zrušte odbory - jenom kradou peníze nám všem !!!, , 9.2.2012 13:39:58
Co Ti kradou, provokatére. Přečti si to ještě jednou, pokud Ti není jasno. Platí si to ze svých příspěvků !!!
pozemkový fond Radim Zika (ODS) další rozkrádačka , modré zrůdy kradou jako zběsilé , , 9.2.2012 13:29:19
pozemkový fond Radim Zika (ODS) další rozkrádačka , modré zrůdy kradou jako zběsilé
13. 1. 2012 . podle dokumentů, schválil ředitel fondu Radim Zika (ODS) výměnu pozemků v turistickém horském středisku za obyčejná pole na druhém konci republiky. Když bude mít nový vlastník štěstí, může v Bedřichově vydělat 90 milionů. Ale možná i víc.
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-54416740-zalozili-firmu-stat-jim-prevedl-pudu-a-mohou-pohadkove-vydelat
co den to beztrestná zlodějina modrých strak
Škůdce vypátrat , zmlátit pendrekem a propustit z organizace" Chráníme a pomáháme", , 9.2.2012 13:25:00
Te je teda bordel v té naší policii, již i jejich odboroví předáci se budou postupně zavírat navzájem. Vždyť je to státní tajemství kolik berou všichni vedoucí stovky odborových svazů jen proto, aby hnali lid do ulic pořvávat že všichni, kromě odborářů kradou.
tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , , 9.2.2012 13:21:25
tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , to není jako za bolševiků kdy jste si váleli šunky 8 hodin v práci a měli jste pokaždé zaplacenou mzdu přesčasy, svátky , měli jste léky zadarmo, o desítky druhů daní méně , bankovní půjčky na 3% , bezúročné půčky,novomanželské půjčky, nenávratné půjčky dotace na stavby domů , každoročně ROH placenou dovolenou a v zaměstnání jste byli chráněni zákoníkem práce , s prací mnozí dostávali podnikové byty s mikronájmem ,cca 350 kč i s inkasem což bylo 12% mzdy ,1989 4 kč oběd z kvalitních potravin ve školní jídelně , žádná lichva ,žádné exekuce ,o stovky % nižší kriminalita ,počet vražd a násilných trestných činů ,mnohem kvalitnější školství , vymahatelnost práva , státní služby ...... tak tohle v roce 1989 skončilo , dnes máme naši krásnou otrokářskou diktaturu zločinců a mafie
Re:tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , , 9.2.2012 14:26:41
Ono by to i stalo za to. Alespon by se ve finale konzervativni grazlove dostali na 100 let leda do ucebnic a na opratky. A o pravicove mysleni by 200 let nahlas nesmel nikdo ani zakopnout. Takovy dar pro deti a vnoucata.
Referendum: Švýcaři chtějí minimální mzdu 450 korun za hodinu , , 9.2.2012 13:05:09
Luxusní minimální mzda 22 švýcarských franků (zhruba 450 korun) na hodinu bude možná brzy stanovena ve Švýcarsku. Tamní odbory totiž údajně získaly dostatek podpisů pro vypsání referenda o této otázce v příštím roce. Mluvčí švýcarského odborového svazu SGB Peter Lauener uvedl, že pod požadavek referenda se dosud podepsalo více než 121 tisíc lidí, přičemž na vynucení referenda v příštím roce jich stačí 100 tisíc. SGB uvádí, že schválení návrhu by zaměstnancům zajistilo měsíční mzdu v minimální výši 4000 švýcarských franků (téměř 82 tisíc korun) při 42hodinovém pracovním týdnu. Pokud by občané odborářský návrh schválili, byla by ve Švýcarsku minimální mzda zhruba dvakrát vyšší než v sousední Francii, kde činí devět eur (zhruba 225 korun). V Česku dosud obnášela měsíční minimální mzda 8000 korun, což odpovídá zhruba 50 korunám na hodinu, i když u většiny profesí platí vyšší minimum. Ve Švýcarsku, podobně jako v Německu nebo Rakousku, dosud všeobecná minimální mzda stanovena nebyla. Minimální platy existují určitých odvětvích, v zásadě se však mzdy odvíjejí od kolektivních vyjednávání.
Francie zruší daňový strop boháčům , , 9.2.2012 13:03:40
PAŘÍŽ - Francouzský prezident Nicolas Sarkozy a jeho zadlužená vláda se konečně vzdají daňového stropu pro lidi s nejvyššími příjmy, který kabinet kdysi označoval za klíč k modernizaci Francie a který měl zemi přilákat investory. Limit zajistil, aby nikdo nedával na daně více než 50 procent svého ročního příjmu. Premiér Francois Fillon nyní označil daňový strop za nedokonalé opatření pro daňové zatížení bohatých. Dodal, že se od něj odstoupí při přípravě letošní rozsáhlé daňové reformy. Daňová reforma je letos prioritou francouzské vlády a je zřejmě Sarkozyho poslední velkou iniciativou před prezidentskými volbami v příštím roce. Fillon podotkl, že reforma například zachová daň z bohatství. Ta se počítá z celkové hodnoty aktiv. Sarkozy slíbil daňový strop při své kampani v roce 2007 a šlo o jedno z prvních schválených opatření po jeho zvolení. Výsledkem byla například daňová sleva 30 milionů eur pro nejbohatší ženu Evropy, akcionářku skupiny L'Oréal Liliane Bettencourtovou.
majetková přiznání ,zrušení anonymních akcií ,stíhání vlastizrádců církevní rozkrádačky, , 9.2.2012 12:54:04
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát., , 9.2.2012 12:49:43
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 12:36:01
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé
jsou to zvláštní lidé , modrobolševická vláda jim doslova a do písmene kálí na hlavu a oni ty lejna nosí na hlavě hrdě jako klobouk .........podvodné volební sliby , rekordní zadlužování ,rekordní zvyšování daní a zavádění nových daní, rekordní korupce , otrokářský zákoník práce , neplacení příplatků za přesčasy .,bránění přijetí protikorupčních zákonů .....mafiánský bantustán ..........a rekordní snižování daní vysokopříjmovým a korporacím ..............a hloupá městská chudina volí mafiánskou špínu ods,top,vv,kdu,zel...........dál
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 12:37:44
Kdo dává lidem práci,jedině voliči pravice.socialisté to jsou nemakačenka,kriminálníci,cikáni a alkoholici.
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 13:17:01
Tak tedy pravice!Díky za práci, byť špatně placenou a často sporadickou-když to říkáte!
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 13:03:55
A on jim dává práci z lásky k lidem anebo aby je oškubal?Čím je jich víc,tím větší "vejvar"!!
Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie, , 9.2.2012 12:42:57
Hloupí lidé přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí "bezpečněji"
Studie analyzovala více než 15 000 osob
Pravičáci mají většinou nižší inteligenci než levičáci a lidé, kteří mají v dětství nízkou inteligenci, vyrostou v dospělé s rasistickými a antihomosexuálními názory, konstatuje nová studie kanadských vědců.
Konzervativní politika funguje téměř jako "brána" k předsudkům proti jiným lidem, konstatují autoři analýzy. Lidé s nižší inteligencí podle studie přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí bezpečněji.
O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence. Sociální postavení nehraje žádnou roli.
Studie vyšla v časopise Psychological Science.
a komunisti tuto studii opravdu nědělaly ty v kanadě nejsou jen pro tve info
Re:Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie, , 9.2.2012 13:31:52
Kde jsem tuto studii už četl????smajlík
Re:Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie, , 9.2.2012 12:48:15
Informace jenom pro tebe. Všichni pravicoví voliči jsou samí buzeranti.Ale nikomu do očí to neříkej.
Re:Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie, , 9.2.2012 12:51:41
No já to řikám všem a za celou dobu jsem musel dát na bradu jen jednomu hrdinovi,co myslel,že volič pravice je i silák na ktereho neni
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 12:41:38
Nepovidej,ja volim už 14 let KSČM zaměswtnávám 5 lidi,kolik ty?
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 13:12:55
On nezaměstnává nikoho, ale vydržuje si 4 kurvičky a oni ho uživí.Viď strejdo!
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 9.2.2012 13:12:20
On nezaměstnává nikoho, ale vydržuje si 4 kurvičky a oni ho uživí.Viď strejdo!
Upalovali lidi, teď se sápou po majetku. Katolíci byli okupanti, vrazi, , 9.2.2012 12:33:45
A ted si vemte páni policiste,že to co se děje u vas v odborech, , 9.2.2012 12:32:04
se děje ve správě státnich peněz ale v daleko v daleko většim měřitku,co tak napsat spolu nový přiběh jak by tato země měla vypadat?!
Re:A ted si vemte páni policiste,že to co se děje u vas v odborech, , 9.2.2012 13:05:38
Vážený, nepohybuješ se v policejních odborech a tak víš kulový. Ne za to se nezlobím, ale je to úplně jinak !!
Není co zdůvodňovat a co omlouvat od toho jsou řádně zvolení zástupci odborů. Ten pisatel je zhrzený záškodník na objednávku - nic víc nic míň. Neznáš vůbec prostředí, tak nekomentuj prosím neokomentovatelné.
Moc dík.
V ČR MÁME RŮZNÉ DRUHY ŠPÍNY ! , , 9.2.2012 12:20:19
Máme špínu ošklivou, odpornou, páchnoucí fuj.... to je jako ta PRAVICOVÁ špína. A potom máme špínu hezkou, milou, vonící.... to je jako ta LEVICOVÁ špína (tak nějak pro lidi).
Když tam bude někdo z vás, tak budete dělat to samé., , 9.2.2012 12:15:43
Výte kolik odříkání musí takový odborový předák za svůj život učinit?Kdo všechno ho chce uplatit? Jednou z leva podruhé zase zprava a oni musí stále kličkovat mezi tím.A navíc přestaňte si konečně závydět. A nyní nám jde přece o všechno.
Re:Ten kdo zveřejní pravdu je škůdce?, , 9.2.2012 13:08:53
Kdyby to byla pravda, tak prosím, ale je to jinak !!!
A to je jenom malý odborový bosíček policejní, , 9.2.2012 12:06:34
Ta velká odborová prasata by za jeho peníze ráno ani nevylezla z postele.
Re:A to je jenom malý odborový bosíček policejní, , 9.2.2012 13:11:45
No když myslíš, ale nepiš hlouposti - pracuj, zůčastni se a pak remcej.
Díky
socbolševické odbory, , 9.2.2012 12:04:11
Na příkladu policejních odborů a výše královských odměn jejich vedení lze jasně dokumentovat, proč se odboroví bosíci tolik "zajímají" o pracující. Je to skutečně královsky placený byznys.
Re:socbolševické odbory, , 9.2.2012 19:14:51
Jane vy je, podle vašeho vyjádření, určitě neplatíte. Tak držte ústa. Odbory si platí řadoví členové a jen oni mají právo se k tomu vyjadřovat. Co takhle zloději nahoře a jejich kmotři, ti vám nevadí? Tam upřete své nadávky.
Re:socbolševické odbory, , 9.2.2012 13:06:32
Kdo je volil,ten je platí.Kdo volil Romana,Nagyovou a přitom je platí z našich peněz.
z třiceti tisíc, , 9.2.2012 12:01:53
mu po zdanění a zaplacení zdravotního a sociálního zbyde 12 tisíc? pán je opravdu vtipkár
Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky voliče Pravice , , 9.2.2012 11:56:25
Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky voliče Pravice
Hloupí lidé přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí -bezpečněji-
Studie analyzovala více než 15 000 osob
http://www.blisty.cz/art/62221.html
O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2095549/Right-wingers-intelligent-left-wingers-says-controversial-study--conservative-politics-lead-people-racist.html
Osoby s nižšími kongnitivními schopnostmi přebírají konzervativnější, pravicové ideologie, Studie vědců z Brock University v Ontariu v Kanadě využila informace z dvou britských studií z let 1958 a 1970
Re:Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky voliče Pravice , , 9.2.2012 12:28:54
Proč jsou teda ti inteligentní sockama?Kdyby nebyla pravice tak by jsme byli na dávkách všichni protože právě voliči pravice tvoří místa pro lidi a jsou mozkem státu.Socani to je alkoholická lůza na dávkách a to je ta jejich inteligence.
Policie s odbory je v, , 9.2.2012 11:44:37
Policejní odbory především a výlučně zastupují papaláše policie a nikoho jiného. Určitě nezastupuji obyčejného četníka na ulici, toho akorát vydírají odborařskými poplatky pokud jim naletí na básničku o tom jak ho zastupují. Dnes četník na ulici má plat 12 až 18 tisíc čitého a neustále papaláši nahoře ve strkturách řízení policie vymýšlí jak ještě víc tohoto četníka obrat o peníze na jeho platě, aby jim zůstalo víc na jejich roční stotisícové odměny. Když se například četníkovi podaří v nějaké akci zachránit lidský život dostane odměnu 500 korun. Jeho vedoucí pak 20 tisícovek a papaláši na ředitelstvích si vyplatí 100 tisícovek protože, jak oni tomu říkají, oni jsou "menežeři" a je to především jejich zásluha. Problém je také v tom, že těch takzvaných "menežerů" u policie je tolik, že na jednoho četníka na ulici připadají nejmíň dva a ti mají ještě své sekretářky a mluvčí, které pak s nimi jezdí na výjezdní zasedání a porady a školení do ředitelských chat a středisek, kde potom v létě papaláši jezdí na rodinnou dovolenou, kam se obyčejný četník ani nemá naději nikdy dostat. A toto všechno zašti´tují odbory, které hlavně hájí zájmy papalášů. Pokud to tak bude, tak policie bude ve stavu v jakém je, to je ve stavu setrvalého rozkladu.
Re:Policie s odbory je v, , 9.2.2012 11:47:42
V něčem máš trošku pravdy, ale ten plat zvedni o 10.000 Kč. Z mých známých, kteří jsou u Policie nikdo nejde pod 35.000,-
Re:Policie s odbory je v, , 9.2.2012 13:15:14
Á pán je znalec - to o čem píšeš je zase nepravda, ale u těch výše tomu tak je !! Ti na ulici - těm se o tom může jenom zdát.
Re:Policie s odbory je v, , 9.2.2012 12:24:24
To máš známé pouze na presidentských postech, né?
Prasata v žitě , , 9.2.2012 11:44:20
No a já se divíl proč policejní odbory se nikdy nepřidaly ke stávkujicím z jiných odvětví . No bodejď by jo když policejní odboráři měli plné koryto chrochtali ják prasata v žitě .
Re:Prasata v žitě , , 9.2.2012 11:59:13
Každá vláda si zaplatí policajty a armádu,až budou potřebovat někoho proti nespokojeným občanům!!!
Re:Prasata v žitě , , 9.2.2012 11:49:15
Všichni odborářští bossové si žijou jako prasata v žitě, jenže blbí platiči příspěvků o tom neví.
Škůdce v řadách odborů, , 9.2.2012 11:44:13
Nesmysl a lež. Jedině, že by se jednalo o škůdce škůdců největších, to jest "B" mužstva KSČ - odborů. Pak by ovšem nešlo o škůdce, ale dobro činícího obětavce...
Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-souložnice-Nagyová, , 9.2.2012 11:41:40
Dobře,že jste ty čísla uvedli,teď mám v tom alespoň jasno!
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-souložnice-Nagyová, , 9.2.2012 12:35:49
Policejní menažment bere taky enormní příjmy a odměny a to ani neumí otevřít hubu na všechno mají tiskové mluvčí,taktéž vysoce honorované.Jak se nato ma dívat hasič který dělá děvečku pro všechno a nasazuje život dnes a deně za zlomek příjmu.To je bordel na příč ekonomicko-správním systémem kde na jedné straně se snižují stavy a mzdy a na druhé straně na systemu parasitují jeko pijavice menažeři,jejich asistenti-ky,tiskoví mluvčí,poradci,dozorčí a správní rady.Na to vše by měli dávat pozor odbory,nenechte si naně sahat,od vlady nápravu nečekejte tam to smrdí nejvíc a Nečas je ten poslední který by mohl uďelat pořádek,ten dává pouze špatný příklad!!!
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-souložnice-Nagyová, , 9.2.2012 11:43:15
To je sice možné, ale ta ze sebe nedělá sociálně cítícího spasitele nebohých oveček.Ten odborář ano...
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-souložnice-Nagyová, , 9.2.2012 12:24:05
Hlavně bys neměl chlastat okenu a často chodit na schůze ODS!
hitlerovskou fašistickou špínu modrobolševiků poslat do kriminálu kam patří, , 9.2.2012 11:37:29
za své korupční zločiny
Re:hitlerovskou fašistickou špínu modrobolševiků poslat do kriminálu kam patří, , 9.2.2012 11:44:28
Správně, a socani tam patří s nima.
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší , , 9.2.2012 11:35:26
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší ................................................................................100 - 200 mld ročně rozkrade pravice jen na státních zakázkách podle TI , 300 mld rozkrade podnikatelská mafie v šedé ekonomice a o více než 230 mld ročně snížili pojistné a daně korporacím a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related + letos v tomto pokračují když zrušili daně z dividend a snížili pojistné korporacím a podnikatelské mafii ............+ čím více snižuje daně tím více pseudo podnikatelů přechází do daňových rájů .....................................sám od sebe modrobolševik krást nepřestane .............................musí být k tomu donucen ...................jakákoliv volba pravice ,jakékoliv nové nebo staré pravicové straně nebo nevolení proti mafii modrobolševiků,zakonzervuje čr dál v modré cestě do chudoby Afrických bantustánů.......... takže jen stačí dostat modrobolševické korupčníky do kriminálu za jejich zločiny a získat ukradený majetek zpět
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 9.2.2012 11:29:39
dne 30.1 , 7.2 PRAVICE PROSAZOVALA v parlamentu čr rozdávání majetku ČR katolické církvi která po staletí okupovala české země ,násilně katolizovala obyvatelstvo českých zemí , pronásledovala lidi jiné víry , statisíce lidí poslala do vyhnanství , mučila , a upalovala tzv. kacíře a čarodějnice a vyhlašovala proti odbojným kacířským Čechám křížové výpravy , v zásadě jde o vydání majetku čr do rukou okupanta ,podobného jako byl Hitler ,tolik historie......církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky měla ho pouze ve veřejné držbě www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 9.2.2012 11:31:11
,majetek katolické církve nabytý podvodem s bohem ,desátky a robotou na církevním byl zestátněn Josefem II ,ten zrušil 74 klášterů,takže je jasné ,že stát už tehdy plně disponoval majetkem katolické církve , nadále zestátněn pozemkovými reformami 1919 a 1947, jediné co s majetkem církev mohla dělat bylo užívání ,takže dnes MODROBOLŠEVICKÁ mafie ukradne majetek ČR a rozdá ho Katolické církvi ,OKUPANTUM http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
kolik stovek miliard korun by měla církev vrátit čr aby odškodnila okradené a podvedené občany za celá staletí okupace ? , , 9.2.2012 11:24:14
Odborářští milionářští bossové k lopatám !, , 9.2.2012 11:14:51
Už si toho nahrabali dost ! Aby si tyto miliony "zasloužili", tak zorganizují jednou za rok nějakou demonstraci, na kterou ani někteří z nich nejdou. Jsou to typičtí odboroví darmošlapové a nemakačenkové.
Chvályhodné, , 9.2.2012 11:14:14
Chvályhodné počínání, protože proti nim používá jejich vlastní metody. Odboráře samotné (a jejich příznivce) obvykle děsně zajímá, kolk kdo bere, kolik má který ministr nebo jeho náměstek. Jako by to bylo to nejdůležitější, s čím stojí a padá ekonomika státu. Čili tenhle "škůdce" vlastně poukazuje na jejich vlastní debilitu a tím jim prokazuje službu - možná si uvědomí, jak hloué= jsou někdy jejich názory a začnou se věnova konstruktivnějším a důležitějším věcem.
SOUDRUZI, TAKOVÉ INFORMACE JE TŘEBA ZASTAVIT ! A HNED ! , , 9.2.2012 11:06:37
Přece by odborář nežil na úkor pracujícího lidu že ? To musí být lež, to si někdo vymyslel, to je nepravda. Ať předloží důkazy. Soudruzi tohoto ohovárače musíme rychle najít a zničit ! No to tak nejde. A i kdyby brali, tak co ? však to dělají snad pro lidi nééé ?
Re:SOUDRUZI, TAKOVÉ INFORMACE JE TŘEBA ZASTAVIT ! A HNED ! , , 9.2.2012 12:42:48
Jako Nečas ne potrestat zloděje ale vyšetři kdo to vynesl na veřejnost a toho potrestat.Fuj je mi s ty sebranky nahoře na blití.
Lži a polopravdy., , 9.2.2012 10:58:22
Ovčané tento článek je napsán záměrně aby vládní mafie strhla policii na svou stranu,15.3.bude velká demonstrace/tedy jestli se zučastníte/a oni se bojí že policie pujde s námi,NÁRODEM.
ČEZ Roman,Pospíšil,Topolánek,NečasToskánsko a 32 mld na dividendách , , 9.2.2012 10:56:37
ČEZ Roman,Pospíšil,Topolánek,NečasToskánsko a 32 mld na dividendách
přes daňový ráj firmě Appian Machinery
http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Noviny-rozkryvaji-nove-veci-o-mocnem-Romanovi-Topolanek-Mne-je-to-jedno-221750
+ Řebíčkovo vedení ČD rozdalo zakázky za 6,5 mld firmě Appian Machinery ,
v zásadě ČR je mafiánský stát a organizovaný zločin ODs si zakládá své odnože Top, vv, Okamury, svobodní , je jedno jakou modru špínu zvolíte je to jedna mafie
Poštvat lidi proti sobě a rozkrást co se dá, to se, , 9.2.2012 10:53:48
tété pravicové sebrance daří.KOLIK BEROU "PORADCI" TÉHLE VLÁDY? Kolik bere mafián Langer, který radí Nečasovi a další?
odbory, , 9.2.2012 10:52:51
Na rozdíl od vlady za nas bojují tak si to zaslouží.Porovnejte s p. NAGYOVOU atd.
Bakalova mafiánská triáda zločinců ods=top=vv=kdu=zel za naše daně dostaly vládní mafie ods=top=vv 28,5 milionu, , 9.2.2012 10:48:16
Bakalova mafiánská triáda zločinců ods=top=vv=kdu=zel
za naše daně dostaly vládní mafie ods=top=vv 28,5 milionu od Bakaly
350 milionů státní Ods Cargo darovalo Bakalovi..........
Bakala daroval vládní mafii ods=top=vv 28,5 milionů
- nebo jen vracel část úplatku z našich daní ?
350 milionů státní Cargo darovalo Bakalovi
Bakala daroval 28,5 milionu ve volbách VV,TOP,Ods
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/doprava/cd-cargo-dotovalo-miliardare-bakalu_177366.html
volič těchto stran by měl okamžitě vzniklou škodu zaplatit ze své kapsy
Bakala, získal důležitý souhlas k těžbě více než dvaceti milionů tun černého uhlí na dole Darkov.
Pavel Drobil z Ods je spoluvlastníkem tamních lázní Darkov
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/clanek.phtml?id=676198justici ,policii i masmedia ovládá diktátorsky modrobolševik ,je potřeba informovat OSN ,EU ,NATO ,že v ČR jde o diktaturu ,zločinecký režim
právě modrobolševik rozdává dávky pedofilní katolické církvi za více než 200 mld, , 9.2.2012 10:46:30
a platy sektářům za 1,7 mld ročně
Škůdce, , 9.2.2012 10:44:55
Pravá česká povaha,rozeštvat lidi mezi sebou to nám šlo a jde velmi dobře.Není divu,že jsme se nepohnuli od r.89 dále,závist a nenávist některých lidí nezná mezí/zvláště když měl dříve někdo na výplatě více o 20 Kč a nyní o pár stovek/.Někomu to vyhovuje štvát dnes lidi mezi sebou,je to stejné jako za totáče,otázka zní komu tak moc vadí odbory,ve světě běžná součást společnosti,v ČR nepřítel,proč asi?
korupční vláda mafie ods=top=vv::: EU zastavuje pátý dotační fond 142 MLD škoda způsobená mafií ods=top=vv, , 9.2.2012 10:44:38
korupční vláda mafie ods=top=vv::: EU zastavuje pátý dotační fond 142 MLD škoda způsobená mafií ods=top=vv
,kvůli korupčnímu chování vlády ,zlodějů mafie ods=top=vv
Drobilova aféra zastavila přísun peněz na čističky
Korupční aféra na Státním fondu životního prostředí zastavila Česku další přísun peněz z fondů EU.. Česká republika tak nemůže žádat peníze už z pátého evropského fondu. Program Životní prostředí je z nich dosud největší.
Evropská unie automaticky končí s proplácením ekologických projektů, které Státní fond životního prostředí vypisuje v celkové hodnotě 142 miliard korun.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=697001
TO NENÍ ŠPÍNA, TO JE SVATÁ PRAVDA, , 9.2.2012 10:39:31
VÝSLEDKY ZA TY PENÍZE, ALE ŽÁDNÉ A TO JE TEDY HODNĚ SMUTNÉ.
To není škůdce..., , 9.2.2012 10:33:22
... ale pravdomluvný člověk - řekněme třeba amatérský investigativní novinář. Odbory jsou byznys pro jejich majitele (odborářské šéfy), výtah do politiky (Falbr, Štěch...) a filiálka oranžovo - rudých stran. Na zaměstnance zcela kašlou, odborové práci se nevěnují.
Příklad - v ČR je cca 500 000 nezaměstnaných, ale je zde zaměstnáno cca 400 000 cizinců (legálně i nelegálně). Proč odbory nebojují za zachování pracovních míst pro naše občany?
Re:To není škůdce..., , 9.2.2012 13:52:25
Myrku,
tak toto/zaměstnanost/ by měla řešit vláda, kterou si platíš.Ta by měla mít zájem, aby se její občané měli lépe a lépe. Co myslíš,jak se tyto prvotní cíle naší vládě daří plnit ??????
Re:To není škůdce..., , 9.2.2012 13:20:55
Vážený, protože tomu asi moc nerozumíte a co děláte vy - bojovníku !!!! ?????
Důchodce, , 9.2.2012 10:24:32
Jsem velice rád,že jsem přispěl i já důchodce v závodě,kde pracuji,ke zrušení odborové organizace.Přesvědčoval jsem i tím,že je lepší fandit fotbalu a naší Spartě,nic to nestojí a máme se v celím podniku dobře.I nový majitel si toto pozitivum chválí.Váš Tomáš.
Důchodce, , 9.2.2012 10:24:31
Jsem velice rád,že jsem přispěl i já důchodce v závodě,kde pracuji,ke zrušení odborové organizace.Přesvědčoval jsem i tím,že je lepší fandit fotbalu a naší Spartě,nic to nestojí a máme se v celím podniku dobře.I nový majitel si toto pozitivum chválí.Váš Tomáš.
Důchodce, , 9.2.2012 10:24:31
Jsem velice rád,že jsem přispěl i já důchodce v závodě,kde pracuji,ke zrušení odborové organizace.Přesvědčoval jsem i tím,že je lepší fandit fotbalu a naší Spartě,nic to nestojí a máme se v celím podniku dobře.I nový majitel si toto pozitivum chválí.Váš Tomáš.
Re:Důchodce, , 9.2.2012 13:18:09
Nevíš co povídáš - ovčane !!, pardon občane.
Nechte si tedy svobodně kálet dál na hlavu a nebo by ta tvoje firma dělala vše pro blaho svých zaměstnanců a nepodváděla by kde to jde. Budiž ti země lehká - bojovníku.
Odbory, , 9.2.2012 10:21:04
Proč by to prosím vás dělali no přece pro prachy vždyť jsme Češi.
Hoďte šutrem..., , 9.2.2012 10:17:36
A kdo by si nepřihrábl, když je ta možnost?? Ať je to kde je to.
Kolik dostala ta najmutá k..a za zveřejnění této špíny?, , 9.2.2012 10:13:01
Tak nad tímto bychom se měli vážně zamyslet. Komu vadí síla a jednota ozbrojených odborářů?
Nehaň pravdomluvného člověka, , 9.2.2012 10:36:20
Policie je placena z peněz daně platících občanů a odboráři z peněz policitů - čili z peněz daňových poplatníků, stejně jako třeba zaměstnanci úřady vlády a celá státní správa. Já jako daňový plátce mám právo vědět, kam putují mnou odvedené peníze.
Re:Nehaň pravdomluvného člověka, , 9.2.2012 14:03:32
myrku, buď jsi placený provokatér, nebo skutečně hodně hloupý. Ty si z výplaty koupíš pivo /bochník chleba, kus salámu, nové fusakle../, odborář dá tutéž částku (ze své mzdy) za příspěvek odborům. Mám já právo zjišťovat, za co někdo utrácí svou výplatu? Nebo takto hodláš kontrolovat každého, kdo je placen státní správou? Každý hasič, voják, učitel atd.... se Ti bude muset zpovídat, jak nakládá se svou mzdou ?????????????
Re:Nehaň pravdomluvného člověka, , 9.2.2012 13:59:30
Policista je placen z peněz daňového poplatníka a když tyto peníze použije jako kompost na svoji zahrádku a nebo na plat pro odborové předáky je mi na rozdíl od tebe myrku naprosto jedno,ale lháře bych nakopal !
Re:Kolik dostala ta najmutá k..a za zveřejnění této špíny?, , 9.2.2012 10:36:15
Že by to byla ozbrojená dělnická pěst? Nebo lidové milice?
Co to tady blábolíš?
Re:Kolik dostala ta najmutá k..a za zveřejnění této špíny?, , 9.2.2012 10:29:48
Buržoustům, komu jinému! Ale my jim zakroutíme krky, to budou koukat! Ozbrojená pěst dělnické třídy pozdvihne prapor k poslední, spravedlivé bitvě! Až tu bitvu vyhrajeme, tak si po právu vezmeme, co nám patří! A budeme mít všichni stejně a bude ráj na zemi.
Pan Štěpánek z NOS Policie je velmi úspěšný vůdce, a to vadí, že?, , 9.2.2012 10:11:00
Pan Štěpánek a vedení policejních odborů dokázali zorganizovat takovou demonstraci, jakou se ještě žádnému odborovému svazu nepodařili uskutečnit. Je to velmi schopný člověk, za kterým jdou policisté a to vadí. Myslím si, že ten anonym vytvořila Kalouskova kamaryla, která se právě obává nebezpečí, že by mohli řadoví policisté vystoupit proti vládě. A to nebezpečí pro vládu zde je. Normální policista by takovou špínu nenapsal.
Re:Pan Štěpánek z NOS Policie je velmi úspěšný vůdce, a to vadí, že?, , 9.2.2012 10:16:13
Jaká špína? Oni snad policisti nemají právo vědět, kolik jimi placení odboroví předáci berou? U někoho je zveřejňování platů v pořádku a u jiného zase ne... To jsou teda divné móresy.
Re:Pan Štěpánek z NOS Policie je velmi úspěšný vůdce, a to vadí, že?, , 9.2.2012 13:32:21
Anonymusi kecáš nesmysly, o svém platu pan Štěpánek hovořil otevřeně na ČT 24 a i v jiných diskusních pořadech - celý jeho příjem před zdaněním, včetně jeho odborného zařazení je do 50 tis.
Re:Pan Štěpánek z NOS Policie je velmi úspěšný vůdce, a to vadí, že?, , 9.2.2012 13:23:54
Když tomu nerozumíš tak nesuď. Rozpočty se schvalují !!! Rozpočet nemůže být schválen jedním nebo třema předáky. Tak nepovídej nesmysle !!!!! Co je komu do toho, jak si vlastní lidé ocení svoje vedení. Jde to z jejich kapsy !!
v jednotě je síla, , 9.2.2012 10:07:03
Myslím, že největší problém je v tom, že počet odborářů - každý je nějaký- je pořád ještě dost vysoké čílo. Naše vláda - pokud jste si všimli- dělá vše proto, aby skupiny a zájmová sdružení apod. rozložila. Potřebuje, aby se lidé nesrocovali. Jednotlivce zametou pod koberec, ale s masou lidí to jde hůř.
Odborové předáky si platí členové odborů - to se valné většiny z vás netýká!!, ale vládu,která špatně vládne si platíme všichni(ikdyž i o tom se dá polemizovat)ze svých daní.
Ať žijí....., , 9.2.2012 10:06:19
ti dlouholetí policejní poctivý odboráři,kteří jsou momentálně
rozčileni zveřejněním jejich příjmů.
Nevzdělaný národ - dokonalý zdroj bohatství., , 9.2.2012 9:55:58
Šéfové odborů okrádají tupé odboráře, poslanci a zastupitelé celý národ.
Re:Nevzdělaný národ - dokonalý zdroj bohatství., , 9.2.2012 13:13:34
Romane,Vás okrádají také?Jestli nejste v odborech tak Vám to může být "víte co"..
A aby toho nebylo málo, , 9.2.2012 9:52:38
Já mám pocit, že spíš obyčejní lidé jsou vydíráni smlouvou s ovčany typu platit různé zlodějiny typu "církevní restituce, regulační úplatky, různé pseudodaně a podobné tunely...víte, že třeba chystají uhlíkovou daň, nebo placení štítku z prodeje nemovitostí, že v Polsku už mají daně z dešťových vod ze střech domů atd..?tatisícům domácností, které mají vlastní kotel na uhlí či plyn, v následujících letech topení a vaření znatelně podraží.
Evropská komise se sídlem v Bruselu chystá novou energetickou směrnici, která počítá se zavedením uhlíkové daně na fosilní paliva včetně zmiňovaného uhlí a plynu nebo třeba topného oleje. Unie tak chce diferencovaně zpoplatnit paliva od neekologických až po méně škodlivá vůči životnímu prostředí.
České rodiny by pak odhadem mohly kvůli dani zaplatit o desítky až stovky korun měsíčně navíc - podle ekologického dopadu paliva.
Česká vláda už daň chystá
Náměstek ministra financí Ladislav Minčič uvedl, že na propočty je ještě brzy, protože nová evropská směrnice není hotová, a není tedy jasné, kolik by se mělo platit za vypouštění oxidu uhličitého, který se spalováním fosilních paliv uvolňuje.
....článek na serverru Aktuálně...
jakou špínu?, , 9.2.2012 9:50:07
popravdě informuje o tom, jací ve skutečnosti jsou "zástupci odborářů". To jen skutečné tupé ovce si myslí, že papaláši z odborů se do roztrhání těla bijí za svoje lidi. Proto také je podpora odborů tak mizerná. Všichni ví, co je to za lidi. Podívejte se na Falbra nebo Štěcha a další svatoušky! Samostatný člověk, který si váží sám sebe, nemůže být v odborech!
Re:jakou špínu?, , 9.2.2012 11:14:12
a jak víš, že je to pravda? Protože to "anonym" napsal? To je fakt dost ubohé, že?
modrá úderka, , 9.2.2012 9:48:23
Odboráři jsou placeni z jakých peněz?Ze státních,tedy z peněz všech daňových poplatníků?Odborové předáky platí členové odborů a pokud jsou oni ochotni zaplatit svým šéfům tolik kolik dostává Jana Nagyová je mi to naprosto jedno,ale když sekretářka Nečase dostane odměny,které jsou vyšší než peníze všech předáků dohromady - tak to mi jedno není,protože tyto peníze dostala i z mých daní!!Modrá úderka opět mystifikuje! Nejsem odborář,jenom reaguji na sviňárny.
Re:modrá úderka, , 9.2.2012 9:57:12
tak to máš hodně zkreslené informace! Zjisti si přesně, z čeho jsou placeni a možná změníš na odboráře názor!
perfektní důkaz o ""kvalitách"" lidí, kteří nosí uniformu černé barvy - vzor gestapo -, , 9.2.2012 9:39:18
ten chcípák, který rozeslal jakousi "zprávu" může a nemusí mít pravdu, vzhledem k tomu , co všechno langerova polucie na čele s vekslákem a taxíkářem TRubicem již "dokázala" , že dokáže , lze tento článek brát na vědomí jen jako varování před téměř každým, kdo byl , nebo je u policie zaměstnán. Bude zřejmě vždy platit, že fízl svůj stín nepřekročí a jeho IQ bude velmi blízko Pepku Vyskoč z Putimi.
Re:perfektní důkaz o ""kvalitách"" lidí, kteří nosí uniformu černé barvy - vzor gestapo -, , 9.2.2012 13:29:24
Taky názor. S hlupáky je to těžké, těžké, těžké .......
Upalovali lidi, teď se sápou po majetku. Katolíci byli okupanti, vrazi, , 9.2.2012 9:38:17
co se čílíte ,katolická sekta je vysmátá , výkupní ceny pozemků které měli zapůjčené od státu k užívání budou o 40 mld vyšší než je jejich skutečná hodnota
Re:Upalovali lidi, teď se sápou po majetku. Katolíci byli okupanti, vrazi, , 9.2.2012 9:41:32
Co sem pleteš nějakou církev?
Re:V odborech všichni žerou kočky a psy, , 9.2.2012 9:39:31
Kocourková máš taky nějakej jinej slogan? Připadáš mi stejně blbá jako Honza666
Re:V odborech všichni žerou kočky a psy, , 9.2.2012 15:38:38
Kocourková, vymysli už něco jinýho. Ta tvoje kravina je u každého článku. Budˇsi tak blbá, nebo nedoléčená.
Re:V odborech všichni žerou kočky a psy, , 9.2.2012 9:37:57
To může být zajímavé. Kde se dá takový burčák sehnat?
POTŘEBUJEME KLID NA SVOJE ZLODĚJNY, , 9.2.2012 9:34:02
POTŘEBUJEME KLID NA SVOJE ZLODĚJNY PROTO JE POTŘEBA DESTABILIZOVAT ODBORY,POMLUVIT HOLEŠOVSSKOU VÝZVU A VŠECHNY AKTIVITY NAZVAT EXTRÉMISMEM -VŠE CO JE NAMÍŘENO PROTI NAŠIM ROZKRÁDAČKÁM A NAŠIM NOVÝM ZÁKONŮM KTERÉ PORUŠUJÍ LIDSKÁ PRÁVA-JE SKUTEČNĚ EXTRÉMNÍ CO SI TA LŮZA DOVOLUJE-DO PRÁCE MŮŽU CHODIT VOŽRALEJ JAK PRASE,DĚLAT STÁTU ŠKODY SVOJIM NEUMĚTELSTVÍM,FACKOVAT MLADÍKA NA ULICI S GORILOU ZA ZÁDY-JSME FRAJREŘI A MÁME MOC DANOU LIDEM VE VOLBÁCH.CO NA TOM,ŽE JSME HLÁSALI A A PROVÁDÍME XY-TAK UŽ NÁRODE DRŽTE TY NEVYMÁCHANÉ DRŽKY.MY JSME TA ELITA CO SE NAPAKUJE VY DRŽTE HUBY,ŠOUPEJTE NOHAMA,MOC NEČUMTE A HLAVNĚ NEMYSLETE!!!!!!!!!
Re:POTŘEBUJEME KLID NA SVOJE ZLODĚJNY, , 9.2.2012 9:53:40
Problém je v tom, že ti co tady nejvíce kvičí o rozkrádačkách, tak když se dostanou na taková místa jako mají bossové z ROH, tak sami pak kradou více než jejich předchůdci. Ty bys byl excelentní zloděj! Možná i jsi nebo byl a proto ten řev.
Re:POTŘEBUJEME KLID NA SVOJE ZLODĚJNY, , 9.2.2012 12:23:49
nebavím se o bosech odborů tak zas neodváděj pozornost jinám-bavím se o zlodějnách politiků-to je skutečně divný myšlení-když někdo poukáže na to že někdo krade tak je to tím,že má vztek že by chtěl krást sám,promiň TAKTO MŮŽE MYSLET POUZE MODREJ DEMENT!
děje se vše aby shodili vládu a podepsali fiskální unii, , 9.2.2012 9:33:18
všimněte si té ohromné aktivity, fiskální unie to je poslední hřebíček do rakve pro ČR
Re:děje se vše aby shodili vládu a podepsali fiskální unii, , 9.2.2012 12:33:48
TO JE POSLEDNÍ HŘEBÍČEK HLAVNĚ PROTI ROZKRÁDÁNÍ-ÚČTY BUDOU KONTROLOVÁNY EU-ANO PROTO SE TOLIK BRÁNÍ-JE TO KONEC MODRÝCH PTÁKŮ V ČECHÁCH.!!!!
Re:KOMUNISTI A ODBORÁŘI, , 9.2.2012 9:43:46
soudruzi odboráři u těch pomýlených komunistů nějak dovedu pochopit, že jím nepomůže ani Poučení z krizového vývoje, snad nějaká Bratrská pomoc.. Ale soudruzi odboráři vy by jste neměli být pomýlení !!! Vy byste měli být transparentní a prokázat, že to s námi myslíte vážně, čestně a upřímně !! Založte si nějaký Fon Soli da rity...
Re:KOMUNISTI A ODBORÁŘI, , 9.2.2012 9:38:57
Opravdu? Já jsem si nějak nevšim, že by tuhle zem vyžrala KSČM. Já si spíš myslím, že to byla pravice, v čele s ODS, která tuto zemi zplundrovala.
Re:KOMUNISTI A ODBORÁŘI, , 9.2.2012 13:34:06
Ale, ale vážení Nebyl žádnej samet !!
Byl to pěkně připravený vnitrostranický puč, který se trošičku vymknul z rukou. Kdo nesleduje a nepzkoumá - ten věří v samet. Ten který studuje a bádá a není blb, tak dobře ví, že vnitrostranický poč se opravdu povedl a pan Havel a študáci pěkně hupli na špeka. Jen tak dál ........
Už kolem sebe kopou, už se pravičáci bojí, , 9.2.2012 9:23:49
Výte co by bylo nejlepší páni odboráři a páni poltitci? Co kdyby jste obě dvě strany předložili majetková přiznání. A pak by se vidělo, na kolik si odboráři cení hájení zájmů svých členů a politici občanů. Např. takovej Řebíček, te by se musel pro občany rozčtvrtit.
Re:Už kolem sebe kopou, už se pravičáci bojí, , 9.2.2012 9:41:42
Ano, i Standa by měl dát majetkové přiznání a vysvětlení o nabytí svého majetku. Měli by ho podat všichni, včetně poslanců za KSČM, i když u nich by to bylo, jako u jediných nudný
v chudé a zadlužené zemi zvané česko, , 9.2.2012 9:19:56
si někteří vyvolení nastavili platy jako bychom byli saudskou arábií... tj hlavní problém který máme a budeme mít... podle této podivné úrovně jsou nastaveny i některé další relace... je to mimo realitu česka
Re:v chudé a zadlužené zemi zvané česko, , 9.2.2012 9:29:02
Karle - přesně tak. Kdyby alespoň částečně odpovídala mzda skutečně odvedené práci, bylo by rázem po dluzích.
Re:v chudé a zadlužené zemi zvané česko, , 9.2.2012 9:34:54
TO BY JSI OVŠEM BYL BEZ VÝPLATY
Vytunelovali Senior dům.soukromý Senior dům. Provozovatelé a majitelé tří firem,, , 9.2.2012 9:14:14
Vytunelovali Senior dům.soukromý Senior dům. Provozovatelé a majitelé tří firem, které jsou vzájemně propojené, dluží téměř miliardu.
Přestože jde i podle právníků o zcela jasný podvod a vytunelování prostředků, policie případ zatím neřeší.kauzy, majitelé si pořizovali luxusní auta značek Porsche, Bentley, či Maserati.http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Vytunelovali-Senior-dum-Duchodkyne-hrozi-holi-Dobytkove-222264
tohle vše jim umožňuje beztrestně tento zločinný mafiánský režim
Re:Vytunelovali Senior dům.soukromý Senior dům. Provozovatelé a majitelé tří firem,, , 9.2.2012 9:41:46
To udělali určitě odboráři nebo cikáni. Nebo ta paní, co nepracuje, ale chodí pravidelně ke kadeřnici a do solárka a na exotické dovolené je každý rok.
Jakýpak škůdce?, , 9.2.2012 9:12:34
Každý přece ví, že odboroví předáci jsou ty největší pijavice. Žijí pouze z naprostých hlupáků, kterým se jim podařilo namluvit, že hájí jejich zájmy. Zatím hájí zájmy především svoje a blbcům, kteří jim platí, se ze svých vil smějí.
Re:Jakýpak škůdce?, , 9.2.2012 9:19:07
Naprostý souhlas, přiživují se na hlouposti lidí, to je nejjednodušší.
Re:Jakýpak škůdce?, , 9.2.2012 9:16:44
Je za nimi vidět mnohem víc práce než za tebou, a odvolatelnost předáků v odborech funguje na výbornou, kdyby byly výhrady členů.
Re:Jakýpak škůdce?, , 9.2.2012 11:31:57
Co do toho pletete mě? Jsem důchodce a nemám vilu a nesnažím se okrást spoluobčany, jako tito darmošlapové. A jaká práce je za nimi vidět? To by mě opravdu zajímalo.
Anonym má informace z první ruky?, , 9.2.2012 9:11:25
Já bych se přiklonil spíše k tomu, že se někdo snaží zdiskreditovat odboráře a odborovou činnost. Není to poprvé, že se tato vláda a její struktury, potažmo pravicové strany snaží vyvolat nenávist a závist odborářů a občanů. Policajtů bych poradil - nenechte se vyhecovat, jsou to jenom poslední záchvěvy asociálních praktit. Ty, kdo se za tím schovávají můžeme označit - Nečas, Kalousek, John, Bárta, Pospíšil, Benda a podobný politicko-lidský odpad.
Re:Anonym má informace z první ruky?, , 9.2.2012 11:33:30
Myslím, že jde o zoufalou provokaci této zločinecké vlády.
to.Rubín, , 9.2.2012 9:29:09
Jako provokace dobrý,ale myslíte li to,co jste napsal vážně nemůžete být normální.Můžu li požádat o malou laskavost, zveřejněte své foto.Rád bych na vlastní oči viděl,kdože je schopen takto"přemýšlet".
Jen naprostý trottel, , 9.2.2012 9:10:40
podporuje "odboráře", takový bolševický přežitý dobytek.
Re:Co ROH, to sockomdobytek !!, , 9.2.2012 9:14:53
Amen. Slyšeli jste slovo boží. Pán Bůh má i pitomečky rád. O jejich úrovni svědčí i to, že v jednom vědeckém výzkumu se potvrdilo, že pravicově zaměření lidé jsou méně inteligentní než levičáci.
Re:Co ROH, to sockomdobytek !!, , 9.2.2012 9:51:57
ZATO MODŘÍ PTÁCI JSOU NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Milý vole!!!
Re:Co ROH, to sockomdobytek !!, , 9.2.2012 9:33:19
Moc se neraduj soudruhu!Aby ses nezklamal, až po učitej době vyjde najevo že ten výzkum byl zmanipulovanej podvod.Jako se to stalo například globálnim oteplovačum a klimaměničum.Uplně je to paralizovalo a už se nevzpamatovali.Proč tak nápadně vzbuzuje dojem člověk, kterej se neumí o sebe postarat svépomocí a čeká až vše za něj udělá státní byrokracie,že mu chybí nějaká součást inteligence, kterou bychom měli být všichni vybaveni?Například tzv. sociální inteligence?
a co další OS?, , 9.2.2012 9:01:15
taky by mě zajímalo, kolik berou bossové z OS ECHO! Jak jedou ti naši na konferenci, tak pak řeknou, radši nechtějte vědět! Auta nad miliony /prý musí reprezentovat/, zahraniční stáže či setkání s odbory /např. v Jihoafrické republice/, to tušíme.... Jak je to s odměnama pánové?
je takový problém, , 9.2.2012 8:57:52
zveřejnit hrubé platy na vedení a sekretariát tedy v podobě - osm pracovníků vedení, měsíčně oooo na platu hrubém a oooo na odměnách a stejně se sekretariátem, Když je čisté svědomí, jistě by to problém být neměl.Jinak odměny osob placených svými členy by měly být veřejné zcela samozřejmě
Prý "kvůli vyššímu zdanění" ;), , 9.2.2012 8:57:47
"Kvůli vyššímu zdanění mi z 30 tisícové měsíční odměny zůstane jen dvanáct tisíc,“ vysvětluje redakci Štěpánek." Tak tihle fňukálkové jsou ti praví bojovníci proti rovné dani a za progresívní zdanění ;)))
Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-Nagyová., , 9.2.2012 8:55:01
Dobře,že jste ty čísla uvedli,teď mám v tom alespoň jasno!
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-Nagyová., , 9.2.2012 9:11:05
Souhlas, co dodat :-)
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-Nagyová., , 9.2.2012 9:46:57
jen upravit slovo úřednice na souložnice ...
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-Nagyová., , 9.2.2012 9:42:32
jen bych upravil slovo úřednice na souložnice , jinak šousthlas ...
Re:Daleko více peněz než celé vedení NOS bere jediná Nečasova úřednice-Nagyová., , 9.2.2012 9:57:45
Sas dármoonééjéébéém !!!
Bojovníci za, , 9.2.2012 8:50:35
lepší zítřky,bojovníci za práva utlačovaných a ponižovaných bojují z přesvědčení a z lásky k bližnímu vždy zadarmo! Ten,který za to bere odměny není žádným bojovníkem,ale stává se žoldákem,vyžírkou,který nebojuje z přesvědčení,ale bojuje ku svému osobnímu prospšchu!!
Re:Bojovníci za, , 9.2.2012 9:14:52
Vždyť je to zaměstnání na plný úvazek, žádná bokovka po práci. A mimochodem, všichni revolucionáři byli placeni či měli dostatek příjmů na revoluci, že z toho i mohli žít, a nikdo po nich vyúčtování nechtěl. Já například bych chtěl taky vidět účetní knihy Charty, věřím že by to bylo zajímavé čtení.
Re:Bojovníci za, , 9.2.2012 9:10:04
Přesně! To jsou opravdu ti "praví" bojovníci! Když koukneme výš, je to asi ještě horší. Falbr a Štěch využili odborářské půdy jako výtahu k sinekurám, Zavadil brojil proti zrušení solidarity v důchodovém systému jen týden (než mu někdo vysvětlil, že se týká i jeho).
Re:Bojovníci za, , 9.2.2012 9:20:14
Rapajdo a co ti brání to vzít za ně? Počítat umíš /snad/, alespoň jedním světovým jazykem taky vládneš /snad/, o politice toho víš více než všichni dohromady, máš jistě i sociální cítění, tak kandiduj a nahraď je.
Re:Bojovníci za, , 9.2.2012 11:25:49
Díky za komplimenty. Jsem ale už v důchodovém věku. Jako drobný odborový funkcionář jsem pracoval řadu let a těší mě, že několika lidem se mi podařilo pomoci ve spravedlivém boji proti nespravedlnosti.
Levicovi vyderaci (mafiani a. "odborari") se vzdycky starali jen o sve kapsy! Ze to nekoho prekvapuje..., , 9.2.2012 8:50:11
Re:Prachy nečekají, jen po nich sáhneš, už tě mají!, , 9.2.2012 10:01:33
Jen jsem sáhnul pak jsem zahnul !!
Re:Prachy nečekají, jen po nich sáhneš, už tě mají!, , 23.2.2012 4:49:31
Jak duchaplné!!!!!

