Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické

10.8.2012 19:12 - Vyjádření předsedy ČSSD k církevním restitucím.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

co bylo ukradeno komunistickým dobytkem, musí být vráceno, Anonym, 13.8.2012 8:43:50
komunistický dobytek by se měl na církevních restitucích podílet nejvíce
padesát devět miliard za třicet let splatí stát levou zadní, Anonym, 13.8.2012 8:42:12
současně dojde k odluce církví od státu a my všichni ušetříme ročně miliardu a půl, kterou stát vynakládá na platy duchovních
oranžový ksindl je stejného rodu jako ksindl komunistický, Anonym, 13.8.2012 8:40:17
Nebýt komoušských zlodějin a zločinů, nemuseli jsme dnes církvím nic vracet.
Na Zlínsku a Vysočině socanský dobytek kampaň proti církevním restitucím omezí, Anonym, 13.8.2012 8:38:26
V krajích s nejvyšším procentem věřících si socan nedovolí proti církevním restitucím vystupovat. Z toho jasně vyplývá, jak populisticky oranžový hnůj jedná. Když s něčím nesouhlasím, tak vždycky a všude, ne jenom tam, kde se mi to hodí.
Proč se ignorují rozbory fundovaných historiků ?, Budulínek , 13.8.2012 7:21:55
Církevní papaláši se už nemohou dočkat až se budou dělit o lup a proto útočí na každého jako na Jana Husa.Kdyby mohli tak by všechny své protivníky kteří se jim postavili na odpor upálili to je z nich cítit na sto honů.Hlavní slovo co se týká církevních restitucí mají diletanti a prznitelé historických faktů Benda,Bessr,Hanáková,Vidím,Nešas a další .Všichni koaliční poslanci utvořili neprotustnou hráz a nepřipouštějí jakoukoliv možnost kmorekce tohoto viditelně cinknutého zákona. Budou se dělit s preláty o tučnou kořist o tom není sporu jinak by hájili spolu s opozicí každou píď české země a hlídali každou korunu aby se navydala zbytečně.Když nestranní fundovaní a vysoce vzdělaní historici a právníci z tak uznávané školy jako ja Karlova univerzita řeknou že s nimi nikdo nic nekonzultoval protože by se ukázalo že tyto restituce jsou neoprávněné a to co se týče jak finančních tak pozemkových požadavků.
Církev, vera, 13.8.2012 6:34:52
Církev je v dnešní době nevěrohodná organizace,měla by se zastávat slabších lidí,ale ona podporuje pravičáky a sama chce získat neprávem peníze a moc.Pan Sobotka by měl začít podporovat paní Procházkovou v jejich žalobách,protože pokud měla církev k majetku jen užitkové právo,děje se tu ve prospěch církve tunel a ožebračování lidí.At se církev jako každá jina organizace financuje sama.
Církve nikdy nebyly demokratické,, Jeremy, 13.8.2012 6:33:06
vždy se pohybovaly na hraně zákona nebo ho překračovaly. Proto nemají žádný nárok na vrácení majetku. Za zločiny je však třeba soudu a tvrdých trestů na ty největší černé zločince.
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:44
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:43
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:42
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:41
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:41
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:40
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:39
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:38
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:38
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:37
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:36
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:35
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:32
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:30
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:28
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:27
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:26
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
ODS založena v den výročí narození Adolfa Hitlera (20. dubna) , to není náhoda,i jejich chování je stejné jako u NSDAP, klérFUERER ODSTOP, 13.8.2012 1:49:25
církevní tunel 200 mld http://uloz.to/xZyJNfu/cirkevni-restituce-pps
sobotko, matchboxx, 12.8.2012 22:57:57
podivej se nas sve foto, co tomu rikas? dobry? ani nahodou, finito, vymalovano.
A kdo mne bude restituovat když mě soudobé církve a politické strany za dvaet čtyři roků vydlabaly mozek?, Colin, 12.8.2012 22:26:45
ŽID a Slávek UHNE a stáhne billboardy, o to jim šlo OSLE, Anonym, 12.8.2012 21:58:55
ŽID a Slávek UHNE a stáhne billboardy, o to jim šlo OSLE, Anonym, 12.8.2012 21:58:55
ŽID a Slávek UHNE a stáhne billboardy, o to jim šlo OSLE, Anonym, 12.8.2012 21:58:54
ŽID a Slávek UHNE a stáhne billboardy, o to jim šlo OSLE, Anonym, 12.8.2012 21:58:54
Účwlová kampaň, Honza, 12.8.2012 21:14:30
Moravské regiony socdem ze strachu tuto reklamu odmítly. Chovají se i jeho vlastní soukmenovci cenzorsky a nedemokraticky, když ty poutače nechtějí?
Nebýt zlodějin komunistického dobytka, dnes jsme nemuseli nic vracet, Anonym, 12.8.2012 20:45:26
Dluhomil Sralbotka je grázl z oranžové žumpy, Anonym, 12.8.2012 20:43:13
socanský zlodějský ksindl je béčkem ksindla komunistického, Anonym, 12.8.2012 20:42:29
bolševická propaganda socanů, Anonym, 12.8.2012 20:41:38
stejně jako rudý komunistický dobytek, také oranžový socanský dobytek útočí na církev, neboť v ní spatřuje největší nebezpečí pro svou nenasytnou touhu po moci
Můj názor, Magdaléna, 12.8.2012 20:13:57
Pane Sobotko, dřív jsem Vás nemohla ani cítit a teď mi začínáte být sympatický.
Vy modrobolševická prasata máte zkušenosti z cenzury - tolja nečasů a další VUMListé ., Anonym, 12.8.2012 14:16:28
Jaká že je to ČSSD vlastně opozice? Kdo není blbý ani , Jan, 12.8.2012 14:04:53
navedený, tak si o "opozičnosti" této strany musí udělat už dávno obrázek.
Jen zase úchylák se zastává úchylákú., Anonym, 12.8.2012 13:32:27
CÍRKEV ZABÍJELA A UPALOVALA LIDI ! BĚŽTE VŠICHNI I S DUKOU DO PRDELE, OBHÁJCI VRAHŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!, Anonym, 12.8.2012 13:30:26
Je nejvyšší čas, Jirka, 12.8.2012 12:16:19
aby věřící občané sponzorovali církev tak, jako to činí věřící v SRN. Zažil jsem několik setkání církevních činitelů s občany, kteří si za duchovní meditace a služby platí ze svého. Byly to velice milé a přínosné schůzky. Vždy znamenaly duchovní obohacení....Církev, především katolická, získávala své majetky např. upalováním čarodějnic. Nejčastěji byli upalováni ti, kteří vlastnili majetky, pozemky, tzv. léna. Ty pak církev ve jménu božím zabavovala a rozšiřovala si tak svůj vliv i o počet zabavených statků a pozemků. Dnes by jim tyto všechny "boží dary" měly opět spadnout do náruče. Nebylo by to ovšem s požehnáním Božím. Ďábel se po celá staletí shlédl v kněžské sutaně, do níž se mistrně převlékl. Zařídil války, hladomory a nemoci. Kněží kropili svěcenou vodou děla Třetí říše, aby pozabíjela co nejvíc nepřátel. Ve jménu Boha nevinných obětí. Krutostí, které ve jménu takto chápaného boha, přesáhly rámec lidských představ. Též kolonizace Ameriky byla krutá a představovala krutou smrt milionů původních obyvatel - Indiánů. Kdo se nenechal pokřtít konkvistadory, byl okamžitě zabit. S takovou církví nechci mít nic společného. Zlo, lež a přetvářku nesnáším.
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Dan, 12.8.2012 18:14:03
Je fakt, že biblického Boha bible představuje úplně jinak než jej představuje kterákoliv z existujících církví... a to je velice zajímavé!
Že ty svině církevní s Dukou a Rumlem v čele neprotestovali proti sprostému a urážlivému-, Havloid, 11.8.2012 22:54:05
- Přemlu Bábu a Dědka !! Jidáši Křesťanští !! A jak jsem už četl, ještě hajzl Duka lobboval pro Klause a pak proto kurva Němcová juchala s hobou od ucha k uchu. Zažil jsem už převraty dva, uvítal bych třetí. Takže volím KSČM , zasrane Duko.
Co se ukradlo, má být vráceno!, xxxl, 11.8.2012 22:23:49
Co se ukradlo, má být vráceno! ČSSD a KSČM patří v ČR zrušit!
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, pavel, 12.8.2012 17:19:11
xxxl,to je tvoje velikost,ty seš ale tlusté prase, ale mozek nemáš, jdi se vycpat
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Jarda, 12.8.2012 1:10:31
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Farní šoustadelnice, 11.8.2012 22:30:12
Nekřič blbko do tmy!! Jsi přimrdlá jako Sniper.
Ani DUKA křesťanství nezničí !!, Dnešní Právo, 11.8.2012 21:16:43
Publicista Petr Uhl....v r.2010 se v Záhřebu sloužila za poglavnika a za hnutí " Ustaša" zádušní mše. I část chorvatských katolíků to šokovalo-jen Vatikán a česká církev nereagovaly. Nepíši to, abych šířil zášť ke katolické církvi. Z té zato obvinili Biskupové s židovskými a českobratrskými společníky (ano,čtete dobře- SPOLEČNÍKY !!) soc. demokraty kvůli velkoplošnému poutači... Ani mně se ten poutač nelíbí...(každý máme jiný vkus, že) Ono nařčení na adresu soc.dem. je však vrcholem sprostoty. Vyšlo z z oblíbeného ,avšak nepravdivého rovnítka- nacismus = komunismus= soc. demokracie. A to 40 let církve a většina duchovních s poúnorovou diktaturou kolaborovaly, i na útisku věřících a perzekucí mnoha kněží. Touha po penězích a veřejném majetku, jejž církev sice spravovala ale nikdy plně nevlastnila, je OSLEPILA. Propadli hříchu...Dnes platí ústavní zásada, že se STÁT nesmí vázat na výlučnou IDEOLOGII, ani na NÁBOŽENSKÉ VYZNÁNÍ.Přitom ale vystavuje stát, PODMANĚNÝ OD r.2006 PRAVICÍ, nové ZLATÉ TELE,aby se mu lidé klaněli. A tomu propadli i katoličtí biskupové, nejvíce kardinál DUKA. I když to katolická církev zakazuje, podporuje zdejší ASOCIÁLNÍ PRAVICI. V únoru 2008 lobboval u poslanců za zvolení Váslava Klause, i když předtím Čs.biskupská konference se usnesla, že biskupové zůstanou neutrální a nebudou do kampaně zasahovat. DUKA přispívá k úpadku katolictví a křesťanství v naši zemi !!
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Po převratu půjdete s Dukou na Uran, Snipere., 11.8.2012 21:19:57
IP adresy se archivují, snad nechcípneš dříve, než bude převrat. A vem na vědomí, že největším zločinem Komunismu stále je,že nezlikvidovali přimrdlé Katolíky a Vatikánské Análníky, kteří se služkami zplodili monstra typu Sniper=Jakl. Ale to napravíme po převratu.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Neklasna, 11.8.2012 22:56:35
Asi jsi se překlepl v reakci, tohle by určitě přimrdlík Sniper nebyl schopen stvořit.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Neklasna, 11.8.2012 22:56:34
Asi jsi se překlepl v reakci, tohle by určitě přimrdlík Sniper nebyl schopen stvořit.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Neklasna, 11.8.2012 22:56:29
Asi jsi se překlepl v reakci, tohle by určitě přimrdlík Sniper nebyl schopen stvořit.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Po převratu půjdete s Dukou na Uran, Snipere., 11.8.2012 21:19:55
IP adresy se archivují, snad nechcípneš dříve, než bude převrat. A vem na vědomí, že největším zločinem Komunismu stále je,že nezlikvidovali přimrdlé Katolíky a Vatikánské Análníky, kteří se služkami zplodili monstra typu Sniper=Jakl. Ale to napravíme po převratu.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Po převratu půjdete s Dukou na Uran, Snipere., 11.8.2012 21:19:54
IP adresy se archivují, snad nechcípneš dříve, než bude převrat. A vem na vědomí, že největším zločinem Komunismu stále je,že nezlikvidovali přimrdlé Katolíky a Vatikánské Análníky, kteří se služkami zplodili monstra typu Sniper=Jakl. Ale to napravíme po převratu.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Po převratu půjdete s Dukou na Uran, Snipere., 11.8.2012 21:19:46
IP adresy se archivují, snad nechcípneš dříve, než bude převrat. A vem na vědomí, že největším zločinem Komunismu stále je,že nezlikvidovali přimrdlé Katolíky a Vatikánské Análníky, kteří se služkami zplodili monstra typu Sniper=Jakl. Ale to napravíme po převratu.
Otíku, Švejku, Vepříku i Dýchavičníku, vraťte podvodnou restituci Lidového domu zpátky lidu. Nejste původní ČSSD, ale její padělek., Sniper & cleaner, 11.8.2012 20:39:40
To jsou věci !!! Odkdy umějí negramotná, rudomodrooranžová impotentní hovna a uvozhření „lidoví“ kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného a nezlodějského navrhnout! To se vám to naklonovaní a přemnožení „proletáři a kolchozníci“, rychlokvašení „pracující inteligenti“, „ochránci státní bezpečnosti“ (a jejich uvozhření agenturní ABL potomci) kolaborantsky a příživnicky žilo 70 let z majetku naloupeného farnostem, klášterům, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem !!! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, arizovat ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše údernické socialistické zmetky už nechtěl ani SSSR a Čína už teprve ne. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické, chlastoslovanské, zvrácené a na hlavu postavené „dědictví“ na nejméně 200 let a skandování nesvéprávné lůzy: „ať žije KSČ !!!“. Dostali jste se pod úroveň sudetských cikánů, i s vaším kleptomanským, husitskožidobolševickým prezidentem, který má od KGB za úkol sabotovat slušný a poctivý evropský kapitalizmus. Na rudém praporu máte: Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!! Celý civilizovaný svět se vás štítí. Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, zákeřným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě si patologicky rochnícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním: I kdybyste se posrali, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano! Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili slušnou a poctivou firmu či živnost nebo svépomocný fond, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen „husitsky“ a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na postbolševickém státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Vřeštíte jako smečka hladových, trojbarevných, loupeživých paviánů, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní potomci, zmetkovití zlodějští kloni, vyhodí na ulici a bývalí i současní soudruzi a jejich potomci si s vámi vytřou řiť. Ruského gubernátora na vás a za Ural s vámi !!!
Soudruhu předsedo zase ti nerozumím o čem mluvíš a jak to myslíš !!!, anonym, 11.8.2012 20:35:42
Soudruhu předsedo, přiznávám se ti, že ti zase nerozumím o čem to mluvíš a, že vy všichni soudruzi jste měli dostatek času, aby jste ty všechny restituční nároky už dávno vypořádali.. Zatím jste jenom žvanili a dělali dluhy jako ti naší ostatní politici... Takže by jste si měli udělat především pořádek mezi svými straníky a ve své straně.. Nebo, že by jste už zapomněli na toho vašeho gaunera mašínfíru a jeho zázračné zbohatnutí na toho vašeho opilce a pomatence z Vysočiny, který už před léty v politice končil a teď se ten vypatlanec znovu tlačí do politiky.. to nemluvě o tom vašem doktorovi Rathovi a dalších jste jenom sebranka darebáků, která nemá v politice co pohledávat .. A já se hodně moc stydím za to, že jsem takové gaunery volil...
ČSSD proti církevním restitucím a většina národa za ní, na tom přeci něco bude., Jan Hrdlička, 11.8.2012 20:34:00
Moje reakce na tento článek je podobná, jako na jiném místě PL, protože pan Sobotka říká stanovisko, které má hlavu a patu a logický základ. Konsenzus napříč společností je velmi vzácný, ale v případě restitucí je velká část veřejnosti ve shodě a podporuje úsilí největší opoziční strany vyřešit restituce jiným způsobem. Celá situace mi přijde nedotažená, špatně čitelná a HLAVNĚ DĚLANÁ VE SPĚCHU, což při tak významné věci, která má přesah několika volebních období musí být v široké shodě napříč stranami. Pravicová vláda má za sebou nepovedenou státní maturitu, kde vůbec nepřesvědčila a to je oproti tomuhle pouze slabý odvar. V této podobě a za takovýchto podmínek by proti restitucím měl být každý rozumný člověk.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, ubohému pomatenému zmrdečkovi nade mnou:, 11.8.2012 20:40:42
To jsou věci !!! Odkdy umějí negramotná, rudomodrooranžová impotentní hovna a uvozhření „lidoví“ kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného a nezlodějského navrhnout! To se vám to naklonovaní a přemnožení „proletáři a kolchozníci“, rychlokvašení „pracující inteligenti“, „ochránci státní bezpečnosti“ (a jejich uvozhření agenturní ABL potomci) kolaborantsky a příživnicky žilo 70 let z majetku naloupeného farnostem, klášterům, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem !!! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, arizovat ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše údernické socialistické zmetky už nechtěl ani SSSR a Čína už teprve ne. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické, chlastoslovanské, zvrácené a na hlavu postavené „dědictví“ na nejméně 200 let a skandování nesvéprávné lůzy: „ať žije KSČ !!!“. Dostali jste se pod úroveň sudetských cikánů, i s vaším kleptomanským, husitskožidobolševickým prezidentem, který má od KGB za úkol sabotovat slušný a poctivý evropský kapitalizmus. Na rudém praporu máte: Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!! Celý civilizovaný svět se vás štítí. Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, zákeřným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě si patologicky rochnícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním: I kdybyste se posrali, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano! Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili slušnou a poctivou firmu či živnost nebo svépomocný fond, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen „husitsky“ a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na postbolševickém státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Vřeštíte jako smečka hladových, trojbarevných, loupeživých paviánů, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní potomci, zmetkovití zlodějští kloni, vyhodí na ulici a bývalí i současní soudruzi a jejich potomci si s vámi vytřou řiť. Ruského gubernátora na vás a za Ural s vámi !!!
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 12.8.2012 18:27:26
co to furt kopíruješ dokola ty zamindrákovaný modrý hňupe .Už se těšíš na to až ti Duka dá do kastrůlku trochu šlichty abys mu za to mohl políbit ruku?
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, pavel, 12.8.2012 17:21:57
ty vole, kde jsi opsal tento článek, tak dlouhý, tak blbý, ty nejseš blbec,že?
Doposud, stans, 11.8.2012 20:03:39
nikdo nebranil vericim v navstevach kostela. Dokonce ani ne v minulem rezimu. Nevidel jsem pred kostelem ozbrojenou policii, milicionare nebo vojaky. Znam lidi, kteri kriceli, ze jim bylo v jejich vire braneno, ale kdyz prislo na prispevky, tak do kostela prestali chodit. Proc by tedy to nemohlo pokracovat tak jak to momentalne je. Prece cirkvim se jedna o dusi, ne o penize. Nebo snad chteji znovu prodavat odpustky? At je tedy zalozi verici, zbytek spolecnosti je nepotrebuje.
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, pavel, 12.8.2012 17:32:05
jo, když jde o peníze.Ale je otázka, do jaké kapsy ty peníze půjdou, jenom do církevní? evangelista nechce peníze, žádný majetek za 2 miliardy jsme neměli a mají ho dostat zpět,co jsme měli, jsme dostali už zpět, t a k o c o vy zmrdi katoličtí jde!!!!Duko, ty svině vyžraná, emigruj do Francie.já bych vám akorát tak nasral, nedodržujete nic, kdo vraždil,chtěl odpustky, spaloval na hranici, pedofilové,no to je úroveň, a když se někdo ozve tak jsou fašouni,nacisti.ale je zbytečné tady o tom jenom kecat
Chudák Otík si naběhl jako Jyrka u technařů :-), positive, 11.8.2012 19:38:44
A nejvtipnější je, jak teď Otík ublíženě kvičí. Jako to prase, které se o vlastní vůli rozeběhlo plnou silou proti vidlím:-)
Duka prý po nocích obcuje s ďábly, Anonym, 11.8.2012 19:21:20
Mamone, jenž jsi okolo nás Posvěť se jméno tvé Přijď v ruce mé Buď množství tvé co největší I zlata mnoho dej nám dnes a neohroz nás prostým lidem Tak jak my ohrožujeme prostý lid A neuveď nás do chudoby, ale zbav nás všech odporných ateistů. Amen.
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:24
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 19:21:09
Ano. Srovnání ČSSD s nacistickou propagandou je přesné.
Re:B. Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, anonym, 12.8.2012 17:35:09
anonyme,ty seš určitě svině katolická, srovnávat ČSSD s fašisty dokáže jenom ...
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:22
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:22
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:22
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:22
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:21
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:21
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:20
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:45:06
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:44:54
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:44:53
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:44:41
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:44:23
Kdo je proti restitucím je FAŠISTA !, Miloš Zeman, 11.8.2012 17:44:20
Kdo je proti restitucím je FAŠISTA !, Miloš Zeman, 11.8.2012 17:44:20
Kdo je proti restitucím je FAŠISTA !, Miloš Zeman, 11.8.2012 17:44:20
Kdo je proti restitucím je FAŠISTA !, Miloš Zeman, 11.8.2012 17:44:20
Kdo je proti restitucím je FAŠISTA !, Miloš Zeman, 11.8.2012 17:44:20
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:44:12
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:57
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:46
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:35
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:35
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:34
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:34
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:34
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:34
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:20
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:20
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 17:43:06
Želiv připomněl zločiny komunistů z 50 let, JUDr.Karel Vlk, 11.8.2012 17:19:28
Nedemokratické jsou projevy sociálních demokratů osočující církev.Zrovna v době kdy v klášteru Želiv byla připomenuta památka kněží silně poznamenaných komunistickým režimem.Čest jejich památce
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 17:29:09
Pssst,o tom se nemluví.
!!!, Anonym, 11.8.2012 17:18:07
Sklapni moučný červe. Proč vždycky do politiky lezou lidi, na které se nedá ani dívat!?? Asi mindráky z ksichtu, tak si musí něco dokázat, že?
Sobotka, Iva, 11.8.2012 17:16:11
Sobotko, už drž hubu, každý den nějaký blábol a čím dál horší, zmiz na smetiště politických dějin, už jsi si projevil dost.
Mám pocit, že poslední, baba jaga, 11.8.2012 16:43:43
jakž,takž rozumný předseda v ČSSD byl V. Špidla. Byl ale velkej suchar a nebyla s ním sranda. Za to sranda z předsedů ČSSD od S.Grosse, přes J.Paroubka až po B.Sobotku narustá geometrickou řadou!
Patřím mezi ty, kteří zažili druhou světovou válku, Josef Kobylka, 11.8.2012 16:40:38
a padesátá léta. Proto si pamatuji jak obdobné plakáty byly v té době na každém rohu. Mladým, kteří tuto dobu nepamatují ji tyto plakáty nepřipomínají a proto jsou k nim tolerantnější. Pro mne jsou však projevem nacistického a komunistického myšlení autorů a partajních papalášů z ČSSD. Nemyslím si, že kritika ČSSD ze strany církví je cenzorské a nedemokratická.
SOBOTKO !!! SOBOTKO !!! UŽ se KONEČŇE NAUČ DĚJINY ČR a PAK MLUV!!!, Anonym, 11.8.2012 16:39:22
SOBOTKO !!! SOBOTKO !!! UŽ se KONEČŇE NAUČ DĚJINY ČR a PAK MLUV!!!, Anonym, 11.8.2012 16:38:50
S komunisty navždy v čele vstříc zářným zítřkům a nikdy jinak!!, cynik, 11.8.2012 16:31:20
Smutné je, že pravdu zas hlásá bývalý bolševík, GeorgeRici, 11.8.2012 16:28:44
Miloš Zeman má opět pravdu , tentokrát ohledně církevních restitucí, které jsou NACIZUJÍCÍ SNAHOU STB SPOJIT OD JARA 2012 MODRORUDOORANŽOVOU NÁRODNÍ FRONTU VE JMÉNU BOJE PROTI CÍRKVI POD PRAPOREM LENINISMU A VĚDECKÉHO ATEISMU. Pouze hlupák a nebo ten, kdo byl jejich za normalizace, může na ty "špeky" proti restitucím skočit. Ovšem Sobotka má pravdu v tom, že na postu prezidenta ani na postu poslanců by již takto stará garnitura prostě neměla existovat, mohou dělat poradce, ale státní funusy si odpusťme, ano ??!!
může , ministrant, 11.8.2012 16:16:10
mě prosim vás někdo vysvětlit co má bůh společného s církevními restitucemi a proč bude děkovat kaloskovi za to že církve dostanou nebývale vysoký majetek jak říká kníže a jestli je to k slávě boží nebo k čemu vlastně.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:33:31
to máš možná tak.....ona nakonec každá zlovůle a stupidita nakonec ke slávě Boží sloužit bude, jednoduše proto, poněvadž Bůh má pevně všechno ve svých rukách a z tohoto života nikdo z lidí dříve nebo později nevyvázneme živí, tudíž se vyplatí pozvednout v mezičase i meč na obranu víry, kdo toho je schopen, a hnát všechny ty poturčence křížovou vojnou svinským krokem pryč z Parlamentu, ze Sněmovny i z Hradu ....
Jsem proti antiklerikálním rudomodrooranžovým sektářům, GeorgeRici, 11.8.2012 15:54:05
pokládám za správné dát šanci i antirestitučním neznabohům komunistické rétoriky, tedy procházkovcům, socanům, komančům a dalším, co podporujete linii ideologického boje STB v roce 2012 za Vědecký ateismus a k tomu pochopitelně slouží i celá kampaň, vyvolaná "štvanci duše" kolem a s pí Procházkové a Procházkovou. Proto si myslím, že je dobré si do lejna šlápnout zavčasu, než potom zjistit, že sloužíme opět jak hlupáci STB a KGB, což se bohužel všem, co jste se ke kampani proti restitucím přidali, děje. Socani v čele se Sobotkou vytáhli kalibr normalizačních termínů a postojů, podle kterých jste jasně čitelní jako bývalí ideologičtí pracovníci, odkojenci filosofie marx-leninismu, čtenáři Kapitálu a dalších Leninových slátanin, jejichž konspektování z vašich hlav dodneška vylézá a zasírá politický dnešek nanovo. Proto říkám jasné ne, proto říkám, že šlapete do hovna, když jdete proti ekumenické novodobé církvi a proto je dobré i podobný obrázek osobně promeditovat, strach nestrach, pouze čert se bojí kříže, kdo si je svým ateismem natolik jistý, nebude se nějakým obrázkem znepokojovat, kdo ctí Madony , světice a další církevní relikvie, může bez jakéhokoliv náboženského fanatismu či touhy ovlivňovat kohokoliv, přeposílat každou podobnou vzácnost klidně dál ... poněvadž má každý právo nejenom na víru, ale i na nevíru, na samostatné a svobodné naložení s rozhodnutím, zda ve svém životě věřit či nevěřit, je správné těchto obou práv ctít. Protože ovšem zde soustavně již od jara tohoto roku dochází k sektářskému, jednostrannému, fanatickému a nekompetentnímu štvaní proti církvím v rámci tématu o církevních restitucích, rád vás všechny, poturčence v této novodobé křížové vojně setnu duchovním mečem Svatého Ignáce z Loyoly, což třeba tímto obrázkem a touto diskusí i činím. Rád si to s nimi tady veřejně na Face rozdám ...
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Babicka, 11.8.2012 17:09:38
GeoreRici good luck and God be with you. :-)
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Babicka, 11.8.2012 17:09:37
GeoreRici good luck and God be with you. :-)
Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik., Anonym, 11.8.2012 15:44:26
Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel v této zemi má podprůměrný intelekt… Prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc.
Sobotko, neboj se Haška se Škromachem a zruš, altman, 11.8.2012 15:42:26
ten bohumín. Možná se zase vrátíme ! Tví bývalí voliči.
Plakát výborný, horší je na to reakce Čt24. , Anonym, 11.8.2012 15:38:33
Proč jsou na Čt 24 každou 1/2 hodinu stejný zprávy. Já vím, že je tam ten čudlík na vypnutí, ale proč Borek, Písařovicová, Kroužková, "nejhorší s ksichtem pod stolem je Strouhalová" proč to nejde říct jednou, dvěma větami, proč se tyhle "komentátoři" vykecávají furt o jednom, a potom řeknou "krátce". Kdo tyhle blbky vybral, klobouk dolu.
S bilbordy ČSSD souhlasím, remcal, 11.8.2012 15:32:51
Černoprdelníci vyskakují a dráždí je bilbordy ČSSD. Já s těmito bilbordy naprosto souhlasím, protože přesně vystihují nemorálnost církevních "prostitucí". Jen více takových bilbordů po celé zemi. Šašek Zeman dnes Právu říká, že by k restitucím mělo být vyhlášeno referendum. To by dopadlo!
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, georgeRici, 11.8.2012 16:01:28
Ano, to by dopadlo, víte jak? Konečně by se prokázalo v referendu, že STB, která v zájmu ideologie Vědeckého ateismu udělala a vytváří již od jara 2012 novodobou jednotnou Národní Frontu z fanatických antiklerikálních modrorudooranžových sektářů včetně několika infiltrovaných iniciativ a pí Procházkové, nemá těch 80% lidí, poněvadž slušný člověk nejenom ví, že co bylo ukradeno, má být vráceno, ale také má potuchy o tom, že každý občan má právo nejen na nevíru, nýbrž i na víru, počet věřících v naší zemi by referendem byl jasně stanoven ...
Stav billboarty - vole Sobotko - míň kecej - billboardy jsou inteligentnější než tvá myšlenka., Anonym, 11.8.2012 15:15:56
víš? Koneckonců - ten billboard je opravdu nejenom vynikající, ale znamená jasný signál všem, kdo volí KSČM - díky za všechno.
Milí církevní hodnostáří, radek baculka, 11.8.2012 14:42:31
Prosím o odpověd na otázku, proč má stát (vlastně spoluobčané) platit neustále víc a víc církevních hodnostářů když věřicích rok od roku ubývá, neboť počet učitelů se právém redukuje počtem dětí, naše ústava zaručuje všem stejné práva a povinosti, ale jaksi vám zaručuje KOMUNISTICKÉ PRAKTIKY A VÝHODY KTERÉ TAK RÁDI PRANÍŘUJETE.
Lidi, tyto jména KOLABORANTŮ taky NEZAPOMEŇTE !!!, Mefistofeles HALÍK, 11.8.2012 14:16:51
Pro církevní restituce hlasovali: ODS Zdeněk Boháč, Pavel Drobil, Ivan Fuksa,Lenka Kohoutová,Petr Nečas,Jaroslav Plachý,Pavel Staněk,David Šeich,Tomáš Úlehla, Jaroslava Wenigerová,Václav Baštýř, Jan Bureš, Radim Fiala, Zdeňka Horníková, Miroslava Němcová, Zbyněk Stanjura, Jan Vidím, Jan Bauer, Jan Čechlovský, Daniela Filipi, Tomáš Chalupa, Jan Kubata, Vít Němeček, Aleš Rádl, Pavel Suchánek, Boris Šťastný,Vladislav Vilímec, Marek Benda, Jana Fischerová, Miroslav Jeník, Jaroslav Martinů, Jan Pajer, Ivana Řápková, Pavel Svopboda, Jiří Šulc, David Vodrážka, Petr Bendl, František Dědič, Han Florián, Radim Jirout, Václav Mencl, Jiří Papež, František Silvera, Igor Svoják, Petr Tluchoř, Ivana Weberová. TOP 09- Starostové Jiří Besser, Jaromír Drábek, Alena Hanáková, Rudolf Chlad, Jana Kaslová, Helena Langšádlová, Vlasta Parkanová, Jaroslava Schejbalová, Renáta Witoszová, Zdeněk Bezecný, Jaroslav Eček, Leoš Heger, Michal Janek, Daniel Korte, František Laudát, Gabriela Pecková, Karel Schwarzenberg, Ludmila Bubeníková. Jan Farský, Luděk Jeništa, Róm Kostřica, Jaroslav Lobkowicz, Stanislav Polčák, Jiří Skalický, Petr Gazdík, Jan Husák, Ladislav Jirků, Patricie Kotalíková, Anna Putnová, Jan Smutný, Josef Cogan, Martin Gregora, Jitka Chalánková, Miroslav Kalousek, Václav Kubata, Jiří Oliva, Aleš Roztočil, Bořivoj Šarapatka. Z LIDEM sviní :Lenka Andrýsková,Dagmar Navrátilová, Jiří Rusnok,Radim Vysloužil,Viktor Paggio, Jana Suchá, Karolína Peake, Martin Vacek.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:13:56
Vyzývám ty, kteří hlasovali pro církevní restituce, aby zcela rozpustili Sněmovnu, Parlament a odstavili prezidenta Klause ... na rozdíl od kolaborantů a vlastizrádců , kteří svou štvavou antiklerikální demagogií nastolují znovu ML a Vědecký ateismus, si myslím, že za podobný akt a za podobnou pomoc českým občanům, lidu a národu, nebudou potom při prosazení přímé demokracie islandského typu při volbách od občanů podle nového volebního zákona out ... je to jediná smysluplná cesta, jak dál - bez politických stran v politice
Sobotko, včera v TV jste sledoval Mefistofela Halíka ??, Nový Jáchymov, 11.8.2012 13:50:56
Kromě stálého ironického úšklebku nad Procházkovou prohlásil, že ČSSD je vyčichlá a nemá žádné kvalitní osobnosti.A plakát je okopírovaný od Nacistů či komunistů. Co vy na to???
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 14:17:07
Konečně Sobotka ukázal, že se dovede trochu bránit. Teď by se měl zaměřit proti Zemanovi. Jinak dopadne jako posledně. Bude vítězem voleb, ale vládnout bude stejná horda jako dosud. Jestli nezruší konečně ten nesmyslný Bohumín, tak ho nic jiného nečeká.
a mě se ten plakát libí, konečně ze socdemáků vypadlo něco vtipnýho, pepek vyskoč, 11.8.2012 13:29:17
a co zaujme a ten hon a blázinec co nastal je k smíchu, včetně pitomců v ČT Borka a anorektičky Písařícovy a blby Kroužkovy a to musím platit!!!!!!Kdyby byli tyhle trubky na soukromy, jsou mě na háku, neplatím je, ale veřejnoprávní má mít úroveň a tu setsakramensky nemá.
Círve jsou přežitkem, Alžběta, 11.8.2012 13:05:22
Ukazuje se, že takový spolek, jako jsou současné církve, je zbytečný. Na tahanice kolem majetku je tu spolků a zájmových skupin až dost. Pokud nedokáže církev kultivovat prostředí, má agresivní slovník těch nejvulgárnějších politiků a nedokáže na politiky apelovat v zájmu postižených, nemocných a jinak znevýhodněných lidí, tak se může klidně rozpustit. Kristus takovou církev nepotřebuje.
Kdo nepodporuje restituce je FAŠISTA !, MILOŠ ZEMAN, 11.8.2012 12:46:51
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:17:54
Nejenom fašista, gegegege, ale přímo leninista ... !
Kdo nepodporuje restituce je FAŠISTA !, MILOŠ ZEMAN, 11.8.2012 12:46:51
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:18:36
Nejenom fašista, gegegege, ale přímo leninista ... !
Kdo nepodporuje restituce je FAŠISTA !, MILOŠ ZEMAN, 11.8.2012 12:46:50
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:19:01
Nejenom fašista, gegegege, ale přímo leninista ... !
Snad nečekali, že je za to zdržování návratu k středověkým (zatím jen vlastnickým) poměrům církev, pochválí ?, 11.8.2012 12:28:37
Kolik hektarů mohou církve získat v lukrativních místech Praha-Ďáblice 413,2 Praha-Hloubětín 123,9 Praha-Slivenec 54,8 Praha-Řepy 49,3 Praha-Břevnov 41,3 Čeladná 4386 Dobřichovice 707,6 Lhota u Dolních Břežan 290 Horoměřice 151,2 Zvole 109 Únětice 100 Poděbrady 63,7 Čáslav 44,7 Kutná Hora 27,8 Český Krumlov 757 Jindřichův Hradec 137,6 České Budějovice 57 Písek 64 Mariánské Lázně 657,6 Litoměřice 71,7 Olomouc 26,1 Znojmo 534 Mikulov 105 ++ www.novinky.cz/domaci/275022-restituce-udelaji-z-cirkve-nejvetsiho-majitele-pudy-a-to-te-nejlukrativnejsi.html
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:26
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:25
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:25
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:25
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:25
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:24
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:24
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:24
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:12
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:11
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:11
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:11
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:11
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:27:11
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:58
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:58
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:58
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:58
Děkujeme ČSSD a KSČM, jakož i osvíceným poslancům VV, spisovatelce, Anonym, 11.8.2012 12:26:49
Lence procházkové a dalším, že bojují proti schválení tohoto paskvilu zákona o restitucích církvím!!! tento zákon nesmí být v této podobě schválen!!!! Je to krádež!!!
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:47
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:47
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:31
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:31
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:23
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, , Anonym, 11.8.2012 12:26:23
Pane Sobotko po tom jak se pan Duka a jeho partička pustila do politiky na straně TOP a ODS, není třeba si brát servítky. , Tomas, 11.8.2012 12:26:16
Jednání Duky a jeho party je skandální. Svědčí jen o naprosté zkaženosti a bažení po majetku za každou cenu. Tohle chování je naprosto nepřípustné a pro církve zničující. Doufám,že většina daňových poplatníků bude volit tak, aby si již za dva roky mohli církve platit pouze jejich věřící - pokud nějací zbudou. Osud těchto prelátu žehnajících naprosto nedůvěryhodné a protistátní vládě je mi lhostejný.
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO, CHAMTIVÉHO BLBA!, Anonym, 11.8.2012 12:26:08
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO BLBA!, Anonym, 11.8.2012 12:25:41
CO JINÉHO ČEKAT OD KOLABORANTSKÉ, PEDOFILNÍ CÍRKVE A JEJICH LÍNÝCH, TLUSTÝCH SOCEK! DUKA JE JEN UKÁZKOU NENAŽRANÉHO BLBA!, Anonym, 11.8.2012 12:25:41
Začali jste Sobotko kampaň dobře, takže neslevte , ju, 11.8.2012 12:18:52
a modrým se zase neomlouvejte, oni se s vámi také nebaví, svými hlasy protlačují veškeré zákony a Nečas vás sejme na každé tiskovce i když je fakt, že nyní skoro nevylejzá.Ona je v tomto případě slušnost někdy na obtíž. Takže podle hesla, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
církev je banda pedofilů v čele s dukou, Anonym, 11.8.2012 11:58:18
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, GeorgeRici, 11.8.2012 16:21:47
Vážně, a to se o sebe tak strašně bojíš, že si bereš masku Kukluxu a nebo si nevěříš, že to nepodepíšeš, co tu hlásáš ?
Komu co chybí ?, Občan 0, 11.8.2012 11:43:48
Obecně politikům slušnost, církevním představitelům soudnost, ale většinou jim chybí obojí.
Církev je nedemokratická a tmářská., Standa, 11.8.2012 11:29:26
Kampaň je správná a máme dost trojkoaličních a církevních zlodějů. Měla by být tvrdší. S váma se taky v PS neserou a protlačí si sami každou zlodějnou. Potrefené husy skutečně kejhaj!
ČSSD - ZRUŠTE BOHUMÍNSKÉ USNESENÍ !!!!, Anonym, 11.8.2012 11:09:10
Otíku Laffer ČSOBotko, ty jsi normální směšná čuráčí palice. :-), Klauzewitz, 11.8.2012 10:56:13
Bohouši sklapni..., Anonym, 11.8.2012 10:32:33
tebe už nikdo nebere vážně..
Dluhbotka, #, 11.8.2012 10:06:30
Sobotko, paměť je sviňa. ČT zaslouží uznání, jak dokázala tak rychle zareagovat a vytáhla plakát z padesátých let. Autor plakát pomocí počítače odstranil pozadí a a skandál oranžových puberťáků bez svědomí je na svět. Pubertální vedení Lihové domu na plakátem zahýkalo a radovalo se z úspěchu. Takový výsledek nečekali. Potrefená slepice kdáká. jste smečka nevychovaných hulvátů, které není nic svaté a nemáte v sobě kousek cti, když dokáže použít motivy z plakátu z nejtvrdšího pronásledování občanů této země. Kdákáš jako slepice, když do kurníku vběhne liška. Každý slušný člověk se musí zamyslet, jestli vás volit. Paroubek si taky myslel, že může strunu hulvátství napínat do nekonečna a ta nakonec praskla. Vy jste se dali stejnou cestou v naději, že vám to přinese zlepšení preferencí. Urážíte velmi vulgárně důchodce a teď církve. jenom zapomínáte, že ne vždy účel světí prostředky. Začalo to ROP severozápad a dostihlo to Ratha a ještě dalších 10 hejtmanů se třese strachy, kdy příjde na ně. Taky že příjde. protože od sebe popisujete a oranžová chamtivost nezná mezí bude ještě veselo. Ani oranžové tiskovky vás nezachrání. Hašek už pochopil, jak těžké šlápnutí do h-v-a tento počin je, hloupějšímu Tejcovi to trvalo trochu déle. mimochodem při posledním TV projevuje byl sice drzý jako opice, ale celý zčervenal v momentě, kdy velmi vágně obhajoval neobhajitelné. Sobotkovi jde o přežití a tak se usilovně snaží obhájit něco, co obhájit nelze. Je to urážka všech, kteří byli v padesátých letech pronásledování, mučeni a popraveni. Je to urážka taky jejich potomků, protože několik generací pociťovalo důsledku komunistické zvůle až do revoluce.
Pane..., mirek, 11.8.2012 9:44:13
Pane Sobotka co to vedete za kampaň?Jak je prosím vás srozumitelná,když musíte chodit a říkat jak jste to myslely,nepřipadáte si hloupě?A co má kampaň do krajů společného z církvemi.Nebylo by lepší říkat voličům jak jste hospodařili a na základě toho se ucházeli o jejich hlasy.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, pepek vyskoč, 11.8.2012 13:33:31
nemyslím, že v krajich si socdemáci vedou špatně, snaží se nebýt tak asociální jak celá vláda , drží školy, dopravu i zdravotnictví a tohle je téma i krajských a senátních voleb, protože se to týká celé republiky!
SOBOTKO, získáte více voličů pokud ZRUŠÍTE BOHUMÍNSKÉ USNESENÍ !!!!!, Anonym, 11.8.2012 9:42:25
Lidé už nechtějí žádné dohody s pravicí!!!!!!!!!!!!!!! NA TOM STOJÍ VÁŠ ÚSPĚCH VE VOLBÁCH. PETICE - http://www.petice24.com/zruseni_bohuminskeho_usneseni
NEMÁ TU SMYSL COKOLIV DĚLAT POKUD NEZRUŠÍTE BOHUMÍNSKÉ USNESENÍ !!!!!!!!!!!!, Anonym, 11.8.2012 9:39:07
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 9:56:27
Přesně tak, pokud bude čssd podobně arogantní jako pravice, nic se nzmění. Bomumínské usnesení je už stejně dávné přežité.
Nechápu pane Sobotko...PROČ NEZRUŠÍTE BOHUMÍNSKÉ USNESENÍ ?, Anonym, 11.8.2012 9:37:39
CHCI volit čistou levici, žádný PATOK S PRAVICÍ !!!!
Někteří pisálci jsou tu asi pěkní Kalousci., Anonym, 11.8.2012 9:26:27
Bohuminské usnesení, STOPKA, 11.8.2012 9:18:49
Z R U Š I T, a pravici poslad k ledu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A vše, co stát za dvacet let opravil, by se mělo započítat..., Dagmar Horváthová, 11.8.2012 9:17:57
... chtělo by to spočítat, kolik kněží u nás je z Polska a myslí si, že i u nás budou lidem vymývat mozky a říkat v kostele, koho volit a koho ne...se snad vracíme do středověku...je jasné, že jde o hodně, jenže už jsme si zlikvidovali ekonomiku a teď se ještě zavázat k placení církevních hodnostářů, kteří budou z kazatelny brojit proti vládě...a za chvíli přibude vyčíslení ztrát z Benešových dekretů a odsunu Němců...ČSSD to dělá moc dobře...
ZRUŠTE BOHUMÍNSKÉ USNESENÍ !, Anonym, 11.8.2012 9:14:14
Souhlasím s bilboardy, souhlasím z vaší kampaní i když vás zřejmě volt nebudu., Anonym, 11.8.2012 9:13:41
REFERENDUM, Anonym, 11.8.2012 9:10:12
Ať se především omluví to tlusté prase Duka národu za to, že národ , Opočenský, 11.8.2012 9:09:24
nazval lůzou. On sám je parazit.
NEvolit ČSSD jsou stejní jak ODS, TOP , ale KSČM snad na ně najde nějakou páku aby je dostala kam patří, pu, 11.8.2012 9:06:41
Jen klid Bohušu,, Frank, 11.8.2012 8:34:41
volby se blíží.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Jaromír, 11.8.2012 8:43:41
Jenže to už bude pozdě...........
Římští katolíci chtějí obnovit svůj vliv a moc, Jan Hus, 11.8.2012 8:27:54
Moc jako ve středověku už nezískají. Ale byznys a prachy mohou pomoci k lepší hmotné existenci i ovlivňování politiky státu. O to jde.
čt 24, Tonda31, 11.8.2012 8:23:57
Na tu U.K. na čt24 jsem se díval a p.Procházková je nějak mimo realitu :-(
Nečas by měl zřídit komisi!, NN, 11.8.2012 8:05:12
Každý plakát, respektive každý obrázek, který má přijít na veřejnost třeba i na internetu, by tato komise schválila k publikaci. Máme přeci dost schopných posuzovatelů (např JUDr Marek Benda), kteří by rozhodovali. Když to fungovalo za C.a K. Rakouského mocnářství, tak proč ne dnes!
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Petr, 11.8.2012 8:13:25
přesne jste to vystihl, ať zakážou publikované politické reklamy pravičáckých protivníků, šak co pravičák to bývalý komunista a eštebák a dnes zloděj, tak praxi v tom májí, co?
dívali, ., 11.8.2012 7:48:09
jste na včerejší U. K. ve 22:00 jaký velký prostor bez přerušení dostal katolický prezident Halík a jaký spisovatelka Procházková, samozřejme neustálé přerušovaní pravicovým redaktorem Klepetkem. Je poznat proti komu a čemu vedou politickou kampaň pravicové a katolicizmem zfanatizované veřejnoprávní média ČR a zato je platíme.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Lundner, 11.8.2012 9:12:33
Paní Procházková si zaslouží respekt a úctu. Jezuita Halík je katolický demagog a xindl.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 8:13:32
Halík se spletl, národ mluví na tom plakátu o Nečasově, Kalouskově, Dalíkově, Řebíčkově (atd) ruce.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, anča, 11.8.2012 12:13:17
Vždyt ten bilbord má pravdu. katolické církvi jde tolik o majetek že bych tam toho duku ukázala celého i s naší vládou
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 8:08:21
No standart TV - šmejdi!
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Petr, 11.8.2012 8:08:07
ba naopak katolici si serou do vlastního hnízda lidé už nejsou sprostí a nedají se fanatizovat katolickým klérem a za jednu, dvě generace to bude sekta z párem blbců!
Pravda už nikoho nezajímá - tu jde o MOC , Tonda31, 11.8.2012 7:35:19
23 let od pádu komunistů nedokázali noví vládci nic vyřešit. Problém s narovnáním aspoň částečných křiv na církvi se neřešilo a odkládalo ... Tohle odporný divadlo nemá už nic společného o nápravu,ale čistě je to jen a jen politická hra. Kde církev je brána jako figurka proti svému politickému soupeři. Pravda,už nikoho nezajímá a nějaká náprava křivdy ??? Tu jde o MOC. Nezapomeňte,že budou volby na podzim a politici se snaží vytřískat s toho body.
Vážení, ., 11.8.2012 7:31:20
Česko je prosáklé katolickým fanatismem a k tomu je podpororujou všechny pravicové a veřejnoprávní média, proti tomuto zfanatizovanému národu co je budou zase a zase volit, nezmůže hrstká národa nic, tak to bylo, je, i bude "amen"
Proč církve nepálí sociální problémy?, , Anonym, 11.8.2012 7:29:05
je zvláštní, že církve tak planou v otázce majetku, a nikoli v otázkách sociálních. »Nezaměňujme církevní potentáty a obyčejné věřící. Mám spolužačku, která je věřící, má tři děti a je bez práce. Věřte mi, že nechápe, proč by církve měly dostat takto obrovské prostředky na úkor sociálních programů státu. Naopak, vnímá to jako mnoho jiných občanů, jako vrchol drzosti,« řekl Haló novinám senátní kandidát KSČM ve volebním obvodu Třebíč Josef Zahradníček, který je rovněž členem petičního výboru, organizujícího petici Stop církevním restitucím.
ČSSD a restituce, vera, 11.8.2012 7:11:55
Proč ČSSD plně nepodporuje paní Procházkovou,její argumentY jsou pravdivé,je to slabá strana,
Co dodat k uměleckým signatářkám ,..., jozin, 11.8.2012 2:58:09
které podporují vrácení majetků církvím?Snad jenom to,že tento jim nikdy vlastně nepatřil a byl jim poskytnut k používání a hospodažení.Paní presidentové Dagmar Havlové se a jejímu názoru příliš nedivím,protože se vlastně k svému dostala podobným činem,jako by chtěly teď použít vláda a církve.Že budou okradeni vlastně všichni občané této republiky,to signatářkám vůbec nevadí,vždyť všichni signatáři a signatářky už jsou dávno za vodou.Potřebuje to ještě další komentář...?
Agresivní útok od církevních představitelů odpuzuje i věřící, Alžběta , 11.8.2012 0:32:44
Něco tak nechutného, co předvádí Duka a spol., kteří rozdmychávají nenávist a agresivitu ve společnosti, by se od Kristových služebníků dalo těžko čekat. Bohužel, s Božím slovem si evidentně hlavu nelámou a nic lidského, a to i velmi pokleslého, jim není cizí. Taková formální církev, která nemá se zásadami hlásanými v Bibli nic společného, je na úrovni politické strany a je vcelku zbytečná. Přetahování o majetek politici a strany zvládnou dostatečně.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, J8, 11.8.2012 8:07:16
To víš vidina majetku a moci udělala své.... Proč šel do důchodu arcibiskup Vlk? Protože s touhle formou a obsahem církevních restitucí nesouhlasil a proto tam byl nainstalován nenažraný Duka/moralista pouze na papíře a ve svých příspěvcích/. Natož Nečas v červnu navštívil Vatikán, kde papeži "slíbil věrnost" .... a teď bez jakých koliv argumentů, které by měli směřovat k veřejnosti to chtějí za každou cenu protlačit. Vzpomeňme jak se k tomuto tématu vyjádřil pan Tlustý a ten byl "v obraze"......
ČSSD a paní Procházková mají pravdu. !!!!!!!!!!!!, Anonym, 11.8.2012 0:01:02
Církvi žádné miliardy nepatří. Je to řízený tunel státní kasy Kalouskem. !!!!!!!!!!!! Styďte se rozkrádat peníze daňových poplatníků. Lidé nemaji na nájmy, potraviny, léky, mladí ztrácí zaměstnáni 80 procent národa je proti. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Policie by měla prošetřit, kdo financoval TOP -09 při koupi letadel. CASA. A prověřit Kalouskuv majetek. a zveřejnit. !!!!!!!!!!!!!
Nejlegračnější jsou ti umělci , ti jsou jako kdysi anticharta, Anonym, 10.8.2012 23:40:46
Nestojí za žbleb - posluhovači
http://www.zemannahrad.cz/, Anonym, 10.8.2012 22:27:32
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 11.8.2012 12:32:42
Zeman na Hrad, ale Mírov!!!! tam patří! Zadlužil republiku, prodával a ničil státní fabriky, lidi jsou bez práce!!! i díky Zemanovi-becherovce ožralé!!!
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Karol_sidon.jpg, Anonym, 10.8.2012 22:21:49
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 10.8.2012 22:24:55
jojo to stejné co Zeman
Socani go, nedejte se, fanoušek spisovatelky Procházkové, 10.8.2012 21:34:59
Nenechte si to líbit a dotáhněte svůj odpor restitucím do konce. Národ vás většinově podrží. Je to v zájmu většiny národa. Pravice to totálně podcenila a chce to hodit na vás!
ZEMAN placený ŽIDY a ODS restituce podporuje, Anonym, 10.8.2012 21:31:51
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, jozin, 11.8.2012 2:48:33
Jednotlivec se nad touto krádeží rozčiluje zbytečně.Nemá totiž ani minimální šanci na této zlodějně něco změnit.Takové typy,jako její eminence paní presidentová Dagmar Havlová s tímto řešením souhlasit může,protože se dostala k majetku podobným spůsobem,je takříkajíc za vodou.Koneckonců tyto typy nikdy neměli příliš pochopení pro plebs,jak s oblibou zvou občany,kteří si nic nenakradli..
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 10.8.2012 21:48:06
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
ZEMAN placený ŽIDY a ODS restituce podporuje, Anonym, 10.8.2012 21:31:51
ZEMAN placený ŽIDY a ODS restituce podporuje, Anonym, 10.8.2012 21:31:51
BLB A TOTÁLNÍ HAJZL ZEMAN, Anonym, 10.8.2012 21:30:12
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
BLB A TOTÁLNÍ HAJZL ZEMAN, Anonym, 10.8.2012 21:30:12
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
BLB A TOTÁLNÍ HAJZL ZEMAN, Anonym, 10.8.2012 21:30:12
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
BLB A TOTÁLNÍ HAJZL ZEMAN, Anonym, 10.8.2012 21:30:12
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
Minulé krajské volby Bohušu jste vyhráli díky Julínkovi., Anonym, 10.8.2012 21:10:56
A taky to podle toho vypadá. Kradete jako straky. Ty letošní chcete vyhrát díky koncentrované nenávisti k církevním restitucím,kterou chcete narvat do tupých palic lůzy pomocí masivní sprosté kampaně. Když to proserete,půjdeš do hajzlu jako neschopný oranžový idiot. O tom to je Bohušu,že jo.
http://www.petice24.com/zruseni_bohuminskeho_usneseni, Anonym, 10.8.2012 21:02:39
Sobotko, přestaň kvákat a začni makat na revizi přežitého usnesení z r. 1995.
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 10.8.2012 22:08:04
PŘIJAL MILOŠ ZEMANA ABY MOHL DĚLAT S KLAUSEM
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Anonym, 10.8.2012 22:08:04
PŘIJAL MILOŠ ZEMANA ABY MOHL DĚLAT S KLAUSEM
http://www.youtube.com/watch?v=aO-pONXaF7A&feature=related, Anonym, 10.8.2012 20:57:02
Co myslite nejhorši ODS zas chtěla krast nic jineho neumi hovado Nečas a Kalousek prvni nebezpečni!, Anonym, 10.8.2012 20:25:20, Anonym, 10.8.2012 20:48:28
Tak Sobotka má naprostou pravdu v tom, že se církev ozývá, v případě, kdy jsou ohroženy jejich slibované restituce, ale pokud jsou ohroženy různými škrty koalice životní jistoty lidí, k tomu se vůbec nevyjádřili.Takže raději pomlčte, protože ČSSD má pravdu s tím bilbordem a ona pravda většinou bolí, proto je tolik křiku.
UDĚLEJTE ZÁSADNÍ - ZRUŠTE BOHUNÍNSKÉ USNESENÍ - JINAK JE VŠE MARNÉ !!!, Anonym, 10.8.2012 20:42:37
LENKA PROCHÁZKOVÁ NA HRAD !!!!, Anonym, 10.8.2012 20:42:00
Paní Procházková, zkouknul jsem včechna videa vašich tiskovek, přečetl vše co jste napsala. PROSÍM, KANDIDUJTE NA PREZIDENTKU, JSTE NEJSCHOPNĚJŠÍ ZE VŠECH V TÉTO ZEMI !!!!
Nežijeme ve svobodně ani demokrtické ani právném státě Je mafii TOPka ODS mafie a tato asocilni vláda zločinců gaunerem a darebaku, Anonym, 10.8.2012 20:27:14
Nežijeme ve svobodně ani demokrtické ani právném státě Je mafii TOPka ODS mafie a tato asocilni vláda zločinců gaunerem a darebaku, Anonym, 10.8.2012 20:26:30
Co myslite nejhorši ODS zas chtěla krast nic jineho neumi hovado Nečas a Kalousek prvni nebezpečni!, Anonym, 10.8.2012 20:25:20
Co mayslite nejhorši ODS zas chtěla krast nic jineho neumi hovado Nečas a Kalousek prvni nebezpečni!, Anonym, 10.8.2012 20:24:35
Cirkev Hitler!!!!!!!!!!, Anonym, 10.8.2012 20:24:22
Svině prašivý Nečas ODS lhaři mafie !!!!!!!!!!!!! Jen at si přidaj ,vždyt maji čeho nám stále ubiraji chudečci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Anonym, 10.8.2012 20:22:59
Sobotka má pravdu Zeman spojil dablem s ODS svině, Anonym, 10.8.2012 20:22:44
Co myslite ČESKA hovado Komise Barosso euro Nečasi zlodej odstoupite dávno vyhodil pryč z vlady vennnnnnnnnnnn, Anonym, 10.8.2012 20:22:24
To nic Bohušu,to vám přináší další voliče,je to příliš nápadné a zinscenované, Anonym, 10.8.2012 20:07:38
Černoprdelníci budou bez oveček,těžko budou shánět ministranty na prznění
KUNDA ZEMAN ! zase žvaní, měli by jste ho "sestřelit", Anonym, 10.8.2012 19:49:16
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
KUNDA ZEMAN ! zase žvaní, měli by jste ho "sestřelit", Anonym, 10.8.2012 19:49:16
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
KUNDA ZEMAN ! zase žvaní, měli by jste ho "sestřelit", Anonym, 10.8.2012 19:49:15
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
KUNDA ZEMAN ! zase žvaní, měli by jste ho "sestřelit", Anonym, 10.8.2012 19:49:15
http://www.novinky.cz/domaci/275659-milos-zeman-kampan-cssd-proti-restitucim-pripomina-arijsky-boj.html
pane Sobotka, Ludmila, 10.8.2012 19:21:44
můžete mi říci co je u nás demokratické?
Re:Sobotka: Obviňování opozice ze strany církví je cenzorské a nedemokratické, Jeden z nich, 10.8.2012 19:38:00
jsem rád, že vy a arcibiskup Duka jste ti chytří, kteří to vědí!

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru