1.6.2011 19:53 - JINÝMA OČIMA Politický vězeň Jiří Stránský působí jako neřízená střela. Občas se chová jako armáda vos, která svými žihadly bodá úplně do všeho. Tak několik příkladů. Vládní koalice je šaškárna, prezident Václav Klaus obdivuje Putina a má rád ruštinu, pánem pražského Hradu by se měl stát Karel Schwarzenberg a vládnutí by mohla vzít do rukou mladá generace, která není postižena komunistickou výchovou.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Ten, , 18.10.2011 19:39:34
člověk si asi připadá nejchytřejší v celé republice.I tací už tady byli...
ve vládě blbci a katastrofa, , 19.7.2011 12:59:26
Ano, zvoleni ceskymi VOLI ci. Cesti VOLI ci si katastrofu preji jiz 22 let:-)
Kníže Blekota na Hrad ???, , 18.7.2011 14:20:22
Tak to je časovaná bomba, to by snad neobstálo ani jako pokus o špatný vtip. Dost na tom, že chrápe v parlamentu a na vládě, ještě by chtěl chrápat na hradě. Myslím, že v současné době by funkce na hradě, v parlamentu a senátu, zastávali lépe cvičení šimpanzi, než naše současná politická garnitůra. Ti by se asi nenechali tak snadno zkorumpovat a nedělali by takové hovadiny, jako současná vláda v čele se "Špatným počasím" a "Kraďouskem".
Kníže do krimi a pak vykopat za Sudeťákama, , , 18.7.2011 7:51:38
Kupuje si vliv, nyní se chystá na další volbu, rád by tu byl králem...Kubiška a Kraus mu mají pomoci ve spolku Národ pohasl, nebožtíka Palacha chtějí oprášit a zase zneužívat.
Už tojste toho nažvanili dost, další VV tu nepotřebujeme...
Národe!, , 18.7.2011 7:43:17
Klekni na kolena odpros komunisty za všecko, čím si jim ublížili! Ať už to konečně vezmou do rukou a povedou nás zase jen ke světlým zítřkům!
Pod heslem rohlík za dvacetník a pivo za 2 kačky!
Re:Národe!, , 3.9.2011 13:00:45
Proč vše rozděluješ na rudé a modré?? Co kdyby se levice i pravice vzali za ruce a táááhli společně???? Třeba do prdele!!
POZVÁNKA NA VÁCLAVÁK 28.6.2011 17.30 hod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 22.6.2011 17:56:18
Sdružení Veřejnost proti korupci pořádá diskusní setkání o korupci, které se koná pod záštitou OPONA o.p.s. v rámci akce TÝDEN SVOBODY na Václavském náměstí (horní část) v Praze dne 28.6. v 17.30. V panelu vystoupí představitelé sdružení VPK Jan Štern, Hana Marvanová a Jiří Pehe.
reagovat
!!!, , 9.6.2011 12:10:00
Myslí ten pán mladou generací lidi, jako je sl Kočí ? No potěš nás pánbůh. Kníže Blekota na Hrad ? To by bylo dobré jedině z toho důvodu, že by buď spal nebo by mu nebylo rozumět, a tak by dělal méně škody, než Klaus. No potěš nás pánbůh.
Re:Pane Stránský,, , 3.6.2011 18:21:47
omlouvám se, odjelo to dřív. Mám stejný názor jako pan Stránský, prezidentem bych rád viděl pana Fischera.
Stránský., , 3.6.2011 10:32:10
Asi má pan Stránský strach,že pokud se komunisté zase dostanou k moci,tak dojdou k závěru,že jím odseděný trest nesplnil výchovný účel a dají ho to sedět znovu.
Jiří Stránský a Arnošt Lustig,, , 3.6.2011 9:00:51
podle mého názoru skvělí lidé, nadaní spisovatelé. Lidem kteří prožili to co tito pánové, je dobré naslouchat a z jejich slov si vzít patřičné ponaučení. V této zemi není mnoho takových jako oni.
?, , 3.6.2011 8:23:59
Klidně, já nejsem proti, mělo by se v tradici vlastizrádců a diletantů pokračovat :)
premiérův synek, , 3.6.2011 3:27:29
Hlavně, že seděl za komunistů ve vězení za "smyšlené" rozkrádání národního majetku. Takovýhle lidi budou plivat na režim?? slon
Vzhledem k věku, , 3.6.2011 0:11:47
Jdi se léčit Stránský a vezmi sebou Cibulku, oba jste magoři co nemají v palici nic jiného než Rusko, KGB, STB a komunisty. Tomu se říká stihomam a vy už máte rozvinutou formu. S Karlíkem si jděte na pivo a nevnucuj nám tohoto, spícího panáka jako prezidenta.
Re:Vzhledem k věku, , 4.6.2011 10:58:15
PAne, je mi vás lto. Nejhorší je, že na hlouých lidech je založena síla nepravosti. Kdybyste to uměl a naslochal, co vám pan Stránský chce sdělit, asi by to tady vypadalo lépe.Bohužel nám pocit demokracie a konce bolševizmu zaslepi oči a nechali jsem se oblbnout partou grázlů, kteří využili zaslepení, zbabělost po bolševickém reřimu, hloupost k nenápadné změně rodící se demokracie v Gaunerkracii. Nevím pane, co jste byl za bolševika, ale rozhodně nic dobrého.
Re:Vzhledem k věku, , 3.6.2011 8:43:21
I přes všechny persekuce si pan Stránský zachoval zdravý rozum, je to skvělej chlap s osumdesátiletým tělem, ale mladým duchem. Jestli mu chcete něco odpouštět, pak jste buď milosrdní, nebo asociálové bez páteře. Myslím, že to druhé, lidi jako vy neví co je svědomí. Pana Schwarzenberka bych taky bral za prezidenta.
Re:Vzhledem k věku. Kníže tak do rodinné hrobky.., , 18.7.2011 7:57:57
PŘEČTĚTE SI JEHO DENÍK PAMĚTÍ, JAK PO REVOLUCI KANCLÉŘI KOHLOVI,SPOLU S HAVLEM BYLI NABÍZET SUDETY A ODŠKODNĚNÍ NĚMCŮ.
NAŠTĚSTÍ JE NEBRAL VÁŽNĚ. POKUSIL SE NÁS PRODAT UŽ NĚKOLIKRÁT, TŘEBA PODEPSAL RADAR, UŽ JSTE ZAPOMNĚLI??
CHTĚL BY TU BÁT KRÁLEM, TAK JEDINĚ GILOTINU ZASLUHUJE.
dejte si to do pořádku,diskuze je nějak utajená., , 2.6.2011 21:04:11
ale žádná škoda,beztak sou to samý bláboly.pane stránský máte naprostou pravdu.
Re:dejte si to do pořádku,diskuze je nějak utajená., , 3.6.2011 0:12:56
Palivče a ty jdi na to pivo s nima.
Re:dejte si to do pořádku,diskuze je nějak utajená., , 3.6.2011 14:12:13
bylo by to lepší,než číst tady ty kecy .von mejlit se může každej,člověk učenej,stejně jako nevzdělanej blbec,ale tady se to těma blbcema jen hemží.
Marek Eben, , 2.6.2011 20:33:09
Myslím, že kníže už ne. Pro mne je jediným solidním kandidátem na prezidenta Marek Eben - inteligentní a vzdělaný nikomu politicky nezavázaný člověk a takového ČR potřebuje .
Re:.KOMEDIANTI, HERCI A HERKY UŽ PŘEDVEDLI SVOU , , 18.7.2011 8:03:10
SLUŠNÝ ČLOVĚK NEMŮŽE BÝT V ODS, JAKO TŘEBA TOPFER, KTERÝ SI BERE PRACHY NA KANCELÁŘ ,16000 MĚSÍČNĚ A TA PŘITOM SÍDLÍ V JEHO VLASTNÍM DOMĚ-DIVADLE.CHUDÁK MALEJ...A TAKOVÝCH HAVLOVÝCH VYKUKŮ JE TU PLNO...
Co říká korán?, , 2.6.2011 17:54:43
„A bojujte na stezce Boží proti těm, kdož bojují proti vám, avšak nečiňte bezpráví, neboť Bůh nemiluje ty, kdož bezpráví se dopouštějí. Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vyhnali vás, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je – taková je odměna nevěřících! Jestliže však přestanou … tedy Bůh věru je odpouštějící, slitovný! A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu. Jestliže však přestanou, pak skončete nepřátelství, ale ne proti nespravedlivým.“
Stránský - vylízaná hlava, , 2.6.2011 17:48:33
Sice jsem o tomto člověku nikdy nic neslyšel,ale z jeho blábolů je domnívám, že má Alzheimera komplikovaného alkoholem.
Re:Stránský - vylízaná hlava, , 4.6.2011 11:01:39
PAne, hloupost provází vulgárnost, sprostota, protože se v hloupé hlavě nic jiného urodit nedokáže. Jestli tento podivný režim stojí na takovýchto lidech, psk se nedivím, že to tady tak vypadá. Blbové jsou nejlepší tvorové k orání.
Re:Stránský - vylízaná hlava, , 2.6.2011 18:22:54
Nevíte kdo je J.Stránský a ještě se tím chlubíte? Dal bych vám pár rad, ale ve vašem případě je to usuzuji zbytečné...
doplněk, , 2.6.2011 17:46:43
Proč Vy rozumové nejdete do parlamentu ,do ulic ,proč Vam nevadí zásadní věci-nesmyslný senát bez pravomocí za neskutečné peníze s výhodami zdarma do smrti ?Tady plkáte ptákoviny a podstatné věci Vam nevadí? Co jste potom zač?Chcete peníze na jídlo,na bydlení na zdraví a nic pro to neděláte ?Dobře Vam tak za tu vládu bnlbců,tolerujete ji tak Vam patří.
rada hňupum , , 2.6.2011 17:42:38
Většina co jste se zde vyjádřili ,jste tež blbci. Tady nevyřešíte plácáním nesmyslů nic. Jděte hrdinové do ulic do první linie a ukažte nam všem jací jste borci.
Věc celé této republky , , 2.6.2011 16:55:53
Zeptejte se archyvu STB a těch lidí co trpěli a pořád mlčí protože jsou především češi a ještě se stále za čechy považují a nemají potřebu stát jakým koliv spusobem okrádat jen mu přispívají ale stát takové lidi svím spusobem vyhani což je žalostné a dělný lid drží tento stát nikoliv Havlové a Klausové natož s pardonem neše šlechta a představa monarchie to je snad lepe podpořit usámu!??
Re:Věc celé této republky , , 3.6.2011 8:03:16
Jako Rom píšeš skoro dobře česky. Ještě pár chybiček odstranit a dám ti práci... :-)))
Re:Věc celé této republky , , 2.6.2011 17:35:21
to by musel začíst číst novoroční projev už na mikuláše půlku byho prospal a měl by ho tak sprostý že by tak dával špatný příklad mladé generaci která je již tak morálně zdevastovaná zářným příkladem našich politiků.
a zavedeme němčinu ve školách, , 2.6.2011 15:44:34
Chybí mi ještě doplnit -zavedeme ve školách němčinu, později i na úřadech a hlavní město bude Mnichov. Nevím jestli se dají názory pana Stránského omluvit jen stářím. A zavádění nových stran? Zvesela do toho, čím víc jich bude tím dřív staré zvítězí. To vám ty poslední volby nestačily?
Kníže prezidentem, , 2.6.2011 12:57:30
Kdo to je ten Stránský? Znal jsem asi tři a byli to správní chlapi, na rozdíl od tohoto pisálka, který nemá jiné zásluhy, než antikomunismus. Protože jenom ten, kdo nezná českou historii a 300 let poroby a taky to,co už tento představitel Bilderbergu v ČR napáchal ( uznání Kosova, lhaní o agresi v Gruzii, Čunek...)může nvrhovat takovou zhovadilost!
Re:Kníže prezidentem, , 3.6.2011 14:00:14
seš hovno a ne pamětník.pamatuješ si vůbec jak se menuješ ty vole?
k příspěvkům, , 2.6.2011 12:47:55
Nejdříve jsem se při čtení většiny příspěvků vyděsila.Kde se bere v lidech ta hloupost a agresivita,horší než s fanoušky ve vlaku po fotbale.Všem vulgárním příspěvkům chci říct,začněte u sebe.Naučte se vyjádřit svůj názor slušně.Dokud to nezvládnete nezasloužíte si jinou vládu,jiné politiky a jiný život.Myslím.
Re:k příspěvkům, , 2.6.2011 18:13:49
Kšá zpátky k plotně, pravdoláskařská a havloidní huso!!
Re:Arogance=lék?, , 3.6.2011 8:55:28
S čím zacházíš, tím scházíš... Jakou měrou měříš, takovou ti bude naměřeno. Pravda a láska nejsou pro tebe ničím? Jsi tak chudý? Jestli věříš jen v tvrdost a v sebe, jsi ten největší chudák na cestě do pekla...
Re:k příspěvkům, , 2.6.2011 18:35:50
tvoje reakce pod"dirk bogarde" plně potvrzuje pravdivost a správné myšlení té,kterou tak primitivně posíláš zpátky k plotně. Kam by ses měl vrátit asi ty sám...
Re:k příspěvkům, , 2.6.2011 15:11:32
Děkuji, vrať se k zástěře a šoupej nohama, nebo? kolit ti dává TOP 09, aby jsi špinila tento národ přiblblým vyjádřováńím k něčemu, čemu vůbec nerozumíš?
STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 12:47:18
To, co nám je o evropských stávkách médii zamlčováno....ISLAND v r. 2009 byl mezi prvními. Demonstranti zde před parlamentem donutily odstoupit nejen vládu, ale i neplatit za předchozí vlády dluhy! Vzory máme, tak jen je nutné zvednout svá líná pozadí od kompů...
Re:STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 15:15:09
Plně podporuji tento příspěvek a bylo by velmi dobré takto postupovat, chce to jen se spojit a udělat vše, aby banda zlodějů (poslanci a vládní garnitura) dopadla přímo: ... na tvář, ale pořádně. Musí se udělat pořádné www stránky, kde se vše bude organizovat a pak, společně s P-ČR, hasiči, provedeme ten krásný převrat.
STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 12:47:18
To, co nám je o evropských stávkách médii zamlčováno....ISLAND v r. 2009 byl mezi prvními. Demonstranti zde před parlamentem donutily odstoupit nejen vládu, ale i neplatit za předchozí vlády dluhy! Vzory máme, tak jen je nutné zvednout svá líná pozadí od kompů...
STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 12:47:17
To, co nám je o evropských stávkách médii zamlčováno....ISLAND v r. 2009 byl mezi prvními. Demonstranti zde před parlamentem donutily odstoupit nejen vládu, ale i neplatit za předchozí vlády dluhy! Vzory máme, tak jen je nutné zvednout svá líná pozadí od kompů...
STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 12:47:17
To, co nám je o evropských stávkách médii zamlčováno....ISLAND v r. 2009 byl mezi prvními. Demonstranti zde před parlamentem donutily odstoupit nejen vládu, ale i neplatit za předchozí vlády dluhy! Vzory máme, tak jen je nutné zvednout svá líná pozadí od kompů...
STÁVKA JE JEDINÉ MOŽNÉ ŘEŠENÍ PO VZORU ISLANDU Z ROKU 2009, , 2.6.2011 12:47:17
To, co nám je o evropských stávkách médii zamlčováno....ISLAND v r. 2009 byl mezi prvními. Demonstranti zde před parlamentem donutily odstoupit nejen vládu, ale i neplatit za předchozí vlády dluhy! Vzory máme, tak jen je nutné zvednout svá líná pozadí od kompů...
je vidět , že staří spisovatelé trpí demencí stejně jako Kadel ..., , 2.6.2011 11:26:45
Pane Stránský ,
kníže Kadel je živoucí důkaz , že modrá krev nevytváří nic než fikce o šlechetnosti šlechty - bejvávalo... a ještě jen sem tam...když pán Bůh nebyl doma.
Kadel nemá oči na prdeli , on je převážně má už jen zavřené, nebo polozavřené při spánku ve vládě i na K9 , K12 a pitomosti i vulgární plácá už i na mezinárodní scéně a ostudu dělá stejnou jako zloděj per . Mýlíte se , podívejte se na pověst a renomé , které vlastní Kadel dnes v Rakousku - tam ho nebere ani jeho příbuzná !!!
Co pozitivního , krom své osobní zábavy , kde se jako rentiér smrtelně nudí , pan kníže Kadel pro Česko udělal? Zprivatizoval si Becherovku ?
Ne , přes tuto "šlechtu" vlak nepojede,pane Stránský a s Kadelem , už vůbec ne.
Pan autor, , 2.6.2011 10:02:23
si zřejmě neuvědomuje, co s mládeží udělalo naše reformované školství. Tzv. kindermanagement byl už v Evropě vyzkoušen a výsledek byl tristní. V Česku se k tomu přidá ještě vykrádání a o další generaci se oddálí jakás takás možná renesance tohoto prostoru.
Otázník??, , 2.6.2011 8:36:57
Pan Stránský je spisovatel a tudíž jeho schopnosti jsou zřejmě posunuty poněkud výš. Když se novináři ptali prezidenta Bushe na to, zda je při řízení z titulu své funkce reflexivní, tak pravil, že ne, neboť musí rozhodovat. Reflexe národa neexistuje, neb by jí nemohl provádět národ jako množina, nýbrž každý z nás. Reflexe může i zraňovat, pokud jí vůbec jste schopni. Dále si musíte rozhodnout k čemu se má reflexe vztahovat a jak. Může se vztahovat k rozumu, citu i motivacím. Pokud se budete reflexí snažit postihnout kvalitu motivace, tedy sílu jenž váš žene kupředu zničit, a to přesunem do ostrého uvědomnění si. A jaká je vaše motivace? Ruština tu byla dávno před socialistickým systémem a zřejmě v podobě přibližující se dnešku mnohem dříve, než-li český jazyk. Ruština jako jazyk těžko mohla způsobit revoluci, neb je možné připustit, že tohle slůvko se v ní ani nemuselo vyskytovat, a to stejně jako u nás, či jinde. V době privatizace bytů někteří lidé tvrdili, že byt, tedy azyl není svým způsobem čistě zboží, neboť ztráta azylu je velmi nedobrou věcí. Což je pravda. A kniha jako zboží? Ekonomicky jistě a lidsky těžko. Knihy mám od mládí rád a vždy jsem se o vánocích právě těšil na ně. Knihy jsou má láska a žádoucí mánií. Tedy takovou, která se člověku kýmsi povoluje. Dnešní vláda jako každá jiná si užije, jak kritiky, tak občasného souhlasu, ale i mlčení. Dnešní vláda je otevřenou vládou a né jakousi množinou kabinetních panáků a rádoby mudrců jejichž mozek je poset vetchou moudrostí. Filosofie dávných věků žel dnes mnohdy nestačí a ta nová je příliš gnoseologicky formální a přesná, jak časové normály. Až z toho mrazí. Obávám se a jistě mé zkušenosti nejsou, tak zmlácené "lidskostí" jako u pana Stránského, ale řekl bych, že vládnout není radostí. Vláda národní jednoty je fikce a záležitost krátkých extaltických stavů v naší mysli v našem pojetí vnímání reality. Pokud budou politické strany se svými programy a představami a pokusy o jakousi speciální etiku, či "ideologoii" lišit jsou dohady uvnitř kabinetu zcela na místě. A kde? Že by v sudu po vzoru Diogena? Snad ne. Tahle společnost naštěstí je charakterizována tím, že lidé řeknou třeba i nahlas, co si myslí. Někdy to, co si myslí by z nějakého důvodu neobstálo a třeba ani neobstojí, jenže je to váš a ryze váš postoj. Odkud se vzal? Zřejmě z vás, vašich schopností, zkušeností atd. Pokud se týká toho, že používáme často slov, jenž se dotýkají cti a sebeúcty každého z nás, tak moc dobré to není, žel obávám se ke své hrůze, že někdy to z vás vyletí, ani nevíte jak a pak zpytujte svědomí. Jistě máte proč, neb v absolutním prostoru pravdy se nelze pohybovat. Absolutní pravda a absolutní vědění je žel všem živým tvorům Vesmíru nedosažitelné. To ví jistě téměř každý z nás a je to do jisté míry mlácení prázdné slámy. Jiná je absolutní pravda a malinko odlišná je vědecká pravda. Vědecká pravda obyčejně redukuje vše pouze na podstatné a prokazatelné, což je v jejím rámci nezbytností, aby se vůbec někam došlo, když automaticky probíhá kvas i v rovinách abstrakce. Existuje dokonce i matematická teorie korektnosti a jistě že i korektnost filosoficky chápaná a vaše osobní korektnost. Říká se, že když něco nevíte spolehlivě, nebo když máte pochybnosti, tak prý je lepší mlčet. Žel povaha informací je natolik problematická, že by se klidně mohlo stát, že budete raději mlčet celý život. A dobré to není a realizovat se to dá obtížně. Na rozdíl od doby minulé, nejenže můžeme kritizovat vládu a prezidenta i systém Henri,či náš systém, což je velké plus a nezbytnost. Občas můžete dostat ultimátum z webu nebo odjinud a tam je důležité vědět o co jde. Někdy se to zřejmě řešit dá, někdy to překračuje nejen vaše možnosti, ale i možnosti celého světa. Humor k životu patří a úsměv obyčejně, pokud nejste sklíčeni vašimi životními složitými starostmi a vůbec nemáte náladu na cokoliv, natožpak na nějaký humor, má on sám velmi přiznívý výzam na atmosféru směřující k důvěře a spolupráci. Někomu se může zdát, že to je prostuduchý tah, ale není tomu tak, pokud to opravdu ještě, někdy přežíváte jen díky tomuto dle někoho prostoduchému humoru. Když si uvědomujete, že situace je vážná, pak humor může způsobit, což je jeho drtivý dopad, že ji zlehčuje a tím jaksi devalvuje a zbavuje ji jejího nepříjemného účinku z mnoha stránek na každého z nás, nebo na některé z nás, ale přesto to takhle není, neb je to změkčení dopadu této tíhy, aby mysl určité potíže, či problémy vůbec byla ochotná si uvědomit a pokusit se je řešit. Upozorňuji pouze na to, že složitost problémů z hůry a jeho řešení je ohromně složité, protože ČR není ve světě sama. Můžete udělat jediný tah a tohle slovo nemám vůči lidem rád o kterém se domníváte, že je báječný, například uvalíte velkou daň na cukrovinky, které vedou ke vzniku zubního kazu a mizernému stavu zubů i našich dětí a důsledek? Desítky ba stovky firem můžou zbankrotovat, budou muset omezit výrobu a propouštět, vztahy k subdodavatelům budou zpřetrhány, nebo narušeny a mnozí lidé z důvodu existenčních potíží skončí patrně bledě. Pokud tedy snížíme množství cukru v cukrovinkách, či ho nahradíme čímsi jiným, pak název cukrovinky je minulostí, neboť nebudou obsahovat cukr. Pěstitelé řepy a výrobci cukru budou moci vše krásně zaplombovat. A z cukrovarů udělat galérie, kina, zařízení pro fajn zábavy s mladými, nebo i bytové prostory. Mnohdy vznikne Národní technická památka. Řepa se přestane ve velkém pěstovat a vše, co s tím souviselo vezme za své. To samé může potkat cukrovou třtinu. Takže jediný rádoby geniální tah způsobí problémy řekněme statisícům, či miliónům lidí.Jazyk není politika,jazyk nevykonává politické přehmaty, jazyk nedělá revoluce, ať již podařené, tak méně podařené. Jazyk je pouze nástroj. Za své použití lidmi nezodpovídá a není soudně nikomu odpovědný. Odpovědný je pouze člověk. Chtěl bych pouze upozornit na fakt, že socialistická výchova se směrováním ke komunismu vás a nás také třeba učila, že máte být čestní, spravedliví, pravdiví, obětaví, ochotní pomáhat a nasadit v zájmu vlasti i život. Tohle je ideál a o sexu a radosti z lásky a z jinakosti lidí, kteří jaksi s ideály zápasí a s lidskostí též, tak tady něco chybí. Pak je tu zájem ještě vyšší a globálnější a tím je zájem a nasávání lidství z hlediska člověka vůbec. A zda by vládnutí na Hradu měli vzít do svých rukou mladí lidé, tak to netuším. Říkám pouze jedno, že když vy jako 24 letý absolvent školy budete dělat matematickou analýzu jako posouzení tohoto oboru a pak jí bude dělat 60 letý tvůrčí matematik, tak musíte být geniální, aby jste se mu vyrovnal, či ho dokonce překonal, jinak to bývá pro mládí dost svízelné. Existují zde takové tři signifikantní pojmy a těmi jsou vládnutí, vedení a řízení. Řekl bych, že to je nevděčné, mnohdy beznadějné a zváží-li člověk všechna pro a proti,tak do toho nestrká vůbec nos. Může se v principu stát, že vaše vůle k moci a ovládnutí světa skončí trpkou realitou a zuřící výměnou názorů v oboru domovní schůze 1-3! Na drcení odpadu vyvinula firma Kilopascal s. r. o přístroj, který se dává mezi odpad ze dřezu a sifón. Vše se pak vybere a šoupne do sáčku s neprosakující výplní. A to, co se stalo a to, co s tím dělám doufám, že není obsahem myšlenkových procesů našich mladých, kteří nás beztak musí nahradit a jak doufám, tak snad alespoň parciálně něco zlepšit. I malý úspěch je úspěch. A to samé platí i pro nás. Můžu říct objektivně i subjektivně, že mladí lidé, ale i ti starší mně na matematických webech udělali ohromnou radost ve vývoji a podání takové látky, které se zove matematická analýza poprvé, po druhé a potřetí. Kde je dobrý humor, velmi dobrá animace, barevné podání s nápaditými ilustracemi, přiměřené a neinfarktové nároky na studujícího atd. Není tu žádný spor s knihami, avšak Internet a způsob vyučování na něm nabízí možnosti též jako možnost, které nenabízí kniha. Knihy i Internet jsou velmi dobré alternativy. Výborně se této věci zhostili i na Univerzitě v Olomouci, kde dokonce na webu si můžete odpouslouchat celou přednášku z matematiky. Což je originální a velmi dobré. Jistě by jim za to měla příslušet část textu písně: Chválím tě Země má a vás pak zvlášť! Tedy zůčastněné od webmasterů, až po přednášejícího pana profesora. Chtěl bych jen podotknout, že chovat se slušně, což není tak jednoduché definovat natož chápat je vhodné, avšak výbava tímto nástrojem se váže k poměrně dobrému intelektu. A lidé na ty, co tímhle darem přírody a náhody nedisponují, tak bývají napadáni argumenty pouze v jedné psychologické a poznávací rovině. Je nutné si uvědomit skutečnost, že hmota je supertvrdý diktátor, realita a též vaše poznání, že mozek občas měl by býti po škole. A převýchova? Nemusí být možná,a to díky jejímu pro vás nepřijatelnému obsahu, či díky tomu, že nemáte na to abyste porozumněli. Intelekt není vše a idealismus již vůbec ne. A slušně se máme chovat i k těm, co nestačí i k těm, kteří páší kriminální činy z důvodů nám třeba nepochopitelných. A byli potrestáni a svůj trest si odpykali. Vycházejte v prevenci raději z jejich reálných možností a nikoliv z vlastních možností, či představ a ideací, jak tomu mnohdy žel bývá! Ovšem netuším, co je slušný sex, zda můžu milovat vášnivě krásné shemale, nebo gaye a zda existuje náboženský sex, nebo jiná mnestická perlička, a to dokonce jako zákon. Protože v sexu, kromě autosexu platí jakési reciprocita, tedy já vyhovím tobě a ty dobrovolně mně, tak to jistě vylučuje jednostrannost tedy znásilnění a též i sex s dětmi. Kde chybí dětem obyčejně nejen reciprocita, ale i osobnostní zralost. Morálka sexuální problémy neřeší, nástroje na to nemá a míti nebude. Mnozí lidé se domnívají, že můžou radit každému, včetně vlády, takže doufám, že to budou realizovat nejen na internetových stránek. Nechť je jim přáno a přeji jim úspěch! Závidět neumím! Mezi Turnovem a Sedmihorkami je v lese rozhledna na jejímž vrcholu je tanková věž. Do údolí je možné se kouknout pomocí její hlavně tanku v níž je umístěn dalekohled! Nashledanou. K.
Re:Otázník??, , 2.6.2011 9:27:30
Zase tu píše jeden za prachy TOP 09 samé lži a blbiny, kolit ti platí TOP 09 za příspěvek, taky bych to chtěl dělat, díky za odpověď.
Konečně slušný článek, , 2.6.2011 8:30:38
Také souhlasím s tímto návrhem, pan Stránský patří mezi odvážné lidi, kteří se nebojí pravdy, jeho díla jsou toho důkazem. Jak říká, dnešní doba je stále dračí setbou.
Děkuji pane Stránský, hodně Vám dlužíme.
Re:Konečně slušný článek, , 2.6.2011 9:35:23
Vážení, až se budete posuzovat kdo je ten správný a špatný v našich dějinách začínajících druhou světovou válkou, prosím odpovězte si na tyto otázky:
1.Co dohodli USA, UK a SSSR na Teheránské a Postupimské konferenci.
2.Proč se jednotky USA dostaly jen do Plzně a nešly dál na východ.Proč nepomohly pražskému povstání, když bylo třeba.
4.Co je to demarkační čára.
5.Proč celá východní Evropa byla závislá na SSSR.
6.Co jsou to poválečné reperace.
7.Proč se podařilo komunistům v 1948 roce získat moc ve státě.
8.Proč nám západ nepomohl v 21. 8. 1968, když nás Rusové obsadili.
9. V kterém roce skončily poválečné reperace pro naši republiku vůči SSSR.
10. Kdo na druhé světové válce nejvíce vydělal.
Potom se teprve dozví všichni ti, kteří byli vězněni za minulého režimu , komu mají nadávat!!!!!!!
Re:Konečně slušný článek, , 2.6.2011 13:15:00
Konečně mě tady něco oslovilo.Tohle by měla použít naše MÉDIA.Tam se podávaj zodpovídat jiné otázky,jako:jak se jmenovala u nás první žena ve funkci ministr obrany,jak je dlouhej 11-ti metrovej žebřík a pod. Neslyšel jsem v médiích otázku na př:jak se nazývá novinář který zradí svoji profesní hrdost,co to je servilita-třeba k moči-pardón k moci.No a Vy přicházíte s moc logickejma otázkama.A hlavně metodicky je to nepřijatelné.Na tý Vaše otázky už měli lidi dávno zapomenout.A že Vám to myslí jako lidem vzdělaným.My teď máme jiná kritéria vzdělanosti a její hodnocení.Viz Plzeňská práva a výroba rychlokvášných okurek v dané oblasti.
Bohnice, , 2.6.2011 8:06:19
Mislím že na takové voly máme Bohnice.Takového darebáka prosazovat na hrad je naprosto nehorázné.Je to velký prospěchář a bývalá nacistická rodina která za války zaměstnávala z koncentráků Romy a Vašíček Havlů kterého houpali nacisti na kolenou se mu postaral o vrácení majetku.Znovu by se mělo přeskoumat jeho nacistická účast na podpoře Hitlera .Stále nás přirovnávají k Rakušákům což mi vadí protože češi a moraváci nikdy netoužili po cizím majetku.
Kníže prezidentem?, , 2.6.2011 7:56:44
Retardovaný kníže, který nedá dohromady souvislou větu, o jeho Češtině ani nemluvě, no to by teda byl prezident, ach jo.
I když dnešní papá Tunel, taky katastrofa!
NO to snad ne, , 2.6.2011 7:56:01
Pan Stransky je uplně mimo ať si vezme celou topku i Panem knižetem a jde k čertu .Prezident ktery neumí pořadně česky tak tu republiku tak dodělejme že budem pro smích celemu světu ,ale přemluv babu a je to české ovce všechno vydrží jak hluboko jsme to klesli no zlatí komouší ať si řika kdo chce co chce ja jsem tak myslel jinak ,ale toto co se děje mne přívadí k nepřičetnosti co ty debilní napady předsedy vlady zdraží elektrika o 30% a co jako premier on nic jen to s klidem zdělím narodu tak k čemu mame vladu narode vzpamatujme se až bude pozdě .
Co to je za dementního starce!, , 2.6.2011 7:51:43
takovým dementum by sed měla vzit op popřípadě zašít ta stará smrdutá huba.
At si se šišlavým uslimpaným knižatkem udělaji stát někkde za plotem,nejlepe nějakeho ustavu
AŤ si Stránský se Schwanzerbergem, , 2.6.2011 7:24:55
nacvičují skoky do rakve a nechají mládež v klidu tedyi mě!!!!!!!!!!!! Takovýho vola knížete,za prezidenta,který sem přišel kvůli majetku,že ho nezvolili za ta léta v Rakousku do Parlamentu co?? Ono se nám nebo mým rodičům tak špatně žilo? Dnes jen a jen platit a platit vše vemou,když je člověk mladýa zdraví tak to tak nevnímá a když přijdou problémy už je hůř to si lidi na těchto stránkách uvědomte jak mladý tak starý,za komunistů se řada věcí nepovedla,ale dnes je vše okej dnes se asi povedlo vše dle našich modrobolševiků,kde jsou ty fabriky a prostě vše!!!!!!!!!!!!!!
Souhlas - ve vládě jsou samí šaškové - včetně toho ze Švarcenberku, , 2.6.2011 7:14:31
Spící oligarcha není zdaleka takový milius jakým se na první pohled zdá. Je to kosmopolitní militantní bilderbergský zednář s významnými majetkovými zájmy na území ČR, kterému je osud nějaké ČR a jejich obyvatel srdečně u z...u. JIý K.H.Borovský věděl, že "Zle matičko zle, Švarcenberci zde!"
Re:Souhlas - ve vládě jsou samí šaškové - včetně toho ze Švarcenberku, , 2.6.2011 7:30:37
Dávám Vám za pravdu moje babička to říkala též zle matičko zle Schwanzerberg již zde jenom otroky naše děti a vnoučata tu budou ve vlastní zemi a pan Stránský plete mládeži hlavy jak jsme se tu měli holt pan Stránský velice trpěl za komunistů teď to vrací ani se komunistům nedivím když měl pradědečka agrárníkem tak se takovým jako Stránský nehodilo do krámu aby tu byl socík!!!!!!!!!!
Pan Stránský je příklad senilního pa-bl-ba., , 2.6.2011 7:05:27
Jestli má někdo rád ruštinu nebo kečuánštinu nevypovídá nic o jeho politických postojích. On - oběť komunistické nezákonnosti - kálí na platné české zákony a sám mluví o knížeti, ač u nás žádná knížata nejsou. Není to doklad jeho idiotského způsobu myšlení?
Re:Pan Stránský je příklad senilního pa-bl-ba., , 2.6.2011 8:03:22
Ve slovech spousty příspěvků je typický český zamindrákovaný hnus. Pan Stránský je člověk, který si vždy vedl svoji názorovou čestnou životní linii. A co vy pisálkové, kteří hanité slova a činy pana Stránského? Jakou linii jste si vedli vy? ROH, Svaz mládeže, SČSP, třepotalky na prvního maje, tlachy po hospodách, pak v listopadu cinkání kliči.... A dnes stejná lidská katastrofa jako kdysi, pouze postojový a názorový marasmus. Zasloužíte si vůbec žít v důstojnější společnosti ?
Re:Pan Stránský je příklad senilního pa-bl-ba., , 2.6.2011 7:49:23
Promluvilo malé zamindrákované české prase.
Stránský, , 2.6.2011 7:00:27
Další z pravdoláskařů, kteří neví co hovoří! Chvíli tak, pak to sám sobě popře! A kníže na Hrad! Tak to nikdy, takového absolutně senilního člověka naše republika již vůbec nepotřebuje.Je všem pro posměch, ale šťastný to člověk, již mu to vůbec nedochází! Dělá pouze nuzné křoví grázlu Kalouskovi, cestuje po Světě a dělá ostudu!Jeho zásluhou si Svět myslí, že jsme národ jemu podobných!Stejně tak jako Přemysla Sobotku také nikdy na Hrad, u něj se již projevuje nejvyšší stupeň senility!
Re:Stránský, , 2.6.2011 7:35:19
Piráte to si myslí většina národa lidi jen oblbujou ale jací jsou to pacholci ten idiot se sem přišel napakovat a roztahovat ať se podívají všichniti staříci na sebe do zerkala a uvidí jaký jsou to pitomci co tu dělají a vy jděte do háje kdo tomu neskutečnýmu bordelu fandí!!!!!!!!!!!!
K článku., , 2.6.2011 6:45:18
Úroveň a flexibilita zde diskutujících začíná mít,až fašizující úroveň.Oháníme se národem a jeho vyjímečností.Ale za osobní názor chceme řezat hlavy(značka PAN).Několikrát v nedávné minulosti zde v několika souvislostech zaznělo slovo lůza.Já osobně si pod pojmem tohoto slova představují takovéto osoby.Jsou hloupí,netolerantní a krajně nebezpeční(zřejmě pro nenaplněné osobní ambice).S takovýchto lidí se regrutují tolik i jimi kritisovaní kofidenti totalitních režimů všech těch ismů.Pozor na ně.Pokud by se pod svůj názor měli podepsat nebudou jej prezentovat.
Re:K článku., , 2.6.2011 7:07:42
Standa je politicko-filozofický souputník lehce pomýleného člena ODS jistého Doktora, který také vykřikuje o fašizaci. Existuje-li zde něco, co má blízko k fašismu, je to právě ODS a její členové.
Re:K článku., , 2.6.2011 6:57:01
Tím řezáním hlavy jsem poze parafrázoval pouze slova pana spisovatele která použil ve svém článku.Zřejmě jste ho pozorně nečetl.
Řezání hlavy, , 2.6.2011 6:20:28
Váený pane spisovateli.Mám velikou chuť uříznout tu vaši stupidní hlavu:Právě Havlové a disent ,lidé vám stejní jsou ZODPOVĚDNÍ za současný marasmus v dnešní politice.VY STEJNÍ,HAVEL A VÁM PODOBNÍ.fUJ A RADŠI NENASÍREJTE SVÝMI NÁZORY SLUŠNÉ LIDI.
KNÍŽEPÁN NIKDY PANE STRÁNSKÝ, , 2.6.2011 6:12:03
to BY nám tak ke vší té hrůze která u nás vládne chybělo
anketa PL, , 2.6.2011 5:52:32
zaplatili byste za plombu 200 korun, 76% lůzy - ne! Jiná anketa. Dali byste za cigáro a chlast poslední korunu? 76% lůzy - ano!
Re:anketa PL, , 2.6.2011 7:09:30
Anonyme, jdi skočit se svými kecy do latrýny. Tam budeš ty i tvoje kydy na správném místě. Lůza jsi ty, totiž lůza duševní.
Je vidět,že tady mají nasazenýho svýho bonzáka, , 2.6.2011 3:16:17
četl někdo příspěvek od JENDY??? 100% pravda.je smazanej,žid je přícinou vseho zla,je to tak ale nemuzu to riozvest,než jsem to přecet,smazal to nějakej hnup,.ale jinak 100 %pravda
Re:Je vidět,že tady mají nasazenýho svýho bonzáka, , 2.6.2011 5:59:55
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.
Jedině dobře.
Re:Je vidět,že tady mají nasazenýho svýho bonzáka, , 2.6.2011 5:58:09
A četl jste si to po sobě? 100% pravda jste hňup.
Re:Třeba bude přímá volba., , 2.6.2011 1:57:42
Stránský ty jdi taky do prdele,osle!!!Ty tvoje kecy si nech na koledu!Nikdo není na tebe ty hňupe zědavej.
NOVOVĚK, , 2.6.2011 1:29:56
Vy mladí jste dnes moudří ale až zestárnete zjistíte jak jste byli v mládí hloupý.
Žádné další lžilaskavé předbíhání..., , 2.6.2011 0:48:34
...Uvidíme, jak ministr vyřeší problém ČR vesrus schweinenrreich. Zdůrazňuji, v náš prospěch pochopitelně (tedy Čechů). Jestli nebude nastoleno právo v této otázce, nemá pan ministr kredit ani zodpovědnost pro výkon funkce hlavy státu, a v širším plánu ostatně ani nemá sebemenší kredit €-uhnie, ta anarchistická banda podvodníků, k další existenci a dalšímu běsnění v našem právním a stále platném řádu. Nikde přece nemůže být zakotven ten velepodvod a šlendrián, že svinibrodské soudy jsou a-priori nadřazeny soudům Českým, v kterých gesci a řízení se případy, ať "diag human" nebo ukradená lokomotiva - už dávno probíhá. Podle platných zákonů a ÚSTAVY ČR, NADŘAZENÉ LISABONSKÉMU LŽIŽVÁSTU, může do průběhu soudního procesu nebo arbitráže v této fázi zasahovat jen nadřazený soud ČR (žádného jiného státu) nebo zastupitelký úřad, rovněž pouze Český. Je zjevně nutno si ohlídat, aby pan ministr vycházel z těchto předpokladů. Bude-li dál docházet k jednostranné uzurpaci práva a neodůvodněné "legislativně-justiční" mafiánské šikaně ze schweinenrreichu a teletníku, jakož protiprávním zásahům do našich soudních procesů a pravomocí, je očekávatelné, že toto pan ministr řádně zkonstatuje spolu s jediným možným logickým závěrem, že tato anarchie, vydávající se za veleříši, nemá principielně dál právo na existenci, resp. žádné právo rozhodovat ve věcech, přikrytých platnou Ústavou ČR.
Maskot mladých a Kradlouska prezidentem, , 2.6.2011 0:38:20
sen věčného puberťáka: dědičně bohatý křupomaňas
SCHWARZENBERG ANEB DEGENEBLB OBDIVOVANÝ BLBY..., , 2.6.2011 0:24:45
Pana Stráského jsem měl ve své době rád, představoval určitý symbol protikomunistického vzoru, dnes se bohužel dostal do té uvřískané pravdoláskařské tlupy papoušků mající v oblibě vzory poraženectví a degenerované politické poplety s tzv. modrou krví... Smutné a nikoli následováníhodné.
Taky havloid a pravdoláskař!, , 1.6.2011 23:47:00
Stránský? To je ten rozumbrada, co se - než z něj něco vypadne - vždy říhavě řehtá jako kůň?
Re:Taky havloid a pravdoláskař!, , 2.6.2011 15:19:42
Chtěl jsem říct, že hýkavě řehtá! - Sorry
Strejda kníže Karel, , 1.6.2011 23:39:15
Černý z Bergu na HRAD !!! Republiku změnit na monarchii !!!
Skvělé vyhlídky pro občany Čech, Moravy a Slezska. Moraváci a Slezané raději se zradikalizujte a nechte samotné Čechy pro výsměch celé Evropě !!! ... na HRAD s ním, ale na Špilberk. Brňané, ještě jsou zde funkční mučící nástroje ?
Smějme se,, , 1.6.2011 23:29:21
každý máme jiné vidění,ale většina Šišlavého kněžníka tam nevidí.Ale v něčem mi silně připomíná Landovského,taky neřízená střela.
Re:Že se vůbec nezmínil,, , 2.6.2011 1:57:57
To jen, aby to vypadalo jako nekoordinovaná iniciativa moudré a zasloužilé hlavy.
STAŘECKÁ DEMENCE........., , 1.6.2011 23:21:38
Stránský,zdivočelý, demagogický,fanatický zlostný stařec,který se stává plně dementním,je s podivem,jak si s ním,servilně ČT 1 bublá,no svůj k svému v souhrnu nechutnost.
Re:STAŘECKÁ DEMENCE........., , 2.6.2011 0:07:49
Plně souhlasím s Vaším názorem.Kdo ví za co byl za katrem.Pokud pomlouval za komoušů také na všechny strany jako dnes,tak se tomu ani nedivím,že seděl.Může být rád,že ho ještě pouští do televize.
Nenávist, , 1.6.2011 23:16:22
Já si myslím, že nenávist mnoha občanů k této vládě může být časem taková, jakou měl pan spisovatel Stránský vůči komunistům.
Adorace knížete má svůj hlubší smysl, , 1.6.2011 23:07:46
Stránský? Uvědom si koho vychvaluje, s kým se kamaradí a hned poznáš, kdo to je a nakolik máš věřit jeho tvorbě. Stránský je jen pěšák, který byl postrčen do bojové pozice i na tomto servru. Pěšák s dobrým životopisem, který je používán k oblbnutí především mladé generace. Jeho Zdivočelá země má k pravdě stejně daleko jako kovbojky k realitě Divokého západu. Počítá se s tím, že seriál budou hltat mladí stejně jako mladí hltali kovbojky za I.republiky. Trochu to nevychází. Mládež zajímá jiný žánr a v Stránského hlavním hrdinovi uvidí především (i)OZÁKA Pěšák Stránský naplňuje linii pravdoláskařů a to přivést k moci partu zasloužilých studentských vůdců. Mladí vpřed! Stránský ukázal Vašíkovu kartu s kandidátem Pánkem pro přímou volbu prezidenta. Politologové se vyslovili proti přímé volbě průser. Ale jinak si lidé zase naběhnou, neboť blbost je věčná. Skandály ve stranách se hodí, aby se utvořila široká základna pro další novou, moderní,skoro levicovou se sociálněcharitativně cítící iternetovou stranu čistých, současnou politikou neposkvrněných kádrů s širokým koaličním potenciálem na pravici. Lidé ale začínají přemýšlet a svádění průserů na komunismus začíná být v působení na voliče kontraproduktivní.Razantní distanc od ČSSD přijde až po volbách. Spolu s Vašíkem se Stránský snaží oblbovat poněkud slušnějším stylem, než vexláckohulvátská parta ODS. Veteráni revoluce už jsou nervozní a bojí se, že se nedožijí uskutečnění svého "snu, který určitě není o lásce a o pravdě už vůbec ne. Současná vlna krizí valící se Evropou jim narušuje harmonogram. PS: šéf PEN klubu - taky to otéto sešlosti nšco vypovídá. Čapek by se divil
Re:Adorace knížete má svůj hlubší smysl, , 2.6.2011 2:11:00
Honza Rumlů vod zelenejch nám dnes taky prozradil, že by mu nebylo proti mysli kdyby španělské demonstrace našly svou podobu i u nás. Organizátoři by se určitě našli. Třeba stavkový výbor ČT.
Jiří Stránský, , 1.6.2011 23:00:08
..jeden z největších Čeců v historii..nikoliv Jan Žižka-násilník, Edvard beneš-slaboch, Václav klaus-vypočítavý ekonom...toto je opravdu ČLOVĚK...!!!
Re:Jiří Stránský, , 1.6.2011 23:11:27
asi by také některé občany zajímalo, v čem se protivil režimu za vlády komunistů, když jej zavřeli do komunistického lágru, co jim konkrétně provedl, že jej zahnali za dráty v Jáchymově nebo kam všude.
Re:Jiří Stránský, , 1.6.2011 23:24:51
A potom diskutér dodal,BLA,BLA,BLA a pohádky byl konec.Ten blábol se Vám skutečně povedl.
TEMELÍN, GRIPENY, EKOTENDR - POTENCIÁLNÍ PROSTOR PRO KORUPCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 1.6.2011 22:53:07
V současné době je nutno preventivně soustředit pozornost veřejnosti a médií především na potenciálně korupční případy, a to na:
1. připravovanou zakázku na dostavbu Temelína (aktivity a lobbování USA ve prospěch fy Westinghouse, Francie ve prospěch fy Areva a Ruské federace ve prospěch fy Atomstrojexport),
2. připravovanou zakázku na stíhací letouny (jedna parta je pro prodloužení nájmu či odkup Gripenů od Saab/BAE Systems a druhá parta pro nákup/nájem F16 od výrobce Lockheed Martin),
3. připravovanou zakázku na odstraňování ekologických zátěží.
Alles zusammen bratru dobrých 800 miliard až jeden bilion korun čeckých. Při případném předražení zakázek o mediálně uváděných ca. 25 % zde vzniká hypotetický finanční objem pro korupci ve výši téměř čtvrt bilionu Kč.
http://www.novinky.cz/domaci/235062-uz-si-na-ty-paka-ani-nepamatuju-komentoval-schuzku-k9-schwarzenberg.html?ref=boxF, , 1.6.2011 22:48:07
Včele doporučuji.
Problém Sránského je v minulostí, , 1.6.2011 22:47:43
Jeho myšlení je myšlením starého kmeta, jenž svůj život věnoval druhé straně, tedy té, která odporovala všem, všemu a všude. Jenže ono ne vše bylo tak, jak nám představuje své pohledy na minulost,to by si měl především uvědomit on sám, jenže je to těžké pro člověka,který vidí jen to, co vidět sám chce. To, co zde máme instalovali lidé mu podobní, kolik z nich tady v padesátých letech štvalo a horovalo pro tresty smrtí, aby se stali disidenty a za dolary a marky zrazovali tento stát. V tomto duchu byli vychovaní i jejích dětí, stáli v čele sametu a spolupodíleli se na tom svinstvu, co zde máme. Mohl bych jmenovat, kolik stran mnozí z nich prošli a dnes tady zase podepisují bez hanby a studu pamflety.
PAN STRÁNSKÝ JE ŽIVOTEM NAFORMOVÁN K JISTÝM RADIKALISMŮM,ALE TO,ŽE BY ESTÉBÁCKÉ DĚCKO NEČAS MĚL VYPADNOUT,TREFIL PŘESNĚ., , 1.6.2011 22:35:04
Prezidentský úřad vnímáme díky katastrofálně špatné vládě,jako významný.Proto,kdyby jsme měli elitního premiéra,člověka s erudicí a lidským přístupem k občanům,tak by význam prezidetského úřadu byl chápán v rovině kladení věnců.To,že by kníže nemohl promluvit k národu vážně,je fakt,s kterým souhlasím.To je ale proti tomu,jaké zloděje zplodila ODS,TOP,KDU-ČSL,SOC DEM,...marginálie.Česko potřebuje vládu boje proti zlodějům miliard.A to nemáme a mít nebudem,dokud estébáčtí synci,jako je Nečas,nevypadnou z politiky.
Problém Sránského je v minulostí, , 1.6.2011 22:32:17
Jeho myšlení je myšlením starého kmeta, jenž svůj život věnoval druhé straně, tedy té, která odporovala všem a všude. Jenže ono ne vše bylo tak, jak nám představuje své pohledy na minulost,to by si měl především uvědomit on sám, jenže je to těžké pro člověka,která vidí jen to, co vidět sám chce. To, co zde máme instalovali lidé mu podobní, kolik z nich tady v padesátých letech štvalo a horovalo pro tresty smrtí, aby se stali disidenty a za dolary a marky zrazovali tento stát. V tomto duchu byli vychovaní i jejích dětí, stáli v čele sametu a spolupodíleli se na tom svinstvu, co zde máme. Mohl bych jmenovat, kolik stran mnozí z nich prošli a dnes tady zase podepisují bez hanby a studu pamflety.
STB,KGB atd., , 1.6.2011 22:29:47
Už mě to ani nebaví číst tady nesmysly o komunistech,SSM,KGB,STB...pokud dneska něco podobnýho existuje,což asi ano,tak určitě už né ve službách nějaké komunistické ideologie,ale ve službách moci a peněz.Ale je to vděčné téma pro strašení dětí a hloupých voličů.Ano,učme se historii,ale nedávejme to neustále do spojitostí s dneškem.I kdyby dneska vyhráli ve volbách komunisti,tak se absolutně nic nestane a neohrozí to v žádnym případě demokracii,možná spíš tak toky určitých peněz
Re:STB,KGB atd., , 1.6.2011 22:44:45
Ono nezáleží na tom, jak která ze stran používá ve svém názvu slovo demokratická, důležité je, zda demokratickou je, žel ani jedna jí není, k hodnotám demokracie mají žel blíže komunisté, kteří toto slovo ve svém názvu nemají
Tihle lidi, , 1.6.2011 22:21:24
jako je Stránský jsou tak trošku mimo,jsou poznamenaní tím,co prožili.Kníže je spíš pro ostudu
Re:Kníže se soudí i se svojí vlastní rodinou, jakej je to charakter, , 1.6.2011 22:39:03
pane stránský doposud jsem vás pouze litoval,že jste zpáchal dilo jako rozrušená pardon zdivočelá zemně,obdobu seriálu 30případů majora zemana,po tom co jste zažil v kriminálech,musím si před vámi odplivnout když se přátelíte s knížetem jehž rodina ve spolupráci s nacisty z řídila tábor na otrocké práce v letech,zisk z této otrocké práce plynul do majetku knížecí rodiny,tam zahynulo tisíce nevinných lidí,chápu že se dnešnímu demokratickému režimu nehodí o tom hovořit ale před minulostí se neschováš
Re:Kníže se soudí i se svojí vlastní rodinou, jakej je to charakter, , 1.6.2011 22:57:17
dokumenty tykající se spolu práce knížecí rodiny s nacisty oběvil v českých archývech americký novinář který na toto téma napsal knihu,nabídl tyto dokumenty čs orgánum za vlády pravdy a lásky ale zveřejnění těchto dokumentů nebylo žádoucí,o těchto dokumentech věděli fedor gál,ruml a další,podrobnosti se najdou na wikipedia
Pan spisiovatel ví co potřebujeme?, , 1.6.2011 22:04:56
Zavedeme Rakousko- Uhersko?Mám za tžo, že kdo bude u nás presidentem by měli rozhodovat mladí, nezatrplí lidé a né unavení starci, zahleděni do své pravdy.Nedomnívám se, že kníže by byl ten pravý!
spici a uslintane knizatko, , 1.6.2011 21:56:48
paneSPISOVATELI"racte mi odpovedet :tento uslintany starec kdyz se jednalo o prijeti cunka do toplovy vlady tak mu bylo blbe na to kyvnut,tak co udelal?nechal si udelat AUDIT na cunka a kdyz byl audit hotovy ze je vse v poradku a kyvl ze muze cunek do vlady!ale vubec mu nevadilo ze v auditu schazelo nekolik set stranek!to je jako by si nechal obchodnik udelat inventuru a v soupisu by schazelo nekoliv soupisovych listu!cili inventura o nicem,obchodnik nevy jak inventura dopadla!bylo by tech prohlaseni co rekl tento dedek napriklad na mafii na prazskem magistratu z bemem a opencard a dalsima podvodama na ktere nejak zapomel,snad ho omlouva senilita a spici povaha!no to nam navrhujete prezidenta jen co je pravda!odpovezte jak to vidit vy mozna ze se mylim,dekuji!
Umíte si představit, jak prezident Schwarzenberg blekotá Novoroční projev ? , , 1.6.2011 21:51:17
Pokud by se tento dědula mírně postižený mrtvicí, či stařeckou demencí dostal na post prezidenta, potom se budu jako občan stydět před světem za hlavu ČR.Ten stařec se ani nenamáhá mluvit tak, aby mu člověk mohl rozumět. Třeba
nemá zuby, třeba má nějakou vrozenou vadu řeči,potom ovšem
má mít tlumočníka a ne něco žvatlat pro sebe.
Re:Umíte si představit, jak prezident Schwarzenberg blekotá Novoroční projev ? , , 1.6.2011 21:55:02
Už si na ty paka ani nepamatuju. Budu první spící president!
Re:Umíte si představit, jak prezident Schwarzenberg blekotá Novoroční projev ? , , 1.6.2011 22:33:58
http://vtipy.netroof.eu/item/5049/karlikovy-knizeci-kapky/
Re:Umíte si představit, jak prezident Schwarzenberg blekotá Novoroční projev ? , , 2.6.2011 10:36:10
Bohužel, celá naše politická garnitura, včetně jejich hlásných trub má jediné směřování - svoje majetky, výhody atd. Jaká bude morálka a životní úroveň prostých lidí je jim ukradená. Pro svoje cíle jsou ochotni obětovat celé "Desatero božích přikázání", "Listinu lidských práv", čest i "Pravdu a lásku". Myslím, že takový marasmus v české kotlině ještě nikdy nebyl a při tom měl mnohdy hromadu ideologických kořenů ...
Re:Umíte si představit, jak prezident Schwarzenberg blekotá Novoroční projev ? , , 1.6.2011 22:22:45
http://vtipy.netroof.eu/item/5049/karlikovy-knizeci-kapky/
PAN STRÁNSKÝ VÍ,JAKOU VÁHU MÁ ÚŘAD PREZIDENTA.TAMBY NEŠLO O NIC,KDYBY JSME NEMĚLI ESTÉBÁCKÉ DĚTI NA ČELE VLÁDY., , 1.6.2011 21:47:26
Výchova se v estébácké Nečasovic rodině fakt povedla.Svazák,předseda Svazu přátel SSSR na škole,když mu nevyšla kariéra v KSČ díky revoluci,otočil kormidlo a je dnes prý "křesťan" a pravičák.Estébácké manýry a lhaní jej doma tata estébák dobře naučil.Nečas o miliardových zlodějnách,nejen na obraně dobře věděl a ví.Mlčí 20 let.Hádejte proč.
Re:PAN STRÁNSKÝ VÍ,JAKOU VÁHU MÁ ÚŘAD PREZIDENTA.TAMBY NEŠLO O NIC,KDYBY JSME NEMĚLI ESTÉBÁCKÉ DĚTI NA ČELE VLÁDY., , 1.6.2011 21:50:43
SOUDRUH NEČAS, FANATICKÝ FUNKCIONÁŘ, PŘEDSEDA SSM A ČLEN SČSP, SYN DŮSTOJNÍKA StB A PŘEDSEDKYNĚ KSČ.
muj nazor, , 1.6.2011 21:40:53
nestacim se divit,a mam strach co tuto zemi ceka kdyz ctu jak se tu vyjadrujete o cloveku jaky je pan Stransky.Co muze vzniknout z lidu jako jste vy co tu urazite cloveka kterymu nesahate ani po kotniky.Vyjadril svuj nazor a podepsal se pod tim zatim co vy tu kazdeho urazite a nadavate a ani se podtim zbabelci neumite podepsat vlastnim jmenem.Co tu vy chcete mnenit.Stydim se za vas.Vaclav Kymla
Re:muj nazor, , 1.6.2011 21:52:15
Poslyš vendysi. Na hrubý pytel,hrubá záplata ! Stránský uráží tento národ tím že veřejně prohlašuje, že by na Hradě
nejraději viděl toho uslintaného a ušišlaného polorakouského
feudála Trautenberga ! Tak potom nepovažuj ty protirakce na
něj za jeho urážku, ale také pouze jen za názor na jeho osobu !
Re:muj nazor, , 1.6.2011 21:58:53
Naprostý souhlas,pana Stránského si vážím,ale nyní vypustil totální blábol,za který právem dostává po hubě.Radši po ni dostat,než ji držet,že knížo?!
Re:muj nazor, , 1.6.2011 21:48:44
máte pravdu , jen pro uklidnění ,zde není obrázek naší společnosti, lidé nejsou tací ,jak se prezentují na těchto listech , tady se scházejí ta horší sorta čtvrté skupiny .Hezký večer
Re,můj názor,lvíče,, , 1.6.2011 22:08:52
A mezi tu horší sortu čtvrté cenové skupiny patříš i ty,protože tu píšeš taky,ty ukřivděný moralisto !
Re:Re,můj názor,lvíče,, , 1.6.2011 22:51:44
Anonyme ty hajzle paranoidní, napiš už na ty své zvratky nick. Jsi práskaný jak potkan v odpadním kanálu. Typické
chování starého estébáka.
Re:muj nazor, , 1.6.2011 22:03:45
Pokud myslíš že tím pravým a neposkvrněným obrázkem naši společnosti je vláda zlodějů a mafiánů soudruha svazáka Nečase což asi jo protože byli těmi pravými a nepskvrněnými zvoleni, tak to tě teda upřímě lituju. Škoda že si nenapsal jak vypadá ten obrázek té naši společnosti dle tvých představ.
Nestraš !!!!!!!!!!!!, , 1.6.2011 21:39:10
Tento čínský bůh srandy ???? To si dělej kozy z někoho jiného pisálku.
Kníže nás prodává Sudeťákům, Amíkům, na rukou má krev vojáků, , 1.6.2011 21:26:29
4O let nám tu nechyběl, s Vaškem Havlů dotáhli zpět uprchlíky, vrahy Mašíny, defraudanty, komedianty...
To jsme fakt klesli tak hluboko, že ten stařec by nám měl vládnout?
PAN STRÁNSKÝ VÍ,O ČEM MLUVÍ,...SVAZÁK NEČAS,SYNEK ESTÉBÁKA,KOMUNISTY,LAMPASÁKA.MATKA BYLA ŠÉFKOU KSČ V UH.HRADIŠTI., , 1.6.2011 21:25:13
Svazák,křivák Nečas,naháněl študáky do Svazu přátel SSSR,kterému na škole předsedal.Kdyby nějací blázni nezačali zvonit klíči,svazák Nečas by dnes byl kvalitní kádrová rezerva KSČ na vysokou funkci.Stránský to dobře ví.Narozdíl od mlčících novinářů.
Re:Stařecká demence tento výrok omlouvá, , 1.6.2011 21:23:02
Asi tak.Pan spisovatel má v hlavě naprostou bramboračku.
Mladí nám ukáží?, , 1.6.2011 21:21:08
Kteří? Gross,Buzková,Bárta nebo Babák,Klasnová,Kočí nebo Sobotka,Hašek nebo kdo?
Re:Mladí nám ukáží?, , 1.6.2011 21:25:25
Kdo se zastává této vlády, dává sobě špatné vysvědčení.
Re:Mladí nám ukáží?, , 1.6.2011 21:25:11
Asi myslel Mádla s Isovou.Těm napsal scénář Přemluv bábu,přemluv dědka...
vládnutí, , 1.6.2011 21:20:07
vládnout musí jen ten kdo to umí,jestli se ten zázrak už stal a je tu někde mezi námi,tak je stále diskriminován v ústraní !!!
Šišlavý a spící president,to bude světová rarita, , 1.6.2011 21:15:35
A co Létající Čestmír?
les, , 1.6.2011 21:07:26
kníže Schlafenberg ať raději chodí s fliničkou po lese a co očekával od Husákových svazáků, že předvedou, totální neschopnost a manýry pravých bolševiků.
Re:Kníže je jak kůň, , 1.6.2011 21:18:52
Má klapky na očích,aby mohl nerušeně ve stoje spát.Kníže,ať jde presidentovat do Rakouska,tam nebude muset mluvit nesnesitelně česky.My jsme republikou a ne knížectvím.Na Hrad si dáme Čecha a ne nějaké přivandrovance.BOBOŠÍKOVÁ JE MÝM KOŇEM NA PŘÍŠTÍ PRESIDENTKU ČR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Bobošíková se začala paktovat s Humlem, s intrikánem, pučistou., , 1.6.2011 21:32:21
Paní Bobošíková, nespojujte se s odpadem , vy potřebujete lidi, kteří připravují puče?
Spisovatel Stránský:Kníže prezidentem.Jinak ve vládě blbci a katastrofa, , 1.6.2011 20:59:05
Prožil toho hodně a má v některých názorech pravdu.Ovšem spící Schwarzenberg,podvodně získal přes Havla majetky i po nevlastních předcích a obejitím Benešových dekretů.Jak šlechta a církev nabývala majetky(o práci nebyla řeč)snad ti inteligentnější čtenáři vědí.O politicích v parlamentu,vládě a senátu raději nemluvit a rovnou vyhazovat a trestat.Ovšem po 21 letech něco zdůvodňovat komunisty je nesmysl.Ti nadělali spoustu špatných věcí až zločinů,ale republiku nevyprodali,nevykradli a nezadlužili.Také nezavírali fabriky,nezvýšovali nezaměstnanost,nevytvořili bezdomovce,narkomany,nárůst zločinnosti atd.Pořádek s komunistickými pohlaváry mněl udělat Havel,ten ale s Rumlem jím naopak vytvořil místa poradců,odstupné a doživotní renty.Sehrál s národem svou absurdní hru na disidenta,domluvil převzetí funkce formou sametové revoluce a umožnil STBákům,aby se pokračovalo dle jejich plánů,ale pod hesly svoboda,demokracie a privatizace.
Re:Spisovatel Stránský:Kníže prezidentem.Jinak ve vládě blbci a katastrofa, , 1.6.2011 21:28:04
Stránský tvrdí, že byl deset let zavřený ! Potom dost dobře nechápu když si toho tolik protrpěl jak je vůbec možné, že se dožil takového vysokého věku 80.let ! To spíše vypadá jako by v té base byl zaměstnaný ve vězeňské knihovně a půjčoval knížky a nebo v kuchyni ! Prý se podepsal pod zákaz
KSČM ! Ale překabátění komanči např. v podobě soudruha bolševika Nečase a jemu podobných mu zjevně nevadí ! Škoda, že se také nepodepsal pod petici ke svržení tohoto vládního
panoptika,ale ten bordel i přes tu jeho kritiku mu zřejmě vyhovuje i když tady vypouští bubáky !
Re:Spisovatel Stránský:Kníže prezidentem.Jinak ve vládě blbci a katastrofa, , 1.6.2011 21:04:50
bohužel,pan Stránský senilní,jedině tato skutečnost ho omlouvá.Jak někdo může na prezidenta navrhnout Trautenberka?Nebo si z nás tento pán dělá prd*l?
Pane stránský, vážil jsem si Vás. Ale podporovat člověka, který u nás zavádí novodobé nevolnictví a s heslem vše probohaté . To jste mě zklamal., , 1.6.2011 20:51:48
Politici tady rozkradli ČR. Nikdo jiný k tomu neměl příležitost. Jenom ty,kdo dělali zákony. Na co mám šetřit dřív: 1) na důchod, kterého se ani nedožiji, protože nebudu mít na lékaře. 2) na bydlení - jakmile si pořídím bydlení, tak na 30 let už mi nic nezbude. 3) na zdravotnictví - vždy si platím přes dvacet let zdravotní daň a teď , když se blížím k věku, kdy ho budu možná za pár let potřebovat, tak na to nebudu mít. 4) Vychovat děti - ale hlavně zaplatit jim vzdělání, aby se naučili cizí jazyk a odešli pryč z tohoto rozkradeného státu a to všechno jenom pro to, aby si politici žili líp než normální člověk.
To snad néééééééééééééééé, , 1.6.2011 20:50:10
Kníže prezidentem? Pokud to někdo myslí vážně, tak s ním šupem k Cholouškovi. Když vidím knížete dřímat, nelze nevzpomenout na starý socialistický vtip - Povstaňte, přinášejí ústřední výbor. Kníže se určitě v životě strašně nadřel, tak ať si užívá zasloužený odpočinek, ale ne na Hradčanech.
Re:To snad néééééééééééééééé, , 1.6.2011 21:22:35
Uvědomte si prosím, že v Česku platí, že čím větší hovadina, tím má ve Švejknárodě větší šanci na uskutečnění. Je to strašné, ale je to tak. Vždyť už jenom ten fakt, že ho pár desítek tisíc slabomyslných vyhodnotilo jako "nového" politika (po 18 letech ve vrcholné politice), znamená, že u nás je část národa psychopatická. V takovém podhoubí se dobře daří sebesatanštější kravině.
další modrá (?) krev, , 1.6.2011 20:46:47
která vykládá jak komunisté zblbli 3 generace. Obávám se, že proti současnému vymývání mozků různými stráskými či havly byli ubohými břídily !
Re:další modrá (?) krev, , 1.6.2011 21:25:19
Bohužel tato myšlenková ojetina z úst politických ojetin ještě na část národa zabírá - chybí dostatek sebereflexe, aby se ujasnilo, že problém nezavinili komunisti a/nebo jejich myšlenky, ale češství v tom nejsmutnějším slova smyslu.
Re:další modrá (?) krev, , 1.6.2011 22:02:50
jsme největší vlezdoprdelisté, udavači, přisluhovači... I v počtu komančů jsme asi předstihli slavnou SSSR. Na 15 miliónů všech obyvatel bylo "hrubo" přes 2 milióny komárů. Co dodat?
nelze nereagovat, , 1.6.2011 20:37:15
na to, že ten šišlavý rakouský kníže nemá potřebu krást. No, na to se dá odpovědět tak, že údržba jeho hodně rychle vráceného (či darovaného!!) Orlíku stojí kapánek víc než údržba bytu v paneláku... No a já docela chci, aby na hradě seděl konečně nějaký čech, ne žádný židovský přivandrovalec Klauz ani rakušák!!
nechte ho laskavě chrápat, , 1.6.2011 20:33:11
vždyť je to senil. I když po těch dvou hrůzách...
Kdysi,, , 1.6.2011 20:30:19
PHDr. Sládek prohlašoval, že Schwarzenberg je zdegenerovaný. Tehdy jsem s ním nesouhlasil. Nyní už souhlasím. Pátrejte, kde bude Schwarzenberg ve dnech 9. až 12. června 2011! Poté zjistíte, čí zájmy zastupuje. K panu Stránskému, doteď jsem si myslel, že je to čestný člověk, který si své prožil a tudíž ví, co říká. Po tomto jeho vyjádření si to už nemyslím. Původně jsem se chtěl na ten dokument dnes od 21 hodin dívat, ale nyní jsem na pochybách...
Jáký ty jsi spisovatel ? , , 1.6.2011 20:29:30
Debile Stránský, jsi vůbec při smyslech ? Tebe myslím měli bolševici v táboře nucených prací úplně zmasakrovat. Takové názory může mít jen duševnš méněcenný člověk. S knížetem na Hrad ! Víš ty co, jdi se raději hned zastřelit, než to budou muset udělat jiní. Takové debily v tomto státe nechci. Ani tebe, který sis ze svých rádoby výtvorů udělal velmi solidní živobytí. Jako všichni disidenti. Jdi mi z očí, ty hnuse. A už nic nepiš. Nebo dostaneš jiné psaní. Vyhlášku s datem zastřelení.
Re:Jáký ty jsi spisovatel ? , , 1.6.2011 21:35:32
nestacim se divit,a mam strach co tuto zemi ceka kdyz ctu jak se tu vyjadrujete o cloveku jaky je pan Stransky.Co muze vzniknout z lidu jako jste vy co tu urazite cloveka kterymu nesahate ani po kotniky.Vyjadril svuj nazor a podepsal se pod tim zatim co vy tu kazdeho urazite a nadavate a ani se podtim zbabelci neumite podepsat vlastnim jmenem.Co tu vy chcete mnenit.Stydim se za vas.Vaclav Kymla
Kimle, i pro tebe si příjdeme, , 1.6.2011 21:56:55
Kimle, zásobník mé malé automatické zbraně je plný a velmi rád ti ukážu kadenci, jak to do tebe rychle vletí.
Zastáváš se kripla, skončíš jako on.
Tady to dopadne špatně, zloději a zlodějíčci budou končit. A pokud se jich zastáváš, půjdeš k čertu jako oni. Pro mě jsi svině. A počítej s koncem.
Re:Kimle, i pro tebe si příjdeme, , 2.6.2011 0:15:15
Libido paty ta tvoje kadence je tatatatata,vid.Nepsal pan stransky taky o tobe,asi si se trochu poznal v tech filmech.Ty jsi tak cestnej a poctivej az bys z toho strilel.Co by jsi chtel bohatym brat,chudaku.Zkuz takhle zajit do skoly a necemu se priucit a vydelat penizky,treba jako zoldak ale to jses asi posranej a proto budes strilet na obycejne lidi,vid
Re:Jáký ty jsi spisovatel ? , , 1.6.2011 21:25:13
Libore paty jedinej debil ktery tu je jses ty,toto je nazor cloveka co neco prozil a pro neco.Co ty mas za sebou ty jsi stravil let ve vezeni s timto panem asi tezko protoze by ses choval jinak.Takovych jako jses ty by se mnel narod vyvarovat.
Pozor - ono na tom něco je,, , 1.6.2011 20:25:55
nezatracujte hned toho Stránského. Myslí to upřímně. Mně by se jako prezident líbil. Předseda vlády třeba Cibulka, předseda parlamentu Šinágl a předseda senátu Štětina. Jistě jsem na někoho zapomněl, ale těch pár trafik by se ještě našlo.
Re:Pozor - ono na tom něco je,, , 1.6.2011 23:03:05
Bezva návrhy a prezidentem když ne velký spáč, tak třeba nějaká megastár ze sjůprstár. Ty rozumově méně hbitější část národa žere.
Stařecká demence, , 1.6.2011 20:25:16
Jinak se tento názor Stránského nedá brát. MLadá generace a kníže, a blbost by tu kvetla dál a ještě více.
Doporuceni, , 1.6.2011 20:23:31
Pane Stransky zaleste do hajzlu vemte sebou pana knizete zavrite dekl a splachnete
Je pravda , že, , 1.6.2011 20:22:09
Schwarzenberg je asi jediný který "nepotřebuje krást" , ale na hrad bych ho neposílala. Tam by měl přijít někdo , kdo už má nakradeno a vydrží být občas i vzhůru.ALE S TOU MLADOU GENERACÍ SOUHLASÍM.JEN NEVÍM , KDYŽ TIHLE KRADOU JAK O ŽIVOT , JESTLI JE MLADÍ NEBUDOU CHTÍT TRHNOUT
Re:Je pravda , že, , 1.6.2011 21:43:32
Ano on krást nepotřebuje, protože dostal za úplatu ke které se sám veřejně přiznal,navrácen majetek. Ale ta ultrapravicová asociální smečka HOP09 které jako šéfuje(ve skutečnosti je to Kraďousek),tak okrádá a ožebračuje střední
a chudší vrstvy obyvatelstva a to dokonale,tak jaký je v tom rozdíl !
Re:Je pravda , že, , 1.6.2011 20:29:13
Je to směšné, když někdo říká, že má kníže dost, tak proto nepotřebuje krást. Hraje malou domu, jen se o tom nemluví.
Orlík topení, zahraniční cesty jako zábava, je toho mnohem víc. To je pěknej pa..... Ať chrápe za vlastní peníze a už se někam uklidí.
Pane spisovateli....., , 1.6.2011 20:17:27
I spisovatel měl by občas se nechat prohlédnout psychiatrem
pane Stráský ! Pokud si přejete na Hradě věčně chrápajícího
a ušišlaného polorakouského feudála Trautenberga, který je buď ožralý nebo ospalý a nebo obojí, tak máte nejvyšší čas
toho psychiatra opravdu navšívit ! Nevím co by vám na ten váš návrh řekl např. T.G.Masaryk. Podle té fotky jste už ve vyšším věku,takže stařecká demence je pro vás v tomto případě omluvitelná.
Re:Pane spisovateli....., , 1.6.2011 21:27:05
T.G. Masaryk se zasloužil o podvodný vznik státu, kterému se říkalo Československo. Chytráku: odpověz si co z toho Československa dnes existuje. Zatáhl Český národ do rukou Hitlera, Stalina a dodnes nám bolševici předvádí co to je za mor. Zrušením Rakouska - Uherska to ani jinak nemohlo dopadnout, pouze nepřemýšliví zaslepenci oceňují T.G.Masaryka. Byl to revolucionář, který byl zaslepen nenávistí k Rakousku - Uhersku, které po 1. světové válce chtěl císař Karel zreformovat s autonomními celky.
Re:Pane spisovateli....., , 2.6.2011 0:50:39
Re: Anonym z 1.6. 2011 v 21:27:05 TO MÁŠ KRYSTTLÍKu marný! Neustále ve svých textech překrucuješ historická fakta a systematicky očerňuješ český národ, pana prezidenta T.G. Masaryka a pana prezidenta Dr. Beneše. Zrádce národa jako ty se hned tak nenajde! Proč tedy jsi v ČR? Co zde máš za úkol?....
Re:Pane spisovateli....., , 2.6.2011 0:50:38
Re: Anonym z 1.6. 2011 v 21:27:05 TO MÁŠ KRYSTTLÍKu marný! Neustále ve svých textech překrucuješ historická fakta a systematicky očerňuješ český národ, pana prezidenta T.G. Masaryka a pana prezidenta Dr. Beneše. Zrádce národa jako ty se hned tak nenajde! Proč tedy jsi v ČR? Co zde máš za úkol?....
Re,pane spisovateli, Anonym, , 1.6.2011 22:43:50
Běž někam za roh ty debile a kopni se pořádně do prd.le ! Jak nás mohl T.G. Masaryk zatáhnout do rukou Hitlera a Stalina, když zemřel asi dva roky před 2.sv.válkou ty idiote ! Kdo ti ten hnůj do té tvé palice nakydal ? To máš z nedělní církevní školy ?
Re:Re,pane spisovateli, Anonym, , 2.6.2011 17:59:39
Ale samozřejmě,že má víc pravdy než ty bolševickonáckovské plky.Nebo snad mám věřit,že český národ potkalo rozpadem císařství jenom dobro?Naopak,jako velmoc jsme skončili a od té doby si na nás troufal kde kdo.Byla to samá tragédie.Tím samozřejmě nechci říci,že si za ty problémy monarchie nemohla.V českém národě totiž doutnala doba pobělohorská.
Re:Re,pane spisovateli, Anonym, , 2.6.2011 21:12:04
To je vždy tak. Napřed euforie potom pláč po starých časech. Bylo to po r. 1918, po r. 1948 a je to i po r. 1989.
Re:Pane spisovateli....., , 1.6.2011 22:29:20
Takže T.G.Masaryk byl podle tebe podvodník pokud ty tvé zvratky dobře chápu a lituješ toho,že vůbec Československo vzniklo a měli jsme být raději i nadále součástí Rakousko-Uherské monarchie která tu vládla bezmála 300 let, než šla po válce do hajzlu ? Tak ti teda řeknu, že jsem se za svůj život setkal už s kdejakým ksindlem, ale ty si opravdu výstavní unikát !
Re:Pane spisovateli....., , 1.6.2011 20:22:59
Lépe bych to určitě nenapsal. Máte apsolutní pravdu.
Ale, že nám budou muset mladý ukázat pořádnej rachot o tom nepochybuju už dlouho ..., , 1.6.2011 20:16:44
My jsme byli vychovaný jako ovce,tenkrát se žádný tyhle hrůzy neděly a tak jsme vyrostli na pohádkách Boženy Němcový a taky se jim tady na telátkách a oslících pěkně řádí. Ale mladý,ty už takový nejsou a teď jsou i ukrutně naštvaní a oni už si tohle líbit nenechaj ,( pracuju s mládeží...)
To snad NE!, , 1.6.2011 20:15:51
Stařec, který trpí výpadky paměti (nepamatuje si, podle svého vlastního vyjádření, prý nic ani z posledního jednání K9, kterého se jako předseda TOP09 účastnil) a který během dne při jednání sněmovny usíná, by měl být prezidentem? Doufám, že na tom český národ ještě tak zle není.
Já, , 1.6.2011 20:14:46
mám nápad. Je sice blbý, ale můj! Co takhle naklonovat Karla IV? Dobý ne? F.
Opravdu plky..., , 1.6.2011 20:12:31
Už to tu bylo řečeno, jsou to všechno senilní plky. Ještě bych dodal, že po zkušenostech s tím zkur**ným kapitalismem měl chodit dědek v mládí místo odboje na pivo. Nebyl by zavřenej a my bychom třeba byli ušetřeni nezaměstnanosti, bezdomovců, exekutorů a podobných radovánek. A také věčně spícího trotla, ze kterého chce náš pomatený odbojář udělat prezidenta...
Re:Opravdu plky..., , 1.6.2011 22:11:09
Jene Buditeli jste ubožák. Jak vidno, nemáte ani desetinu inteligence pana Stránského ani pana knížete. Jediné, co asi umíte je vulgarismus. Chudáku.
Stránský., , 1.6.2011 20:09:17
To,že mele hlouposti,ale není vědecký důkaz,že zhloupnul v komunistickém vězení.Někdo už se tak narodí.
ono, , 1.6.2011 20:08:52
je té ostudy málo kromě kradoucího prezidenta máme mít ještě chrápajícího ?
Přemýšlení udržuje , , 1.6.2011 20:08:31
No, předkem Malypetrem bych se sice moc nechvástal, ale na
svůj věk je poměrně čilý. Jeho dílo sice skončí stejně jako
Havlovo, ale ve svých názorech je osobně čestný. Z druhé
strany - čím by byl, kdyby jej nezavřeli...
Doporučení, , 1.6.2011 20:07:00
Pane Stránský, užívejte si v klidu důchodu, vzpomínejte na minulost jaký jste byl geroj, těšte se z toho co máte. Na ty vaše senilní plky už není nikdo zvědavý. Už i ty malé děti jsou moudřejší jak vy. Inu stáří.......
Re:Doporučení, , 1.6.2011 20:22:30
Za to vy jste ten správný vykladač svých plků vážený kk.
Ze Stránským lze polemizovat v řadě věcí se může mýlit.Miluji
trpaslíky typu kk,kteří čím jsou nepatrnější,tím více musejí
ostatní přesvědčit o svém blbství.
Re:Doporučení, , 1.6.2011 21:18:42
O čem by Stránský byl, kdyby se nestrefoval do bývalého režimu? Zdivočelá země? Lehce tendenční...
Re:Doporučení, , 1.6.2011 20:44:16
jj- v 80 letech je člověk opotřebovaný, má sedět na lavičce a krmit holuby. Jeho názory už jsou mimo realitu. A chlubit se předky agrárníky, to byli tedy ti, kterým šlo především o majetky a uchvácení půdy po šlechtě. A mohl bych diskutovat o tom všem dál, ale už mě to nebaví. Čau
Pako presidentem?, , 1.6.2011 20:05:42
Nio pokud by se měl degenerovaný baron z Orlíka stát presidentem, tak já budu usilovat o místo ředitele MMF místo pedofila Kahna.
pošuk, , 1.6.2011 20:03:56
Bože, to je ale blb. Tak ten magor by chtěl za prezidenta zhuleného senilu, který dělá republice ostudu nejen tím, že otevřeně leze USA a CIA do ři..ti, ale je nepřetržitě mimo. Nestačí, že teď máme evropského šaška, největšího našeho zloděje a nejnověji kleptomana a táty tunelů Klause? FUJ!!!! Stránský je Kalouskův šašek!
Pan Schwarzenberg raději v lese! , , 1.6.2011 20:02:42
Jinak má pan Stránský pravdu. ZKORUMPOVANÍ, NESOUDNÍ, ODPORNÍ, PROLHANÍ, ZLODĚJŠTÍ, ALKOHOLIČTÍ, AMATÉRŠTÍ a PSYCHOPATIČTÍ IDIOTI!
Re:to sme celý my, , 2.6.2011 20:59:03
tak tomuhle se mi nechce věřit.ke kdejaký kravině se lidi můžou přetrhnout,aby ze sebe vytlačili neuvěřitelný bláboly a k racionální úvaze žádná diskuze,není to nějaký divný?

