Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace

21.7.2012 18:50 - ROZHOVOR Ostře se pustil do politiků, korupce i privatizace státu. Lid je podle něj banda méně chápavých jedinců a Evropská unie banda ignorantů. Každý sleduje svoje zájmy a pro změnu si musíme sáhnout na dno. Tak mluví o současné politice starosta Kostelce nad Černými lesy a občanský demokrat Jan Svatoš v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

oni, oni, oni..., Mgr. Jitka, 9.8.2012 14:29:18
Je fascinující, jak pan Svatoš hovoří o tom, jací jsou všichni okolo, jak ONI kradou, ONI podplácí, ONI nic neumějí, ONI mají sobecké zájmy...ovšem ten, kdo žije tady v Kostelci a vidí, jak to tu vypadá a chodí, ví, že pan starosta je stejný jako ONI ve všech bodech své kritiky...na příklad zrovna nedávno si nechal před svou galerií potáhnout nový "provizorní" asfalt na obecní náklady, zatímco jsou silnice po celé obci v dezolátním stavu. Raději by tedy měl říkat "MY" a nevyčleňovat se z té politické lůzy
Polib si prdel, dědku!, Kalousek, 22.7.2012 19:22:13
....
Dědku a komu pak tu prdel líbáš?, Anonym, 22.7.2012 19:21:00
jsi nechutný
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 22.7.2012 19:22:55
Komu líbáš kaďák?
V jaké partaji, Ing. Petrbudvar, 22.7.2012 15:57:39
Že ten člověk je?
No a máme to tady - starostové kradou!, Standa, 22.7.2012 15:13:22
"...Pokud mu to tento systém umožňuje, tak krade jako straka. Neustále se snaží optimalizovat svůj zisk...." Ten výraz se mi líbí - optimalizovat svůj zisk - no to je bomba! Zhora dolů trojkoalice optimalizuje svů zisk - no to je skvěle vyjádřeno a lidé by už napadali Kalouska, že krade! Kalousek jen optimalizuje svůj zisk stejně jako starostové! A představte si, storostovo hovno z Kostelce nad Černými lesy voní po fialkách!
!, Anonym, 22.7.2012 14:46:04
Předposlední červencový víkend spěje k neblahému primátu nejtragičtějšího v letošním roce. Na Kutnohorsku zahynul devětadvacetiletý motorkář, což je nejméně devátá oběť od půlnoci z pátku na sobotu.
Polib si prdel dědku!, Dymáková, 22.7.2012 12:37:33
....
Pakáž horší než v dobách roboty !!!!!!!!!, bezpartijní, 22.7.2012 12:25:55
Pokrytecký modrý sliz., Adomajt, 22.7.2012 11:33:32
Je mi moc líto lidí z Kostelce nad Černými lesy, že mají v čele takového vola /a to jsem toho vola opravdu urazila, když jsem ho přirovnala ke starostovi/. Dále se o této odesácké lůze už nechci vyjadřovat.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Insider, 22.7.2012 15:05:04
A co takhle třeba lump Kantůrek z vaší stranické buňky? Ten byl namestek hejtmana pro zdravotnictví, který ma na svědomí rozkradení stč nemocnic za písničku. A co váš šéf Tluchoř? A jeho zástupce a tchán zároveň, další mafián Rubáš? A co clen vašeho regionu Šnajdr? A co Cabrnochovci? Pane, vy jste přímo z jednoho z nejhorších gangů a zkoušíte lhát na veřejnosti? Že vás hanba nefackuje. Ale to je vlastne v té vaši zlodějské komunitě norma...
Mamlas, Sedlák, 22.7.2012 11:04:09
Ten člověk nadává na zkorumpovaný systém a současně vychvaluje jednoho z jeho zakladatelů...
Jediní 2 chytří a svatí lidé v politice, Anonym, 22.7.2012 9:33:16
jsou V. Klauz a J. Svatoš. Po prezidentské volbě tam ovšem zbyde už jen jeden... (proboha, tohle si dovoluje řídit vesnici)
No jo, občané, 22.7.2012 9:14:24
ODSák,to jsou takoví zmetci,že jim není rovno.A horšího prasidenta jako je Klaus už ani mít nemůžem.
Svatá prostoto!, Pavel, 22.7.2012 9:09:06
A oni mu ty jeho současné kydy lidi ještě žerou? Na dno si sahá už pěkná řádka lidí jen kvůli takovým, jako on - vždy reagují včas! Je vidět, že se už zase blíží volby.
Typický pravicový populista!, Kritik, 22.7.2012 9:06:02
Rodná strana mu jede do pr..le, tak do ní honem kope. Pokud by byl slušný člověk, tak by a)nedostal (a nevzal) od rodné strany post,protože by nebyl na kandidátce, b)z takové partaje by vystoupil (jako jeho vzor perokrad Klaus), c)zapomíná, že ti co uplácejí jsou právě ti svatí soukromníci, u velkých kauz dokonce z tradičně demokratických, nikoli postkomunistických zemí! = Takže teď vstoupil nebojácně do svaté války, aby byl vždy na vlně!
Sparávně pane starosto. Takto se to v Česku přece dělá po staletí!, Anonym, 22.7.2012 8:16:20
Klasický ODSák, Pavel, 22.7.2012 6:56:38
Pan starosta kritizuje to, co sám svým členstvím v ODS podporuje a vše zastřešuje nekritickým obdivem ke Klausovi, který je podstatou všech problémů republiky. Protože on nastavil systém správy země bez morálky, odpovědnosti a studu, který dnes máme. Jeho odpor k EU (v řadě případů pravdivý) je dán hlavně tím, že ho nevzali mezi sebe. Žije v představě, že on je ředitel zeměkoule a kdyby tam byl, byl by ještě horší než ti kteří tomu dnes velí. Důkazem je to co předváděl jako předseda vlády s vrcholem v opoziční smlouvě, kterou legalizoval rozkrádání státu politiky a následné mafiánské zmanipulování (včetně výhrůžek vězením a násilím) jeho zvolení prezidentem. Pane starosto v něm a ve vašem členství v ODS jste vedle jako jedle. Přeci když jste tak skvělý stal by jste se starostou i jako bezpartijní kandidát. Nebo snad ne?
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 22.7.2012 10:06:05
Skvěle vystižená podstata problému. Naprosto s Vámi souhlasím.
Spíše banda degenerovaných hovad , LID?, 22.7.2012 6:38:05
Které neví čí jsou,kde jsou a co by měli dělat.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, proktolog, 22.7.2012 8:44:07
http://vtipy.netroof.eu/item/7719/kdyz-po-modre-tak-v-quotodsmankachquot/
Vládnou tak,že už od toho vytírání zadků mají hnědou celou držku, Hnědé politicko-ekonomické držky, 22.7.2012 6:36:30
A pořád to nemůžou umejt.
V téhle diskuzi se jen prokázalo, že, Hloupý Honza, 22.7.2012 1:43:13
pan Svatoš má pravdu: je tady neskutečně mnoho vylízaných mozků, kteří by neměli podle svého IQ dostat šanci volit. Dovolím si poznamenat, že oni sice přečtou text, ale nechápou ho anebo ho pochopí pouze v těsném rozmezí svých ideologických mozkových mantinelů.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, m, 22.7.2012 8:07:51
Nevím proč urážite lidi,kteří nemají vysoékoškolské vzdělání.Oni umí zase lépe něco jiného,co vy neovládáte.Podceňování ostatních je u nás nová móda.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Jan, 22.7.2012 8:55:53
Jakou má dnes, prosím Vás, souvislost IQ a vysokoškolské vzdělání? Bavím se o novodobých studentech. Někdo má IQ 140 bez titulu, na druhou stranu spousta géniů s 85ti body mají dodělaný kdejaký sociální obor (+ jeden,dva nedodělané) Demonstrují za "vzdělání zdarma" a jsou největší odborníci na národní hospodářství. Samozřejmě nechci nikomu upírat volební právo, jen reaguji na komentář. . . . . http://cs.scribd.com/doc/87158778/Racionalizace-financovani-V%C5%A0 => Na začátku 90. let šlo na VŠ pouze cca 15% věkové skupiny a všichni studovali 4-6 leté MAprogramy. Dnes jde na VŠ cca 60% věkového ročníku (t.j. 4x více!) a cca 80% z nich sezapisuje na MA nebo nMA. Tedy téměř 50% věkového ročníku (kdysi to bylo jen 15%!!).Minimálně polovina z nich není a v principu nemůže být ke studiu MA intelektuálně dostatečně disponována. Pro tyto zájemce jsou smysluplné jen BA programy, ale ty musí býtvhodně ji nastavené, protože dnes přirozeně často představují spíše přípravku na nMAstudium. Stát by tedy měl finanční regulací výrazně zredukovat podíl financovaných studentů v MA programech a to méně kvalitních programech. . . . . http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012030407 => Každý ze čtenářů si jistě pamatuje svoje působení na základní škole. Gaussovo rozdělení tam fungovalo naprosto dokonale, dva, tři premianti, pět, šest chytrých, ale líných, většina šedý průměr od lepších k horším, několik ne moc chytrých, ale snaživých a dva, tři úplní blbci. Podle mého názoru, bylo schopno vysokou školu vystudovat 30% z nás. Ve skutečnosti se to podařilo jen pěti z třiceti. Nemyslím si že jsme před 55 lety byli v průměru blbější než dnešní mladí, možná opačně, nebylo tolik „sociálně nepřizpůsobivých“. Z toho mi plyne jaký materiál na vysokých školách máme. Pokud budou vysoké školy brát peníze od státu na studenta, nebude to lepší. Prostě vezmou všechno a budou se to tam snažit udržet co nejdéle a za každou cenu.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, danek, 22.7.2012 8:55:06
HONZA VYSTIHL pravou podstatu těchto diskuzí.
Ano,, Anonym, 22.7.2012 0:17:06
Václav Klaus na hrad-Mírov.
Žádný soukromník!!!, Horník, 21.7.2012 23:23:03
Jednoduchý recept pane starosto ODS. Prokázaní původu majetku a odvolatelnost těch nabubřelých "politikům - diletantů" a bylo by vystaráno!!!!
Kdo tě volil VOLE....., Anonym, 21.7.2012 21:35:03
tysi schopen libat prdel i necasovy co., opcan, 21.7.2012 21:11:01
tak libej prdel celi vlade zlodejsky,
ZKUSTE VRCHNOSTI NAKOPAT DO PRDELE, MOŽNÁ DOTACE ZVÝŠÍ., Anonym, 21.7.2012 20:45:49
ZKUSTE VRCHNOSTI NAKOPAT DO PRDELE, MOŽNÁ DOTACE ZVÝŠÍ., Anonym, 21.7.2012 20:45:36
Pane starosto, Anonym, 21.7.2012 20:34:10
já bych to zjednodušil a použil rčení, že jsme v případě vámi obdivovaného Klause udělali s kozla zahradníka.Tohle snad lze pochopit i tak, že pan prazident je v tom nevině jako vy coby starosta. Proto možná z vaší strany tolik sympatií.Díky stranické příslušnosti se brodíte v kalných vodách, platíte stranické příspěvky a oni si dělají to co vy tolik odsuzujete. Snad nehrozí rozklad zevnitř, hoši musíte hrozně trpět odříkáním,říká se politika je svinstvo a pro politiky vašeho ražení to bude nezpochybnitelné nejméně dvojnásob.
Nový Ministr Blažek: Kdyby byl Nejvyšším státním zástupcem R.Heydrich,tak jmenuje kohokoliv.- http://www.youtube.com/watch?v=XGtr1q7E5UM, Anonym, 21.7.2012 20:30:28
Lidé kteří volí ODS či TOP09 jsou opravdu méně chápavý.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 22.7.2012 8:33:22
A koho volíš ty. vole? Taky komunisty, ale z jiných stran! Když jste to tady vy kurvy všechno tak zkurvili, charaktery lidí a hospodářství, meleme z toho co máme!
Se vším lze souhlasit, Anonym, 21.7.2012 20:15:36
až na to, jak nápadně ten člověk vytírá Klausovi zadek. Myliti se je lidské, mnohé Klause může hřát v jejich mysli, že lidská paměť je v povětšině krátká.Pan místodržitel je toho důkazem.Budiž nám útěchou to, že nikdy není tak zle, aby nebylo ještě hůře. Takto nastavený systém k naší smůle nás žene do toho hůře.
Starosta přiznal, kovář, 21.7.2012 20:13:53
Pane Svatoš.Už Vám to opravdu leze na mozek.Škoda že se na Váše slova časem zapomene.Myslím,že budete nemile překvapen s Klause,za nějaký čas.
Václav Klaus je nejlepší prezident po Masarykovi. Stádo bude litovat, až nebude prezident., Anonym, 21.7.2012 19:36:20
Klaus nás netáhne do Ruska, ale vyvažuje tupé pádění na Západ v předklonu. A protože u nás převažuje prozápadní tupý extremismus, tak to musí někdo opak dělat s vervou. Když chceš šedou zeď a všichni chtějí bílou, tak musíš trvat na černé.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 22.7.2012 8:36:18
Tupé komunistické hovado, u nás převládá tupý východní komunismus! Proto jsme tam kde jsme, tedy v prdeli!
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:33
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Václav Jíra, 22.7.2012 9:44:04
Co jste to za blbce.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:33
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:33
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:32
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:32
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:31
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:31
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:30
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:30
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:29
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:29
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
volby, Parťáci, 21.7.2012 18:55:28
VOLÍME VŠICHNI O D S.VOLÍME ODS,VOLÍME ODS,VOLÍME ODS.Jsme parta,je nás 15 a je nám 22 let-každýmu.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, micka, 22.7.2012 12:58:16
Tak se s té O.D.S. neposerte
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, to je zabezpečený syn pana Kalouska, 22.7.2012 14:51:51
Zasadni pravicove omyly...., Jendaba, 21.7.2012 18:35:55
pan starosta ma jiste v leccems pravdu, ale mel by si uvedomit predevsim ze rozvojem nadnarodniho kapitalu postupne mizi vliv statu, Korporace si ty staty proste koupi a prostrednictvim poslusnych politiku. Dale pan starosta proziva hluboky omyl v osobe Vaclava Klause, jenz sice kaze obecne pravdy (trochu mi pripomina Joe zahradnika z jednoho filmu), ale jinak je to bezzasadovy bridil, ktery uvrhl nasi zemi do nejhorsi financni situace za poslenich sto let.
???, Důchodce, 21.7.2012 17:58:09
Starosta z ODS tvrdí, že všichni tady kradou ? Kdo všichni ? Já nekradu, mě okrádají !
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 18:38:30
Ty už máš dávno nahrabáno dědku.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Vogel, 21.7.2012 18:13:21
Myslel tím politiky a podnikatelskou mafii. Ví o čem mluví, je přeci z ODS.
MLUVIL DOBRE AZ DO TOHO KLAUZE - PAK JSEM TO ZRUSIL..., Anonym, 21.7.2012 17:40:52
Na ODSáka dobrý, Anonym, 21.7.2012 17:32:51
ryba smrdí od hlavy a všeobecnou zkaženost nám tu předvádí starosta, Anonym, 21.7.2012 17:17:22
- jestliže se korupce a zlodějina stane normálem pro vládu a vedení na krajích, městech a obcích, tak co očekáváte od vámi okrádaných občanů, starosto? Bič na vás a vypráskat vás z vlády a dalších i starostovských postů. Tenhle odpornej systém se nezmění, pokud nebude krvavá řež a vládnoucí nebudou mít plné kalhoty strachem z nasraných občanů
Lůza je jenom jedna a to rudá....., Anonym, 21.7.2012 17:13:06
Příslušník modrého slizu se nezapře., Frank, 21.7.2012 17:03:48
Všichni jsou blbci, jenom modrý sliz je to nejlepší.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 17:10:31
Až dokážeš co tento pán, pak někoho pokud budeš mít důkazy urážej.Ona nula se cítí vždy silně, ale pořád je pouze nula.
On se probudil, Zdeněk, 21.7.2012 16:49:10
Ten starosta se snad nyní probudil lidé to vědí dávno.
Starosta z Kostelce je jenom modrá lůza, Ida, 21.7.2012 16:16:46
Je mi moc líto lidí z Kostelce nad Černými lesy, že mají v čele takového vola /a to jsem toho vola opravdu urazila, když jsem ho přirovnala ke starostovi/. Dále se o této odesácké lůze už nechci vyjadřovat.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 17:09:25
Lidé si ho svobodně zvolili, protože mu věří a uznávají.Tou krávou jste asi Vy osobně, protože hodnotit koho neznáme je podlost a dokáže to pouze dobytek a Vy k nim patříte.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Mgr. Jitka, 9.8.2012 12:56:28
Dobrý den vážení, trvale bydlím v Kostelci nad Černými lesy a bohužel pan inženýr je opravdu naším sarostou, nicméně je třeba dodat, že u nás ODS nevyhrála a on nebyl svobodně zvolen(vyhrálo sdružení "Kostelec sobě", které by tohoto starostu nevolilo), dosazen byl na základě tajného hlasování zvolených stran s tichou podporou komunistů.
ZASRANÝ ŽIDOZEDNÁŘI PRAVDOLÁSKOVÝ !!!!, Anonym, 21.7.2012 16:13:23
ZKURVENEJ HAVEL A KLAUS !!!!!!!!!!!!!!!
Sympatické přiznání,jen málo lidí je takových přímých., Pozorovatel., 21.7.2012 15:58:51
Co se týká toho zadku, tak při polibku asi nesmrdí,protože už je dávno vylizaný vlezprdelkami.
Jak se shodli dr. Hnízdil Křičenský-, mklo, 21.7.2012 15:32:14
vládnou nám psychopati a krysy 6. kategorie a ještě v područí bakalů aj. mafiozo, bachyně mohla vypláznout za éra celý státní rozpočet a díky své slabomyslnosti , na kterou se stále vymlouvá by byla čistá jak slovo boží.
Starosta jenom liba?, konec sveta, 21.7.2012 15:18:32
Ja myslim, ze spis asi poradne vylizuje a obcas i nastavi!
A TAK TO VIDÍM JÁ!, Anonym, 21.7.2012 14:54:06
Vážení občané, už dlouhou dobu sleduji dění v našem státě a neustále si kladu otázku, co bych měl udělat, aby přestalo neustálé rozkrádání státního majetku, spolupráce různých mafiánských firem s politiky, neustálé vymýšlení blbostí pod rouškou ekologie, které stojí miliardy a stejně nic neřeší, hrbení se před USA a Německem, štrašení lidí budoucností a spoustě dalších věcí o kterých rozumný člověk musí usoudit, že jsou to nesmysly, ale přesto se dějí. Jako jedinec nemůžu udělat zhola nic. Volby dokázaly, že také nejsou řešením, díky reklamě v TV a na billboardech, která ovlivní skoro každého, jednak tím, že politici můžou prostě přeskakovat ze strany do strany a také mohou dělat to nejjednodušší, neplnit sliby, lhát a dělat opak toho, co slibovali. Něco jako stydící se politik u nás neexistuje. Je toho spousta o čem bych mohl celé dny psát, ale myslím, že je to zbytečné, protože ti z Vás, kteří aspoň trochu přemýšlí, ví o čem píšu. Pokud se většina lidí pracujících ve vládě, v parlamentu, senátu, na policii, soudech, a ostatních veřejných institucích domluví na tom, že si budou dělat, co je k jejich prospěchu a ne ku prospěchu všech občanů a vytvoří pevnou organizaci, kterou drží pohromadě strach z trestu, nepohne s nimi nikdo! Následně v médiích, která ovládají, vymývají lidem mozky a hledají viníka stavu, který sami zavinili. A tak se můžeme v novinách dočíst, že současnou situaci zavinili lidé žijící na hranici ekonomického přežití (tzv. socky), důchodci kteří celý život pracovali, cigáni, ukrajinci, slováci a další národnosti a menšiny. Každý si může doplnit, kdo se mu zrovna nelíbí... Krátce řečeno, „Rozděl a panuj“. Aby se aspoň něco změnilo k lepšímu, musí se lidé dát dohromady a začít podnikat kroky proti těmto lidem. Některé skupiny už to dělají 23let, některé začaly nedávno, pořádají demonstrace, petiční akce a další akce, které nemají na nic vliv, protože vláda dala jasně najevo, že na své občany kašle a že 100 000lidí na Václaváku je jen „nepotřebná lůza“, kterou je nejlépe ignorovat, protože poslat na ně ozbrojence s vodními děly by mohlo uspíšit její konec. Odbory to vědí a vládnoucí odboráři tyto nic neřešící akce ve spolupráci s vládou radostně organizují jen proto, aby upustili páru pod přetopeným kotlem všeobecné nasranosti. Generální stávku už roky odkládají na neurčito, protože to je to jediné, co by věci postrčilo kupředu. Neustále se nás snaží přesvědčit o tom, že jedině „pokojnou a zákonnou“ cestou se dají věci řešit... Co ta „pokojná cesta“ za 23let vyřešila? Vše se dá shrnout do jednoduché rovnice Poslušný občan platící daně = blbec. V této chvíli se dostávám do bodu, kdy je potřeba říci, k čemu jsem dospěl a co navrhuji jako řešení. Myslím, že je už zbytečné cokoli říkat. Ti z Vás kteří mají dost rozumu v hlavě a podobné smýšlení si už jistě odpověděli sami. Těm, kteří nepochopili, nebudu ani nic vysvětlovat. Bylo by to zbytečné. Spousta lidí tady na chatech má silné řeči a když přijde na jejich vlastní kůži, tak „skutek utek“. Hledám pár myslících lidí, co ještě nejsou tak staří, aby nemohli zvednout zadek ze židle a udělat něco pro svou zem a své děti. Vše je o dohodě. Sám se o nic pokoušet nebudu a ani Vy ne, ale pokud se dáme dohromady a potáhneme za jeden provaz, tak nás nikdo nezlomí a můžeme skutečně něco změnit. Je to dobrovolné a žádná odměna z toho nekouká. Kdo by měl případně zájem o nějaké další informace, nebo mi chtěl jen napsat, jak to vidí sám, tak tady je email: xaver1000@seznam.cz
řešení, anna K., 21.7.2012 14:27:49
řešení není pozavírat cca 2 miliony lidí, kam, a kdo je bude živit? jedno z řešení je minimální stát, státní správu oklestit nemilosrdně o cca 70 %, stejne tam nejsou pro nás ale sami pro sebe dále všechy dotace a přerozdělování maximálně omezit, tam se peníze ztráceji jak se státními zakázkami, to nevím dovětek - obec se 2000 obyvateli mela na OÚ před lety starostu, tajemníka , matriku a dvě či tři dámy tajemník byl na poloviční úvazek, chodil jinam do zaměstnání plus volené zastupitele bez nároku na odměnu řešili záležitosti obce !!!! nyní je tam cca 4O ! lidí kteří si hrají na svém písečku a obec jede dál jen s tím rozdílem že když někdo něco chce , tak si musí počkat ( dříve na počkání) třeba dva měsíce,nebo šest, někdy do nekonečna, pokud to nepopožene "jinak"
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Kadel, 21.7.2012 20:35:14
Paní K, na vás už ta propaganda taky zapůsobila. Všimla jste si kdo že nám to tady léta opakuje,že stát je špatným majitelem a správcem ? No přece ti politici co za každou cenu se každé volební období do řízení sátu cpou a pak kradou. Bohužel ta jejich mantra o státu je propagovaná těmi mejnebezpečnějšími zloději. V normální společnosti stát funguje normálně a slouží většině lidí.Bez státu to prostě v současné civilizaci nejde.
Vcelku dobrý článek až na Tunel dědka z hradu, Colin, 21.7.2012 14:22:16
Díky podpoře privatizačního gaunera jste si celej článek pokakal kolego.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Cestovatel12, 21.7.2012 14:46:50
Coline co je na tom článku dobrého když starosta člen ODS kritizuje aby se to zamlouvalo lidem a dále za Modré ptáka kope tak v tom chlapovi není aní žíla dobrá posuzuj to v souvislostech a detailech a ten nanahraditelný pan peseident. Asi by chom všichni protože už ho nemůžeme¨mít za presidenta měli spachat hromadně sebavraždu. Ten chlap má zvrácené myšlení.Nejhorší na tom je když nás někdo poučuje ze strany která zde udělala ten marasmus.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 18:40:46
Konečně někdo přizná co komouši zavinili.
Lidé z Kostelce, co za tupce, korpčníka, zloděje a bezcharakterního darebáka jste si zvolili za starostu?, Anonym, 21.7.2012 14:21:44
Nevěřím vlastním očím, 1) Pan starosta větou "kradou všichni" plive do tváře všem slušným lidem, kteří nekradou jako pan starosta. Je jich stále jistě dost, yatímco pan starosta je podle svých vyjádření bezcharakterní a arogantní darebák, který se jen snaží omlouvat svá darebáctví. 2) Pan starosta větou "kradou všichni" přiznává, že krade. 3) Pan starosta se v rozhovoru přiznává k tomu, že korumpuje. 4) A ještě se o vás, voliči z Kostelce, vyjadřuje s takovým opovržením, že se divím, jak jste ho mohli zvolit. Naši předkové za takové věci házeli do kupy hnoje.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, jn, 21.7.2012 14:43:14
gratuluji vám , anonyme, vy jste první člověk v mém zivotě, který nikdy nic neukradl, a to je mi čtyřiašedesát let
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, jn, 21.7.2012 14:39:10
gratuluji vám , anonyme, vy jste první člověk v mém zivotě, který nikdy nic neukradl, a to je mi čtyřiašedesát let
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 20:33:16
Tak to je mi opravdu líto vás i lidí, mezui kterými žijete. Lze to vysvětlit tak, že slušný by si s vámi v životě nepodal ruku, a proto kolem vás žádní takéoví nejsou. Ne, ani já, ani mí nejbližší v životě nic neukradli, aspoň ne vědomě, a znám takových lidí víc.
má pravdu, Pan starosta, 21.7.2012 14:12:24
90 procent "lidu" jsou tupá zvířata s IQ tykve. To je vidět i na této diskuzi.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, jn, 21.7.2012 14:35:34
asi je to tak,cituji : "90 procent "lidu" jsou tupá zvířata s IQ tykve. To je vidět i na této diskuzi. " no a a když někdo konečně řekne pravdu, tak je "gauner"? to z těch pitomců nekdy nedal někomu úplatek ?
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:12:00
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:11:59
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:11:59
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:11:58
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:11:58
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
DRZÝ ZRZ, Přítel, 21.7.2012 14:11:57
TEBE BYCH CHTĚL MÍT V POSTELI.TO BY BYLO POŠUŠŇÁNÍČKO.UŽ TEČU.
...ROZHOVOR Ostře se pustil do politiků, korupce i privatizace státu. , to se už všichni zbláznili?, 21.7.2012 14:04:52
kolik má ta ódeesácká kurva nakradeno? "je za vodou"? má namířeno ke stejným zlodějům z čssd? že by tušil, že ódeesáci jsou ZOMBIE????
Kradou všichni, říká ten Klausův konečník., drzý zrz, 21.7.2012 13:59:31
Chyběla otázka a co vy ? Nevyřčené by znělo, já taky. Jinak, co chtít od úředníka od narození. Všichni jsou blbci, jen on je něco víc. Věčné dilema soukromník versus stát. A říkanka o tom že stát nic neumí. Kdyby se chtělo, uměl by. Co je soukromé, soukromníkovi. Co je státu, opět státu. A úředník stále pod kontrolou úředníka. Závist dovede hodně. Také zákon a né nějaké nezávazné slovička. Tresty za velkokrádež jako za vraždu. Úplatky byly vždy a budou. Ovšem je rozdíl mezi úplatkem v kontextu doby minulé, káva, láhev, králík či husa. Kdyby to tak bylo u Rátha či nově u Parkánové, tak dobře. Jenže miliony a miliardy nejsou úplatky. Je to krádež, většinou skupinová se sofistikovanými způsoby. Tam by měl být už zákon jako v Číně. Se slevou, na doživotí ale v pracovním táboře.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 14:12:12
Ano jako v Číně na stadionu ránu do týla.Bylo by brzy po problemu s korupcí.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 14:08:38
Nepřekvapuje,pan starosta je ODSsák takže korupce a prdellezectví je mu vlasní.
Tak mluví o současné politice starosta Kostelce nad Černými lesy a občanský demokrat Jan Svatoš, ...něco jí šoupnu a mám dotace, 21.7.2012 13:58:12
kolik "šoupeš" sobě, rodině, příbuzným, kámošům - ty ty zkurvený ódeesáku????
kéž by to tak přiznali všichni, Eva, 21.7.2012 13:48:32
kéž by to tak přiznali všichni, včetně ředitelů škol. Tahle země je korupcí prolezla jako termitiště termity.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Eva, 21.7.2012 13:51:52
To se dělá chytře. Starostové, ředitelé a různí vedoucí políbí komusi zadek, podmažou ho, dostanou schválenou dotaci a projekt - zaměstnají firmy a do kapsy dostanou peníze bokem. Každodenní všudypřítomá praxe. Ještě je dobré do toho někoho namočit - radu ve vedení obce, zástupce ve vedení školy - a to jen korupce kvete!
Klusův vlezdoprdelník_Táhni šmejde ODS !!!, Čtenář těch šmejdů.., 21.7.2012 13:39:53
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 14:39:35
Ano právě takoví šmejdi rozkrádají stát.
CHUDÝ LID SI SAHÁ NA DNO CELÝ ŽIVOT.NEBO TADY NĚKOMU PADAJÍ PEČENÍ HOLUBY DO PUSY?, jonášová, 21.7.2012 13:34:36
zase jeden chytrej a modrej.Proč šel do politiky on když je tak nad věcí?
Další rádoby..modrej mudrc..., sejna, 21.7.2012 13:33:19
..tyhle kecy nám děsně pomohou.Ten je taky zamilovanej akorát do svých myšlenek a názorů.Nic.pro spásu národa!!!
On je hlavně základ ve spravedlivé represi,, dědek, 21.7.2012 13:32:15
krádež je krádež ať jde o 5O Kč nebo o miliardu,jen je nutné ji spravedlivě potrestat.Konkurenceschopnost a tržní hospodářství je pouze zaříkavadlo,vše se dá domluvit,nebo zničit,například:jak může být konkurenceschopný a v tržním hospodářství úspěšný podnik,který nezaměstnává děti,nenutí pracovat zaměstnance 16 hodin denně bez příplatků,platí poctivě všechny daně atd.,proti opačné konkurenci. A to nemluvím o kvalitě.Pokud nebude v celém světě spravedlivá represe a dodržování lidských práv,nezlepší se nic.A dotace,kapitola sama pro sebe.Zkrátka,na světě bude dobře,až na něm nebudou lidi.Takže lidi jdu si cvaknout.Nazdar.
pan Svatoš má pravdu, jn, 21.7.2012 13:16:23
pan Svatoš má pravdu asi si opravdu musíme sahnout na dno ale to už ti viníci tady nebudou a budou za svými penězmi jinak bych to nenazýval rozkrádáním, je to spíš zpronevěra : "Zpronevěra (někdy také defraudace) je trestný čin definovaný § 206 trestního zákoníku České republiky. Zpronevěry se pachatel (defraudant) dopustí, pokud si přisvojí nebo poškodí věc, která mu byla svěřena do péče/správy. Tento zločin je odlišen od skutkové podstaty v § 329 TrZ, tedy od zneužití pravomoci úřední osoby, a má rozdílné trestní sazby." Jinak to ale vyjde nastejno. Jen poznámka, úplatky - - ty se dávají běžně až do nejnižsích pater státní správy, i za drobnosti, prostě za všechno, i za úřední výkon který je samozřejmostí, nezaplatíš, počkej si, třeba rok drobní živnostníci i malí podnikatelé by mohli vyprávět, jak musí representanty svých zákazníků uplácet aby dostali i jen malou zakázku
Lid je banda neinformovaných a tudíž méně chápajících jedinců, petr, 21.7.2012 13:14:13
a proto si zvolil vládu, která ho teď krásně vychovává.
To prohlásil Roman Joch, pravičák jak prase, ten příspěvek před tímto., Anonym, 21.7.2012 13:11:57
takže až tady bude někdo posílat někoho za jeho siciální citění a názory směřující do leva, tak právě v Číně je na urovni obyvatel vidět ukázka v praxi ony modly konkurnec schopnosti a soukromého vlastnictví. Jedině co ješte zustalo z ideologie komunismu, tak tam je že zatím nerozprodívají státní majetek, a tak je stát pořád silným. Ale i to už se začíná odbourávat a idea silného státu brzo zmizí, plně nahražena ideologii kapitalisu, kde se rozprodá do sourkomého vlastnictví i státní podniky apodobně.
soudruch modrý starosta , co líbá prdel vrchnost,i je idiot blb a kretén, mmf, 21.7.2012 13:11:50
a to tuplovaný , v tom, co podle něj může řešit problémy rozkradeného státu , tedy privatizace a konkurence ( !!! ) - tak ten šmatlavý stařík byl zřejmě po kruponové modré klausově privatizaci zahibernován a probuzen před týdnem... Právě trhovectví a privatizace po česku jsou dvě diagnosy, které se vyskytují u každého dění , které skončilo, končí nebo bude končit VŽDY totálním bankrotem a swiňárnami galaktického rozsahu. |soudruch starosta z černých lesů ještě asi nemá naprivatizováno pro vnoučky , tak z toho má bolehlav. U tak starého člověka by snad bylo možné předpokládat nějakou životní zkušenost, když ne stopy inteligence. ALE JAK JE PATRNÉ, KDO VSTOUPÍ DO ODSS , TO JE apriori PUNCOVANÝ KRETÉN BEZ OHLEDU NA VĚK A VZDĚLÁNÍ.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Smetac, 21.7.2012 13:45:22
Přiblblý příspěvek, ostatně jako vždy. Plno urážek, vulgarit, málo myšlenek, žádné argumenty. Mmf je jedním z těch málo chápavých jedinců, ovšem s velkou hubou.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:14:21
není žádný stařec, urážet umí každý trouba.pokud musíš, napiš něco knížeti.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, mmf, 21.7.2012 13:41:12
soudržko vnučko Ludmilo, váš dedecek je krystalicky kříšťálový ukázkový odéesesák. Bývalý dlouholetý komouš, nomenklaturní pratovník , členem KSČ jistě už od studií , to byli netupější studenti, skvělí donašeči .. Přesně tímto odporným typem - bývalý komouš - dnes ODSS , tímto swinstvem je zaneřáděna celá republika od Hradu až po Putim v Černých lesích. --Vy jste volička, nebo členka ODSS někde na nějakém berňáku , nebo starostovně , kde dřete jako kůň od nágyové ze Strakovky ?
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, hn, 21.7.2012 14:05:13
Co věta, to překlep, nebo pravopisná chyba. Soudruhu, ty jsi určitě k svému výkonu estébáckého bachaře nepotřeboval dokončit ani základku. Duševní úroveň příspěvku určitě nepřebije znalost pravopisu. Ostatně jako u všech diskutujících rudoprdelníků.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:49:07
Soudruhu STB, je vidět, že jste byl velice dobře proškolen.vy jste byl kádr včem?Mluví z Vás závist, že má někdo vysokou školu, ale né pouze, že ji má, ale má něco v hlavě co Vy postrádáte? nedivím se, že naše společnost tak upadá, protože lidé Vašeho typu ji pouze demoralizují.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, mmf, 21.7.2012 15:12:18
tady je to samý modrý příbuzný toho žvanivýho slimejše z Černého lesa s modrým pruhem... Když už modrý blb nemá protiargument, začne s mezerníkem , překlepy a k tomu přidá obdiv ke knihám soudruha prasidenta kikiny. Co je modré smrdí zlodějnou a bude tak řešeno. Stejně jako pružinská rodinka. Závidět někomu tříletou rychlokvašku na jekonomy, co psali rudými pastelkami socialistické závezky-- jděte všichni do černého lesa a sbírejte modré ODSS borůvky. Potom se z nich můžete i posrtah.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 15:25:54
Tak to tak z tebe a dost řidce.
Konečně, Míra, 21.7.2012 13:11:18
to,co se tady děje,popsal někdo kdo má rozum a rozhled!!!Snad je to napsáno dost polopaticky,že tomu rozumí téměř všichni,kteří umí číst.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:15:22
Doufám, že i ti co nemají vysokou školu.
V MNOHÉM MÁ PRAVDU, Anonym, 21.7.2012 13:10:35
ŽE mnoho lidí jde do politiky ne pro lidi ale pro svůj prospěch je dávno známé.Že pro funkci stáčí být členem ODS také i když nic neumí a potom mají problém po skončení jeho činnosti někam ho umístit.Tenhle bordel začíná již v Poslanecké Sněmovně kde se přijímají zákony v neprospěch lidí.Pařevážně zde jde o udržení koryta a ne o prosazování věci které budou zemi prospěšné.Při schvalování církevního tunelu by koalici stačili loutky a stát by ušetřil.Všechno je v lidech,v jejich čestnosti,poctivosti a snahy vytvářet lepší podmínky pro lidi a stát.Holt zloděj zůstane zlodějem.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:29:25
Stejné je to u TOPKY i Lidem,dosazené party podrazáků.O VV nehovořím ty se odepsaly již dávno
Dotace z EU, Dotace z EU, 21.7.2012 13:08:10
Obec Vejprnice (Plzeň sever) zaměstává fa G-PROJECT z Hluboké za 5,6 mil.Kč. Z EU se jim takto "podařilo dostat" 128 mil. do obecní kasy. Rozpočet obce činí 40 mil. To je džop co? Pan starosta je fakt snaživý lídr ODS. Všichni ho volí a je u místních lidí "moc, moc oblíbený". Čtěte Vejprnice.EU
To co chce pan starosta, modla konkurence a vlastnictví je v Číně . viz prohlášení poradce Nečase , Anonym, 21.7.2012 13:07:53
„Pokud by u moci v KSČM zůstalo pragmatické křídlo Vojtěcha Filipa, tak by se patrně základní parametry ústavního systému nezměnily. To jsou lidé, kteří nemají problém dělat byznys s takovými komunistickými zeměmi jako je Čína a Vietnam, které ale praktikují dickensovský kapitalismus a jsou naprosto nemilosrdné vůči svým chudým. Ale pokud by se na levici vytvořila revoluční atmosféra, že teď nastává chvíle zvratu, tak logickým průběhem většiny revolucí je radikalizace revolučních vůdců a požírání bývalých umírněných elit,“ míní Nečasův poradce.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:25:27
Ono mnohým vadí že dnešní KSČM dělá svoji práci ve prospěch všech lidí a ne pouze určité skupiny.Pomlouvají ze strachu,že by dokázali jak se má vládnout a nikoli jak se má krást.Toho se obává i sociální demokracie,která neví zda li je levici nebo pravici.Řeči o jiném je pouhý strach z toho,že by došlo k různým odhalením zlodějen a potrestání pachatelů a jejich spojenců
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:12:00
Podívej se já osobně uznávám Filipa, četla jsem jejich program a není tam nic s čím bych nesouhlasila. Ono osobně nezáleží co si já myslím, ale nějaký poradce od Nečase mi může políbit šos.Ráda bych napsala co přímo.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:36:18
Já s Tebou souhlasím. Jen jsem sem tu citaci toho poradce Nečase dal proto, že vlastní pravičáci mají nzornou ukázku toho jak funguje tvrdej kapitalismus na občasnké urovni a s příkladem Číny si manupuljí jak chtějí. Pokud tady vajadřuješ podporu Filipovi, pak ti hrozí že nějakej zaslepenej pravičák (nebo spíš občan ovce) ti vinadá do komančů, vrahů a jiné a pošle Tě do Číny kde je vláda komunistů a proto se ti tam bude jistě líbit. Skutečnost je taková, že dokud byla u moci v Číně starší generace, která ještě měla nějakou ideologii, tak si hlídala aby západní kapitalismu, idea žít jen na základě konkurence, nebyla zavlečena do ideje komunismu. Postupem času se ale k moci dostali lidé, kteří chtějí hrabat pod sebe ještě víc než jim umožnuje centrálně hlídaný stát. A tak jsou tu snahy mladých vládců s jejich čistě soukromými zájmy, aby se role strany a státu radikálně zmenšila. To samozřejmně podporují ruzné demokratické a jiné mocnosti z venčí, protože se v Číně otvírá možnost se napakovat. Demokratizace v Číně, pokud bych to tak nazýval, není ve skutečnosti v zájmu lidí a státu, ale v zájmu kapitalistického trhu, přesněji řečeno, vzájmu lobby firem a podobně. Je to něco podobného jak u nás 80-90 léta. Komunismu má tu nevýhodu, že se v něm nedá pakovat nepřímo úměrně ke svému postavení ve státě. Ve státě kde každý státní uředník hliídá toho pod sebou, se hůř krade. Není možné aby náměstek měl víc peněz jak jeho ředitel. V bordel státu vedeným v kategorii demokratického kapitalistického zřízení je toto právě možno.
Starosta přiznal ..., hn, 21.7.2012 13:05:31
Hlavně že se dementní diskutující na PL v čele se zázračným nevyměšujícím Anonymem, protože ten má počítač přirostlý k prackám, považujete za slušné lidi. Z vás rudoprdelníků je mi na zvracení. Bez přestání vzdycháte po zrůdných komunistech a léčíte si svou vulgaritou své zpackané a zparchantělé životy. Neumíte nic jiného než se válet v kalištích svých špinavých domovů a z nudy vyřvávat na webech, prože kdyby vám v PL každý den nepředhodily protivládní bulvární žvanec, tak to s vámi sekne do kytek, no alespoň by byl klid.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:16:41
Kvákáš tu i když Ti inteligence chybí.Holt lidi již začínají chápat kam se brzo dostanou při způsobu dnešní politiky vlády a to do chudoby
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:16:35
Kvákáš tu i když Ti inteligence chybí.Holt lidi již začínají chápat kam se brzo dostanou při způsobu dnešní politiky vlády a to do chudoby
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:15:21
Zajímavá diagnóza, co na to lékař?
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:08:55
Jak dementní člověk pozná, že se jedná o dementního?
Udivuje mě,, AAA, 21.7.2012 13:02:02
že pan Svatoš se svými názory stále setrvává v ODS,straně,jejíž praktiky kritizuje a která je zavedla.
Účast ve volbách pro náctileté děti prosazuje SZ !, :-(, 21.7.2012 12:58:59
liškoidi
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:06:18
celkem pravdivě píše pan.Svatoš o názorech mladých.každý máte možnost se přesvědčit sám doma u svých dětí či vnuků.Tito mladí neví a neznají co je práce, povinnost se skutečně vlastní pílí postarat sám o sebe.Spoléhají pouze na rodinu, začínají vyčítat, hrozit a mnohdy ubližují.Řeknete co jsme si vychovali to máme.jenže my se snažili , ale naše demokracie veškerou snahu zvrátila.Opět budou volit toho kdo jim dá dávky, nebudou chtít toho co jim nabídne práci.Kolik máme % co ještě nikdy nepracovali, oni se toho i bytostně bojí.Pořád možná rodiče mají z čeho pomáhat a dělají to tak.Já mám opačný názor, chvilku to trvalo než jsem ho pochopila, ale je to jediná možnost jak mladým otevřít oči.Já přece chci žít dnes i zítra a mám na to nárok a mladí se musí bohužel postarat o své žití sami.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:22:00
jenže takhle to rpávě není, jak píšete. Dnešní mladí lidé nemají takové možnosti prácovního uplatnění a zhodnocení své práce jako meli jejich rodiče, v době kdy jejich rodiče byly ve věku dnešních mladých. Budu-li uvažovat za dnešního "flákajícího" se mladého 18 letého občana, pak se narodily v roce 1994. Pokud se narodily relativně mladým rodičum kolem 20 let ( ale spíš bych typoval pozdější věk), pak jejich rodiče získaly práci a a možnost pracovního uplatnění v době, která je sociálně a finančně uplně jiná než dnes. Navíc, tito rodiče roku 1994 měli ve většině podporu svých rodiču (babičky a děděčkové) a rodiny jakožto příbuzenských vztahů daleko větší, protože oni měly nastřádáno něco málo peněz z dob jistoty práce a sociálního zázemí ( myslím tu hnusnou komunistickou dobu :-)) ) Samozřejmně, fifnančně došlo tuší v 92 roku v podstatě k měnové reformě, a tím k znehodonocení uspor dědečků a babiček. Ale na druhé straně pokud si koupily či jinak nabyli nějaký vlastní bydlení, tak ceny nemovitostí šli 10násobně nahoru během několika let. To, že říkáte, že ty mladé je zapotřebí hodit do vody aby se ukázaly a postaraly je z Vaší strany sobecké, protože dnešní mladí mají diametrálně horší podmínky, než jste měla Vy.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 13:42:56
nesouhlasím a o žádné hnusné komunistické době nevím.Na jedné straně píšeš, že jsme mnohé dokázali, abys na straně druhé napsal jak komunisté byli špatní.Zásadně trvám na tom, že se mladí musí dokázat postarat sami o sebe.Já neměla žádnou babičku či dědu, kteří mi pomáhali, musela se postarat sama a nic jiného nechci od mladých dnes.Píšeš jiná doba, pokud podle Tebe byla ta bývalá tak špatná, tak dnes mají mladí svobodu, nezadrátované hranice a možnost jít pracovat ven.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 13:21:54
jenže takhle to rpávě není, jak píšete. Dnešní mladí lidé nemají takové možnosti prácovního uplatnění a zhodnocení své práce jako meli jejich rodiče, v době kdy jejich rodiče byly ve věku dnešních mladých. Budu-li uvažovat za dnešního "flákajícího" se mladého 18 letého občana, pak se narodily v roce 1994. Pokud se narodily relativně mladým rodičum kolem 20 let ( ale spíš bych typoval pozdější věk), pak jejich rodiče získaly práci a a možnost pracovního uplatnění v době, která je sociálně a finančně uplně jiná než dnes. Navíc, tito rodiče roku 1994 měli ve většině podporu svých rodiču (babičky a děděčkové) a rodiny jakožto příbuzenských vztahů daleko větší, protože oni měly nastřádáno něco málo peněz z dob jistoty práce a sociálního zázemí ( myslím tu hnusnou komunistickou dobu :-)) ) Samozřejmně, fifnančně došlo tuší v 92 roku v podstatě k měnové reformě, a tím k znehodonocení uspor dědečků a babiček. Ale na druhé straně pokud si koupily či jinak nabyli nějaký vlastní bydlení, tak ceny nemovitostí šli 10násobně nahoru během několika let. To, že říkáte, že ty mladé je zapotřebí hodit do vody aby se ukázaly a postaraly je z Vaší strany sobecké, protože dnešní mladí mají diametrálně horší podmínky, než jste měla Vy.
Kvalifikovaní?:-) A jakou kvalifikaci má Kalousek? Kvalifikace krást, lhát, nadávat a vyhrožovat? :-) Dobytek zasranej! , Anonym, 21.7.2012 12:55:09
Je bezvýhradně opojen ideologii soukromého vlastnictví a konkurence schopnosti ..., Anonym, 21.7.2012 12:50:52
Tento pán popisuje pravdivě realitu, jak to chodí a běží a kam to spěje. Akurát nesouhlasím s jeho důvody proč to tak je. Právě ta jeho víra ve zlatý grál soukromého vlastnictví a konkurence mně dost vadí. A také hodně to, jak z jeho ideologie čiší snaha prakticky zrušit stát. Právě to, že je stát v dnešním marastu je díky tomu, že soukromé vlastnictví a konkurnece rozbourala zákony a systém, který měl hlídat aby se dodržovaly zákony a lidi se nevraždily kvůli soukromému vlastnictví a konkurenci. Souhlasím stím, že člověk je od přírody v podstatě sobec a hrabe pod sebe, ale je zároven sociální tvor. Ale právě kvůli tomu, aby někteří, přeci jen méně sociálně cítíci hrabivci, nepřekračovaly hranice soužiti s ostatními, vznikl historicky státní útvar se sbírkou zákonů,vzdělávácím systémem,zdravotnictvím a podobně.Historicky prostě jdeme od tvrdého prosazování práva silnějšího (a to je v podstatě to co popisuje ten starosta - právo hrabat pod sebe a pak umlátit v konkurenci toho druhého at si mužu nahrabat víc). Od společnosti prvobytně pospolné, kde se nejdřív najdl ten kdo měl nejsilnější svaly, přes středověk, fedualismus, ruzné diktatury a podobně. Považauju za zvrácenost a zpátečnické myšlení prosazovat slepě myšlenku soukromého vlastnictví a konkurence schopnosti. Tato myšlenka, bez jakýchkoliv ochranných mechanismů v prospěch těch slabších, méně konkurence schopných, vede pouze k zvětšování bídy obyvatestva a jejich vykořistování. Ono totiž, VĚTŠINA obyvatel jakékoliv společnosti je totiž PRŮMĚRNÁ, a stavět vývoj společnosti pouze na tom, aby bylo dobře těm nadrpůměrným, co jsou dravci, je cestou zpátky do středověku.
....dobre i spatne pane Svatosi,jenom vice do hloubky a ne jen recnit..., Boleslav(mirumilovny), 21.7.2012 12:50:28
Kazdy je strujcem sveho stesti,ci svych osudu.Pan starosta ma v necem pravdu a v necem ne.Cesky lid je podle neho to co si mysli i rika.Vsak se poohledneme,na volby minule.Pohledte sami na sebe co jste zpusobili.Otevreli a otevirate nadale dvere tem,kteri zdevastovali tento stat.Znovu ti co nenavideli socializmus s komunistickymi vudci,by je chteli zpatky.Verim,ze prijde opet diktator,aby vse napravil,kdyz opily narod touzici po demokracii znicil svymi"klici"vse co se s nimi vyzvonit dalo.Takove jelimany,kteri nemaji ani VS vzdelani ridi zahranicni ministerstvo,chemik vede finance(ulite sve v zahr.Lichtenstein aj) Vondra podrazil sve Chartisty po 77te.Necas"buduje"nova padesata leta"m.s. a devka pro sve osobni cile Peake i za cenu hlavou do zdi,buduje sve politicke ja i kdyz rozumi politice jako koza petrzeli.Ministr Drabek,ministr Heger ministr Kubice jsou lide,kteri devastuji sve podrizene a statni prostredky ostosest a nic je nezastavi.Ustavni soud je naplnen odhodlanim,ze pomuze tez znicit co se znicit a rozkrast da a navic zpusobit rozdily mezi panstvem a pracujicim lidem.Jde jim take o prohloubeni rozdilu a likvidaci stredni vrstvy obyvatel?Vlada jedne strany byla kdysi a je nyni vuci demokracii nebezpecna,ale nebezpecnejsi je ta vlada nynejsi se soudcokracii a likviduje posledni zbytky vzahu lidi k lidem.NO A TO JE ZLE,MOC ZLE!!Predhazuji se jako zbytky psum ti politici,kteri jako Parkanova,Rath(i kdyz podivne),Pospisil aby se zavrela huba tem lidem dole,kteri si mysli,ze navnadou se mezi lidmi bude hovorit o potrestani tech nahore?Omyl,pod timto gestem se schoavaji pravi gauneri a zlocinci,kterych by se Necas nerad zbavoval,jako Vondra,Kalousek,Bendl,Schwarzenberg a dalsi.Po volbach,at budou kdykoliv bude mit galerie justice dost prace ve snaze napravit to,co projebali.
Neměl by posuzovat lid podle sebe., Zdenál, 21.7.2012 12:49:09
Máme tu už druhou vládu ODS a obě jsou(nebo byly) v době své existence dvěma absolutně nejhoršími vládami u nás minimálně od sametu. A člověk, který ji nejen volí, ale dokonce je i jejím členem, kandiduje a pracuje ve samospráve může maximálně mlčet. Spíše by měl zalést někam hluboko do kouta a doufat, že si ho nikdo nevšimne, že k nim patří a že kdyby měl větší koule, tak bude jedním s těch, kterým teď líbá zadek.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 12:56:41
nesouhlasím, tak jako se jménem, které uvádíš.Jsme všich hrdinové.Máme radost pokud někoho nadzvednem, zahýbáme žlučníkem a sami sobě si uděláme šou.
Já vám to tenkrát říkal!, vizionář, 21.7.2012 12:46:49
Moje vize byla,že to tu rozkradou. Nikdo na to pod sliby Havla nechtěl slyšet protože se každý cítil být tak bohatyý!A tady to máme.
Pederast, Anonym, 21.7.2012 12:44:47
Políbím zadek vrchnosti a pak jí ho šoupnu
Další skrytej komunista, Alan, 21.7.2012 12:43:54
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 12:46:39
A už nastal čas blití černoprdelníckých modrovagín.Přizdisráči se vzbudili pomočení a pokálení.Wau,to je tady nablito od nich
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 12:59:08
Wau, ty si hlupák a smůla je, že o tom nevíš.
A už nastal čas blití černoprdelníckých modrovagín.Přizdisráči se vzbudili pomočení a pokálení.Wau,to je tady nablito od nich, Anonym, 21.7.2012 12:42:50
Podle mne je, EMIL, 21.7.2012 12:42:25
tuneldědek největší škůdce ještě před obalečem modřínovém.
ono by se dalo celkem lapidarne rict,ze je stejny jako komuniste..., xyz, 21.7.2012 12:35:57
Ti vsichni svym clenstvim podporovali zlocineckou KSC,hrimali bludy v mediich,a po textilnim podvodu se bili v prsa,ze v KSC museli byt aby uzivili rodinu(deti,ty se hodi vzdycky pro kdejakou vymluvu),nebo aby mohli delat svoji profesi...To je samozrejme jedna velika lez a podvod...Pan Svatos v podstate nerika nic jineho...
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 12:50:44
Myslím si, že v KSČ bylo 2/3 lidí, kteří neměli ani ponětí o zákulisní špíně těch, kteří se tak rychle přebarvili v roce 89.Tito lidé svou neupřímnost a podrazáctví museli mít v krvi, kterou zdědili po svých rodičích, kteří je tím vším přikrmovali.Zastátám se poctivých lidí, poctivých komunistů.Takový Sobotka, náš kandidát na prezidenta je u mne odpad, né jinaký je Klaus, Dlouhý, Zeman a ostatní.Těmto lidem můžeme poděkovat za současný blahobyt a klidné stáří.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 12:43:12
A už nastal čas blití černoprdelníckých modrovagín.Přizdisráči se vzbudili pomočení a pokálení.Wau,to je tady nablito od nich
ten pán mluví, Ludmila, 21.7.2012 12:31:08
pravdu, ač bytostně nenávidím ODS, ale každý není /špatný/.Pan jan Svatoš patří asi k té druhé skupině a rozcházím se s volbou Klause, ale i tuhoto pána musím potvrdit, že je jeden z mála co se postaví EU.Ta politika je svinstvo a někdy bych si přála z deseti vytvořit jednoho, kterému nebude pouze záležet na sobě.
Zahada nad zahady..., xyz, 21.7.2012 12:30:26
S panem Svatosem,mimo nekritickeho obdivu k Pruzinskemu,ktery predevsim hledi sam na sebe a do sebe,souhlasim ve vsech bodech a da se rict,ze me mluvi z duse...nevysvetlitelnou zahadou pro me je jeho setrvavani v polit. formaci jako je zlocinecka ODS...Dtto pocity mam u poslance Koskuby(CSSD),kdy rovnez nechapu,proc zustava clenem zlocinecke CSSD.V cem je problem????
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Ludmila, 21.7.2012 12:40:54
Jsem ráda, že se v něčem shodujeme.Můj pohled na pana Svatoše je kladný a to né pouze vizuální / kde nemá chybu/, ale především názorově.Proč je u ODS nevím, myslím si, že tento člověk má své zásady, má vzdělání a dokáže si udělat přehled sám kam a jak daleko to přivedla ODS.Potvrzuje se pouze, že né každý je zloděj, fízl či podvraták.
jestli, Anonym, 21.7.2012 12:27:23
podle tohoto týdýta byl klaus národohospodář, nemusí už víc říkat, je jasnej
Starosta přiznal :polibím zadek vrchnosti a mám dotace., Cestovatel 12, 21.7.2012 12:25:39
Četl jsem to od začátku, ten chlap se mě začal zamlouvat jaké má názory. Když jsem se dočetl k tomu že Václav Klaus je nenahraditelný tak jsem zapochyboval a potom jsem se dočetl že pán má ve znaku Modrého ptáka. Tak proto ví naprosto přesně jak ODS funguje jak tam nikdo nic neumí a ještě se nikdy nesetkal z politikem který uvažuje jako národohospodář ale zároveň zůstává v ODS tak to svědčí o tom že jeho charakter ani nebude na štíru z jeho svědomím . Tak toto jsou naprosto nejhorší parazité.Byt věrný idealům které škodí společnosti. Chlape to je tedy od vás silné kafe co jste napsal. Tak v Kostelci nad Černými lesy nechci byt zahrabán ani po smrti pokud tam bude tento ignorant.
Dotace z EU, Dotace z EU, 21.7.2012 12:24:02
Jsou to bandy intrikánů a zlodějů!!!!!!!!!!
Starostové s Gazdíkem jsou proti !!, Připojte hlas !!, 21.7.2012 12:21:12
http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim
Že by předehra k uvedení Nové Čisté Pravé, Anonym, 21.7.2012 12:18:52
ODS?
JESTE SI ORANZOVY MULTI-ZLOCINEC RATH NESTACIL ODSEDET 12 LET, MB, 21.7.2012 12:18:18
za vytvoreni oranzoveho gangu, dalsi okradeni danovych poplatniku a dalsi korupci - a uz ho policie pozaduje vydat pro dalsi stihani za dalsi zlociny, dalsi zlodejny a dalsi uplatky... Neni duvod se domnivat, ze jini oranzovi hejtmani by se meli chovat jinak, nez oranzovy multikriminalnik Rath...
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 12:45:52
A už nastal čas blití černoprdelníckých modrovagín.Přizdisráči se vzbudili pomočení a pokálení.Wau,to je tady nablito od nich
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Jsi píč jako Kvačková., 21.7.2012 12:23:12
MB = Multi BLB !! Až na řadu přijdou Odésáčci, to se budou stavit nové Věznice !!!
Zajímavé, tento člověk ví jak ODS funguje ale zůstává jejím členem., Tomas, 21.7.2012 12:13:15
Asi k tomu má nějaký "pádný" důvod. To je to nejhorší,když lidé s poměrně rozumnými názory jsou plně na straně nepolepšitelných systémových zlodějů a parazitů.
modrý a ještě modřejší, tara, 21.7.2012 12:13:01
starosta z ODS marně utíká z potápějícího se modrého TITANIKU ? Žádné záchranné čluny pro ně nejsou a po volbách přijde zasloužený trest za rozkradený stát.
Už je mi jasné, proč se Nečas nechce pustit koryta., A Peake se musí políbit taky??, 21.7.2012 12:09:56
Když ODS prohrála před lety volby, největší zděšení bylo, kam my ty lidi umístíme. Všichni měli teplá místečka, i když nic neuměli. Důležité je, aby ten starosta nebo úředník byl z ODS, zda něco umí nebo ne, to je jedno.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Roder, 21.7.2012 12:11:52
Je zajímavé, že si nepochvaluje Gazdíka???
Volím KSČM, Marie, 21.7.2012 12:05:11
Když čtu představy o plnohodnotné společnosti podle tohoto pana starosty, tak jsem rozhodnuta napevno volit KSČM
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Franta, 21.7.2012 12:07:45
Za komunistu vše,fungovalo na rozdíl od dnešní doby.Republika byla předaná bez dluhů,dnes je totálně vykradená.Za komunistu byli sociální jistoty,nebyl strach z nezaměstnanosti,bezplatné zdravotnictví,české zdravé potraviny a spoustu pozitivních jiných věci.Proč dnes spousta lidí chce volit komunisty?Proto že se mají v českém kapitalismu lépe než před rokem 89?Já osobně jsem komunisty nenáviděl,těšil jsem se na to až padnou.A jak to vypadá dnes?Zvítězila u mne po 23 létech sebereflexe.Proto budu volit komunisty!Stačí si přečíst zprávy na aktuálně.cz,seznam.cz,idnes.cz,parlamentní listy a ostatní novinářské vyblitky placené západem a mám celý den po náladě!Budu volit komunisty!Jsem obyčejný člověk,bývalý řidič TIR.Už mám toho bordelu dost,za komunismu jsem žil 40 let a rozhodně mi špatně nebylo,pořídil jsem si družstevní byt,novomanželskou půjčku 30 litrů(z čehož mi bylo odpočítáno 6 litru za dvě děti),měl jsem jistou práci,bezplatné zdravotnictví a na křížek(teoreticky zadarmo,z pojištění) jsem byl v lázních KV(4 týdny-snídaně-svačina-oběd-svačina-večeře-další večeře-,6 léčebných kůr-divadlo+kultůrní programy+společenské večery s tancem),může si někdo po operaci žaludku toto dovolit dnes?(kolik by ho to asi stálo)?Mladí spíše čekají až staří zemřou aby měli kvartýr a něco po nich zdědili(komunistické kralíkárny-dle pravdoláskaře Havla?)Za komunistu nikdy!- jsem nepotkal bezdomovce,žebráky,neznal jsem rodiny na pokrají životní existence,důchodce kteří přemýšlejí jestli si mají koupit léky nebo stravu,nezaměstnané(kdo zažil tak to zná).Nebyl jsem každý den naštvaný,maximálně jsem se dozvěděl o bandě parazitu z Charty77, kterým se nechtělo makat,zkrátka lehkoživky dotované (královský) ze západu a toužících po moci.Kdyby se komunisti nyní dostali k moci,rozhodně by to nebylo horší než je teď!Kašlu na to jestli byli banány a hajzlpapír,jestli jsem mohl cestovat ven(přesto jsem byl v NSR,Francii ,Belgii) nebo ne,dnes teoretický můžeme vše to co jsme za komunistu nemohli,bohužel ale nemáme na to peníze,které nám dennodenně krade vládnoucí garnitůra v čele s Kalouskem,Nečasem,Drábkem,Vondrou,Parkanovou,Drobilem(jmenný seznam je až příliš obsahlý) a ostatními parazity.Vládnou nám mega zloději a mafie.CosaNostra,Yakuza, se stydí,protože proti těm naším mafiánům jsou béčka!
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 12:21:12
Ze vy levicovi hlupaci musite stale jen lhat! Nastesti se Potemkinovske vesnice komunisticko-estebacke mafie samovolne zhroutily, stejne, jako kdekoli jinde na svete... ;))))))))))))))))
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 18:00:12
Modrej blb promluvil.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anonym, 21.7.2012 12:32:16
Tak inteligentní člověk jako vy s takovým rozhledem zná jistě příčiny, které k uvedenému stavy vedly, není-liž pravda? Jistě se na rozdíl od ideově zaslepených duševně méně disponovaných jedniců nesnížíte k opakování účelově předkládáných manipulativních tvrzení, která mají za úkol zastřít skutečnou podstatu věci. Tak schválně, podělte se s námi ...
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, strojní zámečník, 21.7.2012 12:31:47
Ty hňupe bydlel někdy na vesnici? To může napsat jedině BLB, který zatracuje vše co bylo. Zdaleka všechno nebylo špatné a mnozí na to vzpomínají. Je potřeba myslet normálně lidsky a ne mít v palici poblblou POLITIKU.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Anton, 21.7.2012 12:29:59
Ano za té tvé vlády se zhroutilo úplně všechno. Ještě že to přiznáš, troubo.
Klasika, Marmota, 21.7.2012 12:00:19
Jo, inkasují od 14% až do 30% prebend ze zakázek. Sofistikovaně, jako Kalousek a jiní. Není obrany. Kohokoliv jiného "odpáří".
Rozum v ODS..., Akcie na doručitele-základ korupce, 21.7.2012 11:56:54
já tomu nerozumím, závistivec, 21.7.2012 11:56:45
No ví,že se všude krade,ostatně jako všichni ovčani,ale v zločinecké organizaci ODS zůstává.Já tomu nerozumím,pane starosto.
Chudáci Černokostelečtí., Marty, 21.7.2012 11:55:36
Mít takového starostu? Všemu rozumí, všude byl, v prdeli dvakrát. Možná chytrej chlap s chorým mozkem. Členství v ODS a obdiv k hradčanskému zmrdovi hovoří za vše...
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, z.o, 21.7.2012 12:09:56
Jak se to říká?blahoslavení chuíá duchem.ty jseš jejich král kámo
To je tak..., TamTam, 21.7.2012 11:51:04
...když někdo vezme mustr ze sebe a napasuje ho na všechny ostatní :-(
Čecháčkové potřebují ke štěstí dvě věci: dobrotivého krále Lávru a někoho bohatého, na kom mohou parazitovat. , Sniper & cleaner, 21.7.2012 11:50:36
Největším zločinem českého komunizmu nebyly jen tisíce zahubených nekomunistů – ale obehnání země ostnatým drátem - vysokonapěťovým dobytčím ohradníkem, znevolnění a totální zneschopnění milionů otupělých poddaných, kteří ztratili schopnost k samostatnému, mravnému a nezávislému myšlení, chování a tím i k životu. Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Božím trestem za pokrytecký „samet“ a dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého, kolaborantského a závistivého lumpenproletariátu, (s podporou tří oportunistických stran „národní fronty“ a křiváčka Beneše) po pečlivě převzatém vzoru dvou sousedních velkých totalit, uloupen skutečným pracujícím a zákonným vlastníkům majetek za BILIONY, avšak „revoluční" (neústavní) cestou a zaveden feudalizmus dědičných Kádrových Soudruhů (bez několika přespříliš snaživých a vlezlých rudých „sionistů“- tehdy preventivně Gottwaldem popravených). Předúnoroví odborníci směli (tiše a pokorně) režimu až do svého vymření sloužit. Pak si to nedočkaví a nadržení soudruzi a jejich „prognostičtí“ přeživší obřezaní superagenti „oposmluvně demokraticky zlegalizovali a zprivatizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ (náhražky komunisty pohlcené ČSSD). Lůze (tj. „revolučním kleptopracujícím“) rozdali „za věrnost ČSSR“ kuponové knížky, neradi vrátili část zničeného majetku několika přeživším restituentům (včetně ochočeného, egocentrického mouřenína a disidenta Havla). Teď rafinovaně a štvavě svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, cizince, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý solventní daňový plátce i nesolventní volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“, trvající až do té doby, než ruský protektor převezme českou smrdutou radioaktivní kotlinu do své gubernátorské a investorské správy, lenivé příživnické čecháčky přesune za Ural - možná právě v těch dobytčácích, v nichž se stahovala okupační sovětská armáda z ČSSR a nahradí je Novými Rusy (a tím zároveň mimoděk „pomstí a rehabilituje“ vyhubené sionisty a vyhnané Němce). Ohánějí se "standardní parlamentní“ nacionalistickou kleptokracií (bojovníka za svoji zločineckou, s nikým normálním nesdílenou „svobodu“, huhňavého, křivohubého superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“). A s její pomocí úspěšně sabotuje a diskredituje civilizovaný evropský kapitalizmus - na povel KGB. Po listopadu se jediná, tradičně husitsky loupeživě založená, na feudálním, dědičném, třídně zakomplexovaném kádrovém principu konsolidovaná a „jediná vedoucí státní strana KSČ“ spolu se svými, po srpnu 1968 plánovitě vytvořenými „disidentskými“ zálohami, za účelem udržení své reálné moci, leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy, předstíraně a teatrálně spolu soupeřící: 1) „revoluční a uvědoměle třídní“, přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, aniž by se byť i jen pokusili založit alespoň jedinou neparazitickou produktivní sociální firmu, penzijní fond, nebo proletářský kibuc, 2) mazanější hajzlové pokrytecky „obnovili“ komunisty zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily z prstu vycucanou „pravicovou“ ODS a estébácké hlídací a vyděračské agentury a pomalu zakládají nové krajně nacionalistické, protizápadní a zamindrákované partaje, ani „levicová“ křídla v šovinistické, izolacionistické a kleptokratické nabídce nezůstávají pozadu a občas si s „pravičáky“ navzájem prohodí klíčové členy. Takto je totalitně nevolnicky vychovaný, závistivý, zápecnický, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran jako kibic v mariáši a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep a koho bude „vlastenecky“ živit a na koho naopak žlučovitě prskat na bezplatném internetu. „Nepartajnická politika“ (podobná advokacii) má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to celosvětově. Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli. Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli : „Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM). Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google: http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby nebo: http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Dr Chocholoschek jun., 21.7.2012 12:46:09
Locutio de lautus & Sniper patiens est examinata ducens periti in psychiatry et concluditur quaestio est in terminus primis debilitas cum IQ de LXI - LXVI In prope futurum esse periculosum ad eorum circumstant et SEGREGO in conveniens Praecaventur psychiatry department. Dr V.K. PhDR W. H. Ph.D. Medicinae Inventiones Podle publikovaných příspěvků Autora Lautus a Sniper byl vyšetřen u předních odborníků v oblasti psychiatrie a dospěl k závěru, že problém je jeho velmi nízké IQ 61 – 66. V blízké budoucnosti bude nebezpečný pro své okolí a jej nutno preventivně izolovat na psychiatrii. Dr. V.K. PhDr W. H. Ph.D. lékařské poznatky
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, primátor, 21.7.2012 12:44:46
ten mamlas že je starostou............NO JO odeesák
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, Jeremy, 21.7.2012 13:02:48
Mýlí se v tom, že každý krade. Kradou, jak je vidět, ODSáci, šmejdi z TOP či KDU, socani, jak nás přesvědčil Ráth. Ale to není lid. To je banda zločinců, která nám vydává kleptokracii za demokracii. Bez dekriminalizace a vystřílení sráčů se nic nezmění.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu. A máme dotace, Anonym, 21.7.2012 11:59:55
Sniper & cleaner potřebuje ke štěstí jen dvě věci : CTRL/C - CTRL/V.
Re:Starosta přiznal: Políbím zadek vrchnosti, něco jí šoupnu a mám dotace, krok, 21.7.2012 12:11:16
nediv se..to dokáže každý blb:))

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru