1.2.2012 12:12 - Žaloby na premiéra Petra Nečase kvůli církevním restitucím mají nyní dalšího pokračovatele a to na jihu Čech. Milan Mráz je totiž dalším z řady, komu se aktivita vlády kvůli navracení majetku církvím nelíbí. A tak i on podal trestní oznámení na Nečasovu vládu. „Já jsem přesvědčený o tom, že Kalousek a spol. chce ty restituce proto, že mají za to něco od církví slíbeno,“ řekl na to Mráz ParlamentnímListům.cz. Ten na Facebooku založil skupinu "Stydím se za vládu ČR a chci její demisi".
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Hyde Park 8.2., , 8.2.2012 22:59:01
Velmi zajímavé odpovědi pana Pitharta,stojí za poslech na ČT 24.
Je přesná evidence o tom, co se má církvi vrátit???, , 7.2.2012 16:32:33
Jestliže není přesná evidence nebo dosud tato evidence nebyla zkompletována, tak jak může tento stát se zavazovat k vrácení majetku církvím? Kromě toho je zde mnoho majetku, o který stát nebo jiné subjekty vedouvlastnický spor s církví. Tak opravdu nerozumím, jak stát může udělat dohodu s církví, co bude vracet, když dosud není jasné, jakého rozsahu se navrácení majetku církvím týká (s tím samozřejmě následně souvisí i způssob navrácení majetku).
smraďoch, , 5.2.2012 11:52:50
církev je to nejhorší zlo co na světě je od nepaměti jenom škodila a pár blbců jim ještě pochlebuje,Benda to je protekční parchant po starym kozlovi a za to co nadělal škod by měl viset
Upálit všechny kacíře, , 5.2.2012 8:45:45
Církev upalovala kacíře a dnes chce hlásat demorkacii a slovo Boží. Mistr Jan Hus se musí na to dívat.
Jak naloží církev s námi dnes? Koho s sebou vezme do pekel? Pan kardinál Duka by se měl stydět, co rozpoutal. Desatero se zřejmě málo modlí.
VELEZRADA, , 4.2.2012 23:52:03
nic jiného to není všichni jsou spolčený to je jasné.Nám se vysmívají.Jak dlouho si to necháme dělat. Udělám vše aby to skončilo a když tomu jenom trošičku pomůže žaloba tak ji podám.Aaž to bude aktuelní tak půjdu do ulic.
Vatikánské poskoky jsme tolerovali., , 3.2.2012 23:07:31
Dnes je tedy ignorujme a netolerujme,hajzly Bendy a pod. izolujme od politiky.Církvi je velkoryse darováno to,co pouze spravovala a komouši převzali do správy státu.Pokud by to bylo církevní,zajisté by to komouši vyvlastnili.Poslouchala jsem toho Bendu a jako ženská musím říct,že je to opravdu nepovedené lidské tělo.Co to bylo vůbec zač ti staří BENDOVI?
Vatikánské poskoky jsme tolerovali., , 3.2.2012 23:07:12
Dnes je tedy ignorujme a netolerujme,hajzly Bendy a pod. izolujme od politiky.Církvi je velkoryse darováno to,co pouze spravovala a komouši převzali do správy státu.Pokud by to bylo církevní,zajisté by to komouši vyvlastnili.Poslouchala jsem toho Bendu a jako ženská musím říct,že je to opravdu nepovedené lidské tělo.Co to bylo vůbec zač ti staří BENDOVI?
Vatikánské poskoky jsme tolerovali,vč.hajzlů Bendů apod., , 3.2.2012 23:05:13
Dnes je tedy ignorujme a netolerujme a Bendy a pod. likvidujme.Církvi je velkoryse darováno to,co pouze spravovala a komouši převzali do správy státu.Pokud by to bylo církevní,zajisté by to komouši vyvlastnili.Poslouchala jsem toho Bendu a jako ženská musím říct,že je to opravdu nepovedené lidské tělo.Co to bylo za ty staré BENDY?
CÍRKEV NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVO NA RESTITUCE !!!, , 3.2.2012 20:14:32
CÍRKEV NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVO NA RESTITUCE !!! Hned vysvětlím toto poněkud radikální prohlášení. Jak jistě víte, opět nastala doba, kdy církevní představitelé začali vyskakovat, že konečně musí dojít k vyrovnání ztrát církve (rozuměj „katolické“ církve), kterou církev „utrpěla“ po roce 1948 v důsledku „konfiskací majetku“ a represálií ze strany komunistického režimu. Ale je tomu úplně jinak. Už císař Josef II. kolem roku 1780 kromě zrušení nevolnictví provedl faktické zestátnění církve (samozřejmě katolické, protože jiná v té době ani nesměla být...) Císař Josef II. (syn Marie Terezie) už měl totiž dost rozpínavosti a arogance církevních představitelů, zavedl toleranci všech náboženských vyznání – a církev v podstatě zbavil veškerého majetku. Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“ všech církevních statků, které od té doby patřily státu. Tedy alespoň v tom byl Josef II. císař „blahé paměti“. Udělal kus záslužné práce. Dokázal to, co nedokázali ani husité! Tento stav přetrval i konec Rakousko-Uherska a vznik ČSR. A fakticky přetrval i celou dobu komunistického režimu. Komunistický režim katolíkům nepřál a jak mohl, tak je diskriminoval, případně zavíral. Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani znárodnilt. Ne, že by nechtěli, ale prostě nemohli. Proč nemohli? Protože už neměli co znárodnit a zkonfiskovat. Církev už přibližně 170 let žádný majetek nevlastnila... Jak už bylo řečeno, od vlády císaře Josefa II. byla jen správcem a provozovatelem církevních statků, ne majitelem. Komunisté církevníky bez náhrady vyháněli z různých staveb a pozemků, které původně využívali, ale v žádném případě jim nemohli nic vyvlastnit! Není to ostatně poprvé, co církev takto vykřikuje a domáhá se majetku, který jí byl údajně „ukraden“ nějakým státním režimem. Vždycky to dělá v době, kdy je nepřehledná politická nebo hospodářská situace, nebo když se mění státní zřízení. Tehdy začne křičet, že chce peníze, majetek – a zase peníze, které ji „byly ukradeny“. Bylo to v roce 1919, kdy se na prezidentovi Masarykovi domáhala „odškodnění“ za pozemkovou reformu a další údajné ztráty, které „utrpěla“ v důsledku vzniku ČSR. Bylo to v roce 1945, kdy využila poválečného zmatku a zase chtěla – tentokrát na prezidentu Benešovi peníze za „konfiskaci majetku“ v době války. Posléze to bylo krátce po „hadrovém puči“ v roce 1989. Ani tehdy však neuspěla. Jen ukázala „zuby“, když určitou chybou v rozhodování tehdejších představitelů, se jí podařilo „uškubnout“ např. bývalý klášter Voršilky v Praze – div jsme při tom nepřišli o kus Národního divadla. V roce 1998 tehdejší vicepremiér JUDr. Pavel Rychetský požadavky církve prošetřil a vydal prohlášení, že majetek není ve vlastnictví církve. Totéž potvrdila expertiza právníků. Ale církev to zkouší stále znovu a znovu. Před lety chtěla získat Svatovítskou katedrálu, ale tehdy jí to zase naštěstí nevyšlo. Ale vida! Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let! Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod! To o sobě tvrdíte, že zastupujete Boha na zemi? Jaký je tento váš Bůh, když strpí vaše hochštaplerství? Když mu nevadilo, že jste po staletí mučili a vraždili jinověrce, konfiskovali jejich majetky – a teď, místo abyste se snažili svoji temnou minulost alespoň trochu odčinit, máte pocit ukřivděnosti a chcete (navíc v době krize) další majetky, na které nemáte právo? Lidé, tento svět je váš a ne žádných světských nebo církevních chamtivců! Využívejte Boží dary, které jste dostali – k tomu nepotřebujete žádné církevní zástupce! pk.
Církev by si měla dát pozor na spolupráci s podvodnými studenty., , 3.2.2012 14:10:13
Bendovi z ODS vadí,že se veřejnost zajímá o církevní restituce. Na řešení které není přesně sepecifikované je tento "odborník" z ODS podepsán. Stejně tak podepsal před časem i svoji bakalářskou práci když před tím zvětšil písmena a roztáhl řádky aby vyhověl předpisu na rozsah práce doktorské.Může tohle slušný člověk udělat ? Podobně
prosazuje i církevní restituce. Proboha tohle chování je
ve funkci předsedy ústavního výboru parlamentu za ODS
možné ?
církev si zaslouží,aby byla zakázána, , 3.2.2012 10:41:36
NOVINKA: budeme církvi rozdávat i movitý majetek, který katolická církev nabyla staletími okupací českých zemí a násilnou katolizací, mučením, pronásledováním,upalováním lidí jiné víry v českých zemích ............ http://www.novinky.cz/domaci/249588-cirkev-ma-dostat-nejen-pole-a-lesy-ale-i-umeni-knihy-ci-nabytek.html?ref=boxF
Proc cirkev nema pripravene podklady a vypisy z pudnich map ze ji puda lesy a louky patrily ??? , , 3.2.2012 10:40:11
Proc cirkev nemusi dolozit soudu a vlade ze majetek ji patri ale obycejny clovek to musi udelat kdyz kamaradka ktera prespi u nekoho zpusobi exekuci ciziho majetku
cirkev nemusi zdanovat prodej majetku spekulantum !!!!, , 3.2.2012 10:36:30
P. Mraz proc Kalousek prosadil vyjimku cirkvi pri prodeji restituovaneho majetku : Cirkev nemusi PLATIT DPH Z PRODEJE MAJETKU. Bylo to nekde na iDnes nebo Aktualne loni asi na podzim!!! Uz na to bych take dala trestni oznameni protoze nam zvedla DPH na potraviny i leky a zdrav. sluzby pro postizene !!!!
Re:cirkev nemusi zdanovat prodej majetku spekulantum !!!!, , 3.2.2012 12:26:13
Vývoj v českých zemích měl v rámci tohoto schématu jen zanedbatelná specifika. Mezi hlaví z nich patří skutečnost, že hradští správci a další knížecí úředníci ranného feudalismu přímo využívali zakládání kostelů k získání své majetkové nezávislosti na panovníkovi. Krásně to ilustruje Kosmas, když vkládá odvolávanému správci Bíliny do úst slova "...se svým hradem ať si (kníže) učiní co se mu líbí. Co však můj kostel dnes má, nemůže mi kníže odníti." Podle dobového názoru bylo vše v pořádku, že vlastnických práv ke kostelům nabývali jejich zakladatelé a nikoliv panovník, z jehož majetku je vybavovali. Z dnešního hlediska ovšem získala katolická církev přeměnou nejstarších vlastnických práv na patronátní jen nárok užívat rozkradený státní majetek. To si plně uvědomovali i čeští panovníci vrcholného středověku a postarali se, aby zde platila právní zásada, kterou v 60. letech vystihl Z. Kalista, historik léta vězněný jako "travič studní ve službách Vatikánu": "...všechna církevní a zejména klášterní nadání v našich zemích představovala vlastně jen nepřímý majetek královský, součást komory královské, propůjčenou církvi jen k trvalému užívání". Ona sama nakonec musela tuto zásadu akceptovat - při jednání o kompaktátech uznal basilejský koncil výslovně, že kostelní zboží je světský majetek, jehož jsou duchovní pouhými správci. Českého a obecně evropského práva se po této stránce držela i ta nejhorší protireformace. Ferdinand II. odmítl požadavek restituce církevní majetkové držby z předhusitské doby, jeho syn (a ještě větší fanatik) uznával ke zlosti pražského arcibiskupa práva měst obsazovat místa farářů při kostelích, které založila. Ne až Josef II., ale všichni Habsburkové na českém trůně pokládali katolickou církev za svou státní instituci, užívající státní majetek. Tisíciletá kontinuita práva se uplatnila při jeho modernizaci v XIX. století. Říšský zákoník "pro království a země na Říšské radě zastoupené" stanovil, že k zatížení, darování, prodeji či prostě převodu na jinou osobu (pokud nešlo o majetek relativně malé hodnoty) musely církevní instituce dostat souhlas státní správy .Veřejné jmění Tento princip převzala i Československá republika. Proto také např. ministerstvo unifikací zaujímalo na základě přijatých rakouských zákonů - i roku 1934, kdy byl ministrem čelný katolický politik monsignore Šrámek - stanovisko, že majetek ve správě římskokatolické církve spadá pod přímý dohled státu. Vykonával je zemský úřad nebo ministerstvo školství a národní osvěty, dokud mělo na starosti rovněž náboženské otázky. Právní nárok republiky formuloval již roku 1919 prof. dr. A. Hobza: "Takzvaný církevní majetek ...není "vlastnictvím" církve ani jejích institucí. Je to zvláštní druh veřejného jmění ve státě, jímž volně disponuje stát ...Povaha tohoto majetku namůže být vystižena žádnou představou soukromoprávní. Otázka "vlastnictví" církevního majetku nemá smyslu, ledaže bychom připustili vlastnictví samého státu ...Nelze proto mluviti o konfiskaci tzv. církevního majetku, nýbrž o jeho eventuelním určení pro jiný státní účel." Jedině taktické úvahy rozhodly o tom, že toto stanovisko nabylo uplatňováno, např. při pozemkové reformě, vždy striktně.
ČAS NA ZMĚNU, , 3.2.2012 10:22:21
Vážení přátelé, dekadence naší české společnosti a hlavně politické elity dosáhla vrcholu. Zamysleme se, my čeští občané, kde se stala chyba a jak ji napravit. Jedno je jisté, že zatím obyčejný občan se domáhá v této zemi velmi těžko svých práv. Zatímco naši vysoce postavení politici, různí kmotři různých parlamentních politických stran a zájmové lobby moc dobře vědí jak přijít k velkým penězům, prostí občané mají starost o vůbec důstojné přežití krize a všech překážek, které jim legislativci kladou pod nohy. Místo co by vrcholní politici sloužili českému lidu a státu, vypadá to tak, že obyčejní slušní lidé se stávají otroky systému, který tu 22 let buduje nová polistopadová nomenklatura. Příkladem může být to, že pro sociální dávky potřební občané už nemohou jít na svůj městský úřad, ale musí v době, kdy mají nedostatek peněz vážit delší cestu na pracovní úřady, které bývají vzdáleny od bydliště občanů desítky kilometrů. Navíc musí podstoupit potupné fronty a čekat až pracovnice pracovních úřadů se zorientují v novém kolabujícím systému. Dalším příkladem lhostejnosti a arogantnosti vládnoucích politiků je pošlapávání práv občanů a daňových poplatníků v případě církevních restitucí. Zatímco běžní restituenti se museli spokojit z vrácením rodových majetků mnohdy ve špatném technickém stavu nebo s náhradními nemovitostmi, pozemky apod., ale bez finančních náhrad, církev je něco extra a bude ji dáno z našich daní 59 miliard Kč! Jak je to možné, vážení politici, že takto flagrantně pliváte svým českým občanům do tváře ??? Navíc, do roku 1948 církev spravovala majetky, potřebné k církevním obřadům, nikoliv, že by je pouze vlastnila. Znamená to, že církev musí být bohatá, přestože jejím zakladatelem Ježíšem byla vyzývána ke skromnosti a lásce k lidu? Znamená to snad, vážení politici, že míníte flagrantně pošlapat to, co tu za první republiky díky tatíčkovi T.G.Masarykovi platilo ve vztahu státu k církvi??? V době, kdy téměř 10 milionů občanů si utahuje opasky, tak jsou zde politici, vládní úředníci a církev, pro něž utahování opasků neplatí??? Takže Vy arogantní vládní politici nám českým občanům budete kázat vodu a Vy si budete popíjet vesele víno??? Tak tohle by mělo semknout český lid a a hnát vládní politiky k trestní odpovědnosti, za ta všechna umožněná polistopadová rozkrádání národního majetku, za tunelaření, za kauzy typu ProMopro, za všechna utrpení, která musí obyčejní občané podstupovat kvůli nekřesťanským a amorálním politikům, kdy mnohdy zápasí o holé přežití. ČR se stala po listopadu 1989 pro zlatokopy, tuneláře, podvodníky a arogantní politiky rájem, ale pro prosté chudé a nemajetné lidi přímo peklem! Obyčejný nemajetný občan nemá nikde dovolání, exekutoři si tu zařídili právní džungli, lidé ztratili právo na práci, na bezplatnou lékařskou péči a postupně i studenti ztratí právo na vzdělání zdarma, kterého se paradoxně za politiky proklínaného socialismu těmto arogantně drzým politikům zdarma dostalo. Navíc postupně dochází k omezování lidských práv obyčejných občanů ve prospěch například lobbystů a majitelů autorských práv, kdy dochází k zneužívání výsadního postavení právě lobbistů a autorů na úkor obyčejných uživatelů internetu, což směřuje ke komercionalizaci tohoto demokratického média!!! Nyní už jen zbývá, aby mocní tohoto Světa, jichž je cca 30 milionů, tj. cca 0,5% celosvětové populace, která kontroluje téměř polovinu celosvětového bohatství, nám a našim dětem, tj. 6.970.000.000 obyvatelům Země, voperovali čip, kterým budou nás ovládat i naše myšlenky a vědomí. Pokud toto novodobé zotročení lidstva chcete lidé dopustit, pak stačí být lhostejný, nadávat u televize doma nebo v hospodě a nezúčastňovat se masových demonstrací za lidská práva a změnu arogantní moci a systému! Máte na výběr. Buď podpoříte dobro, o které se snaží mnohé iniciativy sdružené kolem Holešovské výzvy nebo zlo, které nám vládne! Pokud najdete v sobě odvahu pokračovat v boji, započatém 17. listopadu 1989, pak neváhejte a sledujte, podporujte a zúčastňujte se akcí, které Národní rada bude vyhlašovat a pořádat. Informujte o těchto webových stránkách své široké okolí a pište své náměty a názory sem nebo i na e-mail: casnazmenu@centrum.cz
Více zde: http://www.narodni-rada.cz/pripojte-se-k-vyzve/
Re:ČAS NA ZMĚNU, , 3.2.2012 10:45:48
A davate trestni oznameni i Vy !!! Dejte ho a pak piste. Predlohy mate na internetu nebo Vas pouci p. Mraz. Hlavne bych napadla diskriminacni vyjimku ze nemuseji platit dane pri prodeji restituovaneho majetku a stat jim bude platit jeste 17let platy pro mnichy a farare. Kdyz dostanou prvni majetky a pudu mely se castky snizit o 50% a do peti let uz se nemelo platit ani korunu na platy
Nebýt blba Paroubka,který odřekl předčasné volby,, , 2.2.2012 21:57:23
nebyla by zasraná Nečasova vláda podporovaná Veřejnými zmetky.Když jsem ho viděl v TV,jak nadutě odpovídá TV štábu,že očekává velikou výhru,bylo jasné,že jej dost voličů pustí k vodě. Posral,co mohl ve svém velikášství.
Re:Nebýt blba Paroubka,který odřekl předčasné volby,, , 3.2.2012 9:27:30
Nebýt Anquelo tak jsme měli o jednoho slušnější národ.
za nové volby, za trestní odpovědnost vládní trojkoalice, , 2.2.2012 18:30:05
tato vláda je nejhorší vláda od doby Marie Terezie......to nemá prostě obdoby. za nové volby a za trestní odpovědnost stávajících vládních politiků z trojkolky.
neskutečná podlost vlády, , 2.2.2012 16:45:50
I jiné země mají hloupé a protilidové vlády,ale co je u nás nemá obdoby.Skoro mám pocit,že tito zaměstnanci lidu pracují
v cizím žoldu pro náš zřetelný neprospěch.Zde je armáda nezaměstnáných,bída nejchudších,co fungovalo je pod záminkou reforem rozvraceno a naše vláda nemá jinou podstatnou starost
než řešit křivdy církve a její odškodnění.Divné a krajně podezřelé.Zvláště když aktéři těchto akcí jsou odpudivé prodejné typy schopné prodat vlastní matku do vykřičeného domu,pokud jim ji někdo slušně zaplatí.Pokud restituce proběhnou,přestávám se považovat ze studu za Čecha.Fakt to
nedovolme.
jj, , 2.2.2012 9:32:59
do volebního programu,ale to už bude vsjo fuč,celou pravici na ROŽNOU a bez možnosti propuštění
Kde je pravda ?! , , 2.2.2012 7:41:18
CÍRKEV NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVO NA RESTITUCE !!! Hned vysvětlím toto poněkud radikální prohlášení. Jak jistě víte, opět nastala doba, kdy církevní představitelé začali vyskakovat, že konečně musí dojít k vyrovnání ztrát církve (rozuměj „katolické“ církve), kterou církev „utrpěla“ po roce 1948 v důsledku „konfiskací majetku“ a represálií ze strany komunistického režimu. Ale je tomu úplně jinak. Už císař Josef II. kolem roku 1780 kromě zrušení nevolnictví provedl faktické zestátnění církve (samozřejmě katolické, protože jiná v té době ani nesměla být...) Císař Josef II. (syn Marie Terezie) už měl totiž dost rozpínavosti a arogance církevních představitelů, zavedl toleranci všech náboženských vyznání – a církev v podstatě zbavil veškerého majetku. Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“ všech církevních statků, které od té doby patřily státu. Tedy alespoň v tom byl Josef II. císař „blahé paměti“. Udělal kus záslužné práce. Dokázal to, co nedokázali ani husité! Tento stav přetrval i konec Rakousko-Uherska a vznik ČSR. A fakticky přetrval i celou dobu komunistického režimu. Komunistický režim katolíkům nepřál a jak mohl, tak je diskriminoval, případně zavíral. Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani znárodnilt. Ne, že by nechtěli, ale prostě nemohli. Proč nemohli? Protože už neměli co znárodnit a zkonfiskovat. Církev už přibližně 170 let žádný majetek nevlastnila... Jak už bylo řečeno, od vlády císaře Josefa II. byla jen správcem a provozovatelem církevních statků, ne majitelem. Komunisté církevníky bez náhrady vyháněli z různých staveb a pozemků, které původně využívali, ale v žádném případě jim nemohli nic vyvlastnit! Není to ostatně poprvé, co církev takto vykřikuje a domáhá se majetku, který jí byl údajně „ukraden“ nějakým státním režimem. Vždycky to dělá v době, kdy je nepřehledná politická nebo hospodářská situace, nebo když se mění státní zřízení. Tehdy začne křičet, že chce peníze, majetek – a zase peníze, které ji „byly ukradeny“. Bylo to v roce 1919, kdy se na prezidentovi Masarykovi domáhala „odškodnění“ za pozemkovou reformu a další údajné ztráty, které „utrpěla“ v důsledku vzniku ČSR. Bylo to v roce 1945, kdy využila poválečného zmatku a zase chtěla – tentokrát na prezidentu Benešovi peníze za „konfiskaci majetku“ v době války. Posléze to bylo krátce po „hadrovém puči“ v roce 1989. Ani tehdy však neuspěla. Jen ukázala „zuby“, když určitou chybou v rozhodování tehdejších představitelů, se jí podařilo „uškubnout“ např. bývalý klášter Voršilky v Praze – div jsme při tom nepřišli o kus Národního divadla. V roce 1998 tehdejší vicepremiér JUDr. Pavel Rychetský požadavky církve prošetřil a vydal prohlášení, že majetek není ve vlastnictví církve. Totéž potvrdila expertiza právníků. Ale církev to zkouší stále znovu a znovu. Před lety chtěla získat Svatovítskou katedrálu, ale tehdy jí to zase naštěstí nevyšlo. Ale vida! Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let! Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod! To o sobě tvrdíte, že zastupujete Boha na zemi? Jaký je tento váš Bůh, když strpí vaše hochštaplerství? Když mu nevadilo, že jste po staletí mučili a vraždili jinověrce, konfiskovali jejich majetky – a teď, místo abyste se snažili svoji temnou minulost alespoň trochu odčinit, máte pocit ukřivděnosti a chcete (navíc v době krize) další majetky, na které nemáte právo? Lidé, tento svět je váš a ne žádných světských nebo církevních chamtivců! Využívejte Boží dary, které jste dostali – k tomu nepotřebujete žádné církevní zástupce! pk.
Podle skutků poznáte je!, , 2.2.2012 7:03:57
Pravým důvodem vracení majetku církvi je ona samotná transakce, obdobně jako u jiných situací, kde jde o PŘESUN VELKÉHO MNOŽSTVÍ PENĚZ. Účelem tohoto aktu není "napravování křivd" a jiné bláboly, ale samotný PROCES PŘESUNU MILIARD, PŘI NĚMŹ VŽDY URČITÁ ČÁST NEDOPUTUJE NA MÍSTO URČENÍ A SKONČÍ zpět V KAPSE PLÁTCE jako PROVIZE za námahu spojenou s "projektem" vytunelování veřejných peněz. Obdobně se postupuje při "Veřejných zakázkách", kde cílem není vůbec věc samotná, ale tunel, maskovaný "opravou" či "výstavbou" něčeho, co nakonec vůbec není třeba (viz např. zbytečný most za 2 mld., který teď nikdo nechce či nahrazení fungujícího systému sociálních dávek zmetkem atd.). Hlavní aktéři církevního megatunelu jsou K9 a Duka, ostatní malé církve dělají "užitečné idioty" (lepší něco než nic, že).Existují výpočty, že tajný seznam majetku určeného k vydání církvím má hodnotu jen 17 mld. nikoli 59 mld. jak tvrdí vláda!!! Znamená to, že 42 mld. tvoří provize účastníkům tunelové transakce. A to modří súdruzi hodně slevili - tentýž tunel za Topolánka měl být dokonce cca 250 mld.! Účelové argumenty tunelářů, že "obce mají blokovaný majetek" jsou jen pro blbé - církve to po nabytí obcím stejně neprodají, napakujou se na bohatších kupcích, kteří si pak koupí i ten zbytek, tj. vesnici i s nevolníky. A hlavně - nemovitý majetek převedený církvi katolické se stane majetkem Vatikánu, které tedy bude část republiky patřit. To naplňuje znaky tr.činu vlastizrady, což znamená, že státní zástupci (tedy státní žalobci, dříve prokurátoři) mají ze zákona povinnost konat, a to i bez trestních oznámení!!!!!! Ale protože jediní dva spravedliví a neohrožení státní zástupci v ČR - dr. Zeman a dr. Mečl - mají i tak dost práce s Augiášovým chlévem, je dobré je podpořit trestními oznámeními. Čím houšť, tím lépe - podávejme trestní oznámení i na ostatní podvodníky - Nečase za poškozování daňových poplatníků při správě cizího majetku, zneužívání funkce veřejného činitele a porušování práva na informace ( causa Nagyová), a obdobně na Dobeše, Drábka atd......
Literární noviny - Čeká nás nový vítězný únor ? Jak skončí NARODNÍ DIVADLO ! ! ! ! ! , , 2.2.2012 6:39:49
Narodni-divadlo-prezidentska-loze, neboli Vzpomenutí na Václava Havla aneb Kam Tě vedou Národní divadlo? 3 Charizmatická osobnost troufale vyslovující neotřelé myšlenky, jeden čas i za cenu věznění. Zarputilý klaďas nepřestávající tvrdit, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí, ani v době, kdy už skoro všichni pochopili, že to dopadlo naopak. Drobná postava, lákající mateřské náruče k přivinutí. Není divu, že osobnost exprezidenta Václava Havla přitahovala všechny druhy příznivců. Od upřímných obdivovatelů k hráčům, které podnikání ve stínu slávy předevčírem zesnulého exprezidenta vyloženě bavilo. Nejen projekt obecně prospěšné společnosti Knihovna Václava Havla spojuje tři z nich. Uhlobaron Zdeněk Bakala, jenž pro Knihovnu koupil dům na Loretánském náměstí, patří díky vztahu s bývalou Miss a dnešní pořadatelkou soutěže krásy mezi mediálně nejznámější české Multimilidardáře. Jeho oborem bylo investiční poradenství, šéfoval české pobočce Credit Suisse First Boston. Vlastní firmu Patria Finance založil až v roce 1994. Jeho kontakty na politiky se zřejmě protnuly ve Sdružení Lípa (Impuls 99, Dřevíčská výzva), jemuž Václav Havel vyjadřoval podporu (mezi signatáři byl nejen Karel Schwarzenberg, ale i Zdeněk Tůma). Od Schwarzenberga koupil podíl v časopise Respekt, pak si přibral vydavatelství Economia. Založil Nadaci Zdeňka Bakaly, do popředí svých filantropických aktivit staví Scholarship. Za mistrovský tah je považován jeho nákup Karbon Investu (s dalšími společníky) v roce 2004. Společnost zahrnovala nejen vysoce ziskové OKD, ale také téměř 45 tisíc bytů OKD. Bakala je prodal za tržní cenu, ačkoli na ně měli předkupní právo nájemníci za zvýhodněných podmínek, což potvrdil soud. Mezi další skvrny na jeho bezúhonnosti patří pochybnosti kolem privatizace Karlovarské Becherovky (se Schwarzenbergem) či kolem prodeje Československé obchodní banky Belgičanům, u nějž byl považován za aktéra v pozadí. Kvůli jeho daru třem politickým stranám nazvali někteří Nečasovu vládu "Bakalovou koalicí". Bessel Kok mezinárodně proslul jako tvořivý manažer v oboru bankovnictví, později jako tvrdý byznysman v oboru telekomunikací. Díky jeho pražskému působení a vášni pro šachy sehráli v Praze turnaje nejvýznamnější šachoví velmistři. Kromě knihovny Václava Havla je v den svých sedmdesátých narozenin místopředsedou správní rady Divadla Archa, členem správní rady Nadačního fondu dětské onkologie Krtek v Brně, též i spolumajitelem výstavní síně Hunt Kastner Artworks na Kamenické. U nás je však „hodný Belgičan" co naplat nejlépe znám jako někdejší 1. předseda představenstva Českého telecomu a autor výroku: „Telefonické poplatky jsou v Čechách vysoké. To je normální. Telecom má monopolní postavení a chce svého monopolu zneužít kdekoli, kde jen to bude možné. Je to otázka maximalizace zisku. V telekomunikacích neexistuje etika a po prostředí konkurence voláme, ale jen potud, máme-li možnost určovat pravidla trhu sami." (viz Archives de Trends-Tendances k 16.10.1997, nebo alespoň Český Telecom - stále je to otázka maximalizace zisku). Do téže doby spadá i skandál s údajným dvousetmilionovým úplatkem, který měl na švýcarské konto ODS složit strategický partner TelSource, a další úplatkářské aféry týkající se SPT Telecom; žádná z nich nebyla došetřena. Od loňska pánové Bakala a Kok spolu investují do cyklistického týmu Omega Pharma-Quick Step a kromě cyklistiky a aktivit kolem Bakalova nakladatelství Economia je spojuje společné podnikání v síti prodejen videoher Gamescape. Shodně nalezli pánové zalíbení kupodivu též v divadle - totiž zaujaly je některé aspekty Národního divadla v Praze (od 1.1.2012 Národní, Stavovské, Státní opera a Nová scéna): Zatímco první se ráčil už v létě přeptávat na kolik by ho přišlo, kdyby chtěl budovu právě zrušené Státní opery Praha získat od českého státu na kasino, oslavenec před rokem vstoupil do správní rady Bělohlávkovy Pražské komorní filharmonie. Za její vstup do Stavovského divadla od téže doby bezostyšně lobbuje náměstek ministra kultury pro živé umění Radek Zdráhal. Nikoli sám - kromě odejitého ministra kultury lobbuje za vstup PKF do Staváku též náměstkova poradkyně, jíž naopak členství v dozorčí radě PKF zaniklo; ovšem až čtyři dny poté, co ji ministerstvo kultury veřejně představilo (její členství v dozorčí radě PKF bylo vymazáno, když už dva měsíce lobbovala za PKF). Lobbují tam spolu na účet daňových poplatníků za vstup PKF do Staváku dodnes. Proto jsou miliardář Zdeněk Bakala s čerstvým sedmdesátníkem Besselem Kokem podezřelí, že probíhající diletantskou a nedůvodnou takzvanou transformaci Národního divadla vyvolaly mimo jiné jejich podnikatelské záměry. Nejde jen o prodej Anenského areálu či jeho části ze správy Národního divadla; předčasně odejitý ministr kultury Jiří Besser jej slíbil formálně zesnulému exprezidentovi ve prospěch jeho nadace, de facto však podnikatelům za nadací se skrývajícím. Kromě přetvoření zrušené Státní opery Praha, někdejšího slavného Nového německého divadla, jednoho z historicky nejcennějších objektů u nás na kasino, kromě vstupu Pražské komorní filharmonie do Stavovského divadla na úkor stávajících muzikantů, které vyhodí, a kromě perspektivy vyvedení Staváku ze svazku Národního ve prospěch zatím nespecifikované mezinárodní mozartovské nadace tu jde o prodej tří historických areálů a pozemků ze správy Národního - Anny, Flóry a Apolináře. Na orgie nejspíše předražovaných stavebních investic nehledě. K odpovědi na veřejně položenou otázku, zda ministr kultury (tehdy ještě Jiří Besser) plní úkoly stranické kulturní politiky, nebo se straně TOP09 utrhl ze řetězu, si kníže předseda nenašlo čas od 6. října (viz Otevřený dopis Karlu Schwarzenbergovi), na stranické půdě však Bessera pochválilo. Také odpověď. To bylo ještě předtím, než se borec v knížecích barvách vyfauloval. Příznačně však nemusel opustit ministerský post kvůli tomu, že prznil kulturu, nebo že by se kníže, samo jsouc oficiálním prezidentským kandidátem, prznitele štítilo. Pouze opomněl cosi nevýznamného uvést v majetkovém prohlášení; že šlo o bagatelu dokazuje papalášovo setrvání ve volené funkci 2. místopředsedy hnutí STAN... Čeho se neštítilo kníže, štítí se občané, kteří už mají hry na demokracii plné zuby. Co je však prznění Národního divadla nebo bourání kulturních památek proti takzvaným církevním restitucím! Usnesení české vlády č. 103 z 1. února 1999 uložilo ministrovi kultury, aby při přípravě navracení církevního majetku vycházel z právně historické expertizy Univerzity Karlovy v Praze (viz Právně historická expertiza UK právního postavení tzv. katolického církevního majetku...). Během dvanácti let "příprav" se zadání nezměnilo, jen výsledek se nenápadně jaksi "rozešel se zadáním". Že s tím začali už Topolánek s Dalíkem? Navracení církevního majetku má dnes v gesci politická strana třetího a nejviditelnějšího z velikánů v prezidentově stínu Karla Schwarzenberga - TOP09 s podporou Starostů. Zatímco v podobě "Besserovy transformace Národního divadla" nám před očima probíhá největší korupční proces v kultuře od roku 1989, "Besserovy restituce" neboli takzvané církevní restituce v dnešní za Bessera paragrafované podobě jsou pokusem o největší tunel v dějinách našeho národa vůbec. S tím vším už nemá zesnulý pan exprezident téměř ničeho do činění. Kdo ví, kolik vůbec měl vnitřně co do činění se "svými muži". Budiž mu země lehká.
za propad ČR může vláda mafie. jejich deformy přivedli i USA do krachu a dluhů a svět do krize. , , 2.2.2012 6:38:28
Likvidují ČR záměrně, není to náhoda Analýza: Za druhý propad Česka může Kalousek, ne Evropa. Jediným prokazatelným důvodem je pokles domácí spotřeby, který vyvolala Nečasova vláda úspornou politikou. Nízkou domácí poptávkou trpí nakonec i průmysl ... http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=719192#utm_medium=newsbox&utm_source=centrumHP
Benda,Boris a spol., , 1.2.2012 22:03:32
Trefená husa nejvíc kejhá a osel hýká.JĎETE PRYČ!!!
M.Benda, , 1.2.2012 21:49:08
Poslanec Benda restitucím rozumí. Vzpomínám si, jak se před nějakým časem chlubil v televizi že na toto téma vypracoval bakalářskou práci. Ale jeho doktorská práce byla totožná, jenomže napsaná větším písmem a s většími mezerami mezi řádky - aby vypadala obsáhleji. Církevní restituce jsou také psány většími písmeny a s většími mezerami mezi řádky aby se tam mohlo vejít víc, než co je církví jako její majetek doloženo.
Církev a cikáni., , 1.2.2012 21:00:02
Cikánská komunita a komunita církevní,je jedna vyžírková verbež.Dokonce si dovolím tvrdit,že křesťanská verbež,tím nemyslím obyčejné věřící,ale kněží a dál,Jsou daleko větší vyžírkové,než cikáni.Ti nás stojí ročně mnohonásobně víse,než cikáni.A to stačí když budu mluvit jen o penězíh,co dáváme na platy církevníh hodnostářů a opravy farností.Nedat jim nic.Nikdy nic nevlastnili.To by se jim líbilo.Darovat jim majetky,opravovat jim je a ještě 30let zplácet.Po tu dobu jim budeme vše opravovat a ještě je platit-vyžírky.
Re:Církev a cikáni., , 2.2.2012 6:46:07
A PODAL SI TRESTNI OZNAMENI NA VLADU NEBO NA KRAJE A MESTKE URADY ??? NEPODAL. TAK MAZEJ NA POLICII A SEPIS TO SNEMA. V CLANKU MAS NAPSANE JAK TO ZADAT !!!!!!!!!! MELO BY BYT HODNE LIDI KTERI TO PODAJI A TIM SNAD ZABRANI RESTITUCIM.
Re:Církev a cikáni., , 2.2.2012 12:25:38
To musíme vyřešit demonstracema.Na úřadeh to nemá cenu.Vládní zloději nejsou až tak blbí.Jen tak někomu něco za darmo nedají.V tom je politika.Vládní zloději z toho budou mít taky pěkný kus žvance,jinak by to nedělali.To musíme vyřešit my na ulícíh,popřípadě se zbraní v ruce.
Pro hn, , 1.2.2012 20:36:57
Napsal jsi mi,ze které třídy na základce mně vyhodili pro nevzdělanost.Já si myslel,že u nás jsou normální lidé,ale ty jsi zřejmě vyjímka.Kdy by jsi rozumně uvažoval,tak by jsi přišel na to,že ze školy se nevyhazuje pro nevzdělanost,ale že se do školy chodí pro to,aby se člověk vzdělával.Ve škole mohu jen opakovat ročník,pokud něco nezvládám.Nakonec,ročníky se opakují i na vysokýh školáh.A pokud mám někde pravopisnou chybu,tak mi ukaž jednoho,ze zde dopisujících,kdo je tu z čes.jazyka 100% vzdělán.Myslím,že v prvé řadě tu jde o názor,nebo ne?.A kdo není schopen sám svého názoru,tak jen číhá,jak by mohl někomu uškodit.Mněj se hezky ty lopato.
Než bych dal jedinou korunu závistivému parazitickému čecháčkovi, odkážu raději všechno církvi !!!, , 1.2.2012 18:47:35
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého proletariátu, uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Po listopadu se jediná konsolidovaná a vedoucí státní strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 1.2.2012 17:59:54
církevní rozkrádačka za 200 mld mafiemi ods=top=vv=kdu=zel
za m2 zemědělské půdy dostane katolická sekta od mafiánské nečasovy vlády 44,5 kč ...reálná cena je 6-13 kč za m2,
za m2 lesní půdy jim pravice zločinců dá 27,7 kč , reálná cena je 11,26 kč za m2,
to je nadhodnocení o desítky miliard korun.....Krádež , + Besser přiznal ,že budou rozkrádat i před rok 1948 , vláda zločinců nám tu rozkrádá majetek přímo před očima , v demokracii by seděli v kriminálech za zlodějiny ,peníze na tyhle zlodějiny vezme vláda zlodějů z našich kapes
http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Prachy pro církev., , 1.2.2012 17:48:17
PRO VĚŘÍCÍ.Vážená paní,kde jste,já vám odpověděl.Ještě dodám.Víte kolik znám věřícíh a kolik je z nih darebáků.Jedna z nih,velmi věřící paní v práci při mluvě o věření,nebo nevěření řekla.Já nevěřím.To jen moje děti.Tím se u mně úplně shodila.Proto že děti jsou obyčejně takové,jak je vychováme.A to už mluvila o svýh děteh,které mají přes 20let.Stále chodí do kostela a vedou dokonce i katolické tábory.Vím z vlastní zkušenosti,že když já musel jít,jako 10letý kluk v neděli do kostela a kamarádi hráli na louce fotbal,tak mně šlo urvat.A to jsme do kostela nechodili každou neděli.Aby 20leté děti šly samy do kostela,to musely být hromsky dobře vedeni po křesťanské líniji.A příklad mají vždy v rodičíh,ne v sousedeh.Žřekla se Boha jen proto,že povýšila.Přitom zapoměla na slova Ježíše,který řekl."Kdo mně zapře před lidmi,toho já zapřu před Otcem Nebeským".Víte,takovýh to křesťanů je okolo nás plno.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 18:48:48
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 19:13:57
Píšeš o věsech a lideh,o kterýh nemáš ani ponětí.Píšeš to stylem člověka,který mněl velmi špatný život.Se kterým bylo v životě dost necitlivě nakládáno.Ale za to já nemohu.Za to mohou tvoji rodiče a okolí,ve kterém jsi vyrůstal.Nemohu za to,že jsi při kojení vypadl matce z ruk a přímo hlavou o beton.To už šlo s tebou dál.První byl děcák,pak polepšovna a na konec kreminál.Za tvůj spackaný život ti já nemohu.Za to může tvá máma a ty sám.O historyji církve a komunismu nevíš vůbec nic.Ale co víš a umíš,to jsou tvoje nadávky a plivání.Co se týká diskuse o cirkvi,jsi neřekl vůbec nic.Aď již v kladném smyslu,nebo záporném.Z toho se dá usuzovat to,co jsem o tobě napsal.Měj se moc hezky ty lopato.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 19:45:55
Zvrácená a ničím nepodložená nenávist ateistů vůči věřícím byla od dob prvních křesťanů po ukřižování Ježíše a bude až do konce světa. Víru v Boha nevěřící nezískají ani nadávkami, zlobou, ponižováním křesťanů a bohužel ani silou vůle, pokud jste ji nedostali od Boha jako velký dar.
Moudra si nechej do kostela svého., , 1.2.2012 23:20:44
Slušná hovadina-samý blud.Mechanismus je ateismu je zcela jiný.A církev katolická je jen další bludný směr,který Ježíš nazaložil(byl Esejec) a Bůh neschválil.Mimo jiné,používá stejné prameny jako Židé s Mojžíšem,ten křesťan nebyl. Ale o vzájemné lásce obou církví se nedá hovořit,že?
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 19:45:55
Zvrácená a ničím nepodložená nenávist ateistů vůči věřícím byla od dob prvních křesťanů po ukřižování Ježíše a bude až do konce světa. Víru v Boha nevěřící nezískají ani nadávkami, zlobou, ponižováním křesťanů a bohužel ani silou vůle, pokud jste ji nedostali od Boha jako velký dar.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 19:32:18
Jenom jeden malý dotaz vážená diskutující. Ve které třídě základky jste vypadla pro obsolutní nevzdělatelnost ?
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 19:50:02
To jsi myslel jak,že je někde pravopisná chyba?Nato nehleď.Důležitý je snad názor,nebo ne?Ukaž mi zde jednoho,kdo je v čes.jazyce 100% vzdělán.Takové pošklebky dělají ti,kteří k dané věci neumí napsat vůbec nic,proto že jsou v tomto směru apsolutní lopaty a jen číhají,kde najdou nějakou chybičku,aby se mohli také ukázat a nebo nějak připojit k diskusi.Mněj se hezky.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 20:27:20
Pokud jste si nevšiml, tak můj názor je o poschodí víš a hned dvakrát ty APSOLUTNÍ lopato. A znalost české gramatiky vypovídá hodně o duševní úrovni pisatele. Tady je pak škoda slov, abyste se někomu snažil vnutit své zdrcující úvahy.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 20:42:59
A potom,že nejsi lopata.Hlavně že jsi napsal,o poschodí VÍŠ.Nemyslíš,že tam mělo být napsáno VÝŠ?To o tvé duševní stránce taky něco vypovídá.Že jo!
církevní rozkrádačka mafiánskými politiky pravice za více než 200 mld korun, , 1.2.2012 17:17:56
církevní rozkrádačka mafiánskými politiky pravice za více než 200 mld korun
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky měla ho pouze ve veřejné držbě zapůjčen od státu , nesměli ho prodávat, ani zastavit ,pouze užívat ....co se děje dnes je rozkrádačka vlastizrada ,a velezrada poslanců a členů vlády , Spisovatelka Lenka Procházková svolala tiskovou konferenci při které oznamuje podání trestního oznámení na vládu zločinců ČR na tiskovku přišli pouze tři novináři , diktaturní režim ČR totalitně zatajuje veřejnosti informace o zločineckém jednání vlády ČR , a ČT placená občany odmítá informovat občany , ikdyž s církevní rozkrádačkou nesouhlasí 70% obyvatel ....ČT je totalitní TV ..musíme informovat EU a o diktátorské ,mafiánské povaze českého režimu fašismu modrobolševiků.....http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
restituce, , 1.2.2012 17:00:05
Jak muze vlada rozhodovat za vsechny obcany o nevraceni cir.majetku.Nejprve je treba zjistit jak a kdy k tomu majetku prisli,a hlavne jakou cestou.Nikdy jsem neslysel ze by nejaky knez ci biskup vzal do ruky kosu,srp,cihlu nebo jiny nastroj pri zemnedelskych praci nebo pri stavbe kostelu,Vzdy prisli k hotovemu,nebo pod pohruzkou ze se dotycny dostane do pekla,se lidi bali a davali co mneli.
Re:restituce, , 1.2.2012 18:50:18
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 1.2.2012 16:56:36
Katolická církev kolaborace s nacisty
filmový Dokument Kolaborovali s nacisty (4/12)
Ustašovci Dinko Šakič masový vrah později vážený podnikatel v Argentině . Ve svých čtyřiadvaceti letech se tento Chorvat stal velitelem nejobávanějšího ustašovského koncentračního tábora.propojení katolické cíkve a nacismu v Chorvatsku prokázáno , nacistický kněz prohlášen za mučedníka Janem Pavlem II. násilná katolizace Chorvatů
KRVAVA REVOLUCE, , 1.2.2012 16:44:29
DMRT VSEM ZKORUMPOVANYM POLITIKUM, UREDNIKUM, SOUDCUM, STATNIM ZASTUPCUM A POLICISTUM
Re:KRVAVA REVOLUCE, , 1.2.2012 16:49:14
Toníku, dej si eště jedno! Vždyť jich máš teprva dvanáct!
PETICE PROTI církevní rozkrádačce !! http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim#form , , 1.2.2012 16:41:23
PETICE PROTI církevní rozkrádačce !!
http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim#form
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Jan Hus: Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touho po bohatství. Se vším kupčí. Všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať. Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.Za peníze vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny drahé kožichy věší. Zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh a lidé vás vidí.
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
Jakou regulérní politickou soutěž vy SVINĚ ZASRANÝ máte ..., , 1.2.2012 16:31:22
...na mysli????????!!!!!!!!!!!!!! Kdokoliv se objeví,kydáte po něm okamžitě špínu,vy hajzlové!!!!!!!!!!!!!!!! Vy chudinky ukřivděný, když vám dělá potíže vyjít s platem za to MEGAHOVNO,který tam děláte,táhněte doprdele!!!!!!!Sdělte jedinou pozitivní věc,kterou jste udělali pro tenhle národ.Naházet vás všechny do letadla a popřát let,jaký měla polská vláda,vy kreténi!!!
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku ukradli lidem práci ,následně zavedli Drábekcardovy, , 1.2.2012 16:27:53
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku
ukradli lidem práci ,následně zavedli Drábekcardovy protiústavní nacistické nucené práce , teror s hlášením se na poštách jako u zločinců , protiústavní poplatky ve zdravotnictví, protiústavní neproplacení 3 dnů nemocenské, justiční mafie, nevymahatelnost práva, mafie ústavního soudu modrobolševiků, beztrestné řádění exekutorské mafie ,lichvářské mafie , korupčníci přímo ve vládě (promopro,padáky,švýc,konta ods), zvýšili výpočet důchodů ,nemocenské a mateřské vysokopříjmovým a mafii ....snížili daně a pojistné vysokopříjmovým, osvč,a podnikatelské mafii okradli tak příjmy rozpočtu o více než 230 mld ročně , zvyšují desítky daní, a poplatků občanům každý rok + zavádějí nová zdanění a nové poplatky občanům http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
Podle skutků poznáte je!, , 1.2.2012 16:26:09
Pravým důvodem vracení majetku církvi je ona samotná transakce, obdobně jako u jiných situací, kde jde o PŘESUN VELKÉHO MNOŽSTVÍ PENĚZ. Účelem tohoto aktu není "napravování křivd" a jiné bláboly, ale samotný PROCES PŘESUNU MILIARD, PŘI NĚMŹ VŽDY URČITÁ ČÁST NEDOPUTUJE NA MÍSTO URČENÍ A SKONČÍ zpět V KAPSE PLÁTCE jako PROVIZE za námahu spojenou s "projektem" vytunelování veřejných peněz. Obdobně se postupuje při "veřejných zakázkách", kde cílem není vůbec věc samotná, ale tunel, maskovaný "opravou" či "výstavbou" něčeho, co nakonec vůbec není třeba (viz např. zbytečný most za 2 mld., který teď nikdo nechce či nahrazení fungujícího systému sociálních dávek zmetkem atd.). Hlavní aktéři církevního megatunelu jsou K9 a Duka, ostatní malé církve dělají "užitečné idioty" (lepší něco než nic, že).Existují výpočty, že tajný seznam majetku určeného k vydání církvím má hodnotu jen 17 mld. nikoli 59 mld. jak tvrdí vláda. Znamená to, že 42 mld. tvoří provize účastníkům tunelové transakce. A to modří súdruzi hodně slevili - tentýž tunel za Topolánka měl být dokonce cca 250 mld.! Účelové argumenty tunelářů, že "obce mají blokovaný majetek" jsou jen pro blbé - církve to po nabytí obcím stejně neprodají, napakujou se na bohatších kupcích, kteří si pak koupí i ten zbytek, t.j. vesnici i s nevolníky. A hlavně - nemovitý majetek převedený církvi katolické se stane majetkem Vatikánu, které tedy bude část republiky patřit. To naplňuje znaky tr.činu vlastizrady, což znamená, že státní zástupci (tedy státní žalobci, dříve prokurátoři) mají ze zákona povinnost konat, a to i bez trestních oznámení. Ale protože jediný dva spravedliví a neohrožení státní zástupci v ČR - dr.Zeman a dr.Mečl - mají i tak dost práce s Augiášovým chlévem, je dobré je podpořit trestními oznámeními. Čím houšť, tím lépe - podávejme trestní oznámení i na ostatní podvodníky - Nečase za poškozování daňových poplatníků při správě cizího majetku, zneužívání funkce veřejného činitele a porušování práva na informace (causa Nagyová), a obdobně na Dobeše, Drábka atd.
církev od 18.století nic nevlastní., , 1.2.2012 16:25:53
Naprosto souhlasím s Vláďou, který napsal o vlastnictví církevního majetku. Tak by se k tomu měli stavět všichni lidé a vznášet protesty a demonstrovat za tuto pravdu. Ne si jeden druhému sprostě nadávat. Mějte se hezky.
Prachy pro církev., , 1.2.2012 16:18:07
Níže v 15.20hod,jsem pod tímto nadpisem už vyjádřil svůj názor.Říkám.Nakopat ty pánbíčkáře do zadele a nic jim nedat.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 16:34:23
V 15.20 jste si hrál na intelektuála. Dlouho vám to nevydrželo. Celá vaše životní filozofie je obsažena ve větě "nakopat pánbíčkáře". Nesnášíte dobro, nesnášíte, představu odpuštění hříchů, děsí vás životní postoj "kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem"... Uvědomujete si, kdo mluví vašimi ústy, za koho kopete?! Vzpamatujte se člověče a říkejte si sám k sobě: "odstup satane!"
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 17:21:06
Vážená paní.Co svět světem stojí,nebo lépe řečeno,co ho Bůh stvořil,v 5 přikázání stojí-NEZABIJEŠ!Čím se ta církev dříve řídila?To bůh svolil,aby se lidi mučením zabíjeli?To nebylo-NEZABIJEŠ?A dále.Církev by měla být především církví a ne politiky.Vždyď za války kněží posvěcovali Hitlerovi zbraně,aby vítězili.V USA posvětila církev atomovů bombu,aby splnila svůj účel.Také kněží posvěcovali válečné letouny a naposledy v Bosně sám papež posvětil a žehnal vojákům,kteří tam šli zabíjet.Za války kněží kolaborovali s němci.To vše je v pořádku?Paní prosím vás,otevřete oči.
Re:Prachy pro církev., , 1.2.2012 16:49:13
reaguji na vasi odpoved.....podepisete se jako verici a ohanite se bohem,co chcete docilit??Nahnad druhym strach nebo poslat na nas satana,dabla jen jste prosim vas pro srandu,zverejnete sve jmeno kdyz mate teda v sobe presvedceni a verite mu.Pak vam prese peklo nehrozi..
Čtěte - web Umlaufoviny, , 1.2.2012 16:13:35
Výzva k sociální angažovanosti biskupů - podepište -
Re:Čtěte - web Umlaufoviny, , 1.2.2012 16:18:58
Docela sranda - Anonym, který nás vyzývá, ať se pod cosi podepíšeme... Ať se nejdřív naučí podepsat sám! :-)
Duka vůbec neplní základní povinnosti, které mu vyplývají ze sociálních encyklik, , 1.2.2012 16:09:25
Zalezl kamsi, sociální problémy obyčejných ho nezajímají,jen poklonkuje zlodějům jako je Klaus.Duka je další viník a musí předložit doklady k tomu,co požaduje.Stát přece nemůže bez dokladů vydávat svůj majetek,to je nepředstavitelné. V každé jiné zemi se biskupové alespoň snaží zmírnit sociální problémy lidí,tenhle dominikánský pako nevystoupí ani v žádném diskuznímu pořadu.Zkuste ho pozvat do Hyde Parku.
Hitler by se divil. Fašisti, katolíci a židé se spojili a porazili společně Evropu. , , 1.2.2012 16:04:53
Jsem věřící, ale musím si najít jiného prostředníka k Bohu. , , 1.2.2012 16:03:11
Církev katolická ztratila důvěru i věřících. Díky těmto penězům nadělají z lidí bezdomovce, o které se pak za peníze daňových poplatníků budou starat.
Re:Jsem věřící, ale musím si najít jiného prostředníka k Bohu. , , 1.2.2012 16:42:16
Jardo, můj děda byl silně věřící člověk, přesto do kostela nikdy nechodil. Ani o vánocích. Říkal, že na zahradě pod jabloní je bohu blíž. Faráře bytostně nenáviděl, nikdy nezapomenul na kněze, který je jako malé kluky v náboženství mlátil a rval za vlasy.
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí , , 1.2.2012 15:56:32
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí ,
Bitva na Bílé hoře 1620 – porážka stavovského vojska
6. Po porážce – pronásledování odbojných stavů, konfiskace majetku (115 panství = 8 mil. kop grošů) do rukou cizí, nebo Habsburkům věrné katolické šlechty (Albrecht z Valdštejna, Lichtenštejnové, Ditrichštejnové, Buquojové, Piccolominiové…). 21.6.1621 poprava 27 účastníků odboje na Staroměstském náměstí http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Re:pedofilní církev katolíků ukradla?, , 1.2.2012 16:16:32
Žádného pedofilního katolíka neznám. Jestli vy ano, udejte ho!
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí, , 1.2.2012 16:58:49
Sexuální skandál ve Vatikánu, Anonym, 11.1.2012 17:27:17
http://blisty.cz/art/51474.html
Sexuální aféry? To je útok na papeže, tvrdí Vatikán, Anonym, 11.1.2012 17:26:46
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/sexualni-afery-to-je-utok-na-papeze-tvrdi-vatikan_162055.html?showTab=nejctenejsi-7
Sexuálně je zneužívali kněží. Teď ministranti založili nový řád, Anonym, 11.1.2012 17:26:10
http://tn.nova.cz/red/drsny-svet/sexualne-je-zneuzivali-knezi-ted-ministranti-zalozili-novy-rad.html
Polský kněz zneužíval neplnoletá děvčata, věřící ho brání, Anonym, 11.1.2012 17:24:43
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/217706-polsky-knez-zneuzival-neplnoleta-devcata-verici-ho-brani.html
Zneužívání dětí kněžími vyvolalo 13 sebevražd!, Anonym, 11.1.2012 17:23:30
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-zahranici/142048/zneuzivani-deti-knezimi-vyvolalo-13-sebevrazd.html
V Brazílii zatčen kněz, který prý pohlavně zneužíval ministranty, Anonym, 11.1.2012 17:30:31
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/87453-v-brazilii-zatcen-knez-ktery-pry-pohlavne-zneuzival-ministranty/
reagovat
Skandály kolem sexuálního zneužívání dětí v USA, Anonym, 11.1.2012 17:30:05
http://tisk.cirkev.cz/ze-zahranici/skandaly-kolem-sexualniho-zneu-ivani-deti-v-usa/
reagovat
Skandál jezuitů roste. Obtěžování hlásí už stovka obětí, Anonym, 11.1.2012 17:29:18
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=660846
reagovat
Sexuální zneužití katolickými kněžími se dostalo až do Švýcarska, Anonym, 11.1.2012 17:28:50
http://www.lidovky.cz/sexualni-zneuziti-katolickymi-knezimi-se-dostalo-az-do-svycarska-1c7-/ln_zahranici.asp?c=A100313_205116_ln_zahranici_ter
Sexuální skandály katolických duchovních, Anonym, 11.1.2012 17:27:52
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sexuální_skandály_katolických_duchovních
Maječku Benduj., , 1.2.2012 15:50:49
Když se ty podíváš ráno do zrcadla, tak si připadáš normální?
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 1.2.2012 15:50:15
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí
církevní tunel 30 let zadlužení mafií ods,top,vv 96 ,24 mld kč+ dalších 17 let placení platů sektářů 17 mld korun + pole, lesy a rybníky, v celkové hodnotě 75 miliard korun.+ dál opravování církevních budov za peníze daňových poplatníků .................
96,34 mld + 17 mld +75 mld + x desítek mld opravy budov = tunel mafie do rozpočtu čr 188.24 mld kč + opravy církevních budov
..................................................................................................................
katolická církev majetek nevlastnila už za rakouska uherska a měla jej pouze ve veřejné držbě ,půjčený od státu k užívání ,takže není možné vracet to co vám nepatřilo a měli jste to půjčené od státu = právní stanovisko univerzity karlovy .....................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
......................................................................................................................
rozdávají katolické církvi majteke zabavený před rokem 1948.................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
............................................................................................................
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí , mučení ,upalování,popravy, násilná katolizace ,teror katolické církve, krádeže majetku ,robota na církevním,pálení českých knih a pronásledování českých učenců ..............= okupantům ,vláda vlastizrady rozdává český majetek
ČTK
http://www.novinky.cz/domaci/246299-cirkve-by-na-kompenzacich-mely-dostat-80-az-96-miliard.html?ref=boxE (v článku záměrně není uváděna celková cena polí luk rybníků 75 mld , + náklady na opravy budov desíky mld )
Jestli "restituce majetku" církvi, tak i restituce nájemníkům státních bytů, , 1.2.2012 15:42:18
Seznamy tzv. majetku církví nikdo neviděl, ani vláda, která ho má rozdat. Bude to tím, že nejde o vlastnické právo, ale o užívání, tedy nájem. Protože jsme si dle Ústavy všichni rovni, měli by požadovat vrácení majetku např. všichni nájemci státních bytů a seznamy těchto bytů by měly být tajné.
Takových peněz pro církev, naštval se občan a žaluje vládu. Není sám, , 1.2.2012 15:40:04
Minulý týden byl na ČT 2 dokument o válečných zločinech v Chorvatsku v druhé světové válce. Církev zaplatila a zařídila útěk masových vrahů do zahraničí, Vatikán zadržoval cennosti zavražděných lidí z koncentráku, Jan Pavel II. dokonce v osmdesátých letech svatořečil ustašovského zločince, vraha. Fuj. Katolická církev je odjakživa zlo, hamižnost, faleš.
Církevní restituce = tunel a zlodějina!!!!, , 1.2.2012 15:38:22
Benda velký nefachčenko,študent z Plzně otevře hubu a perlí!!Ať si chudáček nemyslí,že mu to bude stále procházet,ty jeho podrazy.Už nyní jedná za bukem s Dukou,už se dohodli co bude dál.Ani jeden z nich není věřící,neznají a nedodržují Písmo svaté!!!!!!!Jen lidi poučují jak se mají chovat,ale sami se chovají jak lumpové!
Takových peněz pro církev, naštval se občan a žaluje vládu., , 1.2.2012 15:36:15
Ta, a nejenom ona, by neměla být žalovaná jenom kvůli navracení majetku církvím, ale i pro další podvody a podrazy, které neustálé provádí vůči lidem. Hlavně "Kraďousek" a Drábek za ty svoje výmysly a nesmyly, které neustálé zkouší na lidech a ožebračuje je. Drábkovými rozhodnutími jsou hlavně postiženi poctiví lidé kteří pracovali a díky systémů "vlády trojkolky" a prezidenta se dostali do finanční a sociální tísně a mikoliv "hnědočeská menšina", která nikdy pořádně ani nepořádně nepracovala a má se neustále za panování "trojkolky" lépe a lépe.
Co je to vlastně církev?, , 1.2.2012 15:20:30
Pokud jde alespoň o tzv. římskokatalickou církev, jedná se kompletně o nekalý byznys, připravený k ovládání lidí. Pokud si člověk uvědomí, že někdo podstupuje tzv. svátost křtu neboli blokaci tělních čaker tzv. svěcenou vodou, jímá mně hrůza!!! Nedovedu si představit, že bych mohl poklekávat v kostele a křižovat se svěcenou vodou. Nedovedu si představit, že bych se zpovídal knězi ze svých "hříchů" a čekal na tzv. rozhřešení od člověka. To je něco nepředstavitelného!! Celá církev je totální tmářství a zombiismus. Ty naivity s kývaním kadidlem!! To příšerné memorování Starého zákona, kde jsou popisovány hrůzy hrůz způsobené Jehovou. A tento Jehova je dokonce nazýván Bohem!!! Vraždění prvorozených - no to je prostě šílené!!! Anebo to nechutné klanění se lebkám a dalším kostem a jiným zbytkům mrtvol, jakým jsou např. hadry od krve. Kdy už se lidstvo konečně vzchopí a odhodí od sebe tento tisíc let starý balast, který v člověku definuje postoj ovce a pastýře. Vždyť je to něco odporného!!! Tím nechci říci, že Bůh není. Tím chci říci, že církev je rafinovaný ovládací byznys, který by neměl mít v současné době na planetě místo. Je docela možné, že se najde člověk, pro kterého je to pohodlný pasivní způsob existence, ale je to život ve lži. Už jenom ta fantastická podstrčená podloudnost: "Ty po mně kamenem, já po tobě chlebem." - Neboli:"Buď za všech okolností hodnej, chlapečku, chce to na tobě Bůh!" Děs!! Žádný prachy těmto lidem!! Všimli jste si někdy obličeje současného papeže? Je to snad obličej plný lásky?
Re:Co je to vlastně církev?, , 1.2.2012 16:21:45
For Lincoln: dobře napsané a v podstatě je to většinový názor občanů ČR. Jenom tmářství a manipulace, o to jde církvi.
Re:Co je to vlastně církev?, , 1.2.2012 15:48:54
A Halík vypadá na první pohled jako čert. To nemůže být slušný člověk, a může si za to sám jak vypadá.
Papež by měl být krásný a mladý člověk, třeba jako Julius Fučík.
Benda, právník z leknutí a profesionální flákač, promluvil! Co slovo, to perla!, , 1.2.2012 15:14:55
Cirkev vyrabi alkohol, , 1.2.2012 15:05:25
Mne se nelibi, ze cirkev podnika ve vyrobe alkoholu. Pivo, vino, likery neni preci svecena voda....nebo je? Tato oblast podikani ji dobrou povest neudela. Mela by se spise zamerit na sluzby v socialni oblasti, napriklad ve sluzbach protialkoholni pomoci.....
Prachy?, , 1.2.2012 15:02:36
Jde o katolickou církev.Je to ta největší zločinecká organizace na světě.Ohlupuje a okrádá lidi.Ke "svému " majetku přišla tato církev pouze zločiny.Takže se nic nemá vracet.
O jejich deviantství už ani raději psát nebudu.
referendum, , 1.2.2012 14:38:21
Proč neudělají referendum? To by se celá vláda i fráterníci divili.
Prodám postel, koupím kostel., , 1.2.2012 14:37:29
Císařovo císaři, božího bohu. Duka nám význam těchto slov
zajisté vysvětlí. Že to Ježíš zase až tak doslova nemyslel.
Re:Prodám postel, koupím kostel., , 1.2.2012 14:49:37
Komunisti šoupli Duku za mříže. Zapoměli tenkrát zahodit klíče. Ten tlustej mnich už neměl nikdy vylézt ven. Týká se to ale všech papeženců. Po převratu to budeme muset napravit.
Re:Prodám postel, koupím kostel., , 1.2.2012 15:39:51
vy taky věříte těm kecům,jak byl chudáček vězněný???Podívejte se jak kyne.
kasička, , 1.2.2012 14:33:06
Faráři jsou většinou vykořenění lidi bez rodin, placení žoldnéři církve, plní mindráků a zapšklosti, plni neukojených ambicí, a tak se potřebují zahojit na lidech, který stejně nenávidí nebo jimi aspoň pohrdají. Když se podíváte do seznamu svatých, tak to jsou samý kněží nebo řeholníci. Žádný soucit a smilování s nikým nemají. Teď si chtějí užít moci- kdo má peníze, má moc- a doufají, že ponížení lidé polezou za prachama do kostelů. Jako vždycky pro chudý opět nic nezbude, naopak doufají, že jim ještě něco přidáte. Prázdný kostely, to je jediná správná odpověď
Lenko já jsem se , , 1.2.2012 14:07:11
taky zviditelnil přes papínka a díky němu sedím dodnes v Parlamentu a nevím ani na co je lopata,ale karabáč na lidi to vím coje. Tak ještě něco na volby,pojďte kandidovat taky vy drzí čecháčkové nelezte mi ale do zelí já stejně budu zvolenej dojdou Vám roupy,já už to mám do důchodu.Víte
Drzí arogantní politici. , , 1.2.2012 14:04:01
Jak se vůbec může p. Benda odvažovat kritizovat někoho, kdo podává tresatní oznámení. To je každého právo a řekla bych i povinnost,když si myslí,že byl spáchán tresný čin. A p. Benda ten by měl být hodně potichu,už jenom jak studoval práva v Plzni. Tady je vidět, jak to p. Svoboda primátor Prahy myslí vážně s očištěním ODS, když se Benda stal 1.místopředsedou. Tahle zem není politiků. Jsou čím dál arogantnější a drzejší. A paní L Procházková neškauje, šaškové jsou oni. Bohužel s naším mandátem.
Dobré je věci prošetřit, , 1.2.2012 13:49:34
Každý stát stojí na dobře a právně prošetřených otázkách.Pokud se bude na základě nejistoty,ať už je to oprávněné vlastnictví,nebo to.že se jedná de facto o cizí stát -Vatikán .Lidé musí znát pravdu,pak se nevytváří často zlovolně nenávist a neklid.
Re:Dobré je věci prošetřit, , 1.2.2012 14:06:01
Zločinné NAVRÁCENÍ RESTITUČNÍCH MAJETKŮ ZAČAL SKÍN RUML.
Prachy pro církev., , 1.2.2012 13:41:52
Církvi nepatří nic.Žádné vrácení majetku a podobně.Církev nikdy nic nevlastnila,mněla vše vždy jen PROPŮJČENO!Tak,že jí nikdo nic sebrat nemohl a tudíž ani nesbral.Aď je ráda,že jí zde vůbec trpíme,necháváme jim kostely,aby se mněli kde modlit,oblbovat lidi a hlásat ty své nesmysly.Navíc jim vše opravujeme a platíme.A to ne zrovna málo.Církevní hodnostáři vždy byli a jsou nejvíce nenažranýma lidma na světě.Když si člověk uvědomí,jak mučili lidi,když z nih vyháněli ďábla,nebo čarodějnice,nebo ty co nechtěli hlásat jejih víru,kacíře,neznabohy,jak nutili lidi platit desátky,za pravdu upalovali,natahovali na skřipcích,lámali kosti v těle,mačkali prsty,no hnus.Když skončili králové,tak si majetky přivlastnili a po nějaké době zakázali tresty smrti.Začali se totíž o svůj nedůstojný život obávat.A dnes?Klidně si zneužívají nezletilé ministranty a i když se vše konkrétně,konkrétním farářům prokázalo,nikdo nesedí,nikdo nebyl potrestán.Jak je to možné?Já už bych seděl dávno!Jim na to stačila omluva VATIKÁNU.Nebyli ochotni ani slušní k tomu,aby se sami omluvili.NEPATŘÍ JIM NIC!Kdo by jim na těch políh dělal?Ti stařečkové?Mladýh je málo a navíc mají dost práce sami se sebou.CHodí do práce i v sobotu a v neděli se světí.Dopadlo by to takto.Lesy by vykáceli,dřevo prodali.Pole a louky by prodali na stavební prcely a nevyužité budovy by prodali na herny a kasína.Nacpali by si stružoky penězi a po nih spálená zem,jako po ODS.Aď si církevní hodnostáře a opravy kostelů platí sami věřící.Pak se uvidí,kolik vlastně opravdovýh věřícíh je.Já si musím také vše zaplatit kvůli podnikání.Musím platit pronájmy,školení,psichotesty,kupovat si za své odbornou literaturu a podobně.Když chtějí být věřící vzděláváni po stránce duševní a jiné,nechť si to zaplatí.Za mýh mladýh let se dávalo kostelníkovi v půli mše do košíku 1,2,3 a 5kč.On po každém vhození řelk,"Pán Bůh zaplať."Taky se platilo za odslouženou mši za zemřelého 50kč,také se platilo za svtby,pohřby,poslední pomazání a podobně.Dnes se do košíku házejí 100,200 a 500kč.Nikdo neví,kde ty prachy zkončí.Kontrola není žádná.Dal bych jim tam automaty jak na parkovišti.Kolik peněz vhodí,taký lístek mu vyjede a byla by kontrola.Jiné peníze by se v kostele přijímat nasměly.Ještě podotknu,že po revoluci vystoupil v televizi kardinál Vlk a řekl."Bože,jak jsme šťastni,že jsme svobodní,že si můžem hlásat svobodně slovo boží a tisknout bez cenzůry kniy.My už po nikom nic jiného nechcem."A po krátkém čase začal mlet o navrácení majetku a dokonce se přít i o katedrálu Sv.Víta.No to už je největší vrchol drzosti a vzpupnosti těchto nenažranýh pánbíčkářů.Nakopat je do těch tlustýh prdelí.
Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:39:14
Aby se nás k tomu mohlo co nejvíc v celém státě přidat. Ne každý z nás umíme trestní oznámení napsat. Navíc v takové věci.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 14:31:16
Jo Anonyme, přidej se a nech si všechno napsat. Vrácený majetek církvím, pak spravedlivě rozdělit mezi potřebné, hlavně cikány. Ty si opravdu magor k pohledání. Jen nechápu, proč máš mozek mezi koleny a nevložíš si jej zpět do lebky.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 2.2.2012 12:30:49
To ten tvůj maléj mozeček nedokáže ze sebe vypotit nic rozumnějšího,než se pošklebovat?Všichni nejsme právně vzdělaní a neovládáme ani 100% čes.pravopis.Mněj se hezky lopato.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:57:23
Soudruzi,ale nejdrive musime vsichni zlepsit pravopis.Zacina to byt katastrofalni.Potom zajdeme k advokatum,ale ty kurvy nedelaji nic zadarmo,takze,srajtofle pripravit!
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 16:12:03
Na pravopis se vykašli.Ne každý je v čes.pravopise 100% vzdělán.Důležitý je názor,nemyslíš?
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:39:56
Tři křížky soudruhu +++
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:41:56
Vsadím boty že zrovna ty bys trestní oznámení nesesmolil. Ona to totiž opravdu není legrace.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:44:43
Na to mám kamarády, ti zase neumí to co já. Já mám jen chytré a vzdělané přátele. Socan by u nás neobstál.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:48:27
Tak vidíš. Vsadil bych oprávněně a neprohrál bych.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 13:59:14
Na to jsou právníci. Musíš nějakého znát. Právník ti zase nepostaví dům idiote.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 14:09:27
Co blbnete,na můj rozvodový návrh se rozvedlo několik mých přátel a nestálo je to ani kačku . Jen nevím co mají "socani"
společného s tím ,že chce vláda přes církevní restituce udělat tunel.Myslím, že by na církev měla být udělaná sbírka.Kdo tomu tak hrozně fandí,může poslat peníze. Ty ostatní bych z toho vynechala.
Re:Není někde to trestní oznámení k okopírování?, , 1.2.2012 17:32:17
sepsat trestní oznámení na vládu není problém.Na internetu jsou vzory
A co kdybychom, , 1.2.2012 13:36:39
podali trestní oznámení na Církev, že dva tisíce lže a prostřednictvím této lži omezuje nejrůznější lidská práva?
Pokud se církevní restituce provedou, , 1.2.2012 13:35:12
stejným způsobem jako to bylo při vracení majetku občanům,kdy musely být předloženy veškeré doklady o tom,že jim majetek patřil, tak by neměl být problém.Ale protože církvi tento majetek nikdy nepatřil, doložit to nemůže a proto ta trestní oznámení mají opodstatnění.
Přikázání NEPOKRADEŠ pro církev neplatí, , 1.2.2012 13:33:59
na základě tohoto rozhodnutí by církev měla od roku 1400 vrátit vše co ukradla a zaplatit náhrady za ztráty tímto vzniklé
Re:Přikázání NEPOKRADEŠ pro církev neplatí, , 1.2.2012 13:41:00
Nejenom od roku 1400. Od svého založení! Je to zločinecká organizace!
Re:Přikázání NEPOKRADEŠ pro církev neplatí, , 1.2.2012 13:35:15
Di do prdele, komouši měli viset a taky nevisí.
Re:Přikázání NEPOKRADEŠ pro církev neplatí, , 1.2.2012 13:43:06
Tobě nezáleží na spravedlnosti,Ty máš rád zlodějnu.Tak se pomodli a stejně Tě peklo nemine
Re:Přikázání NEPOKRADEŠ pro církev neplatí, , 1.2.2012 13:45:09
Mě se líbí komunisti na šibenici.
Vrácení majetku církvím, , 1.2.2012 13:33:15
Nevím, jak je to možné, ale vždy má nejblbější komentáře poslanec Marek Benda. Tak nevím, zda je parlament proto, aby v něm a na něm profitovali debilové typu Marka Bendy. Jinak samozřejmě s navrácením majetku církvím nesouhlasím. A konstatace vlády, tak ať si to zkusíme sami, je hodná chovance Bohnic. Od práce jsou zaplacení a to ne má, navíc bezrestně okrádají občany a vykrádají státní finance. Není dne, kdy by se neobjevila nová kauza rozkrádání státního majetku členy vlády, bývalými členy vlády, atd.....!Také souhlasím s názory diskutujících, že určitě za to mají Kalousek, kníže a Nečas něco slíbeno. Dnes, kdy dělá ministryni školství učitelka z družiny si pánové připravili živnou půdu! Tak se dělá poltika občané! Lhát,krást a hlavně se držet u koryta. Však občan to zaplatí! Kalousek rozhodne zvýšit daň, Nečas sklapne kmíny a my platíme. Nový nápad Kalouska uvalit na víno DPH to jen potvrzuje.
Re:Vrácení majetku církvím, , 1.2.2012 13:57:33
BENDA PATŘÍ MEZI NEJVĚTŠÍ HOVADA V ČESKÝ POLITICE.V ŽIVOTĚ PRO REPUBLIKU NIC NEUDĚLAL ALE VŽDY S TOU JEHO OSPALOU TLAMOU ŠKODIL.JAK TO BYLO S JEHO STUDIEM BY SE MĚL ČERVENAT.TAKOVÝCH UBOŽÁKU JE TAM VĚTŠINA.HAMBA JIM.
Nezavidte porad,blbci,, , 1.2.2012 13:27:34
vstupte do klastera a budete spoluvlastnici.Vsechno nekdy nekomu patrilo.Ze vsechno patri pracujicimu lidu,je blbost a cesky narod zavidi snad i vzduch k dychani.
Re:Nezavidte porad,blbci,, , 1.2.2012 13:33:19
Podle slovníku tě považuji za křesťana pravidelně se spovídajícího.
Jestliže, , 1.2.2012 13:24:41
je proti navrácení majetku církvím tolik českých sviní, jedná se bezpochyby o správný krok a jsem pro!
podal jsem trestní oznámení na vládu ČR né kvůli 160 ti miliardám pro církev, , 1.2.2012 13:22:11
ale kvůli 6000 miliard,které po revoluci zmizely,to je jiný kafe
frerer, , 1.2.2012 13:21:29
¨dle reakcí politiků bych řekl, že to je banda neuvěřitelně arogantních zmetků, kriplů a hajzlů s patoloigickými sklony ke kriminalitě. poprava žádoucí
Pokud něco požaduji, , 1.2.2012 13:19:16
a je toho více-nejdříve si udělám seznam a pak začnu jednat. Nelze brát a brát a teprve pak vystavit účet.Takto to sice praktikuje naše vláda .... ale logiku to nemá milí páni! Nečas a spol. nás zavázali (bez nás) platit něco, co není právně podloženo a čísla pravděpodobně sečetli dle SPZ projíždějích vozidel po magistrále!
PROJDOU-LI CÍRKEVNÍ PROTIZÁKONNÉ RESTITUCE, , 1.2.2012 13:15:45
PŘIHLÁSÍ SE IO MAJETKY TAKÉ LICHENŠTEJNOVÉ,SCHWANCEBERKOVÉ A DALŠÍ.PROTOŽE TY VYVLATSNIL MASARYK TAK JAKO DOVYVLASTNIL PO JOSEFOVY II CÍRKEV...........
Církve, , 1.2.2012 13:15:31
Církev chce nakradený majetek zpět. Jábychtěmčernoprdeláčům nakopal do zadní části. Is církevní vládou,v čele s pánbíčkářem Kalouskem. Vyhazuje peníze zahnívající nestvůře a lidi nemají co jíst. At jim přispějí průseráři typuBenda plus benjamínek ODSVondra.Nečasi měl byste vyppadnout z vlády Nadělal už jste dost průserů včetněkmotrů.At cirkvi přispějí pánbíčkáři.
Re:Církve, , 1.2.2012 14:39:25
Jo chlapče, tys to teda chytl. Ale odvahu máš. Alespoň člověk vidí, co za magory diskutuje v PL.
Mareček Bendůj, , 1.2.2012 13:14:36
Když to říká Mareček Bendůj,turbostudent z Plzně,jinak překabátěný černoprdelník,tak je restituce církevního majetku opět krádež za bílého dne !!
A církev spolupracuje !! Pak se církev diví, že má kostely prázdné !!
Nečasova loutková vláda diletentů a tunelářů musí skončit !, , 1.2.2012 13:10:08
Nečasova vláda nemůže přinést nic dobrého. Za jejími členy jsou jen tunely jako ProMoPro, církevní restituce, ekotendr, odklánění finančních toků, vlastnictví nemovitostí na Floridě, profit ze státních zakázek apd. Kdo to nepochopil a stále věří TOPODS nevidí si na špičku nosu.
Proč to máme platit my ?, , 1.2.2012 13:07:25
AŤ to zaplatí ten, kdo to ukradl, komunisti !
Re:Proč to máme platit my ?, , 1.2.2012 13:40:03
Dodělej si vzdělání,zajdi na vyšetření svého mozku a pak nám něco sděl.Kde je příčina najdeš v této diskuzi,tak si ji přečti
Re:Proč to máme platit my ?, , 1.2.2012 13:15:13
Další pomatenec,že Jaryne ! Kolik máš - pět obecných a zvláštní školu ????
Re:Proč to máme platit my ?, , 1.2.2012 13:13:12
Další pomatenec,že jiří !!!! Kolik máš - pět obecných a zvláštní školu ???
CO UKRADLI CÍRKVÍM?TY TOP VÍŠ?JÁ NE A PODLE ZÁKONŮ, , 1.2.2012 13:13:05
A NAŘÍZENÍCH TŘEBA JOSEFA II JIM KOMUNISTI NEMĚLI CO UKRÁST
Církevní restituce, , 1.2.2012 13:03:56
Církev, na rozdíl od našich politiků na všech úrovních, nekrade a nepodvádí. Chce pouze to, o co přišla díky komunistům.Nevím, proč to někomu vadí.
Re:Církevní restituce, , 1.2.2012 13:09:48
Vážená p.Zámětová.Máte špatné informace a jste lehce pomatená,církev žádný majetek nevlastnila,jen ho zpravovala,takže ji komunisti nic nevzali.Napřed se řádně poučte a neplácejte nesmysly.
Re:Církevní restituce, , 1.2.2012 13:07:17
Církev díky komunistům o nic nepřišla, protože od doby Josefinských reforem nic nevlastnila! Aspoň tady nelží krávo!
Teplouš Benda má tak koho kritizovat!, , 1.2.2012 13:02:38
Sám je hovno a navíc hovno umí. Nikdy neviděl práci, práva absolvoval v Plzni a všichni víme jakým spůsobem.
Benda by měl zanechat kritiky spisovatelky Procházkové, , 1.2.2012 12:58:50
které si vážím za podaný podnět k nespravidelnému rozhodnutí vlády o navrácení majetku církvím.Mám zato,že se jedná i o majetek sebraný Josefem II,reformou 1919 i z r.1945.Takže jde tu o přeliv majetku a financí.Benda nechť si nechá své rozumy pro sebe a jemu podobné a ať jde dělat konečně poctivou a náročnou práci.Fandím i panu Mrázovi.Tito lidé brání případnému rozkradení a tunelování naší země
Benda je ten pravý zmetek a celé toto divadlo z vrácením majetku,je příprava na další rozkradačky!!!, , 1.2.2012 12:57:17
Bendo, Bendo, pořád stejné hovado?, , 1.2.2012 12:50:07
Trestní oznámení na členy vlády, na Duku, na poslance, kteří s touto loupeží souhlasí, by měl podat, každý občan, této republiky !
Pan Benda pak, by si měl doplnit právmí vzdělání z Plzeňské právnicko-podvodnické školy, alespoň o základy práva a přečíst si něco z dějin. To, že je to debil, práce se štítící, nemusí dokazovat svými výroky. Jablko nepadlo daleko od stromu, to se u nich v rodině naplňuje, měrou vrchovatou.
Jakou vy tam, , 1.2.2012 12:49:52
Jakou vy tam děláte politiku? Vy vymýšlíte paskvily a úředníčci to za vás všechno dají na papír, podle toho, aby se vám to hodilo. Vy jim potom dáte nehorázné odměny za to, že dřou jak mezci. Jste jedná pakáž včetně vašich úředníků.
Trestní oznámeni, , 1.2.2012 12:47:45
Kdyby každý občan splnil svou občanskou povinnost a podal trestní oznámeni na vládu.Která veřejně rozkrádá stát.Tak snad bychom se konečně dočkali že by šli všichni za mříže.Pokud tak neuděláme jsme spolupachatelé.Pan Mráz je poctiví občan a za to mu díky.
Re:Trestní oznámeni, , 1.2.2012 14:35:24
Prosím vás Petře, když chcete národu něco sdělit, naučte se českou gramatiku, jinak jste za blba.
Re:Trestní oznámeni, , 1.2.2012 13:01:34
podal jsem již před půl rokem žalobu na vládu,protože tato vláda zadlužuje občany.Je to již půl roku a žádný soud se zatím mojí žalobou nezaobírá.Je zajímavé,když podá trestní oznámení spisovatelka,tak jsou toho plné noviny a rozhlas,ale že jsem podal žalobu na Český stát,o půl roku dříve než paní spisovatelka,tak o tom nikdo neví a ani se to nedozví,protože jsem pouze občan nikoli spisovatel
Re:Trestní oznámeni, , 1.2.2012 13:05:54
Na trestní oznámení musí ze zákona policie, soud nebo státní zastupitelství reagovat myslím do uplynutí 30 denní lhůty. Na žalobu nikoli. Proto je lepší podávat trestní oznámení, než žalobu. A je to zadarmo.
Re:Trestní oznámeni, , 1.2.2012 16:01:29
však já také podal trestní oznámení na Krajské státní zastupitelství v ČB
Re:Trestní oznámeni, , 1.2.2012 13:18:06
jenže trestní oznámení může být zameteno pod koberec,žaloba musí být projednána soudem
Kde je pravda ?!, , 1.2.2012 12:46:31
CÍRKEV NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVO NA RESTITUCE !!!
Hned vysvětlím toto poněkud radikální prohlášení.
Jak jistě víte, opět nastala doba, kdy církevní představitelé začali vyskakovat, že konečně musí dojít k vyrovnání ztrát církve (rozuměj „katolické“ církve), kterou církev „utrpěla“ po roce 1948 v důsledku „konfiskací majetku“ a represálií ze strany komunistického režimu.
Ale je tomu úplně jinak.
Už císař Josef II. kolem roku 1780 kromě zrušení nevolnictví provedl faktické zestátnění církve (samozřejmě katolické, protože jiná v té době ani nesměla být...)
Císař Josef II. (syn Marie Terezie) už měl totiž dost rozpínavosti a arogance církevních představitelů, zavedl toleranci všech náboženských vyznání – a církev v podstatě zbavil veškerého majetku. Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“ všech církevních statků, které od té doby patřily státu. Tedy alespoň v tom byl Josef II. císař „blahé paměti“. Udělal kus záslužné práce. Dokázal to, co nedokázali ani husité!
Tento stav přetrval i konec Rakousko-Uherska a vznik ČSR.
A fakticky přetrval i celou dobu komunistického režimu. Komunistický režim katolíkům nepřál a jak mohl, tak je diskriminoval, případně zavíral.
Ale žádný majetek jim komunisté nemohli zkonfiskovat ani znárodnilt. Ne, že by nechtěli, ale prostě nemohli. Proč nemohli? Protože už neměli co znárodnit a zkonfiskovat.
Církev už přibližně 170 let žádný majetek nevlastnila... Jak už bylo řečeno, od vlády císaře Josefa II. byla jen správcem a provozovatelem církevních statků, ne majitelem.
Komunisté církevníky bez náhrady vyháněli z různých staveb a pozemků, které původně využívali, ale v žádném případě jim nemohli nic vyvlastnit!
Není to ostatně poprvé, co církev takto vykřikuje a domáhá se majetku, který jí byl údajně „ukraden“ nějakým státním režimem.
Vždycky to dělá v době, kdy je nepřehledná politická nebo hospodářská situace, nebo když se mění státní zřízení.
Tehdy začne křičet, že chce peníze, majetek – a zase peníze, které ji „byly ukradeny“.
Bylo to v roce 1919, kdy se na prezidentovi Masarykovi domáhala „odškodnění“ za pozemkovou reformu a další údajné ztráty, které „utrpěla“ v důsledku vzniku ČSR.
Bylo to v roce 1945, kdy využila poválečného zmatku a zase chtěla – tentokrát na prezidentu Benešovi peníze za „konfiskaci majetku“ v době války.
Posléze to bylo krátce po „hadrovém puči“ v roce 1989. Ani tehdy však neuspěla. Jen ukázala „zuby“, když určitou chybou v rozhodování tehdejších představitelů, se jí podařilo „uškubnout“ např. bývalý klášter Voršilky v Praze – div jsme při tom nepřišli o kus Národního divadla.
V roce 1998 tehdejší vicepremiér JUDr. Pavel Rychetský požadavky církve prošetřil a vydal prohlášení, že majetek není ve vlastnictví církve. Totéž potvrdila expertiza právníků.
Ale církev to zkouší stále znovu a znovu. Před lety chtěla získat Svatovítskou katedrálu, ale tehdy jí to zase naštěstí nevyšlo.
Ale vida! Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let!
Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod!
To o sobě tvrdíte, že zastupujete Boha na zemi? Jaký je tento váš Bůh, když strpí vaše hochštaplerství? Když mu nevadilo, že jste po staletí mučili a vraždili jinověrce, konfiskovali jejich majetky – a teď, místo abyste se snažili svoji temnou minulost alespoň trochu odčinit, máte pocit ukřivděnosti a chcete (navíc v době krize) další majetky, na které nemáte právo?
Lidé, tento svět je váš a ne žádných světských nebo církevních chamtivců!
Využívejte Boží dary, které jste dostali – k tomu nepotřebujete žádné církevní zástupce!
pk.
Marek Benda, , 1.2.2012 12:46:28
Tato rychlokvaška z Plzně může někoho kritizovat.Jeho táta se musí obracet v hrobě za to co stvořil za zmetka.
Re:Marek Benda, , 1.2.2012 12:50:01
O Bendovi ani nemá cenu psát.To je takoví idiot že mu není rovno.
Re:Marek Benda, , 1.2.2012 12:59:45
Bendu nemusím, ale zvládl trivium, tak asi idiot nebude. Nevím, co si myslet o tobě, když máš v jedné krátké větě dvě hrubé chyby.
Re:Marek Benda, , 1.2.2012 13:17:14
Nemyslím si, že by zrovna M. Benda zvládl gramatiku, logiku a rétoriku... Gramatiku nevím, protože jsem žádný jeho psaný text nikdy nečetl, pokud se týká logického myšlení, nemyslím si, že by v něm nějak vynikal, spíše naopak a o rétorických schopnostech jak jeho, tak jeho otce vůbec nemůže být řeč... Jen málo rétorů používá za každým druhým slovem "eeehh", ale možná, že do některých kultur takováto mluva patří... Koneckonců asi věděl, proč jít zrovna na plzeňskou Právnickou fakultu... Tam se mezi podobnými exoty určitě mohl cítit dobře a věřím tomu, že on sám je osobně o svých nadlidských schopnostech přesvědčen...
Pomni člověče že MAMON je hřích a buď rád že se církev svatá toto ZLO, , 1.2.2012 12:45:19
rozhodla převzít na svá bedra.Bůh sleduje Tvé kroky člověče a vidí jak toužíš po majetku.K čemu by Ti byl člověče,jen ku svárům,závisti...Církev svatá Tě oprostí od tohoto pekelného mámení a převezme majetky do své správy.A ty člověče nezapomeň poslat svá děcka na bohoslužbu.Bratři se o vše postarají a vymítí ďábly z vašich děcek.......
KAM?, , 1.2.2012 12:43:01
TAM KAM PATŘÍ ,DO PROPADLIŠTĚ DĚJIN. PRO TY CO MÉNĚ CHÁPOU, DO PRDELE...PENÍZE PRO CÍRKEV JEJÍŽ NEVYŠŠÍ PŘEDSTAVITEL JE PŘÍSLUŠNÍK HITLERJUGEN? PRO CÍRKEV KTERÁ UPALOVALA ČARODĚJNICE? PRO CÍRKEV KTERÁ POVRAŽDILA VE SVATÝCH VÁLKÁCH MILIONY LIDÍ, PRO CÍRKEV JEJÍŽ PŘÍSLUŠNÍCI PRZNÍ VAŠE DĚTI? JEN IDIOT MŮŽE SOUHLASIT S VYDÁNÍM MAJETKU TÉTO ZLOČINECKÉ ORGANIZACI. BOHUŽEL NAŠE VLÁDA JE VLÁDA TĚCH NEJHORŠÍCH ZRŮD, KTERÝCH JSME SE MOHLI DOŽÍT. TAK JIM ZATLESKEJTE A ŽERTE ZKAŽENÉ SVINSTVO NAŠICH MÉDIÍ.
Re:KAM?, , 1.2.2012 13:50:53
Rudej bejku,nebyl jsi nahodou praporecnik v Pionyru?Za Tvou ohnivou rec bys zaslouzil vyfotit pred rozvinutou bojovou zastavou!
vláda vedená zlodějem Nečasem,, , 1.2.2012 12:41:10
patří za mříže, protože jenom nadále rozkrádají státní majetek a peníze, však z jejich kapes to nejde, že?!A lidé drží huby a nechávají se nadále okrádat a oblbovat. Jak dlouho ještě jim to budeme trpět a necháme se sebou vláčet ?! Lidi kdy konečně dostanete rozum ?!
Re:vláda vedená zlodějem Nečasem,, , 1.2.2012 12:46:03
tak dlouho až všichni jako Ty vylezou z pelechu a vyjdou do ulic s klackama v ruce víš?
Po trojkoalíční mafii to tady nedají dokupy ani všichni svatí., , 1.2.2012 12:36:52
Na to můžete vzít jed!
ONI SI LIDÍ MYSLÍ ŽE FLANĎÁCI BUDOU PÍCHAT MALÉ DĚTI ZADARMO?, , 1.2.2012 12:28:08
VÍTE VOLOVÉ CO DNES STOJÍ TŘEBA JEDNA FIDORKA,TUBIČKA LENTILEK?A TO SI LECKEREJ FLANĎÁK MÁ UTRHOVAT OD TLAMY ABY SI ZAPÍCHAL?))))
Re:ONI SI LIDÍ MYSLÍ ŽE FLANĎÁCI BUDOU PÍCHAT MALÉ DĚTI ZADARMO?, , 1.2.2012 13:44:22
Jatro,Tobe by tam meli zasoupnout sisku,ale poradnou.

