24.1.2012 10:11 - ROZHOVOR Jezdí luxusním vozem za čtyři a půl milionu korun a tvrdí, že do smrti má díky podnikání vyděláno. Tomio Okamura se dostává do popředí zájmu i v politice. Kamarádí se s komunisty a kromě T. G. Masaryka obdivuje třeba i Gustáva Husáka nebo Antonína Zápotockého.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
???? NA HRAD!, , 13.2.2012 12:04:33
Se vy rasisti neposerte. Čistokrevnej Čech je smíšenej Čech.
Není to trochu moc?, , 1.2.2012 14:33:32
Začínám mýt obavy o zdravý český rozum. Nic nemám proti panu Okamurovi, ale čeho je moc toho je příliš. Nebyli bychom pro srandu celému světu? Jeho oblíbení prezidenti by měli být varováním.
údiv, , 1.2.2012 13:56:46
Pan Okamura se již zřejmě cítí jednou nohou na Hradě. Neuvěřitelné. Poloviční Japonec českým prezidentem? Trochu soudnosti by neuškodilo. Dle mého názoru by prezidentem měl být Čech!
Zloději neradi slyší Zápotockého heslo "Bez práce nejsou koláče", , 1.2.2012 0:01:03
Langer a spol. se snaží krádež a lež uzákonnit jako taky PRÁCI.
Re:Zloději neradi slyší Zápotockého heslo "Bez práce nejsou koláče", , 1.2.2012 0:02:54
ÓDS.TOP,VV na tom léta makaj.
Kapitalismus je největší zlo v dejinách lidstva, , 26.1.2012 20:53:23
napsal papež Jan Pavel II. v Centesimus annus (1991).Abraham Lincoln řekl:Práce je první a nezávislá na kapitálu. Kapitál je plodem práce. Této zásady se drželi komunisté a řekli- vyhrnme si rukávy.Brzy odstránili neblahé důsledky války,stát vykoupil soukromý majetek,vytvořil zemědelství které obdivoval svet,stali jsme se samozásobiteli s kvalitnými potravinami. Dobudovali co kapitalistická ČSR nestihla-metro,dálnice,výroba el.proudu,elektrfikace drah,autoprůmysl,námorné lodstvo,dálkovody energií a surovín,stop bydlení pod mostem,exekucím, výkonné školství. Mládež zdravila seniory a pozdeji jim vydelala na slušné důchody. To všechno bez zadlužení,bez půjček od MMF.
Re:Kapitalismus je největší zlo v dejinách lidstva, , 26.1.2012 21:14:18
Je to divne. Půl miliona lidí 2O let nepracuje údajne proto,že nejsou penize. To by bylo za takovou dobu vystavěných bytů aa vydelaných penez na placení nájmu. Vysvětli mě to někdo?
Děkuji, , 26.1.2012 16:00:30
Děkuji panu Okamurovi za odvahu,charakterní jednání, jasné názory a inteligenci, která je trnem v oku místním českým gaunerům, lapkům a zaprodaným novinářům. Držím mu palce aby se mu podařilo prosadit a realizovat maximum svých myšlenek. Moudří Češi jej budou podporovat, hyeny a vrazi ho budou diskreditovat a špinit. Ještě jednou děkuji Vám pane Okamuro za vaši dosavadní práci a držím palce!!!!
Věřím, že jakékoli koketování z komunisty i jejich obdiv, , 25.1.2012 10:45:13
ho u voličů spolehlivě diskvalifikují z jakékoli politiky.
Re:Věřím, že jakékoli koketování z komunisty i jejich obdiv, , 26.1.2012 21:33:39
To když bude koketovat s kapitalisti,tak voliči budou od radosti vyskakovat.
Re:Věřím, že jakékoli koketování z komunisty i jejich obdiv, , 26.1.2012 21:30:48
A když bude obdivovat kapitalisti,tak voliči řeknou
Re:Věřím, že jakékoli koketování z komunisty i jejich obdiv, , 25.1.2012 11:15:09
Jasně, to radši Modré zločince , kteří zlikvidovali a rozprodali celou zemi. Ty jseš fakt makovice.
Re:Věřím, že jakékoli koketování z komunisty i jejich obdiv, , 25.1.2012 10:49:32
Modlím se za to, lidi jsou ale dost blbí a vůbec neví do čeho by s ními resp. s nimi šli!?
O Zápotockým a o tom koncentráku, , 25.1.2012 9:56:33
to je asi pravda. Když byl zvolen prezidentem, tak Holandsko přerušilo diplomatické styky s ČSR, po Holandsku pak Belgie a Luxembursko. Holandský velvyslnec se nešel na hrad ani rozloučit, odjel vlakem na černo.
Tonda Zápotocký , , 25.1.2012 9:33:08
byl skutečně chlap. Utekl ochrance a hrál s chlapama v hospodě mariáš. Uměl výborně hrát na heligónku a uměl dělat výbornou tlačenku! Co tihle dva "Demokraté"? První nemakačenko, který nic neuměl, jenom soustavně chlastal a druhý taky nic neumí jenom do všeho kecá!
Re:Tonda Zápotocký , , 26.1.2012 21:43:00
Floriane,to všechno byly kapitalistické státy a jejich vlády se bály socialismu. Správnej president potřebuje silnou ochranku,protože se bojí hnevu lidí a ne utect do hospody ,spívat a se štamgastami popíjet pivo.
"Senátor má plat 55 tisíc korun hrubého, to by mně nestačilo ani na leasing auta", , 25.1.2012 9:10:15
Opravdu tenhle člověk bude rozumět problémům svých voličů?
Re:"Senátor má plat 55 tisíc korun hrubého, to by mně nestačilo ani na leasing auta", , 25.1.2012 10:38:12
V Okamurovi je moudrosti jako v prdeli medu!
Re:"Senátor má plat 55 tisíc korun hrubého, to by mně nestačilo ani na leasing auta", , 25.1.2012 9:35:32
Nevím kdy vám všem dojde, že tenhle křížený Japončík je jenom mluvící hlava!
Co je to Okamůro vlastně za člověka?, , 25.1.2012 8:44:12
Bože to je ale mazaná trouba, už kalkuluje s hlasy komoušů. Kdo ví, kde tenhle nalezenec byl, když oni své odpůrce věšeli a jejich rodiny likvidovali. Kde byl ten de.il,když znárodňovali (plošně ukradli lidem majetky)v r.1948. Nevšiml si, že to novodobé porevoluční rozkradení umožnila již dříce v klidu promyšlená a připravená privatizace. Privatizovali ale opět pouze komunisti, protože v té době nikdo jiný nebyl na pozicích, ze kterých se vůbec dalo privatizovat!! Pane Okamůro, je mi vás líto, ale vy nemáte rozum ani čest na žádnou volenou funkci, natožpak na prezidentskou!! Perlit v médiích a "rafinovaně" vábit levicové voliče - to je jediné no co se zmůžete. Trapné!
Re:Co je to Okamůro vlastně za člověka?, , 25.1.2012 11:27:33
Okamura si své prachy vydělal podnikáním a ne jako např. pan Dvořák, který společně s právníky "řídil" Dopravní podnik tak zdatně, že si může jeho matinka kupovat majetky v cizině a vilu v Praze za zlomek její hodnoty. Asi jako odměna za dobré zakázky. A lidi čumí jak je tihle šíbři okrádají a ještě jim Kalousek bere výhody místo aby na zloděje poslal finčák..
Re:Co je to Okamůro vlastně za člověka?, , 25.1.2012 11:18:40
On byl hlavní privatizér Klaus komunista? Nebo snad Řebíček, Vondra, Barták, Langer apod? To jsem netušil.
Proč Parlamentní listy opakují stále jeden text dokola třeba 5x? Masáž a masáž, , 25.1.2012 8:28:05
Je to trapné.
Díky pane Okamura, , 24.1.2012 22:02:17
Vždy záleží na tom, jaký je to člověk, jaký je to charakter, jak byl rodiči vychovaný a ne jaké má vzdělání, národnost či barvu pleti. Naprosto souhlasím s Vámi a fandím Vám.
Re:Díky pane Okamura, , 25.1.2012 8:48:45
Akorát to vemeno zapomnělo vychválit Gotwalda a Stalina.Je to cizí kopyto,asi shání obživu v politice,jinak by hned nelezl komunistům do prdele.Ale být komunistou,dal bych si na něj taky pozor.Takoví jsou největší prevíti falešní.
Cesko rozkradli komuniste a nekomuniste, , 24.1.2012 13:46:13
rukou nerozdilnou!Je tedy pravdou,ze donekonecna se vymlouvat na komunisty muze je bezkonkurencni idiot.Kdo byl slusny za komunistu,je slusny i nyni - kdo nebyl a byl lidske prase,prasetem zustal i nyni.Nejlepe to dokazuji cesti politikari a obstarozni trouba na Hrade.Dalsi komentar netreba.
Re:Cesko rozkradli komuniste a nekomuniste, , 25.1.2012 10:36:53
V Okamurovi je moudrosti jako v prdeli medu!
Re:Cesko rozkradli komuniste a nekomuniste, , 25.1.2012 10:34:13
Nikoliv Česko rozkradli výhradně komunisti! Poprvé v r.1948 a podruhé v rámci jimi předem připravené "privatizace". A teď brečí, že je republika vydrancovaná. Přitom ten majetek mají oni sami! Další manipupace s masami. Ale lidi už nejsou blbí, tak na ně nespoléhejte, soudruzi!
Re:Cesko rozkradli komuniste a nekomuniste, , 25.1.2012 10:31:22
Pravě o to tu jde! Komunisti se zachvali jako prasata, věšeli a kradli - a tak prasaty zůstanou, jak správně říkáš i ty sám. Souhlasím! A děkuji!
Re:Cesko rozkradli komuniste a nekomuniste, , 25.1.2012 9:23:51
a jak jste na tom se svědomím vy?vy jste se kuponovky neúčastnil?
Husák, , 24.1.2012 13:38:13
i Svoboda byl skutečně osobnost. A má pravdu. Ona ta politika i ekonomika po 89 roku šla hned od začátku špatným směrem. Stav jaký tu je mají na vině politici této doby. Začal se rozprodávat stát, vytvořili se podmínky pro zahraniční investory a našim lidem nebyla dána šance. Komunisti jsou 22 let v parlamentu a politici místo toho aby byli lepší a vytlačili je, tak vymýšlí proti nim nesmslné zákony a štvou lidi proti sobě, štvou také mladé proti starým, neustálým upozorňováním, jak odčerpávají státní rozpočet, štvou pracující proti OSVČ, už ale nikdo neřekne, že pracující mají svou jistou muzdu každý měsíc, OSVČ kolikrát ani za práci peníze nedostane. V prezidentovi bychom skutečně měli mít oporu a měl náladu mezi lidmi zlepšovat. Né jak Havel nás nazýval pouhými Čecháčky.
Nejlepší prezident, žádný prezident., , 24.1.2012 13:28:58
A když už, tak jak řekl Oka, "ženu". Jsou prý lepší. V tom případě bych chtěl "violu". Ta je lepší jak němcová či ten kočí.
Je vidět,že má pod čepici., , 24.1.2012 13:25:13
Paradoxem ovšem je,že má absolutní pravdu.
Re:Je vidět,že má pod čepici., , 24.1.2012 14:10:28
Absolutní pravda neexistuje, ale pravdu má.
To už tady jednou bylo, , 24.1.2012 13:24:20
s Fišerem a jeho cestovkami.Dopadlo to neslavně.Pro senát i pro jeho prachy.Taky si všichni mysleli ,že má vystaráno a skončil blbě,bylo to přesně naopak.Kdo ví co ho k tomu vede a co si od toho slibuje.Jeho názory jsou obecná vyjádření s nimiž musí souhlasit téměř každý, kdo nepatří k politické mafii,ale co potom???
AKAMURO,ZE ZAČÁTKU JSEM TĚ BRALA,, , 24.1.2012 13:21:26
ALE POKUD JE PRAVDA,CO ZDE O TOBĚ PÍŠE TISK,ŽE SE PŘÁTELÍŠ S KOMUNISTY A TVŮJ IDOL JE HUSÁK,TAK JSI U MĚ TOTÁLNÍ VYPATLANEC A IDIOT,PROBOHA KDO BY TĚ VOLIL?ANI V JAPONSKU SI SE NEPROSADIL,TAK V TOMHLE DEBILNÍM STÁTĚ SE SNAŽÍŠ TO NAPRAVIT!!!
Re:AKAMURO,ZE ZAČÁTKU JSEM TĚ BRALA,, , 24.1.2012 13:30:47
Už tě vidím, jak odmítáš pomoc od komunisty lékaře, nebo peníz od soudruha, až budeš žebrat. Jsi nalevo, nebo napravo? Nejspíš tam uprostřed.
Re:AKAMURO,ZE ZAČÁTKU JSEM TĚ BRALA,, , 24.1.2012 13:24:09
Myslel jsem že Viola bude něco vonného, ale on je to spíš jen smrad.
Do smrti máš vyděláno možná, , 24.1.2012 13:08:10
Do smrti máš vyděláno možná - to jen v případě, že máš svůj majetek rozmístěný v různých podobách po celém světě. Protože mít všechno v ČR nebo EU je silně riskantní. Když pominu, že tě o to může připravit exekutorská mafie (to se nestane každému), tak obecně až levičácká lůza zjistí, že ležením na gauči a čuměním na televizi nebo vysedáváním v putyce nezbohatne a až její zášť nad touto "nespravedlností" naroste do dostatečné míry, bohatě živená různými politiky, tak udělají zase bolševickou revoluci a o všechno tě okradou. Takže s tím zajištěním na stáří obezřetně :-)
Re:Do smrti máš vyděláno možná, , 24.1.2012 13:18:54
Pravičácká lůza už rozkradla co se dalo - to je zřejmě zase spravedlnost podle tebe.
Okamura - prezident?, , 24.1.2012 12:58:05
Jistě by prezidentem měl být člověk čestný, nevyzvednutý vlnou špíny. Měli jsme v minulosti prezodenty, kteří si zaslouží tímto titulem nazývat. Jistě měl každý z nich, jako každý z nás, slabé momenty s chybami. I tatíček TGM, Beneš, Zápotocký a Husák. Všichni však chtěli blaho lidu. Každý také byl pod nátlakem určitého "Velkého bratra", který jim přikazoval, případně "doporučoval", postup v československé politice. Kdo se jen trochu zajímá o historii svého národa, může svou vzdělaností srovnat minulost národa s jeho současností
Pan Okamura má pravdu v tom, že oba jmenovaní, , 24.1.2012 12:54:17
byli osobnostmi. Bohužel i Havel (ten jim ovšem nesahá ani pod kotníky)je osobnost, ale ne tak čistá,jak si mnozí myslejí. Můj děda stavěl přehrady a jednou (vím to z jeho vyprávění) k nim přijel na návštěvu prez.Zápotocký. Tenkrát nebyla média, nikdo se na akci nepřipravoval a on přišel za dělníky, potažmo zedníky, tesaře a hned: "jak to jde, hoši, jak se vám pracuje?" A pak teprve šel za úředníky do kanceláří. Už jste dnes viděli, aby prezident, ať Havel nebo Klaus šli mezi lid bez ochranky a zajímal se o to, jak se vede obyčejnému dělnému lidu? A nebo babička vyprávěla, že stála frontu na mléko(mléko v konvích)a ženy poznaly Zápotockého, chtěly ho pustit bez fronty, ale on nechtěl, prý ony jsou hospodyňky, a že si také frontu vystojí. Dneska mu to přinesou všechno pod nos, nebo přivezou limuzínou nějaký slouha. Tak takovéhle byly také pořádky ve státě. Ale to se raději neříká, protože všechno socialistické bylo přece špatné.
Re:Pan Okamura má pravdu v tom, že oba jmenovaní, , 24.1.2012 13:13:49
Takže pokud jde o tu ochranku, Havel i Klaus bez ochranky mezi lidi běžně chodí, resp.v případě havla chodili. Jestli ochrankou myslíš ten dorpovod, co stojí opodál, tak věz, že i zápotocký sebou měl lidi, kteří by zjednali pořádek, kdyby byl napaden. Navíc, dneska je trošku jiná doba, dneska napadnout prezidenta nic není. To není jako tenkrát, kdy by za to dotyčnému hrozilo mučení a dlouholeté věznění nejen jeho, ale i celé jeho rodiny. Čili opravdu je jiná doba, naštěstí. Dneska už se trestají jen skuteční pachatelé, i když někdy příliš mírně, nikoliv ti, co nic neprovedli.
Re:Pan Okamura má pravdu v tom, že oba jmenovaní, , 24.1.2012 13:20:58
Martine nesouhlasím s Vámi. Rozdíl není v době, rozdíl je v lidech. Tenkrát existovala slušnost, úcta a přirozená autorita. Dnes potřebují papaláši ochranku na to aby je lidi nezbili. A to je celý ten rozdíl
Okamura nemá žádné znalosti ohledně prezidentů!, , 24.1.2012 12:47:57
Je to užitečný idiot, když tvrdí, že osobnosti byli:
-Husák = úhlavní nepřítel Čechů,parazit na SNP, rusofil a zrádce!!!
-Zápotocký byl udavač a kápo v koncentráku kde byl zavřený můj táta!!!
-Svoboda byl agentem KGB a lampasák co pomohl komunistům k puči!!!
-Havel byl flákač, děvkař a opilec, lehce manipulovatelný, kterého si vybrala CIA!!!
-Gotwald opilec a syfilitik co chtěl připojit ČSR k SSSR!!!
Má cenu vůbec pokračovat?! Ať se neplete do věcí o kterých nic neví!!! Trouba!
Re:Okamura nemá žádné znalosti ohledně prezidentů!, , 25.1.2012 10:52:06
V Okamurovi je moudrosti jako v prdeli medu!
Re:Okamura nemá žádné znalosti ohledně prezidentů!, , 24.1.2012 13:12:35
Asave položte tu otázku sobě? Tím užitečným idiotem a ještě k tomu naprosto nestudným zde bude asi někdo jiný než p.Okamura.
Co Okamurovi v budoucnosti neposlouží je přiznání, že mu nevadí komunisté. Ty jsou v této demokracii již 22let v hluboké kladbě!
Re:Okamura nemá žádné znalosti ohledně prezidentů!, , 24.1.2012 13:02:39
ty to máš dobře rozdaný na betla
a mimochodem, Gottwalda nejmenoval, toho sis tam přidal =)
magor hrebenár, , 24.1.2012 12:38:59
http://hrebenar.blog.idnes.cz/c/241933/Populisticky-podnikatel-presidentem-Na-tom-neco-smrdi.html
OKAMUROU JMENOVANÍ OSOBNOSTÍ, , 24.1.2012 12:22:18
byli(jsou), jde jen o to, co přineslo Československu až Česku ? !
Nevím, jaká má kritéria. Ale Okamůru for president nejspíš nechci, , 24.1.2012 12:19:23
se zařazením husáka a klause mezi osobnosti si dovoluji hrubě nesouhlasit.
Odporná, arogantní a samolibá buzna soudruh poloprofesor Klaus-Kikina , , 24.1.2012 12:00:44
který se neumí ovládnout ani na mezistátní návštěvě a krade pera posázená polodrahokamy lapis lazuli jako ten nejšpinavější chmaták nesahá doktoru Husákovi ba i kameníkovi Zápotockému ani po kotníky...Svatá pravda...
ZÁPOTOCKÝ, , 24.1.2012 11:59:26
Ten který lhal ohledně měny, ten který nepodepsal jediný rozsudek smrti nad nacisty, ale nad českými lidmi ano. Trochu studia historie by nezaškodilo.
Re:ZÁPOTOCKÝ, , 24.1.2012 13:09:24
Ano máte naprostou pravdu že studium minulosti je nutné,a proto by jste si ji mněl také zopakovat. Nebo Vám snad nevadí
že tatíček Masaryk nechal na severu Čech
střílet do hladových dělníků,aby rozehnal jejich demonstraci?
Nikoho se nechci zastávat,ani nikoho napadat,ale příště nežli
se začete snažit někomu radit,začněte nejdříve u sebe.I v historii je plno věcí o kterých se raději moc nemluví.
Re:ZÁPOTOCKÝ, , 24.1.2012 13:34:51
prostudujte si do koho četnictvo střílelo na severu Čech.Zfanatizovaný němci Henleinem.Čech v tom houfu nebyl ani jeden.
Re:ZÁPOTOCKÝ, , 25.1.2012 13:11:29
Je mi vás opravdu líto ve vaší zabedněnosti,ale pokuste se
alespoň zjistit jména oněch čtyřech zastřelených u Duchcovského viaduktu, nežli budete rádoby zasvědceně mluvit o
historii,( o které ale nemáte ani ponětí,co to vlastně je ).
Re:ZÁPOTOCKÝ, , 25.1.2012 10:26:07
Historici mluví,že bylo 57 obětí Masarykova „demokratického“ Československa.Vesměs dělnictvo dožadující se svých práv.
soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 11:57:08
tenhle soudruh at se vrátí, odkud přišel, pochybuju, že je na něj někdo z obyčejných lidí zvědav...jenže obávám se, že tento pán si vstup do politiky koupí, tudíž se máme všichni na co těšit...a bude ještě hůř
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:00:56
Dane, jsi hlupák, který si nevidí na špičku nosu!!! Copak o Okamurovi víš, že o něm píšeš takové nesmysli???!!! Nebo jsi zato placený??!!
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:20:01
Kapitáne, je vidět, že jsi celý rudý. Jenom ruďasové jsou nesmiřitelní s názorem jiných a za pravdu mají vždy, jenom tu svoji. A navíc jsou hulváti, jako Ty. Souhlasím s Danem
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:40:47
Dixi máš pravdu,jenom ta vaše pravda modrých ptáků je pravdou!Každý den to slýchám v mediich,nestačím se z té vaší pravdy ani vzpamatovat!Ty taky potvrzuješ jednu pravdu,že sourozenci nemají mít děti!
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:19:13
Kapitáne, je vidět, že jsi celý rudý. Jenom ruďasové jsou nesmiřitelní s názorem jiných a za pravdu mají vždy, jenom tu svoji. A navíc jsou hulváti, jako Ty. Souhlasím s Danem
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:17:53
Antikomunistické hovado, odkojené propagandou mafiánské ODSS.
Re:soudruh at jde tam, odkud přišel, , 24.1.2012 12:14:32
Nick Dan je pouho pouhý idiot odkojený antikomunistickou propagandou sizkých svazáčků z ODS,Tolji Přesčase a soudruha Íčka, včetně lžiprofesora Klause..
ppp, , 24.1.2012 11:54:53
Proboha co jsme to za národ. Zvolte si někoho z ODS, třeba senátora MUDr. Sobotky ten Vám ukáže zač JE TOHO LOKET. Výborná by byla i Němcová.
Re:ppp, , 24.1.2012 12:30:56
To určitě, Němcová to je opravdu kádr! Militantní,nevzdělaná ježibaba ODS.Která krade benzín!
Re:ppp, , 24.1.2012 12:20:30
Opilec Sobotka je kmotr ODS z Liberce a Němcová kradla za socíku rohlíky v samoobsluze a stala se dididentkou, poté v parlamentu kradla benzin. Oba jsou z ODS, takže je to znát.
Tomio Okamura má pravdu. Husák i Zápotocký byli nepochybně osobnosti, , 24.1.2012 11:35:10
v porovnání s dnešními zloději soustředěnými okolo Nečase. Ti by ukradli jeden druhému i svačinu, nebýt toho že si žerou za peníze nás daňových poplatníků z bufetových stolů a nic to ty svině nestojí!
Re:Tomio Okamura má pravdu. Husák i Zápotocký byli nepochybně osobnosti, , 24.1.2012 11:43:01
a to ten soudruh chce do politiky ??? To snad nemyslí vážně ?? ale možná, že zrovna četl Poučení z krizového vývoje !!!
Re:Tomio Okamura má pravdu. Husák i Zápotocký byli nepochybně osobnosti, , 25.1.2012 10:55:14
V Okamurovi je moudrosti jako v prdeli medu!
Re:Tomio Okamura má pravdu. Husák i Zápotocký byli nepochybně osobnosti, , 24.1.2012 12:23:18
Pořád lepší Okamura než poloprofesor z ODS Kikina,či Tolja Přesčas, Kradlousek a podobný zlodějský hnus.
Re:Tomio Okamura má pravdu. KDYŽ TAM MOHLI BÝT VŠELIJACÍ, , 24.1.2012 12:05:54
soudruzi celých 22let, tak múže být v politice i T. OKAMURA! Ten vyrůstal už v kapitalismu, na rozdíl od těch dosud vládnoucích.
pisalkove na vsech "frontach" Bojuji, aby mohli zaplatit vysoke, , 24.1.2012 11:23:22
Hypo a lyzyng na ochcafku, ve jmenu "...."
G.Husák, , 24.1.2012 11:21:40
Je smutné,že politicky demoralizovan české společnosti musí tento mladý člověk otevírat oči na pohled do minulosti.G .Husák byl nesporným garantem přijatelného průběhu okupace v roce 1968.
Nikdo si nedovede představit genocidu jenž by se na naších národech dopustily vládnoucí kliky V čele s Jindrou,Kapkem a Bilakem.
duchodce, , 24.1.2012 11:21:39
CHci vkázát Okamurovy nehrn spásit českej lid ten sito nezásluži káždej slušnej človek kteri chtel pomoc českymu lidu náto doplátil tákovej zrádnej národ kteri si nechá rozkrást svoji vlást ti záto nestoji ti ukžou že japonec budov te odsuzovát českej lid je netolerantny a rásisticky pro teto národ nema smisel neco delát teto národ speje k zániku anebo otrcstvy.jak mile jim nesipeš do jejich kápes te zničej lupa mafianá budov velebyt jako Havla klousedálši dárebáky. kdyby lid zaneco sta a nedovolil rozkrást svoji zem tak sme mohli byt na urvni Nemecka a dlášich eurpských zemi.českej lid si nechál svji zem zpludrovát rozkrást tuto zem nezáchrny žádny slušni človek aprottákovej národ nemá smisel se obetovát delej to co umiš vyser se na nejáke čechčky oni ti záto nestoji.......
Re:duchodce, , 24.1.2012 12:17:14
Je mi to moc líto, ale bohužel máte v mnohém pravdu. Okamury si nesmírně vážím.
Re:duchodce, , 24.1.2012 11:27:01
Co tam máš ještě. Tohle už jsem někde četl. Jako sranda dobrý, ale znáš to o tom opakovaném vtipu, Milane?
Shrnutí,, , 24.1.2012 11:17:37
když je někdo osobnost, to neznamená, že jeho názory zrovna musí být nakloněny současné vládní politice a jeho takzvaným historikům. Cesar, Napoleon, Alexadr Veliký i Marx byli osobnosti i když s různými názory na svět.
Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 11:16:15
Trochu si to pokazil "měnovou reformou", ale lid mu odpustil. A kdo neodpustil, toho nechal zavřít
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 11:17:18
A jako kápo v Sachsenhausenu byl taky dobrej. Mezi esesákama byl oblíbenej...
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 12:05:35
Škoda že svině Zápotocký neprolít komínem :-(
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 11:45:57
u esesáků byl oblídený i havel s celou rodinou a příbuznými
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 12:26:20
Proto se opilec a vekslák Veškrna omlouval Němcům za odsun, ovšem jménem celého národa, tedy i mně a to mně vadí.
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 11:33:08
Nešiř špínu a lži není to pravda.Zápotocký byl naopak ponižován a trestán více než ostatní vězni.Vím to od svého otce, který tam byl s ním.Otec ani já jsme nebyly nikdy komunisty.
Re:A PROČ TAM BYL TVŮJ FOTR? - A TY JSI, HONZO , , 25.1.2012 9:03:26
blbej po svým fotrovi? Víš aspoň, kdo to byl?
Re:Nejlepší byl Tonda Zápotockej, uměl hrát na harmoniku., , 24.1.2012 11:35:25
""Právě Antonín Zápotocký byl kápem v jednom z koncentračních táborů, v Sachsenhausenu, a po druhé světové válce požádalo Holandsko oficiálně o vydání Antonína Zápotockého do Holandska, protože byl podezřelý ze spoluúčasti na smrti několika holandských vězňů." Zápotocký samozřejmě před soudem nikdy nestál."
http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2005/05/050504_cz_war_prisoners_pckg.shtml
duchodce, , 24.1.2012 11:11:40
CHci vkázát Okamurovy nehrn spásit českej lid ten sito nezásluži káždej slušnej človek kteri chtel pomoc českymu lidu náto doplátil tákovej zrádnej národ kteri si nechá rozkrást svoji vlást ti záto nestoji ti ukžou že japonec budov te odsuzovát českej lid je netolerantny a rásisticky pro teto národ nema smisel neco delát teto národ speje k zániku anebo otrcstvy.jak mile jim nesipeš do jejich kápes te zničej lupa mafianá budov velebyt jako Havla klouse dálši dárebáky. kdyby lid zaneco sta
Okamura se asi praštil, , 24.1.2012 11:03:07
při té nehodě do hlavy, Husák žádné ideály už mít nemohl, na to byl příliš inteligentní, jinak věřím, že Češi si zvolí dobře, v historii Koruny české tomu tak mnohdy nebylo
Re:Okamura se asi praštil, , 24.1.2012 11:11:06
Je videt, ze jsi nepochopil o cem p. Okamura psal, je videt, ze neznas historii. Gustav Husak byl v dobe procesu v padesatych letech take veznen a byl na nej take cinen veliky natlak, tak jako na Slanskeho a dalsi komunisty, kteri podlehli, naucili se krive vypovedi, co jim byli vnuceny a pak popraveni. Mlady Husak si stal za komunistickymi idealy, nenechal se zlomit a veril sve vire v socialismus, coz ho i zachranilo. V te dobe prokazal velikou odvahu a nezlomnost vuci tyranii. I kdyz nejsem komunista a komunismus nemam rad, jeho odvahu lze obdivovat! Kriminal v 50. letech byl uplne jiny, nez kriminal v 80. letech za pana Havla.
Re:Okamura se asi praštil, , 25.1.2012 10:48:14
Amos vy jste vůl! Husák se přímo podílel na teroru a zvěrstvech komoušů. Oni sami si jej zavřeli do Leopoldova, kde byl karikaturou vězně. Ze všech stran podporován a ještě práskal spoluvězně!! Straně nebyl pohodlný, protože byl chytřejší než jeho kolegové, tak ho sejmuli! Ale hovado zločinné to zůstalo napořád. No a řekni, co je to za stranu,která ho nejdřív zavře a pak udělá nejvyččím tajemníkem? Kdopak jim má věřit. I ti dnešní jsou jedna banda!
Shrnutí, , 24.1.2012 11:02:35
Malinko bych to poopravil, za současný stav mohou především komunisti, akorát že dnes už nejsou komunisti!!
Dnešní komunisti mi už také nevadí, u nich člověk aspoň ví, na čem je.
Re:Shrnutí - - - TI, CO, , 24.1.2012 12:15:27
za to můžou, " komunisti bývalí ", jinak převlékači kabátů, jsou schopni mít do 14dnů šikmé oči, v případě nutnosti ! A ta doba se blíží( Čína skupuje vše ).
Putin si s českými sockami vytře řiť, přesune je za Ural, aby měl přímý kontakt s Německem. Kotlinu zaplní Noví Rusové. Oběma směry přepraví Okamura., , 24.1.2012 11:02:05
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl vedoucí silou lenivého proletariátu uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Po listopadu se jediná konsolidovaná strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Zápotockého jsem neznal, , 24.1.2012 10:59:06
ale Husák to byl komunista od srdce. Ten tomu fakt věřil že komunistická politika je pro lidi to nejlepší. Dnešní politici dělají politiku jen kvůli vyžírce aby si nahrabali. Klidně převlečou kabát když mají špatné preference aby zůstali u koryta. Mají křivou páteř.
Re:Zápotockého jsem neznal, , 24.1.2012 11:21:28
Neměl ten Husák červenej kožíšek a beranici lemovanou bíle? Jestli jo, tak mi mu doma říkali Děda Mráz. Vedle v Milovicích Děduška Moroz. Jo, a sáně mu tahali jelen, nebo tak něco
Re:Zápotockého jsem neznal, , 24.1.2012 11:50:03
Né, to si pleteš. To je reklama na kokakolu a jmenuje se Santaklaus.
pozor, špína se už začíná házet, , 24.1.2012 10:58:52
i na Okamuru. Začínají z něj mít obavy a strach. Nelže a nekrade a to je pro současné politiky krajně nebezpečné. Tak se začnou vytahovat do medií různé smyšlenky.
Dobře, Langer, fakt se snažíš!, , 24.1.2012 10:50:15
Bože, kdo na to skočí, je vidět, že se více naž Paroubka bojí Okamury, o je moc dobrá zpráva... Nu, je načase napsat, proč to ten Langer dělá, ne? :-)
Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 10:50:15
Nevím jak Vy,ale já toho mám už dost ! Stát,vláda,prezident,justice.Nevím kdo pro koho tady je !!
My pro ně,nebo oni pro Nás?Necháme se pořád šikanovat a okrádat? Všichni kdož se narodili před rokem 1989,měli podíl na Národním majetku:4150000-,Kč ! žijeme ve stresu,kupujem sračky v marketech a jsme na tom horší jak vězni.Se strachem vstáváme do dalšího dne a posloucháme vládní vysílačku s kydy,které nemáäjí obdoby.Odmítám občanskou poslušnost tohoto zkurvystánu a řídím se jen listinou základních lidských práv a svobod.Jestli je nevymetem,tak nás a to nepřeháním "zabijí" .
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 12:11:17
Narky,narky jak to udelat?Jako CIA pred 89,co zdanlive nesouvisi s politikou.Musite delat neco za co vas nemuzou dostat exekutori.Za neplaceni pr.poplatku za televizi. Zkuste se dohodnout a prestat vsichni kourit.Uvidite ten cvrkot.Dalsi veci je na pr. benzin a dalsi.Chce to jenom koordinovat a do roka je konec.
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 11:03:06
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli nějakou užitečnou činnost, radši se sami zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity.
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 13:26:24
nonymové omlouvám se, že jsem Vás přeběhl v reakci na tohoto Anonyma, který se naučil text kopírovat a tak to činí právě tak jako Snniper.
Obracím se na Vás s tím, abyste se uváděli pod rozlišovacími jmény a nerovnali se s takovými momentálě zpozdilými.
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 12:01:57
ty kolosální blbe tenhle tvůj idiotskej příspěvek jsem beze zmněny četl v jiných diskuzích mnohokrát,zřejmně nic jiného vypotit tvůj zdegenerovanej mozek neumí .pravicový přívrženec s IQ tykve .ZŘEJMNĚ SI VAŠE RODINKA DOSTATEČNĚ NAKRADLA Z TOHO CO TADY KOMUNISTI VYBUDOVALI.UŽ TADY NEFUNGUJE SKORO ŽÁDNÁ TOVÁRNA A KDYŽ FUNGUJE MAJITEL JE CIZINEC TO NEDÁ DOHROMADY ANI OKAMURA
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 11:45:12
Pokud vy, pane anonym, jste Čech, pak já se stydím, že jsem Čech.
Re:Drazí spoluobčané,, , 24.1.2012 11:16:05
anonyme,kdo ti ten komentář diktoval,ten není z tvého dutého mozku.Ty nejsi ani debil,ty jsi padebil!!!
Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 10:47:22
je vidět,že jsi vyrůstal v Japonsku a víš kulový o komunistech.Uvědom si,že kdyby se dostali k moci,tak ti ukradnou veškerý majetek a pak tě zavřou.Měj na paměti,že neexistuje slušnej komunista-to je dokázaný historicky.
Re:Okamuro,Okamuro,, , 25.1.2012 10:53:27
V Okamurovi je poctivosti a moudrosti jako v prdeli medu!
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 11:11:39
rasisto,ty zase víš asi hovno o dnešní současné zkorumpované,mafiánské vládní garnituře,která zdevastovala tento národ jak morálně,tak i ekonomicky.Mysli mozkem,pokud jej ještě máš,slepý debile!!!!
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 11:21:48
Jak to,že vím hovno? Vždyť to potvrzuje moje slova! Kdo tady vládne? No přece zase komunisti! I když maj jinou stranickou knížku,tak to jsou furt komouši.Pamatuj-bývalý komunista,to je jako bývalý černoch-neboli nesmysl.
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 10:58:47
Napiš a dokaž co po válce rozkradli komunisti a také zhodnoť co po nich zbylo a co rozkradli nynější zlatokopove za 22 let a kolik nasekali dluhu. Po komunistech zbyly ještě aktiva .
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 11:20:58
... je třeba si celý rozhovor přečíst nejméně dvakrát a nakonec stejně zjistíte, že socialismus je lepší než současná demo-krad-cie a ti komunisti byli, ale už nejsou, jsou v důchodu, nebo vymřeli ...
Vaše děti se budou ptát ... "Dědečku jací byli ti komunisti? Červení, nebo rudí?"
A vy co by děda bude říkat: "Zlatí hochu, zlatí!!!"
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 11:13:34
Pokud nevíte,co komunisti ukradli majetků a kolik lidí pozavírali a nuceně vystěhovali,měl by jste místo psaní na PL raději studovat historii.Rasisra má pravdu.
Re:Okamuro,Okamuro,, , 25.1.2012 10:40:51
Toho malajce nemá cenu o historii zločinů komunismu poučovat, on je navedený, jen nastrčená figura!
Re:Okamuro,Okamuro,, , 24.1.2012 11:34:40
Já si to pamatuji náhodou moc dobře. Strejdovi vzali hotel, Otci, zámečnickou dílnu kde pracovalo 20 lidi. Je zajímavé ,že každý nadáva ale nikdo to nezažil. Možná kdyby jste zažili poválečné období u nás a v Německu tak by jste nepsali takové bludy. Co byly za fabriky vše se dělalo ručně sem tam byla nějaká transmise (jestli nevíte co to je: je to hřídel u stropu která pohání více strojů) Otec zůstal dál šéfem firmy a lidé měli větší plat Jenom tomu co nezažil období po válce těžko vysvětlovat. Je mě 72 let ale takové svinstvo za komunistu nebylo, nadávali jen ti kterým se nechtělo pracovat a nejvíc práce udělali v hospodě u piva.
OKAMURO ! TY ..., , 24.1.2012 10:38:16
Prosím Japonce z Moravy, aby se něco naučil o českých dějinách! pak přestaneěš hájit hovadiny
Re:OKAMURO ! TY ..., , 24.1.2012 11:10:08
Je videt, ze jsi nepochopil o cem p. Okamura psal, je videt, ze neznas historii. Gustav Husak byl v dobe procesu v padesatych letech take veznen a byl na nej take cinen veliky natlak, tak jako na Slanskeho a dalsi komunisty, kteri podlehli, naucili se krive vypovedi, co jim byli vnuceny a pak popraveni. Mlady Husak si stal za komunistickymi idealy, nenechal se zlomit a veril sve vire v socialismus, coz ho i zachranilo. V te dobe prokazal velikou odvahu a nezlomnost vuci tyranii. I kdyz nejsem komunista a komunismus nemam rad, jeho odvahu lze obdivovat! Kriminal v 50. letech byl uplne jiny, nez kriminal v 80. letech za pana Havla.
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 24.1.2012 10:37:10
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu.
Nejdřív by si měl Okamura o válečném zločinci Zápotockém něco nastudovat..., , 24.1.2012 10:35:05
Třeba to jak v koncentráku dělal kápa a umlátil k smrti několik Holanďanů.
Re:Nejdřív by si měl Okamura o válečném zločinci Zápotockém něco nastudovat..., , 25.1.2012 10:58:03
V Okamurovi je moudrosti jako v prdeli medu!
Re:Nejdřív by si měl Okamura o válečném zločinci Zápotockém něco nastudovat..., , 24.1.2012 11:04:31
většího blba jsem neviděl anonyme utři si mlíko na bradě nebosi vymněn plínu
Pravda bolí, co komouši?, , 24.1.2012 11:13:51
""Právě Antonín Zápotocký byl kápem v jednom z koncentračních táborů, v Sachsenhausenu, a po druhé světové válce požádalo Holandsko oficiálně o vydání Antonína Zápotockého do Holandska, protože byl podezřelý ze spoluúčasti na smrti několika holandských vězňů."
Zápotocký samozřejmě před soudem nikdy nestál."
http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2005/05/050504_cz_war_prisoners_pckg.shtml
Re:Nejdřív by si měl Okamura o válečném zločinci Zápotockém něco nastudovat..., , 24.1.2012 11:02:43
Nebo jak dnešní rozkrádači připraví slušné občany o střechu nad hlavou a ti zvolí sebevraždu.
Re:Nejdřív by si měl Okamura o válečném zločinci Zápotockém něco nastudovat..., , 24.1.2012 13:02:43
No, když prohlásí že by mu mzda ve výši 55 000 nestačila ani na leasing na auto, tak nevím, nevím .

