24.1.2012 18:31 - Kardinál, předseda České biskupské konference a arcibiskup pražský Dominik Duka v rozhovoru pro Katolický týdeník řekl v souvislosti s církevními restitucemi, že by Katolická církev měla být více otevřená společnosti a akcentovat službu společnosti ve formě charity a v oblastech, kde to stát dobře neumí. Katoličtí laici i politici katolického vyznání s ním souhlasí a sami navrhují, na co by se měla církev zaměřit.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
nadkonfesní nadace, , 24.5.2012 14:16:49
Restituce ano, ale formou nadkonfesní nadace, která by formou grantů financovala bohulibé projekty. Tak by bylo možno zařídit, aby církve sloužily více po vzoru Ježíše Krista. Historie nás učí, že moc korumpuje, tedy i cíkevní a takto by bylo možno zneužití moci potrestat odejmutím ekonomické podpory.
Katolíci všech zemí jděte do prdele, , 30.4.2012 0:30:27
Stejně až majetek faláři prožerou budou natahovat ruce pro další podporu,věřící do 10.let vymřou a faláři nebudou mít komu kázat
Katolíci všech zemí jděte do prdele, , 30.4.2012 0:23:02
Ve jménu boha jste rozpoutali všechny světové války,ve jménu boha vraždili fašisti lidi v koncentrácích
ten Gazdík je ale pitomec, , 22.3.2012 19:39:01
on se tak nejenom tváří on se i tak vyjadřuje.Když si stát ten majetek nechá tak pomoc občanům v nemoci jistě zajistí daleko lépe a bez toho aby je někdo krmil falešnými ale opravdu falešnými žvásty o kristovi a podobných bludech a to v 21. století
Jsme 21 stoleti, , 21.3.2012 17:16:24
a přesto ještě velká část lidí je ovládaná náboženskými bludy a je jedno o jaké náboženství se jedná. Níkdo v dějinách lidstva nezpůsobilo tolik utrpení, nenávisti a válek jako náboženský debilismus. Odříznou církve od majetku a s náboženstvím bude konec. Většina církví se stejně chová více jako mocenské organizace a žádná špinavost jim není cizí. Sice si snaží vylepšit tvář charitou , ale tímto pozlátkem se nesmí lidé nechat oklamat. Především katolická církev byla vždy nenažraná a to se nikdy nezmění. Je zarážející jak naši politici jsou všichni najednou věřící a opět boskají kardinálům /zatím ruce/. Je v tom faleš která bije do očí. Je na pováženou, že lidé v 21. století se nechávají ještě církvemi oblbnout.
V ČR to začíná být horší než ve Francii za Pétaina, , 28.1.2012 17:30:40
Stejně symbolické je, že žádnému československému prezidentu (Masarykem a Benešem počínaje) nebyl uspořádán římsko-katolicko-státní pohřeb! Jen "bezvěrci" Havlovi. Jo, kdyby tak partyzáni zastřelili slovenského prezidenta Tisa, jen to mohl být podobně grandiózní pohřeb (v dějinách následnických států, jimiž Slovensko a Česko jsou).
Cŕkvím nepomůže,tak jako nepohl obcím, , 28.1.2012 14:42:06
Majetek se rozprodá,zadluží a bude po majetku.K majetku by se musela dát církevní daň.bez ní bude majetek upadat a nebo bude rozprodán pod cenou,tak jako to dělají a dělaly obce a města.Nakonec bude vyžráno a zůstanou jen dluhy.Tak jako to dnes dotáhly do tohoto konce obce a města.
Líná církev, , 25.1.2012 15:07:49
Pindat kraviny,to té naší líné církvi jde dobře.Duka si bude muset pořídit obruč,aby nepraskl,ale pracovat nebude.Církvi nenáleží vůbec nic,protože vše ukradla v dřívějších dobách svým otrokům,jako krade dnešní vládní mafie.Taky dělá z lidí otroky a sami si žerou a žijí nad poměry.
O pomoci bezdomovcům ani slovo!, , 25.1.2012 14:32:56
Rozdej všechno co máš, vezmi svůj kříž a následuj mě.
Vládní vyjednávači, , 25.1.2012 11:26:23
laici, politici. Hodně se už věnovalo nápravám křivd na církvi. Co takhle všichni tihle zastánci práva říkají na privatizaci bytového fondu. Obecní úřady zcela očividně si přisvojily právo rozhodovat proti vůli občanů. Nastavená pravidla nejsou, ceny bytů si každý úřad nastaví bez sjednocených pravidel. Odvolávají se na odhady, hospodářskou situaci v obcích. Zejména důchodci jsou v této problematické oblasti přiváděni do stresů a žijí v obavách co bude zítra.Jsou téměř ilegálně zakládána různá hnutí za práva občanů.Nelze ponechat bez povšimnutí, že některé obecní úřady dokáží prověřovat bytovou situaci rodin a pokud zjistí, že mají někde i psí boudu nutí je i k vystěhování. Při tom jejich hospodaření je takové, že je mnoho bytů prázdných po rekonstrukci.Za komunistů byly termíny, které stanovily dokdy je nutné uvolněný byt obsadit.Je to divné hospodaření. Snad přínosem alespoň v Praze k řešení tohoto problému bude trend,který nasadil pan Svoboda.Už jednou jsem na toto téma napsal komentář a k mému úžasu zmizel hodně rychle.Třeba pomohou svatí a pravda zvítězí.
Za co byl upálen Mistr Jan Hus., , 25.1.2012 10:38:17
an Hus: Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touho po bohatství. Se vším kupčí. Všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať. Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.Za peníze vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny drahé kožichy věší. Zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh a lidé vás vidí.
reagovat
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky, , 25.1.2012 9:46:55
restituce církevního majetku umožní katolické církvi nakládat s majetkem , se kterým před rokem 1948 neměla právo nakládat ,církve nesměly ,právo vlastnické bylo vždy omezené ,mělo veřejnoprávní charakter ,za rakouska -uherska a za první republiky církve nesměly disponovat majetkem nad 100 zlatých ,bez povolení státu majetek nesměli prodat ,dát ho do zástavy , čili ho nevlastnily ..navíc už císař Josef II. .rušil zbytečné kláštery čili plně nakládal s majetkemkterý dnes chce katolická církev do svých rukou ...http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 25.1.2012 9:43:04
Dr Edvard Beneš národu : Vážení spoluobčané! Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám vám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky za znovuosídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti. Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou odstupem času revanšisty prohlášeny za neplatné. Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou ,,Češi vlastenci", kteří se budou Sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat, a že budou nakloněni jejich návratu. Nenechte se oklamat a jejich návratu nedopusťte. Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstane. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního presidenta Československé republiky T.G.Masaryka a jeho spoluzakladatele M.R. Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů. Nezapomeňte, že mé dekrety se týkají i potrestání vlastizrádců, že mají trvalou platnost a potrestejte všechny případné vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době. Váš Dr.Edvard Beneš Praha, květen 1947
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 25.1.2012 11:40:05
Jaka souvislost s clankem?
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 25.1.2012 9:57:20
Vážení, nebylo by moudré již nyní si dělat seznam těch ,,NAPAKO" ve svém okolí,v kraji a podobně. Tento režim ani vláda nedožije června a tak je dobré mít zmapováno kdo a jak se choval. Podobné kausy jako Promopro,Mostecká uhelná, Opencárt,církevní restituce je v každém městě dost. Tak je třeba zachraňovat důkazy a čas odpovědnosti za stav v této společnosti přijde. Pak se budem ptát!!!
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 25.1.2012 9:52:19
Vážení, nebylo by moudré již nyní si dělat seznam těch ,,NAPAKO" ve svém okolí,v kraji a podobně. Tento režim ani vláda nedožije června a tak je dobré mít zmapováno kdo a jak se choval. Podobné kausy jako Promopro,Mostecká uhelná, Opencárt je v každém městě dost. Tak je třeba zachraňovat důkazy a čas odpovědnosti za stav v této společnosti přijde. Pak se budem ptát!!!
Bez církve se obejdu,ale bez lékař,učitele a zaslouženého důchodu NE!!!!!!, , 25.1.2012 9:28:46
Proto,ať si církev nechá své moudra pro toho,kdo jim věří,nikomu to neberu,ale vykládat a vnucovat jejich moudra těm,kteří mají jiné priority a sem patří školství,zdravotnictví,věda a živobytí.Takže círki nic nevracet,ať si zkusí také vydělat prací a ne jen povídáním o h............
Co je to za termín ..., , 25.1.2012 9:21:20
... "kde to stát neumí..."? Stát umí všechno,jedinou podmínkou je,aby si vybral schopné lidi.Ne ovšem lidi všeho schopné... Tito mají "u Klausů" pré... diletantství,neschopnost,hrabivost ... to jsou ti naší noví správci majetku.Proto taky jde všechno do kytek... Bude-li mít takové lidi církev,bude to stejné.Hrabivost církve je známa po staletí,myslí si někdo,že by se změnila? Pak je to osel,kněžíčkové nejsou školeni pro lásku ... Dál. Co je to za termín "zastávat své hodnoty..."? Jaké hodnoty ukázala církev svatá katolická za posledních,řekněme 1500 let..? Hrabivost,zlodějny,podvody,násilí,vraždy ... Vedení barbarských válek... Ve jménu Ježíše Krista bylo vyvražděno víc lidí,než ve jménech dalších diktátorů,co jich na světě bylo.A to je Ježíš postava fiktivní,vymyšlená... už proto se bránit nemůže.A kdyby skutečně přišel zpátky na svět,upálili by ho,svatouškové... V pondělí jste mohli na ČT 2 vidět dokument.Miloučký papež Jan Pavel II. blahořečil chorvatského kardinála Stepaniče,který nadšeně podporoval barbarské vraždy ustašovců za druhé války. Tohle dokazuje morálku církve víc,než miliony slov o lásce.pravdě a podobných pitomostí ...
Ve veřejnoprávních médiích ČT a ČR je to úplně stejné jako za komančů, , 25.1.2012 9:05:02
Ne jenom že se to tam ve vedoucích funkcí hemží bývalou bolševickou nomenklaturou, ale extrémně tam funguje korupce a držhubné. Jak může veřejnoprávní médium, navíc těžce placené ožebračeným občanem, tak pokrytecky, nechutně a mnohdy ani nezkrývaně dávat najevo své ultrapravičácké názory??? Jak si může dovolit ve veškerých debatách a diskusích, tak hrubě omezovat a atakovat předtavitele levicové opozice ??? Když už z nás socek ždímají miliardy na koncesionářských poplatcích - tak by tady měli být pro nás a nikoliv pouze pro zástupce velkokapitálu a mafiány !!!!!!
Prevence, , 25.1.2012 8:59:24
Rychle poucte deti,ze to co ma pan farar mezi nohama neni Buh.
Za ty prachy, co se jim "vrátí", , 25.1.2012 8:58:18
za velmi podezřelých okolností (majetek není zdokumentován, neexistuje žádné zdůvodnění, vrací se před období 1.rep. atd.) bychom mohli postavit pozlacené hospice a sestrám platit každý měsíc jako Nečasově Nagyové.
A ještě nám za to přidají bonus, budou nám kecat do interupcí a do života.
No, nekupte to!!!
Církev, , 25.1.2012 8:38:47
Katolickou církev vypráskat a rozehnat!Stejně to bude korigováno a změněno.Dostali hodně majetku který jim nepatří proto tak pospíchají.
Všem stejně, , 25.1.2012 8:12:48
Nejsem proti vyrovnaní cirkví,ale tak proč neprosazuje cirkev vyrovnaní statu se všemi stejně .Ptam se kolik peněz vyplatil stat okradenym občanum no ani korunu tak kde je ta cirkevni spravedlnost!!!!!
Asi se Boha nebojí....!!, , 25.1.2012 7:58:27
A kdy prosím navrátí církev vše,co nakradla???!!!
ochrana nenarozeného dítěte, , 25.1.2012 7:40:45
To se to dobře mluví, ale postará se církev o všechny nechtěné děti a jejich matky? Pokud vím, zase to zůstane na státu a sociálních dávkách a jak pomůže církev v citové oblasti? Psychika u takových rodičů i dětí bývá hodně narušená a nikdo, ani pán páter nemůže přinutit matku, aby své nechtěné dítě milovala a pečovala o ně. Vidíme to i v dnešní společnosti a to si ještě matka může vybrat antikoncepci. Navíc další problém může být otěhotnění po znásilnění, co pak? Ať jdou se svými nároky do zemí, kde se jim tyto názory líbí. A hlavně ať předloží doklady, jak k v minulosti nabytému majetku přišli.
Návrh pro DUKU!!, , 25.1.2012 7:34:55
Každý víkend nahnat do katedrály všechny naše polititiky
na kázání o nepokradeš a korupci."Možná by to pomohlo."
Re:Návrh pro DUKU!!, , 25.1.2012 7:45:12
To Duka nemůže nikdy udělat. Je si vědom toho, že církevní restituce bez zákonného podkladu, dělané odhadem a dohodou jsou pro něj osobním kšeftem a pro církev jako takovou kšeftem tisíciletí. A to se nám snaží namluvit, že žijeme v právním státě. Za vyvedení majetku státu ve prospěch Vatikánu Duku jednou odmění. Prohlásí jej za svatého.
Úvaha, , 25.1.2012 7:20:43
Zlatí komunisté - a výdobytky socialismu, životní jistoty a světlé zítřky
PS ani komunisté neměli zakázáno navštěvovat mše svaté
Úvaha, , 25.1.2012 7:16:57
CÍRKEV MÁ BÝT CHUDÁ -- JEŽÍŠ SE NARODIL NA SLÁMĚ V CHLÍVKU
A HLÁSAL SKROMNOST -- CÍRKEV JE NESKROMNÁ
Restituce., , 25.1.2012 7:14:41
Co bylo komunisty od roku 1948 ukradeno, ať je vráceno. Kde je seznam, kde jsou podklady k restitucím. Proč má být seznam zveřejněn až po schválení zákona. Tunel jak p..se na kterém se podepsaly VV se svým protikorupčním programem. Když se tak John v nedělní Partii chlubil výsledky s bojem proti korupci, jak vysvětlí účast VV na připravovaném super tunelu na státní majetek a veřejné finance. Jednou to všichni odsedí, včetně John, Peake, Nečase, Klause. Jejich konání nese znaky tr.činu vlastizrady.
Církevní představitelé svým jednáním církev spíše pošpinili. Budu se modlit za katolickou církev., , 25.1.2012 6:32:01
Nechci aby se ve státních školách vyučovalo povinně náboženství, aby byly děti nuceni k návštěvám kostelů stejně jako dříve do kluboven pionýra. Víra musí vycházet zevnitř.
Re:Církevní představitelé svým jednáním církev spíše pošpinili. Budu se modlit za katolickou církev., , 25.1.2012 7:20:34
Církvi jde o to nadělat z lidí ovce, dostat se k majetkům a žít spokojený život. Manipulovat s lidmi, jako za středověku.
AŤ JDE CÍRKEV DO VATIKÁNU A ZA SVÉ, , 25.1.2012 6:17:08
Za zlomek drze požadovaných peněz ty služby zařídí občané bez s nimi vnucované předražené ideologie. Zlatí Židé.. ti nikomu své naboženství nevnucují, zatímco křesťané s ním otravují i z veřejnoprávních prostředků za naše peníze proti naší vůli.
Gazdíku z TOP09,, , 25.1.2012 5:49:16
připadáš mi jako pracovník z Perlovky. To tvoje:„Církev byla vždy v minulosti jedním z pilířů sociálního a vzdělávacího systému...", nebo "Působení církve prospěje celé společnosti v oblastech, které jsem již zmínil: sociální, charitativní, kulturní, vzdělávací či zdravotnické,“ mi připadá jako slizské patolízalství. Na toho slizského vypadáš i zjevem! Nakonec Uherské Hradiště není jen tvým místem narození. Tam se narodil i jiný slizoun - růžolící Péťa.
Duka, , 25.1.2012 4:42:08
tenhle nasládlej kýbl hoven si myslí jak není "in " a přitom se jen třese na titul z Vatikánu a prachy od nás ateistů
Řekl, co bylo ukradeno, má být navráceno, , 25.1.2012 4:31:09
tak ať církve přestanou krást a navrací, co rozkradli.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 25.1.2012 2:45:18
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
At si ty cernoprdelniky zivi ten kdo je potrebuje!, , 25.1.2012 1:34:38
Zadny protipravni restituce jim jiz davno nepatriciho majetku,tem pedofilnim svinim s tim hitlerjugend papezem.Miliony lidi hladovi a stradaji pritom ti prolhani ksindlove jen melou o spaseni a vecnem zivote.Pritom jsou vycpani zlatem a strasne je sere,ze nemuzou delat stejne vsivarny jako vlada a hornich deset tisic.Oni uz v seminari uci nauku o bibli jako vedlejsi nepoviny predmet!Pro ne je totiz nejdulezitejsi retorika-jak vykecat jinemu diru do hlavy a urcite nejsou uz ted spojeni s nekterymi zmrdy z vlady(kteri davno vedi,ze jak se dostanou od koryt a zacne vladnout skutecne lid teto zeme a nikdo jim zadnou trafiku uz nepriklepne),tak jim budou delat spravce na majetcich jako odmenu za to ze protizakone okradli Ceske obcany.Az to zacne,tak to bude fucak a potece krev i nevinnych,ale lidi nejsou az takovi debilove a i kostel se da zapalit o fare ani nemluvim.Jak rikal Konrad Henlein:"Nemas-li dynamit,pouzij benzin!"A fraternici pomazou nekteri do Polska a na vsechny strany a bude od nich pokoj!
Jim vsem jde o ochranu nenarozeneho zivota,jak se ti zmrdi shodli-nemaji totiz radoby vhodnejsi tema.Oni vedi,co penez,prace,starosti a casu trva,nez se vychova dite az k samostatnemu zivotu.A pri tom jak vlada ulehcuje zvysovanim dani,a snizovanim pomoci rodinam.A co kdyz je matka sama?Da ji nejakej zmrd z vlady dost na bydleni,na jidlo,na vychovu,na to aby dite mohlo jako ostatni jezdit se skolou na hory a podobne.Hovno!Matku nikdo nezamestna,kdyz se ji o dite nekdo nepostara a kdyz bude casteji marodit,tak ji vyhodi z prace.A co skola?Dite tam-dite zpet domu,ukoly,prani,vareni,detske nemoci a jine problemy. Asi flandaci mysli takove matky vzit do cirkevnich chudobincu,matky by drely na jejich statcich a deti chodily do jejich skol,kde by jim sekta(a rimsko-katolicka cirkev ma znaky sekty-a ze to nikomu vubec nevadi?)vymyvala mozky a vychovavala si novodobe otroky a na stari je milostive ubytuje ve svych hospicech(nekdo-treba takovy kravodoktor Holobradek si mozna mysli,ze je to hostel),ale hospic je uz jen posledni zastavka,kde se ceka na smrt.Vyslehat flandaky ze zeme,s vidlema a potom hned modry a oranzovy zmrdy.Vsechny majetky posbirat zpet a zkonfiskovat majetky vsem parazitum a jejich rodinam i jejich prisluhovacum.A vypraskat desetitisice kancelarskych krys,ktere si jen vari kaficka,kouri a bavi se vetsinu pracovni doby o nesmyslech.Pritom,pokud tam prijde obcan s nejakou zadosti,tak jsou hrozne urazeni a navymysli si na nej spoustu duplicitnich a zbytecnych pozadavku.Pritom skutecne pracuji tak mozna hodinu za den.Ti by letali taky.A pak by bylo na splaceni dluhu,aby nam ho nemusely vycitat nase vnoucata,na platy doktoru a vsech co poctive drou jako v Nemecku a berou tolik jako asi na Ukrajine.Z toho nas dostanou jedine komunisti.Take to nebude hned,bude to bolet,ale pouze s nimi uvidime svetylko na konci tunelu.A pokud to nekdo nezacne driv,tak oni snad prosadi vraceni neopravnene vydanych majetku pres Benesovy dekrety vsem.Hlavne zrzavymu parazitu Havlovi a jeho loutkovodici Schwanzenbergovi.A ze bylo za komunistu spatne?To pisou jen ti zaslepenci,kteri maji na drzce modrou,nabo oranzovou mlhu-o tech mensich prisrackarich se nezminuju-a nebo blbeckove,co jim to nekdo navykladal v hospode.Ale kdo to zazil tak vi sve a bral by to zpet vsema deseti....
Re:At si ty cernoprdelniky zivi ten kdo je potrebuje!, , 25.1.2012 7:24:05
Zavést katolickou dan a za návštěvu mše svaté platit registrační poplatky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:At si ty cernoprdelniky zivi ten kdo je potrebuje!, , 25.1.2012 2:26:46
Vykašli se na koryta a argumentuj!
Pane kardinále, celistvost území České republiky si rozbít nebo rozdrobit nedáme! Předání ostrůvků pod správu cizí moci se budeme bránit!, , 25.1.2012 0:59:20
Re:Pane kardinále, celistvost území České republiky si rozbít nebo rozdrobit nedáme! Předání ostrůvků pod správu cizí moci se budeme bránit!, , 25.1.2012 1:02:06
Další protektorát a okleštění či účelné odmítáme!
na hranici s nimi, , 24.1.2012 23:14:08
Teď jak se napakovali všichni, chtějí i nenažraní oplzlí pedofilové něco pro Vatikán ?? .. N I C !!! Na hranici s nimi a bičovat spuchlé rádobypobožné vyžírky.
Církev svatá, , 24.1.2012 23:01:47
mi může vyhulit frajtra na Petrových kamenech i s Jezulátkem a vošoustanou panenkou Mářou. Potkat fráterníka nebo abytyši, plivu kolem sebe. Jak tyhle fanatické zlodějské kreatury zde mohou existovat v 21. století, to je k neuvěření.
těšte se, , 24.1.2012 22:48:06
To se to dělá dobročinnost, když se nejdřív napakuju. Ale že se to chystá, je zřejmé. Katolický pomahač ministr Dobeš školní už redukuje regionální školství a vytváří tak ideální prostor pro církev, aby obsadila uvolněné pozice. A věřím, že něco podobného se nachystá i ve zdravotnictví. Holt těšte se kluci a holky a buďte rádi, že "naše" církev ještě nevyžaduje burky.
máme co si zasloužíme, , 24.1.2012 22:40:37
jeden přiblblej řidič mně s hrdostí oznámil ´já jsem volil TOPKU ´no chápete toho vola co mu zástupci šlechty a církve dají nebo spíš co pro něho udělají,pak se nedivme že nám vládne tato partička zlodějů .dělník a volí pravici to může rovnou volit fašisty
Kouzelný článek, , 24.1.2012 22:36:15
a reakce - jako vždy přenádherné. Stačilo přečíst asi tři první. Myslím, že velká část našeho národa je hloupá, nevzdělaná, závistivá, bolševická, zlodějská a velmi sebevědomá, což nekoresponduje s jejími vědomostmi. Stoka.
Re:Kouzelný článek, , 24.1.2012 22:45:03
to jseš zase ty s tou žumpou a rácháním se v ní koukám už ti napsali taky něco jinýho aby jsi se pořád neopakoval
milosrdné sestry?, , 24.1.2012 22:23:01
Dodneška mne děsí šedesát let stará vzpomínka na "sestřičku" z dětského oddělení vinohradské nemocnice - obrovský čepec, tlustá vousatá žena a "klekni a modli se" - se sádrou na noze. tohle "milosrdenství" bychom dostali zpátky za restituce majetku?
Re:milosrdné sestry?, , 25.1.2012 16:25:35
Chudinko,i modlit jsi se musela. Nechtěla bys taky odškodnit? A jak vypadáš teď ty po šedesáti letech? Asi taky nic moc,že? Nebo ošklivé jsou jen ty druhé? Některé příspěvky fakt nechápu.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 21:57:36
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí ,
Bitva na Bílé hoře 1620 – porážka stavovského vojska
6. Po porážce – pronásledování odbojných stavů, konfiskace majetku (115 panství = 8 mil. kop grošů) do rukou cizí, nebo Habsburkům věrné katolické šlechty (Albrecht z Valdštejna, Lichtenštejnové, Ditrichštejnové, Buquojové, Piccolominiové…). 21.6.1621 poprava 27 účastníků odboje na Staroměstském náměstí (3 páni – Šlik, Budovec, Kryštof Harant, 7 rytířů a 17 měšťanů – i Jan Jesenský , popravoval kat Mydlář).pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí , nebo podvodem s imaginární bytostí , církevní rozkrádačka je VLASTIZRADA , očekávám soudy s viníky a přísné tresty za vlastizradu
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 21:45:33
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí
církevní tunel 30 let zadlužení mafií ods,top,vv 96 ,24 mld kč+ dalších 17 let placení platů sektářů 17 mld korun + pole, lesy a rybníky, v celkové hodnotě 75 miliard korun.+ dál opravování církevních budov za peníze daňových poplatníků .................
96,34 mld + 17 mld +75 mld + x desítek mld opravy budov = tunel mafie do rozpočtu čr 188.24 mld kč + opravy církevních budov
..................................................................................................................
katolická církev majetek nevlastnila už za rakouska uherska a měla jej pouze ve veřejné držbě ,půjčený od státu k užívání ,takže není možné vracet to co vám nepatřilo a měli jste to půjčené od státu = právní stanovisko univerzity karlovy .....................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
......................................................................................................................
rozdávají katolické církvi majteke zabavený před rokem 1948.................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
............................................................................................................
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí , mučení ,upalování,popravy, násilná katolizace ,teror katolické církve, krádeže majetku ,robota na církevním,pálení českých knih a pronásledování českých učenců ..............= okupantům ,vláda vlastizrady rozdává český majetek
Duka, Joch,Semín - sebranka, která nemá s křetanstvím nic společného, , 24.1.2012 21:39:50
Křesťané a věřící v Ježíše Krista by si měli založit vlastní církev jak tomu bylo po r. 1918.Ať si Duka všechen majetek sebere a táhne ke Klausovi , Bátorovi a všem čertům, kterým tak slouží.Tato odpuzující koule sádla je jen přítěží slušným věřícím.
Duko poslouchej!, , 24.1.2012 21:37:49
Ve své víře ve stvořitele nepotřebuji žádného zprostředkovatele ve formě pedofilního kněze!!!
Re:Duko poslouchej!, , 24.1.2012 21:52:52
To co vykládá ten fráterník by se dalo akceptovat, pokud by tento národ z celé své historie nevěděl, že fláterníci jsou největší lháři a ksindl zlodějský, jaký nemá krom trjkolky obdoby. Vždy jen lhali, okrádali své ovečky a celý národ a dělali z lidí blbce. Teď jim k tomu naše lumpenvláda dává znovu příležitost na úkor občanů. Jan Žižka na vás.
Dobrý byznys, , 24.1.2012 21:30:31
Církev vžy,kdy něco pro člověka udělala,tak si keš nechala hned zaplatit-prohlídka katedrála,svadba,křty,pohřby,atd.přitom byla zaopatřena králem,státem,atd.
je třeba podporovat církve, , 24.1.2012 21:25:45
vždyt dělají i mnoho dobrého, třeba postavily školy a nemocnice v africe kde se starají o chudé
Re:je třeba podporovat církve, , 24.1.2012 22:13:05
V cele sve historii pomahala zadara pouze za ucelem rekatolizace. Tam, kde to nasilne neslo, tam posilala misionare, aby tam hlasal "slovo bozi". To je jejich cela cinnost. Takze opet jde pouze on sfery vlivu a moc. Nic mensiho, cela charitativni cinnost.
Re:je třeba podporovat církve, , 24.1.2012 21:57:33
an Hus: Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touho po bohatství. Se vším kupčí. Všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať. Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.Za peníze vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny drahé kožichy věší. Zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh a lidé vás vidí.
reagovat
Re:je třeba podporovat církve, , 24.1.2012 21:55:45
Vyšlo na povrch o některých misionářích, byl o tom pořed v televizi.
Za co byl upálen Mistr Jan Hus., , 24.1.2012 21:24:44
Jan Hus: Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touho po bohatství.
Se vším kupčí. Všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať. Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.Za peníze vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny drahé kožichy věší. Zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh a lidé vás vidí.
Re:Za co byl upálen Mistr Jan Hus., , 24.1.2012 22:14:35
Upalení Jana Husa bylo farizejským popřením svého desatera a to konkrétně-NEZABIJEŠ-tak ZABILI A TO TOU NEJKRUTĚJŠÍ SMRTI, kterou praktikovali na každém, kdo jen náznakem chtěl poukázat na jejich falešnou demagogickou ideologii. Jejich vyhlášený celibát je popřením právě toho, co je lidem dáno a to milujte se a množte se a to jen proto aby nepřišli o případné majetky, na které by případní potomci měli nárok a raději riskovali to, co na ně nyní vyplynulo,jakožto pedofilie. Nejsilnější lidský pud nelze oklamat v žádném případě a to ani hrozbami peklem. Pravě toto je popíráním božího milosrdenství, které je nám dáno prostřednictvím přírodních zákonitostí. Nejsvětější chrám boží je tišina jakéhokoliv lesa, který nám právě poskytuje to nejcenější a to životodárný kyslík.
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská , , 24.1.2012 21:24:27
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská
děkuje pravicové vládě za rozkrádání 200 mld ročně jen na předražených státních zakázkách , děkuje jí za růst nezaměstnanosti a snižování růstu HDP deformami , děkuje korupční vládě za rekordní zadlužování země .......děkuje své modré mafiánské vládě za to ,že mu zavádí nové daně a poplatky a zvyšuje každý rok desítky poplatků a daní .......volič pravice je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská
Lemrouch, , 24.1.2012 21:20:28
Ono to má opravdu i svoje výhody. Konečně se nebudou jebat křesťani mezi sebou s dětmi, ale budou jim je jebat (hlavně kluky) kněží. Bez rozdílu pohlaví vejde ve známost přijímání líbání Lemroucha: " I kněžna poklekla a políbila lem roucha jeho..." A za ty prachy to přeci stojí, ne????
Jak se Duka primitivně vemlouvá., , 24.1.2012 21:18:45
Kde to stát neumí, třeba na Hradě nebo ve vládě, tam je potřeba vykopnout neschopné břídily a ne že to bude zajišťovat další trotl, tentokrát nejen pravicový, ale ještě ke všemu katolický myslitel.
Na církev se vysrat, nic jim nedat., , 24.1.2012 21:18:09
Žádný bůh není, jinak by na nás nikdy neposlal zmrdy, jako je Drábek, Kalousek, Nečas, Klaus a další, kteří stojí za Jackpotem 1,6, bilionu.
SPRÁVNÉ ROZHODNUTÍ, , 24.1.2012 21:17:41
Jak tak čtu,poslouchám a koukám,moje rozhodnutí v roce 1994 konverktovat z katolicismu na judaismus bylo správné rozhodnutí.
Re:CISAŘ JOSEF II VRAT AT UDELAŠ POŘADEK, , 24.1.2012 21:17:37
UDELEJ NECO PRO SVET STREL SE PISTOLI DO HLAVY.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 21:14:14
církevní rozkrádačka mafiánskými politiky pravice za více než 200 mld korun
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky měla ho pouze ve veřejné držbě zapůjčen od státu , nesměli ho prodávat, ani zastavit ,pouze užívat ....co se děje dnes je rozkrádačka vlastizrada ,a velezrada poslanců a členů vlády , Spisovatelka Lenka Procházková svolala tiskovou konferenci při které oznamuje podání trestního oznámení na vládu zločinců ČR na tiskovku přišli pouze tři novináři , diktaturní režim ČR totalitně zatajuje veřejnosti informace o zločineckém jednání vlády ČR , a ČT placená občany odmítá informovat občany , ikdyž s církevní rozkrádačkou nesouhlasí 70% obyvatel ....ČT je totalitní TV ..musíme informovat EU a o diktátorské ,mafiánské povaze českého režimu fašismu modrobolševiků.....http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 21:16:42
dobře vyblitá tapeta, opět od "církevní rozkrádačky" což je 24hodinový "fantom" diskuzí Parlamentních listů
Re:stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 24.1.2012 21:47:11
je jasné ,že jde o rozkrádání stamiliard z našich kapes , kdy budou zločinci potrestáni?
Re:Joch a Semín nezastupují křesťany, pouze klause, , 24.1.2012 21:15:11
Semín nezastupuje církev vůbec, je spolu jedním z omylů (odpadů) církve, podobným odpadem jsou i pedofilní kněží. Tím však nechci znevažovat církev, je v ní i plno dobrých lidí
ROZKOPAT TLAMY mafiánské vládě zločinců je to nejmenší co můžeme udělat pro budoucnost našich dětí, , 24.1.2012 21:09:27
lichvářské a exekutorské mafie jsou takové Berdychovy mafiánské gangy ,ale plně podporované zločineckým režimem ,informujme OSN o zločinecké povaze režimu v ČR
církev a království nebeské?, , 24.1.2012 20:59:13
s takovými kurvami na obláčku? Ani hovno. Včera na ČT byl pořad o chorvatských kolaborantech. Antelič, Ustaša, a šéf tábora v Jasenovaci. Židé, Srbové, prostě lidé jiného vyznání. A kurva polská "papež" Wojtyla, to hovado, svatořečil.
Re:církev a království nebeské?, , 24.1.2012 21:15:18
Byl to "zážitek", znovu si připomenout ty zásluhy katolíků za druhé světové války. I němečtí nacisté se pozastavovali nad tím, co dovedou ty lidské bestie zfanatizované svou jedinečností v boji proti jiným křesťanům. A tito "křesťané" si vždycky dobře rozuměli s fašismem a pod ochranou biskupů či dokonce samotného papeže. Chorvatští ustašovci, co by katoličtí nacionalisté i v nedávné době předvedli, co dovede jakýkoliv fanatismus, včetně toho křesťanského.
Re:církev a království nebeské?, , 24.1.2012 21:02:16
Franto, tebe vzít za ručičku, chodit po poli, nechat mluvit a mluvit - a bylo by pohnojeno.
Re:církev a království nebeské?, , 24.1.2012 21:25:27
valachu, k věci. Víme,že jste včera, jak říkal Vojtěch Jasný, mimochodem z Kelče u Bystřice, slezli ze stromů, ale nějakou inteligenci snad máte.
Re:církev a království nebeské? Brumovjan, , 24.1.2012 21:16:09
A tebe, ty zkurvy syne, rozstřílet brokovniců a bylo by nejenom pohnojeno, ale i zadosti učiněno! Zm*de!!!
Nesouhlasím s protizákonným rozdáváním majetku církvi., , 24.1.2012 20:55:02
Církev si osobuje právo i na majetek, který jí nikdy nepatřil.Kdysi jsme se ptali břevnovského preláta co celý den dělá. Odpověděl, že ani nevíme co to dá práce 10x krucifix a 10x růženec.Potom se nedivme, že ten majetek potřebují a prosazují si to přes náš odpor.Nějak se přece živit musí.
co církev nakradla při podvodu s bohem a při okupacích , teroru a upalování lidí to musí vrátit , , 24.1.2012 20:53:32
Re:co církev nakradla při podvodu s bohem a při okupacích , teroru a upalování lidí to musí vrátit , , 24.1.2012 21:12:40
i já sem tě podved s bohem, ani vo tom nevíš
Jaka odluka cirkve od statu, , 24.1.2012 20:50:21
kdyz by do r. 2030 mel stat nadale platit vydelky knezim.To ty pozadovane miliardy na to nebudou stacit?
važte si toho, , 24.1.2012 20:46:36
budete zasejc moci robotovat na církevním za hrst brambor, vaše dceruška bude v sakristii moci líbat panu faráři jeho svátost za talíř polévky nebo krajíc suchého chleba. Prostě ráj na zemi. A to vše za vašich pitomejch 300 miliard. To je výhoda, nekup to.
VELZRADA,a VLASTIZRADA zločinci budou souzeni , mezinárodní zatykače a náhrady škody , , 24.1.2012 20:43:57
církevní rozkrádačka za 200 mld mafiemi ods=top=vv=kdu=zel
za m2 zemědělské půdy dostane katolická sekta od mafiánské nečasovy vlády 44,5 kč ...reálná cena je 6-13 kč za m2,
za m2 lesní půdy jim pravice zločinců dá 27,7 kč , reálná cena je 11,26 kč za m2,
to je nadhodnocení o desítky miliard korun.....Krádež , + Besser přiznal ,že budou rozkrádat i před rok 1948 , vláda zločinců nám tu rozkrádá majetek přímo před očima , v demokracii by seděli v kriminálech za zlodějiny ,peníze na tyhle zlodějiny vezme vláda zlodějů z našich kapes
http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
..., , 24.1.2012 20:43:05
Církev hlavně žádné miliardy dostat nesmí. Majetek ji nepatří už od dob První republiky. Středověk skončil.
Re:..., , 24.1.2012 20:50:38
STŘEDOVĚK TRVÁ! jednejte bez slitování, jako jednají vaši židovští úhlavní nepřátelé. Když si to mermmocí přejí, tak je za jejich zásluhy vyzdvihněte nad ostatní. Když jinam ne, tak na nejbližší větev či kandelábr.
no jo pravice vede EU do krachů dluhů koho to překvapuje ,stačí se podívat na hospodaření pravice v ČR , , 24.1.2012 20:39:55
co je kapitalismus ? chudoba,bezdomovectví ,nezaměstnanost,rasové nepokoje, , 24.1.2012 20:36:00
co je kapitalismus ? chudoba,bezdomovectví ,nezaměstnanost,rasové nepokoje ,obrovská zločinnost,nepřetržitý strach ze ztráty obživy
přes 770 000 lidí nezaměstnaných ,přes milion chudých ,přes 100 000 bezdomovců žijících na ulicích ,700 000 exekucí ročně, astronomický počet vražd ,korupce .......justiční mafie, mediální mafie, exekutorská mafie,lichvářská mafie , turbostudentská mafie ,čr je mafiánská totalita .........a bude hůř .......a modrobolševické sobecké špíny co se ze zločinů mají dobře slaví ......že jdeme do středověku zemí třetího světa .............................zvrácené myšlení modrobolševické mafie zločinců ........já se mám dobře a ostatní at chcípnou
Církev slouží společnosti již dva tisíce let ...?????, , 24.1.2012 20:33:40
Upaluje lidi a krade jim majetky, vede svaté války, przní děti. Odmítám krmit vypasené fráterníky, kteří kážou vodu a chlemtají víno. Ohánějí s Kristem, ale dělají přesný opak. Ověšeni zlatem žijí v přepychu a na chudé serou.
Re:Církev slouží společnosti již dva tisíce let , , 24.1.2012 21:06:29
Viděl jste někdy kněze? Já jich pár znám. Ani jeden z nich není ověšen zlatem, nevede války, dokonce ani neprzní děti.
Re:Církev slouží společnosti již dva tisíce let , , 24.1.2012 22:26:33
Taky znam nekolik fararu, ovsem tem moc o reci neni... Kdyby bylo, tak se nemame o cem bavit. Jsou spise prekvapeni. Cas ukaze celou podstatu dnesnich udalosti.
Re:Církev slouží společnosti již dva tisíce let , , 24.1.2012 21:49:31
A co Duka, splňuje věechno? S takovým hovadem, promiň, s Dukou, udělám vše pro shledání na nebesích. Jen, bude to hovado tak vyžrané?
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky, , 24.1.2012 20:33:35
Nečasovi hrozí 8 let vězení za tzv. církevní restituce. Spisovatelka a novinářka Lenka Procházková podala na premiéra Petra Nečase (ODS) trestní oznámení pro porušení povinností při správě cizího majetku,http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Historie církve velmi zkrácený výtah červeným písmem zhruba uprostřed stránky.
http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Máte pro to, , 24.1.2012 20:31:03
určité předpoklady, jste soucitný a pracovitý a chcete jít pracovat k charitě, třeba i jen za minimální plat. Tak napřed si musíte udělat kurs za 10000 Kč a pak po vás chtějí práci jen dobrovolnickou (neplacenou). A z čeho máte být živi? A kam pak půjdou ty restituce???
Re:Máte pro to, , 25.1.2012 1:21:30
To je právě to. Stát omezil počet platů (mimochodem velmi nízkých), peníze na různé soc. služby jsou také velký problém sehnat, ale potřebných, kteří potřebují pomoc, je mnoho. Proto lidi pracují zadarmo.Ale není to správné, také potřebují být z něčeho živi.
Parlamentní žumpa noviny..., , 24.1.2012 20:30:15
jinak se to nazvat nedá. Ateisti všech zemí spojte se !!!
Nadáváte na církev zbytečně. Oč jste lepší než ona? Copak také nesmilníte, nekradete, nelžete? Česko je dnes jedna velká žumpa, a myslím, že ji nikdo nevyčistí, natož ty vaše nadávky.
Re:Parlamentní žumpa noviny..., , 24.1.2012 22:30:58
Mozna, ale nikdo zato nechce miliardy. Nebo plat. Mimo politiku a zlodeju nasatych na statni zakazky.
PETICE PROTI církevní rozkrádačce !! http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim#form, , 24.1.2012 20:28:22
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
Re:PETICE PROTI církevní rozkrádačce !! http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim#form, , 24.1.2012 21:21:00
dobře vyblitá tapeta, opět od "církevní rozkrádačky" což je 24hodinový "fantom" diskuzí Parlamentních listů
každé náboženství je špatné, , 24.1.2012 20:16:14
Jakákoli církev, jakékoli náboženství je jen vymýváním mozků člověka. Nic jiného to není, děti jsou už od školních let przněny nesmyslnými a lživými bláboly ve jménu náboženství, ve jménu kříže, ve jménu alláha či koho jiného. Ortodoxní křesťané, židé a muslimové jsou největší svoločí v tomto světě.
Re:každé náboženství je špatné, , 25.1.2012 11:43:37
Vynechal jste komance a byvkomance. Napr. typu VD,VT, VK...
Re:každé náboženství je špatné, , 24.1.2012 20:57:32
řEKNĚTE MI PROSÍM,CO JE ŠPATNÉHO NA dESATERU PŘIKÁZÁNÍ.
Re:každé náboženství je špatné, , 25.4.2012 10:32:32
Desatero není v žádném případě špatné. Stačí ho však znát a žít podle něj. Ten, kdo v tom kostele sedí, ho zpravidla nedodržuje.Velmi málo lásky, něhy,citu, ohleduplnosti a porozumění je tam, kde je hodně peněz.Snad si naši politici nemyslí, že si svoje špatné vedení naší země něčím vyplatí? Naopak. Snese se na ně ještě větší hněv občanů. Doma rodiče mohou vštěpovat všechna Boží přikázání mnohem lépe svým vlastním příkladem, než mnohý nedůvěryhodný kněz. Myslím si, že církev by se měla vést jako zájmový kroužek. Kdo chce, ať ho navštěvuje a platí si permanentky, jako např. na sportovní utkání nebo kulturní akce.Pak by se viděla skutečná potřeba knězů . Je jich zbytečně moc a fakticky mají velmi pohodlný život.
Re:každé náboženství je špatné, , 25.4.2012 10:32:28
Desatero není v žádném případě špatné. Stačí ho však znát a žít podle něj. Ten, kdo v tom kostele sedí, ho zpravidla nedodržuje.Velmi málo lásky, něhy,citu, ohleduplnosti a porozumění je tam, kde je hodně peněz.Snad si naši politici nemyslí, že si svoje špatné vedení naší země něčím vyplatí? Naopak. Snese se na ně ještě větší hněv občanů. Doma rodiče mohou vštěpovat všechna Boží přikázání mnohem lépe svým vlastním příkladem, než mnohý nedůvěryhodný kněz. Myslím si, že církev by se měla vést jako zájmový kroužek. Kdo chce, ať ho navštěvuje a platí si permanentky, jako např. na sportovní utkání nebo kulturní akce.Pak by se viděla skutečná potřeba knězů . Je jich zbytečně moc a fakticky mají velmi pohodlný život.
Re:každé náboženství je špatné, , 24.1.2012 20:49:26
Nechci Vám šahat do svědomí, ale Vy osobně máte také své náboženství. Dříve se tomu říkalo modla. Uvědomte si, kritizujete sám sebe. A dost nevybíravě.
Duka je symbolem naprosté degenarace katolicismu v ČR, , 24.1.2012 20:09:37
U tohoto bezbožníka i u ostatních biskupů /zejm.Gruabnera/je to asi vůbec otázka víry v Ježíše Krista a jeho evangelium.Jediným argumentem pro ně bude, až lid s cepy a vidlemi potáhne jako za středověku a vyhází tu klausovsko-dukovskou asociální sebranku z oken.
Soudruzi politici!!!!, , 24.1.2012 20:02:11
Přibrzďte trochu, nestíháme vydělat tolik, kolik vy rozkrádáte!!!
jo, charitu, , 24.1.2012 20:01:38
ale za naše peníze se svým personálem a kříži kam se podíváš
Ochrana nenarozeného života, , 24.1.2012 20:01:33
Církev je proti potratům, maří se lidské životy. A co ten jejich celibát? To se nemaří život v biskubských koulích?
Re:Ochrana nenarozeného života, , 24.1.2012 20:53:52
Ne, oni semeno stříkají malýmklukům do prdelky. Pedofilové nejhoršího zrna. Církvým ani korunu,stejně to všechno nakradla,kněží nikdy nepracovali,tak odkud by ho jinak měla.
Mayský kalendář a církev skončit, , 24.1.2012 19:57:01
Naše planeta nás pomalu už neuživí a církev propaguje zákaz potratů. To jsou všechno jenom kecy, naslibují kdeco, jen aby se udrželi. Je pravda, že fungují (a víme z dějin jak) už dva tisíce let. Nejvyšší čas s tím skončit.
"Nechci tu slevu zadarmo" :-), , 24.1.2012 19:56:43
Populární větu z besídek Grossmana a Šimka ("Jak jsem šli navštívit ZOO") si zřejmě vypůjčil arcibiskup Dominik Duka. Jen místo pár šupů navíc za lístky do ZOO chce tento "dobroděj"z našich peněz v hodnotě miliard. Bude se starat o "chudáky", místo toho, aby stát za peníze daňových poplatníků nedělal chudáky z budoucích pokoleních, které budou muset splácet dluh, který má vzniknout jako miliardová dar tomuto "dobrotivému" spolku zvanému církev. A tak jako heslo "volá ruka trhu", "pravda a láska", zamlžuje a "obl.buje" lidi hesly typu "budeme se starat o potřebné lépa jako stát". Přičemž stát by se nemusel starat o potřebné, ani by nemusel mít starost o nenarozené děti (a i o narozené), kdyby nerozdával z peněz občanů, nezadlužoval budoucí generace a kdyby se ti, kteří nás ve státě zastupují se řídili ZDRAVÝM ROZUMEM.
Soudruh biskup Graubner je taky pěkný ptáček,, , 24.1.2012 19:54:24
léta kryl faráře Mertu, který vesele prznil děti: http://cs.wikipedia.org/wiki/Franti%C5%A1ek_Merta_(kn%C4%9Bz)
Zkušenosti s církví, , 24.1.2012 19:53:05
Mám zkušenosti převážně s katolickou církví. Za 20 let které jsem odpracoval v nemocnici na interním odd. jsem se mnohokrát setkal s tím, že někdo patrně z pobožných sestřiček farářovi nahlásil že u nás leží někdo bez příbuzných. Farář poté přišel k nemocnému, aby z něho doslova páčil přepsání jeho majetku na církev! Církve jsou kurvy, které k životu opravdu nepotřebuji a kterým bych nasral!
Re:Zkušenosti s církví, , 24.1.2012 20:49:43
Církev vždy spolupracovala s vládnoucí klikou a to bez rozdílu jak ona vláda vládla jakýmikoliv praktikami. Jejich snaha o ochranu nenarozeného života je farizejská, protože už se pramálo stará o život již narozených, protože bezbožně mlčí k tomu, když se tyto životy ničí v nesmyslných válkách, přesto, že z titulu své domnělé moci by zasáhnout mohla. Naopak klidně požehná jakémukoliv dělu,ať je namířeno kamkoliv, hlavně když nikdo nesahá na jejich prebendy. Za 2000 let jejich existence jsme se mohli o těchto jejich postojích mnohokrát přesvědčit. Jen totální zaslepenci tento jejich rozpor nevidí. Někdy mám pocit jejich zvrácenosti obětovat miliony životu lidí bohu jako úlitbu, která se praktikovala již za pohanských dob.
Církevní restituce, , 24.1.2012 19:52:58
Myslím si že stojí za to si toto přečíst, i když je to poměrně dlouhé. Ale v článku je velmi dobře popsaný tzv. nárok naší církve na majetek. Jedná se o článek spisovatelky L.Procházkové (ta podala trestní oznámení na připravované restituce) a reakce kard.Vlka .
http://www.literarky.cz/domov/spolecnost/6680-cirkev-nema-na-restituce-pravni-narok
Soudruh kardinál Vlk je šlechetná osoba, , , 24.1.2012 19:50:34
svědčí o tom, že nechal zřídit předloni webovou adresu, kde každý občan může z tepla domova pohodlně věnovat jeho církvi svůj majetek. Je to projev nekonečné péče a starostlivosti o pohodlí prostého občana!!!
Proč mi Duko něco vnucuješ!, , 24.1.2012 19:49:09
Proč bych si měla platit co nechci,ať si vás platí ten kdo vás potřebuje.Za zamyšlenou také stojí jak k těm udajně zabaveným majetkům církev přišla.Z historie známe ,že je často někomu zabavila a to také tak,že ho před tím prohlásila za kacíře atd.atd.
Katolická pedofilní cirkev vylíž mě prdel, , 24.1.2012 19:42:51
Než by mě měly ošetřovat jeptišky vsešle z pedofilních knězí raději zemřít.Co by títo pedofilové ještě nechtěli zmiznete hajzlové pedofilní przníte naše děti a vnoučatá chcípnete hajzlové.
a co toto, , 24.1.2012 19:41:18
Znám jeden klášter, který byl vrácen premonstrátům. Je to už pár let, ale klášter chátrá a chátrá. Pohybuje se tam něco kolem 11 kněží, nejsou schopni se o tak rozsáhlý objekt starat a tak to nechávájí asi pánu Bohu.
Zřejmě to takto dopadne i s ostatními objekty, mnohdy historické a umělecké ceny. Církev dostane miliardy a stát bude dál zachraňovat za naše peníze.
Je to případ i mnohých kostelů.
Kromě toho nechci otevírat stránku, že jim vlastně nic nepatří.
Re:a co toto, , 25.1.2012 16:54:17
Pane,myslím si že vím,o kterém mluvíte a nemluvíte pravdu! Dělají vše možné a ze všech sil.Sám jste napsal,že je tam asi 11 bratří.Jde to pomalu, ale jde to.Díky nim tam máte i kulturní akce a tahák pro návštěvníky a profituje z toho i vaše městečko.Ono je těžké zkultivovat rychle něco,co někdo jiný předtím naprosto zdevastoval.Kdyby tam nebyli tito obětaví a skromní a pracovití lidé,celý areál by byl už jen ruina.Tak je to.A vy byste ve vašich končinách měli jen pastviny.Takových jako jste vy je mi líto,protože nechtějí vidět a místo podpory ještě štvou proti.Pro vaši informaci,nejsem z T.
Re:a co toto, , 25.1.2012 11:48:17
Zato z privatizovaneho nepada a nechatra nic. Nikdo z privatizatoru neprivatizoval s umyslem si na privatizovanou
zastavu pujcit n.- nasobek, utect a nechat ji osudu, ze?
Re:a co toto, , 24.1.2012 21:06:01
VYLOŽENĚ TU MLUVÍTE O NĚČEM,ČEMU NEROZUMÍTE.. BYL JIM VRÁCEN ROZBITÝ KLÁŠTER,ALE POZEMKY NE. Z ČEHO MAJÍ OPRAVOVAT A INVESTOVAT.VY JSTE TU TOTIŽ UPLNĚ ZASLEPENI NENÁVISTÍ A ZÁVISTÍ.
Re:a co toto, , 24.1.2012 19:43:52
Včera byt dobrý dokument o ustašovcích v Chorvatsku. Zase o vraždění lidí církev věděla a konala, ale ve prospěch ustašovců.
Je to naprosto zločinná organizace, která by potřebovala očanskou inkvizici.
Povídali, že u hráli., , 24.1.2012 19:40:54
Současná podba církevních restitucí znechutila i spoustu věřících. Pro začíná masívní církevní propaganda, co všechno záslužného bude církev dělat pro potřebné. Úsudek si každý udělá sám.
Raději potkat, , 24.1.2012 19:35:18
esesáka, než dominikána Duku, řekl režisér Juraj Herz:
http://www.lidovky.cz/zatracene-cerna-karkulka-rozhovor-s-kralem-ceskeho-hororu-pnh-/ln_kultura.asp?c=A100704_125521_ln_kultura_tsh
Katolický klér lže, , 24.1.2012 19:33:26
jako když tiskne - kdo katolickému kléru bránil za uplynukých dvacet let starat se v LDN, hospicích o staré lidí, ... kdo jim bránil realizovat charitativní činnost doprovázející celý lidský život, ... komunisté to nebyli !!! Výroky pochcánka Gazdíka,... nějakého Jocha od Nečase se zbytečné komentovat, jenom dokazují co jsou oni a katolický klér zač = pane Duko, aby jste nedopadl jak jeden kardinál, který si u Domažlic zapomněl kloubouk
Re:Katolický klér lže, , 24.1.2012 19:39:19
Ten kardinál co dokázal za cenu ztráty klobouku zdrhnout od Domažlic ještě dopadl přímo výborně. Přežil.
katolické hodnoty: , , 24.1.2012 19:30:10
1. My víme vše nejlépe, protože papež je veden Bohem, nebo ne? A běda kritikům, upálit, exkomunikovat.
2. Bible - kniha knih aneb nejkrvavější horor světa: http://hledani.gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2012010005
3. Bible je opsaná z eposu o gilgamešovi, pohanských zázračných slunečních proroků: Joshua, Ježíš (který možná ani nežil), Šimon Mág, .......
4. Chraňte se falešných proroků, kteří myslí na vlastní prosapěch.
5. Víra je soukromá jndividuální věc a nikdo ji nemá právo organizovat.
Au, , 24.1.2012 19:25:06
au, to bolí! Já jsem ateista. Nevěřím ani v boha ani v cokoli jiného čím se ohání naše "potřebná" !!! církev.
Nechápu tedy proč bych já nevěřící měl cokoli v jakékoli podobě církvi vracet. Navíc jsem přesvědčen že církev žádným majetkem nedisponuje ani z historického hlediska.
Dokažte jak jste jen získali a pak můžeme o něčem diskutovat.
Ti kteří vám cokoli chtějí vracet okrádají ostatní co řádně platí daně!
HNUS největšího ražení.
Toto není kritika věřících. Kdokoli chce věřit v boha a pomáhá mu to, věř si. pro někoho je to dobrá berlička. Stejně si musíte vždy a ve všem pomoci sami. Ale to je váš problém.
Nepotřebujem ani politické starany , ani církev. Potřebujem se chovat jako lidi jeden k druhému a vážit si člověka.
Re:Au, , 24.1.2012 19:29:05
Bůh miluje ateisty protože ho neotravují svými problémy.To by si měli hlavně uvědomit věříci!
Arcibiskup, , 24.1.2012 19:25:03
Dominik Duka je lhář. Církev nemá zájem činit cokoliv pro společnost, jelikož nemá zájem o jednotlivce. Je ochotna pouze demonstrovat svou nadřazenost nad člověkem, případně cokoliv, co by ji mohlo zviditelnit.
Lidi stačí když se budete chovat jako lidi., , 24.1.2012 19:19:33
Zrušte pravidlo každý dobrý skutek bude potrestán .Odměňte každý dobrý skutek třeba jenom korunou nebo slovem moc díky mějte se fajn.
církev, , 24.1.2012 19:19:25
zkuste jít do kostela a řekněte farářovy že jste v nouzi,tak vás vyžene
Zadarmo drahá církev..., , 24.1.2012 19:17:21
...je také čím dál více nenasytná!Každý rok posílají katolíci do Vatikánu cca 40milionů!Stát živí čím dál více kněží a přitom je jich několik set z Polska.Vysávají jako štěnice,přitom věřících drasticky ubylo!Proč poláky neplatí Vatikán nebo Polsko?
Za Husa se neomluvili,ani neuznali jeho učení,pouze vyjádřili lítost!Za co,že ho poslali na hranici?
A znovu chtějí hrabat,co jim vůbec ze zákona nepatří!Ani korunu,do hrubých kuten s nimi,žádné víno a skončit s jejich rozežraností!
Žádné restituce!!!
Tak už nás masírujou, , 24.1.2012 19:12:04
Jejda jejda to bude spása až církev dostane majetky, lepší než stát, to bude legranda,když se nebudeš modlit a chodit do kostela nedostaneš nic. Budeš jim házet či platit desátky,pro ně ty majetky budou málo. Lidičky těšte se to bude ráj na ZEMI! Už to vidím!My už nebudem potřebovat ani vládu a parlament ale mocnou církev už se učte modlit to Vám říkám.
Je pravdou že církev charitu umí. Avšak na vysvětlování je již asi pozdě., , 24.1.2012 19:08:20
Restituce dohodla nedůvěryhodná vláda za zády daňových poplatníků (poslanec ODS Benda se pohoršoval nad tím,že by lidé rozhodovali o církevních restitucích). Navíc neexistuje
výčet majetku a zdůvodnění finančního odškodnění. Takže to
mnohým lidem připadá podezřelé. A pochopitelně tak veliký
přesun nespecifikovaného majetku je pro kmotry z ODS jistě velmi zajímavý. Jsem přesvědčen,že by se majetkové vypořádání mělo odložit a po určité době ať představu předloží občanům církve. Svět se nezboří a tento problém je
nutno vyřešit se ctí a s perspektivou,že bude fungovat.
Nechápu, , 24.1.2012 19:08:17
proč mám z mých daní živit ty čuráky tady a ve Vatikánu. Proč si je neplatí jen ty jejich ovce. Já po těchto zlodějích a vrazích nic nechci, tak ať dají pokoj a dál nekradou!!!
DUKO-, , 24.1.2012 19:03:39
DOSTALS POVYSENI PREDCASNE PAPEZOVI V KASICCE JESTE ODPUSTKY OD CESKYCH OVECEK NECINKAJ A BOHDA ANI CINKAT NEBUDOU PROTOZE TOMU VASEMU SATANOVI V ZAKULISI CO MA KASU NA STAROSTI TO MOC NEVYCHAZI A PAK JE VZTEKY BEZ SEBE A FACKUJE LIDI NA ULICI
Víte vlastně,kdo byl Jan Hus?, , 24.1.2012 18:52:04
první český kosmonaut,bohužel uhořel při startu!
Mám lepší nápad, , 24.1.2012 18:50:55
Vy si nechte svoji charitu, na charitu já rád přispěju ze svého a dle své volby. Stát ať si nechá prostředky, na které nemáte nárok a které nejsou podle Marka Bendy ani zinventarizované.
Tlupa pedofilních,, svatých", , 24.1.2012 18:49:57
církev je největší zlo, schovávájících se za boha!
Dobře vám tak šmejdi, , 24.1.2012 18:49:27
Chtěli ste tak to máte. Nechte ještě projít ten církevní tunel a je hotovo.
Otevřená církev, , 24.1.2012 18:47:53
Podstatné u každého činu,který se vymyká logickému myšlení, nebo je nemravný , je jeho zdůvodnění a obhájení. Zdravím
Jasně kočky jsou ďáblova stvoření tak je vybíjeli a přišel mor šířenej krysama., , 24.1.2012 18:47:07
A slyšeli jste o inkvizici .A co boží jest a pánovo jest .
Ani spáchat sebevraždu jste nesměli aby pán nepřišel o pracovní sílu.Není horší věc než náboženství.Věřte v co chcete kromě peněz.Ale nenechte si svoji víru organizovat a řídit.
Když jim vrátí peníz, tak proč by těm darmožroutům měl přispívat i nadále na platy!!!!!, , 24.1.2012 18:43:16
Nechápu jak vubec muže fungovat cirkev.kolik lidi tito zmrdi povraždily, , 24.1.2012 18:43:15
upálily a když nešlo upalovat tak aspon zneuživaly děti!
Re:Nechápu jak vubec muže fungovat cirkev.kolik lidi tito zmrdi povraždily, , 25.1.2012 17:08:19
Já zas nechápu,jak můžeš fungovat ty se svojí /ne/gramatikou !
Re:Nechápu jak vubec muže fungovat cirkev.kolik lidi tito zmrdi povraždily, , 24.1.2012 19:10:49
Re:Nechápu jak vubec muže fungovat cirkev.kolik lidi tito zmrdi povraždily, , 24.1.2012 19:10:20
Zatím nikdo kromě církve nezabil tolik lidí, jasně církev je vydala světské moci což byl rozsudek smrti .
ge, , 24.1.2012 18:42:22
hehe, takže tu vzniknou předražený lazarety pro chudáky, který by chudákama bejt nemuseli, kdyby třeba církve nedostaly miliardy,ale jednoduše by se ty prachy daly třeba na modernizaci nemocnic. :))) tady máme ale krásnej čurákov
SOUHLAS, , 24.1.2012 18:47:21
SOUHLAS,JSEM RÁD ŽE JSEM POHAN,MUSEL BYCH Z TĚCH POBOBOŽNEJCH POMATENCŮ ZVRACET
Pragma, , 24.1.2012 18:42:18
-Nic církvím!!-Na nic je nepotřebujeme .A potřebovat nebudeme!!-Kromě toho -hlavně katolická církev ,je zločinná organizace!!-
MĚ POMATENCI NAZAJÍMAJÍ A JESTLI CHTĚJÍ DĚLAT CHARITU, , 24.1.2012 18:42:01
TAK SE VZDAJÍ MAJETKŮ A ŽIJÍ Z MILODARŮ JAK ŘÍKÁ TEN POMATENEC V BIBLI.
Re:MĚ POMATENCI NAZAJÍMAJÍ A JESTLI CHTĚJÍ DĚLAT CHARITU, , 24.1.2012 18:44:17
budou dělat charitu za tvoje peníze a nejspíš přímo tobe :)) taková je doba. seberou ti střechu nad hlavou s požehnáním zákona a pak ti nakecaj, jak jsou skvělí a ty bys jim měl děkovat, že tě v tvým (bejvalým) nechaj bydlet za práci/poplatek/nájem/cokoli :)) paráída
Re:MĚ POMATENCI NAZAJÍMAJÍ A JESTLI CHTĚJÍ DĚLAT CHARITU, , 24.1.2012 19:17:24
Mě taky ne. Slouží jim za naše peníze rozhlas, televize, církevní fakulty platí stát stejně jako všechny hospice, domovy atd. Takže jaká charita? My jsme ji nic nevzali, takže proč jim máme něco vracet?

