Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě

30.6.2012 20:38 - Místopředseda plzeňské ODS, podnikatel někdy označovaný za kmotra Roman Jurečko, nebyl v médiích nikdy moc vidět, pokud o něm nemluvili ostatní. Odvolání Jiřího Pospíšila z postu ministra spravedlnost mu však evidentně nedá spát a i on vystoupil do „záře reflektorů“. Lidé nechápou a nechápu to ani já, proč z vlády odchází pracovitý, ale někomu nejspíše nepohodlný ministr, napsal Jurečko pro ParlamentníListy.cz.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

Největší podporu a oblibu měl Standa Gross. A jak to dopadlo ..., Miky, 2.7.2012 9:58:16
Mediálně vypadá všechno nějak. Skutečnost může být a také bývá diametrálně jiná. Jedinou jistotou je, že my se nikdy o tom, co se děje v nejvyšších patrech naší politiky nikdy nic podstatného nedovíme. Jde o příliš mnoho peněz a tam jsou zájmy levice i pravice totožné. Rozdělit se o prachy a moc a obyčejnému lidu dát iluzi boje o jejich lepší příští. Nazdar volečkové, kteří se porád jen dohadujete o blbostech a podstata vám nikdy nedojde - sorry.
Situace v chlívku, ing. Petrbudvar, 2.7.2012 9:22:27
Se mění každým okamžikem. Jedna svině ODStrčila rypáčkem od korýtka druhou. Do situace se vložil chovný kanec, ktrerého všichni respektují a vyšachované svině se zastal. Je zajímavé, že pravicujícímu blbovi musela být nastávající situace celkem známá - odeessáci se tak chovají už dlouho, takže co pudilo ty holopr.elníky upravicované volit tuto sebranku? Apropo, kde by se daly sehnat seznamy členské základny ODSS?
Odchod Pospíšikla schvaluji, ovšem já sem proto aby odešla celá vláda..., Karel, 2.7.2012 9:13:35
.... neboť je to banda gaunerů, ani jeden není pro rtepubliku potřebný. Jeich pranice o koryta a předkládání kdo je lepší a kdo více bo´juje proti korupci je směšné divadlo pro lidi, aby se přiklonili na jednu stranu!!! Ani náhodou, všichni stojí za houby....
Jurečko, tys m ě vbůbec nepřesvědčil., Karel, 2.7.2012 9:10:59
Jurečko neí zrovna ten, kdo by mě měl pařesvědčovat, že Pospíšil je "chudák" a za nic nemůže! Oba jsou to příliš velcí bossové, chrání si navzáíjem záda. Ona celá ta elita modrých (a bohužel i oranžových) je jedna banda!!! Nevěřím těm jejich demagogickým kecům. Dokud se nezmění volební systém, tak to jsou jen žvásty pro vymývání mozků obyčekných občanů!!!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Míla, 2.7.2012 9:43:47
Naprostý souhlas.
Všichni odejdou ODS TOP 09 VV kurvo Peake z vlady pryč. Nove volby doporučuji, Anonym, 2.7.2012 8:25:53
ODS TOP jsou zlodeje kmotři Nečas a kalousek lhaři museji do mřižemi Janoušek Drobil Vondra, Anonym, 2.7.2012 8:24:38
Čekame že KMOTRI Nemcova bude objiždet republiku a shanet podpisy pro popravu Dr. Ratha, Anonym, 2.7.2012 8:24:22
co Rath ve vazbe? Vraždy ODS , Anonym, 2.7.2012 8:23:30
Co Vondra Drobil JANOUŠEK BEM Topolanek Dalik atd ....... ODS kmotři, Anonym, 2.7.2012 8:22:53
Co Nečasi šitovka? Ty lhař nebezpečni plešaty tlusty smrdi fujjjjjj odejde pryč , Anonym, 2.7.2012 8:22:40
Protesty jsou nanic, Jožin, 2.7.2012 6:46:56
Z manifestací, protestů, podpisů, mají jenom srandu. JE NUTNO VŠEMI HLASY VOLIT KSČM. To je jediná cesta, jak se jich zbavit, vyšetřovat, soudit, poslat do tepláků, zabrat aspoň část nakradeného. JEDINĚ KSČM!
Ti, co schvalují odchod Pospíšila, jen chtějí korupci a nic více., Standa, 2.7.2012 6:26:38
To gremium představuje skupinu vedocucích loupežníků. Např, Cvek (www.blisty.cz):"komančové 60.let. Ilustrace zlodějen www.blisty.cz-Cvek: "Protože dnes je už nad slunce jasné, že této vládě jde jenom o to, jak zajistit nerušené rozkrádání peněz mimo trestní odpovědnost – a k tomu, aby bylo co krást, je třeba to vyždímat z chudých obyvatel ve jménu „fiskální odpovědnosti“, což je při množství rozkradených peněz jenom směšné sousloví." Takhle si to představuje ODS, TOP09 se Starosty a Peak!!! Pryč s vládou zlodějů!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Standa, 2.7.2012 6:28:12
Oprava:Cvek "Protože dnes je už nad slunce jasné, že této vládě jde jenom o to, jak zajistit nerušené rozkrádání peněz mimo trestní odpovědnost – a k tomu, aby bylo co krást, je třeba to vyždímat z chudých obyvatel ve jménu „fiskální odpovědnosti“, což je při množství rozkradených peněz jenom směšné sousloví."
Všem zmanipulovaným !, Mostečák, 2.7.2012 6:10:15
Na Pospíšila měl dobře naládováno již Topolánek, za práci ve zločinecké skupině Křivance.
CHUDÁK JUREČKO, ŠERLOK, 2.7.2012 5:08:59
KIŠ-KIŠ
CO JE TO TA POPULARITA???, OBČAN, 2.7.2012 5:07:43
SMĚŠNÉ,SMĚŠNÉ,SMĚŠNÉ!TO JSME UŽ TAK ZOUFALÍ,BOJÁCNÍ A ZBABĚLÍ,ŽE ČEKÁME ZÁCHRANU OD "ZÁKONŮ"STUDENTA,PROFESORA A "DĚKANA"PRÁV V PLZNI?
Otevřený dopis ODS, Já 1, 1.7.2012 22:41:16
co jméno , to perla !!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:28
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:28
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:28
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:27
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:27
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:27
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:26
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:25
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:25
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:25
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:25
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:25
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:24
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:23
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:22
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:21
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:20
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:19
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:18
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:17
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:16
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:16
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:14
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:13
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:12
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:12
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:11
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:09
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:08
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:07
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:06
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:06
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:05
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:04
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:03
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:03
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:03
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:02
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:01
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:01
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:01
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:01
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:01
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:00
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:00
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:03:00
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:59
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:59
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:59
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:59
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:58
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:57
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:56
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:55
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:55
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:54
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:53
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:53
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:52
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:52
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 2.7.2012 11:02:52
A nejméně 8 let nepodmíněně, co?
Vykašlete se na politiky, informujte o kmotrech, Martin Novák, 1.7.2012 20:59:10
Kmotři to jsou ti, kteří tady vládnou. Novináři by jim měli věnovat alespoň 90% prostoru v médiích. Ti političtí šašci nejsou vůbec podstatní.
Vykašlete se na politiky, informujte o kmotrech, Martin Novák, 1.7.2012 20:59:10
Kmotři to jsou ti, kteří tady vládnou. Novináři by jim měli věnovat alespoň 90% prostoru v médiích. Ti političtí šašci nejsou vůbec podstatní.
., Anonym, 1.7.2012 20:49:24
A co takhle zvací dopis a žádost do zahraničí o vojenskou pomoc modří soudruzi ?
., Anonym, 1.7.2012 20:41:51
Demisi vlády teď, okamžitě !!! Pospíšil je stejné odésácké hovado, jako jeho kolegov, bude vyměněno hovado za hovado. Předčasné volby a pak zákon o zločinném spolčení !!!
Jak je tam podepsaná Némcová,, Anonym, 1.7.2012 20:39:00
tak je to v háji. Je v tom nějaké šméčko. Skalní obdivovatelka Tolji s ním nesouhlasí? Co se děje v ODS? Že by si uvědomili, že strana modrých prasat jde do kopru? Kdopak to nařídil Toljovi, aby ho odvolal? Že by v tom měl prst tuneldědek?
Ano přátelé zlo se nakonec pozře samo, Anonym, 1.7.2012 20:25:57
Čti,modrý kriple, Anonym, 1.7.2012 20:08:49
Ještě v roce 2007bylo v sociálním fondu na důchody 70 miliard. Kam se ty peníze poděly? Dnešní důchodci si na svůj důchod vydělali poctivou prací a neexistovalo, aby se někdo vyhnul placení, protože všichni pracovali, a tudíž všichni si na důchod platili. Tón médií směrem k tomu problému je šokující. Doslova se roztrhl pytel s názory, že dnešní důchodci si vlastně mohou za svízelnou situaci sami. Že sklízejí plody svého přitakávání minulému režimu. A že by důchody měly být vlastně sníženy na polovinu. Že nikdo vlastně za minulého režimu pořádně nepracoval, a že si tedy důchod nezaslouží. To jsou naprosto nehorázné názory. Důchodový systém byl ve chvíli převratu 1989-1990 naprosto přebytkový, a to natolik, že až do roku 2007 na něm bylo dle zdroje z Rady seniorů ČR-časopis doba seniorů 70 miliard Kč. Podle téhož zdroje si v r.2007 Topolánkova vláda z tohoto fondu půjčila 23 miliard a slíbila, že je do konce roku vrátí.Nevrátila nic.Podobně to dělá i tato vláda...Klaus v době krize-balíčků vybral z důch.sytému desítky miliard na řešení krize,které se do systému nezpět již nevrátily.Měla by být založena komise k odhalování,kam zmizely peníze ze sociálního fondu na důchody.!!!Kdyby se totiž peníze, právem náležející důchodcům současným i budoucím, nerozkradly a nepoužily na financování jiných věcí, mohlo být v systému při stávajícím stavu důchodců, i každoročnímu nárůstu, peněz dost až do roku 2040 i při pravidelném valorizování.V dnešní době vznikající deficit důchodů by se tak dal z těchto přebytků dorovnávat na dlouhé roky dopředu.Od sametového převratu slibovaly všechny vlády, že oddělí sociální fond od státního rozpočtu. Dodnes tak žádná z nich neučinila. Nebylo by totiž dostatek peněz na různé kamarádičky, zlaté padáky a další nekonečný odtok peněz z hromady, na kterou si dnešní a částečně i budoucí důchodci poctivě vydělali.Je třeba, aby někdo řekl pravdu a přestal mladé lidi štvát proti důchodcům. Ti si totiž na svůj důchod vydělali. Ono to ani jinak nešlo,protože pracovat bylo povinností, takže pracovat musel každý a tudíž dostával mzdu, ze které musel odvádět na důchodové zabezpečení určitou částku podle výše svých příjmů.Zarážející je ,že to evidentně nezajímá ani masmédia,která by měla osvětlit,jak to doopravdy z důchody je.V dnešní politické konstalaci to však nelze od zkorumpovaných masmédií očekávat.
Co budou blintat,až je budou věšet ???, Čtenář těch šmejdů.., 1.7.2012 19:58:00
..brekeke ODS ..UTEČOU VŠICHNI K ssO ?
Jurečko dej ODS lekci., Jsou to dacani., 1.7.2012 18:47:52
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 20:45:17
Jakou lekci bude dávat dacan dacanům ? Naše naděje je v tom, že se teď začnou vybíjet sami mezi sebou, už aby to bylo.
V ODS je samý nemrava., Válka., 1.7.2012 18:46:04
Sepsali to dobře, modří soudruzi., Anonym, 1.7.2012 18:37:03
Má to štábní kulturu jako za komunismu. Je vidět, že to ještě nezapomněli. Jako kdyby podepsali antichartu.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 18:44:18
Jenom si spletli Husáka s Nečasem.
Tuhne krev..?, Vitorio, 1.7.2012 17:37:28
ptám se komu. Pospíšil byl menší modrodacan mež ti velcí modrodacani. Jen uměl líp svými projevy ohlupovat. Jako všichni modrodacani - velká huba, krátké ruce a mozek? Do těch lebení není vidět jestli šedý nebo hnědý.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 20:50:36
Ty lebeně mají hlavně dutý.
K seznamu podpisů přidat ještě podporu z továren..., Dagmar Horváthová, 1.7.2012 17:12:27
tuhne krev, Anonym, 1.7.2012 17:07:41
Pane jo. To je titulek jak stehno. Stejně jako naše celá srandavláda.
TY SE ZBLÁZNILI, lada, 1.7.2012 16:54:22
Ten manifestační podpis na podporu Nečase mi připomíná podpis anticharty.To musí mít ODS PĚKNÝ BOBKY ,když se snižují k těmto totalitním trapnostem.No kdo není s námi je proti nám-ČEST PRÁCI-MAFIÁNI......
TY SE ZBLÁZNILI, lada, 1.7.2012 16:54:22
Ten manifestační podpis na podporu Nečase mi připomíná podpis anticharty.To musí mít ODS PĚKNÝ BOBKY ,když se snižují k těmto totalitním trapnostem.No kdo není s námi je proti nám-ČEST PRÁCI-MAFIÁNI......
TY SE ZBLÁZNILI, lada, 1.7.2012 16:53:09
Ten manifestační podpis na podporu Nečase mi připomíná podpis anticharty.To musí mít ODS PĚKNÝ BOBKY ,když se snižují k těmto totalitním trapnostem.No kdo není s námi je proti nám-ČEST PRÁCI-MAFIÁNI......
80 % Lidí se dle Burzovních statistik stále mýlí., Franta, 1.7.2012 16:04:06
Takže se doporučuje dělat to co nedělá většina a věřit tomu v co nevěří většina. Klasický případ : G.Bruno versus Lid. Pravdu měl G.Bruno. Ekvivalentně i zde : Vše co si myslí většina .....je blbost.
nezlehčujte tento případ v obou táborech,, anonym, 1.7.2012 15:44:26
přeci jenom to asi bude vážnější.K tomuto mně přivedl tah Přemysla Sobotky.Ten má čuch,kdy může získat výhody.Tedy,buď za 1/ cítí že v budoucnu bude Pospíšil po krachu vlády /nebo volbách/ v čele druhého proudu a tak bude u něho čekat odměnu,nebo, 2/ Cítí,jak může zabodovat u lidí,kteří se postavili za Pospíšila při volbě presidenta,když ani ODS,pro něho nebude v některých případech hlasovat,kyž i president Klaus veřejně podporuje Zemana. A proto že obojetník zná kam se postavit /třeba i v listopadu 89./ Víte jak s manželkou touží dostat se na hrad
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 18:13:32
Zajímavý názor, Přemysl Sobotka vždy věděl kam má jít. Nejdříve komunista s Vumlem, pak zavilý antikomunista, pak kovaný ODSák, Ten se neztratí.
NEČAS SE CHOVÁ JAKO DIKTÁTOR. ))))))))))))))))))))))))))))))))))), Anonym, 1.7.2012 14:47:41
Nekomu pry tuhne krev,budiz, Anonym, 1.7.2012 13:55:31
Jestli tomuhle chlapovi tuhne krev,tak Necas udelal dobre.I ten ilustracni obrazek je na leknuti.
Tuhne kurev, Anonym, 1.7.2012 13:24:36
TUHNE KREV!!, Pupik, 1.7.2012 11:36:21
Jééžišmarjá! To by ani Blesk nesvedl! Tak von ten hodnej pan Jurečko brání Pospíšila.. sakra kde mám ty kapesníky?
Slováci říkají, Ptačí chřipka, 1.7.2012 11:15:14
Nebude zo psa slanina,ani z vlka baranina.tak,že hodný ODSák prostě neexzistuje.Člověk by čekal,že když jsou tam samá pravice,že se dohodnou.Ale oni jsou jak nakažení besnotou,pořád se musí kousat.Tahle vláda je upadek všeho.
Pane Jurečko, Ruda, 1.7.2012 11:12:49
Proboha co to je za komedii? To chcete vypadat jako člověk který se nemá čeho bát? Průhledné..
Kde ten panák vzal to,že Pospíšila chválí i opozice., Ptačí chřipka, 1.7.2012 11:05:40
Vždyť Nečas nebo Pospíšil jsou pouze dvě větve jednoho stromu.Oba jsou skurvení modráci.Jen koukám jak se vlčí smečka ODS pere mezi sebou.S národem to nemá co dělat.
P.Jurečko..., Anonym, 1.7.2012 10:39:12
Sloužil jsem na Slovanech tam byl mjr.Jurečko-bezvadnej velitel,není to jeho syn?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:47:37
Myslíš, že bezvadnej velitel má syna bezvadnýho mafiána? :-)
Nevolič KSČM, Přítel, 1.7.2012 10:35:12
Po odvolání ministra Pospíšila jsem se rozhodl se svojí početnou rodinou nikdy a opravdu nikdy nevolit ODS.Bydlím u Blatné-do r.196O pod krajem Plzeňským.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Klauzewitz, 1.7.2012 11:11:37
I pozdní nabrání rozumu je nutnokvitovat jako rozumné nabrání rozumu a rozjasnění mysli
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:44:40
A před "odvoláním" Pospíšila jste měl důvod ODS volit ??? Opravdu kuriozní přemet!!!!!!
dfg, Jan, 1.7.2012 10:27:53
Je to jedna zlodějská pakáž. A arcilotra Ali - Bábu má na Hradě.
?, Anonym, 1.7.2012 10:18:22
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/jurecko-chystal-atentat-na-necase-ted-se-boji/
V chování komunistů se po listopadu 1989 nic nezměnilo, Anonym, 1.7.2012 10:14:19
jsou to pořád stejné prolhané a nedůvěryhodné kurvy, i kdyby se přebarvili na barvu hovna!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:50:42
Máte v tom vašem hodnocení poměně značný "hokej"! Ti, o kterých hovoříte nikdy žádnými komunisty nebyli !!!!!! Ti byli pouze "u komunistů"! Jako jsou dnes z nich "pravověrní" pravičáci, budou v případě potřeby - vyžádá-li si to jejich kariera, přísun peněz, postavení a pod. , "pravověrní" cokoliv !!! Je to stále stejný typ bezcharakterních gaunerů, kteří budou čímkoli, přinese-li jim to výhody!Takže žádní komunisté to nebyli !!
Neuvěřitelná masáž za Pospíšila pokračuje., Anonym, 1.7.2012 10:05:40
Lidé nechápou spíš důvod a způsob odvolání . Už je mi špatně z toho neustálého glorifikování člověka který neudělal téměř nic dobrého je druhým nejvyšším po Nečasovi v zločinném spolčení ODS a nyní z něj dělají mučedníka,největšího bojovníka proti korupci . Omlouvám se že jsem sprostý ale jděte už s tím zkurveným buzerantem konečně do prdele a přestaňte dělat z lidí voly !
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:18:54
Pospíšil je zástupný problém. Důvodem neustálého omílání jeho odvolání je zdůvodnění a až příliš okatá podobnost jednání soudruhů před listopadem! A je to dobře! Komunisté tak dali najevo, že žádná barva jejich pokřivené chraktery a nelidskost nezakryje!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:25:36
Máš pravdu žádný "bývalý" komunista neexistuje - jednou komunista vždy komunista a je jedno jak se převleče či přebarví .Nevyrovnali jsme se svou minulostí nyní se nám to vrací jako bumerang. Za to STBácké divadlo v 89 r. jsme zaplatili a ještě zaplatíme příliš krutou cenu.
OTEVŘETE LIDI OČI , Anonym, 1.7.2012 10:00:02
NEUSTÁLE SE MLUVÍ O MAFII, ALE BOHUŽEL..., MÁME TU MAFIE DVĚ.
Plzeňské PALERMO ! , Čevara, 1.7.2012 9:59:43
Nejvyšší výsadou je políbít Romanův prsten !
Bradáčová kope za Kalouska. Měla být nasazena za ono koryto nejvyššího pražského státního zástupce na Ratha a Top 09 ji tam teď nějak záhadně chce, David Rath for president, 1.7.2012 9:48:34
Pospíšil je Kalouskův muž. UŽ BY TO MĚLO BÝT SNAD VŠEM JASNÉ: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Kalousek-sokuje-Stihani-Parkanove-mohou-chtit-kmotri-Ti-co-odmitaji-Bradacovou-237778 _____________________________________________________________________ Proto to byl i podraz na Nečase, který záhy Pospíšila na to odvolal. Za vším hledejte Kalouska. Souvisí to i s kauzou Parkanový. Kalousek chce, aby nejvyšší pražský státní zástupce byl jeho člověk. Je to opět jen mezistranický boj se zrádci o koryta. Zcela běžný jev u nás. Rathem chtěli oslabit ČSSD a teď je tu boj mezi ODS a TOP 09. Pospíšil je zrádce pro ODS, který jen přihrává Kalouskovi. Kalousek chtěl dát Pospíšilovi ty chybějící prachy na ten jeho rezort, za který ho Nečas vyhodil. Proč asi Nečas Pospíšila vyhodil?
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:48:29
POSPÍŠIL A BRADÁČOVÁ MŮŽOU ZA TO ŽE DNES SLUŠNÉ ALE NAIVNÍ LIDI LIKVIDUJE EXEKUTORSKÁ MAFIE,ZAVŘÍT JE OBA AŽ ZČERNAJÍ., BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:47:57
MAFIÁN JUREČKO NAŘIZUJE ZEMANOVI A BRADÁČOVÉ KOHO ZAVŘÍT A KOHO MAJ CHRÁNIT,HNUS,HNUS,HNUS!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:47:27
EXEKUTOŘI MOHOU NIČIT LIDSKÉ OSUDY,PROTOŽE POSPÍŠIL,DVOŘÁKOVÁ,BRADÁČOVÁ,JIM DALI V ZÁKONĚ NEOMEZENOU MOC.HANBA,HANBA,HANBA!!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:46:44
JE TO HNUS ČESKÁ TELEVIZE NENÍ NEZÁVISLÁ,VYSÍLÁ V ŽOLDU PRAVDY A LÁSKY A BAKALY, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:46:18
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:45:48
BRADÁČOVÁ JE KOUPENÁ MODROU MAFÍÍ ZA FUNKCI VRCHNÍ STÁTNÍ ZÁSTUPKYNĚ, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:45:29
BRADÁČOVÁ JE KOUPENÁ MODROU MAFÍÍ ZA FUNKCI VRCHNÍ STÁTNÍ ZÁSTUPKYNĚ, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 9:45:29
zlodějičkove, pepino, 1.7.2012 9:38:13
jurečko už nebude mit nikde zastani proto mu vadi odvolany mafian pospišil kradou a z lidi si dělaji srandu maji politiku jako velky rodiny podnik a přou se o moc na narod serou a co my když nepokryjeme rodine naklady nic my politici vas mame v prdeli a proto narode u voleb jim to spočitame doufam že nejste ovce
hejtman, Otik, 1.7.2012 9:38:12
Pospišil je stejná svině jako Nečas,nechápu co udělal tak dobrého,je to jen pravicový trik jak odvrátit pozornost od Kalouska a ty přiblblý zpěvačky a udělat Pospišila hejtmanem nic víc a nejhorší je že to zase lidi žerou...
Jestli to nebude trochu celé jinak...., Peter Beran, 1.7.2012 9:32:35
Proč Klaus podepsal bez skrupulí Pospíšilovo odvolání? V době zvýšeného odhalování nezákonných praktik našich politiků, v době kdy se vrátil do politiky malý Napoleon Bárta, který je s Klausem v prapodivné symbióze a kdy hrozí že pád jednoho politika strhne lavinu, kdy Kalousek křičí o honu na čarodějnice dříve než se skutečně něco začne dít? Co když je tím kdo vadí někomu právě Nečas a jeho vláda spolu s Presidentem? Nemá být to odvolání pouze zastírací manévr? Pospíšilovi osobně to odvolání může přijít pouze vhod, s jeho znalostmi české justice ho vezmou všude a nebo dostane za čas hezkou a dobře placenou trafiku.
ODS dělá všechno možné i nemožné aby se sama zrušila!, Pašalík, 1.7.2012 9:31:57
Pana Pospíšila mi líto není.Byl spolutvůrcem mafiánského řízení ODS a tento systém jej vyvrhl.Mohl dopadnout i hůře jako řada skalních komunistů co je Gottwald nechal postřílet a oni debilové ještě před popravou volali ať žije KSČ. I pan Pospíšil volá ať žije ODS a za tuto stranu která jej kopla do řiti bude kandidovat na hejtmana. Vše již tady bylo, vše se jen opakuje.ODS již není pomoci a těch pár hlasů jejich funkcionářů nedosáhne při volbách ani 0,5%. To samé Kalousek loupežník v našich peněženkách. Aby zakryl průser s Vlastičkou vhodil na ODS průser s Pospíšilem a bude řvát že za tím stojí kmotři z ODS kteří nechtějí tu Bradáčovou na vrchním státním zastupitelství. Já se domnívám že ten průser Pospíšila nám ještě neřekli. Když hradní pán za 35 minut podepíše a někdy i týden nepodepíše,vždy vyhozeného ministra přijmul a Pospíšila nepřijmul je to podivné.Možná příkaz od někoho kdo řídí Klause i Nečase nebo připravované spiknutí v ODS pod heslem Nečas ven a Pospíšil bude premiérem. Ale ono se to vykecá u nás se všechno vykecá.
Jen se požerte navzájem, Pospíšila nelituji hlasoval pro, Anonym, 1.7.2012 9:30:06
veškeré deformy, nevystoupil účinně proti "nenažraným exekutorům", zprznil občanský zákoník, atd., atd.,...
ods, starysup, 1.7.2012 9:27:43
anticharta v podání gaunerů z ods...tomu se musí člověk jen smutně smát co se děje v naší zemi a jak ji gauneři, svazáci a lidovec kalousek dovedli do prdele...v civilizaci by z krymu hned tak nevylezli...toto je možné pouze v socialistickém kapitalismu:kapitalisticky mluvit socialisticky krást!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 9:31:52
to je slib věrnosti "Timurovi a jeho partě"..... něco mi to připomíná.
to je seznámek :) :) :), Anonym, 1.7.2012 9:26:02
tyhle pověsit Miroslava Němcová, 1. místopředsedkyně ODS Alexandr Vondra, místopředseda ODS Pavel Blažek, místopředseda ODS Pavel Drobil, místopředseda ODS Richard Svoboda, předseda senátorského klubu ODS Zbyněk Stanjura, předseda poslaneckého klubu ODS a předseda regionálního sdružení ODS v Moravskoslezském kraji Jan Zahradil, předseda europoslaneckého klubu ODS Tomáš Chalupa, ministr životního prostředí Petr Bendl, ministr zemědělství a předseda regionálního sdružení ODS ve Středočeském kraji Jan Čechlovský, předseda regionálního sdružení ODS v Pardubickém kraji Jiří Kadrnka, předseda regionálního sdružení ODS v Jihomoravském kraji Robert Knobloch, předseda regionálního sdružení ODS v Olomouckém kraji Martin Kuba, předseda regionálního sdružení ODS v Jihočeském kraji Jan Kubata, předseda regionálního sdružení ODS v Ústeckém kraji Libor Lukáš, předseda regionálního sdružení ODS ve Zlínském kraji Ivo Strejček, předseda regionálního sdružení ODS v kraji Vysočina Bohuslav Svoboda, předseda regionálního sdružení ODS v hl. m. Praze Jiří Vaněček, předseda regionálního sdružení ODS v Karlovarském kraji
jakoby, Klauzewitz, 1.7.2012 9:13:03
modré média dělalyz Pospy modrého gaunera mučedníka, zajímavý je spíše ten přehled kdo se podepsali pod to Toljovo prohlášení, téměř jeden zloděj vedle druhého, na ten přehled když se člověk podívá tak si musí s chutí odplivnout, jak tito halzli chtějí mentorovat ne jednoho modrého gaunera, když se Toljovi začalo zdát, že málo táhne za jeden zlodějský provaz, ale oni chtějí po celé společnosti aby skákala jak tito gauneři pískají, včetně policie a justice, ti by chtěli vládnout jako normalizační bolševici, se všemi výhodami a navíc nemozenou zlodějnou ve financích a vy ostatní držte huby.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Pavel, 1.7.2012 9:25:55
...jo ,ten seznam to je sila,jeden zlodej a bezcharakterni hajzl vedle druheho
Lidi,zbystřete, AAA, 1.7.2012 9:06:17
pokaždé,když nás začnou krmit další "superkauzou",která stejně vyšumí.Zajímejte se,co se mezitím děje v zákulisí.Jakou sviňárnu na nás zas potichu upečou a ani si toho kvůli Pospíšilům,Jurečků a Parkanovým nevšimneme a pak se budem jen divit.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:46:27
Přesně tak!!! Každá kauza předhozená davu ovcí má ovce zabavit, aby nezjistily, co se vaří pod pokličkou za hnusárny proti nim.
nejde o to, kdo z této zločinecké vlády bude odvolán a kdo jmenován., j, 1.7.2012 9:05:14
Jde o to, aby všichni, co nejrychleji, než nadělají další nezvratné škody, skončili za mřížemi.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 9:32:52
100% souhlas.
to jsou tahanie místních "kmotrů" a zástupci globalistické kabbaly - nejvíce za teplou figurku pospíšila kvičí pravdoláskaři, Anonym, 1.7.2012 9:02:56
Máte pravdu Pane Jurečko, je to jako vražda, V ODS jsou na to zvyklí. , Radovan II, 1.7.2012 8:51:13
Proto nepochopím inteligentní občany co volí ODS, buď jsou také kmotři a nebo tak velmi naivní !!! POctivý občan, co nekrade, netuneluje a nepodvádí přece ODS na nic nepotřebuje, jedině, že by chtěl nějaké koryto a to pak není inteligentní. Ti co nás řídí musí skončit,není tu žádná demokrcie, když se někdo ozve proti špinavostem a bordelu, udělají z něho zakukleného komunistu.Občané typu Štětiny, Bendy, Štastného,a dalších podceňují inteligenci Českého národa. Ti by v politice už dávno neměli být.Stali se z nich "Stalinisté" a veškerou moc soustředili do svých rukou. Takové nepoctivci řídí 10 milionů Čechů.A bohužel jsou to většinou Pražáci, máte v Praze asi velmi špatnou vodu,když dovede jejich mozky nakazit nemocí falše, nepoctivostí, podvodů a lhaní a to samé platí pro jejich zblblé voliče. Nebude lepší závést Prahu hnojem ??? Ti poctiví ať utečou.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, anonymous, 1.7.2012 9:09:57
Většina politiků dojíždí do Prahy.Jsou náplavou.
Největší škody, Skaláček, 1.7.2012 8:45:49
Kolik pak je těch kmotrů,kteří tak strašně škodí?Je vidět,že jsou to schopní lidé,kteří vládnou za naše zprofanované a zcela neschopné politiky.Ti nejvíce kradou.Nestálo by za to zkusit přesvědčit ty kmotry aby se ujmuli vlády legálně.Jsou bohatí a je jich určitě méně než 200 + 80 volených,kteří přišli do politiky s jediným cílem a to nahrabat co nejvíce.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 12:09:43
To jako že by se pak kmotři se žádným politikem nedělili o odkloněné finance ze státního rozpočtu???
Nevim proč lidé tolik pláčí pro, Pospíšila, 1.7.2012 8:45:04
Všichni snad zapomínají,že byl Pospíšil místopředsedou ODS. Zákonitě věděl co se děje a proto proč ten pláč? Strana,která lidem jenom škodí a z bohatého státu udělala jen montovnu s mnoha nezaměstnanými a zničenými lidmi, nejde reformovat. Pro vlastní zájmy jednotlivců nemá čas vládnout ve prospěch země. Měli bychom mít naopak radost,že si kopou vlastní hrob. Topka by zase vládnou chtěla,ale Kalousek se svými 22 letitými zlodějinami zákonitě spěje ke stejnému konci. Lidé již nejsou tak hloupí,aby věřili všemu co se jim denně nalhává. Je jen dobře,že se policisti trochu vysmekli a snad opravdu chtějí pozavírat pár těch největších zlodějů,bude jen ku prospěchu věci a nás všech.
Největší škody, Skaláček, 1.7.2012 8:44:14
Kolik pak je těch kmotrů,kteří tak strašně škodí?Je vidět,že jsou to schopní lidé,kteří vládnou za naše zprofanované a zcela neschopné politiky.Ti nejvíce kradou.Nestálo by za to zkusit přesvědčit ty kmotry aby se ujmuli vlády legálně.Jsou bohatí a je jich určitě méně než 200 + 80 volených,kteří přišli do politiky s jediným cílem a to nahrbat co nejvíce.
V článku uvedený seznam funkcionářů ODS .., Naštvaný občan, 1.7.2012 8:43:58
Uvedený seznam je skutečně, ale skutečně možno použít, jako seznam korupčníků a darebáků první třídy, doufejme, že si toho naše policie povšimne a probere to pěkně po řadě.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Pavel, 1.7.2012 9:28:45
Neboj! Az prijde cas...!
Já bych spíš řekl,, Florian, 1.7.2012 8:43:43
že tenhle típek je spíš nemocný a potřebuje vyšetřit u chocholouška!
Bratře kmotře, už nepatříš k vyvoleným, Jeremy, 1.7.2012 8:41:48
teď tě čeká tobogán do chudoby Czechcongu....
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:37:23
POSPÍŠILA A BRADÁČOVOU SI VODÍ JAK MARIONETY PLZEŇSKÝ KMOTR JUREČKO,JE TO VÁLKA KMOTRŮ A PROHNILÝCH PROTI PROHNILÝM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:36:58
POSPÍŠIL A BRADÁČOVÁ MŮŽOU ZA TO ŽE DNES SLUŠNÉ ALE NAIVNÍ LIDI LIKVIDUJE EXEKUTORSKÁ MAFIE,ZAVŘÍT JE OBA AŽ ZČERNAJÍ., BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:35:45
MAFIÁN JUREČKO NAŘIZUJE ZEMANOVI A BRADÁČOVÉ KOHO ZAVŘÍT A KOHO MAJ CHRÁNIT,HNUS,HNUS,HNUS!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:35:15
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:34:50
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Obyčejný občan, 1.7.2012 8:45:34
Uvedený seznam může být naší policii velmi užitečný !
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 8:34:50
t, Anonym, 1.7.2012 8:33:51
Proč to nepodepsal BORIS ŠŤASTNÝ, když je to právě on, kdo zajistil koordinaci Klause a Nečase ohledně odvolání Jiřího Pospíšila, že by chtěl zůstat v pozadí a tvářit se nestranně.
Přemek Sobotka , Anonym, 1.7.2012 8:13:16
toho času kandidát na presidenta k vůli Pospíšilovi taky asi nespí. Podívejte se na ty jeho kruhy pod očima. Musí to být z gruntu hodný člověk, když ještě nepodepsal a ostatní už podepsali. Určitě na něho tlačili stylem podepiš, ostatní také podepsali, ale on se nedal a ještě si s premierem promluví!!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 9:04:25
Pharmisal Subodka (tak se jmenuje v jeho milovaném israeli) to má z chlastu - a přitom chlastá samé drahé výběrové košér chlasty
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 8:18:23
Od Přemysla Sobotky je to předvolební tah!! Chce být volen za prezidenta!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 8:35:57
Nesmysl - ten ví, že nemá šanci. Jen chce zločinecké ODS vyplýtvat nějaké ty peníze, které ji pak budou chybět v dalších volbách. Nečas a Drobil mu asi žádné peníze na kampaň nyní nedají. Bude to ještě zajímavé.
Čas se zastavil, hlasy ptáků ztichly, Země se přestala otáčet...., Václav K., 1.7.2012 8:12:53
Jen klid.Oni si modří chlapci z trojkoalice moc neublíží, vždyť už jim věří jen lumpové (vědí proč),jejich vděční lokajové (ti to mají povinné) a idioti (ti neví vůbec nic).Problém je v tom, že jich stále ještě je ve společnosti hodně a mají moc peněz a tím i obrovskou moc.
pozor!!!!, Anonym, 1.7.2012 8:11:30
Toto koluje: Začátkem příštího týdne se bude v poslanecké sněmovně hlasovat o tzv. "narovnání s církvemi". Pokud sněmovna návrh schválí, bude to stát každého z nás 160 000 Kč, nemluvňata a důchodce nevyjímaje. Katolická církev si nárokuje majetek ve výši 160 000 000 000 Kč (čti: stošedesát miliard!!!), jehož vlastnictví odmítá doložit dokumenty o jeho nabytí (zejména proto, že je nemá). To, že majetek, který měla, získala pomoci desátku, křížových výprav a jiných "sexy" praktik asi nemá cenu zmiňovat. Od roku 1420 dodnes tzv. církevní majetek nepatřil církvi, ale panovníkovi, resp. státu. Vláda Petra Nečase se rozhodla darovat v tichosti a v mediálním stínu aféry Davida Ratha právnické osobě, jejímž vlastníkem je jiný stát - Vatikán - cca 1% území ČR a finanční kompenzaci ve výši podstatné části státního rozpočtu. Takový čin lze povazovat za VLASTIZRADU. V případě, že návrh bude schválen 101 hlasy, bude jedno zvednutí ruky mít hodnotu cca 1,6 miliardy Kč!!! Budete takového poslance volit i po té? Pokud to tedy nechcete platit ze své kapsy, co nejrychleji šiřte tento mail a informace v něm obsažené. Veřejné mínění má velkou hodnotu - když, ne teď, určitě u voleb...
průzkumný balonek, holtr, 1.7.2012 8:09:04
kmotří, zkoušejí co veřejnost vydrží, kolik zlodějen vydržme, kolik Vondrů, Rathu ,Janoušku, Nečasů a podobné vereže s námi nepohne, před volbama je jasné , že si mohou dovolit všechno a odpověd - lidí - nepůjdou k volbám - ale znám učinější variantu volit k o m u n i s t y - jednu jistotu máte horší už to nebude, a že by vládni garnituru pzavirali do jednoho o tom nepochybujte, podle hesla raději zaviřít jednoho neviného, než pustit jednoho grázla na svobodu
Nechci, anonymous, 1.7.2012 8:08:07
obhajovat Pospíšila.Ale způsob jeho odvolání je podle mne za hranicí slušnosti.Nečas má jistě právo odvolat ministra.Ale ta rychlost,nic neříci svým nejbližším spolupracovníkům (Peake se to dozvěděla sms)a to opravdu pitomé zdůvodnění,vyvolává řadu dohadů.
Když se tento grázl se zastává Pospíšila, tak asi Nečas udělal správně., Frank, 1.7.2012 8:07:18
Kmotr Jurečko ztrácí vliv, tak mu tuhne krev.
frakční boj uvnitř ODS, petrpep, 1.7.2012 7:49:54
mně osobně připomínají šachy Nečas-Pospíšil. Příznivec či snad mecenáš Pospíšila Roman Jurečko minulý týden prohlásil, že si dojde do Strakovy akademie za Nečasem, aby své kroky vysvětlil. No to je dobré, to už je jako v Africe, kde nějaký major sebral 6 tanků, obsadil prezidentský palác a bylo hotovo. Roman Jurečko človšk s výrazem starého poctivce by se toho ujal. Vůbec se nezastávám P.Nečase, považuji jej za nejslabšího premiera od předání moci v r.1989, ale když demonstrovali lidé v dubnu na Václaváku, pro mnoho koaličních to byla luza. Ti, co demonstrovali pro Pospíšila (mají na to právo,jako ti v dubnu) jsou na druhou stranu asi slušní lidé vč. majora Romana Jurečka
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 8:19:09
Jakéjpak frakční boj. Všichni si tam pomáhají, aby to vypadalo, že mají různé názora a jsou tam i dobří, ale všichni mají jedinný zajem, aby se ta mašina na gigantické rozkrádání republiky pod jménem ODS nezastavila.
Jurečko se zastává Jiřiny? V tom případě bylo její odvolání správné., hergot, 1.7.2012 7:33:37
Revoluce islandského typu může být, bude-li si to přát český lid !, Jiří Bezák, 1.7.2012 7:25:37
NECENZUROVANÉ INFORMACE, Jiří Bezák, 30.6.2012 18:37:08 http://cas-na-zmeny.webnode.cz/
Jurečkovi a spol padla další figura, ŠACHMAT, 1.7.2012 7:25:03
Jurečko, Pospíšil, Nečas, Klaus - všichni z ODS - tam musej bejt tlaky jak po fazolích...
pospa i ovar jsou u mafie, tzhg, 1.7.2012 7:15:48
a tak to chodí - velký sežere malého, pospa není ani náhodou anděl- nevadila vesecká ,katar. princ, exekuce ,jež nemají v civilizovaném světě obdobu , nevadí mu kolik lidí si kvůli těmto bestialitám vzalo život , šlo pod most a u všech šílených asociálních hlasování tento hoch byl i když věděl , že miliardy se rozkrádají
Chudinka Pospíšil! Taková nespravedlnost! Novinář Václav Ivánek píše, že chodil mezi disidenty už jako 13 letý kluk!, Anonym, 1.7.2012 6:58:05
Takový zasloužilý "disident" a teď vyhazov! Vzpamatujte se, lidi! Když se někoho zastane plzeňský Jurečko, tak je to darebák stoprocentní. A ty lži o jeho disidentství, to je už vrchol!
V ODS vypukl kanibalismus. Perte se a žerte se!!!!!!, Anonym, 1.7.2012 6:54:59
Jen je nechte, Malý Vlk, 1.7.2012 6:43:05
oni se požerou navzájem. Jeden bastard se bije za bastarda druhého, protože ho třetí bastard zbavil funkce.
Co je tohle zase za čůráka?, Honza 6666, 1.7.2012 6:23:42
Nadlidé jsou i na krajích a v regionálních organizacích, Anonym, 1.7.2012 6:01:24
napříč "politickým spektrem". Včetně ČSSD a KSČM.Jsou to polobozi, kteří však po smrti budou naházeni do černých pytlů a spálení nebo je sežerou červi v zemi.
Re: Mě připadá Roman jako nadčlověk ! , Čevara, 1.7.2012 0:01:46 , Anonym, 1.7.2012 5:57:23
A nejen Roman, ale všichni členové ODS (i bývalí) a jejich odnoží jako je třeba TOP09 (kokot Kalousek, kníže Hajaja, a další). Bývalý guru VV Bárta-Napoleón.Atd,atd,atd.Vyjímku v této sebrace tvoří exoti. A.Vondra, V.Parchantová nebo M.Němcová.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Pavel, 1.7.2012 9:54:22
Mne pripada jako zlodej
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1927-ci-loutka-je-pospisil-.aspx, Anonym, 1.7.2012 5:41:25
Čí loutka je Pospíšil - parazitických globalistů obřezaných pravdoláskařů
Je vidět,že soudruzi maj ty petice stále v krvi., Rasista, 1.7.2012 5:35:02
VELEDŮLEŽITÉ - RYCHLE ŠÍŘIT DÁLE...., Anonym, 1.7.2012 4:53:25
Začátkem příštího týdne se bude v poslanecké sněmovně hlasovat o tzv. "narovnání s církvemi". ---- Pokud sněmovna návrh schválí, bude to stát každého z nás 160 000 Kč, nemluvňata a důchodce nevyjímaje. ---- Katolická církev si nárokuje majetek ve výši 160 000 000 000 Kč (čti: stošedesát miliard!!!), jehož vlastnictví odmítá doložit dokumenty o jeho nabytí (zejména proto, že je nemá). ---- To, že majetek, který měla, získala pomoci desátku, křížových výprav a jiných "sexy" praktik asi nemá cenu zmiňovat. Od roku 1420 dodnes tzv. církevní majetek nepatřil církvi, ale panovníkovi, resp. státu. ---- Vláda Petra Nečase se rozhodla darovat v tichosti a v mediálním stínu aféry Davida Ratha právnické osobě, jejímž vlastníkem je jiný stát - Vatikán - cca 1% území ČR a finanční kompenzaci ve výši podstatné části státního rozpočtu. ---- Takový čin lze povazovat za VLASTIZRADU. ---- V případě, že návrh bude schválen 101 hlasy, bude jedno zvednutí ruky mít hodnotu cca 1,6 miliardy Kč!!! ---- Budete takového poslance volit i po té? ---- Pokud to tedy nechcete platit ze své kapsy, co nejrychleji šiřte tento mail a informace v něm obsažené Veřejné mínění má velkou hodnotu - když, ne teď, určitě u voleb... ---- I TY, KTERÝ NIKDY NIC NEPOSÍLÁŠ DÁLE, PROSÍM TĚ, TEĎ UDĚLEJ VÝJIMKU, DÍKY !!!!!!! ---- Tato nehorázná krádež a vlastizrada nejspíše zase projde, potom, co schválili ESM, už se nedá spoléhat na elementární přítomnost zdravého rozumu ve většině poslanců a senátorů. Toto je vlastizrada v přímém slova smyslu a v přímém přenosu před našima očima. Uvědomují si to poslanci?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Ferdoš, 1.7.2012 6:51:32
CÍRKEVNÍ RESTITUCE SCHVÁLILO-52 poslanců ODS,41 poslanců TOP 09,7 přeběhlíků v žoldu,pana Šťovíčka také v žoldu,pana Doktora všichni kdo sledují HP ví o koho jde.Ale to nejlepší na konec Pan Petráň a Chaloupka vyšetřovaní kvůli podezření z korupce a lahůdka pan Bém alias kolibřík.A jakou vládu podpořili? Většina ministrů bez kvalifikace pro své posty.Vondra a Drábek v podezření z machinací s veřejnými prostředky.Kuba podezřelý co by kmotr z jihu Čech atd.A pan premiér?Hadra a tragikomická postava připomínající pomateného krále z pohádky "Pyšná princezna"Myslím , že tohle si už občané ČR nezaslouží a doufám,že v příštích volbách jim to zpočítají.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, směr jih, 1.7.2012 5:07:03
opravte si tu chybu, je to 16 000 Kč, tento údaj se objevil na OM, ale je chybný. Stošedesát miliard děleno deset milionů je šestnáct tisíc!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 5:43:12
když je jen 20% obyvatel produktivních, znásob to pěti - a to uzemí podstoupené vatikánu je šílenost
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, směr jih, 1.7.2012 9:33:25
v textu je včetně nemluvňat. Nesouhlasím z restitucemi jak jsou předkládány, ale vadí mi i hrubá chyba v dělení :o)
Ten prilozeny seznam grazlu z ODS je dobre si pamatovat..., xyz, 1.7.2012 2:14:44
NEJLEPSI MINISTR ROZPOCTOVE ZODPOVEDNOSTI - KDEPAK UDELAL CHYBU?, Anonym, 1.7.2012 1:05:24
Ještě vr. 2008 byl deficit státního rozpoctu -19,4 mld. Kč. Nicmene behem odchodu ze své funkce ministra financí r. 2009 Miroslav Kalousek nápadně rychle ukončil nekolik mnohamiliardovych sporu mezi ČR ktere odkoupila švýcarská firma SPB Konsorcium za 40 a 80 mld.Kč. Dale Kalousek rychle "odškodnil" Nomuru - 3,6 mld. Kč. Podobně rychle byly ukonceny spory mezi CR a hutěmi Arcelor Mittal (bývalá Nová huť) a Evraz (bývalé Vítkovice Steel). Po těchto machinacích Miroslav Kalousek při předávání funkce ministra financí svému nástupci Janotovi ve Fischerově vládě oznámil, že státní deficit vzrostl na -150 mld. Kč a v červenci téhož roku to bylo jiz -209 mld. Kč!!!
POSPÍŠIL A BRADÁČOVÁ MŮŽOU ZA TO ŽE DNES SLUŠNÉ ALE NAIVNÍ LIDI LIKVIDUJE EXEKUTORSKÁ MAFIE,ZAVŘÍT JE OBA AŽ ZČERNAJÍ., BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 0:34:27
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 0:34:03
MAFIÁN JUREČKO NAŘIZUJE ZEMANOVI A BRADÁČOVÉ KOHO ZAVŘÍT A KOHO MAJ CHRÁNIT,HNUS,HNUS,HNUS!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 0:33:32
BRADÁČOVÁ JEDE S MODROU MAFÍÍ ZA SLIB ŽE BUDE VRCHNÍ STÁTNÍ ZÁSTUPKYNĚ, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 0:32:58
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 1.7.2012 0:31:27
Zastavily se i erupce na Slunci,, Ferenc, 1.7.2012 0:26:08
když se k odvolání Pospíšila vyjádřil plzeňský kmotr.Lidem této země už nelze pomoci, teď už jen nahrbit a táhnout tu těžkou káru pořád do kopce.
Peníze nesmrdí nikomu. Všichni co byli u vesla hrabali osto šest a takové, ožebračený občan, 1.7.2012 0:22:40
Vlastičce se podařilo zůstat v politice 22 let, za chvíli půjde do důchodu s pěkným majetkem i Němcovka, Kalousek a další. Hezky nás oblbuje vláda "rozpočtové sviňárny", ale aby se karta neotočila proti nim, tak stáhli ministra spravedlnosti. Tady už zbývá jen jedno, nečekat do voleb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chléb a hry, Abeles, 1.7.2012 0:18:43
Tohle taktiku používali už ve starém Římě. Zatímco nám tady média servírují jednou Ratha, podruhé Parkanovou, teď zase Pospíšila, mezitím poslali modří chlapci ( pro myslící lidi jsou strany trojkoalice jen odnože ODS) 350 mld do Bruselu a 200 mld ideově spřízněným flanďákům. Který obrprůser bude následovat teď.Že by zastavení evropských dotací do definitivně profláknutého Kmotrostánu ?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 4:56:47
VRTĚTI PSEM - Vlastizrada byla spáchána "českou" vládou před měsícem, když izraelská vláda přijela do Prahy podepisovat smlouvy o leteckém mostu a bytové výstavbě pro židovskou invazi po zahájení agrese proti Peršanům. To jak sionisti vycestovali ve vládní sestavě do Prahy nemá v mezinárodní diplomacii obdoby - NEMÁ OBDOBY!!! Co tady "zařizovali"???
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 10:55:15
Jakl,Bobošiková,Vandas....toto jsou jediní které je třeba podpořit v kandidatuře na prezidenta...ostatní Dlouhy,Zeman,Dinsbier,Švejnar,Fišer,kniže,nesmí byt nikdo z nich zvolen...to by byl konec Čech,Moravy,Slezka.....
jeden mafiánský klan požírá druhý mafiánský klan a prase bestie Kalousek se chláme , Anonym, 1.7.2012 0:17:19
boj mafiánských klanů Pospíšil-Jurečko VS Nečas-Janoušek -Kalousek masmedia vydávají za boj dobra se zlem jenže pravice = justiční mafie ,zlo ,špína, Anonym, 1.7.2012 0:16:41
mafiánské prase Kalousek CASA je vysmáté
modrá špína zločinců pracovat nebude ,krást to by jim šlo,ještě umí zadlužovat a devastovat ekonomiku, Anonym, 1.7.2012 0:16:11
česká pravice je špína, špína, špína, špína a modrý zločinecký hnus ,bezpáteřní amorální bestie zločinců,justiční mafie ,exekutorské mafie, Anonym, 1.7.2012 0:15:55
blesk.cz/clanek/zpravy-politika/177111/pospisiluv-muz-chtel-vysetrovat-necase-tvrdi-insider.html 8-o8-o, Anonym, 1.7.2012 0:15:34
zločinecká bestie Nečas zasáhla
Taky já podporuji Petra Nečase, Radžív M. Sinha, 1.7.2012 0:06:52
My, sponsoři ODS z Mauricia pozorně sledujeme vládu rozpočtové zodpovědnosti v jejím úspěšném boji proti korupci. Každý večer si říkám, výborně Petře, pokračuj a nenech se od svého poslání odradit.
I já připojuji svůj podpis a podporuji pana premiéra, Lájos Bács, 1.7.2012 0:04:06
Lájos Bács, Maďar, sponsor ODS, bohužel už mrtvý
Mě připadá Roman jako nadčlověk ! , Čevara, 1.7.2012 0:01:46
V archivu jsem viděl jak za protektorátu stoupal do nějaké budovy velitelství v Prostějově R.Heydrych po širokém schodišti a z té fotky je cítit, že stoupal nadčlověk. Je na taky potulný pes a ten se evidentně ani nehne. Celá krajina stojí v pozoru ! I slepice.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 1.7.2012 0:37:48
Nietzscheho nadčlověk je o něčem úplně jiném. Tohle je nabubřelý hajzl, navoněná nula, která si svou frustraci kompenzuje okrádáním druhých a nafukováním se nad nimi. Je to ubožák, který nemá na nic jiného. Je to jen neschopný křivák schopný pouze všech podrazů. Tak pravil Zarathustra
BANDA LUMPŮ, AngelaN., 30.6.2012 23:46:10
Vidíte tu bandu, Němcovou jsem slyšela v TV jak bylá překvapená odvoláním Pospíšila a jak byla s jeho prací spokojená, a podívejte se co podepíše a ni nemrkne. To je stejný jako když Jirásková a Brodský podepsali v Vinohradským divadle pamflet,aby co nejpřísěni potrestal režim Štěpničkovou. Po sametce se vymlouvali, že byli mladí a moc blbí, asi zůstali a mají "skvělý" následovatele.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 1.7.2012 0:17:29
Kdyby nám BIS ukázala pavouky o provázané st. správě s politiky jejich rodinnými príslušníky a kamarádíčky. Kde všude sedí a jsou dobře placeni z eráru, tak by daňoví poplatníci nestačili zírat na co všechno platí daně a poplatky a jak jsou z toho podepisovači dobře živi. Pak by se přestali poplatníci divit tomu co předvádí a proč nejsou ochotni odstoupit. Tak dobře vybudované chobotnice, to si nechtějí nechat vzít - 20 let na nich pilně pracují.
JEDINĚ RUDÁ MAFIE UDĚLÁ POPŘÁDEK S MODROU MAFIÍ ! , Čevara, 30.6.2012 23:41:46
Proč by měli krást miliardy pořád ti stejní ? Ať si pro změnu nakradou také soudruzi ! No, oni si už za Stanislava Grosse nakradli, ale málo ! A MY ovčané se musíme uskromnit a poctivě makat, aby na to byly prachy ! A je to !
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Eda, 1.7.2012 0:10:26
Ty kopeš za modré z blbosti nebo v těch jejich lumpárnách lítáš taky?
Už je té šaškárny příliš, AAA, 30.6.2012 23:39:53
Copak nám asi v tom reji mediálních blábolů uniklo?Jakoupak sviňárnu nám zas vláda za zády provedla?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:49:33
Lid se baví jejich skandály a oni stále vládnou a penězovody fungují. Každý den je dobrý a lidu to možná i vydrží do příštích voleb. Stále si jedou po svém a deformy běží ... Hodlají rozebrat úplně všechno.
to ma od boha, Anonym, 30.6.2012 23:38:58
rika mu otce a maji se spolu radi
Premiér se dozvěděl o odvolání Pospíšila až na hradě., Anonym, 30.6.2012 23:37:18
Nikoliv premiér Nečas, ale prezident Klaus nařídil odvolání Pospíšila. Důvod ? Vyšetřování firmy Key Investments pokročilo tak daleko, že již nebylo možné s Pospíšilem počítat. Pospíšil byl hlavou už dlouho jinde. Tlak z Plzně, štěpení ODS, nabídka Medy Mládkové. ODS již není ta stará - Klausova a mladá - Topolánkova. Silně rezonuje třetí proud, který má snahu stranu mediálně zachraňovat. Mediální záchrana znamená nutnost se distancovat od předchozích dvou proudů. Kauza Key Investments je gigantický průšvih, protože na jejím konci hledejme zločinná spolčení a velezradu. To Klausovi došla trpělivost !!! Pospíšil musí ven. Je neschopný a možná již nevěří naší věci. Nahraďte ho ihned pořádným kalibrem. P.S.:Třeba Judr. prodal svůj podíl v Key Investments, kde každý vyvolený politik má možnost přes odklánění erárních peněz si na důchod "spořit", ale hned na to zároveň musí "držet hubu a krok". Policie se už dostala asi hodně blízko. To vysvětluje, proč Klaus ihned souhlasil. Ono to totiž bylo obrázeně.
sebevražda, Tuhne krev, 30.6.2012 23:35:54
A co ta sebranka kokotů dělá pro lidi? Jen se před nimi ztrapňují a vůbec jim nevadí, že si dobře žijí jak paraziti za cenu ožebračení miliónů potřebných!!! Jak hnusné!!! To je lidská humanita, fuj! Každé ráno se na sebe ksichtí podívejte do zrcadla, ať vidíte, co jste zač! Jak jste pro tu chátru důležití!
FAKT JE ZE JURECKO VYPADA CELKEM NORMALNE -SKORO VSICHNI OSTATNI KMOTRI VYPADAJI JAKO KDYBY UTEKLI ZE ZVLASTNI SKOLY... , Anonym, 30.6.2012 23:35:38
podpora předsedovi, divadelník, 30.6.2012 23:32:27
Není to tak dlouho co někteří z členů vedení ODS takovým způsobem podpořili p. Topolánka. A dnes mu nepohou přijít na jméno. Zvláště to platí o nejoblíbenější političce ODS - pí Němcové. To podpořila doposud všechny předsedy. Proto se vyšplhala tak vysoko a brečela když ji kdysi na jednom sjezdu ODS nezvolili ani do vedení. Děkuji pěkně za ten charakter. Pokud je z toho nějaké poučení - nečiním si nárok na věšťbu - když pana předsedu takto podpořili vždy brzy padl. Jen mám obavy, pokud se tak stane, že vyberou ze svých členů ještě někoho méně schopného. I když se to zdá nemožné.
Členové ODS schvalují sami neví co. Ale co od nich čekat jiného. Jsou zvyklí z KSČ chartu taky nikdo nečetl a vystoupili jednohlasně., anonym, 30.6.2012 23:32:08
SPISE TUHNOU ODSaci VZRUSUJE JE ZE SE JIM TO OPET DARI HRNOUT POD KOBEREC V MILIARDACH - TAK JSOU VZRUSENIM CELY ZTUHLY , Anonym, 30.6.2012 23:31:58
Takové a podobné petice, Brblal, 30.6.2012 23:31:48
známe z dob předlistopadových: "My,pracující té a té továrny,celý kolektiv žádáme o potrestání......."V takovém duchu je sepsán tento pamflet.Ano,tihle modří kmotři nemohou zapomenout na totalitní dobu a uchylují se ke stejným prostředkům.Zajímavé,jak jsou špičky ODS jednotni /čest výjimce Sobotkově/.Hlasují jako jeden muž a takto prohlasovávají i zákony škodící lidem a státu.Nečas má výchovu otce STBáka a tuneldědek něco podobného.Za O D S atuto vláduse stydím,o Klausovi vypovídá jeho čorka v přímém přenosu.
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:31:31
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:30:40
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:30:18
Žbrunda jak za starých časů!, czmiri, 30.6.2012 23:29:17
Teď už zbývají jen komise: "Jaký byl váš vztah k odvolání ministra Pospíšila??" - a stará dobrá výměna stranických legitimací. (Vysvětlení pro mládež: při výměně stranických legitimací je všem komunistům sebrali, ale jen některým dali nové. Ti, co nedostali další, měli po ptákách ...)
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, brblal, 30.6.2012 23:33:50
však tihle budou mít rovněž po ptákách,na modré legitimaci a hlavně ve volební urně.Tam to těmhle novodobým totalitářům lidé spočítají!!!
POSPÍŠILA A BRADÁČOVOU SI VODÍ JAK MARIONETY PLZEŇSKÝ KMOTR JUREČKO,JE TO VÁLKA KMOTRŮ A PROHNILÝCH PROTI PROHNILÝM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:29:14
POSPÍŠILA A BRADÁČOVOU SI VODÍ JAK MARIONETY PLZEŇSKÝ KMOTR JUREČKO,JE TO VÁLKA KMOTRŮ A PROHNILÝCH PROTI PROHNILÝM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:29:14
Jurečko alias igelitka , ivan, 30.6.2012 23:28:59
Těm kteří ještě nechápou. Roman Jurečko je stejná postava plzeňské politiky jako pražský Janoušek. S jediným rozdílem ,protože je to bývalý vekslák a hospodský hlídá si svoje modré poslušné ovce radši sám a nechal se navolit jako místopředseda do regionální rady. A hlavně do rady výkonné , tam chtěl dělat velkou politiku a také velké kšefty. Snad ho za tato slova Nečas vymete od pramene ze správní rady SŽDC. Tam ho ustanovil Topol. Ale i Topola pak podvedl. Vsadil na Nečase a toho podsekává teď. Důvod je jasný. Pospíšil by ho zachraňoval. Jinak na rozdíl od Ratha nenosí peníze v krabicích. Víte jak se mu říká mezi podnikateli , kteří měli tu čest a zajišťoval jim zakázky? Igelitka.
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:27:59
POSPÍŠILA A BRADÁČOVOU SI VODÍ JAK MARIONETY PLZEŇSKÝ KMOTR JUREČKO,JE TO VÁLKA KMOTRŮ A PROHNILÝCH PROTI PROHNILÝM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:27:36
POSPÍŠILA A BRADÁČOVOU SI VODÍ JAK MARIONETY PLZEŇSKÝ KMOTR JUREČKO,JE TO VÁLKA KMOTRŮ A PROHNILÝCH PROTI PROHNILÝM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:27:03
POSPÍŠIL MŮŽE ZA TO ŽE EXEKUTOŘI DOHÁNĚJÍ OBYČEJNÉ LIDI K SEBEVRAŽDĚ,DAL JIM V ZÁKONĚ KTERÝ NAVRHOVAL NEOMEZENOU MOC!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:26:40
Jaký je, Mr Dalík, 30.6.2012 23:26:19
asi plán "B". To ví jen hradní pán.
POSPÍŠIL A BRADÁČOVÁ MŮŽOU ZA TO ŽE DNES SLUŠNÉ ALE NAIVNÍ LIDI LIKVIDUJE EXEKUTORSKÁ MAFIE,ZAVŘÍT JE OBA AŽ ZČERNAJÍ., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:26:15
NĚJAK SE ZAPOMÍNÁ,ŽE TOHO PANA ČISTÉHO POSPÍŠILA VODIL JAKO LOUTKU,ÓBR KMOTR JUREČKO Z PLZNĚ JE TO POUZE VÁLKA PROHNILÝCH PROTI PROHNILEJŠÍM., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:25:24
Tuhne krev, MarieDemonstrace, 30.6.2012 23:24:13
Ano. tuhne krev - nám všem co všechno vy machři v té naší politice dovedete! Teď před chvilkou pronesla v televizi "protikorupční" Karolína Pí.... o ztracené důvěře!! Svatá prostoto, je tak drzá nebo blbá nebo má za blbce nás, kteří to vše prozatím bezmocně sledujeme.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:31:43
Je drzá, blbá, myslí si, že je geniální a nás má za blbce. Myslí si,že sežrala z blázna mozek, jak by řekl náš děděk.
BRADÁČOVÁ LÍBÍ SE TI KONSTRUOVAT POLITICKÉ PROCESY?FUNKCE SE BLÍŽÍ CO., BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:24:09
BRADÁČOVÁ JE KOUPENÁ MODROU MAFÍÍ ZA FUNKCI VRCHNÍ STÁTNÍ ZÁSTUPKYNĚ, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:23:50
BRADÁČOVÁ JE KOUPENÁ MODROU MAFÍÍ ZA FUNKCI VRCHNÍ STÁTNÍ ZÁSTUPKYNĚ, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:23:49
BRADÁČOVÁ A POSPÍŠÍL JSOU POUZE LOUTKY V RUKOU SUPER KMOTRA ROMANA JUREČKA Z PLZNĚ,ZAVŘÍT JE VŠECHNY!!!!, BIJEC MODRÉ MAFIE, 30.6.2012 23:23:29
Níže poepsaní- toť soupis hlavních bezpáteřních prdolezků, Anonym, 30.6.2012 23:10:30
a Němcová, která se hned po odvolání nechala slyšet, jak s Pospíšilovou prací byla spokojena je na prvním místě.Silně mi to připomíná různé "anticharty". Jsme zase tam, kde jsem byli, jen tenkrát ještě stát nebyl rozkradený a zadlužený.Zdá se , že je načase zvednout kotvy a zmizet do nějakého aspoň trochu normálního státu.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Bezevlas, 30.6.2012 23:18:07
bohužel,smutná pravda
Takže partajníci z ODS podpisem vyjádřili souhlas s Nečasem, Iva, 30.6.2012 23:10:09
aniž vědí skutečný důvod odvolání Pospíšila. To je stejné jako když podepíšou bianco šek. Přesně ve stylu této vlády. Odsouhlasí, podepíší aniž znají důsledky svých činů. To, že Nečas má právo odvolat někoho je jedna, ale souhlas s tím je věc druhá. Já bych nikdy nevyjádřila souhlas či nesouhlas s kroky kohokoliv aniž bych znala skutečný důvod a ne tu hovadinu co Nečas vymyslel. Ne tak ovšem členové ODS. A ráda bych věděla zda jejich krokem je tzv. řiťolezectví, aby náhodou někdo z nich nenásledoval Pospíšila nebo to dělají z hloupé důvěry v Nečase. Jak může rozumný člověk takto jednat? A tohle stojí v čele státu, v čele regionů ad... Pak se divit, že zločinci ve vládě mají stále zelenou a chechtají se nám je asi zbytečné.... když tupé ovce podepsané v tom pamfletu na nemají na víc..
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:24:12
To nejsou tupé ovce, ale zištní darebáci. Odsouhlasí, poslechnou, zasalutují. Do jejich menšího korýtka napadají mince z eráru či EU na jejich soukromou podnikatelskou činnost v rámci rovných podmínek v podnikání. Podle Vašich názorů usuzuji, že jste slušný člověk. "Podle sebe soudím tebe." říká přísloví. Oni nejsou jako Vy.
ministr spravedlnosti-in memoriam, Jiří Pospíšil, 30.6.2012 23:07:54
Vždyť je to všechno relativní. Jednou jsi nahoře, potom zas dole. Akorát láska věrných k panu premiérovi musí být věčná - jde přece o koryta. A nakonec ptákos(t)ranci si oči jeden druhému nevyklofovou. A pracovitý ministr? Je dobře zaplacený z daní plebsů, kteří si nic u něho neobjednali!
Ten Jurečko vypadá velmi sympaticky. Vůbec nepřipomíná typy Janouška nebo Rittiga., Anonym, 30.6.2012 23:06:53
Je to běžný člen ODS.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:14:27
Nóobl šlapky dbají na svůj zevnějček. Jsou jako lákavé obaly potravin z marketu. Uvnitř to je horší. Znáte to: "spaste svoji duši". Jurečkové jí spásli.
čí loutka je Pospíšil, Anonym, 30.6.2012 23:01:39
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/ci-loutka-je-pospisil/
ODS je KSC - vzdycky byla a vzdycky bude !, No, 30.6.2012 22:54:53
Ale nejsme jako oni - rekl jeden nastrcenej sasek !
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:01:33
A měl pravdu. Čistému vše čisté. Slušní lidé si něco takového nedovedou představit a proto nemohou předpokládat, že takový hnus existuje. Prolhaní zloději oblbovali a občané doufali ve splnění slibů a pracovali na "křišťálově čisté" kteří je sdovedou do Evropy.
odvolání Pospíšila, Bezevlas, 30.6.2012 22:52:31
Nečas neřekl vůbec nic k jeho odvolání,Pospíšil vlastně taky né..ale média a mnozí politici včetně různejch podivnejch iniciativ okamžitě začnou provolávat a hartusit za pohotové pomoci médií,že byl odvolán kvůli Bradáčové.No a výsledek?..Pospíšil se přes noc stal z lokajskýho ministra už od Topolánka hrdinou a karieristka Bradáčová bojovnicí proti korupci.Tolik lidí už zametli včetně Michálka a najednou nějací vybraní mají zelenou,včetně podpory kmotra Jurečka a vlastně i Kalouska?..no,to jsou mi věci..a hlupáci ještě jdou demonstrovat
Havlisti vylézají z děr, cítí šanci na koryto. , Anonym, 30.6.2012 22:51:31
Václav Chrchla Bombarďák zapřičinil úpadek společnosti, doobytek, Anonym, 30.6.2012 22:51:21
Dojičky krav z JZD Rudá záře jsou pro trest smrti a vyjadřují podporu koaliční vládě., Anonym, 30.6.2012 22:51:11
TAK KTERÁ MAFIE VÍTĚZÍ ? , Čevara, 30.6.2012 22:50:46
Ta která si hraje na PRAVICI nebo ta co si hraje na LEVICI ?
My, níže podepsaní...., jasap, 30.6.2012 22:43:37
My, níže podepsaní kejvalové z ODS schvalujeme všechno, co premiér a president pod vlivem podivných struktur ještě napáchají, než tato vláda neslavně skončí....
Hrozivé poznání, Anonym, 30.6.2012 22:43:11
Tuhne krev přihlížejícímu národu. Ano tuhne z poznání, jak nebezpečně a hrozivě jsme byli obelháni a jak manipulaci vybrousili do skutečně umělecké formy. Nenacházím slov pro jejich pojmenování. Máme protistátní správu věcí veřejných, kterou se nedaří zastavit ve své kořistnické činnosti, která se právě tímto způsobem udržuje v chodu. Nesrovnatelnou s ničím v historii.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 22:56:11
Vše co je už bylo. I nálety sarančat nejsou ničím novým. Budeme se muset podělit o to, co po nich zbyde a znovu pilně osázet pole. Oni jsou na tom hůř. Může se snadno stát, že se nebudou mít kam schovat se svým lupem. Nemusí být nikdo, kdo by se jim klaněl a obdivoval je ... Zatím ještě žijí v iluzi, že jsou mocní, ale i ta už je opouští.
S tím přirovnáním souhlasím., Karel Břichomluvec, 30.6.2012 22:40:14
Je to o to horší, že se vraždy dopostil Nečas,který "zavraždil" ministra a místopředsedu vlastní strany a de facto přiblížil ODS ke klinické smrti .
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 22:46:39
Pak je to v pořádku a věci jdou správným směrem. Můžeme si zaspívat: "... snad i lístky neminou tě i když nejsou s adresou, tak i věci maj svý poutě, prostě skončej tam, kde jsou ..."
No právě, Martin, 30.6.2012 22:34:19
Tenhle "mocný člen ods" může být právě důvod nebo jeden z důvodů, proč musel pospíšil skončit. Jsou to blízcí spojenci a tento pán je jeden z nejznámějších tzv.kmotrů. Takže to, co většina hloupoučké populace vidí jako snahu nečase škodit justici může být ve skutečnosti přesný opak, nebo může jít alespoň o snahu trochu očistit vládu, protože nečas není všemocný, ale co se vlády týče, tak tam slovo má.
Syn velkých rodičů soudruhů KSČ, Stanjura podpoří cokoli, Anonym, 30.6.2012 22:31:25
Billboard ODS http://vtipy.netroof.eu/item/7958/billboard-ods/
není on ten, jyrka, 30.6.2012 22:30:46
Jurečko tím buzerantem také
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:32:34
není,ten dotyčný pracuje v plzeňské věznici
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, jyrka, 30.6.2012 22:34:59
a co tam dqělá
Zajímavé na tom všem je., NN, 30.6.2012 22:27:47
že se chovají stále stejně. V socialismu jsme si byli všichni rovni a někteří si byli rovnější. Jediné čeho se obávali, bylo vedení strany (to je drželo na uzdě). Po 89 tato jediná hrozba padla. Všichni rovnější se vyrojily jako potkani z kanálů a začali řádit jako urvaní ze řetězu. Co se asi dá čekat od přemnožených potkanů? Je pravdou, že na tom "nejsme zrovna dobře". Dobré je poznání, že ke kapitalistickým zářným zítřkům cesta nevede. Nic se nemění na faktu, že tato země je naše. Máme mnoho schopných vzdělaných lidí. To je naše největší bohatství a záleží jen na nás, jak s ním naložíme. Je jen na nás, jestli všichni slušní lidé zvednou hlavu a začnou pracovat pro lepší budoucnost nás všech. To co napáchali pod "Klausovým kapitalismem" můžeme napravit. Záleží na každém jak se rozhodne. Nechci se hádat, ani nikomu vnucovat své názory. Pro mě je priorita úcta k životu jako takovému a svoboda - pro všechny (je-li jen pro vybrané, není to svoboda). Upřednostňuji spolupráci, každý by měl dělat to, co ho baví, protože taková práce je povedená a kvalitní (je lépe mít 3 druhy dobrého chleba od pekaře odvedle, než 150 druhů nafouklých molitanových odporností ....) ...
Mršinářská lůza se těší, když se může vrhnout na každého, kdo byl nějak významný, byť by chátra o něm vůbec nic nevěděla a znala ho jen z novin., Sniper, 30.6.2012 22:26:25
Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ani jeho objev, ale „nepartajnická politika“ (podobná advokacii) má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to celosvětově. Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli. Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli : „Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM). Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google: http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby nebo: http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
ODS to dotáhla daleko- předstihla předlistopadovou KSČ, kaplan, 30.6.2012 22:23:17
23 let po "sametové revoluci" tu zase máme státostranu, společnost je zase rozdělena na občany a vchnost, už zase jsme tu "my" a "oni" jenom místo keců o proletářích a internacionální spolupráci a "socialistických vymoženostech" posloucháme kecy o "demokracii" a "odpovědné vládě". Funkcionáři vedoucí partaje zase podepisují petice, ve kterých bezvýhradně podporují prvního tajemníka, dnes nazývaného předsedou. Už jenom zbývá začít Nečasovi přezdívat Jakeš a modrého ptáka přemalovat na hvězdu.
Jurečko, xX, 30.6.2012 22:22:25
To musí být setsakramentsky vážný důvod odvolání Pospíšila, když Jurečko ztrácí nervy stejně jako Kalousek. Jeden si může myslet, že Pospíšilovo odvolání přímo ohrožuje mocného Jurečka.Nebo je Pospíšil Jurečkovým bílým koněm na spravedlnosti jako Parkanová na obraně?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ubohému zmrdečkovi nade mnou:, 30.6.2012 22:27:59
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná, rudomodrooranžová impotentní hovna a uvozhření „lidoví“ kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného a nezlodějského navrhnout! To se vám to naklonovaní a přemnožení „proletáři a kolchozníci“, rychlokvašení „pracující inteligenti“, „ochránci státní bezpečnosti“ (a jejich uvozhření potomci) kolaborantsky a příživnicky žilo 70 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, arizovat ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše údernické zmetky už nechtěl ani SSSR a Čína už teprve ne. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické, chlastoslovanské, zvrácené a na hlavu postavené „dědictví“ na nejméně 200 let a skandování: „ať žije KSČ!“. Dostali jste se pod úroveň sudetských cikánů, i s vaším kleptomanským, husitskožidobolševickým prezidentem, který má od KGB za úkol sabotovat slušný a poctivý evropský kapitalizmus. Na rudém praporu máte: Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!! Celý civilizovaný svět se vás štítí. Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, zákeřným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě si patologicky rochnícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním: I kdybyste se posrali, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano! Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili slušnou a poctivou firmu či živnost nebo svépomocný fond, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen „husitsky“ a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na postbolševickém státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový, trojbarevný, zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní potomci, zmetkovití zlodějští kloni, vyhodí na ulici a bývalí i současní soudruzi a jejich potomci si s vámi vytřou řiť. Ruského gubernátora na vás a za Ural s vámi !
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Jurečku, už napiš něco jinýho, 30.6.2012 22:39:47
Jurečku, už mně z toho tvýho stokrát poslanýho blábolu fakt tuhne krev.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:07:21
A já pořád,kdo to tady lepí ty bláboly a on to Jurečko. To na tom začíná být blbě.
Určitě, misak, 30.6.2012 22:21:40
podepsáno v ND.Jednohlasně jako za KSČ.
A NEZAPOMEŇTE TO TĚM,, Petra Bostlová, 30.6.2012 22:16:13
co se tak vehementně za Pospíšila postavili. :)) Včetně těch nejrůznějších tv. "protikorupčních" iniciativ" - viz Karel Janeček (Marvanová, celý Vraťte nám stát apod.), KTEŘÍ TEĎ STOJÍ NA STEJNÉ STRANĚ (na jedné lodi) JAKO KMOTR JUREČKO!! (To je ale fakt sranda :))) )
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:47:59
těm jmenovaným se nelíbil způsob odvolání a taky tam uvádějí, že se distancují od toho, že by se stavěli za Pospíšila - a vy (pokud jste tedy Petra Bostlová) taky stojíte proti vládě na jedné straně např. s komunisty a nebo jinými- takže takhle se na to asi dívat nedá
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, ., 30.6.2012 23:38:33
Já si mylím, že udělali dobře, že se ozvali. Dá se tomu rozumět jako prvnímu varování.
Soudruzi, musíme být jednotni!!!, Anonym, 30.6.2012 22:05:23
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Ludmila, 30.6.2012 22:15:15
Ano v jednotě je síla, učili nás to ve škole.Dobrou noc a sny pouze krásné a ty nejhorší necháme naší vládě at se bojí.
mafiánům tuhne krev...no podívejme.....po volbách vám zločinci toho bude tuhnout daleko víc..., 4.odboj, 30.6.2012 22:00:07
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, sugar, 30.6.2012 22:10:06
co planujes po volbach?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Buchar , 30.6.2012 22:27:46
Nakopat sugarovi prdel
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, sugar, 30.6.2012 22:42:22
asi ne, svuj zadek si budu vhrivat nekde v zahranici, ale slibuju, ze na tebe v tovarne jednou za cas pomyslim :-*
Mocný člen tam takového Pospíšila možná právě potřeboval ! , Čevara, 30.6.2012 21:58:20
Asi jako KSČ když si postavila do čela listopadové revoluce v roce 1989 pana Václava Havla. To se potom s V.Klausem privatizovalo.
Přál bych jreténům z ODS ..arbitráž..na značku spravedlnosti :=, Čtenář těch šmejdů.., 30.6.2012 21:57:02
¨Choboti zmutOvaný
táhněte i s Pospíšilem do propadliště dějin, , jája, 30.6.2012 21:54:45
co taková vláda dokázala, to si člověk nedovedl představit ani v tom nejhorším snu
To je cavyků!, CYRIL, 30.6.2012 21:52:47
Pospíšil byl špatný ministr, špatný děkan fakulty. Je to buzik a takoví lidé jsou zákeřní a nečestní. Jeho odvolání napadají právě bandy teploušů. Normální lidi jsou rádi, že vypadl.
no tedy Nečas musel kmotru Jurečkovi, Anonym, 30.6.2012 21:52:32
hodně šlápnout na kuří oko, když vystoupil ze zákulisí, to se asi otřásá (nebo rozpadlo?)něco, co bylo velmi zásadního pro tohoto pána
NEMOCNY CLEN ODS PRIROVNAL NECASE K OCASE , Anonym, 30.6.2012 21:51:58
A MEL UPLNOU PRAVDU
Co by ném měly říct ty podpisy..., sejna, 30.6.2012 21:44:00
pod prohlášením modrých dacanů? Snad jen doklad,kolik jich je a koho hnát k zodpovědnosti za zplundrovanou Českou zem.
Já to vidim takhle., pepin, 30.6.2012 21:41:59
Pospíšil roky poslušně hlasoval pro všechny asociální zákony této vlády.Možná patřil mezi těmito gaunery k těm slušnějším,ale pořád k nim patřil a patří.A tak mě jeho odvolání nezajímá stejně,jako mě nezajímá on sám.Jediné,co mě na tom těší je,že dostávají strach a začínají se žrát mezi sebou.
"manifest", Anonym, 30.6.2012 21:40:49
Co podpis, to zloděj, debil, sráč...
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:40:58
Lépe to nejde vyjádřit !!
doufám,že se aspoň trochu některým rozsvítí, Bezevlas, 30.6.2012 21:34:35
když vidí,kdo za Pospíšilem stojí a uvědoměj si,jak vlastně šaškujou,když podporujou a oslavují toho hujerskýho lokaje Pospíšila jako hrdinu
Jak už promlouvají modří kmotři ve sdělovacích prostředcích, tak jsme opravdu v prdeli......., pozorovatel, 30.6.2012 21:33:48
http://www.youtube.com/watch?v=Cw-aHTpqDU4&feature=related
A co pan Pospíšil udělal dobrého ?, Anonym, 30.6.2012 21:31:40
Hlasoval pro asociální zákony spolu s TOP09 , ODS a VV.Je zastáncem církevních restitucí.To je snad dobře je byl odvolán, jde o to aby nepřišel někdo ještě horší.
HOWNO, hovno, 30.6.2012 21:31:20
hovno
Seznam podepsaných., Anonym, 30.6.2012 21:22:37
Seznam podepsaných ODSáků chápu jako seznam užšího vedení zločinecké organizace ODS. Jejich metaztázy každodenně vnímáme na komunální úrovni po celé ČR. Zveřejněním tohoto seznamu ulehčili práci policii a procesu očištění státního zastupitelství v ČR, potažmo celé policie.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, vrabec, 30.6.2012 21:37:54
V čele vlády máme superhajzla a ti další jsou jeho poskoci !
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:00:37
To jistě, ale ti superhajzlové, co prakticky provádějí tuto zločineckou politiku sedí na židlích komunálních politiků. Tam se ty finance převádějí na předem stanovené osoby přes prostředníky a spřátelené firmy ODS.
partie, debil, 30.6.2012 21:22:23
Zivot me naucil chapat tyhle tanecky trochu jinak. A jak ctu jinde, nejsem sam. Kazda nova udalost je 99% populace chapana jako vec, ktera se stala a nekdo ji vice nebo mene kvalifikovane komentuje. Jenze malokdo si pripusti, ze udalost ma svuj duvod, ktery zna jen ten kdo planuje tah na sachovnici a vubec si nemyslim, ze nasi hraci nemaji na to, promyslet tahy dopredu takovym zpusobem, az prechazi zrak. Ono se to vymyka beznemu zivotnimu stylu uvazovani a bez znalosti detailu jen malokdo umi odhadnout pravy duvod jakekoliv zmeny. Neni to cista a dobra politika, ale funguje to na sto procent. Tato metoda se me nelibi, ale musim ji respektovat. Nebo jako obcan rezignovat a to je mozny cil zmen. A zaver? Radsi ho nerikat.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Boban., 30.6.2012 21:37:50
Asi to tak může být.A co,když chtějí post hejtmana pro ODS?Zadarmo volební kampaň a občané se mohou snadno dát spravedlivým pánem ovlivnit.Bude jistější se držet reality.Právo a spravedlnost je přesně tak daleko,jak daleko jsou předčasné volby.
ODS - svoboda a demokracie, Ing. Mirek Bertrám, MBA, 30.6.2012 21:21:01
Občanská demokratická strana je jedinou volitelnou demokratickou stranou. Nikdy se nespojíme s komunisty a ani nepřipustíme jejich nástup k moci! Volte ODS - záruku, že Česká republika bude i nadále směřovat k moderním evropským státům!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:06:40
Republiku si rozvracet nedáme!!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Bimbo, 30.6.2012 21:54:12
Ty jsi óbr ?urák!!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 21:44:48
Kdo Vás platí?????????????????????????????????????
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 21:44:45
Kdo Vás platí?????????????????????????????????????
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, vrabec, 30.6.2012 21:40:17
Teď jsem pochopil jak vypadá omezenec a tupec.Jen ať nám rozkradou celou republiku.Takové špinavosti jako Nečas a spol.nedělali ani komunisté v padesátých letech !!!
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, realista, 30.6.2012 21:35:15
http://vtipy.netroof.eu/item/7707/uz-jsou-tam/
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Bezevlas, 30.6.2012 21:31:51
na věčné časy a nikdy jinak....
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Hanka, 30.6.2012 21:25:16
Já i manžel se rozhodujeme mezi SSO a ODS.
už se v tom nikdo nevyzná-a to je nejspíš účel, Anonym, 30.6.2012 21:18:33
Za odvoláním Pospíšila může být i obava z "vnitrostranického puče", který měl údajně připravovat kmotr ODS Roman Jurečko. Kmotr Jurečko chtěl "sesadit" Nečase a "ovládnout" Kalouska Podle zdroje z řad ODS, který si nepřál být jmenován, však k Nečasovu kroku vedla i jiná závažná skutečnost. Nečas prý obdržel informace, které naznačovaly, že se uvnitř ODS chystá další vnitrostranický puč, který organizuje západočeský boss ODS a vlivný podnikatel Roman Jurečko. Ten údajně též před časem přivedl Pavla Zemana k Pospíšilovi a díky jeho úsilí jej pak ministr jmenoval do funkce coby nástupce Rampuly. Jurečkovým záměrem bylo ovládnout zcela "justiční systém" a díky Zemanovi a Bradáčové chtěl vyvíjet tlak i na Kalouska, neboť by hrozil "vyšetřením a dotažením" například kauzy CASA. Jurečko též plánoval, že si připraví půdu na podzimní sjezd strany a bude tlačit Pospišila do čela strany. Nečas reagoval velmi rychle a zastavil útok ještě dřív, než by se ocitl v zajetí západočeského bosse a jeho "justiční mafie". O kroku Nečase věděl podle zdroje i ministr Kalousek, který s Nečasem v jeho počínání souhlasil. http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/jurecko-chystal-atentat-na-necase-ted-se-boji/
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 30.6.2012 22:02:39
Hezká teorie ale něco v ní nehraje : kdyby to tak bylo,tak Nečas nejdříve musí projednat návrh s Klausem.Klaus by určitě,tak jako ve všech předchozích případech,chtěl znát i názor druhé strany,tedy Pospíšila.To se však nestalo a tedy se domnívám,že iniciativa přišla z Hradu a Nečas byl postaven pouze do role idiota.Ta minutová rychlost a to,že Pospíšilovi ani po x-letech věrných služeb nepodají ruku,tomu odpovídá.Důvod : kmotrům kolem Klause se začalo nelíbit,že by nějaká bába z Ústí (Bradáčová) začala kroužit kolem jejich kauz.
Gorbacov, Spidla, Necas ..., Chocholousek, 30.6.2012 21:14:37
... drive nebo pozdeji se vzdy na vrchol prosedi antitalent a vysledkem je ocistny rozklad.
Děláte si prdel s tou "andělskou tváří" Jurečka?, Ruda, 30.6.2012 21:12:50
Děkan plzeňské Právnické fakulty Jiří Pospíšil (ODS) se pokouší rozptýlit podezření o přijetí blízkého přítele z ODS na právnickou fakultu a zároveň obavy z jeho protežování. Na fakultu, kterou už několik týdnů cloumá skandál zpochybňující legitimitu studia a dosažených titulů, studuje totiž člen výkonné rady ODS a jeden z nejvlivnějších straníků, Roman Jurečko. Ke studiu byl přijat až na odvolání - tedy způsobem, který byl v Plzni velmi rozšířen a který akreditační komise označila za jeden z příznaků podezřelých poměrů na fakultě.
Opět divadlo ala ODS, Anonym, 30.6.2012 21:12:13
Opět budí dojem,že v mašině na rozkrádání jménem ODS je předsi někdo férový a jde s lidem. Nyní tedy pan Jurečko. Na zasedání výkonné rady zase Přemysl Sobotka. Jaké štěstí nás to potkalo, zrovna kandidát na presidenta je tak rozumný, a musí si nechat ještě extra vysvětlit odvolání Pospíšila od Nečase, jinak nepodepíše souhlas s odvoláním. Charakter, že. A že je 20 let účastníkem toho gigantikého rozkrádání, které založila ODS, to už si nepamatuje. Myslím že na příštím sjezdu ODS zazní to hrdé MÁME ROZKRADENO.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, lada, 1.7.2012 7:07:33
ten starej chcipak nakonec svuj podpis prida
odvolani ve stylu funkcionare SSM, fero, 30.6.2012 21:09:15
Pan Necas ma vychovu funkcionare SSM ktery aktivne schvaloval vstup vojsk Varsavske smlouvy do CSSR - styl odvolani naznacuje jak jsou tyto koreny hluboke....
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Rebel, 30.6.2012 22:44:55
Neurážej svazáky !!!! Kdyby Nečas neměl tátu estébaka, tak ani oni by si takovou svi.i mezi sebe nepustili.
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, milan, 1.7.2012 7:18:27
navrhuji pro necase nejvysi trest ktery je mozny ulozit a to vylouceni z komsomolu
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, milan, 1.7.2012 7:16:33
navrhuji pro necase nejvysi trest ktery je mozny ulozit a to vylouceni z komsomolu
jo, Pavel, 30.6.2012 21:04:33
jak je možné,že po tolika ,zlodějnách a nehospodárném konáni této vlády.Ještě jsou ve svých funkcích?
Pane Jurečko,, lukina, 30.6.2012 21:02:56
bohužel běžný občan nemá šanci se dozvedět pravdu,,je to boj mezi Vámi mocnými, kdo s koho. A pro obyčejné voliče, díky nimž jste se ocitli všichni ve vysoké politice, nemá tento boj vůbec žádnou hodnotu. Ptám se: co pro nás kontkrétně děláte,kromě Vašich skandálů?
Re:Tuhne krev. Mocný člen ODS přirovnal odvolání Pospíšila k vraždě, Anonym, 1.7.2012 20:52:22
Konkrétně nás okrádají, jedině hodně chudí prý budeme šťastní.
Otevřený dopis, herak, 30.6.2012 20:58:09
Pomalu Parlamentní listy,tolik zlodějů se nám do věznic najednou nevejde.
Nejužitnejší pro tuto zemi , ., 30.6.2012 20:57:09
by bylo kdyby se zkorumpovaná banda ODSáků vyvraždila mezi sebou.
ods, petr, 30.6.2012 20:56:22
je strana založená mafii, sloužící pouze několika vyvoleným.Jedná se jen a jen o peníze, zisk bez ohledu na národ a občany. Nedá se věřit nikomu, kdo je členem této organizace.

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru