8.2.2012 7:24 - Senátoři Petr Pakosta, Vladimír Dryml, Jaroslav Doubrava či poslanec Otto Chaloupka se často bez obalu vyjadřují k romské problematice. Někteří z nich se podělili o reakce na tyto názory, které jim chodí od čtenářů a občanů. Většina jich byla pozitivních, některé naopak ostře kritické.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Chudaci Romove, , 16.2.2012 16:15:06
Muzu vesm Romum jen doporucit podte do te Anglije.Ja uz su tady asi tri roky a totalni pohoda!Mam velike byt,plazmu,pocitac,uz aji auto,no pohoda.Anglicani me davaji tolik penez ze posilam i tatovi na Moravu.V lete jsme u more,v zime doma v pelechu z maminou,zlata dobra Anglija.Lidi nas tady maji radi a dostaneme od nich tolik veci ze to posilam tatovi na Moravu a ten s tim obchoduje.Tata je uz taky totalne v baliku a pristi mesic jede sem za mno do Anglije a uz tady zastane.Tady je to hotovy raj na zemi.Delat zatim nemusime ,neumyme tu Anglitstinu ale to nevadi mame vsecho co potrebujeme.I Love Anglija.A toz na nic necekete adojedte vsichni sem.Fakt uplna pohoda tady.V lite jedem na mesic na Malorku s celo rodino.Ja Dezo mama Erzika a nasich 6 decek no uz se tesime.Jak se nam tam bude libit toz tam zustanem i dva mesice.Penez je tady v Angliji dost a jak dondo tou dostaneme dalsi.Tady to neni jak v Cesku.Tady nas vsichni milujo.Tady jsme svobodni a nikdo nas do prace nenuti.No pohoda.Jak rikam dojedte vseci a budete se met jako ja a Erzika.Do ceska uz nechcu nikdy tam zli lidi.Zabalte to tam tam na vas nic dobraho neceka.Tady vegec.Toz bratri at zije Anglicko!Dezo Demetel,Longstreed 3421,34586 Londyn .Velika Britanija.
romové, , 13.2.2012 9:17:21
Nejlepší by asi bylo aby jste nám koupili nějaký ostrov někde v tichomoří.Nejlépe nějaký pomalu se potápějící a tam nás honem vystěhovali!!!!
Re:romové, , 14.2.2012 17:22:25
já bych vás vystěhoval hned,jenom co vidím cikány je mi zle
Konečně někdo začíná nazývat věci pravými jmény, , 9.2.2012 14:19:45
Škůdce je třeba hubit všemi prostředky a při jejich útocích neváhat použít zbraně.
V diskuzích se často objevuje,že jenom vyhrožujeme a "skutek utek",, , 8.2.2012 21:53:35
Je dobré k tomu připojit slůvko ZATÍM ! "vyhrožování",je vlastně způsob varování a svědčí pouze o tom,že nejsme krvelačný národ a dlouho dopředu varujeme.Až dojde na likvidování cikánů bude to v podstatě z donucení ,protože už nic jiného nebude zbývat.Děláte cikáni jednu ohromnou chybu,že mírumilovnost,vstřícnost a nechuť VÁS zabíjet, považujete za slabost.Nikdo normální neprolévá rád krev druhých, (bez ohledu na rétoriku)takže až k tomu dojde, budete to vy CIKÁNI ,kteří nás k tomu donutíte.Jak je známo z dějin - čechům trvá dlouho než se naserou,ale potom to stojí za to !!Celá evropa na ně nestačila, ani všemocná církev a museli se porazit sami ! Nebyli poraženi silou,ale zradou takových renegátů jako je DANYS,KOCÁB,HAVEL,NEČAS,DŽAMILA a ostatní vlastizrádci,kteří budou souzeni.
ŘEŠENÍ ?!, , 8.2.2012 20:21:44
ŘEŠENÍ : No jak řešit - nebát se tzv. radikálů se kterými nás straší právě ti ochránci cikánů a současní politici,kteří tím likvidují konkurenci,když mají plnou hubu "NÁCKŮ"jako by vlastenectví a láska ke svému národu byla sprostá slova,která je třeba zakázat.Za současného stavu politiky v evropě a velikosti našeho státu,žádný nacizmus ,fašizmus potažmo jiný "ismus" nehrozí.Oni by i dost tvrdí radikálové museli sekat latinu a nepřehánět,aby se nedostali do izolace.Ono stačí pouze tvrdě vyžadovat stanovené postupy a k právům vynutit i povinnosti.Netrvalo by dlouho a všichni ti šmejdi by zmizeli(a toho se Brusel bojí), nebo se integrovali.Když je tvrdý režim tak všechno šlape! - nebo někdo slyšel o cikánech z Číny?ani arabské emiráty cikánský problém neznají. To,že vás CIKÁNY díky staleté zkušenosti nenávidíme,že jste zbyteční a nikde vás nechtějí nemá nic společného s rasismem,protože jste na tom tak,že ani nejste rasa ,ale pouhá etnická skupina.Proč nemají problém Vietnamci a ostatní,kteří mají jiný rasový původ než majorita? protože pracují a umějí si práci zajistit děti posílají do škol a tyto děti mají výborné výsledky-rovněž nemají pověst zlodějů a nemakačenků.Proč všechny země i ty,které mají velmi příznivý náhled na přistěhovalce,v okamžiku,kdy zjistí,že se k nim snaží dostat cikáni - okamžitě dělají opatření, aby tomu zabránili(Britové na Ruzyňském letišti,Kanada - udělení vízové povinnosti atp.)?Jste zbyteční,neužiteční nic neumíte a nikdo vás nechce - to musí být hodně frustrující ,bylo by nejlepší ŘEŠENÍ, kdyby jste spáchali POMOCÍ STERILIZACE etnickou sebevraždu a zbavili sebe i ostatní své obtížné existence,protože přispůsobit se již několik set let odmítáte a jenom na společnosti parazitujete !!!Na tomto hodnocení nic nezmění "profesionální"cikáni z ROMEA jako je ASIMILOVANÝ i ostatní SUMO - předáci a jejich bláboly,kterými se snaží zbytečnost a škodlivost tohoto etnika omluvit!
Re:ŘEŠENÍ ?!, , 8.2.2012 21:07:59
Templáři, prosím tě, jak jsi přišel na to, že pracuji pro server ROMEA? Já ho ani nečtu, natož abych tam pracoval. Nejsem žádný profesionální Cikán a dokonce nejsem ani muzikant.
Re:ŘEŠENÍ ?!, , 10.2.2012 22:22:04
Jsi cikán, který se snaží zlehčovat trestné činy cikánů. To je trestuhodné.
Jeden poznatek, , 8.2.2012 18:29:19
Vůbec se nebudu vyjadřovat k obsahu příspěvků. To nemá cenu. Ale všinul jsem si, že většina příspěvků je od 7:00 do 14:30. Co to znamená? Znamená to, že píspěvky napsali lidé, kteří buť nepracují (z různých důvodů) a nebo to psali v pracovní době.
Asi jsi chtěl být důležitý., , 8.2.2012 21:41:39
Když jsi se nechtěl raději vyjadřovat,proč jsi začal mačkat klávesy?
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 21:16:29
poslyš, cikno, raději se ani nepokoušej o nějaké uvažování - u tebe to není možné, protože prdelí se špatně myslí!
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 21:29:19
Augusto, tys tu ještě chyběl. Už zase pracuješ na třech PC najednou. Mě stačí pracovat na jednom a uživí mě to. A dobře.
Re:Blbe,nás se neptej., , 8.2.2012 21:14:01
Oni jej asi milují z toho Romea.kokoti.čo za to. Hele,máme dvojí občanství,tak půjdem Slotu podpořit? Někdo to musí po Ádovi definitivně dokončit.
Re:Blbe,nás se neptej., , 8.2.2012 21:31:46
Slota. To je po slovensky Nečas? Asi potřebuje odvrátit pozornost od Gorily, co?
Re:Blbe,nás se neptej., , 8.2.2012 21:45:18
Tys opravdu vůl.Slota i nečas nejsou pojmy ze slovenštiny.
Vrma-trma aneb cigani za vraty.
Hňupe jazykospytný,utři šňupe Nosočistčplenou a vlez raději na svou šostadelnici kladoprstodelnou., , 8.2.2012 21:06:45
Anglické listy. Romský ráj to na pohled
„Žiji již osm let v Anglii a za poslední 3 roky podnikám jako tlumočnice/překladatelka z češtiny/slovenštiny do angličtiny…přes 80% mých klientu jsou Cikáni/Romové. Bohužel velmi málo z nich jsou slušní lidé, kteří přijedou do Anglie s dobrým úmyslem se bezproblémově včlenit do místní komunity, naučit se jazyk a žít slušně. Moje zkušenosti jsou většinou o tom, že přijedou s celou rodinou, hodně dětmi a žádají o všemožné sociální dávky, kterých je bohužel v Anglii mnohem víc než u nás nebo na Slovensku…Není samozřejmě výjimkou jakékoli podvádění, falšovaní dokumentů, vymýšlení si neexistujících dětí, na které pobírají příspěvek na školku v řádu tisíců liber za rok. Tímto jsem jen chtěla vyslovit svoji podporu k Vašemu názoru, který je v Čechách dost odvážný a bohužel se moc neslyší, což je škoda,“ napsala Mirka P.
Hňupe jazykospytný,utři šňupe Nosočistčplenou a vlez raději na svou šostadelnici kladoprstodelnou., , 8.2.2012 21:06:36
Anglické listy. Romský ráj to na pohled
„Žiji již osm let v Anglii a za poslední 3 roky podnikám jako tlumočnice/překladatelka z češtiny/slovenštiny do angličtiny…přes 80% mých klientu jsou Cikáni/Romové. Bohužel velmi málo z nich jsou slušní lidé, kteří přijedou do Anglie s dobrým úmyslem se bezproblémově včlenit do místní komunity, naučit se jazyk a žít slušně. Moje zkušenosti jsou většinou o tom, že přijedou s celou rodinou, hodně dětmi a žádají o všemožné sociální dávky, kterých je bohužel v Anglii mnohem víc než u nás nebo na Slovensku…Není samozřejmě výjimkou jakékoli podvádění, falšovaní dokumentů, vymýšlení si neexistujících dětí, na které pobírají příspěvek na školku v řádu tisíců liber za rok. Tímto jsem jen chtěla vyslovit svoji podporu k Vašemu názoru, který je v Čechách dost odvážný a bohužel se moc neslyší, což je škoda,“ napsala Mirka P.
Re:Hňupe jazykospytný,utři šňupe Nosočistčplenou a vlez raději na svou šostadelnici kladoprstodelnou., , 8.2.2012 21:12:18
Co dělají Cikáni v Anglii mne oprvdu nezajímá.
Re:Hňupe jazykospytný,utři šňupe Nosočistčplenou a vlez raději na svou šostadelnici kladoprstodelnou., , 8.2.2012 21:15:51
Taj tu nevopruzuj,blbe a chystej se na noční.
Re:Hňupe jazykospytný,utři šňupe Nosočistčplenou a vlez raději na svou šostadelnici kladoprstodelnou., , 8.2.2012 22:20:47
a chlastá burčák ze slimáků
Nechej toho,chovná stanice čoklů pro rákosníky., , 8.2.2012 20:37:30
Cože jsi si to všinul? A kam sis to všinul i s tím "buť",hybrid?. A jako vzorný zástupce parazitů nevíš,že se pracuje i na tzv. nočních směnách? Tak si nevšímej časů,všímej si svých parazitů-na Slovensku si přemnožených parazitních cigánů,snižujících všem životní úroveň všímá i Slota.U nás to začne.
Re:Nechej toho,chovná stanice čoklů pro rákosníky., , 8.2.2012 20:50:46
Á, jazykospytec se ozval. Samozřejně, že vím, že se také pracuje nočních směnách, odpoledních směnách, v nepřetržitých provozech atd. Ale tebe se to nějak dotklo. Asi potrefená husa, co?
Re:Nechej toho,chovná stanice čoklů pro rákosníky., , 8.2.2012 20:55:34
Sorry cíťo. JAZYKOZPYTEC.
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 20:27:17
Ty jdi zmrde do cigánské řiti,podívej se na časy tvých dřívějších a nekonečných příspěvků.
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 20:26:02
spíš se zajímej cikáne o to jestli pracují tví soukmenovci,my si umíme vydělat i u PC.Už zase používáš systém zloděj křičí chyťe zloděje ?Při přepadávání se příspěvky píší dost špatně ,že ?
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 20:43:49
Já ale zloděj nejsem. Takže mohu křičet, chyťte zloděje. Je to moje občanská povinnost.
Re:Jeden poznatek, , 8.2.2012 22:47:31
ještě jsem nezažil cikána,který by řekl,že zloděj JE !
"SLUŠNÍ" CKÁNI ?spíše by se jim mělo říkat PROFESIONÁLNÍ CIKÁNI !, , 8.2.2012 17:40:02
Pořád naříkají,že je majorita háže do jednoho pytle s darebáky,ale stačí takovýto incident a bezvýhradně se připojují ke svému etniku a spouštějí lamentaci jak je cikánům ubližováno a tzv."slušní" cikáni tvrdící,že žijí v zahraničí - okamžitě napadají a urážejí čechy a českou republiku, slovy o rasizmu,fašizmu,nacizmu,diškriminaci a třeba i znevažováním soudu řečmi o rozsudcích pro výstrahu atd..Ani jeden z přispívajících cikánských"slušňáků" nepřipustil,že by se mohlo jednat o loupežný nebo vražedný rasový útok cikánských grázlů !Co z toho vyplývá ??,že řeči o "slušných" cikánech je třeba brát s rezervou a nevěřit všemu co toto etnikum nalhává majoritě !!Tak zvaně "slušní" cikáni,to je něco jako UFO občas o nich někdo hovoří,že je zná a viděl,ale ostatní se s nimi jaksi nepotkávají !Ti ,kterým opravdu vadí jejich etnikum,nepřipustí ,aby je s tímto etnikem někdo dával dohromady a vydávají se za různé cizince(Maďary,Italy-jako Samková,Španěly atp.).Ti,kteří se k nim hlásí a tzv. se hrdě přiznávají k cikánskému původu,to dělají povětšině proto,aby se zviditelnili nebo případně něco získali a těžili ze situace jako na př.všelijací GOROLOVÉ,HOLOMCI,ASIMILOVANÍ a ostatní "SUMO - předáci",kteří z toho mají finanční zisk !.
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 14:11:19
v naší zemy nežije jenom jedna etnika,jsou jich tady desítky ale málo se o nich mluvý a píše.proč asi? totiž čechům nepřekáží.češi nejsou rasisti, ale vše se může změnit.češi nepudou mlátit větnamce,mongoli,číňany,japonce-atd.protože tito lidé čechům nic nedělají.tak že si zato můžou romové a cikáni sam
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 14:11:18
v naší zemy nežije jenom jedna etnika,jsou jich tady desítky ale málo se o nich mluvý a píše.proč asi? totiž čechům nepřekáží.češi nejsou rasisti, ale vše se může změnit.češi nepudou mlátit větnamce,mongoli,číňany,japonce-atd.protože tito lidé čechům nic nedělají.tak že si zato můžou romové a cikáni sam
Proč pořád někteří hlupáci nazývají CIKÁNSKÝ problém RASOVÝM ?, , 8.2.2012 13:41:28
-,je mi záhadou, proč je cikánský problém neustále nazýván RASOVÝM problémem a cikáni,kteří se zde pokoušejí něco napsat , nadávají majoritě,že jsou RASISTI a " rasistfašist"(ani nevědí co píší"skřekům jejich tlupy není moc rozumět") .Cikáni NEJSOU rasa samostatná,ale neustálým pářením mezi sebou zdegenerovaná etnická skupina indoevropské(tedy bílé) rasy.Takže jestli někdo dává najevo nechuť až odpor k cikánům,nejedná se v žádném případě o RASISMUS,ale o etnickou nesnašenlivost(ale slovo RASISMUS asi lépe zní).Stejné je to s názvem ROM v cikánštině to znamená "člověk" a ROMOVÉ(romale) znamená "lidé"(je potom otázka ,kdo jsme u nich my,když se proti nám neustále vymezují).Jinými názvy se charakter cikánů zcela určitě nezmění - např.když zloději začnu říkat "listonoš",tak to z něj neudělá toho jenž nekrade.Podobné je to se židy - rovněž nejsou rasa,ale náboženská skupina,která žije v mylné představě,že je bohem vyvolená . U cikánů se mé vyjádření dá asi chápat jako diškrimynacia,protože jim nechci dopřát ani tu rasu,ale obecné poznání je,že cikánská ani židovská rasa neexistuje.Holt mají smůli,že nejsou k ničemu a ani nejsou rasou a tak je to u nich se vším oni nejsou schopni ani sofistikované zlodějny,nýbrž pouze zlodějny obecné(tzv.chmatáctví a když je jich víc tak i lupičství)Nazývat nás rasisty je výmysl se zlým záměrem poškodit,protože žádná z opravdových ras,zde výrazné problémy nemá !!!Jak žijí tito méněcenní tvorové je vidět v následujícím videu :www.youtube.com/watch?v=8AUxwxHjmvk&feature=player_embedded*** Jestliže mne ASI-MILOVANÝ A OSTANÍ ŠMEJDI Z ROMEA nazývají RASISTOU,FAŠISTOU,NÁCKEM a zlým člověkem,jsem na to hrdý,protože mne tím řadí do většiny obyvatel v této zemi.Mám pro parazity zprávu - BUDE HŮŘ a parazit,který včas neuteče bude litovat,že neuposlechl varování !
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 13:03:17
když cikáni mohou přepadávat lidi a nic se jim za to nestane, tak začneme taky přepadávat cikány.vždyť máme demokracie.
Senátoři-rasisti?, , 8.2.2012 12:35:59
Výroky senátorů jspo naprosto v pořádku a to jsou ještě moc obalené.Kdo je považuje za rasisty je magor a vystěhoval bych ho nadosmrti mezi cikány,aď si s nimi užije té slasti života.Celé dny,noci jen hluk a kravál.Do toho všeho špína a smrad.Až mu půjde dítě do školy a bude obráno o svačinu i peníze.Až nu starší dceru,nebo manželku znásilní a pak třeba zabijí.Reklamovat nebude moci,proto že by od cigošů dostal hned na budku.Tak že.Všichni co říkají,že tito senátoři jsou rasisti,všichni povinně do cikánskýh domků.
DŮCHODCE *, , 8.2.2012 12:24:16
všechno se dá zvládnout i cikáni.potřebuje to tvrdý výcvik.napadnou někodo cikáni sebrat partu kluků kteří se nebojí spráskat je.dostal jsem od kamaráda kolii pokousala mu kluka,šla i po mě dostala záhul a poslouchala, měla ze mně respekt.jednodo dne napadla sousedku která denně chodila za matkou a začala cenit zuby na kluka byla nepříspůsobivá vzal jsem pistoli a hned byla přispůsobivá.
Normální člověk škrtí topení a pořizuje nízkoenergetické spotřebiče-bezdomovci mrznou., , 8.2.2012 12:22:45
Ale Cigoši topí na plné kule vším,co hřeje-zasraná dan za fotovoltaiku je vůbec nemusí zajímat,haranty jim zadarmo svážejí v klimatizovaných Busech.Stát s "kocábistkou" Šimůnkovou jim to zacvaká z našich daní a možná dostanou jako bonus zpět přeplatky ti,co nebydlí v hromadných ubytovnách. Za komunistů ČESKO značně doplácelo na Slovensko-dotovali se jejich Cikáni za plechovýma ohradama.A ještě je natahali do Čech pro převýchovu,zejm. do pohraničí v rámci obydlení.Mizérie započata cígomilem Havlem graduje.
S Cigány opovrhuje a brání se jejich vstupu každá země,která s nimi přišla do styku., , 8.2.2012 12:31:36
Anglické listy. Romský ráj to na pohled
„Žiji již osm let v Anglii a za poslední 3 roky podnikám jako tlumočnice/překladatelka z češtiny/slovenštiny do angličtiny…přes 80% mých klientu jsou Cikáni/Romové. Bohužel velmi málo z nich jsou slušní lidé, kteří přijedou do Anglie s dobrým úmyslem se bezproblémově včlenit do místní komunity, naučit se jazyk a žít slušně. Moje zkušenosti jsou většinou o tom, že přijedou s celou rodinou, hodně dětmi a žádají o všemožné sociální dávky, kterých je bohužel v Anglii mnohem víc než u nás nebo na Slovensku…Není samozřejmě výjimkou jakékoli podvádění, falšovaní dokumentů, vymýšlení si neexistujících dětí, na které pobírají příspěvek na školku v řádu tisíců liber za rok. Tímto jsem jen chtěla vyslovit svoji podporu k Vašemu názoru, který je v Čechách dost odvážný a bohužel se moc neslyší, což je škoda,“ napsala Mirka P.
Dneska totiž,už názory na Cikánskou populaci dospěly do takového stádia... Více na: http://www.youtube.com/watch?v=1efsaqiojqg, , 8.2.2012 12:19:44
Jsou velké mrazy., , 8.2.2012 11:49:38
Škoda, že nevymrznou jako slimáci. Jenže oni jsou zalezlí ve vytopených peleších a brlozích a zimu tam na dávkách dobře přečkají.
ŘEŠENÍ ROMŮ ktere stat a dan. poplatniky nic nestoji !!!, , 8.2.2012 11:39:49
z jine diskuse :
Tak predevsim by vlada nemela davat prispevky na bydleni na jeden pokoj 12-15tisic (staci 1000 KČ). Pritom tam nemaji ani kuchyn ani WC a koupelnu! Okoli vypada i jako skladka. Jak je mozne ze kdyz koupi lichvar (dokonce i ROM) ubytovnu a vybira najemne podle osob a ne podle m2 !!!! Jak muzou platit Z DANI PRACUJICICH OBCANU 15-20TISIC A ZIVIT TUTO ZLODEJNU ??? Ani Řapkova, Čunek, Kalousek, Necas..... toto nezverejnili. Jak je mozne ze v jednom pokoji zije i 12 lidi !!! Hygienicke zakony snad neexistuji ??? Jak je mozne ze romska rodina v jednom byte ma socialni davky i 92 TISIC KČ z dani pracujicich ale 50-lety bily obcan nema narok na zadne davky kdyz ho firma propusti !!! Toto je rasismus BILYCH ! ! ! ! ! ! Jak je mozne ze vinici ve Vitkove sedi ve vezeni 25let (coz je v poradku-chteli zabijet. Jenže oni nevedeli ze je v byte mimino), ale Romove kteri znasilnili a mucili chlapce, tak jeden 12lety je na 1-3let v napravnem zarizeni, kde sikanuje i ucitelky a vychovavatele. Druhy 17lety odsouzeny na 10let ma snízeny tresty na 5let i kdyz vedome mucili a rvali BILA SVINE !!! Stat temto lidem ohrozuje zdravi, zivoty, ale co hur. STAT RIKA ZE ROMOVE MUZOU MUCIT A ZNASILNOVAT BILE LIDI A DANOVE POPLATNIKY!!! Jak ted bude probihat soud s tlupou Romu, Cikanu co znasilnily mladou divku pred ocima obce tuším že šlo o Nove Bory, za bileho dne. Kdyz starosta rekl ze " Romove znasilnuji a kradou " tak vsichni politici po nem kricely ze to je diskriminace, RASISMUS. Politicka, zena, matka Markova mela plamenny projev na obranu techto nasilniku a kurevniku !!! Doufam ze az by jeji dceru nebo ji, nekdo znasilnoval na namesti , ze ona jim bude dekovat za mile jednani, mazleni a dotyky. Kdy probiha soud s temito tyrany a kurevniky ani nevime !!! Media MLCI PROTOZE JE ZDE " RASISMUS A DISKRIMINACE BILYCH " ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Romove chteji pracovat ale odpadky vyhazuji oknem pred barak a maji tam bordel- proc jim stat dava prispevky na bydleni kdyz delaji bordel a nici byty. Proc jim toto jeste plati z nasich dani. Nove byty at dostavaji lide kteri pecuji o svuj byt i okoli a ne ti kteri odvezou zarubne dveri, okenni parapety do SBERNY . Vytrhaji okna a parkety, kterymi topi v zime a rozbijou klidne i WC a maji jen diru do kanalu. Necht tyto neprispusobive ZVIRATA ziji v holobytech a v bytech 2-3. kategorie po lidech kteri sve 50-60 ti lete byty mely ciste, udrzovane ale v puvodnim stavu. Tito lide maji dostat nove byty a ti co je demoluji at dostanou ty stare, ale udrzovane byty 2-3 kategorie. K tomu at jim radnice da i mistra zednika ktery je nauci zednicinu, davat kachlicky na zed i podlahu a CIKANI AT SI SAMI OPRAVUJI SVE BYTY.Aspon je budou pak chranit a ne rozbijet. Oni rvou at jim Bili postavi nove domy a vlada je sestehuje do novych bytu !!!A rvou ze nemaji praci !!! Tak at si sve byty opravi, mesto at vyridi Romum pujcku Panel (jako maji bili najemnici druzst. a soukromych bytu a byty budou pak pouzivat jen ti kteri tuto pujcku + najemne +inkaso+ odvoz odpadu budou i splacet !!!!!!!! Najemni smlouva bude jen na 3. mesice a pokud Romove prestanou platit za byt tak mesto ma mit pravo je vystehovat z bytu do 2.mesicu od nezaplaceneho najemneho. A pak do toho bytu nastehovat jinou slusnou Romskou rodinu ktera plati najem a vsechny sluzby mestu a nedluzi ani za pokuty ze vyrvavaji v noci, nebo jine delikty. Hned by Romove zily slusne. Oni ale znaji jen sva PRAVA ALE NEZNAJI SVE POVINNOSTI !!! A vyrvaji si i soc. davky na ktere nemaji pravo !!!!
Mrtvý cikán., , 8.2.2012 11:28:27
Kdybychom tu měli zákony jako v USA, nemuseli bychom se tu bavit o nepřiměřené obraně. Tam má každý člověk právo, hájit si svůj majetek a zdraví, veškerým dostupným způsobem. Tak, jakápak nepřiměřená obrana? Zvlášť,když se jedná o dědu důchodce,proti dvoum 20letým hyenám v plné sílé .
Romové ve Vatikáně, , 8.2.2012 11:27:32
http://vtipy.netroof.eu/item/6892/romove-ve-vatikane/
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 8.2.2012 11:16:19
V Usti neplati jizdne MHD mam reseni pro DP : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici. Jak je mozne ze Cikani v Usti neplati jizdne? Kurva dostavaji soc. davky a nemuseji platit za leky ani za recept. Neplati u lekare! Dostavaji 7 000 KC na pocitace ktere jim maji zdelit informace o spolecnosti a pomoct zaclenit! Dostavají i penize na PRAČKU !!!! A ted se dovime ze neplati ani jizdenky na MHD!!!!! Vzdyt to podporuji radni z danych mest. Proc nejdete stavkovat at tohle zrusi nebo at jizdne se plati vsem lidem! Ve Štrasburku by byly odsouzeni za nerovny pristup a diskriminaci bilych. Nebo navrhuji at se bili odstehuji a v USTI at ziji jen Cikani kteri nezaplati ani za jedinou jizdenku !!! Hned by prerostl dluh a dotace na dopravu mestke rade pres hlavu A ZRUSILA BY TO !!!!!
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 8.2.2012 11:28:42
http://vtipy.netroof.eu/item/6458/verejne-prospesne-prace-pro-cikany-ale-jdete/
Dokud nebude platit, , 8.2.2012 11:13:11
ze vsichni maji stejna prava, ale i povinnosti,nic se nezmeni. Pokud jedni dostanou vse, jen kdyz zarvou na uradech, pak je to spatne. Jen si vzpomenu, jak jejich decka onemocnely zloutenkou,to co se pak delo v nemocnicich, kdy rozebrali cele patro, mocili a kálelí v rohu, byli sprosti na personal.. tady to zacina,kdyz vidi,ze se jim porad ustupuje, tak roste jejich ego, ze si mohou dovolit vse a my jsme tady od toho, drzet hubu a makat na ne...
Je velký rozdíl mezi Natálkou a Patrikem. , , 8.2.2012 11:12:55
Patrika ubíjeli útočníci cíleně, a že přežil je zázrak, za který vděčíme debilitě vrahů. Jasný pokus o rasově motivovanou vraždu. Patrik nikomu nic neudělal.
O existenci Natálky pachatelé neměli potuchy, nešlo o pokus o vraždu, únikové cesty z baráku nebyly blokované. Šlo o žhářství. Obětí měl být a byl 14 x trestaný zloděj. Cílem útoku se stal, protože stát se o jeho zločiny přestal starat, a on se úspěšně vyhýbal nástupu trestu. Natálka taky nikomu nic neudělala. Kdyby ji matka vynesla dřív než televizi, nic by se ji nestalo. Na rozdíl od Patrika.
A teď si srovnejte tresty, které v obou kauzách padly. Jak byste ohodnotili naší justici ?
Re:Je velký rozdíl mezi Natálkou a Patrikem. , , 8.2.2012 11:53:50
NAPROSTÝ SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!
To o praseti mu nenapsali Cikáni ale havlolůza, , 8.2.2012 11:08:43
též pravdoláskaři se jim říká. Vždy bojují proti českému národu a jeho státnosti-za každých okolností. Prostě když přijdou Čečenci nebo Polpotovci budou bojovat za jejich práva. Mají i svůj seznam. Stačí zadat SEZNAM PRAVDOLASKARU
Vše marné., , 8.2.2012 11:02:19
Bojím se,že když se na chvilku postavím před "dávkovací" úřad, tak zjistím,že realita je daleko horší než tady čtu. Proč skrytá kamera na výplatním místě neukáže lidem co platí?
Historie Cikánů na území České republiky , , 8.2.2012 11:01:52
http://romove.radio.cz/cz/clanek/18785
Na této kapitole se podíleli Prof. PhDr. Ctibor Nečas, DrSc., historik, a Mgr. Marta Miklušáková, tajemnice Rady pro lidská práva vlády ČR.
Pravda o Romech, , 8.2.2012 11:00:18
Výše zneužívání sociálních dávek se pohybuje okolo 0,35 procenta státního rozpočtu.
Jinou cestou unikají ze státní poklady stovky milard
http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_11111
Re:Pravda o Romech, , 8.2.2012 11:03:56
"Výše zneužívání sociálních dávek se pohybuje okolo 0,35 procenta státního rozpočtu"
O tom si dovolím silně pochybovat.
Re:Pravda o Romech, , 8.2.2012 11:56:12
Jeli zde cca půl mega opálených příživníků (musíme počítat i příbuné ze Slovenska, členy EU) a každý z nich stojí minimálně 5000 kč měsíčně(nepočítám škody na majetku)tak mě to přijde kolem 30 mld ročně. To je skoro rozpočet na armádu.
Re:Pravda o Romech, , 8.2.2012 12:13:57
Taky si myslím, že socka je mnohem víc zneužívána. Veškeré dávky vyplácené cikánům jsou zneužití.
Pravda o Židech , , 8.2.2012 10:58:52
Počátky židovského náboženství http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/02.pdf
Židovské tradice http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/05.pdf
Židovský kalendář a svátky http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/06.pdf
Židé ve středověku http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/07.pdf
Židé ve středověké společnosti http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/08.pdf
Židé a lichva http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/09.pdf
Lichva a život v ghettu http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/10.pdf
Lichva http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/11.pdf
Ghetto http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/12.pdf
Antisemitismus http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/13.pdf
Projevy antisemitismu http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/14.pdf
Holocaust http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/15.pdf
ŠOA – holocaust http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/16.pdf
Židovská kultura http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/17.pdf
Znáte je? http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/18.pdf
Židovské osobnosti http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/19.pdf
Židovská symbolika http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/20.pdf
Literatura k tématu http://www.varianty.cz/cdrom/podkapitoly/b04zide/21.pdf
Židé emigrace z Česka Petr Brod: Dvě emigrační vlny židů z Československa
http://www.zahranicnicesi.com/docs/brod-exil.pdf
Počty Židů ve světě a v České republice a jejich vliv http://www.europskenarody.info/Pocty_Zidu_ve_svete_a_v%20Ceske_republice_a_jejich_vliv.pdf
Havířská sebeobrana v Havířově , , 8.2.2012 10:56:31
PL :
Podobné problémy jako v Karviné s nepříspůspbivými mají i v Havířově. Místní lidé se však před časem podle Jiřího B. rozhodli v některých částech Havířova vyřešit problém s těmito nepřizpůsobivými lidmi vlastními silami. V jedné části města, kam se začali také houfně stěhovat tito nepřizpůsobiví lidé, domluvili místní a pozvali si na ně komando Ukrajinců. „Jednou v noci k domům, kam se v poslední době stěhovali stále noví Romové ze Slovenska a kde se rapidně zhoršila situace, dorazila kolona několika terénních jeepů, pár čtyřkolek a jeden transit . Vyhrnulo se z nich snad 30 rusky a ukrajinsky mluvících snědých maníků a všichni naběhli do těch dvou cikánských baráků. A začala mela,“ popisuje pogrom očitý svědek Jiří B. Během několika hodin po bitce se Romové sbalili, naložili všechny své věci a zmizeli. „Stinnou stránkou toho bylo, že když někdo šel kolem domu v téhle době, dostal málem do zubů, i když vypadal slušně. Tihle východniaři vůbec nemyslí. Jen zázrakem se tehdy nikomu nic nestalo,“ dodává muž z Havířova. To podle něj způsobilo, že se o lynči oficiálně nedozvěděla ani policie nebo záchranná služba.
Osobně si myslím,, , 8.2.2012 10:53:48
že každý jen trochu uvažující člověk musí s panem Doubravou souhlasit. A jestli je rasismus to, že chci, aby svinstvo bylo spravedlivě postihováno i u cikánské komunity, pak jsem rasista.
Re:Osobně si myslím,, , 8.2.2012 10:58:48
DOUBRAVA A SPOL JEN KECA A KECA UZ 1-2roky !!!jen sbiraji body do dalsich voleb a nic neresi ! proc dosud nepredlozily nove zakony a Novely zakonu ??? HA
Rozdilne davky podle rasy - kurna ze to nikdo neprizna ze je tu rasismus !!!!, , 8.2.2012 10:53:29
Příspěvek na bydlení se odvíjí od "životního minima na počet členů rodiny x koeficient - příjem rodiny". 1. ten koeficient je rozdílný pro Bíle a pro Tmavé. 2. životní minimum již dávno nereflektuje ani inflaci ani růst životních nákladů (jak mám zdůvodňují "nemáme na to ")........ Příspěvek na bydlení dostanou do ruky, ale tam, kde bydlí v městem spravovaných bytech a je to upraveno alespoň městskou vyhláškou, hned zaplatí nájem. Tedy jim fakticky jen "projde rukama". Jinak tento příspěvek běžně dostávají na ruku.
Koeficient je uvedený v zákoně, stejně tak jeho přesný vzorec výpočtu, rozdílnost koeficientu je stanovena prováděcí vyhláškou, která upravuje podmínky použití jiného koeficientu pro jistou skupinu žadatelů se specifickými znaky, kterých vy ani já nikdy nedosáhnete. Vlastně to funguje jako matematická podmínka :-D
7 000 Kč na Počítač pro Cikany - přitom neumějí udajně číst a psát !!!!, , 8.2.2012 11:05:21
konečně vláda ODS začlení nás Romy mezi Vás do škol a tříd mezi ostatní, to je jen dobře, už se na to těšíme. Praha – Vyhláška na lepší začlenění romských žáků do běžných škol bude připravena do ledna 2011 . Novinářům to ve středu řekl ministr školství Dobeš (VV). http://www.denik.cz/z_domova/dobes-vyhlaska-pro-romske-20101110.html :))My Rromové děkujeme za 7000 Kč na počítač od vlády Nečase-Kalouska-Topolánka, ještěže máme zastání u České pravice a ta se o nás stará, my si dobře pamatujeme kdo nám staví nové domy a posílá dávky. Vláda ODS-Top-W nám Romům zvýšila příspěvky na bydlení v ubytovnách na osobu !
V diskuzích se často objevuje,že jenom vyhrožujeme a "skutek utek",, , 8.2.2012 10:44:49
Je dobré k tomu připojit slůvko ZATÍM ! "vyhrožování",je vlastně způsob varování a svědčí pouze o tom,že nejsme krvelačný národ a dlouho dopředu varujeme.Až dojde na likvidování cikánů bude to v podstatě z donucení ,protože už nic jiného nebude zbývat.Děláte cikáni jednu ohromnou chybu,že mírumilovnost,vstřícnost a nechuť VÁS zabíjet, považujete za slabost.Nikdo normální neprolévá rád krev druhých, (bez ohledu na rétoriku)takže až k tomu dojde, budete to vy CIKÁNI ,kteří nás k tomu donutíte.Jak je známo z dějin - čechům trvá dlouho než se naserou,ale potom to stojí za to !!Celá evropa na ně nestačila, ani všemocná církev a museli se porazit sami ! Nebyli poraženi silou,ale zradou takových renegátů jako je DANYS,KOCÁB,HAVEL,NEČAS,DŽAMILA a ostatní vlastizrádci,kteří budou souzeni.
Pravdolaskarska hovada zahledl jsem v clanku, , 8.2.2012 10:44:33
to sedí,musím se smát,až potečou slzy,jak zpívá Landa. Je šokézní,že ať se kritizují Cikáni,Vietnamci jakkoli oprávněně vždycky se najde aspoň jeden takovej co se jich zastane. Co to je za lidi? Kamikadze,sebevrazi?
Rasový podtext, , 8.2.2012 10:42:51
Pokud se nejedná o rasový podtext v případě přepadavání ciganů na bilých, tak proč jsme za celou dobu ještě neslyšeli, že byl přepaden nejaký cigán cigánem?
Věřte nebo ne, , 8.2.2012 10:40:55
cikán přijede do VB,kde mu dají různý dávky,celej rok tam krade a dělá bordel,potom ho vyhostěj na náklady VB do Čech,kde jde na sociálku a dostane veškerý dávky za rok zpětně.To nemluvím o tom,že město jim dá ještě byt,aby měli co tzv."vybydlet".To je rasismus!!!!!! Ale proti komu???
Re:Věřte nebo ne, , 8.2.2012 10:48:04
A proto chci at senatori tu populisticky nekecaji a nesbiraji volebni body a daji zakon ktery znemozni zpetne vyplaceni davek turistum jak tu psali nize. Dole je reseni romu " .....JAK RESIT POMOC ROMUM "- stat to nic nestoji a presto to zaden senator neprosadi. JEN KECAJI O ROMECH ABY SE DOSTALI ZASE DO VLADY. DOUBRAVA I PAKOSTA TU KECAJI OD LONSKEHO ROKU A JAKY ZAKON PREDLOZILY VLADE ???? KURVA ZACNETE JEDNAT VLADO !!!!!!
Re:Věřte nebo ne, , 8.2.2012 10:47:57
A proto chci at senatori tu populisticky nekecaji a nesbiraji volebni body a daji zakon ktery znemozni zpetne vyplaceni davek turistum jak tu psali nize. Dole je reseni romu " .....JAK RESIT POMOC ROMUM "- stat to nic nestoji a presto to zaden senator neprosadi. JEN KECAJI O ROMECH ABY SE DOSTALI ZASE DO VLADY. DOUBRAVA I PAKOSTA TU KECAJI OD LONSKEHO ROKU A JAKY ZAKON PREDLOZILY VLADE ???? KURVA ZACNETE JEDNAT VLADO !!!!!!
V radiu hlasily ze RAD NEMECKYCH RYTIRU POZADA O VRACENI MAJETKU !!!!!!, , 8.2.2012 10:30:15
VLADA ODKLANI POZORNOST CTENARU OD RESTITUCI, A PROTO JE TU ZASE CLANEK O CIGOSOVI
Hloupá eskalace, , 8.2.2012 10:23:00
reprodukovat ten hnůj - texty mailů s fanatickou podporou nezodpovědných senátorů od fašizující spodiny- v médiích. To je hodně pokleslé - a je to hraní si s ohněm. To chcete v čele s panem Petříkem novou křištálovou noc ?
Re:Hloupá eskalace, , 8.2.2012 10:48:37
Co míníš tou eskalací,snad míníš eskalaci kterou vyvolali tobě podobní svými názorovými "exkrementy" a podporou lživé, destruktivní politiky ničící právo a spravedlnost.Pokleslá je především vše odporná argumentace podepřená hysterickým , neustálým řevem o rasismu, fašismu- povšechně jedinými argumenty kterými jste schopni zdůvodňovat své pokřivené, proti právu , spravedlnosti a pořádku jdoucí názory.Ano,právě díky vám a dalším z těchto vašich lží profitujících se jistě dočkáte " křištálových" nebo jiných nocí,bude to především vaším a vašich chlebodárců přičiněním.
Re:Hloupá eskalace, , 8.2.2012 10:32:51
A N O !!!Křišťál je čistý a zdobí na rozdíl od vašich chráněnců,ale musí s ním pracovat odborníci !A nezapomínat,že jsou i takoví,kterým se nelíbí.
A bolsevizujici stvani v mediich je O.K.?! Viz jen ty ruzne havloidni "petenty"!, , 8.2.2012 10:26:12
CIKÁNI = škodná !, , 8.2.2012 10:09:05
Na své špatné pověsti cikáni "pracovali" stovky let,no a nyní sklízejí plody své snahy.Proč všechny země i ty,které mají velmi příznivý náhled na přistěhovalce,v okamžiku,kdy zjistí,že se k nim snaží dostat cikáni - okamžitě dělají opatření, aby tomu zabránili?Jste zbyteční,neužiteční nic neumíte,nechcete se nic naučit(ty max.2%inegrovatelných je zanedbatelné množství) a nikdo vás nechce - to musí být hodně frustrující ,bylo by nejlepší kdyby jste spáchali etnickou sebevraždu a zbavili sebe i ostatní své obtížné existence !!! V souvislosti s cikány už slovo genocida nemá tak odpudivý podtext !! Někdo píše,že velcí zloději a politici toho nakradou víc není to pravda-těm se to dá zase zabavit a dají se postihnout,ale cikáni jsou jako eroze nebo rez dokáží drobnými zlodějnami a všelijakými dávkami vyčerpat svoji oběť.(když se mi podaří v obleku udělat dírku tak se to dá scelit,ale když napadnou ten oblek MOLI nedá se bez likvidace těchto škůdců zachránit ani ten oblek ani šatník) A co si vybereš,když budeš mít udržovanou zahradu ?jedno divoké prase(které lehce zastřelíš) nebo tisíce krtků.To že existují velcí zloději neznamená,že malí zloději jsou méně škodliví.Velkého mohu potrestat a zabavit ukradené ,ale tisíce cikánů nelze bez fyzické likvidace postihnout,protože jejich výživa v kriminále je velice drahá a tím pádem škodí i když jsou zavření. ZÁŘNÁ UKÁZKA :http://www.youtube.com/watch?v=8AUxwxHjmvk&feature=player_embedded
na Palmovce , , 8.2.2012 11:01:50
http://www.youtube.com/watch?v=hts1MYNXWNk&feature=g- vrec&context=G2bb68e0RVAAAAAAAAAA
Re:CIKÁNI = škodná !, , 8.2.2012 10:26:41
Někdo by si mohl stěžovat, že je to rasistické, ale musím přiznat, že jsou to jen holá fakta. Jsou darzí a čím víc jich takových bude, tím se nám to víc prodraží. To není žádná lež.
O rasismu se tu hovoří pouze, , 8.2.2012 10:07:34
mezi cigoši. Kdy už tito paraziti pochopí, že je tady nikdo nechce? Co se musí stát, aby to pochopili? Po dobrém to nejde, takže, jedině po zlém. Začal bych s dávkami.
Oci se shovivave priviraji jen nad ciny nesvepravnych deti anebo menecennych tvoru. Cikani nejsou ani jedno ani druhe., , 8.2.2012 10:05:47
Proto jsou prave jejich vecni omlouvaci ti opravdovi rasiste - jakoby totiz svou shovivavosti neprimo rikali, ze jsou jejich chranenci "menecenni" ci co! A to prece - uz proto, ze to existovat nesmi - neexistuje! Klasicky marxismus komunistu i neomarxismus Pravdolaskaru jsou plny takovych rozporu, zakazu a tabu myslet!
Parasit na cecíku státních peněz je populistický senátor, , 8.2.2012 10:04:46
typický přitakávač přiblbléhmu davu, jen aby získal popularitu.
"Rasismus" a "populismus" - to byly zavadejici ultralevicacke nadavky uz za Husaka!, , 8.2.2012 9:51:46
Avsak az Havel z nej ucinil inflacni vyraz, jakym se snazi havloidni pseudohumanisti a neomarxiste smest jakekoliv namitky proti nemoznemu a nepripustnemu chovani vetsiny Romu. Termin "rasismus" je levicacky kyj pro jinak smyslejici. Zadne jine slovo nebylo tak masivne zneuzivano jako toto. Ne, ze by rasismus neexistoval - napr. na jihu USA az do dob prezidenta Kennedyho. Rasismem bylo i povysene chovani anglickeho kolonialniho dustojnika pred sto lety v Africe. Anebo to, co udelali v ere sveho milovaneho Hitlera Nemci Zidum. V zadnem pripade vsak se tak neda nazyvat nevole vuci chovani pod jakoukoliv uroven, jakemu je ze strany cikanu vystavena nase verejnost. Nikdo nemuze za to, ze jsou to "nahodou" jen a jen cikani, kdo se tak chovaji!!!
Re:"Rasismus" a "populismus" - to byly zavadejici ultralevicacke nadavky uz za Husaka!, , 8.2.2012 9:56:38
Ano, nalepka "rasismus" ci "rasista" je verbalni kyj pro bite a okradane, kazdy den do prace vstavajici slusne lidi!! Jak dlouho si to jeste nechame od havloidu a Pravdolaskaru libit?!?
cikánský teror, , 8.2.2012 9:49:55
Stále nechápu proč je kolem cikánské sebranky tolik humbuku. Z historický faktů vyplývá, že na tuto pakáž platil pouze svého času pán s knírkem a v nedávné době pan Sládek včetně osvědčeného ŘEZAZ, ŘEZAT a zase jenom ŘEZAT a
Mnohasetlete zkusenosti pravi, ze jsou z petadevadesati procent necivilizovatelni!! Howgh!Re:cikánský teror, , 8.2.2012 10:24:33
Senátor je chytrý ví že tupá ovce slyší velmi dobře na primitivní rasizmus. , , 8.2.2012 9:48:36
On pan Senátor ví že řešení je zcela jinde,je sice v možnostech pana senátora řešit problém s cikány ale
je to moc pracné a výsledky nejsou okamžitě vidět.ON ví tak jako drtivá většina národa že zse pracuje nejméně 400 tisíc
Ukrajinců,Slováků atd v drtivé většině načerno.Vykonávají ty neméně kvalifikované práce po stavbách,úklidech atd.
Tedy přesně ty práce které by mohlo vykonávat asi 80 tisíc cikánů na sociálních dávkách.Proč tohle pan senátor a ostatní politici neřeší?Protože je to běh na dlouhou trať a ONI potřebují okamžité výsledky tak jako třeba Čunek s vystěhováním cikánů mimo Vsetín.Něco dal do kontejnerových bytů za Vsetín a něco do malých obcí v okolí.Že ty obce de fakto finančně zruinoval neřeší(obce museli za svoje rekonstruovat ruiny domů do kterých Čunek cikány nastěhoval)Leč Vsetíská voličská OVCE viděla výsledek a hurá Čunek na Hrad.No a tak se řeší i zbytek cikánů,každý normální člověk ví že základem je dát těmto lidem práci pak je můžu pokud odmítnou solit kde to jde,tedy jim i nedávat soc.dávky.No a komu vyhovuje 80 tisííc cikánů na soc.dávkách?Už to víte jsou to Doubravové,Čunkové....A také podnikatelé.Cikán totiž jako problémové etnikum MUSÍ být zaměstnán LEGÁLNĚ.Tedy je potřeba za něj odvádět státu daně,zdravotní atd.aby bylo na CIKÁNA vidět.....S pozdravem Loyza De Conteyner.........VOLIČ KSČM
Cikáni nás brzy převálcují., , 8.2.2012 9:42:41
Ono to opravdu není jednoduché. Představte si úředníka nebo lékaře za kterým přijde cikán se žádostí o invalidní důchod. Rovnou Vám úvodem sdělí, že když mu nevyhovíte, tak Vám zničí auto, nebo zapálí barák.A aby svým slovům dodal důraz, tak Vám při odchodu pro začátek propíchá všechny gumy.Jak byste se zachovali? Na ochranku nemáte a ta hovada jsou opravdu schopná všeho, protože ví, že se jim nic nestane.Jak se tomu vyvarovat? Jde to,vyvarovat se styku s těmi černými hovady. Jenže jsou povolání, kde se tomu nevyhnou.Můžeme jim vůbec mít za zlé, že se cikánů bojí? Kdo z nás jim v případě potřeby pomůže? Pochopitelně, že nikdo, protože jsme rádi,že se nás to netýká. Takže co s tím? Je to obrovský problém, který přerůstá do obludných rozměrů. Zatím jsou to "jenom" ostrůvky, kde cikáni mají navrch. Ale ty ostrůvky se nebezpečně množí a je jenom otázka času než se spojí a pokryjí celé území státu.
Za to,co si cigáni dovolí,můžou soudci,nikdo jiný!, , 8.2.2012 9:35:53
Podívejte se na ty rozsudky,to mluví samo za sebe.Mluvil
jsem o tomto tématu s jedním soudcem.Oni se jich totiž bojí.
Doslova řekl:když odsoudím bílého,bez problému jde sedět,
ale když odsoudím cigána,mám strach o sebe a svoji rodinu.
To pak přijde před barák tlupa cigánů a hrozí mě likvidací.
Řekl jsem mu,tak jdi od soudu pryč,když se bojíš!Krásná odpověď:lidi mají zlost,já peníze!
DOUBRAV JE JEN POPULISTICKÝ HNUS A SEDAJÍ MU NA TY KECY JEN LIDI S IQ DUTÉ TYKVE, , 8.2.2012 9:30:32
Jestlipak si populistický Doubravo uvědomujete, že podpora cigánů, nezaměstnaných, soc. dávek atd není ani 1 procento státního rozpočtu, ale rozkrádání politiků je ročně 30 miliard? Proč nehonit ale populistické body, nezapřete, že jste bývalý kovaný komouš, hnus, hnus, hnus!
Re:DOUBRAV JE JEN POPULISTICKÝ HNUS A SEDAJÍ MU NA TY KECY JEN LIDI S IQ DUTÉ TYKVE, , 8.2.2012 9:43:42
Jste úplně mimo. Jedno procento rozpočtu je plus mínus 10 mld. Kč. Cikáni stojí mnohem více, podle odhadů zahrnujících i náklady na sanaci cikánského bordelu (kriminalita atd.) až 100 mld. Kč, tj. deset procent rozpočtu. Howgh.
Re:DOUBRAV JE JEN POPULISTICKÝ HNUS A SEDAJÍ MU NA TY KECY JEN LIDI S IQ DUTÉ TYKVE, , 8.2.2012 9:47:27
Přestože představují jen 2,5 % obyvatel ČR. Politici taky kradou, ale suma summarum představují něvětšího zloděje v ČR cigoši. To je nepohodlná skutečnost.
PROČ SE ZA TEBE DOUBRAVO STYDÍ VLASTNÍ SYN I DCERA, TEĎ UŽ TO VÍM, , 8.2.2012 9:26:39
Doubravo Doubravo, nechápal jsem proč se váš syn i dcera za vás stydí a jeden čas jsem vám i fandil, ale teď už se za vás stydím taky, hnus!
PROČ SE ZA TEBE DOUBRAVO STYDÍ VLASTNÍ SYN I DCERA, TEĎ UŽ TO VÍM, , 8.2.2012 9:37:21
no tak proc? priste nepis, jak to nevis- tohle neni nazor ani reseni !! Mozna se nestydi jen nechteji byt vlaceni tiskem tak se nevyjadruji.
Pane Pakosto jste můj senátor., , 8.2.2012 9:21:48
Nazýváte cikani pravým jmenem DĚKUJI.Pravdoláskaři at si vylížou prdel i s Kocábem.Podivejte se jak to dopadlo v Matiční ulici.Proč si tam Havel nebo Kocáb nekoupili domky,byly na prodej nikdo je nechtěl.Kocáb si raději koupil letiště v Milovicích.
CHCI VIDĚT ČINY SENATORU, , 8.2.2012 9:30:22
KECY TE USKPOKOJUJI ? CHCI VIDET CINY- ZMENU ZAKONU! AT SE O TO POSTARAJI TITO SENATORI- VIZ NIZE O VEZNICH, ZRUSIT ZPETNE ROK, DVA VYPLACENI DAVEK TURISTUM ! ZRUSIT PESTOUNSKE PRISPEVKY PRARODICUM KTERI SE STARAJI O VNOUCATA I KDYZ RODICE ZIJI, CHLASTAJI A JSOU LINI !!!
PRACOVYTÝ, , 8.2.2012 9:17:27
MY DÉŽOVÉ prohlašujeme,že za KOMUNISTA jsme sa měly dobre. Bola robota aji penáze.Nebol hlad,býda a any sa tolko nekradlo,nezabýjalo.Porád nam len nadáváte ale robota nam nedáte. Čo mame robyt? Bordel okolo naseho bidliska neuklízáme,lebo nemáme sylu-máme hlad!!!MI brzo budem pomstyt.Nou,nou trocha pomsta ale vela-vela pomsta.
Re:PRACOVYTÝ, , 8.2.2012 9:44:21
Jak je vidět, do školy jste nechodil ani za komunistů.....
Cikáni, , 8.2.2012 9:35:11
i bili nemají prácí a přesto nekálí před barakem, neznásilnuji pro radost a sebevedomi, nekrade a nebije deti, neřve a nepalí parkety a okna v kamnech! I bili jsou na davkach a nevyhazuji odpadky oknem ven !!! Jste zveri a nemate nit narok ani na obcanky.
Re:Cikáni, , 8.2.2012 9:45:32
Naprosto přesně řečeno. Že někdo nemá práci neznamená, že je dobytek. U cikánů to ale téměř platí.
Ať žijí vrazi a zlodeji a HURA PREPADAVAT DUCHODCE !!!! -nedivte se že kradou a vraždí opakovaně, , 8.2.2012 9:17:20
PROČ NEPLATÍ SVŮJ POBYT Z DUCHODŮ NEBO Z MAJETKU KTERY NEUMI PROKAZAT ZE ZISKAL LEGALNE !!! To, co stát vydá na jednoho vězně za měsíc jsou dávky pro několik nezaměstnaných. Proč tito lidé nesplácejí svůj dluh společnosti? Jistě je mezi nimi dost těch, kteří neodvedli na daních, sociálním ad. ani zlomek toho co převážná většina nezaměstnaných a ti mají svá práva, televize, počítač, sportovní vyžití, možnost studia, teplé jídlo, vodu, take navštěvy a souložící místnost na den !!! atd. a ti si budou válet koule? To Drábovi nevadí, že zavadí otroctví nezamestnanych ? ....... Tady je kolik stojí 1 vězeň měsíčně: Průměrně stál před dvěma lety měsíční pobyt odsouzeného za mřížemi 27 342 korun za měsíc (31 dní). Vězeň ale mohl uhradit z nákladů maximálně 1500 korun, ten, kdo skončil ve vazbě jen 1395 korun. Průměrně to tedy bylo směšných 5% z celkové částky. Platit ale nemusí každý odsouzený. Povinnost mají jen ti, kteří ve vězení pracují, nebo pobírají nějaký důchod či mají jiný, zdanitelný příjem. Těmto vězňům může být sráženo až 40% čistého příjmu, ale nikdy více než 1500 korun měsíčně. :((((((((( Vězeňská služba však od vězňů vybere jen čtvrtinu částky, kterou by měli zaplatit. Po jejich propuštění už jen necelá 3%. V roce 2009 tak vězňové dlužili více než miliardu. Z denních 882 korun nákladů tak stát získal od odsouzených za mřížemi zpátky jen necelých 18 korun. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nku-vezen-stal-882-korun-denne-stat-od-nej-vymohl-dvacetikorunu-p68-/domaci.aspx?c=A110715_145149_domaci_cen
Re:Ať žijí vrazi a zlodeji a HURA PREPADAVAT DUCHODCE !!!! -nedivte se že kradou a vraždí opakovaně, , 8.2.2012 9:26:10
ZA 1500KČ BY NEPŘEŽIL ŽÁDEN DŮCHODCE ANI V GARZONCE. PROČ NEMAJÍ POVINNOST ZAPLATIT CELÝ POBYT A AT JIM ZUSTANE JEN KAPESNÉ 500 KČ! VRAH MA VĚTŠÍ OCHRANU NEŽ OBĚT ZNASÍLNĚNÍ, BITI. TA SI PLATI LEKY, LEČBU 30 kc I POBYT V NEMOCNICI 100kc A PŘITOM ZTRATÍ PRACI PROTOŽE JE PSYCHICKA TROSKA. Jakto ze maji narok na nejaky prijem kdyz je zivi stat ??? V tom by meli Doubrava, Chaloupka a Pakosta neco delat ! A PROC JE PUSTI KDYZ NEZAPLATI ANI TEN MALY POPLATEK PRITOM MAJI JEJICH PENIZE V TREZORU. PROC JIM TO NESTRHAVAJI TAK JAKO MESTA CIKANUM ZA NAJEM V MESTKYCH BYTECH???
Re:Ať žijí vrazi a zlodeji a HURA PREPADAVAT DUCHODCE !!!! -nedivte se že kradou a vraždí opakovaně, , 8.2.2012 10:37:06
At senatori zmeni zakony veznu - kdo sedi ve vezeni nema mit narok na duchody, soc. davky ani jine penize od statu !!! Stat ho zivi, ubytuje a jeste mu plati soc. davky ? kde to proboha maji na zapade !!!
CIKÁN, , 8.2.2012 9:10:00
Cikáni(převážná část-tak 90%),jsou nepřevychovatelná HOVADA!Poukazují, že aji mezi "bílými"jsou hovada. Ano,jsou.
Toje u všech etnik,jenže v opačném poměru (10% nepřevychovatelných).To je ten zásadní problém,který tuto společnost (díky cikánům),stojí mnoho peněz. Výsledky převýchovy CIKÁNŮ,jsou nulové.PRYČ s těmito parazity společnosti!!!
Název RASISTA už dávno není urážkou,ale poctou, , 8.2.2012 9:08:30
Pro ty co operují bububu Rasismem chci říci:Ano jsem rasista ve smyslu,že obdivuji svoji rasu a když se kolem sebe podívám, VŠE CO VIDÍM VYTVOŘILA BÍLÁ RASA ! Ano jsem rasista protože jsem na svou rasu hrdý a vím,že vše do čeho se pustila ,také zdárně dokončila a je pilířem civilizace.Netrvám na tom, aby ostatní rasy byly vyhubeny,ale trvám na tom,že když se příslušníci jakékoliv rasy ROZHODNOU mezi námi žít,tak se přispůsobí našemu stylu života a potom mají nárok na stejné práva ,ale i povinnosti jako my. Jestli se jim to nelíbí tak půjdou zpět do země, ze které přišli a to buď po dobrém nebo po zlém a to i za cenu fyzické likvidace.Trvám na tom,že parzitický způsob života různých etnik nebudeme tolerovat a už vůbec ne na náš úkor.RASISMUS není sprosté slovo,ale je to slovo zneužité,které používají PARAZITI k tomu aby zastrašovali majoritní obyvatelstvo.Okamžitě se ozvou ti co budou říkat - cože udělala bílá rasa v minulosti za zlé činny.Pro takové mám informaci,že posuzovat dějiny současnými morálními a etickými měřítky může pouze hlupák, protože v těch dobách se chovali všichni stejně..A jenom slepý hlupák nevidí nárůst nechuti k multikulti fantasmagoriím.Jenom hlupák nevidí nárůst národního uvědomění a celkový trend k tzv."EXTREMISMU" >Bílá většina se už nechce nechat dále diskriminovat a ten ,kdo se bude i nadále pokoušet o tuto diskriminaci je sebevrah.PODLE POSTOJŮ K TOMUTO PROBLÉMU SE POZNÁ KDO JE POLITIKEM Z VYCHCANOSTI A KDO CHCE ZASTÁVAT PRÁVA OBČANŮ I TÉTO ZEMĚ bez ohledu na štvavé kampaně MULTIKULTI zločinců ! Na to nesmíme zapomenout při konečném zůčtování !!
ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 9:08:09
DEJME ROMŮM PRÁCI A JE PO PROBLÉMECH.JAK JEDNODUCHÉ A NIC BY TO NESTÁLO.
Re:ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 11:01:27
myslite že cikani by někdy začali pracovat. oni si už tak zvykli že ani nevi co to prace je. když člověk v televizi vidi jak si cikanka stěžuje že ma devět děti a jenom 25000 podpory tak je mu špatně sladka na ně.ten by si s nima poradil.
Re:ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 9:49:56
A čímpak je většina z vás vyučena, nebo nedej bože, co máte vystudováno ? Většina z vás se umí sotva podepsat.
Re:ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 10:09:01
Kuponovou Privatizaci Viktora Kozeneho a jeho kamarada Vaclava Klause! Tim je vyucen kazdy!
už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 8.2.2012 9:15:37
dokaže vyřešit uplně vše
Re:už aby to vzal do ruk dělnicky inženýr Škromach, , 8.2.2012 9:25:46
Vláda Tolji Přesčase s nejlepším ministrem financí galaxie Kradlouskem,krysím ksichtem Drábkem, či PromoPro a agentem CIA Vondrou, jako vrcholného odborníka to řeší velmi úspěšně a nebýt komančů nebyl by Tanvald, ani Chánov, co?
Re:ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 9:11:18
Práce se dnes nedává, ta se hledá.Kdo chce práci najde, kdo čeká až na něho spadne ten se nedočká.
Re:ZA TENTO STAV MŮŽE NEZAMNĚSTNANOST---KAPITALISMUS, , 8.2.2012 9:28:46
Cikán hledá, kde co ukrást a nehledá práci, to je nesmysl, který zavedl pseudohumanista, opilec a vekslák Veškrna, Kocáb a podobný lidský xindl, který na tom vydělával.
VIDEO: Můj soused je Rom. Zbavila se ho vedlejší vesnice , , 8.2.2012 9:04:25
Videoklip "Oskar Dobrovodský, Družstevná ulica, Malacky" vidělo na YouTube čtvrt milionu lidí. Podobně populární je facebooková "Kampaň na podporu terorizované rodiny Dobrovodských".
Veškeré pokusy o smír s novými sousedy ztroskotaly a nově rekonstruovaná vila rodiny Dobrovodských je nyní podmáčená močí, neboť sousedé nepoužívají záchody. Z polorozbořených domů obývaných Romy se valí štiplavý dým a na denním pořádku jsou hádky i oboustranné výhrůžky. Sedm cikánských rodin totiž žije oficiálně na ploše o rozloze pouhých 47 metrů2, v domě, jejž jim koupil starosta obce Gajary.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/video-muj-soused-je-rom-zbavila-se-ho-vedlejsi-vesnice_223819.html , http://www.youtube.com/watch?v=S8FL1o4gFLk&feature=related
Až na ty cikány, je tady všechno OK, , 8.2.2012 9:04:16
Neuvěřitelný případ, který snad nemá obdoby, se stal v Českých Budějovicích, kde funguje soukromý a jeden z největších seniorských domů v ČR Senior dům. Provozovatelé a majitelé tří firem, které jsou vzájemně propojené, dluží téměř miliardu.
Dokud nebude platit,, , 8.2.2012 9:03:08
ze vsichni maji stejna prava, ale i povinnosti,nic se nezmeni,pokud jedni dostanou vse, jen kdyz zarvou na uradech, pak je to spatne. Jen si vzpomenu, jak jejich decka onemocnely zloutenkou,to,co se pak delo v nemocnicich, kdy rozebrali cele patro, mocili v rohu, byli sprosti na personal..tady to zacina,kdyz vidi,ze se jim porad ustupuje, tak roste jejich ego, ze si mohou dovolit vse a my jsme tady od toho, drzet hubu a makat na ne,,,
Za pravdu na hranici???, , 8.2.2012 9:01:13
Hrebenár a Kohout jsou právě těmi laskopravdaři, co otázku cikánů pomáhají jenom prohlubovat a ne řešit. Označuji ty, co o problému mluví otevřeně tak, jak je vidí celý národ, za rasisty, a přitom rasisty jsou sami. Už jenom proto, že podporuji pozitivní diskriminaci, to je parazitování nicnedělající menšiny na pracující většině. Právě na takové, jakými jsou oni, by se měly podávat trestní oznámení, protože podporuji příživnictví, krádeže, znásilňování a další trestné činy, které páchají právě jejich chráněnci. Je dobře, když veřejné osoby ukáží jasně svůj názor na problémy. Pokud je pomohou i řešit, tak vlastně vykonávají službu, pro kterou byli voleni.
Konečně někdo řekl pravdu , , 8.2.2012 8:59:12
Po přečtení článku mám radost, že konečně nědko řekl resp. napsal veřejně, co si myslí minimálně 90% lidí. Slušný člověk maká, odvádí daně a vychovává děti. A co dělají cikáni? Zase jen děti / budˇje dají do dětských domovů a kdo platí jejich provoz ti co makají / nebo si je ponechají a vychovávají sami a vedou je opět k nepráci, krádežím a k tomu, že stačí zakřičet, že je to rasismus a všichni dávají ruce pryč, aby se náhodou nespálili. Kdy už náš stát začne za daně, které mu normální občané platí, těmto lidem poskytovat služby /tzn. ochranu majetku, života apod./? Zatím to vypadám, že dokud ti co platí daně budou mlčet, tak se nic nestane......
Netvrdím, že co cikán to zloděj na 100%, ale slušného cikána abys hledal v kupce sena a dokud jim to bude procházet, tak se nic nezmění.
Ilona
Re:Konečně někdo řekl pravdu , , 8.2.2012 9:14:45
ILONO klid. ODS chce zrusit Detske domovy (a jejich majetek rozkrast) a nabidne pestounum 30 000Kc/mesic. Mozna ze BILI obcane budou vychovavat romcata a ROMOVE JEN SOULOZIT A DUPAT DALSI MYSI-DECKA. Bude zmena zakona ktera zase zvyhodni cikany-pestouny! Jinak prarodice kteri si vemou po havarce zabitych rodicu do sve pece vnoucata ztraceji narok na pestounsky prispevek. Pry zneuzivaji davku. DRAB rika ze ho dostanou jen ti co nemaji praci a penize - tedy prarodice kteri se staraji zive vecne ozrale a line dceri o vnoucata maji narok na pestounsky prispevek. Slusni prarodice maji POVINNOST SE STARAT O VNOUCATA ZDARMA !! CO NA TOM ZE DETEM SE RODICE ZABILY V AUTE A MAJI Z TOHO NERVOVY SOK!!!
.....JAK RESIT POMOC ROMUM, , 8.2.2012 8:55:56
PREDEVSIM VLADA NESMI zbytecne VYPLACET : 1) PRISPEVEK NA BYDLENI 2-4 TISIC na osobu i mimino! Ani na M2, na pokoj na ubytovne bez WC, KOUPELNY nedat luxusni castku (ale aby nebyly vystehovani tak dat na jeden pokoj max. 800 Kc). Prispet na slusny byt I.kategorie (Vyse prispevku pocitat podle najmu v druzst. bytech ktere nejsou premrstene pro zisk v okoli) přimerene velikosti. A dat jen 40% -max 50% z najmu. Prece Rom musi neco platit na najem kdyz bere davky z dani od pracujicich lidi kteri vse plati. Tzn. ze 5clenna rodina (2rodice+3-4deti) nebude bydlet ve špelunce o 10 m2, ale v 2+1+wc+koupelna. Zakonem mit urcenou maximalni castku na jednu rodinu (deti, rodice i prarodice je bezny model rodiny v byte u nich) 3 tisice. a ne aby jedna rodina brala 10-18 tisic. Nezletile deti museji bydlet s rodici! (to aby Rom nenapsal 8 nezletilych deti na 3jine adresy nez jsou rodice aby dostal penize na dalsi byty) Hygienicke zakony by meli mit stanovene maximalni mnozstvi lidi na m2 a take na pokoj! At neni 15lidi v jednom pokoji. Za komunistu to fungovalo ( byly i nadmerne vymery bytu aby duchodci sly do mensiho bytu a velky predali rodinam). Podminkou prispevku je cisty a nezdevastovany byt !!! (kontrola co 3-5mesicu)..... 2) PORODNE A MATERSKA jen na 2deti! Na treti dite jen 30% z zakladni castky. ABY si uvedomily ze deti nejsou nastrojem k ziskani penez od statu. Stejne maji doma uz kocarek i obleceni takze 30% staci. Od 4 ditete nenalezi zadne porodne ani materska !!!! A zadna vyjimka pro potrebne !!! AT MA DETI TEN CO VYDELAVA A UZIVI JE Z PLATU! 3)PRISPEVEK NA DETI- podminkou je ze dite nema prusvih s policii za kradeze, behani venku po 20h ve veku 5-14let, prepady, sikanovani ve skole, poznamky, zaskolactvi..... Prispevek dostane jen ten ci dite chodi do skoly a uci se na prumer do znamky 3- ,max tri predmety 4 (aby pak nekecali "ja chodil do skoly ale neumim cist a pisu jen krizky kdyz beru soc. davky a proto me nikdo nezamestna") Neuci se dite - seberu detske pridavky a rodice musi donutit dite chodit do skoly a zajistit mu doucovani! Az zlepsi dochazku i znamky tak pozadat o detsky prispevek a urednik si necha zaslat dochazku i znamky za 6 mesicu a pak rozhodne do 3mesiců. (Rom nesmi vedet kdo to posuzuje aby ho nezmlatil. Podpis neni na papire ale jen kod. rozhodnuti zdeli sekretarka nebo mluvci uradu dopisem). Davku zpetne nevyplacet !!!! - rodic musi pocitit trest za to ze dite, kradlo nebo nechodi do skoly !!! Tim ze to dlouho posuzuji tak rodic dohledne, aby uz dite nedelalo blbosti a trestnou cinnost. Bude hlidat aby znovu neprisel o prachy. 4) Bydleni - Nove byty stavet pro bile a ti museji prenechat sve starsi ale ciste a zachovale byty mestu, druzstvu a ti at je daji Romum. A ne aby oni kteri zdevastuji byty, dostali NOVE byty za 2miliony a bili ziji 30let ve stejnem byte a staraji se o nej a nemaji narok na novy. Rom se musi naucit setrit si svuj byt i dum. 5) Opravy baraku - at mesto, druzstvo jim vyridi pujcku Panel a opravi dum. ALE ....Rom to musi splacet v najmu ze svych davek ! Smlouvu ma jen na 1-2mesice s obnovovanim a pokud nic nerozbiji,splaci to, tak bydli tam dal. V pripade ze nezaplati dva najmy resit vystehovani podle zakonu !!! Pokud ztratil praci tak dolmuvit vymenu za levnejsi byt. Dale aby neznicily dum at romove kteri nemaji praci tak at sami pracuji a opravuji s firmou barak a uci se to (nosit maltu, okna, polystyren....a pak se ucit zednicinu, obklady dat, vymalovat ... pod dohledem mistra a mesicniho skoleni) Tim ziskaji kladny vztah ke svemu domu a okoli. Nauci se pracovat, remeslo a dodrzovat pravidelny rezim ...... SOUCET SOCIALNICH DAVEK NA JEDNU RODINU V BYTE NESMI DELAT 50-100 TISIC JAK JE TO DNES BEZNE !!! TA RODINA MA MIT OPRAVDU JEN NA SOCIAL. MINIMU !!!! PAK NEBUDOU RODIT DECKA JAK MYSI VE SKLEPE .....
Re:.....JAK RESIT POMOC ROMUM, , 8.2.2012 9:05:19
lépe a srozumitelněji /i pro úředníky/ by to snad ani nešlo. Jenomže, to by ty paní na úřadech musely zvednout zadní část těla a jít do terénu a to by se jim nechtělo na to nejsou zvyklé, oni jdou radši na kontrolu k bílým, kden nehrozí žádný konflikt. .
Zabil, , 8.2.2012 8:55:48
zenu ze mu nedala penize na pivo. Ex.Policista ukopal k smrti manzelku. Urizl hlavu milence. To jsou zpravy z CR. vcerejsi BLESK.
Cikán přece nemusí nic platit, to by byl rasismus., , 8.2.2012 8:54:21
BEZPODMINECNE ZRUSIT ZPETNE VYPLACENI SOCIALNICH DAVEK, DETSKYCH PRISPEVKU, NA BYDLENI ............. PRO ROMY KTERI SI JE NEVYBRALY CELY ROK PROTOZE BYLY NA VYLETE V ZAHRANICI NAPR. ANGLII A V KANADE!!! Vyplatit je nazpet tem kteri byly v nemocnici, v laznich z duvodu nemoci, urazu z havarije. ... Ti plati najem i kdyz se leci v nemocnici. Je sproste ze lide v nemocnici nedostanou duchd kdyz ochrnou a listonoska je zna- pry to je zakon. Rom ale dostane vse zpetne i za rok dva....
ZRUSIT ZDARMA jizdne v MHD V USTI - romove maji prukazku zdarma od mesta a Bili to plati i za ne !!!! AT PLATI I ZA LEKARE A POBYT V NEMOCNICI KDYZ PLATI I DUCHODCI S MINIMALNIM 6-7000 DUCHODEM (A ROM S 25 TISICI NEPLATI) ..... Zrusit vyhody a prispevky na POCITACE A NA PRAČKY PRO ROMY !!! JE TO DISKRIMINACNI JEDNANI VLADY PROTI RASE ! PROTI PRACUJICIM LIDEM! PROTI DANOVYM POPLATNIKUM !!! LIDE BY SE MELI SOUDIT A PODAVAT ZALOBY NA STAT!!!!! Samkova by mela zastupovat spravedlnost a pomahat i nam. Pry ji de jen o spravedlnost tak at se ukaze !!!!
Re:Cikán přece nemusí nic platit, to by byl rasismus., , 8.2.2012 11:05:26
správně, všechno jde když se chce.Jenže tato vládní banda nemá zájem věci řešit a to je celý problém.Proto to tu vypadá tak jak to tu vypadá,bordel nad bordel a nikdo si s tím nechce špinit ruce!!Radši se bude cigánům lézt do řiti a dělat z nich chudáky.Já bych jim všem zvedl mandle, jak cigošům tak vládě a všem těm prvdoláskařům !!Je to všechno stejný ksindl!!!!!!!!!!!!!!!!
nevím, kde se vzal mýtus o nepřizpůsobivých cikánech, , 8.2.2012 8:49:01
ve skutečnosti lidi na okraji společnosti musí být daleko aktivněji přizpůsobivější než zbytek populace, jinak nepřežijí. "Řádný občan" se nemusí nijak snažit, společnost si ho přizpůsobí sama
Konečmě první politik, , 8.2.2012 8:48:36
který se nebojí říci pravdu o Cikánech na plnou pusu. Je třeba více takových politiků.
angláni, , 8.2.2012 8:44:21
Je dobré slyšet že Angláni jsou ještě větší blbci než my a že s nimi cikáni vymr--vají ještě víc než s námi.
Ale aspoň je vidět že ti paraziti nechtějí pracovat ale jen podvádět. prý se tam odstěhovala většina pracantů ze Vsetínských čunkobuněk.
jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 8:34:52
ale to bude v době kdy budeme mít za sousedy a spolubydlící černochy.
nezastávám se černých ale když někomu vezmete přísun dávky a to až tak ,že má hlad ,bude krást a páchat jiné věci ..
Vládní populismus co nás dávky stojí je blábol na který ale lidé rádi slyší
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 8:54:01
Ano máš "pravdu" cikánský Xhyte ! Proto je asi podle tebe zapotřebí cikánům sociální dávky (stačilo by ti o 100% ?? ) zvýšit a vydat pro ně speciální zákon, který by jim zakazoval PRACOVAT ! Poslouchej, nepociťuješ tak někdy v té své "řepě" co máš přišpendlenou na krku, nějaký takový zvláštní tlak a neztrácíš nad sebou kontrolu ? Měl by si navštívit MUDr Chocholouška.
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 8:52:38
nemáte pravdu za komoušů se měli dobře,stejně kradli jenom méně.Teď přišli o vymoženosti které se jim dostávalo.Měli dost a dost času aby se přispůsobili. Doubravovi palec nahoru!!
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 9:25:44
Cikáni se neměli za komančů o nic víc lépe ani hůře, pokud pracovali
(a pracovat museli), než kdokoliv jiný. To, že někdo dnes kváká že je komanči rozmazlili, když nemuseli pracovat, tak je jen bohapustý a ničím nepodložený blábol ! Paragraf přížnivnictví, který polistopadoví "rádoby demokrati" rychle zrušili, platil zrovna tak pro ně, jako pro každého jiného, tudíž žádné zvláštní výhody tak jako dnes v žádném případě neměli.
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 9:14:23
Znám případ z předlistopadového režimu Vendulo, kdy cikánský spratek okradl o prachy a hodinky v hospodě nižší cenové skupiny na WC ožralého chlapa a ještě ho dobil a zkopal jak "koně !" Dostal za to 12,5 roku ! Doufám, že ti nemusím připomínat, že v tom tehdejším kriminále si neválel ty své zasmrádlé cikánské kou.e na kavalci a nečuměl na televizi, tak jak se to provozuje dnes. Tam makal jak šroub, až se z něj kouřilo ! Ano byla tady určitá cikánská kriminalita, ale ne taková jako je dnes a co víc, byly za to také tvrdé tresty a to pro všechny bez rozdílu ! Prostě komanči na to byli moc citliví a bylo to jen a jen dobře.
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 9:01:00
Pana Doubravu a všechny ty, kteří se nebojí o té cikánské verbeži říci veřejně a bez obalu pravdu, tak mají i můj palec nahoru Vendulo ! Ale aby jen nakonec neskončili s cikánskou kudlou v zádech a nebo břitvou v krku !
Re:jednou ,my češi budememe na cikány vzpomínat, , 8.2.2012 8:51:48
Černoši nejsou horší než cikáni ale jinak souhlasím. Bohužel se s tím nedá nic dělat, tyhle poloprimitivní národy se množí jako potkani a stejně nás jednou vyženou protože je už neuživíme. Stačí se podívat všude, kde se z tmavé menšiny stala většina tak tam komčí multikulti a bílej tam nemá šanci. Ale abych byl spravedlivý, ani běloši se nechovají jinak, stačí vzpomenout genocidu Indiánů a ukradení jejich země evropskými předky dnešních Američanů. Je to jako v přírodě, vítězí natálně a geneticky schopnější druh.
Doubrava má úpravdu ale na rozdíl od 99 % lidí se ji nebojí říci veřejně.
Cikánská kriminalita, , 8.2.2012 8:32:17
Půjdete večer po ostravských ulicích a v tom vás obstoupí horda nezletilých cigáňat. Myslíte,že se jich nemusíte bát,
ale je to velký omyl! Když se jim začnete bránit vynoří se
zpoza rohu tlupa dospělých cikánů a napadnou vás. Co z těch
malých smradů vyroste? Zase jenom ti velcí hajzli.
Re:Cikánská kriminalita, , 8.2.2012 8:34:41
nos sebou takovou hračku co dělá dírky do palice a uvidíš jak budou mazat,je to vyzkoušený
Re:Cikánská kriminalita, , 8.2.2012 9:03:36
nezkoušejte to v hračkárně,ale určitě máte nějaké známé po restauracích
Skromný dotaz, , 8.2.2012 8:31:52
Pokud budou moli opylovat rostliny, nic proti nim. Pokud se mi ale usídlí v almaře a budou mi vyžírat keratin z huberťáků a fuseklí, užiji naftalén a insekticid na mladé, či plácačku na staré (jsou to ale roztomilí motýlci). Stanu se tím rasistou vůči čeledi molovitých?
A Škromach, , 8.2.2012 8:05:38
s Bendou budou vládout dál, za pomoci Vesecké a vrchního zametače,mnoha soudců zejména vrchních soudů,kryti naší slavnou policií a jejich jména třpytit se ve stínu bledých hvězd.
Re:A Škromach, , 8.2.2012 8:29:52
Já doufám, že jejich doba odchází. To jsou zločinci v bílých límečcích.
Když vidím partu cikánů v Tescu,nedostávám strach,jak někteří lidé,, , 8.2.2012 8:02:19
ale vztek,vědoma si toho,že opět něco udělají a taky že jo sebrali staré paní peněženku najela jsem na ně na vozíkem a jednoho jsem pěkně trefila,ale jiný zdrhli,pak i ten co jsem do něj narazila,lidi jen čučeli a nic nedělali,paní plakala a já měla radost,že jsem tomu zloději aspoň způsobila bolest.Kdyby lidi pomohli,chytli bychom je ,ale to se nestalo.Paní sebrali dva tisíce,tak jsem ji dala aspoň stovku na základní potraviny policii se bála volat,hnus,co se tady v tom státě děje a nejen vláda či policie je vinna,taky lidi,kteří jsou k osudu druhých lhostejní,mít zbraň,tak bych aspoň jednoho sejmula.
Re:Když vidím partu cikánů v Tescu,nedostávám strach,jak někteří lidé,, , 8.2.2012 8:56:26
A to je ten problém, že si necháme všechno líbit. Všichni Češi , kteří to viděli, měli zakročit, cigoše zpacifikovat a potrestat na místě pořádným výpraskem. Kdyby se to stalo normou, brzy by si přestali tak vyskakovat.
Re:Když vidím partu cikánů v Tescu,nedostávám strach,jak někteří lidé,, , 8.2.2012 8:05:38
paní jsou již tací, že je střílejí
CIKÁNI, , 8.2.2012 8:02:05
Tlak vyvolává protitlak. Jsem z Ústí a vím, o čem pan senátor mluví. Moc bych chtěla pracovat, ale žádný Rom mě nechce zaměstnat. To je rasismus!!! Kde si mám zažádat o dávky???
vykopavko, , 8.2.2012 7:58:41
pokud budeme volit takove ldi kteři kradou a dělaji si politikou karieru na romech tak jeto hruza od běžnych kauz ktere rozkradaji tuto zem politici obyčejni lide nemaji šanci na nic a takove hovada volime a přitom jsou dobře placeni za lži ktere pořad prezentuji lide nakopte ti zmrdy do prdele
senátor Doubrava, , 8.2.2012 7:58:27
řekl vše nahlas -většina národa si to je myslí a dokonce ani ve volbách své smýšlení nedá najevo. Jsem skálopevně přesvědčen, že problém tohoto národa tkví v jeho politicích, soudcích a státních zástupcích a v policii.
cikáni..., , 8.2.2012 7:56:57
Ten článek mne opravdu šokoval. Vždyť cikáni jsou klidní, hodní, nekradou, necigání, sprostě nemluví, nepřepadávají,na rozdíl od gadžů poctivě pracují a na ty bílé nefachčenky odvádějí daně. Neberou žádné neoprávněné podpory a přídavky na děti, mají jedno nebo maximálně tři děti o které se řádně a odpovědně starají, řádně je posílají do škol. Tak proč takový článek.
Bohužel dneska už je v módě zatýkat maximálně oběti trestných činnů a cikány raději nechat utíkat, , 8.2.2012 7:53:09
pro pohodu a bezbečnost, mnohých českých policistů. Nepíši všech. Vím, že všude to takový není, ale bohužel je to čímdál častější.
Prase jste pane,ale jen vzhledem jak jste vyžraný,jinak jste jen, , 8.2.2012 7:42:25
idiot postrádající přirozenou inteligenci!
Re:Prase jste pane,ale jen vzhledem jak jste vyžraný,jinak jste jen, , 8.2.2012 8:14:33
Hňupe
Re:Prase jste pane,ale jen vzhledem jak jste vyžraný,jinak jste jen, , 8.2.2012 7:59:33
ty jsi pod drogami??
Re:Prase jste pane,ale jen vzhledem jak jste vyžraný,jinak jste jen, , 8.2.2012 7:57:28
jdi,Ty inteligentní hezoune.
Re:Prase jste pane,ale jen vzhledem jak jste vyžraný,jinak jste jen, , 8.2.2012 8:03:54
každy muže být krásný,ale jde o to co pro to chce udělat a kolik času věnuje svému zevnějšku,pokud je voda tvuj nepřitel a trpíš obžerstvím pak se nediv že zapácvháš

