Vysokým objemem investic se Ústeckému kraji dařilo nejenom udržovat tolik potřebná pracovní místa, ale i vytvářet nová. Jednou z nejdůležitějších staveb byl most Generála Chábery a přivaděč k průmyslové zóně Prosmyky u Litoměřic. V dopravní obslužnosti se Ústecký kraj zaměřil především na kvalitu a kulturu cestování.
„Ústecký kraj investuje miliardy korun do oprav silnic II. a III. třídy, které od ministerstva dopravy převzal vesměs v dezolátním stavu. Ačkoli bych si to přála, není možné vzhledem k omezeným možnostem krajského rozpočtu opravit vše najednou. Odbor dopravy je v kontaktu se starosty a zodpovědně přistupuje k výběru silnic, kde se oprava bude realizovat,“ uvedla Jana Vaňhová, hejtmanka Ústeckého kraje.
Uplynulé čtyřleté období bylo ve znamení stability a upevnění cílové koncepce dopravní obslužnosti, která se zaměřuje zejména na kvalitu a kulturu cestování. Ústecký kraj má stabilní dodavatele veřejných služeb autobusové dopravy a ti jsou povinni plnit progresivní kvalitu služeb: nabízí svezení moderními autobusy, jejichž průměrné stáří je v roce 2012 kolem 4,5 roku a v rámci Česka náš kraj řadí na špičku. Stabilní dopravní výkon něco přes 19 milionů km ročně autobusových spojů znamená, že se doprava rozhodně neutlumuje, naopak.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Kr-ustecky.cz