13.1.2012 21:56 - Pokud by se v lednu konaly volby, vyhrála by opět ČSSD. Sociální demokraté si navíc oproti minulému roku ještě polepšili o více než jeden procentní bod a s téměř třiceti procenty by byli neohroženým volebním vítězem. Ukázal to aktuální průzkum volebních preferencí společnosti SANEP.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
vede ČSSD, , 18.1.2012 10:48:48
TAKÉ JSEM V MINULOSTI TUTO STRANU VOLIL,ALE NEBUDU.HLAS DÁM KOMUNISTŮM.KDYBY ČSSD SPOLUPRACOVALA S KSČM TAK BYCH NEMĚNIL,ALE TAKTO MUSÍM
Papež Jan Pavel II říká, , 14.1.2012 10:05:35
kapitalismus je největším zlem v dejinách lidstva. Obama po vypuknutí kapitalistické krize řiká- praskají základní pilíře kapitalismu (ČT). Tak co budovat? Feudalismus? Otrokářství (okovy) ? Na túto otázku odspovída to RUDO VÍC A VÍC. Aneb máte neco lepšího v rukávu? Všímate si,že buržoázní propaganda pracuje naplno. Dosáhla toho,že tí co v socialismu nežili-tí z neho mají strach.Tí co v nem žili-zůstali mu věrní. Apeluji na vaš logický úsudek. Pokud budou mít v rukou výrobu tí,kteří nepreferují blaho lidu,ale vyrábí jenom za účelem vlastního zisku- nedojde k nápravě. Slyším oponovat,že k výrobě jsou nutné financae.To platí v kapitalismu,nikoliv v socialismu. A. Lincoln řiká PRÁCE JE PRVNÍ A NEZÁVISLÁ NA KAPITÁLU. kAPITÁL JE PLODEM PRÁCE. Nebo si nákej Danda myslí ,že Abrahám Lincoln byl taký kretén? Za socialismu jsme spívali-vyhrnme si rukávy,dnes praktikujeme 6OO OOO nezaměstnaných.Potřebujeme byty,brambory...? Slavní ekonomové ! Zverejnete kolik 1/2 miliona nezaměstnaných by za 2Olet vystavělo bytů! Za socializmu se uvažovalo tak: Lidé postaví byty,za praci obdrží peníze a z penez platí nájem. Za kapitalismu si podnikatel řekne- a co můj zisk? A otom je řeč.
vždycky, , 14.1.2012 7:03:04
jsem volil ČSSD a budu volit dál a kdo si myslí, že komunisti to zachrání tak je jenom na velkym omylu, ani modrá mafie ani zloději z TOP, ale ani Zemanovci, dejte ČSSD tolik hlasů ať má ústavní většinu, pak se ekonomika pohne dopředu, ČSSD po Venóškovi musela sanovat banky, stabilizovat rozkradené průmysl, rozjet ekonomiku a až to dala dohromady přišli díky blbím voličům znovu ke korytu tito exoti a kradou tam všichni jeden vedle druhého, cítí svůj konec modří mafiáni a zloději z TOP a VV
Re:vždycky, , 14.1.2012 7:08:34
Máte pravdu, kdysi jeden politik řekl, kdo nejde k volbám volí pravici a to by si měli lidé uvědomit zvláště v dnešní době. Čím je větší účast ve volbách, tím má pravice a jim podobné strany menší šance. A dodnes to platí. Při nízké volební účasti vždy je silná pravice a jejich seskupení. Proto by se toto heslo mělo objevit i ve volební kampani . A potom taková seskupeni jako VV nemohou v přepočtu získat tolik procent.
ČSSD , , 14.1.2012 5:11:52
Stejně to této straně nebude nic platné, že volby vyhraje.
Protože neutvoří s nikým koalici jako v minulých volbách.
S KSČM nechce a ODS nebude chtít s ní. Tak to dopadne jako
v minulých volbách. Volební systém u nás je špatný. Pokud
se nezmění tak se změnami nikdo nehne.
Re:ČSSD , , 14.1.2012 9:02:37
to si jen myslíš,ODS půjde,nej když bude mít teplá místečka ,ti hajzlíci tam jsou už přisátí....
Re:ČSSD , , 14.1.2012 7:16:32
Není špatný volební systém, ale líní a hloupí voliči, kteří bud nejdou k volbám, nebo se nechají zblbnout takovýma jako je VV a odštěpené zůstatky ODS a bývalých lidovců jako jw TOP. Potom to dopadne tak jako dnešní vlady, která měla v předem v záloze připravené VV a TOP, byl to od nich velmi krutý, ale chytrý tah. Doufám, že toto se jim podruhé již nepodaří a lidé budou přemýšlet. Ani Babiš není nic jiného, než něčí prodloužená ruka v záloze na příští volby. Určitě by nešel do koalice s levicí a tam začíná předvolební boj a končí u Nečasových modrých sítovek, které budou stále více prázdné pro větčinu lidí.A do voleb není daleko a vymývaní mozků může začít.
20 let OF ODS TOPOL VV-Větší Havla a dalších vybraných filosofů v praxi k životní realitě, , 14.1.2012 2:23:26
Chlapci, vy jste zadarmo udělali reklamu těm, kterých jsem se z bývalých povinných učebních programů štítil.Zajímám se z vlastní iniciativy díky vám,jak to s námi mysleli Marx,Engls,Lenin, Stalin, soudruh Hitler,Husák,Havel, SS,Stb,KGB,FBIA.Jak to s mojí domovinou myslí cigání,aby tady za 50 let nebyla Česká hymna "Cigánský pláč" ,či hymna Izraelských bankéřů.Jinak my Češi vše děláme,aby se naše děti měli lépe než rodiče.Toť heslo po vpádu soudruha Hitlera či Brežněva. Vy jste nám předvedli lhaní a rozkrádačky na Českém národu. Internet a naši "mladí".?.!!!!!.A vytřou si s vámi prdel včetně vašich redaktorů z médií.
Re:20 let OF ODS TOPOL VV-Větší Havla a dalších vybraných filosofů v praxi k životní realitě, , 14.1.2012 5:45:14
Anonyme,máš to nějaké poplantané.
To bude tím,že tak ponocuješ.
Každá partaj je připravena jít do koalice s ODS., , 14.1.2012 2:17:53
S výjimkou komunistů. Takže volič si vlastně vybírá z této volby mezi rudogvardějci a modrými ptáky.
!!!, , 14.1.2012 1:23:26
Tak,tak.Dr.Husak rikal,dokud ma cech parky a pivo rebelovat nebude.Mel velkou pravdu.
Re:!!!, , 14.1.2012 1:45:10
Hlupáku říkal,až budou brambory stejně drahé jako banány tak zde bude dobře.Nedávno se splnilo,obojí za 18 Kč
ČSSD vyhrála i minulé volby,prodala to konkurenci,tak ať jdou do prdele., , 14.1.2012 0:30:12
Kdo volí ČSSD je kretén.Tím se nezastávám trojkolky,ti musí taky viset
Re:ČSSD vyhrála i minulé volby,prodala to konkurenci,tak ať jdou do prdele., , 14.1.2012 2:19:46
Neexistuje žádná ČSSD. Je to jen a čistě opozičně smluvní spojenec ODS.
KSČM........, , 14.1.2012 0:06:55
Máte můj hlas........Jsem rád ,že za těch 21 let nevolil tu xindlí stranu modrých buzen
Volím komunisty a nestydím se za to,, , 13.1.2012 23:40:12
nechci už tyto hajzly ve vládě,která nás ožebračuje,nutí nás utahovat opasky a sami jsou rozežraný svině.
Re:Volím komunisty a nestydím se za to,, , 14.1.2012 0:03:52
Za komunistů jsem se nemusel stydět za to,že jsem dělník,ale dnes se musím stydět,protože nejsem manažer,ale jen nějakej posranej obyčejnej seřizovač ve fabrice.
Re:Volím komunisty a nestydím se za to,, , 13.1.2012 23:58:18
Zlatí komunisti vraťte se,tuhle svoloč už tu nechci.
Re:Volím komunisty a nestydím se za to,, , 13.1.2012 23:56:27
Já se taky nestydím volit komunisty,ale myslím si,že to spousta lidí nepřizná a volit je bude a já se jim vůbec nedivím.
ČAS NA ZMĚNU! Pište své přihlášky do nové strany casnazmenu@centrum.cz, , 13.1.2012 23:28:35
Jediná středová strana pro 8 milionů obyvatel ČR a hájící střední vrstvu = strana ČAS NA ZMĚNU
Re:ČAS NA ZMĚNU! Pište své přihlášky do nové strany casnazmenu@centrum.cz, , 14.1.2012 7:24:31
Další obdoba VV na obzoru. Kdo stojí v pozadí a kdo ji financuje? To již raději nepíčete. Snad vám nikdo moc nenaletí, jinak je to zbytečná ztráta a odčerpání volebních hlasů, těm co by mohli něco změnit k lepšímu. Jste snílek, nebo jeden z vedení, jinak si to neumím vysvětlit. Zdravím a doufám, že se nebude opskovat, to co v minulých volbách, to nové co přišlo do parlamentu se velmi rychle a vědomě přizpůsobilo ODS.
Re:ČAS NA ZMĚNU! Pište své přihlášky do nové strany casnazmenu@centrum.cz, , 13.1.2012 23:36:52
Od jaké doby má u nás střední třída osm milionů lidí? A kdo bude hájit ty ostatní? Střední třída nemůže být tou hybnou silou, po jejím zbídačení se z této vrstvy rekrutuje lumpenproletariát, na který není spolehnutí.
kdepak kápitálisti udělali erorku ?, , 13.1.2012 23:22:38
Dnes jsem se pobavil - na lži dnes je článek o tom, jak v USA je již každý 7. američan pod hranicí chudoby. Takže nejen Irsko, Řecko, Itálie, Španělsko a Protugalso jsou v hajzlu, pardon v havlovi. No kdepak kapitálisti udělali errorku ? :-))))))))))))))))))))))))))))))
Volby ?, , 13.1.2012 23:16:45
No díky Kalouskům a spícím trautenbergům, díky rozkrádání majetku státu pro flanďáky budu volit KSČM !!!!
Strana svobodných občanů, , 13.1.2012 23:00:31
je jedinou volitelnou stranou http://www.svobodni.cz/
Re:Strana svobodných občanů, , 13.1.2012 23:17:56
Nejsou. nemají šanci se dostat do parlamentu a tak volbou svobodných volím trautenbergy, kalousky, nečase a podobnou svoloč.
co je to pravice a jaký má v kapitalismu globálního významu vůbec smysl ?, , 13.1.2012 22:54:06
Volte SSO, , 13.1.2012 22:48:04
Jenom pitomci budou volit ty samé strany,které už tady 22 let kradou a je jedno jestli ty pravicové nebo levicové.Potom si další 4roky nestěžujte ovčani!!!Jsou zde i jiné strany třeba Strana svobodných občanů.
Re:Volte SSO, , 14.1.2012 7:29:14
Když vám to pomůže a budete spokojený s tím, co nám předvádí tato trojkolka, tak je volte, asi patříte mezi ně.
Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 22:33:25
které by rostly preference,když musí sáhnout lidem po penězích.To se stalo jedině ve Velké Británii za druhé světové války,kdy všichni občané souhlasili s velkými úsporami.Proto je pro mne Anglie vrchole, demokracie,tam i dcera královny princezna Anna neuspěla ve zlouškách a musela je opakovat. U nás kdejaký komunistický spratek bez inteligence se dostal na VŠ z příkazu vedoucího tajemníka OVKSČ.A proto je to v nás- závist,udavačství, zlodějna a nepoctivost a nastavovat ruku- státe starej se.A vzpomeňte si na poplatky. Za jidášských 30.-Kč to vyhráli v krajích socani. A to, co našetřili hejtmani za ODS to hejtmani typu Ratha,Palase a dalších stačili už utratit.Volte komunisty,volte ČSSD ale nebuďte překvapeni, že vám nezačnou lítat pečení holubi do huby a Eura do dlaní.
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 22:54:58
Má pravdu naše mařenka. Na ty vejšky se dostali opravdu jen ti spratci. Takový Havel, Klaus, Drábek, Kalousek, Benda, Topol a tddddd. Nestačila by ani celá stránka. Také jsem zhlédl na "hajdyparku" nějakého senila, bývalého ministra "spravedlnosti" za ODS, Čermáka. Opravdu extrakousek. Jeho jediné srozumitelné věty byly, že by zakázal komunisty. Jinak samozřejmě tady vše dobrý.
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 23:07:23
Vy evidentně nejste ani spratek, ani komunista, že?
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 23:21:41
Dnes jsem se pobavil - na lži dnes je článek o tom, jak v USA je již každý 7. američan pod hranicí chudoby. Takže nejen Irsko, Řecko, Itálie, Španělsko a Protugalso jsou v hajzlu, pardon v havlovi. No kdepak kapitálisti udělali errorku ? :-))))))))))))))))))))))))))))))
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 23:19:31
Nejsem ani spratek, ani komunista, ani opilec či zloděj. netuneluji státní majetek, nepodvádím s padáky, nespím za státní peníze v parlamentu . A co ty ?
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 22:40:27
Já zase neznám zemi ani vládu, kde by tak bezostyšně kradli a ještě s podporou policie a justice...
Re:Neznám zemi ani vládu,, , 14.1.2012 0:29:25
Zapmněl jste dodat s pomocí policie a justice tedy výhradně a jenom bývalými komunisty v justici a policii.A že jich tam pořád je. Počínaje předsedou Ústavního soudu Rychetským.To byl zapálený komunista.A pak ČSSD.Jak takový člověk může myslet dnes?Doufá, že pravda někdy opravdu zvítězí.
Neznám zemi ani vládu,, , 13.1.2012 22:33:24
které by rostly preference,když musí sáhnout lidem po penězích.To se stalo jedině ve Velké Británii za druhé světové války,kdy všichni občané souhlasili s velkými úsporami.Proto je pro mne Anglie vrchole, demokracie,tam i dcera královny princezna Anna neuspěla ve zlouškách a musela je opakovat. U nás kdejaký komunistický spratek bez inteligence se dostal na VŠ z příkazu vedoucího tajemníka OVKSČ.A proto je to v nás- závist,udavačství, zlodějna a nepoctivost a nastavovat ruku- státe starej se.A vzpomeňte si na poplatky. Za jidášských 30.-Kč to vyhráli v krajích socani. A to, co našetřili hejtmani za ODS to hejtmani typu Ratha,Palase a dalších stačili už utratit.Volte komunisty,volte ČSSD ale nebuďte překvapeni, že vám nezačnou lítat pečení holubi do huby a Eura do dlaní.
Vysvětlení?, , 13.1.2012 22:31:03
Naprostá nedůvěryhodnost partajních dinosaurů, nemravně se obohacujících na úkor tvůrců hodnot. Topáci jsou další ukázkou výtahu k majetku bez odpovědnosti a ve vleku domácích či zahraničních penězomilců. ODS je jako partaj na zrušení, ti slušnější již v ní nejsou a ti nejméně slušní nejsou vidět a slyšet, aby neprovokovali. Ti hloupí jako Vondra nevědí která bije a nechápou, že to, co činí není dobro ale zlo. Proto se i kritičtí občané nelevicového smýšlení obracejí k levici volající po majetkových přiznáních a po posílení role kontrolních funcí státu. Ekonomika musí být stabilizována, nikoli privátně redistribuována ve prospěch mafií. Důchody se musí vrátit k důstojné výši pro každého slušného pracujícího, pro vzdělané s rovnou páteří zvláště, na úkor zlodělů, lhářů a bezpáteřných nemravných posluhů mamonu. Každému stačí slušné a energeticky nenáročné bydlení, čas na rodinu a na kulturní prožitky. Kdo dělá z lidí otroky, sám pozná okovy...
PŘIPOJTE SE K HOLEŠOVSKÉ VÝZVĚ !, , 13.1.2012 22:27:41
http://holesovskavyzva.zacit.cz/pripojte-se-k-vyzve/pripojte-se-k-vyzve.html?strana=13 Nedejte na řeči rýpalů. Jsou to buďto pravičáci a nebo lidé kteří mají mindrák něco změnit. To už poznáte podle reakcí na tuto výzvu. Děkuji všem rozumným lidem, kteří se chtějí pokusit něco změnit!
Re:PŘIPOJTE SE K HOLEŠOVSKÉ VÝZVĚ !, , 14.1.2012 7:37:26
Jsem středový volič, ale tomu, co tato výzva hlásá se nedá věřit a snad to lidi pochopí dřív než bude pozdě. Kdo ji sponzoruje a kdo stojí v pozadí, to tady již neřeknete a s kým by se toto uskupení mohlo dát do koalice? Je to zbytečné odčerpání hlasů a to se tady opakuje každé volby..
Re:PŘIPOJTE SE K HOLEŠOVSKÉ VÝZVĚ !, , 13.1.2012 23:11:03
Jsem pravičák a právě proto si myslím, že ta vaše výzva je pěkná blbost pro ňoumy, případně levičáky.
nebere mi hlava, , 13.1.2012 21:16:32
jak může mít KSČM stále stejně..víceméně.A VV tolik%?POKUD PROJDU DISKUZE VŠUDE ŘÍKAJÍ,ŽE KSČM lidé budou volit...O ČSSD ne.Myslím,že již podzim ukáže jak to vlastně je...resp.napoví.
Re:nebere mi hlava, , 13.1.2012 23:12:31
Jenže na anonymních chatech se vyblinkává jen malá skupinka lidí, to není reprezentativní vzorek voličské populace.
Re:nebere mi hlava, , 13.1.2012 22:04:24
Protože se to lidé bojí do dotazníku přiznat že chtějí volit komunisty.
Re:nebere mi hlava, , 13.1.2012 22:40:41
Na anonymních diskuzích to "všude říkají", ale do anonymních dotazníků se to bojí napsat? :) Asi to bude trošku jinak...
20 %, , 13.1.2012 21:05:44
pro ODS svědčí o tom,že 20% zlodějů si chce zachovat své prebendy za každou cenu,i veškeré zla touto stravou s nimi nehnou.Krysy budou utíkat zase na jinou politickou loď.Ale to jim nepomůže lidi už je znají a nabrousí si tušku.
ČSSD rostou preference jenom proto,že máme vládu na dvě věci., , 13.1.2012 20:39:34
Politický život na úkor loutkové vlády nemůže být dlouhodobý.Aktivita ČSSD mi místy připadá srovnatelná s aktivitou ministra zahraničních věcí,když se zrovna probudí z hlubokého spánku uprostřed jednání.Pan Mládek bude muset přidat,hodně přidat aby ekonomika v jeho podání byla důvěryhodná a veřejnosti jasně a přesvědčivě ukazovala možná vychodiska.
Nevím, , 13.1.2012 20:39:01
jestli jsem to přečetl dobře, ale VV že by měli 4.7 procenta? to se mi nějak nezdá. a na druhé straně by mě zajímalo kteří blázni ty lháře z VV zase volí. lidé jsou nenapravitelní.
Re:Nevím, , 13.1.2012 20:42:01
Podobní, jako dodnes mohou volit ODS a TOP 09: zloději, kamarádi zlodějů a pravicoví fanatici. Nikdo s mozkem.
komunáci, , 13.1.2012 20:34:28
kdo si pamatuje komunismus?dnešní 20letí až 35letí o tom nemají ani páru ví to co jim řeknou rodiče,a to si myslíte že by mávnutím kouzelného proutku a nástupu komunáků bylo všechno ideální,vše je jen o lidech ten posun o 22let je v myšlení lidí znát,a nikdo neví jak by se chovali někteří když by se dostali k moci?
Re:komunáci, , 13.1.2012 21:18:11
máš v tom bordel, byl jen socializmus ,komunizmus nikdy nikde nebyl ,
Re:komunáci, , 13.1.2012 21:49:30
Komunismus je v podstatě víra. Nikdo ho ve skutečnosti nikdy neviděl, ale mnozí se k němu upínají jako k Bohu. Jisté je, že strany, které si ho daly do názvu, místo něj ve 20. st. vytvořili něco, na co by dnes většinou velmi rády zapomněly (leninský bolševismus, stalinismus, maoismus, Gottwaldova diktatura proletariátu kroutící krkem opozici, Husákova šedivá normalizace, apod.). Téhle víře v absolutní "rovnost", která prý nastane hned poté, co všichni bohatší než já skončí v pracovních táborech nebo na šibenici, opravdu neholduju...!
Re:komunáci, , 13.1.2012 22:03:47
No, ono to nebude tak horké. Vámi dost černobíle vykreslený obraz je jenom karikaturou - nikdy jsem neslyšel nic o "absolutní" rovnosti - natolik byly studie psychologů a sociologů brány vážně. Samozřejmě, komunismus je dost vzdálený ideál a nikdo nemá absolutní jasno, jak by měl vypadat. Ono to ani nejde - jak se mění společenská realita, tak se směry posuzování vývoje a vytýčování cílů postupně mění také. Je potřeba si připomenout, navzdory pravicovým vymývačkám, že Marx byl natolik moudrý, že se neodvážil načrtnout nic, než velmi obecné rysy nějakého vzdáleného systému. A že směřování k němu má různé zákruty, to je snad každému jasné.
Re:komunáci, , 13.1.2012 22:29:20
"Zákruty", ano to je hezký termín... ;) Řeknu to tedy ještě jinak: Asi každý má v mysli nějakou vágní představu ideálního uspořádání společnosti a klidně jí říkejme třeba "komunismus". Ale politické strany, zvoucí sebe sama komunistické se svojí profláknutou a dlouhými desetiletími vyzkoušenou ideologií tuhle mojí představu nenaplňují ani v nejmenším. I v jejich případě totiž platí "podle ovoce poznáte je". Poznali jsme a ... děkuji, to stačilo. V ten "jejich" komunismus já prostě nevěřím.
OMYL VÁŽENÝ PANE, , 13.1.2012 20:30:13
západ BYL je a BUDE NA TOM LÉPE.To co se pumpovalo například do Německa po válce Američany si zničený SSSR nemohl dovolit.Rozdělení Evropy si naši předci neurčili sami,ale velmoci A TY ZÁPADNÍ SE NÁM POZDĚJI MSTILY za to ,že tu lidé nechtěli kapitalismus..JOJO TEN CO TU KVETE NYNÍ...ekonomicky je Amerika-západ držela a podporovala-U NÍ VÁLKA NEBYLA!!!Takže říkat co zavinili komunisté je zjednodušení problému!!
POCEM TY VOLE PREJ VEVERKY 4.7%???? A KSČM JEN 14%????, , 13.1.2012 20:27:03
TAK TO JE SÍLA.KOLIK ASI DOSTALI ZAPLACENO ZA TRËN PODVOD?
Re:POCEM TY VOLE PREJ VEVERKY 4.7%???? A KSČM JEN 14%????, , 13.1.2012 21:27:18
je to tím, že lidé se trochu bojí přiznat veřejně pravdu o své volbě, když je média už léta nonstop masírují lživou propagandou o období před r.1989
Re:POCEM TY VOLE PREJ VEVERKY 4.7%???? A KSČM JEN 14%????, , 13.1.2012 20:34:35
Proč vůbec dělají nějaký průzkum a rovnou se nezeptaj tebe? Ty bys jim to přece řekl úplně přesně, kolik procent která strana má mít ;)
Proč jsme na tom výrazně hůř než na Západě?, , 13.1.2012 20:21:46
Protože tam nikdy nevládli komunisti !
Jen úplný blázen si myslí, že to mohou komanči zlepšit.
Už se předvedli, jak jsou schopni zlikvidovat kvetoucí ekonomiku. Jsou jak dřevokazná houba, žijí jen z podstaty.
A proč se komunistická Čína tak rozvíjí? Protože v praxi zcela zavrhli komunismus, mají tam tak tvrdý kapitalismus, o jakém se nám ani nezdá. A zavedli to tam bolševici, jen aby nepřišli o koryta.
Re:Proč jsme na tom výrazně hůř než na Západě?, , 13.1.2012 20:58:46
a mohl bych se dozvědět v čem jsou polistopadové vlády lepší než byli komunisti? Ti budovali tuto zemi, al eti současní všechno rozkradli. Ani ČSSD bych nevolil, jsou přílič pro EU a taky mají spoustu afér. Budu volit jedině komunisty??? Pro tuto zdevastovanou zemi je to zřejmě z toho co je na výběr nejlepší řešení .
AGENTURY BY MĚLI PSÁT, , 13.1.2012 20:21:07
Kde byl dělán ten průzkum a v kterých krajích -A PODROBNĚJI....toto beru jen jako provokaci.JAK můžou mít VV skoro 5%????????????????????
Volím KSČM, , 13.1.2012 20:09:23
Odpadlíky z řad komunistů přebarvené na oranžovo a díky přeběhlíkům také na modro určitě ne. Po zkušenostech za posledních 22 let.Prokázali novodobě po roce 1989 své postoje, bohumínskou dohodou a které měli vždy od počátků své existence od roku 1848 vůči poctivým pracujícím co by středo pravicová strana. Tak to skutečně je nikoliv středolevicová !!!Konec dnešním velkým stranám je dnes na místě. Politické novotvary myslím tím strany jsou nové a pro budoucnost nejisté.Hodně toho naslibují a jak už to známe v rámci parlamentní demokracie ve 4 letém období dělají pravý opak nebo vůbec nedodržují své volební programy a smějí se arogantně národu jak jsme zase nalétli. Je mi 47 let a jako celoživotní poctivý pracující s vyšší kvalifikací a poctivý daňový plátce všech přímých i nepřímých daní mohu porovnat dobu minulou a dobu posledních 22 let. S čistým svědomím mohu říci, že při srovnání nás nová doba připravila a dále připravuje o ty nejdůležitější životní hodnoty jako je právo na práci a povinnost pracovat, základem státu je rodina a z toho vše ze strany státu vyplývá, důstojný život každého občana v každé fázi jeho života až po smrt přístupem státu vůči svým občanům, kteří celoživotně placenými daněmi si to ze strany poctivého státu a poctivých politiků plně zaslouží a to na úkor plných obchodů plných zmetků levné elektroniky nekvalitních potravin v supermarketech přerozdělování peněz výlučně směrem k bohatým, nehoráznému rozkrádání státu, které je v pořádku a ztráty myslím tím státní dluh jde na úkor chudých a nově i střední třídy ve stále se zvyšující a prohlubující se nerovnosti jedné malé skupiny cíleně namířené proti většinové skupině národa. Toto není demokracie toto není vláda lidu. Toje ultrapravicová neoliberální politika s fašistickými prvky politického vládnutí. zkorumpovaní politici nepracují v zájmu občanů ani tohoto státu posledních 22 let došlo to tak daleko že porušují ústavu země protože jí je nadřazená ústava EU, která je prokazatelně nedemokratická ale nadřazená v rovině Německa a francie nad ostatními národy EU se zákazem referend. Vládnoucí politici dnes neřeší skutečná protikrizová opatření, krize čistě kapitalistické, ale je záminkou ještě k většímu tahování výše zmíněných skupin.
Mohl bych psát neuvěřitelně dlouho aby dnes pro někoho v dněšní úmyslně vedené chaotické a nepřehledné době Ti co už mají něco prožito a dále pracují se skutečnýmí pravdivými historickými fakty, které jsou dnes úzkým profilem především pro mladé lidi a to zcela záměrně jsem s čistým svědomím vůči sobě a a poctivým pracujícím v této zemi voličem KSČM na všech úrovních voleb a pokud by jsme chtěli skutečnou demokracii, tak jedině přímou demokracii a ne tu která tu dnes už nemá co dělat a to demokracii parlamentní. Potvrdila se dávná pravda našich předků, které jsem zažil, a kteří dobře věděli proč nechtít kapitalismus. Bojovalo s tím kolik generací našich předků, než se to povedlo. Komunisté tu vládli 41 let a v porovnání s těmi posledními 22 lety dokázali pro pracující v praxi dokázat jak to s nimi myslí. Což zde nedokázali žádné jiné politické strany jenom žvanit to je jediné co jim jde na výbornou a nacpávat si kapsy a vytvářet zákony takové i pro zaměstnavatele.
Slabota, , 13.1.2012 19:52:12
Když sleduji činnost této vlády, tak by opoziční ČSSD měla mít nejméně ústavní většinu.
Re:Slabota, , 13.1.2012 21:03:13
já bych přál opoziční většinu KSČM. To je jediná strana, která nemá jeden skandál za druhým a ti nejhorší komunisti už jsou rozlezlí v jiných stranách, kde vydatně škodí. Ti co jsou v KSČM přesto, že je na ně neustále útočeno mají k této zemi mnohem lepší vztah a jsou určitou zárukou, že by naše země nebyla dále devastovaána ani lid. Volím komunisty. A vy ostatní velice pečlivě přemýšlejte komu dáte svůj hlas. Všechno jde příliš rychle a nezapmeňte kdo všechno už tady vládl a s jakými výsledky... ono pak litovat je už pozdě..
Re:Slabota, , 13.1.2012 20:00:38
"Nejméně" ústavní většinu a optimálně co? Ústavně zakotvenou vedoucí úlohu? ;)
Re:Slabota, , 13.1.2012 20:07:42
Ústavně není nutno nic zakazovat. Jednou bude mít většinu ČSSD, jindy komunisté. Pravicové strany musí být zakázány, stejně, jako byly zakázány SS a Gestapo.
Re:Slabota, , 13.1.2012 20:14:29
Aha, takže jenom ČSSD a KSČM... No to bude panečku pluralita a demokracie jako řemen ;) A žádnou jinou stranu už bys nepovolil?
Re:Slabota, , 13.1.2012 20:22:22
No tak to je super. Takže tentokrát se ani nebudete obtěžovat s nějakou "národní frontou", prostě budou jen dvě prakticky identické strany (aspoň dočasně, než ta agresívnější opět spolkne tu naivnější)? Tak hlavně ale zase hodně křičte, až někdo opráší nápad na zákaz Komunistické strany kvůli její neslučitelnosti s demokratickým pluralitním systémem ;)
Babiš, , 13.1.2012 19:25:14
No tak Babiš ani náhodou. To je stejná vějička jak TOpáci a Veverky. S kým by se Babiš spojil, zas by vytvořili modrou koalici ODS,Topáci a Babiš.
few, , 13.1.2012 19:19:08
socani se sobotkou jsou nevyzpytatelní, což je škoda. dneska je nejlepší to tam hodit komoušům.
Sobotkovi v hlavě Euro cinká, , 13.1.2012 19:16:50
a řecký důchodce se už těší na Vaše peníze
Re:Sobotkovi v hlavě Euro cinká, , 13.1.2012 19:27:54
No a Vám šustí v hlavě seno a na naše důchody se už těší soukromé penz.fondy
KDO NORMÁLNÍ MŮŽE JEŠTĚ TY VLÁDNÍ KRIMINÁLNÍKY VOLIT, , 13.1.2012 19:15:14
CO JINÝHO ČEKÁTE MODŘÍ KRIMINÁLNÍCI,ŽE SE BUDE LID KOUKAT NA TY VAŠE ZLOČINY.DOJDE BRZY NA VÁS.TY PREFERENCE ODS,KDYBY SE DĚLALI CELOREPUBLIKOVĚ A NÉ POŘÁD JEN V CENTRU PRAHY BY DOPADLI ÚPLNĚ JINAK.MAX.5%
:), , 13.1.2012 19:14:31
Dobrý den,
žiji v nepříznivé životní situaci (v manželství mi šlo o život) a tak jsem zůstala sama se třemi dětmi, nejsem nepřizpůsobivý občan (pracuji na zkrácený úvazek, nekouřím, nepiju), z dětí mám radost. Jen díky příspěvku na bydlení se mohu v klidu, beze strachu a existenčních obav (skromně) starat o děti (máme přidělen městský byt 2+1). Odejmutím sociálního příplatku (na potřeby související s výdaji pro děti) nám z již tak napjatého rodinného rozpočtu ukrojily, ale pokud nám tedy příspěvek na bydlení za sedm let dle nového zákona skončí, rozdám děti příbuzným a vyhledám vhodný most .....
Preference., , 13.1.2012 18:08:44
Všichni nezaměstnaní z blízkosti Prahy,obsadit pracovní místa v Praze,tím zvýšit nezaměstnanost v Praze na 8%,a obyvatelé Prahy,přestanou tolik hlasů dávat pravicovým stranám,protože jim klesne životní úroveň,tak jako ostatním obyvatelům republiky !!!!
Re:Preference., , 13.1.2012 19:50:25
Tak to musíte obsadit těch posledních pět míst na soustružníky, které ještě jsou v Praze volné. Jinak je to všechno rezervováno pro známé a tím pádem pro pravičáky.
Po listopadu 1989 se rudoši z prognostického ústavu takticky rozdělili, , 13.1.2012 17:54:57
na modrou a oranžovou...a tupé svině jim to sežraly i s navijákem...a žerou jim to pořád.
http://vtipy.netroof.eu/item/6766/hradni-loajalita/, , 13.1.2012 19:17:26
Všude jsou hajzlové....
Tupé svině budou opět volit tu všechnu stále stejnou rudomodrooranžovou a spol. sebranku..., , 13.1.2012 17:51:55
Idioti Šětina a Schwarzenberg, , 13.1.2012 17:01:09
Vyjmenovaní politici se v poslední době presentovali snahou zrušit KSČM nebo jak se te'd komunisti jmenují. Přitom ve volebních preferencích je TOP09 - strana za zničení České republiky - o dva procentní body za komunisty. Každý soudný člověk dnes musí dát hlas u voleb spíše komunistům, než zrádcům z TOP09, strany, která chce dosáhnout toho, co se nepovedlo Hitlerovi - dostat ČR do područí Německa!
Re:Cyrilek, hm, , 13.1.2012 18:23:52
Tak to bude patrně nejchytřejší pes ve vesmíru, co dělá? Poradce na ministerstvu?
Vede ČSSD, rudo víc a víc. Vládě preference nerostou, , 13.1.2012 16:56:30
Kdyby ČSSD vzala rozum do hrsti a přestala se ofrňovat nad komunisty, tak to má v hrsti. Ale tahle strana je odjakživa " kam vítr, tam plášť " a hlavně pokud možno doprava. Pamětníci ji přirovnávají k lidovcům.
Re:Vede ČSSD, rudo víc a víc. Vládě preference nerostou, , 13.1.2012 17:25:15
Ano, ČSSD je problémová strana, od levice až po pravici. Proto se tam také vytvořila levicová platforma a doufejme, že ve straně převáží. Nečitelná politika soc. demokracie také byla příčinou toho, že se z ní určitá část vyčlenila a vznikla tak komunistcká strana. Dnes si politici myslí, že čím více se distancují od KSČM, tím více bodují, viz pan Hašek nebo pan Bělobrádek od lidovců a jsou i další. Jsem si jist, že se ve své krátkozrakosti a zaslepenosti hluboce mýlí. Sami na to doplatí.
Re:Vede ČSSD, rudo víc a víc. Vládě preference nerostou, , 13.1.2012 21:08:35
Doufám, že levicová platforma v ČSSD zesílí a pak se od ČSSD oddělí, tak jako komunisté v r. 1921. Zůstane jen slizký Hašek a nemastná neslaná ozubená pleš. Jak řekl Šmeral po svém zvolení předsedou nově vzniklé KSČ: Jsem komunista, to znamená, že jsem starý poctivý sociální demokrat.
Co bylo ukradeno musí být navráceno!!!, , 13.1.2012 16:43:17
Pokud se to týká církevních restitucí, musí se to také týkat i zlodějin státního majetku v období privatizace.
Re:Co bylo ukradeno musí být navráceno!!!, , 13.1.2012 17:07:31
ale jak, ty peníze už nejsou v republice, nebo už nejsou vůbec resp. mají jinou hodnotu
rudo, kam se podíváš, , 13.1.2012 16:41:44
že by to bylo tou vysokou spokojeností národa s vyspělou demokracií ČR?
Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:40:22
Dostanete Eura a naši důchodci budou strádat a těm řeckým budeme posílat naše peníze, aby si mohli užívat. Vše české se bude likvidovat a nakonec budeme cizinci v naší vlastní zemi. JSTE FAKT JEN TUPÉ ČESKÉ STÁDO !!!
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 17:25:47
Moc už toho českého tady nezbylo - skoro vše rozkradeno!
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:59:13
Béééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé , máš pravdu. Český národ je pokorný, poddajný, jak se na nás zadupe, tak se pěkně poserem a skloníme hlavy.
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 17:10:51
Iáá, iáá .. já myslím, že mezi ovcemi se přeci jen najde i dost oslů, kteří se alespoň zapřou a nikdo s nimi nehne - a to se cení :-)
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:59:08
Sundej si konečně už ty modré brýle
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:50:14
Nestras Modry slouho Klause.
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:52:33
kdyby jste radeji volil něco nalevo mimo parlament, co se nehlásí k Europatolízalství, to by bylo něco!
Re:Chcete poslední ránu z milosti? Volte si Eurosocany a Sobotku!, , 13.1.2012 16:47:27
Přesně tak Sobotka dá těm lidem co chtěj práci poslední ránu a důchodci a dévkaři si budou libovat
Co to je třicet procent., , 13.1.2012 16:37:06
Fico má na slovensku hodně přes čtyřicet a oprávněně se obává nové pětikoalice praváků. Pro jistotu už ohlásil že by chtěl jen dvoučlennou koalici s nějakou "středovou" či "mírně pravicovou" partou. To je sen i našich "sociálních demokratů". Takový Hašek je tím úplně posedlý. Jenže u nás to zase s přispěním socanů vyhraje pětikoalice ODStopKDUzelVV. Komanči i kdyby vyhráli volby s 51% tak se nic nestane. Byli by zakázaní, jako šiřitelé bolševického zla a odpůrci naši skvělé demokracie. Takže volme komanče. Jen tak, na protest proti těm současným zločincům.
Re:Co to je třicet procent., , 13.1.2012 16:51:56
tak to by se teprve vidělo, kdo by koho zakazoval :-)
Budu volit ODS., , 13.1.2012 16:31:36
Doufám,že ještě vemou na kandidátku pány Langera a Řebíčka.Je zkrátka vidět,že tyto osobnosti straně chybí.
Re:Budu volit ODS., , 13.1.2012 16:57:20
Jestli budou z ODS členové prchat jak krysy z potápějící se lodi, tak to by ses Lojzo mohl vmáčknout i na nějakou kandidátku :-) [tj. soupisku volených členů, nikoli fyzickou osobu ženského pohlaví ve volbách kandidující]
vypadá to,, , 13.1.2012 16:30:35
že bude nutné hledat nějakou vadu na exteriéru zmíněného zvýhodněného politika, jemuž poskytly ostatní mocenské struktury příliš kvalitní handicap,díky své neobyčejné velkorysosti k odpůrcům,ale především rozmazlovanému voličstvu nakonec za dobrotu na žebrotu.Jaká škoda!!!OCH!!!
VLÁDĚ PREFERENCE POROSTOU AŽ ZAPLATÍ VŠECHNY DLUHY,KTERÉ TADY ZATÍM NASEKALA, , 13.1.2012 16:21:42
Dočkáme se toho někdy??????????????
Re:VLÁDĚ PREFERENCE POROSTOU AŽ ZAPLATÍ VŠECHNY DLUHY,KTERÉ TADY ZATÍM NASEKALA, , 13.1.2012 17:01:19
Nikoliv, svět ve kterém by se dluhy nezvyšovaly, ale naopak eliminovaly, by nefungoval. Nastal by celosvětový ekonomický kolaps, který ovšem nastane stejně, jen o něco později..
Teď tu vládne totalita trhu a zločinu, , 13.1.2012 16:17:14
Kapitalismus plodí jedno svinstvo za druhým,nahraďme ho socialismem,bude určitě líp.
Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:13:31
Bohužel, ČSSD bez ing. Paroubka žije jen ze setrvačnosti a díky bezostyšnému drancování státu loupežníkama. Kdo ovšem chce SKUTEČNOU ZMĚNU a skutečné nastolení pořádku, ten volí JEDINĚ KSČM!
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:21:33
I kdyby KSČM vyhrála volby tak co se změní nic.Fabriky nejsou státní a práci nikomu nezajistí.Kdyby náhodou chtěli něco znárodnit tak nám Němci utáhnou kohoutky a budem tu chcípat jak v Somálsku.
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 17:03:25
a řešení je přitom prosté - vše vyřeší 3. světová válka
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:32:05
A proč se najednou otevírají trhy z Ruskem a dále na východ ty mudrlante?A to Somálsko nás čeká s touto zlodějskou vládou tak co jako?
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:34:19
Trhy se mohou otvírat ale jediná fabrika nepatří KSČM a patřit nebude.Komunisti nerozhodujou jestli budete nít práci nebo ne.
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:27:35
S těmi fabrikami máte pravdu. Ale zabavit majetek prokazatelně ukradený a uplatnit zodpovědnost za rozkradený stát to by snad mohli, ne?
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:32:10
Možná ale co prokážou.Nebudou dělat nic než zvedat daně
a pod.Nikomu nic zabavovat nebudou jen by mohli hlídat co se děje lépe.Jsme v Evropě a nic si nedovolí cokoliv udělat.
Mohlo by to dopadnout tragicky a i kdyby chtěli tak si iČeši uvědomí co se děje a tentokrát by to nebyl samet.Dlouho by se ve vládě neohřáli.Je to jedno kdo tam bude.
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:47:41
Nemáte pravdu protože vytvářet pracovní příležitosti se dají za každého režimu (jenom mít tu vúli) a né jenom hrabat a krást tak jak doposud a pokud se otevřou trhy třeba do Ruska (a dále)tak se dají stavět i Státní fabriky.
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 21:07:41
Přesně tak. Současné vlády jen ničí, kradou, vymýšlejí nucené práce, ale nevytváří pracovní místa, naopak je ničí. Komunisti jsou zárukou, že se zase začne budovat a znovu se bude zvyšovat počet pracovních příležitostí. Za nich práce byla a bylo jí dost. Taky co se všechno vybudovalo. A co je ted. Kriminálníci v polistopadových vládách vše zničili. Volím jedině komunisty. Žádnou ČSSD. O TOPce a ODS ani nemluvím. Navíc tam, kde je kníže to zavání až příliš .....
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 17:00:26
Místa musí vytvořit ekonomickej růst a poptávka.Nikdo nebude dotovat někoho koho nepotřebuje.V tyhle době se spíše hledá jak místa ubrat ve stejné efektivitě
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 17:06:08
Ale hlavně ekonom a né modrej kokot!
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 16:53:26
Žijete ve snech.Budete asi hodně zklamanej Sobotkou.Tomu co jste psal bych věřil kdyby tam byl místo Sobotky Babiš.Sobotka je hňup.
Re:Jenže to naní jejich zásluha! Za to ať děkujou kalouskovi s nečasem., , 13.1.2012 17:00:46
Já jsem zásadně nestraník a nějakej Sobotka mě nezajímá,o něm tu píšete jenom vy!Já jsem pro vládu nestraníkú a především odborníkú a věřte že to pújde ale to tu asi nikdy nebude protože modrý nebo oranžový mor to nikdy nedovolí jasný!
KDO SI PODPLÁCÍ SANEP????????????????, , 13.1.2012 16:08:52
To bude určitě ODS,ta nás občany zatím nejvíc okrádá.I na korupci a podplácení jí zbývají peníze.
Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:08:39
Je to planá naděje pro hodně lidí kteří procitnou až tu bude.Jsem zvědavej co pak budou psát.I idiot snad ví že práci Sobotka nikomu nezajistí ba naopak ještě připraví ten zbytek co jí má.Starší 50 let půjdou na pracák a bude se honit produktivita s méně lidma.Jediná šance je že se ekonomika do té doby rozpohybuje a pak by to nebyla jeho zásluha ale od něj by všichni museli slyšet chvástání že je.Nic jinýho neumí,je to břídil.
Re:Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:19:41
Nad ČSSD bych snad mohl uvažovat, ale jen tehdy, když nebude Sobotka. Je to žvanil, který vlezl do politiky ještě na VŠ a po jejím ukončení nikdy nic kloudného nedělal.
Re:Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:27:05
Sobotka je tlachal.Sám jen kritizuje ale sám nikdy lepší návrch nedal.
Re:Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:15:28
Hodně lidí už procitlo stohoto modrého bordelu ty platfusáku modrej tak tady nemel ty svá modrá moudra a zalez někam do nory čuráku!
Re:Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:23:47
Být sprostý to je jediný co vy ruďoši umíte ale přemýšlet ne.Jako těm na dávkách asi Sobotka pomůže ale jinak nikomu tomu věř a zapni mozkové buňky hlupáku.
Re:Volte si Sobotku,stejně Vám nepomůže., , 13.1.2012 16:54:22
Jo,zapnu mozkové bunky jako ty a bude ze mě takový modrokokot jako s tebe!
Hloupá pýcha, , 13.1.2012 16:04:47
ČSSD dělá drahoty viz.Bohumínský sjezd,oni jsou komunisté čistší než socani,ten nosánek moc neohrnujte.Jen aby KSČM spolupracovala jednou s vámi,vše se může změnit a budete se divit.Že změny budou snad vidí každý,toto je už neúnosné.
Ted je tu totalita peněz!!!, , 13.1.2012 16:02:07
Zloději se šklebí a poctivě pracující jen zírají. Je to hnus!
Taky budu volit komunisty., , 13.1.2012 15:59:57
Nikdy bych si to nemyslela,ale to co se tu děje ted je naprostá zkáza na každém kroku,škoda slov.
Re:Taky budu volit komunisty., , 13.1.2012 17:04:59
Moje řeč. Komunisti jsou dnes nejčistší. Jediní, co nekradou. A jediná záruka toho, že pozavírají ty svině, co tady teď ničí tuto zemi.
Re:Taky budu volit komunisty., , 13.1.2012 21:01:46
Taky, a spousta dalších, co by to dříve neudělali.
Komouši,co nevidět nechají za sebou bývalé komouše z ODS, , 13.1.2012 15:59:48
To bude ale řež.
Soudruzi lidovci za církvemi ukradené peníze se dostanou opět do vlády?, , 13.1.2012 15:56:41
Kolik pak SANEP dostal zaplaceno?, , 13.1.2012 15:56:11
Tento průzkum jste dělali zřejmě v Praze před Strakovkou jděte na Moravu a Ostravsko,lháři.Moje celá rodina volí KSČM jediná strana která nekradla posledních 22 let.Vezměte státní dluh za posledních 6 let,je to katastrofa a pořáde nejsou peníze.A strašení s komunisty si nechte od cesty nemůžete se k nim ani přirovnat, zloději a tuneláři.
KSČM,ty už nikdo nezastaví,jedině tanky v Bohumíně, , 13.1.2012 15:55:10
Pozor na Babiše a Jirku Paroubka!!!!!
ODS včetně satelitů a ani ČSSD včetně satelitů problém nevyřeší., , 13.1.2012 15:54:46
Tady bude muset přijít totalita, která ty modrorudé krysy obleče do tepláků a nebo do dřevospacáků.
Naše barva není černá, ale žlutá!, , 13.1.2012 15:53:11
Protestuji proti tomu, aby byl v grafech sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou. Pokud je "stranická" barva respektována ve všech ostatních případech jen u KDU-ČSL ne, je to jasná a záměrná DISKRIMINACE! Kažému je jasné, co černá evokuje. Nejde o náhodu. Nikdy jsem neviděl, že by černou byla označena jiná strana. Je to primitivní podpásový útok na lidovce!
Re:Naše barva není černá, ale žlutá!, , 13.1.2012 16:32:02
Buďte rádi za černou,fráterníci.Správně byste měli mít růůůůžovou.
Re:Naše barva není černá, ale žlutá!, , 13.1.2012 17:08:16
No nemyslím tím politickou orientaci církevních hodnostářů.
Bohumínské usnesení, , 13.1.2012 15:48:57
ČSSD by měla co nejdříve zrušit tzv. "Bohumínské usnesení", které zakazuje spolupráci s KSČM na nejvyšší úrovni. Tím oslabuje spolupráci a společný postup levice. V této souvislosti si myslím, že pan Hašek se svými názory patří spíše do ODS nebo TOP 09
ODS a 19 procent, kolik to ty estébáky stálo?, , 13.1.2012 15:48:20
Komoušská šlechta oblbuje národ, pseudo výzkumy.
Re:ODS a 19 procent, kolik to ty estébáky stálo?, , 13.1.2012 16:01:14
Přesně tak, ODS může mít 19% pouze na koncertě Lucky Bílé
Je tu spoustu primitivů kteří si neviděj na špičku nosu., , 13.1.2012 15:43:40
Většinou jsou tu tupci bez inteligence a holota k ničemu.
Právě tyhle jsou voliči levice.Když ale vidím co předvádí Kalousek a ODS tak se není čemu divit.Chce to novou stranu Babiše.Jeho schopnosti nám všem pomůžou.Záleží dost taky na ty lůze jestli mu dá nějakej hlas.Byl by i pro tu spodinu nejlepší řešení.
Re:Je tu spoustu primitivů kteří si neviděj na špičku nosu., , 13.1.2012 15:50:36
miliardáře Babiše si strč do prdele. Když už nevychází trik s odnožemi, tak nastrčíme modrýho kašpara, kterého lidé neznají. A jinak, Slovák ať si vládne doma a né tady.
Re:Je tu spoustu primitivů kteří si neviděj na špičku nosu., , 13.1.2012 16:01:26
I kdyby to byl Tatar ale je schopnej.Tohle ale ty pimitivní socky nedokážou pochopit.Ty by šli volit i Frantu klacka kdyby zlevnil pivo o korunu.
Re:Je tu spoustu primitivů kteří si neviděj na špičku nosu., , 13.1.2012 16:27:47
Tak proč vám vadí Okamura,když je po otci Japonec.
Rudě víc a víc, , 13.1.2012 15:38:01
Jediné řešení volte komunisty.Jsou jediní co dvacet let nekradli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volili jste TOP 09, tak teď brečte. Zloději Drábek, Kalousek, Šiška, ti se důchodu nebojí, už mají nakradené miliardy., , 13.1.2012 15:29:52
Modrá šlichta si na nedá říci,musíme se těch darmožroutů zbavit., , 13.1.2012 15:29:52
ODS si myslí že jsou nedotknutelní ale oni jsou hlavně nepoučitelní.Jsou zachváceni mamonem a proto se chovají jako zběsilá prasata,která si chrání koryta se žrádlem. O lidi jim vůbec nejde.Musíme volit hromadně komunisty,oni je zastaví.
http://www.nekolikvet.cz/, , 13.1.2012 15:26:29
22 let takzvaného demokratického vývoje v naší republice přineslo občanům značná rozčarování.
Politická moc nárokuje po občanech stále větší a větší finanční obnosy na pokrytí stále větších a větších finančních zločinů. Přitom občan nemá ani nejmenší šanci, že pachatel bude vyšetřen, dopaden a potrestán v souladu s Ústavním právem na vymahatelnost práva.
Přesto, že je to v Ústavě ČR výslovně zakázáno, téměř všechny parlamentní politické strany nařizují svým poslancům, jak mají hlasovat. Namísto 200 nezávislých, volených zástupců občanů, jak předepisuje Ústava, tu o všem fakticky rozhoduje jen několik šéfů parlamentních stran. To nás prakticky posouvá zpět před rok 1989, kdy o všem rozhodovala také jen hrstka soudruhů z ÚV KSČ.
Účinkem se minuly i poslední volby spojené s výměnou velkého počtu tváří na politické scéně. Voliči dali impuls k značným politickým změnám, politici to stále ignorují. Schovávají se stále za doživotní imunitu a právo je stejně nevymahatelné, jako před volbami. Byly tedy vyčerpány všechny legitimní možnosti, které občan má a stále nedošlo k nápravě.
Musí být vymahatelnost práva. Není možné, aby občané platili škodu za pachatele.
Politik musí být odpovědný za to, co dělá. Jen tak nebude zneužívat moc.
Politické strany musí respektovat výsledek voleb. Není možné, aby vítěz voleb skončil v opozici, bez jakékoliv šance.
Nikdo nesmí poslancům nařizovat, jak mají hlasovat. Přezkoumat legitimitu stran, které to dělají.
Musí existovat možnost občanů přehlasovat volené zástupce.
Chceme referendum o našem členství v EU.
Politici nesmí dávat úředníkům práva, která jim dle Ústavy nepatří. Vstup do domu bez příkazu soudu, nutit občany hlásit se v určenou hodinu na úřadě ap.
Cenzura, i skrytá, musí být protiprávní.
Každý, kdo s tímto stanoviskem souhlasí, může podpořit svým podpisem.
ČSSD má však svého Haška a ten svého Duku s církví po majteku toužící., , 13.1.2012 15:26:15
Tohle se levicovým voličům líbit nebude. Ovšem každý Matěj
už ví,že parlamentní strany volit možné není. Do nové světové a české situace s novými stranami a necinknutými lidmi s odbornými zkušenostmi a výsledky v práci. Po volbách pak překopat ústavu a zákony aby sloužili lidem a né pár tisícům parazitů,kteří navíc se svými poskoky v politice a médiích způsobili nevídanou a možná zbytečnou krizi.
Re:ČSSD má však svého Haška a ten svého Duku s církví po majteku toužící., , 13.1.2012 15:30:29
Jako voliči levice se mi na levicových stranách nelíbí lecos, ale volím to, co považuju za nejmenší zlo. Nakonec, ty jsi jako pravidcový volič se všemi svými "modrásky" spokojen?
Re:ČSSD má však svého Haška a ten svého Duku s církví po majteku toužící., , 13.1.2012 16:00:09
Pozoruji však, že se někteří politici v ČSSD a ODS dávájí
dohromady a opravdu si nepřeji aby z toho byla ostuda jako
v Praze nebo v Liberci. ČSSD je sice pořád lepší alternativa
ale já prostě mám politické korupce dost.
průzkum by prováděn v hotelu Hilton za podávání kaviáru a šimpanského., , 13.1.2012 15:25:36
Není to průzkum ale zbožné přání pravicového SANEPU kdo tohle platí.SANEPOVÉ vystrčte prdel z Prahy a bacha na držku.
Re:průzkum by prováděn v hotelu Hilton za podávání kaviáru a šimpanského., , 13.1.2012 15:28:30
Ještě před nasypáním nějaké té miliardy církvím. Den už ten průzkum asi bude vypadat zase trošičku jinak. Ale zřejmě nezmodrá.
Re:průzkum by prováděn v hotelu Hilton za podávání kaviáru a šimpanského., , 13.1.2012 15:27:46
Ještě před nasypáním nějaké té miliardy církvím. Den už ten průzkum asibude vypadat zase trošičku jinak. Ale zřejmě nezmodrá.
Volím komunisty, , 13.1.2012 15:19:32
Volím komunisty a také celá moje rodina! Je to jediná slušná strana v poslanecké sněmovně,která se nestydí za své názory a také se nebojí je prezentovat veřejně. Nemění své názory před volbama ani po nich jako třeba ODS,TOP09 a VV. Jsem důchodce a mám se dobře. Uvažoval jsem že bych šel pracovat také v důchodu (ve svém oboru jsem odborník a o práci bych neměl nouzi i jako důchodce). Peníze nejsou motivem. Víceméně bych pracoval abych se nenudil a aby má práce měla nějaký smysl a logiku.Po všech kauzách,korupcích,zametání kauz pod koberec,neomylnosti finančníka Kalouska,asociála Drábka,ulhaného a podlého Johna a celé VV, Drobila,obdivovatelé vrahů ,Nečase a Vondry,falešného odborníka Dobeše ve školství a různé kriminální akce politiku,které se dennodenně dozvídáme,také po různých škrtech a okrádáních obyčejných lidí,jsem se rozhodl že pracovat v důchodu nebudu(raději budu ležet doma na břichu a kopat se patama do prdele),nemám již zájem podporovat vládní zloděje mými daněmi , aby se oni měli dobře,moje práce by ztratila logiku i smysl.O tom abych už nepracoval v důchodu mě přesvědčila vládnoucí garnitura korupčníku a zlodějů.Já se ještě mám dobře,mladí se už tak mít nebudou,dobře jím tak.Dožijí se mladí toho aby někdy byli šťastnými dědečky a babičkami?Mají to co si zvolili!Když jsem se ptal mladých,proč nenávidí komunisty,ani jeden nedokázal odpovědět.Dokázali jen papouškovat po vládních pitomcích(že komunismus je nebezpečí,zapomněli ale dodat že jen pro někoho(ODS,TOP09,VV,ČSSD a pro ty co si nehorázně nakradli).Vládní pitomci a jejích příznivci mají strach a hrůzu z komunistu,bojí se o majetky které nakradli anebo k ním přišli podivným způsobem(nevěřím že byli tak pracovití).Většina mladých má hovno nyní a v budoucnu bude mít tuplované hovno taky,pokud nebudou krást podle svých vzoru(ODS,ČSSD,TOP09,VV a ostatní).
Jaké vládě? To myslíte tlustého Péťu, vypitého Míru a šíleného Vítka? Teda pardon, vypitého a ulhaného Ráďu? , , 13.1.2012 15:18:56
KSČM je moje jasná volba. , , 13.1.2012 15:12:00
Nikdy jsem nemyslel, že budu jednou chtít volit komunisty, ale nemám jinou možnost. Ještě kdyby tak Semelová nahradila Filipa, to by bylo úplně super. Volím KSČM.
Re:KSČM je moje jasná volba. , , 13.1.2012 20:51:30
Já i celá moje rodina také. Jen si myslím, že tahle garnitura nedopustí vítězství levice a volby budou zmanipulované.
Vede ČSSD, rudo víc a víc. Vládě preference nerostou, , 13.1.2012 15:11:45
Kašlu na průzkum společnosti SENAP, stejně je volit nebudu.
Těmhle výsledkům je těžko uvěřit!, , 13.1.2012 15:11:39
Pokud si jeden uvědomí, že průzkum se konal před odklepnutím restitucí církvi. Mezitím ti vládní chytráci dovedli naštvat další spoustu lidí, takže v tento moment výsledky tohoto průzkumu nemají žádnou relevantní hodnotu. Tak ať nás SANEP netahá za nos.
tato vláda posr*la co mohla, , 13.1.2012 15:10:33
je to pravda!ODS,TOP a VV,zradili své voliče,podvedli je,jen aby se napakovali!
Protestuji proti tomu, že v grafech je sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou, , 13.1.2012 15:04:05
Nače barva není a nikdy nebyla černá. Pokud je "stranická" varva respektována ve všech ostatních případech, jen u KDU-ČSL ne je to jasná a záměrná DISKRIMINACE! PL nejsou žádnou výjimkou. Kažému je jasné, co černá evokuje. Nejde o náhodu nikdy jsem ještě neviděl, že by černou byla označena jiná strana. Je to primitivní podpásový útok na lidovce!
Re:Protestuji proti tomu, že v grafech je sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou, , 13.1.2012 15:13:10
A proč se vám říká černoprdelníci?
Re:Protestuji proti tomu, že v grafech je sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou, , 13.1.2012 15:15:09
Proč?
Re:Protestuji proti tomu, že v grafech je sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou, , 13.1.2012 15:13:06
Nerozčiluj se, po volbách ze všech grafů stejně vypadnete, černoprdelníci!
Re:Protestuji proti tomu, že v grafech je sloupec KDU-ČSL znázorňován černou barvou, , 13.1.2012 15:15:39
Přání otcem myšlenky

