14.1.2012 9:17 - JUDr. Vojtěch Filip narozen 13. ledna 1955 v Jedovarech u Českých Budějovic je příklad nevypořádání se české společnosti s hrůzami a obludnostmi komunistického režimu, jelikož je předsedou zločinecké organizace KSČM.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Veličko, , 16.1.2012 22:35:08
Veličko ty máš v hlavě nasráno nebo se tak té KSČM bojíš.Je třeba vyvětrat ten modrej smrad.
Re:VELIČKO z KOSova,, , 16.1.2012 21:27:21
Možná, že mu již namontolvali čip k vráždění nevynných lidí.
http://www.youtube.com/watch?v=lIII3zxQS8o&feature=player_detailpage
Komunisti, , 14.1.2012 21:57:53
Komunisti jsou jen zvířata, jsou to nízké pudy, jsou to odpadlíci od lidskosti, je to verbeš a svoloč, není to nic, co by mělo právo na cokoliv, jen síť a klec! Komunista je nejlepší, když je bez vlivu a bez známek, známek čehokoliv, i života!
Bolševická pakáž, , 14.1.2012 17:06:05
Jak tady může někdo obhajovat KSČ potom všem co národu udělala je neuvěřitelné,český národ si opravdu asi zaslouží opět fronty na vložky,banány,papírWC atd.atd.!
KOS??? A to je co za spolek? :-D, , 14.1.2012 16:56:09
Co to je KOS??? Nějaká partička, o které nikdo neví, nikoho nezajímá a která se snaží, jako už mnozí několikrát a pravidelně, se po zádech té strašlivé KSČM vyškrábat ku zviditelnění se...
Politika má dva zdroje: mafiány na peníze - a neschopné uvozhřené socky na hlasy. Kdo oboje živí ze svého ??? Že by Keller ??, , 14.1.2012 14:47:01
Po listopadu se jediná konsolidovaná strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové obnovili zničenou ČSSD, 3) největší svině založily ODS a pomalu zakládají krajně nacionalistickou partaj. Takto je zmatený a bezradný volič fackován ze tří stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Velička, , 14.1.2012 13:20:47
To musí být vůl ten Velička... takové kokotiny psát teď v roce 2012.....pitomců je tady stále víc než dost a je smutné, že dostávají slovo a prostor, kde můžou plácat jejich píčoviny...
Vypadá to tak,, , 14.1.2012 13:03:29
že lidé začínají chápat "komunistická zvěrstava" jako jedinou šanci, jak se zachránit z té současné lumpárny. Změna demokratickými instrumenty je vyloučena: kdyby volby mohly něco změnit, tak je zakážou.
Mne se článek i odvaha líbí, , 14.1.2012 13:00:12
Odvaha autora je veliká, jelikož musel tušit, že se mouchy zvednou z lejna KSČM a přiletí obtěžovat zde. Je mi vás komunisté líto, je mi líto, že na vaši nemoc není léčba...
Komunista = vrah!, , 14.1.2012 12:48:10
Tak jen pro připomenutí, čeho všeho byly zdivočelé bolševické gardy schopny :-( http://www.facebook.com/?photo.php?fbid=279986355380?135&set=a.279986252046812.?73868.100001063196236&type?=3&theater
Která totalita je lepší????????, , 14.1.2012 12:41:24
Ta co byla do roku 1989 nebo ta co je od roku 1993.
Je třeba si vzít statistiky a zjistí se,že v roce 1988 byly rezervy
finanční,nyní je dluh přes bilion.Takže ty zloděje zatím chrání tvrdý antikomunismus.Kdy půjdou před soud ti,kteří při správě veřejných prostředků udělali ten dluh.Kdy se před soud dostane chemik,který z rozpočtu udělal takové chemické vzorce,které již nikdo ve sloučeninu nedá dohromady.
Re:Která totalita je lepší????????, , 14.1.2012 12:54:21
Máte to milí mladí komsomolci hodně těžké. Namluvit lidem, že před rokem 1989 byla totalita a teď je taky a potom tyhle dvě totality srovnávat. Takhle můžete zkoušet verbovat spolubojovníky ve zvláštní škole v Horní Dolní. Člověk, který má IQ vyšší než tvoje teplota se takovým kecům může tak leda zasmát.
Vážení modrobolševici naši mafianskou republiku si rozvracet nenecháme!, , 14.1.2012 12:33:06
V přepisu rozhovoru Jaroslava Haščáka, mozku investiční skupiny Penta, s tehdejším ministrem hospodářství Jirko Malchárkem při diskuzi o projektu nové politické strany, měl Haščák údajně prohlásit, že demokracie je na hovno systém. A pokračoval: "Volič o ničem nic neví, volič je h...o. Volič vnímá jen absolutní povrch." V nové straně měli být lidé napojení na Pentu. Při diskuzi o personálním obsazení mělo údajně zaznít: "Nikdo se nesmí dozvědět, že Penta vlastní celou stranu."
Bože, co to je za kreténa, ten Velička?, , 14.1.2012 12:27:31
Tak jsem pročetl několik jeho smradlavých příspěvků a udělal jsem analýzu jeho profilu.
Výsledek:zakomplexovaný,ukřivděný,nedoceněný,pomatený sprosťák, který si tímto jeho projevem kompenzuje svoji UBOHOST !! POZOR na tyto jedince,jsou nebezpeční! Jak se říká: "NEJHORŠÍ JE SRÁŽKA S BLBCEM" proto, žádám slušné lidi, aby tyto kreatury ignorovali a nepouštěli se s nimi do diskusí- nemáte šanci uspět!!
PS. Panu JUDr.Vojtěchu Filipovi nesahá ani po palec u jeho nohy.....
Re:Bože, co to je za kreténa, ten Velička?, , 14.1.2012 12:58:27
Tak toto, co si dalo nick Psycholog, to je spíše pacient psychiatra. CO to dělá z kretény, když mohou být anonymní? No super kretény...Nahnat je do uranových dolů, ono by jim to došlo!
Modří bolševici se ozývají., , 14.1.2012 12:23:39
Komunismus zde nikdy nebyl, komunisté usilují o důstojný žiovt každého člověka. Pokud se modří bolševici bojí o svůj majetek, který nakradli, pak se jim nedivím, že komunistům spílají. Zlatí komunisté. Žebráků a ani nezaměstnaných zde nebylo. Honore de Balzac řekl: Za každým velkým majetkem se skrývá zločin" A to plati stonásobně pro všechny modé straky a bolševiky.
Re:Modří bolševici se ozývají., , 14.1.2012 12:44:46
Hafane, Hafánku, kolikpak je ti let? O jaký důstojný život každého člověka komunisté usilují jsme měli možnost na vlastní kůži zažít čtyřicet let. Nám, kteří si to pamatují vy smrkáči nic nenamluvíte.
Re:Modří bolševici se ozývají., , 14.1.2012 13:04:10
Smetáčku, smetáčku. Můj život jsem žil v období do roku 89, do převratu. Nepotřeboval jsem ani červenou knižku. Přesto jsem prožil důstojný život na který rád vzpomínám. Nesloužil jsem ani StB, nebyl jsem členem LM, ale nezažil jsem ta zvěrstva, které páchá na bezbranných lidech zločiny a těžce je psychicky poškozují. Zrovna připravuji příspěvek, jak dnešní režim usiluje bezdůvodně připravit příbuznou,(vodova) o veškerý majetek. Dostala obsílku od soudu, že má zaplatit přes 60000 Kč, avšak bez udání věcného důvodu dluhu. Exekutor ji chce zabavit byt v hodnotě 1,5 mil a firmu v hodnotě nejméně 2 mil. Toto zvěrstvo je ničemnost nejvyššího stupně a musím se zařadit mezi ty, kteří vedou 4. odboj proti dnešní kleptokracii. Takže Smetáčku, raději mlč a spytuj svědomí.
Re:Modří bolševici se ozývají., , 14.1.2012 13:24:01
Hafánku, Hafane. Kecy, kecy, kecy. Takových případů ti tu vymyslím za hodinu 100. Takové kecy bez konkrétních souvislostí ti nikdo nesežere. A i kdyby to byla nakrásně pravda, tak to není vina "režimu", ale konkrétních osob, s konkrétní historií a konkrétním máslem na hlavě. Určitě za to nemůže vláda. Zatímco zvěrstva komunismu dělal opravdu stroj na bezpráví, kterému můžeme říkat komunistický režim. Komunisti nejen že nevinné lidi připravili o majetek, ale ještě je poslali do uranových dolů nebo je popravili. Tak to se té vaší vdově určitě nestane. Ty a tvoji soudruzi byste měli zpytovat svědomí.
Tak tak, , 14.1.2012 12:16:52
Veličko kolik ti zaplatili?Jestli jsi nemocný tak nepatříš k pc,ale do klecového lůžka.KSČM jediná vymete opravdu tu svoloč do tepláků a moje rodina jí dá hlasy Veličko.Po válce postavili republiku na nohy a snad se to podaří i ted,doufejme.
Pracující občan, , 14.1.2012 12:11:30
Dnešní zřízení je mnohem zrůdnější než byl socialismus,pokud to neregistrujete tak nevím čím se živíte a kde žijete
Re:Pracující občan, , 14.1.2012 12:12:53
Ne všichni mohou být úspěšní, ale šamnci mají mít všichni. Kdyby jste se více snažil!
Veličko, , 14.1.2012 12:10:48
Veličko jsi příkladem absolutního blba.Víc nemá cenu komentovat tvoje zvratky.
Je smutné, že PL publikují žvásty nul, jako je pan Velička, , 14.1.2012 12:07:55
Dále dnes najdeme cosi od slečny Kočí a oprášenýmotiv sexuálního obtěžování panem Paroubkem. Je to opravdu slabé. Divím se, že pan Velička nenapsal něco o senátorovi Štětinovi, krycí jméno Plavec.
Re:Je smutné, že PL publikují žvásty nul, jako je pan Velička, , 14.1.2012 12:11:15
Tak něco napište a třeba Vás budou taky publikovat, teda pokud to zvládnete!
Demokracie podle modrobolševiků a jejich přátel, , 14.1.2012 11:59:31
Kleptokracie (kořen: kleptein - krást, kratein - vládnout) je forma autokratické vlády, můžeme tedy chápat jako vládu zlodějů nebo alespoň jako velmi zkaženou vládu. Cílem této vlády je nahromadit - nakrást co největší bohatství buď pro sebe sama nebo pro určitý okruh lidí. Tento systém využívá daní a zdanění, aby si mohl přivlastnit například nerostná bohatství.
Plutokracie je taková forma vlády, u níž je veškerá moc nebo většina moci soustředěna v rukou bohaté vrstvy lidí, respektive vyšší třídy. Většinou se jedná o formu oligarchie.
Re:Demokracie podle modrobolševiků a jejich přátel, , 14.1.2012 12:10:11
ČKPR-Česká Kleptokratická Plutokratistická Republika
Poděkování za diskusi, , 14.1.2012 11:59:15
Děkuji všem zúčastněným za diskusi, za slušné a nevulgární přípěvky děkuji, za hrubé zrno a vulgarity ne, diskutovat se dá i bez urážek a vulgarit. Komunistům přeji, aby se uzdravili, dostali rozum, zbavili se závisti a stali se z nich lidé. Všem přeji krásnou sobotu a chutný oběd.
No.1 Korupce!, , 14.1.2012 11:56:14
Mě je teď nějaký Filip ukradený.Je třeba s plnou občanskou sílou tlačit na ústavní činitele,aby se věnovali korupci.Tzn.Zloději nás za bíleho dne okrádají o miliardy,ale furt tam sedí,včetně bývalých komunistů.A těm je příjemně,abysme se věnovali raději Filipovi,něž jim,těm zkurveným zlodějům!!!
Pan VELIČKA, , 14.1.2012 11:55:38
ví kulový. Jestli si myslí, že dnešní nástupkyně StB "BIS" pracuje jinak, tak je na omylu. Metody, formy a zaměření této činnosti se nemění, pouze zdokonalují. Bez speciálních služeb se totiž nedá vládnout. Možná pan Velička už s BIS spolupracuje jako agent-provokatér.
:-) kolik má vlasně ta KSČM sympatizantů,, , 14.1.2012 11:53:51
kolik lidí by ji, podle průzkumů, volilo?
No vidíte,a to ho skalní komunisti nazývají revizionistou,co se odklonil od ideálú,, , 14.1.2012 11:53:33
ted ho už jen bouchnout mezi ušiska,at revoluční spravedlnost vítězí...
Helejte se pantáti., , 14.1.2012 11:49:14
A uvědomujete si vůbec,že třeba i za normální a obvyklou kondolenci k úmrtí Kim Čong ila,chcete Vojtěcha Filipa,který v současnosti zastává funkci předsedy ÚV KSČM hnát před soud,že tímto nesmyslným a zaujatým požadavkem vyvoláte pravý opak vašeho zlovolného úmyslu?Snad jste si po všimli,že i podle posledního průzkumu,preference KSČM stoupají!I když,prý vrámci objektivity ČTK a ČT včas neinformují?Přeji hezký den.
Re:Helejte se pantáti., , 14.1.2012 11:51:25
Ono kondolovat zdechlému zmrdovi, je zmrdovi rovno! Já bych jej před soud nehnal, ale deporotval bych jej do KLDR, protože by určitě málo smutnil a pak by jej zmrda pověsili, protože je málo komunistický pro KLDR, hajzl jeden Filip!
Nikdo neví odkud se ten potkánek vyloup,ale jedno je jasné pravici se hodí., , 14.1.2012 11:47:16
Kydání špíny a oblbování mladých to je přeci ono oč tu běží.Je nutné odvést pozornost od toho tunelu co tu vznikl.
Re:Nikdo neví odkud se ten potkánek vyloup,ale jedno je jasné pravici se hodí., , 14.1.2012 11:47:58
Ty jsi takový kokot, že si ani na noc nevidíš...:-)
Zažil jsem obojí, nedá se to srovnat, , 14.1.2012 11:47:07
Zažil jsem obojí, socialismus i kapitalismus. A mé zkušenosti jsou opačné. Nikoliv komunisté a komunismus, ale kapitalisté a kapitalismus je vřed, který by se měl vyhubit.
Re:Zažil jsem obojí, nedá se to srovnat, , 14.1.2012 11:48:33
Tak jsi kreténské hovado, které je lepší vyhubit...zmrde!
Už to vím, , 14.1.2012 11:41:11
Dala jsem si tu práci,kdo to je pan Velička. Je to 1. místopředseda Konzervativního občanské hnutí,se sídlem v Ostravě -Hluvákách,a bylo založeno teprve v listopadu 2O11. Ještě nemají ani hotové celé FB stránky. Takže potřebují rozhlásit svoje názory,aby začali být v povědomí.
Re:Už to vím, , 14.1.2012 11:49:53
No, ale pokud Vám to dalo práci a usílí, tak bude Vaše PC gramotnsot, krapet nízká, že? :-) a FB stránky jsou na úrovni FB..ale to člověk, který má námahu něco na netu najít asi neposoudí... :-)
Dovte, abych Vám to vysvětlil některé záludnosti českého jazyka., , 14.1.2012 12:03:19
Fráze "dáti si práci" zde znamená "stálo mi za to" . Nemusí to být nutně pracné. Já jsem si "dal práci" a odpověděl jsem na ten Váš nesmysl, i když nevím přesně, proč jsem to udělal. Snad proto, že mě hlupáci stále ještě občas vyprovokují.
kretén z Ostravy, , 14.1.2012 11:38:37
Bože, co to je za kreténa, ten Velička? A co to je za bandu mamlasu ten KOS? Co oni dokázali udělat pro občany ČR? Opravdu jsou tak hloupí, že věří kydům o Sev. Koreji, co rozšiřují americké bestie z CIA? Už zapomněli, jak ty svině vřeštěli, že v Iráku jsou zbraně hromnadného ničení a podobné nesmysly? A to jen proto, aby mohli Irák napadnout? Proč neprotestují, kdy6 Vondra cpe peníze válečnému zločinci a fašistovi Saakašvilimu z Gruzie, ktewrý nechal zmasakrovat vlastní občany, tanky a raketami, v den zahájení olympijských her? Tehdy mu prasečí hlava okamžitě přispěchal a na příkaz USA ho obdaroval 160 miliony z peněz českých občanů? Pořád americké svině vřeští o hladu v Koreji, ale neviděl jsem jediného korejce podvyživeného.
Re:kretén z Ostravy, , 14.1.2012 11:44:56
Idiote...Komunista je největší svinstvo na světě...Vrahu!
Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 11:38:20
1)- Jak jste níže poznamenal, narodil jste se v roce 1979, tedy v roce 1989 Vám bylo 10 let. To je skutečně věk, který Vás opravňuje zasvěceně a odborně hodnotit dobu od roku 1948 do roku 1989. Milý pane, víte o tom velké H***O. Je to asi tak, jako bych já, jemuž bylo po válce 10 let, zcela odborně a zasvěceně poukazoval na "střílení do dělníků" a další podobná zvěrstva za 1. republiky, teror za protektorátu, pronásledování Čechů za c.k. Rakouska atd., když jsem to nezažil a vím o tom jen ze sdělovacích prostředků. Stejně jako Vy. A sdělovací prostředky vždy byly, jsou a budou poplatný době a těm kdo je vlastní.-------2) Já nevím, zda byl, nebo nebyl Filip agentem StB. Na rozdíl od Vás, který jste jeho svyzky zajisté viděl, já je neviděl. Ale vím, že ihned po VLSR (Velké Listopadové Sametové Revoluci), tehdejší první ministr vnitra Sacher, uklidil několik stovek, (mluví se až o tisících) svazků StB o spolupráci významných činitelů nové politické garnitury. Obecně je prokázáno, že celá Charta 77 byla prošpikována agenty StB a v podstatě jimi řízená. Já jsem byl jedinkrát na služební cestě na západ na 5 dnů. Po příjezdu jse musel napsat zprávu ze služební cesty, která pak měla 25 výtisků. Kam všude šly to nevím, ale je mi jasné, že nejméně jeden šel někam k někomu na StB. Myslíte si, že u nynějších vládců, kteří absolvovali různé studijní programy, nebo stáže na univerzitách v USA, UK apod., to bylo jinak? Každý z nich měl svůj svazek (třeba ne jako TS), ale jen jako zajímavá osoba a dnes jsou někteří z nich největší komunistobijci (viz pan senátor Štětina a další). ---------3) Je zajímavé, že podobné články, jako je Váš, se objevují vždy, když komunistům stoupají preference v předvolební době.------4) Pan Filip je dnes vyšetřován policii za jeho kondolenci do KLDR. Kdo bude vyšetřovat rakouského prezidenta, bývalého prezidenta USA Cartera, zástupce 150 států v OSN, kteří minutou ticha uctili památku prezidenta KLDR? Naše média se mohla ztrhat informacemi o "svinstvu" Filipa s jeho kondolenci. Nějak nám opomněla říct, že první stranou, která nějakou kondolenci poslala, byla vláda KLDR, která zaslala kondolenci k úmrtí bývalého prezidenta Havla. Teprve poté Filip, jako jediný zaslal svou kondolenci do KLDR.
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 11:46:16
Vědět mohu cokoliv, ale pro mne je každý komunista zločinec, který mohl být oprávněně spacifikován i smrtí skupinou bří Mašínů. Komunismus je svinstvo a komunisté zdrůdy. Tečka. Hotovo vyřízeno, bez diskuse!
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 16:40:27
Ano, máte plnou pravdu, i tak lze na věc pohlížet. V tom případě budeme "demokraticky" paušalizovat dále - například:----každý občan jehož jméno začíná na "V" je vůl, na "D"-dobytek, na "K" - kurva atd. Česká abeceda má 24 znaků, jen si vybrat. Panebože, tací demokrati nám zde ukazují, jak by ta česká demokracie podle nich měla vypadat. Takové černo-bílé vidění světa se hned nevidí. Jen mi není jasné, proč jste tu snůšku nesmyslů, jímž říkáte článek, vůbec vložil na PL, když k němu žádnou diskusi nepřipouštíte.
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 11:53:05
Ano je to demokracie, právě proto mohu o nich tvrdit, že jsou to co jsou, jsou to zločinci a vrahové, nic víc. Komunista je pacient, má chorou duši a žádný mozek!
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 13:03:02
ale musíte demokraticky respektovat že se 15% voličů líbí,dalších 5% s nimi sympatizuje a 10% to ještě neví jistě!
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 12:10:07
Na váš svérázný výklad demokracie najdete taxativní výklad v trestním zákoně. Určitě tam některé vaše výroky ztotožníte s některými paragrafy.
Re:Vážený pane Veličko,, , 14.1.2012 11:58:19
ale vy nechcete diskutovat, vy chcete nařizovat. Jak jinak si mám vysvětlit Váš výrok "Hotovo vyřízeno, bez diskuse!"
Drazí pravičáci,, , 14.1.2012 11:32:14
vaše hysterické ječení je vám prdlajs platné. Směřujete do stoupy.
Re:Drazí pravičáci,, , 14.1.2012 11:54:37
To ani nejde...protože hovao jako Ty stejně žere pomeje z kýblu! Na tom není už co moc pokazit. Hazjzle komunisticej!
Re:kecy, , 14.1.2012 11:28:16
Tak to bylo o červeném Karkulákovi, asi chceš pohádku o rudé Karkulce Semelové Svini?
Re:To je ten velička,co poporuje Babiše?, , 14.1.2012 11:25:36
Ne, není! Babiš je stejný zločinec jako Filip, oba agenti StB.
řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:15:08
A že jich tu máme(hlupců), již předhánějí se, jeden střílel by, další věšel a jiný zas věznice plnil
Re:řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:17:14
A ono by komáry stačilo zrušit a chovat se k nim jako k náckům. Vezmeš si tričko se srpem a kladivem, tak do lochu!
Re:řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:22:43
a koho dál? Toho co nosí tričko s kalichem? Toho co nosí tričko s křížem? Toho co nosí tričko s ptákem? Kde chcete, pokud tedy chcete,se zastavit?
Re:řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:27:21
Jejda, to je zase kokot. Hajzlové skini jsou trestání a právem, ale symboly komančů jsou stejné a stejně zločinné, takže hajzlové komunističtí zaslouží stejný trest jako hajzlové skini. Protože je to stejná verbež a stejná pakáž!
Re:řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:50:12
Nerozumím slovu pakáž.
Re:řekni hlupci nechť modlí se, rozbije si čelo., , 14.1.2012 11:29:01
vlastně jsem ani jinou odpověď neočekával.
Za jménem Velička si vybavuji nejspíš jen Vel(-ká) Ička, , 14.1.2012 11:08:00
Pane Veličko to že nmám osobní důvody tvrdit že pan Filip už měl ve vedení strany skončit i s poslancem RSDr.Braným, RSDr.Lejčarem a dalšími, neznamená souhlas s Vámi a tak ubohou argumentací se kterou tady exhibujete. Vyjdu-li ze smyslu rčení:"Člověku lze ublížit puškou, tužkou i držkou" a z veřejně učiněného prohlášení že se zříkám použití pušky, což jsem už i dokázal nezbývá než vzít do ruky opět bejkovec a poradit ostatním aby i vaši už tak nebezpečně rozbujelou zhovadilost začali vám takto "homeopaticky" - podobné podobným - léčit při každém setkání.
Dbejte prosím, ať nevyprovokujete že by na ŠIBALy = Šílené Ignoranty a Bezostyšně Arogantní Lumpenaparátníky jako vy nasadili nespokojení lidé tuto léčebnou šibačku ještě před Velikonocemi. Takhle jste pro Holešovskou výzvu bezcenný.
Re:Za jménem Velička si vybavuji nejspíš jen Vel(-ká) Ička, , 14.1.2012 11:14:42
No kultivovaný projev, ovšem krapet mimo. Ono ve Vašem myšlení nějak chybí více barev, ale v poho. První kdo bude klacky hnán, bude určitě někdo ve strakovce, pak socani a komanči... Takže jsem v klidu... :-)
Re:Za jménem Velička si vybavuji nejspíš jen Vel(-ká) Ička, , 14.1.2012 17:34:17
Děkuji za poklonu, odpovím Vám stručně - Všechny! - hnát bez ohledu na barvy, neboť nikdo není imunní a odsuzujete-li tak iniciativně Filipa, zavazujete se ke stejné nesmlovavosti u ostatních a jen za to bych vás chválil. V otázce kdo koho by hnal klackem - mohu tuto léčebnou kůru jen doporučit - přeci není určující koho, ale za co. Sdělím tu možná pro Vás sladké tajemství: "Krásně jsem vobtáhnul" na veřejnosti, "nástrojem lásky býka" vošklivýho úředníka pro jeho zhovadilost, tedy prakticky - homeopaticky jsem ho léčil. Bývalí komunisti v té době v ODS - Občas Demokratické Straně dělali jak zkažení i s prokurátorem a váš Filip? Filip strčil hlavu do písku i s ostatními - posera. Jistě tedy budete umět odpovědět i za Pospíšila, kterého bych taky nešetřil, jak se projevuje ta stoupající drzost komunistů a proč praštěný Zahradník dodnes nezjiš%toval za co to dostal a proč možná kryl i komunisty.
Proto tolik volám po větší informovanosti a věřím, že Holešovská výzva.cz, pokud se i o ni budete zajímat a napíšete, tomu může hodně prospět. Nepropaste svou příležitost.
Naprostý souhlas., , 14.1.2012 11:01:19
Tenhle zločinec, udavač a agent musí skončit ve vězení na doživotí, když už byl zrušen ten trest nejvyšší. Je z něj na blití. Hnus.
Re:Naprostý souhlas., , 14.1.2012 11:18:52
Kterej zločinec,ten Velička?Ale to je nějaká nula,která se chce jen zviditelnit,nechte ho být.
Re:Naprostý souhlas., , 14.1.2012 11:29:44
Nula nulu obviňuje? No, ale pane Nulo, ta druhá nula, alespoň něco napsala, tak to už nebude Nula. Takže Ty jsi pak Nula všech Nul! Tak vyhul!
Halo halo, proč je Mašínů málo, a tak štěkám jako hrom ať je Mašínů milion, , 14.1.2012 10:58:42
Konečně někdo nazval Falmera správným jménem...je to zrůda. Škoda, že bylo Mašínů, tak málo, nemusel by žádný Falmer ani být!
komunisto filipe, , 14.1.2012 10:56:13
Pane Veličko, máte myšlenkové spoždění několik desítek let.Určitě jste byl aktivní ve 3. odboji. Vás STB neodhalila?
Problémem však je, že odsuzujete za názor 20 proc. spoluobčanů.
To je všechny chcete pověsit? Pouze kritizujete, avšak neposkytujete pro všechny přijatelnou alternatívu. Váš názor je adolescentní, extremistický, zbytečný. Pouze smradíte. Tato společnost nepotřebuje ještě více rozdělovat, ale naopak, sjednocovat, stmelovat, dát ji určitou vizi a cíl. Přestaňte dělat bubáka.
Re:komunisto filipe, , 14.1.2012 11:09:47
Komunisti nás tady sjednocovali 40let.A jak to dopadlo? Jsou sjednoceni ve všech stranách a dál páchají zlo na občanech této země.
Re:komunisto filipe, , 14.1.2012 10:57:29
Váš názor, je zcela mimo, ale co? Jste alespoň slušný, ovšem hloupý. :-)
Vláda nás nezakáže, , 14.1.2012 10:53:42
To všichni víme když jsou všude jako šváby a krysy.
Vivat demokracie a kapitalismus, , 14.1.2012 10:46:20
V bratislavském bytě se měl scházet spolumajitel Penty, jedné z nejsilnějších finančních skupin v regionu, Jaroslav Haščák s ministrem hospodářství Jirko Malchárkem, šéfkou Fondu národního majetku Annou Bubeníkovou, ale i s příštím premiérem Robertem Ficem a dalšími.V přepisu rozhovoru Jaroslava Haščáka, mozku investiční skupiny Penta, s tehdejším ministrem hospodářství Jirko Malchárkem při diskuzi o projektu nové politické strany, měl Haščák údajně prohlásit, že demokracie je na hovno systém. A pokračoval: "Volič o ničem nic neví, volič je h...o. Volič vnímá jen absolutní povrch." V nové straně měli být lidé napojení na Pentu. Při diskuzi o personálním obsazení mělo údajně zaznít: "Nikdo se nesmí dozvědět, že Penta vlastní celou stranu."
Chvíli mi to trvalo, ale pochopil jsem, , 14.1.2012 10:35:35
Radek Velička = Honza 666.
Že mi to ale trvalo!
Re:Chvíli mi to trvalo, ale pochopil jsem, , 14.1.2012 10:42:47
ani jedno ani druhé.... Honza666 mne taky pronásleduje, a je to pro mne Hloupý Honza 666 :-) Zase vedle a zase mimo :-)
hokus pokus, , 14.1.2012 10:33:44
Vy všichni co tady nadáváte na režim před sametkou,zkuste oběktivně porovnat stav v roce 1988 a stav v roce 2011.Takoví jako je Velička pro ně je současnost bezva ale pro 60%národa je tato demokracie na víte na co.Jo a neříkejte mě že těch caa.60% jsou nemakačenkové a neschopni se o sebe postarat.Není to tak trochu proto že ti co nám vládnou dělají vše pro to aby se dřilo jen jim a ostatní ať si třeba živoří,oni mají konta a rezidence v daňových rájích a pro nás mají tak maximálně exekutory.Tak kdo tady lidem škodí a kdo ne.
Re:hokus pokus, , 14.1.2012 10:43:39
60% kde jsi to vysral ty dědulo? Ty budeš pěkné zkurvené hovado, že?
Re:hokus pokus, , 14.1.2012 11:54:36
Ty se mezi slušné lidi nepleť. A poslouchej, když dospělí mezi sebou hovoří.
Re:hokus pokus, , 14.1.2012 10:49:27
Opravdu inteligentní reakce hodná studenta prv.fak.Plzeň za 14 dní.
Re:hokus pokus, , 14.1.2012 10:54:24
Konečně někdo nazval Falmera správným jménem...je to zrůda. Škoda, že bylo Mašínů, tak málo, nemusel by žádný Falmer ani být!
Re:hokus pokus, , 14.1.2012 11:31:32
Tak kde jsi dědulo, už jsi se někde pokálil? Nebo pomočil?
bohužel, , 14.1.2012 10:26:33
já mezi Vojtěchem Filipem a Radkem Veličkou nevidím rozdílu. Oba jsou to politruci/politicko-výchovní pracovníci/ za svůj život jsem jich poznal před a po roce 1989 moc. Neberu vás tedy vážně, zatím nejste nebezpeční.
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:29:44
Aha, jak jsem mohl být politrukem? Když jsem se narodil roku 1979 :-) Pane, Vy jste patrně tak blbej, jak daleko vidíte! Prvě si ověřte fakta a pak pindejte. Váš součastný pind, je jako by Vám z konečníku vypadl.
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:44:58
No holt ve vašem věku-zhruba byl Kristus ukřižován,proč to je vám snad jasné,vy ale se zastáváte současných lumpů a tunelářů patříte k těm co se podílí na vykořisťování a zbídačování většiny národa,toto je přesně opak co hlásal Kristus a co i dělal.Tak kdo asi si zaslouží ukřižovat.To že brojíte proti komunistům je logické oni totiš prosazují to co Kristus již v dávnověku!!!!!
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:37:31
A kam vlastně patříte? KOS-konající strana spravedlnost, nebo sdružení KOS -kulturní a okrašlovací spolek Čkyně.
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:45:47
Stačí googlovat :-))) Nevím co jsou, ale to je jedno, co to znamená. To je mi fuk, ale někdo ukázal na grázla Filipa, že je grázl a veřejně. Nebojí se a to je fain. A nebojí se ani takových šavlozubých hovad, které jsou tady. Takových se komanči bojíte, co? Vy komanči, když nejste po kupě, tak jste plaší...co? Blbci komunustičtí, parchanti, vrazi!
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:35:43
politruci existují za každého režimu a na svž¨ých slovech nic neměním. Mezi vámi a Filipem nevidím rozdílu, ale dle vašeho slovníku bych chtěl dodat: Filipa nemám vůbec rád, ale bude jistě inteligentnější než vy. A trochu slušněji, mě je sice jedno, že na mě házíte konečníkem, ale někdo by se mohl rozčílit.
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:47:27
Aha pán je debil..no co s kokotem...táhni mezi komanče...do země komárů!
Re:bohužel, , 14.1.2012 10:56:33
natoto mohu reagovat jen výcucem písničky Fanča od skupiny Saze: úúú-ba-ba-bába, úúú-ba-ba-bába, bá-ba-ba-bába, úúú-ba-ba-bába, babababéba vrrrrr haf.To jsem nevěděl, že jsem komouš, to kdyby komouši dodatečně věděli
Re:bohužel, , 14.1.2012 11:01:51
No konečně jsi se debile odkopal, to jsou tvé zvukové projevy?
Re:Falmere, ty jsi svině všech rudých sviní., , 14.1.2012 10:31:47
Kdyby visel, byl by milejší!
konecne, , 14.1.2012 10:07:14
Konecne nekdo vytahl tuhle komunisticko-zlocineckou zrudu pred oponu. Ze se tihle Krysari rekretuji z rodin primitivnich zelenych gum, to je uz dlouho zname. Ale ze se tihle sluhove bolsevismu tak sverepne drzi svych marxistickych bludu, to je preci jen zvlastni.
Ani si nevšiml, , 14.1.2012 10:04:55
Pan Velička si ve své zlobě a odporu ani nevšiml,že není jediné strany, ve které by byli nalezlí bývalí komunisté. Mně je milejší člověk,který své názory nemění,než někdo kdo převlíká kabát,když se režim změní.Oni ti bývalí komunisté v ODS, TOPO9 a ostatních stranách neprozřeli,oni šli jen za novým korytem.
Souhlas, , 14.1.2012 10:01:37
Naprosto souhlasim , jenom nechapu pokud je to vse pravda a podle zakona jsou zlocinci proc tu stranu vlada ci stat nerozpustili a cleny strany neodsoudili.Neznam sice pravni klicky ale ciste z meho pohledu to asi zase tak zlocinecka organizace neni jelikoz neni zakazana.Coz mi docela vadi a proto nechapu proc s tim nekdo kompetentni neco neudela at je konecne klid , pokud je tedy pravda ze porusuji zakon/.
Re:Souhlas, , 14.1.2012 10:29:12
:-) pane Velička, pokud zde napíši,že jmenuji se Evžen Malička či Anonym , má to stejnou vypovídací hodnotu. S pozdravem, Váš Anonym
Re:Souhlas, , 14.1.2012 10:31:25
To ano, vše může být smyšlené, ale i mezi takovou společností platí pravidlo slušnosti: Nepoužívat nick, který již v disusi je obsažen. Ale na druhou stranu, ono je to jedno a úplně. Protože anonymita z lidí dělá opice. Takže proč pravidla? Na nic. Souhlasím :-)
páně Filipa znají mnozí, Veličku však, , 14.1.2012 9:54:55
nezná nikdo.PS: Veličko, tobě chybí bývalé SSM, tam by jsi vynikl
Re:páně Filipa znají mnozí, Veličku však, , 14.1.2012 9:56:13
Vy mne ještě neznáte, tak až mne poznáte :-)
Velička, , 14.1.2012 9:54:15
Je asi pěkný blbec. Jakmile se objeví na obzoru nějaký rozkol mezi zloději ve vládě, vždycky se objeví a svede řeč na komunisty. Buď to dělá zadarmo, pak jde skutečně jen o blbce, nebo ho za to někdo platí a pak by to byla vypočítavá samice od kance. Mnoho pravicujících panelákových pravičáků (poznáte je podle holých zadnic, hloupého antikomunismu a před volbami vozili na autech samolepky "jezdím s TOP")na podobné bláboly slyší, hlavně že je nepřítel.
Re:Velička, , 14.1.2012 9:57:48
špatná úvaha...TOP bych nevolil, ani kdyby mi hrozili popravou, raději mrtvý nežli podpořit Karla VII. Spícího :-) Jste mimo pane. Svět není černobílej, ale to chudák a ubožák Vaší malosti nepochopí, protože nemá čím, když jste jen na úrovni prvoka:-)
Veličko vy jste vyloženě slabej, , 14.1.2012 9:50:51
Úderněji a přesvědčivěji tak jak se pokoušíte vy, naposledy vyřvával na shromážděních německého lidu Adolf Hitler. Najděte si o tom nějaké historické materiály, v případě nacismu historické anály !
Domnívala jsem se, že hrubost bývala výsadou diskuzí na IDnes,, , 14.1.2012 10:57:09
ale tady vidím, že to byl pouhý odvárek.
Nesouhlasím s panem Veličkou především ve dvou věcech:
1. Nezaměstnanost - myslím si, že je nad slunce jasné, že dnes už nejsou nezaměstnaní ani zdaleka pouze lidé, kteří nechtějí pracovat. Tady bych spíš vyjádřila podporu nicku Dědula.
2. Pan Schwarzenberg - nesouhlasím vždy s jeho názory, nicméně musím podotknout, že je jeden z mála nezkorumpovatelných politiků, a k poznámce o jeho "spaní", ano, často se zdá, že spí, ovšem pokud o něco jde, promluví a je hned vidět, že dobře ví, o čem se celou dobu mluvilo. Ono totiž vydržet ty žvásty našich zákonodárců je asi nejlépe přežít v bdělém, leč klidovém stavu.
Otázka komunistů, jako je Filip, je pro mne uzavřená, tato strana měla být zakázána hned po revoluci.
Re:Veličko vy jste vyloženě slabej, , 14.1.2012 10:32:59
Historik je asi komunistické penis, stříká komunistické sémě a hledá komunistickou vagínu, aby vznikl další hovád Filip!
Re:Veličko vy jste vyloženě slabej, , 14.1.2012 9:52:56
Vaše žvásty jsou jen žvásty, zkuste krapet věcně. Ne jen v duchu své omezenosti a malosti:-)
Re: KOS je politickou sestrou DSSS ?, , 14.1.2012 9:59:48
Pokud je vás takových národních socialistů ve vaší pidistraně více, doporučuji přejmenování na Nacistickou stranu Čech a Moravy (NSČM). Váš stávající název není pouze zavádějící, ale je lživý...
Re: KOS je politickou sestrou DSSS ?, , 14.1.2012 10:07:38
NSČM není zcela přesné a správné pojmenování. NSDAP, neboli česky NSČMSP, Národně socialistická Českomoravská strana práce a vy Veličko můžete dělat leda tak portýra v nějaké shromažďovací pivnici.
Re: KOS je politickou sestrou DSSS ?, , 14.1.2012 10:25:57
Anonyme pod nickem historik, byudeš asi pěkně tupé osazenstvo planety, že? Takový shluk prvoků. No co, on komunista inteligenci nepobral a ty jsi ech komunista, tudíž něco bez mozku, jako všichni komunisti. Protože komunisti jsou jen biologický odpad!
Re: KOS je politickou sestrou DSSS ?, , 14.1.2012 10:24:08
Zase jeden omezený kokot! DSSS je stejně levicová jako KSČM, jste stejná kurevcká pakáž, hajzlové! Rozdíl mezi Hitlerem a Stalinem nebyl žádný, oba byli kurevské kretatury a vrazi. Takové hovado, jako jsi ty by mělo být pěkně odměněno po vzoru bolševickém, zavřít na Sibiř a nechat zdechnout!
Re: KOS je politickou sestrou DSSS ?, , 14.1.2012 10:22:29
Bolševický tupohlave, ne! Je to Konzervativní uskupení, ale na to by musel mít někdo mozek, aby to pochopil. Ono hájit bolševické vrahy, to je složité, že? Pán bude sám zločinec a komunistická stvůra!
Veličko, nemyslíš, že by bylo záhodno zabývat se důležitějšími, , 14.1.2012 9:48:06
věcmi??!! Co takhle nezaměstnanost, chudoba, korupce, justiční mafie atd. atd.!!! Jsi ubožák!!
Re:Veličko, nemyslíš, že by bylo záhodno zabývat se důležitějšími, , 14.1.2012 9:50:10
Ty jsi ubožák. Já se ve svém volném čase a zasvé můžu zabývat čímkoliv.
Nezaměstnaost=lenivost bolševických kreténů, chudoba=neschopnost bolševických kreténu!
Korupce=byrokratická buzerace a vysoké daně.
Justiční mafie= bolševičtí kreténi, kteří měli být z justice vyhozeni
Máte v článku gramatické chyby, , 14.1.2012 9:43:56
Prosím, naučte se nejdřív pravopis jazyka českého, máte v textu chyby a pak kritizujte KSČM. Děkuji
Re:Máte v článku gramatické chyby, , 14.1.2012 9:46:16
Ano, asi neumíte více napsat? Ono debil si vždy vymyslí neexistující a plive....Tak si to užijte plochý a malý človíčku!
KSČM je parlamentní politická strana., , 14.1.2012 9:43:11
Bohužel je to však jediná akční opozice. Ostatní politické strany v opozici svoji opoziční funkci nekonají. Akční opozici potřebujeme na hlídání. Proč myslíte, že je to tady rozkradené, jak říkáte. Protože neexistovala opozice - bylo to ruka ruku myje. A asi to je tak do dnes. Jenom KSČM konečně zvedlo hlas, do nyní mlčela. Škoda, že mlčela. Co děla do nyní, prominou, neznám - pan Velička?
Re:KSČM je parlamentní politická strana., , 14.1.2012 10:28:26
KSČM je sice parlamentní strana, ale strana i strana hodná zavržení, na to je zákon:-) To že je KSČM v parlamentu, s ní nedělá stranu nezločineckou. KSČM je strana zločinecká, extremistická a má ve své historii mrtvé lidi a ve své ideologii miliony mrtvých. Komunismus a komunisté jsou vředy společnsoti, které je třeba přestat hájít a pěstovat si je tady, ale je třeba je vyříznout!
Zapomněl jsi Radku, že jsi ještě v roce 1989 mával rudou vlaječkou v prvomájovém průvodu ?, , 14.1.2012 9:41:27
Já teda ne, stál jsem vedle tebe. Zkušenosti tebou popisované máš určitě od svých rodičů, skalních komunistů. A vyplodit něco takového a dát mu to jako dárek k narozeninám, kam se na tebe hrabe udavač Mrva.
Re:Zapomněl jsi Radku, že jsi ještě v roce 1989 mával rudou vlaječkou v prvomájovém průvodu ?, , 14.1.2012 9:48:19
Z mých rodičů nebyl nikdo skalním komunistou, spíše naopak a v průvodech jsen nikdy nebyl s rudou vlaječkou :-) Když píšeš tak dolož důkazy. Plivat jako Ty, tedy totální omezenec, to svede každý. Napiš text, nech si jej vydat a uvidíme :-) Komentáře zvládáš už fain, ale to i lepší cvičené opičky :-)
Jo, , 14.1.2012 9:39:04
Pravicoví zloději se ozývají - volové vládněte tak ať se mají lidé lépe než před 89. rokem a je po komunistech.
Zatím jste jen rozkradli a zadlužili stát a zlikvidovali všechna zaměstnanecká práva. Nic z toho nepodpořilo ani zaměstnanost ani snížení dluhů jen zotročilo lidi.
Zdravotnictví se již rýsuje jen pro bohaté - občas si připoomeňte projev V. Havla, kterým nás v 89. oblbnnul - pokud dlke něho budete vládnout nemají komunisti šanci, ale Vy zatím jen kradete a deptáte lidi. Mimochodem v 89. jsem se revoluce velice aktivně zúčastnil - dne se za to stydím.
Re:Jo, , 14.1.2012 9:40:44
Óooooo, bolševický kretén se ozval: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Soukromnik-vychvaluje-Drabka-Donuti-bolsevicke-kreteny-makat-219751
Re:Jo, , 14.1.2012 9:51:31
Pane Velička nejste náhodou v přízni bývalého majitele pražírny kávy, který cca. 30 melounů věnoval načerno Íčkovi a pak šel do konkurzu. Pokud ano nemáte se čím chlubit.
Re:Jo, , 14.1.2012 9:58:52
Ne, nejsem :-) Toto příjmení je velmi běžné na Moravě a ve Slezsku :-)
Re:Jo, , 14.1.2012 9:48:22
Nevíte co píšete - s Vámi v 89. táta ještě občurával ploty.
Pracuji ve vedení firmy a vím o čem (na rozdíl od Vás) mluvím. Škoda, že nedělám šéfa Vám ukázal bych Vám poslední vzorek kapitalismu dle TOPKalouse.
Re:Jo, , 14.1.2012 9:52:04
šéfa můžete dělat, ale leidem, co se neumí o sebe postarat... :-) Tak si to užijte pane duchem omezený, hloupý... :-)
Re:Filip je blb a žere kočky a psy, , 14.1.2012 9:32:17
Kdyby byl jen tak málo nebezpečný, jenže on je moc nebezpečný!
JEDOVARY, , 14.1.2012 9:22:39
Co jiného se může narodit ve vísce s názvem Jedovary? Filip? Vaří jedy pro slušné lidi. Je to ostuda, že vůbec máme takovou stranu. Zrušit komáry.

