31.1.2012 11:26 - Organizátoři Holešovské výzvy se rozhodli, že naplní své záměry ve velkém stylu. A to i když mezi nimi, i dle různých emailů a příspěvků na internetu, stále nepanuje shoda v názorech Ani v tom, kdo vlastně má největší zásluhy na tom, že se věci dávají do pohybu. Každopádně, podle slov jednoho z organizátorů akce je v plném proudu tisk protivládních letáků a pro případ kyberútoku je připravován i záložní web Holešovské výzvy.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Dost bylo keců u píva!!!!, , 10.3.2012 15:46:01
Já každopádně jedu,když se mi to bude líbit,určitě je příště podpořím!!!
defenestrace, , 20.2.2012 13:19:57
jsem proto vtrhnout do P4R a vyházet je z oken a pak dokopat do Vltavy, která má teď příhodnou teplotu......žádné holé ruce a cinkání klíčema....ale molotovy a zvonění kladiv, seker a vidlí....
Fico 48%, , 31.1.2012 19:59:17
Nebuďte blbí . Na slovensku to organizuje pravice . Fíco má v průzkumech 48 procent a ták se pravice špinavým spůsobem pokouší posunout volby na podzim.
SLEDUJTE SLOVENSKO !!, , 31.1.2012 19:44:08
Ale chce to najít stránky neoficiálních slovenských protivládních struktur!!
Stateční Slováci, včera zaútočili na parlament, , 31.1.2012 19:39:09
Asi 10 000 demonstrantů zaútočilo na Parlament, proti nim byli vysláni těžkooděnci. Slováci požadují trest pro všechny politiky, kteří je dostali do bídy. V noci uprchli za hranice 2 aktéři z Gorily. Slovenští politici se už bojí!!!! Tak jako v Čechách, ani tam média pravdivě neinformují!!!!
Kdepak, , 31.1.2012 18:52:45
Pohodlní lidé si myslí že pád vlády asi vyklikají! Stačí vypustit dezinformace typu " 17.11.11 bylo pod vocasem plných 50 lidí" pak se dva hypersupermarkety domluví, jeden udělá v termín konání slevu na banány, druhý (nejlépe na opačném konci Praglu) ve stejný čas slevu 1000% na vložky a organizátor protestu je s účastí na huntě. Zatím to tak zafungovalo, není důvod měnit strategii vlády pro boj s luzou. Do toho zašišlají něco plků "morální" autority (třeba professoroprezidento) a stádo poslušně zabečí nad vozíky - o tom to je, ne?!
tudy cesta nevede, , 31.1.2012 17:18:05
Podle ubohých příspěvků soudě, si čecháčkové představují, že mávnutím kouzelného proutku se změní celoevropská ekonomická krize v celoevropský ráj na Zemi. Měli byste bojovníci u netu zvednout zadky,navštívit každý svého poslance a dát mu jasně na srozuměnou, jak si přejete aby hlasoval. Jenomže taková návštěva a projevení vlastního názoru není anonymní, jako zdejší primitivní diskuze.
Re:tudy cesta nevede, , 31.1.2012 17:55:42
Pane Růžičko, když se podíváte po okolních zemích, tak možná s překvapením zjistíte, že tam už se děje leccos, ale naše média o tom mlčí, protože blokáda informací je stále docela účinná zbraň. Myslím, že se situace na Slovensku už jde podstatně větší strach než z pouhé tasemnice a je otázkou času, (podle mého názoru v řádu dní), kdy se to přelije i k nám. S kterýmkoliv poslencem si z očí do očí velmi rád popovídám, pokud mě k němu on sám nebo jeho ochranka pustí. V mém seniorském věku si to už mohu dovolit a pro slova nebudu chodit daleko, milej pane...
Ha, modrá ofenzivní propaganda jede na plné obrátky!, , 31.1.2012 17:03:03
Podle toho, jaká hysterie zde panuje mezi přívrženci koalice, soudím, že výzva možná někomu trochu husí kůži (třebas malou) nahání, i když tady někdo píše, že jde z toho strach jak z tasemnice. Jo, těžko odhadovat, po 15. březnu budeme chytřejší. Ale jako odpor proti vládě to má rozhodně větší smysl než odborářské hulákání v ulicích. Proto taky pisatelé provládních příspěvků zde nejspíš dostali úkol svými duchaplnostmi zahltit tuto diskusi, aby ti, co ještě váhají, byli nalomeni a nakonec uvěřili, že veškeré snažení lidí usilujících o změnu je pitomost. No, tak se snažte modrofóglíci, já se vašimi příspěvky zatím docela bavím. Ale až plně pocítíte reformy (drahý benzín je jen neviňoučký začátek - mám celkem ověřené informace, že k 1.4. by měl stát Natural 95 až 43Kč!), tak i vám sklapne a budete moci zase přemlouvat bábu, študentíci!
Věřím tomu,že tito organizátoři jsou obyčejní zbabělci., , 31.1.2012 16:47:21
Když se něco zvrhne,namočí do toho jiné a zmizí.
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? , , 31.1.2012 16:45:55
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR
http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
-----------------------------------------------------------------------------------------------
podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun
-------------------------------------------------------
takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
je to tak , , 31.1.2012 16:22:27
H. Výzva skončila dřív než začla . A to proto, že se distancuje od levicových stran .
Socbolševici chystají slet, to zase bude v álejích nablito, , 31.1.2012 16:16:37
Jaký národ, takoví politici. Vyrostli a dospěli tady, nemůžou být jiní než jsou. Přečtěte si svoje bláboly.
Re:Socbolševici chystají slet, to zase bude v álejích nablito, , 31.1.2012 18:38:23
Ano, přesně Váš příspěvek je ten pravý blábol....
organizátoři blboučké výzvy jsou jenom další vyžírkové, , 31.1.2012 16:10:16
kteří se chtějí vydrápat ke korytům
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím, , 31.1.2012 15:12:10
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR
http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
+ další ztráty příjmů
2011 zrušení daně z dividend ztráta příjmu rozpočtu 9-20 mld ,
2011 snížili strop pojištění ze 6 násobku na 4 násobek průměrného platu = ztráta příjmů státu několik miliard .......................řecká cesta mafiánských prasat modrobolševiků
nikde nic, , 31.1.2012 15:01:21
Výzva, jak se zatim prezentuje, chce pouze dohodit do funkcí (většinou úplně zbytečných, na zbytečných úřadech) nový lidi. To je sice fajn, ale to nestačí. Potřebujem novej průhlednej a jednoduchej systém vedení státu. V jehož čele budou dobře zaplacený motivovaný a trestně odpovědní politici. H. výzva zatím nic neřeší.. nepodpořím
No jo a co potom?, , 31.1.2012 14:49:25
Čekat až těm zlodějům nové zákony zruší tu jejich imunitu, aby je soudy poslaly za katr, nebo je rovnou věšet na lucerny?
Vzhůru psanci této země, , 31.1.2012 14:49:06
Každá revoluce má svoje vůdce. Kdo se postaví do čela?Standa?Anonym?Jindra? Dvořáková to nevezme, Filip je sráč, možná by to mohl býr Grebeníček. Škoda, že jeho fotr, co byl lotr už nežije, ten by se hodil, aby modré ptáky po revoluci trochu potýral.
Je to správné!, , 31.1.2012 14:39:21
Koupím si také několik kusů visaček. Takhle budu mít jistotu, že to bude za něco co nebude tunelem. Na demonstracích bychom neměli být bez hole jako symbolu odporu.
Re:Je to správné!, , 31.1.2012 14:44:50
visačky to nespravěj, visatci jo... od Palačáku k Národnímu divadlu. Už někdo spočítal kolik je tam luceren?
samozřejmě že stydím za svou vládu, , 31.1.2012 14:34:04
jenom že moje vláda je jenom zvětšeným mým obrazem,takže se musím stydět především sám za sebe.Nechal jsem něco se stát a to je jen a jen moje chyba
Myslím,že s tasemnice jde větší strach., , 31.1.2012 14:33:03
Už se těším na tu manifestaci.To bude přehlídka odborníků.
Samý vysokoškolák,profesor,herec zkrátka samí vzdělanci.
Re:Myslím,že s tasemnice jde větší strach., , 31.1.2012 14:41:15
Modrý ptáku,soustřeďte se...!!!Strach z koho čeho-z tasemnice!Máte odpor ke vzdělání...Chápu...
Re:Myslím,že s tasemnice jde větší strach., , 31.1.2012 15:06:53
Jindro žasnu.Nech si od někoho přeložit,co tím chtěl
modrý pták říct.Asi jsi jednoduchý.
Jaksi mi chybí údaj,kdo to všechno platí..., , 31.1.2012 14:31:57
...asi bychom se moc divili!
Nevěřte krajským iniciativám ani hol.výzvám!Jsou to zamaskované snahy pravice,udržet se u lizu!
To oni-TOPVVODS+horních 10000 si žijí jako prasata v žitě!
Volte levici!!!
Přeju Vám to,, , 31.1.2012 14:31:50
až se za 20 let zase budete dohadovat, kdože to stál v pozadí celé této akce. Zase najdete "strůjce" převratu. Nebo si opravdu myslíte, že děláte rovoluci, a doteď to nikoho nezajímá. Myslíte si, že vláda Vás nechává jen tak, připravovat nějaké demonstrace? Myslete si to dál!
Vole!!!, , 31.1.2012 14:42:22
Dnes je potřeba udělat převrat, před 22 lety se to stát nemělo.
Re:Přeju Vám to,, , 31.1.2012 14:34:24
Pokud bude každý tak přemýšlet jako Ty nic se nezmění.
byčejný občan, , 31.1.2012 14:31:21
po dobrým to nepude sami od koryt se nehnou dáš mu před čumák plakát a bude se smát ale když mu dáš bejsbolkou btak je po smíchu
Protestovat bude fajn, ALE :, , 31.1.2012 14:29:16
existuje reálný náhradní plán jak dál, když ne takto?? (viz 1989). Všechno se za pochodu dělat nedá .. Jinak na nespokojence vláda pošle své vycvičené vojsko a bude úžasná nová tuhá totalita .. .. ..
Re:Protestovat bude fajn, ALE :, , 31.1.2012 14:41:17
Lidí lepších než vládní podoprovatelé je hodně. Nemusíte mít strach.
Re:Protestovat bude fajn, ALE :, , 31.1.2012 14:32:27
Vycvičená armáda? To snad né, nebo zastrašujete lidi?
Re:Protestovat bude fajn, ALE :, , 31.1.2012 14:57:39
netřeba malovat čerta na zeď, ale co podle Vás zabrání vstupu do naší země, třeba vojskům NATO?
Re:Protestovat bude fajn, ALE :, , 31.1.2012 14:39:56
Vycvičeným vojákům v rámci Vondrovy Bílé knihy neprodlouží smlouvu a s holým zadkem skončí na pracáku. Oni zatím ještě o tom neví.
Nestydím se, že, , 31.1.2012 14:25:48
jsem v roce 1989 nenosil trikolóru, nechodil na náměstí a důvěřoval slovům mé dnes již zesnulé babičky: "Ničemu nevěř, je to podvod a špatně to dopadne."
Re:Nestydím se, že, , 31.1.2012 14:32:11
taky swe mi zvedal žaludek z těch co v 89 řečnily na tribunách,neviděl jsem žádný rozdil mezi nimi a bolševiky
Re:Nestydím se, že, , 31.1.2012 14:43:07
Ona když se nasrala tak vlítla generálnímu soudruhu řediteli do kabinetu a seřvala ho do čůráků. Takže když mi volají z nějakého úřadu zvednu to a řeknu: Co chceš ty krávo?
Re:Nestydím se, že, , 31.1.2012 18:45:25
A odešla umejt kravám prdel a ty na záchod prohnat žanka.
Zatím bych byl opatrný... , , 31.1.2012 14:21:06
Fakt je, že Holešovská výzva je akcí těch, kteří pochopili, že přes odbory a státem kočírované struktury žádné změny nelze docílit. Kdyby odbory a ProAlt realizovaly to, co proklamovaly a zorganizovaly alespoň generální stávku (která by zřejmě nic nevyřešila, ale i za to zaplaťpánbu), nejspíš by tu Holešovská výzva nemusela být. Lidi už pochopili, že přes odborářské a dobře placené bafuňáře cesta nevede a rozhodli se vzít věci do vlastních rukou. Zda je to dobře nebo špatně, ukáže čas, po bitvě je každý generál. A ještě něco - svržením vlády problémy nekončí, ale začínají! Nicméně - výměna vládnoucí garnitury je nezbytný krok k tomu, aby se něco pohnulo a bez toho nelze postoupit dál, ať si o tom myslí, kdo chce, co chce. Ale být na čelních postech naší politické scény, tak už bych možná tak klidně nespal...
Ještě nenadešel čas, , 31.1.2012 14:14:56
Pro tyto aktivity ještě nenadešel čas. Střední třída se má ještě relativně dobře a jak řekli na ekonomickém fóru nemůžou si dovolit politici, ekonomové a finančníci tuto třídu proti sobě poštvat. Tak budou dělat stále líbivou politiku pro střední a vyšší třídu. Chce to tvrdě a radikálně zakročit.
Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:03:47
jsem celý nedočkavý, až mi přijdete "znárodnit" ten polorozpadlý barák, aspoň se všichni "stejnou" a "poctivou" měrou "zasloužíme", že se opět budu "JÁ" mít dobře! A budete dávat bezúročné půjčky?
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:24:37
JINÁ ŠANCE PROTI VLÁDNÍM KRIMINÁLNÍKŮM NENÍ,JE POTŘEBA S NIMI ZATOČIT,KDYŽ JEŠTĚ NENASTAL ČAS PRO DEFENESTRACI.PROKÁZAT MAJETKY,NA CO NEBUDE DOKLAD ZESTÁTNIT.ZAVÍRAT,ZAVÍRAT A ZAVÍRAT,VČETNĚ TUNELDĚDKA.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:11:30
nodeposit, 31.1.2012 14:03:47
---- Že tě to baví tady takhle toto neustále psát. I když je pravdou že jsme rádi - že o toto dění se zajímají i postižení. Jaké znárodňování ? jak si na to přišel ? pokud vlastní hlavou,tak to berem. Jestli máš lepší nápad jak to v této zemi změnit k lepšímu,tak sem sním. Pokud nemáš,tak mlč a nezesměšňuj se tady a i všude jinde. A pokud ti ten současný stav vyhovuje,tak to napiš narovinu místo těch tvých ubohostí které zde neustále produkuješ.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:19:18
současný stav mi sice nevyhovuje, ale mám se dobře. Děkuji za optání. Chodím totiž 7 dnů v týdnu do práce, a poctivě pracuji, za což mi náleží odměna, není to moc, ale je to fajn. AŽ PŘÍJDETE S NĚJAKÝM PROGRAMEM TAK SE OZVĚTE. Zatím jste předvedli akorát pár stréců, jak se tahají o židle!
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 19:20:23
ano pořád ještě podporuji výzvu, a když už nic aspon něco se rozhýbe
PRO nedoposit,
prosím vás kde pracujetre? pokud vídím tak tu na netu visíte od nevidím do nevidím, když neopruzujete tady, tak na stránkách H.V. to vám zaměstnavatel trpí? A nebo máte takové zaměstnání, že nemáte do čeho píchnout? a za co pak berete plat??
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:31:14
Tak asi vše prochlastáš a prožereš a na opravu domu Ti nic nezůstane.I tohle je styl života modrých nemajetných lidí, kteří se nedostali k rozkrádání.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:29:24
nodeposit, 31.1.2012 14:19:18
--- no a za Našeho režimu budeš chodit 5 dní do práce a za stejné peníze jako ti nyní dává modrobolševik. Je to pro tebe přijatelnější ??? Pokud ano - tak už v tomto to musí být pro tebe zlepšení. A na ty dohady nekoukej,pokud nejsi prostý člověk. VŽDY a všude je důležitý výsledek !!!! a dokud nějaký nebude,tak prosím zatím mlč a neurážej. Díky
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:39:33
Jo starý Jardo, zase pokomunisticky slibujete, jak se budou mít všichni dobře, bez vzdělání a bez práce. Prázdné a tendeční žvásty šly hloupým a těžkochápavým levičákům vždycky dobře. Nechtěl jsem být tak adresný, ale už mě retardované řeči starých komoušů a budižkničemů na PL někdy lezou krkem.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:36:22
ale já nechci pracovat 5 dnů na "někoho" + standardní odvody. Já chci pracovat i když 7 dnů, ale na sebe + standardní odvody!
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:44:21
Pracuj si jak chceš, ale nebreč, že máš v dezolátním stavu dům.To je Tvůj problém.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:42:27
nodeposit, 31.1.2012 14:36:22
---- nebudu se s tebou o ničem dohadovat,prostě tohle co se chystá ti nevyhovuje a tak si se rozhodl to dávat najevo zesměšňováním a někdy i urážkama. Tvoje věc a tvoje vizitka. Jarda
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 19:22:38
NAPROSTÝ SOUHLAS REJE KDE SE DÁ, MYSLÍM TOHO PÁNA CO MÁ NICK nodeposit
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:11:23
Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství. Se vším kupčí, všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať! Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno. Ale pak, kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa? A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny kožichy drahé věší, zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh i lid vás vidí. /JanHus/
)))
Dějiny učí, že demokracie bez hodnot se snadno promění ve zjevnou nebo kamuflovanou totalitu.
)))
V demokracii existuje zarážející kontrast mezi veřejným jazykem politiků, který se odvolává na veřejné blaho, na blaho vlasti a národa, a ryze soukromým jazykem politických kruhů, který se soustřeďuje výhradně na prostředky dobytí a udržení moci. Věřím v politickou rovnost. Jsou však dva navzájem opačné důvody, proč být demokratem. Můžete si myslet, že všichni lidé jsou tak dobří, že se mohou podílet na vládě republiky, a tak moudří, že republika potřebuje jejich radu. To je podle mého názoru falešná, romantická nauka o demokracii. Na druhé straně můžete věřit, že padlí lidé jsou tak zkažení, že žádnému z nich není možno svěřit nekontrolovanou moc nad jeho spoluobčany. Věřím, že toto je pravým důvodem demokracie - jak říká lord Acton - že „všechna moc korumpuje a absolutní moc korumpuje absolutně“. Jedinou nápravou bylo odnětí pravomocí a jejich náhrada zákonnou fikcí rovnosti.
))))
Jediná věc stačí k triumfu zla, když dobří lidé nedělají nic.))))
Buddha Šákjamuni: „Nepřehlížejte záporné činy jenom proto, že jsou malé; sebemenší jiskra může spálit stoh sena velký jako hora“. „Nepřehlížejte malé dobré skutky a nemyslete si, že z nich neplyne žádný užitek; dokonce i malé kapky vody nakonec naplní velkou nádobu“. „Jsi tím, čím jsi byl, a budeš tím, čím jsi teď“. Padmasambhava tento výrok ještě rozvedl: „Chceš li poznat svůj budoucí život, pohlédni na své přítomné činy“.
Báseň , Karel Kryl
1. Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou: ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou, ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce, a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce. 2. Demokracie prospívá bez nás a pragmaticky, brbláme spolu u píva, jak brblali jsme vždycky, farář nám slíbil nebesa a čeká na majetky, my nakrmíme forbesa za dvě či za tři pětky. 3. Demokracie zavládla, zpívá nám Gott i Walda, zbaštíme sóju bez sádla u strejdy McDonalda, král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem, pod střechou jedné partaje se u koryta sejdem. 4. Demokracie panuje od Aše po Humenné, samet i něha v pánu je a zuby vylomené, dali nám nové postroje a, ač nás chomout pálí, zaujímáme postoje, místo abychom stáli. 5. Demokracie dozrává do žaludečních vředů, bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů, a je to mýlka soukromá, snad z optického klamu, že místo srdce břicho má a místo duše tlamu.
Re:Podporuji Holešovskou výzvu, , , 31.1.2012 14:06:42
Proč by Ti měl někdo znárodnovat Tvůj dům a v jakém ho máš stavu si můžeš Ty sám.Možná máš početnou rodinu a stačí je nahnat na stavbu a budeš bydlet slušně.
Stydím se...., , 31.1.2012 13:59:40
Stydím se, že jsem opovrhoval komunistickým režimem, stydím se, že jsem razantněji nevystoupil proti okupantům Z Varšavské smlouvy v 68 roce, stydím se dnes, že jsem v 89 roce zvonil na tribuně a náměstích klíči , stydím se za sebe, potažmo za národ, který dopustil vládu zlodějů bez pravidel, stydím se před bohem, který nechal tuto zemi nechal vytunelovat a skutečné zloděje nechal zbohatnout, stydím se za mafiánské exekutorské satany, stydím se za původce veškerého zla a morální bídy, dnes presidenta, Klause ale věřím, že toto zlo páchané na pracovitých lidech bude potrestané.
Re:Stydím se...., , 31.1.2012 14:19:27
Teď jsem v němém úžasu, co vylezlo ze staré komunistické hlavy. Bylo by velmi prospěšné pro mnohé diskutující levičáky, aby si přemístili mozek ze zadku zpět do lebky kam patří a pokusili se jej také používat alespoň jako průměrně vzdělaní lidé.
Re:Stydím se...., , 31.1.2012 14:05:59
Beď tak laskav a styď se jen za sebe a někde v koutku, dej si pár zdrávasů, vyzpovídej se a bude Ti odpuštěno.
Re:Stydím se...., , 31.1.2012 14:11:28
nejedná se o jedince a co se odpouští v kostele nevím a zda to pomáhá.Naší zemi by nepomohl ani zázrak, pokud se sami nebudeme na něm podílet.Takže Tvé rady jsou k ničemu.
Nečas : Jsem hrdý na své voliče., , 31.1.2012 13:55:10
Málokdo se může pochlubit vlastními modrými čuráky, kterým stačí zahrát divadélko se stupidní síťovkou, aby mne zvolili.
Vzpoura proti vládě, , 31.1.2012 13:55:05
Nejde o vzpouru,ale dát konečně politikům najevo,že jich mají lidé plné zuby,to samé dělají Slováci.Jsme svéprávní,kdyby politici připustili dialog s opozicí v PS,s odbory nemuselo to dojít takto daleko.Veškeré občanské iniciativy jsou zesměšňovány,občané v ČR mají právo jedině volit a jinak držet pusu a krok-stejné jako za komunistů!Arogance moci a přezíravost politiků vůči občanům dosahuje stejných kvalit jako za totality,média jim dávají prostor,místo aby hlídali každý krok politiků,kteří jsou placeni z našich daní.Kam jsme to nechali dojít od 89 roku,kdy se politici dušovali,slibovali jaká morálka bude uvedena v demokratické ČR,že oni tu budou pro občany- Ústava-vše po česku a jen na papíře.Slušně se dá politikům říci co si většina národa myslí,není to žádná revoluce,pokud jde politikům o občany mají šanci se čelem postavit ke všem výtkám a nepravostech,které z naší země dělají banánovou republiku.
Re:Vzpoura proti vládě, , 31.1.2012 19:30:30
NAPROSTO S VÁMA SOUHLASÍM , JE POTŘEBA NĚJAK UŽ KONEČNĚ ZAČÍT, UKÁZAT ŽE MY TADY V PODZÁMČÍ, SE FAKT NEMÁME JAKO PRASATA V ŽITĚ.
A za tento výrok bych Kalouska ještě hodně tvrdě odměnila, na každý prasátko se už někde vaří voda
Kulový se blíží., , 31.1.2012 13:52:12
Vodznakama a plakátama tuhle vládu nesvrhnete ani náhodou.A i kdyby nakrásně tak když tam vidím OF tak to bude jenom výměna za "béčko".Svrhnout to lze jenom násilím a to chce charismatického vůdce.Jsou i takoví ale aby se ujali toho vést stádo v současném rozpoložení do něčeho takového, museli by být sebevrazi.Za sebemenší bakšiš je v takové nesourodé tlupě 50% lidí schopno vrazit mu nůž do zad.A i kdyby se nakrásně zadařilo tak ho zabijou potom.
Re:Kulový se blíží., , 31.1.2012 13:57:36
Chytnout za rypák a kopnout do prd*ele. To už někdo zmiňoval, v rukavičkách se s těma šmejdama vyjít nedá. Dělaj z lidí de*bily. Jsou tam jenom kvůli tomu, aby si udrželi koryto pro sebe a své další generace a lidem namluví, že to s nimi myslí dobře. To už námi myleli dobře komunisti a došlo k morální degradaci národa ze které se ne a ne dostat.
Re:Kulový se blíží., , 12.2.2012 7:39:44
k morálni degradaci národa došlo po slavném sametovém podvodu za komunistu určitě ne
Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 13:50:49
Vy všichni,kterým smrdí práce a Vy kteří máte jen tak,tak
vychozenou základní školu,čili blbci,volte komunisty.
Když ve volbách zvítězí,nasadíte si červené pásky,jako dřív,
a těm schopným všechno seberete.Budete hloupí,ale bohatí.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 12.2.2012 7:47:17
ano těm schopným ale všeho
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:24:10
Modrý pták, 31.1.2012 13:50:49
---- pane /přebarvený na modro/ máte pravdu,dnes sou chytří a bohatí.(vize pravice) Jen poctivý blbec je chudej. Dnes máte nasazené modré pásky a neradi by jste je přebarvovali na rudo jako v 89tém kdy jste ty své rudé přebarvovali na modro.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:18:38
Ale mě neprodají v krámě rohlík jen proto - že jsem hytrej,ale jen proto,že jim ho zaplatím ta kreténe modrobolševická !!!
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:29:34
Začni hned a napiš tu svoji ubohou analfabetickou větu ještě jednou a zkus bez chyby. A věř, že potom i ten rohlík dostaneš a pokud bude prodavačka hodná, tak ti jej dá i zadarmo. Ono vyřvávat, že nemám peníze a mým jediným vkladem do života bylo vychození základky s odřenýma ušima, tak ti opravdu nepomůže nic jiného než znárodňovat a krást.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:16:50
Jak ty si mohl dostat vycházku? Vždyt píšeš o svých lidech, o současnosti.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:09:01
Které komunisty myslíš? Ty z ODS nebo TOPky? Poraď, abych se nespletla.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:08:10
Tak , tak, co zbohatlíci a spolek tunelářů od nás a z ciziny nakradli , by bylo nezbytné vrátit tomu , komu to reálně patří !
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 13:59:51
jen na okraj,plno mladých příznivců modré strany je nezaměstnáno,ale výhodičky jim nesmrdí.Nestraníkovi není jedno kdo vládne,ale jak vládne!!!Komunisty se zde straší každé volby,ale že politické strany vzali po revoluci v 89 roce útokem zde nevadí,převlékli si rudé kabáty za jiné barvy a hurá do demokracie co?
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 13:53:20
No je vidět, že se modrá ústředna snaží a nasadila zvýšené množství svých provokatérů.....
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:08:16
A proč by se měli snažit ? Je to pravda, ale to si vy levicoví opoždění voliči nechcete připustit. A tak blijete své rudé zvratky rovnou na svůj počítač a cítíte se alespoň na chvíli důležití a vzdělaní. Jaká ubohost a duševní prostota.
Re:Soudruzi a ostatní,já Vám poradím,jak získat majetek., , 31.1.2012 14:21:35
trojkolka má rudé zvratky? To tu ještě nebylo.
99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:48:08
o nějaké řešení, jen tupě vyvolávat demise, věšení, střílení a pod. Nejste vy nakonec Hitlerova výzva?
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:51:56
Ten modrý puch, který kolem sebe šíříš je cítit už i přes monitor. Raděj toho nech a vysmahni !!!!
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 14:26:58
No možná by bylo lepší se njprve podívat i na jiné weby hovořící o této výzvě. Né si jenom prolistovat jejich stránky!!! Vás nezajíma kdo jí platí všechny ty staticíce letáku a celou kampaň.Chlubí se částkami tak čí jsou to peníze? Proč byli odstraněni původní zakladatelé a zodpovědnost převzal pan Popelka? Osobně bych tuto výzvu nepodceňovala. Stále tu vysí mnoho otazníku a nezodpovězených otázek!!! Proč na tuto výzvu nereagůjí policici tak ostře jako třeba na generální stávku a pod. Já vám povím proč vědí že nejsou v ohrožení.
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:57:06
"vysmahni"? To je od slova "smažka" ne? Tak toho neber tolik!
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 14:00:07
Ty musíš být nějak dobře placený provokatér, že se tak snažíš.......
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:50:35
Vyvolat demisi ano, to ostatní neuznávám.Po právu odsoudit to ano.
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:53:59
tak se podívejte v diskusi kolik tupců, si to spletlo s Hitlerem a uvidíte. Tak amatérskou a diletantskou revoluci, svět ještě neviděl. A k demisi. Koho máte na jejich místa? Popelku a Procházku eko-teroristy, Čermáky STBáky, a spostu nasraných důchodců. To je elita národa!
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 14:07:17
Hlavně že TY nodeposite jsi dokonalost sama a na svých stránkách i v diskusích vystupuješ s anonimním nickem a nejseš ty náhodo placený provokatér?
Re:99% lidí z Holešovské výzvy, nejde vůbec, , 31.1.2012 13:58:30
Ty jsi opravdu modrej blb
Re:Oběsit, to škodit už nebudou !!!, , 31.1.2012 13:45:10
Taková hesla,nic neřeší,pište vše co Vás ničí,kdo Vám otravuje život,jednou to musí vzít na vědomí,že lidi mají politiky dosti a to velmi.
KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:38:16
SVRHNETE TUTO VLADU PRAZANE,JE TO NA VAS,NA PRAZE,VLADA PATRI PRED SOUD A POSLANCI A SENATORI.UZ MUSI PRESTAT ROZKRADANI TETO ZEME VLADNIMI STRANAMI,JINAK SKONCIME VSICHNI NA ULICI.BUH NAM POMAHEJ.
Re:KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:44:11
Soudruhu, neplantej na síti a roztoč stroje. Takto Ti pšenka nepokvete! Práci zdar, zdar, zdar!!!
Re:KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:47:17
Ta pokvete až v létě modrásku a doufám, že bez Tvého přispění.
Re:KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:46:31
Člověče, skoč raději z mostu. Tobě se uleví a čtenáři nebudou muset číst ty tvoje cancy......
Re:KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:49:01
Řeka je zamrzlá a palici má už dnes prázdnou.Naděje, že by se utopil bude až na jaře.
Re:KONEC VLADYSE BLIZI , , 31.1.2012 13:55:43
No právě, že je zmrzlá. Bude to rychlej konec.....
VŠICHNI SYMPATIZANTI HOLEŠOVSKÉ VÝZVY, , 31.1.2012 13:38:15
by měli povině projít diskuze zde na PL, ať vidí jaké podpurují tupce!
Re:VŠICHNI SYMPATIZANTI HOLEŠOVSKÉ VÝZVY, , 31.1.2012 13:42:00
No ty jsi obvzlášť tupý modrý provokatér.
Re:VŠICHNI SYMPATIZANTI HOLEŠOVSKÉ VÝZVY, , 31.1.2012 13:45:36
je mi vás líto pane, ale věřte a agitujte, možná vám k důchodu přihodí nějakou stovku!
Re:VŠICHNI SYMPATIZANTI HOLEŠOVSKÉ VÝZVY, , 31.1.2012 13:48:37
No vždyť to říkám, modrej a tupej....
Re:VŠICHNI SYMPATIZANTI HOLEŠOVSKÉ VÝZVY, , 31.1.2012 13:41:49
Bůh Vám žehnej za ta slova...
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 31.1.2012 13:38:10
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec, , 31.1.2012 13:36:02
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
Re:Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec, , 31.1.2012 13:43:32
Souhlas,ale co myslíte ,že nás obohatí ČSSD,byly zde 8 let v kuse a jsou to samé,to je hrozná vyhlídka.Děsí nás,že klidně by se ucházela o post p.Němcová,za co prosím?Sobotka ze Senátu,ale ti co něco dokázali,a neměli zde možnost pobývat v ČR,ti se lidu nelíbí jako Švejnar,nebo úřednická vláda Fišer.Co se jim nelíbí,že modří lžou,že nic nedělali,byl snad málo inteligentní,slušní jak Fišer,tak Janota?Nevyřvávali jen hesla moudra a proto se snad nelíbí jako vhodní kandidáti,to je lid tak ovlivněn médii politiky,co Vám dobrého přinesli v celém světě ti politici,jen žvaní.
Re:Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec, , 31.1.2012 14:16:50
co to žvaníš za kraviny, proč bychom měli chtít nějakýho Švejnara, který pracuje pro amíky nebo Fišera? Je tu málo židů, chceš ve vládě další? tady je potřeba nastolit právní stát, politik=osobní a hmotná zodpovědnost, tvrdé postihy za kurupci atd. Ve vládě odborníci na danou problematiku a ne politici zloději, které zajímá jak co nejvíc si nakrást... Už to chápeš????
Re, , 31.1.2012 13:31:49
Říkám nahlas, že reformy jsou potřeba, díky za to, že máme konečně proreformní vládu.
Republiku si rozvracet nedáme, vy socanský hovada!!!
Re:Re, , 31.1.2012 14:22:49
Socialistický netáhla umění akorát kňučet a stěžovat si, ale aby se o sebe postarali sami to né, že?
Uvedu příklad, Mirek Topolánek, chlap s gulama, byl odejit ze své rodné ODS a co dělá nyní: je předsedou pro teplárenství ČR, má několik soukromých prosperujících firem i na Slovensku a vydělává milióny, to je pašák.
Re:Re, , 31.1.2012 14:09:59
Ano, reformy jsou nutné, ale né způsobem, kdy je odírána většina národa, kdy dopadají nejvíce na nízkopříjmové občany, a kdy Nečasova vláda tzv. rozpočtové odpovědnosti si na druhé straně vyplácí statisícové odměny, např. za to, že její členévé údajně dřou jako koně a přitom se dále zadlužujeme až hanba - ty svině kážou vodu a chlastají víno, a to je dle tebe modrý ejakuláte v pořádku?
Re:Re, , 31.1.2012 13:43:45
Zase jeden debilní modrý provokatér. Na modré centrále sdi mají pohotovost.....
Re:Re, , 31.1.2012 13:37:51
To máš částečně pravdu ale musí to dělat nezkorumpovaní lidé!!!
A hlavně ti co tomu rozumějí viz chemik Kalousek,hrobař školství Dobeš, nevoják Vondra , svazák Nečas......
Re:Re, , 31.1.2012 13:33:27
A, jeden ze zdravého stáda promluvil.Dávej si zmrazit semeno, abys mohl rozšiřovat chov.
Soudruzi!, , 31.1.2012 13:31:45
Přestaňte tlachat na síti v pracovní době! Znovu vám připomínám, že pracovní poměry končí k 31.12.2012 a všichni přecházíte na "OSVČ". Konečně budete bohati vlastní zásluhou, nebudete platit daně a práci si seženete sami dle vlastního uvážení! Práci zdar, soudruzi!!!
Dodatek, , 31.1.2012 13:41:04
k ukončení prac. poměru k 31.12.2012 - doporučuji, hlaste se včas na úřadu práce, je tam tlačenice a pronajato mají cikáni. 370000 cikánských žádostí o hmotné dávky v nouzi, příspěvek na dítě, porodné ... /měsíc, to něco vydá. Zřejmě na vás nezbude. Práci zdar!
Re:Soudruzi!, , 31.1.2012 13:36:42
jedna pozitivní zpráva.Budeme tu mít pouze OSVČ, budeme všichni stejně bohatý, práce plno vlastní zásluhou, daně se platit nebudou, tak jak nyní.Nic nebude chybět a ani soudruzi nemusíme být.
Re:Soudruzi!, , 31.1.2012 13:42:31
Tím si akorát Ty sám ubožáku.Plácáš blbosti a snižuješ svou hodnotu, pokud nějaká máš.Přece u živnostníků nejde o to zda je soudruh nebo modrej pták.Hodnocen budeš za odvedenou práci, pokud víš o čem píši ignorante.
Naše vláda by měla skončit jako Benito Mussolini s milenkou a kamarády., , 31.1.2012 13:31:13
Jejich mrtvá těla byla pověšena hlavou dolů na nosnících čerpací stanice v Miláně.
Re:Naše vláda by měla skončit jako Benito Mussolini s milenkou a kamarády., , 31.1.2012 13:34:27
Víte pane, že Vaše názory hraničí s trestným činem? Aby jste pak nekvičel, někde v kriminále, že jste "politický vězeň", jak je u nás zvykem
Klaus, , 31.1.2012 13:25:31
Když jsem totéž před léty napsal na netu byl jsem za to pomalu uřižován.
Re:Klaus, , 31.1.2012 13:33:17
Kdybych se veřejně vyjádřil, že VH je gauner, tak mne modří andělé ušlapali. O Gottwaldovi se taky nesmělo mluvit špatně.
Re:Klaus, , 31.1.2012 13:31:56
Asi než začala ta slavná rozkrádačka.To pan Klaus byl v kurzu.Dnes? odpověz si sám.Měl by jeden z prvních se vrátit do svého panelového domu a vše ostatní předat dobrovolně státu.
Uzavřete hranice, uzavřete letiště!! Jinak ti zmrdi zdrhnou za ukradenými penězi, které již dávno převedli na zahraniční účty., , 31.1.2012 13:22:41
mafiánské struktury ODs=TOP mohly zrušit hazard na území měst do konce roku 2011, , 31.1.2012 13:20:07
mafiánské struktury ODs=TOP mohly zrušit hazard na území měst do konce roku 2011 mafiánské struktury ODs=TOP , ale rozvoj heren ,kasín a organizovaného zločinu podporují takže proč by to dělali
Když přispět ták tady. , , 31.1.2012 13:19:13
https://www.fio.cz/scgi-bin/hermes/dz-transparent.cgi?ID_ucet=2500104120
Ták ma vypadat konto .
Re: Když přispět ták tady. , , 31.1.2012 13:38:27
Jak můžu, pomůžu!:-)) http://mravni.webnode.cz/
Re: Když přispět ták tady. , , 31.1.2012 13:28:23
přece nemůžeš chtít, po těchto diletantech, aby měli jiný účet než ve "spořce" a doménu 3. řádu. Tito chtějí svrhnout vládu. Kdyby se Vás vláda bála, tak jste rozprášení za pár hodin!
Re: Když přispět ták tady. , , 31.1.2012 13:40:35
Smrdíš modře a obvzlášť nechutně. Spláchni se do hajzlu.......
Jedna průpovídka, na tuto akci celkem pasentní:, , 31.1.2012 13:18:40
Vytiskli jsme plakáty, že budeme bohatý. Vyšlo tisíc lepičů, je to všechno na nich!!
Re:Jedna průpovídka, na tuto akci celkem pasentní:, , 31.1.2012 13:42:50
Já jen čekám, jaká nahnědlá (dříve nejspíš modrá) samice od prasete se tohoto hnutí chytne. Každé hnutí potřebuje známé tváře. Nová tvář přijde s nějakým jednoduchým řešením a bude vymalováno!
Šéf místní buňky ODS na Prostějovsku zavraždil a zapálil člověka , , 31.1.2012 13:15:40
Šéf místní buňky ODS na Prostějovsku zavraždil a zapálil člověka
18. září 2008
Svůj zločin se pachatel snažil podle policie ze všech sil zamaskovat. Tělo zavražděného podnikatele odvezl z Prostějovska přes sto kilometrů daleko na odlehlé místo u Branné na Šumpersku, i s autem ho polil benzinem a zapálil. Stopy se však snažil zametat marně.
Z vraždy podnikatele ze Skalky na Prostějovsku koncem srpna obvinil čtyřiadvacetiletého Zbyňka Fojtka z Pěnčína, šéfa zdejší ODS. Mladík má dvě firmy - Aleppo Link System, která se zabývá obchodem, poradenstvím, pořádáním veletrhů a činností informačních a zpravodajských kanceláří, a realitní kancelář Forseti Real.
Fojtek měl u stavebníka dluhy. Existují totiž směnky, které potvrzují, že mladý politik si od podnikatele půjčil přes tři miliony korun
http://zpravy.idnes.cz/sef-mistni-bunky-ods-na-prostejovsku-byl-obvinen-z-vrazdy-pni-/krimi.asp?c=A080918_102254_krimi_luv
je potřeba si uvědomit kdo byla zač tahle topolánkova vláda a jak se dostali k moci ,viz sestavení vlády pomocí zločinu korupce
1968 - 1989 = 21let ; 1989 - 2012 = 23 let ...už by bylo načase,..., , 31.1.2012 13:14:55
...aby se to, dotřetice, konečně povedlo :-)
Vemte rozum do hrsti, , 31.1.2012 13:14:05
a zamslete se lidi. To si opravdu necháte zdejšíma pisálkama namluvit, že někdo měsíc a půl předem ohlásí že půjde svrhnout vládu? Pokud tomu věříte, tak si opravdu jinou vládu ani nezasluhujete!
Re:Vemte rozum do hrsti, , 31.1.2012 13:20:18
Ty rozumbrado, a to si jako myslíš, že by se třeba komunisti měli scházet tajně v lese a pak podniknout překvapivý atak na Hrad?
Re:Vemte rozum do hrsti, , 31.1.2012 13:18:53
Lid se už zamyslel a konečně snad vyjde do ulic. A ty přestaň
tady provokovat.
Re:Vemte rozum do hrsti, , 31.1.2012 13:22:04
přesně tak , přece takový chlívec nemůže dál pokračovat!!!!!!!!
Tohle kdo podpoří, podporuje i Mravní a mravní stát, který je nám upírán!:-)) http://mravni.webnode.cz/, , 31.1.2012 13:13:12
A vždy s úsměvem, lepší než naříkat o žebrácké holi!:-))
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská, , 31.1.2012 13:12:04
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská
děkuje pravicové vládě za rozkrádání 200 mld ročně jen na předražených státních zakázkách , děkuje jí za růst nezaměstnanosti a snižování růstu HDP deformami , děkuje korupční vládě za rekordní zadlužování země .......děkuje své modré mafiánské vládě za to ,že mu zavádí nové daně a poplatky a zvyšuje každý rok desítky poplatků a daní .......volič pravice je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská
Vzbouřenci by měli požádat letectvo NATO o kobercové bombardování hnízda teroristů na pražském hradě., , 31.1.2012 13:11:16
A je to tady, , 31.1.2012 13:02:57
když se v 89 zvonilo klíčema, nešla jsem a sousedka se ptala proč, když nemám ráda komunisty. Tehdy jsem jí řekla, že je to ušité horkou jehlou a mám obavy, že to bude třeba i horší. Každý bude chtít být najednou bohatý a to prostě nejde.Bude se krást, lidi se začnou nenávidět, protože někdo bude mít víc a někdo nic. Budou rozdíly mezi dětmi chudých a bohatých. A nemusí to skončit dobře. Mé obavy se naplňovaly celých 22 let a lidem opět začíná docházet trpělivost. Rychlozbohatlíků, kteří se o svůj současný majetek nezasloužili prací, ale korupcí a zlodějnou, tu je požehnaně. Lidi se nazývají sockami, cikáni se odnaučili definitivně pracovat díky naší vládě. Nic lepšího si mocipáni nemohli přát, než aby vzniknul rozbroj a nevraživost mezi kdysi spolu mluvícími lidmi. Dosáhli toho vrchovatou měrou a hodilo se to do jejich plánu,k zakrýtí svých zlodějen. Všichni poctiví lidé jim na to nalítli. Bohužel. Proto, to tu teď vypadá, jak u snědeného krámu. Státní pokladna zeje prázdnotou a naši politici jsou vysmátí, protože věří, že lidi jsou tak rozhádaní, že se do kupy proti nim nespojí. Je jedno, zda jste modří, oranžoví, červení či strakatí. Každá strana štve své příznivce, proti těm druhým, ale ve skutečnosti se všechny strany podílí na zlodějnách a korupcích stejným dílem. To jen hlupák občan musí být stále utvrzován v tom,že jeho strana je pro něho ta nejlepší.Je mi vás všech líto, já už to nějak doklepu, ale vy všichni, co se necháváte tou zlodějskou bandou okrádat, byste se měli spojit a ukázat jim, kde nechal zedník díru.
8o% národa jim zatím jenom fandí,, , 31.1.2012 13:02:49
k tomu nepotřebujeme žádný STEM.Stačí když polovina z nich, přes mnohé výhrady a pochybnosti o cílech a organizátorech atd.,vyjde ve stanovený den tiše na své návse. Další kroky se pak musí lépe hlídat,ale to prvotní- zrušení vlády jedné strany-korupce, a odstranění pasáků z čela zdravého stáda, se musí učinit co nejdříve.
Re:8o% národa jim zatím jenom fandí,, , 31.1.2012 13:05:13
Souhlas dokladem jsou tady kvičící modrá podsvinčata.
Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky., , 31.1.2012 13:02:04
Modré podsvinčata kvičí. HV je tedy na správné koleji. Rudí taky v 89 kvičeli jako podsvinčata.
Přání, , 31.1.2012 12:59:58
Založte si svoji Holešovskou republiku. Aspoň budou mít vaší aktivisté taky svoje koryta.
Máte tedy v účetnictví 55.tisíc sekeru a to jste ještě ani nevyjeli, , 31.1.2012 12:55:44
S HV řízenou panem Popelkou se dostanete leda tak do kriminálu.
Re:Máte tedy v účetnictví 55.tisíc sekeru a to jste ještě ani nevyjeli, , 31.1.2012 12:58:59
Ty něco víš, nebo jsi něco organizoval?!
Re:Máte tedy v účetnictví 55.tisíc sekeru a to jste ještě ani nevyjeli, , 31.1.2012 12:58:55
Proč už tam není celá naše vláda? Pokud by nebyl takový bordel, není HV, nejsou problémy.
O' povstalci,jak Vám fandím., , 31.1.2012 12:53:13
Předpokládané výdaje 40000Kč,vybráno 3800Kč.Věřím,že se
Vám podaří svrhnout vládu.Tak chytří lidi,jak jste Vy,to
určitě dokáží.Přijedou prý i zahraniční televize,aby si
notočili tu masu nefakčenků a lemplů.Budou prý to promítat
ve svých zemích,aby vyděsili svoje vlády.
Re:O' povstalci,jak Vám fandím., , 31.1.2012 13:02:35
Opravdu bude přímý přenos reakce z parlamentu? Nechce se mi věřit že by poslanecká sněmovna souhlasila s přímým přenosem z parlamentu. Nevěřím, že si nechají svůj konec modré straky natočit do zahraničních médií!!!
Re:O' povstalci,jak Vám fandím., , 31.1.2012 12:54:53
Asi tak jak to my vidíme co se děje v Rumunsku, Italii, na Slovensku Ty idiote.
Správně to říkal Ringo,, , 31.1.2012 12:48:21
naše politiky je potřeba naložit do automobilů, odvézt za město a tam je postřílet.
Re:Správně to říkal Ringo,, , 31.1.2012 13:30:48
Toto může napsat jen -Král idiotů-který si myslí,že se jeho
počítač nedá identifikovat.Pak se zjistí,že je to chudáček,
který se při pohledu na něho posere.Mám dobrou zkušenost.
Taky mě jeden takový floutek vyhrožoval,našel jsem si ho.
Ten smrděl,aniž bych se ho dotknul.Tak posranýho hrdinu jsem
neviděl.Toto bude taky takový silák.
Re:Správně to říkal Ringo,, , 31.1.2012 13:00:30
Že bychom podplatili chemika? Možná má nějakou praxi.
Re:Správně to říkal Ringo,, , 31.1.2012 12:54:49
Ne jenom politiky,ale všechny zmetky co tohle svinstvo udržují při životě.Jenže, na to by nestačily všechny autobusy v republice.Každý ať sám posoudí jestli si zaslouží jízdenku.
ad hymna..., , 31.1.2012 12:47:37
"A i když je ve hře například píseň Kdož sú boží bojovníci, velmi dobře si vede Krylova Demokracie…"...prokristapana,to se me snad jnom zda...
No konečně přijde předčasné jaro, , 31.1.2012 12:42:59
Držíme všichni pěsti...Podle oficiálních informací probíhají v ČR v současnosti DVA MILIONY exekucí. Je to tedy drsný útok na podstatu ekonomické existence velké části národa.
Když Češi v listopadu 1989 na náměsích zvonili klíči, skutečně chtěli, aby vznikl režim, založený na systému, který podstatnou část národa existenčně likviduje?
Re:No konečně přijde předčasné jaro, , 31.1.2012 12:53:34
Vím jedno.Všichni se těšili jak jim bude navráceno co se údajně znárodnilo.V pohraničí si neuvědomili, že skoro veškerý majetek byl po němcích.A ono se ve velkém vracelo, jak vše přepočítávali nevím.jedno vím,že na poli už nikdo z madých pracovat neměl zájem, zajímali se pouze o peníze a vše se likvidovalo.Na tomto základě zanikaly státní statky,drobné provozovny,veškeré služby pro lidi.jak to pokračovalo víme všichni.
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, , 31.1.2012 12:41:40
církevní rozkrádačka přes 200 mld mafiemi ods=top=vv=kdu=zel
DEFENESTRACE, , 31.1.2012 12:41:04
Zorganizuji všechny CIKÁNY V Holešově,Přerově,Hranicích,Kojetíně... Dám jim nachlastat, nažrát a půjdeme na věc. Záměrně necháme udělat bordel na šluknovsku,karvínsku...Policajti se přemístí- oslabí se a my zvítězíme. Jen tak, můžeme dosáhnout spravedlivosti, když zkorumpovaní politikové, nechtějí slyšet naše názory!!!
Re:DEFENESTRACE, , 31.1.2012 12:57:52
tak nevím zda se Ti to podaří, protože vláda jim zvedne příplatky a předností úhradu a jsi v kelu.
To chce politiky dovézt na Šluknovsko, nejlépe v podvečer., , 31.1.2012 12:44:47
A defenestrace bude jedna báseň.
již jsem podal trestní oznámení na polistopadové vlády za KRÁDEŽ 6 biliónů korun, , 31.1.2012 12:40:45
již jsem podal trestní oznámení na polistopadové vlády za KRÁDEŽ 6 biliónů korun.TUTO ČÁSTKU UKRADLY OBČANŮM VLÁDY PO LISTOPADU 1989
Re:již jsem podal trestní oznámení na polistopadové vlády za KRÁDEŽ 6 biliónů korun, , 31.1.2012 12:45:53
Zapomněl jsi, že ODS a TOP09 mají zprivatizované orgány činné v trestním konání, od policie, přes státní zastupitelství až k soudcům...
Re:již jsem podal trestní oznámení na polistopadové vlády za KRÁDEŽ 6 biliónů korun, , 31.1.2012 12:57:44
čím víc bude žalob na tyhle zloděje,tím spíš dojde k vyšetřování a potrestání zlodějů
Re:již jsem podal trestní oznámení na polistopadové vlády za KRÁDEŽ 6 biliónů korun, , 31.1.2012 13:04:27
V naší republice? nevěř, pouze se bude kupit spousta papírů a výsledek žádný.
drzim pesti a urcite se pripojuji, , 31.1.2012 12:38:26
jen bych chtel poprosit aby jste si dali pozor na ODBOROVE PREDKY kteri vzdy vse v zoldu soucasne vlady zorganizovali tak aby stavky byly uplne trapne a aby lidi unechutili pak jakkoliv v budoucnosti stavkovat
Re:drzim pesti a urcite se pripojuji, , 31.1.2012 12:41:06
myslím si, že odborový svaz má své opodstatnění.Nezapomínejte, že jejich práce není jednoduchá.Podnikatelé zamítají vytváření odborů, zastrašují lidi.
Jenom blbý autor podobných článků, , 31.1.2012 12:38:17
si může myslet že se datum zahájení nějaké revoluce ohlašuje měsíc a půl předem :-D
Re:Jenom blbý autor podobných článků, , 31.1.2012 14:04:28
O revoluci v článku ale zmínka není...jen jsou tam popsané kroky, co se dějou...nebo čteme každý nějaký úplně jný článek?
PŘESNĚ TAK!!!, , 31.1.2012 12:42:05
I Slováci nám mohou jít příkladem. Vyrazí do ulic a další se přidávají. Zima - nezima.
Re:PŘESNĚ TAK!!!, , 31.1.2012 13:03:54
Vyrazit do ulic a už ne s klíči,ale vzít sebou košťata.
JENOM DOUFÁM, ŽE VONDRA PŮJDE SEDĚT., , 31.1.2012 12:37:14
ZA SVÉ SYMPATIE VŮČI VRAHŮM A ZA UDĚLOVÁNÍ JIM ZLATÉ LÍPY. TEN LET BY SI MĚL TAKY ZAPLATIT ZE SVÉHO.
Vláda si neváží českého lidu. , , 31.1.2012 12:35:05
Vláda, poslanci a senátoři za ODS a TOP a dašlí politici se chovají arogantně, stejně jako totalitní vlády. Káží vodu a pijí víno. Každý má několik příjmů, které často přesahují 500 tisíc za měsíc a přitom 50 % občanů nemá průměrný hrubý plat 24 tisíce, což není ani 20 tisíc čistého. Průměrný občan má splácet milionové hypotéky, když chce bydlet, má si šetřit na penzi, má platit školné a drahé nájmy.
Ptám se vládo, z čeho? Politici museli mít ve škole z matiky za 5, když si tohle neumí spočítat. Prý si zasluhují vysoké platy a odměny za odpovědnou práci. A kdo dnes si může dovolit neodpovědně pracovat, letěl by na hodinu.Někteří občané, aby uživili rodinu musí ještě mít druhé zaměstnání a pracují víc jak 12 hodin denně a víkendech a nemají ani 10 % z příjmů našich představitelů, poslanců a senátorů. Senátoři odpracují sotava 20 hodin měsíčně za 120 tisíc. Jak to, že neodpracují zákonnou pracovní dobu ??? Senát,když se zruší,tak budou peníze i na sociální výhody.Cenzura je všude,na internetu, na webech, tomu si říká česká demokracie po Nečasovsku.Nebuďme jako oni, buďme horší.
Čeští politici mají za 22 let od revoluce majetky větší než západní politici za 50 let. A proto se bojí majetkových přiznání a progresivní daně.Když si sbalí švestky, nikomu nebudou chybět. Poctiví a chytří občané je lehce nahradí za mnohem menší platy.
Nejsou peníze a nač letáky., , 31.1.2012 12:33:36
To chce hole do rukou a vyrazit jim zmalovat hřbety, tak proč zbytečné otálení? Včera bylo pozdě.
at toto ridi kdo chce, , 31.1.2012 12:32:26
treba i sama zlodejska pravice za svoji zachranu, jedno je jiste, je treba tuto vladu shodit nejlepe v breznu, ted mame mrazy, a doufat ze se v nastalem zmatku vyzname, prece jenom mame 20lete zkusenosti s jejich podvody
UŽ SE TO BLÍŽI,BUDE VŠE ŘADNĚ VYŠETŘENO A KAŽDY KDO JEN UKRADL JEDINOU KORUNU, , 31.1.2012 12:29:58
Z PENĚZ LIDI BUDE POTRESTÁN I SE SVOJI ZLODĚJSKOU RODINOU KTERÁ SI UŽÍVALA BLAHOBYTU S KORUPCE A OKRÁDÁNI LIDU!
EU považuje ČR za korupční mafiánský zločinecký režim , jsme diktatura zločinců, , 31.1.2012 12:26:58
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .....tento stav není normální ,svědčí o zločinecké podstatě režimu: promopro,IZIP,drobil,IKEM,key investments,langerova prádelna, nečasova sekretářka, dobešova asistentka, johnův oraprint + zvěřinová kuchařka, kalouskovy padáky-vražda Kašáka a diag human ,trautenberkova korupce za miliardu,babákův strýček ,bártovy úplatky , kocourkův tunel pozemků , fuksovo příbramské palermo .,Langerův pronájem lázní , státní maturity předražené o 900%,12 mld dárek vlády mafie ods,top,vv Tykačovi, ..............a zločinci tu vládnou ,místo aby byli v base .
NENÍ normální aby mafiánské struktury vládly ČR ,EU nás považuje za korupční mafiánský režim, , 31.1.2012 12:25:05
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
Kolik hlasů blbých a frustrovaných čecháčků potřebují ulovit pro bezpracný život, aby se dostali ke korytu ???, , 31.1.2012 12:24:15
Po listopadu se jediná konsolidovaná a vedoucí státní strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:21:48
A všechno se do puntíku splnilo.Těm co mi tenkrát nadávali do blbejch komoušů a i bít mě chtěli a zvonili klíčema jak o život dneska sklaplo.Ale jsem z toho smutnej.
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:29:59
A já se vám za to taky omlouvám. Podpis - Cinkající blbeček
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:47:05
Já patřil k té druhé straně.Bylo mi smutno tenkrát a dnes dvojnásob.Naše děti mají co napravovat, my jim můžeme pouze držet pěsti.jenže oni jsou mnohdy krmeni ve škole Havlem hrdinou a nám přestávají věřit.jsou ovšem bojovnější, strach nemají.Tak uvidíme jaké to bude v budoucnosti.
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:25:02
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 13:04:56
Kdyby sis socko platil nadstandart tak tě možná mohli uzdravit.
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 13:29:30
tys tu chyběl.Už máš povolení opruzovat na netu?
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 13:03:34
táhni už do prdele i s celou tou vládní sebrankou, blbečku a řiťoleze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 13:37:03
Kdyby jakby coby je k ničemu,ale konkrétní poukázání na nešvary ze strany politiků,které se neřeší.Tvrzení pana Nečase,že má také matku jako ostatní,tak ví,jak je to těžké nebo p.Kalouska,to je síla.Oni je mají,ale dotují je z toho nadstandartu,proto neví,co musí šetřit průměrná domácnost,která dříve neměla takové platy a musela dřít.Ani v současné době nemají průměrné platy domácnosti.Oceňují se sami poltici,jako,že dělají moc,ale bez odpovědnosti,za neodpovědnost nelze dostat enormní honoráře
v tom je zásadní rozdíl,dělají jako,že to neví,potom jak zde mohou velet?
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:31:29
Ty jseš čím dál víc ubohej!!!!! Stejnej blbec jako celá slavná pravice
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:30:17
proč se nepodepíšeš anonyme? Jak vidím, jsi nejen zbabělí, ale také sprostý a hloupí. Každý soudný člověk ví, jak politici pracují ke zničení českého národa. Škoda, že nemáš ani zrnko inteligence, je v tobě jen vztek. Tak jak se vyjadřuješ je mluva lůzy, ke které patříš.
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:28:08
POŘASD DOKOLA TADY KOPIRUJEŠ JEDEN A TENTÝŽ TEXT,TY CHCEŠ NĚKOHO NAZÝVAT HOVADEM,SYNKU NEGRAMOTNÉ PROSTITUTKY A OPILECKÉHO ŽOKA?!
ZMRD CO NEUMÍ NIC NEŽ ZKOPIROVAT CO MU NAPSAL JEDEN ZE ZLODĚJU BOJÍCÍCH SE BASY ZA SVÉ ZLODĚJNY!
Re:Já vám to tenkrát říkal., , 31.1.2012 12:27:50
promluvil moudrý a inteligentí člověk.S takovým se nemusíme bát budoucnosti.
RAJSKÁ HUDBA JE KVIČENÍ KORUPČNICKÝCH A BOLŠEVICKÝCH DĚTIČEK, , 31.1.2012 12:21:21
NAPOJENÝCH NA STÁTNI PENÍZE,JIŽ DLOUHO JSEM NECITIL STRACH Z PŘÍSPĚVKU LIDI JAKO TED Z PŘÍSPĚVKU KORUPČNICKÝCH A ZLODĚJSKÝCH CHCÍPÁKU,KTEŘÍ SE PO ROCE 89 ZAKŘIVILY DO PRAVA
Studnti by přišli.přijeli,ale..., , 31.1.2012 12:12:11
to by v programu muselo být například BEZPLATNÉ ŠKOLNÉ I PRO VŠ!!Jinak je problém dělníků a podobných lidí nezajímá-JE TO BUDOUCÍ JELITA..parod elita.-).
Re:Studnti by přišli.přijeli,ale..., , 31.1.2012 12:15:43
Studenti je elita národa?? To jsou ti Bc. a Mgr. co doplňují v Kauflandu zboží do regálů?
Re:Studnti by přišli.přijeli,ale..., , 31.1.2012 12:25:52
Trochu smutný pohled nemyslíte? Tito mladí lidé mají jiné znalosti a přehled než my, myslím si, že mnohý pokud dostane šanci, dokáže se realizovat.jenže ta šance je zakopaný pes.Ten, který si již dnes musí přividělávat, aby dostudoval to má podstatně těžší než synáček, kterému otec vše platí a myslím tím i zkoušky.Co dá takový studen v budoucnosti?
Re:Studnti by přišli.přijeli,ale..., , 31.1.2012 12:32:09
Souhlasim s vami,ze nekteri mladi lide maji velke znalosti,ale i vseobecny prehled.Pokud ovsem maji vetsi znalosti nez vy,pak ůlaskave mluvte sam za sebe a ne za ostatni a nepouzivejte slovo MY.Pokud zijete z podstaty a zustal jste trcet nekde na urovni pripadneho dokonceneho studia,tak ani nedivim,ze vase znalosti se povazlive blizi nule.Nicmene,jak rikam,mluvte vzdy a jen za sebe-kapisto?!
Re:Studnti by přišli.přijeli,ale..., , 31.1.2012 13:13:10
Ty sám si asi moc moudrosti nepobral.Bylo by riskantní hovořit i za Tebe.Nepatříš mezi ně.Kapišto?
lidi, buď vyjdete do ulic a nebo vaše děti vás budou nenávidět, , 31.1.2012 12:12:08
Hlavné mesto si chce zopakovať piatkový divoký protest. Na "Gorilu II." chce podľa Facebooku prísť až 11800 ľudí, čo je oveľa viac ako minulý týždeň. Chystajú sa aj niektorí politici, napríklad Richard Sulík. Otázka je, ako ich dav, ktorý sa zatiaľ prejavuje apoliticky, prijme.
Minulý týždeň to bolo v Bratislave naozaj divoké. Potom, ako dav zahádzal banánmi nádvorie prezidentského paláca, zamieril k parlamentu, prelomil policajné zátarasy a "skrášlil" fasádu Národnej rady SR vajíčkami. Spôsobila sa vraj škoda za tisícky eur a NR SR podala trestné oznámenie. Zaujímavo na to zareagoval aktivista Alojz Hlina (OĽaNO), ktorý sa ponúkol, že fasádu očistí na svoje náklady.
O druhej demonštrácii už oficiálne vie aj bratislavské Staré mesto a vyzerá to tak, že nebude robiť problémy. "Včera, 30. januára 2012, obdržal miestny úrad oznámenie o konaní verejného zhromaždenia, ktoré sa má konať v piatok 3. februára 2012 v čase od 16.00 do 19.00 hod. na Námestí SNP v Bratislave. Predpokladaná účasť zo strany ohlasovateľky je 10-tisíc ľudí," uviedol pre Topky hovorca Tomáš Halán.
V piatok sa uskutočnia protesty aj v ďalších slovenských mestách. V Žiline chce protestovať takmer 3-tisíc ľudí, vo Zvolene 1300, v Trenčíne vyše 1400, v Košiciach takmer 4500, v Prešove okolo 2400 a v Nitre viac než 1200. V stredu sa uskutoční určitý typ protestu aj v Ružomberku - pôjde o protestnú jazdu autom.
Nějaké účetnictví kdo to financuje by nebylo soudruzi ?, , 31.1.2012 12:09:43
Snad někdo ze soudruhů nepere špinavé peníze ?
Proč s tím nesmyslem redakce pořád otravuje?, , 31.1.2012 12:09:19
To si debilní autor vážně myslí, že se revoluce ohlašuje předem, měsíc a půl před datem kdy má vypuknout? Tak to je autor těchto článků pěkný játro :-D
Nevolení socbolševičtí dědci a provařenej chartista Popelka na nás s Krylem :-), , 31.1.2012 12:07:32
Hovada neštítící se ničeho,ty židovské barvy plakátů a visaček to jsou barvy židobolševické Havlovy posmrtné Holešovské výzvy,nepolitické politiky !Obyčejná snaha urvat koryto nikým nevolen !!!
Disidenti., , 31.1.2012 12:06:24
Budoucí vláda má patřit mladé generaci.A ne ,že se zase po zádech mladé generace, vyšplhá k politickým korytům zase stádo disidentských lumpů.
Re:Disidenti., , 31.1.2012 12:38:28
jednoznačný souhlas, máme chytré a inteligentní mladé lidi.Né všichni studovali v Plzni, né všichni mají zazobané rodiny a vzdělání si kupují.Už na malých obcí dokazují, že jsou schopni vést a řídit.Chce to na krajích a ve vládě.
Žijeme si jak prasata v žitě?, , 31.1.2012 12:02:17
Na sousedním blogu vidím obrázek jednoho prasete, které si libuje, že si žijou jako prasata v žitě a proto nám zvyšuje daně. Za to jsem ochoten podpořit kohokoli, kdo pomůže smést tuto prohnilou demoktatickou vládu.
Re:Žijeme si jak prasata v žitě?, , 31.1.2012 12:12:44
Já se přidávám. Jako prase v žitě žije jen někdo. Jsou to ti moc úspěšní, které nelze přeci trestat vyšší daní! Ovšem úspěšní v prvé řadě ve zlodějinách, v okrádání zaměstnanců a okrádání státu na daních. Ti si žijí vskutku jak prasata v žitě.
Já se nemužu nabažit toho kvičení zloděju a korupčníku napojených na státní penize, , 31.1.2012 11:59:28
tady se den co den ukazuje kolik zmrdu těží ze státní kasy a podvodu na lidi.
jen kvičte,jsem si jist,že máte proč
Re:Já se nemužu nabažit toho kvičení zloděju a korupčníku napojených na státní penize, , 31.1.2012 12:01:30
..a to ani nemluvím, kolik by se jich chtělo přisát na státní rozpočet nově ?! Už jsou docela nedočkaví a nervózní !
TADY JE NĚCO MÁLO PRO MOTIVACI K DEMONSTRACI,PODIVEJTE SE KDO VÁM TADY VLÁDL, , 31.1.2012 11:57:34
http://www.humintel.com/scans2/index.htm
Re:TADY JE NĚCO MÁLO PRO MOTIVACI K DEMONSTRACI,PODIVEJTE SE KDO VÁM TADY VLÁDL, , 31.1.2012 13:47:50
Díky za příspěvek. Dobré nezapomínat ..
IHNED VYHLÁSIT REFERENDUM O PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH ! , , 31.1.2012 11:54:39
Jedině tak se dá zjistit reálný zájem o svržení vlády a předčasné volby. Druhá možnost je palácový převrat ! Prostě rozlícený dav nespokojenců vlítne do pralamentu a udělá čoromoro ! Do čela se postaví ten s největším penisem !
Re:IHNED VYHLÁSIT REFERENDUM O PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH ! , , 31.1.2012 11:56:28
Jsi jen debil neznající Ústavu, drbane.
Re:IHNED VYHLÁSIT REFERENDUM O PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH ! , , 31.1.2012 11:58:59
Kterého člena lumpenproletariátu tedy navrhuješ lůzo ?
Re:IHNED VYHLÁSIT REFERENDUM O PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH ! , , 31.1.2012 12:06:06
Tebe urcite ne!
Re:IHNED VYHLÁSIT REFERENDUM O PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH ! , , 31.1.2012 12:24:21
Já bych to vzal. :-D
Papírová placka, , 31.1.2012 11:53:46
za bůra a ......... , prosím podpořte a kupujte, potřebuji dostavět skromný, zdůrazňuji, velmi skromný domeček o 400 metrech čverečních.
MNOHO POVYKU PRO NIC ZA NIC..., , 31.1.2012 11:50:46
PÁR JÍZDNÍCH POLICISTŮ A TĚŽKOODĚNCŮ A BUDE SMRDĚT CELÁ REPUBLIKA, JAK SE PROTESTUJÍCÍ POSEROU A BUDOU UTÍKAT K NEUMĚTELŮM.
svrhnout, , 31.1.2012 11:48:16
Osobně si myslím,že národ není ještě tak nasrán,aby se k něčemu odhodlal.Každý říká měli by (oni)něco udělat.Chybí tady osobnost,která by lidi vyburcovala.Protesty odborů a Pro Altu,jsou nedůvěryhodné a je to vlastně fraška.Lidi přijedou,vysmátí se vyblbnou,jdou nakoupit a jedou domů.A představitelé jsou vysmátí.Pokud nebudou mít různí Drábkové a Kalouskové prostý strach o holý život,nikam se nepohneme.
Brněnští studenti vyjdou do mrazu , , 31.1.2012 11:45:31
Zítra – tedy ve středu 1. února vyjdou do ulic brněnští studenti (a možná, že nejen oni), aby dali „jednoznačně najevo nesouhlas s podobou reforem", zejména se zavedením školného, omezením a hrozící likvidací samosprávného charakteru vysokých škol a jejich nezávislosti ve vztahu k politickým a komerčním zájmům.
Jde v podstatě o poněkud opožděné, nicméně nesmírně důležité přihlášení se k celorepublikovým protestům, které začaly lednovou „melounovou revolucí" v Praze. Brněnské protesty byly svolány poté, co se k ostré kritice ministra Dobeše a jím připravovaných změn přidala vedení a akademické senáty dosud nerozhodných brněnských vysokých škol, na nichž studuje 65 000 lidí: Masarykovy univerzity, Veterinární a farmaceutické univerzity, Janáčkovy akademie múzických umění, Vysokého učení technického, Univerzity obrany a Mendelovy univerzity. Skutečnost, že všichni brněnští studenti táhnou – spolu s kolegy s ostatních měst - za jeden provaz, podle organizátorů svědčí o vážnosti situace a míře jejich znepokojení.
Dobeš na rozhoupané židli
Impulsem k chystaným brněnským protestům se kromě konkrétní podoby připravované reformy a oživlé diskuzi o možných dopadech zavedení školného staly nedávné ostré výtky a nelíčený údiv Bruselu nad způsobem, jakým si český ministr školství Josef Dobeš představuje čerpání peněz z fondů EU.
Výtky se týkaly projektů OKNO a SPORT za téměř miliardu a dvě stě tisíc korun. Tyto projekty se evropským úředníkům i českým europoslancům jeví jako zcela absurdní, jejich společným jmenovatelem je chatrné odůvodnění, nulový přínos a ohromný korupční potenciál. Spíše než veřejnoprávní dokumenty, které by měly sloužit široké veřejnosti, působí jako produkty PR managementu nadnárodních společností a dávají vydělat horentní sumy nejrůznějším podezřelým firmám.
V pondělí přitom vyšlo najevo, že Ministerstvo školství chystá další olbřímí projekt – natáčení čtrnáctidílného televizního seriálu češi Evropě o českých historických osobnostech, který je zřejmě vedlejším produktem ministrovy poněkud zbytnělé národní hrdosti. Je paradoxní, že jde právě o takový druh falešně chápaného vlastenectví, který udělá naší zemi v Evropě pořádnou ostudu.
„Neexistuje žádný finanční plán projektu, který by umožnil řádné posouzení výdajů. Největší část rozpočtu, 53 procent, je plánována na analýzy, podklady a televizní spoty, což je prostě nepřijatelné. Příjemci peněz mají být konkrétní lidé, ne mediální společnosti," píše zástupce Evropské komise Aurelio Cecilio v dopisu, o němž informovala česká média.
Jedním z typických produktů Dobešova chápání rozvoje školství, mládeže a tělovýchovy, je projekt Golfem proti drogám, který se stal terčem kritiky a ironických vtípků na sociálních sítích. Jehož účelem má být přiblížení golfu širokým lidovým vrstvám. Vychutnat temnou grotesknost seriózně se tvářícího projektu si můžete osobně na www.golfemprotidrogam.cz. Než se do něj zapojíte, zjistěte si diskrétně cenu roční klubové karty onoho aktivně spolupracujícího golfového klubu. Aby vám pak golfové vozíky, čepice a hole nesebral exekutor...
Re:Brněnští studenti vyjdou do mrazu , , 31.1.2012 12:20:20
VŠ : tlačte nám peníze a do ničeho nekecejte, to je naše představa svobody.
Re:Brněnští studenti vyjdou do mrazu , , 31.1.2012 11:56:42
Ale o tom nikdo mimo Brno neví,není to nikde prezentováno.Ve zprávách se dozvíme,že do ulic v Brně vyšlo nevelké množství mladých,kteří jsou nespokojení.Media jsou závislá a pravicově orientována,tedy .Je to škoda,ale mělo by se to více propagovat takové akce.Lidi na to kašlou,říkají,co by studenti chtěli,mají to co si zvolili.Pokud někdo ministra nevyhodí z okna,nic se,bohužel,nestane.Chybí tady ten zdravý strach o život.
Takhle odměňuje Nečas: 1375 Kč za hodinu pro poradce Římana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 31.1.2012 11:39:42
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/167825/takhle-odmenuje-necas-1375-kc-za-hodinu-pro-poradce-rimana.html
Re:Takhle odměňuje Nečas: 1375 Kč za hodinu pro poradce Římana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 31.1.2012 11:55:36
No a co, to je nic moc socko.
Re:Takhle odměňuje Nečas: 1375 Kč za hodinu pro poradce Římana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 31.1.2012 11:59:34
Idiot z ODS?
Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 11:38:28
Geronti a zneuznalci z Moravy přijeli dělat pořádek do Prahy. Ne že bych některým jejich myšlenkám nefandil, ale jsou jenom slabou a nešikovnou kopií programu KSČM.
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 11:43:10
No vida, že by program KSČM oslovoval tolik lidí? Asi ano. Je to jediná parlamentní strana s rozumným programem
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 11:42:00
ty oligofrenní demente, KSČM je jediná strana, která nemá do tohoto bordelu co se tady děje namočený ruce.
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 12:22:39
Z jediného důvodu, protože komouši nemohli, i když by chtěli. Až se případně dostanou k lizu, budou krást jako ostatní.
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 12:14:10
Starý komunisto, KSČM není dvacet let u moci. A věř mi, že kdyby byla, tak si na internetu ani neškrtnete. Tak tady soustavně neblijte ty své poloanalfabetické a levičácké blbosti a zkuste dělat něco prospěšného.
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 12:27:32
Kdyby se za komunistů nebyla tak naplnila státní kasa, tak se nemělo dnes co krást a západ by se na nás před 22 lety vy....
Re:Holešovští jsou v globále nemožní, , 31.1.2012 11:58:48
Máš to Petře hodně popletené.Kdo nám zdražil elektřinu?Kdo zvolil Klause prezidentem?Kdo jako jedinná strana propadl v protikorupčním testu?To pomíjím skutečnost,že ji vede agent ODS.
někdo to prostě už začít musí,držím palce Holešovické výzvě, , 31.1.2012 11:38:13
ale ať nezůstane jenom u Prahy naštvaní jsme všude.
Re:někdo to prostě už začít musí,držím palce Holešovické výzvě, , 31.1.2012 11:49:19
15.3. na náměstích VŠECH měst !!!
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-je-letak-ktery-chce-vyvolat-zvrat-ve-vyvoji-nasi-zeme-221362
Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky., , 31.1.2012 11:37:36
Re:Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky., , 31.1.2012 13:28:44
Je mi jasné,že občan nemůže poslouchat lži o průměrných platech dle statistiky,která není férová,nelze sčítat ministerský plat,dále nelze zaměstnat všechny občany nad 55 let,natož souhlasit,že budeme mít stejné důchody s romy.Neučili se,nepracují,jsou dosti flákači,samozřejmě jsou vyjímky,ale minimálně a o těch nehovoříme.Řešit však světlicemi na náměstí tyto vážné problémy,je zbytečné,jen další nepořádek.Vidíte někoho uklízet na ulicích,všude binec,exkrementy,listí,mezitím zase mráz,potom sníh,jenže rom nevyleze do ulic,aby máknul,nikdo jej nekontroluje,postačuje účast,to je ta kontrola shora,NENÍ,ale sociální příspěvek obdrží samozřejmě.Městům je jedno,že je všude bordel,nikdo zase nekontroluje je,není možné dělat na takové netáhla,myslím oboje dole i shora.Takže hoši k věci,konkrétní kritiky na konkrétní místa,snad někdo si konečně přečte tyto listy a prověří,zda se nařčení zakládá na pravdě,pokud budou mít odvahu neschopnost provést kontrolu si přiznat.Takové politické figury bez odpovědnosti,stále nemají odpovědnost ani po 22 letech,v tom je problém,a možnost je odvolat.S tímto pohnoutje třeba,my všichni musíme odpovídat za vše a dáváme jim daně.
Re:Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky., , 31.1.2012 14:21:11
Tahle demonstrace by se měla uskutečnit na náměstí všech velkých měst,mám ale obavy, že lidé jsou tak roztříštění, že nedojde k velkému sjednocení, jak tomu bylo v roce1989.Je hodně lidí, kteří se bojí o práci a dále jsou zde milionáři, kteří přišli k penězům rychle nečestným způsobem a ti budou vše bojkotovat. Já bych si strašně moc přála, aby se celonárodní demonstrace uskutečnila v co největším množství. Kdyby byla v našem městě, určitě bych se zúčastnila.Vždyť tohle se nedá ji trpět!!!! Šiřte dál letáky , pište všude, jen ať je veškerá verbež již konečně svržena. Zatím se našim hlasům jen vysmívají,protože vědí, že k ničemu nedojde.Ale musí se to stát.Držím pěsti a jak budu moci, budu podporovat.

