22.5.2012 23:22 - Marně přesvědčoval David Rath své kolegy v imunitním výboru. Otázkou, která nyní hýbě sněmovnou, je, zda Rath dostane příležitost i k marnému přesvědčování svých kolegů na zasedání sněmovny. Mezitím ovšem dojde prý k sebereflexi ČSSD celého Středočeského kraje. Avizoval to v Událostech, komentářích sociálnědemokratický místopředseda Lubomír Zaorálek.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
ZAORALKOVI se nedivme !, , 1.6.2012 9:38:21
Vidina funkce predsedy PS je v prdeli -a kdovi jestli bude alespon radovej (poslanec).A co zhnusenej JANDAK.Nevite nekdo,jestli uz slozil mandat?Zacal o tom uvazovat uz pred 14 dny.
k Veselovskému, , 23.5.2012 17:50:42
Mele držkou, že mu rozumět není, už nám ten Veselovský vyrostl. Je sprostý k diskutujícím, chytit ho za prdxel a vyhodit, aby šel normálně makat.
Vidí, že zřejmě klesají něco málo preference soc.dem., a tak se pustil do poslance Zaorálka, divím se, že mu nedal do držky. Pak zas byl chytrý jako rádio k starému odboráři Zavadilovi.
Kopněte Veselovského do vános, až mu vyletí velikonoce. Je to sprosťák bez vzdělání, tak se potřebuje udržet. Jen aby ses nepřepočítal!
Ten, , 23.5.2012 11:32:02
Zvorálek asi neviděl v televizi vystoupení středočeského krajského radu pro zdravotnictví,který tvrdil,že oni jsou OK,lotr je už v báni,tak proč by měli oni odstupovat!!!Oni za nic nemohou...Oranžoví,jste k smíchu?!
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:15
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 11:23:26
Anonyme,dávej bacha,zase ti padla hlava na enter...
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:15
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:14
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:14
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:13
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:13
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:13
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:12
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:12
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:12
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:11:11
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:10:53
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , , 23.5.2012 9:10:53
VESELOVSKÝ JE JEN MODRÝ DEBIL A PODRŽAŠKA MAFIÍ ODS, TOP A KLÍŠŤAT, JAKO CELÁ ČT !!, , 23.5.2012 9:10:33
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:41
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:41
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:40
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:03
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:03
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:02
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:02
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , , 23.5.2012 9:09:02
JAK TO, ŽE NEREZIGNOVAL NEČAS A VLÁDA, KDYŽ SE PROVALILY PRŮŠVIHY NA ZLODĚJE VONDRU A DROBILA??? PROČ BY TEDA MĚLA ODSTUPOVAT ČSSD V KRAJI??, , 23.5.2012 9:08:40
95% korupce je dílem pravice ,kterou kubiceho gestapo s justiční mafií nevyšetřují, , 23.5.2012 8:36:14
95% korupce je dílem pravice ,kterou kubiceho gestapo s justiční mafií nevyšetřují
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:50:34
http://www.blisty.cz/art/63535.html
Křišťálově upřímní., , 23.5.2012 8:27:14
I když je zřejmé, že pan Zaorálek je prosťáček, tak mu nelze upřít upřímnost v tom co cítí a prezentuje. V tom se liší od převážné většiny vedení ČSSD v čele s B.Sobotkou a jinými výtečníky. U těch se jedná jen o dobré divadelníky!
Tak vypadá vyvození politické odpovědnosti, , 23.5.2012 8:25:59
Bárta je opět u véčkařů. Grémium mu obnovilo členství
je to divné,tisíce korupčních kauz pravice se škodami za stovky miliard korun nechává kubiceho gestapo bez povšimnutí, , 23.5.2012 8:15:32
Veselovský je nadprůměr, přesto dělá chyby(?), jako každej., , 23.5.2012 8:09:01
Den předtím položil několikrát stejnou otázku, aby to vypadalo, že se dotazovaný vyhnul odpovědi, přestože ten mu pokaždé dostatečně dobře odpověděl, že " v akciové společnosti jsem jen část valné hromady". Ví někdo, jaké instrukce dostávají redaktoři (věří tu snad někdo, že ne?), než jdou "na plac"?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 9:12:35
A ty jsi jen debil ze žumpy!
NAPADLO NĚKDY MÍSTNÍ TUIPÉ OVCE ŽE RÁTH JE STÍHÁN ZA NĚCO CO JE VEŘEJNĚ ZNÁMO NEJMÉNĚ JEDEN ROK?, , 23.5.2012 7:57:51
Ano Ráth je stíhán za dotace okolo zámku a nemocnice.Za dotace které jsou nejméně jeden rok na stránkách hejtmanství zveřejněny,tak jako podmínky dotací,vyherce tendru,posudky,cena atd.Tyto informace MUSÍ BÝT ZE ZÁKONA ZVEŘEJNĚNY na tvz.úřední desce hejtmanství a na internet.stránkách úřadu.PROČ NIKDO NEJMÉNĚ ROK NEKONAL,nepodával žaloby atd????
Každý zloděj má právo hájit se před kolegy ve sněmovně !, , 23.5.2012 7:56:49
Rovnost před zákonem! Projev před sněmovnou je základní občanské právo každého zloděje v Čechách. ČSSD je bez viny, oni tam Ratha jen dosadily, za nic nemůžou.
To, že moderátoři ČT se mohou přetrhnout, , 23.5.2012 7:56:19
jak se snaží podlézat a zavděčit současnému vedení tohoto státu už dávno přímo bije do očí !No, dneska se každý snaží udržet na svém fleku, práce je málo, ale co kdyby se náhodou změnila vláda, co potom budou říkat, ale oni se určitě rychle přizpůsobí, všichni ti prdolezkové z ČT.
Rath by měl vystoupit v parlamentu- někteří politici maji strach !!!!!, , 23.5.2012 7:56:14
aby se národ nedověděl něco víc a aby se vyšetřování nerozšířilo i na jiné politické strany. Naše televize masiruje celý tyden jen Ratha. Tunely modrých bolševíku, které jsou ve sta milionech je nezajímají. Tuneláři vládnou dál a nikdo je nevyšetřuje- nebo se bojí, že nebudou stačit věznice a čekají až po nových volbách ???
masmedia jsou hitlerovskou propagandou oligarchie,pravice a čemu v čr říkají pravice to se na západě označuje slovy organizovaný zločin, mafie, , 23.5.2012 7:54:11
Ze zákona se pohlíží do doby odsouzení na zadrženého jako na nevinného, , 23.5.2012 7:51:21
A máme dva fešáky pravomocně odsouzené a ti se po sněmovně promenádují viďte pane Barta a Škarka
Demagog Zaorálek nedovedl vysvětlit vzepření se k odstpupení rady Středočeského kraje., , 23.5.2012 7:51:11
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:52:51
Ty to jistě dokážeš ne?Tak se pusť do toho a vysvětluj.
OBČANE: musíš zaplatit církevní rozkrádačku 200 mld ,ztrátu eu dotací 800 mld,penzijní tunel,zdravotní tunel , zrušení daní z dividend, , 23.5.2012 7:48:40
RÁTH MÁ ÚSTAVNÍ PRÁVO NA VYSTOUPENÍ VE SNĚMOVNĚ, , 23.5.2012 7:35:54
Ta Bradáčová může pouze DRŽET HUBU,ta nerozhoduje o ničem.Tady platí ÚSTAVA ČR,pokud bude zasedání neveřejné tak o něm MUSÍ rozhodnout HLASOVÁNÍ ve sněmovně na nějaká s prominutím KRÁVA NĚMCOVÁ!!!! Je smutné že si volič nevšímá že celou dobu na tento malér kolem ÚSTAVY ČR upozorňuje asi jediný skutečný odborník na ÚSTAVU ČR tim je pan profesor Pavlíček.ČT se ptá na názor třeba ús.právníka Kysely který je jednostranně zaměřen a třeba jasný účelový výnos u poslance Dr.Sládka který vydal Ús.soud vydává za tzv úzus.Pan prof.Pavlíček je upozorňje že tohle jednání může mít katastrofální následky pro budoucnost.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:35:50
Loyzo, nehrej tu chytrého! Ústavu kdysi tvořili právníci, kteří doufali, že ti po nich budou mít dostatek rozumu pro logiku práva. Proto ta Ústava ČR není nekonečný dokument. Že profesor Pavlíček z nějakých důvodů přesvědčuje občany o tom, že on logiku práva postrádá, je jiná věc.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:51:31
DOPORUČUJI VŠEM aby když sněmovna rozhodne o NEVEŘEJNÉM vystoupení Rátha aby se podívali na stránky sněmovny WWW.PSP.CZ jak kdo HLASOVAL.Ten kdo chce neveřejné vystoupení tak má důvod se bát.
Demagog, , 23.5.2012 7:32:17
Přítel Zaorálek postupoval jako typický demagog, když nemohl (vlastně nechtěl) odpovědět na otázku, snažil se zpochybnit kompetenci moderátora mu takovou otázku vůbec položit. Hrál oblíbenou hru lhářů - zeptejte se mě na co chcete, já vám na co chci odpovím. Bývalého přítele Ratha už definitivně hodili přes palubu, teď se snaží sami zachránit před pádem do propasti zapomění.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:51:34
Souhlas
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:35:51
Souhlas! Je tomu tak proto, ze gauner Zaoralek ma dlouhodoby trening rude komunisticko-estebacke mafie.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:47:11
Odečtěte si od jeho věku číslo 23 a pak teprve pište.
RUDY NORMALIZACNI GAUNER ZAORALEK PATRI ZA MRIZE STEJNE, JAKO, , 23.5.2012 7:31:30
multi-zlocinec Rath. Zachranila ho jedine StB svou "revoluci", ktera mela rude zlocince zachranit pred lucernami, posilt jejich moc a rozmnozit majetky...
Co se Veselovskému řekne jednou je málo, , 23.5.2012 7:28:33
Zeman by řekl při vaši inteligenci to musím zopakovat několikrát!
STYDÍME SE ZA ZRŮDNOU NEČASOVU VLÁDU A PREZIDENTA ČR !, , 23.5.2012 7:28:18
To, že i v takové těžké situaci, kdy 85 leté stařence zemře dcera a vnuk, exekutoři, vypuštění jako zlo z pandořiny skříňky amorální vlády ČR, zabavují majetek, je opravdu hyenysmus nejvyššího řádu !!! V této době Nečas a Klaus souhlasí s dalším financováním afghánského dobrodružství NATO i proti vůli občanů ČR. JE NA ČASE ZBAVIT SE NEČASE I KLAUSE ! http://cas-na-zmeny.webnode.cz/
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:34:08
Jenom hlupak nejrubsiho zrna muze za parlamentni zlociny vinit soucasnou vladu, ktera jako jedina dokazala zaznamenat v boji proti zlodejum dosahnout prvni uspechy.
Byl jsem znechucen..., , 23.5.2012 7:26:24
Veselovským.. Manipulace se slovy , záměrné tlačení do kouta... A aby toho nebylo dost, po rozhovoru se Zaorálkem ho pak musel napomínat i Zavadil za převracení slov. připadá mi to jako žurnalistika na objednávku... nemluvě o tom, že od rána jsme opět masírování Rathem, ale kde se tak obsáhle píše o včerejší protestní akci odborů???
Předvolebně načasovaný, přehnaný mediální humbuk, koho si Kubiceho zpráva II vyvolává pochybnosti !, , 23.5.2012 7:21:24
Média nejen ČT manipulují fakta ve prospěch vládní koalice a nejenom o kauze Rátha.Moc by mě zajímalo co se stalo s fakty předčítané v ČT Johnem, usvědčující ministra financí Kalouska z nečinnosti a dokazující jeho vyhýbačnost k výzvám Švýcarska v kauze MUS, které Česko připravilo o bezplatné připojení se k žalobě o 12 miliard a způsobilo následné stomiliónové výdaje za samostatnou dodatečnou žalobu Česka a kdy budou podobně policií dořešeny zlodějny a předražování státních zakázek typu IZIP,Opencard,Promopro,stavby dálnic,tunel Blanka..........mnoho a mnoho dalších a kdy bude Bém povolán k zodpovědnosti za manipulace a umožnění zasahování kmotrů do rozhodování zastupitelů Prahy při obsazování vysokých vedoucích pozic a v územním plánování,atd. viz. odposlechy Bém-Janoušek.Policie bude také jistě odměněna za dobře odvedenou práci jako nyní v případě Ratha, nebo ne?
vysvětlení PROČ vláda modrobolševiků záměrně devastuje ekonomiku ČR http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE , , 23.5.2012 7:20:49
Jasně, že jenom neveřejně! Mají z něj hrůzu, ty svině všech barev!, , 23.5.2012 7:12:01
Nelze to vysílat živě, protože, co kdyby něco řekl? Nejdřív bude třeba projev vystříhat, slepit dle potřeby, nechat zcenzurovat na ÚV ods, ÚV čssd, též na hradě (aby se náhodou vrtošivej stařík nemusel zase zamračit), a teprve pak se kompilát s patřičnym komentářem odvysílá.
kouzo nechtěneho, , 23.5.2012 7:09:34
rath dostal veliki uplatek ale ani slovo o modrych firmacha jejich majitelich ktere ktere davaji fšimne bez uzarděni nejen rathovi o tom by mohl vypravět nejen mareček šnajdru ale i jezedak bendl kdy nacpal nějakimu vydrovi pět melounu na konički ale nefšim si že tam chovaji i jeho
Zaorálek, , 23.5.2012 7:07:30
mlžil.Vedení ČSSD to má těžké,přesvědčovat,že nic nevěděli.Ono zbavovat se másla na hlavě není lehké.A propos-ODS má svoje máslo na hlavě také.To abych nebyl osočován,že vidím jen na jednu stranu.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:09:26
Prostě, žijeme tu v pěkných sračkách..........
EU pozastavila dotace 800 mld díky korupční vládě zločinců mafie ods=top=vv , , 23.5.2012 7:07:27
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:14:30
Přečetl jste si vůbec nadpis článku ? Článek o voze,Vy o koze. Nebo to máte v hlavě tak sešrotované,že budete mít stejnou připomínku k článku,kde by se psalo o dojivosti krav ?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:11:09
Trojkolka si myslela, že EU oblbne, tak jako oblbuje nás.........hrozné je že na to všichni šeredně doplatíme..........
Jediný nezmanipulovatelný fakt je,, , 23.5.2012 7:07:20
že soudruh Zvorálek je na stupnici blbosti a demence naprosto bezkonkurenčně vpředu.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:56:07
Zaorálek je před Tebou, nebo za Tebou? Když už to tam tak znáš.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:23:10
Tady u nás si lidé myslí pravý opak,měl by být předsedou ČSSD. Sobotka se za ta léta co byl u všeho dění, lidem zprotivil,Hašek se třese na post předsedy, až je to do očí bijící.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:22:55
Hned za tebou, zupo!
Oblbovač, , 23.5.2012 7:00:43
Kde se zase vzal ten nový vystudovaný oblbovač.manipulátor Jan Wintr?
Zavadil zradil!Prý žádné stávky!Na Václaváku vyřvávaly o stávkách!Včera to řekl.., , 23.5.2012 6:59:18
»Nebojím se říct větu, která možná nebude vnímána dobře,« pokračoval. »Ale jestli rostou preference komunistů, tak i díky tomuhle baráku,« ukázal za sebe na Strakovu akademii.
»A to je potřeba si uvědomit. Přiznám se, že byť jsem proti tomu celý život bojoval, nikdy jsem nebyl v žádné politické straně, nechává mě to v současné době klidným.
Nemám z toho žádnou radost, a říkám to i kolegům, kteří v komunistické straně jsou, nemám z toho žádnou radost, že jejich preference rostou. Ale je to díky politice, která se tady odehrává. Zatímco jiné politické strany jsou namočené kde v čem, oni zatím ne,« neodpustil si Zavadil komentář na adresu KSČ
Čuměl jsem na to, , 23.5.2012 6:52:21
Veselovský měl "stenogram", Zaorálek blábolil a mlžil. Pokud se mýlím, opravte mne.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:03:01
Nemýlíte se.
Proč v neveřejné podobě?, , 23.5.2012 6:48:32
"Vyvolení" budou řšeit pod pokličkou své problémy?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:12:16
Přesně tak! A nám řeknou jenom to, co budou považovat za vhodné. To abyzme (Nečas) se z toho nepos...i. Pravicová média jim v tom pomohou.
Ano, Veselovsky je jednim z nejvyraznejsich zastupcu sluzebne, tendencne manipulujici, "neo-normalizacni" novinarske chatry!, , 23.5.2012 6:40:40
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:13:49
Už druhý večer jsme se divili,co pan Veselovský předvádí.Chce asi někomu dokázat,že on je v UK ten nejlepší.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:48:37
Tuhle kravinu jsi vymyslel sám a nebo to vydaly Haló noviny?
Jestliže Rath vystoupí, pak je to nespravedlnost vůči všem vězňům, kteří tu možnost nemají., , 23.5.2012 6:39:31
Rath po zbavení imunity bude obyčejný kriminálník, kterému bude umožněno vystoupit ve sněmovně.Na druhou stranu by to byl precedes, který by celému světu ukázal, jak zkorumpovaní jsou naši politici a co tu máme za zkorumpovanou hejtmanskou a poslaneckou garnituru. O Česku se pak bude v celém světě negativně dlouho psát a důvěra v naši republiku bude ta tam.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:42:10
Jak můžete napsat takový nesmysl? To co provedl náš president,je horší než co se děje teď. Ten nás " proslavil" v cizině. Rath to je jen slabý odvar,kterého uhnali hlavně kvůli IZIPU.Půl roku sledování a sto policistů mohlo odrovnat půlku sněmovny.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:49:52
Člověče, ty nějak těžko chápeš, Rath chce vystoupit v PS před zbavením imunity!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:46:14
nepotřebují informace. Pro nás zhotovují vybraní "lidé" správné sjetinky.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:40:57
Přesně tak; stejné právo má nyní i Kajínek a Berdych. Dokonce i vrah Aničky, kdyby žil.
Pravicový Veselovský tentokrát upadnul na hubu., , 23.5.2012 6:38:47
Viděl někdy někdo, že by tak rychle , jak požadoval Veselovský, někdo z pravice odstoupil? Neviděl a ani ve snu. Vondra, Bém a další. Odstoupila vláda, když se to provalilo na Vondru?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:42:26
Co se provalilo? On je někdo z pravice vazebně stíhán?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:02:33
Půl roku sto policistů,odposlechy,které prý nejsou přímým důkazem a dají se upravit,ale u někoho jsou dostačující a máte hned důkazy jaké si přejete. Jenom chtít! S jistotou pak i to obvinění.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:37:44
Sprvedlnost pro všechny : S dvouletým podmíněným trestem a pokutou pět milionů korun opouštěl chomutovský okresní soud bývalý chomutovský starosta a senátor ODS Alexandr Novák. Soud ho uznal vinným z přijetí úplatku.
Novák měl v roce 1999 zprostředkovat prodej městských akcií energetických společností za více než 317 milionů korun. Soud prokázal, že za prodej dostal úplatek zhruba 40 milionů korun
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:21:13
Právš že není. A to je ten průšvih. Modrásku.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:40:01
Nikdo vám nebrání si taky udělat nějakou hlásnou tlamu, problém je, že by vám ji nikdo neposlouchal. Kecům Puchejře, Ratha a spol. už věří jen třicetikorunové socky.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:30:13
No, pokud anonyme umíš číst, tak Ti doporučuji odkaz na nové informace http://www.blisty.cz/art/63535.html
Zlodějská klika modrobolševiků 930 000 lichvářských exekucí jen za rok 2011::EXEKUTOR=Lichva + krádež majetků občanů, , 23.5.2012 6:31:46
Řádění exekutorů začalo po obšírné novele exekučního zákona od 1.11.2009,
Topolánková modrá mafie(Nečas v tom pokračuje) schválil zákon bez konzultace s opozicí tak,aby uzákonila lichvu v režii státu.Je to nový způsob jak obrat lidi o obrovské peníze.Dlužník,který dluží v řádu stokoruny může být existenčně zlikvidovaný a přijít třeba i o dům!!!Zákon je naprostou světovou raritou-dlužník nemusí o dluhu vědět a zjistí to až tehdy,když se mu do bytu vloupají exekutoři a zabavují majetek. http://www.epravo.cz/top/prehled-zmen-z-novely-exekucniho-radu-59087.html
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:34:54
Ukonči se ty hovado.
Zaorálek, , 23.5.2012 6:27:41
Zaorálku, nic nenačekáme, v ČSSD nejsou lidi, kteří by nebyli namočni s Rathe a kteří by byli schopni vést kraj.Zbývá vám jedině urban a ten zas nevoní Rathovcům. Dolejšovi vadí Urbanove Toskánsko, ale tunel Rath s miliony pod paží nevadí.Zaorálek si opravdu myslí, že všichni jsou ovce.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:25:44
Urban pomáhá těm, co nosí miliardy v podpaží (obrazně). viz. Toskánsko. Jenom, pro nic za nic dostal pozvánku na projížďku jachtou. No, nebral byste to?
Klaus,Nečas-Česko je připraveno adekvátně přispět na afghánskou armádu, , 23.5.2012 6:27:19
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:39:05
Ale ze svého nakradeno mají dost!!!
odpověď Zavadilovi od komunistů, , 23.5.2012 6:17:16
»Já naopak mám velkou radost, že komunistům preference rostou, a je mi velice líto, že pan Zavadil nepochopil politiku KSČM, jejíž prioritou je sociální program, sociální oblast, která trápí lidi.
Mrzí mě, že místo abychom společně s odbory řešili nezaměstnanost, problémy školství a zdravotnictví, že se ještě najdou takoví lidé, kteří to nepochopili, dokonce i ve vedení odborů. Doufám, že řadoví odboráři chápou, o co nám jde, a že to není o tom, jestli my nebo oni, ale my všichni dohromady,« řekl včera Haló novinám v reakci na Zavadilova slova první místopředseda ÚV KSČM Petr Šimůnek.
Veselovský, , 23.5.2012 6:15:58
Musela jsem přepnout jinam, Veselovský se choval stejně jako ten nejhorší STBák, fuj, zažila jsem to před 30 lety a on je jejich škola !!! A zasloužil by výchovný políček.Škoda, zdál se to být velice šikovný mladý člověk.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:27:42
On totiž cíleně manipuluje a ponižuje !
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:27:23
Je mi líto, já jsem zažil před těmi léty spíše dogmatiky typu Zaorálka. Nevím co je pro národ lepší, zda to jestli učí naše děti, nebo žvaní ve sněmovně. Nejlépe by bylo posadit ho k Rathovi.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:26:50
Ty bys nezasloužil výchovný políček ale pořádnou facku. Redaktor má na provokativní otázky právo. Otázky ze tvé milované doby, kdy redaktoři pokládali pouze politbyrem předem posvěcené otázky už dávno naštěstí minula. Já tu dobu zažil také a jsem rád že je pryč. Mít Televizní noviny složené z potřásání rukama, líbání na letištích a chlubení, kolik mléka vydojil haviř Lumír Sakmar sovětské krávě - šampionce, mne skutečně nikdy nebralo. Jen ať se Zaorálek potí, platíme ho za to z daní víc než dobře. Tak a teď jdi za roh a zfackuj se tam, rudá.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:33:08
Tys asi zažil potřásání rukama, já tu druhou minci. Zase někdo, kdo jen mlátí slámu a cinká zalezlý doma od stolu = Anonym.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:38:44
Aha, další "disidentka". No pokud se k tobě estébáci chovali jako Železný, jsi buď byla jednou z nich a nebo kecáš.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:17:45
Zamysli se, než budeš urážet. Kde máš tu demokracii ? Jaké důsledky vyvodila ODS ? Když s dvouletým podmíněným trestem a pokutou pět milionů korun opouštěl chomutovský okresní soud bývalý chomutovský starosta a senátor ODS Alexandr Novák. Soud ho uznal vinným z přijetí úplatku.
Novák měl v roce 1999 zprostředkovat prodej městských akcií energetických společností za více než 317 milionů korun. Soud prokázal, že za prodej dostal úplatek zhruba 40 milionů korun.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:26:26
Popsala jste to přesně a právě to lidem vadí a nemůžou se s tím vyrovnat.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:41:35
opr. - Veselovský
Podívejte jak smýšlí Kalouskův kamarád Zavadil a co řekl včera !!Hajzlík.., , 23.5.2012 6:15:09
»Nebojím se říct větu, která možná nebude vnímána dobře,« pokračoval. »Ale jestli rostou preference komunistů, tak i díky tomuhle baráku,« ukázal za sebe na Strakovu akademii.
»A to je potřeba si uvědomit. Přiznám se, že byť jsem proti tomu celý život bojoval, nikdy jsem nebyl v žádné politické straně, nechává mě to v současné době klidným. Buď komunisty potřebují k volbě na Hrad, nebo jsou strašákem, aby se nedostali do vlády. Je to pokrytectví, které je potřeba jasně definovat...
Nemám z toho žádnou radost, a říkám to i kolegům, kteří v komunistické straně jsou, nemám z toho žádnou radost, že jejich preference rostou. Ale je to díky politice, která se tady odehrává. Zatímco jiné politické strany jsou namočené kde v čem, oni zatím ne,« neodpustil si Zavadil komentář na adresu KSČM.
* * *
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:21:34
Já je také budu volit, protože jiná volba není, pravice mě zklamala na celé čáře,jejich zlodějiny překročily všechny meze.............
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:18:48
ŽÁDNÝ HAJZLÍK, ŘEKL JENOM PRAVDU, SVINSTVA, KTERÉ TADY PRAVICE PÁCHÁ DVACET LET, JEN NAHRÁVAJÍ HLASY KOMUNISTŮM.PODÍVEJ SE NA www.volebnipreference.cz.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:28:23
Je to hajzl a za tím si stojím!Reje do KSČM!On je socan a sere je,že mají s Rathem problém..proto ani nemá ČSSD ZÁJEM NA PŘEČASNÝCH VOLBÁCH a tím pádem i ta kurva Zavadil!!Jedině komančové,protože ČSSD je připraveno na moravskou KDU nevěstu a to bude v prdelce.
Samozřejmě, že potřebují aby Rathova výpověď , , 23.5.2012 6:09:33
byla neveřejná. Tam se potom otevírá prostor pro spekulace a manipulaci. Hlídací psi demokracie t.j. novináři, budou pomáhat, seč peněženky jejich chlebodárců budou stačit
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:15:48
Ano, máte pravdu, již v uplynulých dnech dokázali, jak je možné manipulovat s fakty. U Rátha( a to se nijak Rátha nezastávám, naopak) prý našli pod podlahou dalších třicet miliónů a přitom to byla lež. Peníze byly u Pancové. Znáný mi to říkal s vykulenýma očima a to proto, že dementaci této zpráva nečetl. A to je skutečná manipulace s občany.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:43:40
Hm, máš holt známého s vykulenýma očima. Tak si ho vyfoť a fotku si pověs na zeď.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:02:53
:-)
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:16:35
Stejný manipulátor je i Pokorný v radiožurnálu!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:10:31
Mám stejný dojem, pravičáky si nikdy tak nevychutnává jako levičáky, smutné, ale ve stát,ě kde pravice ovládá svými nakradenými penězi úplně všechno se nedá nic jiného čekat.
Re: Informace z utajeného jednání mandátového výboru,, , 23.5.2012 5:42:14
Zajímavý rozbor, který stojí za přemýšlení o spravedlnosti.
Informace z utajeného jednání mandátového výboru, , 23.5.2012 5:04:57
http://www.blisty.cz/art/63535.html
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:04:50
Ano stojí za přečtení a je to jen další důkaz, jak má u nás vše pod palcem pravice a spravedlnost je ne ní krátká.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:16:08
Ano ale je to jen do voleb a obdobný přístup pak může očekávat i pravice. Jsem zvědav co bude ve vazbě dělat Nečas , Vondra nebo další z odposlouchávaných.
Fakta-RATHOVO VŠIMNÉ SE VEJDE STOKRÁT (!) DO TOHO DROBILOVA!!!, , 23.5.2012 2:55:20
Fakta - poměr celkových nákladů/všimného je u Rathova Buštěhradu 214/24 milionů, u Drobilovy čističky 8/3 miliardy
Fakta - všimné je u Ratha kolem 11%, u Drobila kolem 27%
Fakta - vyšetřování u Ratha 100 policistů/půl roku odposlechy uznány, u Drobila 0 policistů a odposlechy neuznány
Fakta - Rathova okamžitá rezignace na funkce a členství v ČSSD, Drobilova přetrvávající funkce místopředsedy ODS v pozici vyjednávače za ODS při sestavení koaliční protikorupční vlády
Fakta - novinářská "důslednost" a "vyváženost" těchto kauz je veřejnosti známá - JSTE SMĚŠNÍ!!!!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:07:22
PRAVICE STÁLE DOKOLA PŘEDVÁDÍ ,ŽE PRÁVO A SPRAVEDLNOST NAD NÍ NAMÁ ŠANCI ZVÍTĚZIT.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 5:50:38
A to ještě není nijak prokázané, že Buštěhrad by byl za 250milKč předražený. Teď chce např Vondra opravit Vojenské muzeum pod Vítkovem za cca 450milKč!!! Přitom je to objekt evidentně menší a v relativně dobrém stavu proti Buštěhradu.
A je to , , 23.5.2012 2:13:09
Útvar zvláštních činností se vyznamenal. Barák prošpikovaný odposlechem, ale kolik takových akcí zvládnou. Jaké asi byly náklady akce? Aby to nebylo víc než těch 7 míčů. Kolik by na to bylo třeba lidí, aby mohli sledovat každého jako za dob StB? Policie korupci nevyřeší. Možná to bylo lacinější, když kradli všichni kancelářské potřeby, šroubováky a občas pytel cementu. Lidé potřebují před sebou vidět nějakou perspektivu, aby se začali chovat slušně a tou není upadající EU, ani prázdné řeči o svobodě a demokracii.
Veselovský se musí drsně ptát na nepříjemné otázky, , , 23.5.2012 1:40:38
ale Zaorálek se nedal a oproti posledním Událostem otřepal a Veselovského pěkně setřel...
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 4:22:07
No, Zaorálek mnoho rozumu nepobral, jediná přijatelná a výrazná osobnost v ČSSD je Tejc.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 1:53:31
Ale nesetřel, jenom jak je zvykem u socanů skákal Veselovskému do řeči, byl naštvaný, že se ho někdo ptá na nějakou spoluzodpovědnost (co to asi je, že) a choval se jako hulvát. ZaOrálek si fakt asi myslí, že mu všichni spolknou, že nikdo z jeho spolusoudruhů, a to ani těch ve Středočeském kraji, o jednání Ratha nic nevěděl a snad ho ani nezná?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 4:02:19
Skákaní do řeči bylo oboustranné a více ze strany p.Veselovského,kterému se nelíbilo,že změny nebyly provedené z hodiny na hodinu.Z joho i dřívějších vysoupení je vidno,že to je zarytý obránce pravice,které dáva více prostorů a méně levici,kterou až skoro nenávidí?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 6:08:18
naprostá pravda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 2:04:00
Ale všichni vědí všechno o všech a takhle tady žijeme ... http://www.zvedavec.org/pohledy/2011/10/4630-kdo-krade-nejvic.htm
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 4:17:23
Vždyť máš možnost podat trestní oznámení, tak se snaž a využij svých práv, abys nemusel na Pl psát neustále stejné příspěvky.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:42:39
PITOMEČKU a komupak to trestní oznámení podáš...policii?POMÁHAT..RABOVAT?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:35:35
S tím bych nesouhlasil. Naopak za bolševika - myšleno toho pravého - bys anonyme ani nevěděl, že nějaký průšvih je anebo se stal, protože cenzor by ho prostě do tisku nepustil. Koneckonců, kdybys nevěděl, čím se živil dr. Miroslav Sládek do sametové revoluce, zeptej se, k čemu byl onen slavný úřad kousek od Václaváku.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 4:20:26
Jane, anonym si buď už nic nepamatuje, nebo je příliš mladý a tedy si nemá co pamatovat.
Vážení, docela mě děsí představa, že někdo dokáže, , 23.5.2012 0:09:28
uvažovat o tom, že je-li chycen poslanec z takzvané levice, že by to snad vůči němu mohl být komplot ze strany policie a spol. To je docela pěkně blbá úvaha. Základem všeho by měl být fakt, že policie - a doufejme - už začala konečně stíhat i hlavouny a že se možná i časem dočkáme dalšího - tentokrát třeba i odjinud než z takzvané levice. Navíc - co má Rath společného s levicí? Že z tohoto trička bere výhody poslaneckého a hejtmanského platu? Vždyť Rath je velmi bohatý člověk, navíc s touhou po majetku a po moci, takže pokud takovéhoto člověka považujete za typického představitele levice, nechte se rovnou zavřít do blázince. Většina těch, co mají plná ústa boje za práva chudých či utlačovaných jsou většinou lidé, kteří nouzí nikterak netrpí a to je největší ironie této společnosti. Kdyby zavřeli za katr třebas i protiprávně nějakého bezdomovce, nikdo by se nad tím v této vážené společnosti nepohoršoval, když však zavřou Ratha, který má plnou hubu boje proti současné vládě - byť jinak z této společnosti celkem dobře profituje a ještě - nebýt toho, že se to provalí - si dokáže přihrát i malou domů - už je zle a začnou se někteří tzv. levicoví spravedliví ohánět lidskými právy a ústavou...To není morálka, to je jen ubohé české pokrytectví, které není žije i z mylné představy, že zloději přeci vždy musí mít jen knížku ODS nebo TOP a že kdo je v takzvané levici - třebas i jen z prospěchu nebo na oko - je svatý člověk, který netrpí obyčejnými lidskými chybami či špatnými vlastnostmi. Takovéto představy mě ovšem děsí. Zloděj krade stejně a je mu jedno, zda má knížku ODS nebo ČSSD, to jen zavilí pitomci s takzvaným levicovým přesvědčením v tom hledají nějaké spiknutí, že.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 8:36:15
konstatuji..GENERÁLNÍ pitomec
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:05:56
Už ta první věta. Vy myslíte, že žijeme v demokracii? Naivko!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 5:47:13
mě děsí nejvíc to, že jsme se od let padesátých nikam neposunuli! Že si může kdokoliv dovolit prošpikovat barák štěnicemi, že využívá praktiky které by se nelíbily nikomu z nás. Fízlování, odposlechy a jejich údajné přepisy, z nichž komentátor John ihned vyrobí scénář (on z papíru slyšel přímo šustění bankovek - Z PŘEPISU!!!???)... prostě mediální humbuk, protože se to někomu hodí do krámu. Možná ještě zabásnou nějakou menší rybku z pravice, aby se zdálo, jak měří všem stejně. Nikoliv, miliardové průsery vyšuměly jak pára - další šumí, ale všichni se baví o Rathovi ( proč ne o IZIP, ProMoPro, o hospodaření na ministerstvech,). A to mě děsí nejvíc - ta manipulace veřejným míněním!!!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:13:38
Milý Zdeňku, to máš tak, inteligentní lidé rozdělují některé jedince na Zloděje a Velezloděje a pro méně chápavé či duševně více omezené je třeba zjednodušovat tím, že máme LEVICI a PRAVICI. A pokud někdo někde stále a soustavně slyší, že kradou jen pravičáci, jeho mozek pak není schopen vstřebat to, že by najednou mohl krást i takzvaný levičák, navíc třebas ještě doktor a Rath k tomu.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 2:37:27
Honzo,souhlas.Kdo má možnost,krade.A to z levice i pravice.Jen blb vidí jednobarevně.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:16:58
Oč jednodušší to bylo za soudruha bolševika, kdy existoval Státní úřad pro tisk a informace, který rozhodoval o tom, co se Pepíkovi a Marušce z informací do novin pustí a co ne, aby se třebas Pepík u nedělního oběda nezadusil knedlíkem, kdyby se náhodou dozvěděl a pohoršoval nad tím, že soudruh tajemník OV spolu s vedoucím stavebního podniku šlohli náklaďák s pískem a dopustili se tak rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví...Pokud to vyšetřovali, do novin se to nedostalo a lidé byli v klidu, neměli se nad čím pohoršovat, maximálně nad tím, že Dukla nezískala opět pohár...
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 2:01:06
a ještě k těm mediím:kolik toho řeknou pravdivého v tisku a televiz i ze světa/jen to co je povoleno/a k pobavení která cerebrita se s kým vyspala ,jak se mají VIP osobnosti a kulturní americký brak v TV,který nemá žádnou kulturní úroveň.Pomalovaní anglickými nápisy na oděvech,hlavně že jsme světoví,zaplaveni sekhendy s použitými oděvy ze západu a hlavně že jsme světoví...Nepamatuji se ,že bychom nosili dříve rusky popsaná trika,zněly víc ruské písně než české,taktéž z programy v TV.A je to se vším.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 1:43:56
drobní zloději se najdou vždycky ať se nám to líbí nebo ne.Ale nebyl vytunelovaný a zadlužený celý stát,rozbité zemědělství,průmysl a jiné struktury ,lidé měli na normální život,nebyli jsme zaplaveni nekvalitním cizím zbožím z Číny,cizími potravinami s náhražek a příměsí kdo ví čeho.Celé toto turecké hospodářství ,nekontrolovatelnost všeho spustil a umožnil slavný listopad 89.Kdo se dostal k možnosti parcelování a rozhodování,"hurá ,urvi co urvi "a myslím kdekoliv.Komu by se taky zpovídali?Těm lidem dole z ulice ,kterým se naslibovali zlaté časy do budoucna?A rozdělovalo a tunelovalo se plnými hrstmi.Jen není jasné proč i kdyby na tom bylo něco pravdy Rathem,on přece nezadlužil stát abychom na tom byli jako nyní?Z tohoto se dělá doslova nekonečný mediální skandál i když od začátku nějak divně a rozporuplně předkládaný a právě když se začaly zvedat protesty a preference proti špinavé politice vlády.Ano,předhodíme davu nám nepohodlného,my jsme byli chytřejší a jsme za vodou ale mi veřejnosti ukážeme jak jsme čestní,jako ve rčení:"vlk se nažral a koza zůstala celá".
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:16:20
Jako by nebylli doposud postihováni převážně "levičáci" (Svoboda, Snopková atd.), ačkoli kradou především "pravičáci", vládnoucí delší dobu a mající (všeho) schopnější kádry ...http://jdem.cz/uryj3 --- http://www.zvedavec.org/pohledy/2011/10/4630-kdo-krade-nejvic.htm
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:20:01
Ale nemáš tak ouplně pravdu. Z takzvaných levicových kádrů zatím napevno seděl jen zmíněný Svoboda se Snopkovou, všichni ostatní vyvázli bez trestu, třebas Standa Gross se všem směje a má i knížku ČSSD stále bez poskvrny, Kakaový bob Kraus je taky v klidu a tak by se dalo pokračovat dále...
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 5:48:09
K tomu co píšeš je ale potřeba důrazně připsat, že svobodu se snopkovou zavřela za své vlády sama socdem. To je totiž u nás naprosto nevídaná a ojedinělá záležitost.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:23:58
No a ti ostatní nám vládnou .... http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Den-trestu-za-kauzu-Vondra-Policie-si-prisla-pro-pet-lidi-229010 --- http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/politicka-pavlac/schwarzenberg-uplatek-ne-penize-ale-protisluzba_164830.html --- http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2268-politicky-zivotopis-miroslava-kalouska.aspx
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:33:07
Ano, problémem kterékoli vlády, která se v Čechách objevila a objeví je to, že neumí pomáhat spravedlnosti. To znamená, že na vlastní a spřízněné má jiný metr než na ty ostatní. Pokud jste tu zmínili už i Svobodu, tak ten skončil za katrem nikoli proto, že by sociální demokrati milovali spravedlnost, ale proto, že si s ním vyřídilo účty jiné vnitrostranické křídlo v rámci ČSSD.
Bradáčová nemůže bránit ve výkonu mandátu ani vězni, natož zadrženému, , 23.5.2012 0:08:29
Ústava ČR:
Čl. 25
Mandát poslance nebo senátora zaniká
a) odepřením slibu nebo složením slibu s výhradou,
b) uplynutím volebního období,
c) vzdáním se mandátu,
d) ztrátou volitelnosti,
e) u poslanců rozpuštěním Poslanecké sněmovny,
f) vznikem neslučitelnosti funkcí podle čl. 22.
Čl. 26
Poslanci a senátoři vykonávají svůj mandát osobně v souladu se svým slibem a nejsou přitom vázáni žádnými příkazy. -
http://jdem.cz/uryj3 * http://jdem.cz/useg2
Zaorálek je ostravskej magor, , 23.5.2012 0:05:26
Zaorálek je ostravskej magor, kterej patří k lopatě!!!!!!!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:21:24
K lopatě patříš ty, pitomečku. Pravda je, že Zaorálek je velmi dobrý řečník a dovede rychle reagovat. Že česká televize manipuluje fakty, je jasná zpráva. Pořád mele o třiceti melounech pod podlahou, jakoby to bylo u Ratha v domě, což není žádná pravda a v čt to velmi dobře vědí.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:26:45
Je tam Bakalovo, vadí to i modrákům ... http://virtually.cz/journal/?q=node/2651
Případ Rath je zvláštní od samého počátku, , 22.5.2012 23:56:22
Půl roku stovka kriminalistů špehuje a odposlouchává Ratha a spol,vše má jasné a zdokumentované.Zatknou jej i s úplatkem a přes imunitu zavřou do vazby a dopředu přes media i odsoudí na 12 let natvrdo.Oficiálně bude o jeho vydání ke stihání jednáno ve sněmovně až 5.června.Proč jej tedy do té doby nepustí,když má policie množství nezvratných důkazů a byl by stejně sledován a odposloucháván,tak koho,nebo co by ovlivňoval na svobodě.Proč tedy mají politici imunitu,když se ona týká asi jen opilého poslance,kterého nesmí policie na cestě,při činu zadržet.Zřejmě tady jde o psychické nalomení Ratha vazbou a aby nemohl něco zavařit i dobrým kamarádům,čistým spolustraníkům,kteří jej tak bleskově odepsali.A také určitě za ta léta v politice ví toho dost na modré ptáky a kalousky,zkrátka,nedat mu příležitost k revanši.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:13:39
http://www.youtube.com/watch?v=w1djX4WAAxs *** http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rath-o-konci-izip-necas-a-heger-chystaji-bartuv-gambit_234145.html ---- http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/176019-rath-nejasejme-predcasne-mozna-prijdou-nove-izipy/
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:09:24
aby nemohl zlikvidovat další důkazy, určitě má skrýše po celém kraji a možná i republice. Přemýšlej, Martine, nebolí to. Vy se všichni můžete zbláznit z toho, že je poslanec, člen strany. Kdyby někoho zabil, také byste bojovali za to, aby mohl lítat po světě?
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:21:39
A na Měsíci nějakou skrýš nemá ? To by ho nechali bez dozoru ? Podle přepisu odposlechů se údajně radoval z ušmudlaných 7 mil. jak malý Jarda, takže asi sotva bude zběhlým profesionálem ... To takoví pánové Bém, Janoušek ... Víte, že odposlechy demokracii škodí ? --- http://jkratochvil.blog.idnes.cz/c/253234/Vaclav-Klaus-a-odposlechy-Ma-se-pan-prezident-ceho-bat.html --- http://jdem.cz/uryj3
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:08:27
to tak máte pořád?
Je pravda,, , 22.5.2012 23:55:15
že všichni moderátoři nahrávají jen zlodějské modré.To ať je na kterékoliv TV.
Veselovský je ODSácká, , 22.5.2012 23:53:10
vlezdoprdelka, už několikrát jsem chtěl psát do ČT.Vůbec ho nepovažuju za dobrého novináře. On může moderovat tak maximálně diskuzi puberťáků.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:28:50
Bohužel tentokrát se předvedla i Drtinová a Náhlovský. Hostům prakticky vsouvají odpovědi do úst a když neodpovídají podle scénáře, tak je ani nenechají domluvit. Od těch dvou bych zrovna nečekal, že se k tomuhle propůjčí. Náhlovský, pro toho je škoda slov. Ten byl hlásná trouba ODS vždycky.
Ráth čeká na další spoluvězně=poslance a ministry, , 22.5.2012 23:46:57
Dle Ústavy ČR mohou zasedat poslanci=vězni v jídelně věznice Ruzyně, tak čekání zkraťme! Ráth dostane milost za korunního svědka korupčních zločinů Vlády ČR, Kalousek se ve vazbě oběsí........!
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:17:39
vaše tvrzení je absolutní nesmysl, kdyby rath něco věděl na kalouska, dávna by se pochlubil, ten by to vyřvával, až by mu pěna šla od huby, takže fakta jsou taková, že rath je trubka a na kalouska musí přijít jiný šíbr :-)) a vy se nezastávejte takového blba, stávate se stejným
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 0:32:46
Copak se někdo mediálně lynčovaného zastává ? Ale na výkon mandátu má ústavní právo. +++ http://www.blisty.cz/art/63478.html --- http://paragraphos.pecina.cz/2012/05/skandalni-vyjadreni-usteckeho-soudce.html
Tak už to v Čechách chodí - není na světě člověk ten, který, , 22.5.2012 23:41:48
by se zavděčil lidem všem. A v případě redaktorů to platí dvojnásob. Buď je servilní vůči politikům a pak nemá žádné posluchače anebo je s politiky sice na kordy, ale lidi aspoň ocení fakt, že má snad dokonce i vlastní názor, což se v této zemi ne vždy odpouští.
Re:Zaorálek se rozčiloval v ČT na Veselovského. Prý manipuluje fakta, , 23.5.2012 7:45:15
Paní Jiřino,kdyby měl Veselovský svůj názor,tak už je dávno z místa moderátora vyhozený.Snaží se jen o něco,co mu šéfové tolerují.

