8.2.2011 16:09 - Půjde šéf Lékařského odborového klubu Martin Engel do kriminálu? Pražský advokát Kolja Kubíček si myslí, že by měl. Podal proto na Engela trestní oznámení, ve kterém ho viní z trestného činu vydírání. Informaci přinesl server iDNES.cz. ParlamentnímiListy.cz oslovený advokát ale tvrdí: "O trestný čin nejde."
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
několik slov ale nejen lékařích, , 13.2.2011 23:38:11
- lidí, kteří hrubě a sprostě sem píší je mi líto, ale asi se nedá nic dělat, není jim to dáno od Boha nebo od přírody
- k věci:
" Ryba smrdí od hlavy ". President, předseda vlády a mini-
stři, poslanci i místní funkcionáři mají činnost v zemi ří- dit a ne "vládnout" - tedy jako suverénní páni ve svůj pro-
spěch. Jejich činnost a stav této země je obrazem toho,že
neumějí řídit tuto společnost, a když k tomu navíc přidáme,
že i na nejvyšších místech se přímo nebo nepřímo doslova krade (a teď už i to, co si stát teprve půjčuje !)nelze se divit tomu v jakém srabu stát je.
- k lékařům:
Velmi si vážím některých lékařů, ale je to přesně tak, jak teď píši: některých.
Před 50 ti léty jsem prosil Prof. Navrátila o pomoc léčit mého otce po těžkém úrazu. Prof. Navrátil byl nejenom
skvělý lékař, ale i člověk. Není co dodat.
Před 25 lety mě jiný lékař (snad ještě žije) zachránil nohu před amputací a další mě vyléčili tak, že není nic poznat.
Před 8 lety mě další lékaři (také žijí) zachránili život operací srdce. Jsem jim vděčný za tyto roky života.
Jsem přesvědče, že žádný z nich by se nepřipojil k akci
"odcházíme". Všichni ctili svou lékařskou přísahu.
Ani je nenapadlo, že by neošetřili toho kdo to potřebuje,
a už vůbec ne , že by vyhrožovali, že někoho neošetří, do-
konce rodičky, nemluvňata nebo starce.
A co Vy teď "páni" doktoři? A co když nakonec půjde i o Vaše
děti. Co když půjde o Vašeho otce nebo matku, kteří Vás dr-
želi na studiích, kteří ve strachu, abyste se dostali na toto místo v nemocnici radši dávali "sponzorské" dary Vašemu budoucímu oddělení? Vystudovali jste za peníze tohoto státu, těchto lidí a teˇjim vyhrožujete, že je ne-
cháte bez pomoci třeba i zemřít?
Nemáte svůj rozum, že se necháváte vést lidmi, kteří přitom určitě myslí především na sebe? Přece hlavní zvýšení příjmů mají mít oni. Jim na prvním místě nejde o zlepšení zdravotnictví. Oni v případě dalších privatizací (tunelů)
budou především podnikatelé a ne lékaři. Spočtěte si také
kolik peněz by bylo pro opravdové lékaře, kdyby ti Vaši různí manažeři, ředitelé a funkcionáři brali jen takový
plat jaký si zaslouží, třeba i dvojnásobek průměrného pla-
tu, a ne téměř milon korun měsíčně (viz. rozhovor s ředite-lem VZP v televizi), a to znamená, že Vaše vyhrožování de-
seti milionůn občanů republiky nejde správným směrem, ne-
hledě také na to,že 3800 lékařů je sice hodně, ale nakonec
by se řešení muselo najít i bez nich. Bohužel k podobnému
"hospodaření" a požadavkům dochází i v jiných resortech, ale
teď mluvíme o lékařích. Také musím dále říct, že výpověď dá-
vá každý sám za sebe. Draze platit nějaké kanceláři za na-
psání jedné věty je nerozum a podobně vyhazovat miliony za
organizování kampaně, když říkáte jak málo máte peněz. Nakonec je také pravda, že žádný předseda nebo president klubu Vám při práci v nemocnici, ani případně jako pacieto-
vi, když si zlomíte nohu nebo dostanete infarkt nepomůže. (Možná organizuje nějakou další "akci".)
Ano, je pravda, že situaci ve zdravotnictví je potřeba řešit a zlepšit. V tom máte pravdu a v tomto směru s Vámi
i já souhlasím. Ale " ryba smrdí od hlavy ". Ale je potřeba
donutit vládu a parlament, aby nevládli, ale řídili společnost. Obrátit se proti občanům, proti dětem nebo proti důchodcům (kteří za celoživotní práci, a často stejně
důležitou a těžkou nebo i těžší jako máte Vy teď , mají
v tom lepším případě důchod asi 10 tisíc korun )je řekl bych
přímo proti lidskosti. Je potřeba vyměnit ty ředitele a ma-
nažery, kteří neumějí práci řídit, dát jim jen takovou práci, na kterou stačí a plat úměrný jejich práci.
Jsem už docela starý člověk. Všelicos jsem tedy už viděl a zažil. Ale tato "akce" a tento způsob jednání a řízení čin-
nosti Vašimi organizátory věci zdravotnictví moc nepomůže.
Však také vidíte, že jen hrstka prominentů, kteří umějí psát
(do novin) je málo, a podporu velké části pacientů - normál-
ních pracujících, když chcete jako hlavní věc řešit jen svo-
je platy , zatím nemáte.
Engel ve službách mafie ODS!, , 9.2.2011 22:23:27
Drzý a velmi nesympatický Engel jedná jako rodilý ódésák!
Nedělá dobré jméno felčarům, a to se jim vymstí!
Objektivně vzato, na počátku všeho byl a je Václav Klaus a
kuponprivatizace, což nebylo nic jinného než prachsprosté
rozkradení majetku pod dohledem ÚV KSČ.
Re:Engel ve službách mafie ODS!, , 9.2.2011 22:40:58
vorle ne blbni přečti si na internetu na stránkách uřadu práce, tam hledají lekaře sami němci a hledají i sestry.
pan advokát, , 9.2.2011 19:58:10
Bohužel poruchu má hlavně pan advokát Kolja Kubíček, a to přímo ve své hlavě. Hlavně by se měl zamyslet sám nad sebou, ale to zřejě nehrozí...
Re:pan advokát, , 9.2.2011 21:43:08
pan nikolaj pravděpodobně sovětský študent práv,asi hodně požil vodečky a nebo byl momentálně retardovaný,advokát pražského vexlproletariatu/chátra 77/a galerky, by se mněl k lékařům chovat slušně,stejně jako rychlostudent práv malej benda
MUDr. Michal Krčmář: "D-O nemá podporu pouze u hlupáků, , 9.2.2011 16:24:23
-to je ovšem bohužel 80% naší populace.
ad JV: Pokud něco snižuje podporu akce D-O, tak je to vzájemné napadání. A čistě pro forma: podepsal jsem souhlas s D-O a podal výpověď z DPČ. A pokud máte pocit,... že šibenice není pro mafiány typu Šnajdra, Hegera adekvátní, tak je to Váš názor, ale vůbec nevíte, proti komu hrajeme."
tolik citace tohoto nadčlověka z facebooku akce D-O
ZavřeteMengeleho, , 9.2.2011 12:29:08
Nechápu proč se vedou stále plané řeči.Skuste se někdo postavit dáno od 7-8hod a 16-hod před nemocnici hned uvidíte jak páni doktoři spěchají do zaměstnání.Kdo někdy ležel v nemocnici zná situaci. po 16hod. vydíte jenom sestřičky jak kmitají po odděleních.Páni d jsou možná neviditelní.Samozřejmě to není pravidlo.Hamižnost je hrozná věc.Neznám chudého doktora. Ostuda je že lékařští bosové nepřejí začinajicím lékařum. Co jeto za logyku kdo má málo dostane méně viz rozhodnutí 5000-12000kč Staré pořekadlo říká čert se.. na jednu hromadu. Zavřete Mengeleho a všechny jeho soukmenovce. Rozeštvávají národ
Re:ZavřeteMengeleho, , 9.2.2011 20:01:05
Možná je to tím, že vy vydíte s "y" a ostatní prostě vidí...Takže asi vidíme svět trochu jinak...
Názor, , 9.2.2011 11:59:41
Dobrý den,
chtěl bych jenom panu Kubíčkovi říci, že bych mu přál vzdělání lékaře a aby bral takovou mzdu jako berou oni nyní.Bohužel je to nesplnitelné, protože vystudovat lékařskou fakultu je dopřáno pouze vyvoleným, tedy lidem opravdu chytrým.
Každý z těch lékařů, které by rád kriminalizoval, si více než on zasloužil takové odměny, které bere pan Kubíček,
a tarifi za právní úkony jsou nemravné. Oni se mají dívat na to jak mnoho lidí v tomto státě rozkrádá a žije si nad poměry? Lékaři to trpěli dost dlouho a konečně i když jsou intelektuálně na výši si to nenechávají líbit. Manažerů a různých ředitelů se sežene statisíce a jsou lehce nahraditelní, ale tady je vidět, že jsou lidé, kteří hned tak nahraditelní nejsou. Měl jsem a mám rád vzdělané lidi, ale skutečně vzdělané, kteří o tom nemusí přesvědčovat titulem, ale u kterých je to zjevné a proto přeji lékařům, aby dosáhli svého.
komentář, , 9.2.2011 10:58:02
Kdyby všichni vysocí politici dali půlku svých platů doktorům,nebylo by co řešit.Pro mě je důležitější lékař, než nějací kravat´áci,kteří jenom melou amelou a nic z toho. Ty jejich slavné reformy nikam nevedou.Proč musí mít politici více peněz, než doktor který je užitečnější. At´si prohoděj platy a bude klid.
Re:komentář, , 9.2.2011 11:43:27
Neblbněte, za tu žebračenku co berou poslanci přeci nebudou lékaři léčit. Pokud nebudou brát jako prezident tak nehnou prstíkem.
Útoky na lékaře, , 9.2.2011 10:24:39
Útoky vlády na lékaře v neprivatizovaných sdravotních zařízeních,podporované sdělovacími prostřadky a tuneldědkem na Hradě, mají za cíl privatizovat-rozkrást co ještě nebylo rozkradeno.Obyčejní občané na tuto propagandu opět i po špatných zkušenostech 'skáčou jako slepice na sopel'a přidávají se k těmto útokům. Jsou asi nepoučitelní.Nepředstavoval jsem si, že manipulace je tak jednoduchá. Lékařům držím palce.Lidé vzbuďte se!!!
Re:Útoky na lékaře, , 9.2.2011 11:42:04
A o to právě panu Kubkovi a Mengelemu jde ,ještě to neřekli nahlas ale to je ten důvod proč se nechtějí dohodnout. A debilní lékaři jim na to zase skočili jako na kuponovku toho na Bahamách.
Už i dement se zapojuje do štvaní proti lékařům, , 9.2.2011 9:48:41
Vždyť všichni víme, že Ilja je dementní a nesvéprávný člověk, jak může takové hovado dávat návrhy proti lidem, kteří chtějí pořádek. Proč nepodá trestní oznámení na největšího zločince mei politiky - Václava Klause, který stojí za vším marasmen u nás.
Ty jsi BLB na ENTOU a ne dalkal!, , 9.2.2011 8:12:50
Tady je vidět jak jsou ubozí Klausovi fanatici!
Pandůh s námi I s kostelníkem!, , 9.2.2011 8:16:05
Ty si běž vybírat do pokladničky na svého boha Klause, bude to potřebovat!
Re:Kolja Kubíček, , 11.2.2011 20:17:27
nikolaj nikolájevič kubíček,čau koljo už nechlastej, tohle jsi mohl plácat doma v rasíí za bátuški jelcina ten také, chlastal za cska moskva první lihovou.
Tak to jsem se zmýlil, , 9.2.2011 2:09:39
Vždycky jsem si myslel, že byl Kolja v blázinci neprávek. Teď vidím, že tam byl právem.
Je čas zamést Engelův chlív, zavolat limonádového Joe a s ním zákon, , 9.2.2011 1:12:01
Tedy, když minule mé "právně" - amatérské cancáty o aktivitách pana Michálka Svatého svými slovy - a přesto takřka ve všech bodech - podpořily závěry pana doktora Sokola, byl jsem jako zajíc; konečně letí, když usilovně mával ušima a dlouho nic, najednou se může rohlížet po lučinách dolinách zvejšky a přitom netuší, jaký dravec mu sedí na hřbetě. Jak si mám připadat nyní, když stejný amatérsko-právní závěr, vyjádřený před chvílí pod relevantními články, jak se dozvídám až teď, podepřel pan doktor Kubíček. Asi opět jako na lovu, o kterém jsme s jmenovcem pana doktora v lavici prokecali celé vyučovací hodiny - v čemž vězel zdroj nejčastějších bannů. Tak "ať pořád dobře berou" :-)
Re:Je čas zamést Engelův chlív, zavolat limonádového Joe a s ním zákon, , 9.2.2011 21:46:48
Jsem opravdu rád, Ty právní laiku, že Tě pan doktor K. K. podepřel. On Tě podepřel asi tak, jako tvrdé lejno v konečníku podpírá ztopořený pyj.
Lékaři a právníci, , 9.2.2011 1:07:28
Lékařů v nemocnicích si vážím více než soudců a advokátů. Těm uberte a přidejte doktorům, kteří mají mnohem větší zodpovědnost. Rozhodně je každý z nás potřebuje více. Navíc je právní systém v ČR prohnilý a vymoci právo je mnohdy nadlidský výkon
Neděkujte a táhněte, ale potichu - už vás bylo dost, , 9.2.2011 1:01:30
Souhlasím s dopisem doktora niže, ano, lékaři, v čele s Vole-manem a Engelem se chovají jako hyeny. To, že chtějí stále více a více a pouze pro sebe, je nad slunce jasné. Páni lékaři, co si o sobě myslíte?! To jste všichni tak pracovití a neomylní? Proč nejste rádi, že Vám přesčasy (většinou noční leháro) proplácí, jakožto jediné sortě lidí? To vám nevadí, že policisté dělají zadarmo, na ulici, ve stressu, denně nasazují své vlastní životy - vše za něco málo než-li 10 tis?! To nevidíte hasiče, kteří jsou na tom podobně? Nevidíte, jste ve svých požadavcích sprostí, agresivní a veřejnost vás právem odsuzuje. Nevěřím tomu, že vás v cizině přijmou s otevřenou náručí. Neumíte jazyk, neumíte se slušně chovat, jste nadřazení a povýšení. Přál bych vám to, aby vám vaše akce nevyšla, aby byli organizátoři potrestáni, protože evidentně stresujete občany, a to vše kvůli jedinému - prachům! Neděkujte, už vás bylo dost, a táhněte, ale už potichu. Řevu a hysterie kolem vás již bylo dost. Jste nahraditelní! Rád vás uvidím stát ve frontě na pracáku - to se pacienti zaradují a já s nimi! Být ve vedení nemocnice, zkrátil bych vaši výpovědní lhůtu tak, abyste zmizeli co nejdříve, připlazíte se po kolenou!
Re:Neděkujte a táhněte, ale potichu - už vás bylo dost, , 10.2.2011 15:14:20
jak dlouho se studuje na hasiče?
Re:Neděkujte a táhněte, ale potichu - už vás bylo dost, , 9.2.2011 9:34:48
pacientovi se to mluví když má smlouvu s hrobníkem
Re:Neděkujte a táhněte, ale potichu - už vás bylo dost, , 9.2.2011 7:58:52
být pacientem, tak podpořím lékaře! Vás chci vidět, jak se budete plazit ke Klausovi, aby vám pomohl. Asi vám nikdo neřekl, že není doktor, co? Není pacient jako pacient.
Re:Neděkujte a táhněte, ale potichu - už vás bylo dost, , 9.2.2011 11:48:01
Každý, kdo žije v okresním městečku a je odkázán na okresní nemocnici přesně zná, kdo je jaký lékař v nemocnici, od kterého se nechá operovat a od kterého si nenechá ani zavázat poškrábanou ruku. Je zajímavé, že ti dobří výpovědi nepodali ale Cvachové všichni.
Kolja asi vystudoval v Plzni...., , 9.2.2011 1:01:00
"Advokát" Kubíček vykřikuje, že by měl jít Engel do kriminálu a na druhé straně tvrdí, že o trestný čin nejde !
Poslouchej Kubíčku ty "hovězí hlavo !" Jak můžou zavřít někoho, když neudělal trestný čin !?!?!?! Nejsem právník,ale
podle jakého § by ho asi soudili ? To by si nedovolili ani
komanči před r.89 !! "Nevystudoval" si práva náhodou v Plzni? Ty si asi takový advokát, jako já nadzvukový pilot!!
Re:Lékaři bojujte a nevzdávejte své oprávněné požadavky, jsme s váma!!, , 9.2.2011 22:24:33
jsem sice pacient,ale plně podporuji lekaře v jejich požadavcích,poslanci a právníci jsou brutálně přepláceni,tak lékaři ale i ostatní profese jsou na platech ožebračováni,kdyby všechny poslance poslali na rok do valdic do tepláků, žádná škoda ale bez lékařů by to nešlo, globální tuneltáta je proti eu,ale nabídněte mu dělat prezidenta eu a skočí po nabídce jako slepice po flusu.
Re:Lékaři bojujte a nevzdávejte své oprávněné požadavky, jsme s váma!!, , 9.2.2011 10:31:41
Souhlasím s lékaři!!! Někteří lidé jsou prostě nepoučitelní a jednoduše podléhají manipulaci ze strany lumpů a darebáků.
Re:Lékaři bojujte a nevzdávejte své oprávněné požadavky, jsme s váma!!, , 9.2.2011 6:54:40
s pany doktory jsou všichni pacienti,když odejdou budeme tu sami, hurá hurá
vděčni pacienti lečebna bohnice uzavřené oddělení anonym
Re:Lékaři bojujte a nevzdávejte své oprávněné požadavky, jsme s váma!!, , 9.2.2011 5:13:38
Vaše věrná krematoria a pohřební ústavy.
Neekceptovatelné vydírání , , 9.2.2011 0:48:06
Jednání lékařů chápu jako neetické, kdy si skutečně berou jako rukojmí své pacienty. Požadují stále více a více, a podle jejich jednání, kdy odmítli i plzeňšťí lékaři nabídku ke zvýšení platů až o 12 tis (pro mnohé je to více než-li měsíční příjem domácnosti!) a forma jejich kampaně je v rozporu s jejich posláním. Záměrně vše eskalují a jde jim pouze o vlastní profit! Je to nemorální a nezodpovědné jednání, kdy je za toto odsuzuje i veřejnost. Není totiž chudého lékaře.
Věc takto posuzuji i proto, že lékařům se na platech neškrtalo, přesto se snaží ze situace vytěžit pro sebe co nejvíce. Jejich námitka na přepracovanost a únavu, je jaksi mimo mísu, protože nevidím rozdíl mezi přepracovaným lékařem a přepracovaným policistou, ev. hasičem, kteří pracují v rizikovém a daleko horším prostředí. Lékaři sice léči,ale do míst, odkud lidé utíkají, přibíhají hasiči a policisté, kteří narozdíl od lékařů nasazují za občany své vlastní životy - t.j. to, co mají lékaři chráněné. Pokud se ustoupí lékařům, zásadně nesouhlasím s tím, že policistům a hasičům byly sníženy platy více jak o 3 tisíce, někde i rizikový příplatek a podstatně se zhoršily pracovní podmínky! Navíc jakožto jediní, pracují 150 hod. zcela zdarma, so, ne, sv. navíc bez příplatků .... proč je takový rozdíl mezi modrou či oranžovou uniformou a bílým pláště?! Nedělejte z lékařů bohy! Ano potřebujeme je, ale potřebujeme i ostatní profese, se kterými vláda zachází jako s nepotřebným odpadem. Takže, asi tak ....
Jak dlouho se studuje na policajta? Jak dlouho na hasiče\,, , 14.2.2011 0:00:01
Uvědomuješ si , omezenče, kolik hodin studia a práce , nervů a odřikání stojí lékaře než vystuduje Studiem vlastně dává v šanc své mládí. Do 25 až26 studuje, na fakultě a po studiích musí při práci studavat další léta na atestaci. A Co když jde o dívku, kde je možnost rodiny. A co do rizik? Lékař je ohrožován denně, musí se denně stýkat s infekcemi, je stále ohrožen soudy při sebemenší chybě!! Co policajt, nebo hasič? A co právníci? Ti nejsou ohrožováni ničím . Udělají špatný rozsudek, vyšší soud jim to vrátí, jde to k dalším soudům a nikomu se nic nestane a při tom počátešní plat soudce je 6O tisíc a doktora I8!! A advokáti berou 5OOč za čtvrt hodiny. Holiči za 8 min 6O Kč , ti jsou asi také ohroženi ? / 5Ox 6=300 za hod. 300x8=2400 za den za měsíc je to2400x20=48 OOOKč a to ti nevadí?! Bohužel komu ,jako tobě ,není shůry dáno ten v apatice ani s doplatkem nekoupí.
Re:Neekceptovatelné vydírání , , 9.2.2011 8:01:14
no, to by odbory policajtů, hasičů a j. nesměly spát, ale se přidat. V jednotě je síla!
Re:Neekceptovatelné vydírání , , 9.2.2011 7:26:09
Hlavně je nedůstojné jejich inteligenci a vzdělání. Zvolená forma těžce znevážila důstojnost lélařského stavu. Doktoři měli tento styl zarazit v momentě, když vyjela sanitkapohřebák s nápisem : Náš odchod Vaše smrt. Tam je začátek poklesu sympatií veřejnosti. Když i ti, kteří pochopili český význam, sympatie veřejnosti začaly strmě klesat.
Re:Neekceptovatelné vydírání , , 9.2.2011 11:53:12
Madam, není správné plést dohromady vzdělání a inteligenci. Vy jste ještě nikdy nepotkala vzdělaného pitomce? Pokud ne, tak Vám gratuluji!
Odboráře Engela není nutné hned zavírat. , , 8.2.2011 23:49:56
Stačí jej preventivně izolovat, nejlépe v psychiatrické léčebně v Praze-Bohnicích s občasným skotským střikem...
Re:Odboráře Engela není nutné hned zavírat. , , 9.2.2011 20:09:07
V Psychiatrické léčebně velmi rádi přijmeme úplně jiné lidi. Dr. Engel tam indikován není, ale vidím celou řadu osob v současné době nebezpečných celé zemi...
Re:Odboráře Engela není nutné hned zavírat. , , 9.2.2011 9:33:12
kARLE VON.... KOUKÁM ŽE UŽ TI V TOM BLÁZINCI DRŽÍ MÍSTO
Dopis doktorovi., , 8.2.2011 23:46:10
Milý pane doktore.
Nezlobte se, že Vás obtěžuji, vím, že toho máte dost, že balíte, že odcházíte. Ale ještě než odjedete do toho západního Německa, chtěl bych se Vás na něco zeptat.
Na začátek bych se asi měl představit, protože mě možná neznáte. Takže - také jsem jako Vy vystudoval vysokou školu za peníze našich spoluobčanů, daňových poplatníků. Sice jsem studoval jen 5 let, ne tak dlouho jako Vy, ale nebylo to rozhodně nic jednoduchého a byl jsem rád, že jsem v roce 2000 tu státní zkoušku z ekonomie, účetnictví a informačních systémů a technologií udělal. Hned po škole jsem jako Vy nastoupil do zaměstnání - normálně, do soukromého sektoru, k poradenské firmě v oblasti daní a účetnictví. Úplně Vás chápu, pane doktore, ty nástupní platy jsou fakt dost nízké. Já například bral první 3 měsíce 10.000 Kč, pak mi rok dávali 17.000 Kč a v roce 2002 jsem bral už 19.000 Kč. V současné době pracuji u softwarové firmy a mám po 10 letech praxe 24.000 Kč, splácím hypotéku, auto a tak. Takže pane doktore chápu, jak to máte těžké. Já jsem si třeba zařídil i živnostenský list a zkouším si přivydělávat.
Vím, pane doktore, že se musíte neustále vzdělávat a dělat ty různé zkoušky. To musí být určitě dost náročné - já taky kvůli ekonomii a počítačům musím neustále studovat a zdokonalovat se, protože když mi ujede vlak, nebudu nikomu nic platný - a zákony se pořád mění a vývoj jde pořád kupředu. Je to holt neustálé vzdělávání, viďte pane doktore? Dokonce jsem si udělal certifikát na US GAAP (vedení účetnictví podle amerických standardů) a stal ze mě také certifikovaný mzdový profesionál. Bohužel se mi to na mzdě moc neprojevilo, ale určitě se to bude do budoucna hodit. To jsem slyšel, pane doktore, že máte Vy lepší, že Vám po těch Vašich zkouškách peníze přidávají. Tak aspoň v něčem se máte líp.
A také jsem někde četl, že Vám alespoň proplácí přesčasy. Tak to máte fajn. U nás v soukromé sféře se na přesčasy moc nehraje. Sice mám oficiálně 8 hodin denně pracovat, ale obvykle je to 9 až 10 hodin. Jednou jsem byl v práci dokonce 26 hodin v kuse - ale proplaceno jsem, pane doktore, nic navíc neměl. Tak to máte fakt pěkné, že Vám ty přesčasy proplácí.
Vím, máte zodpovědnost za zdraví lidí. To je zajisté dost náročné, pracovat s takovým vědomím a pod takovým tlakem. Úplně Vás chápu, pane doktore. Já zase pracuji často s databázemi klientů, kde mají uložena data za celou firmu a roky zpětně a když bych jim je nějak poškodil, mohou tu firmu i zavřít. Desítky lidí přijdou o práci. Skutečně mi někdy není moc lehko, když si uvědomím, kolik osudů lidí mám ve svých rukách.
A ještě jsem slyšel, už nevím kde, že k Vám zákazníci chodí úplně sami, z vlastní vůle. Tak to máte moc a moc pěkné, pane doktore. To my, když si zákazníka neseženeme sami, zákazníka nemáme. To buďte rád, že to takto máte. Prý dokonce některé zájemce i musíte odmítat! Tak to bych také chtěl zažít. Ale nezávidím Vám - vím, že jste šikovný, jinak by k Vám určitě tolik lidí nechodilo. A prý Vám i vždycky každý zákazník platí! Tak to máte také moc fajn. To u nás se stává, že nám klient často nezaplatí za naše služby a my to z nich musíme potom horko těžko dobývat a ne vždy se nám to podaří. Tak aspoň v tomhle to máte klidnější, buďte rád. A dokonce se prý s kolegy mezi sebou zákazníky posíláte, aby každý na něm něco utržil. To bohužel u nás moc nefunguje. Konkurence nám zákazníky spíš bere. Ale třeba se to časem zlepší.
Ale abych se dostal k tomu, proč Vám píši. Slyšel jsem, že jste si s kolegy domluvili takovou zajímavou akci, že když Vám nepřidají třikrát tolik co máte, že odejdete. Tak to se mi líbí, to máte kuráž. Já si právě řekl, že když jsme na tom podobně - oba máme vysokou školu, oba se musíme pořád vzdělávat, oba máme v rukou osudy lidí a máme i podobný příjem (teda až na ty přesčasy), tak že to také zkusím. A šel jsem za zaměstnavatelem. Ale také jsem nepochodil, jako Vy. Nejdřív se mi smál a pak mě poslal víte kam. Třeba do Německa.
No a proto Vám píši. Slyšel jsem, že Vy právě do toho Německa máte namířeno. Nezlobte se, ale mohl byste mi dát kontakt na toho, kdo Vám to dohodil? Německy umím asi jako Vy, takže by mi to také mohlo dopadnout. A máte tam kde bydlet? Jedete i s manželkou? Už má také práci? Co děti, berete je s sebou? To německé školství bude určitě lepší než naše, viďte?
Takže ještě jednou mockrát děkuji, pane doktore, za Váš čas a když mi pošlete nějaký ten kontakt, budu moc rád.
S přátelským pozdravem kolega Inženýr.
Rostislav Klusák
Re:Dopis doktorovi., , 9.2.2011 8:09:59
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Pane inženýre!
Chci vám odovědět a už vznikl prvý problém v oslovení . Nemohu použít oslovení „kolego“
protože nejsem vaším kolegou profesí ani duchem.
Jsem lékař důchodce který pracoval v této zemi a delší čas v anglofonní oblasti. Stážoval
v Rakousku a Německu.
Začátky lékařské kariery jsou těžké a nevalně placené ve všech oblastech . Ale stav kdy specialista s nejvyšší kvalifikací v postavení primaře má tabulkový plat 24 000 tedy průměrbý plat v tomto státě je ponižující. Odpracuje li dalších 180 hodin přesčasů v nočních službách
je to plat který je udáván v TV a budí závist a udivuje veřejnost co vlastně chtějí.
Je totiž zásadní rozdíl mezi soukromým lékařem a lékařem pracujícím u lůžka v nemocnici.
Výpověď podávají pouze ti nemocniční.
Zájem v zahraničí je pouze o tyto specialisty.Ne proto že by němečtí lékaři emigrovali do bohatších zemí , ale proto že je potřeba zajistit noční služby.kvalifikovanými spcialisty.
Civilisovaný svět takové množství přesčasů nepřipouští a je to nelidské prolékaře a není to správné pro bezpečnost pacienta .
Možná že odpovědnost chiruga a anestesiologa mi dovolíte srovnat s odpovědností řidiče autobusu či trucku kteří mají svůj kotouček a přestávky.. Neviděl jsem trestně odpovědného politika či ekonoma před soudem snad vyjma proto že něco ukradl či zproneveřil.
Říkáte že by měli zaplatit náklady na vzdělání. I to už tady bylo. Lékaři kteří zůstali nelegálně v cizině museli zaplatit určitou sumu chtěli li navštívit své příbuzné doma .
Dnes každý 3 absolvent lékařské fakulty nenastupuje do oboru .Asi 300 lékařů ročně
odchází do zahraničí. /(Fakulty jich produkují ročně 700 )Máme i politiky -vystudované lékaře jako je MUDr Langer či Mudr Bohm Mudr Sobotka .Nevím jak vyřešíte i zde úhradu jejich studia .Budou hradit svá studia i ti absolventi universit a oborů kteří místa pro svou kvalifikaci vůbec nenašli.?
Namítáte že neznají jazyk. Byli li schopni absolvovat medicinu zvládnutí a atestace kde zkouška jazyka je jejich součástí není to prolém který všichni zvládnou.
Je zde prob lém který necítíte. Tito lidé se v této zemi narodili mají zde kořeny a nechtějí žít v jiné zemi. Bojují souboj s hrdostí s nízkou mzdou přetížením prací a ponižováním kterému jsou zde vystaveni.
Myslím tím urážlivá prohlášení o vydírání a braní pacientů jako rukojmích o tom ať doktůrci táhnou a ještě horších i z úst nejvyšších představitelů státu.
Ti dobří odejdou a za pár let se zařadí do společností kde budou mít své nejen finančně ale i společensky oceněné postavení , do společnosti kde solidnost poctivost je základem a která nestojí na korupci ,rozkrádání a zákony chráněných podvodech .Rádi si poslechnou večer se smutkem Dvořáka .a budou vzpomínat na zem odkud přišli.,každý s jinými pocity.
Do zdravotnictví jde ročně 280mld Kč Na splnení poždavku lékařů je potřeba 3mld to je
1% Domnívám se že korupce ve zdravotnictví dosahuje více 10 násobek této honoty. Tudíž
jde o něco je pro mne nepochopitelné .Jedinou logiku mi dává že jde o snahu po likvidaci menších nemocnic a zůžení lůžkové péče.
Lékaři nevydírají stát, ale stát je vydíral 20 let. Nyní se vzbouřili – je to rebelie a
a možná že .budete-li přemýšlet , ji začnete chápat. .
omlouvá se za váš čas jeden starý lékař
Re:Dopis doktorovi., , 10.2.2011 13:12:03
Napsal jste to dobře pane doktore.Ale je možná dobře že jste v důchodu.Četl jsem pozorně Váš příspěvek ale když se opakoval stále dokola,tak jsem si představil jak by ve stejném duchu probíhala operace.Hrozná představa.(třeba to bylo naschvál,třeba to je síla zvyku jako při vyplňování platby za pacoše na VZP )Podle mne se doktoři NIKDY neměli špatně.Tím chci říct že jakákoli profese je potřebná a nenahraditelná.V našem státě se mají dobře tuneláři,korupčníci,zloději a kurvy.Teda zatím.A dokud se tato skutečnost nestane minulostí tak tu bude čím dál tím hůř.
Re:Dopis doktorovi., , 9.2.2011 12:26:43
Pane doktore, už jste si zde na diskuzi přečetl dost, dosti pravdy je na tom, co sám píšete, ale já musím dodat, že asi podceňujete ty slušné pacienty. Ti totiž mohou hodnotit, jak to v těch nemocnicích chodí ve dne i v noci, drtivá většina to prostředí zná z vlastní zkušenosti. A není ani zdaleka vše tak, jak se mnozí exponentisvých požadavků snaží namluvit veřejnosti. Každý se nedívá na Adamcovy seriály, aby byl v tom správném obraze. Kdo má zkušenost, ten ji použije. Já tvrdím, že lékařské povolání je jako každé jiné, trochu náročnější, ale vše je o rutině. A o chuti se vylepšovat. Jsem pro spravedlivé odměňování nejen lékařů. Nevím, jestli máte vůbec zkušenosti s tím, jak hanebně jsou někteří lidé, obvykle ženy odměnováni za doslova dřinu, hodin nepočítaně. Dle mého, je to hanba lidské-vyspělé civilizace. Znám takové, které pracují denně 12hod.i více, aby uživily své děti a mnohdy nemají ani peníze na tramvaj a tak chodí kilometry do práce pěšky! No a potom když vidím a slyším, jak honorace a vyvolení mají stále málo a nikdy dost mít nebudou, je mi ze všeho mizerně a chuť do života moc není. Jsem asi ve Vašem věku, zkušeností mám habaděj a mohu posuzovat, kdo se snaží být fér. Mrzí mne, že být férový se nejspíše už nenosí a proto je společnost tam, kde být nemá.
Re:Dopis doktorovi., , 9.2.2011 9:31:10
Vážený pane doktore,
dovoluji si regovat na Váš mail. Souhlasím se vším co jste napsal, přesto nejsem na straně lékařů jako drtivá většina lidi. Vím to, protože se s lidma hovořím a jsou vesměs na lékaře naštvaní. Proč? Jednoduchá odpověď: vyhrožovat lidem, že odcházejí a jejich exodus, bude náš exitus, to je přinejmenším za hranici vkusu, nemluvě o morbidní ukázce pohřebosanitky. Ztratila jsem velmi blízkou osobu - syna a při pohledu na to monstrum jsem se málem zhroutila.
Teď z jiného konce. Máme novou vládu i s novým ministrem. Pán Heger je nejen vlídný, vstřícný, ale i schopný manažer, který to již předvedl. Vláda oznamila reformy i ty ve zdravotníctví. Že se to nedá připravit ze dne na den, je nám jasné, navíc teď je zdržení kvůli odbojné ČLK a LOKU. Neubráním se dojmu, že si to prostě naplánovali v nevhodnou dobu a špatným provedením.
Jinak zdravím.
Vládě ten binec vyhovuje, , 8.2.2011 23:44:31
Nemohu si pomoci, ale mám stále více dojem , že této mizerné vládě ten binec vlastně vyhovuje. To, co chtěl dosáhnout Julínek, za něj udělají doktoři. Vláda pod jejich tlakem nechá odejít tisíce doktorů, zruší deset tísíc lůžek a pozavírá mnoho nemocnic, aby pak je zkrachovalé předala soukromým majitelům. A nebude dlouho trvat a máme tady zdravotnictví podle amerického vzoru. Pitomci doktoři, to opravdu chcete?
Již dávno, , 8.2.2011 23:32:31
měli být organizátoři akce "Děkujeme, odcházíme" zavření a souzení podle § SABOTÁŽ platného Trestního zákoníku. Demokracie není anarchie, vydírání a brání rukojmých (nemocných pacientů)
jdou si do ruky darebáci!, , 8.2.2011 23:26:35
Že dost takylékařů jsou darebáci a jejich penězotribun Mengele největší to si myslím taky, ale takové pitomce mají mezi sebou i právníci. Aspoň soudím dle nápadu holohlavého Kubíčka. Mám dojem, že to má domluveno s Mengelem, který nejspíše touží mít na palici trnovou korunu mučedníka. On totiž ledacos nedomyslel, či pos.al a chce těžit z pitomosti lidu. Jen jim skočit na špek!
Moznych trestnych cinu vydirani "...VASE SMRT" je velmi podstatne vic. Zde jsou nektere z nich:, , 8.2.2011 23:13:53
§93 teror (úmyslné usmrcení či pokus), §95 záškodnictví (ve smyslu obecného ohrožení), §97 sabotáž, § 179 obecné ohrožení, § 180b sdělení nepravdivé informace, která může vést k panice, §182 poškozování a ohrožování provozu obecně prospěšného řízení, §234a braní rukojmí, §163a účast na zločinném spolčení, §88 odst. 2 spáchání činu ve prospěch zločinného spolčení, §10 účastenství na konkrétním TČ, §10 písm. a) pomoc k TČ, §7 příprava TČ, §8 pokus o TČ, teroristických TČ: s cílem 1)vážně zastrašit obyvatele, 2) neoprávněně donutit vládu nebo MO k nějakému jednání nebo upuštění od nějakého jednání, 3) vážně destabilizovat nebo rozvrátit ... ekonomické nebo společenské struktury některé země nebo MO: a) útoky na život, které mohou způsobit smrt, b) útoky na fyzickou integritu, c) únosy nebo braní rukojmí, d) způsobení rozsáhlého ničení vládního nebo veřejného zařízení, ... veřejného místa nebo soukromého majetku, které pravděpodobně ohrozí lidský život, §164 podněcování k TČ atd. atd... SAZBY: TČ vydírání – kvalifikovaná 5 až 12 let, TČ braní rukojmí – v nejzávažnějším případě 10 až 15 let... - - - - -
Samozrejme vypoved muze dat pracovnik k libovolnemu datu. Avsak organizovani hromadnych vypovedi tak, aby bylo naruseno zakonem (dokonce Ustavou) zarucene pravo obcanu, trestnym cinem je. Je to podobne, jako kdyby nejaky zlocinny gang nebo zlocinec organizoval zapnuti vsech el. spotrebicu ve stejny okamzik, aby privodil kolaps energeticke soustavy...
Hloupost je také nemoc...., , 8.2.2011 23:12:36
Zase se vytváří nepřítel lidu.Jak by ne,když vládní koalice vzešla z jedné třetiny kádrů z minulé éry.A p. Kubíček se asi zbláznil.Nebo je to jeden z vlezprdélků?P.Engele,vydržte-takových hňupů už republika zažila....
Hloupost je také nemoc...., , 8.2.2011 23:12:33
Zase se vytváří nepřítel lidu.Jak by ne,když vládní koalice vzešla z jedné třetiny kádrů z minulé éry.A p. Kubíček se asi zbláznil.Nebo je to jeden z vlezprdélků?P.Engele,vydržte-takových hňupů už republika zažila....
>> Kubíček: Zastupoval jsem nejvyšší špičky KSČ Lenárta i Jakeše., , 8.2.2011 23:06:24
22. ledna 2009
PRAHA - Hájil jsem i Jakeše a Lenárta, říká advokát Kolja Kubíček, který často zastupuje také pravicové extrémisty.
"Zastupoval jsem nejvyšší špičky KSČ Lenárta i Jakeše." v rozhovoru pro LN
Kubíček, , 8.2.2011 21:58:33
Soudruhu Kubíčku,zažil jsem srpen 68,listopad 89 i rok 2011,
připadáte mi,jak Husák,Štěpán i Klaus,politické nuly!!!!!!!
http://www.reflex.cz/clanek/dokument/40330/protest-proti-kapitulanstvi-petici-podepsalo-uz-pres-26-000-lidi.html, , 8.2.2011 21:43:33
Engel, , 8.2.2011 20:59:25
Pane doktore Pelikáne, nikdo nepopírá právo lékařů dát výpověď kdykoliv. Ale výrok lékařů, že jim nezáleží na novorozencích, kterým hrozí odchodem lékařů smrt, tak to asi nějaký právní problém bude. A dávání hromadné výpovědi organisovaným způsobem atd. asi také není jednoduché, protože to ohrožuje zdraví obyvatel. A jistě se najde právník, který si nějak poradí.
Re:Engel, , 8.2.2011 21:19:24
Doufejme, že onen obrovský etický problém, kdy lékaři hrozí zabitím podstatné části populace, bude náležitě převeditelný do právního systému.
kapitalismus, , 8.2.2011 20:29:12
neschopná vláda nemá peníze, aby zaplatila doktorům, takže ti ji budou do nekonečna sponzorovat stejně jako policajti, hasiči a další desetitisíce státních zaměstnaců. Aspoň někdo se brání, já vám páni doktoři fandím. Co je na tom divného, že někdo chce pořádně za svou práci zaplatit. Nějaké demonstrace jsou úplně k prdu, tomu se každý vysměje a tato vláda obzvlášť. Jestli se někdo zaštiťuje pacientama a bere si za rukojmí tak je to vláda.
Re:kapitalismus, , 9.2.2011 16:35:28
A kapitalisté se diví,že doktoři nechtějí socialistické platy
Re:kapitalismus, , 9.2.2011 7:33:06
Rudé myšlení Vám brání přemýšle.Tak za prve Tato vláda je první,která se pokouší o nezbytné reformy,které se měly dělat už dávno.Předchozí vlády ČSSD se jim programově vyhýbaly,aby nenaštvaly lidi.A že vláda nemá penízea proto je neschoná?Doporučuji si přečíst přehled státních deficitů za jednotlivých vlád na konci jejich vládnutí.Zeman-46 miliard,Špidla-94 miliard a Paroubek 98 miliard ročně.Pak v roce 2006 Topolánek 66 miliard,na 2007 se počítalo se schodkem 32 miliard protože stále ještě ještě byla konjunktura jako v předchozích letech,ale přišla krize.Vlády ČSSD od Zemana /který se ještě držel při zemi/zadlužily tento stát celkově asi 460 miliardami které by byly teď potřebné pro rozjezd reforem.Vaše přihlouplá tvrzení kopírující výroky Paroubka nepřekvapují.
Re:kapitalismus, , 8.2.2011 20:32:09
Přečti si v marx-leninské literatuře o kategoriích příčina -následek. Špatně studuješ, hochu.
Re:kapitalismus, , 8.2.2011 22:05:49
Máte hodně času sedět na internetu p.Radmilo. Podle příspěvků musíte být hodně zahořklý člověk...... Jsou prostě lidé, kteří si vztah k nemocným pletou s charitou. Můžete se z toho ......, ale s péčí zadara je konec a pište si co chcete, buď to zaplatíte Vy nebo pojišťovna. A doktora Engela celkem znám a přeji Vám abyste byla aspoň z poloviny takový člověk jako on.
KSČ, , 8.2.2011 20:23:07
Jasně-trpělivě čekám až vládu opět převezme Komunistická strana -ano,jedině pod jejím vedením povstane tato nemocná společnost z jedovatého popela tohoto zmaru.Čekám na skutečnou revoluci s razancí Egypta,která rázně odstraní ty ,kteří zločinně vedou tento stát do naprosté záhuby.Slušní Češi,nebuďte proboha do nekonečna tak pasivní.
Zažalovat všechny vyděrače!, , 8.2.2011 20:17:41
A proč jenom on? A co těch čtyři tisíce vyděračů? Jedou snad ve stejným vlaku ne? Blbečky zavřít, anebo poslat k Chocholouškovi!!
Koljo, , 8.2.2011 20:12:01
Kolja, smotri, Tebje nužno idti v Sibir. Potomu što u Tebja očeň gorjačo, Uchodi so svojim gripom - svinjanskim gripom.
Zdravstvuj
Re:Koljo, , 8.2.2011 20:24:54
Ty duráku - ja budu tanceváť, kak ja chačú. Ty tanceváj, kak chočeš ty.
Re:Koljo, , 8.2.2011 21:16:12
Ty kurica - ty chočeš poslednije slovo. A očeň boľšij durák. Doviděnija.
Namyšlení a hrabiví lékaři, , 8.2.2011 20:05:45
Nehovořím teď o špičkových lékařích - ale o většině těch, co na nočních službách spí a o pacienty se starají sestřičky. Tito pánové by neměli kritizovat, že si díky přesčasům VYDĚLAJÍ - v této zemi je plno profesí, ve kterých se dělají přesčasy ZDARMA. Když se jim to povolání nelíbí - ať táhnou, ale potichu.
Re:Namyšlení a hrabiví lékaři, , 8.2.2011 22:05:29
konečně to někdo napsal,tak jak je to u těch přesčasů,doktorů.
Re:Namyšlení a hrabiví lékaři, , 8.2.2011 20:39:56
i špičkový lékař se musí vyspat, protože je to také jen člověk a né stroj. Tak Ti nepřeji až Tě bude operovat někdo, kdo u toho usíná.
není to trestné vydírání?, , 8.2.2011 20:04:29
Takže komouši dnes mohou všechno, i vydírat! Kdyby se někdo takto choval když tady prznili republiku, ti by s ním zatočili, ti by mu dali právo, leda to jejich rudé!
Kolja by zavíral rád, , 8.2.2011 20:01:01
Advokát lumpů Kolja Kubíček se rozpomněl na dobu před dvaceti a více léty a pustil by se opět do zavírání. Kolikpak lidí do té basy tehdy dostal ? A kolika lumpům teď pomohl v beztrestnosti ? Že aspoň nedrží tu svoji nevymáchanou hubu.
IK, je náš člověk, , 8.2.2011 20:32:14
Pokud to pan Kubíček dokáže a já věřím, že ano, tak to bude pro lid satisfakce. mrzí mne akorát jedná věc, pan Heger nevydržel a nabidnul vyděračům peníze!!!!!!!!!Pozavírat!!!!!
Re:IK, je náš člověk, , 8.2.2011 21:11:41
Ano, pan Heger ustoupil a ještě ustoupí. To mne také mrzí, dokonce to nepřijímají. Ale zavírat, to ne. Radši zloděje.
Není potřeba zavírat Mengeleho,stačí propustit všechny co výpověď podali., , 8.2.2011 19:41:20
Výpověď je svobodné rozhodnutí každého lékaře.Tisíce jich odchází do zahraničí. Tak ať odejdou a Mengele s Kubkem s nimi. Nějaký čas bude zmatek,ti co zůstali dostanou přidáno a ještě další přidání za ty,co odešli.Budou v balíku. A ti co neodejdou mohou vyzkoušet život bezdomovců.
Re:svině nech si opravit zuby, to má být tvoje priorita, , 8.2.2011 19:43:37
To určitě myslíte toho pohuňka od kubka(píšu s malým k protože je to velký K....)
Zavřete konečně to hovado a dejte mu vše k náhradě, , 8.2.2011 19:11:50
Engel je hovado /jeho praktiky se dají srovnat s nacistickým doktorem Mengelem/ patří za katr.
Re:Zavřete konečně to hovado a dejte mu vše k náhradě, , 8.2.2011 22:00:29
Na lůzu vylízající z přítmí je dost smutný pohled. Tak nějak si představuju řádění ultrakomunistických bojůvek po převratu v r.1948, něvědomé stádo vedené partou ultrazlodějů, to fakt na emigraci.
Nikdy bych nevěřil,, , 8.2.2011 19:11:04
že velkou pitomost může udělat i skvělý advokát. Pokud by soud dal za pravdu K.K, znamenalo by to, že demokracii v Česku lze označit jako frankensteinskou obludu a potvrzením konce zákonnosti v České republice.
Re:Nikdy bych nevěřil,, , 8.2.2011 21:25:15
Pokud si vysvětlujete demokracii tak, že vás nějaká banda bude vydírat, tak to potěš...Já takovou demokracii důrazně odmítám a vy si nechte demokraticky sr.t na hlavu!
Re:Nikdy bych nevěřil,, , 8.2.2011 20:08:43
Pokud považujete za demokracii svobodné ohrožování života národa, ohrožování života bezmocných lidí - pak Vám nerozumím.
Re:Nikdy bych nevěřil,, , 8.2.2011 20:07:06
komunistický ksindl nemá právo na demokracii, leda na tu, jakou nám poskytovali oni!
Každý zločinec se ohání demokracií, , 8.2.2011 18:55:30
trestmí čin to je. Protože jinak by nás nemohli nutit, abychom pomáhali těžce raněným při bouračkách. Nelékaři, zahoďme lékárničky.
Re:Každý zločinec se ohání demokracií, , 8.2.2011 20:10:31
O tom to je: Každý neodborník na ulici rád pomůže - ne tak lékaři. Naprosto se zpronevěřili svému poslání. Namísto léčby se halasně chystají zabíjet.
Jsem s doktory, , 8.2.2011 18:48:23
Jsem s doktory a plně je v jejich požadavcích podporuji. A pokud budu moci, pomůžu jim dle svých sil a možností. Čím větší síla a čím více nás totiž bude, tím lépe. Oni nejsou příčinou českého bordelu !!!
Re:Jsem s doktory, , 9.2.2011 5:58:10
JSME S VÁMA KLUCI DOKTORSKÝ Hlavně to vydržte co nejdéle.Vaše krematoria a pohřební ústavy.
Re:Jsem s doktory, , 8.2.2011 20:11:46
Jasně. A proto lékaři vyhrožují nevinným stařenkám a dědečkům zabitím. Že se nestydíte!
Re:Jsem s doktory, , 8.2.2011 19:37:12
Jiří už jsem vám jednou psal.Přestaňte kecat a přejděte k činům.Vyberte všechny úspory pokud možno i nějakou půjčku(doporučil bych vám provident)to jsou stejní zloději jako doktoři a darujte to těm chudákům doktorům co mají jenom 55 000 v průměru.A my nenažraní blbci co máme tolik 15 000 jim to závidíme.Byť váma ještě bych chtěl aby my boháči jsme jim taky přidali.Vždyť mají jen AUDINY MERCEDESY BLBÝ CHALOUPKY JEN ZA 5-6 MILIONŮ A DOVOLENÁ V KARIBIKU TO UŽ TAKY NENÍ ONO
Re:Jsem s doktory, , 8.2.2011 18:55:51
JIRKO,VY JSTE TEN MLADÝ NADĚJNÝ KOMUNISTA.JEN TAK DÁL LÍBÍTE SE MI, ZALOŽTE NOVOU KOMUNISTICKOU STRANU A MŮŽETE HNED ZAČÍT POD KAŠTANEM VE VAŠEM MĚSTĚ.
Občané nebudeme směšní., , 8.2.2011 18:48:09
Nenechte se zblbnout.Bojuje se o privatizaci a placené zdravotnictví.Jen hlupák si nezjistí fakt,kolik lékařů a kolik sester vycházelo na jednoho pacienta za socika a dnes.Máte internet.Zjistěte si kolik lékařů a sester vychází na pacienta třeba v německu.Kradu ve zdravotnictví jako jinde.Kdo podporuje krádeře je lump nebo dement.Média vám vymývají hlavu za účelem zisku těch správných lidí.
Re:Občané nebudeme směšní., , 8.2.2011 20:23:04
Pokud máte pravdu - tak lékaři na sebevětší zvyšení jejich platů slyšet nebudou: Jde jim o likvidaci nepořádku, že?
tak tady má Engel naprostou pravdu a držím palce i doktorům a úplně, , 8.2.2011 18:47:23
nejlepší by bylo,kdyby se k lékařům přidali i ostatní nespokojení občané a to by v tom byl čert,aby tato mizerná vláda nepadla.
Re: tak tady má Engel naprostou pravdu a držím palce i doktorům a úplně, , 8.2.2011 20:14:03
Proč nejste v Egyptě?
Kubíčku, Kubíčku..., , 8.2.2011 18:40:22
.. opravdu tohle vymysleli vlastní hlavou? Nebo jim snad, nedejpánbůh, někdo "poradil"? A jestli ne, proč jim to trvalo tak dlouho, než to vymysleli? Vlastní hlavou. Nebo že by "retrográdní inspirace"? Ale to oni nejspíš ani nevědí, o čem je řeč. Tak kdepak je "ten pes zakopán"? Někdo si neví rady a vloží do úst "nevinného" Kubíčka to, co někdo momentálně potřebuje slyšet? Ale fuj! Oni dobře vědí, Kubíček, že z právního hlediska je to blábol. Tak je v tom, člověče, nechte utopit. Přijde čas, kdy si řeknete, že tuhle "popularitu" vám byl čert dlužen. Ale to bude sakra s křížkem po funusu.
Koljo Kubíčku , dej si pohov, , 8.2.2011 18:38:52
drž ústa a krok. Jsi známý jak zaprodaná falešná pětka.Nikdo mimo lotrů ti nevěří
Pokud by Engela soudili a odsoudili, , , 8.2.2011 18:35:35
nedostane v příštích volbách ODS, TOP09 a VV od lékařů a lidí z této branže ani hlas. Chcípající kobyla okolo sebe kope.
vydírání., , 8.2.2011 18:35:18
To je názor na řešení situace jako v těch dokumentech o padesátých letech. Člověka mrazí, že v demokratickém státě může někdo něco podobného veřejně vyslovit a asi i myslet vážně. Nebo to zkreslily média?
Re:vydírání., , 8.2.2011 18:46:01
Média to možná zkreslila, ale já navrhuji zastřelit.Alespoň se nebude moci odvolat.
správně, , 8.2.2011 18:27:26
Celé představenstvo LOK včetně Kubka patří před soud a než ten soud bude tak do vazby. Zamezení pokračování trestné činnosti je pro uvalení vazby zákonný důvod. Jednotliví lékaři jsou na tom jinak než organizátoři, ale pouze do doby, než někdo umře. Pokud v důsledku odchodu neonatologů zorganizovaném tak, aby se jím napáchalo co nejvíce zla, umřou nedonošené děti v inkubátorech, tak bych doživotní kriminál pro dotyčné pseudolékaře viděl jako přiměřený trest.
Re:správně, , 8.2.2011 18:46:04
vy byste měl jít do Běloruska, i když možná budete cesty ušetřen, nemáme totiž daleko od diktátu.
Kolja ?, , 8.2.2011 18:08:31
Zkuste si zjistit koho ten "chytrý" Kolja většinou zastupuje. Ten měl už hodnou dobu bručet.......
názor, , 8.2.2011 18:08:13
ono to všechno není tak jednoduché jak to vypadá. Já jsem též nejdříve byla proti lékařům, ale pak jsem pochopila, že jinak tuto "hrůzovládu" nejde zastavit. Už jste si přečetli nový občanský zákoník? a co další navrhované zákony? Co ještě není ukradeno v tomto státě tak co nejdříve ukradeno bude a z nás budou otroci a nevolníci v tomto státě. Ani ta půda už nám nebude patřit. Lidi zamyslete se co nás vlastně čeká.
a to jako, , 8.2.2011 17:59:16
lékaři jsou stát ve státě????Připadá mi že sami ebe pasovali na jakési nadlidi.Studovali z našich daní tak ať volají po úpravě v i tomto směru
A budete stejní jako komunisti, , 8.2.2011 17:55:07
Zavřete Engela a budete stejní jako komunisti v padesátých letech. To je demokracie co?Hanba této vládě a všem jejich kolaborantům!!!
Re:A budete stejní jako komunisti, , 8.2.2011 18:03:05
každý stát se brání organizovanému útoku na životy občanů. To s komunisty nemá co dělat a vy to jistě dobře víte. Jistě jste byl soudruh, to se hned pozná.
Re:A budete stejní jako komunisti, , 8.2.2011 18:38:38
Tento stát, resp. tato vláda ovšem na občany a jejich životy kálí. Ona je potřebuje jenom jako daňové poplatníky, kteří zajišťují, aby oni mohli žrát a krást. Kdyby vládě na lidech záleželo, nerostl by počet nezaměstnaných a bezdomovců. Na krásné řeči o demokracii se jím můžeme vysr.at.
Re:A budete stejní jako komunisti, , 8.2.2011 18:49:37
Pane Jakoubku, máte nějaký dobrý a 100% spolehlivý návrh na vymýcení nezaměstnanosti a snížení počtu bezdomovců?Osobně takové schopnosti nemám, tak bych se rád něco dověděl dověděl o Vás.Předem děkuji
Oholit ovčany, nařezat jim a zavřít je., , 8.2.2011 17:45:30
Kdo hlouběji sleduje dění kolem lékařů, musí pochopit že jim jde o systém v tomto státě a ne jen o peníze, jak se snaží vsugerovat lidem vládnoucí feudální vláda.Proto lidi, vládnoucí elita pomocí medii, rozeštvává mezi sebou, aby mohla nadále nerušeně ovládat toky peněz z našich daní pro své spřátelené firmy - viz jedna kauza za druhou. Peněz je v našem státě dost, ale ne u těch co pro společnost poctivě pracují a podnikají - až na malé výjimky.
Re:Oholit ovčany, nařezat jim a zavřít je., , 8.2.2011 18:06:24
nelži gaunere! Od začátku řvali jen o prachy až jim došlo, že veřejnost se otáčí proti nim, tak začal Kubek něco mektat o korupci (jaky ti samí doktoři nebyli její součástí) a o reformách, které se beztak dělají i bez oranžád z LOKu a ČLK.
Kubíček studoval v Plzni?, , 8.2.2011 17:43:30
Neví, že za dostupnost zdravotní péče odpovídá stát, potažmo vláda? Tam ať se obrátí po 1.3. až toto nebude naplněno. To ovšem neudělá, spíš bude čekat milionové zakázky od státu, který tak vyhazuje peníze za různé arbitráže, i když v každém úřadě je právní oddělení.
Re:Kubíček studoval v Plzni?, , 8.2.2011 17:54:34
Když lékaři vydrží, vláda buď ustoupí nebo padne. klaus už má stažený půlky, proto kope.
Re:Kubíček studoval v Plzni?, , 8.2.2011 17:58:05
ten by měl letět první! Takto se nechová žádný president z civilizované země!
no,, , 8.2.2011 17:33:14
to bych chtěl vidět, kdyby toto někdo řekl na adresu odborům v Německu, ve Francii aj.
Zavřete Kubíčka., , 8.2.2011 17:30:59
Ten gauner se nestydí požadovat za hodinu porady víc než 2000 Kč.
Zavřete Engela a je po exodu,poradil vládě advokát, , 8.2.2011 17:29:37
Kolja Bulíček se opět vrátil z léčeni,ale poradce vlády by mohl dělat,vedle Římana,Julínka a ...Nejlepší obranou je útok,ale toto je frontální útok na odbory jako takové.Vláda a další mudrlanti vidí rostoucí nespokojenost a nejen lékařů,hasičů a policistů,tak by jím vyhovovalo zastrašit odbory.Jedině odbory totiž mohou legálně organizovat protesty za mzdové požadavky a sociální podmínky zaměstnanců.Každý lékař je plnoletý a způsobilý sám za sebe se rozhodnout,zda podá,nebo nepodá výpověď(ukončení pracovního poměru,s dvouměsíční výpovědní lhůtou).Mandát k vyjednávání má Engel i další od členů,zákonný postup.Jenom hloupí,zmanipulovaní občané a rádoby umělci pomáhají vládě neschopných loupežníků a hrobařů ekonomiky, rozbíjet jednotu mezi voliči i profesemi,aby se hněv kmánů neobrátil proti samozvané vrchnosti.Teď by bylo čestné,kdyby ti,kteří lékaře odsuzují se nějak označili a nechodili do nemocnic ,jen k zazobaným obvoďákům a zubařům,nebo bábam kořenářkám,ale zásadně ne k vyděračům.Kdyby Zavadil a Středula nebyli připosraní,lukrativně placení odboroví dinosauři,tak by organizovali zároveň i protesty pracujících,na které brzy také dopadnou "reformy".Zavřít měli již dávno,ale zkorumpované politiky a spřízněné podnikavce,to jsou viníci ekonomické situace země,ne lékaři nebo odboráři.Když však budou občané nemyslícím,lehce manipulovatelným stádem,tak si vlády budou dělat s nimi cokoliv na úkor jejich životní úrovně a budoucnosti.
Re:Zavřete Engela a je po exodu,poradil vládě advokát, , 8.2.2011 18:00:11
smůla, máme slabé odbory. Připadá mi, že každý kope sám za sebe a to je velká škoda!
Re:Zavřete Engela a je po exodu,poradil vládě advokát, , 8.2.2011 17:41:45
ANO, tady někde je pes zakopán....
názor, , 8.2.2011 17:14:49
Koljo, Koljo - jak příznačné, že se vždy ozve ta největší svině.
nevim proč , , 8.2.2011 17:13:48
se věci nenazivaji pravymi jmeny ani hegr nevěděl kolik dochtoru chce odejit ze statniho a koli ze soukromeho zdravotnictvi hlavně že věděl kolik jakobi někde našel miliard žadny novinař se nezeptal proč stat ma platit vyšši plat jakobi dochtorum ze soukromych lazaretu a proč soudruzi dochtoři neplni hipokratovu přisahu a jen prostřednictvim engela a kubka kterej padle hegra zastupuje asi sto soukromejch dochtoru vidiraji a straši ovčana podle miho pruzkumu je většina lidi proto aby tahli třeba do vichodniho německa šarlatani komunisticki
Re:nevim proč , , 8.2.2011 18:13:25
Proslýchá se, že vše vyprovokovali mladí lékaři ze slovenska. pokud je to tak, tak bych je hnal svińskym krokem zpátky na kotáry. Ovšem ten problém existuje, ale nemůže si tady vyskakovat kde jaký Jánošík.
Potrefená husa ..., , 8.2.2011 17:08:44
... nejvíce kejhá - Kubíček již párkrát pobyl na psychiatrii, má problémy s neetickým výkonem advokátní praxe atd. Rovněž nepracuje v systému povinného solidárního právního pojištění, ale ve svobodné tržní ekonomice.
Vlastně - být od takovéhoto jedince obviněn je pochvala.
ZAVŘÍT AŽ ZČERNÁ, , 8.2.2011 17:08:12
Toto rčení používali často bolševičtí pochopové a jak vidno platí pro nepohodlné mocných dodnes....
Engel...odborář, , 8.2.2011 17:01:55
si na svoje peníze příjde, proto čím déle bude vydírat, tím lépe pro něho. Při tom kecání se ani moc neunaví!
Ilja Kubíček ?, , 8.2.2011 16:52:29
Je to onen advokát Kubíček, který byl zavřený svého času na psychiatrii ?
Re:Ilja Kubíček ?, , 8.2.2011 17:02:33
A co jen to jej zachranilo od osudu, ktery radi vlade pro
p. Engela?
Minul se povoláním, , 8.2.2011 16:27:25
Pan Engel se minul povoláním, měl dělat práci, kde je možno nenávidět lidi.
Re:Minul se povoláním, , 8.2.2011 16:42:19
ale ten advokát, jak toto může říct, hned bych ho nechal zavřít, za nabádí k nepravostem, hajzla.
Může něco takového říci ve 21 ,stol. vysokoškolsky vzdělaný advokát ? Může, ale jen v Česku , , 8.2.2011 16:40:11
Jak daleko máme k ke koncentračním táborům. Já to odhaduji tak na tři roky. Chování různých advokátů ,ale i poradců Nečase a různých dalších korupčnických a zlodějských gaunerů, připomíná třicátá léta minulého století v Německu. Lumpenchátra touží po moci a používá stále sprostších a totalitnějších postupů a metod. Jenomže se zdá, že čeští advokáti nebo alespoň jejich část a i příslušníci české lumpenchátry jsou, zdá se tak blbí, že si neuvědomují, že v tom koncentračním táboře budou mít pryčnu hned vedle Engela.
Část lidstva, ta blbější, je nepoučitelná a historie se může opakovat stále dokola.
Re:Může něco takového říci ve 21 ,stol. vysokoškolsky vzdělaný advokát ? Může, ale jen v Česku , , 8.2.2011 18:56:18
Lékaři - nenechte se otrávit hloupými řečmi diskutujících, máte pravdu historie se opakuje, jenom blbci se nedokáží poučit. Jsou tu naprosto zjevné podobnosti, jako když v nastoupil fašismus k moci v Německu. Hospodářská krize, likvidace státní policie, nadržování velkokapitálu a bankéřům, odchod elit ze země, nastolení diktatury, atd.
Re:Může něco takového říci ve 21 ,stol. vysokoškolsky vzdělaný advokát ? Může, ale jen v Česku , , 8.2.2011 17:05:54
Ano, jak to vypadá,není daleko chvíle, kdy vtrhneme do Bavorska a vtrhneme na Ukrajinu. Koncentrační tábory ty už máme vyzkoušené. Měli jsme je tady přesně 50 let.
Re:Může něco takového říci ve 21 ,stol. vysokoškolsky vzdělaný advokát ? Může, ale jen v Česku , , 8.2.2011 19:04:16
My nikam vtrhávat nebudeme, spíš oni vtrhnou k nám.
Re:Může něco takového říci ve 21 ,stol. vysokoškolsky vzdělaný advokát ? Může, ale jen v Česku , , 8.2.2011 17:03:18
Jako lékař, což nejste musíte vědět, že co člověk, to jiná povaha.A koncentrákem můžete tak strašit svoje přátele-lékaře-nelékaře.Žádný lékař a to ani ten nejhorší, by se k takovému komentáři jaký pišete vy, nesnížil. Hezký den
Re:Minul se povoláním, , 8.2.2011 16:30:20
To by v tomto státě mohl tak jedině do kravína, ale tam by zase potkával tebe , ty kráááávo nebeská.
Re:Minul se povoláním, , 8.2.2011 16:43:48
Ivane, buďte tak hodný a přidejte trochu slušnosti. Napadat diskutující je proto, že napsali vlastní (slušný) názor, je přinejmenším nefér.Děkuji
Odbory snad ještě nejsou v našem státě nic nezákonného,, , 8.2.2011 16:26:47
to snad ještě ne! I když, jak všichni víme, naše hlava státu je příliš v lásce nemá!
Re:Odbory snad ještě nejsou v našem státě nic nezákonného,, , 8.2.2011 16:33:03
To je v pohodě, nejvyšší odborářský boss lopata Zavadil už se organizací obří demonstrace v prosinci loni na dosmrti znemožnil, nyní je na "Žižkově" zalezlý a každého 15. dostane 80 000,- Kč "od obyčejných lidí" tohodle debila to čeká.......:-)))))))
Re:Odbory snad ještě nejsou v našem státě nic nezákonného,, , 8.2.2011 16:36:36
A to já bych za 80 tis. měsíčně byl také klidně zalezlý a je mi jedno kde, třeba i na tom Žižkově, jak píšete Vy.
Re:Odbory snad ještě nejsou v našem státě nic nezákonného,, , 8.2.2011 16:31:12
A koho, kromě sebe a své modrostrany má?
Re:Odbory snad ještě nejsou v našem státě nic nezákonného,, , 8.2.2011 16:33:38
A to máte tedy sakra pravdu!
Kubíčku, co tak podat trestní oznámení na zkorumpované politiky!?, , 8.2.2011 16:25:45
Na kterého šéfa odborů ve Francií, Německu, Řecku ... bylo podáno trestní oznámení? Kdo byl za organizování stávky trestán? Je vidět, jaké máme právniky (nejste z Plzně?). V tomto státě se vyhrožuje slušným, nebojácným lidem a obhajují se zloději a tuneláři. Ale vyhrožování je také trestné!
Re:Kubíčku, co tak podat trestní oznámení na zkorumpované politiky!?, , 8.2.2011 17:35:02
TOTO NENI STAVKA !!!!
Re:Engelovo odborářské vydírání, , 8.2.2011 16:52:02
Také se mi nelíbí celá ta akce, ale na druhou stranu, zavřít odboráře, mi připadá poněkud neslučitelné s demokracií jako takovou. Něco takového pan advokát Kubíček snad ani nemůže myslet vážně.
Re:Engelovo odborářské vydírání, , 8.2.2011 17:38:18
Tahle vyděračská akce s ohrožením obyvatelstva nemá s demokracií nic společného. Nabídku peněz už dostali a pořád je jim málo. Ano podněcování k něčemu takovému co dělá Engel a a Kubek by mělo být na zvážení, jestli se nedopouštějí porušení zákona. Souhlasím s podáním obvinění.Je rozdíl, jestli podají výpověď jednotlivci, nebo jestli to je taková monstrozní vyděračská akce
Re:Engelovo odborářské vydírání, , 9.2.2011 5:35:07
HLANĚ VYDRŽTE CO NEJDÉLE KLUCI DOKTORSKÝ.DRŽÍME VÁM PALCE.VAŠE KREMATORIA A POHŘEBNÍ ÚSTAVY.
Re:Engelovo odborářské vydírání, , 8.2.2011 17:05:56
Pokud se prave vratil z Bohnic a nema sve prasky, tak to vazne mysli. Po abstaku.

