3.2.2012 15:35 - Spisovatelka Lenka Procházková rozčeřila hladinu společenského i politického dění před několika dny tím, když pronesla následující slova: "Jsem spisovatelka a vadí mi, jak se v této zemi zachází se slovy. Údajně jde o narovnání vztahu s církvemi, ale toto není narovnání, ale shrbení státu. Přímo ohnutí!" Podala proto kvůli tomu trestní oznámení na vládu i premiéra. V případě podpisu zákona prezidentem pak hovoří i o možné velezradě. Ale ačkoli církevní restituce byly i tématem pátečního jednání poslanců, zatím žádný posun nenastal - k hlasování dosud nedošlo. Vývoj událostí je tak během na dlouhou trať.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Jen jeden farář ctí Písmo, ostatní prodávají odpustky, , 6.2.2012 0:09:08
Ze všech církví jen jediný farář Rejchrt z církve evangelické odmítl tzv. "vracení" majetku. Jediný pochopil, že je to v rozporu s křesťanským učením. Proč ho nikdo nenásleduje, zejména z církve katolické? To jim nezáleží na věřících? Sami by měli tento způsob tunelu veřejných rozpočtů odmítnout a žádat jinou variantu financování své činnosti, třeby ony veřejné fondy, jak to udělal kdysi Masaryk s Rašínem v r.1919. Co udělaly naše děti církvím, že na megatunel mezi ODSTOPVV a Dukou budou muset 30 let doplácet?
Nemyslím si,že kněži jsou žiznívější peněz,než politici,kteří na ty restituci chtějí profitovat dlouhá léta..., , 5.2.2012 20:50:10
Po přečtení zveřejněného spisu Gorila i nezasvěcený člověk zjišťuje,že některé restituce mají korupční nárys,stejně jako privatizace, na kterých navenek nenápadně a úplně beztrestně profitují politici- poslanci všech stran "za své ANO"(které předem zajišťují lobbysté) a profitují i vládnoucí politické strany,které jsou účastné .
Paní L.Procházkové by měli být občané vděční a podpořit ji.Je to od ní ušlechtilý čin.Moc si ji za to vážím .
Co historie ?, , 5.2.2012 14:41:10
Církev nabyla majetek po upálení lidí a zabavením majetku za jezuitů. Císař František Josef II provedl secularizaci církevního majetku. Prezident T.G.Masaryk provedl pozemkovou reformu, kterou dál upřesnil prezident Beneš. Dnes tyto naše valikány neuznáváme a chceme proti jejich vúli dát majetek těm, kterým dlouho, téměř nikdy nepatřil. A to v době kdy stát nemá penize a politici nemají co krást.
Církev potřebuje peníze?, , 5.2.2012 14:00:34
Na co? Aby bohu ukázali jak ho milují? Blbost, jemu bohatě stačí že v něho někdo věří a řídí se dle přikázání. K dokázání víry nepotřebujete zlaté oltáře a jiné třpitivé cingrlátka. Teče do kostela střechou? Tak ať se farníci na tu střechu složí a svépomocí si jí opraví, jako za starech časů. Není dost farníků? Fara zaniká a jede se dál. Na co potřebují polnosti? Přeci pronajímat a kešovat za to nemalé korunky. Pan farář potřebuje jíst a pít? Tak si ho věřící nakrmí a napojí. Atd atd. Ani korunu zpět za nemovitosti co nakoupili za inkviziční peníze. Z lidí jen tahali a nikdy jim nic nedali. Nikdy.
Vemte mrzákům důchody, ať je na cikány a blahobyt faráříků. Tihle přece peníze potřebují !!!!!!!, , 5.2.2012 12:54:52
Re:Vemte mrzákům důchody, ať je na cikány a blahobyt faráříků. Tihle přece peníze potřebují !!!!!!!, , 5.2.2012 14:06:40
Přesně, ještě jsem neviděl jeptišku jak " dochází" za někím s postižením a pomáhá mu s domácností. Kde jsou, když moře lidí čeká v nemocnici na smrt a potřebují se s tím vyrovnat. Nikde je není vydět, jen v TV při rozhovoru o posledních okamžicích V.Havla a při handrkování s vládou o Hystorických budovách, které už dávno ztratily svůj význam.
Církev není svatá,její hodnostáři jsou mamonáři!!!!!!!!!!, , 5.2.2012 10:45:10
Od papeže až po faráře,někteří jsou "věřící",je všechno sebranka mamonářů po bohatství!!!!
Neznají Písmo svaté,Učení Ježíšovo - káží vodu a chlastají víno!Kolik kardinálů ve světě zveuřívá fanatické věřící jen k tomu,aby samy žili v blahobytu??
Hejno Krkavců , , 5.2.2012 9:25:36
Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství. Se vším kupčí, všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať! Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno. Ale pak, kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa? A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny kožichy drahé věší, zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh i lid vás vidí. /JanHus/------
Buddha Šákjamuni: „Nepřehlížejte záporné činy jenom proto, že jsou malé; sebemenší jiskra může spálit stoh sena velký jako hora“. „Nepřehlížejte malé dobré skutky a nemyslete si, že z nich neplyne žádný užitek; dokonce i malé kapky vody nakonec naplní velkou nádobu“. „Jsi tím, čím jsi byl, a budeš tím, čím jsi teď“. Padmasambhava tento výrok ještě rozvedl: „Chceš li poznat svůj budoucí život, pohlédni na své přítomné činy“.
Re:Hejno Krkavců , , 5.2.2012 9:40:19
Ktož jste boží bojovníci
a zákona jeho
prostež od boha pomoci
a dúfajtež v něho
že konečně vždycky s ním zvítězíte
Kristusť vám za škody stojí
stokrát víc slibuje
pakli kdo proň život složí
věčný míti bude
blaze každému, ktož na pravdě sejde
Tenť pán velíť se nebáti
záhubcí tělesných
velíť i život složiti
pro lásku svých bližních
Protož střelci, kopiníci
řádu rytířského
sudličníci a cepníci
lidu rozličného
pomnětež všichni na pána štědrého!
Dávno Čechové říkali
a přísloví měli,
že podle dobrého pána
dobrá jízda bývá
Nepřátel se nelekejte
na množství nehleďte
pána svého v srdci mějte
pro a s ním bojujte
a před nepřáteli neutíkejte!
A s tím vesele křikněte
řkúc: "Na ně, hr na ně!"
Zbraň svou rukama chutnajte
bůh náš pán, křikněte
Heslo všichni pamatujte
kteréž vám vydáno
svých hejtmanů pozorujte
retuj druh druhého
hlediž a drž se každý šiku svého!
Vy pakosti a drabanti
na duše pomněte
pro lakomství a loupeže
životů netraťte
a na kořistech se nezastavujte!
Re:Hejno Krkavců , , 5.2.2012 9:37:47
Husův výklad pravdy, božího zákona i církve, jeho názor na poslání světské moci
Absolutní Pravda musela existovat již před stvořením všehomíra, tuto Pravdu v sobě obsahuje Bůh a je tudíž totožná s jeho nejvyšší mocí. Tato absolutní Pravda spojená s nejvyšší mocí je také obsažena v Ježíši Kristu, Synu Božím. Z toho jednoznačně vyplývá, že být věrný Kristu spočívá vlastně v celoživotní věrnosti této Pravdě. Kristus jako Syn člověka při své pozemské pouti učil lidi jak hledat a postupně nacházet cestu k Bohu, svému Otci. Tak pohlížel vycházeje z Viklefa na pojetí Pravdy i Hus. Jedině v tomto smyslu lze chápat obecně známá, avšak mnohdy z širších souvislostí vytrhovaná Husova slova nazývaná též "Husovo sedmero": "Proto, věrný křesťane, hledej pravdu, naslouchej (slyš) pravdě(/u), uč se pravdě, miluj pravdu, mluv (prav) pravdu, opatruj (drž) pravdu, braň pravdu až do smrti, neboť pravda tě vysvobodí (od hříchu,) od ďábla, od smrti duše a konečně od smrti věčné, kterou je věčné odloučení od boží milosti…" Rovněž biblická slova Super omnia vincit veritas (Pravda vítězí nade vším) se stala neodvolatelným a nezpochybnitelným krédem Husova života. Pravdu boží lze proto podle Husa ztotožnit ze zákonem božím (lex Dei) a následně i se zákonem Kristovým, (lex Christi). Oba tyto zákony Boha Otce i Syna nám zprostředkovává Písmo svaté a boží zákon tak v Husově učení zaujímá stěžejní roli jako základní norma, podle níž se řídí fungování společnosti a potažmo i život každého jedince. Hus tedy zastával názor, že prizmatem božího zákona je nutno nahlížet na život každého člověka a to se pak projeví i v harmonickém uspořádání celé společnosti. Otázka nastolená v Novém zákonu Pilátem Pontským co je vlastně pravda, která je v dnešní době zcela zrelativizovaná, Husovi a jeho reformní skupině nepřišla na mysl ani náhodou. Smysl a základní hodnotu pravdy Hus nalézal jen a pouze v Pravdě absolutní. Měl vždy na mysli tento široce pojatý ideál Pravdy absolutní, která ve své podstatě je naprosto neporovnatelná a nemá vůbec nic společného s pravdou relativní, které se v marném úsilí snažíme alespoň přiblížit v dnešní moderní době.
Římsko-katolická církev vychází z předpokladu, že hlavou institucionální církve je papež a jejím tělem sbor kardinálů. Husův důsledně christocentrický výklad pojetí církve je založen na tezi, že hlavou církve je samotný Kristus a papež je pouze jeho náměstkem (vikarius). Církev je společenstvím predestinovaných (předurčených) ke spasení a ne společenstvím hříšníků s Antikristem v čele. Toto pojetí církve Hus přejal téměř beze změny od Viklefa. Pozastavme se nyní poněkud podrobněji nad tímto výkladem církve, který byl v příkrém rozporu s oficiálním výkladem institucionální církve. Vedle tohoto obecně přijímaného názoru Hus i Viklef definovali užší vymezení pojmu církev (ecclesia) než jenom jako společenství zahrnující všechny věřící. Hus mimo toto obecné pojetí církve položil akcent na společenství predestinovaných (congregatio praedestinatorum). Hlavou právě tohoto společenství předurčených, tj. těch, kteří tvoří skutečnou církev jako mystické tělo Kristovo (corpus Christi mysticum), je Kristus. Z uvedeného vyplývá, že církev jako společenství predestinovaných není nikterak závislá na souřadnicích času a prostoru. Tato opravdová, skutečná církev tedy zahrnuje předurčené v minulosti, přítomnosti ale i v nikdy nekončící budoucnosti. Avšak mimo těchto předurčených ke spáse jsou jiní křesťané, a to ti kteří jsou předzvěděni k zatracení (praesciti ad damnationem). Dle Husa je věřící člověk zatracen pouze na základě vlastní viny a nezodpovědnosti. Tito předzvědění proto nemohou být součástí skutečné, neviditelné církve Kristovy, nýbrž jsou součástí pouze viditelné církve, jež není církví v tom pravém slova smyslu. Věřící tak nemohl vědět ani tušit, zda je předurčen ke spáse. Měl však za všech okolností žít v souladu s božím zákonem, nedopouštět se žádných smrtelných hříchů, aby mohl být za to odměněn boží milostí a životem věčným. Takový způsob života věřícího mohl alespoň naznačovat, že by dotyčný mohl dojít spásy. Je třeba připomenout, že z tohoto pojetí a výkladu církve vycházely o 100 let později reformace 16. století, a to zejména kalvinizmus. Přestože toto učení o církvi způsobilo zásadní průlom v nazírání na toto společenství, u institucionální církve reprezentované Římskou kurií se setkalo s farizejsky předstíraným nepochopením a následným odmítnutím. Toto učení o církvi zcela zásadně a nekompromisně zpochybnilo nejen hierarchii v uspořádání církve, ale i postavení papeže i jeho kardinálského kolegia. Nezpochybnitelný argument tohoto kritického postoje se přímo nabízel a byl pohotově po ruce. Tímto obtížně napadnutelným argumentem bylo uspořádání apoštolské prvotní církve (ecclesia primitiva), která znala pouze jáhny a kněze nikoli však preláty. Éra této prvotní a nezkažené církve končí už ve 4. století. Podle Husa bylo ustanovení papeže do čela církve onou rozhodující změnou, kterou započalo období světského panování církve se všemi negativními průvodními jevy, jakým byl např. papežský fiskalizmus. Prvotní církev je tedy v podání Viklefově i Husově zrcadlem, v němž se odráží hluboká krize, v níž se církev ocitla. Kristus jako Syn boží a jako hlava církve ji usměrňuje ke vzorovému prvotnímu stavu (ad statum pristinum). Tento úkol nemůže suplovat papež spolu s kardinály a biskupy, protože to jsou nedokonalé a chybující lidské bytosti, u nichž vůbec není jisté, zda žijí v souladu s božím zákonem a zda se nacházejí ve společenství predestinovaných. Na základě této teze Viklef dospěl k závěru, že pozemská církev, církev bojující (ecclesia militans) se po vzoru prvotní církve může obejít bez papeže a všech jeho hodnostářů. Je jasné, že tato myšlenka revoluční povahy otřásající základy Petrova stolce musela být institucionální církví označena za kacířskou. Hus se však v tomto ohledu s Viklefem ne úplně ztotožnil. Hus apriori nenabádal k neposlušnosti představitelů institucionální církve. Podle Husa je třeba poslouchat pouze ty, kteří žijí v souladu s božím zákonem a nedopouštějí se smrtelných hříchů. Husovi totiž nešlo o změnu společenského řádu, ale o reformu zesvětštělé církve, která měla být počátkem znovunalezení harmonie a čistoty církve a potažmo i celé společnosti. Z uvedeného rovněž vyplývá, že Husovým cílem nebyla v žádném případě revoluce nýbrž reforma. Objektivně je však třeba konstatovat, že Husovo pojetí Pravdy ale hlavně učení o církvi predestinovaných mělo jednu velkou slabinu, jež Husa ve své podstatě přivedla až na kostnickou hranici. Tato koncepční chyba spočívala v nejednoznačnosti odpovědí na otázky, zda omylný a chybující člověk může vlastním nedokonalým rozumem vůbec posoudit, zda žije v souladu s božím zákonem a zda vydává spravedlivé příkazy a ustanovení. Otcové kostnického koncilu pochopitelně na všechny tyto otázky dávali zápornou odpověď a obhájení opačného názoru bylo velice obtížné, ne-li nemožné.
Hus vycházel z Viklefova učení rovněž při prosazování názorů týkajících se poslání světské moci, kterou Viklef bez jakéhokoli náznaku pochybnosti nadřazoval nad mocí církevní. M. Jan Hus tyto názory akceptoval takřka beze změny. Na tomto předpokladu byl založen Viklefův reformní program. Toto pojetí nadřazenosti moci světské nad duchovní sahá až ke Karlu Velikému a vzniku středověké Římské říše. Viklef však teoreticky propracoval koncepci a návod pro případ, že společenská situace není v souladu s Karolínskou tradicí. Jak by se měla za této situace zachovat světská moc, bylo dle Viklefa nasnadě. V případě, že oficiální církev sama v sobě nenalezne tolik odhodlanosti, aby našla správnou cestu k původnímu pastýřskému poslaní prvotní apoštolské církve, má světská moc oprávnění, aby církev k této nezištné pastýřské službě přiměla. Světská moc reprezentovaná panovníkem a šlechtou při tom musí postupovat v součinnosti se světskými úřady ale i s duchovenstvem zachovávajícím boží zákon. Razantní zákrok proti provinilé církvi musí být proveden v souladu s božím zákonem a rovněž tak nesmí být v rozporu s celospolečenskými zájmy. Nedílnou součástí odejmutí světského panování církvi byla sekularizace církevního majetku, protože nezměrné bohatství mající původ v touze vládnout nad světem, neadekvátním pozemkovém vlastnictví, církevním fiskalismu, svatokupectví, mnohoobročnictví etc. byly hlavními původci hluboké krize církve. Proto bylo naprosto přirozené, že oba reformátoři nalezli v záležitostech týkajících se sekularizace církevního majetku podporu u dvorů svých panovníků i mezi příslušníky vysoké šlechty.
Re:Hejno Krkavců , , 5.2.2012 11:44:55
Opět jeden špatně maskovaný výklad k získání alespoň páru bodíků k tzv. křesťanství. A kdyby se to náhodou nepovedlo, tak tu máme Viklefa a interpretaci jaká se hodí. Jakoby to napsal ten, kdo chce manipulovat s masy a jejich vnímáním pravdy. V čí zájmu? Prostě více čtěte.
Nenažranost, , 5.2.2012 9:18:28
Kristus byl chudý a kázal pravdu a skromnost - s touto jeho naukou nemá dnešní církev co dělat - zde platí majetek, nenažranost a lež - bohužel
Putin si s českými sockami vytře řiť, přesune je za Ural, aby měl přímý kontakt s Německem. Kotlinu zaplní Noví Rusové. Oběma směry převeze Okamura., , 4.2.2012 21:23:37
Po listopadu se jediná konsolidovaná a vedoucí státní strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Kdo připustí restituce je jednoznačně vlastizrádce , , 4.2.2012 20:30:51
Myslím,že o tak zásadní věci pro občany by mělo rozhodnout referendum.Ať skutečně rozhodne lid a ne ty podivné prodejné kreatury.Stejně by mě zajímalo,co je opravdovým
důvodem tohoto kupčení s majetkem této země.Co mají ti zhovadilci slíbeno,pro krásné oči pana Duky to jistě nedělají.Až moc se angažují,že by chtěli do nebe?
Re:Kdo připustí restituce je jednoznačně vlastizrádce , , 4.2.2012 21:24:14
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Kdo připustí restituce je jednoznačně vlastizrádce , , 5.2.2012 11:53:48
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout! To se vám to proletáři kolaborantsky žilo 20 let z naloupeného všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není už co ukrást, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let. Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!! Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na státním: I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku občanské charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:Kdo připustí restituce je jednoznačně vlastizrádce , , 5.2.2012 9:31:14
Kolik Vám platí za ty tapety?
Dobrej film o zbytečnosti církví, , 4.2.2012 17:25:32
http://www.youtube.com/watch?v=2ghl-QijsOg&feature=related
Doktoři práva, , 4.2.2012 15:58:37
I když nemusím disidenty protože nás pomáhali zavléct do tohohle bahna ale smekám před paní Procházkovou a ptám se!Kde jsou ti všichni študovaní právníci,když nevěděli ,že je to protiprávní a že církev od Josefa II žádný majetek neměla???
Pokud církev majetek dostane, tak příští vláda zatíží majetek 50%, , 4.2.2012 13:36:55
daní.Není přece problém zvyšovat daně na církevní majetek .
cirkev patří za mříže, , 4.2.2012 12:16:15
Církve nemají žádný nárok, nic jim zde nepatří, to co nakradli není jejich. Zejména katolická církev se vždy chovala a chová jako zločinecká organizace.Tato vláda už zašla příliš daleko, jediné řešení je defenestrace vlády a zrušení církí.Normální, průměrně inteligentní člověk nepotřebuje pro svou víru badnu příživníků a pedofilů.
Církev má být bohatá duchem, ne majetky, , 4.2.2012 10:48:40
Nikde v Bibli není zmínka, že by posláním církve Kristovy, abych se vyhnul nepřesnému českému slovu křesťanské a křesťanství bylo hromadění majetku. Zato je tam o vyhnání penězoměnců z chrámu a také cituji "dříve projde velbloud uchem jehly než boháč do království nebeského". Problém je v tom, že bohatství hmotné, které je ve zmíněných citátech myšleno má své vlastní zákony a to jsou zákony obchodu, kšeftu či zisku. A touha po zisku má s učením Krista málo společného. No a když už tady máme brata ze Slovenska dám k dobrému příhodu 14 letého chlapce, horlivého katolíka a také ministranta z horské vsi od Zvolena. Uprostřed války v zimě mu zemřela maminka velice věřící, ale tamní farář, který se chtěl za něco pomstít jeho nepříliš zbožnému tátovi ji odmítl pohřbít na místním hřbitově. Tak ji s tátou vezli sněhem a závějemi na sáňkách, asi 15km přes hory, do sousední farnosti, aby byla potichu a bez obřadu pohřbena, aspoň na hřbitově. Výsledek: cituji tenkrát (1986) už sedmapadesátiletého: keď začalo SNP, zobral som pušku a išiel zastrelit farára, , štrnácť rokou mi bolo, utiekol, taká to bola doba, dotěraz je v emigrácii". Kdo ví o kom mluvím, jeho vyjadřování bylo velmi osobité a nebyl to neznámý člověk, vzpomeňme v tichosti jeho památku. Tak že, tak se zástupci římské samospasitelné a všeobecné chovali když se cítili mocní a bohatí. A pro ostatní slovenské bratry "některé dojmy si raději nechte pro sebe, dokud si nezameťe doma. A myslím že výklad Bible je jasný, církev má být bohatá duchem, ne majetky
Re:Církev má být bohatá duchem, ne majetky, , 5.2.2012 9:38:30
Kristova církev byla církví chudých. Současná církev svou touhou po majetku zapřela a opakovaně zapírá Krista. Už dávno není jeho církví, jen jeho jméno ukradla a svými činy ostouzí.
Re:Církev má být bohatá duchem, ne majetky, , 4.2.2012 10:57:01
1. "Dávejte si pozor, abyste nedělali své milosrdné skutky před lidmi proto, aby vás viděli. Jinak totiž nemáte odplatu u svého Otce, který je v nebesích.
2. Proto když prokazuješ milosrdenství chudým, nevytrubuj před sebou, jako to dělají pokrytci v synagogách a na ulicích, aby se nechali chválit od lidí. Amen, říkám vám, že už mají svou odplatu.
3. Ale když ty prokazuješ milosrdenství, ať tvá levice neví, co dělá pravice,
4. aby tvé milosrdenství bylo vskrytu. A tvůj Otec, který vidí vskrytu, ti odplatí zjevně."
5. "A když se modlíš, nebuď jako pokrytci. Ti totiž při modlitbě rádi postávají v synagogách a na nárožích ulic, aby se ukazovali lidem. Amen, říkám vám, že už mají svou odplatu.
6. Ale ty, když se modlíš, vejdi do svého pokojíku, a když zavřeš dveře, modli se ke svému Otci, který je vskrytu. A tvůj Otec, který vidí vskrytu, ti odplatí zjevně.
7. Když se tedy modlíte, neříkejte prázdná slova jako pohané. Ti si totiž myslí, že budou vyslyšeni pro množství svých slov.
8. Nebuďte jim tedy podobní, protože váš Otec ví, co potřebujete, ještě předtím, než ho poprosíte.
9. Proto se modlete takto: Otče náš, který jsi v nebesích, ať se posvětí tvé jméno!
10. Ať přijde tvé království! Ať se stane tvoje vůle jako v nebi, tak i na zemi.
11. Dej nám dnes náš každodenní chléb,
12. a odpusť nám naše viny, jako i my odpouštíme našim viníkům.
13. A neuveď nás do pokušení, ale vysvoboď nás od zlého. Neboť tvé je království i moc i sláva navěky. Amen.
14. Odpustíte-li totiž lidem jejich prohřešky, odpustí váš nebeský Otec i vám.
15. Ale jestliže lidem neodpustíte jejich prohřešky, pak ani váš Otec neodpustí vaše prohřešky vám."
16. "A když se postíte, nebuďte zasmušilí jako pokrytci, kteří hyzdí své tváře, aby ukázali lidem, že se postí. Amen, říkám vám, že už mají svou odplatu.
17. Ale ty, když se postíš, pomaž si hlavu olejem a umyj si tvář,
18. aby tvůj půst nebyl zjevný lidem, ale tvému Otci, který je vskrytu. A tvůj Otec, který vidí vskrytu, ti odplatí zjevně."
19. "Nehromaďte si poklady na zemi, kde je ničí mol a rez a kde zloději vykopávají a kradou,
20. ale hromaďte si poklady v nebi, kde je mol a rez neničí a zloději nevykopávají ani nekradou.
21. Vždyť kde je váš poklad, tam bude i vaše srdce.
22. Lampou těla je oko. Pokud je tedy tvé oko prosté, celé tvé tělo bude jasné.
23. Ale pokud je tvé oko zlé, celé tvé tělo bude temné. Je-li tedy světlo v tobě tmou, jak veliká bude tma?
24. Nikdo nemůže sloužit dvěma pánům. Buď totiž bude jednoho nenávidět a druhého milovat, nebo se bude toho jednoho držet a tím druhým pohrdne. Nemůžete sloužit Bohu i mamonu."
25. "Proto vám říkám: Nemějte starost o svůj život, co byste jedli a co pili, ani o své tělo, co byste si oblékali. Není snad život víc než pokrm a tělo víc než oděv?
26. Pohleďte na ptáky na nebi. Nesejí, nesklízejí ani neshromažďují do stodol, a váš nebeský Otec je živí. Nejste snad vy mnohem dražší?
27. Kdo z vás může pečlivým staráním přidat ke své výšce jediný loket?
28. Proč si tedy děláte starosti s oblečením? Pomyslete na polní lilie, jak rostou. Nepracují ani nepředou,
29. ale říkám vám, že ani Šalomoun ve vší své slávě nebyl oblečen jako jedna z nich.
30. Jestliže tedy Bůh takto obléká polní trávu, která dnes je a zítra bude hozena do pece, neoblékne snad mnohem spíš vás, vy malověrní?
31. Nemějte tedy starosti. Neříkejte: 'Co budeme jíst?' nebo 'Co budeme pít?' anebo 'Co si oblečeme?'
32. Všechny tyto věci totiž vyhledávají pohané, ale váš nebeský Otec ví, že to všechno potřebujete.
33. Hledejte nejprve Boží království a jeho spravedlnost a toto vše vám bude přidáno.
34. Nemějte tedy starost o zítřek, neboť zítřek se bude starat o své věci. Den má dost svého trápení."
Re:Církev má být bohatá duchem, ne majetky, , 5.2.2012 9:44:17
K tématu srv. body 2 a 19 (první s ohledem na "péči" o bezdomovce, ale i mediálně proklamované důvody k tzv. restitucím, druhý se vztahuje k majetku církve obecně).
Re:Církev má být bohatá duchem, ne majetky, , 4.2.2012 14:40:56
Nechápu, proč tady unavuješ opisovánim bible, stačí napsat odkaz.
Ovečky a drobečky, , 4.2.2012 10:41:20
Církev byla sloupem státního zřízení. Dodávala mu ideologii. Měla tedy plnou podporu tohoto státu i šlechty. Vysoké úřady v církvi byly vyhrazeny pro šlechtu. Čili majetku se tam dostalo dost. Po Tolerančním patentu, když v Čechách a na Moravě mohly působit evangelické církve augsburské a helvetské konfese, měly modlitebny vždy někde za vesnicí a bez věže a poplatky za úkony, vybrané od věřících, tedy štolu, museli odvádět katolickému faráři. Vzor lásky a tolerance! V dnešní době církev oporou státu není. Stojí na okraji, do kostelů chodí zlomek obyvatelstva. Z nich nic moc církev nedostane, proto to musí sebrat jinde. Nejde o žádné vracení ukradeného. Pod pojmem restituce se mění dějiny. Kdo všechno přišel o majetek v důsledku historickým událostí a válek? Vrací se všem lidem něco? Ne, jen vyvoleným a k tomu vždy slouží jednoduché a docela hloupé zdůvodnění pro lid.
Pro ODS a TOP09 je to především dobrý BYZNYS ! , , 4.2.2012 10:37:52
První vlna korupce nastala vpuštěním OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ do země dříve, než se mohl vzpamatovat náš průmysl a náš obchod. Druhá vlna korupce byly různé TENDRY, především ty armádní. Třetí vlna korupce je navrácení CÍRKEVNÍHO MAJETKU.
Re:Pro ODS a TOP09 je to především dobrý BYZNYS ! , , 4.2.2012 10:43:58
Dobrých křesťanů je velice málo. Především:
1. Musíme si odmyslit všechny mohamedány, a stoupence budhuzmu (hinduisté, taoisté,...) a podobných věr.
2. Musíme si odmyslit všechny ateisty. Ti jistě budou úpět v pekle.
3. Musíme si odmyslit všechny příslušníky nesprávného křesťanského směru. Je-li na příklad správné náboženství "Čeští bratří", pak v pekle skončí všichni katolíci, pravoslavní,...
4, Musíme si odmyslit, všechny příslušníky správného náboženství, kteří hřeší a neplní příkazy Boží. (smilní, kradou, žádají menželky bližního svého,...)
5. Musíme si odmyslet všechny nepokřtěné, protože dědičný hřích je zavádí přímo do pekla.
6. Musíme si odmyslit všechny obyvatele Ameriky před 15-tým stoletím, Austrálie před 17-tým stoletím, protože Ježíš Kristus jim nedal na vědomí Boží vůli a jeho desatero.
A tak bych mohl pokračovat dále. Takže "pravých křesťanů" je bezvýznamná hrstka.
Re:Pro ODS a TOP09 je to především dobrý BYZNYS ! , , 4.2.2012 14:46:56
Úplně a naprosto jste vedle a nevíte o křesťanství zhola nic.
Církev, , 4.2.2012 10:33:16
Církevní majetek je velký problém.
1. Především je nutno zvážit, zda není katolická církev mezinárodní zločinecká organizace. U nás se uvažuje o zákazu komunistické strany. Ovšem katolická církev má na svědomí podstatně více zabitých "pro víru" než má komunistická strana pro "svou ideologii". Jenom v Americe jsou to desítky milionů zabitých indiánů, kteří odmítli se nechat pokřtít.
2. Otázka konfiskací majetků jiných církví. Zejména v době pobělohorské. Takové zisky majetku jsou vždy problematické, obávám se, že i v křesťanské ideologii "o lásce k bližním svým".
3. Katolická církev shromažďovala majetek v době, kdy ostatní církve byly zakázány. Obdobu vidíme v hromadění majetku KSČ v době, kdy jiné politické strany byly zakázány. V obou případech se jedná o neseriózní jednání.
4. Po roce 1918 se jediná církev u nás rozdělila do více církví. Tvrzení Katolické církve, že to jsou odpadlíci nemající nárok na nic, není ničím podloženo. Na příklad moje matka svým zlatem přispívala na dostavbu chrámu sv. Víta, i když byla v církvi československé. Nebyla sama. Jak budou vráceny dary nekatolíků, na dostavby katolických kostelů??
Nevidím tedy žádný seriózní podklad, podle kterého bychom mohli odhadnout skutečně seriózně nabitý majetek katolické církve. Odhady, podle kterých bychom měli katolické církvi vrátit částku vypočítanou Topolánkovou vládou mi připadá nejméně desetkrát přehnaná. Mohu se však mýlit, nejsem odborník.
Re:Církev, , 4.2.2012 11:05:52
Pokud pozadovany majetek tvori rozsahle uzemi statu, kde se nachazi, nelze ho dat do vlastnictvi skupine lidi, kteri by cast uzemi statu mohli prodat, je vsak mozne dat toto uzemi do spravy s omezenim prodeje.
Re:Církev, , 4.2.2012 10:34:32
Chrám sv. Víta nikdy nepatřil církvi, ani jeden jediný den v celé historii. Stavěn byl ze státních peněz (tedy královských) "pro potřeby lidu českého" , tedy nikoli pro církev. Církev zde měla provádět obřady, ale toť vše. Dostavba pak za první republiky probíhala ze sbírek, tyto sbírky ale pořádala a dostavbu prováděla soukromá "firma" nebo "společnost pro dostavbu chrámu sv. víta" a tato taky dostavbu provedla a chrám předala "všemu lidu českému".
Církevní restituce jsou krádeží za bílého dne, protože kromě toho co již bylo zmiňováno v článku, tedy že dary byly podmíněny podmínkou, kterou církev neplní, tedy by měla dary vrátit přesně v duchu českého práva, ale taky je zde druhá věc, že spousta majetku, který má být církvi vrácen církev nikdy nevlastnila, ale pouze na něm hospodařila. V historii mnohokrát byly polnosti a lesy církvi panovníkem dány k užívání, tím se panovník zbavil povinnosti podporovat církev finančně, protože ji dal možnost hospodařit na jeho pozemcích a užívat z toho plynoucí užitky.
Církev má nyní dostat v restituci majetky na kterých sice mnoho století hospodařila, ale které ji nikdy nepatřily.
konstatování, že "komunisti v rámci odluky církve a státu přestali podporovat církev tím, že by ji nechali bezúplatně hospodařit na státních pozemcích a tyto pozemky církvi odebrali" už ale není tak "IN"
možná se mýlím, ale podle mně tak 30-50% a možná ještě víc majetku, který má být církvi vrácen nikdy církvi nepatřil.
Katolická církev svoji hamižnost ukazuje už jen těmi dlouholetými soudními spory o chrám sv. Víta, který je jasným příkladem toho co církev dokáže aby získala majetek, na který nemá právo.
Re:Církev, , 4.2.2012 10:36:59
Pro zboznou inkvizici jsou nejdulezitejsi majetek a penize. Taky sperky nebostiku, nemovitosti a hlavne prachy, dokonce i ty vo ktery v kostele z lasky k bliznimu se nestitej nekrestansky vokrast i senilni stary baby ktery prezivaj z mizernyho duchodu. Takovy penize jsou pro inkvizicniky nejdulezitejsi prijem a jsou dulezitejsi nez Buh a ten vlasatej hippan z krize! Ja jsem vsimavej clovek a pred lety v Rime jsem videl jak na kostelnich schodech zazobana inkvizice zebrajicim nuzakum davala nanejvejs pozehnani ktery ji nic nestalo za ktery si zebrak moh koupit do hladovy a ziznivy huby velky hovno!
Re:Církev, , 4.2.2012 10:46:42
Ano, tam je přesně ta věta:" Bůh přece neexistuje." Kdyby Bůh existoval, tak by tu církevní pakáž z chrámů vypráskal
Není přece myslitelné, aby církev páchala taková svinstva u vědomí, že Bůh ji peklem potrestá
Církev svými "nebohulibými skutky" Boha popírá a usvědčuje sebe samu ze lži, klamu a podvodu.
Odporuje lidskosti vracet majetek získaný účelovým zneužitím strachu ze smrti.
Re:Církev, , 4.2.2012 10:38:14
Proč dělit lidstvo na věřící a nevěřící, která církev je ta pravá... ?
Proč nemohu důvěřovat církvím, sektám a jakýmkoliv náboženským směrům ?
V tradici tzv. evropského teologického myšlení, včetně knihy Genesis, se musí člověk cítit vinen, protože se dědičně narodil jako hříšník. V tradici východního, asijského teologického myšlení tím nejlepším co člověk může učinit, je opustit tuto pozemskou realitu co nejrychleji a připojit se tak k Nejvyšší jednotě. A tak v obou teologiích i filosofiích je člověk definován jako neadekvátní, neúplný tvor, nedokonalých vlastností z nichž se musí neustále vykupovat, aniž by se do nich dostal svým vlastním přičiněním. Je tak předurčen
k vině a nicotě ještě dříve, než začne chápat jakoukoliv podstatu svého bytí a vědomí dobra či zla. Jeho vinou se stává vlastní existence.
Projevím-li však tuto svoji pochybnost, jsem okamžitě všemi těmito proroky, kazateli, svědky, hlasateli a zvěstovateli ihned zatracován a zařazován k tzv. ateistům (a někdy i komunistům), aniž bych sám podával jakýkoliv důkaz o nějaké svoji orientaci. Naopak, dnes a denně pak tito věřící v jednoho boha, hlasatelé náboženství jedné knihy, lásky k bližnímu svému, tak podávají na bojištích celé této planety důkazy své nesnášenlivosti spojené i s vražděním.
az , , 4.2.2012 10:18:44
se zde zmeni politicke pomery,tak pozeneme tyto lidi pred soud co vydali majetek cirkvi,a vsechny co privedli nasi zemi tam kde se nachazi dnes ve srabu,vse rozprodane,rozkradene....spravedlnost si je najde!!!
Cechum zbyly Cechy, , 4.2.2012 9:47:32
Hymna se nam zkratila o slovenskou cast, Jirina, 3.2.2012 19:14:44
" Nad Tatrou sa blyska, hromy divo biju....." ktera je dnes aktualni na Slovensku, v cizine.....Cechum zbyly Cechy, kde se prodalo vse, co melo hodnotu. Nyni hrozi vyprodej pozemku a lesu a muze prestat platit dalsi sloka Hymny "....zeme ceska, domov muj". Zabrante vyprodeji dedictvi nasich deti !!
Jako ptáci v trní., , 4.2.2012 9:38:03
Dosáhnou všeho,když je třeba přežít-nikdo se nedívá ...,prostě někdo musí vyrábět a pracovat.Tito/co nadůživají systém /a nic nedělají by měli mít větší daně,více se "starat"-zaměstnávat své ovečky.
Jak to bylo za totality ., , 4.2.2012 9:32:36
Nedělní mše v kostele,plný kostel občanů.
Na krajích cest auta "komunistických pohlaváru".Byli komunisti -"věřící".Byla to moda?Prostě tam byli všichni jedni i druzí ve "svornosti"?"Platili" dobrovolně více tito pohlaváři?
a po církevní krádeži bude následovat VYPLÁCENÍ MAJETKU SUDETSKÝM NĚMCŮM ! :-) , , 4.2.2012 8:27:45
a ten sudeťácký majetek, který jim nepatří, bude taky několikanásobně předražen, aby politici měli co největší modrý vejvar! :-))))))))))))) Pokud jsou Češi blbí, že si dají od modrých politiků rozkrást republiku, budoucnost příštích generací, NIC JIM NEPOMŮŽE! :-))))
Zločinec Duka, , 3.2.2012 21:11:37
Katolická církev je zločinecká organizace, která chce navíc okrást tento stát, to je naprostá nehoráznost, krádež za bílého dne. Na Duku by měli okamžitě uvalit vazbu.
Re:Zločinec Duka, , 4.2.2012 14:54:10
Občane, neblijte tady ptákoviny,zejména pokud je vaše mysl tak chabá a hloupá.Byla, je a bude !!!!!
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .., , 3.2.2012 21:01:45
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .....tento stav není normální ,svědčí o zločinecké podstatě režimu: promopro,IZIP,drobil,IKEM,key investments,langerova prádelna, nečasova sekretářka, dobešova asistentka, johnův oraprint + zvěřinová kuchařka, kalouskovy padáky-vražda Kašáka a diag human ,trautenberkova korupce za miliardu,babákův strýček ,bártovy úplatky , kocourkův tunel pozemků , fuksovo příbramské palermo .,Langerův pronájem lázní , státní maturity předražené o 900%,12 mld dárek vlády mafie ods,top,vv Tykačovi, ..............a zločinci tu vládnou ,místo aby byli v base .
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 3.2.2012 20:27:33
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé
jsou to zvláštní lidé , modrobolševická vláda jim doslova a do písmene kálí na hlavu a oni ty lejna nosí na hlavě hrdě jako klobouk .........podvodné volební sliby , rekordní zadlužování ,rekordní zvyšování daní a zavádění nových daní, rekordní korupce , otrokářský zákoník práce , neplacení příplatků za přesčasy .,bránění přijetí protikorupčních zákonů .....mafiánský bantustán ..........a rekordní snižování daní vysokopříjmovým a korporacím ..............a hloupá městská chudina volí mafiánskou špínu ods,top,vv,kdu,zel...........dál
Církev se spojí s čertem i ďáblem, aby dosáhla svého kšeftu. , , 3.2.2012 19:52:46
Vrátil bych jí jenom ty majetky, na které si církevní hodnostáři vydělali vlastní prací !
Re:Církev se spojí s čertem i ďáblem, aby dosáhla svého kšeftu. , , 3.2.2012 20:21:57
takže žádné :-)
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát., , 3.2.2012 19:51:43
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
Chamtivostí přijde o prestiž., , 3.2.2012 19:12:24
Naprosto sou hlasím s paní Lenkou Procházkovou.Církev katolická svými požadavky pouze podtrhuje svoji chamtivost po majetku.Dobře ví,že s majetkem roste moc.O to jí v historii šlo vždy nejvíce.
NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek, , 3.2.2012 18:51:52
NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek ,který katolická církev nabyla staletími okupací českých zemí a násilnou katolizací ,mučením, pronásledováním,upalováním lidí jiné víry v českých zemích ............ http://www.novinky.cz/domaci/249588-cirkev-ma-dostat-nejen-pole-a-lesy-ale-i-umeni-knihy-ci-nabytek.html?ref=boxF historici vyčíslete škody , okupace doby pobělohorské a ukradený majetek katolickou sektou ,+ škody napáchané křížovými výpravami proti čechám , ..http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm .co bylo ukradeno bude vráceno .............to co tu předvádí klero fašistická diktatura mafie ods,top,vv,kdu,zel už přesáhlo meze únosnosti ................http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-
Re:NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek, , 3.2.2012 19:11:44
Když upalovali takový magory jako ty,tak tomu se dá jenom zatleskat.Ty jsi super bolševik,co studoval v Moskvě za Stalina.
Re:NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek, , 4.2.2012 10:26:20
Když se ozve anonym a tleská upalování lidí církví, lze říct jen jedno, opět se ozval hňup, modrý hňup
Vse, co melo v teto zemi hodnotu, , 3.2.2012 18:39:49
se prodalo, nyni hrozi vyprodej pozemku a lesu. Ceska hymna...."zeme ceska, domov muj" se bude muset prepsat.
Re:Vse, co melo v teto zemi hodnotu, , 3.2.2012 18:58:56
Když koukám na zkorumpovaný a rozkradený Český stát,tak na nějakou českou hymnu začínám srát.Zde se vesele krade už od května 1945....Tak si magoři zanadávejte na církev.To si ulevíte na nepravém místě.
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí , , 3.2.2012 18:24:50
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí ,
Bitva na Bílé hoře 1620 – porážka stavovského vojska
6. Po porážce – pronásledování odbojných stavů, konfiskace majetku (115 panství = 8 mil. kop grošů) do rukou cizí, nebo Habsburkům věrné katolické šlechty (Albrecht z Valdštejna, Lichtenštejnové, Ditrichštejnové, Buquojové, Piccolominiové…). 21.6.1621 poprava 27 účastníků odboje na Staroměstském náměstí http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Re:pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí , , 3.2.2012 18:41:13
Pane chytrý.Škoda,že na Bílé hoře vyhrál katolik.Jinak by jsme dávno mluvili německy a nepsali by tady polointeligenti česky nějaké ubohé píčoviny.Čeština je stejně jen provinční jazyk pro 10 000 000 obyvatel ČR.Ti už se s nim pomalu nedomluví ve vlasti ani s cikánem.
katolická církev je okupantem českých zemí stejně jako hitler , , 3.2.2012 18:19:42
pedofilní katolická sekta , okupant českých zemí
mučení, upalování lidí ,teror , křížové výpravy,okupace ,krádeže majetku lidí jiné víry, hromadná pedofilie ,násilná katolizace , pálení českých knih
Re:katolická církev je okupantem českých zemí stejně jako hitler , , 4.2.2012 14:58:26
Mistrovské dílo, to muselo dát hodně potu než to blb ze sebe vypotí.
Re:katolická církev je okupantem českých zemí stejně jako hitler , , 3.2.2012 18:52:56
Pane četl jste někdy nějakou knihu jak KŘIŽÁCI bojovali za Evropu?Tedy i za takového přiblblého magora jako jste vy?
co církev nakradla při podvodu s bohem a při okupacích , teroru a upalování lidí to musí vrátit ., , 3.2.2012 18:17:18
Nečasovi hrozí 8 let vězení za tzv. církevní restituce. Spisovatelka a novinářka Lenka Procházková podala na premiéra Petra Nečase (ODS) trestní oznámení pro porušení povinností při správě cizího majetku,http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Historie církve velmi zkrácený výtah červeným písmem zhruba uprostřed stránky.
http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Takhle, , 3.2.2012 18:12:26
se k ničemu nedopracujeme. O tom co církvi bude patřit nebo ne, je třeba, aby rozhodly nezávislé soudy a nejlépe ty evropské. Jinak pro mnohé zde diskutující, církev žádný majetek nikdy nenakradla, majetek pochází z donací šlechty, panovníka, z darů obyvatel a koupí samotnou církví. Nejvíce majetku církev ztratila za husitských válek, kdy se na její úkor obohatila jak nekatolická, tak katolická šlechta, majetek mnohých klášterů byl rozkraden a zničen, kláštery vypáleny a mnozí řeholníci naházeni do plamenů, v tomto obzvláště vynikal bratr Žižka. Jinak majetek, tedy nemovitý, je zapsán v zemských deskách a na katastrech nemovitostí. Takže můj názor, majetek z katastrů přezkoumat a vrátit.
Re:Takhle, , 4.2.2012 8:25:14
A co Velkoosinské procesy,upalování čarodějnic (vždy to byla nějaká vdova po které neměl kdo dědit a majetek propadl církvi).A to darování majetku od starých lidí probíhalo většinou pod nátlakem.
Re:Takhle, , 3.2.2012 19:44:46
Když už řeknete A, řekněte i B. Díky zakladatelským a později patronátním právům církevní instituce darovaný či zakoupený majetek nikdy nedržely v plném, tedy svobodném vlastnictví. Jejich vlastnické právo bylo vždy omezeno. Počínaje středověkým děleným vlastnictvím přes státní majetek v době Josefa II. až k veřejnoprávnímu majetku po roce 1874 v monarchii, po celé období první republiky, po válce, po celé období vlády komunistů a během prvních 2-3 let po listopadu 1989. A mimochodem, když už plivete na husity, přiznejte si, že si obě strany neměly co vyčitat. Taková byla doba. O husitství, jak napsal historik Jan Tesař, se dnes otírá kdejaký špinavý šmok. To však nic nemění na tom, že díky němu u nás v 15.-17. století vznikla ojedinělá společnost náboženské tolerance, která v tomto ohledu předstihla svou dobu.
Re:Takhle, , 4.2.2012 10:29:54
V souvislosti s „restitucí církevního majetku“ - jedná se fakticky o majetek církve Římskokatolické - se znovu objevuje roztomilé heslo: Co komunisti ukradli, musí se vrátit. Kdo nepatří k orwellovskému davu, jásajícímu, že „velký bratr nám zase zvýšil příděl čokolády“ si nejspíš vzpomene, že to heslo není zase tak úplně nové. Už komunisti říkali, že znárodňováním vracejí pracujícímu lidu, co mu zlí kapitalisti a tmářská církev ukradli. Takže, nemohu si pomoci, jde o roztomilou ukázku, jak se stejná ideologie obrátí nalevo nebo napravo, jak se zrovna jejímu nositeli hodí.
--------------------------------------------------------------------------------
Můžete namítnout, že je tu rozdíl: Církvi ten později znárodněný majetek většinou darovali lidé, kterým do té doby patřil. Měli bychom si ale přece jen připomenout, proč vlastně jí ho dávali. Takže si dovolím připomenout jeden fakt: Nemalá část lidí odkázala část svého majetku církvi, protože byla přesvědčena (obdarovanou církví), že když se za ně nebude po jejich smrti na zemi kněz modlit, tak shnijí v očistci. V darovací smlouvě byla většinou připojena podmínka, aby za dárce byly určitým způsobem slouženy mše a konány modlitby. Už na konci středověku jich bylo tolik, že například Martin Luther se rozhořčoval, že kněz se hodiny modlí za mrtvé, takže na živé nezbyde čas. Později nezbylo, než z praktických důvodů tuto otázku řešit.
Takže se nám tady objevily dvě otázky: Morální a právní. Ta první zní, jestli se církev má až tak moc prát o takto nabytý majetek. Ta druhá, jestli vůbec je to její majetek, když pravděpodobně nekoná všechny úkony, ke kterým se zavázala ve všech darovacích smlouvách. Řešení už nechám na vás.
Re:Takhle, , 3.2.2012 18:32:29
Napsat pohou část pravdy je Vaše taktika? Opět revize historie? Kolikátá už? Kroniky byť revidované, je ještě možné číst. Využijte Vašeho volného času k zamyšlení např. proč se lidé bouřili. Prostě proč?
Re:Takhle, , 3.2.2012 19:22:28
Přesně! Tenhle nick je zřejmě levobočkem nějakého takového vykořisťovatele či násilníka.
souhlas, , 3.2.2012 18:12:22
To co provedla paní Procházková je vyjádření většini národa,
Církvi jde jen o majetek.
Re:souhlas, , 3.2.2012 19:17:40
Skoro celý majetek co zůstal po 1989 ale už rozkradli děti bolševiků!!!!!!!To si kráva Procházková v Izraeli asi nevšimla.
Řecku, , 3.2.2012 18:11:43
nabízejí miliardy eur,aby odprodali nějaké ostrovy Německu.Řekové je poslali do prdele jako Španělé,když chtěli koupit Mallorku.Ale naši blbci zadarmo dají české území Vatikánu,a ještě jim k tomu dají prachy.Vlastizrada je slabý termín.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 3.2.2012 18:01:34
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
Re:Církvi vrátit jen to, na co předloží doklad o nabytí!!!, , 3.2.2012 18:08:37
Paní procházková Lenka vyslovila svůj názor a podala trestní oznámení na vládu i premiéra.Ani jeden se nemůže vymlouvat, že on nic, on neví a podobně.Velezrada se trestá, doufám i takovém právním marasmu jako je zde.
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách?, , 3.2.2012 17:58:24
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
A toto nechť si každý uvědomí..., , 3.2.2012 17:38:41
Z trestního oznámení spisovatelky Lenky Procházkové a bouřlivých diskuzí na různých serverech musí být všem přinejmenším zřejmé, že celá věc není jednoznačná. Rozhodně nikdo z poslanců nebude moci říci: já to nevěděl. Pokud se jako obvykle koaliční poslanci změní v bezduché hlasovací automaty a později se potvrdí obavy, že došlo k obřímu tunelu, budou z nich spolupachatelé.
Zvedněme své líné prdele,na Slovensku už ,,válcujou" vládu, , 3.2.2012 17:37:10
desítky tisíc lidí je v ulicích.
Re:Zvedněme své líné prdele,na Slovensku už ,,válcujou" vládu, , 3.2.2012 18:04:22
Počet lidí se různí, ale především jde o to, že dokázali vyjít, mráz, nemráz.Asi mají větší odvahu než my, možná, že nám to pomůže a dokážeme také říci svůj názor nahlas.Nemusí být ani ty dělobuchy a banány.
Re:Zvedněme své líné prdele,na Slovensku už ,,válcujou" vládu, , 3.2.2012 20:14:56
A jak to tam dopadlo....vzali na ně vodní děla v těchto mrazech...:-(
Re:Zvedněme své líné prdele,na Slovensku už ,,válcujou" vládu, , 4.2.2012 10:36:30
Stejní modčí "demokrati" jak máme u nás. Ti naši možná budou i střílet za jásotu Kraďousků a Trautnbergů
Končíme, , 3.2.2012 17:25:13
Češi, jako jeden z evropských národů, i když počtem obyvatel malých, končí pozvolna svoji existenci. Kdo to nevidí a nechápe, je naprostý duševní lajdák. Během následujících tří generací nebude po nás ani památky. Tam nás nasměrovaly všechny naše polistopadové vlády, tam nás nasměroval člověk, který bude jednou historií hodnocen jako likvidátor české státnosti. Palacký i Masaryk se musí v hrobě obracet. Ve svém boji o přežití si to spousa lidí vůbec neuvědomuje.
Re:Končíme, , 3.2.2012 18:07:37
A dokud se budou likvidátoři naší země velebit, lépe nebude. Až budou v dětských slabikářích označeni za zmrdy, pak teprve je šance na lepší poměry.
Re:Končíme, , 3.2.2012 17:30:36
Jen ať se ten blb Masaryk otáčí.Z jeho zkurveného Československa nám tu zůstali na památku 2 miliony cikánů a Slováků.To byli dva blbci s tim Benešem.
Re:Končíme, , 3.2.2012 17:55:25
Ale ale Konráde,podívej se pořádně do dojčlandu,co se tam děje a potom teprve kritizuj někde jinde.
...pro Henleina viz níže..., , 3.2.2012 21:24:17
Henlein, 3.2.2012 17:51:41 Jste hodně nasraný.Masarykovo Československo v hajzlu.Komunistické Československo v hajzlu.Česká republika rozkradená to je taky v hajzlu.Tak se ukájíš názory o stříknutí?To je však tvůj jediný názor?.. reagovat: Poslouchej,skopčáku...německo dodnes není samostatný VÝSOSTNÝ stát, sám o sobě VŮBEC NEMŮŽE ROZHODOVAT, vše je jen zástěrka prý německé demokracie.DODNES NEMÁ PODEPSANOU MÍROVOU SMLOUVU S USA!!!Jen kapitulační protokol! Kdyby amíci chtěli,tak si z vás udělají otroky za to co vaši otcové prováděli za IIWW !Veškerá německá zákulisní politika se probírá a rozhoduje ve Washingtonu ,studuj dějiny a dokumenty "TY NĚMECKÝ HRDINO",...dodnes nemůžete překousnout dvě prohry WW,doma vám visí v kuchyních Konrad Ernst Eduard Henlein tak jako v každé druhé rodině v Chorvatsku Ante Pavelić USTAŠA. Tak se neser...skopčácký demente.
Re:Končíme, , 3.2.2012 21:15:41
Re:Končíme, Henlein, 3.2.2012 17:51:41
Jste hodně nasraný.Masarykovo Československo v hajzlu.Komunistické Československo v hajzlu.Česká republika rozkradená to je taky v hajzlu.Tak se ukájíš názory o stříknutí?To je však tvůj jediný názor?..
reagovat:
Poslouchej,skopčáku...německo dodnes není samostatný VÝSOSTNÝ stát, sám o sobě VŮBEC NEMŮŽE ROZHODOVAT, vše je jen zástěrka prý německé demokracie.DODNES NEMÁ PODEPSANOU MÍROVOU SMLOUVU S USA!!!Jen kapitulační protokol! Kdyby amíci chtěli,tak si z vás udělají otroky za to co vaši otcové prováděli za IIWW !Veškerá německá zákulisní politika se probírá a rozhoduje ve Washingtonu
,studuj dějiny a dokumenty "TY NĚMECKÝ HRDINO",...dodnes nemůžete překousnout dvě prohry WW,doma vám visí v kuchyních Konrad Ernst Eduard Henlein tak jako v každé druhé rodině v Chorvatsku Ante Pavelić USTAŠA. Tak se neser...skopčácký demente.
Re:Končíme, , 3.2.2012 17:51:41
Jste hodně nasraný.Masarykovo Československo v hajzlu.Komunistické Československo v hajzlu.Česká republika rozkradená to je taky v hajzlu.Tak se ukájíš názory o stříknutí?To je však tvůj jediný názor?..
EU jenom direktivně nařizuje, je to totalitní diktát Němců faktické 4. říše fašistické., , 3.2.2012 17:19:40
Fiskální dohoda o rozpočtové odpovědnosti oficiálně znamená sebrat státům poslední zbytek národní suverenity v tom aby národní vlády rozhodovali o penězích plynoucích od všech pracujících ke státu a rozhodovali výlučně Němci. Pak se teprve staneme protektorátem Němců, chcete-li 100% kolonií s postupným potlačením všech občanských práv Čechů v ČR i ostatních státech EU.Mějte se na velkém pozoru před EU, čím více do struktur EU tím hůře pro národ. Potom jenom válkou v Evropě by se to dalo řešit. Jinak ne.
Otevřený dopis - Promopro alias Vondra, , 3.2.2012 17:17:04
Otevřený dopis - Promopro alias Vondra Dobrý den, prosím odpovězte mi jednoduše, krátce, logicky, tak abych to pochopil i já, obyčejný pracující "otrok", této "svobodné" země a rukojmí této vládnoucí arogantní garnitury. Když já, jako občan, způsobím komukoli, ať státu, nebo soukromé osobě škodu nad 5 tisíc, jde o trestný čin a budu se zodpovídat před soudem. Pokud poslanec, politik, ministr způsobí státu škodu víc jak půl miliardy, stačí se mu omluvit a všechno je v pořádku? Mluvím o tom arogantním nadčlověku Vondrovi a korupci s firmou Promopro. Protože dělám ve stejném oboru jako jsou poskytované služby promoprem, mohu konstatovat, že zakázka byla minimálně 10x předražená. Pro mne a většinu svéprávných lidí je na první pohled jasné že utekly stovky milionů v době, kdy údajně vládě záleží na každé koruně a ždímá bezcitně peníze i z těch nejchudších... Vysvětlete mi, jak je vůbec možné, že člověk, který má pohádkový plat taky za to, že zodpovídá za určitý resort a dojde k takovému průseru, že vůbec může setrvat ve své funkci a to nemyslím ze své vůle, ale že nemá hodinovou výpověď, jakou by dostal v každé soukromé firmě, kdyby prošustroval on nebo jeho podřízení jen zlomek z částky o které je řeč. Jak je vůbec možné a jaké to máme zákony, že takový člověk vůbec ještě má přístup do parlamentu, vlády, že pobírá plat a další ministerské výhody??? Za co má svůj plat a výhody??? Odpovězte ať to pochopím já další miliony voličů a občanů, kteří si kladou stejnou otázku! Proč lidé ve vládě, poslanci a ti co mají moc, mohou okrádat stát, tedy nás všechny, proč potom vůbec platíme daně, na co, komu?? Aby jste měli na své zlodějny, tunely, podvody, korupce? Kolik z toho rozkradeného bilionu korun za posledních 10 let se vyšetřilo, objasnilo a kolik lidí za to bylo exemplárně odsouzeno, byl jim zabaven majetek a obstaveny konta? Proč nehledáte peníze tam kde jsou, na těch tajných kontech zkorumpovaných politiků, tam jsou ty stovky miliard!!! Proč je chcete tahat z kapes lidí kteří žijí od výplaty k výplatě se strachem jestli koncem měsíce budou mít na nájem? Je směšná vaše důchodová reforma a hledání 2 miliard na platy lékařů v době kdy díky korupce mizí stovky miliard. Jak bychom se měli dobře i bez reforem, kdyby jste pánové politici vystačili se svým nemalým platem a dělali jen svou práci. A nebo je účel toho teátru opět nasrat slušné lidi, kterých je pořád většina do té míry, že zase vyjdou do ulic, protože je tam vyžene pocit bezmoci stejně jako před 20ti lety?
Myslím, že dnes by byla revoluce možná oprávněnější než tehdy, většina těch, co cinkala klíčema, měli tenkrát vyšší životní úroveň než dnes a o sociálních jistotách ani nemluvím!!! Proč se korupce neposuzuje a netrestá jako vlastizrada výjimečnými tresty? Vždyť jde o vlastizradu, jde o ten nejhorší čin po vraždě, vždyť vraždíte národ jako takový! Nebo se řídíte heslem Stalina, že když zemře /trpí/ jeden člověk, je to tragédie, ale když zemřou /trpí/ tisíce, je to statistika??? To co se v této zemi děje, je tragédie i když trpí miliony. Je to nepochopitelné, neomluvitelné a bohužel naprosto beznadějné. Jako občan už naprosto ničemu nevěřím, ani v lepší budoucnost, ani ve spravedlnost, v nic. Zůstává jen hořká příchuť beznaděje a bezmoci... A toho jste pánové dosáhli po 20 letech od revoluce. GRATULUJI. Musíte být na sebe, jako politici opravdu pyšní. Uzavřu to moudrým a pravdivým konstatováním: KOMUNISTI NÁS 40 LET VEDLI DO PRDELE, ALE VY JSTE NAŠLI ZKRATKU !!! Bezmocný rukojmí teto nekompetentní, bezpáteřní anarchistické vlády / i těch předchozích/.
Já bych k tomu dodal toto:
nejsme bezmocní, my jsme jejich živitelé, ne oni naši! To oni jsou našimi zaměstnanci, ne my jejich. V současné době je přeci úplně jasné, že tady nikdo minimálně dvacet let pro nás nejen nic nedělá, ale vyloženě nám škodí! Kdo by trpěl takové zaměstnance? Legální postup je dát jim prostě výpověď (a to bez udání důvodu, přesně tak, jak je to v jejich v návrhu nového pracovního zákona) Pokud ji nepřijmou, přestat jim platit! Nebo si snad ještě dnes někdo myslí, že by bylo bez těchto parazitů hůř???
Re:Otevřený dopis - Promopro alias Vondra, , 3.2.2012 18:30:54
Opět jedma z obrovských pravd , kdy už konečně tento národ vysliší a poslechne těchto rad . Ano , dejme jim výpověď
a to bezodkladně , neposlechnou -li vyvezme je na trakařích
a vyklopme do Vltavy . Riskujeme pošpinění jejího toku , ale oni odtačou . Ahoj Pepík
Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 17:09:45
Ti produkují geneticky lepší národ, tak to je.
Re:Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 17:19:14
...Jdi do hajzlu,ty černoprdelníku a jdi si umlátit hlavu s židama o "zeď nářků"...
Re:Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 17:26:40
Ale s židy táhli bolševici.Co byl Slánský a ta jeho banda šmejdů.Bleješ akorát hovna.
Re:Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 18:12:28
Četl si proces se Slánským?
Re:Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 19:06:29
Proces byla komedie hodná Moskvy.Udělali ale špinavou práci a potom po zásluze vyseli.A že je pověsili kamarádi to je další kapitola.Po 1989 by ty darebáky totiž už nikdo nepověsil.
Re:Když jste češi blbí a nevzdělaní, tak musíte platit a dát přednost chytřejším a vzdělanějším., , 3.2.2012 17:38:34
...zmiňuji snad komanče??(hajzli sami od sebe).Jen posílám do hajzlu ty náboženské fanatiky a je jedno kterému pedofilovi vzdávají čest...farářům,kardinálům,papežům,mohamedánům, židům s "dlažebními kostkami" na čele a jiným náboženským hnojům.Tak se neser....
Lidé, bděte!, , 3.2.2012 17:08:46
Je až neskutečné, co si dnešní vláda dovoluje. Z "novinek" například: zdanění vína a uhlí. Otázkou je, proč si to vláda dovoluje? Odpověď je jednoduchá, v rámci parlamentní demokracie selhaly všechny opoziční politické strany. Selhaly i odbory, které jsou nejednotné. Proto se díky necitlivým dopadům vládnutí v sociální oblasti zvedá "hlas lidu", volá se po defenestracích, stávce, vznikla "Holešovská výzva", k tomu přilévají do ohně i cikánští "přistěhovalci" svým typickým kriminálním počinem. Vládě to je fuk, ústy svého premiéra stále mele svou falešnou odrhovačku o tom, jak se máme vlastně lépe, než dříve! Pro EU, euro a Řeky cpe horem dolem miliardy, aby mimo jiné Řekové i nadále pobírali 13 a 14 platy, pobírali i nadále dvojnásobné důchody oproti našim důchodcům a další nepochopitelnosti. Jak tomu a kdo, učiní přítrž? Politici to určitě nebudou, ti zklamali vždy. Nechci ani domyslit, co to může vyvolat za "nestandardní nepokoje", ale samet to určitě nebude. Chybami se prý člověk učí. Český člověk má ale pravděpodobně těžkou sklerozu.
MAFIÁNSKÝ DOBYTEK ROZDÁVÁ ÚZEMÍ STÁTU VATIKÁNU=VLASTIZRADA, , 3.2.2012 17:03:57
DO EU SE ODS NECHCE PŘEDEVŠÍM PROTO ŽE PORUŠUJE LIDSKÁ PRÁVA A PO PŘISTOUPENÍ A PODEPSÁNÍ BUDE KONTROLA ZE STRANY EU A KONEC TUNELŮ A ZLODĚJNÁM-BUDE MUSET DOJÍT KE SJEDNOCENÍ PRÁVNÍCH PŘEDPISŮ-ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRACUJÍCÍM A KONEC ŠMELINÁŘSKÝCH PRAKTIK PODNIKATELŮM-TO JE TEN DŮVOD PANA KLAUSE A NEČASE-ONI TAM VSTOUPÍ ALE PO PROMLČENÍ ZÁKONA ZA ROZKRÁDAČKY ZA 20 LET -TO JE TO OČ SE TU HRAJE.
Re:MAFIÁNSKÝ DOBYTEK ROZDÁVÁ ÚZEMÍ STÁTU VATIKÁNU=VLASTIZRADA, , 3.2.2012 18:00:02
Nebuďte naivní, kdybyste to sledoval dojde vám, že je tam podobný bordel.
Re:MAFIÁNSKÝ DOBYTEK ROZDÁVÁ ÚZEMÍ STÁTU VATIKÁNU=VLASTIZRADA, , 3.2.2012 17:36:37
NAPROSTO S TEBOU SOUHLASIM TO JE TO CO JE SERE ZE JIM BRUSEL BUDE VIDET DO KARET S KLAUSEM A ZE SI NEBUDOU MOC DELAT CO CHTEJ,TOLJA KLAUSUV PRIPRCAVAC SI TO PEKNE SERE
Lenka Procházková má pravdu, , 3.2.2012 17:03:49
Lidi,volte komanče. Jinak to s námi nedopadne dobře
A toto nechť si každý uvědomí...,, , 3.2.2012 17:59:21
Volit komanče, je mírnější forma toho, co může přijít. Všichni, kdo „nevědí“ koho volit, říkají, že to přijde nastejno. Jedni, co si nahrabali, odejdou, druzí, které zvolíme, začnou krást taky. Ano. Tak to je a nezmění se to, dokud ty nynější nepůjdeme doslova a do písmene vyházet na ulici, pak je zavřít a potrestat. Tak potom ti, které zvolíme, si sakra dají pozor aby nedopadli stejně. reagovat
reagovat
Co s nimi?, , 3.2.2012 17:57:01
Volit komanče, je mírnější forma toho, co může přijít. Všichni, kdo „nevědí“ koho volit, říkají, že to přijde nastejno. Jedni, co si nahrabali, odejdou, druzí, které zvolíme, začnou krást taky. Ano. Tak to je a nezmění se to, dokud ty nynější nepůjdeme doslova a do písmene vyházet na ulici, pak je zavřít a potrestat. Tak potom ti, které zvolíme, si sakra dají pozor aby nedopadli stejně.
reagovat
Re:Lenka Procházková má pravdu, , 3.2.2012 17:55:29
Volit komanče, je mírnější forma toho, co může přijít. Všichni, kdo „nevědí“ koho volit, říkají, že to přijde nastejno. Jedni, co si nahrabali, odejdou, druzí, které zvolíme, začnou krást taky. Ano. Tak to je a nezmění se to, dokud ty nynější nepůjdeme doslova a do písmene vyházet na ulici, pak je zavřít a potrestat. Tak potom ti, které zvolíme, si sakra dají pozor aby nedopadli stejně.
CIRKEV-, , 3.2.2012 17:02:39
TO JE TAKY JEDNA VELKA VYCHCANA PAKAZ ZA KTEROU TADY STOJI KALOUSEK KTERY TO VSECHNO RIDI A MA NA STAROSTI TEN SI ZRIDIL TAJNOU FINANCNI POLICII KTERA NA KAZDYHO NECO VYSTOURALA A PROTO VSICHNI PAPALASI TAK HORLIVE PRIKYVUJOU NESTIHL TO ZA TOPOLA TAK SE MU TO POVEDE TED A PAK DOSTANE POCHVALU A FUNKCI VE VATIKANU SATANAS JEDEN
Z dokumentu Farma zvířat je patrné, kam situace dospěje, když se vlády, , 3.2.2012 16:59:20
chopí prasata...
kebule Benda, , 3.2.2012 16:58:15
šaškárna pravil kebule Benda, kreatura ,která si sedla rovnou z jedenástiletky do parlamentu.Tak je to asi pravda
Rezervovaný postoj Hradu k církevním restitucím, , 3.2.2012 16:55:40
Koukám, jak se nenápadně mění Klausův postoj od krajně zamítavého k mírně vstřícnému. Že by na změnu názoru měl vliv výron v levém kotníku není moc pravděpodobné. V souvislosti s tím lze pozorovat, že ani Michal Semín, předseda akce DOST se tomuto tématu obloukem vyhýbá a nějak mu uniká katolické "vaše řeč budiž ano - ano, ne - ne. Inu je vidět, že je před volbama a opatrnost je matka moudrosti.
kdo co vrátí, , 3.2.2012 16:49:08
Třeba jiný náhled,pokud chtějí církve vrátit movitosti i nemovitosti,neměly by ony také vrátit to,co jim naše různé
republiky vyplatily na platech,opravách památek.Možná,že by se obě položky vyrovnaly
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 16:59:05
Ty opravy církevních památek, to jste jistě měla na mysli, to mě fakt rozesmálo. Zdevastované kostely, rozbité a vykradené kláštery z dob komunismu, to asi nekoukáte okolo sebe. A to nemluvím o likvidaci řádů a pozavírání jejich členů v padesátých letech. Pamatuji se na našeho faráře, už je po smrti, jak mi jednou říkal, že má plat 800 korun hrubého a to byl rok 1976.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 18:48:02
Vážení,pokud si chtějí věřící ovečky držet své pastýře vč.jejich majetků mělo by jim to být umožněno ale bez majetků získaných za staletí duchovního útlaku ve jménu jedné povinné víry.Ať se jim vrátí to co potřebují k výuce svých oveček a bydlení ale náklady na živobytí nechť jim financuje jejich stádečko.Já ani moji blízcí se na tom podílet nechceme.Nejrůznějších forem parazitismu je v naší společnosti dost.
Co bylo ukradeno prý musí být vráceno.Kdo ale vrátí životy těm kteří o něj přišli v obou světových válkách?Kdo vyplatí jejich utrpení i utrpení přeživších?Kdo živým hradil zničené majetky válkou ke které žehnaly všechny církve?
Ano k restitucím je ticho.Jako štěnice které dokáží žít roky ve skrytu bez potravy čekali faráři na majetky a ani se už nenamáhají slibovat ovečkám nebesa.Proč by je taky slibovali když jim 70% z nich dávno nevěří.Ale to přece nevadí.Hlavně když drží huby.
Zapoměli.
Osobně vzdávám úctu paní Procházkové a rád se k její výzvě přípojím pod plným jménem.
Možná že i těmito zkouškami nějaká vyšší moc chtěla
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:19:38
Vážený, v r. 76 jsem měla plat 1000,- Kč měsíčně a to jsem se namakala v úkolu na dvě směny dost. Na rozdíl od pana faráře, který měl k ruce hospodyni, babky mu nosily vajíčka, králíky, koláče a zabíjačky. Protože jsem také z vesnice, tak vím. A také byl veřejným tajemstvím syn našeho panáčka. Takže mi nikdo nebude vykládat, jak se měli a mají faráři zle. To vykládejte hodně hloupým, nebo hodně mladým lidem.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 18:56:51
....a nestyděl se od staré babky vzít poslední groš.I o tom mi vyprávěla matka.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:48:34
Vážená, nemohu soudit, kdo byl váš pan farář, ale našeho kněze měli lidé u nás na vsi rádi, za Němců byl tři roky v lágru. A za bolševika seděl v Leopoldově. A ty vajíčka si nechte laskavě od cesty a v roce 1976 neměla 800 korun ani uklízečka. Nevíte o ústrkách kněžím za komunistů vůbec nic, jinak bych vám doporučil film Zapomenuté světlo s Bolkem Polívkou.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 19:07:11
Když byl za Němců v lágru tak to byl asi komunista.A komunisti ho asi zavřeli za to že to byl klerofašista.Nebo ho asi zavřeli za to že miloval lidi jako Husák.Tomu také staré paní líbali ruce jak je vidět na archvních snímcích.Nebo Kim Čong.Pro toho se národ málem utopil v slzách.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 18:27:28
Pane Pájo, či jak se jmenujete. Za těch 800 Kč se tehdy žít dalo. Náklady na provoz domácnosti ( topení,vodu elektřinu( hradilpanu faráři stát ( byl obyvatel státního bytu). Za pohřby, svatby,křtiny vždy nějaká stovečka nezdaněná přišla, tak nakonec, i když nebudu uvádět ani ty potrviny, co na faru babičky nosily, tak se pan farář zase tak špúatně neměl.Moje teta měla v té době důchod 420,- Kč měsíčně a musela z toho hradit elektřinu, topení a vodu.Toho byl váš oblíbený "velebníček" uchráněn. Takže pan farář jistě z těch naturálních a finančních příjmů jistě nezhubnul, spíše naopak !
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:29:16
Bylo to veřejným tajemstvím anebo veřejně či obecně známou realitou?
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:27:49
Bylo to veřejným tajemstvím anebo veřejně či obecně známou realitou?
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:14:17
Tento husitský a bolševický národ ukazuje na církevní nároky??Nebýt církve tak jste se husiti dávno vyvraždili a sežrali.Ten kreten Masaryk svojí nenávistí ke katolikům a založením konečně už zkrachovalého Československa to zde posral.S dalšim blbem Benešem zde přispěli k nástupu bolševismu.O té krávě husitské Procházkové ani nic nenapíšu.Zbytečně by jsem se nasral židoboševici.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 18:32:58
Voni Rudolf,odkud voni sou? Od Mnichova, od Mnichova ?¨Nebo se vrací znova středověk. Ten už tady byl i s těmi svatoušky a zle dopadl. Dnes to může být jen fraška
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:43:14
Stačí si přečíst Váš příspěvek, zhodnotit slovník a je jasné, kdo je blb.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:26:53
Na nasrání je nejlepší lehnout na zem a kopat nohama, nebo vypadnout do mrazu. Je tam dobrých 21 stupňů, tak sypej ven, joudo.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:03:07
měl farář plat od státu, on byl státní zaměstnanec? Ti komunisté byli nějací dobráci, když dávali plat třídnímu nepříteli. A kolik pan farář dostával od zaměstnavatele - z Vatikánu, to Vám neřekl?
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:19:53
Kolik ale farářů ti tvoji komouši zavřeli do lágru?Za nic makali na uranu pro bolševickou Moskvu.No asi jsi žil v jiném Československu než já.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:30:08
Kolik ti lidí ti Tvoji faráři nahnali do rukou inkvizice a vraždění ve jménu kříže, Ty pitomče ? Kolik starých lidí připravili o majetek ? Hnus.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 17:15:33
A řekněte mi, jak by asi pan farář ty peníze z Vatikánu za komunistů asi dostával, to si myslíte, že měl nějaký devizový konto? Vy o tý době nic nevíte. Nebo si snad myslíte, že mu ty peníze vozil nějaký zakuklený agent Vatikánu?
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 19:13:22
A jak je dostávali chartisté?Dnes se s tím chlubí. To jsou zase ti klerikálové chyřejší a jsou o tom zticha.
Re:kdo co vrátí, , 3.2.2012 18:22:08
Když lidem pracujícím za Masaryka a ve válce třeba ve Francii chodil důchood v bonech Tak zaměstnavatel Vatikán ( který žehnal hitlerovským dělům) mohl posílat plat svým farářům a nebo je měli platit věřící nikdo jim v tom nebránil.
Návrh, , 3.2.2012 16:47:46
Navrhuji, aby vláda nabídla území ČR do správy Spolkové republiky Německo, v podstatě zřízení Protektorátu Čechy a Morava. Bude to lepší řešení, než se zbavovat svého území ve prospěch Vatikánu a než zadlužit církvím naše potomky. Němec by zavedl spravedlivou a důslednou správu našeho území. Jinak skončíme jako bezdomovci ve své vlasti. Dochází k tragedii českého národa, aniž si to pořádně lidé uvědomují.
Na Blanické rytíře nečekejme je to jen na nás., , 3.2.2012 16:44:53
Za jidášský groš rozprodali,rozkradli a zadlužili tuto zemi na mnoho generací . Hodili nás do chřtánu EU , MMF , mezinárodním korporacím a navíc ještě ty církevní restituce . Co na to říct ? Ti kteří se mají prozatím ještě dobře brzy procitnou a pak se možná něco pohne . Bohužel pro nás všechny příliš pozdě . Vše již bude rozkradeno a budeme moc rádi pokud vůbec budeme otročit na cizím aby jsme uživili své rodiny. Na zbytek zůstane jen bída ,hlad , nemoce a milostivá smrt. Jo Český národe to jsme to dopracovali.
Zrádci. Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:40:27
Když vláda nechce slyšet hlas lidí pomocí referenda, měl by se národ konečně domluvit a vyjádřit politikům svoji vůli. Drobný pokus se stal 17. listopadu. Ná náměstí vyšlo jen pár tisíc odborářů. Jakoby všem ostatním bylo fuk, co se zde děje. Co se stalo s českou společností, když se nechá bezostyšně a prachsprostě odírat ? Co udělala církev pro český národ za celá staletí ? Co mají politikové slíbeno za takzvané navrácení majetku ?
Re:Holešovská výzva., , 3.2.2012 17:33:49
Proč vychcanci.Vždyď tito lidé potřebují letáky,ozvučení náměstí a víš kolik to stojí?Tito lidé stojí proti přesile,která si nakradla miliardy.Vidím,že ti hovno záleží na tom,jaké to tu bude.
Re:Holešovská výzva., , 3.2.2012 16:51:02
Vy máte nějaké oprávnění tady zveřejňovat "číslo účtu" pro Holešovskou výzvu? Pod nickem Apolo12? Doufám, že se brzy ozvou autoři Holešovské výzvy, aby toto okomentovali. Já tomu nevěřím.
Re:Holešovská výzva., , 3.2.2012 17:46:31
Ty seš blbéj,jak daleko vidíš.Vidím,že toho o holešovské výzvě víš velmi málo,dokonce vůbec nic a o ničem.Jsi jen obyčejná lopata.To ČÚ bylo na netu otištěno.Kde bych k němu jinak přišel.A povolení?Na co?Jedině snad na to,aby se mohl hlupák jako ty blbě ptát.Jestli chci někomu pomoct,tak to udělám a nebudu se nikoho vyptávat na povolení.Je to jen moje věc.Poslal jsem dnes v 15.00hod.500kč.Jak vidím,tak vám vůbec nezáleží na tom,jak to tu bude v budoucnu vypadat.Pokud po vás nikdo nic nežádá,tak jen hloupě kejháte a když máte někomu nějak pomoci,tak doslova ječíte,aby jste nemuseli nic dát.Vše aby za vás někdo udělal.Typičtí čeští hlupáci.
Re:Holešovská výzva., , 3.2.2012 18:13:40
Apolo 12, zajímavá obhajoba "Holešovské výzvy". Zejména ta prezentace s číslem účtu je úsměvná. jen tak dál, živočichu.
největší zlodějka - dělnická třída, , 3.2.2012 16:33:50
pod rudým prapúorem komunismu se dopůustila zlodějiny, co bylo ukradeno musí být vráceno
Re:největší zlodějka - dělnická třída, , 3.2.2012 17:00:23
Marie Terezie, Josef II ani Tomáš Garique Masaryk nikdy nebyli členy komunistické strany, za života prvních dvou jmenovaných dokonce komunistická strrana ani neexistovala. Přoč to píši? Protože právě v těchto obdobích našich dějin přišla katolická církev o majetek, který nadále pouze spravovala, ale v žádném případě již nevlastnila. Tak si necintejte játra nesmysly. Něco nevědět není ostuda, ale vydávat zhovadilosti za pravdu by mělo být trestné, nejen hloupé. Děkuji.
Re:největší zlodějka - dělnická třída -ODPVĚĎ BLBOVI- TAK ARGUMENTY!!!!! , , 3.2.2012 16:54:07
KROMĚ ZMIZENÍZLATÉHO POKLADU,VÁLEČNÉHO FONDU JETATO REPUBLIKA PO ROCE 89 PROŽRANÁ DVAKRÁT-ROZKRADEN MAJETEK 3 BILIONY,DLUH STÁTU,ZADLUŽENOST DOMÁCNOSTÍ,ZADLUŽENOST PODNIKATELŮ SEČTENO NYNÍ OPĚT 3 BILIONY-TO JEST PROŽRÁNO 6 BILIONŮ ZA 22 LET.PŘIDÁVÁM CO SE PŘEVZALO 1948 A PŘEDALO 1989:
Hospodaření zločinných komunistů. Takže jak to ve skutečnosti bylo. Faktem je, že při nástupu „totáče“ mělo Československo souhrnný majetek ve výši odpovídající asi 400 mld. Kč. Samozřejmě bez hodnoty pozemků, kulturního a historického dědictví (památek i jejich mobiliáře) a armádní výzbroje. Do konce roku 1989 tento majetek čili národní jmění vzrostl na zhruba 3 biliony Kč, tedy více než 7,5 krát (z toho v České republice 5,8 x, a na Slovensku 11,4 x), a to při pětinásobném zvýšení úrovně osobní spotřeby obyvatelstva. K tomu by bylo třeba ještě připočítat dalších asi za 200 mld. moderní armádní výzbroje (měli jsme třeba více než 400 bojových letadel). To vše je počítáno ve srovnatelných cenách (r. 1989) a po odpočtu opotřebení výrobních fondů. Tedy tyto hodnoty vyjadřují skutečný fyzický růst a stav celkového národního majetku. Reálně existující a využívané stavby, budovy, stroje a zařízení, žádné fiktivní burzovní bubliny. Z toho na veřejnoprávní (státní a komunální) vlastnictví v r. 1947 připadalo zhruba 55 až 58 %, v r. 1989 pak zhruba 65 až 70 %. Zbytek byl družstevním a hlavně osobním majetkem (většinou šlo o soukromé obytné domy). Toto národní jmění bylo stoprocentně v domácím vlastnictví, takže celý jeho růst byl pořízen výhradně a beze zbytku z výsledků vnitřní práce občanů.
Re:největší zlodějka - dělnická třída, , 3.2.2012 16:46:05
aby se to mohlo touto vládou hodně rychle ještě odklonit
Re:největší zlodějka - dělnická třída, , 3.2.2012 16:43:02
Co se mělo vrátit, to bylo vráceno. Vše ostatní bylo rozkradeno.
Re:největší zlodějka - dělnická třída, , 3.2.2012 16:42:05
Promiň,Ty vole,kdybys neměl dělníka a rolníka ,tak zdechneš hlady.Víc k tomu nenán co říct. Tužek se nenajíš.
Poslanci a senátoři, , 3.2.2012 16:33:02
jsou totiž skoro nesvéprávná hovádka ! Odsouhlasí vše co jim nabulíkují jejich stranické sekretariáty !
Přemýšlet o tom, jestli náhodou Nečas,Kalousek a spol. nepředložili nějakou zlodějnu, tunel !!?? To po nich chceme moc !! Ti hloupí kývnou na všechno, ti trochu chytřejší chtějí za kývnutí nějakou provizi !! Takto funguje naše
úžasná parlamentní demokracie !! Hnus, špína !!
Zrušit., , 3.2.2012 16:31:23
Člověk může věřit v Boha, ale církev k tomu rozhodně nepotřebuje. Tato instituce měla být už dávno zrušena. Nevím proč se tak drží a hlavně proč jsou lidé tak nevědomí, že jí podporují.
Re:Zrušit., , 3.2.2012 16:33:18
Naprostý souhlas, ve své víře ve stvořitele nepotřebuji žádného prostředníka, především ve formě mnohdy pedofilního faráře, FUJ!!!!
Procházková má pravdu,, , 3.2.2012 16:29:57
jsem starý, zkušený chlap a vím, že církevní restituce budou jeden obrovský tunel podobně jako dostatečně právně neošetřená ekonomická transformace soudruha poloprofesora Klause-Kikiny. Zapamatujte si to!!!
Tak to teda ne!, , 3.2.2012 16:17:13
To už nikdo nezastaví,neb podíly a prebendy už jsou zůčastněnými na tomto tunelu dávno dohodnuty.
Tento způsob vládnutí se mi zdá poněkud nešťastný, , 3.2.2012 16:05:52
Vláda se dopouští vlastizrady. Vládě nezáleží na tom, co říká opozice, občané, prostě každý, kdo s ní nesouhlasí. Tato vláda je nejhorší v naší historii.
Dále jako občan vydávám zákon ve znění "Tato vláda se zapříčinila o nesvobodu a bídu".
Re:Tento způsob vládnutí se mi zdá poněkud nešťastný, , 3.2.2012 16:15:35
Plně s Vámi souhlasím.
Re:Tento způsob vládnutí se mi zdá poněkud nešťastný, , 3.2.2012 16:12:30
úplně svámi souhlasím
megatunel, , 3.2.2012 16:05:43
Všichni koukají jak trubky na to, že se tu připravuje MEGATUNEL a mlčí. A mlčí jen proto, že to připravuje pravice - tedy ti, které si většina obyvatel zvolila protože volit pravici je "IN" - levici volí ti neúspěšní, líní, nevzdělaní, ...
Takže za dobrý pocit voličů naší pravice zaplatí ovčani tohoto státu 100 miliard.
Re:megatunel, , 3.2.2012 17:16:51
Není pravda,že pravice vyhrála volby.To pan president možnost sestavit vládu pravicovým stranám,které se dali dohromady a vytvořili tak většinu!Pan president ani nerespektoval nepsané pravidlo dát možnost sestavit vládu vítězné ČSSD!A vtom je jádro pudla.
Re:megatunel, , 3.2.2012 16:53:58
Jen bych nesměle podotkl že církevní restituce začala připravovat ČSSD - to jen na upřesnění že to není výmysl pravice ta tu zlodějnu jen realizuje. "Pravice a levice" u nás je stejná pakáž zlodějská , která se tím jen zaklíná a výsledek je za těch 22 let zřetelně vidět. Jeden nadáváte na druhé a doplácíme na vás my všichni ostatní kteří tu sebranku zločinců a vlastizrádců nevolíme. Neříkej že se netřeseš až zase u voleb budeš volit ty své. Jinak nic ve zlém a hezký víkend.
Re:megatunel, , 3.2.2012 19:13:45
Ja bych rovněž nesměle podotkl, že ČSSD církevní restituce určitě připravovat nezačala - ty se začaly připravovat už na počátku 90-tých let. Ovšem až Topolánkova vláda připravila pro církev "dobrou" nabídku (tehdy mělo dosáhnout plnění až nepředstavitelných 270 miliard). Naštěstí Topolánkova vláda padla. Nečasova vláda už zřejmě vzhledem k hospodářské situaci připravila o něco menší tunel - ovšem stále je to megatunel (na 100 miliard a další nemovitý majetek).
Re:megatunel, , 3.2.2012 17:07:28
Já se nechci hádat, paměť už není mou silnou stránkou, ale nebyli to především představitelé KDU-ČSL, kdo prosazoval církevní restituce, tenkrát v řádu stovek miliard i s úroky. Cyril Svoboda, Miroslav Kalousek a další, za ODS asi Mirek Topolánek. Ale jak říkám, nechci se hádat.
Re:megatunel, , 3.2.2012 18:04:38
Ani já se nechci hádat mám pravdu já a samozřejmě i ty. Lidovci v tom měli namočený rypák taky. Nic to však nemění na faktu že je to megazlodějna kterou zase zaplatíme my a ty špíny nahoře kteří to prosazuji nepříjdou zkrátka proč by to jinak dělali že ?
Pokud to bude, , 3.2.2012 16:03:57
schváleno PS PČR, neodmítnuto Senátem a podepsáno prezidentem republiky, mělo by to putovat k Ústavnímu soudu. A tam by měl pan Rychetský v duchu svých někdejších prohlášení tomu udělat přítrž. Bude ale tak statečný jako v případě zrušení solidarity (v důchodovém systému)? Státní zástupci to zasklí, jako téměř všechno. Na to jsou machři!
Co je církev?, , 3.2.2012 16:03:29
Paní Procházková, církev vznikla z Boží moci vylitím Ducha Svatého o Letnicích. Bez toho bysme tu teď žádné kostely neměli a o žádné víře byste nemohla hovořit. Takže ač je církev plná hříšníků, tak má jako organizece zcela Boží požehnání. Kdyby to byla jen mrtvá organizace, už dávno neexistuje.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 17:08:09
vf, tak to si myslíš ty a pár tobě podobných volů. Nic víc k tomu nemohu napsat.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 16:38:19
jdi do prdele, demente, církev je banda darmošlapů, kteří jen dělají ve světě bordel, jako komunisti
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 16:58:42
A prznějí děti.Jsou to úchylové a vláda jim jde na ruku.Asi se v nich vzhlídly.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 17:12:11
Ty bláho a víš jak tam bylo veselo ? Ty nevíš o co jsi přišel. No až se příště narodíš, tak se ti to možná povede, že se narodíš taky v bordelu.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 16:09:25
Na demagogie obvykle nereaguji, ale tak jsem se dlouho nezasmála. Argumentace hodna žáčků první třídy základní školy.
Když dovolíte bude tento Váš argument mnou používán k obveselení mých přátel. Děkuji.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 16:38:56
Je jisté, že za 50 či 100 let po Vás ani pes neštěkne, církev tu však bude i nadále. Klidně se tedy s přáteli pobavte, nám katolíkům je zase k smíchu typ Vašeho humoru.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 18:35:11
on vás přejde až si církev budete samy finacovat. Mělo by to být správně ihned proč vám mam přispívat z mých daní živte si je vy věřící
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 18:19:54
Jožinku, hezká ukázka projevu katolíka k bližním svým. Rozdíl spočívá v tom, že já ani Vám ani církvím nic zlého nepřeji. Ovšem není co vracet a to je jádro pudla. Neboť zamněňovat správcovství za vlastnictí pod jakoukoliv korouhví je lež. Vám vyhovuje demagogie a nám "atheistum"( smím-li použít názory svých názorově blízkých lidí), sběr historicky nezvratných údajů. Že umřeme? Ano s tímto faktem jsme se narozdíl od Vás narodili. Vy budete mít jistou funkci ve vašem imaginárním světě. A jsou-li boží oči dle víry na každém Vašem kroku; Jistě Vás podpoří v zášti, kterou tolik dáváte na odiv.
Re:Co je církev?, , 3.2.2012 17:32:15
Za 50 let zde nebude nikdo. Arabáci se o to postarají.
Re:90ti letýr, , 3.2.2012 16:06:55
http://www.petice24.com/petice_proti_vraceni_majetku_cirkvim
Re:90ti letýr, , 3.2.2012 18:37:13
Souhlasím s paní Procházkovou,myslím si,že k tomuto dalšímu velkému tunelu nesmíme,ale opravdu nesmíme mlčet!Tak jak jsme jen zírali a tiše bez zájmu nechali rozkrást všechen majetek po roce 1990.Nikdo z vládních představitelů ještě nebyl potrestán,ale doufám že spravedlnosti nikdo neunikne ani pan Klaus-viz jak potrestali ve Francii.
Tato zem není už nikoho kdo se k ní hlásí, , 3.2.2012 16:00:02
Církev posvětila všechny války. Myslíte, že by církev neexistovala např. v III.říši? O rozkrádání majteku jinověrců není třeba snad nikomu vyprávět. Stačí, když si počte v kronikách kterékoliv obce. A to i s vědomím, že byly revidovány vítězi. Mimochodem. Církev majetek nikdy nevlastnila. Byla pouhým správcem. Viz.: Historická fakta.
K čemu je církvi nerostné bohatství této země?
Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 15:57:43
Kde najdu tu petici, chci ji taky podepsat.
Re:Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:07:32
http://www.petice24.com/petice_proti_vraceni_majetku_cirkvim
Re:Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:25:02
Nebo taky tahle -a to je asi ta, o které je psáno v článku - alespoň podle počtu podpisů..
http://www.petice24.com/petini_akce_na_podporu_spisovatelky_lenky_prochazkove
Re:Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:01:00
já taky,ale nikde ji nemůžu najít
Re:Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:17:44
také jsem hledal petici a nemůžu ji najít.Jestli už nám to vládní cenzura nesmazala.
Re:Žene vládu k soudu:Zrádci.Hrbí se před církví a dávají kusy území Vatikánu, , 3.2.2012 16:07:09
http://www.petice24.com/petice_proti_vraceni_majetku_cirkvim
Paní Procházková zažalovala vládu., , 3.2.2012 15:56:24
Udělala velmi dobře.Jen nevíme,jak to dopadne.Lidé by měli vyjít do ulic a udělat vzpouru proti vládě.Oni totíž mají z toho koláče slíbený pěkný kus žvance.Jinak by to neudělali.Na to jsou hodně lakomí.
Kanál který se nebojí tvrdě kritizovat vládu a například o Kalouskovi říká,že je Zkurvený Ožrala. - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 3.2.2012 15:48:00

