Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

Diskuse k článku

Známý umělec: Rathovi tleskám

12.6.2012 20:53 - PŘÍBĚH Petr Gros je na Liberecku známý jako muzikant. Osudové jsou mu hlavně dvě kapely - Volupsije a Těla. Má pět dětí a šesté je na cestě. Chystal se s rodinou odstěhovat do Švédska, což nevyšlo. Proto si i navzdory krizi vzal do pronájmu hotel Praha v Janově nad Nisou u Jablonce. Což navzdory názvu není hotel, ale restaurace s ubytovnou.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

Zloděj tleská zloději?, Tomáš, 24.9.2012 17:50:03
Pan redaktor si mohl také zjistit co je pan Gros zač. Nejen "známý umělec", ale také zloděj a podvodník, na kterého je podáno několik trestních oznámení. Umím si představit jakým způsobem provozuje hotel a vzhledem k tomu, že nejsem jediný komu dluží za nedodané zboží, mám i jistotu kde na provoz hotelu bere finance. Pane Grosi, vyzývám Vás, vraťte zaplacenou sumu 10.411,- Kč.
!!!, Anonym, 13.6.2012 21:16:37
DEBIL!
Já zase básníku nepochybuji , Drobil, Vondra, Íčko, 13.6.2012 19:24:42
že jsi idiot, když jsi uvěřil Kubiceho zprávě 2, zmetci jsouz v ODSS a jej ich tam požehnaně.
A DANĚ POCTIVĚ PLATÍŠ?, VĚŠTEC, 13.6.2012 18:53:04
k Rathovi, Míša, 13.6.2012 18:01:13
Co mohl říct Rath na svou obhajobu? Vždyť vůbec neví, co o něm média vysílala do éteru. Teď by mě spíš zajímalo, jak to bude s tou arisonskou pěnicí Parchantovou, která měla už v politice namále, začala i trochu hubnout,najednou byla u zloděje švancnberka a extrazloděje Kraďouska v partaji a žranice s obrovským platem zajištěna.Tak jen aby ta čistka začala. Anebo se pan Kubice bojí hlasu lidum za Ratha? Protože těch 7 melounů je úplná sranda, vezmeme-li v úvahu rozkradené miliardy, které jdou už do biliónů, těmi sedícími grázly ve vládě. Pokud se zamete kauza parchantové pod koberec, tak je to jasný politický útok na Ratha. A kdy přijdou na řadu ti ostatní lumpové? Kdyby Karel Kryl žil, řekl by vám to svými slovy. A to by ťal do živého.Podělali by se všichni ti hajzlové strachem.
No jo, nip, 13.6.2012 17:08:05
Hudebník, houslista a blb.
Pane Szabane, , Jana, 13.6.2012 16:41:10
kolik jste dostal za reklamu na páně Grosův hotel v Janově?Zvlášť zdařile se Vám povedlo vylíčit jeho aprobaci pro vedení hotelu, no u "známého umělce" žádný div.Co vlastně ten člověk umí kromě šumařiny? Dělat děti? Teďjen ubytovat těch 40vyloučených, aby mu stát platil nájmy a bude v balíku. Za pár let může do Švédska lítat vlastním letadlem a vůbec už nebude chtít se tam stěhovat. Jen se nestačím divit, co tento plátek ještě snese!!!!
NO TO SNAD NE, Taky znamý umělec, 13.6.2012 15:11:44
Tady může dělat rozhovory a vyjádření kdejakej vošoustlík. Parlamentní listy táhněte do háje...
známý umělec, b, 13.6.2012 15:10:21
Kdo to je Petr Gross, znáný umělec podle PL?
V 80desátých letech bylo blaze.Hudebník z Teplic, Karel Walther, 13.6.2012 14:56:28
V jednom má pravdu byly to krásný 80sátý léta a taky pro všechny hudebníky ruznýho žánru to už se skutečně nevrátí.Dnes hraje akorát enteteiner nanejvýš duo ,podklady si udělají někdo líp někdo huř ale kapela to neni. Navíc lidi už nemají na zábavy prachy a ani se tak nebavěji jako tenkrát.
Nějak nerozumím tomu..., Anonym, 13.6.2012 13:58:54
proč je u článku nápis, že tleská Rathovi.Pokud mu tleská, tak ať se s tím moc nechlubí,protože není čemu tleskat !!!
Na takového přemnoženého odborníka se asi Švédsko nedočkavě těší, Charlie, 13.6.2012 12:58:54
ještě chybí, aby byl opálenější
tleskám Rathovi i Grosovi, Broněk, 13.6.2012 12:51:32
V jeho kauze vidím čím dál více nedostatků a celkem závažných,čím dál více jsem přesvědčen,že ta celá šaškárna byla jen politická objednávka.Viz krabice otevřená někde za rohem a ne před Rathem,nepouštěné originál.komentáře z odposlechů,jen její přepisy s titulky...atd,atp...K projevu v jeho dlouhém proslovu ve Sněmovně se vyjadřovala i odbornice na řeč těla....Jednu malou rybu zavřou,velké a více škodlivé nám běhají po svobodě ,kradou dál....Zákony pro kočku.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, qq, 13.6.2012 15:13:29
Ha,ha,ha. Amatérský právníku, vy jste četl návrh obžaloby nebo věštíte s křišťálové koule? V tom případě poraďte advokátu Sokolovi, protože on zatím k žádným rozporům nepřišel, jinak by už spustil pokřik.
Švédi, günter grabowski, 13.6.2012 11:20:14
Slováci nám z Čech na vojně nadávali do Švédů, to pro genetickou příbuznost s przniteli zbytku slovanských žen, které přežily morovou ránu a plenění švédských vojsk za třicetileté války,a tak je docela dobře možné,že část genetické výbavy obyvatel "křižovatky Evropy" ,rozuměj dnešních obyvatel české kotliny,pochází skutečně od Švédů. Vlastně to nebyla urážka, protože být příbuzný se Švédem je asi lepší než s turkotataromaďarským nájezdníkem. Ta genetická příbuznost je ale všechno. Nic víc tu po nich nezbylo. Do kulturnosti a slušnosti švédské společnosti spravované králem a socialisty,má tento absurdistán, jehož prezidenti, až na výjimky, prošli v rámci kvalifikace na prezidenstký úřad vězením,daleko. Komentovat pana Grose, který si zde dělá reklamu na propachtovanou skomírající sudetoněmeckou hospodu, nehodlám. Ke švédské solidaritě nemám co dodat, taky se mi tam líbilo.Bude to nejspíš tím králem jako sjednotitelem a horšími klimatickými podmínkami, které ovlivňují míru solidarity mezi občany Švédska. Císaře Češi zavrhli, solidární mezi sebou nebyli, nejsou a nebudou, proto ten marasmus a beznaděj. A řešení? Snad jedině vrátit se k monarchii a pozvat na český trůn švédského krále, pokud ovšem nestačila prodat polistopadová politická garnitura spolu se zlatým pokladem republiky i královskou korunu.Argumentem by mohla být genetická příbuznost. Obávám se, že by výsledkem nebylo pozvednutí Čech,nýbrž likvidace nepohodlného Švédského království...Máme totiž na to, abychom jim to plenění a prznění nyní vrátili. Hlavu vzhůru,Češi,v Evropě je ještě co privatizovat.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Pája, 13.6.2012 12:17:40
Dobré...
Titulek článku mě zaskočil, Petr - známý umělec, zejména na Liberecku, 13.6.2012 11:00:35
Ano, zaskočil, protože jsem ho nemohl ovlivnit a v tom, co si o p. Rathovi myslím, je potlesku pramálo. Z jeho emotivního projevu v parlamentu sedělo několik vět. Nicméně zbytek článku odpovídá. Na to, že má životní cesta dělí lidi na ty, kdo mi fandí a na ty, kdo mne odwsuzují, jsem si dávno zvykl.
Proč ten nadpis jp?, Vlado, 13.6.2012 10:57:19
Jako upoutávka k navštěvě restaurace s hudbou a ubytováním je snad článek dobrý. Nejvýznamější je však sdělení známého umělce jak je dnes těžké zajistit početnou rodinu poctivou prací. Nalézti zaměstnání nebo se vrhnout do podnikání bez kapitálu. Proto také OSVČ mají na rozdíl od zaměstnanců určité daňové výhody. Stát tedy politici se rády privatizací zbavili odpovědnosti za ekonomii a dnes jsou tam již jen pro parádu a na rozkrádání "bruselských financí" Neoliberalové byli a jsou proti přerozdělování financí státem jak to bylo za socialismu. Tak ti polistopadový to nechají přerozdělovat Bruselu a pak se sami z toho snaží také obohatit vč, Ratha. Tomu netleskám jsou to novodobý LAPKOVÉ.
Také Rathovi tleskám,že udal Socbotku !!!, Lucifer, 13.6.2012 10:15:19
Po tom, co slyšel od Ratha, chce žalobce prověřit i financování ČSSD
dtto, Anonym, 13.6.2012 10:07:50
Moc hezke. Zcela podepisuji, vcetne toho Svedska. Povinna cetba pro ceske "trhovce bez privlastku".
Viděli jste většího vola,než je Tepličák?, Já jsem Kotas a mám dotaz, 13.6.2012 10:01:41
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:09:20
Musim Vam prisvedcit, ze ne. Vlastne ano: Bc. Kaka.
Nechte už na pokoji kauzu Rath a zaměřte se na církevní restituce, ga, 13.6.2012 8:02:48
tady se budou rozdávat miliardy, co je to proti nějakým 7 milionům o kterých se ani pořádně neví jak to s tím bylo.
POZOR občané, chraňte svobodu slova a projevu ! Požadujeme vypsat referendum k tzv.církevním restitucím!, , Občanská iniciativa Čas na změny, 13.6.2012 7:43:38
POZOR občané, chraňte svobodu slova a projevu ! Požadujeme vypsat referendum k tzv.církevním restitucím!, Občanská iniciativa Čas na změny Občané ČR, pokud Nečasova vláda nevypíše k tzv. církevním restitucím závazné pro českou exekutívu, vyzýváme vás k občanské neposlušnosti. Ta by měla spočívat v tom, že dokud Nečasova vláda neodstoupí, nebudeme odvádět státu řízenému Nečasovou vládou jakékoliv daně! Upozorňujeme občany na vládní cenzuru ve všech médiích! Parlamentní listy nám příspěvek vymazaly - šiřte jej všude po internetu, na Facebooku, na Twitteru a dalších sociálních sítích. Více na webu: http://cas-na-zmeny.webnode.cz/
Ty nic neřeš neb neplatíš cháááá, Tepličák, 13.6.2012 7:26:11
Hele ty trubero když jsi přesvědčen že Dr Ráth je zmetek a ten kriminál mu přeješ tak by tě nemělo ani zarazit kde se ta kauza vyšetřuje ale měl bys být šťasten že se vůbec vyšetřuje. Ty nejsi přesvědčen že je Dr Ráth vinen ale jsi rád že je to zrovna Ráth. On není zmetek již jen k jeho odvaze vždy nebojácně pojmenovat věci pravím jménem, zmetek jsi ty neb odsuzuješ člověka který je zatím ve vyšetřovací vazbě a né ve výkonu tr. Tak ty pravičáku bys chtěl do socialistického Švédska. To by se to ty lemro líná žilo z podpory a štědrých soc. dávek co a sem tam si někde na růžku zabrnkat do kloboučku co. Oni na to museli a musejí tvrdě makat zatím co tys ani pro tuto republiku nic neodvedl. Jsi přesně ta spodina společnosti která by jen brala. Proč neřekneš že je nespravedlivé aby podnikatelé neodváděli žádné daně, že si připadáš jako příživník této společnosti. Proč vy uvědomělí podnikatelé neiniciujete vládu aby zrovnoprávnili daně, aby jste si nepřipadali jako vyžírky tohoto národa cháááááááá
TAKOVYCH RADCU JIZ BYLO, RADCE, 13.6.2012 7:01:41
Nazval bych toho p.Grose prototypem Cecha - nadava,kritizuje a nakonec z neho vyleze- no ono se to nejak vyvrbi - Kdyz nevyvrbi, tak se to svede na jine a jede se dal.Bohuzel plati, ze kdo nekrade-neni Cech -kdo nekrade okrada rodinu Takovym lidem jako p.Gros staci jim neco dat, povolit a jiz slysime - je to sice blbe, ale nemusi prset pro mne, staci kdyz kape.
TAK Z TÉTO ROZMNOŽOVACÍ, lala, 13.6.2012 5:56:16
MAŠINY by ve Švédsku měli určitě radost.Kulky by si měl VOLOUPAT!
Titulek měl správně být: "Vůbec nepochybuji o tom, že oranžový Rath je zmetek", abc, 13.6.2012 5:47:59
"A tu strašnou vazbu mu přeju"... Já taky, zmetkovi! :)))
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:12:12
Cim jednodussi clovek, tim mene pochybuje. Idioti nepochybuji vubec a o nicem.A vetsinou je nezarazi ani do oci bijici nesrovnalosti nebo manipulace.
známý úmělec a vožrala, jirka, 13.6.2012 5:36:32
by se měl zamyslet hlavně sám nad sebou, 5 dětí, 6 na cestě a von si vezme do podnájmu hospodu v době krize. Nezodpovědnej člověk, který nám dává rady a moudra. Není tenhle článek spíše ze strany jeho kámošu propagace ?
a, a, 13.6.2012 5:21:21
sportovní sázení,spolehlivé informace info zde: http://gobe.iprostor.cz/
Do voleb, Jan11, 13.6.2012 4:45:27
Rath se svou krabicí plnou prachů začíná rajcovat už také naše různé pseudoumělce a podnikatele v minusu? Jak vidno, musí se k němu vyjádřit a otřít si o něj hubu kdejaký pitomec. Hlavně, aby to tak vydrželo do voleb! O to přeci šlo. Což také zajistit, aby Ratha v našich nezávislých médiích též veřejně odsoudily naše vzorné pracovnice, dojičky ze zemědělského družstva Prdelov? Šlo by vybrat v konkurzu jednu s nejlépe nabroušeným jazykem a posadit do slavného pořadu Hyde Park jako sousto pana Takáče?
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:14:42
Co "modry Prazan", to korunovany ...!
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 5:50:10
Co oranzada, to zmetek. To je prosty fakt. Staci se podivat na fotku oranzoveho multizlocince nebo te oranzove vyderacky - a je cloveku hned na zvraceni...
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:13:50
Copak? Strcil ti prst do krku zrovna kdyz jsi polykal kradene?
O tomto"známém"umělci jsem v životě neslyšel, pepík, 13.6.2012 4:25:54
a myslím že většina z nás.
INZERÁT, Anonym, 13.6.2012 2:02:29
kdo se ještě potřebuje neodbytně zviditelnit na zavřeném davidu rathovi, nechť se přihlásí v redakci kteréhokoli média v čr...zn. neopakovatelná příležitost! odpor davida ratha nehrozí a reklama je zdarma, navíc plusové body u vládní koalice! no nekup to!!!
Blábol na objednávku., cddl, 13.6.2012 1:13:04
Takových agitek jsem už za život přečetl hodně. Tato je hodně slabá, asi protože se mu nedaří v podnikání mu za to někdo něco slíbil. Má pět dětí, to je jeho velké pozitivum a k tomu mu blahopřeji. Na druhé straně jej to dělá zranitelnějším musí je uživit v těchto těžkých dobách. Proto mu to s lehkým srdcem odpouštím a snad za ten článek dostane nějaký peníz a nebo se mu zvýší popularita a bude to mít svoje výhody. Na druhou stranu očekávám, že Ráth bude spravedlivě souzen a teprve výsledek soudu z něj udělá vinného do té doby každé jeho odsuzování předem kýmkoliv mi připomíná neblahé doby kdy jménem poctivě pracujících byly psány petice k soudům horujícím za přísné potrestání a odsouzení, někoho bez znalosti věci.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:16:26
Shodny nazor: Urvalkovy "deti".
Známý "umělec" je čůrák a blb, hovno, 13.6.2012 1:06:32
a žere kočky a psy
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 2:08:48
A ty seš prasopes Balabán, hovne!
co to pořád plácaj, Bezevlas, 13.6.2012 1:00:50
Že ten,kdo je u moci,tak odposlouchává,manipuluje s policií a šije boudy na protivníky...doprdele já jsem si nevšim nikoho jinýho,že to dělá než ODS a Kalousek.S tímhle svinstvem začala Topolánkova banda s Kalouskem.Já nemám iluze,že by byli socani svatí,ale žádný protivníky nepersekuovali,to až tahle banda z ODS společně s Kalouskem začali s Kubiceho zprávama,honem na Čunka a na jiný protivníky.A když se nečitelný Čunek dal na jejich stranu,tak to zase chtěli ztopit
Pane Bože, zač nás trestáš?, myrek, 12.6.2012 23:46:07
Takto famózní blábol jsem už dlouho nečetl - co vlastně ten "redaktor" chtěl říci? Jaký formát textu měl na mysli? U maturity by za toto dostal maximálně 0 bodů.
Důležité je aféru Rath stále přiživovat, Anonym, 12.6.2012 23:43:20
Poslouží i "známý" "umělec", známý především v hotelu Praha v Janově nad Nisou. Měl Rath peníze v krabici? Možná, že měl. Tak je vinen korupcí! Kdo mu je dal? Nezájem. Za co mu je dali? Nezájem, za předražení opravy zámku v Buštěhradě! O kolik byla dohodnutá cena vyšší, než skutečný znalecký odhad? Nezájem, odhad totiž neexistuje. Jednalo se o úplatek? Jednalo, protože peníze byly v krabici. Kam peníze nesl? Nezájem. Byly zveřejněné odposlechy celé? Nezájem, stačí, že se tam objevila slova Rath, peníze, žluté. Jak prostí jsou tito známí umělci z Janova! V Česku se dobře vládne, když jsou lidé takto tupí a nekladou si žádné otázky!
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 12.6.2012 23:49:27
Co se zamyslet jestli vlastně nejsi tupý ty.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 5:51:56
Je to evidentni hnup, uz podle toho, ze drzi palce takovemu odpadu, jako je oranzovy multizlocinec Rath.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:18:47
A ty jsi Urvalek Ivan,nebo Urvalek Josip Visarionovic?
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 7:15:45
Je to hňup, chce znát totiž pravdu a ne jenom prázdnou propagandu.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Bezevlas, 13.6.2012 1:03:19
proč,má mozek,na rozdíl od tebe
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 0:27:59
Ano, tupý hňupe, nejlepší obranou je útok!
Za prvé republiky mělo četnictvo příručku o zjevech kriminálních, kde byly vyobrazeny typy zločineckých, obličejů, 12.6.2012 22:18:18
Doba pokročila a my víme, že nelze podle vzhledu určovat věrohodnost jeho nositele, ale ať je to jak chce, tak první dojem dělá hodně. Ivan Langer by mohl být v té prvorepublikové učebnici vyobrazen. ... Prakticky žádný jiný politik ve mně osobně nebudí takový odpor jako Ivan Langer. Proto jsem se s ním nikdy přímo nebavil. Jediným neoficiálním setkáním byl okamžik, kdy jsem seděl ve sněmovně u stolu zpravodajů a měl ministra Langera za zády a ten mě šeptem sprostě urážel výrazy, které jsou nereprodukovatelné. Asi mě chtěl vyprovokovat. http://www.lidovky.cz/mamlas-topolanek-a-zlocinecky-oblicej-langer-pise-v-knize-rath-pbg-/ln_domov.asp?c=A100419_185200_ln_domov_ani + http://www.youtube.com/watch?v=w1djX4WAAxs
A kdo je to ten známý umělec?, Krautenberg, 12.6.2012 22:14:10
Říká "Rath je zmetek. A tu strašnou vazbu mu přeju"? Ten umělec je asi nějaký hodný pán, a ještě k tomu český umělec. Vy češi se máte...
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 4:18:28
ano, my se máme skvěle pod nadvládou sadistů...
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, ivana, 13.6.2012 1:07:25
Hm, no já bych teda tomu pánovi taky přála zažít vazbu a hlavně osobní prohlídku, ta je prý ze všeho nejlepší, když se vám hrabou v pr...i. Lahůdka pro teplouše.
Co dodat?, Rybrcoul, 12.6.2012 22:08:14
Jak tenhle "chlapík" Petr Gros ví co udělal Rath? On je spolupachatel? Policajt? Soudce? Nebo je to debil co čte modré "noviny"?
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 12.6.2012 23:53:44
Ty trotle jaký modrý noviny. Ty fanatiku bez rozumu copak Rath popřel, že měl ty melouny? Myslíš, že by ho zatkli bez odposlechů. Podle tebe asi jo viď.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 10:24:37
Kdyby ke kauze cokoli rekl, ti , co vedle nej sedeli by mu obratem prisili mareni ucelu vazby a ovlivnovani svedku, milej zlatej.takze k tomu mohl rict jen to co rekl: "Rath zadny uplatek neprevzal". Mimochodem, tebe ani nezarazi to, ze pobytem ozbrojene eskorty v PS CR byla porusena ustava CR i zakon na zaklade nejake podzakonne normy a rozhodnuti predsedkyne PS?
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 12.6.2012 22:24:12
Co chceš víc? Ratha policajti chytili s úplatkem v krabici, slyšeli jeho domluvu, že si pro prachy půjde, slyšeli, jak nad nimi chrochtá blahem... Rath je zloděj a zločinec, nic víc, nic míň.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Ruda, 12.6.2012 22:37:24
Co chtít víc? Když se chce všechno jde. Tak jak se to hodí. Hlavně žádné dlouhé štráchy. Měl krabici? Měl. Podrobností a dalšího vyšetřování netřeba. A kdyby to nebylo úplně tak jak to vypadá taky fuk, je nesympatickej a nikdo ho nemá rád, tak mu přišijte i Promopro bude to praktické.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, qq, 13.6.2012 15:28:32
Kecy, jediné, co se oficiálně ví, že Rath se připletl do jiné vyšetřované kauzy a tak na sebe upozornil a výsledek je, že při odchodu od svých přátel ho policie chytila s miliony pod paží. Oficiální verze je, že Rath je vyšetřován pro podezření z korupce. Nic víc nebylo oficiálně řečeno. Potom,co si Sobotka nechal donést do Lihového domu žádost policie o vydání Ratha ke stíhání se začali objevovat informace. Pak Rath prostřednictvím právníků udělal na hrdiny Lihového domu ty,ty,ty a začala desinformační kampaň a posraná oranžová mafie začala Ratha srandovně obhajovat aby se vlk nažral, ale koza zůstala celá. Jenomže Rath není žádný hlupák a už vůbec ne obětní beránek a tak PS socialistům jim polopatě řekl, že byla řeč o financování strany. Druhou část věty si zatím nechal pro sebe a čeká, co udělají jeho spolupachatelé. Proto ta panika a zoufalé výkřiky Bohuslava Sobotky při každé příležitosti. přitom je stále trapnější a trapnější a nikdo ho nebere vážně. Středočeská ČSSD si s jeho usnesení utřela pozadí.
POZOR občané, chraňte svobodu slova a projevu ! Požadujeme vypsat referendum k tzv.církevním restitucím!, Občanská iniciativa Čas na změny, 12.6.2012 21:21:27
Občané ČR, pokud Nečasova vláda nevypíše k tzv. církevním restitucím závazné pro českou exekutívu, vyzýváme vás k občanské neposlušnosti. Ta by měla spočívat v tom, že dokud Nečasova vláda neodstoupí, nebudeme odvádět státu řízenému Nečasovou vládou jakékoliv daně! Upozorňujeme občany na vládní cenzuru ve všech médiích! Parlamentní listy nám příspěvek vymazaly - šiřte jej všude po internetu, na Facebooku, na Twitteru a dalších sociálních sítích. Více na webu: http://cas-na-zmeny.webnode.cz/
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Máma, 13.6.2012 14:08:05
Ty nechytrý člověče, poslední pomazání od církve ale chtít budeš, co, jako komanč Husák!! A aby se o tebe postaraly jeptišky, když se na tebe tví soudruzi příbuzní vykašlou, to budeš taky chtít, co?
Co dodat?, Krakonoš, 12.6.2012 21:04:41
Tenhle chlapík pracuje, vede rodinu, kromě toho že založil hnutí Odhodlaní je sám odhodlaný. Je to sůl země a přeji mu úspěch.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 12.6.2012 22:25:03
Kéž je takových víc.
Re:Známý umělec: Rathovi tleskám, Anonym, 13.6.2012 0:14:00
Takový umělec a patriot nade vše. Když se mu nepovede, hurá do Švédska.

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru