"Můj vláček pomáhá budovat pozitivní neformální vztah s dětmi jako cestujícími. Časopis také přispívá k propagaci Junior programu Českých drah, který zastřešuje několik zajímavých projektů zaměřených na děti," komentovala pro ParlamentníListy.cz ocenění Elen Mátéová, která má v Českých drahách komunikaci s dětmi na starosti.
Můj vláček vychází v nákladu 43 tisíc kusů a je distribuován na dětská oddělení nemocnic, vybrané dětské domovy, školky a na první stupeň základních škol. Dětští čtenáři se můžou každý měsíc těšit na originální ilustrace, hádanky, rébusy, omalovánky, vystřihovánky a soutěže. Průvodcem časopisu je slon Elfík, kterého děti znají jako oblíbeného maskota, jenž se objevuje na všech akcích Českých drah pro děti.
Soutěž Zlatý středník uděluje již devátým rokem ceny nejlepším tištěným i elektronickým firemním periodikům. Kategorii Nejlepší B2C časopis za rok 2010 vyhrál Rodinný pivovar Bernard se svým časopisem Vlastní cestou, na druhé místo se dostalo ČILICHILI společnosti Vodafone Czech Republic. Třetí místo obsadil časopis Českých drah Můj vláček (spolu s Tescoma magazín - jen dobrý recept nestačí).
Kam dál:
- Analytik: České dráhy zatím na burzu nejsou připravené
- KOMETÁŘ Okamura: České dráhy a nová konkurence
- Fejk chce revoluci v ČD. Personál má pomáhat s kufry
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan