Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Celá kampaň je postavená na vizuálu siluet sportovců, které opisují náznaky barevných kruhů.

Vizuály, které vytvořila agentura Geronimo, se ze začátku objeví na polepech autobusů ve všech krajských městech, dále bude kampaň doplněna spoty a sponzorskými vzkazy v České televizi, Prima family, Barrandově a na TV Nova. Na TV kampaň průběžně naváže kampaň v printových a internetových médií. Další aktivní podporou bude internetová reklama ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.com., dále na Facebooku a YouTube. 

Aktuální kampaň potrvá od poloviny června do začátku srpna.

Více informací naleznete na radiozurnal.cz. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Český rozhlas

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

bezpečnost EU

Z čeho jste nabyl dojmu, že EU zvládá řešit otázku bezpečnosti? Máte pocit, že si dokázala dobře poradit s migrační krizí, a že je připravena na tu další?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Parní víkend v Lužné u Rakovníka nabídne přehlídku lokomotiv na točně, zvláštní vlaky i nový pivní speciál

22:03 České dráhy: Parní víkend v Lužné u Rakovníka nabídne přehlídku lokomotiv na točně, zvláštní vlaky i nový pivní speciál

V sobotu a neděli 11. a 12. května se mohou fanoušci železniční historie vypravit do železničního mu…