Generali zajišťuje návrat klientů BG Travel

05.07.2012 13:09

Cestovní kancelář Marcela Pavelková BG Travel (dále jen CK) má u pojišťovny Generali sjednané pojištění pro případ úpadku cestovní kanceláře.

Generali zajišťuje návrat klientů BG Travel
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

"Ve spolupráci s asistenční službou jsme zahájili všechny potřebné kroky, abychom pomohli klientům cestovní kanceláře, kteří uvízli v zahraničí. Další podrobnosti včetně termínů jednotlivých odletů budou pravděpodobně známy v nejbližších hodinách", řekl Štefan Tillinger, generální ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. "Klienti cestovní kanceláře, kteří na zaplacenou dovolenou neodcestovali, mohou vznést písemný nárok na pojistné plnění u naší asistenční služby a doložit potřebné doklady nejpozději do 6 měsíců od vzniku pojistné události. Podrobné informace jsou k dispozici na www.generali.cz," dodal Štefan Tillinger. Podle prvních informací z CK se v současné době nachází 291 klientů v Bulharsku.

Nárok za neuskutečněný zájezd kvůli krachu CK lze uplatnit také z nové služby pojišťovny Generali, cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu), pokud je klientem CK sjednáno. Po přihlášení nároku za neuskutečněný zájezd z cestovního pojištění (připojištění neuskutečnění zájezdu) Generali a doložení potřebných dokladů převezme Generali veškerou agendu v rámci úpadku CK a vyplatí pojistné plnění během dvou týdnů.

Pro usnadnění vyřízení vzniklé škody jsme na internetových stránkách www.generali.cz uveřejnili škodní protokol, který stačí vyplnit a odeslat na adresu asistenční služby Europ Assistance s.r.o, Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4, která zajišťuje veškerou administrativu spojenou s likvidací pojistné události. Ke škodnímu protokolu je potřeba přiložit originály či ověřené kopie těchto dokladů:

1) cestovní smlouvu uzavřenou s cestovní kanceláří

2) doklady o uhrazení zálohy a plné ceny zájezdu (příjmový doklad CK nebo jiný doklad o úhradě)

3) doklady o uhrazení případných dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí, za něž požadujete plnění (výdaje na nezbytné náhradní ubytování a stravování v zahraničí, výdaje na zpáteční cestu do ČR)

3) doklady o uhrazení případných dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí, za něž požadujete plnění (výdaje na nezbytné náhradní ubytování a stravování v zahraničí, výdaje na zpáteční cestu do ČR)

Další informace včetně škodního protokolu ke stažení naleznete na http://www.generali.cz/stranky/postup-pri-hlaseni-pojistne-udalosti/

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Naše obrana

Jak bude ČR dál podporovat Ukrajinu, když jsou naše zásoby vyčerpány (tvrdí to Černochová)? A kde se najednou vzaly finance na nákup další munice? Zajímalo by mě taky, nakolik jsme zásobeni sami pro sebe a jestli máme vůbec dost velkou armádu (asi ne, když se uvažuje o obnovení povinné vojny)? Proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…