První víkend olympiády zasáhlo vysílání ČT více než 5,7 milionů diváků

31.07.2012 9:08

Olympiáda se na stanicích ČT4 a ČT2 těší masové přízni diváků. V sobotu například dosáhlo olympijské vysílání ČT na obou kanálech podílu na divácích 22,54 %, celkem pak vysílání České televize oslovilo 40,81 % diváků u televize.

První víkend olympiády zasáhlo vysílání ČT více než 5,7 milionů diváků
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Za první dva dny vysílání letních olympijských her zasáhlo vysílání České televize jako celku 5 783 000 diváků.

Přímý přenos slavnostního zahájení olympijských her v Londýně sledovalo v pátek v noci 9,8 % dospělých, což v řeči absolutních čísel znamená 861 000 diváků při podílu 47,88 % diváků starších 15 let. Jestliže však vezmeme v potaz alespoň tříminutový zásah publika, sledovalo na ČT4 zahájení olympiády 1 780 000 diváků. ČT4 tak vygenerovala 16,63 % denního TV trhu, a tím si zajistila letošní 4. nejúspěšnější výkon z hlediska podílu na publiku.

Nejsledovanější sportovní přenosy na ČT4

Nejsledovanějšími víkendovými pořady LOH v Londýně se na programu ČT4 staly přenosy z areálu Královského dělostřelectva, kde probíhala střelba žen na 10 m za účasti Kateřiny Emmons: v sobotu ji vyhledalo v průměru 412 tisíc dospělých (share 32,44 %) a nedělní přenos si nenechalo ujít 403 tisíc diváků 15+ (share 20,82 %).  Celkem první dva dny olympijského vysílání na ČT4 zasáhly 3 miliony 221 tisíc diváků starších 15 let.

Nejsledovanější sportovní přenosy na ČT2

Sobotní dvouhru tenistů Berdych - Darcis si od 13:00 hodin pustilo v průměru 209 tisíc dospělých (share 15,87 %). Dvouhra, která české fanoušky nepotěšila, se stala nejsledovanějším pořadem ČT2 uplynulého týdne. V neděli se diváci nejvíce zajímali o badminton žen, kdy proti sobě nastoupily reprezentantky Česka a Ukrajiny. Utkání zhlédlo v průměru 176 tisíc diváků starších 15 let. Celkem první dva dny olympijského vysílání na ČT2 zasáhly 2 miliony 562 tisíc diváků v cílové skupině 15+.

Další diváci sledují olympijská sportovní klání také na internetu České televize. V neděli 29. července tak web ČT zaznamenal 546 548 návštěv, přičemž 375 234 přístupů tvořily webové stránky ČT4. ČT také zřídila internetový speciál www.loh.cz, na kterém diváci mohou nalézt kromě kontinuálního vysílání ČT4 a ČT2 také celkem osm video kanálů, které přináší aktuální dění přímo z londýnských sportovišť.

Zdroj: ATO - Mediaresearch

Michaela Fričová, tisková mluvčí ČT

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …