Třetí souprava LEO Express je v Česku

01.10.2012 10:10

Přímo z mezinárodního veletrhu InnoTrans v Berlíně, kde se úspěšně prezentovala na konci září, zamířila do Česka v pořadí už třetí souprava LEO Express.

Třetí souprava LEO Express je v Česku
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

Útočiště nalezla v železničním depu v Bohumíně, kde bude mít veškeré potřebné zázemí. Zbylé dvě soupravy dorazí do Česka v průběhu podzimu. LEO Express začne dopravovat cestující mezi Prahou a Ostravou v plném rozsahu se 16 spoji denně od 9.12. 2012.

LEO Express cestujícím nabídne:

- Nové plně klimatizované elektrické soupravy nejmodernější konstrukce s elegantním aerodynamickým tvarem.

- Rychlé a komfortní vlakové spojení na trase mezi Prahou a Ostravou: živý a plynulý rozjezd souprav bez nepříjemných pohybů, účinné a velmi tiché brzdění, krátká brzdná dráha, vysoce účinné motory vzhledem k nízké celkové hmotnosti, lehká hliníková konstrukce vozidla z protlačovaných profilů.

- Bezpečnou dopravu: bezpečný, volně průchozí a průhledný interiér souprav, vysoce účinný brzdový systém, centrální zavírání a blokování dveří za jízdy, automatická ochrana proti sevření dveřmi, vysoká pevnost a odolnost vůči nárazu, automatický systém detekce kouře a požáru, vysoká požární odolnost, interiér z nehořlavých materiálů.

- Ekologickou dopravu: energeticky úsporný elektrický pohon, rekuperace elektrické energie (vracení energie do sítě) při brzdění, bezúkapová technologie, vakuové toalety s ekologickými jímkami.

Soupravy LEO Express cestujícím poskytnou pohodlí a zábavu:

- tři cestovní třídy na výběr (Economy, Business a super luxusní Premium třída)

- prostorný, odhlučněný, volně průchozí interiér, navržený jako vysoce funkční, precizně zpracovaný, elegantní a praktický prostor s příjemným osvětlením

- plně klimatizovaný interiér

- pohodlná, ergonomicky tvarovaná, dostatečně vysoká a polohovatelná sedadla od přední české firmy BORCAD cz, se stolky ve všech třídách, elektrickými zásuvkami u každého místa a s dostatkem prostoru pro cestující i zavazadla, sedadla ve třídě Premium lze dokonce upravit do spací polohy

- moderní, čisté, ekologicky šetrné toalety s uzavřeným systémem a přebalovacím pultem pro kojence

- speciální místa pro rodiče s kočárky a hendikepované spoluobčany (se sedadly pro doprovod, samonavíjecími pásy a nouzovými komunikátory)

- bezbariérový vstup, nízkopodlažní uspořádání paluby a nadstandardní vybavení pro hendikepované a osoby se sníženou pohyblivostí (včetně výsuvných schodů, přenosné rozkládací nástupní rampy pro nájezd invalidního vozíku a bezbariérové toalety)

- police na prostorná zavazadla

- spolehlivé a funkční WiFi připojení k internetu díky robustní a špičkové ICT infrastruktuře přední světové firmy Nomad Digital

- vnější informační systém s čelními a bočními LED panely

- palubní informační systém hlásící opticky i akusticky cestovní informace, jízdní řád, aktuální polohu a rychlost vlaku, cílovou stanici, čas, počasí nebo zajímavé informace o pamětihodnostech na trase (celkem 19 LCD obrazovek dobře sledovatelných ve všech částech vlaku, vnitřní vlakové informační LED panely, palubní rozhlas, nouzové komunikátory)

- zábavu a informace v unikátním vnitřním audio-video kanálu (zpravodajství, filmy, hudba, hry)

- on-line výběr, objednávky a platby palubních služeb

- další špičkové služby, včetně kvalitního cateringu

- pečlivě vybraný, pečlivě vybraný, důkladně vyškolený a vycvičený profesionální personál vždy ochotný s čímkoliv pomoci

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: LEO Express

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…