Sobotní diskuze završila kvalitativní část výzkumu, který pro Český rozhlas zajišťuje agentura Median. Zúčastnilo se jí čtyřicet posluchačů, kteří již diskutovali v některých z předešlých dílčích debat, za Český rozhlas pak generální ředitel Peter Duhan, náměstek pro strategický rozvoj René Zavoral, náměstek pro program a vysílání Jan Menger, ředitel Centra zpravodajství Tomáš Pancíř a ředitel Centra vysílání Ondřej Nováček.
„Rozhodli jsme se intenzivněji pracovat s našimi posluchači i s tou částí veřejnosti, která dnes žádnou naši stanici neposlouchá. Chceme průběžně zjišťovat názory posluchačů, ptát se jich, co se jim v našem programu líbí a co by naopak chtěli zlepšit. Kvalitní zpětná vazba je pro nás hodně důležitá. Jedině tak dokážeme naši programovou nabídku vyladit k maximální spokojenosti všech společenských skupin,“ říká René Zavoral, v jehož gesci je v ČRo právě výzkum a analytika.
Celý výzkum, zaměřený na evaluaci programu Českého rozhlasu, byl rozdělen na kvantitativní a kvalitativní část. Kvantitativní dotazování bylo realizováno na reprezentativním vzorku tří tisíc respondentů, reprezentujících českou populaci ve věku od patnácti do sedmdesáti let. Kvalitativní část vychází z dvanácti diskusních skupin, tzv. Focus Groups. Těch se zúčastnili posluchači jednotlivých stanic Českého rozhlasu včetně tzv. "ztracených" posluchačů, kteří přestali vysílání některé ze stanic Českého rozhlasu poslouchat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas