„Výsledku si velmi vážíme, neboť svědčí o dlouhodobé kvalitě a především oblibě našeho tmavého ležáku v komunitě milovníků a znalců dobrého piva. Náš tmavý ležák získal od SPP během devíti let celkem osm medailí, z toho tři zlaté,“ říká Ing. Petr Košin, Ph.D., specialista pro řízení jakosti piva z Budějovického Budvaru. Tmavý ležák Budweiser Budvar byl na trh uveden v roce 2004. Vyrábí se ze čtyř druhů ječných sladů (českého, mnichovského, karamelového a praženého) a hlávkového žateckého chmele. Charakterizuje jej velmi tmavá barva, suchá, jemně hořká karamelová chuť bez dominance sladkosti a delikátní vůně po praženém sladu a kávě. Obsah alkoholu má 4,7% obj.
Tmavý ležák Budweiser Budvar se kromě České republiky prodává i v dalších více než 20 zemích, například v Německu, Rusku, Spojeném království nebo ve Finsku. V loňském roce dosáhl objem prodeje tohoto piva 28 000 hektolitrů, meziročně o 20% více.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva