Uplatnění však najde i při obyčejné poruše. Tento případ se stal v první listopadové pondělí. Ze svého pražského parkovacího místa zmizela Škoda Octavia kombi společnosti Trade Bohemia. Když to její řidič zjistil, ihned kontaktoval klientskou linku Allianz pojišťovny a nezapomněl uvést, že vůz má namontován Šestý smysl. Celá „pátrací“ akce pak proběhla velmi rychle. Podívejte se na časový harmonogram, ukazující, jak se vše seběhlo.
21:23 - Klient hlásí odcizení vozu a požaduje sdělení jeho GPS polohy.
21:39 - Majitel auta má k dispozici adresu, na které se vozidlo nachází a operátorkou je také instruován, aby na místo přivolal Policii ČR. Zároveň mu operátorka sděluje, že pokud by došlo k dalšímu pohybu vozidla, bude mu průběžně předávat informace telefonicky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva