S Mattem Komorowskim a Gannou Yevtushenko, zodpovědnými za prodej a rozvoj, bude společnost stavět na inovaci a blízkém vztahu se spotřebiteli, obchodníky, bankovními partnery a poskytovateli mobilních služeb.
Střední a východní Evropa zaznamenala v posledních letech ohromný nárůst e-commerce. Věříme, že nabídka PayPalu může být přidanou hodnotou jak pro obchodníky, tak pro spotřebitele. Jednou z priorit v regionu bude přeshraniční obchod, který již nyní představuje 25% celkového objemu plateb, tzv. TPV. Ve střední a východní Evropě je tento podíl ještě větší,” říká Damien Perillat. “PayPal chce obchodníkům umožnit prodej skrze několik kanálů. V dobách, kdy se hranice offline a online stírají, mobilní platforma je klíčová,” dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva