Zaujalo nás, jak se významně navýšil počet pojištěnců vaší pojišťovny? Jak jste toho dosáhli?
Skutečně počet pojištěnců naší pojišťovny se v posledním roce významně navýšil a ke konci roku budeme mít o něco více, než 625 tis. pojištěnců.
Podíváme-li se na vývojovou řadu, tak např. v roce 1993 měla naše pojišťovna 201. 865 pojištěnců. V roce 2003 a v roce 2004 jsme měli o něco víc než 575 tis. pojištěnců. Pak jsme v letech 2006 a 2007 stagnovali na počtu cca 568 tis. pojištěnců. V roce 2008 dokonce došlo k poklesu pojištěnců. Nebylo to však tím, že by o nás neměli pojištěnci zájem, ale bylo to především proto, že jsme prakticky neorganizovali nábor pojištěnců, jako tornu bylo u jiných zdravotních pojišťoven. Spoléhali jsme se pouze na to, že se k nám pojištěnci sami přihlásí proto, že jsme v něčem lepší než jiné zdravotní pojišťovny. Dopustit snížení počtu pojištěnců znamená samozřejmě i snížení finančních prostředků na úhradu zdravotní péče, ale i rozšířené zdravotní péče - nadstandardů. To si žádná pojišťovna, ať již je to komerční nebo veřejnoprávní jako jsou zaměstnanecké pojišťovny, nemůže dovolit. Proto i my se v posledních dvou letech intenzivně zabýváme náborem pojištěnců. Protiváhou je soustavné zkvalitňování služeb pro pojištěnce tak, aby měli veškerý servis. V této souvislosti musím zmínit i to, že naše pojišťovna má jeden z nejobsáhlejších programů rozšířené zdravotní péče, tzn. různých příspěvků a programů, které hradíme z Fondu prevence.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: VoZP