Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům

11.02.2013 17:40

Společnost Hyundai v rámci své strategie být co nejblíže svým zákazníkům a nabídnout jim komfortní prostření pro nákup vozů Hyundai pracuje na změně prodejních míst dle nového vizuálního stylu.

Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům
Foto: red
Popisek: Hyundai

Tento styl odpovídá celosvětovému konceptu prodejních míst Hyundai a prvním autosalonem, který byl vybudován dle tohoto stylu je autosalon.

Hyundai – Fischer CZ v Českých Budějovicích. Jeho zástupci tak mohli jako první podepsat novou partnerskou smlouvu se společností Hyundai Motor Czech. Hyundai má v České republice v současné době již 56 autorizovaných prodejců a 70 prodejních míst. Svou prodejní síť hodlá Hyundai v ČR i nadále rozšiřovat a hledá nové obchodní partnery zejména v Praze, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Plzni nebo v Karlových Varech.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

22:03 Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

Vláda na vlastní žádost odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Do jmenování nového hl…