Ti nepravdivě informují o službách, které VZP poskytuje, a její ekonomické situaci a současně se snaží její klienty přeregistrovat k jiné zdravotní pojišťovně. Klienty VZP tito „náboráři“ často navštěvují přímo u nich doma a vyvíjejí na ně nepatřičný nátlak.
Všeobecná zdravotní pojišťovna se hodlá proti těmto praktikám konkurenčních zdravotních pojišťoven razantně bránit a připravuje konkrétní právní kroky k zamezení dalšího obtěžování svých klientů a šíření nepravdivých informací, které poškozují její dobré jméno. Zároveň apeluje na své pojištěnce, aby se nenechali ovlivnit lživými informacemi, které se jim snaží vnutit obchodní zástupci konkurence s cílem klienty VZP přeregistrovat k jiné zdravotní pojišťovně. I „nezávazný“ podpis je podle nového zákona právně relevantní a nelze jej odvolat. K 1. lednu 2014 by tak podvedeným klientům hrozila nechtěná změna jejich dosavadní zdravotní pojišťovny.
VZP jako první nasmlouvala v roce 2013 zdravotní péči ve všech smluvních zdravotnických zařízeních, a tím zajistila dostupnou a komplexní zdravotní péči obyvatelům všech krajů České republiky. Zdravotní péči řádně hradí a bude hradit i nadále, bez ohledu na zavádějící informace a neseriózní aktivity konkurence.
Nejčastější postupy obchodních zástupců jiných zdravotních pojišťoven
Způsoby kontaktování klientů:
V ulicích – nechávají si ukázat průkaz pojištěnce
V domácnostech – hrubým způsobem se domáhají vstupu do domácností
Telefonicky – uvádí, že telefonní kontakt získali z databáze konkrétní zdravotní pojišťovny
a domlouvají si termín schůzky; zároveň žádají o kontakty na známé, kteří jsou klienty VZP
Používané lživé argumenty:
VZP dle rozhodnutí vlády k 1. 1. 2014 končí a všichni její pojištěnci automaticky přechází k jiné zdravotní pojišťovně, pojištěnců VZP je ale mnoho a vše se musí stihnout k tomuto datu
VZP neplatí zdravotnickým zařízením
Klienti VZP nemají hrazenou lékařskou péči
VZP je na počátku krachu
Na VZP jsou podávány žaloby
U VZP zůstávají pouze nelukrativní klienti
Používané praktiky:
„Nezávazný podpis“ evidenčního listu
Podpis formuláře, který by jinak musel jít klient na zdravotní pojišťovnu podepsat osobně
Žádost o předložení průkazu pojištěnce ke kontrole, následuje opsání údajů klienta
Našim klientům doporučujeme, aby se v případě jakýchkoli pochybností obraceli na nejbližší pracoviště VZP, na infolinku VZP 952 222 222 anebo se informovali prostřednictvím webových stránek pojišťovny www.vzp.cz.
Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.